Bílek bude trénovat Kazachstán, ve Zlíně ho nahradil Pivarník

17.01.2019 12:44, aktualizováno 17.01.2019 13:41 - Aktuality
Roman Pivarník (© fczbrno.cz)
 
Trenér Michal Bílek skončil ve Zlíně a povede reprezentaci Kazachstánu. U šestého týmu ligové tabulky ho nahradil Roman Pivarník, který naposledy vedl ve druhé lize do loňského léta Zbrojovku Brno. Smlouvu podepsal do konce června 2021. První trénink s týmem absolvuje již dnes.

Je čest vést jakýkoliv nároďák, zahrát si kvalifikaci mistrovství Evropy. Je to velké lákadlo, po všech stránkách je nabídka velmi zajímavá," uvedl dnes Bílek na tiskové konferenci ve Zlíně. V nové funkci začne 1. února. Příští měsíc už se hrají dvě přípravná utkání, v březnu začíná kvalifikace," řekl kouč. Kazachstán se v boji o mistrovství Evropy 2020 utká s Belgií, Ruskem, Skotskem, Kyprem a San Marinem. O cílech jsme se zatím nebavili, ale každý národní tým má cíl, aby postoupil," uvedl.

Bílek bude bydlet v Astaně, s sebou si vezme jednoho asistenta, jeho jméno však neuvedl. Nejprve bude poznávat své nové svěřence. Bude to hodně odlišné, tady jsem všechny hráče znal, tam se s nimi budu teprve setkávat a poznávat. V tom to bude těžší," uvedl Bílek. Vnímám to tak, že Astana je přední tým, hraje evropské poháry, fotbalisté určitě nejsou špatní," řekl Bílek, který podle svých slov bude muset oprášit znalost ruštiny, anglický jazyk příliš neovládá. Smlouvu má na rok s opcí.

Bývalý reprezentační kouč trénoval Zlín od loňského května, smlouvu měl do 30. června 2020. Ocenil vstřícný krok klubu, který ho uvolnil. Podle svých slov zažil ve Zlíně výborný půlrok a dostal opět chuť do fotbalu. "Někdo to může chápat tak, že utíkám od rozdělané práce, ale vzal jsem nabídku, která by se v budoucnu už nemusela opakovat," uvedl Bílek.

Reprezentanti Kazachstánu už českého trenéra měli. V letech 2011 až 2013 je vedl Miroslav Beránek. Dosud koučoval tým Bulhar Stanimir Stoilov.

Zlín se pro Pivarníka rozhodl rychle. "Byla to první varianta. Jsem rád, že jsme se hned na první schůzce domluvili a mělo to rychlý spád," uvedl sportovní ředitel Zdeněk Grygera. Pivarníkovým cílem je udržet Zlín v první šestce. Klub i mužstvo jsou podle něj stabilizované. Nový trenér podle svých slov mužstvo zvenčí zná, není však vyloučené, že bude zkoušet hrát i v jiném rozestavení, než byli hráči zvyklí za Bílkova působení. Asistenti trenéra se s příchodem nového trenéra nemění.

Pivarník byl v hledáčku Zlína i loni v létě, ale kvůli smlouvě v Brně nakonec nepřišel. Za sebou má pestrou trenérskou kariéru. V Česku jednapadesátiletý kouč vedl Jihlavu, Plzeň, Bohemians 1905, Olomouc a Zbrojovku Brno, na rodném Slovensku pak Prešov a Dunajskou Stredu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5388
Komentáře (203 / 0 nových)
C-M@ster
17.01.2019 12:45
#
Blasphemer
17.01.2019 12:47
#
Snad si po tom Brnu trochu napraví reputaci. V Bohemce se mi jeho práce dost líbila, v Plzni skončil dost předčasně.
meno
17.01.2019 12:52
#
I s Jihlavou hrál dobře
J.Defoe
17.01.2019 13:35
#
Měl nadstandardní tým na druhou ligu...podle mě tu nepředvedl nic extra.
Aldeano
17.01.2019 23:23
#
Nr.Nobody
17.01.2019 12:54
#
V Plzni to byla katastrofa, ale patri mu jedno velke podekovani - Krmencikovi zachranil karieru. Byt uvidime co bude po tom zraneni..
Blasphemer
17.01.2019 14:30
#
Převzal to po Krejčím a herní projev byl naprosto totožnej (=strašnej), ale pořád skončil na prvním místě a následně to Horváth s tím druhým klaunem ještě víc dosrali.
Takže já to jeho odvolání furt vidím jako špatnej krok, mohl alespoň dotrénovat sezónu a pak ho mohli vykopnout, aby uvolnil místo Vrbovi. Takhle to ve mě pořád hlodá, že bychom možná teď měli o titul víc.
dinss
17.01.2019 15:08
#
Nr.Nobody
17.01.2019 15:31
#
Nemas pravdu. Vykony byly porad horsi, v EL katastrofa, divat se na to nedalo. S Krejcim jsme meli rekordni serii (na tu dobu), sice to nebylo nejpohlednejsi, ale porad lepsi, nez to pod Pivovarnikem. A ja si nemyslim, ze bychom ten titul dali, ale tak to uz je diskutabilni.
Blasphemer
17.01.2019 15:34
#
V EL to byla pod Krejčím úplně stejná katastrofa.
Výsledky měl v lize samozřejmě lepší, ta série vypadala na paíře super, pokud si nesledoval záapsy... ale herní projev, kterej byl oficiálním důvodem toho vyhazovu, byl úplně na stejným levelu. A letěl po titulu, což mohl klidně i Pivarník.
