Černý má přetržený vaz v koleni a sezona pro něj skončila

26.10.2017 18:20 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (291 / 0 nových)
Klokanomet
26.10.2017 18:22
#
Už je to tady...největší talent za poslední roky a už bude mít rozjebané koleno
Pablos
26.10.2017 18:24
#
v takhle mladém věku je to asi průser.... potáhne se to s ním už furt
HorajzmAmmann
26.10.2017 18:37
#
a v jakým věku to není průser?
Miguel19
26.10.2017 18:37
#
95-100
HorajzmAmmann
26.10.2017 18:38
#
65 + nepočítám, to už ti rovnou vymění celý koleno
Azazelo RD
26.10.2017 19:18
#
Přesně, většině mrtvejm to nevadí.
smazaný uživatel
27.10.2017 21:20
#
Pablos
26.10.2017 18:38
#
no myslel jsem to tak, že ještě za sebou žádnou kariéru nemá, teprve jí začíná ....a takový zranění... nesmíš to brát tak doslova... v každém věku je to jinak k nasrání
smazaný uživatel
27.10.2017 08:42
#
Napsal jsi to proste presne, akorat to jsou hloupi rypalove...je logicky, ze v takovem veku, kdy se hrac rozviji a chce se rozvijet, ma ten potencial k tomz, ale zrani se a je to vetsi pruser i pro cesky fotbal, oproti tomu, kdyz by se to stali napr. Lafatovi, ktery krouti mizna posledni sezonu...
HorajzmAmmann
27.10.2017 10:58
#
tak jasně, když kroutíš poslední sezonu je to průser. Ale kámošovi se to stalo ve 29 před OH takže
HorajzmAmmann
27.10.2017 11:49
#
oprava: když kroutíš poslední sezonu není to až takový průser
Ragnar Lothbrok
27.10.2017 15:57
#
Největší talent je Schick, pak dlouho nic a Jankto..nic proti Černýmu..
fabec1222
26.10.2017 18:26
#
Konec
Pablos
26.10.2017 18:32
#
Medico
26.10.2017 18:34
#
Kua to je smula.
Nesnasim ten vek kolem 21 u fotbalu...

Prechodne vek tzv. 21,31,41,51,61
Telo po deseti letech si rekne a je to dost rizikove
Bud to zvladnes nebo je to v haji.
Mercury
26.10.2017 18:41
#
smazaný uživatel
26.10.2017 18:45
#
Já mám pocit, že ve vzduchu musí být nějaké škodlivé látky, které některým lidem nedělají dobře...
zelda
26.10.2017 18:54
#
to je z těch hnusnejch dýmovnic co házíte
HorajzmAmmann
26.10.2017 19:06
#
Azazelo RD
26.10.2017 19:20
#
V Ostravě je hází, aby to zlepšilo ovzduší.
DeformFCB
26.10.2017 19:48
#
kilobyte
26.10.2017 19:51
#
Posledni Kovboj
26.10.2017 19:57
#
Mrvinho
26.10.2017 20:01
#
smazaný uživatel
26.10.2017 20:05
#
Greny
26.10.2017 20:12
#
Manik...
26.10.2017 20:45
#
smazaný uživatel
26.10.2017 20:56
#
zelda
26.10.2017 20:57
#
Bola
26.10.2017 21:17
#
Puskas
26.10.2017 22:15
#
8lampard8
27.10.2017 08:32
#
RickNash
27.10.2017 08:39
#
andrew96
27.10.2017 08:43
#
mojmira
27.10.2017 09:03
#
ZB 07
27.10.2017 09:21
#
smazaný uživatel
27.10.2017 09:48
#
tnt03
27.10.2017 10:13
#
Firkraag
27.10.2017 10:26
#
Azazelo RD
27.10.2017 10:38
#
Bayernista se ještě neprobudil nebo co?
smazaný uživatel
27.10.2017 13:25
#
ten je vzdy o par dni pozadu
samson192
27.10.2017 11:59
#
Gareth Bale 11
27.10.2017 13:37
#
Falcon773
27.10.2017 13:53
#
AjaxFans
27.10.2017 14:04
#
TopinB
27.10.2017 14:36
#
Briggus
27.10.2017 17:42
#
Infi
27.10.2017 17:54
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:23
#
Nebelung
28.10.2017 00:34
#
smazaný uživatel
28.10.2017 00:50
#
Bayernista18
28.10.2017 10:23
#
Azazelo RD
28.10.2017 12:32
#
raduinho
28.10.2017 11:48
#
smazaný uživatel
28.10.2017 12:47
#
Rarášek
26.10.2017 19:30
#
Medico
27.10.2017 00:15
#
Nejspise tobe ten vzduch nedostava do mozku

