Brankářskou trojkou Slavie pro jaro bude Slovák Kuciak

16.01.2019 19:46 - Aktuality
 
Slavia Praha angažuje z Podbrezové do konce sezony šestatřicetiletého slovenského brankáře Martina Kuciaka. V týmu bude gólmanskou trojkou místo krajana Martina Vantruby, který bude pro změnu hostovat v Podbrezové. Celá transakce bude formálně dotažena po dvojzápase vyřazovací fáze Evropské ligy s Genkem.

"Právě proto, že Martin Vantruba odchází do Podbrezové, otevřela se možnost získat zkušeného brankáře na pozici číslo tři s tím, že si brankáře v podstatě vyměníme," uvedl pro klubový web sportovní ředitel Slavie Jan Nezmar.

"Rozhodli jsme se současně eliminovat riziko zranění směrem k začátku sezony a extrémně důležitému zápasu s Genkem. Pro Genk si ještě necháme Martina Vantrubu, který je na soupisce Evropské ligy. Administrativně tak jeho hostování dotáhneme po tomto dvojzápase," doplnil Nezmar.

Kuciak začínal s fotbalem v Žilině a v Česku už si připsal angažmá v Hradci Králové. Za dospělé chytal také v Kysuckém Novém Mestě, Rimavské Sobotě, Zlatých Moravcích a naposledy v Podbrezové.

"Když proběhl první kontakt s trenérem brankářů Štěpánem Kolářem a panem Nezmarem, tak to pro mě bylo tak neuvěřitelné, že mi téměř vypadl telefon z ruky. Přestoupit do tak slavného klubu jako Slavia je z říše snů," uvedl Kuciak.