Blitzblane
17.01.2019 21:58
#
Pivovarník
Blitzblane
17.01.2019 21:58
#
>vyřazen z kádru<
17.01.2019 14:28
#
V Brne mi pripadnul ze spoliha spis na nahodou, moc nepripominal nejakyho erudovanyho odbornika. S kadrem k hovnu to hovno i hral
TurboPlastik
17.01.2019 14:32
#
Souhlas
Blasphemer
17.01.2019 14:32
#
V Brně to totálně dosral. Ale to je furt jedna štace. S Olomoucí, Bohemkou a i tou Jihlavou ukázal, že to žádnej debil není. A jak píšu výš, ani v Plzni to nebylo tak zas až tak hrozný, když vezmu v potaz, co jsme po Vrbovi měli za trenéry... tak z nich nejhorší nebyl.
Nr.Nobody
17.01.2019 15:40
#
A kdo byl horsi?
Blasphemer
17.01.2019 15:44
#
Uhrin třeba? A ten jeden postup přes Šachťar rozhodně nemůže přebít tu ligovou bídu pod ním.
Nr.Nobody
17.01.2019 15:47
#
To teda muze, protoze nemel o moc horsi ligovou bilanci, nez Pivarnik, i presto, ze jsme byli prvni. Jenze za to mohla spis slaba konkurence.
Blasphemer
17.01.2019 15:55
#
Prohrál ligu o třináct bodů. Tady mě nějaká bilance nezajímá, když to dopadne takhle. Navíc ty jeho arogantní rozhovory a k tomu finálová ostuda se Spartou... K tomu slavnej dvojzápas s Ploještí.
Prostě ne, Uhrin byl zdaleka nejhorší z těch trenérů po Vrbovi. Kromě jednoho dvojzápasu tady nic nedokázal.
Uwe háže buly
17.01.2019 19:24
#
db18
17.01.2019 21:25
#
navic tezil z toho, ze nastoupil bezprostredne po Vrbovi a ten tym jel porad ve stejnym rytmu... Pak to na cas pozvedl Koubek, ale stejne ta hra pak byla pod kazdym trenerem postupne horsi...

Jo a jeste bych rekl ze i duo Becka - Horvath bylo horsi
Blasphemer
17.01.2019 21:44
#
icka
18.01.2019 13:04
#
Greny
17.01.2019 12:48
#
Aspoň že je Zlín zachranenej
C-M@ster
17.01.2019 12:52
#
Podle mě skončí před Spartou
ke kanaka
17.01.2019 12:53
#
Losinho
17.01.2019 13:36
#
by bylo super, jako loni Olomouc
bobis21
17.01.2019 12:49
#
jeden soupeř v boji o poháry odpadá
ondrasch77
17.01.2019 12:55
#
Tak to bych ani neřekl....,
Pivo je podle mě lepší než Bílek a pro hráče bude nový trenér opět nový impulsem do další práce a díky tomu předpokládám, že nebudou mít to svoje klasiké průserové jaro...
Pablos
17.01.2019 12:58
#
naopak čekám týden co týden brečení, že po odchodu Beugela nemá žádný útočníky, které by ho nahradili a že bez toho to vypadá tak jak vypadá a bla bla bla ...
ondrasch77
17.01.2019 13:01
#
Tak Zlínští si nemohli vynachválit Vyhnala, navíc mají smrtící duo Poznar - Železník
To by bylo, aby góly nepadaly...
Pablos
17.01.2019 13:03
#
já neříkám, že nemají útočníky... já říkám, že on bude říkat, že nemají Beugela, úplně ho slyším
andrew96
17.01.2019 13:30
#
Doufám, že pokud bude hrát Pivarník na dva útočníky, tak vsadí na Jakubova a Vyhnala, kteří se jevili lépe než často zraněný Poznar a taktéž zraněný + impotentní Železník.
ondrasch77
17.01.2019 13:47
#
Třeba se ti dva (P+Ž) dostanou do stejné pohody jako byli, když jste se vrátili do ligy...
andrew96
17.01.2019 13:50
#
Poznymu bych ještě věřil, ale Železník vypadá, že zapomněl hrát fotbal. Ztratil rychlost a jinak nemá nic, čím by zaujal.
ondrasch77
17.01.2019 13:51
#
Tak to je blbý...
bobis21
17.01.2019 12:58
#
Podle mě právě lepší není. Čekám že tu první skupinu neudrží. Ale tak uvidíme, proto se ty zápasy hrajou
ondrasch77
17.01.2019 13:02
#
Já bych řekl, že jim právě závěrem podzimu pod Bílkem docházel den..., podle mě by první skupinu s Bélkem neuhráli..., ale jak píšeš - uvidíme
Nr.Nobody
17.01.2019 12:58
#
Lepsi urcite neni, ale s impulsem souhlasim, pod novym trenerem se budou chtit ukazat dalsi hraci, takze ztrata to na jare nebude. Ale uvidi se co potom dal.
ondrasch77
17.01.2019 13:05
#
Co dál? Prodej "lepších" hráčů do lepších týmů, nákup odložených hráčů a nadějí z 2. ligy, neúspěšný pokus v boji o zákl. skupinu EL, díky tomu odpovídající ztráta v lize, Pivo vyhozen, hledání nového trenéra... Asi takhle nějak...
salm0n
17.01.2019 12:56
#
Bucky
17.01.2019 12:49
#
Moc lepších trenérů k dispozici není, dobrá volba.
king23
17.01.2019 12:51
#
king23
17.01.2019 12:51
#
Jo sorry, tys myslel asi Pivarníka, moje chyba
Bucky
17.01.2019 13:00
#
Pablos
17.01.2019 12:52
#
pro mě teda přesně ten typ trenéra co se tu bude točit napříč klubama do nekonečna skoro
Bucky
17.01.2019 13:02
#
Za mě na Bohemce super výsledky, s Plzní taky dobrý, jen Brno nevyšlo. A upřímně, ono tu není moc trenérů, kteří by se netočili. Napadá mě jen Trpišovský, ale ten je pořád na začátku kariéry, takže tam se to asi nedá moc posuzovat.
pingla
17.01.2019 13:38
#
přesně, český Sam Allardyce
db18
17.01.2019 12:53
#
salm0n
17.01.2019 12:56
#
Kdy už ho konečně deportují zpátky na Slovensko
ondrasch77
17.01.2019 13:06
#
krisa
17.01.2019 13:37
#
věděl bych o lepším kandidátovi, akorát s tím by nás slováci poslali doprdele..
ondrasch77
17.01.2019 13:47
#
patrně myslíš Bureše
grumpa
18.01.2019 09:29
#
lichna.