Ty prechodne veky jsou dost zaludne.
Nikdo se o tom moc nezajima a dost casto se to i zamlcuje.
Bud telo nevydrzi zacatek dalsi desetileti a pak mas vlekle zdravotni problemy.
Nebo telo je fyzicky pretazene, vycerpane a ke konci desetileti nevydrzi.
Nejhorsi vek je kolem 21 u mlady a 49 u starsi.
Vsimni si, ze vsichni si stezuji ze uz to neni jak drive, kdyz byli nactilete(lidi s vekem 20 a vic) nebo kdyz jim bylo tricet( lidi s vekem 40 a vic)

Dost si sleduju ty zraneni zvlast u brazilske repre tymy atpod. Docela to sedi, zvlast u hracu co maji horsi uroven.jsou fyzicky hur nez kdyz byli v nactilety veku
Sice jsou vedene treba statistiku o umrti/pocet/pricina umrti. Ale neni to presne statistiku o ktere mluvim.
http://www.worldlifeexpectancy.com/usa-cause-of-death-by-age-and-gender
Najdes tam 2x umrti pro lidi kolem 45-54 oproti 34-44
To je dost markantni skok mimochodem.

Vim, ze je to dost OT u clanku se zraneni, ale on uz Cerny mel par problemu se zraneni, tak jsem to jeno lehce naznacil. Preber si to jak chces

smazaný uživatel
27.10.2017 06:14
#
To snad né
HorajzmAmmann
26.10.2017 18:46
#
za to může Kazma
HorajzmAmmann
26.10.2017 18:36
#
"jenom" utrženej křížák je pro něj ještě výhra když jsem to viděl. Těch lidí co kvůli tomu končí kariéru není zase tak moc a dost lidí se z toho nakonec vyhrabe.

Hodně štěstí
icka
26.10.2017 19:08
#
Jo, ale min. 8 mesicu v hajzlu. Vraci se potom dost lidi, ale u vetsiny uz to neni ono a koleno se dost casto ozyva znova.
smazaný uživatel
27.10.2017 08:45
#
naprosto presne...jde o to, ze v takovem veku ho to pitkalo a je pravdepodobne, ze se to uz u nej bude opakovat
HorajzmAmmann
27.10.2017 09:48
#
to je právě ten nesmysl který si často lidi říkají, právě že daleko větší procento těch sportovců je, kterým koleno po plastice už nezlobí. Jenom ti Pilařové, Baránkové atp jsou víc vidět
salami
27.10.2017 10:14
#
Jmenuj mi nějaký špičkový fotbalisty, co s tím hrajou nebo líp, Jmenuj nějaký fotbalisty, co se jim to stalo někdy kolem 20 a v 30 jsou na vysoký úrovni. Těch hráčů, co se s tim vyporadaj bez problémů a neutrpi tím kvalita jejich hry nebo nejsou furt na marodce, je hrstka. Z nějaký širší špičky mě momentálně napadá snad jenom Falcao a ten si tím prošel až jako starsi.
HorajzmAmmann
27.10.2017 10:50
#
řekl jsem někde že hraje někdo lépe? Jenom říkám že to nemusí znamenat konec kariéry jak se tady píše
HorajzmAmmann
27.10.2017 10:56
#
samozřejmě že ho to zastaví v rozvoji, ssamozřejmě že na rok vypadne z fotbalu, samozřejmě se kvůli tomu nemusí dostat do Barcelony ale bude hrát za Plzen (nadsázka) Ale já pevně věřím, že se z toho nakonec dostane.


Velký průser to je, pokud se mu to stane za půl roku znova To už pak chápu tyhle konce kariéry a podobně.
salami
27.10.2017 13:19
#
Tak konec kariéry je predcasnej, na druhou stranu to prostě jeho šance na nějakou úspěšnou kariéru v zahraničí a repre dost snižuje, právě i díky nizkymu věku v kterým se mu to stalo.
smazaný uživatel
27.10.2017 13:59
#
Kde ctes konec kariery? Hej uz se prober
HorajzmAmmann
27.10.2017 14:05
#
nahoře
salami
27.10.2017 12:58
#
Já taky ne, lépe cti.
HorajzmAmmann
27.10.2017 14:04
#
já jsem nenapsal, že ten konec kariéry píšeš ty
salami
27.10.2017 14:16
#
Tohle byla reakce na to, jak se ptáš, jestli jsi někde řekl, že někdo hraje lépe
HorajzmAmmann
27.10.2017 14:27
#
jo to byla reakce spíš na tu větu:
Jmenuj mi nějaký špičkový fotbalisty, co s tím hrajou nebo líp

