Baldini oznámil, že De Rossi prodloužil smlouvu

05.02.2012, 21:18
Aktuality
Generální ředitel AS Řím Franco Baldini uklidnil všechny fanoušky svého klubu. Oznámil totiž, že Daniele De Rossi s klubem podepsal novou dlouholetou smlouvu. Podle italských médií kontrakt platí do léta 2015 s opcí na další dvě sezony.

Osmadvacetiletému De Rossimu původní smlouva končila už po této sezoně. Jelikož se dlouho nemohl dohodnout na nové, spekulovalo se o jeho odchodu do Manchesteru City či Realu Madrid. Dlouhá jednání nakonec vedla ke zdárnému konci.

"De Rossi? Všichni v Římě s ním měli velkou trpělivost, teď ale všem mohu oznámit, že podepsal novou smlouvu na pět let," uvedl Baldini. "Máme velké plány a Daniele chce být jejich součástí. Možná budeme potřebovat čas, míříme ale vysoko."

Fanoušci Římanů tak dnes mají dvojnásobný důvod k radosti. Ještě přes Baldiniho zprávou je potěšila jasná výhra 4:0 nad Interem Milán, která přišla po několika nepřesvědčivých výsledcích. AS je nyní šestý s jedenáctibodovou ztrátou na vedoucí Juventus. Detaily ohledně nové De Rossiho smlouvy klub oznámí zítra.

Autor: Radim Šantrůček / goal.com

Komentáře (160)

Přidat komentář
smazaný uživatel

on by snad inde ako za AS ani hrat nechcel ... navyse preco by aj odchadzal 5 rocna zmluva s rocnym prijmom 6 milionov to je parada....

Reagovat
smazaný uživatel

v cistom?

Reagovat
smazaný uživatel

toto bolo v expreskach ....ale skorej to asi bude v hrubom ....

Daniele De Rossi by měl brzy definitivně ukončit spekulace o své budoucnosti. Záložník AS Řím má smlouvu jenom do konce sezony a s klubem z hlavního města Itálie našel společnou řeč. Obě strany se údajně dohodly na pětiletém kontraktu se základním ročním příjmem šest milionů eur, k podpisu smlouvy by pak podle posledních zpráv mělo dojít příští týden.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem si uplne jistej, zda se platy fotbalistu v italii vubec dani - myslim ze ano, ale ta dan je brutalne nizka ve srovnani s Anglii nebo Nemeckem. A ikdyby - 6 mega rocne je hodne v cistym i v hrubym, navic ma prachy i z reklamek atd. Hlady neumre :-)

Reagovat
smazaný uživatel

V taliansku su dane 43%, v anglicku asi 50 a v spanielsku okolo 25%

V taliansku to len gazzetta udava v cistom, mozno preto si is myslel ze tam nesu dane

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus me poopravit, ale neprineslo tohle vyssi zdaneni az relativne nedavne obdobi, kdy se fotbaliste branili legislativnim zmenam, ktere mely jejich zdaneni zvysit?

Reagovat
smazaný uživatel

Tie platy sa uvádzajú v čistom.

Reagovat
smazaný uživatel

no konečně!

Reagovat
Filip12

Reagovat
smazaný uživatel

A co srdíčka a legenda?

Reagovat
Rarášek

Panebože

Reagovat
homeles8

kreténe

Reagovat
Filipow

Nechci se ho nějak zastávat, ale z De Rossiho, pokud do konce kariéry neodejde, tak z něj legenda bude.

Reagovat
Rarášek

Barusso už odešel?

Toho kluka je mi líto,takhle se zahrabat..

Měl navíc než na druhou italskou

Reagovat
smazaný uživatel

mě přišel vždy jako hrozné dřevo, beztak se neprosadí ani v B...

Reagovat
Largo

V B jo, tam to zná....nikdy se prostě neprosadil, na AS nemá no....

Reagovat
smazaný uživatel

nemá na více týmů, prakticky všude, kde byl si ho přehazovali jako horkej brambor.

Reagovat
Largo

Konečně!!!!! Po tom výkonu s Interem další dobrá zpráva!!!!!!

A jo, Barusso odešel...stejně jako Antunes. Caprari na hostování do konce sezony, Pizarro, Borriello, Okaka jsou na hostování s opcí.