17.01.2019 13:10
#
ondrasch77
17.01.2019 13:24
#
ZB 07
17.01.2019 13:25
#
Pablos
17.01.2019 13:29
#
Mass
17.01.2019 13:47
#
Vosic
17.01.2019 13:50
#
ClancyWiggum
17.01.2019 13:52
#
Ten skluz pořadatele
REPLIKATOR
17.01.2019 18:53
#
Talent
KingMaster13
17.01.2019 14:42
#
SaianSupaCrew
17.01.2019 16:11
#
SaianSupaCrew
17.01.2019 16:12
#
*
REPLIKATOR
17.01.2019 18:51
#
Bex5
17.01.2019 19:22
#
jenage
18.01.2019 09:20
#
Co má tento zápas společného s Bílkem?
naheCZ
18.01.2019 23:28
#
Spalovač šancí
17.01.2019 13:18
#
Kde se pivo vaří, tam se dobře daří
ZB 07
17.01.2019 13:25
#
No tady měl Pivarník velký štěstí, snad si napraví reputaci...
Briggus
17.01.2019 13:30
#
Zajímala by mě česká verze tohohle proslulého "British managerial merry-go-round"
https://i.redd.it/r1ucfmvq8pl01.png
Myslím, že Pivarník by asi vedl
lampas
17.01.2019 13:47
#
Ten kdo skončí letos šestý v lize, si vytáhne solidního černého petra. Ještě že k nám zatím nedorazili žádné posily, tím šance, že bychom se omylem urvali a šli výš dost klesá.
ondrasch77
17.01.2019 13:52
#
Na zítra máte ohlášené nějaké novinky, ne?
Já někde četl o koho máte zájem, ale v tom množství informací to nedokážu už dohledat...
lampas
17.01.2019 16:24
#
Něco jsem slyšel o Pilíkovi...no jsem taky zvědav, nic velkého si neslibuji.
ondrasch77
17.01.2019 16:59
#
Pilíka jsem slyšel taky, ale přišlo mi to spíš jako fejk..., mám pocit, že se psalo o někom, kdo byl v minulosti docela dobrej...
Pablos
17.01.2019 13:53
#
dneska jsem si o tom už s někým diskutoval. Já když nad tím tak přemýšlím víc a víc, tak tomu novému formátu i přecházím na chut... ono je to lepší skončit na 6. místem před tím play off než skončit na 7. místě. Pokud ovšem mezi 5. a 6. není nějákej propastnej rozdíl.
Mumloch
17.01.2019 14:58
#
Nr.Nobody
17.01.2019 15:42
#
Skoncit 6. je naprosto k hovnu, protoze tam ten bodovej rozdil bude obrovskej.
Pablos
17.01.2019 15:51
#
tak teď je ten obrovskej rozdíl celý dva body no
Pablos
17.01.2019 15:53
#
resp. 3 body na 4.místo (ať je to úplně jistý)
Nr.Nobody
17.01.2019 16:07
#
A ono uz se odehralo 30 kol?

Nehlede na to, pokud jako slabsi tym skoncis 6., tak pak musis hrat o EL s 5 nejlepsima tymama.. Pokud skoncis 7.-10. tak hrajes s prumerem a pak jen s jednim silnym, tak je to snad jasny.
lampas
17.01.2019 16:26
#
Pablos
17.01.2019 16:52
#
neodehrálo a to platí tenhle argument na obě strany, ten rozdíl může být velký, ale nemusí prostě... na to není nějáký pravidlo. No musíš, ale všechno vyhrát v té druhé skupině a i vyhrát nad tím silným ...v té první nemusíš všechno vyhrávat, ale stačí ti jen bodovat líp jak soupeř před tebou, který také hraje proti silným týmům, takže vše asi vyhrávat taky nebude.
Z toho mi vychází lepší se držet na dosah týmů přede mnou v té první skupině po 30kole, než hrát na tu druhou skupinu a tam pak už jen klasické play off, žádné sbírání bodů.
Pablos
17.01.2019 16:57
#
i když je fakt, že pak ještě musíš hrát ten zápas s tím vítězem druhé skupiny. Ale to pořád mi nemění něják názor na to, že už mi to nepříjde tak strašný jak mi to zprvu co to vzniklo přišlo.
ondrasch77
17.01.2019 17:01
#
V té první skupině je zkrátka daleko pravděpodobnější, že na tebe nějaké "evropské" místo zbyde (4-5 ze šesti), v druhé je to jen v teoretické rovině...
Pablos
17.01.2019 17:12
#
taky mi to právě tak příjde
Nr.Nobody
17.01.2019 17:18
#
To prave vubec pravdepobne neni. Protoze vis na 99%, ze prvni tri mista budou mit prazska S a Plzen. Tim padem uz hrajes jen o to posledni misto, s dalsima 3 tymama. A hrajes 5 zapasu proti silnejsim tymum, nez jsi ty. Kdezto ve skupine 7.-10. hrajes se slabsima, hrajes jen 2 zapasy a pak si to rozdas o Evropu s jednim tezsim.
ondrasch77
17.01.2019 17:30
#
Když myslíš...
Plzeň jsme doma porazili, se Slavii výhra / prohra, se Spartou plichta / prohra...
Já si myslím, že skončíme 3. my a Baník se Spartou si to rozdá o 4. místo...
Nr.Nobody
17.01.2019 17:39
#
Ale vas ja radim na 4. misto. Vypsal jsem tymy, kterym se 6. misto naprosto nevyplati.