Tam samozřejmě pro Černýho to může (ale taky nemusí) znamenat konec nějaký mega kariéry (na druhou stranu pokud na to někdy měl, třeba jí ještě mít bude) Ale ty moje reakce jsou jenom kvůli tomu, že se mi zdá, že tady ty příspěvky jsou jak kdyby měl pak hrát za Havířov MSFL kvůli tomu zranění Já budu věřit tomu, že to zase tak hrozný nebude než abych tady lámal hůl že se to s ním potáhne
smazaný uživatel
28.10.2017 02:16
#
Černý by taky nikdy nehrál vysokou úroveň (TOP 5 lig)
salami
27.10.2017 09:31
#
A co to prosim te mohlo být horšího? To by mě fakt zajimalo.
HorajzmAmmann
27.10.2017 09:45
#
meniskus, chrupavka, víc vazů

to je o dost horší zranění než jenom tohle... a ne jen pro sportovce, pak už i kvůli práci a podobně
HorajzmAmmann
27.10.2017 09:47
#
samozřejmě myslím kombinace těchto zranění.
salami
27.10.2017 10:12
#
To že tu neuvadej zranění menisku ještě nic neznamená, v naprostý většině případů pretrzeni předního zkrizenyho vazů dojde i k poranění postranních vazu a právě menisku. Chrupavka dostává zabrat po operaci, ale není to úplně obvyklý zranění u fotbalistů, ta se poškozuje většinou spíš mechanicky. Zadní váz je zase na tolik pevnej, že se pretrhne při opravdu velký síle, třeba nějaká autonehoda, u fotbalu zřídkakdy. Podle mě je ta diagnóza jedna z těch nejhorsich.
HorajzmAmmann
27.10.2017 10:49
#
mi teda příjde že menisky ne uvádí když jsou špatně. Já měl čistě ACL a znám strašně moc lidí jenom čistě s tímhle bez menisků nebo postranních. Dokonce i doktro řekl, že největší procento je pouze tohle.
Bakary3
27.10.2017 11:12
#
Ikdyby, tak v celkovým kontextu toho zranění už jsou to jen takový "vedlejší" věci, který dobu rekonvalescence ani nic jinýho nezhorší.. Nebo ne?
Já měl ACL + meniskus a to už vyjde nastejno, nejdýl se stejně hojí vaz..
HorajzmAmmann
27.10.2017 11:48
#
záleží na sportu. Pro mě je konečný meniskus. Pro fotbalistu bych řekl je horší asi ten vaz. Navíc bych řekl že je rozdíl v rehabilitaci, při menisku jsem nemohl šlápnout na nohu 2 měsíce (šití menisku) Při vazu jsem chodil už za chvilku relativně. Logicky, vazy slouží pro rotaci kloubu a meniskus dá se říct tlumí nárazy

z dlouhodobého hlediska je průser meniskus, když ho nemáš a jsi špekoun jsi v prdeli časem kvůli artroze...
HorajzmAmmann
27.10.2017 11:55
#
tak jako tak, u všech zranění kolena musíš mít pak svaly ne na 100% ale 120% toho co jsi měl. Když se z tebe nakonec stane kulturista a pak máš kolem toho kolena svaly jak Arnold od prstů na noze přes koule po břicho tak trošku omezíš to riziko dalšího zranění
HorajzmAmmann
27.10.2017 12:02
#
což je právě u těch fotbalistů a sportovců největší průser. Doktor řekne po půl roce ok vypadá to dobře můžeš začít na 100% sportovat bez omezení (přitom už dva měsíce kopou do míče). Přitom na to mám názor, že ta doba rekonvalescence není 6 měsíců jak se všude píše a když vidím jak se fotbalista vrací po plastice za půl roku tak si říkám že to jsou kokoti. Teprve po půl roce bych s nějakým tukesem v treninku nebo něco, pořádný zápas minimálně 9 měsíců.

