Bale by se po sedmi letech v Realu mohl vrátit do Tottenhamu

16.09.2020 08:51 - Aktuality
Gareth Bale (© realmadrid.com)
 
Gareth Bale by se po sedmiletém angažmá v Realu Madrid mohl vrátit do Tottenhamu. Agent jednatřicetiletého velšského reprezentanta Jonathan Barnett uvedl, že kluby už o přestupu začaly jednat.

Bale za Tottenham v letech 2007 až 2013 odehrál 203 zápasů a zaznamenal 56 branek a 58 asistencí. Poté za 100 milionů eur zamířil do Realu, který z něj tehdy udělal nejdražšího hráče světa. S madridským celkem Bale čtyřikrát vyhrál Ligu mistrů a ve 251 zápasech dal 105 branek, ale postupně přišel o místo v sestavě.

V uplynulé sezoně Bale odehrál jen 20 zápasů a dal tři branky. Několikrát dal najevo, že z Realu, se kterým má smlouvu až do roku 2022, chce odejít. Loni už byl blízko odchodu do Číny, ale španělský celek na poslední chvíli z transakce vycouval.

Nyní by se bývalý hráč Southamptonu mohl vrátit do Tottenhamu. Mimo jiné i proto, že manažer José Mourinho by do konce přestupového období (5. října) chtěl přivést útočníka. "Gareth pořád Spurs miluje. Takže jednáme, protože tam chce hrát," řekl BBC Barnett.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 8989
Související články
Komentáře (285 / 0 nových)
Lacko_Boh
16.09.2020 08:55
#
Prosim!
Momo9
16.09.2020 10:05
#
?
Lacko_Boh
16.09.2020 10:20
#
neverim ze spurs pomoze a ak nahodou hej, tak super PL bude mat dalsieho super HRACA. ALe myslim ze ich len zatazi a narobi potiaze, da 5-6 golov proti smatlakom, akurat tak do dvdcka.
imp
16.09.2020 10:22
#
Klidne ze vsadim ze Reguilon z pozice levyho beka bude mit na konci sezony vic golu a asistenci.
Momo9
16.09.2020 10:25
#
Je mi jasny, ze kdyby sel hrac stejnych kvalit, historie kariery, skoro odchovanec apod. do Arsenalu, tak byste byli uple u vytrzeni, ale nepriznate to. Radsi si budete hyckat a lestit Williana.
afc
16.09.2020 10:58
#
Dva roky poriadne nehrá a my by sme boli u vytržení. Drbe ti?
Lacko_Boh
16.09.2020 11:05
#
ved ano, mas pravdu, boli sme nadseni z Cambella ked sa vratil, z Henryho atd. Ale tento prestup/hostovanie (co to bude?) smrdi. Mam za to ze v Reale bol problemovy, bude drahy a nie je vo forme. Nehovorim ze nadsenie fanusikov spurs nechapem. Okrem teda toho ze fandia spurs.
Front hell
16.09.2020 11:39
#
Jo tobě je to jasný,tak to jo,to je jiná.dalsi chytrák . Já osobně jsem rád za další velké jméno v PL. Proč né. Jaký bude mít dopad na jejich hru si ale počkám až na konci sezóny.
Anacron
16.09.2020 08:59
#
Táhni prosím
Gareth pořád Spurs miluje, ale penízky miluje ještě víc. Nicméně i za cenu toho, že mu bude Real platit 50% platu by to byla výhra kdyby konečně táhnul. Což by byla ta nejlepší zpráva. Nicméně takhle si dosrat kariéru a pohled na sebe, to se jen tak nevidí.
Momo9
16.09.2020 10:06
#
Trikrat vyhral LM, La ligu vyhral taky. Tahl Wales na Euru... ten musi mit ale tak strasne v pici.. Nekdo nepotrebuje vyhravat tri trofeje rocne celej zivot jak CR nebo Messi.. zije si jak kral a je mu jedno co si pisou media.. top.
vestinustarychdubu
16.09.2020 10:36
#
Asi tak, týpek vyhrál co šlo, měl na tom svůj podíl, krásný nůžky ve finále LM, finančně za vodou, chodí si pinkat golf a má úplně, ale úplně v prdeli - ten spí v noci jako miminko než aby ho tížilo, jestli si dosral pohled na sebe
Anacron
16.09.2020 10:48
#
Však ať si to má v prdeli jak chce Já to říkám z pohledu fanouška Realu.
Momo9
16.09.2020 10:48
#
Navic kdovi co je na tom pravdy, beztak se vzdycky s kamosema tlemi co zas kdo resi za hovna.
shitcool
16.09.2020 11:05
#
Israha
16.09.2020 11:34
#
Ale to, že on sám má v prdeli, zas nezajímá nikoho jiného, než jeho. Vedení Realu zajímá, že jejich zaměstnanec, který pobírá těžké prachy, se chová neprofesionálně a neodvádí kvalitní služby; fanoušky Realu zajímá, že jejich klub reprezentuje týpek, který si díky svému přístupu momentálně absolutně nezaslouží respekt, který si dříve vydobyl (dneska je sice trend cenit mámvpičismus jako něco strašně cool, ale naštěstí je pořád ještě dost lidí, kteří cení jiné vlastnosti). Ano, Bale má v piči, ale všichni ostatní okolo mají v piči to, že Bale má v piči .
valloire
16.09.2020 11:53
#
Ed_Hazard
16.09.2020 14:43
#
Josifek
16.09.2020 11:43
#
To jooo, to je pohled toho týpka.

Ale pak musíte taky chápat pohled fanouška Realu, který tenhle dlouho už v piči týpek irituje.

