Arsenal chce po UEFA vysvětlení ohledně volby hostitele finále EL

17.05.2019 14:24 - Aktuality
 
Vedení Arsenalu chce po Evropské fotbalové unii UEFA vysvětlení, proč za hostitele finále Evropské ligy s Chelsea, které je na programu 29. května, vybrala právě Baku. Vzhledem k nákladné dopravě i ubytování je totiž možné, že do ázerbájdžánské metropole nakonec neodcestuje odpovídající počet fanoušků londýnského klubu.

UEFA, která přidělila Arsenalu 6000 lístků z celkové kapacity 60 tisíc, svou volbu brání.

"Vzhledem k fanouškům bychom rádi pochopili kritéria, podle kterých se vybírá hostitel finále. A jestli jsou při výběru zohledněny i požadavky fanoušků," napsal Arsenal, kterému si už na komplikace s cestou do Baku stěžovalo mnoho fanoušků a za který chytá brankář Petr Čech.

UEFA nicméně výběr hostitele obhajuje s tím, že volba probíhá s několikaletým předstihem. Podle ní se nedá odhadnout, kdo postoupí do finále. "Mrzí nás problémy, kterým čelí fanoušci obou týmů v souvislosti s cestou do Baku. Naši odborníci se pokusí najít levnější řešení pro ty, kteří se rozhodnou na finále přicestovat," uvedla UEFA v prohlášení.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6312
Komentáře (207 / 0 nových)
masly008
17.05.2019 12:06
#
UEFA na fanoušky a na kluby sere.Hlavní jsou prachy přece.
VojtovaChelsea
17.05.2019 12:24
#
tnt03
17.05.2019 13:14
#
REPLIKATOR
17.05.2019 14:01
#
Ruprecht
17.05.2019 14:18
#
Obr Koloděj
17.05.2019 14:23
#
Mr.Mike
17.05.2019 14:42
#
sima.vok
17.05.2019 14:51
#
vteco
17.05.2019 15:14
#
martakubis
17.05.2019 15:43
#
Godbless
17.05.2019 15:45
#
Ceeep
17.05.2019 16:01
#
Jasně.. Protože museli rozhodovcat hodně dopředu.. Jako, že by třeba vyhrál Neftsi Baku?
UEFA
Edgewalker
17.05.2019 16:23
#
Liquid
17.05.2019 17:12
#
icka
17.05.2019 17:50
#
Marv
17.05.2019 18:44
#
RadekVonCZE
17.05.2019 18:55
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:15
#
fenixLFC
17.05.2019 21:02
#
messinhovic
17.05.2019 12:06
#
hm takze pohar pro chelsea, tohle si bafunari nenechaj libit
TheMally11
17.05.2019 12:42
#
tnt03
17.05.2019 13:14
#
Obr Koloděj
17.05.2019 14:23
#
martakubis
17.05.2019 15:43
#
elChe
17.05.2019 16:10
#
SpartaOvenka
17.05.2019 17:03
#
Liquid
17.05.2019 17:12
#
REPLIKATOR
17.05.2019 17:15
#
icka
17.05.2019 17:50
#
TheAdy
17.05.2019 17:54
#
Bakary3
17.05.2019 12:09
#
Popularizace fotbalu v ostatních zemích, bla bla bla...

Bezpředmětná žádost...
Cukroušek
17.05.2019 12:15
#
VojtovaChelsea
17.05.2019 12:27
#
Jak je to; Arsenal má už teď jistou ligu mistrů příští rok? Když vyhraje tak jde jako vítěz EL a když prohraje tak půjde z PL jakoby místo Chelsea?
krisa
17.05.2019 12:29
#
to je docela zajímavá a velmi zvídavá otázka
IkerCasillas
17.05.2019 12:34
#
Ne do lm se dostane pouze pokud vyhraje. V případě kdyby prohrál jde LM na 4. francouzský klub. Jako další zemi v pořadí, dle koeficientu.
denny07
17.05.2019 12:36
#
VojtovaChelsea
17.05.2019 12:41
#
Dik
Mönchengladbach
17.05.2019 12:57
#
*jde přímo do skupiny 3. francouzský klub (Lyon)
maxton
17.05.2019 15:14
#
ak vyhra Chelsea, tak stvrty francuzsky klub ma LM ?
juninho8
17.05.2019 15:33
#
Urcite nie. Len treti francuzsky klub pojde priamo do skupiny a nie do predkola. Jeho miesto v predkole sa nejako poposuva. Uz presne neviem ako a zaujimalo by to aj mna.
lampas
17.05.2019 20:15
#
Jeho místo v předkole se ruší.
denny07
17.05.2019 12:35
#
Ne, Arsenal musí vyhrát, aby se kvalifikoval do LM.
