Arthur se stěhuje z Barcelony do Juventusu

29.06.2020 17:58 - Aktuality
Arthur (© twitter.com)
 
Barcelona potvrdila odchod Arthura do Juventusu, který katalánskému celku zaplatí 72 milionů eur. Opačným směrem putuje Miralem Pjanić, za kterého naopak Barca pošle do Itálie 60 milionů eur a pět milionů v bonusech.

Arthur je odchovancem Grêmia, odkud se k Blaugranas vydal před dvěma lety. Od té doby 23letý středopolař za Barcelonu odehrál 72 zápasů s bilancí čtyř gólů a šesti asistencí.

Další ještě může přidat ve zbytku sezóny, načež se vydá do Juventusu. "FC Barcelona a Juventus FC se dohodly na přestupu Arthura Mela, výše odstupného činí 72 milionů eur a na základě bonusů se může navýšit o dalších 10 milionů," stojí v prohlášení Barcelony.

Brazilského reprezentanta by měl v Barceloně nahradit Miralem Pjanić, který dorazí opačným směrem za 60 milionů eur a dalších pět milionů v bonusech. Třicetiletý Pjanič odchází z Juventusu po čtyřech letech, předtím hrál za AS Řím, Lyon a Mety. V katalánském velkoklubu podepsal smlouvu do roku 2024.

