Atlético získalo od rivalů z Realu záložníka Llorenteho

20.06.2019 14:50 - Aktuality
Marcos Llorente (© realmadrid.com)
 
Atlético Madrid získalo od městského rivala Realu španělského záložníka Marcose Llorenteho. Za čtyřiadvacetiletého náhradníka ligoví vicemistři zaplatí 40 milionů eur (miliardu korun). Bývalý mládežnický reprezentant podepsal smlouvu do roku 2024.

Llorente byl v Realu od třinácti let nepřetržitě s výjimkou sezony 2016/2017, kdy hostoval v Alavésu. Nikdy se však plně neprosadil do základní sestavy a v minulém ročníku odehrál jen pět ligových zápasů.

Ve středu zálohy Atlética by měl Llorente nahradit o dva roky mladšího španělského reprezentanta Rodriho, jehož výstupní klauzuli 70 milionů eur (1,8 miliardy korun) hodlá zaplatit Manchester City.

Atlético by mělo v nejbližší době také oznámit příchod talentovaného portugalského útočníka Joaa Félixe, jehož madridský klub vykoupí z Benficy Lisabon za rekordních 120 milionů eur (tři miliardy korun).
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6640
Komentáře (223 / 0 nových)
dempsey.cz
20.06.2019 14:54
#
Pomalu ale jistě začínám pochybovat že ZZ ví co dělá......
Kokesh
20.06.2019 15:16
#
Prodal hráče, kterého nevyužíval. Je úplně jedno jaké si myslíme, že může mít kvality, když nedostává prostor. To samy Ceballos, nebo James.

Když podobnou čistku dělá ve svých týmech Guardiola, nikdo ani nepipne. Takže klidně ti odpovím - Zizu ví, co dělá.
Ángel di María 22
20.06.2019 15:19
#
Ja bych řekl, že u Guardioly právě dost lidí píplo
Kokesh
20.06.2019 15:23
#
Asi jo. Ale ten to žene do většího extrému.
XaviSimonsFCB
20.06.2019 15:49
#
Snad nechceš porovnávat ty dva.
valloire
20.06.2019 19:38
#
To se nedá. Guardiola nemá Zlatej hattrick.
technecium
20.06.2019 19:47
#
Nedá. Zidane dostal Benitézův kádr. Guardiola si svoje vždy vybudoval. Teď to bude pro Zidana teprv zkouška
valloire
20.06.2019 19:53
#
Guardiola dostal Rijkaardův kádr.
technecium
20.06.2019 19:54
#
Bez Deca a Ronaldinha
valloire
20.06.2019 19:55
#
Zidane nastupoval v půlce sezony a tam, kde Benitez zcela selhal, tam uspěl a vyhrál LM.
technecium
20.06.2019 19:59
#
Benitéz by ji vyhrál taky
valloire
20.06.2019 20:44
#
ne
technecium
20.06.2019 20:45
#
Ten tým mohl trénovat kdokoliv.
valloire
20.06.2019 21:05
#
Barcelonu 2009- taky. Bejt tam Rada, možná jste ten Zlatej hattrick měli taky.
Medico
20.06.2019 22:12
#
Obcas se ti povede paradne potrollit
Juan Román Riquelme
20.06.2019 20:45
#
Omg, to je jez hodne odvazne tvrzeni
pantondavo
20.06.2019 20:55
#
Medico
20.06.2019 22:12
#
Manik...
29.06.2019 18:15
#
Varysovy varlata
20.06.2019 21:17
#
Ale vytvořil si osobitý styl fotbalu, díky kterému byla Barcelona takřka neporazitelná. Zidane těžil především z Cristiana, který předváděl v play off neskutečný výkony a z Modriče, který byl tehdy nejlepší playmaker. To jaký je trenér se ukáže až teď, kdy si ten tým musí vybudovat sám. Osobně si myslím, že selže, i když má k dispozici jednoho z nejlepších fotbalistů 21. století
Medico
20.06.2019 22:14
#
Tak bez Messiho ma zatim Zluty hattrick v LM = nula titul v LM bez Messiho.
Fairplay
21.06.2019 13:28
#
Tím fotbalistou myslíš koho?
Diego2
21.06.2019 15:21
#
Hazarda
Varysovy varlata
21.06.2019 17:01
#
Varysovy varlata
21.06.2019 17:02
#
Hazarda
vilp
20.06.2019 15:21
#
Jestli jako jedinou posilu do zálohy plánuje Pogbu, tak o tom dost pochybuji. Čistá hrůza.
Kokesh
20.06.2019 15:31
#
Mně už Pogba nedává s Hazardem, Jovicem a Brazilci vůbec smysl. Góly budou i bez něj, třeba se zaměřit na něco jinýho.
masly008
20.06.2019 15:39
#
já nechápu že nezkusí kanteho.Ten by tu zálohu posunul o level nahoru.
Bucky
20.06.2019 16:20
#
Chelsea prodala Hazarda, protože by za rok odešel zadarmo. Ale je nesmysl, že by někoho dalšího ze základu prodávala, když mají zákaz přestupů, obzvlášť někoho kdo by byl nenahraditelný dokonce s možnými přestupy.
Acquanni
20.06.2019 20:28
#
To by musela být šílená pálka aby je to přesvědčilo, teď nereálné.
masly008
20.06.2019 21:14
#
Já vím že by ho neprodali teď,ale že ho real nezkusil už třeba minulý rok,vždyť je tak o 2 třídy lepší než casemiro.
Bucky
21.06.2019 10:16
#
Kanté je neskutečný, ale Casemira bych nepodceňoval. Navíc každý hraje v jiném systému, Casemiro je hodně pozičně vázaný, zatímco Kanté lítá po celém hřiště nahoru a dolů.
masly008
21.06.2019 16:31
#
tak já myslel Kanteho pod Contem kdy hrál právě vázané DM a byl super.to co hrál letos byl výmysl Sarriho a nebyla to jeho pozice,ale i tak hrál dobře.
Bucky
21.06.2019 17:13
#
Ty heatmapy jsou hodně zajímavé. :)
https://feelchelsea.com/analysis/player-analysis/kante-chelsea-tactical-analysis-statistics-2016-17-vs-2018-19
Nenašel jsem pro Casemira (jen tu z finále LM proti Atleticu), ale přijde mi, že napadá podstatně níž.
masly008
21.06.2019 19:12
#
Tak odvíjí se to i od stylu hry.V PL je to přece jenom asi více nahoru dolů a Cassemiro musí krýt 2 krativní záložníky,kdežto Kante hrál s Matičem a teď s Jorginhem nebo jak se to píše
vilp
20.06.2019 15:42
#
Hlavně někoho, kdo v té záloze taky bude běhat a hrát na ostatní, jinak ten střed zase uběhá a přehraje každý druhý tým v lize.
Ed_Hazard
20.06.2019 16:04
#
Bucky
20.06.2019 16:47
#
Je to asi mezi Pogbou a Eriksenem. Pogba je za mě lepší varianta. Je to jeden z nejpodceňovanějších hráčů současnosti. Už teď patřil mezi tu nejužší špičku záložníků v PL. A když bude mít kolem sebe kvalitní spoluhráče na úrovni Realu, nepochybuju, že vylétne mezi světovou špičku.
Odchody mi přijdou jako správná rozhodnutí:
- Llorente měl být hlavně alternativa ke Casemirovi, ale překonat ho nedokázal a ve 24 už se nedá předpokládat, že by se nějak dramaticky zlepšil a měl se najednou stát oporou. 40 mega je dobrá cena za hráče na střídačku. Je ale pravda, že by bylo dobré přivést aspoň jednoho defenzivnějšího záložníka jako alternaci ke Casemirovi.
- Spekuluje se o odchodu Ceballose. U něj vidím větší potenciál a má občas záblesky, ale nedrží si stabilní výkonnost. Nevadilo by mi, kdyby zůstal, ale nedivil bych se, kdyby při dobré nabídce odešel. Navíc se nám z hostovaček mají vracet Oscar a Odegaard a jeden z nich by mohl jeho místo v sestavě přebrat. Nehledě na to, že s příchodem dalšího ofenzivnějšího záložníka (Pogba/Eriksen) by se Ceballos posunul až dvě nebo tři místa od základu, takže by nejspíš hrál ještě míň než letos.
Raul07
20.06.2019 17:55
#
Odegaard by mohl dostat šanci, jsem na něj dost zvědavej. Snad to zas nebude 400 minut a příští sezónu další hostovačka...

