Berbr rezignoval na posty ve fotbale, byla odvolána komise sudích

19.10.2020 16:53, aktualizováno 19.10.2020 18:54 - Aktuality
Roman Berbr (© twitter.com)
 
Místopředseda Fotbalové asociace ČR (FAČR) Roman Berbr rezignoval po zatčení v souvislosti s údajným ovlivňováním výsledků zápasů na svůj post a na pozice ve výkonném výboru i šéfa plzeňského krajského fotbalového svazu. Odstoupení z funkcí podle asociace oznámil z vazby prostřednictvím advokáta.

Výkonný výbor na dnešním mimořádném zasedání, které se kvůli koronavirovým omezením konalo prostřednictvím videokonference, odvolal čtyři z pěti členů komise rozhodčích v čele s předsedou Jozefem Chovancem. Zůstal pouze Tomáš Bárta, jenž byl nominován za Ligovou fotbalovou asociaci. Bude sestavena prozatímní nová komise.

Berbr oznámil rezignaci na všechny posty ve fotbale krátce poté, co skončilo mimořádné jednání výkonného výboru. Jeho odstoupení přijal předseda asociace Martin Malík. "K panu Berbrovi momentálně může pouze jeho právní zástupce. Rezignace byla doručena prostřednictvím jeho právního zástupce sem na sekretariát," uvedl na tiskové konferenci generální sekretář FAČR Jan Pauly.

"Několikrát jsem říkal, že mě děsí, co by se dělo v případě, že konec Romana Berbra ve fotbale přijde náhle a neočekávaně. Jen doufám, že se fotbal z této změny dokáže v pozitivním smyslu vzpamatovat," řekl Malík.

Berbr je jednou z 20 obviněných osob v kauze údajného ovlivňování výsledků druhé a třetí ligy prostřednictvím rozhodčích. Kontroverzní funkcionář, který má podle médií coby bývalý rozhodčí velký vliv na sudí i na dění v celém českém fotbale, byl v neděli vzat do vazby. Do ní podle České televize putovali také sportovní ředitel druholigového Vyšehradu Roman Rogoz, rozhodčí Tomáš Grimm a bývalý ligový hráč Michal Káník.

Podle médií je do kauzy zapojena řada rozhodčích, z nichž někteří působili či působí na listině pro profesionální soutěže. V textu obvinění v aféře figuruje i jméno šéfa sudích Chovance, který měl po setkání s Rogozem změnit delegaci na květnové utkání Vyšehradu s Líšní.

"Zvažovali jsme veškeré eventuality a možnosti, které se nabízejí. Domnívám se, že ve světle toho, co o kauze víme, že ta kauza zasahuje vysoký počet rozhodčích napříč několika soutěžemi, nemohla nastat jakákoliv jiná varianta (než odvolání komise). Hlasování výkonného výboru je tajné, ale stalo se tak velmi významnou většinou," řekl Malík.

"Bude sestavena nová komise. Půjde o prozatímní komisi, která bude fungovat po omezenou dobu tak, aby byl zajištěn chod ligových soutěží poté, co vláda ČR ukončí aktuální koronavirová opatření. Zároveň budeme s LFA hledat vyhovující systémová a dlouhodobá řešení," uvedl Malík v prohlášení, v němž oznámil sedm bodů, s nimiž před výbor předstoupil.

V jednom z nich výbor odvolal i všechny členy komise rozhodčích Řídící komise pro Čechy, která má na starosti soutěže od ČFL níže. Všichni sudí z profesionálních i amatérských lig, kteří jsou v kauze zapleteni, budou vyřazeni z listin. Nové komise rozhodčích předloží nové listiny sudích. Z rozhodnutí výboru čeká všechny krajské svazy mimořádná kontrola financování, která bude zaměřena na plzeňský svaz, kde šéfoval Berbr.

Kriminalisté tvrdí, že ovlivňování zápasů řídila organizovaná zločinecká skupina. Podle médií mělo jít hlavně o utkání Vyšehradu, který v sezoně 2018/19 postoupil ze třetí do druhé ligy. Zápasy měly být ovlivňovány i za účelem sázek.

Malík byl proto pověřen, aby zajistil plošný dohled nad zápasy především prostřednictvím systému Sportradar, který monitoruje podezřelé sázky. Zároveň má iniciovat vznik specializovaného policejního útvaru. V posledním ze sedmi bodů je pak předseda FAČR pověřen, aby zajistil pokračování a další rozvoj náboru nových rozhodčích, který začal letos.

"Těchto sedm bodů je třeba vnímat pouze jako začátek dlouhé cesty, během které si český fotbal musí opětovně získat důvěru fanoušků, partnerů a široké veřejnosti. My všichni, kdo v českém fotbale nyní působíme, jsme dopustili tuto situaci. Pokud má český fotbal vyhrát, musíme se nyní semknout, konstruktivně spolu mluvit a přicházet s řešeními, která pomohou fotbal dostat z tohoto ofsajdu," uvedl Malík.