Reagovat
Rarášek

Viděl jsem v něm takového Yayu Toureho

Reagovat
Francesco Totti AS

Pizarro je bez opce, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

s obcí, nebo bez ovce, stejně si tam moc nekopne

Reagovat
Francesco Totti AS

hurááááááááááááááááá

Reagovat
smazaný uživatel

Vynikajícně

Reagovat
homeles8

co to je za mrdku?

Reagovat
smazaný uživatel

KONEČNĚ!

Reagovat
herbage

Luis Enrique

Reagovat
herbage

vážně jsem rád, že ten tým začáná šlapat, vyházeli se neschopní hráči a hra dostává nějaký řád. říkal jsem, že to bude chtít čas

Reagovat
smazaný uživatel

neschopní hráči? To ani zdaleka ne. Pořád jich je tam jak naseto a my potřebujem i na lavičku kvalitu. V létě musíme zase koupit minimálně 5 hráčů....

Reagovat
herbage

to ano, ale musí se dělat obměna postupně, nejde všechny vyházet a utratit 200 mega za léto. Proto jsem říkal, že výsledku budou až tak za rok, dva

Reagovat
herbage

ale myslel jsem Barrusa s Antunesem, pak Borrielo už odešel, ještě Perrota, Simplicio a Cassani, za ně náhrady a bude ten kádr k světu. Pizzara je škoda, ale do budoucna s ním také nešlo moc počítat a snad se chytne natrvalo Gago

Reagovat
smazaný uživatel

Cassetti*

Reagovat
Largo

Gago se mi moc líbí, snad tu opcí uplatníme....Jinak Cassetti, Cicinho, Simplicio, Perrotta, jeden z brankářů a TADDEI....ti by měli odejít.

Reagovat
Francesco Totti AS

Simlicio je aspoň na lavku dobrý

Reagovat
Mr.Jindros

Vtipe vylez.

Reagovat
Largo

Jo no....Já jsem mu nedával nějak moc šancí, nelíbil se mi post útočníka....A když se Valdi zranil...Vždycky když napíšu, že AS má bezzubej útok, tak daj minimálně 4 branky A fakt se mi líbí ten styl Enriqueho, už to není jen Barca, je to víc pžizpůsobený hráčům i prostředí.....v létě omladit kádr na problematickejch místech (mým snem Isla na pravej bek, Pezzela/ Uvini na stopera, Cirigliano na DMF a jednoho útočníka....)

Forza Roma!

Reagovat
herbage

na stopera bude dost možností, hlavně v létě

Reagovat
Largo

Jako v AS? Burdisso, Juan, kterej chce odejít, Kjaer, kterej půjde, protože nepřesvědčil a Heinze, sledovanej TOP kluby v Argentině....

Reagovat
herbage

myslím lacino ke koupi

Reagovat
M11

jj v Cagliari to slapalo ukazkove

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Francesco Totti AS

hodnotíš podle jednoho zápasu? navíc proti týmu, který nás 3x po sobě porazil?

Reagovat
Pinturicchio

Herbage dělá něco jiného, než to, že hodnotí na základě jednoho zápasu?

Reagovat
Francesco Totti AS

Herbage říká, že výsledky budou tak za rok, dva...předtím jsme vyhráli nějakých pět zápasů po sobě a to docela suveréně...a vy vytáhnete jednu prohru s Cagliari

Reagovat
10

"nějakých pět"...přesněji řečeno 3 a mezitím ještě byla remíza s Bolognou

Reagovat
Francesco Totti AS

SSC Neapol - AS Řím

1:3

21.12.2011 Serie A 1. kolo

Bologna FC - AS Řím

0:2

08.01.2012 Serie A 17. kolo

AS Řím - Chievo Verona

2:0

11.01.2012 Coppa Italia OF

AS Řím - ACF Fiorentina

3:0

21.01.2012 Serie A 19. kolo

AS Řím - AC Cesena

5:1

myslel jsem těchto 5

Reagovat
Pinturicchio

Ano, a náhodou to říká právě po vítězství nad Interem. Kde byl, když jste prohráli třeba v tom Cagliari? Nechci se tady zbytečně dohadovat, ale tohle je klasický Herb, který přijde ukázat ramena a svoji pravdu, jen když se mu to zrovna hodí.

