Carrasco netrpělivě vyhlíží návrat do Evropy

26.03.2019 16:26 - Aktuality
 
Yannicku Carrascovi se po rodném kontinentu začalo stýskat poměrně brzy. Do čínského Dalianu Yifang se stěhoval teprve před rokem, už nyní však veřejně vyhlásil vlastní touhu vrátit se co nejdřív do Evropy...

Podle některých informací za bývalého křídelníka Atlétika Madrid v lednu nabízel Arsenal, přičemž v létě se kromě něho mezi zájemci očekávají i oba milánské kluby. Jedno se každopádně zdá jisté: 25letý Carrasco bude v létě tlačit na vedení svého celku, aby ho pustilo zpátky na starý kontinent.

"Mou představou je návrat do Evropy. V lednu se o můj podpis pár klubů zajímalo, ale můj současný celek mě chtěl udržet. Teď nicméně stále doufám v blížící se návrat," prohlásil nedočkavě Carrasco.

Střelec jedné z branek ve finále Ligy mistrů 2016 dříve působil také v Monaku a o návrat do Evropy patrně usiluje i vzhledem k tomu, že ho čínské angažmá zdánlivě oddaluje od belgické reprezentace. V listopadu v její nominaci na Ligu národů zcela chyběl, tentokrát už ke kvalifikaci na Euru 2020 dorazil, byť akorát střídal za rozhodnutého stavu v druhém utkání s Kyprem.
Autor: Tomáš Daníček / football-espana.net
Počet zobrazení: 8777
Komentáře (231 / 0 nových)
lajka30
26.03.2019 16:31
#
Mikesh
26.03.2019 16:37
#
Na co tam proboha lezl v takovém věku
masly008
26.03.2019 16:39
#
na co asi.prachy.
Mikesh
26.03.2019 16:46
#
Výmaz prostě, jasně že šlo o prachy, ale ty si tam mohl vydělat ke sklonku kariéry a ne se tam jít v nej. letech zahrabat. A tohle chceme do týmu tvl..
Seydou Doumbia
26.03.2019 18:48
#
Tak šel na jistotu. Za tři, čtyři roky by se třeba mohl tak zrakvit díky zraněním že by ho nikdo v Číně nechtěl.
smazaný uživatel
27.03.2019 06:14
#
To by sa mohlo stať.
A teraz už má prachov dosť? Teraz sa to už stať nemôže?
Je to úlet, odísť tam, keď máš 24 rokov.
To je destinácia pre starnúce hviezdy...ak majú teda stále málo. Carrasco nespĺňa ani jednu podmienku .
Seydou Doumbia
27.03.2019 15:29
#
Nemůžeš vědět...třeba špatně investoval několik stovek milionu a potřeboval doplnit kasu. Ale tak jeho věc...mi ve velkém evropském fotbale rozhodně nechybí
smazaný uživatel
27.03.2019 19:31
#
Jeho vec, jeho rozhodnutie. S tým sa dá iba súhlasiť.
Ragnar Lothbrok
28.03.2019 14:20
#
Já bych ho teda bral hned.
Fill
26.03.2019 17:54
#
Šel zkusit nejlepší ligu světa, neříkej že by jsi tam nevlezl?
Bastaron
26.03.2019 16:37
#
smazaný uživatel
26.03.2019 16:38
#
Hey_Lancelot
26.03.2019 16:38
#
Nestehoval se tam kvuli tomu, aby byl herne vice vytizen a dostal se do repre? Dalsi kluk, co ma v hlave totalni gulas nebo si nevidi do pusy.
JackDaniels.
26.03.2019 16:41
#
jasnee
Josifek
26.03.2019 21:40
#
Tak sám měl tehdy takové debilní kecy..
JackDaniels.
26.03.2019 22:36
#
Nepopieram
Josifek
26.03.2019 21:39
#
jakubbosak
26.03.2019 16:39
#
jen ať si tam pěkně zůstane
Blitzblane
26.03.2019 16:43
#
Kluivert9
26.03.2019 21:29
#
REPLIKATOR
26.03.2019 23:02
#
Pony Slaystation
27.03.2019 07:45
#
Blitzblane
26.03.2019 16:41
#
Kua mám tě pořád rád jako hráče, protože se mi na hřisšti vždycky líbíš. Ale tohle je prostě chování primadony, nebo spíš malýho rozmazlenýho fakana. Jasně že předtím tušil, že to po životní stránce, prostředí, fotbalový kvalitě bude srač.a. Ale prachy sou prachy co, nenažranče.
Hey_Lancelot
26.03.2019 16:52
#
Zkusil bych v okoli plaveckeho stadionu sks. Pripadne kousel dal tim smerem k Sportovní Klub Slavia Praha
Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10-Vršovice
267 312 219
https://maps.app.goo.gl/QZChP
Dojdes pesky. Mozna budes chvili hledat, ale da se to.
Hey_Lancelot
26.03.2019 16:53
#
Sry to melo byt o prispevek nize
martakubis
26.03.2019 16:42
#
ot: někdo autem na brazilii? Kde prosím zaparkovat na jisto a jak se pak dostat tramvaji? Díky moc! jedeme z daleka
Hey_Lancelot
26.03.2019 16:52
#
Zkusil bych v okoli plaveckeho stadionu sks. Pripadne kousel dal tim smerem k Sportovní Klub Slavia Praha
Vladivostocká 1460/10, 100 05 Praha 10-Vršovice
267 312 219
https://maps.app.goo.gl/QZChP
Dojdes pesky. Mozna budes chvili hledat, ale da se to.
JackDaniels.
26.03.2019 16:42
#
Aspon, ze si to rychlo uvedomil a neodpalil si karieru ako Weiss... vzdy budem hovorit ze je ho velka skoda, co uz...
Bandita_Harry
27.03.2019 00:58
#
bol to talent a sikovny hrac no myslim si ze na velky klub by to aj tak nebolo nedal by to hlavou, moj nazor, takto si teda aspon zarobil snad...
Omanomet
26.03.2019 16:43
#
Je mi ho líto Kecám. Ať tam se svojí blbostí zůstane ještě aspoň tři roky
Blitzblane
26.03.2019 16:44
#
JackDaniels.
26.03.2019 16:54
#
Svoji blbosti 9M € rocne... tiez by som chcel byt taky blby
kilobyte
26.03.2019 16:58
#
Jsi, ale bez peněz.
JackDaniels.
26.03.2019 17:02
#
Omanomet
