Bílek končí ve Zlíně a míří k reprezentaci Kazachstánu

17.01.2019 10:02, aktualizováno 17.01.2019 11:39 - Aktuality
Michal Bílek (© fcvysocina.cz)
 
Trenér Michal Bílek končí u týmu Zlína a měl by převzít reprezentaci Kazachstánu. Klub představí jeho nástupce v poledne na tiskové konferenci. ČTK to oznámila tisková mluvčí Fastavu Zuzana Molková.

Podle spekulací médií by se novým koučem šestého týmu ligové tabulky měl stát Roman Pivarník, který naposledy vedl ve druhé lize Zbrojovku Brno a nyní je bez angažmá. V hledáčku Zlína byl i loni v létě, ale kvůli smlouvě v Brně nakonec nepřišel.

Bývalý reprezentační kouč Bílek trénoval Zlín od loňského května, smlouvu měl do 30. června 2020.

Fotbalisté Kazachstánu už českého trenéra měli. V letech 2011 až 2013 je vedl Miroslav Beránek. Do loňského roku koučoval tým Bulhar Stanimir Stoilov. Kazachstán se v kvalifikaci mistrovství Evropy 2020 utká s Belgií, Ruskem, Skotskem, Kyprem a San Marinem.

Bílkův pravděpodobný nástupce na zlínské lavičce Pivarník má za sebou pestrou trenérskou kariéru. V Česku jednapadesátiletý kouč vedl Jihlavu, Plzeň, Bohemians 1905, Olomouc a Zbrojovku Brno, na rodném Slovensku pak Prešov a Dunajskou Stredu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3930
Komentáře (150 / 0 nových)
jenage
17.01.2019 10:05
#
mayday
17.01.2019 10:12
#
Pod Bílkem jim to docela šlo, ostatně jako každej podzim poslední roky Pod Pivarnikem očekávám naopak podobný jaro jako poslední roky
Briggus
17.01.2019 10:14
#
Zlín pod ním šlapal, kdyby dostal nabídku vést klub v Kazachstánu tak bych to nechápal (možná jen Astanu), ale reprezentace může být zajímavá výzva, takže se mu nedivím...
ttopi
17.01.2019 12:57
#
V čem přesně prosímtě? Nejsou žádné indicie, že by tamní fotbal šel nějak strmě nahoru a určitě se nedá čekat, že by s nima udělal díru do světa. Já za tím vidím jen peníze a "zahraniční angažmá" do CV, nic jiného. Kdyby to bylo něco typu Rakousku, Maďarsko, ještě bych to vzal. Tohle nechápu
mayday
17.01.2019 13:27
#
Ja to chápu moc dobře. Bílek není trenér, po kterým by kdy skočil nějakej klub ze západu. Takže max ČR, Slovensko a možná Polsko.
Nevím, kolik měl ve Zlíně, ale v Kazachstánu připluje na účet x mega měsíčně, zodpovědnost v uvozovkách žádná, uhraje si v kvalifikaci ty jejich obligátní 4 body a pohoda. V případě Bílka naprosto pochopitelná volba si vydělat.
ttopi
17.01.2019 13:46
#
Super. Sám jsi popsal, o čem to dneska vlastně je. Vydělá si, ale ambice žádný. Jak říkáš, zodpovědnost "žádná", uhraje si obligátní 4 body a bude panovat spokojenost.

No nezní to divně? Ale je pravdou, že jiná zahraniční repre by ho asi nikdy neangažovala
mayday
17.01.2019 14:35
#
No tak zní, ale výplata bude určitě v milionech. Kdo by to nebral na jeho místě?
exot12
17.01.2019 15:11
#
A aké ambície by mal mať v Zlíne? Titul? LM?
IkerCasillas
17.01.2019 13:32
#
Že by lepší (jednodušší práce) za více peněz? Nevím tedy teď jaké má složení Kazašská repre z domácích hráčů, ale pravděpodobně nebude muset trávit čas na jednom místě díky sledování hráčů a dalším povinnostem s tím spojeným.

