Amatérské soutěže se nedohrají, pohár byl odložen

07.04.2020 12:01, aktualizováno 07.04.2020 12:26 - Aktuality
 
Všechny amatérské fotbalové soutěže v Česku od třetí ligy níže včetně mládežnických byly kvůli pandemii nového typu koronaviru předčasně ukončeny. Rozhodl o tom dnes výkonný výbor Fotbalové asociace ČR. Semifinále a finále domácího poháru vedení FAČR odložilo na neurčito, podle předsedy Martina Malíka by se MOL Cup mohl dohrát v průběhu června.

Konečné pořadí amatérských soutěží zůstane podle aktuálních tabulek k 8. dubnu, kluby nesestoupí ani nepostoupí. Výjimkou budou postupy do profesionálních soutěží - tedy z ČFL a MSFL do druhé ligy, a to za předpokladu, že se druhá nejvyšší soutěž dohraje.

Sportovní akce se v Česku podobně jako v jiných zemích zastavily 12. března, kdy vláda kvůli pandemii vyhlásila nouzový stav. Výkonný výbor se shodl, že pokračování amatérských soutěží, které řídí, by bylo i v nadcházejícím období příliš velkým rizikem a jejich dohrání by ani v létě nebylo možné.

"Nešlo čekat dál a situace se už musela řešit. Mrzí mě, že nám nebylo umožněno dohrát naše soutěže, ale pokud říkáme všichni, že je zdraví v tuto chvíli jednoznačně na prvním místě, musíme se tím stejně jednoznačně řídit i v našich rozhodnutích," uvedl v tiskové zprávě Malík.

Podle něj by se amatérské soutěže musely znovu rozběhnout do 18. dubna, aby se sezona stihla dohrát. "To je podle toho, co vidíme kolem sebe, naprosto nereálné. V oblasti výkonnostního fotbalu na rozdíl od profesionálních soutěží není možné pracovat s velkým množstvím vložených kol v režimu středa-neděle. Lidé, kteří se fotbalem baví a milují ho, budou mít v okamžiku, kdy dojde k rozvolnění stávajících opatření, i jiné starosti," řekl Malík.

"Byla to jedna z nejtěžších situací, které jsme doposud řešili. Týdny jsme s kraji a okresy řešili jednotlivé nastavení a vesměs všechny kraje se shodly, že dohrát tento ročník je prakticky nemožné. Ani v létě. Na rozdíl od profesionálních soutěží řešíme desítky tisíc zápasů, které by v případě jakéhokoliv nakaženého člověka přišly v podstatě vniveč a soutěž by se tak jako tak nedohrála," dodal generální sekretář FAČR Jan Pauly.

Semifinálové zápasy poháru se měly původně hrát 22. dubna a finále 20. května. "V tuto chvíli bohužel nelze predikovat nic konkrétního, ale jsme připraveni na situaci a její vývoj reagovat a program MOL Cupu tak dohrát. Samozřejmě záleží na případném restartu a termínové listině profesionálních soutěží, ale rádi bychom pohárový ročník zakončili ryze sportovní cestou někdy v průběhu června," prohlásil Malík.

První a druhou ligu organizuje Ligová fotbalová asociace, která se bude řídit pokynem Evropské fotbalové unie UEFA a profesionální soutěže se pokusí dohrát. Volné termíny přineslo odložení letního evropského šampionátu na příští rok.

Kvůli pandemii vedení FAČR odložilo valnou hromadu z 29. května na 18. června. "Což bylo druhé datum, které jsme měli v případě nutnosti v Olomouci rezervované. Věřím, že se v této druhé variantě sejdeme v rámci fotbalového hnutí již v mnohem klidnějších časech," uvedl generální sekretář FAČR Jan Pauly.

Výkonný výbor také v souvislosti s koronavirovou krizí rozhodl o prodloužení jarního přestupového okna pro amatéry, které původně vypršelo 31. března, a to až do konce května.

