Bayern chce příští rok vykoupit Griezmanna, píší v Německu

23.08.2018 09:06 - Aktuality
 
Bayern Mnichov podle německých médií chystá ambiciózní plán jak příští rok získat francouzského útočníka Antoinea Griezmanna z Atlética Madrid. Ten měl letos v létě nakročeno do Barcelony, ale nakonec se rozhodl zůstat v klubu a podepsal novou smlouvu.

Podle zprávy v německém Bildu jsou němečtí šampioni připraveni zaplatit za Griezmanna jeho výstupní klauzuli, která činí 200 milionů eur.

Bayern totiž bude muset provést generační výměnu a poohlížet se po náhradách za hráče jako jsou Franck Ribéry (35 let) a Arjen Robben (34 let). Oba sice dostali na konci minulé sezóny nové smlouvy, ale konec jejich éry se pomalu blíží.

Griezmann se naopak má stát stěžejní postavou éry nové. Otázkou je, zda sám Griezmann, který letos na mistrovství světa pomohl Francii k titulu, by měl zájem o novou výzvu v Německu. Navíc vedle Bayernu se dá předpokládat i zájem dalších velkoklubů. O Barceloně už byla řeč a veřejným tajemstvím byla také touha Manchesteru United ulovit Griezmanna pro sebe.
Autor: Jiří Fišara / football-espana.net
Komentáře (117 / 0 nových)
smazaný uživatel
23.08.2018 09:07
#
Na první pohled strašná blbost.

Na druhý pohled by mě v současným fotbalu už asi nic nepřekvapilo.
Muffi
23.08.2018 17:48
#
Právě naopak.
Bayern potřebuje jeden top přestup za 100 mega jako prase drbání. RR už stárnou a jen z Německa se vyžít nedá.
Jardman
23.08.2018 20:16
#
Ne, ti už nestárnou, ti už jsou staří. Stárnou už tak 2, 3 roky.
Jan Horáček
23.08.2018 09:18
#
A to v Bavorsku nejsou žádní hráči, že Bayern musí kupovat Francouze že Španělska?
Rudnevs
23.08.2018 09:53
#
Ja celkom súhlasím, bolo by sympatické, keby kluby pracovali s odchovancami a hráčmi z regiónu... Z toho, že to tak (až na výnimky) neni, však netreba viniť Bayern, vo futbale to tak minimálne medzi veľkoklubmi momentálne funguje a pokiaľ chce byť Bayern konkurencieschopný, tak sa musí prispôsobiť. Práve naopak by som povedal, že na pomery veľkoklubov je Bayern čo sa týka nákupov ešte relatívne v pohode. Dúfam, že nepríde ani ten Griezmann, ani žiadna iná obrovská hviezda.
Jan Horáček
23.08.2018 10:19
#
Samozřejmě rozumím, že za tyto poměry ve sportu nemůže jen Bayern ( i když spoluzodpovědný určitě je, třeba tím, že je za hráče ochoten vyplatit takovou sumu).
Jinak zajímavé knihy o těchto poměrech v kopané jsou např od Sorriana Góly nepadají náhodou nebo Rettet den Fussball! od bývalého prezidenta Osnabrücku, ne jehož jméno si kvůli své skleróze nevzpomenu
Rudnevs
23.08.2018 10:51
#
Dr. Dirk Rasch Ja som o tom čítal článok, on je dlhoročným fanúšikom futbalu a za 15 rokov v Osnabrücku dostal možnosť nahliadnúť do celého toho diania zblízka, následne si dal chvílu pauzu a potom sa pustil do písania knihy. Tú knihu som nečítal, viem približne o čom je, ale neviem nakoľko pesimisticky to je napísané a aké fakty tam popisuje, čiže sa k tomu neviem moc vyjadriť. Každopádne sa mi tiež moc nepáči stav, keď sa obzvlášť v poslednej dobe zväčšujú rozostupy medzi veľkoklubmi a ostatnými klubmi a za hráčov sa platia neskutočne šialené čiastky.

