Barcelona si pojistila Piquého či Ter Stegena

21.10.2020 09:13 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (102 / 0 nových)
smazaný uživatel
21.10.2020 09:26
#
Takovej pešek, Bayern zrovna chtěl dát za Piqueho 400...
Kluivert9
21.10.2020 09:33
#
To zas bude celá diskuse o divení se nad klauzulemi
Svatej
21.10.2020 09:46
#
Me teda spis trochu sere divně napsanej nadpis
Stiiing
21.10.2020 10:07
#
Momo9
21.10.2020 11:44
#
Ze jo. Bal sem se ze to nesedi jenom mne.
El-Pistolero-68
21.10.2020 18:19
#
Nadpis je mimo, hned jsem se koukal, jestli to nepsal Fišara.
smazaný uživatel
21.10.2020 09:47
#
Y.N.W.A
21.10.2020 10:34
#
já se spíš divím, že prodloužila Piqueho
smazaný uživatel
21.10.2020 10:50
#
Tak docela zaslouženě. Pokud to pravidlo funguje tak, že tu povinnou výkupku nastavím na úplně nesmyslnou částku, přičemž je výkupka povinná (ale asi ne všude? - tohle fakt nevím), tak by si to možná nějakou reflexi zasloužilo.
alcantara
21.10.2020 11:01
#
Reflexi voci komu akoze?
smazaný uživatel
21.10.2020 11:09
#
No reflexi smyslu a účelu toho pravidla.
Talker
21.10.2020 11:40
#
Tak výkupka není povinná, pokud bude chtít Barcelona prodat Piqueho za 5 mega, tak ho prodají za 5 mega. Spíš jde o pojistku, že ho nikdo nepřetáhne.