Obr Koloděj
17.05.2019 14:24
#
Nene, musí vyhrát
fenixLFC
17.05.2019 21:03
#
kazdy jeden skurveny tyzden sa to tu nejaky idiot opyta
negrles
18.05.2019 07:06
#
duchnik
18.05.2019 09:06
#
Každý není takový idiot aby tady trávil 24/7 a četl všechny diskuze a články. Někteří mají i skutečný život, v reálném světě. Kapiš to?
fenixLFC
18.05.2019 13:47
#
nemusis to travit 24/7 aby nepresiel den ked sa to nejaky idiot opyta. fakt nech pre tych retardov to da EF hned navrch namiesto nazvu stranky unitedsanedostanedoLMaArsenalmusivyhratELabybolvLM.cz
LFC.till.i.die
18.05.2019 15:12
#
len pozor aby ti nepraskla cievka vseved gangster
The Krupy
20.05.2019 11:32
#
The Krupy
20.05.2019 11:32
#
Nihilister
17.05.2019 12:37
#
Jedině dobře, že se nějaký klub ozval. Trend vývozu ligy/poháru někam do prdele a většinou nefotbalové země je úplně šílený.
Kucka
17.05.2019 12:44
#
To brzo
David.Kotuzov
17.05.2019 12:47
#
To je zase kecu UEFA je normalne firma, ktera musi vydelavat a manazeri maji z vydelku penize. Kdybyste tam sedely vy tak taky chcete vydelavat penize Jako ja mam provize z pokut co chytnu lidi co kradou a kdyz tam krade nejaky duchodce, protoze mu nezbylo na jidlo tak ho taky nepustim, ale dostanu z jeho pokuty penize Takze manazeri tady se taky nedivaji jestli je to dobry nebo spatny ale chteji vydelat firme zisk at maji provize
naheCZ
17.05.2019 12:50
#
Není to náhodou nezisková organizace?
David.Kotuzov
17.05.2019 12:52
#
sro, akciovka, organizace ruzny to je jedno, vsechno to jsou firmy ktere plati lidi a proto musi vydelavat penize
Mastný Chobot
17.05.2019 13:03
#
ty máš prehľad, to sa vidí
KKralik77
17.05.2019 13:32
#
Přece sekuriťák z Tesca nebude nějaký blbec.
twelwer
17.05.2019 14:53
#
Johnny Bravo
17.05.2019 16:49
#
Canario
17.05.2019 17:15
#
icka
17.05.2019 17:51
#
TheAdy
17.05.2019 17:55
#
ClancyWiggum
17.05.2019 18:08
#
GabrielBatistuta
17.05.2019 18:38
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:15
#
Arsenalfan
17.05.2019 20:05
#
fenixLFC
17.05.2019 21:03
#
Infi
19.05.2019 13:30
#
PetrJ
17.05.2019 14:26
#
mistr129
17.05.2019 13:36
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:15
#
Abner
17.05.2019 12:53
#
Motívom vzniku UEFA nebolo založiť niečo ako Apple.
David.Kotuzov
17.05.2019 12:59
#
za vsim jsou penize, az budes starsi tak to taky sam uvidis ale ve dvaceti sem si byl taky stejne naivni jako ty takze v pohode
Abner
17.05.2019 13:06
#
Keď som mal 20 rokov, tak ešte žil Brežnev.
Naivný? To už mám dávno za sebou.
Zenthuras
17.05.2019 18:06
#
To nic není. Takový valloire znal Brežněva ještě v plínkách.