Oba hráči budou ve svých aktuálních klubech působit až do srpnové dohrávky Ligy mistrů.
Autor: Jiří Vojík / football-italia.net
Počet zobrazení: 8032
Související články
Komentáře (240 / 0 nových)
celeb
29.06.2020 17:59
#
hurá
Mars
29.06.2020 18:04
#
No zjevne to asi zadna posila nebude, ale zbavením se Chodce se mi dnesek stal krasnejsim..
El-Pistolero-68
29.06.2020 19:17
#
Proč by to neměla být posila?
Whitemedia
29.06.2020 18:06
#
Fandové Realu vedoucí Barcu.. docela zábava na sledování
Fairplay
29.06.2020 18:07
#
O jednoho pomalýho bídáka míň, teď ještě Matuidi, Khedira, de Sciglio, Danilo, Bernardeschi, Rabiot a Ramsey Ale teda na to že dřív hráli za Juve celkem sympaťáci, tak teď je to přehlídka flákačů a debílků, chudák Cris si ten přesun do MLS asi hodně uspíši
danko10
29.06.2020 18:13
#
Niečo mi hovorí, že budeš z Arthura trošku sklamaný.
Bianconero
29.06.2020 18:15
#
Cristiano by měl jít jako první v řadě, aby Juventus hrál opět jako tým. Bez něj by bylo herně lépe.
W164
29.06.2020 20:09
#
jenže s ním by odešlo minimálně 25 gólů
Bianconero
29.06.2020 20:12
#
Ale dali by je ostatní. Spoléháme se na Ronalda, to je celkem velký problém. Když to nepůjde, tak to přece na sebe vezme Ronaldo. Chyba. Ti hráči jako Dybala, Bernardeschi, Costa, Bentancur musí dostávat šance hrát sami a spoléhat se na sebe. Dokud to nezačnou brát na sebe, i kdyby to měli pár zápasů podělat, poučí se z toho víc, než když budou pořád spoléhat na jednu hvězdu. Vždycky upřednostním tým před hvězdou.
Dandis009
29.06.2020 20:46
#
Takhle to ale dneska nefunguje. Myšlení a realizace cesty, která v tomhle případě - Juve, dovede “nejlépe” k vytyčenému cíli, je povrchová a bez hlubokého zamyšlení. Proto žádný Castrovilli, Tonali, žádné italské srdce týmu.
Bianconero
29.06.2020 20:51
#
Proto to ale vypadá, jak to vypadá. Ať se těmi penězi třeba udáví.
Dandis009
29.06.2020 21:50
#
Když preskočím a dostanu se k jádru, kam směřujeme. Italská fotbalova hrdost leží na bedrech Manciniho a za rok má celkem velkou šanci ji dostát.
Gazdo
29.06.2020 22:12
#
To je momentalne aj nas problem. Ale vinit z toho Ronalda alebo Messiho nejde. Oni nemozu za to ze maju silnejsiu volu ako ostatni a ze sa jednoducho neboja to skusat. Nikomu nezakazuju aby to skusal (teda aspon messi nie, ronalda posledne tri sezony nesledujem). To je chyba hracov co ich obklopuju ze su posrani az za usami a od toho je tam trener imho aby z nich dostal to co v nich je
Largo
29.06.2020 22:27
#
Stejnej syndrom jako u Barcelony. Juve driv makalo jako tym. Ted prisla jedna superstar a vetsina kadru ztraci motivaci, kdyz “prece mame Ronalda”.
Largo
29.06.2020 22:28
#
Za posledni vetu
ajouki
29.06.2020 20:44
#
Pokud naznačuješ, že s Ronaldem odejde 25 gólů, tak 25 gólů muselo zákonitě s Ronaldem přijít. Loni měl Juventus nejméně branek za posledních 5 let (70). Letos gólový průměr nemá o moc lepší. Určitě nepřekoná nejproduktivnější sezonu, která byla přesně v sezoně než Ronaldo došel (86 branek). 70 ligových branek v Serii by mělo být pro Juventus naprosto minimum, tak nevím kde je přesně ta nadstavba.
Mönchengladbach
30.06.2020 00:09
#
V LM.
Manny
30.06.2020 09:15
#
to jsme videli minuly rok a dost pravdepodobne i tento
kattos
29.06.2020 22:44
#
Počkat, oni jako hrajou na Ronalda nebo co? To jako že je v týmu Ronaldo znamená že hrajou na něj? Juventus má tým toho, co prostě ostatní "top" kluby vysrali (Ramsay, Rabiot atd).
I kdyby tam Ronaldo nebyl, tak to lepší nebude, tohle není o něm, tohle je o čisté nekvalitě týmu
W164
30.06.2020 06:37
#
asi tak
***Chelsea FC***
29.06.2020 18:07
#
Jeden předraženější než ten druhý
pobody's nerfect
29.06.2020 18:20
#
Což je ideální na FFP
DieryVonry
29.06.2020 22:18
#
Tohle by Marina Granovskaia nedělala no... , ale tak aspon, že se Sari zamiloval do Arthura a nechá toho Jorginha, tam kde se může posouvat
majklop
29.06.2020 18:08
#
zas další stařík
danko10
29.06.2020 18:11
#
A Juventusu to aj tak stačí, aby si so zvyškom Calcia pohodlne vytrel zadok.
Bianconero
29.06.2020 18:16
#
Fajn, hned bych vám ho poslal za Zaniola.
danko10
29.06.2020 18:17
#
Apage satanas.
risk je zisk
29.06.2020 22:31
#
Pettirosso
29.06.2020 18:38
#
Zaniolo prijde pristi sezonu.
Bianconero
29.06.2020 18:41
#
Ideálně ale po odchodu Ronaldo. A vezme s sebou Pellegriniho a cestou nahoru se staví pro Castrovilliho. International Juve FC je strašný. Ta italská kvalita tu teď je, ale my budeme tahat hráče jako Ramsey, Rabiot, Arthur a držet si Khediru s Matuidim. Tohle nevymyslíš.
