Češi na ME narazí na Anglii a Chorvaty

30.11.2019 19:03, aktualizováno 30.11.2019 20:19 - Aktuality
Euro 2020 (© twitter.com/UEFAEURO)
 
Čeští fotbalisté se v základní skupině D na mistrovství Evropy v příštím roce utkají s Anglií, s kterou hráli i kvalifikaci. Reprezentanti narazí stejně jako na minulém Euru na vicemistry světa Chorvaty a zbylým soupeřem bude vítěz play off Ligy národů C, jímž bude Skotsko, Norsko, Srbsko, nebo Izrael. Rozhodl o tom dnešní los v Bukurešti, v jednom z 12 měst, kam závěrečný turnaj zavítá. Svěřenci trenéra Jaroslava Šilhavého odehrají dva zápasy v Glasgow a jeden v Londýně.

Los, na kterém se podílel i bývalý český reprezentant Karel Poborský, rozdělil 24 týmů do šesti čtyřčlenných skupin. Do vyřazovací části šampionátu postoupí první dva celky z každé skupiny a nejlepší čtyři mužstva z třetích míst. Mistrovství Evropy začne 12. června v Římě zápasem domácí Itálie s Tureckem a vyvrcholí o měsíc později finálovým duelem v Londýně.

Šilhavého svěřenci vstoupí do šampionátu 15. června v Glasgow soubojem s vítězem play off. Na stejném místě se 19. června utkají s Chorvatskem a skupinu uzavřou ve Wembley 23. června proti Anglii. Národní tým narazí na dva ze čtyř semifinalistů loňského mistrovství světa - Albion skončil čtvrtý, Chorvaté druzí.

"Očekávali jsme, že týmy z prvních dvou košů budou silné a ani ze čtvrtého to nebude lehký soupeř. Anglii dobře známe, s (trenérem) Garethem Southgatem jsme se pozdravili na pódiu a zasmáli jsme se tomu, že se zase uvidíme. Chorvatsko je vicemistr světa, také skvělý tým," řekl Šilhavý.

Zatím je známo 20 z 24 účastníků Eura, o zbylých čtyřech se rozhodne až v březnu při play off Ligy národů, jehož vítězové mají místa ve skupinách C, D, E a F.

Turnaj se bude hrát poprvé ve 12 zemích na počest 60. výročí evropských šampionátů, každou skupinu budou hostit dvě města. Los byl neobvyklý, neboť ho UEFA přizpůsobila účasti pořadatelských týmů. Jednotlivé celky byly předem umístěny do měst tak, aby mohly hrát doma; celkem 13 z 24 pozic už bylo obsazeno před losem.

UEFA nasadila reprezentace do košů podle výsledků v kvalifikaci a český celek těsně udržel pozici ve třetím. Reprezentanti měli jistotu, že se vyhnou obhájcům trofeje Portugalcům, Turecku, Dánsku, Rakousku a Švédsku, zároveň nemohli do skupiny B.

Bývalý německý reprezentant Philipp Lahm při losu nejprve rozhodl, že se Češi vyhnou skupině A a obávanému cestování do dalekého Baku. A poté o tom, že si zopakují kvalifikační souboje s Anglií. V březnu na úvod utrpěli ve Wembley historický debakl 0:5, v říjnu doma v Edenu ale Albion porazili 2:1 a připravili mu jedinou bodovou ztrátu ve skupině, kterou soupeř vyhrál.

S Chorvatskem reprezentanti hráli v roce 2016 na Euru ve Francii druhý zápas. V závěru dokázali stáhnout dvoubrankovou ztrátu a remizovali 2:2. V roce 2011 s Chorvaty prohráli v přípravě 2:4 a v prosinci 1996 podlehli na turnaji v Casablance na penalty.

"Los se mi líbí. Hrát na ostrovech je vždy úžasné, hrát tam Euro je fantastické. Považuju za úžasné, že jsme v této skupině. Pokud budeme chtít uspět, je jedno, v jaké jsme skupině. Budeme tam muset odevzdat maximum a uspět proti favoritům," řekl v České televizi asistent trenéra Jiří Chytrý. "Myslím si, že i města jsou relativně přijatelná. Není to Baku, kam se cestuje hrozně dlouho," dodal záložník Alex Král.

Z play off by se Češi nejraději vyhnuli Skotsku. "Osobně bych byl nejradši možná za Izrael nebo Norsko. Skoty bych moc nechtěl, protože by hráli doma," uvedl Král.

Český celek v samostatné historii postoupil na všech sedm mistrovství Evropy, na posledním kontinentálním šampionátu v roce 2016 skončil ve skupině. Na nadcházející turnaj postoupili reprezentanti z druhého místa v kvalifikační skupině A.

Papírově jednoznačně nejtěžší je skupina F, kde na sebe narazí vítězové posledních dvou velkých turnajů a oba finalisté minulého Eura - obhájci trofeje Portugalci s mistry světa Francouzi. A doplňuje je další gigant, domácí Německo. "Tohle je skupina smrti," řekl německý kouč Joachim Löw.

Los základních skupin mistrovství Evropy ve fotbale 2020:
Skupina A (Řím, Baku):
Turecko, Itálie, Wales, Švýcarsko.
Skupina B (Petrohrad, Kodaň): Dánsko, Finsko, Belgie, Rusko.
Skupina C (Amsterodam, Bukurešť): Nizozemsko, Ukrajina, Rakousko, vítěz play off Ligy národů D (Gruzie, Severní Makedonie, Kosovo, Bělorusko), nebo A (Island, Bulharsko, Maďarsko, Rumunsko).
Skupina D (Londýn, Glasgow): Anglie, Chorvatsko, vítěz play off Ligy národů C (Skotsko, Norsko, Srbsko, Izrael), ČR.
Skupina E (Bilbao, Dublin): Španělsko, Švédsko, Polsko, vítěz play off Ligy národů B (Bosna a Hercegovina, Slovensko, Irsko, Severní Irsko).
Skupina F (Mnichov, Budapešť): vítěz play off Ligy národů A, nebo D, Portugalsko, Francie, Německo.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 8753
Komentáře (297 / 0 nových)
Le Gunner
30.11.2019 19:06
#
Krásné stadiony. Jedeme překvapit, nemají co ztratit, tato pozice by jim mohla sedět. Čtyři body můžeme uhrát a s tím se dá postoupit, když od Anglanu nedostaneme bídu.

