Baník zahájil přípravu s nováčky a čeká na další posily

04.01.2018 17:42 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5336
Komentáře (284 / 0 nových)
MichalKotukov
04.01.2018 18:00
#
AjaxFans
04.01.2018 18:18
#
Asi tu nebude moc lidí, co si to přečte John do Baníku,že nešel z toho jeho vinného sklepa do olmiku
Banikovec7
04.01.2018 18:16
#
Jestli nevyjde ten Heča, tak bych možná radši i upřednostnil Budínského před Laštůvkou, pokud by nám ho teda Sparta prodala. Ikdyž mě trochu znejisťuje že půl roku dělal v Bohemce jen dvojku.
Kucka
04.01.2018 20:24
#
Byl by jednička, kdyby Fryšty nechytl životní formu. Pak je jasné, že budeš stavět spíš svého hráče než borce, co mu za rok skončí hostovačka.
Cukroušek
04.01.2018 18:17
#
Tyhle sportovni komise ve fotbale a obecne i ve sportu vubec nefungujou, viz treba Sparta. Sedi tam 5 lidi a vzejde z toho 7 nazoru a napadu na reseni problemu. Misto toho se mel urcit jasny lidr a sef ktery za to vsechno ponese odpovednost( idealne Jankul)

Nehoda a jeho agentura... Pritomnost agenta nebo rovnou cele jeho firmy ve fotbalovem klubu nikdy nic dobreho neprislo. Tady jeste zaplaceme nad vydelkem...

Prijde mi, ze to Brabec tak trochu placa dohromady jako pejsek s kocickou dort... tak snad on a Banik nedopadne jako ten zly pes
Paul Anka
04.01.2018 18:26
#
Jo jeden lídr... tyvoe vám jeden hrobník nestačil?
smazaný uživatel
04.01.2018 18:58
#
A ty víš, jak přesně maji v Baníku rozdělené role?
Cukroušek
04.01.2018 20:00
#
Ted uz jo
smazaný uživatel
04.01.2018 20:02
#
Dobře.
Cukroušek
04.01.2018 21:36
#
(ne ze by to nejak vyrazne zmenilo muj pohled na vec)
Aldeano
04.01.2018 20:01
#
smazaný uživatel
04.01.2018 20:13
#
Cece, vypadá to jako kockopes, ale radeji teda tenhle hybrid na zimu nez aby to vse bylo na Vrtovi, ktery je ted az pate kolo u vozu. Diky bohu...
smazaný uživatel
05.01.2018 06:29
#
Jeste k tomu kockopsu. Nehoda ma pomoci, ne, ze tam bude do aleluja. Ma pomaht privest dobre a kvalitni hrace, cos se dari, kdyz vezmes v potaz jmena, ktere se sklonuji s Banikem. A ma zaucit Jankula. Samozřejmě nejsem naivni a pocitam s tim, ze nekteri jeho hraci budou mit dobre smlouvy, aby taky nebyl skodny. Ale kazda sranda neco stoji, kdyz tam je to netahlo Dusanko.

A co se tyce Ulicneho. U nej to taky moc nevidim, ze tam bude dlouho. Akorat teda alespon pro me je tento krok (nic proti Johnymu) jako dalsi kudla pro Vlastu.
No, snad alespon bude dobry mentor pro Kuceru, aby se dal vice dohromady, kdyz zustal, coz beru taky pozitivne.

Takze to beru tak, ze treba za par mesicu skonci Nehoda, Ulocny, Vrto (!!!) A zustane Jankulovski a ten Belak (akorat ten je pro me naprosto neznamou figurkou a ani google ho moc nezná).
smazaný uživatel
05.01.2018 08:40
#
Tak Bělák je syn od toho frajera z Brna, který jede na ruku Berbrovi a k tomu je zainteresovaný ve Sport Invest.
Když to vezmu z pozitivní stránky, Sport Invest má u nás mladé hráče, tudíž by se nemuselo opakovat to za hrobaře, k tomu Nehoda, který má taky dost slušné portfolio hráčů.

Z horší strany. Aby nebyly třenice mezi těmito stranami, aby tam nebylo přehršel nadstandardních smluv pro jejich koně.
Ale mladý je údajně bezkonfliktní. Akorát teda bych byl opatrný, protože tatík.
Cukroušek
05.01.2018 15:41
#
Tahle sranda s Nehodou bude hodne draha, tomu vubec neverim, ze by mel byt z jeho pritomnosti nejaky velky uzitek do budoucna. Ted to sice vypada hezky(posily,Fillo, dalsi jmena ve hre), ale potom bude nasledovat krute vystrizliveni...

Proti Ulicnemu taky nemam de facto nic, posubi docela fajne Ale tyhle recyklace doyenu se mi obecne moc nelibi. A jestli Kucera zustane delsi cas tak u nas taky zapusti koreny

o Belakovi vim, vtipne je, ze je prezentovan jako paty clen rady, pritom bude mit na starosti veci ktere s tim moc nesouvisi( pokud sem to spravne pochopil)
smazaný uživatel
05.01.2018 16:43
#
Klidně, ať Kučera kořeny zapustí, věřím mu.
smazaný uživatel
04.01.2018 18:39
#
Jak se vám jeví Bárta - Budinský. Má je někdo nasledované? Budou to adekvátní náhrady za Vaška?
vitecek15
04.01.2018 18:54
#
Já pořád nechápu, co všichni vidí na Bártovi. Tragickej brankář. Ale naprosto. Zadarmo drahej. Maximálně na podávání míčů, jinak neuvěřitelná díra a neskutečné kiksy. Budinského jsem nikdy moc nesledoval.
smazaný uživatel
04.01.2018 19:07
#
To se máme na co těšit
ShowMan
04.01.2018 19:12
#
Bárta je díra Budinský naopak dosti i podržel to , že dělal dvojku v bohemce je zajímavé to ano jsem zvědav jak se to pořeší určitě je lepší než šustr a chmiel je mladej
SuperBanikovec
04.01.2018 19:10
#
Tak když jste nám ho půjčili na hostovačku posledně, tak nás kolikrát podržel, ale to měl zřejmě životní formu.
HorajzmAmmann
04.01.2018 19:12
#
Banikovec7
04.01.2018 18:59
#
Tak za letošního Vaška by byl náhrada snad každý kromě Šustra. Bárta nevím, ale tomu Budínskému docela věřím.
smazaný uživatel
04.01.2018 19:08
#
Letos byl slabý, pravda
HorajzmAmmann
04.01.2018 19:10
#
Ani jeden sem určitě nejde jako jednička
machna
04.01.2018 19:13
#
Oni asi stále čekají co ten Laštůvka
smazaný uživatel
04.01.2018 19:14
#
A co když nevyjde Laštůvka?
machna
04.01.2018 19:16
#
Nevím, pak asi ta dvojka z Bohemky , a tady bude dělat jedničku šílene
HorajzmAmmann
04.01.2018 22:25
#
tak jsme v píči To at raději chytá Chmiel možná

