Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Britská média: Anglie končí po jedné z nejhorších chyb v historii

28.06.2010 09:54 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4594
Komentáře (136 / 0 nových)
smazaný uživatel
28.06.2010 09:55
#
.... Božie mlyny melú pomaly, ale isto...
smazaný uživatel
28.06.2010 09:58
#
tak tak ....
smazaný uživatel
28.06.2010 09:59
#
asi tezko, to by nemecko nepostoupilo ani ze skupiny!!
smazaný uživatel
28.06.2010 10:01
#
"pomaly, ale isto"
smazaný uživatel
28.06.2010 10:01
#
pozráš iný šampionát ako ja???
smazaný uživatel
28.06.2010 10:02
#
sakra, dnes mi tie písmenká utekajú
smazaný uživatel
28.06.2010 10:53
#
pozrem stejny ale nemci nejsou uz davno nemci, proto si nezaslouzi postoupit
smazaný uživatel
28.06.2010 10:59
#
nad angličanmi ale určite ÁNO... Nemci majú veľký potenciál do budúcnosti a herný prejav viac než dobrý už teraz...
smazaný uživatel
28.06.2010 11:04
#
jo to je bohuzel pravda ze hrajou dobre a maji potencial ale pravda je i to co sem napsal, nemeckej mansaft je jen na 1/2 nemeckej...
smazaný uživatel
28.06.2010 11:50
#
to sedí...
DelPiero137
28.06.2010 12:24
#
Bohuzial, globalizacia je svina. Mne sa to tiez nepaci ze opory Nemecka sa nanarodili ani v Nemecku ale co uz. Ziju v tej krajine, vyrastaju tam, zaclenili sa do spolocnosti atd... Vidno zato aj na tych hracoch tu nemecku mentalitu, volu a preciznost.
Potom by sa ti nemala pacit ani Francuzka repre, Hollandska a ani Anglicka...
Ale vzdy lepsie ako ten "Svajciar" co si mesiac pred MS zaziadal o Svajciarske obcianstvo aby mohol reprezentovat. To uz je aj z moralneho hladiska fiasko...
Biozdenda
28.06.2010 12:38
#
A ja myslel, ze akorat nemci kdysi resili cistou rasu.. hodne hloupa polemika..
smazaný uživatel
28.06.2010 10:30
#
lebo Albion postupoval z 9 bodmi a skóre 10:0 nie ?
smazaný uživatel
28.06.2010 10:40
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:03
#
Ty fakt žiješ v iluzi že ve fotbalu je nějaká vyšší spravedlnost? To spíš budu věřit v nezkaženost lidstva než v tohle
smazaný uživatel
28.06.2010 10:10
#
kroť sa... nie som nejaký sektár alebo čo - ... futbal postráda logiku... akurát si myslím, že takéto nadprirodzeno ( s kadejakými mincami ukrytými v bránke, čarami a nekonečnými štatisktikami je folklór, ktorý k futbalu neodmysliteľne patrí a tiež ho robí krajším - aspoň je čom diskutovať... nezkazenosť ľudstva je utópia... ale napísal si to pekne, to sa musí nechať...
smazaný uživatel
28.06.2010 10:14
#
To je fakt, patří A když v tom není nenávist, tak se do těhle nekonečných odplat za odplaty zapojuju taky
smazaný uživatel
28.06.2010 10:16
#
za fotbal bez odplat
mastakillah
28.06.2010 10:39
#
smazaný uživatel
28.06.2010 09:58
#
nadeje na titul? zase to hosi neprehanejte
smazaný uživatel
28.06.2010 10:00
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:00
#
Němci byli povětšinu lepší, vo tom žádná. Nicméně toto rozhodnutí očividně velmi ovlivnilo průběh a následný vývoj... Ten gól snad viděl každý, kdo má sebemenší "cit pro fotbal"...
jiricek8
28.06.2010 10:02
#
Anglie pro mě snad největší zklamaní na MS.. Na jejich hru se opravdu nedalo dívat a i když s Německem to bylo trošičku lepší a i kdyby ten gol na 2:2 platil i přesto si myslím, že dál by šli Němci!