Každopádně losování neuvěřitelná fraška, reálně se rozlosovala tak necelá polovina týmů.
Kang & Kodos
30.11.2019 19:16
#
HorajzmAmmann
30.11.2019 19:17
#
Stannis Baratheon
30.11.2019 19:26
#
Se čtyřma bodama bychom asi postoupili i s bídou od Anglánů.
Kepy_FCB
30.11.2019 19:29
#
jak tam nebude Kalas žádná bída nehrozí
Y.N.W.A
30.11.2019 20:41
#
já jsem spokojenej, pěkná skupina, chtělo by to ty Skoyt ještě... losování bylo jasný, že bude o ničem, spíš ta šaráda kolem byla docela zbytečná, když už to prakticky žádnej los nebyl... v tomto je to za mě špatný, na druhou stranu, nemuselo se stavit tucet novejch stadionů někde na poli, jako v Kataru
Romanoffsot
01.12.2019 10:16
#
KingMaster13
01.12.2019 11:05
#
Mönchengladbach
30.11.2019 19:06
#
To nevypadá na postup...
oli9
30.11.2019 19:10
#
Proc ne ze 3. mista ?
Mönchengladbach
30.11.2019 19:51
#
Bože, na tyhle upocené postupy ze třetích míst jsem úplně zapomněl.
12janjde
30.11.2019 20:59
#
Stejně,jako na ně může zapomenout naše reprezentace,3.místo by byl zázrak-Srbsko/Chorvatsko/Anglie-to je bez šance
osobnostx
30.11.2019 21:47
#
Třeba Portugalci naposledy ze třetího místa za tři remízy.....
Mönchengladbach
30.11.2019 23:21
#
Já vím. A teprve Dánsko 1992, které se na Euro ani nekvalifikovalo...
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:16
#
ACSeRw!n
01.12.2019 10:55
#
oli9
30.11.2019 19:08
#
Neuvěřitelná bramboracka... kdyz si vemu tu nizozemskou skupinu a skupinu nemecko,francie, portugalsko
sima.vok
30.11.2019 19:10
#
Portugalci nepostoupili z prvního místa.
Abner
30.11.2019 19:09
#
Aspoň si zahráte vo futbalovom prostredí. Vždy lepšie ako v tom Baku.
Y.N.W.A
30.11.2019 20:41
#
přesně, to budou pěkný zážitky a nemaj co ztratit
Abner
30.11.2019 20:58
#
Budem vám držať palce.
vader66
30.11.2019 19:10
#
Blbej los Snad nepostoupí ještě Srbsko, to bychom asi nepostoupili. Doufám v Izrael nebo Skotsko, ti jsou celkem slabí
Každopádně budu fandit
Puskas
30.11.2019 19:11
#
Skotsko v Glasgowě na ME bude docela maso.
Kepy_FCB
30.11.2019 19:13
#
protlačej je tam alá Celtic...
Selänne
30.11.2019 19:27
#
A jejich výkopy bude zahajovat Rezek.
Puskas
30.11.2019 19:29
#
Ten bude ambasador vzájemného zápasu.
cristiano.K.
01.12.2019 00:05
#
fandím izraelcum, hrát proti oběma domácím nechci
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:18
#
RM1999
01.12.2019 13:46
#
Měl by ještě Rezek na repre?
Romanoffsot
01.12.2019 16:38
#
Rozhodně...vždy na ni měl a s přibývajícími roky je lepší a lepší...
insane
01.12.2019 11:31
#
Srbove jsou labilni tym, u nich prave verim, ze by s nama prohrali a pak se hecli na Chorvaty a obrali je obody, takze by nam to mohlo hrat do karet.
TurboPlastik
01.12.2019 11:44
#
Všichni kromě Skotska
Kepy_FCB
30.11.2019 19:11
#
Skupina dobrá
Anglie i Korejša si vybrali na posledním MS štěstí na hodně dlouho, teď by už naopak mohli mít trochu víc smůlu
Abner
30.11.2019 19:14
#
Možno budú mať smolu, ale v QF, alebo SF... v tejto skupine asi ťažko.
Romanoffsot
01.12.2019 16:42
#

PetrJ
30.11.2019 19:11
#
Jsem sám, kdo je spokojený? Chorvatsko podle mě hratelné, s kýmkoli z baráže to bude taky otevřené, slušná šance na postup.
Jinak Rusové hezká skupina, Finsko a Dánsko dostanou.
tajomen
30.11.2019 19:22
#
Dánsko - Rusko se hraje v Dánsku a to bude rozhodujicí...
PetrJ
30.11.2019 19:50
#
Ta domácí atmosféra udělá hodně, to je pravda.
Rudnevs
30.11.2019 19:31
#
Snáď dostanú Rusi od Fínska a Dánska...
mistr129
30.11.2019 19:44
#
PetrJ
30.11.2019 19:45
#
PetrJ
30.11.2019 19:47
#
To se nestane.
Rudnevs
30.11.2019 19:51
#
Minimálne Dánsko je silnejšie a navyše sa bude hrať v Telia Parken.
PetrJ
30.11.2019 19:54
#
Tady se asi v názorech rozcházíme, podle mě je Rusko silnější. Dánsko minimálně nemá Dzjubu, pokud vím.
Rudnevs
30.11.2019 20:08
#
Hah, Dzjuba... zlaté. Dánsko má Eriksena, Poulsena, Schmeichela, Delaneyho, Skova a mnohých ďalších a dokopy káder, ktorý má podľa Transfermarktu skoro dvakrát takú hodnotu než ruský káder.
PetrJ
30.11.2019 20:59
#
No, podle tf bych se úplně neřídil, alespoň co se týká porovnávání západní a východní Evropy, protože některé ty ceny jsou docela mimo (jeden příklad za všechny: Umjarov, ročník 2000, hrává v základní sestavě v ruské lize a hodnotu má podle tf ani ne 1M ). Ano, vím, že má Dánsko skvělé hráče, no Dzjuba je jenom jeden.
Rudnevs
30.11.2019 21:12
#
Možno sa im občas nepodarí správne zhodnotiť cenu, ale myslím, že všeobecne je to celkom dobrý ukazovateľ. Dánsko má kopec hráčov v týmoch Premier League či Bundesligy, z Rusov hrá v top 5 ligách momentálne len Golovin. A áno, Dzjuba má svoje kvality, ale myslím, že sa zhodneme na tom, že taký Christian Eriksen je trošku niekde inde.
PetrJ
30.11.2019 21:22
#
Jde o to, že rusové nemají potřebu z ruské ligy odcházet (Golivin výjimka potvrzující pravidlo). Abych byl upřímný tak takový Aleksej nebo Anton Mirančuk mi přijde podobně dobrý jako Eriksen, takže asi ne.
Rudnevs
30.11.2019 21:32
#
Aha... No tak zrejme sa zhodneme na tom, že sa nezhodneme.