DieryVonry
29.06.2020 22:22
#
no ale steel fiorentině by teda měl přijít ted! už pro příští sezonu.. hráči AS počkají, protože v ŘÍmě s cenovkou neuhnou!
Largo
29.06.2020 22:32
#
Ale uhnou. Poslednich par sezon staci vedeni AS zacinkat zlatackama a daji se na pockani delat i zazraky.
Largo
29.06.2020 22:33
#
Pellegrini je Riman do morku kosti, ten jen tak neodejde. Pozice a aura Tottiho nasledovnika je pro neej imho duleziteji nez Juve, tituly i penize.
Pettirosso
30.06.2020 07:58
#
Taky me to sere, ze Inter je vic italskej. Na druhou stranu, Castroviliho a Zaniola Paratici chce, ale ani Fiore, ani AS nechteji o jednani ani slyset, co je pak tezky. Chiesa je oberhype imo, Tonali do Juve nechce a Pellegrini, pri vsi ucte na top nikdy mit nebude. Prosrali jsme Barellu, to je fakt. Ten mel byt v Juve hned po odchodu Vidala. Obecne ale italskych top talentu nemas.. pak se nedivim, ze jdeme misto nich po Arthurovi s Torresem
Bianconero
30.06.2020 08:30
#
Italská záloha je v současné době jedna z nejperspektivnějších a nejtalentovanějších na světě. A Pellegrini nemusí být TOP, aby byl podstatným článkem zálohy. Spousta hráčů z minulosti v Juve nebyla TOP, ale tím, že si dokázali skvěle plnit roli, byli vynikající a stali se oporami.
Pettirosso
30.06.2020 08:59
#
To souhlasim, ale paradoxne u Zaniola bude casem vetsi sance. Nez Pelleho. A podle me na to Tici ceka (snad).
Largo
29.06.2020 22:30
#
Neprijde.
Pettirosso
30.06.2020 07:52
#
Ackoliv mam AS rad, tak nema financni, ani sportovni silu na to Zaniola udrzet dlouho. Ten kluk bude mit ambice se posouvat. Do Interu to moc smysl nedava, kdyz se ho zbavili, AC pujde s Ragnickem po neokoukanych talentech, takze zbyva Juve, nebo zahranici. Sam Zaniolo je juventino a Paratici ho ma na seznamu top priorit uz druhy leto po sobe.. ceka jen, kdy da AS svoleni jednat. Samozrejme, ze se muze stat cokoliv, ale myslim, ze nejpozdeji do 2 let je v Juve.
PP
29.06.2020 21:54
#
Zaniolo je neskutečný.. Už dva roky se divím, že po něm neskočil někdo z Anglie. Snad mimo City by se hodil komukoliv. Škoda toho zranění..
TurboPlastik
29.06.2020 22:58
#
Souhlas, třeba do Watfordu by se hodil
Largo
29.06.2020 22:31
#
Zapomen.
unoboss
29.06.2020 18:12
#
Nádherný pocit, když vím, že teď budeme mit v týmu dva Rakitiče
danko10
29.06.2020 18:15
#
Lemmy je asi miliónkrát lepší futbalista, než Rakitič. Ak ho niečo v Barcelone zabije, tak je to nedostatok motivácie u spoluhráčov.
adoxx
29.06.2020 19:01
#
Largo
29.06.2020 22:33
#
Manny
30.06.2020 09:18
#
columbo
29.06.2020 18:17
#
Rakitica ponukli PSG.
ADM
29.06.2020 18:14
#
Parádne to máme vyvážené do budúcna, poriadne sme utvrdili pozíciu najstaršej zostavy v Európe koncepcia
patas92
29.06.2020 18:27
#
To jsi ještě neviděl sestavu Baníku
Gazdo
29.06.2020 19:17
#
3-4 roky dozadu som sa smial Juve akych maju starych hracov a my to ideme tromfnut
Bianconero
29.06.2020 19:20
#
Můžeme se trumfovat. Pořád tam máme slušný arzenál - Buffon, Chiellini, Bonucci, Matuidi, Khedira, Cuadrado, Higuaín, Ronaldo a když přičtu 30let brankáře Szczesnyho s Pinsogliem, hmmm
Gazdo
29.06.2020 19:24
#
Rakitič, Vidal, Suarez, Messi, Pjanič, Busquets, Piqué, Alba, Neto a 29 maju Griez a Dán
Bianconero
29.06.2020 19:29
#
Utkat se teď, tak to bude profesorská hra plná zkušeností.
TheTopFootbaler
29.06.2020 20:32
#
Manik...
29.06.2020 20:44
#
icemike
29.06.2020 21:23
#
A muselo by se hrát na čtvrtiny, aby se pánové mohli vydýchat
Bianconero
29.06.2020 21:25
#
2x20 minut a při remíze žádné prodloužení ale rovnou penalty.
Gazdo
29.06.2020 22:14
#
... ale penalty nie to kopeme snad najhorsie zo vsetkych timov
technecium
30.06.2020 08:41
#
Nepamatuju, kdy jsme naposled hrali zapas na penalty. Podle mě tak 20 let ne.
valloire
30.06.2020 08:44
#
To je jasný že si nic nepamatuješ cucáku... Já si pamatuju skvělý penalty v podání Barcelony, ohromně jsem se bavil.
technecium
30.06.2020 09:02
#
valloire
30.06.2020 09:42
#
jj, nic zásadního, ale trauma pár let
technecium
30.06.2020 10:21
#
V době bronzový, kdy fotbal nikoho nezajímal
valloire
30.06.2020 14:31
#
Gazdo
30.06.2020 08:48
#
Ide o to ze kedykolvek kopeme penaltu tak hned automaticky cakam ze to nedaju
10
29.06.2020 19:39
#
náhodou, to omlazení se docela daří, zvlášť za stopery, kde jsme měli největší obavy, je potřeba dát Paraticimu kredit...