Golasso
17.05.2019 13:28
#
To je argument Víš ho*no, kolik tady komu je, ale budeš si vyskakovat . Aby tě ti důchodci brzo nepřeprali, ty moudrý kmete.
ratusek
17.05.2019 13:08
#
a že lámeš nohy důchodcům nebo jim děláš okružní jízdu po městě v kufru auta, to nás nezajímá
PetrJ
17.05.2019 14:27
#
Golasso
17.05.2019 13:22
#
Asi by ses měl dál věnovat lovu hladových gerontů a nerozumovat
cakky
17.05.2019 13:50
#
Nihilister
17.05.2019 14:10
#
Kolik hodí průměrně ty provize za měsíc?
krisa
17.05.2019 14:11
#
asi záleží kolik důchodců dojebeš
kilobyte
17.05.2019 14:16
#
Jestli chytá chudý, kteří kradou, aby přežili, tak bych řekl skoro nic. Protože takovýhle lidi asi na pokutu mít nebudou.
Golasso
17.05.2019 14:18
#
Teď je podle mě hodně důchodců, kteří si vyjedli zásoby na zimu příliš brzo a teď kvůli přetrvávajícímu chladnému počasí pořádají hotové invaze do obchoďáků, kde proti nim stojí jen pár hrdinů s vysílačkou a smlouvou na dobu určitou.
Tipuji to na minimálně 5 grešláků + obdivné pohledy holek z informací k nezaplacení.
Golasso
17.05.2019 14:21
#
Kdo by nevěděl, co je Grešlák, tak jde o pivo za cenu lahve https://www.extra.cz/images/thumbs/06/c9/06c9cbd-127751-dsfsdfsdf-650x0-shrink.png
gambler2000
17.05.2019 15:06
#
vetsina tech duchodcu krade, protoze duchod rvou do matraci, nebo do jim ho seberou pribuzny
Abner
17.05.2019 18:21
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:16
#
Nihilister
17.05.2019 19:46
#
Arsenalfan
17.05.2019 20:12
#
fenixLFC
17.05.2019 21:04
#
matZz
17.05.2019 16:27
#
úplně ho vidím, jak před koncem měsíce vyhlíží v tescu nějakeho nemohoucího stařečka, aby mu nenápadně přihodil do tašky nějaký kozervy a pak si na něho zkušeně počká u pokladny
mistr129
17.05.2019 17:32
#
O co jde? jaksi mi to uniklo
janinho
17.05.2019 15:31
#
dobru kktinu si napisal... to potom nech nedavaju fanusikom ziadne listky... sak ked je UEFA len firma ako kazda ina, tak miesto tych 12 tisic listkov pre tabory finalistov mohli zobrat o to viac sponzorov...

nikto tu nehovori, ze komplet cela kapacita ma byt rozdelena medzi 2 kluby. ale ten nepomer je tento rok kurevsky ocividny. a ide este aj o to ako to ta banda obhajuje... ze by neboli dostatocne kapacity na prepravu fans do baku, ubytovanie a podobne picoviny... to tam potom nemali dat hrat finale ak si myslia toto. lebo nemyslim, ze ti co dostanu sponzorske listky (mimochodom, pocitam ze tretina z nich sa bude predavat na ciernom trhu a to som asi malo povedal) tak pojdu do baku v karavanoch.
wyqinac
17.05.2019 16:41
#
tak nemelo by se to teda hrat na tom nejvetsim stadionu, ktery najdou, aby to melo nejvetsi vydelky?.. Tohle smrdi spis vydelkama pro ten konkretni stat a pro tu organizaci tam, nez pro uefu jako takovou
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:16
#
Lamskej#RMCF
18.05.2019 08:21
#
Ty si Teda jeden z těch debilu, co se sotva podepíšou a chytají i ty lidi kteří si evidentně něco nechtěně někam založili..
Mastný Chobot
17.05.2019 13:03
#
Každopádne ak Mkhi fakt nebude môcť nastúpiť vo finále, tak je to pre UEFA fakt hanba.
krisa
17.05.2019 13:26
#
no hanba bez debat, ovšem z herního hledisko to zas taková tragédie bohužel nebude
Bakary3
17.05.2019 13:50
#
Bude, protože při šířce kádru Arsenalu prostě máš hrozně málo alternativ, jak sestavu poskládat nebo to v průběhu zápasu oživit.
krisa
17.05.2019 14:13
#
myslel jsem to tak, že si už bohužel ani nepamatuju, kdy Henrik něco oživil
cejen13
17.05.2019 14:30
#
To není úplně pravda, letos má za sebou pár skvělejch výkonů. Rozhodně by to pro nás bylo oslabení.
krisa
17.05.2019 14:32
#
pár jich bylo, to souhlasím
PP
17.05.2019 15:18
#
dozadu hraje dobře a poslední zápasy v EL to oživil výborně.