Josifek
28.06.2010 10:03
#
Anglie končí především potom, co ji Němci docela jasně přehráli...
jiricek8
28.06.2010 10:05
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:06
#
stevosk
28.06.2010 10:07
#
herbage
28.06.2010 10:09
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:10
#
Kluivert9
28.06.2010 10:10
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:11
#
to jo, ale Kloseho gól už byl z ofsajdu, potom zase tohle..
smazaný uživatel
28.06.2010 10:14
#
Byl to výkop od brankáře = žádnej ofsajd
elbi.the.king
28.06.2010 10:28
#
Co to kecas??
smazaný uživatel
28.06.2010 10:32
#
jdi studovat pravidla
smazaný uživatel
28.06.2010 10:32
#
Nauč sa pravidlá, kamaráde
Gazza.8
28.06.2010 10:35
#
je to tak
smazaný uživatel
28.06.2010 10:39
#
navíc to říkal i komentátor... já vím ty ,,hudební nástroje" na ochozech jsou otravný, ale občas se zapnutej zvuk i vyplatí :)
IkerCasillas
28.06.2010 13:14
#
Čapek právě říkal blbost, že to byl ofsajd. Ten by se měl taky radši učit pravidla
smazaný uživatel
28.06.2010 10:18
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:35
#
myslíš že Albion (alebo Alibion) bol lepší ? lebo mňa na týchto MS zaujali všetci účastníci B-skupiny len nie Albion
smazaný uživatel
28.06.2010 10:32
#
mastakillah
28.06.2010 10:40
#
máš sice pravdu, ale nikdy nemůžeš vědět, jak by hru ovlivnil ten vyrovnávací gól..třeba by se vše otočilo a Anglie by vyhrála 2:4
kubys
28.06.2010 11:10
#
Kluivert9
28.06.2010 10:11
#
Takhle bude mít Argentina proti sobě aspoň trochu rovnoceného soupeře
smazaný uživatel
28.06.2010 10:17
#
Právě zápasy Anglie - Argentina jsou ty nejvyhrocenější.
http://www.forces80.com/images/The_empire_strikes_back_newsweek.jpg
Kluivert9
28.06.2010 10:28
#
No však právě, Angláni by tam zas stály jak solný sloupy proti Německu a čekali, co se stane...
j_mrazik
28.06.2010 10:12
#
Menší OT: Viděli jste to Marešovo trapčení o přestávkách?
smazaný uživatel
28.06.2010 10:42
#
Viděl, vždycky si říkám, že níž už ten člověk klesnout nemůže, ale vždy mně překvapí o opaku...To je hrozná trapárna, tohle...
j_mrazik
28.06.2010 10:48
#
Po tom shlédnutí jsem byl sprostej jak snad nikdy předtím.
Arne
28.06.2010 10:57
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:13
#
Frickove to meli hodne usnadneny,ono se to "prejizdi" soupere kdyz prvni gol date z offside,pak souper da brevno a neuznaji mu gol,pak dalsi brevno...mohlo to pri trose stesti dopadnout jinak.I kdyz argentinu moc nemusim,tak doufam ze nemci v 1/4finale vyleti...vubec si nezaslouzili postoupit
smazaný uživatel
28.06.2010 10:21
#
Už zase ten ofsajd Nastuduj si prosímtě pravidla, ztrapňuješ tady nás, příznivce Anglie.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:24
#
prvni gol byl regulerní - odkop od brány =>žádný ofsajd se nepíská i když je^^ A němci si zasloužili ten postup o mnohem víc... i když ta neuznaná branka mohla změnit průběh. Byli víc hladoví a hráli jako tým což u angličanů vůbec nebylo vidět(kopyto johnson, zvadly solař rooney a největší průser neviditelný millner )
smazaný uživatel
28.06.2010 10:24
#
douč se pravidla, při výkopu od brány nemůže být ofsajd stejně jako po autu
Arne
28.06.2010 10:26
#
Tyhle fňuky mám rád...
