Bohemians získali z Jihlavy německého beka Schumachera

27.08.2018 10:56 - Aktuality
 
Bohemians Praha 1905 posílí německý obránce Till Schumacher. Dvacetiletý levý bek dnes po přestupu z druholigové Jihlavy podepsal smlouvu na tři roky.

Odchovanec Essenu a Dortmundu přišel do Jihlavy v lednu a zařadil se mezi opory, když odehrál všech 14 zápasů. Sestupu z první ligy však nezabránil. Nadále chtěl ale hrát v nejvyšší soutěži a z několika nabídek si vybral tu z Vršovic.

"Z nabídky Klokanů jsem měl nejlepší pocit, cítil jsem ze strany Bohemians velký zájem. Nemohu se dočkat chvíle, kdy obléknu nový dres. Můj zájem umocnila i vynikající atmosféra zápasů v Ďolíčku a skvělí fanoušci. Zároveň mne těší, že pokračuje mé fotbalové působení v Česku, kde se cítím velmi dobře a dokážu si představit, že zde strávím delší čas kariéry," řekl pro klubový web Schumacher.

Fotbalista schopný hrát i na stoperu či na levém kraji záložní řady získal s akademií Borussie Dortmund jako kapitán dva dorostenecké tituly. Schumacher si připsal i sedm startů za reprezentační osmnáctku a dvacítku.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4075
Související články
Komentáře (240 / 0 nových)
EAG le grand amour
27.08.2018 11:04
#
smazaný uživatel
27.08.2018 11:09
#
Sympatickej hráč
Nr.Nobody
27.08.2018 11:11
#
Nesympatickej clovek.
OranžováKarkulka
27.08.2018 11:13
#
proc?
Nr.Nobody
27.08.2018 11:14
#
Kvuli jeho kecum o prijimani ilegalu.
mistr129
27.08.2018 11:16
#
jk
27.08.2018 11:19
#
lajka30
27.08.2018 11:20
#
Ty to asi nemáš v hlavě srovnaný co?
ke kanaka
27.08.2018 11:21
#
sima.vok
27.08.2018 11:22
#
Posledni Kovboj
27.08.2018 11:23
#
Raul07
27.08.2018 11:25
#
ty si byl vždycky jednodušší
Nr.Nobody
27.08.2018 11:35
#
Tak jednodussi je predevsim Schumacher, kterej si nechal vyzrat mozek statni propagandou.
lajka30
27.08.2018 11:40
#
Nr.Nobody
27.08.2018 11:41
#
Ale koukam, ze dementu, kteri si mysli, ze prijimat NELEGALNI migranty je v poradku, je hodne uz i u nas.
sima.vok
27.08.2018 11:41
#
ty jsi volič SPD?
Nr.Nobody
27.08.2018 11:43
#
To koho volim, koho jsem volil, nebo koho budu volit je naprosto irelevantni.
sima.vok
27.08.2018 11:51
#
tak v tom případě nám to můžeš klidně oznámit
Nr.Nobody
27.08.2018 11:52
#
To klidne muzu, ale nijak to nesouvisi s tematem.
meno
27.08.2018 12:09
#
Tak už to oznam
Nr.Nobody
27.08.2018 13:11
#
Volil jsem Realisty, koho budu volit dal, nevim. Asi ODS kvuli VKml, ale pokud mu budou dal okopavat kotniky, tak je volit nebudu.
Cavani-SSC
27.08.2018 13:40
#
O ODS jsem trochu uvažoval, ale VKml je přesně ten důvod, proč jsem je nakonec nevolil a volit nebudu.
Nr.Nobody
27.08.2018 13:42
#
V tom pripade muzes vklidu volit TOP0,9
Cavani-SSC
27.08.2018 13:44
#
což jsem taky udělal
Nr.Nobody
27.08.2018 13:45
#
151bar151
27.08.2018 14:54
#
CR 7
27.08.2018 15:14
#
db18
27.08.2018 15:35
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:40
#
db18
27.08.2018 15:35
#
Blasphemer
27.08.2018 15:38
#
Posledni Kovboj
27.08.2018 18:54
#
Kang & Kodos
27.08.2018 19:38
#
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 14:28
#
151bar151
27.08.2018 14:55
#
r.mrazik
27.08.2018 14:57
#
Klaus mladsi...
lajka30
27.08.2018 11:48
#
lajka30
27.08.2018 11:46
#
Běž strašit jinam nejlépe na facebook SPD.
Nr.Nobody
27.08.2018 11:48
#
Nejdu. Tam uz je plno provokateru z rad slunickaru.
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 12:20
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:40
#
CR 7
27.08.2018 12:48
#
Vždyť to není žádné strašení.
adalbertus
27.08.2018 11:54
#
bobis21
27.08.2018 12:27
#
žadatel o azyl není nikdy ilegál - tím se stane až při případném zamítnutí žádosti o ochranu
CR 7
27.08.2018 12:50
#
Pokud překročí ilegálně hranici, tak je ilegál.
bobis21
27.08.2018 13:08
#
Zákon č. 325/1999 Sb.
§ 3d
(1) Žadatel o udělení mezinárodní ochrany je oprávněn setrvat na území; to neplatí, podal-li další opakovanou žádost o udělení mezinárodní ochrany. Právo setrvat na území nezakládá nárok na povolení k pobytu podle zákona o pobytu cizinců na území České republiky. Ministerstvo je oprávněno setrvání žadatele o udělení mezinárodní ochrany na území omezit jen na část území nebo na přijímací středisko v tranzitním prostoru mezinárodního letiště, není-li mu povolen vstup na území.