Takže za mě jednoznačně: Tahni!
TheTopFootbaler
16.09.2020 16:29
#
Losinho
16.09.2020 10:49
#
Durden Tyler
16.09.2020 10:26
#
Slepice maji 15mil rocne navic?
zlatan-legend
16.09.2020 11:58
#
Rozcapený nevděčný idiote
PP
16.09.2020 08:59
#
Já teda nejsem moc rád.. Pro Spurs to může být poměrně velká vzpruha. Odchovanec, hráč pořád více než kvalitní..
ttopi
16.09.2020 09:04
#
Odchovanec bych úplěn neřekl.
Elliasson
16.09.2020 11:57
#
Greny
16.09.2020 09:00
#
A toho Alliho chce fakt Real?
jk
16.09.2020 09:04
#
Jediný kdo s tím přišel byl Law. Těžko říct kde k tomu přišel když to i Španělé vyvrátili..
Greny
16.09.2020 09:12
#
Dík nemám teď v tDnu moc času sledovat soc sítě...
misinho7
16.09.2020 09:37
#
Jasne ze nechce. Aboakutny nezmysel. Boli spravy ze vraj Spurs ho chceli nanutit. U nas by bol totalne nanic.
kiwwi
16.09.2020 10:08
#
a co by tam robil...ved by sa nevosiel ani na lavicku
Nr.Nobody
16.09.2020 10:29
#
Bohuzel ne.
ian.rush
16.09.2020 09:01
#
Stejně nechápu ty nekonečné haty na něho. (to že není asi úplně hráč do kabiny a nechce se učit jazyky neberu jako pádné argumenty, na jeho fotbalovosti to neubírá)
Křídelník jak sviňa, neskutečný čísla, které by možná byly i zajímavější, kdyby nehrál dřív beka. Ikona Walesu, nepostradatelný v Tottenhamu, platný v Realu.
V Realu byl vždy ten "druhý" za kristýnky, což je pochopitelné, přesto byl velice platným a jeho díl ke 4 titulům v LM je nezanedbatelný. A že to po Ronaldovi nevzal za otěže, tak jak se očekávalo... osobně jsem tomu nevěřil, je to úplně jiný typ hráče. Že je trošku víc skleněný, no bohužel, to je spoustu dobrých fotbalistů.
Těším se na něj, pokud půjde zpět do Anglie.
Anacron
16.09.2020 09:08
#
Jde především o jeho přístup a chování. Ten zbytek je už jenom třešnička. I když dost obří třešnička.
imp
16.09.2020 09:53
#
Kdy naposledy si ho videl hrat? Posledni dva roky je uplne tragickej.
imp
16.09.2020 09:56
#
Kazdopadne je dobre ze prestupuje zrovna do PL. Konecne i fanousci PL uvidej jakej traged to je.
misinho7
16.09.2020 10:02
#
Ja si myslim ze v Premier League sa este chyti. Sice rychlost uz absolutne nema ale podla mna ma stale co ponúknuť. U nas na to uz jebal a bolo vidno ze sere na to. Tiez sa ukazalo ze nema na to tahat Real ale v Spurs este podla mna nejake tie záblesky bude mat a mam aj pocit ze dobre cisla co sa tyka golov a asistencii.
Momo9
16.09.2020 10:08
#
Imho by se mohl chytit na LB.. nebo ne uplne kridle ale spis pohodicka defenzivnejsim LM.
Lamskej#RMCF
16.09.2020 10:52
#
Dva zápasy a bude zraněný
Cartmanova máma
16.09.2020 10:10
#
lol, tak teď v podstatě za absolutním vrcholem je to fakt vypovídající obrázek
misinho7
16.09.2020 10:14
#
Tak ako na vrchole ste ho zazili. Bol v Premier League najlepsi. Teraz skor imp poukazuje na to ako sa ho vela ludi zastava zeby mal hravat, ze je dobry atd...ale uz na to nema. Aj ked ja osobne si myslim ze este ho netreba odpisovat ak sa bude snazit a bude mat iny pristup tak moze Spurs vela dat.
imp
16.09.2020 10:29
#
No ne muj point byl spis ten ze lidi ktery Balea v LaLize nesledovali ziji furt v nejaky predstave ze je to stale top hrac na kteryho si Zidane zasedl a proto je Bale tam kde ted je. Kdezto realita je takova ze Bale je proste spatnej. Mluvim o soucasny dobe. Nezpochybnuju to ze Bale v minulosti top hrac byl.
Cartmanova máma
16.09.2020 10:48
#
No a jak tím, že je teď totální troska dokážeš, že by jí nebyl, kdyby ho Zidane stavěl?
king23
16.09.2020 12:43
#

1. Málokterý trenér je takový dement, že by nechal hráče sedět když je fakt kvalitní. A moc nehrál ani za Lopeteguie ani za Solariho.
2. To, že tě trenér nestaví přece nezpůsobí, že se z tebe stane špatný hráč. Jako nějaká korelace tam být může, ale přímý důsledek to určitě není.
Cartmanova máma
16.09.2020 14:33
#
1. Jak to s tím souvisí.
2. What? Jak jako není?
valloire
16.09.2020 11:54
#
Elliasson
16.09.2020 11:58
#
Anebo to bude znovu borec.
Rezan
16.09.2020 11:09
#
je bez důvěry trenéra, neumí jazyk, takže kámoše asi taky nic moc nemá, v realu se trápí. Fotbal ale hrát umí, třeba v Tottenhamu ožije.
Momo9
16.09.2020 10:07
#
Hunt
16.09.2020 10:20
#
Nevím, co je na tom z pohledu fanoušků Realu tak nepochopitelnýho. Když měl Realu pomoci v nejtěžší chvíli po odchodu Ronalda, tak se na něj svými výkony a hlavně přístupem vykašlal, což pak odstartovalo celý to divadlo.