22.6.2020 sa uvidí.
PetrJ
30.11.2019 21:59
#
Bastaron
30.11.2019 22:19
#
Nebelung
01.12.2019 01:03
#
A Německo kapitulovalo až 9. května, že?
Nebelung
01.12.2019 11:21
#
Píše se tam, že Německo podepsalo kapitulaci 7. května a vstoupila v platnost 8. května. Ještě ten den byla podepsána kapitulace, kterou uznával Sovětský svaz. Moje otázka směřovala samozřejmě na jeho adoraci ruské ligy a ruských hráčů. Chtěl jsem zjistit, kde má hranice.
Rudnevs
30.11.2019 20:09
#
Hah, Dzjuba... zlaté. Dánsko má Eriksena, Poulsena, Schmeichela, Delaneyho, Skova a mnohých ďalších a dokopy káder, ktorý má podľa Transfermarktu skoro dvakrát takú hodnotu než ruský káder.
stas87
30.11.2019 21:46
#
Operujes len Dzjubom, to dani maju tu kvalitu rozlozenu prakticky vsade. Jedine co im vyrazne chyba, je podpora od krajnych bekov. Keby tam mali niekoho ako je Augustinsson, boli by na tom este lepsie. A tieto severske krajiny chybajucu technicku kvalitu casto vymazu taktickou pripravenostou a funkcnym systemom, takze tie slabiny dokazu zakryt. Rusi mi nepridu vonku tak silni ako doma, takze aj z tohto dovodu verim viacej danom.
PetrJ
30.11.2019 22:11
#
Dzjuba je Dzjuba. Ale rusové mají taky další kvalitní hráče, bratři Mirančukové, Zobnin, Golovin, Čeryšev...Ozdojev a Bakajev se začínají v reprezentaci taky jevit dost dobře. Záloha je dobře pořešená. Kde by mohli mít Rusové slabinu, tak je to obrana a hlavně brána. Guilherme je totiž docela díra. Obrana není tak úplně jistá a ustálená, jak by bylo ideální.
stas87
30.11.2019 22:26
#
Stale mi pridu dani lepsi v tom, ze hraju v lepsich ligach, hraju tazsie zapasy ako rusi. Tym ale nechcem napisat to, ze s istotou vyhraju prave vdaka tomuto aspektu. Samozrejme do toho este vstupi zranenia a hlavne forma jednotlivych hracov. Co danom moze vyrazne pomoct, to je domace prostredie kde relativne casto prida 10% k vykonu. FCK z tohto faktoru tazilo v CL. A oni myslim az na vybuch s Armenskom klucove body nahraju doma.
BaggioRoberto
01.12.2019 11:44
#
Vy tady operujete tím, kde Dáni hrajou. Důležité je jak hrají jako tým. Rusko na mistrovství světa i v kvalifikaci na Euro hráli líp než Dánsko. Ruská liga je nějaká 7 nejlepší na světě, top týmy hrají LM, další EL, z Dánska tak jeden. Neviděl bych problém, že hrají hlavně doma. A Eeiksen je momentálně poloviční. Dánům chybí střelec. U Ruska na turnajích je to samozřejmě 50:50, buď úspěch nebo hádky a výbuch. Ale budou hrát skupinu doma, tak bych jim věřil.
Kucka
01.12.2019 11:51
#
Lord
BaggioRoberto
05.12.2019 05:15
#
Ten ještě hraje?
Kucka
05.12.2019 22:08
#
Jojo, v FC Kodani
Zark
01.12.2019 00:42
#
Dzjuba kdyby se mu nevyvedl ten jeden extra povedený rok za Rostov, kdoví ktere zauralske prdele by dneska obrazel. Si pamatuju jak s ním nepočítali ani v té tvé moskve, ale teď je to samý dzjuba sem dzjuba tam
fenixLFC
30.11.2019 21:00
#
JohnKoul
30.11.2019 21:10
#
Modroočko
30.11.2019 22:21
#
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:19
#
Chorvatsko hratelné
pro Angličany možná...
frankiefcb
30.11.2019 19:11
#
jako vím pro nás Srbsko by byl průser. Na druhou stranu kdyby postoupili, tak to bude skupina smrti, jelikož zápas Srbsko-Chorvatsko bude masakr. Jinak samozřejmě fandím židům, Ti mi přijdou nejslabší.
Greny
30.11.2019 19:15
#
Dabbur - Zahavi vs Suchý?
Stannis Baratheon
30.11.2019 19:28
#
a jako co? Se podívej jak hráli v kvaldě.
frankiefcb
30.11.2019 19:31
#
Kucka
01.12.2019 11:51
#
frankiefcb
30.11.2019 19:29
#
ale nemají podporu a přijdou mi teda nejslabší, tak jim bud fandit ,ale reálně Skotsko a Srbsko podle mého postoupí.
teebee8
30.11.2019 20:50
#
S Norskem se nepočítá?
Kepy_FCB
30.11.2019 19:36
#
Kometa Zahavi ještě neskončil
Elliasson
30.11.2019 22:41
#
Patří k nejlepším střelcům v Číně.
Uwe háže buly
30.11.2019 19:48
#
Suchý snad bude doma
cristiano.K.
01.12.2019 00:06
#
abu
30.11.2019 19:12
#
krásná skupina, doufám že postoupí skotsko. 4 body a ubetonovat Anglii ve wembley a postup by byl realný.
Pablos
30.11.2019 19:16
#
se skotskem nemáme skoro šanci uhrát něco jiného než 0:0
sima.vok
30.11.2019 19:13
#
První z D hraje s druhým z F.
Druhý z D hraje s druhým z E.

Takže je lepší být druhý, než vyhrát.
Generalní Gladiator
30.11.2019 19:14
#
Kde je PO klíč?
sima.vok
30.11.2019 19:17
#
Wiki
Greny
30.11.2019 19:14
#
Z ligy národů bych bral Srbsko ... Ti se servou s Chorvatama a vyhodí je z eura oba
Puskas
30.11.2019 19:15
#
My se servem s Anglány a vyhodí všechny.
Greny
30.11.2019 19:16
#
A postoupí Celtic
Puskas
30.11.2019 19:17
#
Bude dodatečná kvalda.
sima.vok
30.11.2019 19:22
#
Němci postoupí dvakrát a v osmifinále budou hrát sami se sebou, takže je rovnou pošlou dál.
Pablos
30.11.2019 19:22
#
Západní a Východní
Puskas
30.11.2019 19:25
#
Etničtí Němci vs. ostatní.
Pablos
30.11.2019 19:31
#
nová doba
12janjde
30.11.2019 21:02
#
Lužičtí Srbové a Frísové
Modroočko
30.11.2019 22:22
#
Rezan
01.12.2019 00:35
#
TopinB
01.12.2019 12:53
#
12janjde
30.11.2019 21:02
#
Je to divné,že NDR nenechali hrát samostatně i po sjednocení,když Hong-kong a Macao nechali
fabec1222
30.11.2019 21:18
#
Třeba nechtěli
RM1999
01.12.2019 02:58
#
Taky by z toho nic neměli. Dopingový program NDR skončil a oni šli ve všech sportech strašně dolů, s výjimkou skoků na lyžích, kde byla výhoda, že kvůli horší ekonomice měli málo žrádla a všichni vážili okolo 50 kilo.
irik
03.12.2019 12:23
#
andrew96
01.12.2019 11:48
#
Celkem rozdílné případy.
Rezan
01.12.2019 00:36
#
bez dresů bílí vs. černí
Kepy_FCB
30.11.2019 19:17
#
no my zrovna
frankiefcb
30.11.2019 19:30
#
20DollarsInMyPocket
30.11.2019 20:17
#
Kang & Kodos
30.11.2019 19:17
#
Pablos
30.11.2019 19:15
#
No jako nic moc no šance asi ...ale zase postupujou 3, tak je to jak minulé Euro s šancí mít někoho ,,slabšího" než Turky, takže proč né ...hlavně ať není beton a nestydím se za to co hrajem.
HorajzmAmmann
30.11.2019 19:16
#
dobrá skupina
gretzkybyldruhy
30.11.2019 19:16
#
Pavel Novotný je hrdina!!!!