(2) Nejde-li o žadatele o udělení mezinárodní ochrany, který podal další opakovanou žádost o udělení mezinárodní ochrany, nelze setrvání žadatele o udělení mezinárodní ochrany na území ukončit na základě vydaného správního nebo soudního rozhodnutí. To nebrání předání žadatele o udělení mezinárodní ochrany mezinárodnímu trestnímu soudu nebo mezinárodnímu trestnímu tribunálu, popřípadě obdobnému mezinárodnímu soudnímu orgánu, který splňuje alespoň jednu z podmínek uvedených v zákoně o mezinárodní justiční spolupráci ve věcech trestních.

... navíc to vychází i z ratifikované mezinárodní smlouvy
CR 7
27.08.2018 13:39
#
Pokud nějaká země rozhodne, že lidi z určitých míst nebude přijímat a oni stejně překročí hranici, tak spáchali trestný čin. Měli by být zadrženi a deportováni. Co se týče uprchlíků, tak status uprchlíka mají v 1. bezpečné zemi. Takže to co se valí sem do Evropy nejsou žádní uprchlíci ale ekonomičtí migranti a není žádný závazek, ani morální, je přijímat. Navíc v drtivé většině jsou to mladí muži plní sil. Takže zkrátka žádní uprchlíci. Něco jiného by bylo kdyby třeba v Polsku vypukla válka, tak já sám bych byl pro pomoc uprchlíkům. Ti by samozřejmě byli v úplně jiném složení.
Nr.Nobody
27.08.2018 13:42
#
Chlupatá máma
27.08.2018 14:08
#
bobis21
27.08.2018 14:19
#
záleží na tom, jaké rozhodnutí má stav ... nějaké vyjádření vlády není nadřazeno zákonu a už vůbec ne ratifikované mezinárodní smlouvě. Takže ne, žádné takové rozhodnutí u nás není ...
Nic o první bezpečné zemi v těch mezinárodní smlouvách také není, tento mýtus vznik jen z nepochopení textu
Pokud nemají na azyl nárok, má být jejich žádost zamítnuta - pak teprve jejich pobyt bude nelegální (když to hodně zjednoduším) a mají být deportováni.
CR 7
27.08.2018 15:14
#
S mezinárodní smlouvou si můžeš vytřít zadek. Nejdůležitější je jak se rozhodne ta která suverénní země. Zbytek je bezpředmětný. My v Čechách tu máme celkem jasno ( až na pár pomatenců) a to je nejdůležitější. Němci a spol. ať si klidně přijímají ekonomické migranty vesele dál. Je to jejich boj. Ale nikdo po Česku nemůže chtít aby to dělalo taky pokud nechce.
To azylové řízení takhle funguje to ale neznamená, že neexistuje hranice. Existuje. A když ji přejdeš nelegálně tak jsi ilegál. Zkrátka nemůžeš si jen tak vejít do jakékoliv země. Tedy, když např. migranti přijedou člunem do Španělska a rozprchnou se - to je teď taková móda - tak to jsou ilegálové. A právo mají ledatak na přesdržku a deportaci.
Mimochodem za to, že tohle připouští, by měli země jako Španělsko, Itálie, Řecko vyfasovat pokuty za nesplnění závazku ochrany hranic Schengenu. A naopak Maďarsko či Bulharsko by měli dostat pochvalu, protože to zvládli. Ale je to přesně naopak. Proč asi, že?
bobis21
27.08.2018 16:04
#
jak říkáš, v ČR máme jasno. Podle našich zákonů není žadatel o azyl nelegální ty jsi ten kdo volá po porušování našich zákonů ... když někdo překročí hranici a projeví zájem o požádání o azyl, není nelegální dokud není jeho žádost zamítnuta.
CR 7
27.08.2018 16:40
#
Já proti tomuto systému nic nemám, pokud nebude zneužíván neomarxisty. Ale tento systém stačí, když posuzuje jednotky případů. Když má řešit masy lidí tak se to musí řešit jinak a je na místě uzavřít hranici. Maďarsko s Bulharskem to udělali a jsou happy. Jiné státy ne a mají problémy. A ty státy co to neudělali by měli být potrestáni, protože ti co sem zdrhají mají k uprchlíkům daleko a třeba to co se děje v Ceutě by se dalo klasifikovat jako útok na suverénní zemi a ti pohraničníci by měli reagovat silou a ne se jako ňoumové nechat poleptat a nechat je proniknout. To je ostuda.
bobis21
27.08.2018 17:44
#
to co se v Ceutě/Meille by hlavně bylo trestný čin i v ČR. Tento systém je použitelný i při vyšším počtu osob úplně bez problému. Kolem roku 2000 jsme přijímali 10x více žádostí o azyl než v tom roce 2015 a žádný problém s tím nebyl. Tak buď jsme se za 10-15 let stali naprosto neschopným státem cokoliv řešit, nebo to je jen velká nafouklá bublina která měla přilákat voliče některým politikům ... pokud "mají k uprchlíkům daleko", tak stačí azyl zamítnout a deportovat je. Nezapomeň že pro získání azylu se musí prokázat, že ti hrozí nebezpečí při zamítnutí - to zase není tak jednoduché, i proto je asi polovina žádostí zamítnuta
CR 7
27.08.2018 18:26
#
Ty vole nebuď pořád zahleděnej na Česko. Přímo my jsme žádnou migrační krizi ještě nezažili. Ty počty migrantů v roce 2000 u nás se nedají srovnávat s tím co zažívají státy na Západě a tam to zvládnuté není. Fakt není důležitý co se dělo tady, protože zde žádná krize nebyla a tudíž jsme s tím samozřejmě neměli problémy. Nicméně do budoucna tu máme příklady států, které při krizi zavřeli hranice - Maďarsko, Bulharsko a jsou v pohodě a na druhé straně státy které hranice otevřeli - Německo, Švédsko, Itálie, VB a ti mají čím dál víc problémů. Takže to co tu píšeš je hezký ale očividně to prostě vždy nefunguje.