Moc velký zázraky bych od něj v současně trápícím se Tottenhamu nečekal, je to jeden z hráčů, který hodně spoléhal na svou rychlost, která už tolik není.
Beči
16.09.2020 12:59
#
jk
16.09.2020 09:03
#
https://ibb.co/dPWYZQW
He's Coming Home!
Lacko_Boh
16.09.2020 09:06
#
hightower
16.09.2020 09:27
#
Co když je to Regulion
jk
16.09.2020 09:35
#
Je to možný. Na instagramu měl včera fotky hotelového pokoje, který samozřejmě někdo vyšťoural a je to nějaký BNB u letiště
owny
16.09.2020 09:50
#
A nebo oba? Bude snad Levy platit 2 letadla?
hightower
16.09.2020 09:53
#
Kdyby to platil Levy, tak jedou lodí
Člen_zlořádu
16.09.2020 10:07
#
Autem po vlastní ose
DieryVonry
16.09.2020 11:48
#
Na kole, vrámci tréninku
Dufan
16.09.2020 13:38
#
jen ne nějakým frachťákem .... Sala by nesouhlasil
Manik...
16.09.2020 11:19
#
Stepan95
16.09.2020 13:50
#
Ed_Hazard
16.09.2020 14:44
#
janinho
16.09.2020 16:00
#
jebol by ich na nakladny vlak
DeformFCB
16.09.2020 17:19
#
kvasha16
16.09.2020 18:47
#
kvasha16
16.09.2020 18:47
#
za nick
cristiano.K.
16.09.2020 23:44
#
šlapadlem
Beči
16.09.2020 13:00
#
Levy možná tak koloběžku, a ani ne elektronickou
Nr.Nobody
16.09.2020 10:30
#
Tak ten by se taky hodil.
Coniglio
16.09.2020 12:42
#
vypada to, ze si z toho nasranej, ale zaroven se ti to libi..Tahle volba smajliku mne nikdy neprestane bavit
Cartmanova máma
16.09.2020 09:06
#
Kdo bude šťastnější? Zaměstnanci na nucený dovolený ve Spurs z podpisu Balea, nebo propuštění zaměstnanci Arsenalu z podpisu Auby?
krisa
16.09.2020 09:19
#
fandové Realu. že se zbavili Balea, a že Auba nešel do Barcy o čemž se spekulovalo
HalaMadrid_Flx
16.09.2020 09:19
#
Kéž by to vyšlo
FUnk
16.09.2020 09:24
#
legenda golfových hrist a rehabilitacnich pracovist, ale snad to vyjde a uvidíme ho na fotbalovem travniku a ne na golfovem
PH8
16.09.2020 09:25
#
Kolik procent by mu Real hradil? 50 % je pro Tottenham furt dost.
trywii & TOTTENHAM
16.09.2020 09:27
#
Pojď domů, synu.
djourou
16.09.2020 09:31
#
prajem mu to...mal ist uz vlani
MastourMascarelli
16.09.2020 12:36
#
machna
16.09.2020 09:34
#
2020 : Přestup do Tottenhamu , 2021 : Další velký přestup a chuť ukázat , že na to stále má a podpis tříleté smlouvy v Aston Ville , 2022 : Hostování v Salfordu , 2023 : Konec s fotbalem , už jen golf
Lacko_Boh
16.09.2020 09:42
#
2024 A Účes stále drží.
Losinho
16.09.2020 09:36
#
Pořád top hráč, pokud se nějakým zázrakem vyhecuje tak super přestup.
h8_sfatto
16.09.2020 12:37
#
bez golfového vozíku už by dnes neubránil ani Fenina
Cobra
16.09.2020 09:37
#
Pojď mi!
Godbless
16.09.2020 09:49
#
Snad to dopadne. Děkujeme JOSÉ!!!
misinho7
16.09.2020 09:51
#
Snad sa dockame ze odide od nas. Skoda ze tie posledne roky mal taky pristup. Keby sa nespraval ako debil tak vlastne nanho mohlo byt pozerane ako na legendu. To co vyhral sa neporadí kazdemu a bol u nas a mal podiel na jednom z najlepsich období v klube. Skoda...
imp
16.09.2020 09:53
#
Diky za vse. Uz ale vypadni.
patas92
16.09.2020 10:09
#
Real si vesele prodává nepotřebné hráče, za které tohle léto už dostal asi 100M (Hakimi, James, Reguilon, něco dostanou i za Balea), zatímco Barcelona nemá 18 milionu na Erica Garciu, natož 25 na Depaye. Že jsou Rafinha nebo Wague pořád v týmu, i když se s nima od samého začátku nepočítá, snad ani nemá cenu komentovat.
CHONG
16.09.2020 10:33
#
Hakimi a Regui fakt nejsou nepotřební hráči.
iamek
16.09.2020 10:35
#
. Mate i na Hakimiho zpětný odkup?
CHONG
16.09.2020 10:36
#
Upřímně řečeno nevím, nikde jsem o tom nečetl, tak buď se to dobře utajilo nebo nemáme
misinho7
16.09.2020 10:48
#
musime dufat...a o 2 roky ich obidvoch kupime ako najlepsie LB a RB
Raul=Real
16.09.2020 10:42
#
Dobra otazka ..obavam sa ze nie ale budeme dúfať
duffman.sk
16.09.2020 10:51
#
Viac ludi sa pri tom prestupe na to pytalo a bolo tam (tusim od agenta) jasne NIE ohladom buy-back klauzuly..
patas92
16.09.2020 10:37
#
Prodali jste je, tak asi zas tak potřební nebyli.
CHONG
16.09.2020 10:40
#
Protože je ZZ jelito, které pravou stranu radši zalepí Lucasem a vlevo je přeci v životní formě hrající mladík Marcelo...
patas92
16.09.2020 10:46
#
Na levou stranu tam je Mendy, Hakimi by se vám asi hodil. Ale na vysedávání na lavičce by ho asi byla škoda.
CHONG
16.09.2020 10:51
#
Mendy je fajn, ale Regui je minimálně stejně dobrý. Marcelo a Odri pryč, Regui s Mendym a Dani s Hakimim pravidelná rotace...
Eichel
16.09.2020 11:51
#
misinho7
16.09.2020 10:51
#
tam je problem ze proste mat na bekoch luxus v podobe Daniho a Hakimiho a potom Mendy a Requi je uz moc....ale ak maju obidvaja B2B tak potom je to parada
janinho
16.09.2020 16:21
#
ked uz ale predat hakimiho tak urcite nie za 40+5 mega. hrac ktoreho by v kadri bral snad kazdy tim na svete, mozno okrem LFC sa urcite nema predavat takto narychlo a takto pod cenu.
patas92
16.09.2020 10:51
#
Taky Hakimi je už spíš záložník/wingback. Nevím, jestli by se vám úplně hodil.