Ne tak dobře, počkám si toho Budínského co to je za golmana :-)
Kiwi-21
04.01.2018 23:43
#
Kdyby jste vloni sledovaly ligu tak vite že byl i na hostovaní v MB a tam byl vyborný proto si ho Sparta stáhla nazpět i když šanci nedostal ale pokud bide podobně jako v MB tak jednoznačně u vás jesničkou
HorajzmAmmann
05.01.2018 00:38
#
V MB chytal fakt výborně no
Banikovec7
05.01.2018 00:47
#
Neudelal chybu
smazaný uživatel
05.01.2018 05:18
#
Kiwi-21
05.01.2018 10:18
#
Určitě těch chyb udělal méně za půl roku než Šustr za 1 zápas
Pro vás by byl posilou určitě
Puskas
05.01.2018 10:21
#
Rarášek
04.01.2018 19:35
#
Co máte proti Viktorovi? Na úrovni s Hečou.
smazaný uživatel
04.01.2018 19:55
#
Já vůbec nic. Jako jo, asi bych momentálně za Laštůvku byl ještě radši, ale dlouhodoběji je to rozhodně lepší volba..
machna
04.01.2018 19:58
#
jasne Heča by byl z dlouhodobého hlediska jasná volba ,ale v to neveřím
smazaný uživatel
04.01.2018 20:14
#
Ale jde. Kdyz nevyjde Heca s Lastym, tak Budinsky jednicka
HorajzmAmmann
04.01.2018 22:24
#
já bych radši toho Heču teda
smazaný uživatel
05.01.2018 05:16
#
Budinskeho ale nepodcenuj. On Vlasta vedel, proc uz ho chtel, kdyz byl ten kluk jeste ve Vlasimi. A jen diky nasi laxnosti ho brala Sparta.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:12
#
dobře tak uvidíme...
rufus
06.01.2018 21:26
#
Je to dobrej golman.
Hodně by vám pomohl.
off-olda
04.01.2018 19:57
#
Když budou chytat oba, tak ok...
Puskas
05.01.2018 09:22
#
Bárta se mi tehdy u nás líbil, ale jako jednička asi nebude. Budinský by jí být mohl.
machna
04.01.2018 19:14
#
Co ten Takács z té Boleslavi , kolovalo info ,že by chtěl do Baníku jít a ted jsem někde četl .že jsou s nějakým záložníkem skoro domluveni , bude to on ?
smazaný uživatel
04.01.2018 19:56
#
Prý by nemělo jít o Takácse.. Ale ta situace se pořád mění, za poslední 3 dny jsem slyšel o 20 hráčích v různém stádiu a pořád se to mění..
machna
04.01.2018 19:59
#
No jsem zvědav , co ten Psyché druhá norská liga , tak nevím to snad nemyslí vážně
smazaný uživatel
04.01.2018 20:03
#
Bral bych ho spíše jako hráče 1.norské, kde hral před tím, než spadli,