Liveral
17.05.2019 14:50
#
No, když je zraněnej Ramsey, tak byslím že by Miky byl první kandidát na jeho úlohu "nenenechat Jorginha hrát", kterou hrál Ramsey když jsme vyhráli v lize. Když budou chybět oba, už mě nenapadá, kdo jinej by to mohl plnit..
Kucka
17.05.2019 14:58
#
Bakary3
17.05.2019 15:09
#
Tak jestli jde jen o to, tak k Jorginhovi muzes postavit treba Jenkinsona spis ten ofenzivni prinos bude chybet...
Liveral
17.05.2019 15:14
#
No tak jsem to myslel, jen jsem to tam nechal někde mezi radky. Musi to hrat nekdo, kdo to ubeha a zaroven bude prospešnej při přechodu do ofenzivy
Bakary3
17.05.2019 15:28
#
Jasne, ale ze by zrovna mkhi hrac, ktery by mel nekoho fyzicky znicit...
Pokud by to mel byt nekdo, kro otravi nekomu hru a bude platnej na tom ofenzivnim postu i dopredu, tak bych rekl Guendouzi.
Liveral
17.05.2019 15:35
#
Ono myslim že ani neni potřeba fyzicky někoho zničit (ikdyž myslím, že Miky má fyzičku dost dobrou) jako spíš takticky držet správnou pozici po celej zápas s čímž může mít Guendo místama dost problém.

Navíc v tom zápase s Chelsea hráli vlastně všichni 3 výše zmínění a i Ramsey s tím, že to byl diamant pokud se nepletu. Kdybychom to chtěli hrát stejně, tak tam nikoho dalšího kdo by to mohl hrát moc nemáme.
Liveral
17.05.2019 15:39
#
Ty 3 výše zmínění myslím Xhaka, Torreira, Guendo. Nějak se mi tam vytratila část jedný věty
Svatej
17.05.2019 14:12
#
Puskas
17.05.2019 13:19
#
Stejně bude předseda UEFA chrlit chválu na pořadatele.
krisa
17.05.2019 14:33
#
jj, nejlepší finále v historii.. a tak jako při každých OH
DelPiero137
21.05.2019 23:06
#
kilobyte
17.05.2019 13:49
#
Nejvtipnější je vysvětlení proč dostaly kluby jen 12k lístků. Prý protože udělali analýzu a zjistili, že by se tam nedostalo víc než 15k fanoušků.
martakubis
17.05.2019 15:49
#
jj :D :D KOMEDIE
gambler2000
17.05.2019 14:18
#
nejvyssi cas prelozit obe finale do wembley /vyproda ho finale championshipu, nebo snizujou kapacitu /
Obr Koloděj
17.05.2019 14:25
#
Do Wembley
Pokahontas
17.05.2019 14:52
#

Trapnost Arsenalu opravdu nezná mezí...
Představme si analogickou situaci: Finále EL bude v Londýně a postoupí do něj tým Něftči Baku.A jeho zástupci najednou budou chtít po UEFA vysvětlení,proč jako vybrala za hostitele(dáááávno dopředu) právě Londýn,když je to pro fandy Něftči tak šíleně daleko.

Že to zní absurdně ? Samozřejmě.S tím drobným rozdílem,že v případě Arsenalu to není vtip,ale krutá realita. Takovouhle blbost může prohlásit opravdu snad jen Arsenal či jiný anglický klub.
Kritériem je mj.kapacita stadionu a princip rotace,tj.aby se finále nehrála pořád na stejných místech.Baku je z tohoto hlediska výbornou volbou,kapacitu má stadion dostatečně velkou a navíc má Baku s pořádáním velkých sportovních událostí už dobré zkušenosti-v nedávné době např.Evropské hry(2015).
