Češi budou při losu ve třetím koši, přiblížila se jim baráž

19.11.2020 12:01 - Aktuality
 
Čeští fotbalisté budou při prosincovém losu kvalifikace o postup na mistrovství světa 2022 v Kataru ve třetím z šesti výkonnostních košů. Díky středečnímu vítězství ve skupině B2 Ligy národů se svěřencům trenéra Jaroslava Šilhavého přiblížila účast minimálně v baráži o šampionát.

Na rozdělení do košů pro los kvalifikace dojde na základě nejnovějšího vydání žebříčku reprezentací FIFA. Zatím je neoficiální, potvrzeno bude až příští čtvrtek, kdy světová federace zveřejní aktuální žebříček.

Nasazení do košů se bude určovat podle redukovaného pořadí evropských týmů. Českému celku v něm patří 25. místo a figuruje v polovině třetího koše. Prvních pět košů je desetičlenných, nejhorší šestý pak pětičlenný. Los rozdělí týmy do 10 skupin - pět z nich bude po šesti mužstvech a dalších pět po pěti. Přímo na šampionát postoupí jen vítězové, celky z druhých míst čeká baráž.

Český tým bude figurovat ve třetím koši spolu s Maďarskem, Rumunskem, Norskem, Irskem, Severním Irskem, Islandem, Skotskem, Řeckem a Finskem. Těmto soupeřům se tak vyhne.

Z prvního koše může los přisoudit Šilhavého svěřencům některého z evropských gigantů. Naopak papírově nejschůdnější se zdají Dánsko či Chorvatsko, s nímž se český tým utká příští rok v základní skupině na evropském šampionátu.

Z druhého koše si reprezentanti mohou zopakovat souboje z Ligy národů se Slovenskem, papírově nejtěžším soupeřem by naopak zřejmě byli Švýcaři nebo Ukrajinci. Ve čtvrtém koši se jako nejsilnější jeví Bosna a Hercegovina, která v Lize národů letos hrála Ligu A.

Šilhavého svěřenci si středeční výhrou ve skupině B2 nejen zajistili v Lize národů postup do elitní divize, ale zároveň se jim přiblížila účast minimálně v baráži o mistrovství světa. Do ní se z LN dostanou dva nejlepší vítězové skupin, kteří v klasické kvalifikaci neskončí do druhého místa.

V pořadí vítězů skupin Ligy národů je český tým na sedmém místě za Francií, Belgií, Anglií, Španělskem coby nejlepšími z Ligy A a Walesem a Rakouskem z Ligy B. Pokud reprezentanti v klasické kvalifikaci skončí nejlépe na nepostupovém třetí příčce, budou k účasti v baráži potřebovat, aby aspoň pět z těchto šesti celků obsadilo nejhůře druhé místo.

V play off budou mužstva dělit od účasti na šampionátu dvě výhry. Dva vítězové skupin z Ligy národů doplní v baráži 10 týmů z druhých míst v kvalifikaci a tato dvanáctka bude rozdělena po čtyřech do tří částí, které se budou hrát vyřazovacím způsobem. Tři vítězné celky si zajistí účast na mistrovství a připojí se k 10 týmům z prvních míst ve skupinách.

Los kvalifikace se uskuteční v Curychu 7. prosince a kvůli pandemii koronaviru se odehraje virtuálně. Česká reprezentace hrála na světovém šampionátu v samostatné historii jen jednou v roce 2006.

Neoficiální rozdělení do košů:
1. koš:
Belgie, Francie, Anglie, Portugalsko, Španělsko, Itálie, Chorvatsko, Dánsko, Německo, Nizozemsko.
2. koš: Švýcarsko, Wales, Polsko, Švédsko, Rakousko, Ukrajina, Srbsko, Turecko, Slovensko, Rusko.
3. koš: Maďarsko, Rumunsko, Norsko, Irsko, ČR, Severní Irsko, Island, Skotsko, Řecko, Finsko.
4. koš: Bosna a Hercegovina, Slovinsko, Černá Hora, Severní Makedonie, Albánie, Bulharsko, Izrael, Bělorusko, Gruzie, Lucembursko.
5. koš: Arménie, Kypr, Faerské ostrovy, Ázerbájdžán, Estonsko, Kosovo, Kazachstán, Litva, Lotyšsko, Andorra.
6. koš: Malta, Moldavsko, Lichtenštejnsko, Gibraltar, San Marino.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5814
Komentáře (244 / 0 nových)
vladis271
19.11.2020 12:06
#
sima.vok
19.11.2020 12:09
#
Podle weglobalfootball jsou ty koše jinak. Rumuni se ještě dostali do 2., Rusko spadlo do 3.
Tady je to pěkně přehledně:
https://imgur.com/JnLQ50a
Modroočko
19.11.2020 12:26
#
Tiež si myslím, že v článku to nie je celkom správne.
johan14
19.11.2020 14:26
#
Rumuni posledný zápas nevyhrali a kontumácia sa hádam nezapočítava.
12janjde
20.11.2020 00:55
#
Proč ne?
hokejista
19.11.2020 12:10
#
Druhej koš celkem slabota. Tam by se ČR šikla.
john334
19.11.2020 12:11
#
Kde se vzalo Dánsko v prvním koši?
sima.vok
19.11.2020 12:15
#
Protože byli výborní v LN
RadekVonCZE
19.11.2020 12:39
#
Už jsou delší dobu vysoko v žebříčku.
Shevchenko
19.11.2020 12:14
#
V pořadí vítězů skupin Ligy národů je český tým na sedmém místě za Francií, Belgií, Anglií, Španělskem coby nejlepšími z Ligy A a Walesem a Rakouskem z Ligy B.