Každopádně ano, je to nesmyslné mít klauzule na takové částky, to už to můžou pomalu zrušit, protože ty velké kluby tam mají nesmysly a ty menší přichází za drobné o hráče.
smazaný uživatel
21.10.2020 11:48
#
To jsme si asi neporozuměli. Já chápu, že to není povinná výkupka, vím jak výkupní klauzule funguje, ale dlouho se skloňovalo, že jsou povinnou součástí smluv ve Španělsku (ačkoliv tedy s nějakými výjimkami zřejmě).
smazaný uživatel
21.10.2020 09:47
#
Pique 500 milionu..
patas92
21.10.2020 09:48
#
Málo
KingMaster13
21.10.2020 10:55
#
Nekup to
Duff
21.10.2020 17:47
#
v tom bude asi i Shakira
sylarko
22.10.2020 18:11
#
tam bude 50 za piqueho a 450 za shakiru
smazaný uživatel
21.10.2020 09:51
#
Pique do roku 2024 je šílenost. Pokud se nepletu tak smlouvu měl ještě na následující sezónu, takže úplně s klidem se prodloužení mohli řešit až za rok a v případě dobrých výkonů nabídnout smlouvu na další rok...tyhle mega smlouvy u starších hráčů ala Alba jsou nesmysl...
patas92
21.10.2020 10:00
#
Zrovna Pique nebude mít problém skončit dřív, než mu vyprší smlouva.
exot12
21.10.2020 10:29
#
Ty vieš ako je koncipovaná tá zmluva? Čo ak súčastné podmienky sú zachované a po vypršaní súčastnej je jeho plat redukovaný? Príde mi absolútne nezmyselné hodnotiť niečo o čom nič nevieš
smazaný uživatel
21.10.2020 11:19
#
Samozřejmě nevím jak je koncipovaná ta smlouva ale nejde jenom o plat. Podle mě tyhle dlouholetý smlouvy u starších hráčů proste svádějí k pohodlnosti viz Alba, kterej podepsal smlouvu na pět let a prakticky celou následující sezónu byl poloviční....podobný smlouvy jsou i jinde v Evropě celkem rarita a asi k tomu jsou nějaký důvody...Jinak proti Piquemu nic nemám, furt muže bejt platnej ale za mě by bylo rozumnější mu smlouvu prodlužovat průběžně podle výkonů a ne rovnou do 2024....
Eichel
21.10.2020 11:50
#
Gazdo
21.10.2020 12:04
#
Dody10
21.10.2020 14:06
#
Kucka
21.10.2020 14:38
#
Keboto
22.10.2020 06:59
#
Eichel
21.10.2020 11:46
#
montaigne33
21.10.2020 10:00
#
"Současný" Gerard v obraně Barcy je doslova požehnáním pro každého (kvalitnějšího) soupeře Katalánců... Titulů už mají dost- k čemu další- tak si vedení FCB pojistilo GP
Y.N.W.A
21.10.2020 10:35
#
ta jeho bohorovnost a profesorskej přístup už jsou s mizející dynamikou pro Barcu na škodu, Araujo na placu, Pique jako backup
KingMaster13
21.10.2020 10:54
#
Freedo
21.10.2020 10:01
#
"Barcelona si pojistila Piquého či Ter Stegena"
To či vůbec nedává smysl.
smazaný uživatel
21.10.2020 10:48
#
Bez čárky to smysl dává
Freedo
21.10.2020 13:43
#
Nechápu. Či by se dalo použít, kdyby smlouvu prodloužilo třeba 10 hráčů a nechtěl jsi vyjmenovávat všechny, tak zmíníš dva nejdůležitější.
smazaný uživatel
21.10.2020 13:52
#
Eichel21.10.2020 11:49#
Inak predlžoval sa aj Lenglet do 2026 s výstupkou 500m a De Jong do 2026 s výstupkou 400m. Absolútne nechápem Piquého do 2024 s jeho vekom a výkonnosťou. Od istého veku by sa fakt mali dávať kontrakty na rok-dva. Snáď nedostali také pálky ako Umtiti.
Visca el barca
21.10.2020 10:02
#
Ten hate na Piqueho podle mě je o dost lepší než Lenglet a jestli se chceme někam posunout, tak náhradou za něj.
Klokanomet
21.10.2020 10:06
#
vždycky musí být na někoho hejt, aktuálně si ho zaslouží spíš Griezmann s ligovou statistikou 2+0 za rok 2020
Visca el barca
21.10.2020 10:07
#
To je příšerný číslo
Svatej
21.10.2020 10:27
#
wtf
Igli
21.10.2020 10:37
#
přesně, předtím Suarez a teď to vyšlo na Piqueho no
patas92
21.10.2020 10:40
#
To je furt o dva góly víc, než má za rok 2020 Hazard
Klokanomet
21.10.2020 11:02
#
smazaný uživatel
21.10.2020 10:59
#
hejt je najlahsia forma komunikacie
ak to nebude griez zachvilu to bude messi, standartne roberto atd...Skratka uz to nie je ta ista barca a hop fanusikovia picuju.
Paddington
21.10.2020 11:02
#
az tak je v prdeli? strašne
Klokanomet
21.10.2020 11:12
#
Ještě sem si zkontroloval na transfermarketu, ale je to opravdu tak. Celkově za 2020 4 góly a 0 asistencí (+2 góly třetiligové Ibize v poháru, ale to ani nemá cenu počítat). Vypadá to naprosto děsivě no Čekal jsem od něj všechno, ale takovou tragédii opravdu ne.
Kucka
21.10.2020 14:39
#
eder
21.10.2020 10:14
#
Pique jenom 500 milionů výkupku?!
Ten chlapec by si zasloužil minimálně dvakrát tolik...
REPLIKATOR
21.10.2020 10:14
#
Odměna za včerejší vyloučení
dejdik
21.10.2020 10:37
#
Rudnevs
21.10.2020 10:27
#
Dieťa spí či lezie

)Sorry, neviem prečo mi toto napadlo ako prvé pri pohľade na nadpis.)
LAM
21.10.2020 10:29
#

U Piqueho je to podmíněno odehranýma zápasama v sezoně 2012/2022.
Gazdo
21.10.2020 12:06
#
Tak to uz ma za sebou
LAM
21.10.2020 10:35
#
Dva mladíci Barcelony vytvořili v zápase proti Ferencvárosi Budapešť nový rekord Ligy mistrů. Ansu Fati a Pedri zařídili svými brankami, že poprvé v historii soutěže dali za jeden tým gól dva hráči, kterým nebylo více než 17 let. Fati se také stal prvním fotbalistou, který v soutěži nastřádal víc než jeden gól před 18. narozeninami.

Jinak se všichni podivovali,že chtěl dávat Koeman Puiga na hostování,ale ono se není čemu divit.
Na křídlech máme Fatiho,Demebeleho,Trincaa a může tam hrát Leo.Za Coutinha na jeho pozici bude asi chodit Pedri,kterej vypadá herně parádně na 17 let a v záloze jsou De jong,Sergio,Pjanič a Alena.Největší šanci může mít v tom dvojbloku,ale na to nemá prostě postavu.Na pozici Coutinha ho zatím Koeman nezkoušel.
rave
21.10.2020 12:40
#
S tím Puigem sis odpověděl sám v poslední větě. Podle mě by byl na té pozici rozhodně platnější, než Coutinho.
KingMaster13
21.10.2020 10:53
#
Pique Toho by se právě měli rychle zbavit ten kluk už to nedává. Stegen je ale dobrý tah, to je opora jak svině
inferno08
21.10.2020 10:53
#
„Barcelona si pojistila Piquého či Ter Stegena"

