Domluveno: Beckham bude hostovat v AC Milán

30.10.2008 20:04 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4540
Komentáře (287 / 0 nových)
božský John
30.10.2008 20:05
#
Klobouček dólů...
smazaný uživatel
30.10.2008 20:06
#
Hmmm tak to bude teda narvanej tým. Hvězda vedle hvězdy. To mi připomíná Real kolem roku 2000
smazaný uživatel
30.10.2008 20:14
#
2004
smazaný uživatel
30.10.2008 20:16
#
Njn tak nějak
Me2t
30.10.2008 20:27
#
jenze tohle je hostovani na 2 mesice a pak pude zase zpatky do Ameriky sice mame v zaloze uz tak pretlak ale nevadi Beckham nam prinese hlavne penize a doufam ze ukaze neco ze sveho umeni
smazaný uživatel
30.10.2008 20:06
#
smazaný uživatel
30.10.2008 20:09
#
benvenuto...
madridcan
30.10.2008 20:12
#
krasna fotka,z krasneho zapasu predchadzajuca krasny gol
Shevchenko
30.10.2008 20:16
#
Není to proti Ekvádoru?
smazaný uživatel
30.10.2008 20:15
#
To bude zajimavý.
Ronaldinho, Kaká, Beckham a k nim Jankul
smazaný uživatel
30.10.2008 20:19
#
Andy Conceicao
30.10.2008 20:20
#
No někdo si umí počkat, vytrpět a pak si žít na úrovni. Jankulovski je toho příkladem. Moc hráčů nemá tu čest hrát s tolika vynikajícími plejery.
j_mrazik
30.10.2008 20:25
#
A jak je na tom Jankulovski, hraje tam?
Shevchenko
30.10.2008 20:27
#
Si piš že jo.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:27
#
když je zdravej, je to jasná jednička na levém beku (zatím, protože se dost dobře jeví Antonini, kterej umí na obou stranách..., stejně jako Zambrotta).
Me2t
30.10.2008 20:29
#
jj Antonini me docela tuhle sezonu prekvapuje jeho vykony rostou kazdym zapasem hodne kvalitni nahrada za nase beky
smazaný uživatel
30.10.2008 20:37
#
já ho mám hodně rád..., přál bych mu, aby časem převzal místo v sestavě. ať už na levé, nebo pravé straně obrany...
Me2t
30.10.2008 20:39
#
kolik mu vubec je?je to i dobry kdyz Jankul nebo Zambrotta vypadne z formy tak muze Carlo nasadit jeho a je castecne problem vyresen jinak sem taky zvedavej na to az se vrati Pirlo co predvede ted se mi hodne libi za Ronnie minulou sezonu mi pripadalo ze hral nic moc ale tuhle sezonu zase je takovej reznik
smazaný uživatel
30.10.2008 20:50
#
Antoninimu je 26. jak to bude vypadat po návratu Pirla je zvědavej asi úplně každej milanista...
Me2t
30.10.2008 20:44
#
jeste sem zvedavej kdy se uzdravi Senderos a co pak bude predvadet za vykony sem na nej hodne zvedavej asi nahodou nevis kdy se ma asi tak vratit co??
smazaný uživatel
30.10.2008 20:53
#
abych řek pravdu, tak doufám, že nebude předvádět žádné výkony, protože bude snad na place co nejmíň. nic proti němu, jako člověku, ale jako fotbalistu v něj důvěru 2x nemám. jinak by se mohli vrátit on i Kakha do týdne...
smazaný uživatel
30.10.2008 20:26
#
a nutno dodat, že nijak nezaostává a rozhodně nepatří k nějakým nejslabším článkům v sestavě...
Me2t
30.10.2008 20:28
#
naprostej souhlas myslim ze muzu prohlasit ze mame nejlepsi krajni beky v lize Jankul zleva a Zambrotta zprava
Andy Conceicao
30.10.2008 20:32
#
Myslím, že jednou to doceníme, jakého hráče máme v Jankulovském. Teda aspoň doufám, přeci jenom jsme Češi, národ závistivý.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:07
#
Tohle si nemyslím, moc se mi nelíbí. A taky dostává hodně karet.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:09
#
já jsem s jeho výkony spokojenej. hlavně ofenzívu výborně podporuje..., očividně mu náš systém sedí daleko líp, než ten reprezentační.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:14
#
S tím souhlasím. Ale kdo potom patří k těm nejslabším článkům? Jankul mi nepřišel nijak skvělý ani když jste vyhráli LM, ze základu měl dost často nejhorší známku. Jinak na Gazzettě patří od sezony 2005-06 k nejhůře hodnoceným obráncům v celé lize. Bohužel.
smazaný uživatel
31.10.2008 00:09
#
já vím, to už jsi mi říkal. možná jsem to špatně napsal - kdyby se měl mermomocí zvolit nejslabší článek sestavy, asi by to byl on. ale jinak za tím, že nijak nezostává, si stojím. rozhodně to není post, kterej by nám hořel, to ani náhodou. hraje velice solidně a já jsem s ním spokojenej..., na druhou stranu by mě zajímalo, jak by se toho zhostil Antonini, kterej se zatím ukazuje v moc dobrým světle.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:23
#
::smile: beckham je zpátky konečně
smazaný uživatel
30.10.2008 20:27
#
Nejpřeceňovanější hráč v historii fotbalu je zpět v Evropě super, zas toho bude plná televize ....
smazaný uživatel
30.10.2008 20:27
#
fantomas
30.10.2008 20:32
#
V Manchesteru neměl ve světě na pravém kraji zálohy konkurenci. To neni žádné přecenování, ale holý fakt.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:34
#
Figo ho daval v celku s prehladom.
Andy Conceicao
30.10.2008 20:36
#
Figo si jen dokázal udržet delší dobu svoji top (životní) formu.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:37
#
Tak to je samozrejme kec.
Andy Conceicao
30.10.2008 20:53
#
Tak to vezměme z jiné stránky. Přínos pro Manchester měl Beckham minimálně takový jako Figo pro Barcelonu a Real. Jasně, že Figo uměl obejít protihráče tam a zpátky, v tomhle ohledu byl určitě klasičtější krajní záložník či křídlo. Ale Beckham svou hrou zařídil taky neskutečné množství gólů. York s Colem by mohli vyprávět.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:56
#
"Figo si dokázal udržet delší dobu svoji top (životní) formu."