Každopádně pointa byla spíš v tom, že pořád máte hráče, kteří se dají dobře prodat, pokud je potřeba, a nemusí se nijak nahrazovat.
Billy McClane
16.09.2020 11:46
#
To lebo mame momentalne najlepsiu akademiu na svete.
Israha
16.09.2020 10:52
#
Tak pokud vím, Hakimi sám chtěl odejít, protože mu Zidane neslíbil základ (dle mého názoru správně). A mám pocit, že přesně ten samý problém má i Reguilón . Potom jsou za ty odchody na vině obě dvě strany, to nelze házet jen na ZZ. Oni nebyli/nejsou prodáni jako nepotřební, na rozdíl třeba od Oscara...oni sami mají zájem odejít.
CHONG
16.09.2020 11:01
#
U Hakimiho dejme tomu, u Reguie je to ale jiná písnička, zahrál dobře předloni v Realu (a místo toho, aby dostal šanci, koupil se za ranec Mendy) a pak zahrál výborně loni v Seville (byl v top jedenáctce La ligy) a stejně před ním dostane přednost nejenom Mendy, ale i Marcelo za zenitem.
Israha
16.09.2020 11:13
#
To já beru, jen se zastávám Zizoua a vedení. Nikdo totiž neřekl Regiumu, že si má hledat nové angažmá (si myslím, že do dvou let by to Marcelovo místo nakonec dostal). On sám chce jít tam, kde bude hrávat základ už teď, nikdo ho nevyhazuje. Nehodnotím teď, jestli je to dobře nebo špatně (to už jsem tu párkrát psal - Hakimi chybět nebude, Regui bude, dle mého), jen se mi nelíbí ten jednostranný pohled na věc.
CHONG
16.09.2020 12:32
#
Tak k tíží ZZ jde minimálně to, že se tam těm hráčům těžko bude chtít zůstávat, když vidí, jak si ZZ představuje rotaci, a jak nedotknutelní jsou jeho koně.
valloire
16.09.2020 13:09
#
nebublej furt, jsme mistříí? jsme !!!
CHONG
16.09.2020 13:27
#
Pro mě jsou důležitější věci...
valloire
16.09.2020 13:37
#
Zidane je náš nejúspěšnější trenda v historii. Detaily jako jaký hráče upřednostňuje a na kterých nestaví, jsou irelevantní. Má výsledky? Má. Vždycky se najde hráč, který by na to možná měl, ale holt se zatím nehodí do sestavy, viz Regui nebo Hakimi. Ono jim to neuškodí přesvědčit jinde, že mají stopro na Real jako třeba Carvajal. Aspoň si toho budou víc vážit.
CHONG
16.09.2020 13:47
#
Říkám, úspěchy mu neberu, ale s věkem mě víc zajímají jiné věci, jako jsou koukatelná hra, šance pro odchovance, španělský duch, vím, že se jich nedočkám, ale fňukat po nich můžu
valloire
16.09.2020 14:12
#
Koukatelná hra ti je k ničemu, když se nic nevyhraje. To u mě přišlo s věkem. Šance pro odchovance v klubu jako Real není moc vysoká, musel by být opravdu výjimečný a adoba tomu nenahrává. Co šlo u Quinty za Alfreda, to dneska nejde. Španělskej duch, to je jasný, myslím že ho zatím máme. V osobě Kapitána.
Anacron
16.09.2020 14:17
#
K čemu to ale je, pokud se u většiny zápasů člověk vyloženě nudí? A když neusne, tak je to 90 minut utrpení.
valloire
16.09.2020 14:26
#
Jste hoši moc náročný. Je fakt, že Real Madrid by měl hrát koukatelný fotbal, který vede k trofejím. Nicméně je tým v přestavbě a pragmatickej styl současnosti mi nevadí.
janinho
16.09.2020 16:24
#
to je zvlastna prestavba ak sa zbavujeme hracov ako Regui a Hakimi...
valloire
16.09.2020 19:49
#
Není důvod, aby tu víc seděli na lavičce, když je tu furt Marcelo a obrana loni fungovala. Žádnej trenér do toho nesáhne. My nemusíme vyházet půlku týmu jako Barcelona. Měli byste bejt za to rádi. Marčelo na to furt má.
CHONG
16.09.2020 14:24
#
U mě je to teda s věkem přesně opačně, zatímco dřív mě zajímaly hlavně trofeje, tak teď pro mě bez koukatelné hry moc neznamenají. Možná je to cenou času, kdy dřív člověk řešil jenom školu a hospodu a bylo mu jedno, že stráví dvě hoďky u nekoukatelného fotbalu, teď je ten čas vzácnější a chci se fotbalem především bavit. On to ostatně naznačuje Anacron, k čemu ti jako fanouškovi z cizí země (který ty zápasy nesleduje na živo) jsou trofeje, když se na hru nedá dívat..
valloire
16.09.2020 14:33
#
Za mýho mládí hrála nejhezčí fotbal Brazílie. Nic nevyhrála. Začali víc bránit, nedalo se to srovnat s předchozím fotbalem a vyhráli MS....No a je jedno kde bydlíš, na Viktorku taky moc nechodím a přesto mě titul potěší.
Stepan95
16.09.2020 14:33
#
patas92
16.09.2020 14:26
#
Koukáš na fotbal, protože tě na něj baví koukat, nebo jenom pro radost z výhry tvojeho klubu?
valloire
16.09.2020 14:33
#
Prvotní je radost z výhry. Z překonání soupeře.
Israha
16.09.2020 15:24
#
Tohle se se Zizouem táhne už od jeho začátku na naší lavičce, ale už to není tak docela pravda. Mendyho místo Marcela upřednostnil. Valverdeho místo Modriće taky, když tomu výkonnost odpovídala. Postaví spíš Rodryga a Vincka, než Vazquéze a Balea. A proč nerotuje Benzemu více za Joviće, jsme taky mohli vidět. Regui i Hakimi by tu šanci dostali, kdyby na to výkonnostně měli. Pod současným Zidanem jo. Chápu, že chtějí hrát hned, ale právě proto nelze jejich odchod vnímat jednostranně. Nebyli nechtění.
valloire
16.09.2020 19:50
#
asi tak
imp
16.09.2020 11:04
#
Zase je potreba brat ohled na soucasnou situaci s covidem. Letos evidentne byla priorita prodat hrace ktery jsou v uvozovkach postradatelny a maji nejakou cenu. Beky mame i bez nich poreseny solidne. Dani a Mendy jsou adekvatni hraci zakladu. Odriozola a Marcelo adekvatni nahradnici. Nedivim se, ze zrovna Hakimi a Regui byli prvni na rane. Idealni reseni to neni ale ja to preziju.
teenz
17.09.2020 08:31
#
king23
16.09.2020 12:47
#
V současné chvíli fakt jsou. Ale znám tvůj názor na věc.
messinhovic
16.09.2020 11:23
#
valloire
16.09.2020 12:03
#
tak to je historickej rozdíl mezi oběma kluby
Godbless
17.09.2020 12:22
#
Spíš ty vaše směšné prodeje, Rakitic, Vidal, nejspíš i Suarez za hubičku, respektive zadarmo. Na nich se taky mělo vydělat rok dva zpátky.
yid_prague
16.09.2020 10:10
#
Nevím, nějak nesdílím nadšení spousty ostatních fanoušků Spurs (chápu nadšení u fanoušků Realu ). Absolutně nevím, co od toho čekat. Chování Balea je prostě strašné. A tento hráč má přijít a být nějakou vzpruhou, tím si vážně nejsem jistý. Navíc, za jakých podmínek, i polovina toho, co bere v Realu je (pro nás) šílená. A to, že má být výměnou Dele Alli, to už je pro mě osobně poslední kapka...Upřímně si přeju, aby to nevyšlo.
Jinak Reguillon už je prý takřka "hotová" věc.
jk
16.09.2020 10:26
#
Alli nikam nejde.
Nr.Nobody
16.09.2020 10:20
#
Prosim at to vyjde, posila jako hrom.
Golasso
16.09.2020 10:29
#
Pro Spurs super posila, pokud se dá věřit těm jeho sladkým řečem a nebude to mít na salámu jako v Realu. A pokud se na dlouhou dobu nezraní... je to risk.