smazaný uživatel
28.06.2010 10:34
#
ešte raz tu niekto povie Kloseho "ofsajd" tak by sa mali dávať mesačné BAN-y , lebo tu mnohí nevedia ani pravidlá futbalu
smazaný uživatel
28.06.2010 11:02
#
si na ceskym foru tak se chovej slusne jako host a nevyhrozuj nejakym banem...
IkerCasillas
28.06.2010 13:13
#
Tak takovymhle lidem se směju
10
28.06.2010 10:16
#
Tsigi
28.06.2010 10:28
#
Barry, the fucking ball, Barry
smazaný uživatel
28.06.2010 10:57
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:58
#
nechtel bych byt jeho asistentem (de.fkou)
smazaný uživatel
28.06.2010 13:03
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:19
#
Je to něco šíleného! Anglii neuznali regulerní gól a Argentina dá gól z metrového ofsajdu. K čemu bude nějaký brankový rozhodčí, když pomezní uzná gól z takovéhleho ofsajdu! Je mi z toho fakt špatně! Kdyby včera neudělali tyhle chyby, tak by třeba postoupila Anglie a Mexiko! Je to opravdu nespravedlivé a kamery by se prostě měly zavézt! Proč sakra kamery naprosto normálně fungují v hokeji a ve fotbale to prostě není možné?! Pane Blattere, polijte se ledovou vodou ať se vám konečně rozvítí!
smazaný uživatel
28.06.2010 10:20
#
Argentína-Nemecko , kto bude mať "lepšieho" rozhodcu?
smazaný uživatel
28.06.2010 11:09
#
Kto da viac?
smazaný uživatel
28.06.2010 10:20
#
... Anglii jsem nefandil (Capello je hňup a úspěch jsem mu přímo nepřál), ale nějak se nikdo nezmiňuje o první těžké hrubce postraního rozhodčího - Rooneymu byl odpískán ofside v jasné gólové šanci. Jasný gól, jasný omyl rozhodčího a zápas by určitě vypadal jinak
smazaný uživatel
28.06.2010 12:11
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:22
#
Mě ten fotbal po takové chybě už prostě nebaví. Nebaví mě se dívat na to, jak regulérní gól, který by změnil průběh utkání, není uznán, ale v klidu se hraje dál. Ano, Německo bylo lepší, Anglii přehrálo a vyhrálo zaslouženě, ale i díky fatální chybě sudího. Ať vyhraje, ale regulérním způsobem, ne takhle. Stejně tak Argentina.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:24
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:27
#
... tak, tak
smazaný uživatel
28.06.2010 10:28
#
souhlasím, prostě to vítězství je zkažené i kdyby ten tým byl jednoznačně lepší
elbi.the.king
28.06.2010 10:29
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:30
#
smazaný uživatel
28.06.2010 10:30
#
Suhlas. Nemci boli lepsi a postupit si zaslzili, ale nie za pomoci takych chyb rozhodcov (Rooneyho ne-ofsajd, Defoov ne-ofsajd po ktorom hlavickoval do brvna, Lampardov ne-gol). A este dalsie Lampsovo brvno cize aj stastie im pomohlo, ale to uz k futbalu patri
smazaný uživatel
28.06.2010 10:30
#
tak, včerejší výkon sudích nechápu a to nebyly jenom tady ty hrubky, argentinu jsem moc nesledoval, ale ten, co piskal anglany, nasekal za ten zapas dost chyb...