Ale vysvětlujte toto Arsenalu či jíným sebestředným Angličanům,pro které je všechno na východ od La Manche méněcenné



gambler2000
17.05.2019 15:01
#
absurdni je, ze misto 15 listku maj jen 6, protoze se to hraje tam, kde se to hraje
Mastný Chobot
17.05.2019 15:04
#
Skús si prečítať článok a čo Arsenalu vadí, princezná
krisa
17.05.2019 15:11
#
MŮJ NÁZOR: nesmysl. Je velký rozdíl dostat se do Baku a dostat se třeba s přestupem do Londýna. O ubytovacích kapacitách se taky moc nemusíme bavit. Princip rotace, samozřejmě, ať se nehraje na těch samých stadionech ale že to bude po pár letech ve stejné zemi - no a co? Největší šanci dostat se do finále mají týmy ze silných lig, tak to prostě je. Dostat se tam ale není pro nikoho žádná prdel, a když už se to podaří, tak mají fanoušci smůlu, protože se bafuňáři nechali podmáznout a dali finále někam doprdele, kam se ani nedá rozumně dostat - což sami přiznali? Na základě čeho má Azerbajdžán nárok na finále evropské soutěže? že si tam nějaký megaloman nesmyslně postavil obří stadion?
bakasa
17.05.2019 15:22
#
ty seš jinej ocas
martakubis
17.05.2019 15:49
#
jj a představ si, že VŠICHNI hráči týmu budou moci v klidu přijet a to finále si zahrát. To se nedá říci u Mhichitarjana. Takže ne ale opravdu tento argument není dobrý
kilobyte
17.05.2019 15:58
#
Trapný je když si někdo nedokáže přečíst článek a nebo ho pochopit.
kilobyte
17.05.2019 16:06
#
A ještě si představ kdyby se do finále dostali Alashkert a Pjunik a jeho zástupci by najednou chtěli po UEFA vysvětlení, proč vybrala za hostitele Baku, když tam jejich hráči a fandové nemají přístup.
Golasso
17.05.2019 16:07
#
Golasso
17.05.2019 16:06
#
To vypadá na solidní komplex z Anglie a Arsenalu tvl .

Ono stačí vybírat země, kde je stabilní politická situace a nediskriminují se tam některé národnosti. Takových zemí je spousta, nemusí to být Anglie, ale dělat to v takové opičí p*deli je totálně mimo a akorát se na tom někdo solidně napakuje.
martakubis
17.05.2019 16:23
#
přesně
Nikikrew
17.05.2019 16:40
#
Thorrin
17.05.2019 17:07
#
Blaza27
17.05.2019 18:28
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:17
#
to je debil
lampas
17.05.2019 20:19
#
yxcvbnm256
17.05.2019 21:01
#
debílek
fenixLFC
17.05.2019 21:05
#
Benfica
18.05.2019 00:24
#
stavik
17.05.2019 14:53
#
Je docela vtipné, že se ozývají az teď, když jsou ve finále a dřív jim to bylo u zadku.
Kucka
17.05.2019 14:58
#
krisa
17.05.2019 15:03
#
a kdyby se ozvali dřív, tak budeš psát že je vtipné, že se starají o finále, když v něm ještě ani nejsou
vteco
17.05.2019 15:17
#
Mimalu
17.05.2019 15:29
#
Pablos
17.05.2019 15:38
#
stavik
17.05.2019 15:44
#
To fakt ne. Na Katar se taky hodně zemí a hráčů ozvalo, i když nevěděli, jestli se tam vůbec dostanou.
vteco
17.05.2019 18:32
#
Do Kataru jede 32 týmů, do Baku 2.
Godbless
17.05.2019 15:46
#
Sir Ravealot
17.05.2019 15:48
#
wyqinac
17.05.2019 16:44
#
SpartaOvenka
17.05.2019 17:03
#
Canario
17.05.2019 17:18
#
Blaza27
17.05.2019 18:28
#
icka
17.05.2019 18:31
#
Posledni Kovboj
17.05.2019 19:18
#
Svatej
17.05.2019 19:38
#
hezky
pingla
17.05.2019 20:30
#
fenixLFC
17.05.2019 21:05
#
Obr Koloděj
18.05.2019 08:04
#
Infi
19.05.2019 13:34
#
janinho
17.05.2019 15:33
#
dneska je to tu sama perla
martakubis
17.05.2019 15:47
#
a ty by ses neozval, kdyby tvůj hráč v podstatě základní sestavy nemoh hrát a vůbec odjet do země, kde je finále?
Free_player
17.05.2019 15:54
#
ani sami nevěřili, že se tam ocitnou
martakubis
17.05.2019 16:23
#
tak vzhledem k tomu, že to je EL tak naopak to finále Che-Ars každý čekal už od základních skupin
kilobyte
17.05.2019 15:59
#
Nebude to tím, že lístky dostali až když se do toho finále dostali?
