Coutinho má Barceloně hodně co dát, zní z Barcelony

07.01.2019 13:56 - Aktuality
 
Barcelona v rámci španělské ligy vyhrála posledních pět zápasů a jen hodně malý podíl na tom má Philippe Coutinho. Brazilský záložník byl v uplynulých týdnech posazen na lavičku náhradníků, o svou budoucnost v Katalánsku se ovšem obávat nemusí, vedení s ním totiž počítá...

Barcelona koupila Coutinha před rokem za více než 120 milionů eur z Liverpoolu a z Jihoameričana se zatím nestal tak důležitý článek týmu, jak si vedení a fanoušci slibovali. Aktuálně navíc 26letý fotbalista plní roli náhradníka, v rámci LaLigy se v základní sestavě naposledy objevil začátkem prosince proti Villarrealu, k dalším duelům proti Espanyolu, Levante, Celtě Vigo a Getafe nastoupil až jako střídající hráč.

V základní sestavě Barcelony se nyní usadil lepšící se Ousmane Dembélé, před Coutinhem dostává přednost jeho brazilský krajan Arthur a od prvních minut se na trávníku začal pravidelně objevovat Arturo Vidal.

"Coutinho je hráč se spoustou zkušeností, je jedním z nejlepších v Evropě a je připraven odehrát jak pět, tak i devadesát minut. Jedná se o fotbalistu, který před vlastními zájmy upřednostňuje ty týmové a je bezpochyby jedním z nejlepších na světě," prohlásil ředitel španělského mistra Guillermo Amor.

"Za Barcelonu hrál vždycky dobře. Barça ho koupila, protože je to jeden z nejlepších fotbalistů planety a má nám hodně co nabídnout. Z jeho smlouvy zbývá ještě spousta let a Barceloně toho ještě hodně dá," nepochybuje Amor.
Autor: Tomáš Pavlík / espnfc.com
Počet zobrazení: 6355
Komentáře (258 / 0 nových)
Kovalsky
07.01.2019 14:01
#
Do Arsenalu, na hostovanie...
jiri - fcb
07.01.2019 14:05
#
Ten si přestupem do Barci splnil životní cíl a přestal makat. Rád bych se mýlil, ale zatím to vypadá, že chce trumfnout Zlatana v závodě o největší přestupový přešlap.
avicii
07.01.2019 14:07
#
To je az tak zle na tom? Ako ho teda hodnotite po roku?
smazaný uživatel
07.01.2019 17:16
#
Neni na tom zle, jen některý mamlasové tady si asi myslely že bude lepší než Messi 15+10 za nakejch 2900 minut. Na jare hrál skvěle, bejval jeden z nejlepších hráčů zápasu snad vždycky skoro. Na podzim šla forma dolu, ale taky protože ho Valverde cpe furt na křídlo, ikdyž v systému Barcelony je mnohem lepší v záloze, a ještě na posledních 20 minut
smazaný uživatel
07.01.2019 17:20
#
FCBjhonysFCB
07.01.2019 18:17
#
smazaný uživatel
07.01.2019 18:23
#
tunkic
07.01.2019 23:01
#
Kokesh
07.01.2019 14:13
#
Zlatan byl preslap presne v cem? Spis na sebe narazily ega jeho i Pepa.

Zatim spis jako Kaka.
jiri - fcb
07.01.2019 14:28
#
Zlatan nás stál v té době 40 mega za jeden rok. To byl finančně strašně nevýhodný přestup.

Důvody, proč se neprosadil, hodnotit teď už nebudu, napsalo se toho už spousty.