bobis21
27.08.2018 18:29
#
žádnou krizi neměly ani ty státy na západě. Ani s tím nemají "čím dál víc problémů". Funguje to, jen se někteří politici snaží hrát pohádku o tom, že to nefunguje, aby se dostali ke korytům (nejlepší příklad je Okamura)
CR 7
27.08.2018 18:43
#
Nr.Nobody
27.08.2018 13:08
#
Kdo prekroci nelegalne hranici je vzdy ilegal.
bobis21
27.08.2018 16:07
#
žádný takový trestný čin jako "nelegální překročení hranice" v ČR nemáme
dinss
27.08.2018 15:32
#
Nemám problém přijmout člověka, který má zbořený barák a v jeho městě se opravdu bojuje. Ale kolik z nich je opravdu tento typ uprchlíka je záhadou. Navíc někteří radši zahajují papíry a proc asi...
bobis21
27.08.2018 16:06
#
ale o tom jestli má nebo nemá nárok o azyl má právě rozhodnout to azylové řízení - pokud je zamítnuto (nemá na něj podle nás nárok), má být deportován. Ale právě až po tom zamítnutí ...
dinss
27.08.2018 16:15
#
To ano ale tohle řízení nemůže být ani relevantní pakliže ten člověk nemá žádný papíry a těch je tisíce řekl bych. Ale nemam k tomu žadné podklady..
Kapřík
27.08.2018 21:11
#
To je byrokracie. A ta pracuje na základě zákonů a mezinárodních dohod. Ovšem jejich podobu určuje společnost. Když se shodneme, že současný systém je zneužíván k vynucené masové migraci, můžeme pravidla aktualizovat. A nezlob se na mě, ale příchod milionů lidí z druhé půlky světa do nějaké země jen kvůli životní úrovni a neschopnosti bránit hranice možná bude ten důvod.
bobis21
27.08.2018 21:12
#
a až se něco takového stane, můžeme mít podobnou diskuzi. Dle současných platných zákonů něco takového dělat nemůžeš. Pořád nechápu jak já tady můžu být "ten špatný" za to že říkám, že se mají dodržovat zákony. To jsme vážně tak daleko že dodržování zákonů je něco špatného?
Kapřík
27.08.2018 21:54
#
Ne, ty říkáš že je vše v pohodě. Jenže není, jinak bychom se v článku o fotbalu nebavili o migraci. My tu říkáme, že současný stav, včetně zákonů, je neudržitelný. Já netvrdím, že dodržování zákonů je špatně, ale že už nestačí a měly by se změnit. Nyni se vsak dusledne nedodrzuji ani ty stávající. Mě bez obcanky nepusti pres hranici, oni tam muzou z druheho konce sveta jen kvuli smutnym ocim. Drobné přestupky se tam uz moc neřeší, vyzkouseno na vlastni kuzi. Imigranti mají už skoro monopol na prodej drog, v Berlíně vládnou arabské gangy aj. 80 procent náhodných znásilnění ve Švédsku, které je ve znásilnění evropským rekordmanem, spáchali mimoevropsti imigranti (zpráva z víkendu na idnes) atd. Ke změně a účinné možnosti řešení však potřebujeme konsenzus s tím, že ty a tobě podobní uznáte, že je tu problém a ten se musí rozhodně řešit. Tak co, uznás to?
bobis21
27.08.2018 22:16
#
já byl bez občanky v amsterdamu a zpátky bez problémů
pro tvrzení že ve Švédsku je více znásilnění než jinde není žádný důkaz, jelikož každý stát má jinou definici trestných činů a jinou metodologii sběru dat. Tvrdit něco takového bez jediného důkazu je prostě jen další příklad té propagandy. O tom co je problém nebo ne se můžeme bavit až ve chvíli, kdy se budete snažit podsouvat lidem propagandu. Do té doby se nemá cenu o ničem bavit, když ani nedokážete rozeznat realitu.
mistr129
27.08.2018 12:47
#
Kde říkal něco o NELEGÁLNÍCH migrantech?
Blasphemer
27.08.2018 13:06
#
V Dolarovo hlavě.
Nr.Nobody
27.08.2018 13:10
#
O to je to smutnejsi, ze si neuvedomuje, ze jsou to vsechno ilegalove.
bobis21
27.08.2018 14:25
#
podle našich zákonů nejsou ...
Kapřík
27.08.2018 21:14
#
Sledoval jsi v posledních třech letech média? O kom myslis že je celá migrační krize?
jk
27.08.2018 11:44
#
Německou nebo českou?
Nr.Nobody
27.08.2018 11:46
#
Kterym vzdelavacim systemem si myslis, ze prosel?
jk
27.08.2018 11:47
#
A to, že součástí německého školství je propaganda která hlásá přijímání nějakých ilegálů máš nějak podložené?
Nr.Nobody
27.08.2018 11:49
#
Ano, mam. Treba i tim, ze jsem tam sam studoval.
jk
27.08.2018 11:52
#
Takže mi tu fakt chceš tvrdit že migrační politika je předmět který se vyučuje v Německu na základní škole. Fakt jo?