Vše nemusí bejt jen o nějakém viditelném progresu.
ttopi
17.01.2019 13:50
#
No však právě že by to mělo být o tom, aby člověk nějak naplnil své touhy a ambice. Neumím si třeba představit, že by detailista typu Pepa Guardioly byl spokojený s tím, že má jednodušší práci a nebude muset trávit svou prací tolik času. Možná ale právě proto je Pep tam, kde je. A Bílek jed trénovat Kazachstán. No a my sedíme u PC a jen si o tom povídáme
IkerCasillas
17.01.2019 15:10
#
Pep to už je trochu jinej svět, navíc nikde není psáno, že se na to za pár let nevykašle a neukončí kariéru. Já to myslím spíš tak, že každej není frajer co ten fotbal žere a musí ho mít den co den za každý situace. A peníze dělají hodně. Proč si teda nevydělat pár šusňů na závěr kariéry a neskončit třeba v pětapadesáti. Přece jenom už asi ví, že žádnou díru do světa neudělá
Uwe háže buly
17.01.2019 17:16
#
Tak ono se hodí do CV další reprezentace, protože když už vedl dvě a nebude hrát uplně blbě, tak se mu dost pravděpodobně ozve pak zase nějaká další reprezentace byť třeba nějaká africká nebo asijská.
Josifek
17.01.2019 10:16
#
Škoda, bral bych ho hned do Sparty..
cink
17.01.2019 10:47
#
J.Defoe
17.01.2019 11:15
#
přesně někoho takového Sparta potřebuje...
luismiksak
17.01.2019 11:53
#
v tuhle chvíli a jak to u vypadá te sparťanské koncepci by se Bílek hodil náramně !
Josifek
17.01.2019 13:09
#

Rozhodně. Je to solidní trenér, který si snad všude vedl docela dobře (jen s tou repre to moc slavné nebylo). Sice se od něj asi nedá čekat žádný krasofotbal, ale tomu je stejně současná Sparta na hony vzdálená.
Lib.city
17.01.2019 13:32
#
Tak s reprezentací měl zase nejlepší výsledky od Brücknera s mnohem horší kvalitou kádru i přes ten nic moc fotbal.
Azazelo RD
17.01.2019 18:15
#
Vždyť to byla tragédie. Repre odehrál výborně 10 minut s Řeckem. Nejhorší debakl v historii s Ruskem a průměrný zápas s Polskem a bez Čecha to mohlo být daleko horší. A to byla jedna z nejslabších skupin EURA v historii.
J.Defoe
17.01.2019 15:23
#
jojo... sice jsem ho taky tenkrát pičoval ale s odstupem si jeho práce cením. Obzvlášť potom co Vrba předvedl na euru ve Francii.
MichalKotukov
17.01.2019 16:34
#
Vrba na tom Euru nepředvedl o nic horší fotbal než Bílek.
J.Defoe
17.01.2019 16:44
#
o nic horší? však to byl nejhorší fotbal co kdy česká reprezentace hrála...
MichalKotukov
17.01.2019 18:17
#
Skoro jako pod Bílkem. Jen s tím rozdílem, že jeden hrál proti nejlepším týmům Evropy, zatímco druhej hrál proti Rusku, Řecku a Polsku.
lampas
17.01.2019 18:30
#
J.Defoe
17.01.2019 19:21
#
hráli jsme jednoznačně nejhorší fotbal ze všech týmů na turnaji... Chorvati přitom tenkrát nebyli nic extra. Zápas se Španělskem jsem ještě tak nějak pochopil, ale jít betonovat a odkopávat balony proti Chorvatům? To byla podle mě ostuda. Proč vůbec postupovat na takovej turnaj, když tam nechceme nic předvést? Zachránily nás jen ty pitomý petardy... Mnohem radši jsem byl za ten výkon proti Turecku. Prohrálo se, ale aspoň jsme hráli fotbal.
Trapný diskutér
17.01.2019 19:25
#
proti nejlepším týmům evropy skupina, ze který nikdo nepostoupil ani do čtvrtfinále
mistr129
18.01.2019 02:57
#
J.Defoe
17.01.2019 15:27
#
byl to takovej jednoduchej cíl kam směřoval všechen hněv... přitom si málokdo uvědomoval, že ten tým na víc snad ani neměl a hodně hráčů se navíc hooodně překonávalo a dosáhlo možná vrcholu kariér....
Josifek
17.01.2019 19:42
#
JJ, bylo to tak, v těch dobách jsme ještě byli docela rozmlsaní a neuvědomovali jsme si úplně limity kádru...navíc Bílek obecně neordinuje svým týmům ofenzivní smršť pro potěchu diváka a o to víc to v kombinaci s tím slabým týmem v kontrastu vůči nedávným úspěchům vyniklo..
lampas
17.01.2019 12:16
#
RM1999
17.01.2019 12:24
#
ClancyWiggum
17.01.2019 12:24
#
El-Pistolero-68
17.01.2019 12:38
#
ratusek
17.01.2019 10:17
#
Bojí se zlínského jara tak zdrhnul a nechce si kazit jméno.