Ballon d'Or: 2000
FIFA World Player of the Year: 2001
Andy Conceicao
30.10.2008 20:59
#
No kec to není, protože oproti Beckhamovi si svoji životní formu udržel určitě déle.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:00
#
To "jen" samozrejme kec je a dost velky.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:03
#
Aha už chápu na co narážíš. Tak v tom případě jsme ale opět na začátku. Tvrzení proti tvrzení.
fantomas
30.10.2008 21:03
#
Máš mou podporu.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:05
#
Ty dalej nez je La Manche nedovidis, takze sa prosim k tomu nevyjadruj.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:12
#
Je to asi tak. Ty tvrdíš, že Figo byl s přehledem lepší než Beckham. Já neříkám, že Figo nebyl lepší hráč (podle mě byl), já říkám, že byla doba, kdy byli minimálně na stejné úrovni. Každý měl lepší něco jiného. Figo byl dravý, Beckham nejnebezpěčnější při standartkách. A už je to nějaká doba, co fotbal rozhodují z hodně procent standartky.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:15
#
Juninho ma lepsie standartky a nikdy mu to cestu dalej neotvorilo.
A Figo v standartkach tiez nebol ziadny nazdarboh.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:23
#
Dobře, už se s tebou dál nebudu přít. Protože se mi nechce hrabat ve statistikách, stejně ani nemám jistotu, že by byl Beckham úspěšnější. Nemám argumenty, moje tvrzení je postaveno na mých osobních pocitech. A Juninho lepší standartky nikdy neměl. Jsem si jist, že Beckham zařídil více gólů ze standartek než Juninho.
fantomas
30.10.2008 21:24
#
Jestli z nich třeba přímo nedával tolik gólů, z jeho centrů těch branek padlo nespočet.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:25
#
Minimalne jeden statisticky, jediny mne znamy, je nakloneny na Juninhovu stranu a to je pocet gol z priamych kopov.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:30
#
Ano, to je asi pravda. Ale Beckham byl daleko lepší asistent než Juninho. Standartky nejsou jenom střely z přímých kopů.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:36
#
Beckham daleko lepsi asistent nebol.
fantomas
30.10.2008 21:37
#
Lepší ale rozhodně ano.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:38
#
Co ale inym nez je subjektivny pocit nedokazes dokazat.
fantomas
30.10.2008 21:17
#
No však, Španělsko je zhruba na urovni La Manche.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:08
#
Nechapes.

Stabilita formy je na strane Figa, ako sa mas tvrdis. Maximalka je na strane Figa, ako potvrdzuju ocenenia od odbornikov. Ale kedze som to nikdy ako nevyvratitelny argument nebral, tak mas moznost presvedcit.
fantomas
30.10.2008 20:42
#
S přehledem, no dobrý...
Andy Conceicao
30.10.2008 20:34
#
Naprostý souhlas, Beckham sice neměl stálou výkonnost, ale kdo jí má? Ronaldinho si od své top formy taky dává náležitou přestávku, už nějaký ten pátek. Beckham umí a jeho pravačka byla nejlepší na světě.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:36
#
Ronaldinho není zrovna ideáílní hráč na srovnávání, u něj je ta nízka doba top formy právě velký problém.
spanhel
30.10.2008 20:38
#
smazaný uživatel
30.10.2008 20:35
#
Tak konkurenci pochopitelně měl.
fantomas
30.10.2008 20:41
#
Ale byl nejlepší. Svého času ano.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:22
#
To je zaprvé už úplně jiné tvrzení a zadruhé to asi ani není pravda.
fantomas
30.10.2008 21:23
#
Kdo byl lepší?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:26
#
Ve svých nejlepších letech podle všeho Figo určitě a kdybych zavzpomínal, kdo tehdy na těch stranách všude hrával, tak by se BEcks asi ještě o něco propadl.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:38
#
V Manchesteru souhlas, ale to je tak vše. Je mi líto, ale na toho to reklamního chlapce jsem od srdce alergický a co odešel z Anglie ani nemluvím. A přeceňovanej je víc než dost.
Jak řekl Sir Bobby Charlton: " Beckham? Neumí běhat, neumí střílet, neumí hlavičkovat, neumí skákat, ale jinak je vše v pořádku"
fantomas
30.10.2008 20:43
#
Ted už je z něj samozřejmě jen takovej panáček, co de po penězích, ale neni takový odjakživa samozřejmě.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:47
#
Odjakživa samozřejmě ne, to vůbec netvrdím, své kvality má, to bez pochyby .... ale prostě ho nemám rád, stejně jako tvrdím, že průměrnej a přeceňovanej záložník je Frank Lampard.
fantomas
30.10.2008 20:50
#
Jo, s Lampsem souhlasim a i dnes je okolo Beckse daleko víc povyku, než by bylo zdrávo.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:55
#
No jo, jako by nestačilo Blafuj jako Beckham, ale dnes už to je i Oblékej se jako Beckham a sprejuj se jako Beckham, nechci se dožít toho, až bude "Šukej jako Beckham"
Andy Conceicao
30.10.2008 20:57
#
Tak teď už přeháníš.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:59
#
No já mám strach z toho, že ne ...
Andy Conceicao
30.10.2008 21:01
#
Ale prosímtě, moc to dramatizuješ. Já se teda moc nesetkávám s tím, že by byl Beckham nějaká veřejná modla. Teda aspoň v ČR tomu tak určitě není.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:02
#
fantomas
30.10.2008 21:03
#
Tak zájem o něj nepochybně uvadá.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:05
#
Souhlas... Na Slovensku to je asi jinak . Vždyť mi připadá, že i holky znají víc Kováče (ano našeho dobrého Radoslava Kováče) než Beckhama.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:06
#
Tak viedol som na temu Beckham mnoho diskusii, ktore zda sa nepotvrdzuju tvoje slova...a nie len tie diskusie.
Kazdopadne bol som v lete na dlhsi cas v Anglicku, to bola panecku komercia.
spanhel
30.10.2008 21:10
#
Za hrubinhem?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:11
#
Andy Conceicao
30.10.2008 21:17
#
Tak to zas jo, když jsi byl v Anglii, tak o tom musíš něco vědět. Přesto já se ve svém okolí už dlouho nesetkávám se jménem Beckham. Dříve ano, ale teď má útlum.
fantomas
30.10.2008 21:18
#
A kdo se tu proboha baví o Anglicku?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:18
#
Ja ?
fantomas
30.10.2008 21:22
#
Dobrý, ale ty kulíš voči na to, že Andy řekne, že v ČR už neni o Beckse takový zájem a ty přitom nemáš protiargumenty, leda na nás vytáhneš Anglii.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:23
#
Fantomasi, nielenze nevidis za La Manche, ale nevidis ani na obrazovku.
Tak skus si este raz precitat prve dva riadky prispevku 30.10.2008 21:06.
fantomas
30.10.2008 21:31
#
Já to viděl samozřejmě, ale ten druhej odstavec byl uplně mimo téma.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:35
#
Moj doplnok v diskusii nijak nepotvrdzuje tu blbost, co si napisal.
fantomas
30.10.2008 21:36
#
Ach jo...
smazaný uživatel
30.10.2008 21:37
#
Takze pre buducnost sa zdrz klamstiev.
spanhel
30.10.2008 20:53
#
Lampard se mi nějakou dobu hodně líbil, ale poslední roky mají jeho výkony sestupnou tendenci a už hraje celkem hovno.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:58
#
Franka jsem měl vždycky rád, je to sympaťák, ale poslední roky na hřišti nic extra nepředvádí ...
spanhel
30.10.2008 20:59
#
Jen občas vyšle tu svou neskutečnou střelu a promění penaltu...
spanhel
30.10.2008 20:42
#
Holý fakt. To je tak možná názor jednoho zahleděnce do anglické prima League.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:20
#
To je celkem zajímavé téma, i když zrovna Beckhama bych jako nejpřecenovanějšího neoznačil.