smazaný uživatel
28.06.2010 10:29
#
"němci" byli lepším týmem, byli pohyblivější, tkticky líp nachystaní a víc bojovali...ale ěžko říct, jak by se to vyvíjelo, kdyby ten gol platil, Anglie by určitě vzadu nehrála tak na riziko, navíc od cca 30 minuty dostávala německo pod lsušný tlak a do toho golu na 3:1 byla taky lepší...pak ty dvě břevna, no, dá se říct, že včera vyhrál štastně lepší z týmů..Argentina - Německo bude ale paráda, těšim se...
smazaný uživatel
28.06.2010 10:36
#
za tie úvodzovky (okrem Cacaua) by som ti kladivom klepol po prstoch
smazaný uživatel
28.06.2010 10:40
#
Kto sa sťažuje, že Anglicku bol odobratý regulérny gól, alebo že zápas by sa odvíjal úplne inak, tým dávam za pravdu a v ničom im nemôžem protirečiť.
Ale už tí mudrlanti, ktorí popierajú výkon Nemecka, že Albion Nemci slušne rozobrali, alebo tým, ktorí trepú, že Anglicko bolo lepšie, alebo že Nemci postúpili nezaslúžene - tým by som zakázal pozerať futbal !!
terry
28.06.2010 10:41
#
OT: Nevím, jestli to tu už bylo, ale Joey poprvé promluvil, ale zatím nechtěl být konkrétní. Jen sdělil, že za jeho odchod nemůže Ancelotti, ale teď ještě není vhodné, aby řekl, jak to opravdu bylo.
terry
28.06.2010 10:42
#
A řekněte mi, co by udělala kamera v brance nebo prostě jednoduchý zkontrolování čtvrtým rozhodčím toho záběru kamery, který je už nyní. Bude to trvat pár sekund a zápas to žádným zdržováním neovlivní.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:44
#
... navíc v brance ty kamery jsou
smazaný uživatel
28.06.2010 10:46
#
tys mě předběh
smazaný uživatel
28.06.2010 10:48
#
A co kdyby se takhle kontrolovaly aji auty, to by přece taky šlo. Ofsajdy by se taky zvládly, to nezdržuje. Kdyby se zamakalo na technice, tak aji fauly by šly posuzovat přes video v reálném čase. Když už jednou povolíš video, tak už se bude vždycky mluvit o tom aby se rozhodovalo všecko. A já osobně bych fauly přes video posuzovat nechtěl. A právě ty fauly ve skoro sto procentech rozhodujou zápasy. Takový gól jako padl včera je jednou za sezónu.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:49
#
to by nebol futbal taký, aký ho poznáme
smazaný uživatel
28.06.2010 10:54
#
... já ti nevím, ale já už mám poslední dobou pocit, že hráčů a jejich minel na trávě už není ani potřeba - rozhodčí to pojebou všecko za ně, a to pořádně
terry
28.06.2010 10:54
#
Ne, to zas nechci. Přeci jen ten lidský faktor by tam měl pořád hrát velkou roli, ale prostě když jde o gól, což je ta nejzásadnější část fotbalového zápasu, mělo by to rozhodnutí být na 100% správné. Když ti sudí nepískne faul, dá se to přejít, stejně by se se zavřenýma očima dal přejít ofsajd, protože to už by třeba mohlo zdržovat, ale ten gól, to je otázka pár sekund a rozhoduje to zápasy.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:58
#
Jo, jenže na jeden takhle neuznaný gól máš sto ofsajdů, tisíc sporných situací ve vápně a deset tisíc neoprávněně nařízených přímých střel. Já osobně si moc takových gólů co byly a nebyly uznané moc nepamatuju. V hokeju je to jiné, puk je sotva vidět a lítá rychle, odráží se od tyček. Ale ve fotbale se to fakt skorem nestává. Za letošní MS bys to využil tak jednou.
terry
28.06.2010 11:01
#
A třeba by si tím změnil mistra světa..
smazaný uživatel
28.06.2010 11:05
#
Leda ty z MS v 66, protože letošní Anglie měla na titul leda shodou náhod.