A skupina v poho
teebee8
30.11.2019 20:51
#
Je to hlavně kripl. Tohle je pod úrovní i samotného Zemana
12janjde
30.11.2019 21:40
#
Jo,je to vypatlaný nácek
Mirek na tenisu
30.11.2019 22:49
#
Pavel Novotný je psychopat
Puskas
30.11.2019 19:16
#
Destinace super, soupeři hodně moc silní, ale nám to občas svědčí být outsideři.
HorajzmAmmann
30.11.2019 19:18
#
tak je to skupiny eura no.. a takový štěstí jako minle nemůžeme mít 2x za sebou.

Navíc pokud chtějí něco uhrát musí občas porazit týmy jako Chorvatsko, pokud ne tak ať tam radši ani nejezdí.
Puskas
30.11.2019 19:19
#
Souhlas.
Le Gunner
30.11.2019 19:21
#
mimi_united
30.11.2019 19:17
#
Postupujúci:
A: Taliansko, Švajčiarsko
B: Belgicko, Dánsko
C: Holandsko, Ukrajina
D: Chorvátsko, Česko
E: Polsko, Španielsko
F: Francúzsko, Nemecko

Greny
30.11.2019 19:18
#
Pár postupujících ti tam chybi
Pablos
30.11.2019 19:19
#
to moc nevychází
tajomen
30.11.2019 19:20
#
12 týmů gratuluju
SixSense
30.11.2019 19:20
#
A dalsich styroch z tretich miest si kde nechal?
Pablos
30.11.2019 19:22
#
nestihl... odskočil si jenom z mimi bazaru
hodjohn
01.12.2019 12:41
#
má lepší pravděpodobnost, že se trefí a bude tady za hrdinu
prokop
30.11.2019 20:01
#
dondinho
30.11.2019 19:17
#
I ze "skupiny smrti" se dá postoupit, jako v 96 - Německo, Itálie, Rusko.
Na minulým euru to s CRO taky nebylo nehratelný, s anglánama půjde o to dostat max. jeden gól no a kdyby k tomu byl třeba Izrael....
Benfica
30.11.2019 21:01
#
to akože skupine Česko, Anglicko a Chorvátsko hovoríš skupina smrti?
osobnostx
30.11.2019 21:50
#
No pro nás jo, vzhledem ke dvěma semifinalistům posledního mundialu.....
Benfica
30.11.2019 23:17
#
tak, ale nič ľahšie v podstate ani na výber nebolo.. možno ešte tá s Poľskom
Manny
01.12.2019 10:02
#
jedine silnejsi jsou F a asi A, treba ta s ukrajinou je jasne slabsi
Benfica
01.12.2019 15:56
#
Ukrajinu by som už nepodceňoval.. oni síce nehrajú žiadny super futbal, ani nemajú nejaké veľké individuality, ale čo sa týka organizácie hry dokážu zdeptať asi hocikoho.. ak budú mať šťastie tak môžu byť prekvapením turnaja niečo na typ Grécka a Dánska..
Manny
01.12.2019 16:56
#
no vsak jo, ale na urovni anglie ani chorvatska nejsou
Benfica
02.12.2019 01:43
#
Anglicka možno nie ale Chorvátska určite..
SixSense
30.11.2019 19:18
#
Spytam sa aj tu. Ti ktori ste si vsimli pri prenose meno, ako sa vola ta ciernovlasa, ktora prenos komentovala? Diki.
29Februar
30.11.2019 20:49
#
Corina Carageaová
SixSense
01.12.2019 13:39
#
Velka vdaka!
teebee8
30.11.2019 20:52
#
Dodiri
tajomen
30.11.2019 19:19
#
Proč se vůbec hraje v Anglii 7 zápasů kdežto všude jinde po 4 zápasech? To kvůli Brexitu?
stas87
30.11.2019 19:29
#
Lobby, klauni z ostrovov museli mat finále CL vo Wembley v roku 2010 aj 2012, v roku 2016 vo Walesu a 2023 zasa Wembley.
Kepy_FCB
30.11.2019 19:33
#
fenixLFC
30.11.2019 21:05
#
pretoze je to krajina s najlepsou ligou a najlepsimi stadionmi
cologneFC
30.11.2019 21:42
#
Stadionmi nie
Sonny Anderson
01.12.2019 10:21
#
*najlepsim stadionem
stas87
30.11.2019 21:47
#
popltak
01.12.2019 00:26
#
Neunasis klaune
fenixLFC
01.12.2019 01:57
#
niektorych ludi je tak lahke triggnut
stas87
01.12.2019 09:35
#
TopinB
01.12.2019 13:01
#
Kdyby to navíc řekl Čech, tak tady vyletí jak čertík z krabičky o 40 minut dřív
fenixLFC
01.12.2019 18:22
#
keby do toho zakompnujem nejaky hejt na cechov tak to by si videl kolko certikov z krabicky by vyletelo...
TopinB
01.12.2019 22:07
#
icka
01.12.2019 12:00
#
frankiefcb
30.11.2019 22:56
#
ACSeRw!n
01.12.2019 10:59
#
BílíAndelDrcKo
01.12.2019 15:22
#
V Anglicku sa skupiny pôvodne nemali hrať ale Belgicku bola odobrané organizovanie.
fabec1222
30.11.2019 19:25
#
Dobrý je, že první zápas hrajeme s tím papírově nejslabším. Takže proti nim ještě nebudou rozhádání, naštvání na fanoušky apod.
Mirek na tenisu
30.11.2019 19:25
#
Česká televize a Vlášek to je naprosté dno! Sledoval jsem live Příbram-Sparta a teď dávám ze záznamu los ME na ČT a chce se mi Na Kavkách netušili, že losování by bylo dobré divákovi přetlumočit? Místo toho co si moderátoři v Bukurešti povídali musím poslouchat hloupé a místy až stupidní dotazy Vláška na Zelenku, Chytrého, Ondráška...ČT ku.ví fotbal.
Puskas
30.11.2019 19:27
#
Nepředstavili moderátory, nevěděli, jak bude program vypadat, kolik lidí bude losovat, Vlášek nejdříve myslel, že 12, pak řekl 11...
frankiefcb