Pokud Kaká hodnotíš jen jako separátní přestup, tak OK - to byl taky ohromný bust, ale pokud ho dáš do kontextu té doby, tak pro vás jeho angažování (ne angažmá) pozitivní vliv mělo. Jestli si to dobře pamatuju, tak on byl prvním na řadě a plnil funkci jakéhosi beranidla a mucholapky v jednom. On byla ta vaše první megagigafantastická posila, co vás vrátí na výsluní. Jeho pak následoval Cristiano (který v té době byl brán spíš jako marketingová posila. Kaká byl fotbalově řazen výš ...), Xabi Alonso a další ...
valloire
07.01.2019 14:36
#
co to jirko? Cris byl markentingová posila a Kaká byl branej fotbalově výš?
Gerrard-8
07.01.2019 14:50
#
na začatku to tak možná bylo..
vilp
07.01.2019 15:15
#
To určitě no. Cris poslední dvě sezony v MU vyhrál 2 tituly PL (nejlepší a druhý nejlepší střelec), 1 titul LM a finále (nejlepší střelec) a za ty dvě sezony dal 2x víc gólů než Ricky, který se žádné velké trofeji ani nepřiblížil. To je rozdíl parníků.
jiri - fcb
07.01.2019 17:44
#
bylo to tak
Xavi
08.01.2019 09:28
#
Srovnávat Kaká s Ronaldem na základě gólů je úplně mimo.
valloire
08.01.2019 13:08
#
Myslet si, že největší posila byl tenkrát Kaká je takové...no culesovské. A mimo. Úplně.
Xavi
08.01.2019 14:34
#
Do toho jsem se nějak nepouštěl, jen jsem reagoval na ty góly.
valloire
08.01.2019 14:36
#
dobrá
vilp
08.01.2019 15:07
#
To asi těžko no. Od gólů a statistik se teď odvíjí každá fotbalová individuální trofej, takže proč to neporovnat u dvou drahých ofenzivních hvězd, navíc nešlo jen o branky, ale co znamenaly, tzn vyhrané trofeje a úspěchy. A není to jediné měřítko, protože mě nenapadá moc kritérií, v čem byl tehdy Kaká lepší. Cris měl za ty tři roky i víc áček mimochodem. A Ricky nikdy nebyl žádný tvořivý génius jako třeba Özil, driblink do zatažené obrany taky ne tak účinný, on podobně jako Bale na ty svoje runy potřeboval prostor a jeho hra tím pádem byla hlavně o brejcích, rychlosti a skvělých střelách zpoza vápna, jenže i tam byla kvalita na straně Crise a v brejcích byl společně s Rooneyem nejlepší v PL, i když v plném sprintu s míčem ne tak dobrý jeden na jednoho. Já tehdy Kaká nechtěl, nemusel jsem ho a Crise jsem naopak sledoval v MU skoro každý zápas a byl pro mě nejlepší.
valloire
08.01.2019 15:56
#
jasná věc
Xavi
09.01.2019 11:51
#
Vždyť jsou to typologicky jiní hráči. Zatímco Ronaldova nejsilnější stránka je právě zakončení a střílení gólů, tak Kaká byl záložník. Hrál víc z hloubky a pohyboval se v jiných prostorech. Zatímco Ronaldo střílí ze všech pozic.
vilp
07.01.2019 15:18
#
A i když tam přičtu sezonu 06/07, což jsem asi měl udělat ( ), tak je na tom Cris pořád daleko líp.
technecium
07.01.2019 14:50
#
Já si to tak pamatuju taky
valloire
07.01.2019 14:58
#
Jo, to je šok. Aktuální držitel Zlatýho míče a nejlepší hráč v tý době (s Messim, abys neskákal) byl markentingová posila.
ADM
07.01.2019 15:02
#
Prechadzal som stare diskusie a tento krok bol silno kritizovani fanusikmi, preferoval sa Ribery a zotrvanie Robbena.
valloire
07.01.2019 15:05
#
Protože byli vyšokovaní z tý sumy. A já tu ještě nepůsobil.... Když přišel Ronaldo, zastínil Kaká ve všech směrech a říkal jsem si paráda, teď budeme mít konečně konkurenceschopnej tým.
vilp
07.01.2019 15:22
#
Jak píše vall, tam šlo o tu cenu a navíc byl dost neoblíbený.
ADM
07.01.2019 15:26
#
Jo, nechcel som hned písať, že padali nadávky kvôli jeho simulovaniu v PL, to by vall neprežil
valloire
07.01.2019 16:13
#
Gerrard-8
07.01.2019 15:02
#
pak ale tu sezónu neměl takovou a Kaká se řadil asi vejš..
valloire
07.01.2019 15:07
#
Ani náhodou....to si fakt nepamatujete i to, co bylo před 10 lety? Podívej se na představovačku obou hráčů na SB.
Largo
07.01.2019 19:16
#
Maj pravdu, hlavni posilou po strance fotbalovyho byl z nich dvou jednoznacne Kaka.
valloire
07.01.2019 19:44
#
Zajímavý. Fanoušci to tak neviděli.
https://www.youtube.com/watch?v=uTjaVAWSLj0
Já fandím Brazilcům, ale tehdy bylo jasný, kdo bude to největší zvíře.
Largo
07.01.2019 20:32
#
Odvozovat prestupovou strategii z prezentace
valloire
07.01.2019 21:35
#
Odvozovat prestupovou strategii z tvýho pocitu z italský ligy.
Largo
17.02.2019 01:00
#
A na to jsi prisel kde?
Stepan95
07.01.2019 15:01
#
Largo
07.01.2019 19:17
#
Al Capone
07.01.2019 16:58
#
No já to taky tak bral. Respektive, že hra bude stát na Kaká než na Crisovi.
Kluivert9
07.01.2019 17:11
#
Leo Rekordman
07.01.2019 17:15
#
valloire
07.01.2019 19:06
#
hra možná, goly a lídr Cris
technecium
07.01.2019 20:56
#
Cristiano v tý době byl za sobeckýho rozmazlenýho fracka, lídr fakt nebyl, tím se stal časem. Tyhle předpoklady splňoval spíš Kaká, který to několik sezón za sebou předváděl v AC
valloire
07.01.2019 21:37
#
sám si rozmazlenej fracek CR měl tenkrát všechno, dribling, goly, cenu, GB....a tvrdit, že ta největší posila byl Kaká, je stejný jako kdybych tvrdil, že Krkič měl našlápnuto víc než Messi.
technecium
07.01.2019 21:46
#
Špatně si to pamatuješ, ale to u tebe není nic novýho
valloire
08.01.2019 13:06
#
já si pamatuju fšechno, na tomhle je vidět, že ty máš problém i pár let dozadu
technecium
08.01.2019 13:53
#
https://www.youtube.com/watch?v=kquvZz6Gjz