"Přicházím jako náhrada za Martina Vantrubu. Úloha je pro mě jasná - pomáhat nejen brankářům, ale každému hráči v týmu. Cíle Slavie jsou ty nejvyšší, mojí úlohou je pomáhat tvořit atmosféru pro ostatní, aby dosáhla na mety, které má před sebou," dodal gólman.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4958
Komentáře (212 / 0 nových)
Kunene
16.01.2019 19:48
#
Vypadá jak na párnu
kalla
16.01.2019 19:49
#
Vždyť ho zastřelili, ne?
dejdik
16.01.2019 19:52
#
Corleone
16.01.2019 19:53
#
Momo9
16.01.2019 20:00
#
Nee, zabili jenom toho novináře v něm.. tak našel novou výzvu
HalaMadrid_Flx
16.01.2019 20:17
#
El-Pistolero-68
16.01.2019 20:21
#
Momo9
16.01.2019 20:21
#
"Co tě nezabije, posílíš Slavii"
sima.vok
16.01.2019 20:47
#
Momo9
17.01.2019 15:08
#
Nechces se mnou chodit?
RadekVonCZE
17.01.2019 17:54
#
sima.vok
17.01.2019 18:20
#
?
Momo9
17.01.2019 18:42
#
Jsi holka, ne?
sima.vok
17.01.2019 19:45
#
Když jsem to naposled kontroloval, tak ne.
Momo9
17.01.2019 20:01
#
Pica tak to nic asi.. no asi urcite.
ratusek
18.01.2019 06:14
#
Prej asi
Azazelo RD
16.01.2019 23:09
#
Klidný střed
16.01.2019 23:41
#
Chlupatá máma
17.01.2019 10:59
#
hyper01
18.01.2019 15:08
#
kilobyte
16.01.2019 20:04
#
Ideální gólman. Dokáže chytit i kulku.
Momo9
16.01.2019 20:19
#
Trefili ho, měl akorát štěstí.
Azazelo RD
16.01.2019 23:13
#
Zachová chladnou hlavu v každé situaci.
REPLIKATOR
16.01.2019 20:13
#
Těžko ho zabít
Coddy
16.01.2019 21:48
#
Jo, ale sedět na tribuně coby trojka může i tak
smazaný uživatel
16.01.2019 22:12
#
::s
smazaný uživatel
16.01.2019 22:12
#
Ty skurvená klávesnica
RM1999
17.01.2019 01:59
#
Myslíš, že to byla sebevražda?
ratusek
17.01.2019 06:16
#
salm0n
16.01.2019 19:51
#
On vstal z mrtvých?
zgeroTT
16.01.2019 19:52
#
pred par dnami sa tu spominali prichody do slavie ako cicman, bortel a pod. Tak toto je asi spomienka vedenia na casy minule.
pistacik11
16.01.2019 19:53
#
Tak ako tretí brankár stačí úplne. A s bortelom a cicmanom by som ho vôbec neporovnaval. Kuciak dlho patril k tým lepším brankárom v našej lige.
zgeroTT
16.01.2019 19:59
#
To nesuhlasim. Vzdy bol iba priemerak v priemernych tymoch. Od slavie je to podla mna nepochopitelny krok.
pistacik11
16.01.2019 23:13
#
A koho by si chcel ako trojku, čo loptu uvidí iba na tréningu?
TurboPlastik
17.01.2019 01:03
#
Třeba nějakého mladíka (odchovance), který by vedle Kolyho a Kovyho sbíral zkušenosti. Ne přestárlého čobola
Momo9
17.01.2019 11:32
#
Mladíci podle mě nejlíp sbírají zkušenosti tím, že chytají.. Trojky starý pardálové jsou podle mě úplně ideální.. nesere je tak moc že nechytají, prachy dobrý a když je potřeba tak i něco chytnou
pistacik11
16.01.2019 23:14
#
A ako priemerak mal viacero, dosť dlhých sérii bez inkasovaného gólu
r3
16.01.2019 23:40
#
Ved ale on prichadza ako TROJKA, realne si mozno ani nezachyta.
TurboPlastik
17.01.2019 01:06
#
Celý to posral JT. V létě měl z Vantruby udělat dvojku, nechat ho chytat Mol Cup + mu dát 1-2 zápasy v lize před, nebo po evropské lize a z Přémy Kováře udělat trojku
zgeroTT
17.01.2019 06:33
#
Ja neviem, ci by som bol na větvy, keby k nam prisiel robit trojku vysluzilec z druhej polky ceskej ligy.
meno
17.01.2019 07:02
#
Takovej hráč by u vás chytal v základu.
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 08:26
#
iba žeby nie
meno
17.01.2019 08:47
#
Golmani v naší lize, kterým je 34+ jsou Kozáčik, Laštůvka, Daněk, Buchta, Grigar a Bičík. Každý z nich by měl na kterýkoliv tým ve vaší lize.
zgeroTT
17.01.2019 08:51
#
Nepochopil si. Ako jednotku by mohlo byt angazovanie skuseneho brankara logicke, aj ked zďaleka nie v kazdom ligovom muzstve. Pripad kuciak je vsak uplne o inom a k tomu smerovalo aj moje prirovnanie.
meno
17.01.2019 11:13
#
Pochopil, jenom říkám, že jakýkoliv vysloužilec z druhé půlky naší ligy by ve vaší nebyl trojka ani náhodou, byl by jednička. Kuciak přišel, aby si poseděl na tribuně, potrénoval s Áčkem a na lávku sednul maximálně v MOL Cupu nebo při zranění Koláře. Levná záplata do konce sezony, polepšení si Kuciaka i nějaké odstupné + Vantruba na hostování pro Podbrezovou je win win win situace.
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 10:00
#
z menovaných chytá v druhej polovici asi len Danek a Buchta teraz... Kupovat na post jednotky brankara 35+ a obzvlášť na Slovensku je nezmysel
xawi
17.01.2019 07:42
#
Ako Hrdlicka v tn?
r3
17.01.2019 10:52
#
Sak ja z neho urcite na vetvy nie som a nevidim nikoho, kto je Proste uplny priemerak ide robit trojku = partak na treningy, ktory nebude chytavat. Nechapem moc tuto debatu, ide fakt o hracu do poctu na treningy
Pan Jablíčko
16.01.2019 19:52
#
Vypadá trochu pocuchaně
Kunene
16.01.2019 19:55
#
Jako plesnivé jabko
fabec1222
16.01.2019 20:21
#
tak když je mrtvej...
PlackaSKS
16.01.2019 19:53
#
Proč ne. Co se tady psalo o fmku.. Lepší si to pojistit
mistr129
16.01.2019 19:55
#
"Když proběhl první kontakt s trenérem brankářů Štěpánem Kolářem a panem Nezmarem, tak to pro mě bylo tak neuvěřitelné, že mi téměř vypadl telefon z ruky. Přestoupit do tak slavného klubu jako Slavia je z říše snů," uvedl Kuciak.
PBLead
16.01.2019 19:59
#
LegaliseRape
17.01.2019 12:00
#
Emmett Brown
16.01.2019 19:59
#
Pre týpka, čo chytal v Zlatých Moravciach a Podbrezovej...
Přehršel
16.01.2019 20:09
#
taky sem se divil, ze nejakej moc nadsenej, ze jde delat trojku do Slavie, nez sem zjistil, ze je to jinej Kuciak.
lukas.st
16.01.2019 20:23
#
Možno si ich pomýlili.
RM1999
16.01.2019 21:00
#
Jako Altintopy
only1nekka
16.01.2019 20:34
#
T7s
17.01.2019 13:18
#
Bakary3
16.01.2019 19:57
#

Kolar, Kovar + mlada trojka, co bude chytat za B s tim, ze Vantruba stejne na Genk, jako nestaci?