30.11.2019 19:31
#
a losovalo 10 ne
Puskas
02.12.2019 08:26
#
Pablos
30.11.2019 19:34
#
neviděl jsem, viděl jsem jen originál na uefa, ale jako dělávají to i u losování pohárů, že mele svoje hovadiny a vlastně vůbec nic se nepřekládá ...což je fakt dno, že už ani nejsou schopni si platit tu překladatelku live (třeba tu snad ještě z her bez hranic jejích tón hlasu mě celkem sral ).
RM1999
01.12.2019 03:01
#
Na čtsport umí anglicky jen Dusík.
Pablos
01.12.2019 09:06
#
proto nechápu, že nezaplatí tu překladatelku ...na hodinovej přenos
MacoCZ
01.12.2019 06:52
#
Dojal mě hlavně Zelenka s tím, že i tak by mu bylo jedno kdyby se hrálo v Baku. Je to pěkný sobec vůbec mu nedochází co by to znamenalo pro fanoušky. On osobně by se nemusel starat vůbec o nic.
Shottack
01.12.2019 10:02
#
Zapnul jsem to později a při Vláškově: "Pane chytrý, ..." jsem myslel, že mluví na Zelenku.
cristiano.K.
01.12.2019 10:18
#
martin1
01.12.2019 10:37
#
Manny
01.12.2019 10:04
#
hodjohn
01.12.2019 12:43
#
a co si chtěl tlumočit?
HonzaBanik
30.11.2019 19:30
#
Atraktivní skupina .
Rudnevs
30.11.2019 19:36
#
By som sa ani nečudoval, keby Nemci vyleteli zas už v skupine...
Gremlin
30.11.2019 22:41
#
Francuzi sú majistri sveta a Portugalci sú najhorší súper, aký môžeš na Eure dostať. Ako su slabí na WCupe tak sú 2x tak silný oproti Europskym súperom. Aj ja by som povedal, že Nemci nepostúpia aj keď budú hrať aj doma.
29Februar
30.11.2019 19:37
#
Aj my sme si mysleli, že Chorvátsko je hratelné. Nie je a Anglicko vo Wembley to tu už bolo. Good luck, 3 body na postup stačit nebudu pri vyrovnanosti tých ostatných skupin
PaYaB
30.11.2019 20:54
#
Ale prohráli v Maďarsku a nevyhráli ve Walesu ani v Asii, jenom vám nějak nesedli no...
Mirek na tenisu
30.11.2019 22:47
#
Chorvati umí být náladoví, ale taky povozit ty naše lamy jako na kolotoči. Slovač by mohla vyprávět.
Fabregas@ole
30.11.2019 19:38
#
Na kterej z těch 3 zápasů byste jeli? Já vůbec nevím.
valloire
30.11.2019 19:42
#
V 80.roce hráli ve skupinách my, NSR, Holandsko a Řecko, v druhý Itálie, Španělsko, Belgie a Anglie. To si pamatuju do dneška. Kdo si bude pamatovat tenhle paskvil za 40 let, to teda nevim.
Kepy_FCB
30.11.2019 19:44
#
Pablos
30.11.2019 19:49
#
budou si vyprávět, jo to byl dobrej paskvil, ale aspoň se to nehraje v Saudský Arábii jako Euro2040 při účasti všech evropských týmů plus dvě divoké karty v podobě Čínské reprezentace a Kataru.
meliooo
30.11.2019 20:50
#
Tvl Doufám, že si tvůj koment nepřečtou bafuňáři z UEFA, protože ten nápad s divokýma kartama by se jim jistě líbil.
SIRBRANIKE
01.12.2019 09:30
#
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:32
#
otázka času
Pablos
01.12.2019 10:46
#
no právě, že jsem se vcítil do jejich uvažování
12janjde
30.11.2019 21:05
#
19 skupin po 3?
RM1999
01.12.2019 03:02
#
Jak můžeš vědět, kolik bude mít Evropa v roce 2040 států? Jsi věštec?
Duff
01.12.2019 13:39
#
od Aše na západ to bude jeden velkej chalífát
12janjde
01.12.2019 13:42
#
Těžko,když ještě ani nezaložili IDU/ISU
Mumloch
01.12.2019 13:50
#
fenixLFC
01.12.2019 18:22
#
valloire
01.12.2019 20:32
#
je na tom něco k smíchu? ono to k tomu spěje, ale pán se směje jak kdyby to bylo naprosto vyloučený...levicovej idiotskej svazák co?
Mumloch
02.12.2019 19:28
#
valloire
02.12.2019 19:36
#
levicovej idiotskej svazák/ volič Top/ Pirát
Mumloch
02.12.2019 21:41
#
Ne
valloire
02.12.2019 21:50
#
tak ODS, zloděj jako zloděj, to je fuk
Mumloch
03.12.2019 18:05
#
valloire
03.12.2019 22:19
#
tak nevolíš, pak nevynášej soudy vosle
Sonny Anderson
01.12.2019 10:22
#
Mirek na tenisu
30.11.2019 22:45
#
Anebo rok 1976 a závěrečný turnaj pro 4 v Jugošce. Naši vyklepli v OT Holandsko, Nemačka domácí Plavi. Pak Viktorův kiks v 90.m. ve finále s Němci a Tondova mezigalaktická pentle
valloire
01.12.2019 00:28
#
to už je zase moc málo týmů....
johan14
01.12.2019 09:26
#
Súhlas, v dnešnej dobe nepredstavitelneu.
jiri - fcb
01.12.2019 06:37
#
Jedno je jasný - ty ne.
johan14
01.12.2019 09:30
#
Prečo tam dal 40 let? Väčšina pochopila - ty ne.
valloire
01.12.2019 11:46
#
noooo.....johane, tys na rozdíl od něj - zapšklýho antimadridisti, z kterýho stříká nenávist a kterýho by normálně měl vláčet Minář po Letný za to - úplně v pohodě, ale tady je třeba říct, pan Jiří má pravdu. Já si to za 40 let pamatovat nebudu, páč budu co? Páč budu pohřbenej v ledu v Alpách. On si to nebude pamatovat ani pan Jiří, páč mu praskne cévka z dalšího hattricku Realu Madrid v LM.