NAvíc, Azevedo přišel z druhé slovenské a jak jsme za něj teď rádi.. Neodsuzoval bych ho, buď se ukáže nebo prostě pojede domů.
machna
04.01.2018 20:23
#
jako jo to máš pravdu ,ale víš jak udělají Filla a pak čteš tohle tak jsem čekal něco lepšího ,ikdyž třeba i ten Morgan taky úplně nezklamal a hrál jen druhou slovenskou
HorajzmAmmann
04.01.2018 22:23
#
však s něma akorát spadnul, ale 1. ligu si loni zahrál celou...navíc v 1. norské měl ten tým tuším 30 zápasů a 37 inkasovaných což není úplně tragedie ... Prostě ho raději vyzkoušíme než budeme hodnotit
clovek1
05.01.2018 06:32
#
S tím počtem gólů....nebyl jsi to náhodou ty, kdo takhle odhadoval vyšší kvalitu Azackého?
HorajzmAmmann
05.01.2018 09:46
#
Mas pravdu ale proto rikam radši to vyzkoušíme....
clovek1
05.01.2018 14:26
#
No už jsi hodnotil podle počtů gólů. Minule jsi mě přesvědčil, teď už na to nedám
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:27
#
jo byla to blbost, je to vlastně blbost Jenom tak pro info... ale třeba bude dobrej, vůbec bych tady nezatracoval hráče jenom podle toho kde hráli aniž bych ho viděl. Paniče jsem taky bral a nakonec to byl průser....
clovek1
07.01.2018 19:39
#
Ještě se zbav té pražské/městské mluvy a bude to super
HorajzmAmmann
07.01.2018 20:24
#
SuperBanikovec
07.01.2018 23:19
#
Já ti to posledně říkal už na banicek.com
HorajzmAmmann
08.01.2018 21:09
#
já vím
SuperBanikovec
05.01.2018 10:05
#
Tak Azackij možná není ještě úplně ztracený, postupně se zlepšoval, tak uvidíme co z něj ještě vyroste.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:13
#
a víš že si o něm myslím to samé... Potřebuje čas stejně jako Pokorný.
smazaný uživatel
04.01.2018 20:16
#
Bud on nebo Havlik.
bravo7
04.01.2018 22:18
#
Havlik by byl super.
HorajzmAmmann
04.01.2018 22:23
#
raději Takacs
ShowMan
04.01.2018 19:18
#
Tak Řezníček se potvrdil jde do Olomouce
Rarášek
04.01.2018 19:37
#
Stanciu už je téměř náš .
San Iker
04.01.2018 19:50
#
Jak víš?
Rarášek
04.01.2018 19:59
#
Po letech, kdy jsem si na to jen hrál, konečně ten kontakt mám.
MichalKotukov
04.01.2018 20:10
#
Konečně si zjistil, že se dá na Twitteru vyhledávat?
Rarášek
04.01.2018 20:10
#
Tam je napravo nahoře takový políčko .
Kang & Kodos
04.01.2018 20:13
#
KingMaster13
04.01.2018 20:28
#
pepinho2
04.01.2018 20:35
#
MagpeCZ
04.01.2018 21:29
#
smazaný uživatel
04.01.2018 21:31
#
Bobřík
04.01.2018 22:30
#
ZB 07
04.01.2018 22:53
#
Mates_Matesović
04.01.2018 23:04
#
pawelFCB
05.01.2018 11:00
#
ondrasch77
04.01.2018 20:19
#
Andrlecht vyšrouboval cenu na 12 mil. Euro
machna
04.01.2018 20:27
#
to dáte ne
Rarášek
04.01.2018 20:34
#
Za 8 .
smazaný uživatel
04.01.2018 20:56
#
Takovou cenu si stanovil na začátku. Ta je samozřejmě nereálná.
ondrasch77
04.01.2018 21:16
#
Proč je nereálná? Koupili za 10, zjistili, že on chce strašně k vám, vy po něm taky mocně toužíte, tam buď bude muset Křéťa solit nebo hledat jinde
smazaný uživatel
04.01.2018 21:43
#
Laskavě tady nevymýšlej blbosti. Neprosadil se, tak asi těžko půjde za víc než přišel. Navíc jsem si to nevycucal z prstu.
https://twitter.com/Liga1_Romania/status/948973186699481089
https://twitter.com/Emishor/status/948954605018402818
ondrasch77
04.01.2018 21:53
#
Myslíš, že jsi jedinej na twitteru... Není to jedno, že už za něj chtějí jen 8? Vážně si myslíš, že Křetinský dá 200 milionů za hráče?...
smazaný uživatel
04.01.2018 21:55
#
Snad nedá. A proč bych si měl myslet, že jsem jedinej na twitteru? hlupáčku.
ondrasch77
04.01.2018 23:07
#
Proč mě urážíš?... Vlastně proč se ptám, že? Už několikrát jsi mě přesvědčil o tom, že tvoje IQ je jedno z nejnižších ze zdejších diskutérů, gratuluju.... Ty budeš podle svých komentů patrně ještě dorostenec...
smazaný uživatel
05.01.2018 13:57
#
Začal sis ty, tak pak nebreč. A nevím co máš furt s tím IQ. Asi nějáký komplexy.
ondrasch77
05.01.2018 15:19
#
Chápu, že nevíš "co mám furt s tím IQ". Blbci často nechápou úplně jednoduché věci
smazaný uživatel
05.01.2018 15:24
#
Chudáčku.
smazaný uživatel
05.01.2018 15:26
#
Jo a neodpověděl jsi mi proč bych si měl myslet, že jsem jedinej na twitteru. Dík za odpoveď ňoumo.
ondrasch77
05.01.2018 15:36
#
Kdyby jsi nebyl blbec, tak bys na odpověď přišel sám
smazaný uživatel
05.01.2018 15:52
#
Ale protože jsem blbec, tak potřebuju abys mě to vysvětlil. Dík ňoumo.
ondrasch77
05.01.2018 15:54
#
Greny
04.01.2018 22:13
#
Proč ne?
db18
04.01.2018 22:19
#
Kepy má ban, nebo proč tu ještě nikdo nevyhazuje Kučeru
HorajzmAmmann
04.01.2018 22:37
#
příště drž hubu ...
frankiefcb
04.01.2018 23:20
#
smazaný uživatel
05.01.2018 05:20
#
smazaný uživatel
05.01.2018 08:45
#
Kepy_FCB
04.01.2018 22:28
#
Tvl Psyche co to kua je Takhle se nikdo prece nemuze jmenovat.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Psyché_(mytologie)

Nejvic psyche je ze tam porad vydrzujou Kuceru
ondrasch77
04.01.2018 23:03
#
bravo7
04.01.2018 23:17
#
Kepy_FCB
04.01.2018 23:40
#
Hezky Ulicny a Nehoda budou treneri takze Kucera uz muze delat to na co ma: https://www.fotbalovametodika.cz/Pevna-zed-5-hracu-d706.htm

Ne vazne ted, kolik mu jeste k ruce najmou osobnosti aby z nej udelali trenera
Tenhle chlap se vazne vyplati
taws
05.01.2018 00:32
#
Banikovec7
05.01.2018 00:23
#
Tak ten zaloznik, co uz je skoro podepsan je pry Jirasek.
HorajzmAmmann
05.01.2018 00:38
#
To snad ne....
Banikovec7
05.01.2018 00:46
#
Borec nehraje ani zaklad v Bohemce...
smazaný uživatel
05.01.2018 08:35
#
Snad ne, protože jinak by padl Havlík s Lacem
Banikovec7
05.01.2018 08:37
#
Podle Sportu se s nima ani nejedna
smazaný uživatel
05.01.2018 08:42
#
Tak to má Richard hodně špatné info

Jednalo se, minimálně v minulém čase. Havlík už rozhlašoval, jak kde k nám, včera měla být schůzka, jen Slovácko to odvolalo.
Ohledně Laca máme zprávy přímo z pravé ruky, pač Baník má fanoušky všude, i v okolí Chebu (Ne, Kepy ne ).

Ale Jirásek ty vole...Nevím, no...
Kepy_FCB
05.01.2018 08:53
#
O Laca uz nestojim, pry se rozchlastal...

Jinak ze mu nabizime malo vi snad kazdej ne?