Za Anglií těžko.
Liquid
19.11.2020 12:16
#
Belgie - Slovensko - ČR - Slovinsko - Kypr - Malta
Modroočko
19.11.2020 12:27
#
To by bolo veľmi zaujímavé.
Amik
19.11.2020 23:42
#
jasny postup Belgie a CR
slavo1321
20.11.2020 08:54
#
Nestraš, Vás rozhodne nechceme absolútne na Vás nevieme hrať.
Shevchenko
19.11.2020 12:16
#
Ještě včera bylo Rusko ve třetím koši, tak jak to je? Předpokládám, že je ta kontumační výhra poslala do druhého koše.
Shevchenko
19.11.2020 12:17
#
*že tam poslala Rumuny
bobis21
19.11.2020 12:16
#
Dostat z druhého koše Wales nebo Rakousko by bylo fakt ideální, baráž by pak byla fakt blízko hned po losu.
Shevchenko
19.11.2020 12:17
#
sima.vok
19.11.2020 12:19
#
Baráži se stejně nevyhneme, protože první ve skupině nebudeme
Liquid
19.11.2020 12:20
#
na Dány bychom měli
mayday
19.11.2020 12:30
#
On to myslel tak, že bysme měli baráž pomalu jistou buď z druhýho místa ve skupině, nebo z třetího za předpokladu, že Rakousko nebo Wales by byli před námi na druhým fleku. Potřebujem, aby zrovna tyto týmy byly na prvních dvou místech.
Thimpu25
19.11.2020 13:32
#
adoxx
19.11.2020 22:07
#
S Dánama, nebo Chorvatama by to možná šlo, záleží co bysme dostali že 2. koše
Modroočko
19.11.2020 12:28
#
Wales radšej nechcite, nie sú zďaleka takí priechodní. Pri pohľade na vaše minulé kvalifikácie by vás dvakrát zdeptali hrou na 0:0 a v jednom prípade by strelili aj víťazný gól.
bobis21
19.11.2020 12:33
#
Ale nám by právě stačilo skončit i za tím Walesem díky výhře ve skupině LN.
Greny
19.11.2020 13:12
#
naheCZ
19.11.2020 13:23
#
frankiefcb
19.11.2020 13:48
#
no za předpokladu, že by nevybuchne žádný favorit.
bobis21
19.11.2020 14:00
#
Samozřejmě. Potřebujeme aby nepostoupil max 1 z těch nad námi. Takže to může být i favorit když dvojice Rakousko - Wales skončí do 2. místa. Ale myslím že všichni očekáváme spíše problémy Walesu než Belgie
KingMaster13
19.11.2020 19:33
#
Le Gunner
19.11.2020 12:40
#
Stannis Baratheon
19.11.2020 13:06
#
Přesně tak. tak snad to vyjde.
A z jiného důvodu by postup znamenalo i přiřknutí Slovenska.
naheCZ
19.11.2020 13:23
#
KingMaster13
19.11.2020 19:33
#
Spalovač šancí
19.11.2020 12:17
#
Dánsko a Rumunsko/Slovensko a bude to OK
sima.vok
19.11.2020 12:17
#
Nejlepší možnost: Chorvatsko, Slovensko , ČR, Gruzie, pak kdokoliv kromě Kosova

Nejhorší možnost: Francie, Švédsko, ČR, Izrael, Kosovo
Momo9
19.11.2020 12:48
#
Nejhorsi imho: Spanelsko Polsko Albanie Armenie
PaYaB
19.11.2020 15:41
#
Polsko je podle mě k poražení, ale v tom 2. koši je to celkově dost vyrovnané.
Momo9
19.11.2020 17:43
#
Jj tam se tezko vybira
PaYaB
19.11.2020 19:42
#
Já bych bral asi Rumuny nebo zase ty Slováky a nepřál bych si určitě Švýcary nebo Turky.
Shevchenko
19.11.2020 12:18
#
A to kdyby Rakousko včera nevyrovnalo v 94. minutě, tak už by ta baráž byla skoro jistá.
Liquid
19.11.2020 12:19
#
ale teda že jde složit i skupina Dánsko - Slovensko - Severní Irsko - Lucembursko - Andorra - San Marino je celkem masakr
kilobyte
19.11.2020 12:49
#
Povolat Bílka, vyměnit Severní Irsko za nás a jedeme na MS.
AS Trenčín
19.11.2020 13:17
#
San Marino by som nepodceňoval, získali 2 body v LN... na nás sa hecnú
frankiefcb
19.11.2020 13:49
#
ty jo místo Slováku Rakousko, tak je to naprosto super skupina pro nás.
vladino10
19.11.2020 12:24
#
Z akého dôvodu sú česi čo sa dostali bez problémov na euro a co postúpili v LN v 3. Koši a my v najhoršej forme za posledných 6 rokov v druhom?
sima.vok
19.11.2020 12:28
#
Žebříček FIFA nedává smysl
Tsuposam
19.11.2020 12:29
#
lampas
19.11.2020 14:34
#
vladino10
19.11.2020 18:53
#
dik
KingMaster13
19.11.2020 19:35
#
mayday
19.11.2020 21:06
#
OTASi
20.11.2020 22:05
#
Modroočko
19.11.2020 12:34
#
Česi teraz predvádzajú o dve triedy lepší futbal než my, ale ich výkony boli v posledných rokoch dosť nekonzistentné (stále striedali výhry s prehrami, prakticky nemali nejakú viaczápasovú šnúru) a ich kvalifikácia o Euro 2020 tiež nebola taká ideálna. Nie že by sme my predviedli niečo lepšie, asi nás ešte stále živia výsledky z kvalifikácie MS 2018 aj relatívne dobrá prvá polovica roka 2019.
dextroza_m
19.11.2020 13:07
#
Naše výkony byly konzistentní až moc... Hráli jsme pořád příšerně. Snad už se nedožiju perel jako 4:0 od Austrálie
vladino10
19.11.2020 18:53
#
diky, ja uz v tom vsetkom mam taky chaos..
a uz som aj zabudol, ze sme pred 2-3 rokmi v kvalde relativne dobre slapali..
kattos
20.11.2020 15:05
#
Jenže to je ta pointa.
Česko habrovalo mezi skvělýma a špatnýma výkonama.
Slovensko mělo špatné výkony s vyjímkama.
AS Trenčín
19.11.2020 13:18
#
rebríček FIFA...ten má takú výpovednú hodnotu asi ako vyhlásenie najlepšieho hokejistu Zimbabwe...
vladino10
19.11.2020 18:53
#
dik
Modroočko
19.11.2020 12:25
#
Ešte pred zápasom s Českom som si vytipoval skupinu Holandsko, Severné Írsko, Albánsko a Estónsko, ale po tom, čo sme predviedli a vlastne aj vzhľadom na dlhodobý úpadok hry, ktorý predvádzame, by to chcelo oveľa väčší test. Za mňa:

Holandsko, Slovensko, Nórsko, Slovinsko, Estónsko, Lichtenštajnsko.

Skupina s náročnými a vyrovnanými súpermi, kde môžeme postúpiť do baráže, ale aj skončiť štvrtí, všetko bude závisieť od toho, ako sa dokážeme skonsolidovať a čo dokážu hráči v lepšej forme. Návrat Haraslína, Boženíka, Hancka, Šatku/Valjenta a nejaká zmysluplná alternatíva doteraz nulovej krídelnej hre by mohli pomôcť.
Modroočko
19.11.2020 12:30
#
Ak by som bol Čechom, z prvého koša by som chcel Chorvátov. Modrićova generácia sa pomaly porúča a aj keď majú talentovaných mladých hráčov, v kvalifikáciách zvykli hrávať aj s oveľa silnejším kádrom ako na hojdačke. S vašou hrou a neopozeraným mladým tímom by ste ich mohli dosť zaskočiť.
Amik
19.11.2020 23:45
#
ja bych bral Dansko
srandamač
19.11.2020 12:30
#
Takže abychom se dostali do baráže, tak musí maximálně jeden tým z množiny Španělsko, Francie, Itálie, Belgie, Wells a Rakousko skončit v kvalifikaci 3. a horší?
Modroočko
19.11.2020 12:38
#
krupa1919
19.11.2020 12:52
#
Naopak. Všechny ty týmy, co tam jsou vypsaný musí skončit do 2.místa ve skupině, kdy je z jednoho to stačí, aby to nevyšlo... takže 5:6 musí do 2 fleku
krupa1919
19.11.2020 12:53
#
Jo sorač, dobře si to napsal kaju se
srandamač
19.11.2020 19:05
#
Budiž ti odpuštěno
oli9
19.11.2020 12:32
#
No mě se v tom 3 koši zdají soupeři těžší než ve druhém...takové Norsko, Finsko Island nebo jak tu píšete že tam jsou i Rusaci... Za to ve 2. Slováci, Rumuni, Wales..Srbsko
oli9
19.11.2020 12:32
#
No mě se v tom 3 koši zdají soupeři těžší než ve druhém...takové Norsko, Finsko Island nebo jak tu píšete že tam jsou i Rusaci... Za to ve 2. Slováci, Rumuni, Wales..Srbsko
oli9
19.11.2020 12:32
#
No mě se v tom 3 koši zdají soupeři těžší než ve druhém...takové Norsko, Finsko Island nebo jak tu píšete že tam jsou i Rusaci... Za to ve 2. Slováci, Rumuni, Wales..Srbsko
Kepy_FCB
19.11.2020 12:42
#
mě ne
e6yt
19.11.2020 13:11
#
Určite nie stačí že tam je Švédsko, Švajčiarsko, Ukrajina, Srbsko a Turecko a tretí kôš nemá nárok ani len náhodou není tretí kôš lepší než druhý.
oli9
19.11.2020 13:37
#
Neříkám že všichni ale právě 4 týmy by se klidně mohli prohodit z 2 do 3 a naopak
oli9
19.11.2020 12:33
#
No mě se v tom 3 koši zdají soupeři těžší než ve druhém...takové Norsko, Finsko Island nebo jak tu píšete že tam jsou i Rusaci... Za to ve 2. Slováci, Rumuni, Wales..Srbsko
Modroočko
19.11.2020 12:43
#
Hej, hlavne keď Srbi rozbili včera Rusov 5:0. Walesanov asi budete podceňovať, kým na nich nenarazíte, a ostatné porovnanie tiež nie je úplne správne - do druhého koša nepatríme výkonnostne my a Rumuni, ale všetci ostatní si tam svoje miesta zaslúžia. Fíni určite idú hore a majú historickú formu, ale pre nich je úspech už ten tretí kôš, Nóri majú jedného dobrého hráča a nič svetoborné zatiaľ nepredviedli, Island sa pomaly vytráca.
Kiwi-21
19.11.2020 15:21
#
Odergaard, Halland a Aer jsou mladí a talentovaní a celkově mi přijde že právě Norsko půjde velmy nahoru a poroste jim tam zlatá generace
oli9
19.11.2020 12:33
#
5x to nenapisu
RadekVonCZE
19.11.2020 12:47
#
Prostě to je podle FIFA rankingu a je to blbost. Souhlasím
RM1999
19.11.2020 13:10
#
Škoda, doufal jsem, že se to naučím nazpaměť.
vladis271
19.11.2020 15:34
#
ježis, je to podľa FIFA rankingu, už sa s tým zmierte. Kde sme my fnukali, ked sme išli z tretieho koša, vy z prvého, poliaci z druhého a vytreli sme si s vami aj s poliakmi zadnicu a postúpili sdme na MS z prvého. Pričom už pri žrebovaní bolo jasné, že naša nastupujúca generácia bola už vtedy lepšia ako vaša geriatria idúca z prvého koša do skupiny, kjde ste nakoniec skončili tuším štvrtý. A teraz tu idete plačkať.
stas87
19.11.2020 15:52
#
Brkoslav
19.11.2020 17:31
#
Nikdy jsme nebyli v kvaldě 4. jako ČR.
Brkoslav
19.11.2020 18:40
#
Před losováním jsme my tehdy byli na 3 velkých akcích v řadě a vy na žádný z nich, tak logicky jsme byli ve vyšším koši.
PaYaB
19.11.2020 23:24
#
Modroočko
19.11.2020 19:54
#
Len poopravím, boli sme vtedy žrebovaní až zo 4. koša.
oli9
19.11.2020 20:07
#
Kurva jednou jste někam postoupili kde byla kvalita a už tu ahzes ramena typicky Slovák.. Ja neplacu já vás chci do skupiny no a myslím si že co nevidět budeme před vama jako roky rokouci předtím... Víš že jsme byli třeba v žebříčku FIFA na 2 místě dokonce?
vladis271
19.11.2020 20:40
#
plačeš. Ved sám tu píšeš niečo o tom, že to píšeš už 5 krát ako urazený usmrkanec. kolko máš? 3 roky?
oli9
19.11.2020 20:52
#
se mi sekl telefon...
Pablos
19.11.2020 21:11
#
: ty si mimoň
adoxx
19.11.2020 22:03
#
nebabisch
20.11.2020 00:44
#
Ty vole, vy mrdáte ovce a v tom jste asi první na světě, ale jinak drž hubu ty mentále.
eleven11
20.11.2020 10:51
#
Až tretí, po íroch a Novozélanďanoch!
Neutron
21.11.2020 10:38
#
Toto uz je tak trapne, ze to hadam nemozes ani cielit ako urazku
vladis271
19.11.2020 20:43
#
áno viem, že ste boli druhí. Čo to tu pletieš? aha, honenie ega. Teraz boli Belgičani určitú dobu prví, a pritom k tomu podstatnému, výhre MS sa nikdy ani nepriblížili.