První půl rok posilovna, rotoped, bazen a pak si můžeš míč. To zranění není takové riziko, největší riziko toho že se to nefunguje jak má je protože každý spěchá. Mám od třech dokotorů, že profi sportovci spěchají zbytečně o 3 měsíce v průměru.
salami
27.10.2017 12:57
#
V tomhle souhlasím, ale to je celý o penězích, kluby chtěj hráče na hřišti, hráči chtěj hrát, diváci je chtěj vidět, ten tlak na urychlení je obrovskej.
HorajzmAmmann
27.10.2017 14:22
#


a co poslouchám třeba v NHL to je úplně brutální (nevím jak zrovna při ACL) ale spíš obecně
salami
27.10.2017 12:54
#
Tak bavíme se tu o fotbale a tam je bezpochyby větší zranění ACL, už jenom kvůli léčbě, meniskus se dělá artroskopicky a je to tím pádem mnohem menší zásah do toho kolena. Znám lidi, co 2-3 tejdny po menisku trenujou, s artrozou máš pravdu. Jinak další podstatnej rozdíl je ve stabilitě kolene a tu ti ACL dost rozhodí, souvisí s tím pak i strach z nějakejch pohybu apod., proto je pro fotbalistů tahle věc horší. Jako když si máš vybrat, jestli váz bez menisku, tak je to jasná volba, ale zase tak markantní rozdíl v tom neni.
HorajzmAmmann
27.10.2017 13:03
#
tak když ti odeberou minimum menisku můžeš trenovat za chvilku, to bych spíš přirovnal k nataženým vazům. Sešití menisku je rozhodně na dýl
Nuno čomes
28.10.2017 03:34
#
Při odstranění menisku laserem - týden a půl po zákroku normálně nástup do tréninku
Při sesiti menisku - návrat do pořádného tréninku až dva měsíce. To sesiti je zásah a trvá to, než ty dvě sesite části spolu začnou fungovat.
salami
27.10.2017 12:48
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:24
#
no ale kolik z nich, ktrejm se to stane v tomhle věku, se nakonec přecijen prosadí v rámci původních ambicí?
smazaný uživatel
26.10.2017 19:12
#
Černý den pro český fotbal.
smazaný uživatel
26.10.2017 19:15
#
OT: zdravím fotbalová komunito, EF mi vždy byl parádním zdrojem všemožných informací, proto to zde zkusím znovu. Žiji v Dánsku a přemýšlel jsem, jak by ČR a DK mohli vzájemně obohatit, proto se ptám, co by vás napadlo importovat a exportovat oběma směry na trase ČR-DK?
REPLIKATOR
26.10.2017 19:24
#
smazaný uživatel
26.10.2017 19:28
#
smazaný uživatel
26.10.2017 19:49
#
Nevím, vtip v tom příspěvku asi postrádám. S REPLIKATOR vás považuju za zdejší známé tváře, tak co místo posměchu se zamyslet nad jádrem textu?
osobnostx
26.10.2017 19:53
#
No jo ....jádro.
smazaný uživatel
26.10.2017 20:02
#
In: Eriksen
Out: Karel Jarolím, Roman Berbr, Miroslav Pelta
Svatej
27.10.2017 08:39
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:24
#
Klokanomet
26.10.2017 19:30
#
kurvy
REPLIKATOR
26.10.2017 19:32
#
Dánské?
Klokanomet
26.10.2017 19:59
#
blonďaté a 180cm+
Mustang™
27.10.2017 06:04
#
Posledni Kovboj
26.10.2017 19:58
#
papanegra
26.10.2017 20:26
#
smazaný uživatel
27.10.2017 01:11
#
Rarášek
26.10.2017 19:31
#
Mně by třeba vůbec nevadili dánský koblihy v ČR.
smazaný uživatel
26.10.2017 19:45
#
Super, díky za tip. Máš na mysli nějaké konkrétní?
DeformFCB
26.10.2017 19:50
#
ANO
Posledni Kovboj
26.10.2017 19:58
#
smazaný uživatel
26.10.2017 20:00
#
Mrvinho
26.10.2017 20:02
#
Chlupatá máma
26.10.2017 20:02
#
Blasphemer
26.10.2017 20:05
#
Greny
26.10.2017 20:13
#
Manik...
26.10.2017 20:46
#
smazaný uživatel
26.10.2017 20:56
#
smazaný uživatel
26.10.2017 21:00
#
smazaný uživatel
26.10.2017 21:28
#
Hokaido
26.10.2017 21:45
#
REPLIKATOR
26.10.2017 22:14
#
smazaný uživatel
26.10.2017 23:29
#
H.N.T.
26.10.2017 23:56
#
smazaný uživatel
27.10.2017 08:15
#
smazaný uživatel
27.10.2017 08:22
#
8lampard8
27.10.2017 08:33
#
andrew96
27.10.2017 08:44
#
ZB 07
27.10.2017 09:24
#
smazaný uživatel
27.10.2017 09:49
#
Firkraag
27.10.2017 10:28
#
tnt03
27.10.2017 10:35
#
Nuno čomes
27.10.2017 10:40
#
vlastik
27.10.2017 11:09
#
Blaza27
27.10.2017 13:13
#
fenixLFC
27.10.2017 13:26
#
Falcon773
27.10.2017 13:54
#
TopinB
27.10.2017 14:39
#
smazaný uživatel
27.10.2017 14:39
#
Briggus
27.10.2017 17:43
#
smazaný uživatel
27.10.2017 18:00
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:25
#
Coutinho10
27.10.2017 23:00
#
Nebelung
28.10.2017 00:36
#
Bayernista18
28.10.2017 10:23
#
raduinho
28.10.2017 11:49
#
Rarášek
26.10.2017 20:06
#
Nejsou to úplně koblihy, ale Aebleskiver .
smazaný uživatel
26.10.2017 20:11
#
Ty jsou super. Ještě mě napadl Frikadeller, ale nevím, jestli na to není nějaká variace v ČR.
Co ze sektoru zboží? B2C nejlépe.
Rarášek
26.10.2017 20:16
#
Na Aebleskiver nemůžu zapomenout, skvělá věc, ale jinak si už toho bohužel moc nevybavuju .
Murtago
27.10.2017 10:45
#
Jakej rozdíl je mezi Frikadellerem a českým karbanátkem?
smazaný uživatel
27.10.2017 19:16
#
Ve Frikadeller je podle mě jemnější maso, jinak koncept výroby bude asi podobný. Za mě rozhodně Frikadeller, i když karbanátek má své kvality.
hefy
26.10.2017 20:13
#