26.03.2019 18:04
#
smazaný uživatel
26.03.2019 18:05
#
forma
26.03.2019 18:37
#
KingMaster13
26.03.2019 18:43
#
Cobra
26.03.2019 18:44
#
Ed_Hazard
26.03.2019 18:52
#
Corleone
26.03.2019 18:57
#
Leo Rekordman
26.03.2019 19:04
#
blade115
26.03.2019 19:08
#
Eldarion
26.03.2019 20:28
#
smazaný uživatel
26.03.2019 21:04
#
Kluivert9
26.03.2019 21:29
#
kvasha16
26.03.2019 22:22
#
REPLIKATOR
26.03.2019 23:03
#
fenixLFC
26.03.2019 23:26
#
Euphael
27.03.2019 03:59
#
mistr129
27.03.2019 06:48
#
FUnk
27.03.2019 08:03
#
Nikikrew
27.03.2019 08:27
#
Kovi81
27.03.2019 11:40
#
Nebelung
27.03.2019 11:43
#
M1ck0
27.03.2019 13:25
#
jany kozak
27.03.2019 14:11
#
smazaný uživatel
27.03.2019 14:16
#
Bayern +
27.03.2019 17:50
#
Molos
27.03.2019 18:29
#
smazaný uživatel
27.03.2019 20:59
#
Edgewalker
28.03.2019 19:30
#
YNWA__MSN
27.03.2019 08:53
#
Ed_Hazard
26.03.2019 18:52
#
Manny
26.03.2019 16:43
#
Counter
26.03.2019 17:07
#
Šílené, že má pořád jen 25.
owny
26.03.2019 22:15
#
a co je na tom šílené jako?
Counter
26.03.2019 22:44
#
Ve fotbale se už pohybuje dlouho, mám ho zafixovaného jako staršího hráče.
Trand
27.03.2019 10:35
#
Já bych mu tipnul tak 28.
niflheim
29.03.2019 07:03
#
Busby babes
26.03.2019 17:22
#
Zkusil si to, vydelal nejake penize, porad je mladej, tak proc by se nemohl vratit. ten obecnej vysmech fakt nechapu.
Kornovec
26.03.2019 17:27
#
tohle vsechno chapu, ale proc podepisoval dlouhodobou smlouvu? mel se aspon pobavit s kluky co tam hrali (Dockal, Tevez apod), kdyz mu nedoslo, ze fotbalove to stoji za houby
Busby babes
26.03.2019 17:37
#
ale tak tam se ti fotbaliste hodne toci, protoze v kazdym tymu muzou byt snad jen tri cizinci, ne? Takze se asi i pocita s tim, ze zas neni takovej problem posleze odejit.
Jordi Alba
26.03.2019 18:14
#
Jj, měl si pokecat s Dočkalem a pak podepsat v Číně smlouvu na 1-2 roky.
cink
27.03.2019 01:44
#
Asi tak větší píčovinu jsem nečetl dlouho
DeformFCB
27.03.2019 11:31
#
jany kozak
27.03.2019 14:12
#
smazaný uživatel
27.03.2019 21:00
#
imp
26.03.2019 17:39
#
erudovanyodbornik
26.03.2019 17:41
#
"Vydelal nejake penize". V Atleticu hral za kus zvance a misto na seniku? Tohle bych pochopil u borce z ceske ligy nebo z prumeru bundesligy. Ale jit z Atletica do ciny vydelat si penize fakt nechapu.
YNWA__MSN
26.03.2019 17:45
#
Přesně... A v 25
Busby babes
26.03.2019 20:29
#
fotbalova kariera je velmi kratka. Chapu, ze tobe prijde nepredstavitelne to, kolik vydelavaji, ale oni maji i vetsi vydaje a spousta z nich pak utraci i treba za rodinu a tak. Rok v Cine muze byt i uzasna zkusenost z lidskeho hlediska. ale to je fuk, tady se vsechno pomeruje jen penezma. Aspon clovek vidi, jak by se zachoval dany komentator.
r.mrazik
27.03.2019 09:10
#
Tak penězi se řídil hlavně on že jo...bych řekl že nějaká čínská zkušenost je mu u zadku
Busby babes
27.03.2019 10:01
#
to uz ale jen tipujes. Klidne to tak muze byt. Moje pointa je, ze vy tu vubec nic jineho nepripoustite. Navic teda delate jak kdyby sel nekam do zaostale zeme a tak, coz dnesni Cina fakt neni a ti fotbaliste si tam zijou velmi dobrej zivot.
r.mrazik
27.03.2019 10:17
#
tak si poslechni rozhovory s dockalem,jak to tam skvele funguje...
kdyz mluvil treba o lekarske peci a podobne
ze jsi zavrenej v nejakym nobl hotelu nepovazuju za velmi dobry zivot
Busby babes
27.03.2019 10:28
#
pri vsi ucte, Dockal je nula, kterou tam vzali jen proto, ze nikdo lepsi dostupnej nebyl. A jakmile byl dostupnej, tak se ho zbavili.
r.mrazik
27.03.2019 11:02
#
dockal utekl sam,kdyz videl,jak to tam stoji za hovno
a nemeni to nic na tom,jestli je to nula nebo hvezda
evidentne i carrasco by chtel zit jinde
brazilci ze slumu jsou ochotny to zkousnout...super
Busby babes
27.03.2019 11:07
#
u Dockala tak nejak spis ctu, ze manzelka nemela kamosky s kteryma by si pokecala. Ten zivot je jinej, ale ty kluby se o ne postaraji. Tezko rict, co myslis tim, ze je tam zivot na hovno, kdyz pak pises o brazilcich ze slumu, tak je to uplne mimo no, Myslis, ze Oscar, Tevez a dalsi zili v Londyne nebo v Manchesteru nekde v chudinske ctvrti?
r.mrazik
27.03.2019 11:23
#
berou to jen jako dalsi misto,kde si vydelat mrte prachu a nekoukaji moc kolem sebe
tevez tam pribral 10kg...a museli ho vyhodit...asi jinam,nez na hotelu nebyl

dockal evidentne nechtel jen nekde prezivat...meli maly dite...nemocnice byly pry sileny...vsak si pust rozhovor treba jak byl u Bosaka
ale jo,pro tebe nemela manzelka kamaradky na pokec
Busby babes
27.03.2019 11:25
#
tak Cocik tam zije deset let, Dockal tam byl rok, tak jaksi davam vetsi vahu tomu, co rika o cine Lukas no.
r.mrazik
27.03.2019 11:31
#
čočík mluví tuším po jejich
čočík nemá tusím rodinu
čočík to bere jako velký dobrodružství,kde se nemusí o nikoho starat a stačí mu relativně málo...