Ok, dám aj ja. Viem, že titul majstrov európy vyhrali pre CSSR slováci a češi tam boli len prísediaci?
oli9
19.11.2020 20:52
#
Já vám to neberu... i tak v allstars 3 Češi
fenixLFC
20.11.2020 21:55
#
Salfovic
19.11.2020 12:40
#
Mezi druhým a třetím košem těžko hledat nějaké rozdíly.
Kepy_FCB
19.11.2020 12:41
#
Už to vidím, že po těchto "veleúspěších" bude opět zbabraná kvalda na opravdový pořádný svátek
nejen sportu - MS
RM1999
19.11.2020 13:10
#
bourbon
19.11.2020 13:45
#
je to v Kataru, budeme to jakože bojkotovat
Shevchenko
19.11.2020 14:33
#
Já zas budu bojkotovat MS v USA, 48 účastníků a skupiny po 3.
bourbon
19.11.2020 14:44
#
neboj, to budeme bojkotovat taky
Kepy_FCB
19.11.2020 16:37
#
já do vyřazovacích bojů
adoxx
19.11.2020 21:59
#
48 ještě beru, ale ty skupiny po 3 jsou paskvil..snad to ještě změní
Kepy_FCB
19.11.2020 16:38
#
aspoň to nebude tolik mrazet jako když je ME někde ve fotbalové zemi a blízko
Inamoto
19.11.2020 14:46
#
Taky se bojím, ale min. baráž je teď fakt docela nadějná. Postoupit z ní, to už může být jiný oříšek.
OTASi
20.11.2020 22:07
#
oli9
19.11.2020 12:44
#
Španělsko, Turecko, Bosna, Arménie, Malta

X

Dánsko, Slovensko, Lucembursko, Andorra, San Marino...

Kurevsky rozdíl
Momo9
19.11.2020 12:49
#
Mazec
Momo9
19.11.2020 13:12
#
Druhy misto pekny
vacin
19.11.2020 13:32
#
To nemohli Papinovi hodit něco do pití?
Ale stejně borec ze čtyř zápasu proti Československu a Španělsku 6 golu...
Brkoslav
19.11.2020 13:43
#
Francie byla na konci 80. let špatná tak šla do losování až ze třetího koše.
lampas
19.11.2020 14:37
#
Ale to bylo v době, kdy v Albánii jela elektřina jen jednou týdně a na Islandu se teprve naučili nafukovat míče. Ale jinak Španělsko a Francie v jedné skupině, to masakr samozřejmě je
Inamoto
19.11.2020 14:47
#
Tehdy ale EURO hrálo jen 8 týmů, takže je celkem logické, že kvalifikace byla těžší.
Kepy_FCB
19.11.2020 16:20
#
jasný, ale je to pořád jen kvalda že dnes vypadá jak skupina smrti na euru je věc druhá
Pablos
19.11.2020 21:15
#
určitě dřívější Španělsko, Island, Albánie, Francie ...nejsou ani z daleka srovnatelné s rokem 2020
Inamoto
19.11.2020 21:42
#
Dneska jo, ale tehdy byly Island a Albánie trpaslíci. Prostě to byla trochu smůla na los, místo očekávatelných dvou silných týmů z prvních dvou košů tam byly tři, protože z nějakého důvodu Francie neměla pořádný koeficient...
Pablos
19.11.2020 21:14
#
Lehká skupina špatný, že se nepostoupilo.
Momo9
19.11.2020 12:45
#
Dansko, Slovensko, Cesko, Andorra, Gibraltar pojdme na ne...
Le Gunner
19.11.2020 12:46
#
Z prvního koše je samozřejmě nejvíce hratelné Dánsko, stejně tak ho ale vnímám jako atraktivní tým a vzájemná konfrontace by pro naši reprezentaci mohla být prospěšná.