Těžko říct, co třeba Gerard López, Zamorano, Zidane (SKVĚLÝ, ale v ŽÁDNÉM případě top 5, kam ho řada lidí strká), Schillaci...

V současnosti je toho víc :) - Gago, Saviola, Cronaldo, Reina, Guti, Alvés, Almunia, Recoba, Aimar, Robinho, D'Alesandro, Abidal, Quaresma, Fabregas, Kuyt.....

fantomas
30.10.2008 21:22
#
Andy Conceicao
30.10.2008 21:27
#
Cristiano Ronaldo? Tak to jsi trochu přestřelil. Trochu hodně přestřelil.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:30
#
Cronaldo byl zcela jasný.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:28
#
Recobu jsem skoro až miloval svýho času .
smazaný uživatel
30.10.2008 21:28
#
proč Alvés?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:30
#
Protože prostě nestojí loni odmítnutých 35 mega ani letos zaplacených 29.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:38
#
aha, já myslel Afonsa..tak ale stejně se mi zdá, že hraje v té barce dobře.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:40
#
Dobře určitě hraje (poslední dobou výborně), ale nehraje na obránce o hodnotě třiceti milionů.
spanhel
30.10.2008 21:41
#
Laporta potřeboval zabodovat.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:42
#
Jo však já vím, ale i loni nabízela Chelsea 35...
spanhel
30.10.2008 21:34
#
Nani.

Kdo přeceňuje Kuijta?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:34
#
Já bych řek, že skoro každý, už jen to, kolik toho v Liverpoolu odehraje, stejně tak u Abidala je halvní argument že pořád hraje.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:36
#
Kuyt je podla mna docela fajn.
spanhel
30.10.2008 21:38
#
Kuijt se mi však hodně líbí, jeho černá práce je k nezaplacení a nedivím se, že na něj Benitéz sází. Podle mě to taky žádný nekopa není. Zatímco Abidal je ztracený případ, i když poslední dobou nastalo mírné zlepšení.
fantomas
30.10.2008 21:46
#
Jeho práce pro tým je neocenitelná podobně jako v případě Rooneyho v ManUtd.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:48
#
Ty dva bych rozhodně nesrovnával, Rooney krom té dřiny odvádí i mnohem více, proto je tak dobrý i přes to, že nemá tolik gólů, pro Kuijta hraje snad fakt jen ta "dřina".
-Kopy-
30.10.2008 23:07
#
Blbost.
fantomas
30.10.2008 21:35
#
A Almuniu...
smazaný uživatel
30.10.2008 21:37
#
Almuniu bude dost možná přecenovat celá Anglie, až si ho nacpe do brány.
Me2t
30.10.2008 21:38
#
ted si to uplne vystih
herbage
30.10.2008 21:41
#
Almunia mě včera zklamal, dobrej gólman by alespoň dvoum z těch 4 gólů, světovej gólman by zabránil všem čtyrem.
fantomas
30.10.2008 21:45
#
Ale vždyt ho do role světového golmana nikdo nepasuje! Co tu bylo před sezonou lidí, co furt řikali, jak Arsenal potřebuje lepšího golmana a najednou je přecenován?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:47
#
Jistěže je přecenován. Sází na něj celý Arsenal, který kvůli němu vykopl Lehmanna, neúčast v repre se odůvodnuje velkou konkurencí a chce vzít anglické občanství, aby chytal v Anglii, kde to nikdo nevylooučil a všichni se těší, že budou mít super brankáře.
fantomas
30.10.2008 21:51
#
Jak kvuli němu? Lehmann si o lavičku řekl nevýraznými výkony a Almunia loni nic nekazil.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:52
#
Bud tam měli nechat Lehmanna, který tým dotáhl až do finále LM, kde se Almunia skutečně vytáhl, nebo (a to spíše) sehant jiného, rozhodně ho nenahrazovat Almuniou, který "nic nezkazil", což je skutečně úžasný důvod počítat s ním jako neoddiskutovatelnou jedničkou.
fantomas
30.10.2008 21:56
#
Čekal sem, že to bude provizorní řešení...nicméně to že zustal v bráně, neznamená, že je hned stavěn mezi nadpruměrné brankáře. Mimochodem argument, že si měli nechat Lehmanna kvuli tomu, že někdy před třemi lety nás dotáhl do Ligy mistrů, je skutečně směšný.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:58
#
Tak zaprvé to tehdy bylo "před rokem", zadruhé to nedávám jak oargument, jen tím ukazuju, co by měl být schopen kvalitní brankář, tedy svými výkony být skutečnou oporou a ne "nic nezkazit" a žes čekal provizorní řešení, tak to je sice hezké, ale očividně ses spletl. Takže v současnosti je prostě arguemnt "nic nezkazil" skutečně srandovní.