Reagovat
Francesco Totti AS

neni to poprvé co jsem Herba viděl napsat něco podobného o AS, stejně tak jiriFCB

Reagovat
Pinturicchio

Já neřekl, že to píšou poprvé, ale jde o to, kdy to píšou. ( Myslíš, že by napsali něco takového, kdybyste takovým způsobem Inter neporazili? )

Reagovat
Francesco Totti AS

nebudu se hádat ani se mi to nechce hledat, ale zdáse mi, že právě Herb s Jirkou psali podobné věci ze začátku sezony, kdy nás spíš všichni odsuzovali

Reagovat
herbage

pochopitelně

Reagovat
herbage

Protože nekomentuji Serii A, tak čas od času když je tu článek o AS, tak zhodnotím nebo se zeptám místních fandů a je fakt dojemné, že více než fanoušci AS to komentují fanoušci Juventusu. Narozdíl od vás, já žádné zázraky od týmu, který přes léto vymění půlku kádru, přivede mladé nevyhrané borce do nové ligy a zcela změní herní styl, a ani nečekám, že bude neohroženě vládnout tabulce. Já jsem naopak rád, že i když Luis Enrique to měl z počátku velmi obtížné, měl mnoho hráčů na marodce, týmu nesedl nový herní styl a měl i menší rozepře v týmu, že vedení klubu se za něj postavilo a on to ustál. Jsem rád, že ten tým herně nepropadnul ve velkých zápasech s AC, Interem či Juve a vždy byl více než vyrovnaným soupeřem, proto i suverénní výhra nad Interem mě příjemně překvapila. Ano, zápasy nesleduji, ale čtu pravidelně komentáře fanoušků AS i Juventusu. Jsem rád, že se prosadili i noví hráči jako Lamela, Pjanić, Gago a Osvaldo, kterému nikdo nevěřil. Líbí se mi, že mají mladou osu týmu vhodně doplněnou klubovými ikonami jako Totti či De Rossi, které zůstaly. Od hráčů jako Pjanić, Lamela, Bojan, či Borini čekám špičkové výkony tak za 2, 3 roky, kdy budou mít ideální fotbalový věk. Důležité je, aby kádr udrželi pohromadě a dokončili obměnu týmu, což se jim zatím daří a s tím jsem spokojen a to je pro mě hlavní, ne nějaká výhra nad Interem

Reagovat
Pinturicchio

Já Ti nic z toho neberu, jen říkám, že jsi s tím klasicky vylezl po vítězném zápase, to děláš vždycky, abys měl po ruce nějaký argument.

Reagovat
herbage

tohle není žádný argument, když Inter vloni vykleplo Schalke, ale řikám, že potěší. A nevylezl bych proto, že se daří, ale proto, že vyšel o AS článek

Reagovat
10

kde si byl minulý kolo? a těch 20 předtím? a ty příští?

Reagovat
herbage

to bych musel komentovat Serii A Ne, já jsem vzdálený pozorovatel a AS sleduji jako experiment s patřičným odstupem, kde vhodnocení pokusu proběhne až po pár letech. Nicméně když vidím, jak se jich bojíte a víte, že je jen otázkou času, než se zase Juve složí jak domeček z karet, tak cítím jistou satisfakci

Reagovat
Pinturicchio

Doslova máme z AS naděláno v kahlotách, no.

Reagovat
Francesco Totti AS

no, ty nejvíc

Reagovat
lnterista

ja se kvuli tomu dneska i budil

Reagovat
Pinturicchio

To věřím, takovou sadu dostat, tak z toho taky nespím.

Reagovat
Francesco Totti AS

jednou jsou první a už si vyskakujou, továrníci

Reagovat
Pinturicchio

Tady nejde o Juventus, ale o Vaše přecenování jednoho vítězství nad Interem, který je v krizi.

Reagovat
Francesco Totti AS

výhru na Interem nikdo nepředceňuje

Reagovat
10

až se tak stane v obou případech, tak příjď

Reagovat
smazaný uživatel

mě se strašně líbí, jak tady valná většina přispivatelů nemůže unést to, že Juventus je opět numero uno v Itálii

Reagovat
smazaný uživatel

ten první smajlík měl být palec

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Maritazzi

Přesně to jsem se snažil naznačovat v komentářích po zápase. I jako fanoušek AS vidím, že to má do ideálu daleko (navíc Inter hrál včera opravdu hrozně). Tady se třeba kolikrát chválí práce zálohy, jenže to je 80% De Rossiho práce, Gago je tu velmi často chválený, ale nepřijde mi, jako hráč pro tuhle hru (což se ukazuje, když hraje bez De Rossiho).