Nr.Nobody
27.08.2018 11:55
#
Ty si vazne myslis, ze to funguje takhle?

Vubec ne, funguje to takovym tim nevinnym, ze zacnou ostrakizovat ty, kteri s tebou nesouhlasi. Ty, kteri odmitaji prijimat. O tech se bavi, ze jsou nevdecni, ze i jako soucast historickeho trestu se ted pomahat musi a na nic se neptat. A kdyz budes tohle dennodenne poslouchat v ruznych variacich, tak o tom pak ani sam premyslet nebudes.
r3
27.08.2018 12:11
#
Ale ty si to samozrejme ako osvieteny jedinec cele prekukol.
151bar151
27.08.2018 14:54
#
r.mrazik
27.08.2018 14:59
#
vysral se na ne,nedostudoval a po rocich prace radeji odesel do cech,kde bude branit hranici...internetovou hranici...hrdina
Han střelil první
27.08.2018 19:29
#
Nemusí bránit nutně jenom hranici žejo. V Líšni nám Slušní lidé založili domobranu.
jk
27.08.2018 15:40
#

OK.
Erialdur
27.08.2018 12:37
#
I u nás je v školních plánech vytyčen několikahodinový prostor pro multikulturní vzdělávání (viz např. vzdělávácí plán pro gymnázia - volně na netu), kde by měl být žák veden k podpoře multikulturního pohledu na svět.

PS: Tímto se nijak nezastávám Nr.Nobody, ani nejsem volič SPD. Pouze vstupuji do diskuze s fakty.
jk
27.08.2018 15:32
#
Já nevím.. Fakt se tady míchá dohromady výuka o odlišných kulturách a pasivní tolerance nelegální migrace? Někteří lidi prostě vidí to co chtějí vidět.
Erialdur
27.08.2018 16:00
#
Tak ono to spolu ať už přímo či nepřímo souvisí. Součástí multikulturní výchovy je i problematika migrace a její prospěšnosti (viz už zmiňovaný plán).

jk
27.08.2018 17:11
#
Zkusím to ještě raz. Je tam něco o schvalování nelegálních imigrantů?
Erialdur
27.08.2018 18:26
#
Samozřejmě, že není. Ale já reaguji svým prvním příspěvkem na to, že určitě na školách není problematika migrace (ty to nazýváš migrační politika - viz výše). Já nenapsal o nelegální migraci ani slovo.
Erialdur
27.08.2018 18:33
#
Napíšu to ještě jasněji a polopatě . Byla řeč o předmětu migrační politika. A ty si se smál Dolarovi, že si myslí, že něco takového existuje v Německu. Já pouze udělal vsuvku do našeho prostoru, kde v podstatě něco na ten způsob máme ve studijních plánech jak pro základní, tak střední školy. Toť vše. Nijak jsem nereagoval na nelegální migraci, ani jsem nijak nevyjádříl žádný svůj názor. Pouze konstatoval na internetu dohledatelný fakt.
jk
27.08.2018 18:43
#
Já se mu smál proto, že se tu snaží tvrdit že ho tam někdo na základce v Německu masíroval aby začal nelegální migranty vnímat pozitivně.
Diskuze ohledně migrace (ve škole, na veřejnosti, kdekoli) je asi normální a prospěšný jev.
Podle mě ale jen žárlil, když ostatní děti říkaly že malý černý Uwe je víc Němec než on.
Dufan
27.08.2018 13:44
#
A jak dlouho jsi tam studoval?
Nr.Nobody
27.08.2018 13:45
#
Jenom rok. Ale pak jsem tam dva roky pracoval.
Dufan
27.08.2018 17:00
#
No dobře. To jsou tři roky celkem. A to tam začala teprve ta hlavní vlna. Předtím to zas tak obrovskej problém nebyl. Kdy jsi tam teda byl?
Nr.Nobody
27.08.2018 17:12
#
Předtím tam byl dost podobnej problém. A to turci.
sima.vok
27.08.2018 17:20
#
a jak se jim nakonec vyplatilo je vzít, Özil, Khedira, Gündogan a další přispěli k vítězství na MS
Nr.Nobody
27.08.2018 20:18
#
A na tohle maj bejt hrdy?
Dufan
27.08.2018 17:29
#
Ale hodně Turků normálně maká. Není to ten samý případ. Taky jsem tam roky žil a ikdyz nejsou z imigrantů nadšení, tak bych o nějaké propagandě přijímání nemluvil. Ale ve školách teda nevim.
Kapřík
27.08.2018 21:04
#
Turci jsou podle řady průzkumů hodnocení jako nejhůře integrovaní imigranti v Německu a Rakousku. Nedostatecne vzdelani i nezamestnanost jsou řádově nekolikanasobne vyšší, nez u zbytku obyvatel i dalsich migrantu. Klidně ti sem dám odkaz na nějaký profi clanky. Je to smutné čtení, ale Němci se nepoucili.
Dufan
29.08.2018 20:27
#
Tak určitě to není růžový. Ale jich tam přichází mraky už léta a mají tam rodiny a občanství, tak teď tam naletělo 800 tis. utečenců a ti kromě bordelu nedělají lautr nic. Samozřejmě že hlavně ve velkejch městech mají ghetta a kradou atd....Ale jejich nějaký začleňování je pořád o hodně levelů jinde. V místech kde jsem žil jich nemakalo nebo nemělo aspoň ten posranej Kebab hodně málo.