Bayern za to nemôže a pokiaľ áno, tak len z veľmi malej časti... Ostatne Bayern zatiaľ za hráča dal najviac 41,5 mio. € a takú pálku, o akej sa píše v článku, je pripravený dať až v dobe, keď je to medzi veľkoklubmi už takmer bežné.
Mates28
23.08.2018 11:02
#
A jak je spoluzodpovědný? O tom mi něco pověz..
Csaplárova past
23.08.2018 19:46
#
Bayern ma mistnich hracu, kteri navic jeste hraji v repre pomerne dost. Jen brstka tymu tohle muze rict. Nejaka globalni prace s mladezi je utopie. Kdyz klub, ktery kazdy rok usiluje o vsechny trofeje potrebuje nekoho do zakladu, tak Tady asi nikdo nic vymyslet nebude a vysoli prachy za hotovyho hrace.
Kapřík
23.08.2018 11:42
#
No, jsem všema deseti pro tuzemskou osu (nejméně 6 hráčů) základní sestavy, nejlépe z odchovanců. Je u toho hodně přidané hodnoty. Ale Griez je rozdílový hráč, ktrému v Německu není rovno. Spíš není nutné tahat průměráky, kteří jsou stejně dobří nebo jen nepatrně lepší než místní.
Kixi Syhimour
23.08.2018 09:20
#
celej ten Bayern se mi už přestává líbit. Další nesympaťák do party
Hydro
23.08.2018 11:31
#
Veď nikoho nekúpili médiá s niečím prišli a už tu robíte závery magori
Kixi Syhimour
23.08.2018 11:38
#
Chtěl jsem jen vyjádřit, že by se mi to nelíbilo, ty nadávky nejsou třeba
Hydro
23.08.2018 12:04
#
pravdu mas
Kixi Syhimour
23.08.2018 12:25
#
No, díky
cetto
23.08.2018 15:17
#
No zrovna Griezmann je jeden z nejsympatičtějších vrcholových fotbalistů současnosti
smazaný uživatel
23.08.2018 15:24
#
Jo no, protoze sympaticnost je neco co se da objektivne urcit.
technecium
23.08.2018 18:13
#
Já myslím, že většina lidí se shodne, že Messi je sympatičtější než Ronaldo. A to je to objektivní určtení
Juan Román Riquelme
23.08.2018 20:55
#
Tvl, opet CR7. Hodne stve, ze hral za Real, co?
LidoOP
24.08.2018 03:41
#
Podle čeho soudíš?
OnderCZ
24.08.2018 09:32
#
Objektivně je to od tebe akorát provokace, nic víc.
icemike
24.08.2018 08:31
#
To ses trochu přepočítal...
Jedi knight
23.08.2018 09:24
#
Tak to sa pripravme na ďalšie video streamované na YouTube naživo
REPLIKATOR
23.08.2018 09:24
#
Bayern
Uwe háže buly
23.08.2018 09:26
#
No nevím, stavět to na 28 letym cizinci, co nemá žádné zkušenosti s ligou a neumí jazyk?
2miguel1
23.08.2018 09:29
#
Neuer-Alaba,Hummels,Boateng,Kimmich-Javi,Thiago,James-Werner,Lewa,Muller ... toto musi vydrzat v pohode este 3 roky.
smazaný uživatel
23.08.2018 10:50
#
Neuer-Alaba,Hummels,Sule,Kimmich-Gorezska,Muller,James-Coman,Werner,Griezmann
smazaný uživatel
23.08.2018 12:46
#
Uwe háže buly
23.08.2018 13:20
#
Nesmyslná záloha
smazaný uživatel
23.08.2018 21:29
#
Jj,keď sa na to pozerám Teraz hej skôr Javi-CDM,Gorezska-CM,James-CAM
Elliasson
23.08.2018 12:54
#
Odkdy hraje Werner za Bayern?
Stannis Baratheon
23.08.2018 09:30
#
OT: Ten Amrabat co přestoupil do Brugg je ten co hrál na MS za Maroko? Jestli ano, tak za 2,5 mega je to docela krádež, na MS hrál luxusně, asi jako jedinej Maročan..
Jeňa
23.08.2018 09:36
#
Ne, není to on. Ten co hrál luxusně, to byl Nordin Amrabat a přestoupil z Watfordu do Saudské Arábie
Stannis Baratheon
23.08.2018 09:51
#
aha, dík.
DrQQ
23.08.2018 12:16
#
Tak na MS hrali obaja. Ale ten lepší, ktorého si pamätáš je Nordin a ten, čo údajne posilní Bruggy je Sofyan.
Atlético de Madrid
23.08.2018 09:34
#
Proc by chodil do horsiho...
CHONG
23.08.2018 09:35
#
icka
23.08.2018 15:05