K vám šel tenhle Ronaldo, sobec, co střílí odkudkoliv, simuluje, ufňukaná pička a kokot k pohledání. Absolutní respekt celýho světa si udělal až u vás.
valloire
08.01.2019 13:57
#
video není k dispozici....a šel k nám nejlepší hráč světa
valloire
08.01.2019 14:34
#
No a? Pořád nechápete, že není ranky není branky. Co se ti nezdá? Akorát trávníkář měl nějaký kecy po mužným souboji s Puyolem. Samý fauly na Cr....To klidně můžu napsat, že se Messi válí po každym kontaktu na zemi, ukazuje kartu, je ufňukanej a střílí o fous míň než CR...a budu mít pravdu.
technecium
08.01.2019 14:03
#
Nejlepší hráč na světě byl ten rok bez debaty Messi
valloire
08.01.2019 14:25
#
V době, kdy přestupoval Ronaldo, měl taky Zlatej míč. Takže byl nejlepší. Bez debaty. Tvoje krasobruslařský dojmy nikoho nezajímají.
Xavi
08.01.2019 09:32
#
Však Kaká měl taky GB. Prej dribling ... tak možná nejaky máchání nohama někde u rohovyho praporu zakonceny následným pádem.
valloire
08.01.2019 13:06
#
jééé, přesně to dělá Messi
Largo
07.01.2019 19:16
#
DeformFCB
07.01.2019 19:43
#
X-bano-X
08.01.2019 08:16
#
patas92
07.01.2019 14:54
#
Ronaldo tam šel jako držitel posledního Zlatého míče
Largo
07.01.2019 19:17
#
Tak tak. Hlavni hvezdou z tech dvou tehdy byl Kaka.
valloire
07.01.2019 19:44
#
fakt nesmysl
Largo
07.01.2019 20:32
#
Tak urcite.
valloire
07.01.2019 21:38
#
určitě
X-bano-X
08.01.2019 08:16
#
valloire
08.01.2019 13:09
#
Vosic
07.01.2019 16:17
#
43 zápasů 21 gólů. 146 minut na gól. Titul, semifinále LM. Jestli tohle je váš největší fotbalový přešlap, tak to jste na tom hodně dobře
Bakary3
07.01.2019 16:45
#
Takovej Cigrinski treba