uplne rozdílný lidi,s rozdílnými představami a potřeby
Busby babes
27.03.2019 11:46
#
no po deseti letech uz samozrejme cinsky mluvi. ale taky tam nejak zacinal, ze jo. A zkusenost privilegovanyho expata ma a jeste o dost tezsi nez tam maji fotbaliste ze zahranici.

A Dockal tam neriak nic moc hroznyho u toho Bosaka. Ok, nezvykl si. Fajn. ale to neznamena, ze ta zeme je nejak sto let za opicema, nebo ze je totalni kravina to zkusit. Spouste lidem by delalo problem si zvyknout i v Nemecku a asi taky nebudem rikat, ze jsou fotbaliste blbci, ze tam chodi, kdyz to pak nevyjde.
r.mrazik
27.03.2019 12:51
#
jenze srovnavat zvyknuti si v nemecku a v cine je prave preci uplne neco jineho
zvyknout si kdekoli v evrope/americe/australii je preci jen jiny level nez cina...a vo tom to je
srovanvat jednoho čočíka,co to bere jako dobrodružství a nema zadny zavazky s nejakym jako je dockal je proste mimo
Busby babes
27.03.2019 13:19
#
ano je to neco jineho, chce to vic casu. ale to neznamena, ze odchod do te zeme je jasna chyba. btw dost si toho Cocika jako nekoho, kdo to bere jako dobrodruzstvi idealizujes. Normalne tam pracuje a musi makat, zadne dobrodruzstvi. Uplne stejne jako ten Doskal a dalsi, jen v jinem oboru. no nic.
r.mrazik
27.03.2019 13:34
#
tak podle videi to ma vnitrne nastaveny totalne jinak...
no...sli tam vydelavat velky prachy...hledat za nim neco jineho je sranda
jestli jako chybu neberou to,ze mohl hrat carrasco ten rok v nejaky jiny zemi a stalo mu to za to,tak klidne
jde o to,ze slusny penize mohl hrat v prijemnejsi zemi...nehlede na sportovni kvalitu
Busby babes
27.03.2019 14:02
#
proc je to sranda? ja to zminil jako jedno z kriterii, ktere k tomu muze hrace vest, ktery tu naptrosto nikdo nebere v potaz. Ani nikde nepisu, ze to je to hlavni proc tam jdou nebo cokoliv jinyho. Jasne, ze finance budou to hlavni, ale nemusi to byt jedina motivace.

Jak rikam, vy tu mate obecne ve vsem jasno no.
r.mrazik
27.03.2019 14:07
#
tak si to postav jinak...kdyby dostal stejny prachy kdekoli jinde v evrope,sel by do te ciny?
at uz carrasco,oscar,hulk,nebo dockal...nesel by ani jeden
Busby babes
27.03.2019 14:10
#
coz porad neznamena, ze nemeli i jinou motivaci.
r.mrazik
27.03.2019 14:24
#
ne,nemeli
Busby babes
27.03.2019 14:29
#
tak urcite.
Busby babes
27.03.2019 11:11
#
https://www.youtube.com/watch?v=YPlnTbNWfbQ

jinak takhle to tam vypada, kde Dockal hral. Kamos byl na zapase.
r.mrazik
27.03.2019 11:20
#
čočík je fajn...sice trochu divny,ale fajn...
a jo..i podle videa je to tam nadhera...skoro jak londyn,nemecko,nebo usa
risk je zisk
27.03.2019 15:25
#
Nech je bejt, oni to nechápou a jen hledají něco, aby se mu mohli vysmát. Jsou to přesně ti pisálci, kteří nikdy neopustili svoji komfortní zónu a zijou si ve své bublině a netuší, jaký to je tam venku.

Já Carrasca naprosto chápu, určitě tam nešel jen kvůli fotbalu, určitě tam hráli i peníze, ale muže říct, ze tam byl, vyzkoušel si to a po roce jede domu. Za mě jen palec nahoru. Nehledě na to, ze má stesk po rodině, přátelích a celkově život v Evropě.
r.mrazik
27.03.2019 15:27
#
určitě tam nešel jen kvůli fotbalu, určitě tam hráli i peníze
risk je zisk
27.03.2019 19:00
#
Co je na tom vtipneho? Taky ziju v UK a pracuji tu kvůli zkušenostem a momentálně i penězům, ale chci se vrátit. Taky to je vtipný?
r.mrazik
28.03.2019 11:25
#
vtipnyho na tom je to,kdyz si nekdo mysli,ze by tihle hraci sli do Ciny i kvuli fotbalu
primarni a nejvic jsou ty prachy...fotbalove jim to neda nic prece