Vedení asociace muselo zrušit některé jednorázové akce, které pořádalo - například mládežnický turnaj Akademie Cup nebo slavnostní vyhlášení Cen Václava Jíry. Výsledky budou oznámeny skromnější formou podobně jako nedávná anketa o fotbalistu roku 2019.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4303
Komentáře (153 / 0 nových)
Greny
07.04.2020 12:02
#
Takze pokud se dohraje FNL a sestoupí Vítkovice tak Blansko může do FNL to by byl mazec
ronaldik
07.04.2020 12:57
#
No v Blansku jsme si to dali jako cíl jara, takže musíme doufat, že se skutečně FNL dohraje
ZB 07
07.04.2020 13:24
#
Fakt tam jsou takový postupový ambice jo?
Greny
07.04.2020 13:28
#
Viděl jsi ten kádr?
Pokud dají do kupy stadion tak to zkusi
ZB 07
07.04.2020 14:11
#
Tak kádr je nabitej, ale i tak jsem to moc nečekal. Bude to úplnej nezvyk mít tolik jihomoravských týmů v profi fotbale, ještě Znojmo by se mělo vykopat z toho pralesa
Doni77
08.04.2020 07:01
#
U Znojma si myslím, že to bude na delší dobu
HonzaBanik
08.04.2020 07:46
#
Proč vlastně to Znojmo má tolik cizáků v kádru? Když mají dobrou mládež nebo to už neplatí? Celkem dost fotbalistů u nich začínalo co jsou teď v profi fotbale. Když jsem se díval na stream, jak proti nim hrálo naše béčko, tak jak v Ostravě, tak ve Znojmě mi vůbec nepřišli jako tým, smutné kde se dostali...
FC Porto FC
08.04.2020 07:49
#
Že prej mohli začít brát hráče až později kvůli penězům a českéj trh byl už rozebranej a nebo že už se dali brát jen volní hráči tak proto
ronaldik
07.04.2020 13:36
#
Před začátkem sezony nebyly, cílem bylo hrát klidný střed, ale když se podzim povedl tak, jak se povedl, tak se v zimní pauze vyhlásil postup jako cíl a řeší se i rychlá rekonstrukce stadionu na Mlýnské tak, aby odpovídal 2. lize.
ZB 07
07.04.2020 14:11
#
tak to jsem rád, snad to vyjde
Obr Koloděj
07.04.2020 13:38
#
Greny
07.04.2020 12:03
#
trevorFCB
07.04.2020 12:59
#
On vypadá jak slušný pankac
HalaMadrid_Flx
07.04.2020 12:08
#
Jako jsou to malé věci, věřím, že podzim už bude v pohodě a těch pár měsíců bez fotbalu se snad zvládnout dá... ALE bude to šílené, budu mít najednou strašně hodně času, 3 dny tréninky + zápas o víkendu.. pfff.