Ale kdyz toho Ibru spojim s odchodem Etooa.. Etoo pro me byl snad nejlepsi utocnik pro Barcu, umel snad vsechno a hlavne ty jejich hre dal hrozne pohybu.
Generalní Gladiator
07.01.2019 17:22
#
etoo byl zabiják,on se hodil do všech herních stylů, nejlepší by byl samozřejmě novej R9,ale spokojil bych se i s novým kluivertem..
Vosic
07.01.2019 18:10
#
Tak on to dal do souvislosti, kdy se Coutinhovi nechce makat a hraje pod své možnosti. To se o Zlatanovi říct nedalo. Ten hrál furt dobře, jen ho trenér neuměl využít. Etoo byl dobrej v tom, že nebyl sobec a nechtěl krást Messimu slávu. Na to dojel Zlatan. Podobně si seděli Ronaldo a Benzema.
misinho7
07.01.2019 14:07
#
imp
07.01.2019 14:13
#
Lol. Jako ja obecne proti tomu, ze rozhodci fandi klubu x nebo y, vubec nic nemam, ale tohle je demence.. takhle oslavovat v profesionalnim prostredi, kor kdyz te natacej kamery.
misinho7
07.01.2019 14:16
#
Real ide podavat prostesty ale neviem si predstavit co s tym vyriesi..nic..ale toto je hanba mali by ich okamzite potrestat
valloire
07.01.2019 14:22
#
vida
PP
07.01.2019 14:23
#
v PL normálka..
https://www.youtube.com/watch?v=StRVqK7xgw4
A nejlepší, že ho dají pískat třeba NLD proti Arsenalu..
pingla
07.01.2019 15:39
#
https://www.youtube.com/watch?v=5a4R8JH3aDI
Legenda cosi jsem slyšel, že letos končí ale
wishmaster
07.01.2019 14:24
#
veď toto bolo bežné aj počas MS a videl som to aj počas bundesligových zápasoch, kedy sú zábery z VAR miestnosti sprostredkovávané už počas prenosu. Proste dospeli k rozhodnutiu tak si na to tľapli Toto sa môže naozaj riešiť len v Španielsku
Shot2
07.01.2019 14:36
#
mistr129
07.01.2019 14:53
#
SIRBRANIKE
07.01.2019 16:06
#
Hristo Stoichkov
07.01.2019 16:10
#
Navíc mi přijde vtipný, že si ten záběr přes měsíc drží v ruce (je to ze 24.11.), aby ho pak mohli vytáhnout při prvním pocitu, že jim ten zmiňovaný rozhodčí ublížil.
imp
07.01.2019 16:37
#
WTF. Ajo. Ja myslel, ze to je ze vcerejska.
Kluivert9
07.01.2019 17:13
#
X-bano-X
08.01.2019 08:26
#
Heh tiez som myslel ze to je z posledneho zapasu.
Mumloch
07.01.2019 17:58
#
Tuard.MUTD
07.01.2019 20:56
#
messinhovic
08.01.2019 12:07
#
Kokesh
07.01.2019 14:24
#
Dlouho uz si Simeone nepoplakal o nadrzovani RM.
jjnovo
07.01.2019 14:28
#
jiri - fcb
07.01.2019 14:28
#
ale no tak ...
Shot2
07.01.2019 14:29
#
Zase z toho nedělejte komedie. Třeba si akorát plácli po tom co posoudili, že to není offside a shodli se s hlavním na znamení dobře odvedené práce. S oslavováním gólu to nemusí mít nic společného.
valloire
07.01.2019 14:37
#
jasně a Ronaldo hlásí ofsajd, když nedá gol on, ale spoluhráč....tady je to fakt boží
mistr129
07.01.2019 14:55
#
No to je asi podobnej případ, když to zaženeš do absurdna, tak Ronaldo hlásí ofsajd a rozhodčí slaví gól proti Realu, milionkrát pravděpodobnější verze jsou Ronaldova radost z gólu a radost z dobře odvedené práce
Greny
07.01.2019 14:39
#
nemyslim si ze slavi.. proste tam neco resili a dosli k zaveru a tak si na to placli...
by me zajimalo jak by jsi rval, kdyby udelali neco jako klasik Dean v PL
misinho7
07.01.2019 14:42
#
ako sa on vlastne k tomu celemu vyjadril? k tym oslavam? vyjadril sa vobec?
Manny
07.01.2019 16:45
#
X-bano-X
08.01.2019 08:25
#
Ako ten zakrok vyzeral na prvy pohlad ako 100% penalta ale teraz po tych spomalovackach to tak nie je a kludne tu mohlo ist o oslavu dobre vykonanej prace. Ten kto ten zakrok posudil musel mat velmi dobre oko.
Alan_Shearer
07.01.2019 14:10
#
Jaka pozice mu v Barce nejvic sedi? Teda pokud takova pozice vubec existuje. Pripadne do budoucna, co s nim? Zpatky Liverpool ci PSG?
smazaný uživatel
07.01.2019 14:12
#
Gauc.
Kovalsky
07.01.2019 14:22
#
Hraval najcastejsie LW. Nejake zapsy ma aj ako AM.
Stannis Baratheon
07.01.2019 14:59
#
CAM
smazaný uživatel
07.01.2019 15:01
#
Nejlepší by byl na CAM, ale na to Ernesto nemá koule. Potřebuje záložníky, kteří hlavně brání.
Alan_Shearer
07.01.2019 15:06
#
A Arthur je na tom s defenzivou jak? Trojice Arthur, Bus a Coutinho je asi nerealna, co?
smazaný uživatel
07.01.2019 15:09
#
Jakákoli sestava bez Rakitice je nereálná. Mě by se tahle sestava hodně líbila. Arthur je skvělý.
technecium
07.01.2019 15:30
#
Blbost. To hrál na začátku sezóny a vzadu jsme hořeli jak Jan Hus
ADM
07.01.2019 15:05
#
Ja mam pocit, ze najlepsi bol ako LM v 4-4-2
technecium
07.01.2019 15:30
#
Hristo Stoichkov
07.01.2019 16:11
#
stiflerovamama
07.01.2019 14:11
#
No bolo mu to treba ?
avicii
07.01.2019 14:13
#
zaplatil nam Alissona a Virgila a teraz naspat za peniaze za Solankeho
Benzema
07.01.2019 14:18
#
Kiežby je to zmrd ,tým ako sa choval pred prestupom ,ale hráč je skvelý a bral by som ho hneď späť ,či to je reálne neviem
Benzema
07.01.2019 14:13
#
,,Jedná se o fotbalistu, který před vlastními zájmy upřednostňuje ty týmové a je bezpochyby jedním z nejlepších na světě," áno ,to nám dokázal aj Liverpoole
valloire
07.01.2019 14:23
#
Pony Slaystation
08.01.2019 09:30
#
pobody's nerfect
07.01.2019 14:15
#
tož zpátky, místo po něm ještě obsazené není
smazaný uživatel
07.01.2019 14:30
#
Podle mě je chyba ve Valverdeho systému hry, v tom je Couts opravdu nepoužitelný, když je hlavní cíl každého zápasu především neinkasovat.
valloire
07.01.2019 14:37
#
smazaný uživatel
07.01.2019 15:01
#
ADM
07.01.2019 15:06
#
Jo, a Couts s tym pristupom “především nebrániť” sa nemá čomu čudovať. S tym ho do zalohy dat nemoze..
technecium
07.01.2019 15:30
#
Klokanomet
07.01.2019 17:29
#
roman1978
08.01.2019 12:23
#
Správně. Barca má soupeře drtit ofenzivní silou a držením míče. Kdyz máme míč, soupeř gól nedá. I v Brazilské reprezentaci může hrát couts s arthurem a jde to.
dextroza_m
07.01.2019 14:33
#
Moc nehraje, když hraje tak už nestřílí ty svoje pumelice, taková škoda..
Coutinho10
07.01.2019 14:35
#
zatim se ukazuje, že to nebyl správný krok...chápu, že za těch 5 let v LFC chtěl nějakou změnu....přeci jenom 5 let je hodně dlouhá doba zvlášť v kariéře, ale v PD a PL je velký rozdíl a ne všechno může každýmu vyhovovat....jsou hráči, co jsou dobrý v PD a v PL už to nebylo takový a nebo obráceně, tak uvidíme, co přinese čas...
alcantara
07.01.2019 14:36
#
Spatny titulok, spravne by mal byt takyto: Coutinho má Barceloně hodně co vracet.
ADM
07.01.2019 15:06
#
Luc-Luc
07.01.2019 14:36
#
parada, bral bych ho zpet, klidne jenom treba do konce sezony hostovacka...byl by to boost jak prase
smazaný uživatel
07.01.2019 14:37
#
Nechapem, ako ho mohol niekto oznacit ako nastupcu Iniestu.
Gerrard-8
07.01.2019 14:39
#
Úplně v pohodě. Kvality na to má. To, že mu Barca není schopná najít pozici je jen její chyba.
smazaný uživatel
07.01.2019 14:42
#
Iniesta zvladal hru v zalohe i na kridle.
Gerrard-8
07.01.2019 14:55
#
Couts v LFC taky a všude byl skvělej. V Barce sem ho mockrát neviděl, ale jestli nešla jeho hra nějak dolů, tak nechápu jak takovej hráč může vysedávat.
smazaný uživatel
07.01.2019 15:01
#
Na liverpoolsky.net pisali, ze je velmi naladovy.
Gerrard-8
07.01.2019 15:05
#
Někdy asi ano, ale i když se mu zrovna nedařilo, vždy dokázal něco vykouzlit.
mul
07.01.2019 14:45
#
typologicky to urcite nie je Iniesta...Couts aj ked v LFC hral v zalohe nebol podla mna tak platny ako na kridle
Gerrard-8
07.01.2019 14:56
#
Hodně záleželo na soupeři ale skvěle hrál všude.
technecium
07.01.2019 14:51
#
Kvality na to fakt nemá. Lepší než Iniesta má akorát střelu. Nic jinýho
ADM
07.01.2019 15:10
#
tak keď chce hrať napr v tej zálohe, nebolo by na škodu, keby sa naučil nestrácať loptu, vyhrávať súboje a mal ochotu brániť. A to isté vlastne na LW. Takže nevidím dôvod, prečo by sa s takýmto jeho prístupom malo vyčitať niečo Barcelone.
vladis271
07.01.2019 16:30
#
no napr. to, že privediete hráča za 140 a potom mu neviete nájsť miesto na ihrisku. Načo ste ho vlastne kupovali? JA som asi naivný , ale sakra niečomu podobnému by mal predchádzať kurva dobrý skauting, ktorý ti analyzuje jeho plusy a mínusy. Barca nehrá to čo LFC, takže sa malo vaše vedenie pýtať, či vám na niečo bude ak ho šupnete na krídlo.
technecium
07.01.2019 16:33
#
Ten týpek si očividně přestupem do Barcelony a tím, že konečně něco vyhrál, splnil sen. Od nový sezóny neudělá krok navíc. A to je chyba Barcelony?
ADM
07.01.2019 16:37
#
Pozri sa na Dembeleho. Prišiel k nám, a vo veľkej časti zápasov bol stratený, pretože sa nemohol rozbehnúť. Ale zaznamenal obrovský progres, včera hral väčšinou niekde blízko stredu pri Messim a nemal problém, nestrácal lopty, vyhrával súboje. Tak teda prečo by sa mala Barcelona prispôsobovať Coutinhovi? Však sa od neho nechce tak veľa, musí sa naučiť vracať, nestrácať lopty v určitých miestach, vyhrávať súboje v rýchlosti atď.. to vôbec nie je o tom, že by sa mu musela hľadať špeciálna rola, ale o tom že sa nedokáže adaptovať, resp túto sezonu všetko zabudol - a to je aj dôvod prečo šiel na krídlo, lebo si ho s tou neochotou brániť a nevracať sa a ľahkovážnosťou s loptou nemôžme dovoliť v zálohe. PRESNE TAK ISTO, ako sme si nemohli dovoliť Dembeleho minulý rok na RM, kvôli jeho prístupu..
Klokanomet
07.01.2019 17:30
#
alcantara
07.01.2019 16:01
#
"Uplne v pohode"...
misinho7
07.01.2019 14:44
#
Inac Diaz riadne happy a nahajpovany..tak snad bude makat a snazit sa viac ako ostatni ktory to maju na pake
Sm0ker
07.01.2019 15:22
#
Barca ho zničila!
smazaný uživatel
07.01.2019 15:28
#
Kvalitnejsia liga ho znicila.
The Krupy
07.01.2019 17:10
#
Podľa tejto logiky je Seria A najlepšia.
smazaný uživatel
07.01.2019 17:12
#
Ako to myslis ? Pretoze sa Coutinho v Serii A nepresadil ? To bol este mlady.
ADM
07.01.2019 15:28
#
Ono je to inak značne nepochopiteľné pre mňa, keď prišiel prvý polrok, vždy sa dokázal aspoň dostávať do nebezpečných situácií, nabiehať si, dorážať, vedel si spraviť priestor na strelu. V tejto sezóne sa v niektorých zápasoch ani nedostal k 16ke. Jak keď ti dementor vysaje dušu
unoboss
07.01.2019 15:50
#
Valvedentor?
Shot2
07.01.2019 15:56
#
Ten dementor mě vždycky rozesměje. Jako je to podle originálu, ale při tom slově si vždycky představím, nějakého chudáka s Downovým syndromem než hnusnej duši sající přízrak.
Nevím no Mozkomor mi k tomu sedí daleko víc.
ADM
07.01.2019 16:05
#
Toto bude večný spor, ktorý sa nedá rozhodnúť. My slováci sme vyrástli na SK dabingu a prekladoch, vy na vašich. Pozrieť si Pottera po česky sa mi rovná smrti ... a keď počujem tie vaše preklady ... Famrfpál? Brumbál? viem, že to je takmer doslovný preklad, ale wtf Ale narozdiel od iných sa vôbec nečudujem,že vy to máte podobne, keď počujete naše preklady a celkovo to nejde do ucha... bol to obrovský knižný / filmový fenomén a nikto si nechce dať v hlave pokaziť tú svoju verziu
technecium
07.01.2019 16:19
#
Mě slovenský dabing přišel vždycky hrozně vtipný. Máš obrovsky napínavou scénu, kde skupinka horolezců jde po zledovatělém hřebenu, do toho duní taková ta napínací hudba, když tu první horolezec pronese: "Do čerta, šmýká sa to."
Shot2
07.01.2019 16:20
#
LokoLFC
07.01.2019 17:13
#
pepinho2
07.01.2019 17:19
#
Neutron
07.01.2019 18:24
#
ADM
07.01.2019 18:30
#
Jo, akčné filmy sú pekné sračky od nás, to si aj ja pozriem bud v čestine alebo samozrejme v EN, ale náš dabing v animákoch, rozprávkach atď (čo je vlastne aj HP) považujem za lepší.. ale to je opäť subjektívne no.
patas92
07.01.2019 18:38
#
Jsem slovensky dabovaný animák asi nikdy neviděl, ale vzhledem k tomu, že český dabing u animáků je mnohdy lepší, než originál, tak se mi tomu nechce moc věřit
Shot2
07.01.2019 18:51
#
Mě přijde, že slovenský dabing nedokáže vystihnout tu temnou atmosféru některých filmů. I v HP kde se spíš pak jenom směju protože mi to v tom slovenském dabingu totálně nesedí. Nebo jsem teď koukal na nějaké scény z Pána prstenů a prostě ten slovenský dabing nemá takovou hloubku. Něco tomu chybí a ani ne slovně, ale spíš celkově tou barvou hlasu atd. taková strojovost z toho dýchá.
ADM
07.01.2019 18:58
#
Jo, český jazyk je v tomto lepší, je taký výrečnejší, knižnejší. Podobne ako je to s angličtinou, kde majú na množstvo vecí proste lepší výraz než máme my a ja už pomaly niekedy neviem nájsť rýchlo ten správny výraz v našom jazyku (napr také klasické firemné slovo ako leadership). Na druhú stranu v takom hip-hope mi príde ten vás jazyk už moc komplikovaný a u nás to znie surovejšie..