srovanat tvoji praci v UK a praci kopacky v Cine je dost nevhodny
YNWA__MSN
26.03.2019 17:44
#
Nechápeš ve 24 se rozhodne, že v podstatě sere na slibně rozjetou kariéru, že mu 10mega měsíčně v Madridu nestačí, že tím přece rodinu nezabezpeci a jde se zakopat do Číny, kde nevydrží ani rok a už se chce vracet
Jordi Alba
26.03.2019 18:18
#
On si kariéru neposral, dýl jak rok už tam stejně nebude, vydělal si a navíc stejně půjde ještě pravděpodobně do více ofenzivního týmu, než je Atlético, což je pro něj jenom dobře. Navíc nikde není záruka, že by mu v Číně takový peníze někdo nabídnul i za 10 let.
Busby babes
26.03.2019 20:31
#
a on si posral karieru? myslis, ze ted ho nikdo chtit nebude nebo co? prestan placat...
YNWA__MSN
26.03.2019 23:48
#
Tak vo co, že ho nekoupí tak dobrej klub jako Atl. Madrid, kde hrál základ... Zbytečně promrdal rok a půl.... Teď min na další 3 roky skončí někde v AC Milan
Bandita_Harry
27.03.2019 01:08
#
Ak si dobre pamatam tak bol v poslednom case v Madride bez formy a odisiel by zrejme asi tak ci tak a tiez asi nie do lepsieho timuako Atletico skor do tymu ako AC, vrati sa celkom skoro takze pohoda... niekto zabije rok so zranenim alebo presedi na lavicke, niekto zarabanim v Cine, je to jeho vec myslim ze svoj vrchol v europe este dosiahne a nema coho lutovat
Busby babes
27.03.2019 10:00
#
nehral tam zaklad. prave proto odchazel.
YNWA__MSN
27.03.2019 12:00
#
81 zápasu jenom v La lize za 2,5 roku no jo skoro nehrál vid
imp
27.03.2019 13:11
#
Wow, debilnejsi meritko sis asi vybral nemohl vid? V sezone 17/18 (tj. v jeho posledni sezone v Atleticu) odehral smesnejch 1400 minut, což je kolik.. 15 zápasů? V rámci celý sezony odehrál pouze 4x plných 90 minut. Takže jo, nehrál.
YNWA__MSN
27.03.2019 13:54
#
Wow a co si nejprve zjistit, že v Atleticu hrál jen první polovinu sezóny 17/18, než v zimě odešel do Číny.... 15 zápasu z 19 zapasu Takže jo, HRAL Debilni příspěvek od debilniho vseznalka, kterej musí na všechno reagovat
imp
27.03.2019 13:57
#
Wow. Tady jsem fakticky dostal na prdel.

Moje chyba. Omlouvam se.
YNWA__MSN
27.03.2019 14:07
#
to je super, když to někdo umí uznat
Mimalu
26.03.2019 17:44
#
tak výsměch asi proto, že se to pořád opakuje. Nejdřív velké oči jak si půjdou vydělat, aby za rok na to různě po médiích vyhlašovali, jak se chtějí vrátit. Jako jasně zkusil si to, ale že bych měl nějaké extra velké pochopení pro to, jak už po roce se de facto vynucuje ukončení smlouvy na které se dobrovolně domluvil...
Busby babes
26.03.2019 20:28
#
ale treba s tim i pocitaji, ze zustanou rok dva max. Oscar tam treba vydrzel, ne?
Mimalu
26.03.2019 21:29
#
jo, tak asi část s tím opravdu počítá že jsou v silnější pozici a trucováním si odchod téměř s jistotou vynutí. Jasně že jsou případy jako třeba Oscar který to i sám popisoval, že to bral jako velkou finanční příležitost jak zajistit sebe a svou rodinu, kdy vzešel z chudých poměrů a fotbal byl pro něj výtah k lepšímu životu
YNWA__MSN
26.03.2019 17:42
#
Idiot prohlašoval jak chce zabezpečit rodinu a další blbosti... Jako kdyby mu 10mega měsíčně v Atleticu nestačilo... Hamižná kurva... Doufám, že ho nikdo nekoupí
Kornovec
26.03.2019 17:45
#
tenhe nazor neberu. Kdyby ti v nabidli nejakou praci v tvem oboru za 5 nasobny plat nebo kolik, tak jdes a jdes na hned! a nezalezi jestli vydelavas pade nebo deset mega
Mimalu
26.03.2019 17:50
#
a kdyby ti nabídli 5 násobný plat sice v oboru, ale v psychicky náročných podmínkách s tím, že je velká pravděpodobnost že v nové firmě dlouho nevydržíš a po návratu už stejnou pozici díky tvým zhoršeným schopnostem nedostaneš, tak o tom podle mě budeš i trochu přemýšlet
checitto
26.03.2019 17:56
#
forma
26.03.2019 18:39
#
Ed_Hazard
26.03.2019 18:53
#
Busby babes
26.03.2019 20:30
#
psychicky narocnych podminkach? Ti fotbaliste si tam zijou v luxusnich podminkach.
Mimalu
26.03.2019 21:06