>vyřazen z kádru<
17.01.2019 18:00
#
je to jen o metodice jakou si zvolis sam a ktere pak budes verit Treba lonska Plzen by asi v tomhle systemu titul neziskala, na jare byla na facku a tezila z nevyrovnanosti ligy jako celku
ondrasch77
17.01.2019 18:20
#
Nr.Nobody
17.01.2019 17:19
#
Naprosto nesouhlasim. Protoze i kdybys mel nakonec stejny pocet bodu jako 5. tym, ale byl bys Zlin, Liberec, Teplice apod. tak ta pravdepodobnost, ze bys uhral proti zbylejm tymum vic bodu, je miziva.
Pablos
17.01.2019 17:55
#
No nevim mně teda příjde, že se svým způsobem liga vyrovnává na to, abych byl tak jistej v tom, že tým, který se bude držet v závěsu toho 5. případně 4. týmu by měl jasně propadat v konfrontaci pak s nima, to moc nemá něják logiku (pokud tu kvalitu nemá, tak co dělá takhle nahoře). A hlavně máš na to prostě k dispozici pár zápasů... v té druhé skupině posereš jeden match a končíš prakticky.
Nr.Nobody
17.01.2019 18:01
#
Nahoře je třeba z toho důvodu, že dokázal porazit všechny týmy pod sebou, ale s těma nad sebou nehrál ani bod.
Pablos
17.01.2019 18:05
#
No hele uvidíme jak to celé dopadne. Můj tip je ten, že ten který skončí na 7. místě tu EL stejně neudělá a ani ten 6. ...udrží si to ta první čtyřka (pětka)
ondrasch77
17.01.2019 18:21
#
ondrasch77
17.01.2019 16:22
#
T7s
17.01.2019 13:48
#
ty kravo, ten je dobre na srot
Oliver Roland
17.01.2019 14:28
#
Som, som najebany, som pekne najebany...
Klokanomet
17.01.2019 18:20
#
mayday
17.01.2019 17:59
#
Vypadá jak namrdanej no
Hokaido
17.01.2019 14:44
#
Jinak teď už máme 4 trenéry reprezentačních týmu. Zajímalo by mě, jestli má vůbec nějaká země víc.
patas92
17.01.2019 14:50
#
No, jenom v Africe je 9 francouzských trenérů
T7s
17.01.2019 14:53
#
kurva
Hokaido
17.01.2019 14:54
#
Aha.
T7s
17.01.2019 14:52
#
podle me urcie minimalne francouzu bude v Africe spousta, nebo aspon bejvalo
smazaný uživatel
17.01.2019 14:57
#
Němci a Italové mají určitě taky spoustu, i když takhle z hlavy mě napadá akorát od Italů Lippi v Číně.
smazaný uživatel
17.01.2019 15:06
#
Němci třeba Michael Skibbe u Řecka, Franco Foda u Rakouska, Gernot Rohr Nigerie, Bernd Stange Sýrie. Italové Christian Panucci u Albánie, Franco Varrella San Marino :D, Marco Rossi Maďaři, Alberto Zaccheroni SAE, Lippi u těch Čongů.
smazaný uživatel
17.01.2019 15:07
#
Co jsem to tak projížděl, tak spousta trenérů byla ještě ze Španělska a Belgie.
smazaný uživatel
17.01.2019 15:11
#
Evropa https://tinyurl.com/yc4ejv98
Afrika https://tinyurl.com/y7ab9vja
Jižní Amerika https://tinyurl.com/yakz868r
Asii jsem našel jen ty co jsou teď na Asijskym poháru https://tinyurl.com/yapqaqwx
Pablos
17.01.2019 15:12
#
mně teda funguje jen ten poslední link
Blues&Milanista
17.01.2019 16:53
#
Ty jo, teď mě napadlo, trénoval v JA někdy evropan? Vůbec si to teď nevybavuju, tak možná jen blackout, ale fakt si nemůžu vzpomenout.
smazaný uživatel
17.01.2019 17:15
#
Co jsem tak zběžně koukal, tak třeba Peru trénoval 92-93 Srb Vladimir Popović, nebo třeba 1972 Maďar Lajos Barót, ještě předtím v prehistorii tam byli nějací Španělé. Argentinu trénoval 1930 Ital Felipe Pascucci a 1968 Italo-Argentinec Renato Cesarini :D. Brazílii trénovali vždy jen Brazilci. Venezuelu trenovali dva Srbové, Řek a Belgičan. Kolumbii například Rakušan či Makedonec. Povětšinou se jedná ale o období tak do sedmdesátých let. V posledních desetiletích jich tam bylo minimum.
Blues&Milanista
17.01.2019 18:06
#
Makedonec Zajimavý, ono celkově i na týmové úrovni si tam evropany moc nepustí, což pak tak vypadá, když v ARG lize se hraje totální vabank občas.
Jeňa
17.01.2019 16:14
#
Třeba stejně velké Švédsko má taky 4. (Švédsko-Andersson, Island-Hamrén, Filipíny-Ericsson, Norsko-Lagerback)
Uwe háže buly
17.01.2019 19:33
#
I Srbové budou mít třeba víc, těch mi přišlo, že trénuje hromady v reprezentacích.
martakubis
17.01.2019 14:54
#

OT: Na eurofotbalu v expreskach je, ze prestoupil Čvančara. To je manžel od Čvančarový neví někdo?
Blasphemer
17.01.2019 14:57
#
táta
Puskas
17.01.2019 15:12
#
Osmnáctiletý?