johan14
01.12.2019 15:43
#
Že budeme obaja voňať kytky odspodu je jasné, no obaja si teraz pamätáme ME spred 40 rokov, kde bol počet repre aktuálny a každý zápas mal úroveň. On si bude pamätať o 40 rokov akurát tak nejaký celoeurópsky guláš, kde polovica zápasov bola len strata času. A to sa toho ešte musí dožiť, čo teda nemá isté zďaleka nemá.
johan14
01.12.2019 15:46
#
Počet repre bol akurátny, 8 repre v dvoch skupinách v jednej krajine. Žiadne cypoviny ako postup z 3. miesta.
valloire
01.12.2019 20:30
#
Ještě bych zkousnul ME o 16. 8 bylo superkvalitní a kvalifikace měla nějakej náboj. Dneska hraješ o postup pomalu s Andorrou.
Kang & Kodos
30.11.2019 19:45
#
No dost na píču. 2. a 4. tým z loňskýho MS, to je lahoda. Asi druhá nejtěžší skupina Na druhou stranu Šilhavýmu vždycky víc vyhovovala role outsidera, se kterym se moc nepočítá. Z těch čtyř týmů byl bral asi Skotsko. Sice by to znamenalo dva zápasy venku, ale Skoti jsou totální lopaty.
Mirek na tenisu
30.11.2019 22:42
#
Vybavuji si jediného top hráče Robertsona. Tuším z Liverpoolu. Levý bek co jezdí jak pila tam a zpátky.
Greny
30.11.2019 22:47
#
Docela by mě zajímalo jak to hrají.. Robertson levém bek z Liverpoolu a Tierney levého bek z Arsenalu.. jinak je tam ještě McTominay z United a myslím z AV McGinn
RadekVonCZE
30.11.2019 22:48
#
Pak Fraser,McTominay a McGinn stojí za uznání
Coutinho10
30.11.2019 19:47
#
zase Chorvatsko jinak jsem rád, že budeme hrát na ostrovech
Anglie ve Wembley až na konec, takže klíč bude vyhrát 1. zápas proti týmu z té baráže...pak už to bude extrémně náročný nějak bodovat...
ratusek
30.11.2019 19:53
#
tvl nakonec to Finsko ze 4.koše to má lepší než my a když postoupí Srbsko, tak budeme ve skupině poslední. i když to nám jde hrát jako největší outsideři. na druhou stranu Anglii už nebudeme mít doma, takže bude Šilhavka zae připosranej
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:31
#
ono i když postoupí Skoti, tak bych našim v Glasgow moc šancí na body nedával, jediná jistota je, že Šilhavka bude zesranej, ostatní uvidíme
tajomen
30.11.2019 20:04
#
Skupina F bude stejně šaškárna, Portugalci, Němci a Francouzi odehrají všechno na plichtu
a pak jen porazí toho 4. ze skupiny
Medico
30.11.2019 21:28
#
Da se i udelat tak aby meli kazdy po 2 vitezstvi a 6 bodu.
Napr.
Nemecko - 3 body Portugalsko, 3 body 4.skupiny
Francie - 3 body Nemecko, 3 body 4.skupiny
Portugalsko - 3 body Francie, 3 body 4.skupiny
Salfovic
30.11.2019 20:48
#
Jsme vyřízený.
12janjde
30.11.2019 21:12
#
Jo,postup vypadá utopicky,podobně těžká skupina,jak na minulém ME
Trapný diskutér
30.11.2019 21:26
#
jo, myslíš tu, jak si z ní nikdo nezahrál ani blbý čtvrtfinále?
PaYaB
30.11.2019 21:36
#
Ano, tu kde Chorvati přehráli mistry Evropy a se smůlou prohráli a to Španělsko, který hned dostalo Itálii, která spolu s Francií hrála snad nejlepší fotbal. Ale prohra proti Turecku je neomluvitelná.
mistr129
30.11.2019 21:43
#
ladyboy arsenal
01.12.2019 09:25
#
12janjde
30.11.2019 20:57
#
Ázerbajdžán je kousek,donedávna to bylo jen přes 1 hranici
RadekVonCZE
30.11.2019 22:47
#
Kixi Syhimour
30.11.2019 23:29
#
SIRBRANIKE
01.12.2019 09:33
#
Kucka
01.12.2019 11:53
#
Medico
30.11.2019 21:10
#
EURO2020 anebo Jak posrat format, ktery fungovalo
Jinak bych si pral Skotsko, ale asi tam budou Srbsko.
Greny
30.11.2019 21:22
#
Greny
30.11.2019 21:23
#
OT : ČT na webu vysílá MS v plážovém fotbale
Dauda
01.12.2019 10:38
#
Akorát to dost kazí, že Pepa Němec se připravil na MS 2013 a vůbec netuší, že se ten sport od ty doby maličko posunul...
Trapný diskutér
30.11.2019 21:29
#
postup do osmifinále povinností, tohle musí bejt náš standard.. jenom tragéd vrba tohle nezvládl, ale toho bych nepočítal, to snad ani nebyl trenér
crusty
30.11.2019 21:41
#
Ak nejakým zázrakom postúpime, tak budeme mať celkom v poho skupinu Česi dostali celkom ťažkú. Chorváti favoriti, Angláni doma na Wembley a ešte k tomu zrejme nevyspytateľné Srbsko A Fko no comment, to bude pecka
PaYaB
30.11.2019 21:48
#
Těžká skupina, budeme muset porazit toho neznámého soupeře a potom nejspíš překvapit proti Francii nebo Anglii.
Není potřeba se vzdávat předem, na těchto turnajích jsou často k vidění velká překvapení viz. Dánsko 1992, naši 1996, Řecko 2004, Turci/Rusko 2008 nebo třeba Wales 2016