#
tak ta Čína je dost specifická, lidi kteří umí anglicky bys spočítal na prstech jedné ruky, ze spoluhráčů dost možná vůbec nikdo. Do kina si nezajdeš, přátele tam nemáš, možná tak přítelkyni. Do kina/koncert si taky nezajdeš, na nějaké cestování to taky asi moc nebude. Jako v porovnání s tím jak si žijí ty hvězdy tady na západě to bude dost velký kulturní šok a dost rozdílný způsob života než na který byli do té doby zvyklí. Jo že mají luxusní apartmán to je jasné ale to měli i v Evropě
Hokaido
26.03.2019 21:07
#
Přesně to jsem psal, když odcházel do Číny Dočkal. Teď se ukázalo, že jsem se mýlil a pro evropského fotbalistu je to strašně náročný.
Bandita_Harry
27.03.2019 01:11
#
Je to individualne ked si tam uplne sam je to asi napicu ale ak tam mas aj rodinu a nejakych europskych spoluhracov, pohoda
Mastný Chobot
26.03.2019 22:03
#
A to sa vylučuje?
Busby babes
27.03.2019 09:56
#
ok, pak jako psychicky narocne podminky muzu oznacit pusobeni v kazdem velkoklubu.
Mastný Chobot
27.03.2019 10:20
#
Označuj si, čo chceš ako chceš, ale život v pre nás tak odlišnej krajine ako Čína koľkokrát bez rodiny, kamarátov a všetkého, na čo si bol celý život zvyknutý, určite môže byť pre hocikoho psychicky náročným. A luxus na tom nič nezmení.
Busby babes
27.03.2019 10:34
#
again, to pak muzes rict o kazdem zahranicnim angazma.
Mastný Chobot
27.03.2019 10:53
#
Máš pocit, že pre Belgičana je život napr. v Španielsku rovnako psychicky náročný ako život v Číne?
Busby babes
27.03.2019 11:05
#
no zrovna Belgicani jsou v tomhle ohledu daleko prizpusobivejsi. Oni obecne jsou vic svetobeznici nebo jak to nazvat. Je to jine, zalezi pak na jednotlivci. Kazdopadne fotbaliste tam nemusi resit kazdodenni picoviny, kluby se o ne nejakym zpusobem postaraji a zajisti jim vsechno. Coz samozrejme neznamena, ze jim nebudou pak chybet kamaradi nebo tak. Je to rposte jina zkusenost.
smazaný uživatel
27.03.2019 21:02
#
Kornovec
26.03.2019 22:11
#
Bale jede v techhle psychicky narocnych podminkach sest let a jinem stylu zivota sest let a co jako?
Kornovec
26.03.2019 22:12
#
navic v Cine oproti Evrope neni zadny tlak, kdyz nemas vykony tak je proste nemas a nic velkeho se nedeje
Busby babes
27.03.2019 09:58
#
to jsou strasny kecy. V cine diky jejich systemu, kdyz nemas vykony, tak proste privedou jineho cizince.
Whitemedia
26.03.2019 20:33
#
Psychicky náročné podmínky?
YNWA__MSN
26.03.2019 17:52
#
Nejdu....Tohle není stejný obor... To je jako herec vs pornoherec Je rozdíl pracovat na té nejlepší úrovni, nebo si říct jo mohl sem něco dokázat, mohl sem hrát za repre, ale já na to seru raději půjdu o 10 levelu dolů..... 10 Mega měsíčně-Atl. Madrid-La liga, Liga Mistrů, repre......... Nebo Čína 50 mega/měsíc... Na co kurva vůbec potřebuješ vydělávat víc jak 200euro za týden nebo kolik by vlastně mohl brát kdyby prodloužil smlouvu....
kilobyte
26.03.2019 18:29
#
Tak asi záleží jaké má výdaje.
Seydou Doumbia
26.03.2019 18:50
#
Šel do Číny aby měl více prachů a méně se nadřel.
erudovanyodbornik
26.03.2019 18:05
#
Prave ze Carrasco asi pochopil, ze je lepsi brat 10 mega v Madridu nez 50 v cinske betonove jungli.
amante
26.03.2019 17:53
#
Bez těch prohlášení by to bylo snesitelnější, že jde vydělat do Číny. Akorát v 25-ti nemusel ještě. Má ale pořád mladej věk a může v klidu ještě 10 let hrát na super urovni, akorát s prachama bude muset dolu Třeba se tam zase ve 32-34 vrátí, aby vydělal zbytek
Busby babes
26.03.2019 20:30
#
Fill
26.03.2019 17:53
#
No jo, hold Belgická repre stojí za prd a nepozná kvalitní ligu a nejlepší reprezentanty v nich! Bídu na ně!
ally
26.03.2019 18:12
#
Som zvedavy kedy sa zacne pytat domov Hamsik
Panděvova ofina
26.03.2019 18:53
#
Co se to řeší s tím Keanem. On má a nechce prodloužit, nebo jak? Teď jsem četl, že Juventus dluží jeho otci dva traktory a nezvedají mu telefony
Blaza27
27.03.2019 11:49
#
Godbless
26.03.2019 20:16
#
Ve 25 letech hrát základ v Atleticu. Mít nad poměry slušný plat, a místo snahy vyhrát LM nebonse posunout do ještě většího velkoklubu, tak odejde do Číny.