A každopádně, je tu někdo, kdo byl třeba na sestupu a strašně mu to pomůže a nebo někdo, kdo si šel čistě pro postup, měl pro to ready finance, nahrané body a teď je v prdeli? My jsme naštěstí 6. takže chill
dave30
07.04.2020 12:18
#
Je to strašné. Někdo narval do postupu z okresu "strašné" prachy a vše na hovno. A příští rok nanovo...
REPLIKATOR
07.04.2020 12:57
#
Dobře jim tak. Rvát v okresu do fotbalu prachy
dave30
07.04.2020 13:06
#
Já hodně rád objíždím po okolí okres a 1.B třídu. Super atmosféra, spousta známých, pivečko, cigáro, makrela... Ale co se tam někdy děje na hřišti, to ti rozum nebere. Ale za týden jedu zas. Lepší, než kaprliga...
EAG le grand amour
07.04.2020 13:13
#
makrela?
Mirek na tenisu
07.04.2020 16:00
#
Pozor na salmonelu, chlapi!
dave30
07.04.2020 21:24
#
Za těch téměř 50 let jsem jich již snědl pěkné hejno a pořád dobrý. A teď, když mají hospody jenom okýnka, tak si jejich pečením někteří přivydělávají...
REPLIKATOR
07.04.2020 13:15
#
Nemám nic proti sponzorování fotbalu na okresní úrovni a udržování chodu klubu. Mně vadí jenom ty případy, kdy si nějaký místní boss honí ego, vráží do fotbalu "strašné" prachy, nakoupí hráče po okolí a platí jim v blbým okresu za zápasy, aby se vyšvihli na pár let do nějaké 1.B třídy. Většinou takové kluby ani nemají mládež.
dave30
07.04.2020 15:34
#
Na to jsem právě narážel tím "co se tam někdy děje"... Ale jak jinak říkám, atmosféra skvělá (většina lidí v hledišti i na hřišti se zná, jedno jestli domácí, nebo host), takže pokud to někdo takto blbě nehrotí, tak skvělá zábava (obzvlášť pro mě nezaujatého).
Bakary3
08.04.2020 06:50
#
demence
12janjde
07.04.2020 20:04
#
To je v prdeli,to teď nedohrajou ani ten okresní pohár?To jsou hovada,ať jde to prdele,ten fotbalový svaz,co si teď říká jaksi asociace,či tak nějak,to je svinstvo,jaké nemá v historii sportu obdoby .Jsem se těšil,že se konečně podívám na sport a hovno,oni to všechno zruší,to jsou parchanti,postřílet všechny ty zasrané sportovní činovníky
dave30
07.04.2020 12:20
#
Myslíš, že někteří rozhodčí budou muset vracet peníze???
D4ve
07.04.2020 12:41
#
RM1999
07.04.2020 12:48
#
Jestli jsou féroví, tak by měli.
REPLIKATOR
07.04.2020 12:58
#
féroví rozhodčí
dave30
07.04.2020 13:06
#
To je takový "protimluv".
8lampard8
07.04.2020 13:08
#
kvalitní oxymorón
REPLIKATOR
07.04.2020 12:58
#
soukup
07.04.2020 12:43
#
a že máš teď spoustu možností, jak ten volný čas využít
smazaný uživatel
07.04.2020 12:54
#
My jsme byli v kraji 1. o nějakých 12 bodů a chtěli jsme do Divize
Fedro
07.04.2020 12:55
#
My byli na sestup, asi 7 bodů od prvního nad náma, přes zimu se vyměnil trenér - novej má ambice a tréninkový jednotky pomalu na divizi - přivedlo se snad 7 novejch koní, odehrály se 4 přáteláky snad a tejden před startem konec a teď jsme zachráněný. Ani plánovaná přivítací chlastačka se nestihla udělat. Tak snad dostanem od vedení aspoň prémie za záchranu a rovnou to tam pošlem na rozlučce, což bude zároveň i přivítačka
REPLIKATOR
07.04.2020 12:59
#
TurboPlastik
07.04.2020 19:45
#
Za koho hraješ?
dadoprso
07.04.2020 13:34
#
U nás v soutěži byl po 13.kolech na sestupovém místě tým bez jediného bodu a skóre 13:71, po podzimu snad ani oni nevěřily, že mají aspoň minimální šanci se zachránit
Greny
07.04.2020 13:48
#
V suchym triku
TurboPlastik
07.04.2020 19:47
#
Myslím, že v létě půjde před losovacím aktivem souteze mezi kluby prohodit. Třeba tebou zmiňovaný klub rád půjde o soutěž níž a někdo, kdo byl na postup půjde místo něj
Studni
07.04.2020 19:21
#
My postoupit nechtěli, ale obhájili jsme titul
oli9
07.04.2020 12:16
#
Tak my ani nezačali hrát
luismiksak
07.04.2020 12:16
#
Mates28
07.04.2020 12:23
#
Díky bohu za náš prales..jako představit si že bych od začátku ledna jak kokot dřel v přípravě 3 měsíce a pak se to zrušilo, to by mě jeblo
tomegg
07.04.2020 12:48
#
Já to tak nějak tušil, proto jsem ani nezačal s přípravou
REPLIKATOR
07.04.2020 12:59
#
Obr Koloděj
07.04.2020 13:39
#
andrew96
07.04.2020 14:29
#
r.mrazik
07.04.2020 16:16
#
ratusek
07.04.2020 17:07
#
8lampard8
07.04.2020 18:17
#
soukup
07.04.2020 20:01
#
Infi
08.04.2020 15:04
#
FC Porto FC
07.04.2020 14:29
#
Hrajeme trojku což je prales a příprava nám taky začala v lednu :D
Greny
07.04.2020 18:42
#
Nám myslím taky těžko říct od konce října jsem tam nebyl.. samozřejmě skrze zranění a po zotavení mám individuál
TurboPlastik
07.04.2020 19:49
#
Musis být v kolektivu oblíbený, kdyz při zranění se nepřijdes na spoluhráče ani podívat
Greny
07.04.2020 19:54
#
Tak sezóna končila dva týdny na to by oko.. tak to nepřicházelo vůbec v úvahu že bych se s pretrhanyma vázama v kotníku a nastiplou lýtkovou kostí jel podívat někam 15 km na ten náš okres
Stana95
08.04.2020 10:07
#
nejsi náhodou někde od Boskovic?
Greny
08.04.2020 13:28
#
oli9
07.04.2020 14:34
#
My začali tréningy, stihli 2 přáteláky a nic víc.. Ale spíš jsem se moc těšil navíc v tomto počasí... Šlo o to se hýbat a zahrát si