S Pivarníkem a jeho fiaskem v Brně to moc nevychytali, příležitost pro další je nahradit v top6. Zlín může být rád, že má tolik bodů
JeséRodriguez
17.01.2019 10:25
#
...i když je otázka, kdo by je v top 6 nahradil. Maj celkem náskok, Liberci a Teplicím moc nevěřím, Boleslav má už docela velkou ztrátu a udělala dost změn v kádru. Opava dost oslabila a půjde do tý spodní skupiny.
Rob Roy
17.01.2019 12:26
#
Já tam vidím jasnej boj o 6. flek mezi Libercem, Bolkou a černý kůň Teplice. Nikdo jinej se tam nepřimotá
JeséRodriguez
17.01.2019 12:40
#
Ani ten Zlín? Na jaře pár bodů nasbíraj a ztrácet bude i to trio co jsi vypsal.
T7s
17.01.2019 10:20
#
georgeo
17.01.2019 10:22
#
I přesto, že jde o reprezentaci, ze sportovního hlediska si nemyslím, že si pomůže...
JeséRodriguez
17.01.2019 10:30
#
Reprezentace je přecejen něco víc.
Puskas
17.01.2019 10:30
#
V trenérském životopise vypadá jinak Zlín a jinak reprezentační tým.
Uwe háže buly
17.01.2019 17:17
#
remeslnik
17.01.2019 22:40
#
Vypadá to v životopise jinak, ale pouze za předpokladu, že s tou repre dopadne v kvaldě dobře. Protože jestli neudělá ani bod, jakože s Kazachama, kde špicu ligy ( v Astaně) hrají hlavně cizí žoldáci a dobrých kazachů moc není, by to nebylo nic nemožného. Tak by mu to mohlo být spíš k tíži. Prachama se to nevyhraje. Naproti tomu v republice renomé má.
T7s
17.01.2019 10:39
#
jakyho sportovniho hlediska prosimte?
georgeo
17.01.2019 10:42
#
Se Zlínem hraje o Evropskou ligu, Kazachstán nepostoupil v lize národů z nejnižší skupiny.
T7s
17.01.2019 10:48
#
meno
17.01.2019 11:29
#
Až se dosměješ odpověz mi na 2 otázky. První - Má Zlín reálnou šanci na hraní minimálně předkol EL? Druhá - Postoupil Kazachstán z nejhorší skupiny ligy národů v konkurenci Andorry, Lotyšska a Gruzie?
Pokud si odpověděl ANO a NE, styď se za tvé předchozí reakce ve vlákně. Pokud jsi odpověděl jinak, dej si facku a nechoď na fóra o fotbale.
T7s
17.01.2019 11:33
#
Nevim co to tady zkousite.. Nakej vidlackej Zlin fakt ani zdaleka nedosahu prestize, jako ma trenovani repre Kazachstanu.. Kouni se, jak vypada Zlin a jak Astana.. Prachy budou asi taky vo necem jinym. Repre je vic nez klub.
bobis21
17.01.2019 11:36
#
reprezentace kazachstánu rozhodně není o nic prestižnější jediné plus můžou být prachy, tím to končí.
T7s
17.01.2019 11:37
#
Blbost.
bobis21
17.01.2019 11:46
#
tyhle reprezentace z poslední divize fakt žádnou prestiž nemají. Když si vezmeš tu ligu národů, tak jsou tam na stejné úrovni jako Andora, Kosovo, Lotyšsko, atd. a ani tam nijak nevynikali Jestli je pro tebe prestižnější trénování reprezentace která nemá šanci se ani přiblížit postupu na turnaje a v lize národů bude ráda za každý bod v poslední divizi, tak fakt nevím jak definuješ prestiž.
meno
17.01.2019 12:03
#
Trapný diskutér
17.01.2019 12:08
#
u nějakýho gibraltaru nebo andorry bych souhlasil.. ale kazachstán má rozhodně na víc, než dosud předvedl, kvalita kádru rozhodně neodpovídá poslednímu koši.. bílek tam může jenom získat
T7s
17.01.2019 12:14
#
Pride
17.01.2019 13:40
#
Posledni Kovboj
17.01.2019 17:09
#
ondrasch77
17.01.2019 17:13
#
Uwe háže buly
17.01.2019 17:18
#
T7s
17.01.2019 12:08
#
chces svuj tym pripravovat na zapas proti Spanelsku, nebo proti Dukle?