Talent máš, koule ti chyběji. To stačilo jen na tu Madridskou (atletico) divizi.
Godbless
26.03.2019 20:21
#
Ve 23 letech*
Phillipinho
26.03.2019 22:59
#
V Atleticu zaklad nehral a proto chtel odejit. Atletico o nej uz nestalo.
mikelinos
26.03.2019 20:38
#
každej chytrej doma z gauče jaký kontrakt by měl vzít nebo nevzít světový fotbalista
Busby babes
26.03.2019 20:40
#
"People think we have only had fake news since Donald Trump became president. In football we have had it for 50 years," says Van Gaal.

https://www.bbc.co.uk/sport/amp/football/47704834

Vybornej rozhovor s LVG.
r.mrazik
27.03.2019 09:37
#
pekny rozhovor...ma v dost vecech pravdu...i s Olem ma dost pravdu...

jedna z veci ale je to,ze se vymlouva na stary tym a zraneneho Robina a pak si privedl Shweineho a zraneneho Falcaa...

jak rika...ma vzdy pravdu,tu svoji pravdu
Busby babes
27.03.2019 09:58
#
zas privedl Martiala, Shawa, Morgana, to byli mladsi hraci, i ten ADM. Basti mel mit jinej ukol ale byl porad zrakvenej. Falcao jen hostovacka a sam tam rika, ze chtel jine, ale ty se nepovedlo ziskat. V tomhle bych nerekl, ze si odporuje. Ono nemuzes kupovat jen 18 lete nadejne mladiky.
r.mrazik
27.03.2019 10:18
#
nemuzes,ale jejich prichodem si teda vubec nepomohl..ti hraci byli totalni ulety
Busby babes
27.03.2019 10:35
#
proc ulety? Falcao uplne nezapadl, asi dost ovlivnene tim zranenim, ale taky to byla jen hostovacka, takze s tim, ze to nemusi vyjit se pocitalo, stejne tak jako se pocitalo s tim, ze to nebude zaklad. No a ADM je pica no.
r.mrazik
27.03.2019 11:03
#
no ti dva byli ulety protoze byli stari a stale zraneni
Busby babes
27.03.2019 11:07
#
fajn, nic to ale nemeni na tom, ze LVG ten kadr obecne omladil.
r.mrazik
27.03.2019 11:23
#
to jo...jen tihle dva mu do toho nepasovali
ADM
27.03.2019 15:40
#
Busby babes
27.03.2019 16:53
#
Busby babes
27.03.2019 10:36
#
a zapomnel jsem na Depaye, taky mladej hrac. Jen asi potreboval vic casu.
Tomanatura
27.03.2019 19:57
#
Boze nto je zlomene srdicko nenavidel sem ho cellu karieru a jeste ted, po 3 letech, je zhrzeny. Jeho fotbal byl jeste dalrko horsi, nez Mourinhuv, navic je daleko vetsi kokot. Tim odstavcem o olem me dostal, se kukni v kolika hracich uroci Ole a v kolika on tehdy. Ofenzivni fotbal se nemeri plctem prihrsvek na polovine soupere
Busby babes
27.03.2019 21:08
#
na me ten rozhovor teda nepusobi zhrzenym dojmem.
Kokesh
28.03.2019 05:08
#
Však Mourinhuv fotbal hrajete doteď, akorát máte výsledky a šlape vám kabina.
Tomanatura
28.03.2019 07:07
#
Picovina. Krajbi obranci utoci, zaloznici jsou na pulce sozpere, obcas se napada az u vapna soupere. Jablka a hrusky.
Gazdo
28.03.2019 08:35
#
r.mrazik
28.03.2019 11:26
#
je to rozdilny...samozrejme proti silnym tymum hrajeme vice defenzivneji
Phillipinho
26.03.2019 23:00
#
Jenom pro informaci. Carrasco nebyl spokojenej s hernim vytizenim a Cholo nebyl spokojenej s jeho vykonama. Proto odesel
smazaný uživatel
27.03.2019 06:17
#
OK, ale prečo v jeho veku do Číny ?
Mates28
27.03.2019 08:26
#
Já myslim, že je uplně jedno, jestli tam odejdeš ve 20, 25, 30 nebo 35..jdeš tam s cílem vydělat prostě balík peněz, zabezpečit se nadosmrti..navíc on je pořád fakt mladej..v klidu se může do roka vrátit a pořád hrát hodně let na top úrovni a něco vyhrát..z mýho pohledu ten jeho odchod mi ze všech hráčů dává snad největší smysl
Godbless
27.03.2019 11:13
#
S tím nesouhlasím. Do takového prostředí jdu na sklonku kariéry, kdy mám už vytvořený nějaký ten profil top hráče s velkou osobností a jménem. Ve 23 letech měl jezdit po zadku a rvát se o základ v Atleticu, snažit se získat trofeje. S úspěchem přicházejí peníze. Jít se zakopat do Číny, přesto, že dostanu výrazně vyšší plat je pro mě absurdní. Beru to samozřejmě v jeho pozici kvalitního hráče hrajícího v té době za klub top úrovně.
REPLIKATOR
26.03.2019 23:03
#
Dement
Atlético de Madrid
26.03.2019 23:29
#
Fandim mu. Byt profesionalnim sportovcem, tak si taky chci vydelat co nejvic.
smazaný uživatel
27.03.2019 06:45
#
Být profesionálním sportovcem, chci úspěch.
eibe
27.03.2019 08:55
#
úspěch je vydělat něčím, co mne baví co nejvíce peněz a zajistit sebe a rodinu
Ejzy
27.03.2019 10:17
#
Mates28
27.03.2019 08:22
#
Souhlas tady je to zas vlna blitek..
CHONG
27.03.2019 08:55
#
smazaný uživatel
27.03.2019 09:04
#
penize = skore
Ejzy
27.03.2019 10:22
#
ja byť profík tak chcem byť najlepší a milovať to čo robím.

Navyše s príjmom aký mal v Európe môže zarábať jak nič. Vo voľnom čase by som radšej študoval financie, investovanie a marketing aby som sa zaistil príjem do konca života. Vlastne dnes ani nemusí študovať, môže si na to zaplatiť ľudí.
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:04
#
Tak jasne, pokud je nekdo velice inteligentni jako Chiellini nebo Mata a dovede skloubit studium na univerzite s profi sportem, tak je to skvely. Carrasco neni ten pripad, je to kluk z imigrantske ctvrti, ktery se kvuli fotbalu vykaslal na skolu. V Atleticu vydelaval myslim osminu toho, co mu dali v Cine. Simeonemu se nehodil moc do systemu, mel nestabilni formu, nikdy to uplne nevypadalo na to, ze by mohl byt tahounem. Zkratka je to podle me velmi racionalni reseni, protoze si tam vydelal tolik penez, kolik by mu pravdepodobne v Evrope nikdo nedal v souctu za 10 let.
Ejzy
27.03.2019 13:25
#
štúdium na univerzite by som do toho neťahal. V Amerike každý druhý rapujúci gangster dokáže investovať peniaze a zarobiť a to do školy nechodil ani toľko. Predpokladám, že je aspoň priemerne inteligentný.