A jestli myslis ze kdyz pochazi z chebska ze je nejakej banikovec tak omyl.
smazaný uživatel
05.01.2018 08:58
#
Já ale nemluvím o tobě
Kepy_FCB
05.01.2018 09:24
#
Tak proc me primo zminujes?
smazaný uživatel
05.01.2018 09:25
#
Pač se k Chebu hlásíš...Bohužel.
Kepy_FCB
05.01.2018 09:32
#
Ja se hlasim k Baniku, chodit na prales bez budoucnosti a nyni i bez stadionu uz me davno omrzelo..
ondrasch77
05.01.2018 11:56
#
Slovácko Havlíka prý nepustí...
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:13
#
taky si myslím, by jim pak nikdo nezbyl
smazaný uživatel
05.01.2018 08:46
#
Žeby jedna Vrťovina? Naprosto zbytečný přestup.
chzv18
05.01.2018 08:50
#
taky mě to napadlo
ratusek
05.01.2018 08:55
#
ten si asi musí chtě nechtě přivést nějakého pakoně, který má tak na 2.ligu, každé přestupové období. ale ještě čekám toho Slováka z benzinky
smazaný uživatel
05.01.2018 08:58
#
smazaný uživatel
05.01.2018 09:15
#
On je vážně k mání... To snad ne...Tohle zas smrdí Dušankem, aby se ukázal..
A Havlíkové s Lacem půjdou do prdele
ratusek
05.01.2018 08:53
#
To si snad dělají prdel ne? to je nějaký nový trend? Brát zoufalce kteří tu byli za Šafarčíka?
Banikovec7
05.01.2018 00:49
#
Jinak jeste jsem si tak rikal, kdyz bude Nehoda jednat o prestupu sveho hrace, bude se snazit vyjednat co nejvyssi smlouvu pro sveho hrace nebo co nejnizsi ve prospech Baniku?
clovek1
05.01.2018 06:34
#
Kompromis pokud bude průměrný, vysokou pro sebe pokud ten hráč bude dobrý
Kepy_FCB
05.01.2018 07:36
#
Co kdyz se Kucera zachova k Ulicnemu jako k Petrzelovi