Ve výkonný výboru zůstává Berbrova partnerka a bývalá prvoligová rozhodčí Dagmar Damková. "Domnívám se, že nevěděla o celé řadě věcí. Samozřejmě je to spíš otázka na ni, ale na druhou stranu Dagmar Damková coby elitní členka komisí rozhodčích FIFA a UEFA tráví v běžné době obrovskou část roku, snad 70 procent, v zahraničí v rámci plnění povinností. A to je také věc, která k tomu přispěla," řekl Malík.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6192
Komentáře (233 / 0 nových)
kbtk23
19.10.2020 16:55
#
To vypadá, že je fakt v piči
hefy
19.10.2020 16:57
#
Vazba neni legrace, tam se jde, až když má policejní orgán fakt něco "v ruce".
amante
19.10.2020 16:59
#
Nemusí to ve výsledku nic znamenat, bude mít dobrýho obhájce stopro, takže to stejně vidím tak, že vyvázne nějak lehčeji, každopádně výhro pro nás a fotbal bude,k dyž už se v něm nikdy neobjeví....NIKDY
hefy
19.10.2020 17:02
#
Dobrýho obhájce rozhodně má a pochybuju, že půjde sedět, ale ono uložení trestu zákazu činnosti ho může víceméně bolet mnohem víc.
amante
19.10.2020 17:03
#
To stačí no, aspon na 100 let zákaz...
RM1999
19.10.2020 18:54
#
Když dostane zákaz činnosti, tak fotbal povedou jeho loutky... takže vlastně zůstane všechno při starém.
dave30
19.10.2020 19:04
#
Jj, a on už bude jenom sázet...
W164
19.10.2020 20:07
#
kilobyte
19.10.2020 17:07
#
O víkendech se soudci, kteří rozhodují o vazbě střídají na služby. Takže tam většinou nejsou ty nejzkušenější a dávají vazbu častěji. Pro je většina velkých akcí před víkendem.
pantondavo
20.10.2020 11:45
#
Mají na něj X let odposlechů, v tom se určitě něco najde.
 neuminis 
19.10.2020 17:22
#
Nestudoval jsem rozhodnutí ale pokud šel do vazby kvůli tomu že by mohl ovlivňovat ostatní tak to že rezignuje ho může z vazby brzo dostat. Stejně tak Peltu pustili z vazby hned potom co rezignoval, protože už k tomu dál nebyl zákonný důvod.
Medico
19.10.2020 22:24
#
Vsak ma na to pravnici. Kdyby byl stale u funkci, tak muze stale ovlivnit struktury ve FACR. Pujde brzy ven a potaha za nite. Dokud na nej nebude prime dukazy, tak se z toho vyseka snadno. A donutit ti ostatni mluvit ? Asi tezko
adam95
19.10.2020 16:55
#
Den, kdy se se znovu narodil český fotbal
Sedu
19.10.2020 19:19
#
Tak urcite
nebabisch
19.10.2020 16:56
#
Takže Nezmar předseda.
AjaxFans
19.10.2020 17:13
#
Rothbard
19.10.2020 16:56
#
Roman je podle mě slušný kluk, co chtěl jen dělat fotbal, ale bohužel se obklopil špatnými lidmi.
amante
19.10.2020 16:57
#
ratusek
19.10.2020 16:58
#
doshcz
19.10.2020 17:02
#
Blasphemer
19.10.2020 17:03
#
HalaMadrid_Flx
19.10.2020 17:11
#
AjaxFans
19.10.2020 17:13
#
krupa1919
19.10.2020 17:21
#
sima.vok
19.10.2020 17:29
#
Brkoslav
19.10.2020 17:37
#
Je to světec!!!
Spejbl
19.10.2020 17:46
#