Navyše, či si to uvedomujeme alebo nie, úspech, napredovanie a česť sú pre nás mužov dôležitejšie než peniaze. To ide z našej povahy. To je podľa mňa aj dôvod, prečo v Číne veľa hráčov dlho nevydrží.
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:31
#
No, asi bych si nedovolil takhle generalizovat, co je pro ktereho cloveka dulezitejsi. To je individualni. V Cine hraci nevydrzeli tak dlouho proto, ze to je podle prakticky kazdeho meritka kvality zivoty priserna zeme a po nejake dobe si ti hraci uvedomili, ze jim to za ty penize nestoji. V Americe si ti rapujici gangsteri neinvestuji penize sami, delaji to za ne specializovane firmy. To ale nic nemeni na tom, ze se ti lepe investuje 100 milionu nez 10 milionu.
Godbless
27.03.2019 11:07
#
To je špatný přístup. Být, co nejvíc úspěšný bych pochopil, ale hrát a dělat to jen kvůli penězům je hloupost. Může se stát, že se nikde teď nechytne a nebude mít žádnou pořádnou trofej. No hlavně, že bude chechtáky.. život není jen o penězích.
Atlético de Madrid
27.03.2019 12:54
#
Samozrejme, ze zivot neni jen o penezich. Dulezite je, aby clovek delal neco, co pro nej ma smysl a bavi ho to. A to je pro kazdeho individualni, nekdo zkratka netouzi po tom, aby mel doma 30 poharu a bohate mu staci, ze je profesionalnim fotbalistou, zahral si v prednim tymu nejlepsi ligy sveta, dal gol ve finale LM a ma doma medaili z MS. Myslim, ze je naprosto racionalni chtit si fotbalem co nejvic vydelat, protoze "do duchodu" odchazis mezi 35-40 lety a pak mas prakticky ze dne na den bud zcela nulove prijmy nebo vyrazne oklestene, pokud delas treba nejakeho trenera mladeze apod. Prijde mi usmevne, jak nekteri maji pocit, ze kazdy fotbalista by mel mit sen hrat za Barcelonu nebo Real Madrid a honit se za kazdou cenu za nejakym poharem.
Godbless
27.03.2019 13:15
#
Tak hrát na co nejlepší úrovni znamená vydělávat parádní peníze. A do té Činy můžeš jít na sklonku kariéry a stejně si vydělá. On se mi v Atleticu dost líbil, tak proto mě překvapilo, že odešel směr Chinese..
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:19
#
Me to taky trochu prekvapilo, ale zkratka se tak rozhodl a mne na tom neprijde nic uplne spatneho. Pravdepodobne by mu nekdy nekdo nabidnul velke penize i v Evrope, ale ted to na stole nebylo a proc by zase mel riskovat, ze se takova prilezitost jeste nekdy objevi? Ostatne kdyz se v lednu resil jeho mozny odchod do Arsenalu, tak se psalo, ze si ho Emery taky nemuze dovolit, a to se bavime o devatem nejbohatsim klubu na svete....
Godbless
27.03.2019 14:02
#
Myslím si, že do Číny se hráči z Evropy jeho typu dostanou vždycky. Přeci jen Čínská liga stále nemá bůhvíjakou úroveň, ale každopádně jswm zvědavý kdo po něm teď sáhne..
Grahf
27.03.2019 14:29
#
a práve preto profi športovcom nie si. To sú úvahy typu, keď niekto nechápe, prečo ľudia, čo zarobili miliardy stále pracujú a neležia niekde na pláži na vlastnom ostrove a neužívajú si do konca života. Pretože s takýmto myslením by mal len holú perdačku.
Kohout-NL
27.03.2019 11:55
#
Zajímavá diskuse. Ale u argumentu kliky zlatokopů se musím smát jedné věci a sice, že se v Číně může zajistitna celý život. A to jako s platem v Evropě nemohl? Neznam konkrétní čísla u Carrasca, ale v Evropě bral dejme tomu 2mega eur ročně, v Číně 10mega. Jestli dokážeš rozjebat 2 mega a nezajistit se do důchodu, dokážeš rozjebat i 10, v tom nevidím problém. Ale moralistickemu odsuzování, že život neni o penězích se musím taky smát. Taky bych mohl dělat zábavnější, morálně hodnotnější práci bez stresu a přesčasů za 30k hrubeho a prezil bych, qle dělám to co dělám za dvojnásobek, protože s 60 se žije líp než se 30. S 10m rocne se asi taky zije ještě líp než se 2m, pokud tě baví rychlé káry, lety soukromým tryskáčem, drahý fet a drahé kurvy. Mě to třeba nic neříká, ale chápu že někomu jo.
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:16
#
Tyhle uvahy vubec neberou v uvahu dve veci. Jednak jsou to individualni potreby kazdeho cloveka a druhak je to nejistota. Ta uvaha neni o tom "jestli dokazes rozjebat 2 mega, tak dokazes rozjebat 10 mega". Jde o to, ze clovek nikdy nevi, kolik penez bude potrebovat v zivote. Carrasco ma nulovou kvalifikaci, neumi nic. Neude po konci kariery k nicemu, zamestnaji ho maximalne jako hlidace parkoviste. Nejistota je spojena s tim, ze mas pred sebou vice nez polovinu zivota a nevis, co te potka. Nikdy nevis, kdy prijde obrovska financni krize a budes potrebovat velke financni rezervy. Nemas tuseni, zda neprijde nejaka menova reforma. Nebo kdy dostanes vaznou nemoc a budou se ti hodit ty usetreny miliony na lecbu. Nebo spatne investujes a prijdes o uspory. Anebo spatne vyberes zatacku a budes nekomu muset platit obrovske odskodne. Zkratka nerozumim tomu, proc by mel nekdo nechavat obrovsky miliony lezet na stole, kdyz ho ceka vic jak polovina zivota a budoucnost nema vubec jistou. Kvuli nejake trofeji? To uz bych se spis zamyslel nad tim, jestli chci byt placeny nejakou cinskou korporaci, ktera prodava politicky vezne na organy...
Busby babes
27.03.2019 13:20
#
Ejzy
27.03.2019 13:31
#
áno to znie všetko veľmi pekne, ale po chvíli tam ti začne chýbať všetká ta konkurencia, súťaženie a napätie. Nie je všetko len o peniazoch predsa. Jasné, súhlasím s tým, že peniaze treba a treba ich čo najviac, ale nezapredať svoju dušu kvôli peniazom.
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:34
#
Treba je mu konkurence uplne jedno. Kazdy ma jine hodnoty a preference. Je to tak videt i v normalnim zamestnani, mas lidi, kteri chteji mit stabilni praci od 9 do 5, aby mohli mit cas na rodinu nebo konicky a pak mas lidi, kteri chteji delat karieru a nevadi jim pracovat kazdy den 12 hodin v korporatu. Tohle je fakt velmi individualni a Carrasco neni muj kamarad, aby si dovolil posuzovat jeho osobnost.
Ejzy
27.03.2019 14:05
#
jasne, niekomu staci menej nevravim. Ved kopec hracov v tej Cine hrava uz roky.