Reguilon by byl výborný.
r3
16.09.2020 11:14
#
Tak ze nebude mat na salame a nezrani sa.. to je pravdepodobnost ako vyhrat dvakrat za sebou loteriu.
Golasso
16.09.2020 11:48
#
To je pravda
Godbless
17.09.2020 12:20
#
Ve Španělsku si to dovolí, v Anglii ne.
Golasso
17.09.2020 15:15
#
To bych spíš sázel na jeho vztah ke Spurs, než na anglické prostředí, pokud jde o jeho chování.
Godbless
17.09.2020 16:34
#
Obojí hraje velkou roli.
Durden Tyler
16.09.2020 10:30
#
Do Ciny chtel 2x ! A pokazde si trhnul na tiskovce poradne faux pas (poprve tam mlel nejake hovna na podruhe na ne zas zacal zvatlat neco v japonstine a slibil ze se ji nauci coz cinany doslova nadchnulo taky tam byli nejake pokusy s Japonskem ci presunem do MLS .. Uz ani v te repre neni hlavni tahoun .. pokud se ho real zbavy a usetri tak 15 mil. euro rocne udelaji jenom dobre
roman1978
16.09.2020 10:36
#
"zbavy" - co to znamená?
Durden Tyler
16.09.2020 15:28
#
Tolik let zijes v cesku a ze se chybicka vloudi leckde neprivykne
CHONG
16.09.2020 10:37
#
Ta tiskovka s japonštinou se nikdy nestala
jk
16.09.2020 10:37
#
Weghorsta ve fázi jednání už potvrdili dva dost spolehlivé zdroje. Takže další borec na seznam možných posil
CHONG
16.09.2020 10:42
#
Ona je fakt škoda, jak to jeho angažmá u nás končí, měl se prodat místo Crise dva roky zpátky, kdy mohl jít za ranec a jako hrdina, teď jde za almužnu a jako vyvrhel
misinho7
16.09.2020 10:47
#
Josifek
16.09.2020 11:43
#
cristiano.K.
16.09.2020 13:24
#
Fairplay
16.09.2020 22:07
#
Godbless
17.09.2020 12:18
#
Může si za to sám.
Artdadta
18.09.2020 14:16
#
2 roky zpátky byl opěvovanej? LaLigu nesleduju, ale přišlo mi, že Bale od fans dostával hate víc jak 2 roky. A podle jeho výkonů v LM (co jsem viděl) naprosto nezaslouženě.
FC Porto FC
16.09.2020 10:49
#
Proč někdo píše kdo bude platit jeho plat. Vždyť on půjde na přestup ne na hostovacku ne?
duffman.sk
16.09.2020 10:54
#
Ma taky vysoky plat, ze si ho skoro nikto nemoze dovolit. A tak, aby sa ho Real zbavil, su mu (vraj) ochotni platit 50% platu v jeho dalsom klube
FC Porto FC
16.09.2020 11:12
#
Čekal sem že když půjde do Tottenhamu že bude ochotnej si snížit plat na částku jakou Tottenham je schopnej nabídnout
duffman.sk
16.09.2020 11:32
#
Mozno by to spravil, mozno nie. V Reale moze mat kralovsky plat a hrat teoreticky ani nemusi (ked tak golf ). Ked mal niekam prestupit, tak do Ciny, kde mal brat viac penazi - rozpravalo sa o tom 2x, minuly rok to zatrhol az Real. Ak by bol ochotny znizit si plat, tak asi mohol ist do Tottenhamu (alebo ManU) aj vtedy, ale neurobil to. Takze sa mi zda ze bude skor na peniaze ako na sentiment..
jk
16.09.2020 10:56
#
To je jak sledovat přestup v živém přenose
https://twitter.com/Lukathfc/status/1306151567326883840?s=20
VersaceChain
16.09.2020 11:00
#
Ten plebs z Londýna fakt souhlasil s buybackem na reguilona?
jk
16.09.2020 11:02
#
Cobra
16.09.2020 12:40
#
Přesně takhle se cítím.
jk
16.09.2020 12:49
#
ministr.vnitra
16.09.2020 11:05
#
Vzdyt slepice skacou i po flusu
Svatej
16.09.2020 11:02
#
Romano - Regullion Done deal.. Spurs
Svatej
16.09.2020 11:06
#
Slepice tu pozici nemají jako United nebo my v tuhle chvíli, takže i s tou klauzulí mi to u nich dává smysl. Na rok nebo dva získají kvalitativní boost na levou obranu a do tý doby se můžou stóustředit na jiný posty, který je třeba posílit nebo obměnit.

Navíc krom Carvajala si stejně v posledních letech nepamatuju, že by si nějakýho hráče opravdu nechali. Kovačič šel pryč, Hakimi šel pryč, James se vrátil a pak zas vypadnul. Odegaard teď může bejt druhej, ale i u toho furt není žádná jistota, že tam zůstane. Dle mýho Regullion i navzdory klauzulím v anglii zůstane i po skončení hostovačky. Dobrej deal.
CHONG
16.09.2020 11:30
#
Nezůstane
Svatej
16.09.2020 11:41
#
Jseš si tím až příliš jistej... Dle mýho je to stejný jak u Kovačiče, existují dvě varianty, díky kterým by se do Realu vrátil.
1) Bude naprosto směšnej a Spurs se ani nebudou snažit ho získat
2) Bude naprosto fenomenální a Real bude vědět, že o něj nesmí přijít, tak ho stáhne