naheCZ
19.10.2020 18:39
#
REPLIKATOR
19.10.2020 18:45
#
RM1999
19.10.2020 18:54
#
Mumloch
19.10.2020 19:04
#
Sedu
19.10.2020 19:19
#
TheTopFootbaler
19.10.2020 20:33
#
Medico
19.10.2020 22:25
#
Olen, Tomi Hohuluk
19.10.2020 22:53
#
Kocour Klapuška
19.10.2020 23:15
#
Mass
19.10.2020 23:30
#
KingMaster13
20.10.2020 10:50
#
Euphael
20.10.2020 13:57
#
Shottack
20.10.2020 21:45
#
Tak už víme, kdo založil ten Dášin účet.
Sw!fty
22.10.2020 12:58
#
Football_Geek
19.10.2020 16:56
#
Plzeň sestup.
smetos
19.10.2020 17:02
#
Jelikoz tu nikdo neni tak horsi jak ctvrti nebudou. 1. Sparta, 2. Slavia, 3. Libe, 4. Plzeň. Ted uz tam navic nikdo nebude chtit kdyz budou muset nastupovat v 11
Football_Geek
19.10.2020 17:03
#
AjaxFans
19.10.2020 17:13
#
amante
19.10.2020 16:57
#
Huráááááá, 100x hurááá, tenhle zasranej parchant, at tam shnije v tom vězení. Nikomu nepřeju nic zlého, ale u něj bych zkousl 8-12 let....smutnej bych nebyl. Toho škoda nebude.
mayday
19.10.2020 23:00
#
Greny
19.10.2020 16:58
#
Na jeho místo zasedne Dagmar Damkova
20DollarsInMyPocket
19.10.2020 16:58
#
adam95
19.10.2020 17:00
#
iamek
19.10.2020 17:07
#
kilobyte
19.10.2020 17:09
#
Doufám, že si aspoň všimla, že s ním žije.
Konspiracni teoretik
19.10.2020 17:45
#
Jen z 30 procent
Largo
19.10.2020 21:23
#
Spejbl
19.10.2020 17:55
#
Spíš, jestli si ji Roman už nezačal plést s jinejma. S takovou, vždy, když byla Dáša pryč a Roman potřeboval výsledky, si tam přivedl nějakou ženskou rozhodčí a konzultovali spolu kariérní zásuny...
sima.vok
19.10.2020 18:31
#
Adámkovou
Spejbl
19.10.2020 19:06
#
Bejvávalo.. Nicméně, pár jmen rozhodčích-žen (snad 2 nebo 3) se tam objevuje. Tak kdo ví, kolikrát spolu ty zápasy konzultovali...
AjaxFans
19.10.2020 17:14
#
sima.vok
19.10.2020 17:30
#
hokejista
19.10.2020 18:11
#
naheCZ
19.10.2020 18:40
#
REPLIKATOR
19.10.2020 18:45
#
db18
20.10.2020 06:56
#
KingMaster13
20.10.2020 10:51
#
Lof
20.10.2020 14:26
#
tpč
12janjde
19.10.2020 17:02
#
Berbrveni můžou být spokojeni
mickey mouse
19.10.2020 17:02
#
jde se slavit
dondinho
19.10.2020 17:41
#
jo ? a kam ? :-)
maxem
19.10.2020 17:59
#
W164
19.10.2020 20:08
#
z obýváku do kuchyně
Largo
19.10.2020 21:23
#
mickey mouse
19.10.2020 22:23
#
nebabisch
19.10.2020 17:07
#
Tvrdík, Hamáček a Babiš tohle připravili geniálně. Teď to vezme čistý Nezmar a Čína se napakuje.
Sedu
19.10.2020 19:23
#
Tomanatura
19.10.2020 17:13
#
To je pro lidi az takovy problem byt cestny a nemyslet furt jenom na zasrane penize? Kazdou chvilu vyleti novy pripad korupce at uz ve sportu nebo hur v politice, to co z toho ti smejdi maji? A hlavni prase si pojistilo moc celemu narodu pred ocima. Otres.
martin1
19.10.2020 17:15
#
Co z toho mají? To myslíš vážně?
ACSMan
19.10.2020 17:21
#
Kdyby neměl Roman prachy tak nikdy nesbalí Dášu vole
dantetomas
20.10.2020 13:37
#
Tak to tych penazi vela nema...
Momo9
19.10.2020 17:36
#
Nechapu hlavne ze to delaj lidi, kteri i bez toho ziji jak prasata v zite.. Jasne vzdycky chces vic, ale riskovat kvuli tomu vsechno, kdyz mas moc? To je vylizanost
Tomanatura
19.10.2020 17:58
#
kilobyte
19.10.2020 18:17
#
Je otázka jestli by i bez toho žili jako prasata v žitě.
Momo9
19.10.2020 18:39
#
Urcite by si zili jako hodne vyssi stredni trida s tema funkcema omg.
kilobyte
19.10.2020 20:02
#
Tak ale do těch funkcí se dost možná dostali nečistou metodou.
naheCZ
19.10.2020 18:43
#
I tak...v nejlepší se má přestat a platí to i při tomto hrabání peněz...
kilobyte
19.10.2020 20:05
#
Jenže je otázka jestli skončit můžou. Kolem je spousta vlčáků, kteří čekají až udělá chybu a budou ho moct vyměnit.
Medico
19.10.2020 22:34
#
Co ti pak ostatni. Musi sam nakrmit svoje vlci.
Brkoslav
19.10.2020 18:55
#
Je to svého druhu závislost.
Momo9
19.10.2020 19:02
#
https://www.youtube.com/watch?v=YZkUeP2lsfk&t=37s&ab_channel=DVTV