fantomas
30.10.2008 22:01
#
Jak před rokem? Dyt ho odstavili až loni.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:02
#
Loni... 2007... začátek sezóny a Lehmman konec sezóny 2006... máš to cca rok.
fantomas
30.10.2008 22:06
#
Nicméně at to je jakkoliv dlouho od té doby, tak situace loni byla taková, že starý brankář byl absolutně z formy a chytal v té době hůře a méně spolehlivěji jak Almunia. To, že Almunia nebude oporou se dalo čekat a nečekalo se od něj nic víc (tudíž neni přecenován), a že se na něj svaluje včerejčí remíza a plno dalších zaváhání je směšné, protože do očí bijící je fakt, že děravá je spíše naše obrana a brankář jen těžko něco za ní nadělá.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:10
#
Tak očividně se od něj něco více čeká, jelikož nikdo jiný na jeho místo nepřišel. Mi (si) tady můžeš nalhávat co chceš, faktem je, že se s Almuniou v Arsenalu počítá už druhou sezónu jako s jasnou jedničkou a chysta jíse ho vecpat do repre. Tak to zkrátka je, že ty osobně od něj nic nečekáš, to pro mě moc cenu nemá.
herbage
30.10.2008 21:47
#
No, spousta lidí ho má za nadprůměr, ale je to spíš průměr.
herbage
30.10.2008 21:44
#
Až na Gaga s Fabregasem souhlas. Gago přicházel jako menší talent než Banega a přitom se vypracoval na mnohem užitečnějšího hráče. Fabregas si vždy odvede své a rozhodně patří mezi nejlepší hráče světa na svém postu.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:45
#
Gago přoicházel jako mnohem větší talent než Banega a pokud si odvede "své", tak je to "jeho" za nějakých 30 mega nebo kolik dost málo.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:45
#
20 tam mělo být.
herbage
30.10.2008 21:53
#
No 20není zas tak moc, sám víš, jak jsou megatalenty z Argentiny drahé(viz Saviola, atd.) no a takový Agüerro se naplno chytil teprve loni a letos, Gago má ještě čas, aby prokázal co v něm je, navíc na postu kterém nastupuje je potřeba hodně zkušeností. Útočníkům se vždy lépe prosazuje, Higuaín se chytil taky až teď.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:56
#
Tak Saviola není žádná omluva, zkrátka obecně jsou talenti z Argentiny přeceňovaní.
Aguerro se chytil teprve (???) loni, tedy ve své druhé sezóně , neheldě na to, že an itu první vůbec neměl špatnou.
Gago je tragický směrem dozadu a nulový směrem vpřed, Ruben de la Red je o tolik lepší, až to bolí.
herbage
30.10.2008 22:06
#
Tak u talentů z Jižní Ameriky se to má tak, že jsou všichni předražení a když se klub neorzhoupe a nekoupí je, tak je koupí někdo jinej a pak za pár let truchlí, že ho nekoupili(viz teď Liverpool s Agürrem, jak ho moli koupit). Gago se kpupil, protože byl mladej, perspektivní s vyhlídkou, že může v klubu hrát třeba 15let, tehdy Real určitě potřeboval někoho ne jeho post. To že se mezitím vyšvihl De la Red nemohl nikdo tušit. Já bych také stavěl De la Reda, s jeho přítomností měla hra Realu větší spád, ale toho musí někdo jistit(Diarra). Gago teď nastupuje jako DM za Sneijderem a Vaartem(tihle dva mi přidjou mnohem přeceňovanější) a celkem se mu to daří, i když v zadu není mco dobrý, to je pravda. Gago by měl plnit roli CM, tedy takového posouvače míčů, něco jako u vás Busquets. V Realu jsou ale na to lepší hráči jako De la Red nebo Guti.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:09
#
V době příchodu Gaga o De la Redovi každý věděl i tady na eurofotbale, takže mi přijde poněkud nepravděpodobné, aby se tam nic netušilo, jenže to je prostě Real a jeho vztah k odchovancům, které nahrazuje dřevama z Jižní Ameriky (De la red - Gago, Negredo - Saviola).
herbage
30.10.2008 22:13
#
No tehdy byla situace, že Capello potřeboval každý bod a Rela byl desně dlouho bez nějaké trofeje, takže šance odchovanců za takovéto situace nepřicházela moc v úvahu. De la Red se později neprosadil ani v letní přípravě a musel si cestu do kádru složitě probít. Nebyl to holt talent jako Messi či Bojan, aby mohl hrát hned z juniorky. Vy teď sice dáváte šanci mnoho mladým hráčům po ne zcela úspěšném období, ale Guardiola tyto hráče perfektně zná a proto jim důvěřuje, to tehdy Capellovi chybělo.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:16
#
A to je právě to řpecenování a ty máš stejné myšlení.
Real potřeboval trofeje, takže musáí přijít nějací hráči z Argentíny, ne odchovanci.A proč? Protože se ti hráči z Argentiny přecenují, De la Red byl a je lepší. Ale Gago byl a je přecenovanější.
herbage
30.10.2008 22:19
#
No tak tehdy to asi nevěděli, že bude lepší. Proč by jinak v herní přípravě, kde dostali šanci jak De la Red, tak Gago pustili De la Reda na hostovačku, kdyby byl lepší? Jen proto, aby nemuseli přiznat, že udělali chybu?
smazaný uživatel
30.10.2008 22:21
#
Jen proto, že je Gago přecenovaný.
To není nic nenormálního, že se vsadí na hráče z ciziny, i když je horší, proč by jinak byl Saviola stále v týmu?
herbage
30.10.2008 22:24
#
V Realu nebo v Barce? V Realu asi proto, že nemají mnoho variant do útoku a když odešel i Robinho, tak se ze Savioly najednou stal i náhradník. Jinak Saviola hrál na MS v základu místo Messiho i Tevéze, takže nějaké kvality rovněž mít bude.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:27
#
Messi bol po zraneni.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:28
#
V Barce proto, že Barceloně nic jiného nezbývalo.
V Realu proto, že Negredo je sice lepší, ale Saviola je Argentinec, navíc z Barcelony. De la Red šel taky na hosotvání a přitom je xkrát lepší než Gago.
Jinak Saviola je pochopitelně ohromné dřevo, však taky Argentina nikam nedošla.
herbage
30.10.2008 22:34
#
Negrada moc neznám, asi bych mu dal přednost před Saviolou, ale taky může dopadnotu jako Soldano. V Realu zkrátka šance odchovancům příliš nekvete. Mají teď mladý, nadějný, kvalitně zdvojený kádr, takže nečekám, že jich mnoho dostane šanci. takovej Pareja nebude mít téměř šanci.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:38
#
Mladý, nadějný, kvalitně zdvojený... Snad s ničím se nedá souhlasit.

Levý bek tragický, pravý bek tragický (ale třeba se Ramos po roce a půl probere), v útoku dva třicátníci. Je tam tolik místa pro odchovance, že by to nebyl takový problém. JEnže oni si radši budou držet Marcela, Gutiho, Metzeldera a Saviolu.
herbage
30.10.2008 22:44
#
No myslel jsme hlavně zálohu, která je vážně nabitá. V útoku je místa dost, přeci jen Raúl a Nisterooy budou za pár let končit, ale oba budou chtít hrát, jak jen dlouho to půjde. Obrana je dobrá, na stopera přijde Garay, Metzelder doufám odejde, Cannavaro taky, takže ejdno msíto by se našlo. Možná přijde jeden pravý bek a Ramos půjde na stopera k Pepému. Jinak co se ti nezdá na Marcelovi, Barcelona by mohla o takovém levém beku jen a jen snít.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:49
#
O Marcelovi.