terry
28.06.2010 11:06
#
Nemluvím o téhle situaci, ale obecně.. A nikdy nevíš, kam se mohla dostat nebo aspoň koho vyřadit.
smazaný uživatel
28.06.2010 11:09
#
Tož jasně. Nikdy nevíš co se stane. Ale upřímně mě zní líp věta "Anglie vyhrála MS v 66 gólem o který nikdo nikdy neviděl, Němci zuří, Albion slaví", než věta "Anglie dala ve finále MS gól který byl posléze po konzultaci s videorozhodčím odvolán, naštěstí dala ještě jeden regulérní a vyhrála. Albion slaví."
smazaný uživatel
28.06.2010 12:31
#
tak to si mozes podat ruky s Blatterom..
smazaný uživatel
28.06.2010 12:29
#
ty si magor..
smazaný uživatel
28.06.2010 10:45
#
fakt je že zrovna tenhle ,,gól" angličanů by videorozhodčí vyřešil naprosto bezproblémově
j_mrazik
28.06.2010 10:50
#
Klidně si ty kamery zaveďte, ale tým by měl třeba jenom 2 možnosti, aby si nechal přezkoumat situaci. Něco na způsob tenisu, aby se to moc nekouskovalo.
terry
28.06.2010 10:55
#
To jsem taky říkal.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:53
#
Pokud se některý hráč nachází na soupeřově polovině, blíže soupeřově brankové čáře než míč a než předposlední hráč soupeře, je v ofsajdové pozici. Ta není sama o sobě porušením pravidel. Pokud se však hráč v ofsajdové pozici ve chvíli, kdy se míče dotkne některý z jeho spoluhráčů, aktivně zapojuje do hry (tím, že zasahuje do hry hraním míče, ovlivňuje soupeře, nebo získává ze svého postavení výhodu tím, že hraje odražený míč), je v ofsajdu. V takové situaci rozhodčí (obvykle na základě signalizace asistenta) přeruší hru, kterou naváže soupeř nepřímým volným kopem z místa, kde byl provinivší se hráč ve chvíli přestupku. Ofsajd se netrestá v situaci, kdy hráč dostane míč přímo z kopu od branky, z vhazování, nebo z kopu z rohu.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:55
#
Je to vytaženo z oficiálních pravidel fotbalu. Pro ty, kteří si pořád myslí, že Německo dalo první gól z ofsajdu.
smazaný uživatel
28.06.2010 10:54
#
Já si to posuzování ofsajdu přes video stejně nedokážu představit. To by rozhodčí odpískal ofsajd, prozkoumalo by se to a kdyby nebyl, tak by se všichni naaranžovali do pozic kde stáli před odpískáním a na "teď" se rozběhli? A nebo byste každou ofsajdovou akcu pouštěli až do prvního přerušení které by mohlo být klidně za minutu, dvě?
smazaný uživatel
28.06.2010 11:04
#
asi by se to resilo, jen u golovych situaci, proste jak jestrabi oko...reknes, ze gol padl z ofsajdu, tak to vsichni skouknem a ....
smazaný uživatel
28.06.2010 11:07
#
To pak neřeší ty situace kdy je odmávaný ofsajd a ve skutečnosti není. Navíc videem se neřeší ani postavení hry v hokeju protože to prostě není možné.
r.mrazik
28.06.2010 11:18
#
v hokeji se treba resi treba i kop brusli,postaveni hrace v brankovisti,zda byl puk v siti a podobne...proste pri spornem okamziku pri golu...ve fotbale by to slo taky...
smazaný uživatel
28.06.2010 11:22
#
Ale neřeší se tam postavení mimo hru, fauly a podobně. A právě po tom volají ti zastánci videa nejvíc, po ofsajdech.