Něco jako pro tohohle honibrka zavislost na pornu? To sem se malem potrhal smichy. Nejvetsi onanista a jeste s tim leze na verejnost. Dneska si kazdej z kazde uchylky udela byznys ty vole..
mayday
19.10.2020 19:12
#
To už je ta posedlost mocí... Máš u toho prachy, ale mít tu moc, někoho zničit, prosadit to, co chceš ty, to ty lidi časem naprosto ovládne.
Brkoslav
19.10.2020 17:42
#
Na tyto pozice se primárně tlačí lidé s mnohem větší touhou po moci a prachách, než je normál.
GjøvikFF
19.10.2020 19:04
#
Moc je pro tyhle psychopaty daleko silnější stimul než peníze. A pořád dokola se o ni potřebují ujišťovat a dokazovat ji.
Medico
19.10.2020 22:37
#
Oni tomu rikaji "osobni rust"
Sedu
19.10.2020 19:24
#
Zark
19.10.2020 19:37
#
Mike Litoris
20.10.2020 09:21
#
Doporučuju knížku Ako chutí moc od Mňačka. Ačkoliv je tam na můj vkus až příliš řečnických otázek a ta snaha o kritiku je snad i přehnaná, stále je to aktuální a nabízí odpovědi na většinu otázek v tomto vláknu.
DINHO GOAT
20.10.2020 09:44
#
Takovou naivitu sem dlouho nevidel
Andis
19.10.2020 17:20
#
Citelné oslabení pro FC Plíseň Viktoria. Uvidíme za trenér přivede adekvátní náhradu
Spalovač šancí
19.10.2020 17:31
#
Teď se FAČR úplně zhroutí, kdo tomu bude teď náčelníkovat?
Kostomlat
19.10.2020 17:34
#
Petr Fousek, Rudolf Řepka
bobis21
19.10.2020 17:35
#
Dáša to vezme za něj.
sima.vok
19.10.2020 17:35
#
C-M@ster
19.10.2020 17:44
#
Kaspar
19.10.2020 17:48
#
Mel asi pekne ubohy kontakty, kdyz mu nikdo nedal echo, ze se na nej neco chysta
Medico
19.10.2020 22:42
#
Zalezi na uhel pohledu. Dokud se tam neobjevuje nikde v nahravce, tak nemusi se bat. Proste jenom bere prachy.
Jenom se musi bat, ze ostatni nebudou drzet huby. Ale i tak je to slovo vs slovo. Takze nemusi ani mit kontakty na PCR, aby musel davat bacha.
A podle rozhodnuti vazby, tak na to vypada. Proste nemaji na nej nic a drzi ho, aby neovlivnoval ostatni ptacci. Jestli nezpivaji, tak je z toho venku....
lampas
19.10.2020 17:49
#
A hráči Plzně aby se šli učit pravidla fotbalu a pořádně trénovat, teď už jim metrový ofsajdy a neexistující penalty zápasy vyhrávat nebudou
W164
19.10.2020 17:52
#
Já vám říkám, že z toho vyjde nevinný a ještě se mu budou omlouvat nebo dokonce platit za pošpineni jména
Konspiracni teoretik
19.10.2020 17:57
#
Momo9
19.10.2020 19:07
#
Kubiko994
19.10.2020 18:01
#
Prosím vás, co udělal tenhle týpek za průsery? I když zatím neoficiálně

Já vůbec českou scénu nesleduju, takže nevím... To jméno jsem tak dvakrát četl a tím to končí
12janjde
19.10.2020 18:06
#
Je to největší rozhodčovská legenda,nepřátelé bývalé Škody ho podezřívali z toho,že nadržoval pivní metropoli
puji
19.10.2020 18:05
#
Bordel začíná na okresních svazech kde vládnou bývalí nebo současní rozhodčí.Dokud sponzoři budou sypat nic se nezmění.
dave30
19.10.2020 18:23
#
Myslím, že je nejlepší čas vyhlásit bod nula. Odvolat všechny funkcionáře od okresů až po ty svazové (bez výjimky) a vypsat mimořádné valné hromady. Asi jediná možnost, jak z toho marastu ven. Ale možná jsem jen naivní.
lampas
19.10.2020 18:25
#
REPLIKATOR
19.10.2020 18:46
#
Brkoslav
19.10.2020 18:53
#
Bohužel jsi naivní. Byli by tam lidé s podobnými návyky, nebo by se je naučili.
dave30
19.10.2020 19:03
#
V tom případě jsme v prd..i.
Le Gunner
20.10.2020 08:16
#
Včetně nás všech. Byrokracie člověka semele, přičichne k možnostem a už to jede.
dave30
20.10.2020 12:36
#
V tom případě, má vůbec cenu něco měnit?
Le Gunner
20.10.2020 12:47
#
Filozofovat nechci. Nicméně frekventovaná rotace na obdobných postech by měla být spíš prospěšná než neprospěšná.
Firkraag
19.10.2020 18:55
#
Souhlas. A dokud se to neudělá, tak zastavit veškeré peníze pro fotbal.
xjert02
19.10.2020 20:12
#
...verejne penize
Firkraag
19.10.2020 22:50
#
Momo9
19.10.2020 19:07
#
xjert02
19.10.2020 20:11
#
Le Gunner
20.10.2020 08:17
#
Je to bohužel utopie, ale krásná.