Marcelo je paquete a všem je to naprosto jasné. V týmu Realu je místa plno, protože je tam plno přesluhujících či průměrných hráčů, což se projevuje už několik let v LM. A Ramos nejdříve mus ízačít něco hrát alespon na beku, protože s takovou, co předvádí ted, by to na stoperu byla ještě větší tragedie.
herbage
30.10.2008 22:55
#
Jen se Marcelovi směj, ale jednou to bude v repre kanárků jednička na post LB, v Realu nepochybně taky. Dozadu nic moc, ale ofenzívu umí slušne podpořit. Neříkej, že bys ho za Abidala nevyměnil.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:57
#
Marcelo skončí někde v Málaze nebo bude dále s Realem vypadávat v osmifinále LM. On na to nemá a věta "Barcelona si o takovém lb může nechat jen snít" je jak z football managera 2007.
herbage
30.10.2008 23:03
#
No jen že Sylvinho po sezóně u váas končí, Abidal je jak řikáš tragikomik a Marcelo určitě neskončí někde v Maláze, ale bude pravidelně hrát, má na to.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:06
#
Má na to pravidelně hrát někde v Málaze a ani o tom nejsem přesvědčen. Nikde není psané, že Syxlvinho končí a pokud přijde např. Filipe z Deporu, budu spokojen.
herbage
30.10.2008 23:09
#
Já bych na LB předělal Puyola, přeci jen, na stopera máte přetlak a levých beků nedostatek.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:13
#
On tam občas hraje, takže není třeba předělávat, každopádně hrát tam může i Cáceres a dokud je Sylvinho zdravý, nevidím důvod, proč by tam nemohl hrát on.
Guardado je křídlo.
-Kopy-
30.10.2008 23:16
#
Moretti, Del Horno
Můžeš si vybrat koho chceš, třeba oba :)
smazaný uživatel
30.10.2008 23:19
#
leggos
30.10.2008 23:20
#
Jo, nám by se taky někdo hodil.
-Kopy-
30.10.2008 23:27
#
Jsem zvědav koho zplaší Emery.
leggos
30.10.2008 23:29
#
Ve Španělsku je vůbec tenhle post dost špatně obsazený, snad jen ve Villarealu si můžou výskat.
herbage
30.10.2008 23:16
#
A nějaký odchovanec na LB se nerýsuje?
smazaný uživatel
30.10.2008 23:18
#
Corcoles se mi nelíbí a Victor Sánchez tam sice umí, ale je lepič.
herbage
30.10.2008 23:21
#
Victor Sánchez je původním postem co? Viděl jsem ho prpti Almérii a vypadal celkem dobře, i kdžy za toho stavu.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:23
#
Původně asi to, kde ted hraje nejčastěji, tedy v té záloze. Ale ničím nevyniká, nemůže v týmu vydržet, pokud dostanou šanci ti, co by měli za rok do áčka přijít, hlavně Thiago Alcantará a Vazquez.
herbage
30.10.2008 23:25
#
A ten Assulin nebo jak se jmenuje?
smazaný uživatel
30.10.2008 23:27
#
To je falešné křídlo.
herbage
30.10.2008 23:28
#
Lepší než Pedrito?
smazaný uživatel
30.10.2008 23:32
#
Soudí se že určitě ano, ale to je těžko takhle, mně přijde, že mu média a fanoušci věří více než trenéři.
herbage
30.10.2008 23:10
#
A nebyl by lepší z Deporu ten Mexičan Guardado? Nebo je mco ofenzivní?
smazaný uživatel
30.10.2008 22:43
#
nechci se do toho míchat, ale přišlo mi, že ty první sezony v Barce měl Saviola celkem slušný, ne ?
smazaný uživatel
30.10.2008 22:46
#
Tu úplně první docela jo.
leggos
30.10.2008 22:46
#
První byla myslím dost dobrá, pak to šlo z kopce, ale už si to přesně nepamatuju...
RMCF
30.10.2008 22:58
#
Tak tady to porovnání Gago Dela Red byhc nebral tak jasně jednak jsou trošku jiní Ruben je lepší v tvrobě a hře dopředu, ohromě se mě líbí a stavěl bych ho do základu kliděn na úkor jednoho z holanďanů, nebo jednoho hrota, je to takovej tip kterej v Realu dlouho chyběl(snad od dob Redonda) dokáže výborně bránit i útočit. (už loni sem věřil že má větší šance po návratu než Granero) Gago je spíš Dm je lepší v odebírání míču a rozhodně není tragický v defenzívě(subjektivní názor těžko se o něm budem přít), navíc svým pohybem vytváří neustále prostor pro spoluhráče kam přihrát něco jak ve sve době Makelele a je dobře že máme dva tolik rozdílne DM jako Gago a Diarra.
herbage
30.10.2008 23:02
#
+ Javi Garcia
smazaný uživatel
30.10.2008 23:03
#
Paquete.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:05
#
S tím, že by mohl hrát místo jednoho z Nizozemců, souhlasím, považuji to dokonce takřka za nutnost, protože když nemáte míč, tak jste s těmi dvěma nizozemcema docela ztraceni. Minule jsme to tu psal a bylo mi oznámeno, že zbytečně provokuju.
herbage
30.10.2008 23:11
#
De la Red, Diarra - Vaart, tohle složení se mi nejvíce líbilo.
RMCF
30.10.2008 23:33
#
tak já idealní složení si moc představit nedokážu, ale ani Vaartovi ani Sneijderovi CM nesvědčí oba to táhne víc dopředu Sneijder sem si myslel že yb to mohl odehrát, ale moc to nevypadá. Pak vidím několik možností sestavy DM je jistý před ním idealně Ruben a buď oba holanĎaní a Robben na křídle a vypustit jeden z hrotů, nebo vypustit jednoho holanďana a nechat oba hroty. Možnosti bez De la Reda bych viděl buď Gago plus Diarra a předek stejně nebo prostě zkusit Sneijdera víc defensivněj, v těch zápasech kdy hráli spolu mě přišlo že defensivněj měl hrát Vaart a tomu to fakt nesedí.
herbage
30.10.2008 23:37
#
Vaart byl v Hamburku skoro druhý útočník, taky dal něco přes deset gólů(nevím přesně kolik). To co ty myslíš je asi jako z Holandský repre, což by taky šlo, i ty další varianty nejsou špatné. Ale v tříčlenné záloze Sneijder a Vaart spolu doufám že ne.
RMCF
30.10.2008 23:00
#
jinak Negredo vs. Saviola souhlasím Alvaro se mě hodně líbí a chtěl bych aby byl v Realu, ale moc tomu nevěřím...
spanhel
30.10.2008 21:46
#
Už to, jak si ho během Eura prosazoval na úkor Xaviho, o něčem svědčí...
herbage
30.10.2008 21:50
#
No kdybych stavěl sestavu španělů, tak Torres na lávku a Fabregas podhrot, pak hra Španělů měla větší grády. Co se týče Xavi vs Fabregas, tak Xavi momentálně rozhodně lepší.
F.Torres
30.10.2008 21:56
#
zidan neni top 5 zidan je jasna 1!
leggos
30.10.2008 22:15
#
Aimar a Fabregas snad ne, i ten Kuyt, i když toho dost zmrvil Rafa se svou rotací.
-Kopy-
30.10.2008 23:05
#
Ronaldo, Kuyt
Ol!ver
30.10.2008 23:08
#
,toto dobre vystihuje aké kluby nemáš rád...,Alvés stál dosť s tým suhlasím.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:12
#
A jaké? Z Barcelony dva, z Realu tři, z žádného jiného týmu už víc ne.
Ol!ver
30.10.2008 23:17
#
Gago-tak to všetky talenty môžeš vypísať...
smazaný uživatel
30.10.2008 23:18
#
Neodpověděls na otázku.
Ol!ver
30.10.2008 23:25
#
Z môjho príspevku 1 klub vyplýva.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:26
#
Takže Real, protože mám tam o jednoho více než z Barcelony? Takže mám raději city, kde zzminuju jednoho, než BArcelonu, kde zminuju dva (3).
Ol!ver
30.10.2008 23:28
#
Gago sa tam nehodí, toho si tam silou mocou nemusel cpať.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:31
#
JSi nějak změnil téma, copak, tvá teorie to neustála a nemůžeš to přiznat?
Nebudu se s tebou bavit o Gagovi, protože oněm nic nevíš.