smazaný uživatel
28.06.2010 11:24
#
Video by mělo pomáhat rozhdočímu, pokud si není jistý svým rozhodnutím. Takhle to funguje v hokeji a určitě by to fungovalo i ve fotbale.
j_mrazik
28.06.2010 11:25
#
Ať to vyzkouší v Evropský lize, když tam zkoušeli ty 2 mouly ve vápně a hovno platný.
r.mrazik
28.06.2010 12:59
#
fauly se tam resi,resi se tam vysoka hokejka,resi se tam vsechno,co se tyka golu...proste,kdyz je puk v siti a neni jistota regulernosti...ve fotbale by slo to samy
smazaný uživatel
28.06.2010 11:14
#
Tady bylo jasně vidět, že si rozhodčí nejsou svým rozhodnutím jistí. Při pohledu na Rossetiho jsem si myslel, že to neuzná. Bylo prostě vidět, že si není jistý a přemýšlí nad tím, jestli to uznat nebo ne. A právě v takových chvílích, kdy si člověk svým rozhodnutím není jistý, by měl zakročit čtvrtý rozhdočí, aby buď výrok podle videa potvrdil nebo vyvrátil.
r.mrazik
28.06.2010 11:17
#
v hokeji to jde,proc by to neslo ve fotbalu?
smazaný uživatel
28.06.2010 11:20
#
Tohle řeší v hokeju videorozhodčí 1. zda kotouč přešel brankovou čáru,
2. zda byl kotouč v brance dříve, než došlo k posunutí brankové konstrukce,
3. zda byl kotouč v brance před nebo po vypršení hrací doby na konci třetiny,
4. zda byl kotouč dopraven do branky rukou nebo zda byl kopnut do branky,
5. zda se kotouč do branky odrazil od rozhodčího,
6. zda byl kotouč před vniknutím do branky zasažen útočícím hráčem vysokou holí, ve výši nad příčnou tyčkou,
7. stanovení správného času na oficiálních hodinách za předpokladu, že hrací doba je vidět na monitoru brankového video-rozhodčího. Neřeší tam postavení mimo hru.
panca
28.06.2010 11:28
#
tak treba ve fotbale by si to video mohl vzit ten tym jen 2 krat za zapas a jen naa situace po ofsajdu a na faul v pokutovym uzemi a nic se nezdrzi!! to rekne 4. rozhodci do sluchatka halvnimu byl nebyl afsajd nebo faul a hraje se dal...
smazaný uživatel
28.06.2010 11:29
#
Žádný počet pokusů. Video by měl používat rozhodčí a ne tým.
panca
28.06.2010 11:32
#
to uz je jedno to urci pravidla ale proste jen na situace gol po ofsajdu a na penalty a je klid. Nebude zadny fnukani jestli byl nebo nebyl a ubude simulovani v pokutovym uzemi
r.mrazik
28.06.2010 13:00
#
no vsak ano,a podobne body by slo udelat i ve fotbale...nevidim zadny problem
smazaný uživatel
28.06.2010 11:27
#
aby mohli připlouvat kapříci
smazaný uživatel
28.06.2010 11:23
#
Video do fotbalu nepatří,od toho tam je rozhodčí.A když udělaji takový chyby,tak by měli padat tresty.
smazaný uživatel
28.06.2010 11:26
#
tresty si môžu strčiť za klobúk, je to úplne irelevantné, či si nejaký rozhodca do konca života nezapíska, keď tým v dôležitom zápase ovplyvní zápas výrazným spôsobom to nie je len o tomto zápase, samozrejme
smazaný uživatel
28.06.2010 11:23
#
100. pro Higuaína
j_mrazik
28.06.2010 11:24
#
do Arsenalu.
smazaný uživatel
28.06.2010 11:24
#
Nevidim zadnej problem v tom, aby do kazde brany byly nainstalovany kamery. Offsaidy se museji nechat na postranich. Kazdy muze udelat chybu, od toho tady je technika, aby v podobnych situacich pomohla.
vocasisko
28.06.2010 11:30
#
Jedna chyba zápas nedělá, zápas má 90 minut a za tu dobu se dá udělat z nemožné možné a naopak. Angličani se měli ještě víc vyhecovat a dát další gól a ještě se o postup poprat, na to však včera neměli. Jinak jsem samozřejmě pro zavedení videa.