Kristepane, proc maj nase kluby, co cuchnou k prachum, hned potrebu hrat si na velkoklub a chtej mit na kazdej post 2-3 hotovy hrace?
RIP, mlady kluci z vlastni lihne.
Je ostuda, za nase predni kluby nejsou schopny vyprodukovat aspon kazdou sezonu hrace pro acko, prestoze stahujou to nejlepsi.
Tyhle transfery to uz jen podtrhujou, tady neni ani zadna snaha ty kluky trosku protlacit.
Ze vezmou jednoho, dva, na soustredeni na vylet, to uz je tak akorat trapny.
JeséRodriguez
16.01.2019 20:00
#
PlackaSKS
16.01.2019 20:01
#
Vantruba jde aby chytal a ne jen seděl na lavičce. Markovic v průběhu přípravy ukázal, že na to prostě ještě nemá, ale bude chytat za béčko a připravovat se s ackem. Je teda třeba třetí gólman, kterýmu nebude vadit sedět na lavičce, protože na kováře se moc sázet nedá. Tohle je naprosto správný a pro všechny dobrý řešení
Komix
16.01.2019 20:16
#
Nemá na to bejt třetí golman? To jako špatně dělá pití nebo unese málo kuželů?
Taky nechápu.
kilobyte
16.01.2019 20:20
#
Nechce chodit do vířivky.
smetos
16.01.2019 20:55
#
Komix
16.01.2019 20:57
#
Tyvole... teď jsem si představil to naše nasávání atmosféry ve vířivce.
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 08:28
#
PlackaSKS
16.01.2019 20:22
#
Nemá na to, aby v případně nutnosti chytal za a tým.
Komix
16.01.2019 20:42
#
je to trojka. Navíc Markovič je branej jako obrovskej talent...
Tady se furt mluví o nějakým ''nasávání atmosféry'' u mladejch a pak, místo aby jsme dali šanci mladýmu klukovi od nás, koupíme slováka, co by bez naší nabídky ukončil kariéru... Jdeme sami proti sobě.
PlackaSKS
16.01.2019 20:57
#
Markovic dostal šanci v přípravě a prostě ukázal, že na to nemá. Vantruba byl poslán pryč aby chytal. Když se zrani Kolář a Kovář, musi to někdo odchytat. Ta šance je malá, proto nemá smysl tam držet kluka co by jinak neměl šanci hrát, ale zároveň i třetí gólman musí něco chytit. Kuciak bude sedět a když by musel, neposere se z toho. Nechápu co ti na tom přijde špatný. Jen pojistka na půl roku, protože Kolář měl koncem podzimu často problémy.
Komix
16.01.2019 21:07
#
Tak se na to podívej trochu jinak.
Jsou tu 2 možnosti a obě špatný - Kuciak buď bude chodit za juniorku a zabírat playtime perspektivnějšímu Markovičovi, nebo za ní chytat nebude a my budeme mít nerozchytanou trojku, kdyby se teda čistě náhodou zranili oba golmani.
Mnohem radši bych tu prostě měl mlaďáka, kterej by pravidelně chytal za juniorku a v případě nouze by rozchytanej naskočil za áčko.
PlackaSKS
16.01.2019 21:12
#
Za juniorku bude chytat Markovic. Dvojka v tyhle části sezóny už nechyta, takže na tom bude stejně jako Kovář.. Radši nerozchytanyho zkušenyho gólmana, než rozchytanyho mladíka co právě ukázal, že na a tým prostě jednoznačně nemá. Takže to vidím jako správne řešení. Markovicovi přeju at se zlepší, ale nechci, aby chytal jen proto, že je to mladej odchovanec.
Komix
16.01.2019 21:17
#
Tak to už je asi věc názoru, no.
PlackaSKS
16.01.2019 21:23
#
To samozřejmě. Ale tím spíš nechápu bakaryho vylev.. Tohle není zabíjení nějakého mladého hráče. Tohle je jen pojistka jak psal třeba i kang dole. Navíc je to gólman, pozice kde nesmí dělat chyby. Kdyby šlo o hráče do ofenzivní části, tak bych to klidně risknu.. Jediný s čím souhlasím, že nedokážeme produkovat vlastní kvalitní hráče. Ale jestli je to materiálem nebo systémem a trenéry, to neposoudim.
JeséRodriguez
16.01.2019 21:19
#
Sir Ravealot
16.01.2019 23:37
#
Mumloch
16.01.2019 21:08
#
Imos
16.01.2019 23:28
#
nebyl braný jako talent i Řehák či Hrubeš? Kde jsou ted
Komix
17.01.2019 09:02
#
Markovič je prej fakt výjimečnej.
Bakary3
17.01.2019 06:40
#
Dyt to je v poradku, taky Vantruba ztratil pul roku a chytat mel uz davno.
Ale vzit 36 letou trojku, u ktery je 99% pravdepodobnost, ze nebude vubec muset zasahnout do hry, teda jo, mozma dostane za odmenu nejakej zapas.., to uz je neskutecna rozmazlenost, ale no jo, maj na to..
A na Genk teda budou mit 4 golmany, wau..
PlackaSKS
17.01.2019 06:43
#
Kuciak není registrovaný... Na genk budou klasický připraveni tri
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 08:32
#
V príprave sa zraní Koláŕ a kúpia ďalšieho brankára.
Komix
16.01.2019 20:16
#
Coddy
16.01.2019 21:49
#
Radin
16.01.2019 22:17
#
Máš pravdu a zvlášť smutný pro Spartu i Slavii je, že nakupují nej hráče z celé ĆR už od žáků, kde je jako děcka vychová někdo jiný..Navíc tam mají vlastní děcka z Prahy, ale stejně pak musí vykupovat ligu..Jen od nás ze severu Moravy a Slezska mají ve Slávce dva a ještě další dva jdou na testy..A to máme 15 tisíc obyvatel..Nejsou schopni vychovat hráče tak jak menší kluby za daleko horších podmínek..
Bakary3
17.01.2019 06:38
#
Presne, to je naprosto trapny.
Teda, oni jsou schopny vychovavat jako ty mensi kluby, ale vubec jim nedaji sanci.
18 lety kluci muzou dostavat sance treba v Realu Madrid, ale holt mezi tema nasema hvezdama asi ne, no...
Dyt ten kadr tak nafukujou, aby naaahodou nedoslo k tomu, ze i pri x zranenich nahodou nemusel vlezt na hriste mladej kluk, ale dalsi hotovej a zkusenej hrac. Tuhle filozofii nesmasim.
JeséRodriguez
17.01.2019 08:42
#
ratusek
17.01.2019 08:43
#
salami
17.01.2019 08:57
#
Souhlas, ale to jsou jednoznace i ty prestuy Masopustu, Zelenejch, Traoreho. Vysledek bude takovej, ze brzo zacnou bejt hraci nasrany, ze nehrajou a bude jim klesat trzni cena, nejde mit kazdej post zdvojenej az ztrojenej a jak zminujes, tam se fakt neotevira sebemensi prostor pro nikoho z juniorky, kdyz si pomalu necuchne na svym postu ani Matousek za 40M. Tohle je ale vsechno dany tim, ze na nasi ligu nemame temer financni limity a nechovame se vubec ekonomicky, coz v budoucnu povede k pruseru.
Bakary3
17.01.2019 09:42
#
Jo.. Traorého jsem tak nějak bral jako záskok a na zkoušku, vždycky mi přišel, že má na víc, ale po tom, co tak úplně nepřsvědčil pro mě bylo docela na vážkách uplatnit opci..
uplatnili, OK, proč ale pak jako přišli další dva hráči? Když už, ještě bych možná kousnul Ševčíka za rozumnou cenu..., ten si myslím, že se může dost vykopat. Ale průměrnýho Masopusta, který těžil z momentální životní formy...
Přitom se uzdravili Buren, Mešanovič, snad už nebude tolik marodit Škoda, šance skoro nedostával Baluta...