Ol!ver
30.10.2008 23:36
#
Napíš prečo si tam nacpal Gaga,zaujíma ma to ,možno zmením názor.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:37
#
Nebudu se opakovat.
Ol!ver
30.10.2008 23:39
#
RMCF
30.10.2008 23:26
#
no já nevím tady to asi nebude zas tak moc o klubismu s přeceňovaným Gutim a Saviolem souhlasím taky jako fanoušek Realu s Gagem nebyl nejlevnější ale nepovažoval byhc ho za nějak moc přeceňovaného.
Ol!ver
30.10.2008 23:15
#
Kuyt: pri systéme 4-4-2 je veľmi platný, lebo ako tu už zaznelo robí čiernu robotu, ale pri systéme na 1 útočníka by ho tam Rafa nemusel stavať...,tam by som dal viac priestoru Pennantovi. ,to znamená že do tochto tvojho ´´rebríčka´´ sa rozhodne nehodí.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:16
#
Ale jistěže se tam hodí, jen černá práce nestačí na to hrát v Liverpoolu. Resdpektive neměla by, to už je o tom přecenování pak.
fantomas
30.10.2008 23:18
#
Na křídlo ten hráč není stavěný, bohužel ho tam Rafa dost často ničí, na hrotu je ale platný víc než dost. Krom toho že se rve, čímž připravuje nespočet dobrých příležitostí i pro spoluhráče, koncovku má taky slušnou a je týmovým hráčem.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:20
#
To už tady padlo několikrát... Od hráče Liverpoolu, znovu říkám, bych očekával více, než že se rve.
-Kopy-
30.10.2008 23:24
#
Skvělý dopředu i dozadu, zlepšil se v koncovce, je to dříč... co víc si přát ?
Ol!ver
30.10.2008 23:26
#
smazaný uživatel
30.10.2008 23:27
#
Mně skvělý dopředu rozhodně nepřipadá.
fantomas
30.10.2008 23:30
#
Na křídle ne, nemá centr ani rychlost, ale na hrotového utočnika je kvalitní ažaž.
-Kopy-
30.10.2008 23:31
#
Mně ano.
herbage
30.10.2008 23:30
#
Kuijta rovněž nemám příliš v lásce, možná jako podhrota, ale jinak ne. Stejně tak Keane jen běhá a bojuje, nechápu, proč ho Benítez za ty prachy chtěl.
fantomas
30.10.2008 23:32
#
Tak Keane je hodně platný...i když zatím ne tak, jako dřív pro Spurs.
Ol!ver
30.10.2008 23:34
#
Asi tak.
herbage
30.10.2008 23:34
#
Možná platný na PL, ale na mezinárodní scéně je potřeba nějaká koncepce a do toho i Keane nezapadá, vůbec se k Torresovi nehodí.
Ol!ver
30.10.2008 23:38
#
Prečo sa k nemu nehodí ? ,on je tam na to aby pre Torresa pracoval...,po pripade dal občas gól.
Ol!ver
30.10.2008 23:27
#
*Valdés
smazaný uživatel
30.10.2008 23:28
#
Valdés je podcenovaný.
Ol!ver
30.10.2008 23:28
#
smazaný uživatel
30.10.2008 23:30
#
Já se tady s tebou nebudu zapojovat do dětinských hádek z toho, že já zmíním hráče Liverpoolu, tak ty mi to hned oplatíš zmínkou hráče Barcelony, takže si to klidně mysli.
Ol!ver
30.10.2008 23:33
#
Nie,nie toto je opbjektívny názor.
-Kopy-
30.10.2008 23:31
#
Pravda.
spanhel
30.10.2008 20:30
#
V AC Milán to dělají chytře. Absence v Lize mistrů se musí něčím nahradit a Beckham je výborný reklamní panáček, který ani na tom placu nebude do počtu.
Andy Conceicao
30.10.2008 20:32
#
Něco na tom bude...
smazaný uživatel
30.10.2008 20:34
#
přesně tak..., tenhle tah Gallianimu plně schvaluju
smazaný uživatel
30.10.2008 20:37
#
Zas si nemyslete, že z toho vytřískáte nějaké obrovské peníze.
smazaný uživatel
30.10.2008 20:48
#
pravděpodobně nám to nijak neuškodí a stejně tak pravděpodobně na tom něco vyděláme (z finančního a snad i herního hlediska), takže proč ne. mimochodem ještě před uzavřením Beckhamova hostování prý v jednom kuse drnčel telefon v kanceláři vedení s dotazy, jaké bude mít Becks číslo a kdy půjdou dresy do prodeje...
smazaný uživatel
30.10.2008 20:39
#
Ale lepší by pro ně bylo kdyby LM hráli. Loňské umístění ubírá klubu prestiž i s takovými hráči. Njn je nebo není to domov důchodců ... těžko říct.
Me2t
30.10.2008 20:43
#
kdyz uz narazis na ten domov duchodcu tak mam pro tebe jeden priklad z praxe vem si treba v hokeji Detroit Red Wings taky starci jako Chelios,Hasek,Lindstrom atd... a kazdej rok to sou kandidati na Stanley Cup a minulej rok ho i "necekane" vyhrali takze proc by nemoh AC vyhrat ligu tuhle sezonu zatim na to mame dobre naslapnuto a popripade pokud se zadari UEFU a pak treba pristi sezonu zabudovavat mladsi hrace do sestavy
smazaný uživatel
30.10.2008 20:45
#
Dík, že jsi připomněl hokej, jdu se mrknout na výsledky NHL
Andy Conceicao
30.10.2008 20:56
#
Anaheim , Teemu a Getzlaf řádili. Mé oblíbené kluby jsou Anaheim Ducks a Washington Capitals. Jaké tvoje?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:00
#
Rangers..teda né že by se mě někdo ptal.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:02
#
smazaný uživatel
30.10.2008 21:07
#
Devils..teda né, že by se mě někdo ptal a chápu, že teď už to musí znít vysoce vtíravě.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:10
#
devils??..tak to je něco jako Inter vs. my..
smazaný uživatel
30.10.2008 21:18
#
to jo, ale víš jak - diavoli a devils , takže ty jseš ten interista . navíc mám rád Eliáše a Brodeura...
smazaný uživatel
30.10.2008 21:23
#
njn, to je pravda když se na to koukneme takhle.:)
smazaný uživatel
30.10.2008 21:29
#
Anaheim Taky
honziss
30.10.2008 22:55
#
Tak Lidström rozhodně není starý, teď podává skvělé výkony a to nečekaně vyhráli SC nechápu jak můžeš použít, ikdyž si to dal do uvozovek, je to blbost, právě Detroit je ten tým, který když vyhraje SC, tak to nikdy není nečekané.
Ještě bych dodal, že Red Wings měli v kádru Cheliose a Haška, ale rozhodně to už není ten přestárlý tým co to býval. Zetterberh, Datsyuk a spol., kteří ten tým táhnou, rozhodně straci nejsou.
Jinak, St. Louis.
Me2t
30.10.2008 20:37
#
si vem jen jak s predstihem oznamili cislo dresu proc asi den pote zacala Beckham manie v kupovani dresu a vstupenek na zapasy takze vod ted az k nam prijde na "navstevu" bude na kazdej domaci zapas vyprodano Beckham=polovina prijmu z LM
smazaný uživatel
30.10.2008 20:47
#
omlouvam se predem za to ze to pod tento clanek nepatri (ale skoro zadny clanky o tomto mem oblibenem tymu nejsou) ale musim vam ukazat budouci chram nejlepsich fanousku v evrope http://cz.youtube.com/watch?v=iV_wTeNiZGs&feature=related chce to ale preskocit ty uvodni fotky a kouknout se na ten chram - melo by to byt pro 46 000 lidi a verte mi ze to bude v podani GATE 13 hukot
smazaný uživatel
30.10.2008 21:00
#
Becks, R80, Kaká, Nesta, Sheva...říci mi to před 3 roky, tak neuvěřím..
smazaný uživatel
30.10.2008 21:09
#
ot: Slavia dál válčí s televizemi. Aston Villu neuvidíte..to si už ty sešívky dělaj srandu né? na tyden.cz je článék s tímto názvem a píše se v něm mimo jiné, že s Ajaxem se domluvili (čt) a se slávií nikoliv..
smazaný uživatel
30.10.2008 21:16
#
no ja jen cekam kdy se objevi o tom clanek tady...vypada to ze slavie narostly veliky kridla,jako nevim ale kdyz podminky CT prijme i AJAX tak opravdu nevim na co si Slavie hraje je to az smutny...navic je to jen pohar uefa a slavie si mysli ze asi bude dolovat tezky miliony no proste slavie no
fantomas
30.10.2008 21:17
#
Slavistum to nevadí, ti pravověrní se jdou podívat na stadák.
Andy Conceicao
30.10.2008 21:18
#
Jenomže někteří nemají tu možnost a přesto by to chtěli vidět.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:21
#
no asi tak,jako podobnou filozofii nikde jinde neuvidis jen ve slavii
fantomas
30.10.2008 21:23
#
smazaný uživatel
30.10.2008 21:24
#
Kdyby takovýhle přístup měly všechny kluby, tak budem sledovat jen trapnou gl ligu..
fantomas
30.10.2008 21:31
#
Co to je GL liga?
Me2t
30.10.2008 21:35
#
Gambac Liga
smazaný uživatel
30.10.2008 21:35
#
jj..díky
fantomas
30.10.2008 21:36
#
Me2t
30.10.2008 21:36
#
to neznas takovouhle zkratku??
fantomas
30.10.2008 22:22
#
GL liga ne, jen GL.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:26
#
no ale rekni mi co je to za rozum?jakoby jsem slavista ale proste nemam cas,penize nebo bydlim moc daleko apod. tak chci muj klub alespon videt v tv ne?a musim kvuli tomu ladit anglickou televizi na internetu je to proste trapny...
Me2t
30.10.2008 21:29
#
"Nejvyšší nabídka přibližně odpovídala ceně čtyř stovek vstupenek na toto utkání, což rozhodně nepovažujeme za adekvátní," řekl dnes na klubovém webu slávistický mluvčí Ondřej Zlámal.