C-M@ster
17.01.2019 16:18
#
Jestli není teď, tak jednou bude.
yanezz
17.01.2019 15:02
#
Zdálo se to, jako tutovka. Vukadin Vukadinović měl odejít na hostování do FCB. Jenže se tak na 80% nestane, neboť @ACSparta_CZ s hostováním nesouhlasí. Osmadvacetiletý záložník tak stále neví, kde bude na jaře hrát, v prvním týmu Sparty se s ním nepočítá. #prestupy #acsparta
Blasphemer
17.01.2019 15:04
#
Taky by byli čůráci, kdyby posilovali konkurenci v boji o pátej flek.
dinss
17.01.2019 15:09
#
dinss
17.01.2019 15:10
#
Byla analýza..
ondrasch77
17.01.2019 16:54
#
Mě spíš připadá, že Sparta nechce hostování, na prodej ho klidně pustí...
HonzaBanik
17.01.2019 17:06
#
Prodej je ale trochu hloupost v tomto případě...18 měsíců do konce smlouvy, plat prý 400 tisíc měsíčně, 28 let, je trochu problémový...Roční hostování s opcí by bylo asi nejlepší, nejbezpečnější, alespoň pro nás a 75% platu bysme mu uhradit snad mohli, opce půl roku před koncem smlouvy by nebyla vysoká...Kdyby se nechytil, tak ho půl roku před koncem smlouvy někde do Gruzie a podobných zemí ACS prodá relativně lehce...Takže z logiky věci mi to vychází jako fajn věc i pro Spartu...Asi o tom přemýšlím blbě...
ondrasch77
17.01.2019 17:12
#
Spíš o tom přemýšlí blbě oni, ale to v jejich přestupové politice není žádná novinka Já si hlavně myslím, že se ho chtějí zbavit jednou provždy a ne se k tomu vracet zas za půl roku / rok, navíc ho ještě platit a následně posílit konkurenta v boji o třetí místo.
Třeba nakonec půjde ven...
HonzaBanik
17.01.2019 17:31
#
To máš pravdu, ale moc si nedovedu představit kdo by po něm šel...Třeba týmy v Gruzii, my v Baníku máme zkušenosti s Kutaisi (Hlinka - odešel tam nakonec jako volný hráč + Azackij - hostování s opcí), tak nabídnou hráčům velký podpisový bonus a plat, ale na jejich současné týmy dost kašlou, to se potvrdilo i s Azackym, byl jeden z jejích top hráčů, odehrál všechno a oni za čerstvě pětadvacetiletého stopera se smlouvou ještě na 1,5 roku nabídnou 40 tisíc euro...Což je trochu směšné, čekal jsem minimálně pětinásobek, spíše desetinásobek...
Zase za okamžitý přestup, když tam má smlouvu ještě na 18 měsíců by asi ve Spartě chtěli 8, 10 mega si myslím...Nevím, z mého pohledu by to bylo prostě v současnosti rizikové, kdyby do Baníku přišel na přestup, jsem o něm přesvědčený, tak na 50%, hostování je v českén fotbalu originální tím, že hráč proti svému mateřskému týmu nehraje, takže je by ve vzájemných zápasech neohrozil a stále si myslím, že by Sparta měla cílit na SKS a FCVP, než na nás nebo na vás i když spolu bojujeme v této sezóně o 3. místo...Pravdou ale je, že to není tím, že bysme byli kvalitnější než oni, spíš Sparta prochází krizí...Kdyby si nechali těch 20 - 25% jeho platu, tak ze 400 tisíc by platili maximálně 100, za rok tedy milion...Když si vezmeš jak platí a ještě budou nejspíš dlouho platit Kayu a Ben Chaima, tak nějaký milion za Vukadinoviče za rok by už Křéťa snést mohl, navíc, když za rok v zimě za něj nějaké ty drobné může dostat zpátky...
ondrasch77
17.01.2019 17:38
#
Já to vím..., Křéťa tohle hlavně ani podle mě neřeší, od toho je tam sportovní ředitel TR10 Za ty prachy, co píšešbyste ho klidně koupit mohli

Být hráč Sparty má ještě ve světě nějaký kredit, takže by ho klidně mohl vzít někdo ze spodku Turecka, Kypr, Kazachstán, příp. Polsko - zas takové prachy to nejsou...
HonzaBanik
17.01.2019 17:46
#
Jasně, ale Křéťa tam dává peníze z největší části, ale jo, jinak souhlasím, ta částka by pro Brabce byla určitě hratelná, u Holzera ještě trochu větší částka nebyla problém, ale tam je trochu problém jeho věk, bylo mu čerstvě 28 + jeho renomé, není tak špatné, jako u Konatého třeba, ale ani úplně nejlepší, ve Spartě byl ve většině zápasů, co hrál úplně utopený a ani se zrovna nepředřel...Prostě hostování opcí vidím asi jako nejbezpečnější variantu, z pohledu Baníku, ale třeba se to ještě nějak zamotá...Kdo ví.
ondrasch77
17.01.2019 17:49
#
HonzaBanik
17.01.2019 18:08
#
Negolgol prý do Baníku podle článku ve Sportu...Já se asi půjdu ožrat
Pablos
17.01.2019 18:13
#
ten ještě bude Hattrickgolgol u Vás
HonzaBanik
17.01.2019 18:17
#
Pablos
17.01.2019 18:19
#
když ho mohl dát Diop
ondrasch77
17.01.2019 18:20
#
Už jsem Kvasnicu zkouknul ... Ale je dost možné, že zůstane v Praze...
HonzaBanik
17.01.2019 18:32
#
Právě, že se bojím, že to bude jen o nabídnutém platu a Baník mu prostě bude schopen nabídnout lepší podmínky než Dukla s Bohemkou, ale snad se mýlím a sám hráč snad bude chtít zůstat v Praze, kde to má zcela jistě skvělé...V Ostravě by si ho pletli s cigánem, je tam špatné ovzduší, málo zábavy v porovnání s Prahou...Golgol v Praze zůstane, zůstane...Tomu věřím
ondrasch77
17.01.2019 18:36
#
Taky si myslím, že zůstane v Praglu
Stejně je to prdel, loni v lednu jsme o něj měli zájem, MB ho nechtěla prodat a nabídla Chramostu, v létě ho prodali do Sparty a v lednu nevědí, co s ním Mohl si kopnout EL, takhle bude rád když bude hrát o padáka v Dukle nebo u Klokanů...