Reagovat
Francesco Totti AS

Gago neni v zápasech moc vidět, ale svoji práci si odvede

Reagovat
Maritazzi

Jeho práce se mi nelíbí, sice občas vybojuje míč, ale taky hodně ztrácí a navíc v tomhle systému by měl záložník umět něco víc, ještě když vedle něj hraje De Rossi. Do základu bych si představoval někoho jiného.

Reagovat
Francesco Totti AS

hodně ztrácí, to je fakt, ale myslim že má na to aby hrál základ v AS

Reagovat
Maritazzi

On je podle mě fakt na lavici, když se zraní DDR, ale pokud budeme hrát takhle v základu, tak se nikam nedostaneme. Navíc pokud soupeř dobře brání a záloha bude hrát v tomhle složení, tak to zase bude zoufale statický a těžký k prosazení se.

Reagovat
Francesco Totti AS

koho by sis teda představoval do zálohy?

Reagovat
Maritazzi

Ono těžko říct, jak to bude v létě vypadat na trhu, chtěl jsem v zimě Guarína (nejdřív jsme s ním jednali my), ten mi tam přišel docela ideální. V létě chci k nám Islu a je mi jedno, jestli bude hrát střed zálohy nebo pravého beka, myslím, že v obou případech by nás posunul.

Reagovat
Largo

S Islou naprosto souhlasím, numero uno pro mercato...Ale jinak myslím, že Gago je velmi dobrá posila. Nezáří v záloze jeho práce není vidět....ale od toho tady taky je. Možná že není nejlepší volbou, ale pořád lepší, než aby tam hrál Simplicio nebo Greco...Líbí se mi jeho rychlý kolmý přihrávky, po zemi je umí líp než DDR...Navíc je v ideálním věku, takže s kreativním Pjaničem se mi ta záloha líbí moc. Chtělo by to ještě jednoho útočníka, záložníka a dva obránce pro léto...

Reagovat
herbage

útočníka? Kdyby se chytnul na křídle tne Marquinho, tak máte ještě Lamelu, Bojana, Boriniho, Osvalda a Tottiho, to je málo? Spíš dva hráče do středu zálohy, dva na stopera, pravý krajní bek + jeden univerzál, nejlépe

Reagovat
10

Isla je prej blízko Liverpoolu

Reagovat
Maritazzi

Jasně, v současný chvíli je to jasná základní sestava, ale to se mi právě nelíbí. Na jeho pozici je prostor ke zlepšení. Jinak souhlasím, krajní obránci, záložník a útočník místo Bojana, napsal bych i stopera, ale věřím, že Juan i Heinze ještě vydrží.

Reagovat
herbage

proč odešel Pizzaro?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože ho Enrique přestal bavit.

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
Francesco Totti AS

byl dlouho zraněněj a jeho místo mezi tím obsadil Gago...do Man City se šel rozehrát...i když pochybuju že si tam nějak moc kopne

Reagovat
smazaný uživatel

jednou za to, že mu obsadil místo Gago, podruhé protožese šel rozehrát do City a dotřetice že se v jeho věku šel ještě rozehrát

Reagovat
Francesco Totti AS

první se nauč číst a potom reaguj

Reagovat
smazaný uživatel

co je na mém komentáři k nepochopení, tak asi když to napíšeš, tak je to pravda, nemám důvod to zpochybňovat vysmívajícíma se smajlíkama, spíš se směju blbosti AS a Pizarra

Reagovat
Francesco Totti AS

blbosti AS? AS může za to že byl 2 měsíce zraněný?

Reagovat
smazaný uživatel

AS může za to, že ho nenechá rozehrát u nich, ale dá hráče jeho kvalit někam se rozehrát, to že už do City je částečně chyba i Davida

Reagovat
smazaný uživatel

Ono kdyby David nebyl urážlivka, tak by si třeba zahrál, jenže on je schopnej se zranit dvakrát za dva měsíce a pak si v klídku odejde z tréninku a bez povolení odletí za rodinou do Chile, fotbalista je jak prase, ale zřejmě si myslí, že má v AS větší jméno než Totti. V tomhle mi připomíná Adriana, takovýho hráče bych v týmu taky nechtěl

Reagovat
Francesco Totti AS

tak on měl nějaké vážné problémy v rodině, takže tam se dá to jeho chování i pochopit

Reagovat
smazaný uživatel

To je jenom vyjádření, který vydal snad Davidův agent....ale dobře i kdybych to tak bral, tak ta Davidova práce z před dvou sezon, kdy on byl hlavním zakladatelem našeho útoku už je taky pryč, na konci minulý sezony a v týhle sezoně ani zdaleka nepřipomínal toho starýho lyšáka, spíš zbabělýho králíčka

Reagovat
Francesco Totti AS

tak taky kolik odehrál zápasů...tak 2, možná 3

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, kvůli tomu, že je věčně zraněnej a pocybuju, že se po zranění, který trvaj tak 10 let, vrátí na hřiště v lepší formě, než na konci minulý sezony, což nebyla žádná sláva.