se zas nediv woe ze to neprijali by se jim vubec nevyplatilo ten fotbalovej prenos sparta by taky urcite neprijala nabidku na prava ktera by dosahovala ceny 400 vstupenek teda aspon vo tom pochybuju
fantomas
30.10.2008 21:32
#
Ne, Slavie je prostě blbá, že to neprodá jen tak, a basta.
smazaný uživatel
30.10.2008 21:32
#
no urcite vidim jak Sparta dostala x krat vyssi nabidku za Dynamo nez ted slavie za Villu,myslim ze CT ma podminky pro celou sezonu priblizne stejny a jen a pouze jedina slavie je neprijima.Sparta ano,Banik ano,Liberec ano dokonce Fiorentina i Ajax ano, ale Slavie je mi uprimne lito ostatnich fanousku kteri se na stadion nedostanou
smazaný uživatel
30.10.2008 21:40
#
podívej, ty místní Ynteligente, Slavie není charitativní organizace, a pokud ČT slušně nezaplatí, tak je je všude jinde zvykem, tak Slavie nemá povinnost dělat charitu, navíc takovému molochovi jako je Černého ČT.....anebo si myslíš, že MU by prodal TV práva k nějakému zápasu za hodnotu 400 vstupenek?....Brečíš na špatném hrobě......což takhle obrátti svou nenávist na blba Černého?
smazaný uživatel
30.10.2008 21:52
#
a tak proc ty vsechny tymy co jsem vyjmenoval na to pristoupili?nemyslim si ze by dostali o tolik vic nez se ted slavii nabizi a ono mimochodem to zase tak malo nebude protoze si spocitej kdyz vstupne je 600 az 1100kc krat tedy tech 400 a jsme nekde v rozmezi 400 az 500 tisic a to je na pohar uefa v nasich podminkach normalni cena
smazaný uživatel
30.10.2008 22:00
#
a víš kolik stojí minuta reklamy v TV?
smazaný uživatel
30.10.2008 22:04
#
tohle ale neni predmetem diskuze,samozrejme ze by televize mela platit mnohem o tom zadna ale ty podminky jsou u nas pro vsechny stejny si myslim ja teda, a jedina slavie na to nepristoupi...
Ol!ver
30.10.2008 23:56
#
Na Žilinu si nadával že sú to vidláci... a Slaviu už zrazu obhajuješ ....
smazaný uživatel
31.10.2008 10:16
#
Nemotej dvě rozdílné věci k sobě, ti vaši křupani zakázali Hanburgu i blbý netový přenos, zatímco zápas z Edenu půjde normálně živě na anglickém Chanel 5, Slávie jen nebude dělat zmrdovi Černému charitu, to je všechno
Ol!ver
31.10.2008 11:38
#
Staenly10
30.10.2008 21:41
#
smazaný uživatel
30.10.2008 21:09
#
pan Beckham je precenovanej metrosexual, hra v plne rychlosti je pro nej spanelska vesnice.
madridcan
30.10.2008 21:19
#
Ludia neviete niekto co sa stalo De la Redovi???Mi to akurat seklo,ale som videl akoby odpadol alebo co
smazaný uživatel
30.10.2008 21:29
#
Nějak mu klesl tlak či co, ale naštěstí nabral vědomí a bude v pohodě.
panca
30.10.2008 21:27
#
co vsichni proti tomu beckhamovi mate?? neni to uz zadnej mladik co sprintuje po care ale co hral naposled pod capelem v realu co ho vratil do sestavy kdyz hral celej real pekny prd tak jen diky nemu ma real titul tam hral nejlip
smazaný uživatel
30.10.2008 21:52
#
Na 3 měsíce. Jestli jim nějak pomůže. pořád jen cestuje z týmu do týmu. z jedné taktiky do druhé taktiky. a tak když chce.
smazaný uživatel
30.10.2008 22:01
#
BLB
jamenak
30.10.2008 22:38
#
Nechápu proč zrovna AC si vybral Beckham, tam je nabitá záloha, jestli si tam kopne, tak to bude jen když budou zranění nebo slabý soupeři.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:02
#
Real
Potty
30.10.2008 23:05
#
200. pro Rubéna.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:06
#
Vždyt mu nic není, tak proč ten smajlík, vypadalo to mnohem hůř.
Potty
25.03.2017 18:04
#
Ok.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:10
#
smazaný uživatel
30.10.2008 23:09
#
200 a neco pro Panathinaikos a jeho fans - nejlepsi v evrope
madridcan
30.10.2008 23:15
#
Dneska ma boleli oci nielen z toho,ze mi sekal prenos,ale aj z toho co som videl ked prenos nesekal...Metzelder ty uz chod dakde,tam naspat do nemecka sa vrat.Salgado uz nato skratka nema...Jedina snaha od Higuaina a Drentheho.Saviola az na gol tiez nic moc...Ani doma s touto zostavou neuspejeme.Schuster ich dneska krasne podcenil ked postavil toto
madridcan
30.10.2008 23:21
#
a este nech zajtra citam dade od Schustera vyhovorky na rozhodcov tak uz o nom vazne pochybujem.Ano boli sme osrani zase,ale ked to bude aj po dnesom zapase spominat tak uz o nom budem viac pochybovat ako doteraz.Z takym timom sa odjebat nemozme ani keby nam neuznali rozhodcovia jediny faul.Fakt jedine pozitivum tie dva goly,bo ked to tak pojde dalej tak sa iba nato 1:0 doma zmozeme
smazaný uživatel
30.10.2008 23:24
#
Postoupíte bez problémů, ale ukázalo se, že někteří náhradníci nestojí za nic. A Salgado nezvládne dva zápasy posobě během čtyř dnů, jinak zahrát dokáže.
madridcan
30.10.2008 23:27
#
kebyze Ramos nemera papula tak hra on...
smazaný uživatel
30.10.2008 23:16
#
Co si ta Slavia uz do riti mysli.Listky pomalu drazsi jak v Dansku na LM.Bohuzel tam vydelavaji 5X vic jak tady.Ten Cerny je taky pekna svine zas by to nacpal na CT4,kterou si obycejny fotr ani neporidi,protoze je porad v praci.At tahnou k certu.
fantomas
30.10.2008 23:19
#
Listky jsou absolutně v mezích.
Me2t
30.10.2008 23:25
#
tak jelikoz uz se odpojuje analogove vysilani a vsici prechazej na digitalni vysilani takze to neni zas tak hrozny ze to dal na ct4 pockej za rok to uz bude jenom digitalni vysilani takze bude mit ct4 kazdej
smazaný uživatel
30.10.2008 23:16
#
Co si ta Slavia uz do riti mysli.Listky pomalu drazsi jak v Dansku na LM.Bohuzel tam vydelavaji 5X vic jak tady.Ten Cerny je taky pekna svine zas by to nacpal na CT4,kterou si obycejny fotr ani neporidi,protoze je porad v praci.At tahnou k certu.
-Kopy-
30.10.2008 23:17
#
Unión.
Ol!ver
30.10.2008 23:31
#
Záložník Realu Madrid Rubén De la Red zkolaboval během dnešního večerního utkání Copa del Rey, v němž se jeho tým představil na hřišti Realu Union. Ve třinácté minutě se záložník modrobílých vracel po útočné akci ke své brance a bez zjevné příčiny náhle padl k zemi. Letní posila Realu dala ihned najevo, že je při vědomí. De la Red byl ihned hospitalizován v místní nemocnici v Irúnu. Španělská média tvrdí, že na kolapsu se podílel nízký tlak hráče. Další okolnosti zatím nejsou známy.