na skyports říkali, že Wales má lehčí skupinu než Anglie
PaYaB
30.11.2019 21:49
#
má tam být Chorvatsko a ne Francie
stas87
30.11.2019 21:50
#
Preco nikto neveri norom? Nie su taky outsider ako sa moze zdat. Srbi maju individualnu kvalitu ale obetavostou, hrou na hranici povolenej agresivitiy ich Norsko moze minimalne rozhodit a fyzicky budu mat navrch. Navyse myslim hraju doma a srbi vonku fasli na ukackach a celkovo vonkajsie zapasy nezvladaju.
PaYaB
30.11.2019 21:56
#
Netuším, ale můj tip je, že vítěz zápasu Norsko-Srbsko postoupí...
Modroočko
30.11.2019 22:20
#
Z play-off by sa Česi najradšej vyhli Škótom? Bitch please, to je zrejme najjednoduchšia varianta, ktorú môžu dostať.

Po tomto žrebe dúfam, že Srbi postúpia s prehľadom, prvá turnajová konfrontácia Srbska s Chorvátskom by bola chrumkavá, že až.
MacoCZ
01.12.2019 07:10
#
Když se tohle stane, tak bude los nový
Stannis Baratheon
01.12.2019 11:02
#
nebude, Srbsko a Chorvatsko spolu hrát můžou.
MacoCZ
01.12.2019 11:51
#
Jsem myslel, že to bude právě kvůli nim kdyby náhodou jak se to psalo, že by se losovalo znovu. Samozřejmě by se to týkalo jen týmů z té ligy.
Andis
30.11.2019 22:23
#
Zase ty naděje na postup z třetího místa a srovnávání se se špičkovými mančafty, po tom jedou ukopneme sem tam nějaký výsledek
Selänne
01.12.2019 00:16
#
Radši ať tam ani nejezdíme.
Urs
30.11.2019 22:40
#
Přijatelná skupina hratelně, jelikož si prostě nelze moc z těch jiných týmů vybírat. Navíc je to dobrý i pro fanoušky, že budeme hrát ve VB.
RadekVonCZE
30.11.2019 22:51
#
Hlavně to nezaparkovat jak na Euru 2016
OTASi
01.12.2019 08:00
#
tenhle pohled fakt nechápu..kdyby to otevřeli španělům, dostanou 5 fíků...takhle jsme hráli an brejky, vybavuju si, jak nás rozhodčí podělal, když dvakrát nepísknul při brejku faul an rosu na hranici šestnáctky...chorvati, stejně jako španělé, byli uplně jinde, ale se štšstím jsme vyrovnali nakonec... no a s turkama, kldyž to ,,otevřeli" dostali 2 fíky a bylo..
icka
01.12.2019 12:03
#
Dalsi expert
gambler2000
01.12.2019 02:05
#
tenhle "format" je jeste horsi nez ms v kataru na vanoce
Rudnevs
01.12.2019 09:51
#
Náhodou sa na EURO teším a podla mňa to bude celkom v pohode... Naopak ten Katar je fakt blbosť.
sima.vok
01.12.2019 10:10
#
gambler2000
01.12.2019 10:35
#
italie,dansko,holandsko,anglie,spanelsko,nemecko hrajou vsechny zapasy ve skupine doma, dokonce na stejnym stadionu. ani domaci francie na minulym me nehrala na stejnym stadionu
JessePinkman
01.12.2019 12:25
#
veikko
01.12.2019 13:17
#
Já bych řekl, že kombinace tohoto EURA a nadcházejícího MS je naprostý vrchol stupidity, se kterým by snad mohlo soupeřit jen MS v hokeji konané v Dubaji uprostřed léta. Na samotné zápasy na EURO se ale těším taky, to jo.
Acrocephalus
01.12.2019 08:55
#
Hele, zas tak blby to neni, mohli jsme to taky zaparkovat v F. Anglii uz jsme meli, takze vime dobre, do ceho jdeme, da se na ni pripravit. Chorvaty jsme meli nabminulem EURU, tam proste hodne zalezi, jak na tom budou psychicky, protoze minule se pekne sesypali, skoro to skoncilo 3:2 pro nas. No a tretiho bych si nejmin pral Srby, ti budou takove jeste upgradovane Kosovo, a Kosovo nam teda dalo hodne zabrat. Pral bych si Nory, ti dobre nehraji. Izrael je moc nevyzpytatelnej a Skoti by hrali doma, coz by nebylo pro nas moc dobry, takze fandeme Norum a ty tri body s nimi tam musime zahrat.
Reggie
01.12.2019 08:57
#
Já jsem relativně spokojen. Není to Baku, což je hlavní a co se týče skupiny, tak bych to viděl pozitivně. Anglie samozřejmě favorit číslo jedna, obzvlášť doma to s nima bude moc těžký, ale roli by mohl hrát tlak a očekávání (výsledek na MS, finále ve Wembley atd.). Ale i tak půjdou podle mě z prvního fleku. Co se týče Chorvatů, tak já úplně nejsem zastáncem toho, že jsou v tý absolutní špičce. Na MS měli kromě skupiny úplně v pohodě los a ani Dány ani Rusy v podstatě neporazili. Samozřejmě jsou individuálně jinde než naši hráči, ale největší hvězdy už jsou zjevně za zenitem a porazit nebo uhrát bod se s nima podle mě dá. A za posledního soupeře bych určitě nechtěl Srby - individuální kvalita obrovská, i když často se jim to z různých důvodu moc nesejde, tak jsou pořád nejsilnější z těch možností. Skotsko v pohodě hratelný, ale zase domácí prostředí no. Takže ideálně asi Norsko nebo Izrael, uvidíme.

Sečteno podtrženo 3-4 body můžeme podle mě uhrát a to by snad mělo stačit na postup. Těším se!
cristiano.K.
01.12.2019 09:32
#
Chlupův čipešek
01.12.2019 09:22
#
To je diskuze tady zas...Banda trotlů se o víkendu nudí a řeší tu skupinu Eura, jak kdyby za to byli placení
Tam je úplně jedno, co nám padlo za soupeře. Z těch dalších košů se moc vybírat nedalo. Tam je to maximálně o "osudu", zda Chorvati a Anglie například nevypadnou z formy, že bychom ten postup nějak utloukly.
A co se týče Skotska, Srbska a Izraele, je to úplně stejné. Zápasy v kvalifikaci ukázaly, že dokážeme prohrát s každým.
Uvidíme, jaké budou formy soupeřů. Ale papírově 4. místo a max si dát cíl to 3. Postup ze skupiny bude úspěch. Dál to nevidím. Vše navíc bude zázrak.
Le Gunner
01.12.2019 10:24
#
Jsme rádi, že sis ve své víkendové nudě udělal čas a obohatil nás.
icka
01.12.2019 12:03
#
El Fáňos
01.12.2019 10:08
#
mistři světa, obhájci eura a vicemistři světa ve stejné skupině, ty koeficienty někdo špatně spočítal? a tři zbytečný skupiny, kde není nikdo dobrý
Rudnevs
01.12.2019 10:31
#
Vicemajstri sveta sú Chorváti.
Pablos
01.12.2019 11:13
#
El Fáňos
01.12.2019 11:29
#
jasně , já myslel ex-mistři, ale špatně jsem to napsal, každopádně jsou tři asi největší favorité v jedné skupině... dost jsem na ten los naštvaný, protože skupina B je úplná fraška, A a C jsou taky slaboučké, ze všech by šlo současná Fr, N, Port z prvního místa...
johnik
01.12.2019 11:37
#
Ano? Tak proč Portugalci neporazili Ukrajinu a Francouzi Turecko ve svých skupinách? To mám rád vždycky takovýhle soudy
El Fáňos
01.12.2019 14:00
#
Mumloch
01.12.2019 14:15
#
fenixLFC
01.12.2019 18:25
#
PaYaB
01.12.2019 18:33
#
Mustang™
02.12.2019 07:21
#
"UEFA nasadila reprezentace do košů podle výsledků v kvalifikaci". Žádný koeficienty..
sima.vok
01.12.2019 10:12
#
Termíny a časy zápasů (SELČ):
Po 15. 6. 15:00 vs vítěz PO
Pá 19.6. 18:00 vs CRO
Út 23. 6. 21:00 vs ENG
F.Torres
01.12.2019 10:31
#
Nechapu jak muzeme mit ve skupine 2 viteze kvalifikacnich skupin a semifinalisty MS. tezsi uz to byt nemohlo. No nic i tak se urve postup.
martin1
01.12.2019 10:37
#
Vítězové MS 2014, ME 2016 a MS 2018 v jedné skupině
KingMaster13
01.12.2019 11:07
#
Ty voleeeeeeee Anglie ve Wembley Jediné místo kde není k poražení Chorvatsko A buď Skotsko venku a nebo Srbsko To dopadlo hodně blbě
Gegenpressing
01.12.2019 11:26
#
Prosim vas, nemůžete to okno s varovanim dat pryc?