bobis21
17.01.2019 12:12
#
ano, není nad to připravovat tým na 20% držení míče a prohru 0:4 Co tím přesně získá? Fajn, zahraje si na nějakém stadionu ve španělsku, ale to je tak vše. Já bych si teda rozhodně vybral z těchto možností Zlín, jediné co my to mohlo změnit by bylo kdyby mi nabídli nějaké opravdu neskutečné prachy, tak bych to třeba na 1-2 roky vzal
Puskas
17.01.2019 12:15
#
V těch krajích trénovali i Vogts nebo Prosinečki, takže prachy tam solí určitě luxusní. Když bude mít v životopise repre, už druhou, určitě mu to pomůže příště.
bobis21
17.01.2019 12:20
#
Pomůže k čemu? Když si řekneme že má ambice na Spartu třeba, tak si nemyslím že mu to pomůže víc než úspěšná sezona ve Zlíně. Kluby na západ od nás si z toho na prdel nesednou a pokud chce jít trénovat třeba do Ruska, tak mu to možná pomůže, ale nemyslím si že nějak extra - teď je čeká kvalifikace a nemyslím si že s Belgií, Ruskem nebo Skotskem něco uhrají. Pak se může maximálně spoléhat na to, že se někdo posere z toho že uhráli body s Kyprem ...
Puskas
17.01.2019 12:35
#
Třeba kluby na východ a třeba ta Astana, pokud bude úspěšný.
bobis21
17.01.2019 12:37
#
No právě, a je ta Astana výš než top české kluby?
Puskas
17.01.2019 12:42
#
Než Zlín myslíš? On tam nejde ze Sparty, jde k reprezentaci z provinčního českého klubu. Vrba šel od repre k provinčnímu ruskému klubu, bo taky věděl, že s mu to vyplatí.
bobis21
17.01.2019 12:46
#
Ne, myslím než Sparta, Slavia nebo Plzeň. Pokud někdo říká, že mu to angažmá může pomoci do nějakého lepšího klubu, kterým má být např. Astana, tak se právě vrátíme k mému argumentu od začátku - je Astana lepší než Sparta a pomůže mu to do Astany výrazně víc než úspěšná sezona ve Zlíně do té Sparty třeba? Podle mě je odpověď na obě otázky ne. Jediný přínos opravdu vidím ten finanční.
Uwe háže buly
17.01.2019 17:25
#
Tak ruku na srdce, Astana poslední 4 roky hraje pravidelně skupiny evropských pohárů, zahrála si LM, kde neudělali ostudu. Do toho domácí tituly. Sparta se od toho tažení v EL spíš jenom hledá a každý půlrok/rok začínáme od začátku..
bobis21
17.01.2019 17:34
#
Sparta se trápí, přesto jste v pořadí koeficientu o desítky míst výše (ano, hlavně díky tomu tažení v El)
Pride
17.01.2019 13:41
#
Finančně rozhodně.
Pablos
17.01.2019 12:20
#
však tyhle štace se snad berou jenom kvůli penězům.... nechápu to jak tomu může někdo dávat nějákej super význam v trenérské kariéře, který má být na hony vzdálen od toho trénovat Zlín ...dle mě je to na dost podobné úrovni.
Manny
17.01.2019 13:08
#
urcite mu pomuze v hledani dalsich angazma (ve vychodni evrope), kdyz se bude vedet, ze vedl repre kazachu nez zlin..
Pablos
17.01.2019 13:40
#
no ale dá se i říct i že česká repre je někde s prestiží úplně někde jinde než ta kazašská a s tou v životopise se dostal na to trénovat v Dinamu Tbilisi. Prostě pro mě to jednoznačný tak není, že by na to někdo nemohl mít jinej pohled a názor.
Puskas
17.01.2019 13:44
#
Tak přece si ho tam nevzali proto, že trénuje Zlín.