Najmou mu dalsiho trenera? Treba Bruckner se nabizi, toho by uz Kucera respektovat mohl...
frankiefcb
05.01.2018 07:44
#
ty vole ty jsi jak malý Jarda. Drž už hubu.
C-M@ster
05.01.2018 09:07
#
Greny
05.01.2018 09:17
#
Nezachova s Ulicnym uz podobně fubgovali ve Znojme
Puskas
05.01.2018 09:22
#
Uličný návrat po té nešťastné blamáži a vyhazovu z před lety? Tak snad pomůže, Kučeru, myslím, trénoval, tak tam nějaké vazby budou.
Greny
05.01.2018 09:24
#
On uz mu pomahal ve Znojme
Puskas
05.01.2018 09:25
#
no vida
frankiefcb
05.01.2018 09:34
#
Kámoš fanda Sigmy mi říkal, že co ví tak Kučera je pro Johna něco jako syn a Kučera Johna vyloženě obdivuje.
Greny
05.01.2018 09:24
#
VÍME PRVNÍ! Martin Pulpit dnes podepíše nové angažmá! ⬇ Tipujte KDE a PROČ?
Zdroj FDF
smazaný uživatel
05.01.2018 09:26
#
Jo, ve Frýdku.
Puskas
05.01.2018 09:29
#
A proč? Protože ho v Místku nechtěli.
Greny
05.01.2018 10:04
#
A nepůjde na ten post ředitele v Liberci, když tam skončil i ten bývaléj rozhodčí Bílek
smazaný uživatel
05.01.2018 10:06
#
Jo, něco sem takového slyšel, ale i dnes na Tw, se potvrdilo, že půjde trénovat F-M.
Greny
05.01.2018 10:21
#
Oni jsou poslední ze?
smazaný uživatel
09.01.2018 12:16
#
smazaný uživatel
09.01.2018 12:55
#
O:-)
smazaný uživatel
09.01.2018 13:44
#
A to jsem si myslel, že to budou chtít ve F-M zvednout... No jsem zvědav.
adalbertus
05.01.2018 10:18
#
Krleš to nepřežije
HorajzmAmmann
05.01.2018 09:54
#
Třeba to není Jirásek ale Jiráček Jinak to nechápu ... Zbytečný nákup.
Puskas
05.01.2018 09:56
#
že by mu u nás chtěli dát 2. šanci?
stavik
05.01.2018 11:27
#
Proboha proč? Zrovna, když to vypadalo, že ty přestupy dávají docela smysl. A najednou Jirásek, Bárta, ...
ratusek
05.01.2018 11:45
#
Přesně Bárta na zkoušku, ale ten přestup Jiráska mě děsí
stavik
05.01.2018 11:57
#
Ještě Hableho by to chtělo.
ratusek
05.01.2018 11:59
#
A Vašendu s Krautem
Kepy_FCB
05.01.2018 12:02
#
Nebo Zavadu s Buckem
Kepy_FCB
05.01.2018 12:03
#
*Zawadu
Puskas
05.01.2018 10:14
#
frankiefcb
05.01.2018 10:35
#
John je prostě klasa
iamek
05.01.2018 10:39
#
Ty vole ten Jirasek
Puskas
05.01.2018 10:39
#
Jirásko.
stavik
05.01.2018 11:27
#
Doufám, že je to jen doplnění lavičky za Paniče.
clovek1
05.01.2018 12:14
#
Toho Jiráska si v FCB vůbec nepamatuju.
smazaný uživatel
05.01.2018 12:19
#
Přišel tady pod Frňkou se Sivričem, Lučičem, Mišákem apod.
HorajzmAmmann
05.01.2018 12:26
#
a upřimně vedle nich by vypadal dřevák i Modrič
clovek1
05.01.2018 14:30
#
Jo to byla tahle sezona.
Ale stejně nechápu, jakto že si ho nepamatuju. Hrával celkem dost:
http://www.eurofotbal.cz/hraci/milan-jirasek-32886/kariera-klub/?data=288-525-19
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:31
#
já si ho pamatuju, náhodou ze všech těch dřeváků mi přišel asi jako nejmenší zlo...
smazaný uživatel
05.01.2018 14:50
#
Já si projížděl komenty a hejtili jsme ho celkem dost. Tak nevím.
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:51
#
fakt? A kur...
smazaný uživatel
05.01.2018 14:52
#
Na druhou stranu, dokud hrál v Bohemce, tak byl hodně chválený..
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:53
#
tak za dva roky z tebe může být úplně jiný hráč, že jo.... Moc jsem ho nesledoval...
smazaný uživatel
05.01.2018 14:53
#
No já právě jo, díky toho že byl u nás. Rozhodně z něj nejsem nadšený, ale zatracovat ho taky nebudu.
clovek1
07.01.2018 19:44
#
Z té sezony za nás mimo jiné hráli: Pavlenka, Šrom (tehdy chytal dobře) - Baranek, Kaša, Frydrych, Lučič, Stronati, Sukup, Vengřinek - Azevedo, Greguš, Holzer, Kukec, Lindpere, Mensah, Mišák, Štěpán, Jirásek - Baroš, Narh, Svěrkoš atp.
Už teda vím proč si zrovna Jiráska nepamatuju a nechápu jak jsme mohli hrát o udržení
ratusek
05.01.2018 11:47
#
Breite dobrý, ale to ostatní je hrůza. To se tam všichni zbláznili? Vezmouo Filla, i ten Diop se dá chápat a myslel jsem, že seto bude ubírat správnou cestou po x letech, ale oni chtějí Jiráska a Bártu, no to se vracíme do přestupů pod Baldou
Puskas
05.01.2018 12:26
#
Bárta je v Nehodově stáji.
Kang & Kodos
05.01.2018 13:22
#
"slezský klub se prý ještě nevzdal myšlenky na návrat Daniela Holzera ze Zlína"
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:24
#
díky za Konateho, to je možná jediný důvod, proč to nakonec doufáme nevyjde g
Protože to dopedne úplně stejně...
smazaný uživatel
05.01.2018 13:26
#
Richard cucá z prstu nebo zkouší. Zkurvený Jidáš, pokud někomu nepřejebe v hlavě, tak ne. Minimálně tento 1/2 rok
pedrofcb
05.01.2018 12:08
#
Doufám, že přijde Laštůvka, každopádně Fillo super, ještě by to chtělo obránce a spíš útočníka než záložníka, jestli neodejde Carlos tak záloha je hodně dobrá, věřím teda, že se prosadí Ondra Šašinka, ale chtěl bych ještě nějakého snipera k Milanovi, napadá mě Magera, v Bolce hraje stopera...Já bych si přál Mustedanagiče ze Sparty(Dukla), má ho Nehoda, s opcí samozřejmě, ale toho asi ACS nepustí.
smazaný uživatel
05.01.2018 12:12
#
Dopředu už podle mě nikoho vodit nebudeme.
HanzBP
05.01.2018 12:13
#
Potřebujeme kvalitního DZ, protože to byl podle mě jeden z hlavních důvodů proč na podzim obrana nestíhala. Záloha jim vůbec nepomáhala.
smazaný uživatel
05.01.2018 12:15
#
Souhlas, 1 stoper a jeden DZ je to, co nás trápí nejvíce. Osobně si myslím, že Jirásek není tou volbou, která by to měla zachránit, ale uvidíme, koho ještě přivedou.
pedrofcb
05.01.2018 12:29
#
Ten DM asi jo no, ale když přijde Laštůvka tak obránce ani nepotřebujem, v Karviné hrál i libero
smazaný uživatel
05.01.2018 12:18
#
ondrasch77
05.01.2018 15:15
#
S Laštůvkou bych si moc velké naděje nědělal..., Slavie koupila z Trnavy Martina Vantrubu, který by měl být ve Slavii od léta jedničkou, sezónu dochytá v Trnavě. Tudíž asi nebudou ze Slavie kupovat mladého Koláře za 60... a jaro dochytá Laštůvka...
smazaný uživatel
05.01.2018 15:28
#
Pokud podepíšeme Budinského, tak mi to zase tolik nevadí..
ondrasch77
05.01.2018 15:43
#
To byla asi jen hostovačka, ne...
smazaný uživatel
05.01.2018 16:06
#
Nevím, pak by to smysl nedávalo..
smazaný uživatel
05.01.2018 16:41
#
Na přestup. Čeká se, co Lašty. Pokud se nerozhodne (či Slavie), tak bude Viktor.
HorajzmAmmann
05.01.2018 12:25
#
Ohledně toho Jiráska

Není možnost že by se v Bohemce zlepšil? Přeci jenom tam odehrál po Baníku skoro celé dvě sezony Pravda je, že jsme na tom defenzivně hodně špatně a jestli přišel nahradit Panice, že bude krýt záda Hlinkovi a někomu novému na lavičku tak bych to možná .. možná i pochopil.. Ale stejně, kvůli pár tisícovkám nepřišel Takacs, který tam mohl hrát a trojku jako defenzivní záložník by klidně mohl odehrát Šindelář.

Na druhou stranu, je to lepší varianta na DZ než jméno, které mi jako třetí variantu řekl trevor

Čmovs , Holzer Uličný byl vždycky frajer ten mi dělá velkou radost

Uvidíme na celkový seznam posil a pak můžeme hodnotit no, ale po super začátku přišel trochu pád dolů
pedrofcb
05.01.2018 12:31
#
Taky jsme to probírali včera v baru s kámošem(Ondro-s Markem) a Šindeláře bych tam zkusil.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:25
#
Mára ještě není na dovolené ?