Uživatel Gegenpressing - bylo vám uděleno varování!

To je horsi, nez varovani od banky, ze nedosla splatka úvěru, omg
Rudnevs
01.12.2019 11:33
#
Za čo varování?
Gegenpressing
01.12.2019 11:41
#
Kdyz hrala ve stredu Slavia, tak uzivatel momo9, nebo tak nejak, mne tam sproste urazel, nadaval me mamce, ktera zemrela atd., takze kdyz dal Lukaku na 2:1, tak jsem se odvazal skrz fandeni. A hned to bylo. Urazky na rodinne prislusniky jsou kazdopadne mor internetu.
valloire
01.12.2019 11:49
#
hlavně to spolehlivě ukazuje na věk pisatele
Gegenpressing
01.12.2019 11:51
#
martin1
01.12.2019 12:04
#
nejen na věk
Mumloch
01.12.2019 13:41
#
Momo je čurák…
Gegenpressing
01.12.2019 13:52
#
Bohuzel je. Ale radsi tu nenadavejme, nebo dostanes taky varovani A kvuli nemu to je zbytecne.
Chim
02.12.2019 09:01
#
Mrdej tučňáka do ucha ty buzno.

Sorry, nic osobního. Jen to zkouším. Taky bych chtěl dostat varování.
Nihilister
01.12.2019 12:25
#
Chovej se tak aby si nemusel kroutit očima a bude to v pohodě.
Gegenpressing
01.12.2019 12:26
#
Salfovic
01.12.2019 12:33
#
Já to tedy moc nechápu, tady se to vulgarismy jen hemží, což kvituji
takže netuším, čím si někdo může vysloužit varování
C-M@ster
01.12.2019 14:02
#
Kdyz napises, ze Piko nerozumi fotbalu
Gegenpressing
01.12.2019 14:08
#
Proc kvitujes? Spis je to na nic, kdyz nemuzes napsat neco beze strachu, ze te nekdo napadne kvuli jinemu nazoru, ne?
Salfovic
01.12.2019 15:04
#
Tak možná jsi to dostal za nechápání textu.
Gegenpressing
01.12.2019 15:14
#
Budme dospeli
mayday
02.12.2019 07:31
#
Pro vulgarismus taky nejdu daleko a jadrná mluva mi nevadí. Ovšem vulgární nadávky na rodinu nebo vlastně jakékoliv narážky na rodinu mi taky vadí.
D4ve
01.12.2019 11:58
#
Kdy budou listky v predprodeji, nevite nekdo? A kolik se tak pohybuji cca ceny listku?
D4ve
01.12.2019 12:29
#
Konkretne me teda zajimaji nasi, cili 2 zapasy v Glasgow, spise jeden s Chorvatama a pak druhy zapas ve Wembley :)
Fabregas@ole
02.12.2019 10:49
#
50 éček nejlevnější kategorie.
Další fáze předprodeje pojede od středy po dobu dvou týdnů.
Začalo to U Dubu
01.12.2019 14:33
#
Pro mě z hlediska zajímavosti soupeřů hezká skupina. A na ostrovech taky fajn. Věřím, že atmosféra nejen na stadionech a zájem celkově tam budou slušné.... Protože jinak mám obavu, že to bude stát za prd a země nebudou žit fotbalem. Tenhle paskvil s 12 destinacemi v tolika zemích - to pak pořádně žije málokde, pokud vůbec někde. Nemám tyhle dělené turnaje rád. Jedna země - a ať to co nejvíc žije. Na ostrovech to čekám přesto dobré ....
johnik
01.12.2019 15:23
#
To jako vážně? Spíš to takhle bude pořádně žít ve více zemích když už teď se účastní 7 pořadatelů....
Začalo to U Dubu
01.12.2019 16:43
#
Nevěřím tomu. Jak se bude chystat vždycky jen jedno město, tak ta země tím celkově dostatečně nežije. Lidi z opačného koutu země se třeba podívají na přenos, ale na ulicích, v hospodách .... nepoznáš moc, že něco je ..... Už vidím, jak hlavně tam, kde není domácí tým anebo dokonce vůbec tým na turnaji, to žije .... Baku, Bukurešť, Budapešť ......
Romanoffsot
01.12.2019 17:16
#
Blbost. Lepší v jedné naplno, než to rozmělnit do X zemi, navíc bez garance účasti. Naprostý souhlas se ZtUD
Romanoffsot
01.12.2019 16:51
#
Šance na postup malá, ale skupina z hlediska hracích míst i soupeřů luxusní... Atmosféra v Glasgow nebo Londýně nepopsatelná. Cesta ze skupiny povede přes Chorvatsko. Srbsko i Skotsko doma bude silnější soupeř. Možná trochu přání otcem myšlenky, protože Chorvaty nemám rád, ale věřím, že i realita...
PaYaB
01.12.2019 18:36
#
No ono posledně stačilo mít jednu výhru a rozdíl skóre 0..
A nejhorší je, že všichni budou chtít skončit druzí, protože pak pravděpodobně narazí na Švédsko/Polsko, zatímco 1. z té naší skupiny půjde na 2. z té skupiny F.
fabec1222
01.12.2019 19:45
#
vanGomm
02.12.2019 11:08
#
Chorvatsko si na nás už dá pozor a podboný kolaps z minulého EURA se asi už opakovat nebude.Anglie znovu neporazíme a ani eventuální výhra (Skotsko,Srbsko) stačit nemusí.Vidět bych proto tu naši šanci na OF tak někde kolem 25%.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.