Eriksen hraje CM? Já ho měl vždycky spíš za AM
Bucky
21.06.2019 10:21
#
Mě přijde, že v dnešní době už se to hodně stírá, obzvlášť v týmech, které hodně drží balon. Eriksen je nejlepší, když má čas na míči. V Tottenhamu hrával hodněkrát jak CAM, tak CM, tak RM nebo dokonce RW. Kraje má Real hodně ostrý, takže tam si ho představit nedokážu a na CAM se moc nehraje (proto nedostává moc prostoru Isco nebo se posouvá na křídlo). Zbývá tedy asi ofenzivnější CM ve tříčlenné záloze.

Co se týká Odegaarda, tak se tam rýsuje přesun do Ajaxu, ale těžko říct, jestli by jim stačila hostovačka nebo jestli budou chtít přestup. Ale třeba si ho aspoň na zkoušku Zizou nechá.
Raul07
21.06.2019 12:12
#
Díky za info

Tak když by odešel, tak ideální by pro nás bylo Odegaarda střelit s nějakou zpětnou klauzulí (jako třeba Carvajala) a uvidí se Zizou by mu ale šanci mohl dát, měl dost slušnou sezónu
Bucky
21.06.2019 12:18
#
Tak aktuálně se píše, že by se každou chvíli mělo potvrdit hostování Odegaarda v Leverkusenu. To je vlastně celkem fajn, pokud se zvládne prosadit i tam, mohl by mít za rok dveře do Realu otevřené, v ideální dobu pro nahrazení Modriče/Isca. Navíc je to celkem vtipné, když jsi zmiňoval právě Carvajala, který šel taky přes Leverkusen.
Raul07
21.06.2019 13:06
#
Teď jsem si toho taky všimnul no ale tak Dani se tam rozehrál, Martin by mohl jít stejnou cestou. Leverkusen je dobrá adresa Máš info, jestli to bude s opcí?