Pablos
17.01.2019 14:32
#
když je to pro mě na obdobné úrovni sportovní Zlín a Kazachstán... tak to, že mu česká repre dopomohla ke štaci v té kazašské na mě zase tak nezapůsobí jinak jo je to pořád repre a hlavně ty peníze a to, že nemusí denně někde trávit s klubem čas, fajn job o tom žádná... ale co se týče možnosti sportovních úspěchů, je pro mě teda výš bojovat o EL se Zlínem, než prakticky ničeho nedosáhnout s Kazachstánem. Ale to je věc pohledu, samozřejmě respektuji pohled někoho jiného, že to vidí jinak než třeba já.
Puskas
17.01.2019 14:41
#
Tak od toho jsou diskuse, že. Stejně jsou ale při nejmenším v tomto případě plané, on si to vyhodnotil a rozhodl se tak, bo je přesvědčen, že dělá správný krok.
PS: Ne, se mnou s neradil.
T7s
17.01.2019 12:32
#
trenoval je Beranek.. dohledej si s nim nejakej rozhovor a mozna zmenis nazor..
bobis21
17.01.2019 12:35
#
nějaké jsem četl a nic extra pozitivního kvůli čemu bych tam šel si fakt nevybavuji
Posledni Kovboj
17.01.2019 17:09
#
exot12
17.01.2019 15:20
#
Zato Zlín má reálnu šancu na zisk titulu každý rok
luismiksak
17.01.2019 11:55
#
exot12
17.01.2019 15:18
#
Až vytiahneš hlavu z prdele, skús sa spýtať za hranicami koľko ľudí pozná Zlín a koľko Kazachstan.
Asi toľko k prestíži Zlína
bobis21
17.01.2019 15:58
#
A zkus se taky zeptat kolik lidí zná jediného hráče Kazachstánu. Asi tolik k prestiži Kazasske repre
xhejl
17.01.2019 17:22
#
Já jich teď dál z hlavy 6. Zato hráče z šestého týmu polský nebo rakouský ligy neznám ani jednoho. Ale i tak je to stupidní kritérium. Angažmá u Kazachstánu je určitě víc. Penize, mediálním zájmem, kvalitou hráčů, kvalitou zápasů, vším.
bobis21
17.01.2019 17:33
#
Já bych nedal ani jednoho, naopak z rakouské a polské ligy bych byl úspěšnější. Je to subjektivní, pro tebe může být Kazachstán víc, pro mě prostě není
ratusek
17.01.2019 19:33
#
Mumloch
17.01.2019 16:41
#
Pablos
17.01.2019 11:51
#
k čemu je ta zmínka o porovnání jak vypadá Zlín a jak Astana ? ...Jo kdyby šel trénovat Astanu tak neřeknu ani slovo... ale on jde sbírat porážky a sem tam uhaluzit nějákej bod k jejich repre. Neříkám, že to třeba není zajímavé trénovat repre... ale zas tak bych nevyskakoval, že je to ze sportovního hlediska někde jinde.
Muffi
17.01.2019 11:32
#
Stejně jako je všem mimo Kazachstán u prdele tamní repre, tak je všem mimo ČR u prdele Zlín. Bílek už trenérského vrcholu dosáhl ve Spartě a naší reprezentaci a maximum na co má nyní je klub, který se náhodou probije do skupiny EL, ideálně výhrou v poháru.
luismiksak
17.01.2019 11:45
#
to chce studenou sprsku
Radin
17.01.2019 12:31
#
Nevím co řešíš..Prachy má určitě lepší, stačí se podívat jak vypadá Astana..Druhá věc je soupeři, v naší lize si nezahraje proti tak dobrým hráčům, jako má Belgie..
kilobyte
17.01.2019 13:36
#
Ze sportovního hlediska si nepomůže? Bude mít k dispozici lepší hráče, lepší soupeře, lepší zázemí.
Whitemedia
17.01.2019 10:22
#
bobis21
17.01.2019 10:24
#
nevím, já bych asi radši trénoval Zlín než Kazachstán ... ale otázka je kolik platí
Scorsesehö_öbočí
17.01.2019 10:55
#
To je otázka za všechny prachy
ondrasch77
17.01.2019 12:58
#
to bude asi sakramentskej rozdíl...