DeformFCB
27.08.2018 11:35
#
PlackaSKS
27.08.2018 12:39
#
Chim
27.08.2018 12:50
#
pepinho2
27.08.2018 13:07
#
151bar151
27.08.2018 14:50
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:39
#
OranžováKarkulka
27.08.2018 11:23
#
20letej kluk odpovedel v rozhovoru 3 vetama na to, co si o tom problemu mysli, a dalsima 3 vetama zduraznil ze je to jenom jeho nazor, to ti staci dost malo, ne?
OranžováKarkulka
27.08.2018 11:23
#
vedle
RickNash
27.08.2018 11:44
#
Dejte se někdo, prosím, odkaz na ten rozhovor, díky!
RickNash
27.08.2018 11:53
#
Díky! Till to má koukám v hlavě srovnané parádně, o důvod víc mu přát!
sima.vok
27.08.2018 11:56
#
Cavani-SSC
27.08.2018 12:25
#
Neyjrayx
27.08.2018 12:33
#
PlackaSKS
27.08.2018 12:39
#
Shevchenko
27.08.2018 13:00
#
Hezky to řekl. Ten dolar je strašný dement
PlackaSKS
27.08.2018 13:06
#
mistr129
27.08.2018 13:27
#
lajka30
27.08.2018 13:29
#
forma
27.08.2018 14:02
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:42
#
Kapřík
27.08.2018 20:46
#
Bože, nikoho z vás nenapadlo, proč lidi z války utíkají přes řadu bezpečných států až do Německa? Nezastaví se v mírových a kulturně mnohem bližších zemích, ale dorazí až do bohatého Německa. Jestli jsou vycerpani válkou a mají s sebou ztrapené rodiny, tak jim schvalujete aby je tahali tisíce kilometrů dál, nez je nutne, ohrozovali je na životě, a to jen kvůli životní úrovni. To je strašná naivita. A jako bonus dostanete kulturni střety a neklid.
Kixi Syhimour
27.08.2018 12:21
#
prej z války
ratusek
27.08.2018 12:57
#
roztomilý rozhovor
Kixi Syhimour
27.08.2018 13:07
#
Taký typicky sluníčkový
Shevchenko
27.08.2018 13:01
#
Takže se tam teda neválčí jo?
Kixi Syhimour
27.08.2018 13:04
#
Většina jsou ale ekonomičtí migranti, ne ti váleční těch je v porovnání dost málo
Nr.Nobody
27.08.2018 13:09
#
Ne. Nekde bylo i zverejneno oficialne cislo imigirantu, kde se mluvilo o tom, ze az 87% imigrantu prichazi z oblasti, kde se nevalci.
Kixi Syhimour
27.08.2018 13:16
#
mistr129
27.08.2018 13:28
#
To si pleteš, bylo to naopak, ale Ok
forma
27.08.2018 14:03
#
andrew96
27.08.2018 15:37
#
O jaké oblasti má konkrétně jít?
Han střelil první
27.08.2018 19:40
#
S tím se dá taky docela manipulovat. Hodně uprchlíků je například z Nigérie, kde oficiálně válečný konflikt neprobíhá, ale všichni víme, co tam Boko Haram předvádí. Jinak nemáš odkaz na ten oficiální průzkum?
Kapřík
27.08.2018 20:54
#
Valci se nekde v širším okoli Nemecka? Tak proc chodi tam? Vzdyt je nejen daleko, ale je taky kulturne dost odlišné. Jestli jim jde o život, tak je Německo (a Evropa vubec) nesmysl. Logický cíl to je jen kvůli životní úrovni. Ti lidé tahají zubozene rodiny přes moře, riskují jejich životy, vytvářejí nebezpečné napětí kvůli masovému příchodu do kulturně odlišného prostředí, a to víceméně zbytečně, jen kvůli prachům. A vy se za ně ještě perete. To je úlet.
n4
27.08.2018 13:08
#
Jak to chápu, tak se tam vyjadřuje k syrskym válečným uprchlikum. To je jiná story než africti migranti. Viz "Ti lidé přišli z války, ušli velký kus cesty." Druhá rovina samozřejmě je, že pro Němce může být přijímání ilegalu způsob, jak se vyrovnat s jejich šílenou minulostí, od kolonizace po světové Války.
Nr.Nobody
27.08.2018 13:14
#
Problem je, ze realne to jsou uplne jini imigranti, nez o kterych mluvi. A to si vubec neuvedomuje.
Kixi Syhimour
27.08.2018 13:16
#
ratusek
27.08.2018 13:23
#
n4
27.08.2018 13:32
#
Na druhou stranu, může říct něco jiného? Němci museli po 2.s.v. Totálně změnit přístup, aby je svět vzal zpět mezi lidskou rasu. A rozlišit to zatím není schopná většina médii a politiků, natož fotbalista. (Bez Urážky) imho o tom pěkně povídali v historii.cs zde https://www.ceskatelevize.cz/porady/10150778447-historie-cs/216452801400028-krizaci-bez-krizu
Han střelil první
27.08.2018 19:52
#
výborná epizoda. Jaroslav Šebek je vynikající zrovna nedávno jsem dočetl dlouhé stíny Mnichova. Společně s Macháčkem dokážou z těch mladých tu historii nejlépe prodat a podat. No a Sokol je fantastický vždycky, jaká by to byla paráda, kdyby se stal tehdy prezidentem místo toho narcisty Klause.
Raul07
27.08.2018 16:26
#
Já teda nejsem žádnej velkej fanda ilegální migrace, nejsem sluníčko ani zdaleka, ale nebudu soudit člověka na základě nějakýho článku do novin, kde navíc jasně uvádí, že je to jenom jeho názor.