Šikovnej trenér by si poradil, stejně jako je nepotřebnej Zelený.. To mohl zůstat klidně Flo a zaskakovat třeba i Zmrhal, Sýkora.
Ale Trpišovský s Nezmarem radši chtějí mít na každej post hotovýho hráče, pro kterýho je ten post primární... Tohle prostě je šílený...
dontcallmeandre
17.01.2019 10:06
#
Traoré je levný, nemá tendence utíkat za lepším a může být fajn záskok několik let. Navíc zrovna u něj bych se nedivil, kdyby hrával základ, měl momenty, kdy ukázal, že na to má. Uvidíme na jaře a hlavně na podzim. Ono i Kuciak je super, naopak, starý gólman je jako trojka nejlepší, mladý gólman zkušenosti nezíská sezením na lavce. Doufám, že se Vantrubovi bude v Podbrezové dařit a říští rok dostane šanci i ve Slavii
salami
17.01.2019 12:27
#
To neni o jednotlivcich, ja proti Traoremu nic nemam a za me i dokazal, ze na Slavii ma, ale tech hracu je hrozne moc, nikdo neodchazi, neni tam nejaka kontinuita. Momentalne to vypada, ze nam na lavici bude sedet treba Sykora, Masopust, Baluta, pro Matouska neni misto ani tam, Van Buren. To je sileny, vsichni herni cas nedostanou, nove prichozi nedostanou tolik prostotu aby presvedcili a pritom jim nadale klesa trzni cena. Za kolik asi tak prodame Zelenyho nebo Balutu, kdyz si zahrajou na jare par minut a to dohromady prisli za temer 90 milinu, to je ulet.
dontcallmeandre
18.01.2019 07:52
#
Od příští sezony bude zase béčko, chtějí hrát poháry i na jaře, na konci sezony bude hodně těžkých zápasů ve finálové skupině, tak nechtějí riskovat zranění. Plus se pořád hraje český pohár. nIcméně obavy chápu, Slavia teď musí mít rozpočet jako hrom, ale většině hráčů podle mě cena pořád roste. Baluta se chytne, o tom moc nepochybuju, Trpišovský tradičně dává šanci později. A taky si myslím, že v létě už opravud přijdou i ty odchody.
KingMaster13
17.01.2019 14:52
#
Přestává se mi to líbit. Kdybychom neměli bohatýho majitele co to zatáhne tak už by to dávno bouchlo. Jediná výhoda oproti Jarolímovi tenkrát, že sem netaháme průměráky ale i tak
Bakary3
17.01.2019 17:20
#
Jo, jeste je plus, ze v tom kadru je par hracu potencialne prodejnejch za slusnou cenu.
Jak odejdou a nepovedou se nahrady, je to pruser, protoze nebudou za hubicku a hraci jako Masopust nebo Zeleny to tahnout nebudou..
KingMaster13
17.01.2019 18:47
#
KingMaster13
17.01.2019 09:01
#
Radin
17.01.2019 13:42
#
Znáš Krobota z juniorky? U nás byl nej střelec a přeskakoval kategorie, jak je na tom ve Slávce? Třeba Freit byl taky v mládežnických repre a teď si skoro nekopne v SFC :-)
Mada
17.01.2019 06:21
#
Bakary3
17.01.2019 06:35
#
Argument?
Mada
17.01.2019 10:00
#
Na tu tvojí blbost? Vše bylo od Slavie vysvětleno. Které kluby jsou schopny každý rok začleňovat své odchovance do A týmu? Napíšeš alespoň jeden, který má pravidelně úspěchy v pohárech?
ratusek
17.01.2019 10:20
#
vy posíláte na hostování supertalenty které ste koupili, jak se má asi prosadit někdo z vašich
Bakary3
17.01.2019 10:44
#
Proč může dát Barca šanci Suarezovi, Alenovi, Hadadimu a podobnejm, Real Reguilonovi, předtím Mayoralovi, ... čas od času tam prostě vždy třeba jeden nakoukne.