Nikikrew
17.05.2019 16:41
#
boze moj to ako vazne?
wyqinac
17.05.2019 16:45
#
Presne, meli napsat uz kdyz byli ve skupinach, ze je to kravina dostat jen 6000 listku na finale! Ale uefa by jim rekla ze ve skupinach je jeste dalsich 31 tymu, takze by vlastne tech 6000 listku na tym bylo jeste moc
Liquid
17.05.2019 17:13
#
Kixi Syhimour
17.05.2019 17:16
#
Kixi Syhimour
17.05.2019 17:18
#
Nicméně zase opravdu nevěděli kolik lístků na finále dostanou. Takže to smysl dává v případě, že Henrik nemůže hrát, ale pravdou je, že takový postup není běžný, takže se ani nedivím a tohle je vcelku normální.
Zdechlina
17.05.2019 17:36
#
Ty si dick a to si jako meli stezovat na finale kdyz byli jeste ve skupine? To by bylo ok, jo?
Amos
18.05.2019 00:12
#
martakubis
17.05.2019 15:44
#
Nechápu, proč to nedají do Wembley. Fanoušci můžou jít pěšky, bude nádherná atmosféra a celý fotbalový svět si to užije
martakubis
17.05.2019 15:46
#
Tak mnohem větší průser je, že Mhichitarjan nemůže jet, protože mu UEFA nezaručí jakožto arméncovi bezpečný vstup do země
Acquanni
17.05.2019 16:38
#
Je to shit a sice má prý UEFA zajistit Henrikovi vízum, ale otázka je, jestli by měl i tak jet do země, kde je díky své národnosti prakticky nepřítelem státu a co udělá UEFA pro opravdu zajištění bezpečnosti. Cár papíru totiž není žádná záruka.
Briggus
17.05.2019 15:50
#
Asi čekali ve finále Dynamo Kyjev a Fenerbahce, aby to měli v nějaké rozumné vzdálenosti...
♥LIVERPOOL - FC♥
17.05.2019 15:51
#
UEFA, běž do p*dele!
Benfica
17.05.2019 16:09
#
Je Azerbajdzan clen UEFA? Je. Je v Baku stadion ktory splna podmienky? Je. Tak nech drzia hubu.. aj v Azerbajdzane su fans ne len v Anglicku, futbal sa nebude riadit podla toho co vyjovuje Anglicanom.. ked sa im nepaci mali sa na to vykaslat.. na mieste UEFY by som im nic nevysvetloval lebo neni co..
martakubis
17.05.2019 16:22
#
Není co?? Ty vole UEFA, která na každém přitepleném videu prohlašuje, equalgame a podobný srance tak spousta fans a hlavně Henrik Mhichitarjan prostě nemůže do této země cestovat, nedostane víza a nezajístí mu bezpečnost. A to na to měli myslet dříve! Tato země politicky nesplňuje požadavky. Nejde primárně o to, že to je daleko.. Arsenal to samozřejmě musel napsat co nejvíc diplomaticky
Duff
17.05.2019 19:22
#
souhlas, fanoušci fotbalu nejsou jenom ožralý pupkatý londýnský primitivové, který kam přijedou se chovají jako arogantní hovada Baku je krásný město s pěkným stadionem a i jiný země v Evropě jako Azerbajdžan si zaslouží finále hostit. Jediná kaňka je ta situace Mchitarjana, to by se stávat nemělo a UEFA to měla řešit dlouho dopředu.
Benfica
18.05.2019 00:19
#
Doriano
18.05.2019 12:18
#
fenixLFC
17.05.2019 21:06
#
je to v prdeli sveta? je
Benfica
18.05.2019 00:19
#
takže teraz nemá byť nikde na východ od Nemecka nejaké finále???