Zrovna jsem přemýšlel nad tim, že v Plzni máme milion italských a asijských restaurací, ale žádnou skandinávskou.
Rarášek
26.10.2017 20:18
#
Všeobecně tady tady Skandinávská kultura a podobně vůbec neprobíhá, což je rozhodně v současném multikulti světě velká škoda. Marně bych asi přemýšlel nad nějákým Skandinávským podnikem .
Baronne
26.10.2017 20:21
#
Mě napadá asi jen Napapijri (hadry), ale to je v celym světě
Rarášek
26.10.2017 20:24
#
Jasně, stejně jako Ikea, Saab apod. Tyhle velký firmy se pak propagujou celosvětově, ale něco vyloženě kulturního z jejich oblasti si asi nevybavím no.
smazaný uživatel
26.10.2017 20:31
#
Pravda, přitom kuchyň mají chutnou. Nevím jestli by to fungovalo obráceně. Česká kuchyně je opravdu hodně těžká, kdežto dánská je velmi lehká na strávení.
Blaza27
27.10.2017 13:13
#
smazaný uživatel
26.10.2017 19:31
#
Dolar
smazaný uživatel
27.10.2017 09:50
#
smazaný uživatel
26.10.2017 19:32
#
Tak do Dánska jsi už vyexportoval sebe, takže sem naopak pošli nějakou pěknou Dánku.
smazaný uživatel
26.10.2017 19:46
#
Těch je tu opravdu hodně. I když to s nimi není až tak snadné. Alespoň když jsou střízlivý.
Baronne
26.10.2017 19:55
#
Gazdo
26.10.2017 20:30
#
smazaný uživatel
26.10.2017 21:24
#
Falcon773
27.10.2017 13:56
#
Blasphemer
26.10.2017 19:41
#
Eurofotbal je úžasný místo. Dřív se intelektuálové scházeli v pátek odpoledne u Čapka, dnes se schází tady.
smazaný uživatel
26.10.2017 19:46
#
Posledni Kovboj
26.10.2017 19:58
#
Gedofrey
26.10.2017 22:50
#
smazaný uživatel
27.10.2017 01:11
#
andrew96
27.10.2017 08:47
#
I když jen neomarxističtí, jak říká milarepa
Firkraag
27.10.2017 10:29
#
Firkraag
27.10.2017 10:29
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:25
#
r.mrazik
26.10.2017 19:44
#
Svobodu!!
Azazelo RD
26.10.2017 19:51
#
Okamuru s Babišem za krabici pirátského lega.
off-olda
26.10.2017 19:52
#
Pošli moře.
Manny
26.10.2017 19:56
#
Pivo exportovat do Dánska, aby toho hnusného českého nebylo tolik kolem mě
smazaný uživatel
26.10.2017 20:03
#
smazaný uživatel
27.10.2017 21:26
#
hodně slabej trolling
Manny
27.10.2017 22:41
#
pls
smazaný uživatel
27.10.2017 23:13
#
pls
Manny
27.10.2017 23:20
#
Mr.Mike
26.10.2017 20:00
#
Pivo
smazaný uživatel
26.10.2017 20:04
#
Greny
26.10.2017 20:14
#
marně premyslim, cim by jsme mohli obohatit Dánsko
smazaný uživatel
26.10.2017 20:29
#
Mě hned napadlo sklo, bižuterie, pivo, móda (utrácí hodně za to jak vypadají). Opačně mě napadá asi jen nábytek. I když obojí je ovlivněno kupní silou zákazníka.
j_mrazik
26.10.2017 23:02
#
Móda vůbec. U nás je všechno drahý a mizerná kvalita oproti třeba Anglii.
smazaný uživatel
27.10.2017 19:20
#
Dán je schopen za oblečení utratit tu samou nominální hodnotu jako Čech, ale v DKK. V tom rozdílu z přepočtu je dost místa na distribuci, daně a profit.
Corabeu
27.10.2017 22:33
#
papanegra
26.10.2017 20:21
#
Prostitutky
papanegra
26.10.2017 20:35
#
Drogy, to je zlatej důl
Chlupatá máma
26.10.2017 20:37
#
TrollTrace
smazaný uživatel
26.10.2017 20:40
#
Jak se líbí nové díly?
smazaný uživatel
27.10.2017 01:12
#
Jeňa