Řekl bych o jednu nulu na konci víc
Spalovač šancí
17.01.2019 20:00
#
Tak hlavně aby ta nula navíc na konci nebyla za desetinnou čárkou
Ross Geller
17.01.2019 20:26
#
Každej to má jinak. Já bych třeba raději šukal asiatku než černošku, ale někdo to má obráceně.
spartan88
17.01.2019 10:25
#
do sparty
Hany45
17.01.2019 10:26
#
Míša De Bílek
FC Porto FC
17.01.2019 10:30
#
To už je lepší trénovat nějaky tým v Kazachstánu než jejich repre
cink
17.01.2019 10:48
#
Můžeš to rozepsat, nedává to smysl, ale možná máš nějaký argument
smazaný uživatel
17.01.2019 11:31
#
Tak já bych třeba taky radši Astanu a Evropskou ligu než Kazašskej nároďák
ratusek
17.01.2019 11:33
#
To jo, ale nějaký tým jsou míněny všechny a tam je lukrativbí pouze Astana
cink
17.01.2019 12:10
#
Radši Evropskou ligu než narodni tým? Můžeš to rozepsat, nedává to smysl, ale možná máš nějaký argument.
smazaný uživatel
17.01.2019 14:00
#
Nároďák prakticky bez šance na nějaký mezinárodní úspěch < Astana letos v EL, 15/16 LM, 16/17 EL, 17/18 postup ze skupiny EL, v kvaldě o LM loni porazili Legii, letos Dány. Nároďák, nejnižší skupina Ligy národů, vrchol je předposlední místo kvalifikace o ME. Takže ano, za mě raději EL než Kazašskej nároďák
meno
17.01.2019 14:31
#
FC Porto FC
17.01.2019 16:34
#
přesně. Plus do Kazachstánu si diky prachům můžeš přivést zajímavý hráče zatím co repre je nekonkurence schopná a opravdu tam není ani jeden výraznější fotbalista
Y.N.W.A
17.01.2019 10:53
#
je to jasný, Zlín chce skončit ve skupině 7. - 10. místo, aby mohl zabojovat o Evropu, ze šestky (možná i pětky) totiž nic nekouká
Pablos
17.01.2019 11:07
#
no zase by tu druhou skupinu museli celou vyhrát a pak ještě porazit buď 4. nebo 5. z té první ...to zase tak moc nadějně taky nevypadá ...jasný to 6. místo je plonkový, ale to 7. místo je ještě hodně těžký z toho něco vytěžit.
Y.N.W.A
17.01.2019 12:06
#
tak to je snad jasný, ale lepší něco, než nic, ne?
Pablos
17.01.2019 12:08
#
no pokud není na tom 6. místě moc velký odstup od těch před ním... tak ta šance je možná i větší o to zabojovat o tu EL
cottager97
17.01.2019 11:10
#
Legenda Nejradši bych ho viděl ale na lavičce naší reprezentace
andrew96
17.01.2019 11:18
#
Achjo. Bílek ve Zlíně buduje mužstvo dle vlastní libosti s neortodoxním rozestavením a teď to po něm bude muset těsně před startem jara převzít někdo jiný.

O Pivarníkovi (a stejně tak Habancovi) si pořád myslím, že je dobrý trenér, ačkoli v Brně si reputaci solidně pošramotil. Nabídka z první ligy, ještě od týmu z nejlepší šestky, je pro něj dar z nebes, tak snad si toho bude pořádně vážit.
krisa
17.01.2019 11:24
#
doufám, že už šprtá:

Kazachstán je největší země na světě,
ostatním státům vládnou malé holky.
Kazachstán je číslo jedna ve vývozu draslíku.
Kazachstáne, Kazachstáne, ty být velmi pěkné místo.
Kazachstán je přítelem každému - kromě Uzbekistánu. Tam žijí vlezlí lidé, co mají místo mozku kosti.
Kazachstán je domovem nejlepších prostitutek v regionu. Samozřejmě pokud nepočítáme Turkmenistán.
Chlupatá máma
17.01.2019 11:43
#
Na melodii hymny USA.
Firkraag
17.01.2019 11:47
#
RM1999
17.01.2019 12:30
#
Kang & Kodos
17.01.2019 12:33
#
El-Pistolero-68
17.01.2019 12:40
#
ondrasch77
17.01.2019 12:58
#
Mass
17.01.2019 14:03
#
Pamatuju jak někde hrála repre Kazachtánu a pustili před zápasem tuhle Borat verzi
SuperBanikovec
17.01.2019 17:14
#
*Nejčistších prostitutek....
krisa
18.01.2019 08:10
#
á, tak to pardón, nejsem úplně expert přes kazašskou hymnu a Kazachstán obecně..