GK,
RB - De Ligt 20 let, Demiral 22 let - Pellegrini 21 let
Kulusevski 20 let, Bentancur 23 let, Arthur 23 let, Rabiot 24 let
Bernardeschi 26 let, Dybala 26 let
Bianconero
29.06.2020 19:43
#
Pelle je slabej, Rabiot je psychopat. De Ligt mě mile překvapil a smekám před ním.

Za Demirala, De Ligta a Kulusevskiho mu patří kredit, určitě. Ale vyvážil to dementy jako jsou Danilo, Ramsey. Aspoň že zpeněžil Cana, když už nic jiného.

Bernardeschi, Dybala a Bentancur jsou Marottova práce.

Už mě nebaví si Paraticiho idealizovat. Spoustu fanoušků si koupil díky Ronaldovi, u mě tím naopak klesnul.
10
29.06.2020 19:45
#
dobře víš, že ho kritizuju víceméně ve všem, ale zrovna ve vyřešení stoperů je fér mu připsat nějaký zásluhy...ten zbytek je k tomu "starýmu" týmu
Bianconero
29.06.2020 19:48
#
Vím vím. Letos jsem se tu více méně na diskusi rezignoval, protože mě už dožrala ta vlna debilů, co přišla s Ronaldem. Těším se, až odejde, protože se zase vyčistí vzduch. Každopádně jsem diskuse četl. Stopery vyřešil skvěle, o tom žádná.
Airus
29.06.2020 22:13
#
vymenit ronalda za Haalanda a dat si ruce za hlavu
XaviSimonsFCB
29.06.2020 22:00
#
To jak by chtěl Bartomeu, aby se to po jeho odchodu úplně sesypalo. Pak může říkat, že jen díky něj Barca ještě šlapala.
Johnny Cage
29.06.2020 18:15
#
no tak jak sem se vyjádřil v minulém článku tak nevím no co si o tom myslet protože pjanić je dobrý hráč no Arthur má před sebou ješte mnoho let fotbalu no nenaplnil potenciál v barcelone no a pjanič múže do barcelony zapadnout skvelě no ikdyž přiznávam že záloha pjanič + buswuets + rakitič je prostě děs no kdo tam bude běhat? no nevím jak to bude vypadat no každopádně jsem zveědavý ale myslím si že barcelona proste udělala asi chybu
ADM
29.06.2020 18:17
#
Tak behať v tej zálohe bude Frenkie, ktorý je neohrozený člen základu, keď je zdravý. Každopádne do budúcej sezóny potrebujeme vedľa Pjaniča a Frenkieho ešte aspoň jedného mladšieho záložníka, ktorý zoberie minúty Ivanovi a pomaly už aj Busovi, aj keď zrovna on je náš najlepší záložník pod Setienom.
Gazdo
29.06.2020 19:18
#
Puig/Aleňa nie vazne oboch sa zbavime uz to vidim a pride nieco na styl Axela Witsela
Durden Tyler
30.06.2020 13:22
#
Rakitice uz 2 roky prodavaji a letos uz to asi bude konecna.. Sergio je porad ultra dobry ale na nektere tymy uz nestaci ani jeho zkusenosti :/ Artur naopak krom toho ze tahne brazilskou repre je jeden z nejlepsich hracu kteri se kdy v Barce ocitli .. vidim v nem noveho Xaviho popr adekvatniho hrace na post na kterem nam od prodeje do Bayernu chybi Thiago Alcantara .. Artura ve zkratce nenahradis je jeden z TOP 5 hracu na svem postu napric celym fotbalovym spektrem ... a prodat ho jeste takovym teplym zpusobem a machinaci aby meli prijmy pro FFP
Durden Tyler
30.06.2020 13:24
#
A to chcou jeste prodat Semeda, ktery min herne muze byt za 2 roky jeste lepsi nez byl Alves ..
juveforever
29.06.2020 18:16
#
za 12 melónov dobrý obchod
Salfovic
29.06.2020 18:22
#
K čemu další článek ?
herbage
29.06.2020 18:22
#
FC geront Barcelona Ještě přitáhněte zadarmo Cavaniho, Thiago Silvu a hlavního sponzora vyměňte Rakuten za Prostenal
cink
29.06.2020 18:42
#
a nike za prestižky
TheTopFootbaler
29.06.2020 20:35
#
Kokesh
29.06.2020 19:15
#
Shevchenko
29.06.2020 20:25
#
ty žiješ?
herbage
29.06.2020 21:25
#
jj, ale spíš jen číst zprávy, protože práce a rodina je vyčerpávající kombinace
Largo
29.06.2020 22:35
#
To teda
Shevchenko
30.06.2020 12:26
#
To věřím, já takové problémy nemám.
valloire
30.06.2020 08:24
#
Manik...
29.06.2020 18:28
#
Přestupy Barcelony fakt nemají logiku.
Kluivert9
02.07.2020 11:55
#
Obr Koloděj
29.06.2020 18:36
#
Pro Juve zajímavý přestup.
Salfovic
29.06.2020 18:51
#
Pokud chce být top klubem bojujícím o vítězství v LM tak ani moc ne.
To som ja
29.06.2020 19:34
#
Ak na niečo povieš,že je zaujimavé,tak to väčšinou nie je dobré
Obr Koloděj
29.06.2020 20:25
#
columbo
29.06.2020 18:39
#
Juventus
29.06.2020 18:41
#
No moc hracu co by mě vytacel svoji hrou vic než Pjanic uz není.Takže za mě v pohodě.Radši sem rad za nového hráče a budu doufat ze se chytí.Pjanic uz se nechyti. Vetsiho posouvace vzad snad neznám.
Gazdo
29.06.2020 19:19
#
Rakitic je lepsi posuvac change my mind
GAUČ()
30.06.2020 12:32
#
Ti dva si mohou podat ruce a ukončit válku na Balkánu... oba posouvají míč stejně.
HalaMadrid_Flx
29.06.2020 18:43
#
Velký špatný
Rssa
29.06.2020 18:47
#
Luke123
29.06.2020 18:48
#
Super pro Juve. Potřebuji omlazovat a vyměnit jednoho důchodce za 23 letého top záložníka je neskutečný deal.
Kily8
29.06.2020 22:25
#
Thomas7
29.06.2020 22:38
#
TOP zaloznika? Dobrej vtip, takovej marňák
Thomas7
29.06.2020 22:43
#
vzdyt nic nepredvedl jeste a už za nej daji takovy prachy to uz je lepsi Milinkovic Savic a za toho by ty prachy byly adekvatní.
Luke123
30.06.2020 11:31
#
Jaký prachy? Však Juventus za Arthura zaplatí 82 i s bonusy a Barca koupila Pjanice za 65. Juventus má tedy Arthura za 17 mega. Který záložník je lepší a dostupný za 17 mega?
SIRBRANIKE
30.06.2020 12:22
#
GAUČ()
30.06.2020 12:33
#
No kdyby Juve střelil Pjaniće za těch 65 a přivedl hráče za 65 obdobných kvalit jako Arthur, tak příjde zadarmo. To je vlastně logika přestupovýho trhu. Jednoho hráče prodat a přivést za něj náhradu.
Gazdo
30.06.2020 12:39
#
Mal by si pravdu keby sa kvoli tomu nemusel Juventus vzdavat hraca
Thomas7
30.06.2020 19:55
#
Ale tady jde o tu castku proste 82 za Arthura je nesmysl max 30......By ty ceny mely byt obracene aby to davalo smysl Pjanic je urcite lepsi
Thomas7
30.06.2020 19:56
#
A stejne by to bylo za Arthura vlastne moc, kdyby se ty castky otocili
Konspiracni teoretik
29.06.2020 18:53
#
Každý má cenu max půlky toho...
Melchior
29.06.2020 18:57
#
U Pjaniće byla od počátku chyba, že z něj chtěli nového Pirla. On jím nikdy nebyl a nikdy nebude, protože snad jen fanoušci pochopili, že to je ofenzivní záložník a ne regista... Jinak jsem ho měl i celkem rád a občas přispěl dobrou přihrávkou, nebo proměněným přímákem. Bohužel od doby, co přišla Kristýna, v obojím začal dost stagnovat. Ciao.

Arthura nemám nasledovaného, ale je mladý a tedy asi o něco perspektivnější. Mě může jen mile překvapit.
Smreky
29.06.2020 19:06
#
Kto viac víťazi z tohto prestupu? Barcelona či Juventus?
Zdá sa mi že Barcelona chcela na Arthurovi stavať svoje mužstvo a po krátkej dobe sa ho hneď zbavi...
Lebo ja tomuto prestupu nechápem, jedine že to všetko prišlo koli finančnej FairPlay....
jiri - fcb
29.06.2020 19:07
#
Se posrali v kině.
jiri - fcb
29.06.2020 19:09
#
Jako pjanic může být dobrý, ale Arthur vypadal skvěle. Já nevím, no.
columbo
29.06.2020 19:10
#
Lepsi Pjanic na ihrisku nez Arthur v nemocnici.
Juventus
29.06.2020 19:14
#
Bych si nebyl jist, Pjanic a ty jeho svaliky.Hodne štěstí a uz to bude jen horsi.
columbo
29.06.2020 19:16
#
Ak som dobre porozumel clanku v spanielskych mediach, tak Pjanic vraj chybal za 10 rokov len v 19 zapasoch, co Arthur stihol predbehnut za 2 roky u nas.
Melchior
29.06.2020 19:18
#
Pjanic má letos po Bonuccim a Ronaldovi nejvíc minut. Loni byl sice "až" 6., ale rozdíl mezi ním a 4. Sandrem bylo necelých 50 minut na hřišti.
Gazdo
29.06.2020 19:20
#
Lepsi Pjanic stale v Juventuse a na ucte 72 milionov
columbo
29.06.2020 19:21
#
columbo
29.06.2020 19:21
#
Cakal som, ze to niekto napise.
Kokesh
29.06.2020 19:24
#
Gazdo
29.06.2020 19:27
#
No mne je to v podstate jedno. Ja ani nemám problem keby nejaky hrac (nie hocijaky) isiel z Realu do Barcy (Hakimi by bol sen). Pokial sa nejak negativne nevyjadroval o Barcelone tak je mi to fuk
Gazdo
29.06.2020 19:26
#
No nic nebudem ja sa hnevat na hraca ked on za to nemoze a v podstate si mozno vzdy chcel zahrat u nas. Tak vitaj Miralem nech sa ti dari a hadam pozitivne prekvapis
10
29.06.2020 19:32
#
každý další příspěvěk a článek o tom, jak Juve udělalo skvělej deal, mě přesvědčuje o tom, že tohle bude velkej průser

možná dosáhne podobně gigantických rozměrů jako když do Juve přicházel v roce 2009 taky jeden Melo, mj. s dalším Brazilcem Diegem

tohle si tady s dovolením odložím https://www.eurofotbal.cz/clanky/serie-a-souhrn-28-kola-469311/#post11881307
Bianconero
29.06.2020 19:39
#
Taky mi tam naskakuje Diego. Taky kluk, co si ohromně rozuměl s míčem a měl být "spasitelem" zálohy. Těch paralel tam bude víc. Ale já už jsem vůči Brazilcům zaujatý, nesnáším je už z principu, taková moje malá xenofobie, za rasismus bych to ještě neoznačil. Ostatně, všichni co si prošli za poslední roky Juventusem, mi dávají jen za pravdu - Diego, Melo, Amauri, Lucio, Neto, Hernanes, Dani Alves, Alex Sandro, Danilo - to je jeden dement vedle dalšího nemakačenka a tak různě napříč celým seznamem.
10
29.06.2020 20:14
#
Alves makal, Sandro a Douglas jsou ještě v pohodě, zbytek se do Juve nehodil, celkově ta mentalita se historicky do Juve nehodí, proto se jim tam nikdy moc nedařilo, narozdíl třeba od AC. Ta snaha to silou prorazit nedává smysl.
W164
29.06.2020 20:36
#
Emerson ok, Julio Cesar ok, Dani Alves taky
atlee
29.06.2020 21:06
#
Julio Cesar a Juve?
atlee
30.06.2020 18:30
#
Aha, tak to už je iná história
W164
30.06.2020 06:39
#
ne, atlee a eurofotbal!
atlee
30.06.2020 18:29
#
Drž piču
Dandis009
29.06.2020 20:48
#
Alves je v tomhle výčtu hodně neprávem.
Bianconero
29.06.2020 20:56
#
Byl jednou z příčin rupnutí v posledním finále LM. Byť ano, měl značný podíl na postupu do něj.
Dandis009
29.06.2020 21:34
#
Právě. Nebyl jediná příčina. A ve srovnání podstat toho prohraného finále, se samotným působením s tou hromádkou brazilského zmaru, co si vypsal. Ale rozhodně se shodneme, že s další skupinou přehmatů, už by neprošel.
Dandis009
29.06.2020 21:35
#
* Je jeho působení převážně kladné, za mě. Výkonnostně? Rozhodne.
cink
29.06.2020 20:57
#
Úplně mimo
Shevchenko
29.06.2020 20:26
#
A taky si tu nezapomeň odložit jak k vám přišel Vucinic
10
29.06.2020 21:52
#
?
Airus
29.06.2020 22:22
#
Mirko byl valec, bez nej by celej rebuild rupnul. Borielo a Anelka byl zmar
SaianSupaCrew
30.06.2020 12:18
#
Však ho (a jeho přínos pro finální třetinu) tu jako jeden z mála bránil
Shevchenko
30.06.2020 12:25
#
Však jo já vím, ale jeho příchod tady všichni zhejtili, stačilo pár týdnů a přišel obrat o 180 stupňů. Tím nemyslím nic špatného, ale tady mi to připadá podobné, zase to všichni odsoudili i když pochybuju, že ho mají nějak nasledovaného.
SaianSupaCrew
30.06.2020 12:32
#
Jo, to máš pravdu, to byl slušný shitstorm ale 10 ho tu bránil od začátku
Shevchenko
30.06.2020 12:33
#
Ok, je to možné Už je to dost dlouho
Airus
29.06.2020 22:20
#
Cekal jsem kdy se tu objevi zase Diego (Mnohem pozdeji nez jsem cekal)

Ale bodobny PTSD tu bylo s Lobem, Netem a Douglasem. A az na DCho redky to proslo relativne dobre
oli9
29.06.2020 19:33
#
Tak jedině že by Barca střelila někomu Vidala za 80 Mega jinak ten přestup je totální fail
pantondavo
29.06.2020 19:41
#
Pomůže tohle vůbec někomu?
10
29.06.2020 20:00
#
účetním
10
29.06.2020 20:04
#
Mimochodem Pjanić z Říma odcházel za relativně málo peněz a zrovna do Juventusu jen kvůli FFP. Teď místo něj ze stejných primárních důvodů přichází Arthur. Zvláštní doba...
Largo
29.06.2020 22:36
#
No, pro fanouska AS this is realita...
Largo
29.06.2020 22:36
#
Nejmocnejsi bossove ve fotbale.
Eichel
29.06.2020 20:09
#
čakám, že ešte pojde De Jong za Khediru, veď prečo nie..
Mercury
29.06.2020 20:12
#
Ter Stegen za Buffona.
Salfovic
29.06.2020 20:24
#
Obr Koloděj
29.06.2020 20:27
#
Gazdo
29.06.2020 22:16
#
Az buduci rok ked budeme potrebovat. Juve nam ho este podrzi
rave
30.06.2020 08:37
#
A Fati za Pipitu.
Zark
02.07.2020 16:16
#
takhle blbé by snad naše vedení nebylo
REPLIKATOR
29.06.2020 20:20
#
Vedení Barcelony není normální
mesyas
29.06.2020 20:30
#
Pjanič je lepší než Arthur tak sem unesle tvoji rodinu a požaduji výkupný klauzuli abys zaplatil 666 589 kčs

nějaký johny cage mi poslal do soukromky
cink
29.06.2020 20:58
#
Mercury
29.06.2020 21:10
#
To se divim ze za kazdym druhym slovem neni NO, strasny negramot
dextroza_m
30.06.2020 07:21
#
Dělá to schválně
Imago
29.06.2020 20:33
#
Ach jo... Nechci nikomu přát nic moc zlého, ale momentální vedení ať se jde bodnout...
P-forhill
29.06.2020 20:55
#
Asi každý fanoušek, co trošku sleduje fotbal, si musí říkat proboha.... Opravdu ty přestupy Barcelony vůbec nedávají smysl achjo
Furia Ceca
29.06.2020 20:59
#
Hmm... Pogbu bych bral tisíckrát radši
Klokanomet
29.06.2020 21:16
#
Pjanič je mnohem kreativnější hráč než Arthur, takže za mě spokojenost.
Ed_Hazard
29.06.2020 21:20
#
Vkuse proti prúdu
CHONG
29.06.2020 21:38
#
Volání o pomoc
Gazdo
29.06.2020 22:19
#
Keby na neho nikto nereagoval bol by klud. My cules uz sme sa to naucili aj ked este obcas nas dokaze vytocit ale uz ho vacsina ignoruje ale chapem ze vas bavi no
Kluivert9
02.07.2020 11:58
#
Klokanomet
29.06.2020 22:26
#
První věta je fakt, jednoduše ověřitelný. druhá věta vyjádření mé spokojenosti nad výměnou nekreativního hráče za kreativního. Co je kde špatně? Nevidím jediný důvod, proč jít s proudem, když s ním nesouhlasím. Ale rozumím tomu, pak to vypadá v Česku a na Slovensku tak jak vypadá, když ovečky chodí s proudem. Není přece sexy mít raději 29letého "geronta", než hráče, který má opět zcela jasně dohledatelné nedostatky, které jsou pro mě podstatnější než věk.
drussbarb
29.06.2020 23:33
#
Ty opravdu nejdeš s proudem
Messiáš
30.06.2020 00:13
#
Když už jsme u těch jednoduše ověřitelných faktů.., Pjanicovi je 30, ne 29. Nenech se zmýlit zdejší expreskou
Klokanomet
30.06.2020 00:36
#
No bože, tak je o 3 měsíce starší. Ta posedlost věkem je směšná. Malcom, Mina, Gomes, Deulofeu, Digne aj,. byli v době nákupu taky mladíci, ale nějak jsem si nevšiml, že by jim věk pomohl k tomu, aby uměli kopnout do míče ve špičkovém klubu, natožpak aby pozvedli celý tým.
10
30.06.2020 06:09
#
Kily8
29.06.2020 22:30
#
drussbarb
29.06.2020 21:50
#
Běžte do prdele, vážně jsem tomu nevěřil. Smejdi
valloire
30.06.2020 08:27
#
PP
29.06.2020 21:58
#
Nejtrapnější na tom je ten důvod, z jakého se toto uskutečnilo..
Thomas7
29.06.2020 22:01
#
Jak nekdo muze dat tolik penez za tohodle hrace? Co predvedl, ze za nej tolik dali....?
noustres
29.06.2020 22:09
#
Agent (kšeft) > Klub
Talker
29.06.2020 23:10
#
Tak nadhodnotili částky za oba hráče, aby to vypadalo jako pálka kvůli účetnictví.
stas87
29.06.2020 22:06
#
Pjanica sa Juventus planoval zbavit vo vyhlade 1-2 rokov?
mimi_united
29.06.2020 22:13
#
Ramsey k nám by bol fajn
YNWA__MSN
29.06.2020 22:14
#
Barcelonske vedení je Cirkus plný amaterismu. Idioti utrácí jak smyslu zbavení, tak moc, že musí donutit chudáka Arthura k přestupu a nakonec po investovanych penězích mají co? Přitom Arthur první 2 roky v Evropě, přičemž první pul rok mi tak moc připomínal Iniestu Nechápu, že má Bartomeu pořád hlavu na krku Mes que un club! Jo je to klub a cirkus v jednom
drussbarb
29.06.2020 23:34
#
To,že nemáme nového prezidenta je záhada
r.mrazik
29.06.2020 22:27
#
https://pbs.twimg.com/media/EbscSShXsAQdUgC?format=jpg&name=large
Ty přestupy...
Ti nemít Messiho, tak jsou v prdeli
Klokanomet
29.06.2020 22:29
#
Paulinho v tomto seznamu patří zcela vážně mezi TOP5 přestupů. Ale kluci přece říkali...
CHONG
29.06.2020 23:29
#
...že punk je jinde?
Spalovač šancí
29.06.2020 23:55
#
blaugrana
29.06.2020 22:30
#
no, niektori hraci odisli za viac, ako prisli...aspon male pozitivum
r.mrazik
29.06.2020 22:33
#
Jo. To jediné...ale i tak docela psycho
raduinho
29.06.2020 22:40
#
Umtiti, Lenglet, Paulinho, Arthur a výhledově De Jong byly jediné povedené přestupy. A z toho 2 už jsou pryč. Zbylá většina je bohužel fakt na výsměch.
gretzkybyldruhy
29.06.2020 22:57
#
Fc Eufalona dělá vše proto aby to zvládla zesrat i bez kamarádíčků rozhodčích
sir_Hubinho89
29.06.2020 23:43
#
Předpokládám, že to je jen kvůli FFP. Proto to je taky prodej a nákup a ne výměna. Nevim, jak tam přesně vycházej ty čísla, když koupili Griezmanna, Firpa, De Jonga nebo Trinca, který byli dost drahý ale bohužel to bylo asi nutný, jelikož Rakitiče nikdo nechce :D. Tohle by snad nikdo normální jinak neudělal:)
Seferovic39
30.06.2020 00:37
#
Pjanic mnohem lepsi nez arthur
Kily8
30.06.2020 01:33
#
Visca el barca
30.06.2020 06:20
#
https://youtu.be/I-2tcimM7FA Opravdu jen posouvač no. U něj je jen otázkou času a herního prostoru a těch průnikovek bude daleko víc. Juve získalo. Arthur bude top 3 střeďáků světa.
blaugrana
30.06.2020 06:54
#
to fakt nebude....skus potlacit osobne sympatie k nemu a byt objektivny
Bianconero
30.06.2020 07:21
#
Objektivita neexistuje, všichni na to koukáme z jiného úhlu pohledu a vždycky to bude jen subjektivní pohled.
ttopi
30.06.2020 07:27
#
Objektivita existuje. Například Federer je zcela objektivně lepším tenistou než Rosol.
Bianconero
30.06.2020 07:34
#
Federer je fakticky lepším tenistou než Rosol, protože ve všech aspektech hry je statisticky lepší než on. Můžeš na krásno spočítat, že má lepší servis, lepší příjem, lepší úder na bekhend i na forhend, to všechno čistě na číslech. Klidně si to rozděl ještě na antuku a trávu. To není věc objektivity, ale čísel, tedy faktů. Pokud nemáš změřitelná data, vždycky půjde jen o subjektivitu.
ttopi
30.06.2020 08:26
#
Wimbledon je objektivně slavnějším turnajem než Australian open. Není to o číslech, nevím kdo má jakou návštěvnost a sledovanost, ale prostě je to tak.
Bianconero
30.06.2020 08:28
#
Není objektivně ale historicky slavnějším turnajem.
ttopi
30.06.2020 08:32
#
Že je turnaj starší ještě nutně neznamená, že bude slavnějším. Schválně udávám tento příklad, který se nedá nějak doložit čísly. Sláva je věcí několika hledisek, ale čísel téměř vůbec.

Nakonec pojem "objektivita" prostě existuje, ať se ti to líbí nebo ne
Bianconero
30.06.2020 08:41
#
Objektivita se zakládá na hodnocení dat, pokud nemáš data, nemáš objektivitu. Objektivitu získáš poměřením dvou a více věcí na základě parametrů, které jsou pro oba stejné. Sláva není měřitelná, je to abstraktní pojem, tedy nemůže být objektivní.
valloire
30.06.2020 08:45
#
třeba já jsem objektivní
Bianconero
30.06.2020 09:01
#
Já objektivní určitě nejsem.
valloire
30.06.2020 09:41
#
nesmíš se podceňovat
blaugrana
30.06.2020 09:03
#
a Trump je černoch
Visca el barca
30.06.2020 12:36
#
Ty jsi to poslední co je na webu objektivní
W164
30.06.2020 07:54
#
Takovýhle best off by šlo udělat i Pjaničovi, při dlouhý práci možná i Rabiottovi
ttopi
30.06.2020 08:26
#
I Pjanič má dost takovýchto videí na YT. Ono udělat 10m video u hráče, kterej za rok odehraje desítky zápasů, to je celkem snadný
W164
30.06.2020 08:57
#
nicméně Rabiottovi bych to nechtěl dělat..
ttopi
30.06.2020 09:00
#
Fairplay
30.06.2020 19:09
#
Na tom je nejlepší, že hned ta první akce přesně ukazuje, jak na hovno je to hráč
10
30.06.2020 08:04
#
ADM
30.06.2020 08:40
#
Druha vec je, ze mozno uz o rok by s nim zacal pracovat Xavi a naozaj by sa mohol vydat uplne inym smerom.
Visca el barca
30.06.2020 09:14
#
Né asi. Nehledě na to, že Xavi se prosadil taky v pozdějším věku. Plus prodat hráče po roce a půl? Co má potenciál? Sakra vždyť přišel z Brazílie. A tenhle půlrok neberu jako směrodatnej. Vždyť se vlastně nehrálo.
Manny
30.06.2020 09:34
#
zidane78
30.06.2020 08:33
#
Zaujima ma ake ma prava hrac,v tychto prestupoch. Ci moze hrac proste odmietnut podpisat zmluvu s druhim klubom.
ttopi
30.06.2020 08:42
#
Samozřejmě, že může. Proto se ale většinou obě jednání (klub-klub a klub-hráč) vedou tak nějak současně, aby bylo jasno.
Gazdo
30.06.2020 08:50
#
Rakitic alebo Bale? ide o to ak je hrac spokojny s hernym vytazenim, platom, mestom a nechce odist a ma platnu zmluvu aj keby niekto zlozil vykupku a hrac nechce tak sa vsetci mozu posrat.. Nemozes niekomu nakazat odstahovat sa do ineho statu
rave
30.06.2020 09:01
#
Samozřejmě, že může. Pokud není černý.
Rust Cohle
30.06.2020 09:11
#
Bianconero
30.06.2020 09:21
#
Ano. Před lety byl domluvený obchod Ronalda ze Sportingu do Juventusu za Salase. Salas odmítl jít do Sportingu a Ronaldo tak šel do United.
W164
30.06.2020 09:34
#
Jj, to měl nachystaný mág Moggi
Obr Koloděj
30.06.2020 08:53
#
Pokud je něco pravdy na tom, že Setien o přestupu do poslední chvíle nevěděl a že Arthur Barcelonu opouštět vůbec, ale vůbec nechtěl, tak jsou ve vedení totální hlupáci.

Jinak teda nebudu přímo hodnotit hráče, kterého za rok vidím v lize tak jednou a jinak pouze občas v LM, ale Arthur se mi z cca 10 zápasů líbil tak 2x-3x a to bylo myslím za repre.
W164
30.06.2020 08:59
#
Koukal jsem na to video od visci a co se mi na něm líbí, že hned při sebemenším dotyku protihráče, nepadá
blaugrana
30.06.2020 09:04
#
Vsimli ste si, ze vo fife 20 ma kazdy cernoch miesto mena Black Lives Matters?
Luke123
30.06.2020 11:33
#
To je jen u hráčů co hrají Premier League.
W164
30.06.2020 10:22
#
Taková výměna s trpkou pachutí. Ani fans Juve ani Barcy z toho nejsou nějak unesení
riso75
30.06.2020 11:08
#
No Barcelona zakladá klub nad tridsať....
W164
30.06.2020 11:09
#
old timmer boys
GAUČ()
30.06.2020 12:23
#
Tyvole, tohle bude úplně stejnej případ jako Thiago Alcantara
Visca el barca
30.06.2020 12:36
#
No rozdíl je v tom, že Thiago šel sám za Pepkem.
Gazdo
30.06.2020 12:39
#
Tak to vobec thiago bol a je uplne inde
Jacks11
30.06.2020 16:57
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.