Jooo taky to tak vidím, Luka ještě jednu sezónu utáhne.
Bucky
21.06.2019 13:33
#
Za mě super, odešel Brandt a velký zájem i o Havertze. Kdyby odešel i ten, tak má místo v základu prakticky jisté, bude hrát skupinu ligy mistrů za tým z třetího koše, což je taky dobré. V Německu je cíl hrát o LM, spousta těžkých zápasů, byl bych za tohle hostování rád.
Informace zatím nejsou oficiálně žádné, ale s Ajaxem to mělo krachnout právě na tom, že Ajax ho chtěl na přestup a Real chce jen hostování. Takže si myslím, že opce by tam neměla být.
Raul07
21.06.2019 13:41
#
Mateo16
20.06.2019 20:48
#
Ziadny Pogba nebude. Netusim co ZZ vymysli ale ta zalohe je cisty Games over
TurboPlastik
20.06.2019 15:53
#
??? Prodal hráče, který loni odehrál pouze 5 zápasu za 40 mil. To je přeci paráda ne?
Juan Román Riquelme
20.06.2019 14:59
#
A na jeho misto Pogba za 160....Tomu se rika obchod
Bucky
20.06.2019 16:48
#
Na jeho místo? Vždyť hraje každý úplně něco jinýho.
Juan Román Riquelme
20.06.2019 17:40
#
Myslim misto v kadru. A stejne, dalsi DM neprijde, cili vsechno bude jen na Casem a v pripade nouze na Pogbovi...Fede doufam bude jen divak
Bucky
21.06.2019 10:13
#
Já si myslím, že by tam ještě někoho mladého ke Casemirovi vytáhnout mohli. Kdyby se měl zranit, tak by to byl velký problém, bez štítu to moc neumíme.
Juan Román Riquelme
21.06.2019 10:19
#
Bylo by to fajn, ale stejne si myslim, ze to bohuzel skonci Pogbom jako alternace za Toniho (imho, tim by to byla Toniho posledni sezona u nas) a Valverdem na lavce.....coz je spatna predstava
Bucky
21.06.2019 12:14
#
Já si popravdě myslím, že Pogba by spíš posadil Modriče. Největší propad výkonnosti v záloze byl právě u něj. Asi je znát, že chtěl loni odejít a neumožnili jsme mu to. Navíc věk nezastavíš a v září už mu bude 34 let, lepší už nebude. Toni taky neměl kdovíjakou sezónu, ale když se tým okolo něj zvedne, tak jsem si jistej, že se zvedne i on. Je pořád extrémně spolehlivej. Pokud by Pogba přišel, tak si myslím, že sezónu začneme takhle:
Courtois - Carvajal, Ramos, Varane, Mendy - Pogba, Casemiro, Kroos - Bale, Benzema, Hazard
Není to sestava, kterou bych si přál, ale je asi pravděpodobná. Samozřejmě bych se nezlobil, kdyby se zkusil Asensio napravo a dostal důvěru v základu místo Balea (který by mohl v ideálním případě za nějaký slušný peníz odejít). Militao i Jovič asi budou začínat sezónu jako první pod čarou, ale je klidně možné, že už jí budou končit v základu. Těším se, že alternace na křídla jsou Vinicious a Brahim Diaz, snad budou sbírat zkušenosti. Trochu se bojím, že pokud neodejdou, tak napravo bude mít pořád přednost Lucas a nalevo se bude zase točit Isco s Asensiem.
Za mě by bylo ideální, aby ještě odešli dva hráči z trojice Bale, Isco a Lucas nebo rovnou všichni a pořídilo se jedno hotové křídlo proti Hazardovi. Sehnat backup na CDM (buď nějakého staršího hotového hráče, který by přišel za levno/zadarmo nebo naopak nějaký mladý talent). Sehnat jednoho hotového hráče do zálohy (Pogba ideál). Možná ještě rozházet po hostovačkách některé hráče, pro které asi nebude letos moc místa (Vallejo, Mariano, Reguilón) a máme hotovo.
Juan Román Riquelme
21.06.2019 12:46
#
Já to vidim spis na:

Courtois - Carvajal, SR4, Varane, Marcelo - Modric, Case, Pogba (bohuzel), Vinicius, Benzema, Hazard.

Out: Keylor, Nacho, Reguilon (idealne prodej s buy-back option), Ceballos, Mariano, James, Bale (vlhky sen), RdT, Mayoral (klidne i darovat), Lucas Vázquez, Isco

Lavicka + Tribuna: Militao, Odriozola, Lunin, Mendy, Kroos, Asensio, Brahim, Valverde (bohuzel), Jovic, Odegaard
Bucky
21.06.2019 13:22
#
Nikdy jsem moc nepochopil, proč je na Pogbu tolik hateu. Je to jeden z nejlepších záložníků na světě, United jsou bez něj poloviční - pár dnů zpátky např. vytáhli novináři statistiky, jak hraje United proti osatatním týmům z TOP6 s Pogbou a bez něj. S ním měli 7 výher, 6 remíz a 6 proher z 19 zápasů, takže 1,42 bodu na zápas; bez něj to jsou 2 výhry, 3 remízy a 6 proher z 11 zápasů, takže 0,8 bodů na zápas. To už je celkem rozdíl.
Každou sezónu jasně nejlepší hráč United v poli. Když vezmu v potaz tu (ne)kvalitu, co má okolo sebe, tak si jen říkám, jak by mohl hrát v týmu s pořádnou podporou. Přestup do Realu z něj podle mě může udělat jednoho z nejlepších hráčů současnosti.

Jinak s odchody souhlasím, spoustu jsem jich vynechal, protože už je beru jako jistotu (Ceballos, James, RdT, Mayoral, Navas), jediný koho bych tam rád nechal je Nacho, protože je to perfektní backup, který může hrát jen když je fakt nouze, ale svoje si vždy odehraje. Vinicious podle mě sezónu v základu startovat nebude, navíc moc nevěřím, že by ho přesunul na pravou stranu. Marcelo je můj velký oblíbenec, ale sezónu měl hodně slabou a je tam vidět buď věk nebo ztráta motivace. Navíc když tým nebyl tolik dominantní tak bylo hrozně znát, že neumí/nechce bránit, hrozně moc šancí chodilo přes něj a dostávali jsme zbytečné góly i od slabších týmů. Mendy by měl minimálně do přípravy vstupovat jako jednička a myslím, že si to podrží i do začátku sezóny.
Jsem taky hodně zvědavý, kolik času dostanou hráči jako Militao, Odriozola (ten se bude muset hodně snažit, když ví, že za rok se vrací Hakimi z Dortmundu a místo bude asi jen pro jednoho), Vinicius nebo Brahim. Od Militaa, Viniciuse a Brahima si do budoucna slibuju velké věci, tak doufám, že dostanou prostor.
Juan Román Riquelme
21.06.2019 15:27
#
Pogba je skvely hrac, ale taky hoooodne naladovy a hlavne spratek spolu s tloustikem Raiolou v zadech. Nacho je fajn, ale byl by az 4. volba na CB a treti volba na bekovi, coz neni idealni pro hrace jeho kvalit, zaslouzi si byt nekde stabilni clen zakladni 11.

Mendy muze byt skvely jak chce, ale nezapominej, ze marcelo je hlavne Zidanov kun, ten bude hrat hodne. Vinicius se bude adaptovat na prave kridlo, sam ZZ to avizoval.

A co se Achrafa tyce, ja fakt netusim, co s nim bude. Je to hrac do zakladu jiz ted, jedine, ze by Carvajal naplnil sve sny a odesel za novou vyzvou jako jiz nekolikrat avizoval.