HalaMadrid_Flx
07.04.2020 19:28
#
pingla
08.04.2020 09:49
#
VP85
07.04.2020 19:51
#
No my měli celou přípravu slušně odmakanou, soustředění, asi 8 přáteláků. Kluci chodili zodpovědně. A vše je to v háji. Nu což. V létě další dril.
mistr129
07.04.2020 19:56
#
My 4 přáteláky, tréninky od začátku ledna, soustředění... tolik přípravy ostatní týmy v IV. třídě nemají ani za 5 sezón
mazinho24
07.04.2020 12:23
#
DOTAZ: Je možnost, že by se postoupilo, když by se kluby ve vyšší soutěži z jakýchkoliv důvodů odhlásily a přihlásily třeba nižší soutěž? Např. z divize se odhlásí kvůli financím klub a přihlásí okres. V tom případě by postupoval první z kraje? Pochopil jsem, že tabulky soutěží zůstávají k 8.dubnu. Takže první by v tomhle případě mohl postoupit? A pak by to šlo řetězovou reakcí zespodu nahoru?
Mates28
07.04.2020 12:26
#
To bejvá normální rok co rok tohle
mazinho24
07.04.2020 12:54
#
Jo jasný, takže ty týmy na prvních místech pořád ještě naději mají, že půjdou vejš....záleží, kdo a jak moc bude odhlašovat-myslím, že v těch vyšších soutěžích to může bejt celkem realny, to odhlašování, a to vzhledem k nejistý ekonomický situaci. Místní podnikatele asi radši budou peníze držet a vyčkávat, jak se situace vyvine, než slibovat fotbalovým klubům peníze na příští rok.
dave30
07.04.2020 13:02
#
Myslím, že se najdou kluby, které "investovaly" spoustu peněz do postupu a teď toto... No a v příští sezóně cesta do pralea (po odstoupení ze soutěže bys měl začínat v té nejnižší)...
Kuba408
07.04.2020 14:04
#
když hraješ ve třetí A třídě tak máš skoro každý rok nového soupeře :D
eleven11
07.04.2020 12:47
#
A to vypadnu traja z FNL alebo bude dodatočný zápas víťaza A a B skupiny ČFL?
Greny
07.04.2020 13:00
#
Když z FNL spadnou dva moravské celky postupují dva z MSFL
Když jeden a jeden tak asi si dají playoff když dva české kluby je to vyreseno
ZB 07
07.04.2020 12:51
#
Asi správné rozhodnutí, já věřím tomu, že v půlce května by se profesionální soutěže bez diváků mohly rozběhnout.
ratusek
07.04.2020 12:55
#
sima.vok
07.04.2020 13:38
#
bylo by to pěkný
Losinho
07.04.2020 14:32
#
smazaný uživatel
08.04.2020 08:31
#
Alan_Shearer
07.04.2020 12:55
#
OT: ten isport zebricek 100 nejlepsich ligovych hracu zatim to vyslo do 54. mista, ale je tam fakt spousta absurdit a pokladu
mazinho24
07.04.2020 12:56
#
ten byl sestavenej na základě dotazníků pro trenéry a kapitány atd. nebo se pletu? Někde jsem čet, že Gula dal do první 11 všechno Plzeňáky
Stannis Baratheon
07.04.2020 13:13
#
Je to neskutečná blbost. Když se kouknu co za hráče je před Teclem nebo Breitem... Chytil který odehrál asi 5 zápasů..
Momo9
08.04.2020 08:04
#
Tak zrovna pred Teclem by mohl byt kdokoliv s jakymkoliv poctem zapasu.
HonzaBanik
07.04.2020 13:23
#
Počítám s tím, že se nestihne ani FNL dohrát...Takže mám otázku, když Vítkovice nezískají licenci pro následující sezónu(pravděpodobné), tak je nahradí Blansko nebo naše béčko, že by to od nich Brabec koupil? Stejně už jsou teď Vítkovice našim neoficiálním béčkem, tak proč tam nemít oficiální...
Elliasson
07.04.2020 22:17
#
Jestli ať Brabec něco koupí, tak ať to je licence Hanácké Slavie Kroměříž v druhé lize. // PS: Proč jsem si rýpnul? Protože bydlí v Kroměříži.
Momo9
08.04.2020 08:03
#
A kde tu licenci kromcl vezme?
sima.vok
07.04.2020 13:41
#
Takže Blansko, Táborsko a Zápy do FNL? Táborsko a Blansko asi v pohodě, ale Zápy s 868 obyvateli ve druhý lize by byl fakt extrém
Greny
07.04.2020 13:49
#
Blansko musí opravit jeden ze stadionu paradoxně to bude třeň kde teď nehrají
Záleží zda se dohraje FNL pokud ano tak i bude záležet kdo spadne
Shevchenko
07.04.2020 13:56
#
Můžou postoupit jen dva.
trevorFCB
07.04.2020 14:21
#
Zapy určitě ne. Neměli by kde hrát. A pokud přijde krize, nemají na to to finančně utáhnout.
Vicky
07.04.2020 21:34
#
Je vidět, že o nich nic nevíš. S financemi problém mít nebudou...
Elliasson
07.04.2020 22:18
#
Kdo vlastní Zápy? Je to nějaký hodně bohatý člověk?
Obr Koloděj
07.04.2020 23:04
#
Zápy jsou prý velký zákulisní hráč ve 3. lize. Tu a tam se "omylem" stane, že jim pomůže sudí
Vicky
07.04.2020 23:14
#
Tu a tam, skoro každý zápas . Malé hřiště, moc standartek ( a důrazní hráči Duben a Matějka)...když nepomůže ani to, tak čk, penalta...
Obr Koloděj
08.04.2020 15:07
#
Duben je blázen
martin1
07.04.2020 23:19
#
Stejně tak dřív Jirny, ale na ně už došlo.
Obr Koloděj
08.04.2020 15:06
#
Vicky
07.04.2020 23:09
#
Nejsem si jistý, jestli bývalý, nebo ještě je starosta. Vydělal na prodeji pozemků. Má velkou firmu na výrobu hnojiv. S financemi problém určitě není....Navíc je strašně silný v zákulisí Vím, že se dřív řesilo, že chtěl hrát 2.ligu v Xaverově...
trevorFCB
08.04.2020 04:58
#
Kdyby byl tak silný v zákulisí, tak tu druhou ligu už hráli.
Zapy mám asi 15 km od bydliště, mám tam známé, jen tak z prstu bych si to nevycucal...