#
2miguel1
23.08.2018 09:50
#
Vysledkovo teraz hej. Menom, statusom? Ani nahodou
Visca el barca
23.08.2018 10:02
#
Mates28
23.08.2018 10:32
#
smazaný uživatel
23.08.2018 10:36
#
zkusils
frankiefcb
23.08.2018 10:52
#
vladino10
23.08.2018 11:09
#
s bayernom EL nevyhras..
smazaný uživatel
23.08.2018 11:41
#
A tak ... tohle už ne.
Bakary3
23.08.2018 12:43
#
LM
23.08.2018 13:34
#
Sidand
23.08.2018 11:41
#
Neponižuj sa.
bayern987
23.08.2018 11:54
#
Bastaron
23.08.2018 14:33
#
REPLIKATOR
23.08.2018 17:47
#
Mates_Matesović
23.08.2018 18:56
#
Eichel
24.08.2018 03:33
#
V čom je Bayern horší ?
Atlético de Madrid
24.08.2018 11:59
#
Pro Griezmanna. Není moc výzva vyhrát v Německu každej rok domácí double. Ve Španělsku to pro něj oproti tomu bude každý rok výzva, protože konkurence je velká. Ostatně s Atléticem vyhrál zatím jen EL a Superpohár. A přitom Atlético i Bayern jsou posledních 5 let plus minus stejně kvalitní mužstva, co se týká mezinárodního srovnání.
Eichel
24.08.2018 16:35
#
Ja radím ten Bayern predsa len o dačo vyššie v Európe aj keď uznávam, že Atlético vhodne posiluje a je to veĺmi silné mužstvo. Plus v domácej súťaži by mal omnoho viac trofejí, ale chápem,že nie každého može baviť liga rozhodnutá už v januári.
FC Porto FC
23.08.2018 09:47
#
I Bayern chce dávat ty dardy přes 150 Mega? Škoda
Atlético de Madrid
23.08.2018 09:50
#
Tohle by hlavne bylo pres 200 milionu na drevo, to mi k Bayernu uplne nesedi. I kdyz je to zase klub, ktery byl ochoten dat vykupni klauzuli uz za Javi Martineze.
smazaný uživatel
23.08.2018 09:52
#
Pamatuješ, když se říkalo, že 40 míčů byla hrozná darda?
pepinho2
23.08.2018 10:35
#
Já si pamatuji, když přestupoval Griezmann snad za 20 mega do Atletica a většina uživatelů se smála Atleticu, jak vyhodilo tolik peněz za no name hráče
Jordi Alba
23.08.2018 10:39
#
Byl dobrej už v té době. V poslední sezoně za Errealu 20 gólů.
pepinho2
23.08.2018 11:09
#
Já vím, ale i tak tady bylo plno expertů, kteří se Atletům smáli
Jordi Alba
23.08.2018 11:15
#
Protože většina tu sleduje Barcelonu, Real a sem tam Atlético, ale jinak LL jako celek je moc nezajímá. Já sem sice fanda především Barcelony a pak Girony v LL, ale rád sleduju každý zápas LL, co mám možnost vidět. Jen tu o tom nejde moc diskutovat, protože to většina lidí ani nesleduje.
pepinho2
23.08.2018 11:29
#
Máš nějaký zvláštní vztah ke Katalánsku?
Jordi Alba
23.08.2018 11:48
#
Je to tam nádherné.
Teda z velké části asi zapříčiněno, že fandím Barceloně, ale Katalánsko je fakt nádherná země. Hodně se ztotožňuju s názorama o oddělení nebo třeba zákazy takovejch humusů, jako je Corrida. Památky nádhera. Mentalita lidí se nedá srovnávat, ale tak každýmu vyhovuje něco jinýho. Na konci Listopadu tam letím do Barcelony, Girony a když mi vyjde čas, tak bych chtěl navštívit Tarragonu, tam sem ještě nebyl. Pro lidi, co nemaj moc v lásce ostatní lidi, tak bych doporučil třeba pláže v Badaloně, nebo Mataró je také hezké.
pepinho2
23.08.2018 11:51
#
Já teď strávil v Barceloně 17 dní a byl jsem nadšen
Baronne
23.08.2018 12:05
#
Juan Román Riquelme
23.08.2018 20:57
#
Cataluña es España! Arriba España!
Jordi Alba
23.08.2018 22:02
#
Že ti není stydno.
Juan Román Riquelme
23.08.2018 22:25
#
Za cim mi ma byt stydno? Za timhle: https://gaceta.es/espana/adoctrinamiento-colegios-catalanes-cataluna-ejemplos-20171024-1224/.