Reagovat
smazaný uživatel

Najlepší hráči im práveže odišli (Pizarro, Vučinič, Boriello)

Reagovat
lnterista

nemyslim...pokud chteji hrat o titul a neco predvest v evrope tak je Pizzaro a Boriello(hlavne) nikam dal neposunou...to je tak jejich max. Vucinice je skoda to je pravda

Reagovat
Maritazzi

Reagovat
herbage

u Vučiniće záleží, jak se vyspí. S takovým hráčem těžko do Evropy. Spíš je škoda toho Pizzara

Reagovat
lnterista

jasne Vucinic jak se vyspi ale zase kdyz se vyspi tak sestreli kazdeho a to se taky hodi

Reagovat
herbage

na takové hráče nejde spoléhat v evropských pohárech. Jediný rok, co Barca nevyhrála LM, bylo po příchodu Ibry a naopak Inter po jeho odchodu najednou průlom. I minule proti Tottenhamu se špatně vyspal a AC vypadlo. Do LM to chce hráče, co si udrží svůj vysoký standard a i když se nedaří, tak to alespoň odmakaj

Reagovat
lnterista

tak jasne souhlasim ale ja ho vidim jako second strike na kterym to nebude vsechno lezet jak na Ibrovi

Reagovat
herbage

je fakt, že u nás to také hodně záleží na van Persiem a nelíbí se mi to, naštěstí však často vstává pravou nohou

Reagovat
lnterista

tihle to maji nejtezsi no viz. Ibra

Reagovat
lnterista

a na Ibrovi to vzdycky vsechno lezelo takze souper si ho pohlidal a konecna vystupovat...ta jeho genialita ho spis zabiji ale presto se stim dokaze porvat

Reagovat
Yanek

AC vypadlo kvuli tomu, ze nemelo s kym hrat v zaloze.

Reagovat
10

na ty těžký zápasy se většinou vyspí dobře...to dokazoval i v Evropě proti velkým týmům

Reagovat
herbage

např?

Reagovat
10

třeba Chelsea

Reagovat
herbage

neviděl jsem

Reagovat
10

tak ty si toho neviděl většinu, přesto máš vždycky ty nejchytřejší komentáře...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lnterista

presne tak

Reagovat
10

proti vám se taky často nabudil

Reagovat
lnterista

jj nechtel jsem to psat...on musi mit motivaci pak hraje

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ako ja na Borriella dosť nadávam, lebo tá jeho hosťovačka sa u nás zatiaľ javí ako veľký flop a berie minúty Alexovi, ale v AS hral spoľahlivo dobre.....Vučinič ked nemá formu nič nepokazí, a ked sa mu zápas podarí je fantastický....a Pizarro hral tiež v AS dobre, podľa mňa sa mali držať týchto hráčov a neprivádzať Krkiča a pod. .....

Celkovo sa mi tie nákupy AS nepáčia, okrem Stekelenburga.....fantastický brankár

Reagovat
lnterista

Pizzarra(ikdyz si nemyslim ze je to worldcass player) beru toho je skoda ten se do AS hodi ale Boriello je prumer neco jak Pazzini. To nejsou hraci do zakladu ve velkoklubu. Vucinic je naladovej(ale na tom by slo taky zapracovat)ale hlavne je rozdilovej hrac a ten se hodi vzdycky

Reagovat
Francesco Totti AS

Vučinič je žoldák, Marca je mi líto a odchod Davida nesu těžko, ale doufám že se vrátí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Se mi líbí, jak vždycky, když se AS něco povede, vylezou z děr místní Enrique fans. Naposledy přesně před 14 dny, kdy AS porazilo Cesenu. Juventus 0:3, Bologna 1:1, Caglari 2:4, to se jim sem nechtělo...