Slavia zatím pořád má z odchovanců Součka a Zmrhala, který tam jsou z období sraček, dnes by šanci vůbec nedostali.
Už x let nic.
Rád vzpomínám na tu dobu, kdy kohokoliv vytáhli, ukázal, že není horší než ti kopáči, Gecov, Dočkal, Vácha, ale třeba takoví i jako Eliáš, Jablonský, Kovařík, Milan Černý, Valenta, Vaněk, Koreš...
Takoví hráči klidně můžou nakukovat z lavice a přitom hrát pravidelně třeba za B, takhle ale ani z tý lavice nenakouknou, protože tam jsou další dva hotový hráči.
Kang & Kodos
16.01.2019 19:58
#
Jako vypadá to hrozně vtipně, ale pro úplnej sichr asi dobrý. Navíc on sám bude mít úplně v píči, že si nezachytá. Z nějaký vesnice na Slovensku se dostal do boje o titul v Česku
Kunene
16.01.2019 20:01
#
Spíš se dostal z vesnice do prahy .. dostane love a pozná lidi ...
Uwe háže buly
16.01.2019 20:06
#
Klidný střed
17.01.2019 00:47
#
Těch pár měsíců mu dobře zaplatí, užije si to, mančaft fajnovej (jako z televize), lidi v realizačním týmu fajn, město krásné, taková hezká tečka za kariérou.
T7s
17.01.2019 13:18
#
v Kozicce uz se na nej tesi
Losinho
16.01.2019 22:43
#
Je to výměna no, chytat nebude tam ani tady, tak bych ho bral spíš jako dalšího trenéra brankářů
Civers
16.01.2019 19:59
#
Sparta kupuje zraněný, ale Luftjarda nás chce zase trumfnout a kupuje mrtvý
Stannis Baratheon
16.01.2019 20:08
#
Však to je jen panák pro sichr, viz. Grant nebo Green.
REPLIKATOR
16.01.2019 20:14
#
Další naplavenina z východu
Bandita_Harry
16.01.2019 22:49
#
ved je to kus za kus tak co chces
deiw
16.01.2019 20:19
#
Ten Vantruba by neměl na to aby chytal alespoň někde v naší lize?
JeséRodriguez
16.01.2019 20:24
#
Přesně tohle mě napadlo. Nebo aspoň boj o titul na Slovensku.
smazaný uživatel
16.01.2019 22:31
#
Na reálny boj o titul nie. Na niekoho z prvej šestky asi áno.
Kang & Kodos
16.01.2019 20:31
#
Tak těžko u nás nějakej tým hrající o záchranu nechá chytat 20letýho kluka, kterej chytal půl roku pouťáky v juniorce.
ratusek
17.01.2019 06:21
#
Protože jsou ve Slavii dementi a takovrj talent nechají chytat pouťáky nebo dokonce sedí v klíčovém věku kdy musí růst
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 08:35
#
Ale nasal atmosféru, ty tomu nerozumieš.
ratusek
17.01.2019 08:42
#
jakmile ji nasál tak jde nasávat Železárny
Blasphemer
16.01.2019 20:28
#
Ty prasečí očíčka.
Greny
16.01.2019 20:29
#
OT : hnutí list Jaromíra Soukupa
REPLIKATOR
16.01.2019 20:34
#
ten člověk je neuvěřitelný, takový mediální Kuča s prachama
ZB 07
16.01.2019 21:09
#
Jak psal někdo na idnesu, je fajn, že tu máme konkurenci pro SPD, která doposud měla na dementy monopol.
20DollarsInMyPocket
16.01.2019 21:14
#
REPLIKATOR
16.01.2019 21:14
#
Diagnóza Jaromíra Soukupa
Kang & Kodos
16.01.2019 21:31
#
Kang & Kodos
16.01.2019 21:31
#
Greny
16.01.2019 21:34
#
kandidátka 1-30 Jaromír Soukup
Komix
16.01.2019 21:35
#
ZB 07
16.01.2019 21:37
#
20DollarsInMyPocket
16.01.2019 22:10
#
Le Gunner
16.01.2019 23:30
#
>vyřazen z kádru<
17.01.2019 10:32
#
Blaza27
18.01.2019 09:41
#
Sw!fty
18.02.2019 07:28
#
Coddy
16.01.2019 21:50
#
mistr129
17.01.2019 00:23
#
mistr129
17.01.2019 00:24
#
Mě se tam líbilo tohle:
Vážení diváci, v dnešním pořadu Zprávy Jaromíra Soukupa, vyzpovídá Jaromír Soukup předsedu strany List Jaromíra Soukupa Jaromíra Soukupa..
krisa
17.01.2019 09:12
#
to je takový ultrakokot
krisa
17.01.2019 09:03
#

taková debata Soukup vs Okamura by mohla být kulervoucí, zvlášť pokud si to ten dement nebude sám moderovat a šéfovat
andrew96
17.01.2019 09:37
#
S tím poklesem podpory, co SPD zažívá, by se to mohlo rozdělit tak, aby se do EP nedostali ani jeden.