Nebo spis za timhle? http://www.elmundo.es/cataluna/2017/05/17/591c52e0468aeb1c4e8b4609.html

A nebo za https://www.elcatalan.es/1-300-fotos-adoctrinamiento-escuelas-cataluna/ ?

Me je stydno, ze se najdou lidi, a jeste zijici v CR, kteri podporuji tohleto. Je mi z toho na zvraceni. Ziji v meste Logroño, a i kdyby se mel stehovat do Katalanska, nikdy nedopustim, aby moji potomci se ucili podobny sracky.
Jordi Alba
23.08.2018 22:41
#
Já sem ale psal, že podporuji pouze oddělení Katalánska, a to ještě za případu, že by se to tam odhlasovalo, protože ne každý to chce. A nějak mi nepříde, pokud to teda chápu správně, že bych se vyjadřoval na to téma školství ať už kladně a nebo záporně. Jak dlouho tam bydlíš?
Juan Román Riquelme
23.08.2018 22:57
#
V poslednim prispevku pises jen, ze si za Independencìa. Bohuzel, diky ty indoktrinaci budou vychovavani lide, co budou zit v lzi a polopravde a takovi daji hlas stranam typu Junts Per Si a pod. Jeste jsem tu kratce, mesic, ale do CR nebo domu na SR uz jen jako turista. Predtim jsem studoval v Madridu a zivot tady je uplne jiny.....
Jordi Alba
23.08.2018 23:13
#
Indepencia ano, ale nenapadlo by mě podporovat vše jen proto, že je to Katalanské. Nerad se o tom bavím s fandama fotbalu, protože to sou většinou stejně jenom tupci, který na to vlastní názor ani nemají a je to: Fanda Barcelony - oddělení, fanda Realu: proti oddělení a to jen díky tomu, komu fandí. Přitom jestli tadyto někdo řeší schvaluje/neschvaluje stejně jen od doby, co fandí tomu klubu a když se ho zeptáš na jiná světová území, zda by byl pro, či proti v jejich situacích a dostaneš odpověď ty špíny mě nezajímaj, tak to fakt nechceš s těma lidma řešit. Proto se o tom, před fandama fotbalu radši moc nezmiňuju. Příde mi, že lidi, co fotbal nezajímá se k tomu dokážou nějak normálně vyjádřit povětšinou a aspoň se pokusit si obhájit své názory. Je mi jasný že tu teď každej druhej bude dělat jako by ho to téma ve světě zajímalo mnohem dýl, než slyšel, že Barcelona a Real.
Jordi Alba
23.08.2018 23:17
#
Snad sem to napsal tak, aby se to dalo pochopit, za poslední 3 dny sem hovno naspal a ještě musím vydržet do zítřejšího poledne. Jo a neříkám tím, že jako fanda fotbalu o tom nic nevíš, naopak aspoň jako jeden z mála se k tomu dokážeš vyjádřit, takže se to dá respektovat.
Juan Román Riquelme
24.08.2018 00:03
#
Independencia, kdyby byla histroricky zalozena, mebo by katalanci byli utoacovani, nebo vykoristovani, nereknu ani slovo. Vsichni v Katalansku zapominaji na El Milagro Español prave za nenavidenejo Franca, kdy do Baskicka a Katalanska nalil miliadry a miliardy peset ze spolocnyho (i penez Riojanu, Astrurijcu, Andaluzanu, Extremeñu atd). Prave z ty prumyslovy zakladny nyni tezi Baskicko a Katalansko. Ne tak davno vysla studie, kde bylo, ze Katalansko dela cca 22% HDP Spanelska a zije jich tam cca 20%. Coz mi neprijde jako taky nepomer.