Šindeláře klíďo, s tím souhlas. Tam se mi líbil proti Spartě
Banikovec7
05.01.2018 13:29
#
Podle mě maximálně proti týmům jako je Sparta, v zápasech kde musíme hrát i my, potřebujeme záložníka co umí kopnout do míče.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:32
#
Hurbý, Fillo to odkopou Tam právě chyběl nějaký Mensah vyloženě do defenzivy. Hlinka už pak taky moc nestíhal..
Banikovec7
05.01.2018 13:39
#
Tak Mensah na tom taky nebyl technicky špatně, i u defenzivního je třeba aby to uměl rozehrát, to se ukázalo v tom jednom zápase jak hrál v základu Panič, jak nastoupil Hlinka, tak se naše hra hodně zvedla. Hlinka občas nestíhá dozadu no, ale založit akci umí.
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:29
#
prostě to předá Šindelář nejbližšímu hráči Baníku no, takový posouvač
Han střelil první
05.01.2018 14:52
#
Mensah byl po technické stránce otřesný.
smazaný uživatel
05.01.2018 14:53
#
Ale jinak byl všude..
Han střelil první
05.01.2018 15:00
#
To je pravda, jenom nechápu, že se stále setkávám s názory, že byl dobrý i po technické stránce. On neuměl přihrát na víc než 5 metrů.
Banikovec7
05.01.2018 15:18
#
Tak to si ho asi pamatujeme kazdy jinak.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:34
#
Tak by šel do obrany nebo lávka
pedrofcb
05.01.2018 13:42
#
ne no
Banikovec7
05.01.2018 12:32
#
Podle Kuloše ten Takács ztroskotal na požadavcích klubu...
HorajzmAmmann
05.01.2018 12:33
#
Banikovec7
05.01.2018 12:42
#
Ty do toho vidíš víc jo?
HorajzmAmmann
05.01.2018 12:43
#
ohledně Takacse ano...
smazaný uživatel
05.01.2018 13:23
#
Tady Kulajar buď brání svého kamaráda do deště nebo mu Dušanko nakecal blbosti.
Laco chtěl, stačilo mu nedat plat náhradníka. Vrťo mu nabízel méně než co má teď v MB.
Banikovec7
05.01.2018 13:24
#
Tak já tomu věřím, že chtěl, jen mě zajímalo jestli byla dohoda mezi kluby hotová a záviselo to jen na tom platu.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:28
#
V jednu chvíli už to bylo jen na platu. Ale Baník jak tentokrát hledá ve velkém, tak Laco nebyla jednička. Jako mrzí mne docela, že to asi nakonec nedopadne, ale určitě to nebylo tím, že se kluby nedohodly
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:29
#
hledá ve velkém a příjde Bárta, Čmovs a Jirásek na posty kde nás bota tlačí nejvíc...
smazaný uživatel
05.01.2018 13:35
#
Bárta od Nehody, Čmovse sme chtěli v létě, Jirásek je pro mě "WTF?"
smazaný uživatel
05.01.2018 13:37
#
Jako kdyby Slavie nebyla tentokrát laxní, jeli by se jinačí jména.
A nabídku na Breiteho smetl Liberec ze stolu.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:43
#
Tak ten Breite je snad jasný Proč by ho prodávali že jo. Nechtěl Baník třeba Bezpalce? Toho by taky mohli zkusit znova...
smazaný uživatel
05.01.2018 13:51
#
Bezpalce chtel jeste Vlasta. Taky vedel, proc.... A taky vime, proc nakonec nepřišel
ratusek
05.01.2018 13:47
#
Jn a jestli vyjde nakonec jen Jirásek namísto Laca, kterému majstr Dušanek nabízel mín než má ted, tak to at jdou regulérně do prdele všichni tam
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:50
#
prostě chtějí až moc velké jména... Kudela, Breite nereálný z mého pohledu. Fillo je jiná, ten si chtěl nahrabat a končila mu smlouva.¨

Baník by měl jít po takové střední cestě. Jirásek je už fakt asi z nouze nebo se musel brutálně zlepšit... netuším
ratusek
05.01.2018 13:53
#
Taktak, zsae je potřba uvažovat střízlivě a ne chtít Breiteho Kudelu atd. Těm bychom museli dát peníze jako Fillovi. Týmy okolo nás v pohodě přeplatíme, tak od nich brát hráče, v každém z těch týmů jsou 1-2 hráči co by byli posily, ale tam zase narazíme n to, že nám je kluby nebudou chtít prodat. Nicméně brát Jiráska? K čemu, to radši mají stáhnout mladého z hostování a je to
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:56
#
dá se říct že jsi to akorát zopakoval

Na druhou stranu reálně z ligy na ten post? Koukám na soupisky a nikdo mě tak nějak nenapadá...
ratusek
05.01.2018 13:58
#
Ikaunieks
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:04
#
DZ
smazaný uživatel
05.01.2018 14:03
#
Tymy, co jsou okolo nas, tak nam nebudou prodavat sve hrace, pokud teda nejsou bez penez, viz. FCS
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:12
#
Když hrál Baník proti ČB tak se mi celkem líbil Kladrubský, ale to je asi taky kokot
smazaný uživatel
05.01.2018 13:56
#
Ono se ty jednani a jmena meni od hodiny. Kdo by řekl pred týdnem, ze budem chtit Prochazku a potencionální dohoda neni vubec daleko.
Ale muze se to zmenit, Nezmar poresi najednou obranu a my to přehodnotime.
Taky nemuzeme cekat vecnost, ze jo, viz. leto. A kdyz se Lasty, resp. Slavie nerozhoupe do par dni, jedem Viktora a Karvina, at si pocka na Lastyho.
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:07
#
nakonec by byl Procházka asi hooodně slušný
smazaný uživatel
05.01.2018 13:20
#
ratusek
05.01.2018 12:33
#
něco horšího než Jirásek? To mě moc jmen nenapadá, Vácha? Takže Laco i Čmovs padli kvůli Jiráskovi? No to snad ne. člověku první 2 posily udělají radost a pak zase v managementu vymýšlí pičoviny
Puskas
05.01.2018 12:36
#
Též to může být tím, že jsme ukázali, že máme prachy, tak nás chtějí podojit.
ratusek
05.01.2018 12:39
#
To chápu, ale bohužel na to budem msuet přistoupit a když budem prodávat, tak budem dojit snad taky, a pryč jsou doby co za almužnu chodili naši hráči pryč za dob hrobaře
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:09
#
Když jsme u těch prodejů, čekal jsem že odejde Hrubý a nakonec to vypadá, že i zůstane.