Aldeano
17.01.2019 23:22
#
luismiksak
17.01.2019 11:51
#
Klobouk dolu pane Bílku! V Čechách neprávem vysmivany trenér, který téměř všude kde byl, tým buď nastartoval, nebo z nej vymackal maximum. I z te proklaté repre na Euru 2012... I tak dostal naloženo. Víc dostal snad jen Straka ve Slavii, i když ten to měl zaslouženě.
Takže za mě, i kdyby trénoval Kazachy jen třeba rok, tak zkušenost je to skvělá, trenersky ho to určitě obohatí a finančně ani nemluvě. Navíc je skvělý, ze vůbec chce Kazachstán českého trenéra. Fakt kloboucek dolu a poklona!
El-Pistolero-68
17.01.2019 12:41
#
Klokanomet
17.01.2019 15:43
#
Klidný střed
17.01.2019 16:56
#
To jeho CV vůbec nevypadá špatně.
Uwe háže buly
17.01.2019 17:29
#
Tak on už Kazachstán kdysi vedl Beránek.
mistr129
18.01.2019 02:59
#
Mirdon
17.01.2019 11:58
#
Od Bílka logické rozhodnutí, myslím že sám vidí, že po odchodu Beauguela a výkonech z poslední doby už to bude typické Zlínské jaro a takhle odejde jako pán. Naopak Pivarník, přestože dle mého to není špatný trenér si podle mne definitivně zničí pověst.
Greny
17.01.2019 12:30
#
A dobře Pivarnikovi tak.. dlouho jsem ho obhajoval jen ať si ji zničí a bude rád za něco na Slovensku
Pablos
17.01.2019 12:32
#
to co předvedl v Brně mi přišlo docela i hnus z osobního hlediska, všechny hráče a lidi tam vlastně neustále jenom potápěl v rozhovorech a že on vlastně nic
mayday
17.01.2019 13:31
#
V Brně se choval jak idiot. Například mě nasral, že vyhnal Pilíka, což byl v kádru jeden z mála technických fotbalistů. Samozřejmě to není dynamickej hráč vůbec, ale pokud umí vymyslet přihrávku, tak zkusím udělat sestavu a taktiku tak, abych ji využil a ne že ho vyrazím a v sestavě pak nebude fotbalista.
Druhá věc je, jestli na to samozřejmě totálně nesral na tréninku, to nevím.
luismiksak
17.01.2019 21:19
#
falešnáforma
17.01.2019 12:16
#
Všichni odsuzovali a nechápali vyhazov Pivarníka z Viktorky, ale Šádek brzy zjistil, že tohle není trenér pro boj o přední příčky a už vůbec ne do Evropy. V novodobé historii FCVP měl kromě Vrby nějaký přínos pouze Koubek, všichni ostatní se pouze zúčastnili a snad i neublížili. Rád bych se mýlil, ale pro Zlín špatná volba.
smazaný uživatel
17.01.2019 12:25
#
db18
17.01.2019 12:27
#
Jo ono jde o repre... tak to chápu, já myslel, že jde do klubu...
Ať se daří a Pivarník snad naváže na jeho práci a bude se mu ve Zlíně dařit...
Greny
17.01.2019 12:29
#
mayday
17.01.2019 13:32
#
Smát se nebo brečet? To je naprostá hrůza děs.
ondrasch77
17.01.2019 14:02
#
Tak zas buď rád, že to zacvaká Tipsport, když nemáte moc prachů...
mayday
17.01.2019 14:37
#
To je sice pravda, ale ten kádr... Kam se ten fotbal v Brně dostal a dno ještě podle mě nebylo dosaženo.
ondrasch77
17.01.2019 15:53
#
AjaxFans
17.01.2019 12:29
#
Takže derby je naše?
smazaný uživatel
17.01.2019 12:36
#
Derby s Kazachstánem?
Nebelung
17.01.2019 13:02
#
Hlavně aby byla vaše záchrana
Blasphemer
17.01.2019 12:36
#
Taky bych se na jaro radši zdekoval, kdybych měl trénovat Zlín.
Acrocephalus
17.01.2019 16:35
#
Jedna ostuda mu nestacila?
pepinho2
17.01.2019 17:45
#
Která?
PROrock
17.01.2019 18:35
#
prachy jsou prachy, nová výzva...já bych bral tuhle štaci taky, jde prostě za lepším Ve Zlíně mohou být spokojeni, co u nich odvedl za tu krátkou dobu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.