V jakýmkoliv jiným případě čekám, že ho normálně pustěj a počkají si na někoho jinýho, kdo by dovedl důstojně Mendymu krýt záda a nebude remcat, když neodehraje 60% zápasů.
CHONG
16.09.2020 12:24
#
Bude naprosto fenomenální
Belmont
16.09.2020 12:42
#
Bude to zavisiet aj od toho, ako bude hrat Mendy. Ak bude podavat rovnako kvalitne vykony a ZZ s nim bude spokojny, tak je mala sanca, ze Regiho zoberu naspat - nie je to hrac na lavicku...jedine, ze by ho chceli obratom predat so ziskom.
owny
16.09.2020 12:50
#
Jak může 1) přicházet v úvahu? On teď přichází na přestup, ne hostování
Svatej
16.09.2020 13:01
#
Protože jsem chytrej kluk a zaměnil jsem si to při psaní s hostovačkou s opcí.
imp
16.09.2020 11:39
#
Tak ty moznosti nejsou jenom zustat v PL nebo se vratit do Realu. Pokud Reguilon hodne vylitne tak ta klauzule taky dava moznost Realu si ho za dva roky stahnout treba za tech 45 a vzapeti ho preprodat jinam za 70.
Svatej
16.09.2020 11:51
#
Hodně podobně jsem to rozvedl hned v komentáři nad tebou. Ty jsi přidal ještě myšlenku navíc a souhlasim..
kilobyte
16.09.2020 12:05
#
A přistoupí na to i hráč?
Mimalu
16.09.2020 12:29
#
Reguilon by byl blbý kdyby chtěl svého budoucího zaměstnavatele oškubat
Cobra
16.09.2020 12:34
#
Taky mě to napadlo, ale tohle bude určitě nějak právně ošetřený, aby k tomu nedošlo. Na tohle by Levy nikdy nepřistoupil a ani si nevzpomínám, jestli se tohle někdy stalo a zda to vůbec jde...
imp
16.09.2020 13:01
#
Jak nepristoupil? V momente kdy Real zaplati za dva roky 45 mega buyback (ktery v dohode mezi kluby proste je, to je neodiskutovatelny fakt) tak se Reguilon stava hracem Realu. Tottenham pak nema nejmensi slovo v tom jak s tim hracem Real dal nalozi, jakou cenovku mu da a kam jinam ho pripadne posle.
Cobra
16.09.2020 14:12
#
Okey.
Mimalu
16.09.2020 13:19
#
Tak to asi moc ošetřit nelze, spíš tyto přeprodeje ale nejsou moc v zájmu jak hráče, tak budoucího zájemce, takže se to prakticky neděje
Cobra
16.09.2020 14:11
#
Tak jde to ošetřit minimálně tak, že jestli uplatní klauzuli, tak za ně musí odehrát XX zápasů, musí tam strávit XX měsíců apod...
misomy6
16.09.2020 12:10
#
Ešte Moratu Real vykúpil spat z Juventusu aby ho predal Atleticu a aj Mariana z Lyonu, co ma tak narýchlo napadlo
Svatej
16.09.2020 12:19
#
věděl jsem, že na některý hráče zapomenu.. Pointou každopádně bylo, že nakonec u nich nezůstali, spíš využili klauzule pro zvýšení ceny, než pro stáhnutí pro vlastní potřeby..
misomy6
16.09.2020 12:44
#
Tak ale pre Tottenham by to mohlo znamenať ze ak sa chytí a jeho trhová hodnota bude vyššia ( pravdepodobne asi výraznejšie ako iba pár miliónov) tak ho Real odkúpi spat. Chcel som napísať aby ho potom predali so ziskom ak by ho nechceli ale podľa Mariana a Moraty napíšem aby im spomalili nádejne sa rozbiehajucu kariéru ...
M0rb1D4S
16.09.2020 16:23
#
Tak Moratu jsme do Atlética prodali my. A vy jste nám ho taky neprodali hned, ale potom, co za vás ještě rok odehrál.
Svatej
16.09.2020 11:06
#
+ je to simulující chcanka, bude snadný ho dle sympatií začlenit do kádru a ten tým zas o drobek víc nenávidět.
ministr.vnitra
16.09.2020 11:07
#
Kterej tym nema simulujici hrace?
Svatej
16.09.2020 11:12
#
United
Svatej
16.09.2020 11:15
#
...V topce se alespoň jednomu případu v týmu nevyhne asi každej.
U nás by řekli asi Pulišiče nebo Alonsa
AFC hnusáci Ceballos a Lacazette
City bezpáteřák Sterling
United Bruno, James, Bruno, Williams, Bruno... a Bruno
Spurs teď Reguli, Kane, Son
Pool Salah a Mané
Everton Richarlison
Lester Vardy? Možná si ho s někým pletu
krisa
16.09.2020 12:22
#
a nezapomeň na Bruna

Laca mi zas extra padavka nepřipadá ale může v tom být zkreslený pohled
Front hell
16.09.2020 13:40
#
Jako kane
Front hell
16.09.2020 13:41
#
Jako kane nebo sterling to není ale někdy tomu dost přidá
jk
16.09.2020 11:16
#
Sakra!
Svatej
16.09.2020 11:17
#
Jo... užijem si během diskuzí na fóru během zápasu ještě víc zábavy.
jk
16.09.2020 11:30
#
Nedávno jsem někde četl nějaký starší článek o tom, že i hráči Tottenhamu berou tu rivalitu s chelski víc vážně než v derby s woolwichem. U chelski to bylo taky vždycky tak vyhrocený proti Spurs?
Svatej
16.09.2020 11:50
#
Hráči se k tomuhle bohužel tolikrát nevyjadřovali a pokud jo, tak mi to bohužel uniklo..

Za spoustu fanoušků ale můžu říct, že hlavně v posledních letech jste nepřítel č.1 United tu sice byli pro nás od Abry vždycky a tam je tak nějak stálý, že nám budou hlavně sportovně lézt na nervy, ale u vás je tam ta správná osobní i sportovní rovina a to se mi fakt hrozně líbí. Navíc tam je teď i José.
I když vám furt ''omlacujeme o hlavu'' ten památnej wrestlerskej zápas, tak je to v posledních letech jedna z nejlepších zápasových vzpomínek, jakou mám. Příště bych ale chtěl, abychom krom uspokojivýho výsledku i pár ran vrátili

Je obecně ale zajímavý, jak dovedeme všechny nasrat. Hráči Barcelony se onehdá vyjadřovali, že v tý zlatý éře nenáviděli Chelsea víc než Real, jsme taky otravný hovada...
jk
16.09.2020 12:48
#
Tak chelski v Londýně nemá nikdo rád, krom fanoušků chelski Ale taky mě to zaujalo, že ta mladší generace hráčů (konkrétně to byli Dier a Dele) vnímá tu rivalitu s chelski výrazněji.
A lepší to asi nebude, ty události posledních zápasů to spíš jen prohlubují no a i fans to budou vnímat asi ostřeji.
Ale je to vlastně logický. Spurs mají woolwich, United mají City a hlavně LFC, LFC má zase Everton. Takže i chelski se podařilo najít nějakého arcirivala
Lacko_Boh
16.09.2020 13:00
#
Chelsea ma Fulham
jk
16.09.2020 13:04
#
Nevěděl jsem.
Lacko_Boh
16.09.2020 13:05
#
A este s QPR mali v celku derby (aj Chelsea aj Fulham).
zlatan-legend
16.09.2020 11:05
#
Moc se mu nedivím, co předvádí. Nevděčnost fanoušků Madridu nezná mezí...
Kokesh
16.09.2020 11:12
#
Florentino is a genius.

- First refusal clause on Achraf.
- Buy-back clause on Reguilón.
- Brought Ødegaard back.
- Made almost €130m sales this summer already.
- Got players like Kubo, Reinier, Brahim & Mbappé loaned across Europe.