Vždyť se podívej, jak reagoval přizdisráč Malík. Musel by přijít tlak z vrchu i ze spodu, ale konstruktivní, žádné opice na náměstí.
boryland
19.10.2020 18:26
#
Tvle i ten Malik a spol,by meli taky tahnout nee?dyt to byli berbrovo loutky kuwa!!!
REPLIKATOR
19.10.2020 18:46
#
Kapříci odpluli.
Pride
19.10.2020 18:50
#
Které kluby z první nebo druhé ligy kromě Příbrami a Vyšehradu mají v čele někoho s pochybnou pověstí?
Greny
19.10.2020 18:55
#
Nebude lehci kdo nema?
Pride
19.10.2020 18:56
#
To zase nepřeháněj
Greny
19.10.2020 19:03
#
V lize skoro kazdej klub na ve vedeni někoho takoveho
Pride
19.10.2020 19:04
#
Vy máte koho?
Greny
19.10.2020 19:07
#
Nikoho nemáme cash na posily natož pro rozhodci
db18
20.10.2020 06:59
#
Čůráka s copánkem, ne?
db18
20.10.2020 06:58
#
Losinho
19.10.2020 19:22
#
Kromě Slavie skoro všichni.
Greny
19.10.2020 19:28
#
Tvrdik
Losinho
19.10.2020 19:32
#
Ten bojuje za čistotu sportu 24/7
Sheldon
19.10.2020 19:57
#
Největší špína bojiue za čistotu
Greny
19.10.2020 19:02
#
OT: Prymula: Plán neni problém představit, ale zatím ho nechci predstavovat..;-D;-D to je jak Ujfalusi
ratusek
19.10.2020 19:09
#
vždyť ten čurák zavedl roušky venku, to je fakt dement. hlavně, že na jaře byl proti nim roušky venku fakt nosit nebudu
naheCZ
19.10.2020 19:13
#
To je jednoduchý...on těmi rozhodnutími postupně vlastně zavede lockdown, ale nebude to muset říkat přímo. Už teď vlastně člověk nemůže nikam jít, protože je vše zavřené, ale teď ti ještě znechutí být venku či jet s někým někam autem, protože tam budeš muset mít roušku.
ZB 07
19.10.2020 19:14
#
Už by ten lockdown ale zavést fakt mohl, oni si vůbec neuvědomujou, že tady to postupný uzavírání páchá víc škod než užitku.
Greny
19.10.2020 19:17
#
mesic zbytecne v prdeli... on uz vic zavrit nemuze pac budou vanoce tak zkousi ponalinku utahovat
ZB 07
19.10.2020 19:21
#
Jenže kdyby to teď zavřeli rovnou a před Vánocema rozvolňovali, tak je to i marketingově mnohem logičtější tah než průběžně nasírat lidi a pak je po kolapsu nemocnic v listopadu zavřít úplně.
Greny
19.10.2020 19:23
#
me to nevysvetluj mam podobny nazor ... bud se mel udelat uz davno nebo uz vubec
ZB 07
19.10.2020 19:25
#
ratusek
19.10.2020 19:35
#
stejně to ten debil zavede příští týden ale platit to bude až od toho dalšího pondělí. takže kdyby to bylo tak akutní, tak to zavede hned. To stejné jako to dnešní opatření, které platíaž od středy. jakej to má smysl
No hlavně, že ještě ráno říkal, že se nová opatření zavádět nebudou, ale odpoledne už zavede nové, aby platilo o dva dny později, na základě toho, že vyhodnotil 14denní trvání těch předešlých, které zavedl pár dní zpět. prostě komedie.
braveheart
21.10.2020 09:54
#
naheCZ
19.10.2020 19:25
#
Já si myslím, že zrovna Prymula by zavést ten lockdown hned problém neměl. Jenomže to zase nebude chtít tak napřímo udělat Andrej. Takže se to vlastně dělá krok po kroku...
ratusek
19.10.2020 19:37
#
tak neměl by problém, ale postrádá jakejkoliv smysl. dobře, zavře to do půlky listopadu, a pak co? kvůli vánocům to rozvolní, začne to stoupat a první týden v lednu to zase zavře? a furt dokola? žrát budeme mezitím co? trávu?
Losinho
19.10.2020 19:23
#
Tak ono už to skoro jak lockdown je, pokud teda nejezdíš do nákupáků.
ZB 07
19.10.2020 19:30
#
Tak mohli by zavést povinnej home office tam, kde to jde a jinak zákaz vycházení. K tomu máme furt docela daleko, i když je evidentní, že to stejně nastane. Proto nechápu to protahování, ty čísla nakažených porostou ještě dlouho.
Losinho
19.10.2020 19:32
#
Tak kde to jde, tam se to celkem využívá ne? Já nebyl v práci od začátku března zákaz vycházení je asi jediná věc, kterou mám v plánu nedodržovat
naheCZ
19.10.2020 19:35
#
Já si myslím, že jo. Snad každej, koho znám a má práci, kde může být na home officu, tak na něm je.
ratusek
19.10.2020 19:36
#
já ne, protože doma bych neudělal vůbec nic, navíc ted když vyšla Mafia, Avengeři a Death Stranding na PC i když DS jsem dohrál na PS4 už, což mě sere, že sem kupoval
naheCZ
19.10.2020 19:41
#
Mafia je dost krátká...pokud nejsi takovej antitalent na ty závody jak já, tak do 11 hodin máš hotovo. Na klasickou obtížnost tam mám 12 hodin, z toho cca hodina a půl ten závod
ratusek
19.10.2020 20:02
#
Na střední sem dal závod hned napoprvé a ti avengeři mají 130giga. To je děs
naheCZ
19.10.2020 20:05
#
Nebyla to už verze s patchem, kde se dala nastavit obtížnost? Tam to bylo už jednoduché. Slušná velikost
Losinho
19.10.2020 19:41
#
Já ten lockdown potřebuju až po vydání Xboxu pak ať ho udělaj klidně do léta
ratusek
19.10.2020 20:01
#