HonzaBanik
17.01.2019 18:45
#
Jo, on není úplně hrozný, na ligu by mít ještě mohl, když bude makat, ale i když nechci vypadat arogantně, tak hroťák, který 14 měsíců nedá gól do Baníku, do Baníku, který je na 3. místě v první lize prostě přijít nemůže, zvlášť, když ty góly nedal při angažmá v Bolce a Spartě...To je prostě úlet a raději přežiju Kubu Šašinku, k tomu je někde v rezervě Opavy Puškáč, kterého prostě musíme dotáhnout už teď v zimě, jinak tam bude dostávat neskutečnou bídu na jaře, nebude hrát ani za rezervu, bude vlastně jen běhat, psychicky pro něj asi taky docela teror od opaváků (neříkám, že nezaslouženě)...To by byla ukázka velkého amatérismu...S Chramostou jste to celkem vyhráli, to je dobrý ligový útočník, takového my třeba nemáme, když nepočítám skoro důchodce cholerika Baroše, jinak je to šedý průměr až podprůměr a Golgol by se na 99% k této šedi připojil...
ondrasch77
17.01.2019 18:53
#
Tak já si myslím, že Golgol není špatnej, ze začátku v MB ty góly dával, pak se asi něco stalo (??), ve Spartě nedostal vůbec čuchnout. Pořádnej trenér by z něj zase udělal fotbalistu... Nicméně vy byste potřebovali někoho jako je Doli nebo Wagner...
HonzaBanik
17.01.2019 19:26
#
Však na ligu v horších týmech by mít mohl, ale přeci jen, Baník by fakt měl mít větší ambice než brát hrota, který tak dlouho nedal gól a navíc, bude mu letos 29, tam opravdu nevidím velkou perspektivu...Wagner by byl určitě lepší i když pohybově se dost zhoršil, ale to je možná i tím, že v Karviné nemá konkurenci, tak se nezlepšuje, Doli je nereálný, Pelta si pohlídá, aby dostal pořádně nasypáno, jak si určitě zaslouží...Ale jinak typ vysokého produktivního hrota určitě potřebujeme, to souhlasím, ale to by Brabec nesměl být škrt, je to možná hnusné, ale teď je prostě ještě třeba aspoň těch 20 mega na přestupy nasypat, jinak kvalitní hráče jen těžko získáš...Obří investice do mládeže se do pěti let určitě vrátí v nějakém přestupu s vyšší přestupovou částkou, ale teď je prostě ještě moc brzy a jestli chce, aby byl Baník konkurenceschopný...
ondrasch77
17.01.2019 20:19
#
Tak my jsme měli zájem o Kozáka a ten taky rok nedal góla a před tím snad dva roky a taky je mu 29
Jinak s tím pořádným útočníkem - ono v lize není moc kde brát, museli byste upřít zrak do zahraničí nebo vzít Wagnera a pořádně ho vycepovat..., krom toho že nemá konkurenci, tak chlastá jak prokoplej a je línej jak prase
Pablos
17.01.2019 18:53
#
ale nejdřív se v té mladé boleslavi docela slušně prosazoval ....pak přišel ale nějákej zlom no.
CR 7
18.01.2019 14:07
#
Golgola jsme podepsali jako volného hráče, kvůli zraněním Pulkraba a Kadlece.
Vosic
18.01.2019 08:10
#
dondinho
18.01.2019 11:39
#
on myslel Barcelonu
T7s
17.01.2019 15:17
#
s neposilovanim chacharu samozrejme souhlas.. akorat ted uz je to teda 82%
JeséRodriguez
17.01.2019 18:23
#
No tak já myslím, že můžou být rádi, že k nim Vukadinovič nejde. Snad se ho zbavíme.
clovek1
18.01.2019 09:16
#
Ale ani Golgola nechci. To raději Puškáče.
lampas
17.01.2019 16:31
#
Karl by se mohl urvat
FCSL
17.01.2019 16:49
#
Jeden Malinskej stačí
HonzaBanik
17.01.2019 16:39
#
Hmm, tak to je paráda, jak pro něj, tak pro nás Napadlo mě, že by mohl odejít na hostování do Bohemky místo Reitera a ten by přestoupil k nám, ale to je asi hloupost, jeho plat by Bohemka nezaplatila ani z 50%, jestli je pravda, že tam bere 400 tisíc měsíčně...Tak snad někoho Jankulovski najde, je to fakt třeba...Puškáč ještě taky není v týmu, takže...Jsem z toho malinko rozpačitý.
HorajzmAmmann
17.01.2019 18:11
#
Vukadinoviče nechci, Golgol bude lepší
ratusek
17.01.2019 20:34
#
Golgola už jednoho máme, na co dva
HonzaBanik
17.01.2019 20:53
#
Jako fakt, hroťák, který nedal 14 měsíců gól?
Rob Roy
17.01.2019 21:37
#
Nemůžeš dávat góly, když tě trenér nestaví. Stačí se podívat - Golgol odehrál minulou sezonu v základu jen jeden ligový zápas a více než na 15 minut naskočil jen dvakrát. To je pak těžký. Tento podzim taky jen jednou základ. Neříkám, že to je skvělej útočník, ale když se mu dá důvěra a odehraje dva tři zápasy v základu, tak nějaké góly dávat začne.
HonzaBanik
17.01.2019 21:44
#
No, nevím...Vidím tolik jiných variant a lepších...Ale když to bude přání vedení, tak s tím nic nenadělám...
HorajzmAmmann
17.01.2019 21:52
#
napiš mi ty lepší varianty...