26.10.2017 21:05
#
Pervitin.
Ne dělám si prču. Oranžové víno. Nevím jak Dánové, ale Švédové to brali po kartonech
smazaný uživatel
26.10.2017 22:07
#
smazaný uživatel
27.10.2017 09:49
#
Tuborg
Blasphemer
27.10.2017 11:21
#
Ty vole, nic hnusnějšího než tohle jsem v celý Skandinávii nepil.
smazaný uživatel
27.10.2017 19:29
#
Fakt? Já jsem nikdy nepil čepovaný, ale před X lety jsem pil lahváče Tuborg v Bulharsku na pláži a vlastně všude když ho měli a bylo v tom horku nejlepší ze všech piv a byly tam všude i česká piva, Carlsberg mi třeba nechutnal, ale ten Tuborg byl v tom horku vynikající, fakt jo, nevím jestli to pivo dělali v Bulharsku, asi jo a asi se jim fakt povedla várka
Blasphemer
27.10.2017 20:06
#
Čepovaný jsem taky neměl, ale ve flašce/plechovce jsem tam pár piv ochutnal a tohle bylo ze všech opravdu nejhorší. Ale zase je fakt, že bylo jedno z nejlevnějších.
smazaný uživatel
27.10.2017 20:16
#
Já jsem ho pil jen v tom Bulharsku a bylo z nejdražších, ale furt levné, na pláži asi 40? kacek za pullitr, o pár korun míň za třetinku a v obchodě asi polovinu, ale opravdu mi chutnalo, pak jsem ho hledal u nás a nenašel.
smazaný uživatel
27.10.2017 20:22
#
Jako je fakt, źe holandský Heineken se pít dá v dovážených třetinkách, koupený v Holandsku ještě v menších skleničkách je prý super a půllitry z Polska nic moc, ale že by byl o tolik lepší bulharský Tuborg než dánský originál?
Blasphemer
27.10.2017 20:33
#
Mě stálo asi 70 korun v přepočtu, což je tam pořád skoro zadarmo, ale jak říkám, většina piv tam byla lepších.
smazaný uživatel
28.10.2017 19:15
#
k ceně
smazaný uživatel
27.10.2017 19:21
#
Čechům asi chutnat nebude, jako pivo to moc nechutná
kiciN
27.10.2017 10:32
#
Jak se vubec dari, pomohl ti tenkrat ten muj kamarad aspon trosku?
smazaný uživatel
27.10.2017 19:21
#
Ahoj, zatím skvělý. Jj pomohl, díky moc :)
smazaný uživatel
27.10.2017 21:33
#
tak dánsko bychom určitě mohli obohatit kvalitním sudetským pikem, v rajchu s tim maj samý dobrý zkušenosti
dále bychom je mohli zásobovat nějakými tradičními prověřenými komunisty, a dalším luxusním artiklem, jímž nemáme problém nějakej dánskej trh přímo zaplavit, můžem nabídnout třeba cikány.
Manny
27.10.2017 22:53
#
smazaný uživatel
27.10.2017 23:14
#
super sice na tom neni nic vtipnýho, ale jsem rád, že ti stačí málo
smazaný uživatel
28.10.2017 09:10
#
wtf...co to je za příspěvek prostě auta, motory, počítače tam, hliník, železo, počítače, hajzlpapír a plasty sem, k tomu asi dalších 500 normálních věcí denní potřeby, jako co na to chceš slyšet? na to můžeš napsat prakticky cokoli a bude to dobře
smazaný uživatel
28.10.2017 19:26
#
Tak ještě že jsi mi to vysvětlil. Teď když už vím, že prakticky všechno jde importovat/exportovat bez jakéhokoli finančního nebo právního rizika, tak se můžu směle pustit do podnikání. Všechny ty velké řetězce, které dodávají vše co si zmínil to vlastně dělají špatně a ty to zvládneš lépe.
Takže na tvou otázku, co je to za příspěvek odpovím otázkou, co to je za hloupý komentář?
bruchy
26.10.2017 19:19