No ale za xbox máš
Losinho
19.10.2020 20:05
#
Kamarád nestihl PS5 a já na něj nechtěl čekat
ZB 07
19.10.2020 19:37
#
No my třeba v kanclu jedeme dál a o nějakých hygienických opatřeních se taky moc mluvit nedá Navíc plno lidí se schází doma, jezdí na výlety apod. Jinak teda taky nejsem zastánce tvrdýho lockdownu, ale tady ten současnej stav je pro mě asi ještě víc beznadějnej, než kdyby mě na 2 týdny zavřeli doma a s tím představili plán, co a jak budou rozvolňovat.
Losinho
19.10.2020 19:43
#
Tak zrovna ten home office mi přijde jako nejlehčí možný řešení (pro vládu).. zajímavý. Ale určitě by to šlo od firmy nějak ochcat.
naheCZ
19.10.2020 19:44
#
Tak jeden případ jsem taky slyšel, kdy se tomu home officu firma bránila. Ale ty hygiencké opatření tam teda chtěli dodržovat a čím dál víc přísněji, tak prostě kamoš řekl, že se potkal s nakaženým a zařídil si tak home office sám
ZB 07
19.10.2020 19:46
#
Na druhou stranu pro mě je to docela ubíjející, být zavřenej doma a celej den akorát venčit psa...a nově ještě s rouškou, takže zlatá práce. Pokud bude lockdown, tak se asi sbalím a jedu někam do Chorvatska.
20DollarsInMyPocket
19.10.2020 19:51
#
Já to měl tak, že nejdřív mě home office dost vyhovoval, aspoň nebyly rušivé vlivy, ale pak už to fakt bylo ubíjející. Jakmile jsme se ale vrátili v létě z home office, tak jsem zas po chvilce na něj chtěl. Nicméně u nás se už začíná zavádět ten desk sharing, kde sdílíš jedno místo ještě s někým jiným a střídáte se, takže tohle mi bude asi vyhovovat nejvíc
ZB 07
19.10.2020 20:03
#
To je asi ideální varianta. U mě je to bohužel tak, že když mám home office, tak moje produktivita práce rapidně klesá, takže v tomto ohledu bude listopad asi náročnej
fabec1222
19.10.2020 21:36
#
Já v červenci skončil školu, pak v létě chodil po pohovorech, kde se mi všude vysmáli, u státní správy s tím, že mám přijít, až budu mít 20 let praxi, a v soukromých firmách, že za současný situace jsou rádi, že nemusí propouštět, a nikoho nového nechtěj Tak jsem si udělal OSVČ a založil ho na home office
Freedo
20.10.2020 09:24
#
Firma na předpovídání výsledků?
fabec1222
20.10.2020 09:41
#
nn, hlavně administrativa a tak, prostě papíry Ale dělám i venku v terénu, takže i takový out office, nebo jak to říct
fabec1222
19.10.2020 21:34
#
Hlavně děcka furt potkávám posedávat u obchoďáků, či se potulovat ve skupinách venku. By mě zajímalo, jak ta online výuka probíhá teda.
bobis21
19.10.2020 21:36
#
Já teda děti nemám, ale od kolegů mají děti většinou tak 1-2 hodiny denně a jsou hotovi v 10. Fraška, vyleze z toho generace dementů.
ratusek
20.10.2020 05:58
#
ještě, že nemám zatím děti na škole.
Blasphemer
19.10.2020 20:15
#
Od začátku března? Nás nahnali někdy koncem května zpět do práce a teď teprve od pondělí jsme zase doma.
Losinho
19.10.2020 21:23
#
V době, kdy se to nejvíc zlepšovalo (červen?) se předpokládal návrat v prosinci.. teď odloženo na neurčito.