fenixLFC
18.05.2019 02:09
#
vobec by mi to nevadilo
PetrJ
18.05.2019 08:51
#
The Krupy
20.05.2019 11:36
#
martakubis
17.05.2019 16:24
#
V dnešním multikulti hyper super globál světě je tohle na tak vysoké úrovni NAPROSTO nepřijatelné, aby hráč nemohl jít do země si zahrát finále
h8_sfatto
17.05.2019 20:15
#
zakopat do země se můžem jít všichni
Acquanni
17.05.2019 16:53
#
Je to opravdu děsná kravina, je úplně jedno, že mají vyhovující stadion a jsou členem UEFA. Výběr se dělá dva roky předem a přitom UEFA není schopná zjistit, jestli je vůbec možný tam zajistit takový zápas a jak je vidno, tak není. Doprava naprosto nevyřešená, ubytování je taky velká otázka. K tomu politika té země, situace s Henrikem je něco neskutečného na téhle úrovni. Já chápu snahu ukázat velký fotbal i na místech, kde normálně taková úroveň není, ale všechno má mít své meze a po Evropě je spousta stadiónu a měst, kde by nebyly takové problémy s cestováním, ubytováním natož pak problémy s tím, jestli tam vůbec bude moct tým vzít svého hráče. Henrika je mi hrozně líto, je úplně jedno, že ten tým netáhne, je součástí týmu, podílel se ať už více či méně na cestě do finále a pokud UEFA zařídí to vízum, bude před ním dost těžká volba. Může jet do země, která oslavila brutálního vraha jako národního hrdinu, protože doslova zmasakroval nepřítele Arménce a nebo bude sedět doma u televize a případně jen koukat, jak jeho tým slaví s pohárem v ruce. Navíc Henrik není jediný Arménský hráč, který v EL hraje od předkol po finále a navíc Arménské týmy taky v soutěži jsou. A je jedno, že ve skupinách nebyli a je úplně naprosto jedno, jak je nepravděpodobné, že se Arménský klub nebo více jejich hráčů dostane do finále. Jakmile má nějaká země problém s přístupem občanů jiné země z UEFA za své hranice, tak mají být automaticky venku na možnost pořádání. To ať se radši točí dva tři stadiony dokola, než tyhle sračky
maraynwa
17.05.2019 17:16
#
Nihilister
17.05.2019 22:02
#
Jesse Pinkman
19.05.2019 09:57
#
Golasso
20.05.2019 09:40
#
Liquid
17.05.2019 17:14
#
napsal Arsenal, kterému si už na komplikace s cestou do Baku stěžovalo mnoho fanoušků a za který chytá brankář Petr Čech. opravdu nacpat tankistu kamkoliv, jako by to ještě někdo nevěděl
Dratenik
17.05.2019 17:42
#
Baku,výborná volba Henrik Mikhtarian,je téměř doma Arménec.
Zenthuras
17.05.2019 18:09
#
Finálový stadiony by se měli vybírat podle finalistů. Zrovna pro tyhle týmy se nejvíc hodí Wembley.
Atlético de Madrid
17.05.2019 18:17
#
Hezka fantasie ale asi to uplne nejde za tri tydny
Zenthuras
17.05.2019 18:58
#
Tak si předběžně zařídí 4 před semifinále a 3 nakonec vyškrtnou.
Blaza27
17.05.2019 18:30
#
A pak budou rozhodovat měsíc, jako MOL Cup
owny
17.05.2019 19:42
#
ví se to nevím jak dlouho a brečet se bude teď? to už je pozdě
h8_sfatto
17.05.2019 20:14
#
socky z Londýna
Logan
17.05.2019 23:25
#
Ty vole, už když ten stadion vybírali tak přeci museli vědět, že se tam víc fanoušků kvůli tomu jejich letišti a infrastruktuře nedostane, tohle není problém toho, že tam jsou týmy z Londýna. Stalo by se to i kdyby tam byl kdokoliv jiný.
A to ani nemluvím o tom, že tam bued EURO a dokonce QF.
Jak tam jako ty lidi dostanou?! Neuvěřitelný fakt.
UEFA MAFIA
***Chelsea FC***
18.05.2019 02:59
#
LOL, UEFA říká, že se to vybírá s předstihem a nemohli vědět, kdo bide ve finále. To si jako mysleli, že finále bideu hrát někdo z Balkánu nebo Turecka?
RadekVonCZE
19.05.2019 15:55
#
luzaro
18.05.2019 08:17
#
Podle renomovaného novináře stanice ESPN funkcionáři tvrdí, že letiště v Baku nemá kapacitu na to, aby pojalo větší příliv fanoušků.
RadekVonCZE
19.05.2019 15:54
#
Ti Zakavkazští ropáci nepostaví ani pořádný letiště, hlavně že maj stadion. UEFA Moneys
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.