#
Vůbec mě to nepřekvapuje, Už poslední dva roky nedokázal být zdravý aspoň měsíc v kuse. Bohužel z něj asi nic nebude
REPLIKATOR
26.10.2017 19:22
#
Kdyby jenom sezona, ale rovněž i slibná kariéra
Rip
26.10.2017 19:37
#
Tak to bude návrat do české ligy.
smazaný uživatel
26.10.2017 19:42
#
I bez zraneni by karieru neudelal, výkonnost mu sla s věkem spis dolu než nahoru
smazaný uživatel
26.10.2017 19:44
#
Já nějakej českej talentovanej fotbalista co není ze skla?
Blasphemer
26.10.2017 19:48
#
Marek Kulič
smazaný uživatel
26.10.2017 20:01
#
off-olda
26.10.2017 19:53
#
Kuča
Azazelo RD
26.10.2017 20:41
#
Ten je zas takovej z polystyrenovej.
smazaný uživatel
26.10.2017 20:47
#
Od něj sem tzv. zprávičku s videm kde si stěžoval na špatně posekanej trávník, přefouklej balon a životní nechytatelný střely soupeřů
smazaný uživatel
26.10.2017 20:47
#
a že skvělý jeho zkákroy v druhý půli nebyli natočený
REPLIKATOR
26.10.2017 19:54
#
Rozehnal
smazaný uživatel
26.10.2017 19:56
#
Droppa.. to je dřevo.
OTASi
26.10.2017 20:33
#
Fabregas@ole
26.10.2017 20:44
#
el Principito
26.10.2017 20:59
#
guzman
26.10.2017 22:11
#
REPLIKATOR
26.10.2017 22:15
#
smazaný uživatel
26.10.2017 23:26
#
martin1
26.10.2017 23:36
#
smazaný uživatel
27.10.2017 08:17
#
8lampard8
27.10.2017 08:36
#
DeformFCB
27.10.2017 08:39
#
ZB 07
27.10.2017 09:26
#
smazaný uživatel
27.10.2017 09:51
#
fenixLFC
27.10.2017 13:27
#
Falcon773
27.10.2017 13:58
#
Briggus
27.10.2017 17:49
#
wwwx
27.10.2017 22:52
#
Coutinho10
27.10.2017 23:02
#
Kixi Syhimour
27.10.2017 23:35
#
Nebelung
28.10.2017 00:39
#
Euphael
28.10.2017 10:57
#
Tommy the Gunner
28.10.2017 15:38
#
Baronne
26.10.2017 19:56
#
Rosa je z porcelánu
smazaný uživatel
27.10.2017 08:58
#
Porcelán máme doma a divil by ses, jak je pevný. Ten je ze spíš celofánu.
Baronne
27.10.2017 15:47
#
Zkus s nim mrdnout o zem
Rox
26.10.2017 19:55
#
Nedivím se, že to má každej druhej fotbalista. Všichni mají rozmrdaný kolena z umělek. Každou zimu od 7 let trénovat na umělce je neskutečněj nápor na kolena.
Robbie
26.10.2017 19:58
#
Já sem si v 18 letech na umělce udělal křižák a už sem se nedokázal vratit na tu úroveň
Mrvinho
26.10.2017 20:08
#
Už ti pak nikdy nebylo 18?
Spalovač šancí
26.10.2017 20:19
#
Jako každý, i ty si moc idealizuješ mladí. I před zraněním jsi byl dřevák.
Bex5
26.10.2017 23:07
#
papanegra
26.10.2017 20:20
#
Já k fotbalu... Fotbal je nejhorší sport na zdraví, už se mu vybejbám pěkně obloukem
Chlupatá máma
26.10.2017 20:36
#
v bráně
Chlupatá máma
26.10.2017 20:36
#
v bráně
smazaný uživatel
27.10.2017 21:40
#
jsi asi nehrál rugby a x dalších věcí
hefy
26.10.2017 21:15
#
Copa ty, ale rct-toulon dokonce vypad z reprezentace Moravy.
Posledni Kovboj
26.10.2017 21:20
#
REPLIKATOR
26.10.2017 22:15
#
DeformFCB
27.10.2017 08:39
#
Svatej
27.10.2017 08:42
#
Kixi Syhimour
27.10.2017 23:35
#
elbi.the.king
26.10.2017 21:39
#
Shit
john334
26.10.2017 21:47
#
Nevíte, jestli je někde na youtube, jak si Homer Simpson přetrhne zkřížený vaz?
smazaný uživatel
26.10.2017 22:19
#
Stiksxx
26.10.2017 23:41
#
Nesmírná skoda a smůla. Vaclave bud silný.