Z hlediska zachování jisté atraktivity a zároveň hratelnosti a šancí na baráž bych si přál skupinu Dánsko, Rakousko, ČR, Gruzie, Kypr, San Marino.
Kepy_FCB
19.11.2020 12:46
#
Tip: NED,TUR,SLO,CYP,..-..

Přání: ENG,SVK,LUX,EST,LICH
Kepy_FCB
19.11.2020 12:49
#
Jinak dovedl by někdo vybrat z každé skupiny tým s kterým jsme se utkali nejméněkrát
sima.vok
19.11.2020 13:06
#
Třeba s Francií a Švýcarskem jsme dlouho nehráli, to bych rád viděl. Akorát je to zrovna hodně těžkej los.
Kepy_FCB
19.11.2020 13:09
#
třeba Francie,Rusko,BaH, Kazachstán, Gibraltar ?
Akinfeev
19.11.2020 13:51
#
Kazachstán jsme měli nedávno v nějáký kvalifikaci.
sima.vok
19.11.2020 15:04
#
A s Ruskem přátelák a skupinu na ME12
Modroočko
19.11.2020 13:26
#
Z prvého koša ste najmenej hrali s Portugalcami a Chorvátmi, po tri vzájomné zápasy. Z druhého Rumunsko a Srbsko, s nimi ste hrali len dvakrát, ak sa nepočíta bývalá Juhoslávia. Zo štvrtého koša ste nikdy nehrali s Albánskom a Gruzínskom, z piateho ste odohrali dva zápasy s Kazachstanom, Andorrou a Kosovom. Zo šiesteho ste nikdy nehrali s Gibraltárom.
Le Gunner
19.11.2020 14:31
#
No ale s Portugalskem i Chorvatskem jsme třeba hráli poměrně "nedávno". A s Chorvatskem navíc hrát budeme.

Asi by to bylo Francie, Rumunsko, Gruzie, Andorra, Gibraltar.
Shevchenko
19.11.2020 14:36
#
Nikdy jsme nehráli s Gruzii a Gibraltarem, s Albánii jsme hráli pouze jako Československo.
lampas
19.11.2020 14:42
#
Když to vezmu podle toho, kdy jsme se s daným týmem utkali naposledy, tak: Francie (2003 naposledy), Wales (2007 naposledy), Albánie (dosud žádný zápas myslím), Faerské ostrovy (2001 naposledy) a Gibraltar (dosud nikdy)... Dělám to jen z hlavy, takže se možná pletu, kdyžtak mě někdo opravte.
Acrocephalus
19.11.2020 15:05
#
Francie 2003 - tam si pamatuji, že i když jsme měli tu nejlepší generaci, s Francií jsme tahali za hodně krátkej konec... ani naše nej tehdy nemohla konkurovat Henrymu, Zidanemu a spol.
lampas
19.11.2020 15:07
#
Nepamatuji si ten zápas, jen vím, že jsme vyhráli 2:0.
Momo9
19.11.2020 17:47
#
Lupli sme je jak nic, Grygera to tam propalil jednou.. Za hodne kratsi konec sme tahali na Euru 2000
Acrocephalus
19.11.2020 19:13
#
Aha, tak to bylo asi ono. Pamatuju si ten, kde nas porazili.
Momo9
19.11.2020 19:40
#
Na Euru poslal Peta Gabriel tusim Henryho krasne zadovkou samotnyho na Srnicka.
PaYaB
19.11.2020 19:43
#
Jo no, toho EURA a následné kvaldy o MS je nejvíc škoda.
Pablos
19.11.2020 21:17
#
a Baroš v jeho věku super drajv na bránu ...moc hezká akce.
Shevchenko
19.11.2020 14:51
#
Anglie, Slovensko, Česko, Izrael, Kosovo, San Marino
Inamoto
19.11.2020 14:53
#
Portugalsko (1996, 2008, 2012) X Chorvatsko (1996, 2011, 2016) - Srbsko (2005,2016) - ČR - Albánie (nikdy) - Andorra (2x 2005) - Gibraltar (nikdy)
Inamoto
19.11.2020 14:54
#
Ale Chorvatsko, Srbsko a Albánie spolu možná ve skupině být nemůžou, mohlo by to bouchat
sima.vok
19.11.2020 15:04
#
Tím líp, kontumace pro všechny 3 a z prvního fleku jdeme my
Selänne
19.11.2020 14:55
#
Chorvatsko, Švýcarsko, Rumunsko, Gruzie, Estonsko, Gibraltar