Reagovat
herbage

jj, není nad znalce AS jménem ital, dle kterého Římany táhnou Pizzaro s Perrottou

Reagovat
smazaný uživatel

Docela mě překvapuje, že neumíš číst...

Reagovat
herbage

jj, už to čtu No, tak Pizzaro a Perrotta mají sílu otáčet zápasy a Lamela zklamání

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle je to přesně. Jenom se zeptám na jednu věc. Jak můžeš říct, že hra dostává řád, když nekoukáš na jejich zápasy? Já třeba vidím, že ta hra v podstatě žádnej řád nemá.

Reagovat
herbage

z komentářů fanoušků AS

Reagovat
10

winning

Reagovat
herbage

tak kdžy píšou, že oproti podzimu hra dostává řád a tým si sedá, proč bych jim neměl věřit?

Reagovat
Pinturicchio

A dáš tak na všechny fanoušky nebo jen tam, kde se Ti to hodí?

Reagovat
herbage

tak na tomhle se právě všichni shodovali a pochvalovali si ten posun vpřed. Jediní, kdo prskají, jsou fanoušci Juve

Reagovat
Pinturicchio

Všichni ne, stačí si přečíst komentáře třeba od Maritazziho.

Reagovat
herbage

ten moc často nepřispívá

Reagovat
Maritazzi

Chystám se začít, tady pod SA vypadá, že ta diskuze má úroveň.

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
Francesco Totti AS

kolik si viděl zápasů? dva?

Reagovat
smazaný uživatel

Jelikož se na Inter chystám, tak z posledních tří opravdu dva...

Reagovat
Francesco Totti AS

tak se zkus podívat na těch 5 zápasů co jsem poslal "10"

Reagovat
smazaný uživatel

Z těch jsem viděl jenom Neapol, Bolognu a Violu. Proč nevybereš zápasy za poslední měsíc? Catania, Bologna, Juventus, Cagliari. Sami se oháníte tím, že chaos hra byla jen na začátku sezóny. Co je potom tohle?

Jinak troška statistiky:

AS prohrál všechny zápasy(krom plichty s Bolognou a nedohranou Catanií), ve kterých nevedl 1:0.

Z posledních jedenácti zápasů ma AS bilanci 5-3-3.

Ve třech z pěti vítězství dal 1. gól po standardce.

V zápase, který nevyhrál, dal AS gól ze hry naposled v říjnu AC Milán.

Této statistice odpovídá obvykle i obraz hry. AS bývá naprosto bezzubé, nevytváří si v podstatě žádné šance do doby, než se povede standardka (dvojice Pjanič, Totti asi nejlepší v lize). Do otevřené obrany je pak AS velmi nebezpečný (třeba do té doby nulový Lamela). Naopak v obraně hoří v podstatě pořád.

Reagovat
Maritazzi

Je to tak a i tímhle pohledem je potřeba myslet. Proto se mi v záloze nelíbí ten Gago, proto je potřeba poukazovat na ty obrovské slabiny na krajích obrany. V tomhle systému, který chce Enrique praktikovat to takhle prostě nejde.

Reagovat
Francesco Totti AS

přiznám se že zápasy s Bolognou a Cagliari jsem neviděl, ale kvůli dvěma nepovedeným zápasům nebudu zapomínat na těch 5 povedených

Reagovat
smazaný uživatel

No to je pak těžký. Jsem rád, že tě dva nepovedené zápasy neznepokojují. Když přičteme Juventus a Catanii, máme 2 z posledních šesti zápasů dobré a čtyři špatné. Proč si kazit posledníma zápasama dojem z přelomu roku. Akorát by mě zajímalo, jestli budeš na přelom roku vzpomínat třeba za měsíc.

Reagovat
Francesco Totti AS

když jsme hráli s Catanií, tak byli na 8. místě těsně za námi takže snad nikdo nečekal, že je porazíme rozdílem třídy, navíc je ten zápas ještě otevřený

Reagovat
smazaný uživatel

No především jde o to, že poločasový výsledek měl být tak 5:1. Na gólové šance to bylo tak 10:0. Máte štěstí, že vás v tomhle zápase nepotká poslední desetiminutovka a nebudu se divit, když vyhrajete (byla by to snad největší haluz, co jsem v poslední době viděl). Každopádně ta šedesátiminutovka byla daleko horší než všechny zápasy, o kterých jsem mluvil. Catania vás rozebrala na šroubky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ten mudrc,co psal ten super článek, viď?