Zapy jsou něco jako svého času vedlejší Jirny.
Shevchenko
08.04.2020 10:37
#
To musí být solidní pračka peněz ne?
trevorFCB
08.04.2020 10:44
#
Kdo ví.
Ale Zápy jedou v notách jako ty Jirny. K nim se moc týmům nechce.
Co z toho má ten majitel, když ví, že strop je třetí liga, bůh ví.
Možná i ta tvá dedukce.

Ale co mne překvapilo, že Kapr se stále angažuje ve fotbale. V ženském. FC Praha (je) byl jeho tým. Hrály taky na střížkovském stadioně.
A teď se spekuluje, že prodá licenci do Boleslavi, pač každý prvoligový klub by měl mít i dívčí odnož. Ale hrát by se mělo stále na Střížkově.
trevorFCB
08.04.2020 11:30
#
Hm...
O tom sem neměl vůbec šajna.
stas87
07.04.2020 14:41
#
Nemusíš mat na určitej úrovni mládež? Či sa to týka len najvyššej súťaže?
andrew96
07.04.2020 14:49
#
Blšany, Jakubčovice...pár podobně velkých se už našlo.
trevorFCB
07.04.2020 14:56
#
Zapy měli hrát druhou ligu v té sezóně, co i Baník. Ale neměli to kde odehrát. Zkoušeli se domluvit v nedalekém Brandýse nad Labem, ale tehdejší regule jim to nedovolili, pac tam byla nějaká určena kilometrova vzdálenost, kde můžeš své zápasy případně odehrát, když domácí stánek neodpovídá regulim, což neodpovídá.
luismiksak
07.04.2020 20:35
#
Drnovice
trevorFCB
08.04.2020 04:58
#
smazaný uživatel
07.04.2020 14:04
#
To budou muset chlapi az do leta zustavat v nedeli s manzelkama u tv
REPLIKATOR
07.04.2020 15:13
#
To bude rozvodů
r.mrazik
07.04.2020 16:16
#
a alkoholiku...
cristiano.K.
07.04.2020 22:04
#
smazaný uživatel
08.04.2020 08:30
#
A děcek.
lenckoj
07.04.2020 16:49
#
OT: Zdravím vespolek, před pár týdnama jsem tu sdílel dotazník k diplomce a dost jste mi pomohli. Chtěl bych vás teda ještě raz poprosit o pomoc tentokrát je to dotazník pro bakalářku mojí přítelkyně a potřebuje přidat mužské respondenty ať vyváží vzorek. Díky moc.