Ale spíš lze očekávat, že v těchto volbách Soukup vyhoří. Alespoň prozatím.
Neon
17.01.2019 09:41
#
Infi
17.01.2019 15:23
#
Blaza27
18.01.2019 09:41
#
Elliasson
16.01.2019 23:48
#
Předseda strany asi bude Jarda. Ideální místopředseda strany by pro mě byl tento - https://st3.depositphotos.com/4590029/12634/i/950/depositphotos_126342862-stock-photo-fallen-autumn-leaf-of-a.jpg
Elliasson
17.01.2019 00:01
#
A ještě něco z jeho dnešeních zpráv. Prý tu hrála Sparta se Srbskem
C-M@ster
17.01.2019 06:42
#
A jak Soukupa vlastně vnímá taková ta sorta lidí kalibru Kepy nebo Cukroušek?
Určitě nemá šanci u nich bodovat?
Banikovec7
16.01.2019 20:34
#
OT: Janečka z Karviné do Trnavy.
TheMally11
16.01.2019 20:39
#
Chcete spíše jedničku než trojku ...
Mumloch
16.01.2019 21:09
#
Ne.
20DollarsInMyPocket
16.01.2019 21:17
#
S tím Vantrubou je to taky dobrá píčovina, před rokem chytal v Trnavě o titul, teď jde zpět na Slovensko, ale do nějaký díry, která hraje o sestup. Hlavně že třeba Opava má brankářskej post skvěle vyřešen...
Komix
16.01.2019 21:28
#
Přesně. Jenže jakmile něco napíšeš třeba na SN, dostaneš hejt jako kráva.
Zdá se mi, že drtivá většina slávistů pod dojmem ''bezchybnosti'' dua JT a JN ztratila schopnost kritickýho uvažování.
Nepopírám, že se mi jejich působení u nás zatim hodně líbí, ale to neznamená, že se mi některý jejich kroky úplně nemusí zamlouvat.
20DollarsInMyPocket
16.01.2019 22:14
#
Tak SN je svět sám pro sebe, tam pokud nesouhlasíš se všemi kroky Jardy Tvrdíka, tak hned dostaneš céres a palce dolů
Nuno čomes
16.01.2019 22:17
#
Přímo. Slavia začíná ty hráče ničit jak Sparta. Ale tak kluk 20 let, slavie, asi byl nahecovaný. Teď bude chodit po hostovačkách a kdo ví, jestli se ještě chytne.
luismiksak
16.01.2019 22:27
#
Vantruba si tady prej musel půl roku zvyknou za bengo, napsat atmosféru velkyho klubu a teď supky do díry jako je Podbrezová...
Tak buď je to provar a nemá šanci, nebo je to provar stejne...
ratusek
17.01.2019 06:23
#
po nasátí atmošky ho pošlou do piče, no ty vole. Divím se že tam přestoupil Král. Signál pro mladé:koupime vás abyste nebyli u konkurence a pak stejně nebudete hrát
Davor27
16.01.2019 22:33
#
Chápem, že je to pre neho ako z ríše snov. Týpek, ktorý celú kariéru chytá v biednej slovenskej lige za polodedinské kluby, na sklonku kariéry dostane polročnú platenú dovolenku v Prahe. Ako bonus s veľkou pravdepodobnosťou (aj keď len formálny) český titul. Zatrénuje si s hviezdami úplne inej kategórie a aspoň trochu okúsi atmosféru veľkoklubu a skutočne profesionálneho futbalu. Kto by na jeho mieste nebol nadšený?
Radin
16.01.2019 22:39
#
Však jj..Už ta představa jak se baví se Stochem o kariéře, kde všude hráli :-D
PBLead
16.01.2019 22:37
#
fabec122204.01.2018 16:31#
Kariéra: Martin Vantruba
2017/18jaro - Spartak Trnava - 2 zápasy - 1 inkasovaný gól - 1 čisté konto
2018/19 - Slavia Praha - 0 zápasů
2019/20 - Železiarne Podbrezová - 22 zápasů - 22 inkasovaných gólů - 8 čistých kont
2020/21 - Železiarne Podbrezová - 33 zápasů - 30 inkasovaných gólů - 15 čistých kont
2021/22 - Balmazujvaros Sport - 15 zápasů - 14 inkasovaných golů - 6 čistých kont
2022/23 - Balmazujvaros Sport - 8 zápasů - 9 inkasovaných gólů - 3 čisté konta
2023/24podzim - Zemplín Michalovce - 1 zápas - 1 inkasovaný gól
2023/24jaro - Železiarne Podbrezová (hostování) - 10 zápasů - 12 inkasovaných gólů - 3 čisté konta
2024/25 - Pirin Blagoevgrad - 24 zápasů - 30 inkasovaných gólů - 7 čistých kont
2025/26 - Vereya - 19 zápasů - 8 inkasovaných gólů - 13 čistých kont
2026/27podzim - Zemplín Michalovce - 3 zápasy - 8 inkasovaných gólů - 0 čistých kont
2026/27jaro - Železiarne Podbrezová(hostování) - 10 zápasů - 13 inkasovaných gólů - 3 čisté konta
2027/28 - FK Senica - 30 zápasů - 41 inkasovaných gólů - 10 čistých kont
2028/29 - FK Senica - 14 zápasů - 21 inkasovaných gólů - 4 čisté konta
2029/30podzim - FK Senica - 1 zápas - 4 inkasované góly
2029/30jaro - Železiarne Podbrezová(hostování) - 7 zápasů - 4 inkasované góly - 5 čistých kont
2030/31 - Železiarne Podbrezová - 33 zápasů - 18 inkasovaných gólů - 20 čistých kont
2031/32podzim - Železiarne Podbrezová - 13 zápasů - 9 inkasovaných gólů - 8 čistých kont
2031/32jaro - Osijek - 12 zápasů - 23 inkasovaných gólů - 2 čisté konta
2032/33 - Osijek - 9 zápasů - 17 inkasovaných gólů - 1 čisté konto
2033/34 - Frýdek-Místek - 20 zápasů - 21 inkasovaných gólů - 7 čistých kont
[reagovat]