Reagovat
smazaný uživatel

ja budem na Enriqueho nadavat aj keby sme tie zapasy vyhrali ked vidim to zlozenie obrany, tak mi je zle

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby si aspoň trochu sledoval zápasy AS, tak by si viděl, jak ty výledky vznikaj. AS buší do devíti lidí před bránou, který pak jednou za čas seberou balon a jdou většinou 2 jejich útočníci na naše tři obránce, což by nemuselo bejt tak katastrofální, kdyby třeba proti Cagliari nebyla naše stoperská dvojice Kjaer-Juan. vytahuješ tady výsledky, ale mám pochybnosti, že víš něco o průběhu těch zápasů

Reagovat
Maritazzi

Ono mně se ale taky nelíbí jakým stylem jakoby za každou cenu bušíme do soupeře, když je to většinou bezzubý a bez nápadu. Moc se zatím nedaří měnit tempo hry, občas nechat hrát soupeře a sami vyrážet do brejků. Jinak ty goly soupeře bych rozhodně nesváděl jen na stopery, tam prostě propadá defenzíva celkově (i když z individuálních chyb Taddei a jemu podobných kvetu).

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, s tim souhlasím, nejvíc mě štvě, že nedokážeme těm útokům zabránit už v zárodku, ale prakticky stačí poslat tři pasy přes naší obranu a jeden vždycky propadne, právě kůli nějaký individuální chybě někoho z obrany. samozřejmě jich nejvíc dělá Taddei s Kjaerem a Juan jim v tom zdárně sekunduje. A s im útokem...to není o tom, že by sme si ty šance nevytvořily, ale mi je nedokážem proměnit a pak to dopadne, že soupeř nám z podobnýho množství šancí dá o gol víc,mno

Reagovat
DelPiero137

A preto sa mi nepaci hra Barcy a ani vasa. Zatlacia supera pred 16-ku, on brani v 9-ich, to je potom sakra tazke dat gola. Aj samotna Barca s tym zacina mat problemy, strasne sa natriapia na prvy gol. A to maju lepsi kader a ovela lepsiu fyzicku. V taliansku hraje skoro kazdy na protiutoky ktore koncia golom. Priznam sa ze sa mi paci viac hra Realu (nie proti Barce). Hraju skor na protiutoky a je to ovela dynamickejsie. To by mohlo svedcit viacerym vasim hracom ako staticke dobyvanie.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ktovie, či tam nebude mať tú klauzulu.

Reagovat
smazaný uživatel

no to docela hrozí, v plánu byla klausule, že pokud se tým neprobojuje do ligy mistrů, bude tam nějaká částka, za kterou bude moct odejít. vedení bojovalo za to, aby tam nebyla, tak uvidíme

Reagovat
Maritazzi

Tak podle všeho De Rossi ve smlouvě žádnou klauzuli nemá, paráda!

Reagovat
herbage

a nevíš plat?

Reagovat
Maritazzi

Jenom na rychlo - The gross salary will be 10 million per year, plus 5.5 net of bonuses that affect admissions and objectives in various competitions. The agreement includes no out clause and Rome has an agreement with the player about 50% of image rights. "

Reagovat
herbage

to aby nezůstal

Reagovat
smazaný uživatel

Herbage a plat hráče AS... to vidím na další epic téma

http://www.eurofotbal.cz/clanky/atletico-madrid-se-zamerilo-na-duo-z-kazane-100779/

Reagovat
10

nulovej progres

Reagovat
herbage

dobrá sebereflexe

Reagovat
herbage

to ne, za tři roky člověk změní pohled

Reagovat
smazaný uživatel

Skutecny srdcar! Ten by zustal i za 800 eur na mesic

Reagovat
smazaný uživatel

Teď se dívám na zápas AS s Interem.... neskutečné, co tam ten Totti zase dělá - patičky, jesle Zanettimu...a tím jak umí hru zrychlit hru jedním dotykem je fakt prostě unikát.

Reagovat
Maritazzi

Taky se divím, čím vším ještě dokáže překvapit.

Reagovat
M11

byl paradni.. tak hraje kdyz je v pohode a to za posledni tydny mesice moc nebyva

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

KONEČNĚ Daniele de Rossi patří k mím nejoblíbenějším hráčům nedovedu si představit ja by mohl hrát za MC a nebo za Real

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele