Arsenal přivedl na hostování Ceballose z Realu Madrid

25.07.2019 16:40 - Aktuality
Dani Ceballos (© arsenal.com)
 
Dani Ceballos stráví nadcházející sezónu v Premier League. Dvaadvacetiletý záložník se z Realu Madrid vydal na hostování do Arsenalu, jenž nemá předkupní právo...

Šestinásobný reprezentant Španělska s fotbalem začal v Realu Betis, kterému pomohl k postupu do LaLigy a dobrými výkony si následně řekl o přestup do Realu Madrid.

Do sestavy královského velkoklubu se však Ceballos během uplynulých dvou let výrazněji neprosadil a v posledních týdnech bylo jasné, že kouč Zinédine Zidane si mladého záložníka v kádru nenechá. Ceballos proto odchází na roční hostování bez opce do Arsenalu.

"Věděl jsem, že budu mít v Arsenalu důvěru manažera, což je pro mě ze začátku velmi důležité," vysvětlil Ceballos upřednostnění Arsenalu před Tottenhamem. "Unai Emery hrál v mém rozhodování zásadní roli. Je to španělský manažer, který mě zná," pochvaloval si nového nadřízeného.
Autor: Jiří Vojík / skysports.com
Počet zobrazení: 6812
Komentáře (186 / 0 nových)
Mastný Chobot
25.07.2019 16:42
#
Tým sme stále iba zalepili dieru po Aaronovi, aj to nie úplne. Už by sme teraz mohli začať aj posilňovať
Swarley
25.07.2019 17:16
#
Hostovackou na rok, to není úplně ideální lepení
El Fáňos
25.07.2019 17:19
#
ale Ceballos je o dvě třídy lepší fotbalista, Ramsey měl 2 zázračný zápasy, jinak klasicky přeceněnej Angličan
fenixLFC
25.07.2019 17:21
#
fenixLFC
25.07.2019 17:22
#
co na tom ze ramsey nie je anglican, co na tom ze mal via ako dva zazracne zapasy a co na tom ze ceballos nemal ani tie. je to spaniel a novy hrac tak sa z neho musi striekat
ShowMan
25.07.2019 17:23
#
Swarley
25.07.2019 17:26
#
tak to se všechno ukáže...viděl jsem ho za mládežnický repre a vypadal fakt suprově, třeba mu to sedne a bude výborný...

ale pointa je spíš v té hostovačce bez opce...dlouhodobě to neřeší pro Arsenal absolutně nic, jen to odloží problém...
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:30
#
Ano, a to je snad pointa, ne? Odloží problém, Arsenal nemá finanční možnosti na záplatu po Aaronovi, tak si přivedou záplatu na rok a teď se budou chtít poohlédnout po jiných postech. Za rok si pak tento post vyřeší.
Swarley
25.07.2019 17:37
#
to je dost zoufalé řešení pro klub jako je Arsenal...nic neutratili a už nemají peníze na post, kde nutně potřebují posílit...to dost vypovídá o současném stavu...
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:41
#
Tak to sice vypovídá o současném stavu, ale v této době je to pro Arsenal skvělé řešení
Swarley
25.07.2019 17:43
#
to rozhodně není, skvělé řešení je koupit si takového hráče...ne ho rozehrávat jiným klubům..
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:47
#
Dobře, za předpokladu že ony ušetřené peníze investují na akutně potřebné pozice (CB, křídlo nebo něco také)
Swarley
25.07.2019 17:47
#
ne, i tak se tomu rozhodně nedá říkat skvělé řešení
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:49
#
Za současné situace mi to tak přijde. Sehnat si kvalitní náhradu, soustředit se jinde a za rok vyřešit tento post. Nicméně je to subjektivní pojem
El-Pistolero-68
25.07.2019 17:59
#
Je to takova znouzectnost.
Swarley
25.07.2019 18:00
#
řešení zoufalé situace odložíš o rok...jako jestli tohle brát jako skvělé řešení...
El-Pistolero-68
25.07.2019 23:03
#
Skvele reseni ne. Znouzectnost.
Vlkoslav
25.07.2019 20:21
#
takova skvela znouzectnost
Eichel
25.07.2019 18:55
#
Aldeano
25.07.2019 17:50
#
Jak píše Kixi, ty vycházíš z nějakého předpokladu, že se Arsenal rozhodl raději pro hostovačku bez opce, namísto koupě minimálně stejně kvalitního a perspektivního hráče. A realita je prostě taková, že Arsenal je rád za tenhle transfer. To co píšeš, je nějaká potencionální úvaha a realita je prostě jiná
Swarley
25.07.2019 18:04
#
ale to já nikde netvrdím, že by Arsenal mohl, ale z nějakého pochybného důvodu nechce...pokud je realita taková, že o tom ani uvažovat nemůže a jsou rádi za hostovačku bez opce, tak to je snad ještě horší, ne?
Aldeano
25.07.2019 18:12
#
Ale kde bereš jistotu, že mohl do Arsenalu přijít podobně kvalitní a perspektivní hráč natrvalo? Ty to z té pozice stále píšeš. Ta tvá poslední věta ukazuje, jak na tom Arsenal nyní nejspíše je...
Swarley
25.07.2019 18:14
#
radši o kousek horší hráč, ale hráč, na kterém můžu do budoucna stavět...na co budu rozehrávat Realu hráče a nebudu z toho do budoucna nic mít...tohle lepení není přece úroveň, které by měl Arsenal dosahovat...
Aldeano
25.07.2019 18:24
#
Protože ten hráč může být kvalitnější než ten jakého seženeš natrvalo, to znamená okamžitý přínos pro tým a klub, kterého by s hráčem, který by sice měl smlouvu na několik let nemusel dosahovat.

Nejspíše si klub musí dávat postupné přestupové cíle a nemůže si dovolit nakoupit hned několik kvalitních fotbalistů, kteří mají potenciál být ihned posilou. Pokud na jiných postech posílí, tak to smysl dává a klubu to pro letošek může pomoci ke splnění sportovních cílů...
Swarley
25.07.2019 18:30
#
a nebo to spíš v kontextu odchodu Ramseyho !zadarmo! zavání totální neschopností plánovat a sehnat adekvátní, dlouhodobou náhradu...
Bandita_Harry
25.07.2019 21:31
#
tak Arsenal bude hrat uz treti rok po sebe EL a za posledne roky si ani nespominam ze by na nejakom hracovi dobre zarobili, majitel by musel pustit zilou co nepusti , tak to musia robit takto...
Aldeano
25.07.2019 21:39
#
A právě v tom případě by byla tahle hostovačka super zalepení daného postu. Dlouhodobé řešení samozřejmě nikoliv.
PP
25.07.2019 22:34
#
tak zoufalé.. hráč jako je on z Realu Madrid je momentálně neprodejný. Samozřejmě bez té opce je to nahovno, ale podívej se na jeho výkupku.
oddy
25.07.2019 18:00
#
Tak pořád je tu možnost, že zůstane i po hostování, nebo se na trhu objeví nebo bude dostupný někdo, kdo je nyní neprodejný. Nebo se vyšvihne někdo z mládeže...Já tohle vidím radši než nějaký panic buy, kterých jsme za posledních pár prestupaku udělali kopu a teď kvůli tomu trpime
ThePigFeathers
25.07.2019 18:02
#
řádnej přepal v hlavě :D :D
Kapřík
25.07.2019 18:27
#
Ramsey opravdu není Angličan a měl rozhodne mnohem víc než dva povedený zápasy.
El Fáňos
25.07.2019 19:40
#
všechno se mi číst nechce, takovou vášnivou debatu jsem nečekal, jestli je angličan nebo velšan je ve významu, že jsou hráči z VB v PL dražší a často přeceňovaný, na tom si trvám a Ceballos je lepší fotbalista, jsem na něj zvědavej a snad se mu bude dařit... radši si venku kopejte do míče než do mě, chytáte za slovo, jak ženský
fenixLFC
25.07.2019 22:15
#
radsej si vonku kop do mice ty namiesto vypisovania tychto blbosti
YNWA__MSN
25.07.2019 21:15
#
PP
25.07.2019 22:06
#
byl pár let poměrně mimo, nicméně jeho poslední půlrok u nás byl Ramsey jeden z našich nejlepších hráčů.. bohužel..
afc
25.07.2019 18:52
#
Ceballos má hodnotu 50m a Emery ma na posily cca 80m a musí vyriešiť aspoň 4 posty, takže ako inak by si to riešil?
Counter
25.07.2019 22:57
#
Ideální ne, ale lepení to je. Za rok buď zůstane (nepravděpodobné), nebo půjde pryč a koupí se posila, anebo se už chytne některý z mladíků, kteří na to teď ještě nemají.
h8_sfatto
25.07.2019 16:44
#
má tohle Arsenal zapotřebí ? Ceballos je sice talentovaný hráč, ale hostovačka bez předkupního práva, to bych čekal spíše od klubu ve finanční tísni
Holloway
25.07.2019 16:47
#
Kazdej klub kterej vlastni Kroenke je ve financni tisni
Golasso
25.07.2019 17:06
#
Kroenke z klubu prachy netahá a dotovat nás nemá v popisu práce. Nejsme klub na hraní nějakého oligarchy a ani PR firma arabů. Jediná chyba majitele je, že tak dlouho nechával klub pod neschopným vedením.
Holloway
25.07.2019 17:13
#
No, okej, ale pak nebudem hrat Evropu. Arsenal je jeste porad silna mezinarodni znacka, nechat tohle upadnout a udelat z Arsenalu klub narodni urovne nezni jako dobra financni strategie.
YNWA__MSN
25.07.2019 21:17
#
Wenger má být to neschopné vedení jo?
Golasso
25.07.2019 16:56
#
My jaksi jsme ve finanční tísni
Kucka
25.07.2019 17:19
#
PaulinhoTheGunner
25.07.2019 18:02
#
mesyas
25.07.2019 17:09
#
Za 50mega ho odkoupí jako v případě kovacice u chelsea
Bandita_Harry
25.07.2019 21:35
#
co ty vies ako sa presadi a aka bude situacie v RM o rok...
Johnny Bravo
26.07.2019 13:19
#
Ani bych neřek... pokud se mu bude dařit, tak si ho real stáhne zpátky a pokud se mu dařit nebude, tak proč by ho Arsenal kupoval
Seydou Doumbia
29.07.2019 01:15
#
Proč potom Chelsea kupovala Kovačice?
Johnny Bravo
29.07.2019 14:30
#
Protože o něj Real nestál? Kovačič určitě v Anglii nezaujal tak, aby si ho Real stáhnul zpátky, pro ně je to v podstatě nepotřebnej hráč
Seydou Doumbia
30.07.2019 01:07
#
To je ale úplně stejné jako u Cabelky...když o něj Real stát nebude a nebude se mu dařit, tak proč by ho Arsenal měl kupovat?
Johnny Bravo
30.07.2019 13:37
#
No jasně, proto je tenhle obchod úplně zbytečnej, protože bud ho nekoupěj vůbec a nebo koupěj hráče, kterýme se nedaří. tak k čemu to je dobrý? Maximálně to může být dobrá posila na jednu sezonu
oddy
25.07.2019 17:12
#
Ano
Somero
25.07.2019 21:49
#
Však Ceballose stejně nechtějí prodat, takže i kdyby tam to předkupní právo bylo tak bude stát ještě více jak Kovačič, což je mimo naše platové možnosti - takže jsem rád, že to vyšlo aspoň takto, než aby klub řekl, že bez opce to nepůjde. Já osobně jakékoliv posilování (i ve formě hostování) na rozšíření a zkvalitnění kádru beru jen jako plus. Za hubičku jsme získali na rok kvalitního záložníka. A nikde není psané, že ho po sezóně nemůžeme zkusit koupit. Jasně, taky se může o rozehrát, zlepšit a taťka Peréz ho přesvědčí, že už si konečně pořádně zahraje tak bude chtít zpátky do Realu. Nebo taky třeba ne. Real zas za někoho vysolí 100M a pro Ceballose nebude místo, Arsenal mu sedne a on bude chtít zůstat.
SunFells
25.07.2019 23:53
#
Tady je jedna věc - on v prvním případě musí přesvědčit Arsenal, aby o něj stál.
Další je, že Real ho poslal pryč ačkoliv těch CM mají málo, oni si pro někoho ještě přijdou a nebude to za málo. Příští rok je další šampionát a klasický lov na ty, co se ukázali ...třeba bude Ceballos pro ně ještě méně potřebný a dostupný i za lepších podmínek než by se dojednali teď.
Manny
25.07.2019 23:55
#
taky zalezi jestli bude v realu zidane, jestli vydrzi , tak by se nemusel vracet
Thoth
25.07.2019 16:44
#
Official: Kluivert, new director of the Barcelona quarry
LAM
25.07.2019 16:47
#
Mastný Chobot
25.07.2019 16:50
#
Čo tam ťažíte?
AjaxFans
25.07.2019 16:52
#
Messiáš
25.07.2019 17:15
#
Hristo Stoichkov
25.07.2019 17:24
#
Odchod těch tragédů bych klidně opalcoval, ale na toho Kluiverta si radši ještě počkám, moc nevím, co si o něm vůbec myslet.
Kluivert9
25.07.2019 21:09
#
Benjamin_Pavard
25.07.2019 20:26
#
Co ma tohle s temou Ceballose?
Seydou Doumbia
29.07.2019 01:19
#
Tohle je ještě v poho. Horší je rozebirání bezcenných přípravných zápasů tady na EF téměř pod každým příspěvkem, který tady je.
Kluivert9
25.07.2019 21:09
#
VersaceChain
25.07.2019 16:48
#
Potupa
ShowMan
25.07.2019 17:10
#
MastourMascarelli
25.07.2019 16:49
#
Omanomet
25.07.2019 16:55
#
A pak šup do Realu a základní sestavy
Roteiro
25.07.2019 17:25
#
Je potřeba nechat ty hráče rozehrát v provinčních klubech.
♥LIVERPOOL - FC♥
26.07.2019 20:28
#
K*kote namyšlenej.
dejdik
25.07.2019 17:00
#
Dani Zjebaltohodost
MastourMascarelli
26.07.2019 20:35
#
Hopko
25.07.2019 17:07
#
Arsenal ma na neho odkupne právo po 30 tích zápasoch odobratých
wyqinac
25.07.2019 17:08
#
zdroj?
Robik83
25.07.2019 17:22
#
Jasne
Holloway
25.07.2019 17:07
#
Ted uz se muzem soustredit na hledani centrbeka?
Mastný Chobot
25.07.2019 17:09
#
Manny
25.07.2019 17:15
#
tak ted stopera a vysrat se na trapneho zahu..
Mikesh
25.07.2019 17:16
#
Super snad bude lepší než Suarez a ktomu jsou prý Wilfried a Kieran na 90% domluveni. Pokud tomu tak bude tak jsme nakonec tenhle přestupák upletli z hovna bič
Roteiro
25.07.2019 17:25
#
Kieran Lee?
Roteiro
25.07.2019 17:26
#
Wilfried Bony?
HimbajsSuviks
25.07.2019 18:53
#
Kieran Gibbs?
Bozz
25.07.2019 18:56
#
Tierney byl jen smokescreen pro Gibbse
Mastný Chobot
25.07.2019 17:26
#
Roteiro
25.07.2019 17:27
#
Remíza.
Nikikrew
25.07.2019 17:35
#
nádherné. Treba na tieto pridrble komenty inteligentne a fakticky reagovať
billl
25.07.2019 17:43
#
Gunner14
25.07.2019 17:45
#
Blaza27
25.07.2019 17:58
#
El-Pistolero-68
25.07.2019 18:01
#
jacobT
25.07.2019 19:07
#
HalaMadrid_Flx
25.07.2019 19:54
#
SunFells
25.07.2019 21:15
#
tweek
25.07.2019 22:44
#
Pharrell
25.07.2019 23:36
#
tunkic
26.07.2019 00:19
#
Kaspar
25.07.2019 17:26
#
konecne, ve fife si ho vzdy do arsenalu kupuju uz roky jinak OT: budete prechazet na fifu20 nebo zustanete u 19? ja zustavam u 19, protoze mi ve 20 neprijde nic herne novyho krome streetu
Roteiro
25.07.2019 17:28
#
Až to v lednu spadne pod litr stejně poběžíš.
Whitemedia
25.07.2019 17:30
#
Já zůstávám u Fifa 15, akorát už jsem ji teda rok nezapnul
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:41
#
*14
Wazza228
25.07.2019 17:57
#
ta byla TOP
JarousFCB
26.07.2019 07:59
#
Tam stačilo jen centrovat
Seydou Doumbia
29.07.2019 01:21
#
na křídlech v PL Navas, Willian a na hrotu Soldado, Rémy, Bony
ShowMan
25.07.2019 17:34
#
to už od fify 15 tam není nic novýho na PC to zas tak hrozný není těch 300 kč měsíčně zkusím to i když čekám, že to bude zase ta stejná nascriptovaná kokotina jen mě zajímá ten fotbal na ulici. Už se těším na ty české děti na micu
icemike
25.07.2019 17:45
#
Asi přejdu tradičně,ale až cena trochu spadne. Vždy mě FIFA něčím nasere,tak ať je to za menší peníz
Rarášek
25.07.2019 17:45
#
Žádnou, nedá se připojit k serverům.
sylarko
25.07.2019 17:49
#
supisky sa ti aktualizuju bez ohladu na fifu ci je to 19 alebo 15? myslim tym budes mat nove supisky vo fife 19? i po letnom prestupovom trhu?
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:50
#
Myslím, že ne. Ale nevím, jak přesně to jde do historie. Z 16 už si soupisky neuděláš a z 18 už taky ne myslím
ShowMan
25.07.2019 18:02
#
ve fifě 14 jo ta je dosti oblíbená tam jsou i dresy už z příští sezony
ShowMan
25.07.2019 18:01
#
jo když ne oficiální tak se vždycky najdou nevím jak je to u fify 15, ale fifa 14 má stále aktuální soupisky ke stažení
Seydou Doumbia
29.07.2019 01:21
#
Nevíš zda ještě bude legacy na ps3?
Royal Blood
25.07.2019 17:28
#
Z toho mám smíšené pocity, sice fajn, že je konečně nějaká posila, ale nemyslím si, že Arsenal by měl být tým, který loví po hostovačkách.
Roteiro
25.07.2019 17:30
#
Tak poslední roky je to spíš tým, který neumí nikoho pořádného koupit, takže pokud budou lovit kvalitní hráče pomocí hostovaček progres to je.
Royal Blood
25.07.2019 17:35
#
To si zas nemyslím, třeba torreira byl dobrý nákup
Roteiro
25.07.2019 17:45
#
To souhlasím, pro týmy typu Fulham, Derby, Lorient nebo Arsenal je to kvalitní hráč.
Royal Blood
25.07.2019 17:47
#
Vidím, že další diskuze nemá cenu, pokud máš takovýto názor.
PP
25.07.2019 22:11
#
tunkic
26.07.2019 00:21
#
Gunner14
25.07.2019 17:47
#
Yikes
El-Pistolero-68
25.07.2019 18:03
#
kiciN
25.07.2019 18:57
#
RadekVonCZE
25.07.2019 19:16
#
Taiger
25.07.2019 21:58
#
aha, zlín, je to jasný
tunkic
26.07.2019 00:21
#
♥LIVERPOOL - FC♥
26.07.2019 20:33
#
K*kote
Manny
25.07.2019 17:36
#
jj treba auba, laca to je fakt nikdo
Roteiro
25.07.2019 17:44
#
Za posledních 5 let jsou to až dva!!!, slovy dva hráči!!! Úžasné.
Manny
25.07.2019 17:50
#
afc
25.07.2019 18:12
#
Auba ťa pozdravuje.
ShowMan
25.07.2019 17:34
#
po hostovačkách ok, ale bez opce je to prostě kravina
Royal Blood
25.07.2019 17:37
#
To ano, s opcí to dává aspoň nějaký smysl.
jacobT
25.07.2019 19:07
#
Nie je. Kravina by bola uprednostniť horšieho hráča len kvôli tomu, že by sme na neho mali opciu. Potrebujeme sa dostať späť do LM a nemáme dostatočný budget, aby sme mohli okamžite kúpiť hráčov na všetky potrebné pozície. O rok už sa môže do zostavy pýtať Willock a ak nie, tak sa môže kúpiť CM potom s novým a v prípade LM aj vyšším rozpočtom.
Godbless
25.07.2019 17:38
#
Ideální situace. V PL se naučí tvrdší hře do soubojů, která mu schází a třeba se rozehraje do takové formy, že se za rok plně začlení do základu v Realu. Hlavní je pravidelná herní vytíženost, které se mu dostane.
Royal Blood
25.07.2019 17:39
#
Existuje 90% šance, že se po 14 dnech u nás zrání na 3/4 roku.
misinho7
25.07.2019 17:40
#
idealne o rok za Luku do zakladu rovno.. ak mu to pojde talent ma obrovsky, potrebuje len hravat pravidelne
L0NEW0LF
25.07.2019 17:43
#
Slušná posila pre Gunners, no dúfam, že neskončí ako Suaréz
El-Pistolero-68
25.07.2019 18:04
#
Bude mit jinou pozici nez Suarez.
SpecialOne
25.07.2019 17:45
#
OT: Liverpool nakupovat nebude?
Kixi Syhimour
25.07.2019 17:48
#
Ehmm, ne. Jedni viní majitelé, druzí Kloppa (já), ale tak pravda bude někde uprostřed
messinhovic
25.07.2019 19:12
#
Vyhrat lm je drahej spas
Kixi Syhimour
25.07.2019 19:16
#
Co naděláš
Bandita_Harry
25.07.2019 21:44
#
fenixLFC
25.07.2019 22:16
#
sa zda ze je efektivnejsie co sa tyka financi finale prehrat vlani sme my nakupovali a real sa flakal. teraz nakupuju sliepky a flakame sa my
Godbless
25.07.2019 17:48
#
Jseš nějakej zvědavej Mourku.
Luc-Luc
25.07.2019 18:10
#
ne, nejsou prachy zrejme...
PP
25.07.2019 22:52
#
to je ještě podivnější než to, že nemáme prachy my..
Aldeano
26.07.2019 21:56
#
Jak to? Však Liverpool rekonstrukce stadionu teprve čeká. A u Arsenalu je to tím, že si tolik bere z klubu majitel?
Kixi Syhimour
27.07.2019 13:13
#
však my máme snad zrekonstruovaný stadion
Gunner14
25.07.2019 17:46
#
Paráda
Gunner14
25.07.2019 17:57
#
After Dani Ceballos arrival, Arsenal will next announce William Saliba. #AFC interest dates back to autumn, formalised Feb/Mar. Late Tottenham approach caused delay + was considered but 18yo stuck to initial choice & signed 5yr deal. Loan back non-negotiable condition
Gunner14
25.07.2019 17:57
#
Ornstein
ShowMan
25.07.2019 18:06
#
Samir Khiat took to Twitter amid claims his client Nicolas Pepe had agreed personal terms with Man Utd
Gunner14
25.07.2019 18:07
#
Bozz
25.07.2019 18:42
#
Podle vyjádření Emeryho je spokojený se situací na RB, takže se tam muzem tesit na AMN a Jenkinsona, než se vrátí Bellerin
Kdy se vrací do přípravy Torreira?
Nikikrew
25.07.2019 18:46
#
Rb mi nevadí, Bellerin tam hral parádne, AMN tých pár zápasov zvládne.
Torreira podľa mňa po Emirates cup
Bozz
25.07.2019 18:52
#
Osobně bych řešil spis stopera a kvalitní backup za Bellerina, než Tierneyho. Bellerin na tom ted se zdravím bude bůhví jak.. AMN se mi na RB nelíbí a Jenkinson je tak hráč pro Brighton
Nikikrew
25.07.2019 19:07
#
Stopéra určite, to bez debat.
Inac ja skôr chcem Tierneyho. Monreal nato už nemá a Kolasinac moc brániť nevie, ten je dobrý do formácie 3-4-3
Holloway
25.07.2019 20:16
#
Bozz
26.07.2019 01:19
#
Praveze mi přijde Monreal ještě na tuhle sezonu menší zlo, kdyby měl místo Kolasinace zaskocit na LWB, nebo čisté na LB. Ale pokud přijde Tierney, tak už se maximálně dostane do sestavy jen v případě, ze budem hrát na 3 stopery vzadu no
Acquanni
26.07.2019 13:19
#
Nacho už na LB nestíhá vůbec, hlavně rychlostně.. A na stoperovi jak píšeš, jen při třech ale ani tam to není zrovna jistota.. Kdyby přišel Tierney, tak bych Nacha klidně pustit zpátky domů.
SunFells
27.07.2019 01:27
#
Načo pojdeš domov.
Acquanni
27.07.2019 16:04
#
?? Pokud přijde Tierney, tak bych pustil Nacha zpátky domů, do Španělska. Omylem jsem napsal pustit místo pustil, ale je to snad jasný i tak
Seydou Doumbia
29.07.2019 01:25
#
Özila ale Kolasinac ubránil dobře.
Nikikrew
29.07.2019 04:09
#
Doživotnú zmluvi zato
Hokaido
25.07.2019 18:44
#
fenixLFC
25.07.2019 22:16
#
nemyslim. pochybujem ze vacsina pozeram MOTD kvoli zostrihu samotnemu
Counter
25.07.2019 23:02
#
Lineker psal, že nic nehrozí.
Mekgajvr
25.07.2019 18:46
#
https://www.instagram.com/p/B0WH_ijIPDi/

Lepší video než to co má profilu Arsenal
TomKM
25.07.2019 18:51
#
někde jsem četl že by prej měl mít ve smlouvě že musí odehrát určitý počet zápasů v základu.. nevíte někdo co je na tom pravdy
Bandita_Harry
25.07.2019 21:47
#
neviem , ale je to uplne bezna vec...
valloire
25.07.2019 19:26
#
Kampak nám to dojela Tůr de Fránc? Aha !!!
Godbless
25.07.2019 19:43
#
Muffi
25.07.2019 21:34
#
Manny
25.07.2019 23:56
#
vypadni, tohle je clanek v pl sekci
Obr Koloděj
25.07.2019 20:22
#
Jsem zvědavý, v Realu je brán jako velky talent.
Obr Koloděj
25.07.2019 20:24
#
OT: Vážně takový mladíček jako Hudson žádá při prodlužování smlouvy o číslo 10
Kixi Syhimour
25.07.2019 21:12
#
On, nebo Willian, nicméně nevím, proč si ji nevzal Pulisic

Každopádně, je-li to pravda tak
SunFells
26.07.2019 00:45
#
A kdo bude určovat sestavu teď? On či Kepa?
Obr Koloděj
26.07.2019 10:12
#
Myslim, že Frank, ale nechám se překvapit.
SunFells
27.07.2019 01:27
#
Pcha, to je ten poslední.
Zenthuras
26.07.2019 03:18
#
Není možný, aby klub jako Arsenal neměl prachy, když nenakupuje. Každý jiný klub PL z TOP6 by musel mít miliardu euro na přestupy, kdyby měl za posledních 10 let tak laciný přestupy jako Arsenal.
♥LIVERPOOL - FC♥
26.07.2019 20:36
#
Do účetnictví Arsenalu vidíš taky jo? Nepřestává mě udivovat tvůj vliv a přehled.
Zenthuras
26.07.2019 21:10
#
Díky.
SunFells
27.07.2019 01:28
#
Vždycky jsem měl podezření, ale až ty jsi mě ujistil
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.