HalaMadrid_Flx
16.09.2020 11:33
#
Mbappé
misinho7
16.09.2020 11:55
#
ale je to frajer naozaj to robi paradne, ale dalsi rok uz bude asi nejaky ten velky prestup od neho a to Mbappe alebo Camavinga
Nr.Nobody
16.09.2020 12:09
#
alebo kdo???
Kokesh
16.09.2020 12:35
#
Mbappe určitě. To je jak Cristiano, to nemá kam uhnout. Těch indicií pro vzájemnou spolupráci je až dost..těšíme se.
Godbless
17.09.2020 12:17
#
Porovnávat cenově Mbappého s Camavingou
valloire
16.09.2020 11:58
#
Fairplay
16.09.2020 22:11
#
No já ti nevím, k oslavě mi to moc nepřijde. Z Achrafa se mělo vytřískat alespoň o 20 mega víc a tohle dorovnání je stejně k ničemu. Reinier jde hostovat do týmu, který má na jeho pozici asi tak 6 dalších hráčů, fakt nevím, proč by měl hrát na úkor jejich vlastních talentů jako je třeba ten Reyna.. Bale měl jít po těch nůžkách skoro za stejný prachy, co přišel
SunFells
16.09.2020 11:12
#
Chtěl jsem ho do Arsenalu, ale už by to bylo asi i celkem riskantní ....ale u Spurs ideál, snad to celé nepromarodí.
FUnk
16.09.2020 11:21
#
MastourMascarelli
16.09.2020 12:43
#
Heisenberg
16.09.2020 11:28
#
Win pro Balea i Spurs. Gareth jim vyhraje trofej (The Open) a pro další 3 majory ho Jožo doveze autobusem.
zasranej malíř
16.09.2020 11:29
#
Snad to klapne
Josifek
16.09.2020 11:46
#
Málo který hráč si prošel takovým hatem. Někdy to bylo méně zasloužené, poslední dobou si nic jiného z pohledu klubu a fans nezasluhuje.

Za mě neměl vůbec chodit, není to typ pro PD, natož Real. Jak píše Chong, kdyby odešel místo CR7, nemusel z něj být takový vyvrhel. Golů a asistenci měl v jistých dobách docela dost, herní přínos mimo produktivitu nikdy neměl valný (jasně, to se dá Cristianovi říct taky, ale jeho čísla zas byla jinde)
valloire
16.09.2020 11:58
#
Takže čau.
h8_sfatto
16.09.2020 12:32
#
jediné co může trumfnout spojení Neymar a PSG je toto nesympatické trio v Tottenhamu, hráč,klub i trenér na
itaI
16.09.2020 12:37
#
Jak je to teď s diváky na zápasech ve Španělsku?
Kyrill
16.09.2020 13:09
#
Zápasy jsou bez diváků, vedení ligy mluví o přístupu na stadiony až v okamžiku, kdy bude vakcína.
itaI
16.09.2020 13:21
#
Takže do odvolání nebo existuje nějaké teoretické datum, kdy se bude zase rozhodovat?
Kyrill
16.09.2020 14:03
#
Zadny konkretne urceny datum jsem zatim nezachytil, vsechno bylo pouze v ramci spekulaci, kdy se odhadoval zacatek novyho roku, ale podle me je to ve hvezdach.
jiri - fcb
17.09.2020 09:26
#
ten nick tady už byl a hrozně chybí
king23
16.09.2020 12:44
#
Mourinho by podruhé zachránil Madrid?
José
misinho7
16.09.2020 13:25
#
Tak nakoniec maju brat jeho cely plat a my pripadne bonusy. tak to by bolo super
valloire
16.09.2020 13:37
#
Jestli se povede, dam si panáka.
imp
16.09.2020 13:39
#
Jako vim ze Marca tohle pise ale absolutne tomu neverim. Tottenham by musel bejt uplne retardovanej.
cr7sux
16.09.2020 13:44
#
A tak angažovali vyhořelého Mourka, co by ne
misinho7
16.09.2020 13:49
#
tak Mourinho potrebuje asi brutalne nejaku posilu a su ochotny na to pristupit..dobre pre nas kazdopadne ak tam pride Requi a Bale tak podla mna celkom kvalitne posilnenie, ta lava strana moze byt naozaj super
HalaMadrid_Flx
16.09.2020 13:52
#
Anacron
16.09.2020 14:00
#
To zní až moc dobře na to aby to byla pravda
Kenneth
16.09.2020 15:13
#
Blbost.
janinho
16.09.2020 16:30
#
to urcite nebude pravda, to by si Levy totalne rozosral platovu hierarchiu. neda baleovi 500k tyzdenne ked harry ma 200.
owny
16.09.2020 13:47
#
https://i.redd.it/dv2bpslgbhn51.jpg

Welcome in Tottenham Golfspur
Sonny_n7
16.09.2020 14:37
#
Soptík
17.09.2020 01:42
#
Stepan95
16.09.2020 13:51
#
Čím víc spolupráce mezi Realem a Tottenhamem, tím líp
janinho
16.09.2020 16:35
#
Amen
Medico
16.09.2020 14:05
#
Se Queda
Juan Román Riquelme
16.09.2020 14:33
#
https://www.marca.com/futbol/real-madrid/2020/09/16/5f61cf7ce2704eb6648b45b7.html