Takto z hlavy čo sa týka SK dabingu poviem Priatelia, Dva a pol chlapa, TBBT, Matrix, HP sága, Madagaskar, Doba ľadová .. ale všetko to je ovplyvnené časom, kedy som ešte sledoval TV a ten slovenský zvuk sa mi vryl do uší, napríklad s uvedenými seriálmi tu tipujem žiadny čech nebude súhlasiť...
Shot2
07.01.2019 19:02
#
Teď mě napadá je slovenský dabing na Pulp Fiction? To musí být zlatý důl
Jinak s tím Hip-hopem bych souhlasil.
technecium
07.01.2019 21:59
#
Pulp Fiction, Červený Trpaslík, Simsonovi a SouthPark jsou jediný věci, kde snesu Českej dabing oproti Angličtině.
valloire
07.01.2019 19:09
#
vodcovstvo nie?
ADM
07.01.2019 19:16
#
Skús si na to spomenúť v sekunde, keď to potrebuješ
valloire
07.01.2019 19:45
#
vy už pomalu degenerujete z tý angliny
ADM
07.01.2019 19:53
#
Ja som sa tomu tiez smial davnejsie, ale nezabranis tomu ked si s tym v kontakte viac ako s materinskym jazykom
valloire
07.01.2019 19:59
#
tak já konkrétně leadership mám z Civilizace....ale stejně, i když rozumim, mluv česky je má odpověď
Generalní Gladiator
07.01.2019 19:49
#
Slovenskej dabing?Dempsey ale hlavně Makepeaceová!!! Lahůdka
SIRBRANIKE
07.01.2019 21:48
#
Majk91
07.01.2019 21:53
#
mne pride, ze celkovo vacsinu serialov a animakov mame lepsie nadabovanych. Akcne filmy si zase radsej pozriem v cestine.
Azazelo RD
07.01.2019 22:20
#
To nemáš žádné jiné zaměstnání, než hledat filmy se slovenským dabingem?
Ed_Hazard
07.01.2019 19:03
#
Presne. HP a animované rozprávky jedine v slovenčine. Iné ani omylom. Priateľov (Friends) si napríklad pozriem iba v češtine. Už tomu dlhé roky ani nemienim dať šancu, proste si prakticky všetko radšej pustím v češtine, nakoľko som zvyknutý na tie hlasy.
Ed_Hazard
07.01.2019 18:46
#
jenage
07.01.2019 18:53
#
Infi
07.01.2019 19:02
#
valloire
07.01.2019 19:08
#
DeformFCB
07.01.2019 19:45
#
mistr129
07.01.2019 21:10
#
Stiiing
07.01.2019 22:47
#
gunner123
08.01.2019 00:34
#
Ondiis
08.01.2019 15:39
#
smazaný uživatel
07.01.2019 16:20
#
Ja preferujem cesky dabing. Mam pocit, ze clovek, ktory dabuje, je podobna osobnost ako clovek dabovany.
smazaný uživatel
07.01.2019 16:22
#
Inak poveda, hlas sa zhoduje s osobnostou.
Shot2
07.01.2019 16:25
#
To mi vždycky vadilo na SK dabingu. Strašně mi nesedí hlas k postavám.
Dody10
07.01.2019 17:04
#
Gazdo
07.01.2019 18:52
#
Richard stanke a jackie chan je nutnost
ADM
07.01.2019 18:59
#
Alebo Vajda na hocikoho z akčného filmu 90 rokov. A pri dabovaní Expendables boli v piči
Gazdo
08.01.2019 06:20
#
Neutron
07.01.2019 18:28
#
cesky dabing je podla mna ovela lepsi ako slovensky...ale s tymi menami v HP suhlasim, to je na povracanie...
Ed_Hazard
07.01.2019 18:47
#