Brahim muze byt super, ale to jsem si myslel i o Ausenciovi.....a taky nezapominat na Martina Odegaarda a nove prichoziho Rodryga.
Bucky
21.06.2019 15:52
#
U toho Marcela si nejsem jistý, z více zdrojů se psalo, že dostal od vedení nabídku, že v základu už nemá místo jisté a může odejít, když bude chtít s tím, že Marcelo sám se rozhodl, že chce zůstat a o místo zabojovat.

Ten Vinicius je super informace, díky za ní. Myslím si, že nalevo je silnější, ale přes Hazarda by sbíral minuty pomalu. Tohle je pro jeho rozvoj lepší varianta.

Carvajal byl po slabší předminulé sezóně letos jeden z nejlepších hráčů, takže si myslím, že tuhle sezónu je ještě jasnej. Hakimi má dvouletou hostovačku a Dortmund dal jasně najevo, že se vůbec nechce bavit o předčasném ukončení. Jinak by ho asi prohnat mohl, ale Carvajal je teď v nejlepších letech a je vidět, že je to přesně ten typ hráče, který maká o to víc, když se týmu úplně nedaří.

Asensio je na tom podobně jako Isco, Real na jeho ideální pozici nehraje, takže se musí smířit s křídlem, kde mu to zase tolik nesedí. Podhrot je pro něj ideálka, ale v moderním fotbale tahle pozice pomalu vymírá. Asi by se muselo přejít na systém ala Liverpool, kdy se hraje defacto bez klasického hroťáka a Asensio by hrál v podstatě roli Firmina. Předminulou sezónu se to dokonce v pár zápasech zkoušelo jak s ním, tak s Iscem, ale nějak se to neujalo. Teď s příchodem Joviče to už není pravděpodobné.

Odegaard by měl být každou chvíli oznámený na hostovačku do Leverkusenu a Rodrygo bude asi hlavně pohárový hráč na pomezí Ačka a Bčka.
Juan Román Riquelme
21.06.2019 16:15
#
O Achrafovi vim, ze je jeste jednu sezonu v BVB, nicmene o rok ho mame zpet jako hrace do zakladu. O tom Marcelovi mas blizsi info?

Carvajal je super, ale kdyz ti hrac chce jit za novou vyzvou a budes mit Achrafa a Álvara, tak by za nej vytriskal, co to jde a nechal ho jit, idealne do Anglie. Marco je v pohode, ale tuhle sezonu byl tezce mimo, Isco je tezce mimo uz rok a pul a Rodryga bych nepodcenoval, po kratke adaptaci muze silne klopat na dvere Acka, ma to v noze.
fenixLFC
23.06.2019 06:13
#
to u vas bale fakt hra vpravo?
Bucky
23.06.2019 10:24
#
Nalevo hrál Cristiano.
fenixLFC
23.06.2019 22:47
#
ja viem. a teraz nalavo bude hravat hazard. alebo toho chcete hadzat doprava?
Bucky
24.06.2019 10:06
#
Hazard bude hrát určitě zleva, je to nejlepší hráč v ofenzivě, takže se mu to podřídí. Při změně rozestavení by se ještě mohl objevovat na podhrotu, ale tuhle změnu asi moc neočekávám.
vilp
20.06.2019 14:59
#
Tak konečně můžu.
ADM
20.06.2019 15:11
#
pre Atletov obchod na urovni Kroosa u vas
Anacron
20.06.2019 15:13
#
Tak to vážně ne.
imp
20.06.2019 15:20
#
Eh, ani ne. Kroos byl mnohem zabehlejsi hrac a naprosta jistota. Prestupoval jako stabilni clen zakladu jak v jednom z nejlepsich klubu na svete, tak v repre. Vitez Ligy mistru a MS. Llorente ma za sebou jednu sezonu v Alaves a dve sezony na lavicce v Realu. Nebudu mu upirat, ze zablesky nejakyho talentu dokazal celkem konzistentne ukazovat, ale furt je to oproti Kroosovi naprosty nic.
Mateo16
20.06.2019 15:28
#
2 - 3 mesiace pod Solarim a hneď strasta strata
ADM
20.06.2019 15:41
#
Ehm ja som to myslel primarne na tu cenu na dnesnom trhu, ze surne potrebovali nahradu a kupili hodne perspektivneho hraca za “drobne”
Dody10
20.06.2019 20:32
#
TurboPlastik
20.06.2019 15:55
#
Co to meleš?
ADM
20.06.2019 15:58
#
Ale hej, troška som to nedomyslel
valloire
20.06.2019 19:40
#
pantondavo
20.06.2019 20:56
#
Bucky
20.06.2019 16:48
#
Tak to fakt ne.
r3
20.06.2019 17:02
#
Ale no
ADM
20.06.2019 17:13
#
Vsak ako pisem vyssie no, som si tak nejak povedal ze mlady dobry hrac za 40 mega dnes, hmmm, ale potom mi vypol mozog
Anacron
20.06.2019 17:44
#
valloire
20.06.2019 19:40
#
Han střelil první
21.06.2019 13:15
#
pantondavo
20.06.2019 20:56
#
patas92
21.06.2019 08:49
#
loooooool
Ed_Hazard
20.06.2019 16:05
#
ADM
20.06.2019 15:00
#
Hm videl som ho len parkrat ale nechapem, preco ho pustaju
Robbie
20.06.2019 15:00
#
Nepochopitelny, absolutne :(
El Matador
20.06.2019 15:03
#
byl vyslán na záškodnicou misi
TurboPlastik
20.06.2019 15:56
#
Jako proč? Mě tedy přijde, prodat nevyuzivaneho hráče za 40 mega jako super obchod pro RM
Bucky
20.06.2019 16:49
#
imp
20.06.2019 15:02
#
Mrzi, ze jde zrovna k Atletum, ale evidentne chtel zustat v Madridu. Navic jeho rodina je s Atleticem zrovna tak spojena, takze to nevnimam jako nejakou velkou zradu. Na papire to je ale dobrej obchod. 40 mega za hrace, kterej u nas nahral 2000 minut za 2 sezony.
Kokesh
20.06.2019 15:03
#
imp
20.06.2019 15:04
#
*Financne to je dobrej obchod. Jeho odchod ale pozitivne nevnimam, protoze to tak nechava Casemira uplne bez konkurence.
duffman.sk
20.06.2019 15:06
#
Casemiro bude pod ZZ hrat aj keby mal jednu nohu, takze tak..
Josifek
20.06.2019 22:40
#
Musí přijít Pogba a hrat to co na MS..
Elliasson
20.06.2019 21:32
#
Jestli je rodina s Atlétikem spojena, tak přestup vítám. Máš nějaký odkaz?
Phillipinho
20.06.2019 15:03
#
Typove naprosto idealni hrac pro Chola, i kdyz Rodriho je samozrejme skoda.