Na druhu stranu, ten drive v nom proste je, inak by sa nikdy nedostal do Atletica. Ludia su daleko komplikovanejsi a spiritualne veci maju velku silu, vacsiu nez peniaze, to sa snazim naznacit. Nechcel by som sa racionalne rozhodovat len podla vyplatnej pasky, to je imho aj dost nebezpecne.
patas92
27.03.2019 14:14
#
Může být....Ale asi ani sám nevěříš tomu, ža takhle uvažoval i Carrasco
Atlético de Madrid
27.03.2019 14:39
#
Ja fakt nevim jak uvazoval, ale to co popisuju je uplne jednoducha odpoved na otazku, proc milionar chce jeste vic milionu :)
Kohout-NL
27.03.2019 14:51
#
Hele, ja vicemene souhlasím, ale carrasco uz nejaky patek je top fotbalista, ktery je podle toho placen. Takze uz za svou karieru vydelal asi tisíckrát tolik co vydela normalni clovek za cely zivot, takze pro nejake normalni fungovani mohl byt uz ted zajisteny do konce zivota. Jde o ty naroky ktery na zivot mas, cehoz se tyce druha cast meho prispevku. Chapej, me nejde o to z nej delat picu, ja chapu, ze ty prachy chce a uprednostnil je, ale prijde mi proste vtipny mluvit o privilegovanych primadonach, kterymy top fotbalisti jsou, v kontextu toho, ze maj pred sebou chudinky hrozne nejistou budoucnost.
Atlético de Madrid
27.03.2019 15:08
#
Tak nikdo nerika, ze jsou to chudinky, akorat si myslim, ze kdyz se mas rozhodnou mezi dvema lety ve Spanelsku nebo dvama lety v Cine za ctyrikrat vetsi penize, tak je uplne normalni vybrat si tu Cinu. Dalsi vec je ta, ze fotbalisti jsou sice privilegovany primadony, ale na druhou stranu jich 40 % zkrachuje a ne uplne malo spacha sebevrazdu, takze to zase tak ruzovy neni, pokud nejsi vylozene Ronaldo a nemas do smrti zajisteny prijmy z reklam a vlastni modni znacky.
Kohout-NL
27.03.2019 19:19
#
V poho, já se necítím být zástupce ani jedné skupiny. Spíš mi přišly trochu směšné argumenty z obou stran. Za mě je to jeho volba.
Swarley
27.03.2019 16:04
#
imp
27.03.2019 13:15
#
Carrasco podle me neni ani tak moc dobrej hrac. Vetsina lidi si urcite dela obrazek na zaklade finale LM 15/16, kde si to po naskoceni nehorazne vodil, ale na uplnou spicku podle me nema. V clanku se pise o Arsenalu, AC nebo Interu, coz jsou podle me presne ty kluby, ktery odpovidaj jeho vykonnosti.
Atlético de Madrid
27.03.2019 13:25
#
Presne tak. My jsme to tady tehdy psali opakovane, ale vetsina lidi vidi jenom highlights na youtube a tech jeho nekolik skvelych vykonu.
Phillipinho
27.03.2019 14:41
#
Hristo Stoichkov
27.03.2019 14:27
#
Určitě pravda, navíc se stal neskutečným egoistou. Podle mě to teda není ani na Arsenal, Inter či AC. Nejvíc se mi líbil v Atleticu v pozici žolíka do unavených obran, ale on o sobě měl daleko vyšší mínění.
smazaný uživatel
28.03.2019 10:00
#
ADM
27.03.2019 15:44
#
Billy Russo
The Krupy
27.03.2019 17:26
#
Výborný záporák, škoda že Punishera zrušili. Tajne dúfam, že seriál oživia na Disney +.
Whitemedia
27.03.2019 20:24
#
Psalo se, že spíš než oživení, by došlo k restartu s novým obsazením a určitě by to nebyla taková řežba..
J0EL
27.03.2019 22:40
#
Takze zbytocnost vravis?
Whitemedia
27.03.2019 23:26
#
Hlavně je zbytečné to zatím řešit, protože na ty seriály další dva roky nesmí nikdo sáhnout.. takže to můžeme začít řešit někdy v říjnu 2020
J0EL
28.03.2019 07:56
#
skoda lebo Punisher a Daredevil boli naozaj jedinecne serialy v svojom zanri. Akykolvek restart s inym obsadenim uz nema zmysel...
The Krupy
28.03.2019 13:30
#
určite, čaro tých seriálov spočívalo aj vo výbere hercov jednotlivých postáv

Ale aspoň Netflix oživil Lucifera
Bayern +
27.03.2019 18:21
#
OT: Lucas Hernandez v Bayerne oficialne
Mastný Chobot
27.03.2019 18:46
#
čo to znamená pre Alabu?
Bayern +
28.03.2019 08:12
#
Nič, Lucas bude hrat stopéra.
bbbauch
28.03.2019 00:11
#
https://images.app.goo.gl/NvbXKey3s4jZzrvy7

https://images.app.goo.gl/s15UEyXKEacv1mFp7

Prijde to jenom mne, nebo uz to nekoho taky napadlo? Ja vzdycky kdyz ho s timhle ucesem vidim, tak vyhlizim Genzera..
smazaný uživatel
28.03.2019 08:56
#
Já Suchánka
Busby babes
28.03.2019 10:04
#
https://twitter.com/ManUtd/status/1111191409976070144

Ole at the wheel!!!!!

Ofiko jsme jmenovali Oleho.
mithro
28.03.2019 10:09
#


uz "len" upratat vedenie poriadne
Busby babes
28.03.2019 10:13
#
no prave. Ted to chce zmenit tu strukturu nad nim, protoze to je porad strasnej bordel. Ten DoF je naprosta nutnost.
mithro
28.03.2019 10:21
#
no zo zakulisia to zatial moc nevyzera, zeby sa nieco zmenilo. Ole to zalepil a vsetko bezi po starom. fingers crossed.
iamek
28.03.2019 10:24
#
Busby babes
28.03.2019 10:26
#
to bych uplne nerekl. Rekli, ze budou delat poradnej skauting/vyberovy rizeni a to proste trva. Radsi budu kdyz nekoho vyberou pozdeji a spravne, nez rychle a blbe. V normalnim byznysu se obdobna pozice vybira mesice.
iamek
28.03.2019 10:21
#
Teď podepsat DDG, Herreru a vylepšit smlouvu Rashovi a máme hodně slušnou kostru. Zbavit se hráču jako Rojo, Valencia, Darmian, Mata a Sanchez a je to fajn vyčištěno. Vyloženě vysněnou posilu nemám, tak to Olému radit nebudu . A DoF je povinnost.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.