Easy peasy
Losinho
19.11.2020 12:51
#
Slováky
wikingskrin
19.11.2020 13:10
#
Tak z druhého koše můžeme v klidu porazit všechny krom Švýcarů ...
e6yt
19.11.2020 13:16
#
Podľa mňa bude nad vaše sily aj Ukrajina a Švédsko ale je to len môj názor.
wikingskrin
19.11.2020 13:21
#
tak pokud budou všichni naši zdraví a budou mít dobrou formu tak můžeme porazit kohokoli .. Potřebujeme ale nutně Schicka ...
smazaný uživatel
19.11.2020 21:03
#
Mzslím, že ne.
smazaný uživatel
19.11.2020 21:04
#
Nejen tvůj.
oli9
19.11.2020 13:39
#
Hlavně z toho druhého koše můžeme komukoli dát 3:0 a stejně tak chytnou 0:3 tam moc rozdíly nejsou.. Tam bude záležet na zranění a formě
Brkoslav
19.11.2020 13:48
#
Tak v covidové době můžeš s kýmkoli 3:0 vyhrál nebo prohrát.
AS Trenčín
19.11.2020 13:20
#
nech to má grády tak berem: Francúzsko, Slovensko, Česko, Slovinsko, Kosovo, Malta
7kaka7
19.11.2020 13:23
#
Tohle bude poslední seriozní MS o 32 týmech... jestli se nepletu? Takže by jsme se tam měli dostat, dokud to neztratí navždy svoje kouzlo..
e6yt
19.11.2020 13:32
#
MS by nikdy nestratilo svoje kúzlo ak by sa hralo systémom ako EL.
48 tímov rozdelených do 12 skupín po 4 tímy. Tie skupiny po troch je zlo.
mayday
19.11.2020 13:43
#
Nejsem příznivec rozšiřování MS, ale když už, tak aspoň nechat skupiny po čtyřech. Tříčlenný skupiny jsou největší prasečina za poslední roky z těch novot.
Inamoto
19.11.2020 14:58
#
Jenže v EL to funguje díky tomu, že tam pak po skupinách dorazí 8 týmů z LM a doplní to na 32 postupujících. Na MS se ti nové týmy nikde nevylíhnou, takže 48 týmů se dá rozumně rozdělit jedině na 16 skupin po 3 a nebo 8 skupin po 6.

Podle mě by bylo ideální dát 40 účastníků a 8 skupin po 5, s tím že by postupovaly dva týmy stejně jako doteď.
cihi
19.11.2020 23:16
#
Muzes to udelat tak, ze nechas postoupit 8 nejlepsich vitezu skupin a zbytek 4 vitezu skupin + 8 tymu z druhych mist + 4 nejlepsi ze tretich mist by hrali "predkolo" playoff podobne, jak to bude v nove verzi EL a EKL. Vitezove proti tretim a druzi proti druhym.

Motivovani by tak byli favoriti na prvnim miste vyhrat kazdej zapas ve skupine a zaroven i slabsi tymy s moznosti postoupit i ze tretiho mista.

Podle me nejlepsi format, pokud je nutny mit 48 tymu.
Inamoto
20.11.2020 21:40
#
Za mě není OK žádný systém s různým počtem postupujících z jednotlivých skupin. Vede to k taktizování a ještě víc to zvýhodňuje týmy, které se dostaly do relativně snazších skupin a nahrabaly dost bodů.
e6yt
20.11.2020 09:11
#
Je možnosť aby postúpili víťazi skupín a zároveň tímy ktoré skončia druhé v tabuľke a zároveň 8 najlepších tímov z tretích miest. Hrajú sa tak 24 miestne turnaje ako EURO aj MS u17 aj MS u20 len tam postúpuju z tretích miest 4 tímy no a na nových MS by to boli 8 tímy z 12 skupín nič nové a je to overené už.
Inamoto
20.11.2020 21:40
#
Za mě není OK žádný systém s různým počtem postupujících z jednotlivých skupin. Vede to k taktizování a ještě víc to zvýhodňuje týmy, které se dostaly do relativně snazších skupin a nahrabaly dost bodů.
C-M@ster
19.11.2020 13:24
#
Greny
19.11.2020 13:42
#
videl jsem
naheCZ
19.11.2020 13:49
#
Salfovic
19.11.2020 14:19
#
Takže sázkovej podvodník Šmicer by tu chtěl očisťovat fotbal
Momo9
19.11.2020 17:52
#
Je to komedie cela ta jejich jak jim poradil Vetchy "platforma" vsichni mrmlajici pulmozci z Real Top Praha a instagramy na urovni roku 2014. Amaterismus.
12janjde
21.11.2020 23:52
#
Ty jsem ještě neviděl,já ho znám akorát ze Sigi Teamu-Kuka,Siegl,Vízek,Panenka,Dobiáš,Sagvan Tofi a další všelijaké hvězdy tam hrají
janinho
20.11.2020 07:21
#
12janjde
21.11.2020 23:48
#
Zklamali Totíci
dantetomas
19.11.2020 13:47
#
Co my robime v 2. kosi?
BoboSnina
19.11.2020 13:49
#
nic v zlom ste moji bratia ale pokora panove podarilsa vam husarski kussok ok beriem ale od vcera ste porazili virovnani zapas nas a nic ine len jak z gulomettu clanki o tomto vravim beriem ale pokora neuskodi slovami klasika neblbnete preboha kazdu sekundu clanok v spojitosti o tom ..
Tsuposam
19.11.2020 14:00
#
arsin?
wikingskrin
19.11.2020 14:07
#
Jaký husarský kousek máš na mysli ? Nemít COVID tak jdeme dál s minimálně 15 body.
john334
19.11.2020 14:39
#
Na Slovensku jste zrušili interpunkci?
Neutron
19.11.2020 15:31
#
za ten cas co si tu si si mohol zvyknut na prejav tejto pomaly uz legendy...
TheMally11
19.11.2020 13:49
#
Dánsko, Severní Maďarsko, Lucembursko, Andorra, Gibraltar
AS Trenčín
19.11.2020 16:29
#
Myslím, že si chcel napísať Severné Macedónsko, tí ale nie sú v 2.koši.
Pa2el
19.11.2020 13:56
#
Slovensko ve druhém koši?
abu
19.11.2020 13:58
#
Idelane z Áčka Chorvaty a z Béčka Slováky, v tom pripade by Čr mohla zabojovat i o prvni místo. Jinak z B by byl dobrý Wales bo Rakousko, protože kdyby skoncili 2. a Čr 3. tal by byla taly baráž jistá, ale v tom případě někdo z Acka, kdo si to prvni misto fakt vybojuje :D
slavo1321
20.11.2020 09:08
#
Jeb na to. My vás už nechceme a zbytočne to potom na internetových stránkach spôsobuje vzájomnú nenávisť.
johan14
19.11.2020 14:13
#
Ten los môže dopadnúť pre Slovensko všelijako.
FR, SK, NIR, LUX, AND
ESP, SK, CZ, BH, Kosovo