Nevěřím tomu, že se tam do léta ukážu
Blasphemer
19.10.2020 21:27
#
Hezky. Nám akorát v červnu řekli takové ty hezké řečičky, že jsme byli výkonnější než v kanclu, že je to oboustranně výhodné a že do budoucna se na tom zapracuje, aby se home office stal víceméně preferovanou variantou... a od té doby chodíme všichni do práce.
A předpokládám, že až se to alespoň trošku zlepší, tak nás zase povolaj.
Freedo
20.10.2020 09:22
#
Vždyť je tolik věcí, co můžeš dělat.
Rothbard
19.10.2020 19:55
#
OT k OT: ANO po tom všem nesmí vyhrát volby...
fabec1222
19.10.2020 21:33
#
A kdo by měl vyhrát? Voliči ANO a KSČM nepřejjdou k TOP09 a ODS, jak by si zde mnozí přáli.
Imos
20.10.2020 14:27
#
jestli ksčm a čssd doručí podobně nahovno výsledky jako na krajích, tak ať si andy klidně ty volby vyhraje, ale koalici už nesloží doufám
Rothbard
20.10.2020 16:39
#
Pořád tam straší SPD a Trikolora se může zvednout nad 5 %.
r.mrazik
20.10.2020 17:38
#
Mlaus nad pet procent nepujde
Imos
23.10.2020 12:06
#
montaigne33
19.10.2020 19:16
#
Snad se z toho ta STBácká svině nevyhrabe!!!
montaigne33
19.10.2020 19:23
#
Mohl by jít v Rathových stopách- a zabydlet se na stejné adrese... Ale např u paní Nagyové- Nečasové se "ukázalo", že byla čistá jako sníh, hotová světice... Tak uvidíme, jak dopadne Roman...
Bakary3
19.10.2020 19:29
#
Ten srac Malik jeste prohlasi, ze se nahlyho konce Berbra bal a ze snad se h toho fotbal vzpamatuje
Co je to za nemoralniho a ulisnyho smejda?

A Pepka odvolali az ted, kdyz pod nim rozhodci a cely fungovani komise, vcetne uplne mimo povikendovych hodnoceni, stoji za hovno?

Shnijte, vy zumpy...

Kez bude líp...
Losinho
19.10.2020 19:34
#
Tak nebejt Berbra, tak nějakýho Malíka ani neznáme no.. loutka.

Chovanec je jasnej už dlouho.. toho si měla vzít ta mrtvice nebo co to tehdy měl
Greny
19.10.2020 19:35
#
tiket za barak nevysel tak ho trefil slak
Bakary3
19.10.2020 20:15
#
Souhlas do posledního pismene
cristiano.K.
20.10.2020 16:33
#
Blasphemer
19.10.2020 20:16
#
Se radši drží zpátky, kdyby ho náhodou hned pustili, no.
Bakary3
20.10.2020 05:46
#
Jo, to by s nim Romca jeste zacvicil
cristiano.K.
19.10.2020 20:17
#
Gedofrey
20.10.2020 19:16
#
“Bude líp” bych radši nepsal v žádné situaci..
berliner
19.10.2020 19:42
#
Praha-Brno-Pariz,Berbr patri za mriz
Pony Slaystation
19.10.2020 19:51
#
Jedině dobře, Plzeň bude na vrcholu i bez něj. Ale na koho to pak ty kurvy z Prahy svedou?
Greny
19.10.2020 19:52
#
Damkova
ACSMan
19.10.2020 19:51
#
Musí to dělat někdo čistý takže Pelta in
bourbon
20.10.2020 13:09
#
ten fotbal se sám neudělá
Kepy_FCB
19.10.2020 22:48
#
https://www.facebook.com/cesketribuny/posts/3930473763632722

Oficiální vyjádření iniciátorů k událostem na protestu v Praz
Kepy_FCB
19.10.2020 23:26
#
Durden Tyler
19.10.2020 23:28
#
S takovou se mozna v CR dockame do 20 let fair play hry bez zakulisnich machinaci apod sracek .. ne ze bych tomu veril
Manny
19.10.2020 23:35
#
Bakary3
20.10.2020 05:47
#
Mimalu
20.10.2020 09:26
#
naheCZ
20.10.2020 11:01
#
stas87
20.10.2020 06:19
#
Tak hlavne že Berbr rozprával niečo o poľskom nešťastí v komisii rozhodcov. A dosadil si svojho koníka do tej pozície a teraz je v hajzli aj s ním. Že ma Chovanec ľudské kvality a charakter a pozná prostredie.
Bakary3
20.10.2020 06:51
#
Vsichni jsme vedeli, jak to s polskym neštěstím je...
Ze proste nejede podle noticek

Za Listkiewicze to fungovalo dobre, kdyz si clovek uvedomi, jaky nemehla pískaji.