Fabec prorokem, že půjde Vantruba do Podbrezové. Jen teda se netrefil do ročníku. Snad ty statistiky budou OK. Já nevím, jak vy, ale já už se podle toho zařídil u fortuny.
AutorGolu
16.01.2019 22:50
#
fabec1222
16.01.2019 23:07
#
Kvalita zaručena , něco jak dannyho hlášky, HAHAHAHA!!!
Bex5
16.01.2019 23:21
#
Co to vy dva spolu furt resite, dvojdomek?
Stannis Baratheon
17.01.2019 00:21
#
Danny
Bex5
16.01.2019 23:20
#
Sir Ravealot
16.01.2019 23:41
#
Tak hlavně aby na Slovensku neztratil tu atmosféru co ve Slavii zatim nasál
salami
17.01.2019 08:53
#
Nevim no, podle me mel Vantruba dostat nejakou sanci, Kolar na podzim nijak nezaril, urcite tam prostor pro Vantrubu byl, Kovar zase pusobi dojmem, ze je mu nevadi sedet a je to asi fajn kluk do party, idealni na post trojky, ktera si zachyta 3 zapasy za sezonu a bude k dispozici pro pripad zraneni.
noustres
17.01.2019 10:23
#
No mě spíš udivuje, že mu nedali prostor v jiném prvoligovém klubu v rámci čr.
PlackaSKS
17.01.2019 10:43
#
Třeba ho žádný klub na půl roku nechtěl anebo on chtěl přímo na Slovensko
Losinho
17.01.2019 12:17
#
Prý to tak s ním bylo domluvený od začátku, že zůstane půl roku na Slovensku, pak podzim u nás a teď zase hostovat.
PlackaSKS
17.01.2019 12:33
#
tak pak tim spíš neni co řešit
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 13:53
#
bol by hlupák keby s niečím takým súhlasil.
xawi
17.01.2019 14:19
#
on si za Slaviu uz nezachyta nikdy. V najlepsom pripade bude po lete dvojka, ale aj tomu davam minimalnu pravdepodobnost.
PlackaSKS
17.01.2019 14:23
#
jen si neviděl jeho výplatní pásku. navíc si určitě věří, že se prosadí
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 15:03
#
čo s tým má výplatná páska, čo tu dávaš aké dohady. Ja jeho pohľad poznám a nejako spokojný nie je.
PlackaSKS
17.01.2019 15:05
#
BílíAndelDrcKo
17.01.2019 16:15
#
Prečo facepalm žiadna dohoda, že po pol roku pôjde preč tam nebola. Pol roka mal byť v Prahe aby s ním pracovali a ak sa nepresadí tak sa to bude riešit. Tak to povedal on sám v lete v rozhovore a ešte sám som ho oslovil, kedže som proti nemu a Jirkovi hrával malý futbal... lenže nečakal, že nedostane ani šancu. Takže zrovna spokojný nie je. Na plat sere pes v 20tke, keď ma prioritu dostať sa do lepšej ligy. V Podbrezovej mu podal ruku jeho vlastný agent, kt. tam má kšefty a bývalý sponzor trnavskej mládeže.
twelwer
18.01.2019 08:54
#
Otazka na teba je pravda ze v podbrezovej to zacal sponzorovat nejaky Gulas (??) od vas plus tam ziskali (??) podiel nejaky agenti alebo agentura? .... S tym ze si tam natahaju vlastnych mladsich hracov a potom ich skusia predavat za drahsie ?

Cize taky Wolwerhampton v malom ?
BílíAndelDrcKo
18.01.2019 10:44
#
1/2 Trochu svetla pre nezainteresovaných do toho, čo sa vlastne deje s Podbrezovou. Do klubu vstúpil Dušan Guľaš, podnikateľ, kt. roky podporoval mládežnícky futbal a najmä v Trnave. Dušan Guľáš je tiež spoločníkom v agentúre Fairsport, kt. zastupuje Lobotku, Hancka, Jakubecha, ale aj Vantrubu, Oravca, Reháka či Špyrka. Preto sa podarilo do klubu stiahnuť posledných 4 menovaných, ale tiež napr. Pastoreka z Aston Villy U23 atď.. V Podbrezovej je nakročené k zaujímavému projektu, založenom na mladých SK reprezentantoch po vzore ZA.
xawi
18.01.2019 11:20
#
zopakujem sa - strasna skoda, ze sa to nerobi niekde, kde by bol aj velky divacky potencial.
penepi
18.01.2019 11:41
#
Projekt na oko sympaticky, ale nemyslim si, ze to je nieco, co bude generovat take vysledky - boj o titul - co by inde prilakalo viac divakov.
BílíAndelDrcKo
18.01.2019 13:23
#
na SK je niekde velky div. potenciál?
twelwer
18.01.2019 13:28
#
To je potom skoda ze sa kazdy hra na svojom piesocku. Uz minuly rok sa mala podbrezova spojit s bystricou ako sa planovalo, a davalo by to vacsi zmysel. A aj potencial divacky by bol ovela vacsi.
BílíAndelDrcKo
18.01.2019 14:31
#
Podobný projekt divákov neťahá v Žiline, v BB by to iné asi nebolo.
twelwer
18.01.2019 16:08
#
To je tiež pravda no. Neviem, ako je to mozne ze to je az tak biedne. Ja si myslim ze ale je aj velka chyba v samotnej marketingovej praci klubov. A potom staci ked porovnam CR alebo PL televizie ako to je v telke. Statistiky, diskusie, porovnavania. Fantasy ligy somariny. To na slovensku vobec nefunguje tak samozrejme je este menej ludi
BílíAndelDrcKo
18.01.2019 18:58
#
určite je to aj o tom, ale len z časti. U nas je klubizmus na nizkej urovni a tie mestečká su proste malé...
Ferguson6
18.01.2019 16:40
#
Tak viac-menej podobný projekt v BB bol, kým sa na to Kováčik nevykašľal. Stavalo sa na mladých hráčoch, ktorí sa potom predávali do zahraničia alebo do Žiliny. V mládežníckych repre sme mali dosť hráčov. A ľudí chodilo 2-3 tisíc, na Slovan a Žilinu trochu viac. Predpokladám, že na také čísla by sa to aj vrátilo, keby sme postúpili späť do ligy a nehrali úplne zle s kádrom, aký má Podbrezová + našimi hráčmi. Snáď sa nemusíme baviť o tom, že v BB je ale ten potenciál vyšší ako v Podbrezovej + Dukla má aj nejaké meno, aspoň trochu. Inak ktovie, či tá fúzia nebola navrhnutá práve s tým, že do Podbrezoej mali prísť noví iinvestroi ako práve Guľaš a agenti a pod značkou Dukly by sa lepšie predávalo. Ale pri tom, ako sa v BB buduje infraštruktúra a všetko ostatné ohľadom futbalu sa nečudujem, že nakoniec sa nič neudialo. Pritom údajný sponzor pre 2. ligu bol už pred 2-3 rokmi spomínaný.
twelwer
21.01.2019 08:18
#
xawi
21.01.2019 11:25
#
Na pocet divakov ma vplyv viacero veci. V ziline sa napriklad negativne prejavuje "problem Severu". Ja sice v tomto uplne chapem vedenie, ale treba si povedat, ze ak by tento spor nebol, divakov by chodilo viac. Stale sa bavime o cca 4000 - 5000 na zapasy o spicu, ale to uz podla mna nie je uplne na zahodenie.
Problem je, ze v Podbrezovej nie je potencial na naplnenie 4000 kapacity ani proti Slovanu (rad by som sa mylil).