Dalsi vec, ktera mi na jejich hnuti za nezaslost vyslovene vadi jsou vsichni Marocane, Alzirane, Subsahrane a Latinos, kteri neumeji katalansky a ktome latinos ani castellano jsou ti, kteri vystupuji s vlajkami Katalanska (ukradeny Aragonsky doplneny o bilou hvezdu na modrym trojuhelniku) a tak hrde se bijou do hrude za independenciu. A nedaji si do souvisu, ze cela Generalitàt ma jediny ukol a to ukrast ze spolecnyho co nejvice penez.
Juan Román Riquelme
24.08.2018 00:05
#
Sry, na tabletu se mi spatne pise, proto ty hrubky
Rudnevs
23.08.2018 12:19
#
Súhlas, v španielskej sekcii sa tu rieši najmä Real a Barcelona, častokrát i nezyslené hádky fanúšikov týchto klubov, ktorý ten futbal berú niekedy až príliš vážne... Bohužiaľ tie ostatné kluby sú tu v diskusii trošku nedocené, čo je škoda, pretože niektoré tie kluby sú pomerne zaujímavé.
belasy kkt
23.08.2018 11:03
#
Ja si velmi dobre pamatam ako velmi som ho chcel do Live vtedy
Atlético de Madrid
23.08.2018 11:15
#
Bylo to 30 a mne to tehdy taky prislo priserne zbytecny rozhazovani.
pepinho2
23.08.2018 11:29
#
Ale nakonec se to ukázalo jako dobrý risk.
irik
23.08.2018 11:52
#
Bylo to 40, 10 "platil" sám JaviMar tím, že se vzdal 2 Mio ročně z platu.
Rudnevs
23.08.2018 11:54
#
On ale myslel ten prestup Griezmanna, nie Javiho...
Csaplárova past
23.08.2018 19:39
#
Zlomova bude tato sezona. Atleti maji mega nabusenou ofenzivu a ja je tipuju na titul.
Mates28
23.08.2018 10:39
#
Otázka je, jak držet krok s ostatníma, když by takhle Bayern odmítal kupovat..dneska už top hráče nekoupíš pod 80 mega..
Eichel
24.08.2018 03:34
#
Toto je len špekulácia a zrovna bayern sa drží s tými cenami veľmi nízko
Hany45
23.08.2018 09:51
#
To je k smíchu a Bayern taky
Hydro
23.08.2018 11:33
#
Ty si k smichu médiá prídu s nejakou teóriou a už sa toho chytas jak buzerant na rit
Hany45
23.08.2018 11:34
#
Ale prosimtě ! Ničeho se nechytám ty Maďare prostě mi to přijde vtipný. Holt každej máme jinej smysl pro humor.
Heresy
23.08.2018 14:26
#
Tak to mas pekne debilni smysl pro humor
technecium
23.08.2018 10:00
#
Barca ho měla přivést za každou cenu. To se ještě do budoucna ukáže jako obrovská chyba. Na MS hrál tak obrovsky vyspěle a zkušeně, že by rozhodně měl na to, nastupovat na Messiho pozici po jeho konci v Barce.
Jordi Alba
23.08.2018 10:35
#
Chyba určitě. Sice nejsem zastánce nějakejch extrémních nákupů, ale Griezmanna bych bral hned.
Hristo Stoichkov
23.08.2018 11:44
#
Kdyby dorazil Griez, přišel by k němu ještě Lenglet, zbytek (Malcom, Arhur, Vidal) by určitě nedorazil z finančních důvodů. Mně se to takhle líbí mnohem víc, máme daleko větší kvalitu širšího kádru, což je přesně to, co jsme akutně potřebovali. S EV na lavičce je naprosto jistý, že by neustále cpal do sestavy Grieze, Messiho a Luisita, což jednak úplně nevím, jak by fungovalo a navíc by to popravilo Dembélého, což by mě mrzelo.