https://twitter.com/s0yRaulATM/status/1141663280932503552
Phillipinho
20.06.2019 15:04
#
Jinak nasledovat by mel Joao Felix a Hermoso.
Elliasson
20.06.2019 21:34
#
Hernoso je co za fotbalistu? Je to stoper?
Phillipinho
20.06.2019 22:17
#
Levonohy stoper, typologicky podobny Lucasovi. Uz ted je povolavan do repre.
T7s
20.06.2019 15:09
#
dekujeme
One-Real
20.06.2019 15:16
#
Llorente za 40, James vypada na 10+40 (povinna odkupka) RdT 20-25, na to jak se tu nedavno par lidi smalo, ze vsechen tenhle “odpad” pujde za 10-15 a nebude o nej zajem, tak se to rozjelo zajimave. Llorente me mrzi, rad bych ho videl v zakladu místo Casemira, ale tohle bylo ocividny uz od navratu Zidana.
William Wallace
20.06.2019 15:20
#
Kéž by ještě dopadl Bale, klidně taky za 40. Na kraji je hráčů dost a zasloužili by si šanci.
messinhovic
20.06.2019 15:53
#
jj a nejlepsi bude az prijde odpad neymar nebo pogbargain
Godbless
20.06.2019 20:46
#
Neymar půjde k vám..
William Wallace
20.06.2019 15:17
#
Doufám, že Florentino dělá místo na Ndombele. Nehodí budget kvůli Neymar. Vůbec ho nepotřebujeme a mladý brazilský pokémony už v týmu má. Za mě škoda, kdykoliv minulou sezónu hrál, byl lepší než Case, navíc do hry přidává i variabilitu za bořiče v podobě Casemiro. S Partey by mohl vytvořit zajímavou dvojici, jen na co se trpí u nás (střed zálohy), mají sousedi pokryté parádně Thomas, Koke, Saul, příchozí Felix (Rodri zřejmě odchod).
Marv
20.06.2019 16:25
#
Nejvíc trpím skloňováním těch jmen, to se opravdu nedá číst..
Abner
20.06.2019 16:36
#
Však on neskloňuje...
Gazdo
20.06.2019 17:19
#
Bucky
20.06.2019 16:56
#
Lepší než Casemiro určitě není. Má možná tak větší úspěšnost přihrávek, ale to je dost pravděpodobné zkreslené soupeři, proti kterým hrál. Jinak jako nejdefenzivnější článek tříčlenné zálohy je lepší Casemiro.
William Wallace
20.06.2019 18:40
#
Casemiro je bourák, Llorente je konstruktivnější. Nabízí to variantu, když se soupeř bude dobývat.
Acquanni
20.06.2019 20:38
#
Tak zase Casemiro je dobrý do zavřené obrany tím, že může zahrozit ze standartek třeba..
William Wallace
20.06.2019 20:51
#
To souhlasí a taky má dobrou střelu, nejednou zachránil tým od pohromy, ale i tak bych je nechal oba. Ten střed zálohy má Real fakt slabý nebo za zenitem.
Acquanni
21.06.2019 01:08
#
Jo, to že dokáže v těžkou chvíli i zachránit tým nějakou parádou z dálky jsem taky chtěl psát, ale nechtěl jsem, aby se toho někdo chytil zle, protože nezachraňuje z 30 metrů aspoň 10x za rok
Jsem zvědavý kdo přijde ještě případně do zálohy, určitě by to chtělo běhavé DM s ucházející rozehrávkou navíc, aby byla alternativa
Babacar:)
20.06.2019 22:48
#
dělá místo na Ndombele. Nehodí budget kvůli Neymar
Mateo16
20.06.2019 15:19
#
Celé zle AC chce Odegaarda
imp
20.06.2019 16:30
#
Odegaard je v Nemecku, kde ma podepsat s Leverkusenem.
Anacron
20.06.2019 15:20
#
Nevím co z toho madridistas dělají takovou katastrofu. Za své působení v Realu ukázal akorát letos pár dobrých výkonů. A to ještě v situaci kde kolem něj hráli všichni jak retardovaní takže každá lepší nahrávka nebo odebrání míče bylo zjevení. Na druhou stranu uznávám že zrovna Atletům jsme ho posílat nemuseli. Simeone z něj ve svém způsobu hry může udělat hodně užitečného hráče a může být jedním z nejlepších na svém postu v lize. U nás by se to ale asi nestalo. I tak je to momentálně za 40 mega pro nás dost slušný prodej.
REPLIKATOR
20.06.2019 15:31
#
Takhle se v Realu chovají k odchovancům
Raul=Real
20.06.2019 15:50
#
Su vobec aspon nejake spekulacie ohladom Ndombeleho?
vilp
20.06.2019 15:54
#
Už dlouho nic.
Gareth Bale 11
20.06.2019 16:48
#
Ten vypada asi nejvazneji k nam.
only1nekka
20.06.2019 15:53
#
40 mega
Smreky
20.06.2019 16:04
#
To je ten Llorente taký skvelý, keď za neho zaplatia 40 mega? Máte ho niekto nakukaneho???Pre mna osobne je dosť neznámy... a zaplatiť za nejakého “no name” hráča take prachy je dosť...

only1nekka
20.06.2019 16:10
#
Je to hráč kvalit asi tak Pospíšila
Abner
20.06.2019 16:12
#
Už len to, že je niekto na súpiske Realu, robí 20 miliónov .
Edgar Davids
20.06.2019 16:40
#
Smreky
20.06.2019 16:55
#
Asi tak
Marv
20.06.2019 16:28
#
Jednoduše řečeno..mlady a kvalitní, jenže dlouhodobě dokazuje, že to prostě na Real stačit nebude, ten top to zkrátka není a nikdy by víc prostoru nedostal.
Smreky
20.06.2019 16:57
#
Má 25 ak sa nemýlim ale veľa toho ešte neodohral... pár minút v niekoľkých sezónach... a atletico blázni za neho dajú 40 mega

Phillipinho
20.06.2019 17:17
#
Cholo ho chce uz od ty jeho super sezony v Alavesu, kde patril mezi nejlepsi stredaky v lize. Typologicky vhodnejsi hrac do sestavy nez Rodri a jeste jsme s v plusu 30 mega, ktere se mohou pouzit na jiny posty, zejmena v obrane. Mozna Cholo planuje prejit na 4-3-3 s Llorentem jako cistym defenzivnim stitem. Uvidime
Juan Román Riquelme
20.06.2019 17:43
#
Atletum zustane 59 Mio, 15% by melo jit ponorce
Phillipinho
20.06.2019 23:50
#
https://www.youtube.com/watch?v=tpPqDNPmGV8

Kdybys nahodou umel spanelsky, tak tady mas jeho rozbor
Juan Román Riquelme
20.06.2019 23:58
#
spanelsky umin, ziju v ESP, nicmene dobry prestup pro indiany
torcida
21.06.2019 00:24
#
kde?
Juan Román Riquelme
21.06.2019 07:40
#
Logroño, La Rioja
maxton
20.06.2019 16:22
#
Zidane ma často svojimi rozhodnutiami rozhodil, ale vždy sa ukázali ako správne. Je niekoľko možností ako to vypáli nakoniec. Ak z neho bude hviezda, stále je tu možnosť kúpiť ho späť budúci rok za 150 mil.
Talker
20.06.2019 16:38
#
Já si říkal, že se jim podařilo vykoupit nějakého mladého talenta. A on to je hráč, kterému bude v zimě 25 let a má za sebou 1 sezonu na hostování a 2000 minut v Realu.
Gerrard-8
20.06.2019 21:49
#
wyqinac
20.06.2019 16:53
#
A ja myslel, ze jsem par let zpatky cetl, ze existuje gentlemanska dohoda mezi realem a atleticem ze mezi nimi nebudou prestupovat hraci..
Abner
20.06.2019 19:10
#
Ak existuje, toto je predsa v jej intenciách. Real Llorenteho nepotrebuje a Atletico ho chce.
Smreky
20.06.2019 16:59
#
Inak čo myslite je niečo pravdy na tom prestupe mladého Felixa z Benficy do Atletica....

Vraj atléti vyplatia jeho vykúpku 120 miliónov €... čítal som to už na viacerých weboch

Phillipinho
20.06.2019 17:18
#
To uz je hotovy. Ceka se jenom na oficialni potvrzeni. Felix vcera podstoupil zdravotni prohlidku, podepsal kontrakt a odjel na dovolenou.
Teoretik
20.06.2019 17:06
#
Takového šupáka prodaj za 40 mega v tom případě Raketa má hodnotu tak 80 mega zároveň Everton koupí Gomese za 22 mega Abidal by měl začít něco se sebou dělat.
misinho7
20.06.2019 17:49
#
Sony10
20.06.2019 17:53
#
Jestli jsem Realu někdy něco záviděl tak to, jak, respektive za kolik, dokáže prodávat svý nepotřebný hráče...S Gomesem souhlasím, 22 m je při dnešních cenách směšná částka vzhledem k tomu jak šel výkonnostně nahoru a kupující je z Anglie
Whitemedia
20.06.2019 18:00
#
Nechápu, proč nepoprosí Máru o radu
Hristo Stoichkov
20.06.2019 18:31
#
Sice trochu přeháníš a zveličuješ, ale pointě rozumím a bohužel musím souhlasit. Florentino si naše prosťáčky maže na chleba a zatím letos jasně dokazuje, že ještě není za zenitem. Vyjednává skvělý obchody, ale už nejsem tak přesvědčený o tom, že tým bude fungovat tak dobře, jak by vzhledem k investicím měl. To už bude ale daleko víc o práci ZZ.
jiri - fcb
20.06.2019 18:50
#
florentino umí prodávat.
Visca el barca
20.06.2019 19:54
#
Na druhou stranu Hristo, dostal si za poslední rok a púl snad všechny hráče co si chtěl.
Hristo Stoichkov
20.06.2019 20:05
#
Frenkieho, Arthura, Lengleta či Semeda ano, ale to příliš nemění na tom, že vedení nemá dlouhodobý plán, co s kádrem. To ukázalo snad jenom u Arthura, který hraje mimo svou nejsilnější pozici, a Todiba, který nedostal pro jistotu žádnou šanci. O La Masie můžeme akorát teoretizovat, realita je taková, že místo šance pro nejtalentovanější mladíky vodíme všelijaký průměráky. A pak ještě pláčeme, jak nás u Matthijse někdo přeplatí, zatímco vydáváme na platy bezkonkurenčně nejvyšší částku na světě.
Visca el barca
20.06.2019 20:35
#
A není tohle chyba trenéra?
Hristo Stoichkov
20.06.2019 20:39
#
Samozřejmě, ale kdo jsou ti, kteří ho tam i přes opakovaný ostudy v LM drží? Nehledě na to, že je to naprosto zjevný, že nedokáže zlepšovat talentovaný hráče, což je asi nejdůležitější kritérium úspěchu nejen v současnosti, ale i blízký budoucnosti.
Visca el barca
20.06.2019 20:49
#
No já bych ho vyhodil hned. Klopp by s naší sestavou vyhrál tu LM s naprostým klidem Bohužel se bojím toho koho přivedou za rok po něm. Už aby byly volby
ADM
20.06.2019 20:53
#
Klopp hrať futbal s našou zostavou ???
Visca el barca
20.06.2019 20:57
#
To byl příklad. Ernesto staví všechny mimo pozice, ale je zajímavé, že Robertovi a Rakiticovi jí vždy najde.
Visca el barca
20.06.2019 20:59
#
Jeho střídání Semeda místo Roberta a jeho přesunutí do zálohy, je věc na kterou jsem asi nejvíc alergickej.
Visca el barca
20.06.2019 19:54
#
Půl
The Krupy
20.06.2019 18:14
#
Ako vnímajú tento prestup fanúšikovia oboch klubov v Madride?
CHONG
20.06.2019 18:49
#
Za mě trochu rozpačitost, peníze jsou za něj dobré, ale na druhou stranu nějaký ten talent má a myslím, že nás v budoucnu ještě zamrzí, že jsme jej nechali jít a největší problém vidím v tom, že je Case v podstatě bez konkurence. Co se týče toho, že jde k Atletům, tak možná budu v menšině, ale osobně s tím problém nemám, nějak mi po těch vyhrocených letech a finálových bojích v LM (a odchodu některých hráčů) zase přestávají vadit.
Ed_Hazard
20.06.2019 19:08
#
The Krupy
20.06.2019 21:34
#
Anacron
20.06.2019 21:54
#
Taky si vždycky říkám že mi už tolik nevadí. Pak s nima hrajeme a vztekám se, nadávám a v ten moment je nesnáším víc než Barcu
misinho7
20.06.2019 19:01
#
zle...len medzi Zidanom a Llorentem asi nie je dobry vztah preto to tak dopadlo.. co je velka skoda
Ejzy
20.06.2019 20:32
#
Llorente ma velmi pekne vlasy, Zidan je zavistlivy hater a preto je Benzema utocnik cislo 1
Ejzy
20.06.2019 20:33
#
U Marcela si povie, ze lepsie byt plesaty, tak tiez ho ma rad a kratke strihy ako Hazard ci Mendy este dokaze rozdychat
Teoretik
20.06.2019 23:37
#
na tom něco bude
zidane78
20.06.2019 19:50
#
Toto este pekne olutujeme p.s.kto bude vobec hrat ak sa Casemiro zrani? vsak tam nie je ziadna slusna alternativa
Kyrill
20.06.2019 20:31
#
Škoda, v průběhu minulé sezony jsem začal věřit tomu, že by Caseho mohl vyhnat ze sestavy. Hlavně rozdíl v jejich pohybu je naprosto markantní, ale takhle to ve středu zálohy zase vypadá na tři stojící profesory s jistým místem v základu, takže nás bude přehrávat ve středu hřiště opět půlka ligy. Snad mají ZZ a Flo něco v rukávu (snad ne Pogbu nebo Eriksena).
Mateo16
20.06.2019 20:40
#
Ked to pocitam tak uz budeme zachvilku zahojeni.

Transfer budget cca 100 mega

RdT 30 mega , Llorenthe 40 mega, Odegaard 20-25 mega, James 50 mega.

Eden 100 mga , Eder 50 mega , Mendy 48 mega , Jovic 60 mega

Normalne sa zacinam bat ani ten trasnfer budget neminieme
Benzema
21.06.2019 02:49
#
nauč sa čítať a počítať RdT 20-25, Llorenthe 40, Odegaard hosťovanie (max. 5), James hosťovanie (10+možno 40). Dokopy 80 mega max, tie 40 mega u Jamesa nie sú iste. Ty tam píšeš o 145 mega, ja vidím 80
Bakary3
21.06.2019 09:51
#
Godbless
20.06.2019 20:44
#
Dobrá volba.. na základ prostě nemá, ale věřím, že se u Atletů chytne..
Mateo16
20.06.2019 20:52
#
https://www.instagram.com/p/By8OGh4FvEL/

Wouu. Karim na noveho party kamosa #Official
Visca el barca
20.06.2019 20:53
#
Ty ses trošku zbláznil viď?
ADM
20.06.2019 21:12
#
Tak mne sa hore podarilo frajersky porovnať Kroosa s Llorentem, dneska vyhrávam
imp
20.06.2019 21:36
#
imp
20.06.2019 21:36
#
Ale jako dokazal jsi uznat chybu a vzit to zpatky. To cenim.
valloire
20.06.2019 21:56
#
ADM
21.06.2019 16:24
#
Tak ono to ani nebola chyba, ako neskutočná hlúposť. Vždy som tu Kroosa uvádzal kvôli pomeru cena/výkon pomaly do kategórie prestup tisícročia, a teraz ho len tak porovnám s náhradníkom, lebo má talent a nejde za moc velké peniaze ...
technecium
21.06.2019 19:06
#
Ty jsi alibista. Nechal by sis nasrat na hlavu jen abys byl korektní.
Visca el barca
21.06.2019 19:08
#
valloire
21.06.2019 22:12
#
No nemyslím. Akorát přiznal chybu, což ho šlechtí. Vy to tady moc neumíte.
technecium
21.06.2019 23:05
#
Že to říkáš zrovna ty Nevíš, kolik dal zico gólů z přímáků, neumíš napočítat do šesti, ale my neumíme přiznat chybu. Dědulo
valloire
21.06.2019 23:20
#
Já chyby nedělám. To už bys mohl vědět. Vím, kolik dal Bůh golů z přímáku, ty ne, chápu časové úseky, ty ne. Víš, že mám pravdu, ale neumíš to přiznat. Mlíčňáku
patas92
21.06.2019 22:15
#
ADM
21.06.2019 23:39
#
Tak nebudem si tvrdohlavo stat za niecim, co je blbost, len aby som si stal za nazorom, vsakze. Ako mne sa casto stava ze nieco poviem nahlas a potom si aj nahlas poviem, ze to je blbost a odvolam to, nemam s tym ziadny problem niekto musi byt vyspely a ist vam prikladom
technecium
21.06.2019 23:53
#
Tady je válka
Ed_Hazard
22.06.2019 00:06
#
imp
22.06.2019 01:32
#
Prejdi k nam a zacni fandit Realu. Prijmeme te s otevrenou naruci.. <3
Ed_Hazard
22.06.2019 16:11
#
Vyzerá na v pohode chalana, zapadne ako riť na šerbel
valloire
23.06.2019 11:54
#
r3
22.06.2019 01:50
#
Aj fanusikovsky zbludila ovecka moze mat dobre vlastnosti a nazory.
valloire
23.06.2019 11:55
#
gunner123
21.06.2019 08:46
#
Mateo16
20.06.2019 20:53
#
Welcome to Real Madrid. Ako keby som to videl pred dvomi rokmi ked odchadzal z FCB
Kenneth
20.06.2019 21:21
#
Achjo... Kromě Hazarda ten přestupák stojí za ho... Očekávám že se tam z něj stane extratřída.
Ed_Hazard
20.06.2019 22:14
#
tiez to cakam. O 2 roky zanho budu kluby hadzat 100M..
Phillipinho
20.06.2019 22:16
#
Tak cena prej nakonec 30+5 v bonusech
Ed_Hazard
20.06.2019 22:54
#
Ja som videlnzase s bonusmi 50
Mateo16
20.06.2019 22:41
#
Dnes bolo stretnutie AC s RM. Vysledok ma byt znamy o 23 15 Di marzio.