To si jako máme vybrat??
patas92
21.10.2020 10:59
#
Ne, jelikož se jedná o slučovací poměr a ne vylučovací
patas92
21.10.2020 11:09
#
zelda
21.10.2020 12:14
#
patas92
21.10.2020 12:36
#
(rozkliknout 1Psaní čárky před spojkami nebo, či)
Freedo
21.10.2020 13:49
#
Už jsem to psal výš. Smysl to nedává, protože jde o dva hráče. Či by se dalo použít, kdyby prodloužilo 10 a nechtěl jsi všechny jmenovitě vyjmenovávat a chtěl jsi dva vyzdvihnout (bylo jich 10, například X či Y). V tomhle případě to nejsou jedni z mnoha, a tak se to spojí obyčejným a. Místo pouček se zkus nad tím zamyslet.
patas92
21.10.2020 13:51
#
Však jde o 4 hráče
Freedo
21.10.2020 13:53
#
Toho jsem si nevšiml, jsem kokot. Beru zpět, sorry.
messinhovic
21.10.2020 11:37
#
Gunner14
21.10.2020 10:55
#
Nadpi jinak bych neklikl
Gunner14
21.10.2020 10:56
#
Nadpis*
alcantara
21.10.2020 10:59
#
Pique je stale spicka, sezonu zase zacal viac ako slusne. A bez Sergia sa mi to teda nezda lepsie, zaklad si stale s kludom obhaji Pozeram, ze odbornici sa zase vyjadrili, takze vsetko naporiadku.
pantondavo
21.10.2020 11:03
#
Bejt spicka v obrane barcy neni tak tezky
smazaný uživatel
21.10.2020 12:20
#
zeby bol madrid na tom lepšie sa nedá povedať
pantondavo
21.10.2020 16:47
#
Tak to presne se prave povedat da
smazaný uživatel
22.10.2020 08:24
#
hm tak ja nevjem uš žeby dostať 3 od šachťaru bola lepšia obrana.
pantondavo
22.10.2020 08:43
#
Ale Varane dal aspon gol
smazaný uživatel
22.10.2020 09:32
#
to je pravda, náš motáčik si ale zase nechá červenú proti fc ferbabhsibsbsos za rozhodnutého stavu.
smazaný uživatel
22.10.2020 15:28
#
To už tu porovnáváte podle gólů i stopery? Ten valloire na vás má negativní vliv.
pantondavo
22.10.2020 15:36
#
Tak tam je jasnej vitez, to tu neresime, tole je diskuze nad tragickou obranou obou tymu a varaneho vcerejsi vlastnak.
Eichel
21.10.2020 11:49
#
Inak predlžoval sa aj Lenglet do 2026 s výstupkou 500m a De Jong do 2026 s výstupkou 400m. Absolútne nechápem Piquého do 2024 s jeho vekom a výkonnosťou. Od istého veku by sa fakt mali dávať kontrakty na rok-dva. Snáď nedostali také pálky ako Umtiti.
smazaný uživatel
21.10.2020 12:21
#
tak možno ho berú ako mentora, že bude hrať 20 zápasov ročne ale môže pri ňom vyrásť Garcia ak prestúpi.
LAM
21.10.2020 13:09
#
"Dosáhli jsme prodloužení smluv po týdnech vyjednávání a zahrnují dočasnou úpravu platů kvůli finančním potížím způsobeným koronavirem,"
Anacron
21.10.2020 12:13
#
Piqué 4 roky
smazaný uživatel
21.10.2020 14:25
#
Když tady čtu tu kritiku na Piquého, tak je jasné,že kritici nesledují pravidelně přenosy La ligy. Bez Piquého to skoro nejde a je zatím hodně málo stoperů, kteří by ho nahradili..Takže prosím kritizujte to co vidíte!
roman1978
21.10.2020 21:05
#
Tady většina jeho kritiků viděla téměř všechny jeho zápasy za posledních mnoho let. Takže se zase odregistruj a neotravuj s hovadinama. Každý má jiný pohled na různé výkony.
Gazdo
22.10.2020 07:32
#
No podla mna je Pique stale nas najlepsi stoper coz je proste strasne. Lenglet ani Umtiti jeho kvalit nedosahuju a Araujo zatial poriadnu sancu nedostal takze tazko povedat
roman1978
22.10.2020 09:12
#
Ano, je to stále náš nejlepší stoper. Nicméně už to není nejlepší stoper na světě a ani jeden z nejlepších. Osobně si myslím, že Todibo - Araujo by nebyla horší dvojice než pikáč a lenglet.
Gazdo
22.10.2020 12:35