Tsuposam
19.11.2020 14:17
#
Z tý kvaldy na MS postupují 3 týmy?
Tsuposam
19.11.2020 14:18
#
pardon, z baráže
Modroočko
19.11.2020 14:36
#
frankiefcb
19.11.2020 14:37
#
ano
Tsuposam
19.11.2020 15:05
#
dikec
Xaviercreus
19.11.2020 14:21
#
Nejhůř hratelná: Francie, Ukrajina, ČR, Slovinsko, Kosovo, Malta
Možný postup: Dánsko, Slovensko, ČR, Bělorusko, Andorra, San Marino
Kostomlat
19.11.2020 15:15
#
místo Běloruska Lucembursko a souhlas
Modroočko
19.11.2020 19:57
#
Najhoršie hrateľná by bola podľa mňa so Španielmi a Švajčiarmi.
Xaviercreus
20.11.2020 07:45
#
To Španělsko je doma remizovatelné, když přijedou někdy na konci kvaldy s postupem v kapse Francie mi přijde, že i když nechá odpočívat mbappeho s griezmannem, stejně nás zničí coman a martial Ze Švýcarů nemám z nějakého důvodu strach, nevím proč..
nani92
19.11.2020 14:32
#
možno nás v pár zápasoch porazia, ale rebríček hovorí jasne kto je lepší
PaYaB
19.11.2020 15:50
#
oli9
19.11.2020 20:08
#
tys tu chyběl
LFC.till.i.die
19.11.2020 14:40
#
No to som zvedavy. Hlavne prosim nie Gibraltar. ACZE, SVK postup A MS ani potom nemusi byt, jedine ak to presunu na antarktidu alebo kokosove ostrovy
VojtovaChelsea
19.11.2020 14:42
#
Proc je slovensko v druhym kosi a ted spadli?
LFC.till.i.die
19.11.2020 14:44
#
A dokonca sme aj na Eure. Rok 2020. Impossible is nothing
Antijazvec
19.11.2020 14:46
#
udajnee sa dost boduju tie barazove zapasy v kvalifikacii.
fenixLFC
20.11.2020 21:59
#
priatelske zapasy v LN asi moc neberu do uvahy
Greny
19.11.2020 14:43
#
20DollarsInMyPocket
19.11.2020 14:45
#
To je o hovně, tam nebudou ty strany proti sobě
Greny
19.11.2020 15:16
#
to nevadi Jílkova to zařídí
Momo9
19.11.2020 17:46
#
Skoda ze tam nebude Svanci, toho bych chtel videt flirtovat s Jilkovou
Futtoboru
19.11.2020 14:46
#
Atraktivita (tým, destinace): Itálie, Turecko, Česko, Černá Hora, Andorra, Malta.
Shevchenko
19.11.2020 14:47
#
Nejlehčí: Dánsko, Slovensko, Česko, Lucembursko, Andorra, San Marino

