Artetu výkon Arsenalu v Newcastlu zklamal, Xhaka se opřel do spoluhráčů

17.05.2022 11:01 - Aktuality
Mikel Arteta (© AFP)
 
Manažer Arsenalu Mikel Arteta po pondělní porážce 0:2 v Newcastlu uznal, že jeho tým nepředvedl výkon hodný postupu do Ligy mistrů. Záložník Granit Xhaka byl po neúspěchu v klíčovém zápase ještě ostřejší a tvrdě zkritizoval přístup některých spoluhráčů. "Kanonýři" v posledním týdnu prohospodařili náskok a před posledním kolem anglické ligy jsou pátí o dva body za Tottenhamem, který drží poslední místo zajišťující milionářskou soutěž.

"Jsem extrémně zklamaný. Hráči Newcastlu pracovali po celý zápas desetkrát lépe než my. Ani zdaleka to nebyl výkon, který musíte předvádět k postupu do Ligy mistrů," řekl Arteta televizi Sky Sports.

Arsenal zaostával v St James' Parku po celý zápas a s chutí hrající domácí po změně stran rozhodli po vlastní brance Bena Whitea a trefě Bruna Guimaraese. "Straky" se posunuly na 12. místo, naopak londýnský velkoklub prohrál podruhé za sebou a hrozí mu, že pošesté v řadě nepostoupí do Ligy mistrů.

"Od první do poslední minuty jsme si nezasloužili ani být na hřišti. Nedodržovali jsme herní plán, neposlouchali jsme trenéra. Byl to naprosto katastrofální výkon," nebral si servítky Xhaka. Devětadvacetiletý záložník byl společně s Mohamedem Elnenym nejstarším hráčem týmu, žádný další jejich spoluhráč v základní sestavě nebyl starší 24 let.

"Na věku vůbec nezáleží. Jestli někdo není připravený na takový zápas, ať zůstane doma. Jestli je někdo nervózní, ať zůstane doma nebo je na lavičce. S takovým výkonem si nezasloužíme hrát Ligu mistrů ani Evropskou ligu," dodal Xhaka.

Jeho tým zakončí sezonu doma proti Evertonu a k naději na čtvrtou příčku musí vyhrát. Zároveň ale potřebuje, aby Tottenham prohrál na hřišti sestupujícího Norwiche. "Kohouti" totiž mají oproti severolondýnskému rivalovi o 15 gólů lepší skóre.

"Ve fotbale je vždycky šance. A když přijde, musíte být připraveni se jí chopit," odmítl Arteta složit zbraně. Poslední kolo anglické ligy je na programu v neděli.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (280 / 0 nových)
kissak
17.05.2022 11:04
#
mě ne
TheMagpies
17.05.2022 14:09
#
Felitel
17.05.2022 17:13
#
Gunner14
17.05.2022 11:05
#
S tím co řekl Xhaka souhlasím. Letos se zvedl suprově pod Artetou a patří k našim nejlepším hráčům, ale možná by to chtělo trošku sebereflexe, od jeho příchodu jsme nedali TOP4 ani jednou. A těch kokotin co za tu dobu Xhaka provedl bylo fakt dost na středního záložníka.
Mastný Chobot
17.05.2022 11:12
#
kissak
17.05.2022 11:18
#
kdo by to řekl, když ještě celkem nedávno byl slušnej hejtovanej
machna
17.05.2022 11:21
#
Asi tak , ale říkám to pořád Arteta není trenér pro Arsenal a ještě jedna důležitá věc v konkurenci anglických klubů musíš koupit posilu v podobě hotových hráčů , pokud teď nevynaloží balík za střední útočníka , tak zůstanou zase před branou , máte na výběr Osimhen , Mitrovic , Schick
Gunner14
17.05.2022 11:26
#
Útočník musí být jistota, tam si nemlžeme moc dovolit vsadit na potenciál, jak říkáš
Schick by byl super, ale jsou tam i další zajímavé možnosti.
JeséRodriguez
17.05.2022 11:49
#
Schick a Osimhen těžko půjdou do Arsenalu, když mají jistou LM ve svých klubech. To bych na jejich místě raději rok počkal.
kiciN
17.05.2022 13:43
#
Schick bohuzel nema na co moc cekat, ty jeho zraneni mu klidne zkrati top o nekolik let.
JeséRodriguez
17.05.2022 13:46
#
Tak právě proto bych si na jeho místě raději kopl LM v Leverkusenu a počkal, až z Bayernu odejde Lewandowski.
kiciN
17.05.2022 13:50
#
Jasne, jen nevim jestli je Bayern uplne spravna destinace, nedokazu si ho tam moc predstavit.
JeséRodriguez
17.05.2022 13:52
#
Mě by se tam právě líbil. Ale tak to už je věc pohledu, uvidíme, kam přestoupí. Myslím, že pokud udrží formu, Leverkusen ho dlouho neudrží.
f.guidolin
17.05.2022 21:48
#
Velký zájem má Gasperini, jako náhradu za Zapatu s Murielem
JeséRodriguez
17.05.2022 21:57
#
Nevím, jestli by to nebyl krok zpátky.
Jurij83
17.05.2022 11:32
#
Arteta nemohl udělat více, podle mě je to dobrý trener pro Arsenal, ale s takovým "širokým" kadrem a tak mladým to prostě ještě nedali. Je to škoda, konkurence bude silnější další roky, ale se správnými nákupy a udržením kádru by to mohlo fungovat dobře... Uvidíme... Problém teď trochu může být, že když nebude CL někteří hráči k nám nebudou chtít...
Taiger
17.05.2022 11:58
#
Mohl udělat více během přestupáku
Nizzie
17.05.2022 12:39
#
kissak
17.05.2022 11:38
#
na Mitru jsem hodně zvědavej zdali už je připraven na EPL a nebo zůstane vždy jen útočníkem pro Champ
dede737
17.05.2022 15:54
#
Schick..boha jeho proc on, vzdyt do koncepce Arsenalu by aboslutne nesedel nehlede na to, že je pořád zraněnej, to už tam může hrát klidně někdo z juniorky
f.guidolin
17.05.2022 21:48
#
Jaká je ta koncepce? Projebat LM v posledních dvou kolech?
Čenda
17.05.2022 11:28
#
kattos
17.05.2022 11:45
#
Taiger
17.05.2022 11:57
#
Když v práci se ti zezačátku nedaří, ale postupně se zlepšíš a jseš jedním z nejlepších, nemáš právo kritizovat, protože si to kurvil zpočátku, tak tvůj názor už nemá takovou hodnotu?
Gunner14
17.05.2022 12:26
#
To nikde nepíšu
Taiger
17.05.2022 12:28
#
Ale tak jeho příchod není jedinej důvod, proč nemáme ty top4 že jo Navíc ty kokotiny byly hlavně proto, že nehrál na svý pozici, ale to je zas jiná věc
Witcher
17.05.2022 11:07
#
Tak tam Hložek nepůjde
Kucka
17.05.2022 11:12
#
NUFC away je v současné době jeden z nejtěžších zápasů v lize, lítali tam jak šílenci celý zápas, 4. místo se prohrálo v té třízápasové šňůře proher s Palace, Brightonem a Sotonem.
kissak
17.05.2022 11:20
#
včera se to povedlo a máš pravdu, že body by si neměly ztrácet hlavně s "papírově" slabšími soupeři i když....
Nikikrew
17.05.2022 11:22
#
Beči
17.05.2022 11:31
#
Kuchta
17.05.2022 11:37
#
Taiger
17.05.2022 11:58
#
Zesralo se to dle mě hlavně v derby, tam kdybychom předvedli aspoň solidní výkon, tak to vypadá úplně jinak
J0EL
17.05.2022 12:13
#
janinho
17.05.2022 12:26
#
tak ono sa asi ani velmi necakalo ze vyhrate tie 2 dohravky na ManU a Chelsea... a Spurs tiez rupli s Brightonom, takze to bol celkom slusny suboj kriplov v poslednej dobe.
snad uz to s norwichom nedojebeme, aj ked mozne je vsetko.
Doomblade
17.05.2022 13:20
#
Těch šancí to urvat bylo nepřeberné množství, ale Arsenal je všechny zahodil. V LM si být nezasloužíme.
Woody Johnson
17.05.2022 19:13
#
Woody Johnson
17.05.2022 19:13
#
PaulinhoTheGunner
17.05.2022 21:00
#
madridcan
17.05.2022 11:13
#
"Na věku vůbec nezáleží. Jestli někdo není připravený na takový zápas, ať zůstane doma. Jestli je někdo nervózní, ať zůstane doma nebo je na lavičce."

Heslo prvej Covid vlny
callix
17.05.2022 11:19
#
Klasickej ArseAnal
kissak
17.05.2022 11:20
#
no Slavia to playoff také pěkně proanálovala
Gunner14
17.05.2022 11:27
#
Tohle si vždycky myslím, že nemůže člověku nad 18 let přijít směšný, ale pak si vzpomenu na ten tweet od Rooneyho
Beči
17.05.2022 11:32
#
Na 18? Já bych řekl, spíš nad 13.
John Obi Mikel
17.05.2022 11:50
#
jakej?
Trand
17.05.2022 12:31
#
John Obi Mikel
17.05.2022 12:41
#
TheTopFootbaler
17.05.2022 12:50
#
SixtoRodriguez
17.05.2022 13:09
#
protiproudu
17.05.2022 13:44
#
Tohle je tak trapný.
Čenda
17.05.2022 15:34
#
fotbalista spickovej, ale jinak docela typická mufaní guma.
jk
17.05.2022 11:51
#
Beči
17.05.2022 11:32
#
GrimeBaller98
17.05.2022 11:36
#
Jak je na tom Slavie?
callix
17.05.2022 11:51
#
Skončila na druhém místě, takže líp než Arsenal.
callix
17.05.2022 12:04
#
No jasně, dřívější vzájemný zápasy mají hodně společnýho s včerejší prohrou v Newcastlu
Nizzie
17.05.2022 12:41
#
Asi jako to, že Slavie skončila "líp" než Arsenal.
GariCZ
17.05.2022 13:46
#
Jsi trouba no
callix
17.05.2022 14:06
#
Troubové jsou fanoušci Arsenalu, kteří se ptají, jak je na tom Slavia
Front hell
17.05.2022 17:11
#
Akorát že se tě na Slavii neptal žádný fanoušek Arsenalu naopak nad tvoji očividnou demencí se pobavili i fanoušci jiných týmů
callix
18.05.2022 08:16
#
Očividnou demencí trpí Arsenal a jeho fans
Front hell
18.05.2022 08:25
#
Jediný ty jsi ji ale tady ukazal. Už se neztrapňuj a utíkej se schovat k mamince
callix
18.05.2022 08:50
#
To je tvůj zvyk běhat za maminkou? Tak utíkej, Arseanal neudělá ani LM
Nizzie
18.05.2022 09:10
#
Ty jsi asi hodně vylízaný co?
callix
18.05.2022 09:26
#
Ani ne, ale baví mě vás trolit.
Nizzie
18.05.2022 09:40
#
Že ty ani nevíš, co to znamená?
Front hell
18.05.2022 10:25
#
Bohužel pro tebe, i to se musí umšt
Front hell
18.05.2022 10:26
#
*umět
Front hell
17.05.2022 12:38
#
Dal ti strejda večer
Nikikrew
17.05.2022 11:21
#
Ako Xhaka to povedal na plnu hubu ale nechal sa uniest. Chapem frustraciu pretoze hraci boli tak blizko ale tuto sa utvorene oprel o spoluhracov co nemusi pridat na pohode v kabine aj ked chyba len 1 stale dolezity zapas.

Podla mna to Arteta a vedenie posralo cez zimu. My sme oslabili tim (pretoze sme iba predalo hracov) a vylepsili z uctovnckeho hladiska, toz co si z toho zoberie fanusik. Narazam najma na Chambersa a AMN ktory by mali iste vacsi prinos ako akademia na lavicke ktora nema ziadny vplyv na dianie. Vcera sme videli ako niektori hraci nie su mentalne pripraveny na taky tlak a v pripade nedodrziavanie taktiky a planu lietaju po ihrisku bez hlavy. Naopak myslim si ze Kolasinac, AMN a Chambers by tie 2-3 zapasy odmakali a ich vyuzitim by sme mohli zmenit formaciu alebo inak sa prisposobit hre. Su to skuseni hraci ktori mozu byt vyuzitelny pri plane B. Neviem preco si Arteta myslel ze napriek tomu ze hrame iba ligu staci nam kader nerozsirovat ale prave zranenie 2-3 hracov ma krute vysledok na nasu hru . Po sezone by som spomenutych hracov terminoval alebo predal ale na tu jar tu mali byt. Nech si hlavne fans uvedomia ze sme mali super vleku prilezitost sa dostat do LM, nasledujuce sezony si myslite ze to bude jednoduchsie? Urcite posilnime ale opat budu silnejsi timy ako United, Spurs, Chelsea, Newcastle a liga sa stane viac konkurencieschopnejsia. Tieto zavery si mozme povedat o 2-3 roky kto mal pravdu.
celeb
17.05.2022 13:35
#
ja som prekvapeny, ako si Arsenal pustil AMN a aj Martineza do Villy. AMN mal rozhodne naviac nez Rim, snad sa raz dostane do klubu, ktory mu da dostatok priestoru sa presadit. Mne sa velmi pacilo ako hral, ale zas nevidal som ho hrat pravidelne ako gunners.
PP
17.05.2022 16:39
#
tak Martinez byl jasný.. Brankář jeho kvalit dvojku dělat nechce. Ale odchod Auby, AMN, Kolasinace - jako, budiž, ale musí tam být nějaká adekvátní náhrada, ale ne to nechat bez jakéhokoliv doplnění. Já už půl roku psal, že máme letos brutální štěstí na absence. A nevydrželo no..
Kucka
17.05.2022 13:39
#
oli9
17.05.2022 11:27
#
Xhaka je ten správný vůdce je radost se na něj dívat jako na protihráče
johan14
17.05.2022 11:34
#
Chlapi mohol by mi niekto napísať, či je potrebný respirator v autobuse Flixbus na cestu zo Slovenska do Česka? Dopredu vďaka.
GrimeBaller98
17.05.2022 11:35
#
V CR ne, nevim jak u vas na Slovensku. Ale spis ne
Fakt
17.05.2022 11:35
#
Není
johan14
17.05.2022 11:39
#
Dík, lebo mi prišiel od nich mail a v podmienkach pre cestu to ešte majú, tak neviem či to nie je nejaký interný predpis, keďže ani u nás ani u vás som nič také nenašiel.
bobis21
17.05.2022 11:48
#
Na dveřích do MHD v Praze je to taky pořád nalepené, i když to neplatí.
Ale chápu že se jim to nechce sundávat a na podzim zase lepit zpátky
Nebelung
17.05.2022 13:13
#
V Brně to jen přeškrtli lepící páskou
PP
17.05.2022 16:39
#
v Brně jsou dycky o něco dál..
Nebelung
17.05.2022 17:42
#
romeo351
17.05.2022 19:33
#
naheCZ
17.05.2022 12:41
#
Všude to je prakticky jen ze setrvačnosti + se počítá, že na podzim zas budou povinné, tak proč to pořád měnit ty instrukce...
jakubbosak
17.05.2022 11:41
#
no, moji dva kámoši teď Flixem plným poláků jeli a prej ho museli mít
johan14
17.05.2022 13:07
#
To sú mamrdi, 5 hodín s handrou na hube som nebol ani v plnom Covid šialenstve
Trand
17.05.2022 13:11
#
A teď si představ že v Mexiku se nosila rouška i na ulici, měli to prodavači ve stáncích přímo u grilu celý den a nikomu to nevadilo.
DreamTeam
17.05.2022 21:45
#
To víš jak, že to nikomu nevadilo?
Trand
17.05.2022 22:21
#
99 % lidí to dodržovalo a žádné větší protesty proti rouškám nikde nebyly.
GrimeBaller98
17.05.2022 11:35
#
Tlusty vyzrany prase Xhaka by mel hlavne zacit u sebe. At uz tahne, nejhorsi kup v dejinach Arsenalu.
krisa
17.05.2022 11:40
#
no to ani omylem a to ho nijak zvlášť nemusím. Bohužel jako nejhorší kup se vzhledem k přestupové částce jeví Pepe Našlo by se určitě dost větších tragédů ale ti nestáli takovou šílenou raketu
Nizzie
17.05.2022 12:42
#
Tohle je moc na sílu.
afc
17.05.2022 12:53
#
Každý vie, že to bol predsa Mustafi.
Zdechlina
17.05.2022 16:57
#
Squillaci
merlick
18.05.2022 09:02
#
silvestre
Zdechlina
18.05.2022 09:47
#
Jo, ten byl taky neskutečný
ACSMan
17.05.2022 19:02
#
Ten byl hroznej, se vždycky tvářil jak mistr světa
Front hell
17.05.2022 20:23
#
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16528116846962008050254.jpg
Front hell
17.05.2022 20:31
#
Tak nic, měl tam byt mustafi jak drží pohár mistra světa 2014
ACSMan
17.05.2022 23:34
#
skoro
Nizzie
18.05.2022 11:36
#
Myšlenka dobrá, provedení horší.
Kucka
17.05.2022 13:40
#
Ayla Darkleaf
17.05.2022 11:37
#
Po šesté v řadě být bez Ligy mistrů je tedy opravdu něco
O.Giroud
17.05.2022 14:01
#
to uz je dost no aj ten LFC tusim mal tak 4x ked bol v srackach
Kuchta
17.05.2022 11:37
#
Arteta out
kissak
17.05.2022 11:39
#
OT: Pepa Abrhám - tak už je zase s Libuškou
Kapřík
17.05.2022 23:31
#
krisa
17.05.2022 11:42
#
beztak to ti hráči udělali schválně, hrozilo, že přijdou kvalitní posily a přišli by o fleka Teď překecat někoho solidního bude zase jen o tom ho přeplatit
kissak
17.05.2022 11:47
#
teď píšeš o Arsenalu a nebo NUFC?
krisa
17.05.2022 11:49
#
no jo vlastně. Všichni hráli jako by se báli o fleka
kissak
17.05.2022 11:50
#
no právě
John Obi Mikel
17.05.2022 11:51
#
Kucka
17.05.2022 13:40
#
Edgar Davids
18.05.2022 19:52
#
vceradnesazitra
17.05.2022 11:43
#
Klasickej Arsenal no Takhle to pravidelně posrat, to žádný jiný klub nedokáže
kissak
17.05.2022 11:47
#
věděl bych o jiném z Londýna
kattos
17.05.2022 11:45
#
Xhaka je hráč, který přišel do klubu v roce kdy se poprvé po dlouhé době nebylo TOP 4 a od doby co v klubu je TOP 4 není....
Front hell
17.05.2022 12:42
#
Přesně. Všechno je to jeho chyba. Jakmile odejde tak TOP 4 je zase naše
aramaki
17.05.2022 13:07
#
protiproudu
17.05.2022 13:45
#
Že by nám tu vznikal Ronaldo efekt?
Bakary3
17.05.2022 11:47
#
Tak jsem docetl souhrn a vubec to nepobiram.

Pred sezonou vysmech posilam, vsichni jsme cekali možná nejaky 6. misto, lip vypadali snad i lestr, united samozrejme, cekala se možná i rezba s whu... Presto se bojovalo o LM a vysmivany posily se ukázaly vesmes jako trefy.

Krom toho hral Arsenal po letech opravdu kvalitni (ano, s vykyvy) fotbal a dokazal byt konkurenceschopný i treba proti city.

Kadr se vycistil - nakonec musim nesouhlasit i s Nikim vyse, ti hraci opravdu nechybeli, chambers by nebyl lepsi nez cedric, amn nez elneny... Ve velmi dobrym světle se ukazal eddie.
Nechybel tenhle prumer, spis 2 rozdilovy hraci, ale zas chapu, ze v zimě asi nebylo lehký je udělat.

Celkove ten tym tahli mladicky hraci, od kterých se to pomalu necekalo a ted se kritizuji.

Ted se musi posilit a pristi sezonu utocit na 3.-4.misto, pojmenovat problémy, vyresit disciplínu v tymu.
Ale momentálně to vidim tak, ze je arsenal na spravny ceste.

LM me mrzi - pravděpodobně je pryc... Ale neni to konec sveta.

Sezonu si za praci, kterou s klubem udělal, Arteta zaslouzi.
Po dlouhy době jsem si nektery zapasy opravdu užíval.

Jo a Xhaka.... Sorry, ale ten toho posral tolik, ze nema zadny pravo kritizovat, kdyby ta kritika mířila k tymu obecne, ok, ale kdyz ji miri stylem "ja ne, oni", po tom, co hral sam hovno, tak to me u nej... Ani neprekvapuje.
kissak
17.05.2022 11:50
#
trefné
teď jen aby mladíci neztratili motivaci jako třeba Rashford
John Obi Mikel
17.05.2022 11:54
#
Ono jste v zimě hlavně oslabili kvantitou, vypadlo vám pár hráčů a najednou se musel odkládat zápas, nebo hrát ve středu pole s velmi netradiční variantou.
Bakary3
17.05.2022 11:56
#
Ano, ale ti co odesli by lepsi variantou nebyli, tedy podle me nechybeli
J0EL
17.05.2022 12:14
#
Taiger
17.05.2022 11:59
#
Golasso
17.05.2022 12:00
#
Já si myslím, že Xhaka kritizoval tu mentalitu obecně, že se prostě musí probrat a být psychicky odolnější. Což je bohužel pravda, protože jsme si to prohráli v hlavách ...

Jinak souhlas. Jestli to s tou kritikou mladých bylo na mě, tak já nekritizuju ty mladé kluky, já kritizuju klub, že postaví tým prakticky čistě z mladých a pak je v tom nechají vykoupat bez podpory zkušenějších hráčů.
Bakary3
17.05.2022 12:13
#
Od xhaky je to jen hloupej blábol, jestli to na ne dolehlo, muze se stát, ale "jestli na to nemají, at sem nechodi, at jsou doma" - ok, a co by chytrej pan xhaka navrhoval? At hraji teda mhand, patino, swanson?
Timhle ty hrace akorát sundá jeste vic.

Jinak na tebe to nebylo, spis tak obecně.
Ale s tim, co pises, souhlasim, ti kluci do toho taky musi trosku dorust, slaby obdobi maji i ty nejvetsi hvezdy, a ze Saka, Ode, Gabi i Emil meli na svůj vek skvelou sezonu.
Taiger
17.05.2022 12:17
#
Kdyby to neřekl Xhaka, ale třeba Gabriel, tak to je v pohodě? Vše co řekl, bylo pravda. Nebo chceš, aby hráči po tiskovce spíš říkali, že hráli slušně, jen je rozhodčí pojebal?

Xhaka tam důrazně zmínil, že hráči neposlouchali pokyny trenéra, má je za to snad pochválit nebo?
Bakary3
17.05.2022 12:29
#
Nebylo by to v pohodě.
Od xhaky - a obecne - je tahle verejna kritika jen laciny honeni bodu pred vlastnimi fanousky "já jsem srdcar, ja jsem borec, oni to zkazili".

A znovu, jaky ma tedy vykrik xhaky reseni?

Cemu tohle pomuze?

A fakt se citi opravnenej k takový kritice on, kterej klub svou taktickou i lidskou nedisciplinovanosti tolikrat pojebal?

Ale no tak...
Taiger
17.05.2022 12:36
#
On tam ale nepíčoval jen na spoluhráče, ale i na sebe a celkově obecně jako tým.

Pro mě to nemá řešení, ale dokazuje mi to, že mu na tom týmu záleží. Pamatuješ si, jak jsme dostali na prdel od Chelsea v Baku a hráči šli hned do kabin, kdyby jim Xhaka neřekl, že by mohli aspoň poděkovat fanouškům, co přeletěli celou Evropu?

Ten tým je prostě mentálně slabej a set up for mediocrity. Dokázal to třeba Bellerín, kterej zmiňoval, že Alexis byl přemotivovanej. Nebo RvP nebo Cesc v rozhovorech, kdy většina hráčů se po zápasech smála a bylo jim to ukradený.

Mně se tohle naopak líbí, že řekne tak, jak to je a neschovává se za nějakýma omluvama. Na tomhle se asi neshodnem, protože i celkově na Twitterru je to 50/50.
Nizzie
17.05.2022 12:46
#
Tady s Tebou do puntíku musím souhlasit.
Bakary3
17.05.2022 12:48
#
Tady se určitě shodneme, ze se neshodneme ai vzhledem knasim sympatiim / antipatiim k xhakovi jsem nic jinyho necekal

Tvuj pohled beru.

Jeste k tomu reknu - ok, to je dobre, ze mu na klubu zalezi, nicméně si dovolim rict, ze treba emilovi, odemu, sakovi ... Stejne tak, ale nepotrebuji tohle vytrubovat

Tohle by melo nalezet trenerovi, a ne kdekomu z hracu.

Sezona jeste neskoncil, je tu posledni zapas a dost mozna vytvoril atmosferu, ktera k jeho zvladnuti nepomuze
TheTopFootbaler
17.05.2022 14:18
#
To je přesně náš případ, mám až slzu v oku.
Golasso
17.05.2022 14:45
#
f.guidolin
17.05.2022 21:54
#
Kdyby Xhaka řekl pravdu, že pod tímto trenérem, který nedokáže hráče namotivovat, aby v nejdůležitější části sezóny ukopali LM se dál nedostanou, tak OK. Tohle byl však od něj jen laciný žvást
Svatej
18.05.2022 16:06
#
Kucka
17.05.2022 13:42
#
Taiger
17.05.2022 12:17
#
On ale nekritizoval mladý hráče, to je lež že jo
aramaki
17.05.2022 13:11
#
FUnk
17.05.2022 12:07
#
J0EL
17.05.2022 12:14
#
amen.
Gunner14
17.05.2022 12:28
#
Nizzie
17.05.2022 12:44
#
Přesně tak.
aramaki
17.05.2022 13:11
#
Az na posledny odstavec sa mozem pod toto podpisat. Ok, po vcerajsku sklamanie beriem, ale z pohladu sezony a sezon, vyborna praca a to treba vyzdvihnut
Nikikrew
17.05.2022 13:15
#
Chambers mohol byť lepší ako Cedric v zlej forme to iste platí naľavo.

Ja som najmä poukazoval že keď máš viac skúsenejších hráčov, vieš rotovat a prispôsobiť sa zápasu. Takto mame na lavičke akadémiu a to nás limituje.

Podstata celého je, že sme iba oslabili. Ako môžeme mať lepší káder keď nikto nepríde?
Nizzie
17.05.2022 13:21
#
Protože se současní hráči zlepší? To jenom k poslední otázce.
Nikikrew
17.05.2022 13:37
#
Súčasní hráči môžu stratiť formu, preto potrebuješ aj back up
Bakary3
17.05.2022 13:44
#
No, chambers treba, kdyt už byl zdravej, nebo cedric... to je prast jako uhod.
Tihle podle me opravdu nechybeli
Nakonec nedoslo na to, ze by museli ti kluci z akademie hrat, takze to jako problem opravdu nevidim.

Problem je, ze nepřišli posily - opravdu posily, ktery by pomohly, ne jen lataly diry
zurix_new
17.05.2022 14:08
#
No moc nevidím že byste měli šanci na TOP4 příští rok.
lofin9
17.05.2022 14:22
#
to rovnaké sa písalo aj pred touto sezónou, uvidíme lopta je guľatá a začína sa od 0:0
zurix_new
18.05.2022 07:50
#
Tak samozřejmě to není 100%
VasAFC
17.05.2022 14:14
#
Amen
PP
17.05.2022 17:00
#
vesměs souhlas. Xhaka je kapitán, takže i když ho nemusím, tak si to mohl dovolit říct ze své pozice. Za letošek proti němu nemám prakticky nic - až na nějaké jeho klasické "xhakovinky".
S čím nesouhlasím, tak prodeji. Nemůžeme se přece zbavit 3-4 hráčů na pomezí základu / lavky a nepřivést ani jeden kus. On neodešel jen Chambers a AMN, ale taky třeba Auba či Kolašinac. Stačili 2-3 zranění a je po nás.
Nikikrew
17.05.2022 17:51
#
havrys99
18.05.2022 08:38
#
Kovalsky
17.05.2022 11:50
#
Xhaka to povedal dobre, niektori hraci sa proste z toho posrali. Sanca na LM uz je minimalna. Je to skoda, mali sme na to, ale zranenia Thomasa a Kiearana dost boleli. Cedric ani Nuno na Arsenal bohuzial nemaju ani nahodou.
Chce to utocnika a zaloznika do zakladu + este jedneho krajneho obrancu a kridelnika. Keby prisiel ten Jesus + Tielemans, bolo by to super.
Dufam, ze v lete si to Arteta docisti podla seba a potom sa uvidi, na co realne ma.
kissak
17.05.2022 11:51
#
kolik může dostat na přestupy?
Kovalsky
17.05.2022 12:04
#
100-120 milionov cca
Budu ale aj nejake predaje urcite. Leno,Bellerin, Toreirra, Guzi. Tavares si podla mna pod Artetom uz nekopne... Zmluva konci Lacovi...
Kovalsky
17.05.2022 12:06
#
Velka posila bude aj Saliba, ak si teda nepostavi hlavu a nebude chciet ostat v Francuzsku. Ma dva roky do konca zmluvy, takze to sa musi tiez poriesit cez leto.
krisa
17.05.2022 11:55
#
Cedric, Holding a bohužel i Pepe okamžitě ven. Elneny může zůstat, pokud mu nebude vadit, že bude jen úplná záplata. Jako on se snaží, nic nevypustí ale na tým co chce hrát LM je to prostě málo. Tavares někam na hostování. Ještě donedávna bych hnal bičem i Nketiaha. Poslední dobou ale chtě nechtě musím uznat, že nehrál špatně. Ovšem víc jak na útočníka č.2 to i tak není a je otázka, zda mu to stačí.
aramaki
17.05.2022 13:21
#
Holding, Elneny mozu byt zaplata. Ono to dost zavisi od toho, kto k nam pride. Ak pride Saliba, tak kludne 4-ty v poradi nech je Rob. Je u nas dlho a neplace ak si musi pockat na prilezitost. Nketiaha by som spenazil, on chce a musi hrat v zaklade, takze bud predaj alebo hostovacka. Pepe, Leno pojdu prec. Cedric si este v Spanielsku zahra par sezon, mozno aj LM.
krisa
17.05.2022 14:45
#
Nketiahovi končí smlouva, tam už ho není jak zpěněžit. Za Pepeho dostaneme zlomek původní ceny. Leno prakticky rok nechytal i když předtím byl skvělý. To zas bude pár drobných beztak
aramaki
18.05.2022 09:04
#
Myslim, ze Eddieho zlomia na podpis novej zmluvy, kedze dostal slušne pricuchnut k zakladu posledne tyzdne. Neprajem si to, ale bude to tak. V dalsej sezone dostane sancu, vyhori a bude sediet. V zime pojde hostovat a my privedieme nejaky iny backup. Az potom ho spenazime-Nketiaha. Ak sa naplni scenar, ze teraz odide po konci zmluvy, s tym sa neda robit nic. Pepe je pruser, ale podla mna zbytocny hrac pre Arsenal. V nohach by to aj mal, ale..A Leno by mohol ist za dobru cenu, z Arsenalu odisli vyborni brankari, to je uz tradicia. Ale co s tym, ked mame vybornych vzdy dvoch
Taiger
17.05.2022 12:00
#
Super sepsaný
Nizzie
17.05.2022 12:51
#
V létě už si to Arteta hlavně musí dočistit, koncem této sezóny mu definitivně končí období chránění a musí přijít výsledky.
Kucka
17.05.2022 13:43
#
FiX
17.05.2022 11:50
#
kissak
17.05.2022 11:52
#
návyky prostě neschováš, ještě by to chtělo jej vidět v modrém dresu
Zdechlina
17.05.2022 12:09
#
Arsenal
nani92
17.05.2022 12:19
#
Je smutné, že Arsenal s Ronaldom by LM v pohode dal, ale my s nim mame problém dat aj EL
Trand
17.05.2022 12:21
#
Jinak co mi vrtá hlavou je argument, že před sezónou od nás nikdo nečekal boj o ligu mistrů. Ok, asi pravda. Ale před sezónou taky nikdo nevěděl, že Manchester United bude v takový krizi, že Spurs z prvních 10 zápasů 5 prohrají a že na konci října budou měnit trenéra, že Chelsea zasáhnou sankce a budou se muset potýkat úplně s jinými problémy, že vypadneme hned ve 3. kole FA cupu, že Leicester a WHU o LM hrát nebudou. Prostě ta situace se nějak vyvíjí a pokud budeme brát všechno podle predikcí před sezónou, tak se dá obájit v podstatě všechno. Měli jsme parádní pozici, stačilo nevybouchnout na Tottenhamu a i v případě vybouchnutí nám stačilo vyhrát dva zápasy, kde jsme byli favorité.

Prostě mi přijde zvláštní hodnotit něco podle predikcí před sezónou, když můžeme hodnotit podle současné situace. Nemám problém přiznat, že MU byl větší favorit na LM než sezóna začala, ale proč se řídit dle toho, když mají tragickou druhou polovinu roku a jsou fakt marní?
Taiger
17.05.2022 12:26
#
A o tom to je že jo, proč jsme během zimy nepřivedli někoho, neriskli jsme něco, když jsme o TOP4 bojovali a statistiky nasvědčovaly tomu, že jsme směrem dopředu mizerní a vzadu to šlo (ještě se nám nezranili hráči), prostě absolutně žádná proaktivita. Nevyužili jsme šance, teď se na nás všichni dotáhnou, slepice víc peněz, WHU a Lišky znovu motivovaní, United s novým trenérem a Newcastle + ti 3 nahoře si pojednou svoji klasiku, tohle jsme hrozně prospali
nani92
17.05.2022 12:42
#
alibizmus najvyššej úrovne
Swarley
17.05.2022 15:03
#
je to stejné jako tvrdit před sezónou, že pro nás má být cíl Top 4... O to větší megafail je letošní umístění, ale pro nás to musí být boj o titul a pro Arsenal to musí být právě ta top 4...
Čenda
17.05.2022 15:50
#
djourou
17.05.2022 12:49
#
za mna je to v kontexte minutych penazi, absencie sutazi a aj tej konkurencie obrovsky fail
Nikikrew
17.05.2022 13:12
#
samozrejme je to tak. Neuveriteľný alibizmus od jednotlivcov. Hovorím že takúto šancu opäť dlhšiu dobu nemusíme mať.

Bavime sa o velkoklube ktorý má isté ambície nie? Ak boli top6 beriem s odretymi ušami ale my sme úplne faily
Rozkal znel jasne. Z posledných 3 zápasov treba 2 vyhrať. Nepodarilo sa a budeme pykať pri vysokú daň
aramaki
17.05.2022 13:30
#
Rozumiem co chces povedat. Ale ono to ma logiku, pretoze na zaciatku sezony su nejako karty rozdane a na zaklade toho urobis prognozu a ciele. To, ze sa deju veci pocas sezony. My sme mali zas najmladsi tim a uzky kader, kde sa nam napr. Tavares a Lokonga nechytili takmer vobec. Ty robis v podstate to iste. V istej faze sezony (meli jsme paradni pozici) si vytvoril kratkodobu prognozu a ciele (LM). Realistickejsia a objektivnejsia ale bude dlhodoba prognoza, ktora sa stane pravdepodobne realitou. To, ze Tot menil trenera ale nebola len nevyhoda pre Spurs, ale aj vyhoda. WHU o LM hrali vacsinu sezony...
Trand
17.05.2022 14:04
#
My jsme měli nejmladší tým a úzký kádr (který jsme si sami záměrně zúžili v zimě btw, kdy právě odešli i zkušení hráči). A ty cíle se snad aktualizují během sezóny ne? To je jak kdyby Leicester tehdy nevyhrál titul a řekli si "no a co, na to jsme před sezónou ani nepomýšleli, vždyť to vlastně nevadí že jsme nevyhráli, druhé místo je pěkné". Jako na jednu stranu ano, na druhou stranu když tam ta možnost je, tak se jí prostě musíš chytit. To si takhle můžeme vždycky dávat za cíl, že skončíme v top8 a pak se můžeme poplácávat po zádech, že se nám to vlastně povedlo.
Nikikrew
17.05.2022 15:15
#
aramaki
17.05.2022 18:53
#
Súhlasim s tebou v tom, ze tie ciele mozes upravovat aj pocas sezony, to tiez dava logiku. Ak sa ti zrani na zaciatku sezony klucovy obranca a utocnik na celu sezonu, dalsi utocnik chyti krizu atd. tak ano, upravis ciele. Rovnako napr. Everton ocividne menil ciele z prvej osmicky na to zachranit sa v lige. Otazka je ale z coho pri tom definovani ciela vychadzas. To co si opisal vyssie boli selektivne vybrane len okolnosti, ktore nam mali pomoct dosiahnut LM. Zamerne si vynechal ine, napr. to, ze Newcastle, s ktorym sme hrali klucovy zapas sezony, sa po novom roku rozohral do formy do top 4, ze nas shooter nr. 1 uplne prestal davat goly atd. Samozrejme, tie ciele mozes upravovat aj pocas sezony v pripade toho, ze nastanu vacsie zmeny, ale tie zmeny sa deju aj v inych kluboch, k horsiemu ale aj lepsiemu.
Trand
18.05.2022 10:46
#
Však já jsem sám uznal, že Newcastle je těžký soupeř a vyhrávat se tam bude těžko, navíc každý vidí ten jejich vzestup. Ale pořád máme lepší kádr a byli jsme i podle sázkových kanceláří favoriti, z toho jsem vycházel, to nebyl nějaký subjektivní pocit. Naopak můj pocit byl, že to projedeme, což se stalo. Sleduju Arsenal dost dlouho na to abych si dělal nějaké plané naděje. Tím n.1 shooterem myslíš koho? Laca nedával góly letos vůbec, Auby jsme se zbavili (ok, ten hrál taky špatně, nemusíme si nic nalhávat), Saka dal gólů mnohem víc na konci sezóny než na začátku. Jestli myslíš ESR, tak ten góly dávat přestal, ale taky často chodil ze střídačky.

Pointa mého příspěvku byla ta, že kromě City a Liverpoolu byly ostatní týmy slabší než se před sezónou předpokládalo a měli jsme reálnou šanci hrát o top4 a měli jsme ji využít.
aramaki
18.05.2022 11:34
#
Myslel som Aubu No, měli, měli
Trand
17.05.2022 14:09
#
Jinak to jak říkáš že na začátku jsou karty rozdané a proto je ta prognóza nejlepší - Například před příští sezónou, jak bys tipoval MU? Ten Hag může být úplný nýmand a nebo třeba génius na úrovni Kloppa a Pepa, ale to se přece nedozvíme než sezóna začne, tak jak může být objektivnější jeho hodnocení před sezónou než během/po sezóně? Posily v létě se můžou jevit jako skvělé na papíře ale můžou to být úplné propadáky, jak jinak to zjistíme než pozorováním jejich hry v daném týmu?

Jinak WHU ztrácejí na LM 12 bodů.
aramaki
17.05.2022 18:42
#
Ano, to mas pravdu. Buducnost nepoznas, kym sa nestane. Ale prognozou nemyslim nejaky tip na konecny vysledok, ale to ako si nastavia ciele v danom klube. Takze u MU zvazia kolko hracov odide, priemerny vek hracov, ktori zostanu, kolko potrva zapracovat novych hracov plus pausalne nechaju trenerovi prvy rok na zapracovanie svojej vizie, takze predpokladam, ze si nebudu davat najvyssie ciele, kedze idu robit prestavbu. Tipujem, ze must bude aspon LM, vsetko ostatne bude len bonus. V Arsenale vzhladom na to, ze bolo dost prichodov no name hracov. Spomen si ake zmiesane reakcie vyvolal len prichod Ramsdala. ALe ake must ciele si nastavili to netusim, myslim, ze tu LM chceli uhrat. Na druhej strane v zime zariskovali, vycistili kader, urobili poriadky zo zmluvami, to bolo potrebne, na druhej strane bol risk odohrat zvysok s tak uzkym kadrom. Nevyslo to, Tierney a Partey chybali velmi, presne tych 4-5 bodov by rozdiel urobili prave tito hraci. Nie vzdy to vyjde, ale z dlhodobejsieho hladiska sa klub zbavil hracov, na ktorych uz nechcel stavat. Prestavba je rozbehnuta uplne skvele, s tym, ze sa ukazuju dalsi potencialni hraci z akademie, ktori by sa mohli chytit (Patino..). Tesi ma, ze dokazu priviest aj hracov, ktori mozno nemaju velke meno, ale skvele zapadnu do timu. Ani ten Lokonga a Tavares este nemaju dvere uplne zabuchnute, to sa uvidi v dalsej sezone.
J0EL
17.05.2022 19:49
#
Pises mi z duse Ja som bezne velky pesimista, ale toto co sme urobili v poslednych dvoch oknach dava koncepcny zmysel a upravuje konecne to smerovanie klubu. Dlhe roky sme boli ochotni robit rozne panic buys len preto, aby sa fans zalepili usta. Potom sme sa tych hracov nemohli zbavit, kvoli platu, veku, ziadnej resale value... Ano aj Arteta to prve okno pohnojil presne tymto stylom (Willian, Luiz...), ale evidentne sa poucil.

Jeden prestupak a uvod sezony u mna jednoznacne ma a zasluzi si dotvorit ten tim. Ak sa preserie aj leto a nepridu pozicie, ktore nutne potrebujeme vykryt (aspon dvaja utocnici, zaloznik, back up za Tierneyho, resp. Tomiho)a nezlepsi sa hra v prvych zapasoch, tak by mal ozaj ist.

Kazdopadne nie sme na tom az tak zle, aby sme museli prebudovavat kader od "piky" jak United (aj Ragnick povedal, ze musi prist 8 hracov... A to je uz v poradi kolka prestavba?), ci celu obranu ako Chelsea. U Conteho takisto clovek nikdy nevie, kedy sa na to vysere

Po spravnom doplneni, mozeme uplne v pohode byt v buducej sezone v top4
aramaki
17.05.2022 20:07
#
Nizzie
18.05.2022 09:14
#
Opravím tě, po správném doplnění musíme být v top4.
J0EL
17.05.2022 14:34
#
cristiano.K.
21.05.2022 11:37
#
Čenda
17.05.2022 15:51
#
Dostat Emery cas, prostor, volnost a peníze jako Mikel, dostal by nás tam.
merlick
18.05.2022 09:07
#
vtipne ze pod Emerym sme hrali hnnusny futbal ku koncu, ale kam to doviedol Mikel.. na tie zapasy sa neda pozerat.
Kucka
18.05.2022 09:37
#
Tommy the Gunner
17.05.2022 19:06
#
cejen13
17.05.2022 20:30
#
Naprostej nesmysl timhle argumentovat.
merlick
18.05.2022 09:06
#
Svatej
18.05.2022 16:07
#
tak tady je má šance - já vás za favority na topku měl
Paddington
17.05.2022 12:42
#
Vlkoslav
17.05.2022 12:52
#
Achjo, je to skoda, doslo na slova vetsiny z nas, zajimave je, ze i jako fanousci nemame zrovna viteznou mentalitu, jak se rika, fandit Arsenalu je diagnoza a zacinam mit skutecne pocit, ze je to pravda, ale ja jsem skromny fanousek, sezona bavila i bolela, skoda toho podelu od Vlahovice, kdy nas nechavali v nejistote cely prestupak a Arteta to vcas neprokoukl. Snad se zadari tento prestupak a uhraje se EL, budu verit v lepsi zitrky a Arteta ode me ma urcite dalsi sezonu, furt mu fandim, dalsi sezona bude rozhodujici!
aramaki
17.05.2022 13:33
#
To o vitaznej mentalite sa tyka vsetkych, nielen fans Ars.
Plněná paprika
17.05.2022 13:12
#
Jaký to krásný den dnes. There is no need to be upset.
aramaki
17.05.2022 13:32
#
djourou
17.05.2022 13:36
#
Gunner14
17.05.2022 14:05
#
Dnešek je fajn
VasAFC
17.05.2022 14:18
#
Spurs další rok bez trofeje ukájející se že skončili před Arsenalem. Podle mě si to zaslouží DVD tento počin
krisa
17.05.2022 14:57
#
no jako myslím, že primárně slaví LM. Že je to na úkor Arsenalu je pro ně příjemný bonus. Kdyby dobro vyhrálo, fans Arsenalu by to měli úplně stejně
VasAFC
17.05.2022 18:15
#
No vzhledem k tomu ze nedali ani skupinu v konferencni lize tak nevim co tam chcou pohledavat…
Seydou Doumbia
17.05.2022 19:06
#
zbytečně moc na sílu...kdo dá lm je bůh, kdo ne je sračka a dostane výsměch, tak to prostě je...
jk
17.05.2022 15:20
#
Tohle je humorem zhruba na úrovni arseanalu
Nizzie
17.05.2022 16:54
#
Zrovna ty se tu podivuj woolwichi
jk
17.05.2022 17:01
#
Cobra
17.05.2022 17:27
#
Čekal jsem číču, takže
jk
17.05.2022 17:41
#
VasAFC
17.05.2022 18:15
#
VasAFC
17.05.2022 18:16
#
Verim ze tobe dalsi rok bez trofeje vtipny moc neprijde
jk
17.05.2022 18:29
#
Jako bych si na to z
jk
17.05.2022 18:30
#
zatím nezvyknul…
Nizzie
18.05.2022 09:41
#
Milas1882
17.05.2022 14:24
#
Vaše bolest, naše radost!

COYS!!!
Rick_Mečoheň
17.05.2022 15:20
#
Nepřišlo mi, že by Arsenal hrál tak příšerně, ale spíš NU hrál parádné. Hrozné dobře se na to sledovalo... skoro bych se na ně koukl znova A výkon Wilsona a Bruna Eddie dělá dobrou robotu.
Trand
17.05.2022 15:23
#
Jo, Newcastle hrál super, je potřeba je ocenit. Hezky se na to koukalo.
krisa
17.05.2022 15:45
#
bída to byla fest od Arsenalu. Furt jsem si říkal, že to tempo a napadání snad Newcastle nemůže vydržet celý zápas...vydrželi zmetci
PP
17.05.2022 16:54
#
ale to bylo otázkou času, kdy nám střed ve složení Xhaka-Elneny vybouchne. Proti hodně silným týmům typu City, Pool proč ne, ale pro kombinační fotbal je tato dvojice smrt.
Kucka
18.05.2022 09:38
#
wesleyborland
18.05.2022 12:32
#
Hráli jsme pod dekou, ale NUFC byl na nás skvěle připraven a hrál s klidem.
Mönchengladbach
17.05.2022 16:30
#
V příští sezóně skončí Arsenal za Newcastlem.
Front hell
17.05.2022 17:17
#
Jak bude Newcastle 3,tak proč né.
Ragnar Lothbrok
17.05.2022 17:43
#
To jsou zase levely vytyčit si jako cíl 4. místo a všechno ostatní je zbytečná nadstavba, a nakonec se samozřejmě posrat a ani to 4. místo neuhrát zas..
ElectrickMann
17.05.2022 18:13
#
Woody Johnson
17.05.2022 19:14
#
Thomas7
17.05.2022 20:14
#
Klasickej Arsenal a jeho fanousci .... ten na vic nema
Ragnar Lothbrok
17.05.2022 23:16
#
Neskutečně směšná naše fanbase no..
Front hell
18.05.2022 08:28
#
Thomas7
18.05.2022 19:24
#
Front hell
17.05.2022 20:26
#
Tak nebudeme troskarit a příští sezonu jedeme na titul plus EL.
cejen13
17.05.2022 20:38
#
Výhru v EL bych příští rok rozhodně určil jako prioritu
Thomas7
18.05.2022 19:25
#
Titul? ....tak max. tu EL, s nejakym mega stestim
Front hell
18.05.2022 20:24
#
Asi máš problém pochopit ironii.
Thomas7
18.05.2022 20:29
#
Nehazej to na ironii Ty si to myslel vazne beztak, jen vymluvy
Thomas7
17.05.2022 20:15
#
To uz je ted jasny
Front hell
17.05.2022 20:29
#
Asi tak jasný jako když jsi na začátku sezony psal že lukaku si s Ronaldem vytře prdel
Thomas7
18.05.2022 19:23
#
Nj, velka ocekavani ale chlapec zklamal Ale furt prestrilel ty vase marnaky z Arsenalu 15 fíků tam nema ani jeden
Front hell
18.05.2022 20:29
#
Tak já počítám jen ligu a tam si s ním vytreli prdel i saka a Emil. Ale tak chápu že mu znouze počítáš i ty góly proti týmům z nižších lig. Co ti taky jiného zbývá
Thomas7
18.05.2022 20:38
#
Ale to me vubec nezajima, co ty pocitas, nebo pocitas 15 fiku nedal NIKDO a nejspis ani neda už ....Ty pocitas jen ligu, protoze taky nic jineho kloudnyho jste nehrali ....max. EFL Cup, ale i tam jste vyhoreli A FA Cup s Nottinghamem, těm jste nedali ani gol
Front hell
18.05.2022 21:00
#
Jj. Tak si pohon nad tím že útočník za 100 mega dá gól týmu s třetí ligy. Pan střelec
Thomas7
18.05.2022 21:44
#
Co to meles, delas jak kdyby to byl jediny gol ty sasku.....a co treba ten vas Pepe predrazeny To byl taky kauf podivej se radsi na ten tvuj podprumerny Arsenal Jeden marnak vetsi nez druhy a pak kritizuj Lukakua ...Vypadnout s Nottinghamem Co byste delali v LM prosimte? Akorat ostudu Londynu
Front hell
19.05.2022 11:00
#
Ale tak já jsem tady nepsal narozdíl od tebe o Pepem jaké bude dělo a že někoho strčí do kapsy. Třeba takový Saka zařídil letos 17 golu v PL, 2x tolik než 100 miliónový lukaku. Jinak ten podprůměrný Arsenal vás letos zesměšnil na SB. Ty jsi strašně hloupý, úplně stejně jako ty opice včera na stadioně, které dělají ostudu kam přijedou.
Thomas7
19.05.2022 11:53
#
Zesmesnil vsechno darovany haluz goly od nas ....my vas zas vyklepli u vas a mimochodem Lukaku skoroval Kdyz vyzdvihujes Saku, ja muzu rict treba Mounta, 11+10 , James 5+7 obrance
Front hell
19.05.2022 12:17
#
Všechno super goly kdy jste absolutně nevěděli kde Vám hlava stojí. Prostě rozdíl třídy. Však mount i James super hráči. Ja se směju tobě a tvojím kecům jak Lukaku bude dominovat. Jak bude sklepavat ostatním hráčum do šanci a tem šmatlák nemá ani asistenci. A nejvíce směšné je že jste takové nemehlo koupili za 100 mega,udělali z něho nejlepe placeného hráče a je úplně k hovnu. A pak jěště řekne že se těší zpátky do Interu Prostě blbci
Thomas7
19.05.2022 16:02
#
Vsak rikam, byly velka očekávání, ale ZATIM zklamal Ale nejvic vtipny je, ze i pres tu bidu dal nejvíc golu, vystrelil nam MS klubu....a ma vic golu jak Arsenalaci a ty ho tu kritizujes zrovna fanousek Arsenalu...ktery by mel zalezt do nory a drzet hubu, po tom co predvadite posledni roky ...a utocnik je hlavne od golu, na asistence mame jiny hrace Kecama o Interu to posral, ano, ale kdo tohle mohl cekat, pred nakupem? Ty ? Pochybuju
Front hell
19.05.2022 17:17
#
Tak se podívej na tabulku střelců ty blbče. Útočník je nejen od střílení. Ale za 100 mega hráč a dá za 36 kol 8 gólů,to je úplně směšné. Víc směšně už je jenom Sparta Praha a její teplí fanoušci.
Thomas7
19.05.2022 20:42
#
A co jako?
Thomas7
19.05.2022 20:51
#
Jak se furt ohani 100M Lukaku byl taky dobu zraneny...pred tim zranenim vypadal daleko lip.....ty furt cumis jen na statistiky z ligy ...Zdegenerovanej fanousek Arsenalu noo ...jinou soutez uz fanousci Arsenalu totiz v poslednich letech neznaji ....a ani tam vam to nejde Na to ze nehrajete pohary, mate hromadu casu na pripravu, tak v lize to znat neni
Front hell
19.05.2022 23:05
#
2:4 v suchém triku
Thomas7
19.05.2022 23:32
#
Prej v suchym triku, vzdyt jsme vam to darovali, po te vasi marne serii A k cemu vam to bylo, kdyz jste 5.? My vas dali zas 0-2 s suchem dresu Ale hlavne 3. misto a LM pro pristi sezonu !!! Vy muzete jen tiše zavidet, to je jediny co muzete a na LM zapomente
Thomas7
19.05.2022 23:36
#
Vy uz ani nevite co to LM je ani tu EL jste nedali a to jste meli tolik prilezitosti Chelsea mela prilezitost 1 a hned z toho byl pohar, nazdaaaaaaaar debilkuuuuu
Front hell
19.05.2022 12:18
#
Stějně jsi za debila ohledné té Sparty. Jak má skvělé mladé hráče a jak bude už jen stoupat
Thomas7
19.05.2022 15:55
#
Co tady vytahujes Spartu? Dosly argumenty ohledne marňáku z Arsenalu?
Front hell
19.05.2022 17:13
#
To né. Jen se směju že většinou co napíšeš tak stojí za hovno.
Thomas7
19.05.2022 20:43
#
Ale dosly, kdyz se vracis ke starym konverzacim, ubozacku
Thomas7
19.05.2022 21:12
#
Ale nasi mladici vas 3x letos smazli Takze kdo je tu vladce Prahy hmm?
Front hell
19.05.2022 23:06
#
Slavie samozřejmně
Thomas7
19.05.2022 23:26
#
Ani hovno 4 derby a 3 z toho vyhrala Sparta a ano, s temi mladymi hraci, o kterych jsem kdysi psal....na Slavku to stacilo
kissak
17.05.2022 20:41
#
Nestraš
Thomas7
18.05.2022 19:54
#
r.mrazik
17.05.2022 16:45
#
zrovna psychopat Xhaka...
Thomas7
17.05.2022 20:06
#
Hlavne se Arsenalaci nezapomente zase vymlouvat na mlady kadr
Edgewalker
17.05.2022 20:18
#
Taky si myslím, že se s tím ti naši kmetové měli vyrovnat lépe
wesleyborland
18.05.2022 12:31
#
Tak u nás je to realita, ale na co se budete vymlouvat vy?
Thomas7
17.05.2022 20:07
#
A to jsem se jednu dobu fakt bal, ze nas dokonce jeste předbehnete, kdyz jsem videl tu nasi formu/neformu
Thomas7
17.05.2022 20:16
#
j_mrazik
17.05.2022 22:05
#
Zrovna včera Xhaka vypadal v tom středu oproti záložníkům Newcastlu jako 40letej chlap po operaci obou kolen.
wesleyborland
18.05.2022 12:30
#
Mě baví jak nejen tady, ale i Twitter řeší Arsenal, kterej pravděpodobně skončí 5 o pár bodů za Spurs. Ale nikdo neřeší MU, kteří s tím kádrem co měli na začátku sezóny každej tipoval na boje o titul.

Ano, 5 místo je zklamání, ale po 3 zápasech jsme byli poslední a nakonec skončili 5 v EL, což je na tak mladý a úzký kádr docela úspěch a EL byla dle všeho i cíl v letošní sezóně. Samozřejmě to , že jsme bojovali o LM a měli jí urvat je věc druhá, ale rozhodně jsme to neztratili teď, ale třeba v zápasech s Palace, Southamptonem, nebo Brightonem.

Ale:

Během sezóny jsme zapracovali nově příchozí hráče a zbavili se deadwoodu a vysokých smluv.

Přístí sezónu budeme hrát zase poháry a měli bychom mít rozpočet na přestupy zase 150-200m na dokončení přestavby.

Zatím co ostatní týmy bude přestavba teprve čekat, my to budeme mít za sebou a určitě by měl být cíl příští rok LM.
John Obi Mikel
18.05.2022 12:57
#
Přijde ti, že se během této sezóny málo řeší MU?
wesleyborland
18.05.2022 13:36
#
Přijde mi, že jo. Nebo takhle my nedáme LM o pár bodů, ale kdo nás tipoval před sezónou na LM? MU je tragickej celou sezónu a každej ho tipoval na boje o titul a on bude rád ještě za konferenční ligu.

Jasně, je to škoda a taky mě to sere, protože šance byla velká, ale beru to realisticky a vím, že aktuálně náš tým není na úrovni TOP4 a je v přestavbě, ale MU kádr rozhodně tak špatnej neměl na takovou sračku.

John Obi Mikel
18.05.2022 15:16
#
Mně zas přijde, že to, jak jsou United špatní, se řeší doslova celou sezónu.
bbbauch
18.05.2022 18:04
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.