Boban
28.06.2010 11:39
#
a proc myslis, ze byl vzadu akorat Barry
niflheim
28.06.2010 11:34
#
Tenis má technologii, kulečník má technologii a dokonce i v americkém fotbale můžou trenéři mužstev 3x za zpáas zpochybnit výrok rozhodčího...kde to žijeme vy pojebaní frantíci?
panca
28.06.2010 11:38
#
asi si nechavaj prostor pro ovlivnovani zapasu jinak si to nedokazu vysvetlit
smazaný uživatel
28.06.2010 11:40
#
Kamery jsou na zapasech a zvlaste takhle dulezitych nainstalovany uz davno, jde jen o to nainstalovat monitor u ctvrtyho rozhodciho a kdyz bude nejakej superspornej moment jako tenhle gol, evidentni ofsajd, evidentni ruka tak by se to resilo, casove to vyjde uplne stejne, protoze ted si misto toho jen ty tymy u rozhodciho stezuji a trva to tu samou dobu. Nechtel bych tak jako vetsina, aby se resila kazda prkotina, ale jen ty nejzasadnejsi veci v zapase (jako pr. mexicani si byli jisti ze to byl ofsajd tak by to resili, to samy anglicani gol apod.)
smazaný uživatel
28.06.2010 12:01
#
Pravda, ten první gol byla velká chyba...
Boban
28.06.2010 12:02
#
Pipo123
28.06.2010 12:41
#
Capello je pán a Anglicko nezmení nikdy nikto, možno ste dali futbal svetu, ale ten svet je stále lepší ako vy to neni náhoda a ani psychický problém proste nemajú takú kvalitu, ak by možno mali zopár hráčov ktorý tahajú ich tými v Premier League, teda zahraničné hviezdy tak by zahrali lepšie tento tým herne na MS predviedol mizériu
Tomanatura
28.06.2010 12:56
#
Tahle Anglie byla od pocatku hrozna. Sedel jsem s 30 Nemci v jedne hospode, a po kazdem golu jsem mel chut skocit z okna. Sice Anglie neni muj oblibeny tym, ale nemecka radost pri fotale je to nejhorsi, co muze nastat. Boze dej, at je Argentina vyradi
smazaný uživatel
28.06.2010 12:56
#
A čo tak zhodnotiť výkony Anglicka na MS 2010 v Afrike? Jeden veľký prepadák,takže vypadnutie zaslúžené
Ol!ver
28.06.2010 13:33
#
Kto vie čo by sa dialo keby uznajú gól, futbal je aj o psychike, Angličania by molhi byť určite vyrovnaným súperom. Dostať 2 rýchle góly by s "Nemcami" určite urobilo svoje. To isté aj Mexiko...
kiwwi
28.06.2010 14:39
#
smazaný uživatel
28.06.2010 14:52
#
Na co si Anglie stěžuje, Kdyby jim ten gol uznali, stejně by ty 2 další dostali a zápas by skončil 4:2 pro Německo.

A taky by Anglánčtí bratránci mohli bejt rádi, že to skončilo 4:1 protože kdyby byly proměněny všechny šance který za zápas padly, bylo by to asi 10:2 Pro Německo.
kiwwi
28.06.2010 14:53
#
božský John
28.06.2010 19:06
#
Nějak jim nedochází,že je jinak Němci smetli ...
vicinda07
28.06.2010 19:20
#
keby nastupili takto tak by vyhrali: Alnwick - Naughton, Dawson, King, Walker - Lennon, Huddlestone, Jenas, Rose - Crouch, Defoe
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.