Mimochodem fans Ajaxu: Víte jak je na tom Nouri?
pepinho2
27.10.2017 14:10
#
Update on Abdelhak Nouri via Ajax.nl: Not much has changed. Appie still remains in the hospital after suffering serious and permanent brain damage. His heart beats on his own and he is breathing independently.
Stiksxx
27.10.2017 14:30
#
Jn. Už jsem si to taky našel, když mi dlouho nikdo neodpovídal. Ale díky.
smazaný uživatel
27.10.2017 08:33
#
Ironie je, že se to stane nějakému Španělovi, pobrečíme si tu a je jim to fuk, protože si vyberou s 150 dalších hráčů. Ale my takové talenty máme jednou za x let....Takže pro český fotbal to je rána poměrně velká.
smazaný uživatel
27.10.2017 08:37
#
Asensio je tuctovy hráč
smazaný uživatel
27.10.2017 08:56
#
To pak řekneš, protože se tlačí na místo, kde je dalších x hráčů, takže víc zanikne. Z Schicka, Černého...hned chceme nového Kollera, Rosu, Nedvěda...a když se zraní, je po nadějích. Ale kolik hráčů skončí kariéru nebo jí nemá takovou z jiných zemí. Akorát oni to tolik nepocítí jako my pak.
salami
27.10.2017 09:43
#
To jsou ty jejich umelky, podle mě mimo jiné jedna z věcí, která holandskej fotbal srazí. Cernyho je škoda, do budoucna to mohl bejt zajimavej hráč, hráčů co umej přejít protihráče máme jako šafránu, ale třeba díky tomu zranění trošku prehodnoti svůj přístup a pomůže mu to, otázka je, jestli se dokáže pořádně uzdravit a nebudou ho provázet zranění i nadale.
Teoretik
27.10.2017 16:02
#
umělka je zlo. Je mi líto dnešních mladých, kteří na tom tráví až moc času, a to jen proto aby si správce mohl hodit nohy na stůl a nestarat se. A není to jen o zdraví, ten fotbal si pak člověk tolik neužije jako na pokropeném trávníku.
smazaný uživatel
28.10.2017 09:31
#
Není to pravidlo. Záleží, jak ten hráč pracuje, co s nimi trenér dělá. A co dnes trenér, to jiný názor.
smazaný uživatel
27.10.2017 13:28
#
diksuse
smazaný uživatel
27.10.2017 13:33
#
klavitní nádor
smazaný uživatel
28.10.2017 00:49
#
klavitní
Falcon773
27.10.2017 13:58
#
cetto
27.10.2017 14:12
#
Nechci říkat nic o konci kariéry, ale v jeho věku je to fakt průser. Už dva roky jeho kariéra stagnuje a ted se k tomu přidá další rok (a pak beztak další, protože se bude muset dostat zpátky do formy). To už je skoro na velký návrat do Přibrami
smazaný uživatel
27.10.2017 20:55
#
nejsem rasista ale
TheTopFootbaler
27.10.2017 17:32
#
Průser.
smazaný uživatel
28.10.2017 00:49
#
... je byť fašoun a fandiť ManU
TheTopFootbaler
28.10.2017 15:59
#
Přesně tak. Škoda že nejsem fašoun.
smazaný uživatel
29.10.2017 18:11
#
only1nekka
28.10.2017 13:40
#
Tohle může být definitivní poslední hřebíček do pomyslné rakve jeho slibné kariéry. Záseků už tam byla spousta a teď se bojím, že se z toho už nemusí vzpamatovat. Na druhou stranu, znám i dost případů, kde naopak delší zranění v kariéře pomohlo a fotbalistu to vyburcovalo k lepším výkonům, tak doufám, že to bude i Vencův případ. Ale z těch fotbalistů, co v Ajaxu dostali kolem 17 nebo 18 let šanci, se Václav ve 20 neprosadil jako jeden ze dvou snad.. takže tolik asi k jeho kariéře dosavadní.
We Are Stoke
28.10.2017 14:10
#
To má z toho, že běhá tak nebezpečně rychlou rychlosti v tomto věku. Kdyby běhal pomalejší rychlostí, tak se mu to nestane. O tom sem přesvědčený.
smazaný uživatel
28.10.2017 15:33
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.