S Chovancem se zacly dit neskutecny prasarny, dle zadání.
Vrchol vseho je, kdyz jednoznane spatny verdikty po vikendu komise zhodnotila jako spravny, a k tem z min sledovanejch zapasu se radsi ani nrvyjadrovala.
Alibismus, ucelovost, zmrdstvi. To byla ve zkratce Pepkova komise rozhodcich.
20DollarsInMyPocket
20.10.2020 11:05
#
stas87
20.10.2020 13:03
#
No, ta funkcia by mala byt bez klubovej prislusnosti, ten clovek by nemal byt spojeny s ziadnym klubom. Chovanec vtedy zrejme ziadnu robotu nemal, trenovat uz nechcel a tak mu kamarat Berbr dohodil kseftik. Nulova zodpovednost, raz za tyzden povedat ze v Brne mala byt penalta a v Liberci nie..to je job snov.

Listkiewicz prave nemal ziadnu väzbu na ziadny tim, tam clovek nemal pochybnosti o tom, ze pojde niekomu na ruku nasadenim rozhodcov. Tymto sa cesky futbal vracia obklukou k Milankovi a Ivankovi. Berbra ale neuvari na tom, ze by v prvej lige robil nieco zle ale v CFL, tam sa on angazuje. A tam ho nikto nepopravi tym, ze by rozpraval, pretoze by sa timom pomstili ludia okolo Berbra. Vymluvne to bolo vtedy, ked chcela kandidovat Haindlova a podporili ju asi 5 klubov. Dostalo sa to von, vssetky prehrali snad so skore 1:15 a styri cervene.
Bakary3
20.10.2020 15:18
#
To je ale tezky, kazdy ma nejaky svuj klub...
Takze leda cizinec ... a nebo nekdo, kdo je trosku moralni, nevim, Ivan Hasek... a dokaze se trosku povznest nad klubismus.

At by to misto Berbra byla jakakoliv z tech možnosti, tak dobry.

A Haindlova sice asi nebyla idealni kandidatka, ale co se delo pak, to byla totalni demonstrace moci.
A udelat to takhle okate, to chce poradnou hrosi kuzi a peknou davku arogance, ze vis, ze se ti stejne nemuze nic stat...
Brkoslav
20.10.2020 15:28
#
Anacron
20.10.2020 07:16
#
To by mě zajímalo jestli ho alespoň hryže svědomí, když ví že celá fotbalová republika slaví jeho zavření, nebo je to až taková svině, že je mu to úplně jedno
dextroza_m
20.10.2020 07:21
#
Berbr ven?
GrimeBaller98
20.10.2020 12:53
#
Bijte praskace, Bijte praskace!
https://www.youtube.com/watch?v=8fzsVkm0oEI
Rohlik se šunkou
20.10.2020 15:21
#
I kdyby se ukázalo, že je to superzločinec a že zfixloval co se dalo, tak co se stane? Dostane max. pul roku na tvrdo s petiletym odkladem a docasny zakaz činnosti na treba deset let. Munici ma někde nějakou určitě schovanou a kontakty mu nějakou dobu vydrží. Dokud za tohle ti lidi nedostanou aspon deset let na tvrdo tak je to stejně k ničemu.
cristiano.K.
20.10.2020 16:37
#
adam95
20.10.2020 15:39
#
j_mrazik
20.10.2020 17:37
#
V první části má pravdu. Jakmile si tě vezmou do parády média, tak už se to veze. Jsi v prdeli a už to ze sebe nesundáš.
Že si to Berbr zaslouží, je věc druhá.
BaggioRoberto
20.10.2020 16:15
#
Tak to je na šampáňo. Všichni jsme věděli, že se to děje, ale asi nikdo nevěřil, že se tím bude policie zabývat. Mělo by odstoupit celé představenstvo a nové volby.
sima.vok
20.10.2020 18:52
#
Těžko říct, kdo by tam pak ale kandidoval.
vanGomm
20.10.2020 17:38
#
Rezignace,tak to je v takovém případě vlastně přiznání viny.Nebo ne?
Rothbard
20.10.2020 18:12
#
sima.vok
20.10.2020 18:52
#
DINHO GOAT
20.10.2020 18:57
#
Mirek Dusin krizenej s Rychlonozkou
BaggioRoberto
20.10.2020 22:16
#
Hoši tady je trestní sazba na to fiktivní školení za 850 000 pro Románka a kamarády.
BaggioRoberto
20.10.2020 22:16
#
Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

spáchá-li čin jako osoba, která má zvlášť uloženu povinnost hájit zájmy poškozeného, nebo
spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny, nebo
způsobí-li takovým činem značnou š
BaggioRoberto
20.10.2020 22:32
#
Roman naplňuje všechny 3 body, takže by to mělo bejt u té horní hranice
Farys
20.10.2020 22:39
#
tyjo tak zhoďte malíka a natahejte si už tam konečně euro96 čutálisty ať se činí a nechali se fotbalovým samurajstvím vycvičit a ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.