Alebo bradavice
Shot2
07.01.2019 18:53
#
Zrovna tohle je dobrý, Rokford nebo co to máte vy je jak název levnýho sýra
Nebo místo Letaxu nebo jak se to jmenovalo máte hop šup prášek ne?
ADM
07.01.2019 19:00
#
Tiež som nikdy nepochopil, ako z Hogwarts vyčarovali Rokfort, ale milujem to slovo a určite by som nechcel chodiť do Bradavíc
Ed_Hazard
07.01.2019 19:04
#
Firkraag
07.01.2019 21:51
#
Slováci ale maj nejlepší Slytherin
ADM
07.01.2019 22:23
#
Zmijozel??? to vážne?
Firkraag
08.01.2019 11:00
#
Máte Slizolín, ne? To je super
ADM
08.01.2019 11:15
#
Jo... Chrabromil, Biflomor, Bystrohlav a Slizolin. Teraz keď prvýkrát pozerám tie vaše, Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel, to mi príde dosť zlé
Firkraag
08.01.2019 11:27
#
Asi je to o zvyku. Havraspár je přesnej překlad, zbytek je celkem zajímavej. Ale i ty vaše zní dobře.. tedy krom Chrabromila, to zní jak teplouš
valloire
08.01.2019 13:12
#
Je to píčovina. Nechápu, že když je všude anglina místo českejch slov i tam, kde vůbec nemusí, tak tady, kde měli nechat anglický názvy, cpou překlad.
Shot2
08.01.2019 16:07
#
No ten Slizolin je strašnej.
Murena
08.01.2019 17:53
#
anonym
08.01.2019 08:15
#
hop šup prášek
Majk91
07.01.2019 21:50
#
Ako cesky dabing HP je fakt vtipny, to sa musi uznat
fefo
07.01.2019 21:08
#
Na druhu stranu my mame v LOTR Bublikovcov, Sam Mukro, Gloch, Ohyzdi a Opucha Ceske mena v tomto davaju zmysel, u nas vobec. Inak cesky dabing Friends je podla mna daleko lepsi ako slovensky, Phoebe po slovensky je katastrofa. Ale samozrejme nic nema na original ani zdaleka. Okrem povodneho/prveho ceskeho dabingu Last Boy Scout
unoboss
07.01.2019 22:49
#
český dabing friends je nejlepší na světě.
valloire
08.01.2019 13:13
#
správně bossi
unoboss
08.01.2019 14:56
#
U mě je to vždycky správně.
valloire
08.01.2019 15:06
#
noooo, dneska tě necham
unoboss
08.01.2019 15:32
#
Coutinho10
07.01.2019 16:43
#
-Carles-
07.01.2019 15:28
#
Dosť drahý náhradník, na zálohu to nebude nikdy, v útoku ho drtí Ous. Ak sa do leta nespamätá, viem si predstaviť že sa bude uvažovať o jeho predaji.
REPLIKATOR
07.01.2019 15:56
#
Měl by jim dát odškodnění. Za tu pálku, co stál a za toho hovno, co předvádí.
smazaný uživatel
07.01.2019 15:56
#
Vraj sa este pocas posobenia v Liverpoole vyjadril, ze najradsej hra, ked je co najblizsie k brane.
vladis271
07.01.2019 16:21
#
no komu toto prospelo? Teda okrem Liverpoolu.
Visca el barca
07.01.2019 16:21
#
On se do toho dostane. Na jaře byl skvělý a tvrdilo se jak se má prodat Dembouz, teď to je opačně.Každopádně on se zvedne kvality má. Prostě ho teď Dembouz ničí. Konkurence není nikdy na škodu. Já bych chtěl vidět doma kombo Bus(Raketa)Arthur,Couts, Leo,Luisito,Dembouz.
Mateo16
07.01.2019 16:24
#
vilp
07.01.2019 16:53
#
To smrdí jako fake.
Mateo16
07.01.2019 17:07
#
Mne uz ani nie RM ho skautuje uz 3 roky.
imp
07.01.2019 17:50
#
A nebo Diaz proste odkazuje na to, ze se s Firpem uvidi pristi tyden az bude Real s Betisem hrat. Nejjednodussi vysvetleni bejvaj vetsinou nejbliz pravde. Occamova britva a tak.
Ed_Hazard
07.01.2019 18:56
#
Ok to by šlo. A teraz mi povedz niečo k tomuto