Dotazník je o raw stravování. https://forms.gle/RDK6SZQHGsDRKNTL6
Spalovač šancí
07.04.2020 17:26
#
Doplněním mužů to sice bude vyvážený, ale naprosto nereprezentativní
dondinho
07.04.2020 19:08
#
to už musej bejt kuchařky taky študovaný na univerzitě či co ?
Momo9
08.04.2020 08:02
#
Raw kucharky to je teprve kumst.. Uvarit bez sporaku.
ratusek
07.04.2020 19:20
#
některý otázky jsou uplně mimo a celkově ten dotazník je takový všelijaký, ale vyplnil jsem to
oli9
07.04.2020 19:57
#
Máš to tam... To je fakt kopr doba když vyplňuju takové dotazníky na EF
fabec1222
07.04.2020 22:04
#
Foto přitelkyně?
ratusek
08.04.2020 09:57
#
mojmira
08.04.2020 10:29
#
Si snad najdeš sám ne? Jméno má v tom dotazníku hned na začátku na na FB vyjela první ...
fabec1222
08.04.2020 11:12
#
Alan_Shearer
07.04.2020 21:46
#
Nevidel nekdo na Netflixu Maradona in Mexico? Stoji to za to? A jeste zvazuju dokument o Griezmannovi.
r.mrazik
07.04.2020 23:38
#
Však na něm není nic zajímavého kromě té jeho idiotske oslavy gólů ne?
Jinak spíš The english game o počátcích fotbalu
Alan_Shearer
08.04.2020 09:51
#
Mam prave obavy, ze to bude spis smutnej pohled no
Momo9
08.04.2020 08:01
#
Videl jsem prvni dil a je to spis smutny. Prezranej vycpelej vysmazenec zije z toho ze jihoamericani jsou vyjebani a maji ho lorad za boha. Nektery veci jsou tam dobry, porad je to o fotbale, ale videt jeho je utrpeni.
Nejlepsi rozhodne Sunderland till I die i kdyby te Sunderland nezajimal, uz vysla druha rada a je jeste lepsi nez prvni..
Alan_Shearer
08.04.2020 09:49
#
Sunderland jsem zkouknul hned, druha serie top, ale prvni me bavila o krapet vic.
Mustang™
08.04.2020 10:17
#
To si trošku protiřečíš ne? Jak může být druhá top, když se ti první líbila víc. To bude spíš top ta první ne?
Momo9
08.04.2020 10:18
#
Asi ze top jsou obe a jedna je vic top? Smarja.
Mustang™
08.04.2020 10:20
#
Top je vždy jen jedna věc. Smarja.
Momo9
08.04.2020 12:05
#
Ale takhle se to uz prece davno nemysli todlencto ty trdlo..
clovek1
08.04.2020 10:47
#
Doni77
08.04.2020 08:06
#
Když jsi u toho Netflixu, viděl jsi Hru z Anglie? Stojí za to? Mám ji v plánu jakmile se dodívu na nové série La casa de papel a Sunderland Till I die ...
Alan_Shearer
08.04.2020 09:52
#
Jeste nevidel, ale brzy to zhlednu. A La casa de papel je taky na seznamu, jen me trosku sere ze uz je to trosku delsi serial.
smazaný uživatel
08.04.2020 08:29
#
Griezmann je stále aktivní fotbalista a má dokument? Ještě bych to pochopil u CR7, který je opravdu fenomén a legenda. Ale Griezmann?
Alan_Shearer
08.04.2020 09:49
#
Taky jsem byl prekvapenej no ale treba to bude dobry ...
Momo9
08.04.2020 10:19
#
Taky moc nechapu proc zrovna on a hlavne nikdo jinej krome nej.. Kdyby jich tocili takovych vic tak super ale mit jenom jeden o Griezovi.. Nejak me nelaka se na to podivat
12janjde
07.04.2020 21:55
#
Nehorázné svinstvo,to jako budem rok bez fotbalu? To jako nemůžou dohrát aspoň okresní poháry?To by je zabilo,kdyby ta 2 zbývající kola dohráli?
smazaný uživatel
08.04.2020 08:28
#
Možná nejen tento rok. Otázka, co za sračku v Číně zdrhlo.
12janjde
08.04.2020 15:17
#
Však právě,proto nechápu,to idiotské rozhodnutí všechny soutěže zrušit a pak zas začít od 0,pak zas přijde po pár měsících nějaký nový virus a zase se všechno zruší a zase se nic nedohraje,ti sportovní funkcionáři jsou úplní debilové,měli by je všechny pověsit
Doni77
08.04.2020 07:10
#
Jak to je s postupem ze třetí ligy? Pokud by dalších 10 let z druhé ligy padaly jen týmy z Čech znamená to, že vítězové MSFL mají 10 let smůlu?
Mustang™
08.04.2020 07:51
#
Ne Vždy postoupí jak tým ČFL tak z MSFL. A potom jsou mimořádné postupy z divizí atd, když by v MSFL bylo o tým méně.
Doni77
08.04.2020 08:04
#
Na idnesu bylo napsáno tohle:

Generální sekretář asociace Jan Pauly uvádí, že pokud by z druhé ligy (FNL) spadly dva české týmy, nahoru by mohl Jablonec B a Táborsko. Pakliže by sestupovaly dva moravské, postoupí Blansko a další celek z MSFL. Podle pořadí mají první nárok Petřkovice.

Když spadne jeden český a jeden moravský celek, půjde do profesionální soutěže Blansko a z ČFL tým s vyšším počtem bodů, což je Táborsko.

Z tohoto mi vychází výše zmíněné, rád bych si to nechal vysvětlit, třeba jsem to jen zle pochopil ...
Mustang™
08.04.2020 09:13
#
Ano, letos by to bylo takhle. Ale další roky, když už bude kompletně odehraná sezónu, by se postupovalo podle klasické postupového klíče. Tzn. vítěz MSFL musí postoupit, i kdyby nesestoupil moravský tým.
Doni77
08.04.2020 10:00
#
Jo takhle, potom to dává smysl, i když to v tomhle případě mají zase týmy z Čech ztížené, protože z 32 týmů postoupí jediný. A nevíš ještě, zda by mezi těmi ČFL skupinami bylo play-off nebo by šel nahoru tým s více body? Díky za vysvětlení.
Mustang™
08.04.2020 10:15
#
Tak zas takhle dopodrobna to neznám. Ale předpokládám, že když je sezóna ukončena, tak ani žádný play-off nebude. Pravděpodobně se spojí tabulky a postoupí tým s nejvíce dosud nahranými body (případně dva první, když nesestoupí moravský tým). ČFL nesleduji, takže ani nevím, jak by to bylo, kdyby se to dohrálo. Jestli by postupovaly dva první z každé skupiny, nebo jestli by bylo nějaké play-off.
Shevchenko
08.04.2020 10:34
#
Bylo by play-off mezi vítězi skupin, a nefér to není, ještě nedávno měla ČFL 18 týmů.
12janjde
08.04.2020 15:15
#
A co když spadne slezský?
ronaldik
08.04.2020 16:54
#
M---S----FL
Greny
08.04.2020 08:43
#
ne letos bude zalezet zda se FNL dohraje a kdo z ni spadne
Mustang™
08.04.2020 09:13
#
viz výš. Letos ano, ale Doni psal o následujících 10 letech..
smazaný uživatel
08.04.2020 08:26
#
Ale UEFA a FIFA říkali, že by se mělo dohrát.
Momo9
08.04.2020 12:11
#
Ty tak zajimaji nase amatersky souteze.. Proboha proc neni internet az od 18 let.. To se neda...
12janjde
08.04.2020 15:19
#
Jo,celou dobu slibovali,že se všechno dohraje a nakonec se nedohraje téměř nic,nehorázné svinstvo
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.