HonzaBanik
17.01.2019 22:09
#
Vlkanova, Vukadinovič, Wagner, Van Buren, Mešanovič, Pulkrab, Ekpai, Ikaunieks, Zajíc, Reiter, Schranz, Ba Loua, to jsou hráči jen z první české ligy + Vlkanova z Hradce, útočníci + pravé křídla, kteří nejsou sci-fi...Ale fajn, když se ti Mebrahtu líbí...Já na to mám ale jiný názor.
HorajzmAmmann
17.01.2019 22:10
#
ok
HorajzmAmmann
17.01.2019 22:14
#
já jen teda, že psát co by dělal v Baníku Golgol když nedal 14 měsíců gol a pak napsat třeba Ikauniekse nebo Schranze...
HonzaBanik
17.01.2019 22:31
#
Myslíš toho Schranze, který dal na podzim dohromady 5 branek za poslední mužstvo tabulky? Nebo Ikauniekse, kterého v létě chtěli i ve Slavii? Schranze, který je o tři roky mladší než Golgol a Ikauniekse, který je mladší o čtyři...Když Páník mluvil o tom, že chce do týmu hráče kolem 25 let...
HorajzmAmmann
17.01.2019 23:15
#
Ano, myslím toho Schranze, který dal na podzim 4 branky a z toho 3 z penalty
andrew96
18.01.2019 13:36
#
HonzaBanik
17.01.2019 23:06
#
Samozřejmě, Baník může spoléhat na to, že zná bývalé boleslaváky v kádru a přestupová cena bude hodně symbolická, že je to hráč, který dokáže zahrát i pravé křídlo, že v minulosti ty góly dál a dal jich dost...Takže to neber špatně, vytáhl jsem pár jmen, kteří se mi zdají potenciálně zajímavější a "koupitelní" pro Baník, ale jestli to Jankulovski a spol. cítí jinak, tak fajn, ať přijde, oni tomu rozumí víc, já jsem jenom fanoušek...Od toho je diskuze, ať si k tomu každý něco řekne...Třeba zazáří a já budu za totálního pitomce, jdu s kůží na trh prostě , ale názor na něj prostě dobrý nemám a tak bych to asi ze své strany ukončil.
HorajzmAmmann
17.01.2019 23:19
#
ok, já mám Golgola celkem nasledovanýho. Líbil se mi hosně v MB. Nedává šmudly ze dvou metrů, skoro do všeho se dostal sám rychlostí, technikou ve vápně kdy mu nedělá problém posadit na prdel obránce. Má výborné zakončení a náběh za obranu... . Ty čísla nemá jen tak, opravdu něco umí... Chtěl jsem ho do Baníku už před sezonou. Ale někdo mi zase psal, že trošku sere na treninky a podobně, na druhou stranu fotbalové kvality si myslím, jsou pro Baník určitě dostačující. Pokud by nebyl za nějakou dardu určitě bych ho podepsal...
HorajzmAmmann
17.01.2019 23:35
#
tím neříkám, že to je nějaká hvězda. Ale když to asi nevypadá na Doležala, Zajíce si ted nemůžeme dovolit tak tohle by mohla být varianta, která by nám do konce sezony mohla pomoct. A hlavně skoro zadarmo (pokud se ho chce Spata zbavit)
HonzaBanik
18.01.2019 06:42
#
Sparta se ho chce zbavit, vlastně by tam ani nikdy nebyl, kdyby neměli nouzi o útočníky, podepsal tam smlouvu do 30.6.2019, takže odstupné i hodně symbolické, milion, milion a půl by rozhodně brali, za takovou částku + plat max. 100 tisíc a smlouvu maximálně na 2,5 roku, spíše 1,5 se o tom možná můžeme bavit, ale stejně se větším investicím nevyhneme, jestli chceme být konkurenceschopní, v létě je třeba pořešit Zajíce, jestli budou chtít 10 mega, tak ať, je to kruci fix jeden z nejtalentovanějších českých hrotů do 23 let, potenciál na 10+ gólů má, variantou by mohl být i Pulkrab, pro nás hodně dobrý, pro Spartu možná postradatelný, jestli se vlezeme do 15 mega, tak pojďme do toho, samozřejmě jsou i další varianty, které je možné najít, chce to fakt útočníka za Baryho, takhle by mohl O. Šašinka odejít na hostování, J. Šašinka na přestup, doplňoval by Mebrahta + kvalitní posilu a Puškáče, tři typičtí hroťáci to jde + Wojatschke, Barkov v béčku, takhle bych byl asi spokojený...Samozřejmě je třeba podepsat na další sezónu i Laštůvku (tam to bude klíčové i s přihlédnutím k formě Budinského), Fleišmana a na dvě a více sezón Šindeláře, jako spolehlivého stopera, kterému nevadí ani lavička, pak by to nejspíš chtělo konstruktivního a mladého stopera za Procházku, možná jednoho univerzála, typu Květa, určitě pravého obránce za Pazderu, nejspíš i typické pravé křídlo k Fillovi, tam se uvidí, jestli nebude stačit návrat Azeveda, který by byl na rozšíření kádru dobrý, ale vztahy s Jankulovskim byly narušeny...Nechci dopadnout jako Sigma, která se ze třetího místa z loňska sesunula až k sestupovým pozicím..
HonzaBanik
18.01.2019 08:03
#
Jinak za mě palec nahoru pro Baník, že si trvá na svém, Vukadinoviče chtěli na hostování do konce sezóny, Sparta chtěla okamžitý přestup i když za velmi přijatelných podmínek, s jeho "formou" a renomé a velkým platem by to byl ale velký risk i když ho mám za dobrého fotbalistu, tak s tímhle souhlasím
ondrasch77
18.01.2019 06:42
#
Losinho
18.01.2019 09:18
#
ondrasch77
17.01.2019 21:44
#
HorajzmAmmann
17.01.2019 21:49
#
a že toho za těch 14 měsíců nahrál Předtím v MB gol každých snad 160 minut.

Jediný co se u něj bojím, že je pořád zraněný a už má 28 nebo kolik...