Nejtěžší: Francie, Švýcarsko, Česko, Bosna, Arménie, Moldavsko

Přání: Dánsko, Wales, Česko, Gruzie, Lotyšsko, Gibraltar
20DollarsInMyPocket
19.11.2020 14:48
#
Tvoje přání se mi líbí
bourbon
19.11.2020 14:47
#
Španělsko Švýcarsko Bosna Kosovo
Antijazvec
19.11.2020 14:52
#
pre Slovensko je to jedno , pri 13 ucastnikoch nepostupime,CR pri coufalovi,Shickovi a zaloznikoch ano.
Barcak
19.11.2020 15:17
#
Skoda, ze to nevydalo na prvy kos...ale nevadi, ved vieme, ze rebricek nie je vsetko...musime brat co pride, popasovat sa s nepriaznou osudu...
ACSeRw!n
19.11.2020 18:12
#
Chorvatsko, Slovensko, Cesko, Albanie, Armenie, Moldavsko
RadekVonCZE
19.11.2020 18:46
#
1. místo
Kepy_FCB
19.11.2020 20:22
#
w!n
slavo1321
20.11.2020 09:11
#
riadne vám stúplo sebavedomie
RadekVonCZE
20.11.2020 10:52
#
To je jenom nadsázka
adoxx
19.11.2020 21:57
#
V něčem takovým, bych věřil i přímému postupu
pobody's nerfect
19.11.2020 18:14
#
Takže baráž na dvě kola?
sima.vok
19.11.2020 20:06
#
Stejná jako na Euro
9papaja
19.11.2020 19:25
#
Co by na ms dělali. me bude ostuda velky voči a nic a slovaci to jsou ubožaci
PaYaB
19.11.2020 19:44
#
adoxx
19.11.2020 21:55
#
janinho
20.11.2020 07:23
#
kvoli tomuto si mal potrebu sa registrovat?
dave30
20.11.2020 08:37
#
Neutron
21.11.2020 10:45
#
Ked ta niekto nauci vyjadrovat sa lebo sam to zjavne nedavas, potom skus cosi zo seba dostat.
12janjde
19.11.2020 22:03
#
Paráda,konečně si nezahrajem se Skotskem
dave30
20.11.2020 08:54
#
Omlouvám se, jestli to již někdo psal, ale ze druhého koše zřejmě nejlepší Wales či Rakousko (kvůli baráži).
slavo1321
20.11.2020 09:20
#
Tip:
Nemecko-Švajčiarsko-ČR-Bosna-Kosovo-Malta
Taliansko-SR-S.Írsko-Bielorusko-Lotyšsko-San Marino
erudovanyodbornik
20.11.2020 09:55
#
Je to sice zatím porcování neuloveného kance, ale naše vyhlídky vypadají na ms 22 dost zajímavě. Souček, Král a Schick v nejlepším věku plus možná už více "zocelené" talenty z nultých let jako Zima, Hložek nebo Beran. Neříkám, že budeme jako chorvati ale klidně můžeme být černým koněm turnaje s ambicemi na semifinále.
Nadržený šimpanz
21.11.2020 17:01
#
Budem hodně rádi, když se dostaneme do semifinále tý baráže
vanGomm
20.11.2020 14:32
#
Má Evropa stále 13 míst na MS?
PaYaB
20.11.2020 14:53
#
Ano
vanGomm
20.11.2020 15:10
#
Takže krom vítězů skupin postupují z 2. míst (10 )pouze 3 týmy!! Pro nás ostatně jako vždy velmi těžké se na MS dostat.Z posledních 7 pokusů se nám to povedlo pouze jednou a to ještě té silné generaci kolem P.Nedvěda.Já jsem pesimista,ty jsou jak známo ve výhodě.Bud se znovu a znovu ukazuje,že měli pravdu,nebo jsou příjemně překvapeni
Futtoboru
21.11.2020 10:26
#
No, ale na druhou stranu je to ořezané 16člené Euro, a na Euro se dostáváme. Tak proč né přes tu baráž co bude, to nebude žádná zabijárna.
vanGomm
20.11.2020 15:02
#
Pokud by platilo toto rozdělení košů,tak se to může dát do skupin podle žebříčku a nemuselo by se ani losovat
1. 1.Belgie 20.Rusko 21.Maďarsko 40.Lucembursko 41.Arménie 55.SanMarino
2. 2.Francie 19.Slovensko 22.Rumunsko 39.Gruzie 42.Kypr 54.Gibraltar
3. 3.Anglie 18.Turecko 23.Norsko 38.Bělorusko 43.Faerské ostrovy 53.Lichtenštejnsko
4. 4.Portugalsko 17.Srbsko 24.Irsko 37.Izrael 44.Ázerbájdžán 52.Moldavsko
5. 5.Španělsko 16.Ukrajina 25.Česká rep. 36.Bulharsko 45.Estonsko 51.Malta
6. 6.Itálie 15.Rakousko 26.Severní Irsko 35.Albánie 46.Kosovo
7. 7.Chorvatsko 14.Švédsko 27.Island 34.Sev.Makedonie 47.Kazachstán
8. 8.Dánsko 13.Polsko 28.Skotsko 33.Černá Hora 48.Litva
9. 9.Německo 12.Wales 29.Řecko 32.Slovinsko 49.Lotyšsko
10. 10.Holandsko 11.Švýcarsko 30.Finsko 31.Bosna a Hercegovina 50.Andorra
A také by to šlo Nikdo by si potom nemohl stěžovat na nepřízeň losu,nebo dokonce na něco horšího.
sima.vok
20.11.2020 22:49
#
To by ale pak bylo lepší záměrně být 28., abys měl Dány a ne 21., abys měl Belgii. Los je nejspravedlivější.
Futtoboru
21.11.2020 10:29
#
No, ale není jednoduché se v takovém žebříčku pohybovat záměrně nahoru a dolů.

Čistě statisticky jsou takto ty skupiny nejlépe rozdělené.
vanGomm
21.11.2020 11:25
#
Přesně tak pohybovat se záměrně v žebříčku prakticky ani nejde.Pochybuji,že nějaký tým,aby byl místo 21. až 28. prohrál schválně 2 zápasy a nejel třeba na EURO Navíc ten celý žebříček se na každou další kval.mění.Takže ted je třeba Německo 9. příště může být npř 3. 5. 12.Totéž platí i u ostatních.Vybírat a spekulovat by si tedy opravdu nešlo.Já si naopak myslím,že toto je spravedlivější.Los je pouze o klice,nebo smůle a dokonce může jít o jeho silnou podezíravost viz třeba losování do skupin na MS 2018 v Rusku,výhrady k tomu,že Slavia hrála v našem poháru posezřele často doma atd.atd.To potom ty žebříčky a třídění do košů nemusí dělat může se pouze losovat.
dave30
20.11.2020 16:47
#
Toto je nejspravedlivější rozdělení, pokud by byl žebříček spravedlivý. Na tom se ale asi neshodneme...
vanGomm
20.11.2020 17:50
#
Poku je žebříček nespravedlivý je tako nespravedlivý žebříček koeficientů?
Durden Tyler
20.11.2020 22:49
#
Oslabeni svycari nemaji problem sehrat vyrovnane utkani s Nemci Spanelskem ci Portugalskem ale budou zichr prvni jmenovani jako nejschudnejsi z 2. kose
berliner
20.11.2020 23:53
#
Ma idealni skupina pro Cechacky:Italie-Ukrajina-Cesko-Belorusko-Estonsko-Moldavsko. Pekne na vychod bych vas poslal
9papaja
21.11.2020 11:50
#
Na vychod proč. DO DOLU VÝKOPOVE PRACE PROSTE TY NAGELOVANCE DELAT UŽITECNOU PRACI
dave30
21.11.2020 13:51
#
Vždyť to nemusíš sledovat. Pusť si nějaký film pro pamětníky z padesátých let s nějakými úderníky a budeš mít klid.
berliner
22.11.2020 00:48
#
Ja bych si rad pustil nejaky film s uderniky z tehdejsi DDR z 50.let. Neznas nejaky
dave30
22.11.2020 09:31
#
ACSeRw!n
21.11.2020 14:28
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.