Kapřík
27.08.2018 21:07
#
Já byl v jeho letech taky naivní, a to i bez propagandy, která je pravda v Německu hrozná. Ale třeba z toho vyroste, neznel uplne radikálně.
Neyjrayx
27.08.2018 12:32
#
OranžováKarkulka
27.08.2018 11:13
#
Vosic
27.08.2018 11:14
#
Toho jsem chtěl k nám
PavlíčeQ
27.08.2018 11:45
#
Vosic
27.08.2018 12:12
#
Nějak toho levýho beka ale zalepit musíme ne? Přece nebude hrát Hanousek X zápasů neděle - čtvrtek - neděle bez střídání... A to ani nechci přemýšlet nad tím, kdyby se zranil...
PavlíčeQ
27.08.2018 12:19
#
I když teď Hanousek hraje dobře, tak jeden hráč na levou stranu je určitě potřeba. Dle Rady furt 1-2 hráče sháníme, ale jestli někdo přijde, těžko říct. Napadl mě Čivič ze Sparty. Nedávno psali na isportu, že má ze Sparty odejít, tak proč ne k nám třeba na roční hostovačku s opcí jako Hovorka (ten se mi zatím mimochodem hodně líbí).
Vosic
27.08.2018 12:26
#
No já neříkám, že hraje špatně, ale my za něj nemáme náhradu. Když se zraní, tak tam půjde stoper nebo záložník? Když se unaví, tak nemůže střídat... Jít s jedním hráčem do sezóny, kde máme mít 41 zápasů + český pohár, je docela šílené. Včera hrál Hovorka dobře, ale ten zápas předtím docela hořel. Dělá dost chyb v roezhrávce. Já čekal včera Břečku teda. Navíc je i malý, což je u stopera problém. Ten Civič by asi šel. I když on taky asi nebude brát málo a na lavičku by to bylo možná zbytečně drahé
PavlíčeQ
27.08.2018 12:38
#
Já teda řadím Hovorku výš. Břečka vypadá docela jistě dozadu, vyhraje hodně hlav, útočníka si dobře pohlídá, ale rozehrávku má špatnou, vždycky to někam kopne a čau. Hovorka je na stopera skutečně malej, ale vynahrazuje to důrazem v soubojích a oproti Břečkovi má o level lepší rozehrávku. I když samozřejmě občas z toho plynou chyby, viz Slavia před týdnem, ale snaží se to rozehrávat konstruktivně a to se mi líbí.
Vosic
27.08.2018 12:55
#
Já ho neporovnávám přímo s Břečkou, ale spíš s Perňou nebo s hráčem, kterýho bych si tam představoval. Má dost rezerv a asi se ukáže až v EL, jak na tom fakt je.
PavlíčeQ
27.08.2018 13:45
#
Jinak na tu levou stranu mě napadl ještě ten Vukčevič ze Subotice černohorec jako Vlado, je mu 21 let, oba mají stejnýho agenta a náš rozpočet by nemusel zruinovat
forma
27.08.2018 14:05
#
Máme tam Jankoviče ale je fakt že absolutně netuším jak na tom zrovna on je.
PavlíčeQ
27.08.2018 14:44
#
To je ale pravej bek.
ondrasch77
27.08.2018 16:24
#
Navíc nyní bez formy, což je ale pochopitelné když nehraje...
PavlíčeQ
27.08.2018 16:30
#
ratusek
27.08.2018 11:21
#
Proč sme ho nevykoupili my? Nebo kdokoliv lepší než Klokani. Levnější už nebude a v Jihlavě jsou blbci s tak malou výkupkou.
Uwe háže buly
27.08.2018 11:32
#
Nejste lepší než Klokani.
gulbis
27.08.2018 11:43
#
Ale jsou.
Bohemak12
27.08.2018 12:17
#
Momentálně jsou . Mají ten kádr bojovnej a zkušenej . Ale zase pracují v jiných finančních podmínkách než my . Když se to tak vezme , tak s rozpočte se kterým sestupovali ,my hrajem střed .
ratusek
27.08.2018 13:38
#
Tak o tom silně pochybuji, respektive Brabcovy peníze se pod sestup nedají počítat
Bohemak12
27.08.2018 15:07
#
No právě jsem myslel , že bez nich jste sestoupili jestli si rozumíme . Že kdyby do toho Brabec nenalil peníze , tak se pořád plácáte v dolní polovině
Banikovec7
27.08.2018 15:34
#
Kdyby nenalil peníze, tak se plácáme někde městském přeboru.
T7s
27.08.2018 18:59
#
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 11:44
#
K čemu by nám byl další levý obránce, který navíc ještě nic extra neukázal? Máme Fleišmana, jako alternativu Granečného a do příští sezony by se dal už využít Helešic, který se dle všeho v Budějkách opravdu skvěle rozehrává..
ratusek
27.08.2018 11:49
#
Helešic se doufám chytí. Jako záskok by Schumi byl dobrej, navíc Granec na beku bude asi jako Holzer na beku, takže k ničemu
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 12:21
#
Granec je furt mladý, rozlítaný.. Na beka může dospět..
ratusek
27.08.2018 11:51
#
Nejvíc mě však štve Vengřinek, sice dává restart ale na 1.ligu už uo nebude
JessePinkman
27.08.2018 11:57
#
Helešic se hlavně nesmí zranit, pak má všechny předpoklady na to, aby měl na ligu.
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 12:21
#
Puskas
27.08.2018 11:59
#
Ať se vyhraje v Bohemce, k nám přijde jako hotový hráč.