Kostomlat
17.01.2019 15:16
#
Solidní trenér, u nás jsem od něj čekal víc (rozuměj záchranu), nicméně po nadějným podzimu 2017 přišlo depresivní jaro 2018, kdy se podle mě mančaft i on svezli s celkovou letargií vedení klubu. Taky je pravda, že mu Bartoněk nekoupil žádný solidní posily. No prostě angažmá v Brně bylo celkově nešťastné, ale nemyslím, že by to byla jeho chyba. Jak říkám, spíš se to blbě sešlo a projevilo se, že klub byl (je) špatně řízenej a v podstatě kromě peněz nemá v současnosti ani ambice s tím něco dělat.
Pro Zlín bych řekl ideální trenér.
>vyřazen z kádru<
17.01.2019 16:00
#
Aldeano
17.01.2019 23:25
#
Jolly Roger
17.01.2019 15:44
#
Bílek ven!
REPLIKATOR
17.01.2019 18:53
#
mayday
17.01.2019 15:44
#
Z jeho celkovýho projevu při rozhovorech mi tak nějak připadá, že asi neumí moc jednat s hráči, že to není zkrátka psycholog.
SixSense
17.01.2019 15:59
#
Ten Pivovarník na fotke vyzerá ako hneď ráno po opici.
Mirek na tenisu
17.01.2019 22:18
#
Ako ty? Sivi do teho!
SixSense
18.01.2019 14:54
#
Niekedy po mixe vyzeram aj horsie.
Thundeus
17.01.2019 17:31
#
Aspoň, že tak. Dobrý trenér.
Bílkovi patří dík za začátek sezóny! Ať se v Kazachstánu daří.
Mirek na tenisu
17.01.2019 22:17
#
Žloudek se nedomluví po anglikánsky? Co dělal celé ty roky ve volném čase? A že ho po různých vyhazovech měl!
Aldeano
17.01.2019 23:32
#
Bude celkem zajímavé, jak to bude herně pod Pivarníkem vypadat. Přeci jen ten kádr byl daleko vhodnější pro Bílka, mít bijce vpředu a zjednodušovat hru nákopy. Z většiny logicky Pivarník fotbalisty neudělá a kádr asi taky jen těžko radikálně změní, takže jsem opravdu zvědavý jak se s tím popasuje...
Coutinho10
17.01.2019 23:43
#
tak že by ta Brazílie nakonec klapla ?
https://twitter.com/LudekMadl/status/1085978345727320069
20DollarsInMyPocket
17.01.2019 23:49
#
Ty ceny vstupenek budou ale určitě brutální
Coutinho10
17.01.2019 23:51
#
tohle jsem ochotnej podstoupit ...takováhle možnost a ještě doma...wow
KingMaster13
18.01.2019 00:05
#
Vidět válet se Neymara? Stojí mi to za to? Ba ne samozřejmě, že asi ten zápas budu chtít vidět, záleží na ceně no
Coutinho10
18.01.2019 00:15
#
ještě teda počkáme na oficiální potvrzení , ale jako tohle je pro mě víc jak sen
KingMaster13
18.01.2019 00:31
#
Tak samozřejmě Coutinho, konečně tě uvidím hrát
Coutinho10
18.01.2019 00:40
#
...každopádně to bude celkem masakr ani ne tyden...nejdřív ve Wembley domácí Anglie a pak Brazílie ....to je skoro jako náhrada za dlouhou absenci na MS
KingMaster13
18.01.2019 00:51
#
Jako jo no Ještě Slávinka aby postoupila přes Genk a třeba Leverkusen a pak chytla Chelsea nebo Inter Škoda, že už nevyjde to AC
Coutinho10
18.01.2019 01:08
#
jojo...dnes už jsem si mohl koupit lístek, takže super a těšim se, ikdyž ten Genk bude dost zrádnej...nedávno jsem viděl nějaký jejich sestřihy a máme se na co těšit , ale aspoň to bude zajímavý v tom, že proti sobě půjdou dva leadeři svých lig, takže to bude zajímavá konfrontace jinak při případným postupu by dostat Arsenal nabralo ještě větší náboj, když Čech končí po sezoně karieru ale Inter nebo Chelsea bych taky bral
KingMaster13
18.01.2019 01:27
#
Bude to strašně těžký přes ten Genk projít. Oni hlavně směrem do ofenzívy tam mají individuality o kterých se nám může jen zdát. Ovšem 1 fanda z Belgický sekce mi říkal, že nemají moc propracovaný systém hry a ani sami nevědí moc co hrají, jejich silné individuality vždy ten zápas zvládají vyhrát sami.Takže se tady nabízí otázka, jestli jim to naše týmové pojetí hry a hlavně rychlé dostupování zlomí vaz, či ne. Rozhodně s nima ale nesmíme hrát jak s Bordeaux a Kodaní. Pokud se dostaneme do vedení 1:0 tak musíme se snažit hrát furt dopředu a pokud možno na výhru o více golů. Rozhodně se nesmíme pokusit bránit vedení 1:0 protože zrovna tady bychom na to mohli šeredně dojet. Jsem ale rád, že jsme nedostali třeba Arsenal a tak si to můžeme o ten postup rozdat
Coutinho10
18.01.2019 08:53
#
jo, to mas pravdu...to s tim jejich systemem je hodne zajimavy, tak to muze rozhodnout, ale jak rikas, tak je potreba do nich porad jit a snazit se o co nejvetsi naskok, protoze pro ne doma neni problem dat vic golu, tak uvidime
skrepeace
18.01.2019 10:22
#
celé je to fejk, 23.3. je sobota
skrepeace
18.01.2019 10:56
#
mistr129
18.01.2019 11:55
#
twl, jsem na zápasy s Anglií i Brazílií zrovna pryč
Coutinho10
18.01.2019 12:57
#
od 13:00 bude ta tiskovka, kde se to může potvrdit
https://www.youtube.com/watch?v=4G_lHWM-_is
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.