Griezmanna jsem chtěl hlavně proto, že jsem si byl skoro jistý tím, že místo něj přivedeme nějaký příšerný flop...a od toho nás Chelsea naštěstí zachránila.
ADM
23.08.2018 13:40
#
Súhlas, širší káder je lepšia voľba. Ak by mal ale Griez tak 25 rokov, určite by som po ňom šiel za každú cenu (a tou by bolo asi odstavenie Luisa, lebo odstaviť namiesto neho Dembeleho by bolo na hlavu)
SIRBRANIKE
24.08.2018 08:15
#
El Cid z City
23.08.2018 10:13
#
Za 4roky?
Jordi Alba
23.08.2018 10:33
#
To mi moc nesedí. Už odmítl Barcelonu a jde na něm docela vidět, že s Atléticem toho chce vyhrát víc, než 'jen' EL a superpoháry. Navíc Atlético má momentálně skvělej kádr, kterej se jim ještě podařilo posílit. O penězích to taky nebude, Atlético se mu nebojí dát nemalé peníze, což je dobře, protože to by byla velka ztráta pro LL, řekl bych srovnatelná s odchody Neymara, Ronalda.
smazaný uživatel
23.08.2018 10:54
#
S Ronaldem neporovnatelný.
Jordi Alba
23.08.2018 11:00
#
Já tu nenarážím na nějakou kvalitu hráče. Marketingově je sice asi jinde, než všichni ostatní, ale Griezmann má velké jméno + u Ronalda se tak nějak čekalo, že by byl v LL stejně max tak 2 roky ještě. U Griezmanna je ten potencionální čas delší, navíc je na vrcholu. Řadil bych to ke stejně velkým ztrátám.
smazaný uživatel
23.08.2018 22:34
#
Větší ztráta pro LL než Griezmann byl i Neymar. A i ten se na Ronalda nechytá, když si vezmeš co se dělo po Neymarově přestupu a co po Ronaldově.
SIRBRANIKE
24.08.2018 08:17
#
Za Neymara sa kúpil Couts a Dembele. Za Cristiana?
Mates28
23.08.2018 10:34
#
Ať zůstane u Atletů..navíc abysme lepili generační obměnu 28letym hráčem za 200 mega..to snad ne..
smazaný uživatel
23.08.2018 11:32
#
Griezman patří k nejlepším útočníkům světa, ale kdo ví co bude za rok? Mají to v tom Bayernu hezky nalajnované.
Sidand
23.08.2018 11:43
#
Neviem si ani len predstavit, ze by isiel do Bayernu. To je hrac pre kluby ako Real, Barca ci manchesterske kluby. No a aj pre Atletico.
irik
23.08.2018 11:50
#
Paddington
23.08.2018 11:59
#
Pekny plan na koncepcny prestup, mohlo by sa pridat koncepcne City a ponuknut aspon koncepcnych 250 mega.
Klokanomet
23.08.2018 12:08
#
do Bayernu sedí jak hrnec do prdele
Elliasson
23.08.2018 12:48
#
https://www.youtube.com/watch?v=4l4bMBhOsOI

Trochu off-topic, ale týká se to přátelského zápasu Bayernu. Takový výsledek jsem v dospělém fotbale ještě neviděl, i když je to přátelák.

Fanoušci Bayernu: Ten Max Franzke je vážně velký talent?
Lifted
23.08.2018 15:29
#
Tak je to nějaký tým na úrovni naší A-třídy takže tak
TipekCZ
23.08.2018 14:20
#
Lewa ještě pár let vydrží... Ribéry a Robben tolik už ne, na jedno křídlo Coman a na druhý koupit třeba Baileyho a když už by chtěli hrot, tak jedině Werner
Heresy
23.08.2018 14:31
#
Presne tak jedine werner ..
Bastaron
23.08.2018 14:35
#
To raději Dybalu teda.
Whitemedia
23.08.2018 16:09
#
ten frajer nám tu opravdu přeloží každé hovno..
smazaný uživatel
23.08.2018 16:10
#
Kvalitní ef bulvár
Rich
23.08.2018 19:43
#
Za mě je to velký nesmysl, Hoeness sice řekl, že Bayern plánuje koupit nějakého hvězdného útočníka a utratit 100 milionů, ale tohle je čirý nesmysl. Za prvé Griezmann byl už několikrát spojován s Bayernem a nikdy z toho nic nebylo, i sám hráč se nechal slyšet, že pokud přijme novou výzvu, tak by šel do Anglie.

Za mě zbytečné vyhození peněz a navíc do Bayernu mi nesedí.
SIRBRANIKE
24.08.2018 08:23
#
Rich
24.08.2018 19:19
#
Herně by se hodil spíše do Barcelony.
raduinho
24.08.2018 00:02
#
Tak to by byla absolutní bomba
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.