https://imgur.com/xRii9aD
imp
07.01.2019 19:11
#
Jednoduchy. Hrali spolu v City. Znaj se. Jsou kamosi.
Ed_Hazard
07.01.2019 19:12
#
Pomerne veľa hráčov ho podporilo. Logicky väčšina z ManCity.(tam môžeme rátať aj Sancha). Je to sice bežná vec, tu mi tej podpory ale príde nejak extra veľa, asi bol obľúbený
Kluivert9
07.01.2019 17:15
#
Tak už by mohl začít.
smazaný uživatel
07.01.2019 18:22
#
Valverde by ho mohl konečně ve čtvrtek zkusit opět na CAMku protože to je pozice na které vyčnívá, a kdy jindy to zkusit než v poháru, celé jaro hrál parádně když hrál v záloze, na ms jednoznačně nejlepší Brazilec, začátek sezóny mu taky vyšel, ale od té doby co hraje na křídle je neviditelný, stačí ať ho tam pošle proti levante a on se určitě zase chytne, za 8 minut toho moc předvést nemůže
smazaný uživatel
07.01.2019 22:09
#
technecium
07.01.2019 22:51
#
Tak jestli chceme vypadnout z Copy, tak je zápas na Levante s Coutinhem na CM dobrá příležitost
ADM
08.01.2019 00:03
#
smazaný uživatel
07.01.2019 18:48
#
smazaný uživatel
07.01.2019 18:53
#
O čom je ten článok ? Neviem po španielsky

smazaný uživatel
07.01.2019 18:58
#
Manchester United vraj zacal rokovania o prestupe Coutinha.
ADM
07.01.2019 19:02
#
The Brazilian midfielder is being a substitute in the last matches and the newspaper 'Manchester Evening News' points out that the 'red devils' could try their signing

Phillipe Coutinho , Barca midfielder , was once the most expensive signing in the history of Barca club, but in recent games is being a substitute in favor of Dembélé and in England speculate that Manchester United have begun talks to sign the Brazilian in this same winter market.

So says the newspaper 'Manchester Evening News', which suggests that the 'red devils' would be very interested in recruiting Coutinho to have a new cash on the attack front that improves the performance of the team, but with the arrival to the bench of Ole Gunnar Solskjaer have achieved five successive wins.