#
No dost mozno nie a dost mozno ano. Pique je aspon spolahlivy 90% casu a aj ked uz to nie je najlepsi stoper sveta tak rozhodne by som ho do top 10 stale supol a svoje si odohra. Nie je jeho chyba ze nemame nahradu a ak aj mame tak treneri radsej postavia jeho. Hadam necakame od hraca ze pride za trenerom a povie mu ty debil preco si dal hrat mna a nie jeho.
roman1978
23.10.2020 08:19
#
no, podle mne není ani v nejlepší dvacítce. a ano, bude hrát, dokud ho bude trenér stavět. nicméně už několik let si z něj každý šikovnější hráč dělá dobrý den, často je mimo pozici, zbytečně zdvojuje a nechává další volné, rozehrávka je tragédie apod. Potom vždy vytáhne "atraktivní" skluz, diagonálu na albu a juchů, piké je borec. já bych si ho v týmu rozhodně ještě nějakou dobu nechal, ať může předávat zkušenosti mladým, ale pokud chceme konkurovat atletickým týmům, nesmí být stoper číslo 1. a lenglet? - toho bych prodal okamžitě, nikdy jsem nepochopil jeho nákup - hráč je to dobrý, ale ne pro barcu.
Gazdo
23.10.2020 08:48
#
Lenglet rozhodne nie je hrac na A zostavu barcelony ale ako backup si myslim ze v pohode. Tiez ale nie je jeho problem ze hrava a si myslim ze aj on sam je z toho prekvapeny (alebo minimalne bol) pretoze prichadzal ku nam ako jasny backup za Umtitiho a situacia sa vyvrbila tak ako sa vyvrbila a Lenglet musi bohuzial hrat nonstop zaklad lebo Umtiti je bud zraneny alebo tragicky
remeslnik
23.10.2020 08:50
#
Souhlas, hlavně s tím Piquem. Jen ty zkušenosti by nemusel předávat všechny, protože pak by se objevil Pique.2.0. Hráč, kterého přeskočí o hlavu menší útočník, hráč s nejvíce přihrávkama dozadu nebo do stran, ale žádným přesným centrem za obranu na nabíhající spoluhráče.
smazaný uživatel
23.10.2020 22:43
#
V dvacítce je určitě, možná i na konci desítky.
ACSeRw!n
21.10.2020 17:58
#
u Pigueho skvela volba
smazaný uživatel
21.10.2020 22:19
#
Tak on je stále kvalitní. SIce už nepatří mezi nejužší špičku, ale Barca ho stále potřebuje, navíc v době, kdy nemají prachy.
indy
21.10.2020 18:28
#
DeJong uz predlzil zmluvu, hoci je u nas len 1 sezonu ?
patas92
21.10.2020 19:12
#
Griezmann nebo Coura jsou další na řadě...Tohle je teda pěkně debilní způsob, jak dočasně snížit platové výdaje
patas92
21.10.2020 19:12
#
*Couts, ne coura
Kenneth
21.10.2020 20:44
#
Skoro zadny rozdil v tom neni.
Hristo Stoichkov
22.10.2020 09:49
#
Za to by měli někde viset, ta krize bude kvůli tomu ještě dlouhodobější, zvlášť poté, co budeme koukat na hashtagy typu SergiRoberto2028 nebo JordiAlba2027.
Gazdo
22.10.2020 12:36
#
To uz nie je ani na demisiu ale na fyzicke tresty
smazaný uživatel
22.10.2020 15:41
#
Pique, Ter Stegen, Lenglet a de Jong, kteří před 2 dny prodloužili svoje smlouvy dostali návrh na 30% snížení platu v této těžké době, všichni přijali až na Piquého, který si svůj plat nechal snížit až o 50%!
- Pokud Piqué odehraje v další sezóně méně než 35% zápasů, může ho Barcelona vypovědět bez jakéhokoliv poplatku.
- Od roku 2022 bude mít Piqué i Barca možnost kdykoliv ukončit ukončit svou spolupráci bez jakýchkoliv poplatků. [diario sport]
LAM
23.10.2020 07:02
#

Navíc prodloužení pro Stegena,De jonga a Lengleta jen dobře.
roman1978
23.10.2020 08:19
#
Zítra největší zápas všech lig světa a tady ani Ň.
remeslnik
23.10.2020 08:35
#
No protože bude hrát chromý s kulhavým ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.