-Kopy-
30.10.2008 23:32
#
No ty si blesk.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:33
#
Tak znovu:
De la Red je v pořádku, plně při vědomí a zkolaboval kvůli nízkomu tlaku, takže se nic neděje a není potřeba tady truchlit, naopak budme rádi, že to není vůbec nic vážného.
Ol!ver
30.10.2008 23:34
#
Ale môže sa to vrátiť.
smazaný uživatel
30.10.2008 23:36
#
-Kopy-
30.10.2008 23:38
#
Asi jako že se to může stát každému.
Ol!ver
30.10.2008 23:40
#
Väčšia pravdepodobnosť.
madridcan
30.10.2008 23:47
#
Berme to z tej lepsej stranky...aspon nemusel pozerat na tu tragediu na ihrisku
smazaný uživatel
31.10.2008 06:33
#
Vítej, Davide.
smazaný uživatel
31.10.2008 07:20
#
Tak to jsem teda zvědavý,protože u Beckhama se dá čekat cokoliv.Nicméně jsem myslel,že se už na fotbal vykašle a bude akorát dávat autogramy v USA.
smazaný uživatel
31.10.2008 07:22
#
"V době příchodu Gaga o De la Redovi každý věděl i tady na eurofotbale, takže mi přijde poněkud nepravděpodobné, aby se tam nic netušilo".

"De la Red byl a je lepší".

Ehm, doktore, po bitvě je každý generál. Ale vím moc dobře, že zhruba rok dva zpátky jsi to byl zrovna ty, kdo tady psal, že na to de la Red nemá. A nemyslím si, že jsi to usoudil jen z jednoho nepovedenýho zápasu, snažil se u nás prorazit docela dlouho.
smazaný uživatel
31.10.2008 13:30
#
O De la Redovi jsme zde všichni věděli a rozhodně i mně vždy přišel lepší než tragéd Gago.
JInak souhlas s tím, že De la Redovi jsme leccos vyčítal, což bylo dáno také tím, že zaskakoval hrával jinde (skoro v útoku), než kde mu to jde nejlíp.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.