It seems very complicated that Coutinho can leave Barça just one year after his signing for the Catalans, but we will see if the lack of minutes in the last matches can trigger a discontent of the Brazilian and his subsequent departure from the club. The Manchester United is attentive


Google Chrome extension (teda ani neviem či to je extension) na okamžitý preklad stojí za to...
imp
07.01.2019 19:14
#
Trik je hlavne prekladat do anglictiny a ne do cestiny/slovenstiny. Ajina mi prijde vzdycky, ze dava vetsi smysl a lip se mi to cte.
ADM
07.01.2019 19:18
#
No hlavne odkedy má Google Translator tú novú AI, tak ti preloží takmer všetko v takej kvalite, že to môžeš rovno dávať do diplomovky. Ale ako vravíš, dôležité je ten jazyk, ktorému nerozumieš prekladať do Angličtiny.
Majk91
07.01.2019 19:40
#
Rashford + doplatok by som za Coutinha bral
Generalní Gladiator
07.01.2019 19:44
#
Rashford je sen,ale je to jejich odchovanec,patří jim, on určitě nebude chtít odcházet.Ta devítka bude ruleta-trefit dvacetiletýho kluka, co ten jovič? Nejlepší by bylo rok počkat,než se někdo víc vyprofiluje,bohužel není čas..
smazaný uživatel
07.01.2019 19:53
#
Jovic a Maxi Gomez
Majk91
07.01.2019 20:20
#
nikto ma nenapada. Bundesligu nejak extra nesledujem, takze neviem, ale statistiky ma viac nez slusne. Ci niekto vykonnostne vyleti, alebo nie, kazdopadne to bude mat nase vedenie dost tazke. Ja verim v Abela Ruiza
technecium
07.01.2019 19:49
#
K čemu Rashford, když je ve všem horší jak Coutinho? Víme jak to s Angličanama chodí ve Španělsku
Generalní Gladiator
07.01.2019 19:53
#
Rash bude luxusní devítka, angl.faktor beru, pd pro ně není..
Majk91
07.01.2019 20:05
#
tak vo vsetkom urcite nie a hlavne ma stale iba 21, cize velky priestor na zlepsovanie. Viem ze hraci z ostrovov to v Spanielsku celkom dobre nezvladaju, ale Rashford by mohol byt vynimka aj vdaka jeho celkom slusnej technike. Neviem, ja mam pre neho slabost. Ako pise Gladiator, mohla by byt z neho luxusna 9 a navyse dokaze hrat aj na kridle.
pingla
08.01.2019 09:29
#
ti mrdá? Rashford je úplně jiný hráč než Coutihno
technecium
08.01.2019 13:47
#
správně, je horší
pingla
08.01.2019 15:41
#
coutinho by ho v životě nechytil, navíc porovnáváš hrot/krajního útočníka s ofenzivním záložníkem ale hloupost už tak nějak k tobě prostě patří
smazaný uživatel
07.01.2019 19:51
#
Ja ti neviem, ja by som anglicanov do Spanielska netahal.
mrkskr
07.01.2019 20:32
#
Rád bych viděl někdy sestavu 4-2-3-1..
Ter Stegen - Semedo, Pique, Lenglet, Alba - Arthur, Sergio - Messi, Coutinho, Dembele - Suarez.... Coutinho na křídlo NEPATŘÍ
Mercury
07.01.2019 20:43
#
doma bych se vůbec nebál to proti slabším vyzkoušet, aspoň na první poločas a pak prostřídat
smazaný uživatel
07.01.2019 22:09
#
sylarko
07.01.2019 22:31
#
Ako suhlasim, ze je mimo formy, ale predavat ho po 2 mesiacoch mozu len totalny idioti ako vy. Uz mi je z vas zle. 15+10 na tolko minut co hral je podla mna slusna bilancia. A verim tomu ze pri lepsom systeme alebo trenerovi by hral lepsie. Prestante uz konecne s tym neustalym plakanim. Lebo podla vasej logiky by ste predali polku barcelony. Respektive by ste si nechali tak akurat messiho
technecium
07.01.2019 22:50
#
To není o systému. To je o něm.
sylarko
07.01.2019 23:28
#
Je to AJ o systemu. Keby sa nehral pragmaticky futbal ala valverde tak aj ti hraci by hrali inak. Vezmi si ako hrali hraci pod mourinhom a ako zrazu ozivili po jeho odchode
sylarko
07.01.2019 23:39
#
Myslis, ze by hral coutinho rovnako keby teraz trenuje barcu klopp? Ono sa ti musi hrat ako technickemu hracovi, ked hras po boku 2 def hracoch, ktory hraju len na defenzivu.
sylarko
07.01.2019 22:47
#
Uz vidim jak kupime rashforda 5 zapasov neda gol a uz ho budete predavat. Klasicka logika uplakankov tu...
mrkskr
07.01.2019 22:54
#
Rashford nikdy do Barcelony nepujde. Je to angličan a odchovanec Man Utd, kde hraje teď stabilně. Co víc chtít?
sylarko
07.01.2019 23:27
#
Nevravim, ze pojde do barcy, ale mne ide o princip, ze tu polka cules predava kazdeho hraca po mesiaci co sa im nedari
mrkskr
08.01.2019 03:14
#
“Uz vidim jak koupime rashforda”... Jinak máš pravdu, dost lidí si myslí, že se jim furt musí dařit, jsou to také jenom lidé
sylarko
08.01.2019 11:11
#
no, ale islo mi to tu pointu no. ...presne
Klokanomet
08.01.2019 18:47
#
tak u Rashforda není žádná výjimka, že nedá 5 zápasů gól, takže by se tomu nikdo nedivil neuvěřitelně přeceněný hráč, nechtěl bych ho ani zadarmo
ADM
08.01.2019 01:02
#
V tom Reale to snáď bojkotujú
jiri - fcb
08.01.2019 06:49
#
No minimálně Marcelo už od začátku sezony.
Jordi Alba
08.01.2019 09:54
#
Tak tu LM stejně dají, ostatní týmy o to 4. místo taky nejeví extra zájem.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.