TurboPlastik
27.08.2018 11:53
#
Výkupka byla nastavena na 250 000 eur, kterou však klokani neaktivovali. Dohodli se s Jihlavou na menší částce. Tudíž za Tilla dali něco v rozmezí 150 000 - 200 000 eur.
mario23
27.08.2018 17:12
#
Nevíš, jestli má Jihlava nějaký % z dalšího prodeje ?
TurboPlastik
27.08.2018 21:08
#
Nemám tušení
dontcallmeandre
27.08.2018 12:27
#
Šel do nejlepšího týmu v Praze, kde má vysokou pravděpodobnost, že bude hrát. Myslím, že si pro sebe vybral velice dobře.
Bohemak12
27.08.2018 11:35
#
Pro nás to snad bude dobrá posila Ted mu jen zvětšit výkupku
fino_alla_morte
27.08.2018 11:56
#
Už vidím, jak to byla z naší strany zase jen "několikaprocentní investice" a většinu práv na něj vlastní "soukromé subjekty/osoby". Snad aspoň prokáže svoje kvality, levej bek byl nutně potřeba.
Bohemak12
27.08.2018 12:17
#
zase ho vyměníme se Spartou za 5 jinech hráčů na přestup
fino_alla_morte
27.08.2018 13:00
#
Pozitivní přístup je potřeba.
TheTopFootbaler
27.08.2018 11:42
#
U nás je to fakt čirý amatérismus.
ratusek
27.08.2018 11:50
#
Odešel Jinoch takže půjdete do ještě větších sraček. Ale už při smlouvě se Schumim tam byl Jinoch, takže to nedal ani on dobře
TheTopFootbaler
27.08.2018 11:57
#
Tohle nemůže skončit jinak než za pár let v moravské lize.
sima.vok
27.08.2018 12:30
#
Nestraš, on už snad nikdo neodejde
ratusek
27.08.2018 12:59
#
Urblík s Klímou na 99 % a Fulnek se Zoubelem taky asi půjdou.
Svědík si musí drbat hlavu za.to že neodešel a ani se mu nedivím
TheTopFootbaler
27.08.2018 13:08
#
No v nejbližších letech to na návrat nevypadá.
RickNash
27.08.2018 11:50
#
Super nákup (v našich podmínkách k šoku a nadšení stačí už to slovo nákup teda )
Loni v lize hrál hodně dobře a levého beka jsme potřebovali nezbytně. I pro něj je to logicky krok - jistota základu hned od začátku, jistota ligy (fingers crossed), bydlení v Praze, atraktivní trenér.
Nejspíš se teda jedná o podobnou situaci jako s Tettehem, kde původní investice a velká část prachu od rudých byly odjinud, ale i tak jsem zatraceně rád, ten základ vypadá silně a pokud doma zapneme (a nahradíme Mášu), můžeme o tu šestku aspoň zabojovat!
OranžováKarkulka
27.08.2018 11:53
#
ani jsem nedoufal ze to LB vyresime takhle dobre, uz jsem se zacinal bat ze to hodlame vazne akorat lepit Bartkem a doufat, ze Vondra se po zraneni chyti... tesim se na nej
TheTopFootbaler
27.08.2018 11:56
#
Máte na co, hraje spolehlivě a kvalitně.
Kucka
27.08.2018 15:24
#
plus Barťák může zpátky na LZ, kde loni hrál dobře a letos mě tam zatím nikdo vyloženě nepřesvědčil
RickNash
27.08.2018 15:50
#
Mě teda přijde Tonda jako poměrně slušnej letos, na Dukle bylo třeba moc hezky vidět, jak je s míčem rychlej a jak mu to myslí, budu rád, když tam nějakou u dobu důvěru bude mít. Barťas bude určitě backup na tuhle pozici, myslím ale, že by nemusel být špatný na pozici Maška, běhavej útočník vedle Jusufa aka Hartig/Nešpor, srdce i plíce na to má, gólovej docela je (resp. v sestnactce nedělá blbosti).
Tu díru po Mášovi bude vůbec složitý zacelit, buď tam bude hrát stažený F. Hašek, nebo jeden z dvojice David - Kuba Nečas.
Blasphemer
27.08.2018 12:29
#
tayfun
27.08.2018 12:56
#
OT: Baník - Sparta v pondělí 17.9. 2018 od 18.00
Puskas
27.08.2018 12:57
#
Vyprodáno bude, tak co.
tayfun
27.08.2018 13:03
#
Mi ti moc nevyhovuje:
1. Máme v pondělí porady a pak to stíhám na poslední chvilku a někdy až těsně po výkopu.
2. Má to větší grády, když přijede soupeř v dobrém počtu.

to jsou dva hlavní důvody, ale určitě jsou i další...
tayfun
27.08.2018 13:05
#
*to
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 13:31
#
Sparta stejně v dobrém počtu nepřijede ani v sobotu..
tayfun
27.08.2018 14:09
#
Pořád to bude nadprůměr toho co do Vítkovic jezdí, ale v pondělí přijede podle mého názoru jen cca 60% toho co by přijelo v sobotu.
dinss
27.08.2018 15:26
#
Supr, ale fanoušků z Prahy tam bude méně. ..
Puskas
27.08.2018 16:14
#
Sparta je má o celé ČR.
fino_alla_morte
27.08.2018 13:01
#
To už je normální šikana ze strany těch kurwisek z FAČRu
enemak
27.08.2018 13:05
#
Kurvy zpičené!
ratusek
27.08.2018 13:22
#
Doufám že si kluby budou stěžovat a ty kurvy z O2 ty pondělky zruší
tayfun
27.08.2018 14:17
#
Mají na to vůbec nějaký vliv, vím jen o pohárech.