Regui za 30 mio, buyback clause na pristi dva roky mezi 35 a 40 Mio. Za mne fajn deal
Sonny_n7
16.09.2020 14:37
#
dobre pre vsetky strany. je to hrac na poziciu kde potrebujeme posilnit navyse pri stale viac a viac klesajucej forme Daviesa ma u nas Regui isty zaklad a o rok/2 sa moze rozohraty vratit do Realu, pricom na nom neprerobime. dobry deal
VersaceChain
16.09.2020 14:50
#
cekal bych vetsi ambice nez delat feeder klub
owny
16.09.2020 15:08
#
Real si ho pravděpodobně do 2 let nekoupí zpět, pokud nějak zázračně nevystřelí a nebude z něj třeba další Robertson. Real nemá zájem ani o hráče, co se mu vrací z hostování. Podle mě je to v pohodě deal, nějaké riziko tam je, ale vyjednávací pozice Tottenhamu je momentálně horší než Manchesteru United, takže když jim můžeme vyfouknout přestupový cíl s velkou pravděpodobností, že ho Real za 2 roky nebude chtít, tak jsem pro. A i kdyby ho chtěl, tak na tom vyděláme.
Juan Román Riquelme
16.09.2020 15:44
#
Jany, kdyz bude hrat tak jak v Seville, kouoi se zpet se stratou 10 mega a bud se necha v Realu nebo oujde o dum dal za 60....tak jako tak, na tom se neda prodelat
Phillipinho
16.09.2020 15:48
#
Fairplay
16.09.2020 22:13
#
Podle čeho soudíš, že ho Real nebude chtít? Mně právě přijde, že když se Marcelo neposlal do háje letos, tak ho Regui může krásně přijít rozehranej nahradit za rok, maximálně za dva, když se mu bude dařit.
valloire
17.09.2020 20:44
#
Sonny_n7
16.09.2020 15:37
#
janinho
16.09.2020 16:38
#
ok, takze podla teba je lepsie odmietnut velmi kvalitneho hraca a radsej odohrat sezonu s daviesom, ano?
na tejto urovni sa snad na nejaku falosnu hrdost hrat nemoze. tottenham nikdy nebol klubom na urovni ako napr. real a nikdy sa na to nehrali. ak Regui bude hrat tak dobre ze ho real vykupi spat tak to bude znamenat, ze Tham par mil. zarobi na hracovi ktory tam odvedie dobre sluzby a mozno im pomoze aj do LM. co najviac takychto dealov!
Ed_Hazard
16.09.2020 14:48
#
genialne. Az sa mi tomu verit nechce..
Juan Román Riquelme
16.09.2020 14:59
#
Este im hodit Golfistu a az na male zavahanie v podobe Achrafa, vyborne prestupove obdobie. Buduci rok Haaland/MBappe, Camavinga a je to
Barvic
16.09.2020 16:13
#
Koukal jsem na něho v Seville a hodně solidní bek. Na počátku jsem ho k nám do Chelsea nechtěl, ale po pár zápasech, co jsem ho viděl, tak dost dobrý. Jestli ještě přijde Bale, tak Tottenham nebude mít až tak špatné přestupové okno, jak jsem si myslel, právě naopak. To, že Bale si dělá z Realu šoufky je jedna věc, ale stále je to TOP hráč, jen potřebuje tým, kde opravdu být chce, což asi Tottenham je. My také doufám jsme ještě neskončili a pokusíme se přivést ještě někoho kromě brankáře.
Fairplay
16.09.2020 22:11
#
Sonny_n7
16.09.2020 14:39
#
To fakt niekto veri tomu ze Bale pride? Levy ho nikdy nezaplati ani keby sme mu mali hradit 50 percent tak to neda. Chce Realu nanutit Alliho ktory ma 150k/w tym padom by nas Bale stal iba + 150k/w na wage bille. Ale sanca ze Real si necha nanutit Alliho je skoro nulova
jk
16.09.2020 17:43
#
Blbost. Že by měl jít Dele pryč je blud, máš špatný info.
Sonny_n7
17.09.2020 12:09
#
Vsak vravim ze nepojde. Take lenive drevo nikto nekupi
VP85
16.09.2020 15:45
#
Když vidím Balea na fotkách, tak mi nikdo nemůže tvrdit, že se člověk nevyvinul z opice. Ty jeho rysy jsou absolutní. Popírači evoluce a Darwina - teď mluvte
kissak
17.09.2020 08:29
#
přestaň sledovat planet of apes
FUnk
17.09.2020 08:58
#
kdyby se oholil a ostrihal tu cibuli by udelal lepe
Front hell
17.09.2020 10:23
#
On a Pepe
oli9
16.09.2020 17:32
#
105 gólů za Real a tu se z něj dělá nekopa.. Prostě má jiné priority mimo fotbal než to že by musel s jihoamericanama nebo spanelama jít chlastat víno na večeři....
Juan Román Riquelme
16.09.2020 19:47
#
https://images.app.goo.gl/7PyiM4ZtnGCN9eRB6

On ty priority ma hodne jine....
janinho
16.09.2020 21:11
#
tu sa o ňom nepíše ze je nekopa ale ze je kokot a to je dosť podstatný rozdiel.keby začal.to.co on stvarat salah v lfc tak chcem vidieť ako by si obhajoval jeho životné priority ty pokrytec
Godbless
17.09.2020 12:10
#
r3
17.09.2020 12:12
#
Ed_Hazard
17.09.2020 16:16
#
pingla
17.09.2020 19:31
#
valloire
17.09.2020 20:45
#
protiproudu
18.09.2020 00:20
#
ally
16.09.2020 20:15
#
1. Wales 2. Golf 3. Tottenham
Kapřík
16.09.2020 23:16
#
Zrovna na Transfermarkt čtu o možném zájmu Tottenhamu o Willa Hughese. Neví někdo víc?
Ol!ver
17.09.2020 10:23
#
Nemyslím si, že ho potebujú. Večný talent.
Soptík
17.09.2020 01:25
#
Je to golfista, ne fotbalista. V hráčské kabině tak akorát na zlou krev.
Cobra
17.09.2020 09:03
#
Už jsme to dotáhli do konce?
jk
17.09.2020 09:41
#
Je to hotový, ale těžko říct jestli to oznámí ještě do pátku.
FUnk
17.09.2020 09:43
#
oba?
jk
17.09.2020 10:35
#
Reguilon asi taky ale o tom jsem tak moc nečetl. Ale osobně si myslím, že se včera podepsal. Bale ještě podepsaný není ale řeší se spíše detaily, marketingový práva a podobný věci.
Ale viděl bych to na oznámení obou naráz na golfovým hřišti kde Reguilon přiveze Bale tím vozíkem
FUnk
17.09.2020 12:03
#
hightower
17.09.2020 12:15
#
Přesně! Cokoliv jinýho bude zklamání
Xaver
17.09.2020 12:44
#
Proboha jen to NE ! Ať si toho zlatokopa a kolenovrta Perez nechá. Po půl roce se vezmou s Mouřenínem za ruce a půjdou svorně do řiti - ale když se chce Levy nechat dojit = pomozme mu tam.
jk
17.09.2020 22:28
#
roman1978
18.09.2020 07:19
#
Bale se domluvil s Levym, že se bude takto chovat a uměle si sníží cenu. Levy ho tam poslal za dardu a vezme si ho zpět "zadara". Bude hrát skvěle, bojovat atp. a příští rok další mega přestup.

Tak se to dělá
CHONG
18.09.2020 08:01
#
Za ty dva vítězné góly ve finále LM a naložení Bartrovi to stálo
misinho7
18.09.2020 09:35
#
Celkovo to za to stalo. Sice stal riadne prachy ale dost pomohol k tym x trofejam. Jedina skoda ze sa uz na konci choval jak retard. Mohol odist ako legenda.
Salfovic
18.09.2020 10:45
#
OT: V tomhle hnusu fakt budou hrát Odpornější barevnou kombinaci jsem už dlouho neviděl. Jinak ti dva se mají na první pohled evidentně tuze rádi
https://media.sport.cz/images/gallery/0210000007400666/1-QIg3D70T5BPeNIVwJ6iQ/5f636463d1990cc430060100-382076.jpg?20200917153722
jk
18.09.2020 10:58
#
Messimu netrefili velikost nebo proč vypadá jak z koncertu Public Enemy?
Kapřík
18.09.2020 14:16
#
pospech11
18.09.2020 12:26
#
Díky za vše, ale je čas... už tak dva roky
Ed_Hazard
18.09.2020 21:41
#
Ok tak buď som to zle pochopil, alebo to je pomerne jasné potvrdenie Garethovho konca Marco sa na číslo 11 asi dosť teší

Marcov ofiko instagram
https://www.instagram.com/p/CFSWmsYo0wW/
Ed_Hazard
18.09.2020 21:45
#
Ok, tak stačí otvoriť storku a tam je to jasné
CHONG
18.09.2020 22:08
#
Marco❤️
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.