Ta ofenziva Fillo, Hrubý, Baroš, Azevedo, Granečný může vypadat dost slušně. Pokud se pořeší trochu defenziva a všichni budou zdravotně ok může to vypadat slušně.

Pokud ne pak už za Kučerou stát nebudu, protože kádr prostě doufám bude mít na to aby body sbíral pravidelně...
Tom11
06.01.2018 13:11
#
Jirásek byl v Bohemce dost dobrý, takže pokud naváže na ty výkony, bude určitě přínosem. Navíc pokud zůstane Hrubý a dorazí i Breite, tak si myslím, že bude jako hráč z lavičky. Vůbec bych ho neodepisoval.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:12
#
Co si myslíte o Ondrovi Chvějovi ? Za U19 nevypadal špatně na MS a ve Frýdku-Místku si sotva prdnul. Co jsem slyšel, tak na to docela mrdá a celkem chlastá.
Banikovec7
05.01.2018 13:14
#
"celkem" je hodně slabé slovo...
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:14
#
já slyšel něco podobného i o těch našich ve Vítkovicích To jsou kokoti...
Banikovec7
05.01.2018 13:16
#
Jo a ti mladí co jsou furt u nás jsou na tom docela podobně.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:18
#
to je generace.

To i třeba Ondra Šašinka?
Banikovec7
05.01.2018 13:20
#
Asi ne tak jako třeba Chvěja nebo Ožvolda, ale asi se toho taky nebojí no.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:20
#
Hlavně je i docela guma. Technicky na tom špatně nikdy nebyl,ale prostě kde není vůle není cesta. Tohle je hlavní problém talentů v ČR, dojdou na rozcestí zda prcat a chlastat nebo se soustředit na kariéru.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:28
#
přitom to jde tak krásně skloubit..
smazaný uživatel
05.01.2018 13:21
#
Na akcích ho vidím celkem často, ale co pije, to hádat nebudu.
Banikovec7
05.01.2018 13:15
#
Jinak jestli to je fakt tak jak se psalo ve Sportu, že je to buď Budínský nebo Laštůvka, tak bych možná i radši upřednostnil Budínského.
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:17
#
At dostane šanci. Mluví se o něm dlouho ve spojení s Baníkem tak at se ukáže Bárta dvojka a Chmiel na hostování do 2. ligy by bylo asi nejlepší spojení.

Jinak Ondra Šašinka má jít na Slovensko zase
smazaný uživatel
05.01.2018 13:27
#
Kuba Šašinka ( Senica? )
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:28
#
oba dva at jdou
smazaný uživatel
05.01.2018 13:36
#
Kubu chtějí poslat, o jmenovci jsem neslyšel teda. A možná i dobře. Ondra na mě působí dobře. Akorát potřebuje zesílit, asi jako Denis.
Puskas
05.01.2018 13:50
#
oba mám rád, byla by jich škoda
Han střelil první
05.01.2018 14:57
#
Mně přijde lepší Kuba.
smazaný uživatel
05.01.2018 16:45
#
Toho samozřejmě neodsuzuji, naopak, to hostování v Popradu mu prospělo. Akorát si myslím, že sám na hrotu zatím toho moc nezmůže, že potřebuje hrát ve dvojici s někym
Shevchenko
05.01.2018 16:48
#
Mě teda ani náhodou.
smazaný uživatel
05.01.2018 16:54
#
Ondra mi příjde, že má mnohem větší potenciál. Jen to z něj někdo musí dostat. Kuba je popředu zkušenostma a věkově, ale to podle mě Ondra dožene.
smazaný uživatel
05.01.2018 13:24
#
ratusek
05.01.2018 13:49
#
jednoznačně Budínský, Laštůvka by byl stejně na půlrok max tu další sezonu. Navíc Laštůvka dělal chyby snad v každém zápase se Slávii. To za našim cedníkem bude ještě horší
Paul Anka
05.01.2018 13:16
#
Kluci baníkovští tady na EF, vy budete nespokojení i kdyby přišel Messi. Přitom ještě nedávno hrozilo, že se u vás nebude hrát ani fotbal.
Banikovec7
05.01.2018 13:16
#
Dejte Havlíka a budem spokojeni
ratusek
05.01.2018 13:48
#
a Heču
HorajzmAmmann
05.01.2018 13:18
#
My jsme spokojení, ale chtěli jsme Kudelu a ne Jiráska
Alan_Shearer
06.01.2018 02:42
#
ratusek
05.01.2018 13:48
#
Tvl děláš jak kdybyste byli spokojení s tím, že by k Vám přišel Jirásek a přitom byste měli peníze a ambice na někoho lepšího
smazaný uživatel
05.01.2018 14:01
#
Jenže dobří hráči mají většinou také nějáké ambice.
HorajzmAmmann
05.01.2018 14:06
#
Pokud máš ambice tak musíš hrát v Plzni, SKS a Spartě. Jinak to jsou všechno jedno předkolo a zbytek sezony liga bez fanoušků bez štávy v MB, Teplicích a podobně...
Han střelil první
05.01.2018 14:58
#
Zapomínáš na faktor Praha za rohem.
cetto
05.01.2018 15:17
#
Doporučené posily ze Švédska:

Isac Lidberg - mladý devatenáctiletý hrotový útočník, který od 16 dělal náhradníka v první lize a v minulé sezoně dal za 1400 minut 5 golů za tým sestupující z druhé ligy. Není to okamžitá posila, ale vklad do budoucna. U nás ve druhé lize takoví hráči moc nejsou.

Simon Marklund - Osmnáctiletý krajní záložník, který loni za tentýž klub měl 1500 minut a 4 goly. Hodně technicky zdatný. Oba jsou členy švédské U19.

Marcus Mathisen - Jednadvacetiletý stoper hrající za z první ligy sestoupivší Halmstad. Stabilní člen A týmu, opora, bývalý člen dánských mládežnických výběrů. Poměrně spolehlivý a jistý stoper, na svůj věk zkušený. Okamžitá posila A týmu (minimálně náhradník).