neviem, kde je Tvoja hranica "potencialu", ale ja by som povedal, ze tych 4000 -5000 je pekne cislo. A myslim si, ze ak by v mestach, kde dlho liga nebola, bol projekt, ktory by daval zmysel, "futbalovy" stadion, ludia by prisli.
Mumloch
17.01.2019 15:38
#
salami
17.01.2019 12:18
#
Tak to ale uz nebude o Slavii, ale o nabidkach za nej a hlavni pozadavek byl asi aby chytal.
Zmikund
17.01.2019 15:10
#
Souhlasim, taky jsem doufal, že na nějaký zápas Vantrubu pustí a těšil jsem se... Ale Podbrezová by mohla být pro něho dobrá štace, bude tam zachraňovat ligu a rozhodně si zachytá, to ho prověří rozhodně líp než kdyby chytal někde v první trojce kde v některých zápasech by měl pár zákroků... Navíc Podbrezová má zatím hodně zajimave prestupy zimy a velmi mladý, perspektivní tým. Vůbec bych se nedivil, zároveň si to přeju, aby od leta se pravidelně střídal s Kolářem a Přéma byl trojka s polovičním úvazkem marketingového oddělení
Acquafresca
17.01.2019 12:26
#
uplne vazne si myslim, ze si ho pomylili s jeho bratom a terz im to uz pride blbe tak to dotiahli do konca
kua ved pre chalana bol strop Podbrezova
pistacik11
17.01.2019 12:34
#
Šak ide robiť trojku, nie pravidelne chytať. V jeho veku ideálny na takú pozíciu
Acquafresca
17.01.2019 13:28
#
ako uz pisalo milion ludi predomnou...na trojku, ktora nebude chytat tam staci mlady chalan z juniork, ktoremu to mozno aj nieco do buducna da...

nechapem to ale ako kaslat nech Slavia robi co chce pre Kuciaka splneny sen
Ferguson6
17.01.2019 13:45
#
Jeho brat by bol určite celý žhavý ako najlepší brankár v Poľsku ísť robiť trojku do Slavie. Však je to jasná výmena s vantrubom, prečo by si mal niekto niekoho mýliť? A je to celkom bežné, že klub má ako trojku starého skúseného brankára, ktorému nerobí problém sedieť na tribúne a nerobí zlú krv v kabíne. Mladí hráči majú naopak hrávať a nie vysedávať na tribúne. Takže za mňa dobrý krok.
pistacik11
17.01.2019 13:50
#
QooBo
17.01.2019 19:54
#
Oravec do Podbrezovej
Nech mi nikto nehovorí, že DAC, Žilina, Ružomberok a podobne ambiciózne hoci aj zahraničné kluby nemali záujem
Nigro1919
17.01.2019 20:20
#
Natlačil ho tam Jašúrek
BílíAndelDrcKo
18.01.2019 05:12
#
záujem mali, ale ako hovorí kolega vyššie. Priorita je pravidelne hrať na stopérovi a skusit byť líder obrany. Vybojovať si miesto stopéra v 21tke. Do Podbrezovej išiel zadarmo a tá nebude robiť problémy ak príde na neho dobrá ponuka neskôr. Je tam viacero mladých hráčov Fairsportu.
twelwer
18.01.2019 08:56
#
On je primarne stoper alebo Zaloznik ?
penepi
18.01.2019 09:22
#
Krajny obranca.
penepi
18.01.2019 09:22
#
Ale to urcite nie, len sa mi mari, ze aj vzadu nalavo hral.
twelwer
18.01.2019 10:31
#
To viem ze zaskakoval
lukas.st
18.01.2019 13:13
#
Stopér
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.