Spekuluje sa o tom ze mame zaujem o Romagnoliho. Nacho odchadza a Vallejo zrejme tiez nezostane a este o Paquetu.

Zo strany AC to Ceballos, Mariano, Reguilon
Mateo16
20.06.2019 23:20
#
Tebe jebe ? AC ponuklo 75 mega za Kroosa
Mateo16
20.06.2019 23:24
#
To napisal niaky iny tweet di marzia.
Mateo16
20.06.2019 23:32
#
Serem ho idem spat na 90 percent 35 mega za Ceballosa
Mastný Chobot
21.06.2019 09:06
#
Neskutočná debata
r3
21.06.2019 10:39
#
Toto vlakno napisal sam zivot.
messinhovic
21.06.2019 15:25
#
jiri - fcb
21.06.2019 18:53
#
jany kozak
23.06.2019 12:50
#
misinho7
20.06.2019 23:23
#
na co by nam bol Romagnoli, je to velmi dobry hrac ale urcite by nesiel robit 4teho stopera tam bude hlavne o tom ze im predame niekoho z tej dvojice Ceba abo Mariano
Juan Román Riquelme
21.06.2019 00:02
#
Idealne Dani a Mariano a ak z toho vytrieskame spolu 50 mega, bude to krasa
janinho
21.06.2019 09:54
#
ako sorry, ale predat ceballosa a mariana za 50 mega by podla teba bol dobry obchod? podla mna cokolvek pod 60 je za tych 2 pruser.
Juan Román Riquelme
21.06.2019 10:14
#
Aj ked vezmes v uvahu inflaciu trhu, co zahral u nas Mariano a Dani za posledny rok? Nic. Treba vsak ferovo uznat, ze sanci dostali pramalo. Za mna, dostat za oboch od AC 50 mega bude solidny obchod. Podakovat obom, ale vratit sa k nam uz nevratia. A dufam, ze do stredu pola nedojde Pogbargain..
janinho
21.06.2019 11:49
#
no ja by som za obidvoch pytal minimalne 30 mil. eur. vezmi , ze stale su obaja mladi, 25 resp. 22 rokov a Mariano v Lyone ukazal, ze moze kludne tahat nejaky stredne velky klub pokial by dostal dostatok priestoru. ked beriem do uvahy aki hraci dnes prestupuju za 30 mil., tak pod tuto cenu by som urcite nesiel.
a niekde inde som pisal ohladom tych sanci pre Daniho... uplynulu sezonu odohral takmer 2000 minut v 33 zapasoch, t.j. cca hodinu na zapas. podla mna sanci dostal dost, ale ani zdaleka ten uspech zo spanielskej 21tky nedokaze pretavit aj medzi seniorov. u neho mam skor pocit, ze mu Real proste nesadol a nezvlada ten tlak, ale o tom, ze to bude kvalitny playmaker podla mna pochybovat nemusime. cital som, ze vraj Real ponukol Daniho + 45 mil. GBP za Eriksena, tak som zvedavy. podla mna ak by Real este prihodil 10 mil., tak by to mohol byt dobry obchod pre obidve strany.

za mna teda 30 mil. a nejake percenta z dalsieho predaja nemoze branit aby sa nasli kluby, ktore by na to pristupili.
Holoubek
21.06.2019 12:03
#
Je pravda, že šancí moc nedostali. Ale dohromady 50m je opravdu málo, vzhledek k cenám, a kvalitě obou fotbalistů. Ceballos by mohl jít za 30-35, Mariano jak by smet... ikdyž u něj spíš 25-30. I tak bych chtěl alespoň 60m dohromady. Oba jsou stále mladí, talentovaní a jdou z Realu. Tam ta cena prostě musí být. Snad AC nebude dělat drahoty a veme si je oba za tydle ceny. I když, slyšel jsem, že je AC chce na hostování. To se mě osobně moc nelíbí, teda pokud by za každýho nedali alespon 5-7m ročně.
Godbless
21.06.2019 09:53
#
Z AC nic nebrat..
Visca el barca
21.06.2019 19:18
#
Už ať je tu Grizi. Číst každej den o Neymarovi mi dost připomíná kauzu Verratti z před dvou let. Takže ještě tejden a půl a bude klid
Messi the Genius"10"
21.06.2019 21:08
#
XaviSimonsFCB
21.06.2019 21:12
#
Griez si musí teď hryzat nehty, ať to neklapne.
Messi the Genius"10"
22.06.2019 11:28
#
muze tam hrat s nema
XaviSimonsFCB
22.06.2019 11:52
#
Ledaže by ten tlusťoch šel už do říti.
Messi the Genius"10"
24.06.2019 19:44
#
jaky?
Messi the Genius"10"
29.06.2019 23:55
#
Pharrell
22.06.2019 23:52
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.