Tobias Englund - sedmadvacetiletý levý bek, prototyp moderního beka. Zažil loni za druholigový Falkenberg zlomovou sezonu, když dal 5 golů + 5 asistencí. Hodně připomíná Nováka. Vzhledem k jeho věku a k tomu, že předtím toho moc nepředvedl, by jeho angažování byl risk, ale podle mě je tak 80 % pravděpodobnost, že by na Baník měl a byl by okamžitou posilou do áčka. Je možné, že je to late bloomer.

Mario Vasilj - pokud by Baník nezískal na pozici stopera nikoho z ČR, měl by jednoznačně sáhnout po tomto pánovi. Je sice už starší (34), ale je to okamžitá velká posila pro áčko. Hráč, který toho má mnoho za sebou, hrál i v první lize, je extrémně silný ve vzduchu, skvělý organizátor hry, jistý a bezchybný stoper. Má trochu rezervy v rozehrávce, ale na naši ligu by to byl nadstandardní hráč. Bohužel v jeho věku už asi jen na jednu, max dvě sezony...
cetto
05.01.2018 15:21
#
Ještě jsem zapomněl na jméno Magnus Wolff Eikrem. Skvělý kreativní střední záložník, aktuálně bez angažmá.
smazaný uživatel
05.01.2018 15:29
#
Ty už taky nevíš co dřív. První matematik a teď už se sereš do práce i Raráškovi?

Co příjde příště? Předpovídání budoucnosti?
cetto
05.01.2018 15:36
#
Co tě sere? Že se vyznám ve švédským fotbale a tak vím, kdo by mohl být posila i z ligy, o které ví 99,999 % Čechů velký kulový? Tak si toho nevšímej a nenavážej se do mě za normální komentář. Možná, že kdyby český kluby vylezly z tý bubliny, ve který se pohybujou, tak by pochopily, že posily se daj hledat i jinde. Např. z toho Halmstadu, kde hraje Mathisen, teď odešli 4 hráči za lepším (West Ham, Kodaň a dva do první švédské), takže asi to nebude jen snůška keců a pokud dokáží vychovat hráče pro tyto kluby, tak jejich nejlepší stoper by měl mít na Baník s prstem v nose
smazaný uživatel
05.01.2018 16:07
#
Jasny, pokračuj v tom co tě baví. Ale tady ti to je k ničemu.
cetto
05.01.2018 16:11
#
Já dělám hodně věcí, co jsou na první pohled k ničemu. Píšu články o MLS, recenze na hry, fejetony o seriálech, rozbory karet některých karetních sběratelských her, články o potenciálních transakcích v NHL... ale vše z toho zůstává jen v mém PC a nikdo nikdy kromě mě si to nepřečte. Smysl je v tom, že to nedělám pro ostatní, ale pro sebe Kdybych to začal třeba prodávat do nějakých redakcí apod. stala by se z toho práce a přestalo by mne to bavit.
clovek1
07.01.2018 19:49
#
Tak ven bys to dávat mohl, jen tady v komentářích je více než jasné že to zapadne. A i když to děláš pro sebe, je škoda že to nedáváš někam ven (nepravidelně aby tě nic nenutilo) i kdyby to bylo zadarmo aby se ti z toho teda nedala práce...někdo by se určitě chytil Já bych ti ve dvou článcích šanci dal, teď už stejně v práci nemáme skoro dva měsíce co dělat
Kang & Kodos
06.01.2018 08:29
#
Tebe ten smích přejde, až bude místo fabece psát kariéry
ondrasch77
05.01.2018 15:46
#
za přehled...
HorajzmAmmann
05.01.2018 15:55
#
vrto@fcb.cz
cetto
05.01.2018 16:05
#
Někdo z baníku to tu určitě sleduje. Narha taky přivedli pár měsíců po tom, co jsem tu o něm napsal..
smazaný uživatel
05.01.2018 16:08
#
Tak určitě
HorajzmAmmann
05.01.2018 16:08
#
ondrasch77
05.01.2018 17:03
#
Sice netuším, jak to bylo s Narhem..., ale stopro tady ty naše mnohdy nesmyslné diskuze někdo z "tisku" projíždí a občas asi nějakou "informaci" použije... Pár let zpátky, když jsme usilovali o přestup Kováče k nám, tak jsem se o tom v diskuzi zmínil a do dvou dnů toho byly plné noviny (do té doby o tom veřejnost neměla ani páru, já to věděl od jednoho člověka od nás z vedení..., liberečáci tvrdili, že to nemůže být pravda, vždyť je to jejich kapitán atd...). Nakonec mu nabídla smlouvu Sparta...
smazaný uživatel
05.01.2018 17:24
#
Musím ti to potvrdit. Neříkám, že to sledují nějaké hogo fogo důležité postavy, ale tyhle diskuze opravdu sledují třeba lidé z agentur, které zastupují hráče. Někdy i samotní hráči. Samostatnou kapitolou jsou někteří novináři.
A třeba fóra Baníku taktéž sledují tyto lidé. Takže ano, máš pravdu.
Puskas
05.01.2018 17:27
#
Tak je jasné, že jediný fotbalový server sledují lidé od fotbalu, ale nakolik se řídí zdejšími příspěvky, je věc druhá.
smazaný uživatel
05.01.2018 18:54
#
Ridi, ne sice od vsech, ale to casem zjisti, kdo ma info a kdo nema. A nejde jen o EF.
smazaný uživatel
05.01.2018 21:33
#
Sima je Banickovsky třeba.
Puskas
06.01.2018 10:23
#
to zas jo
Kang & Kodos
06.01.2018 08:31
#
A třeba "kauza Vavruška" začala tady
ondrasch77
06.01.2018 13:39
#
ta taky...
Puskas
05.01.2018 16:34
#
A Šafarčíkovi jsi dával hodiny z počtů, co?
smazaný uživatel
05.01.2018 16:44
#
Shevchenko
05.01.2018 16:51
#
taws
05.01.2018 16:59
#
db18
05.01.2018 18:30
#
chzv18
06.01.2018 00:10
#
smazaný uživatel
07.01.2018 20:35
#
Tak Poznar u nás až do konce sezony prý. No za mě nevadí..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.