ŠafarčíkjeBůh♥
27.08.2018 13:31
#
Nic, co by se nedalo čekat. Vzhledem ke dnům NATO apod. se o tom mluví už dva týdny, že to bude v pondělí.. Šťastný nejsem, ale bohužel..
tayfun
27.08.2018 14:15
#
Tak kdyby to bylo v ideální čas 19:00 v sobotu, tak bys ty nebo zájemci o letadýlka stihl obojí. Nebo to je i večer?! Konečně by se hrálo za umělého osvětlení, jak to má být.
Shevchenko
27.08.2018 13:36
#
Super
Shevchenko
27.08.2018 14:53
#
A nevíte kdy začíná předprodej? Rád bych vychytal lepší místa než s Duklou
dinss
27.08.2018 15:27
#
To je naschvál. 1) předpokládám, že to vysílá ČT 2) kvůli policajtum
rufus
27.08.2018 16:48
#
1. O2
2. Požadavek kvůli dnům NATO, které budou o tom víkendu probíhat v Ostravě.
T7s
27.08.2018 19:02
#
iamek
27.08.2018 19:45
#
Paráda
cetto
27.08.2018 14:08
#
OT: Je to jen konspirační teorie, ale četl jsem, že ten pravej Schumacher možná už dávno zemřel, ale jeho manželka má psychické problémy a nechce se s tím smířit a přiznat si to. Proto neustále vystupuje, jako že Schumacher žije.. Zmínil to tuším v jednom rozhovoru Badoer, že ho k Schumacherovi nepustili, ale jeho syn Mick se prořekl a z toho vyplynula tato informace.
Luc-Luc
27.08.2018 14:36
#
jojo, je to spîknuti, neco jako 9/11 nebo bod g u zen
151bar151
27.08.2018 14:50
#
sima.vok
27.08.2018 14:53
#
9/11 cetto rozumět nebude, pro něj spíš: jedenáctého září
Rudnevs
27.08.2018 14:53
#
Badoer práve vravel, že ho navštevuje pravidelne, ale že nemôže povedať podrobnosti.
iamek
27.08.2018 19:44
#
A ještě jsem slyšel, že tajný pohřeb platil Soros a hrob kopal Rockfeller a Rothschild.
REPLIKATOR
27.08.2018 20:44
#
Zůstaň radši u počtů.
dinss
27.08.2018 15:22
#
Výborný nákup a opět se budu ptát proc jsme jej nevzali my? Máme na beka jen Limbu a Kovarika což není bek... za 6,5 milionu? To je skoro zadarmo. To samy Plšek či Houska. Nakonec je budem kupovat za ceny přes 20 plus.
Logan
27.08.2018 15:49
#
Je to cizinec a už jednoho máte, takže není žádoucí mít dalšího. S kým by si jako popovídal?
Na otázku s Houskou a Plškem neumím odpovědět ... Houska by se mi líbil i u nás do rotace s Pepou ...
Antitalent
27.08.2018 19:29
#
Třeba má ve smlouvě, že musí hrát a to by mu v Plzni nedali
KingMaster13
28.08.2018 15:42
#
db18
27.08.2018 15:37
#
Kepy_FCB
27.08.2018 17:09
#
mario23
27.08.2018 17:18
#
Nechápu, proč neobnoví ty koncentráky a tu černou lůzu do nich nezavřou.
CR 7
27.08.2018 18:40
#
To víš, každej pohár jednou přeteče.
iamek
27.08.2018 19:43
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:43
#
pepinho2
27.08.2018 21:50
#
mario23
27.08.2018 17:16
#
To je bída, všechny ty skvělý hráče, který přivedou, tak prodají a mnohé z nich za pár šupů. To by mě zajímalo, za kolik odešel Mara.
Snad mají aspoň nějaký %. V Bohemce by mohl ještě povyrůst a když se prosadí, tak za rok Plzeň nebo Sparta třeba.
Recik
27.08.2018 18:22
#
Moc nerozumím tomu proč jsme se o něj alespoň nepokusili, když jediná naše alternativa na LB za Vepřka, je..Vepřek Nevím kolik dostal na platu, ale to mi říkejte, že se nemůžeme platově rovnat s klokany, tomu nevěřím ani omylem.
M0rb1D4S
27.08.2018 19:04
#
https://www.mfkkarvina.cz/clanek-mobile.asp?id=Adriel-D-Avila-Ba-Loua-prichazi-na-hostovani-5393

Ani už jsem nečekal že to dotáhneme do konce. Z tohohle příchodu jsem nadšený a doufám, že začne nastupovat co nejdřív.
Kang & Kodos
27.08.2018 19:43
#
Diskuze A když jsem si říkal, že už to je všechno, tak přišel konspirátor cetto.
10/10
OranžováKarkulka
27.08.2018 20:01
#
Prestup levyho beka z Jihlavy na Bohemku a v diskuzi tyvole Klaus mladsi, valecny zony, dny NATO, demonstrace v Chemnitzu a konspiracni teorie o pilotovi formule. A fotbal tu resej nejvic Banikovci, ktery se sem akorat prisli shodnout, ze jsou lepsi nez oba zmineny kluby. EF <3
Bex5
27.08.2018 23:50
#
Co ti rikal?
Neco o chytani opic.
Hm, to dava smysl, protoze vsehno ostatni uz jsme delali.
Blasphemer
28.08.2018 07:37
#
sosna
28.08.2018 07:53
#
REPLIKATOR
27.08.2018 20:44
#
Blasphemer
28.08.2018 07:38
#
KingMaster13
28.08.2018 15:42
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.