Altach zlákal dalšího Čecha, hostovat přichází Voříšek

28.01.2009 09:51 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (84 / 0 nových)
cerwi
28.01.2009 10:01
#
nečekaně
smazaný uživatel
28.01.2009 10:06
#
sice to jsou spartani,ale altach dobře posílil.vořech není špatný.jun sice k ničemu,ale došek s kiselem...to se dá
smazaný uživatel
28.01.2009 10:16
#
nikde neni psáno že by Došek a Kisel mělí jít do Altachu. Jednaj o angažmá....ale s jinýma klubama
smazaný uživatel
28.01.2009 10:13
#
hostování....dobrá volba pro Spartu. Neměl by odcházet vůbec, ale takhle doufam že se za půl roku vrátí
smazaný uživatel
28.01.2009 10:29
#
To by byl velkej d...., jestli by se Voříšek vrátil!!!!!!! Už dvakkrát ho kopli do zadku a poslali ho pryč, kdyby ho za půl roku vzali zpět tak by ho zase po nějaký chvíli vzali zpět. Teď je řada na Voříškovi, aby dokázal Spartě co je to za hráče.
smazaný uživatel
28.01.2009 10:30
#
Sry nemělo tam bejt po druhý vzali zpět, ale zase by ho vyhodili.
smazaný uživatel
28.01.2009 10:32
#
Voříšek byl zbytečnej navíc už mu bude 30 stejně jako kisel nebo došek už by měli odejít.Ale Chovanec si dost protiřečí,chce dávat šance mladým,kvůli tomu vyhodí nejlepšího českýho trenéra Lavičku a on pouští Kůdelu,Kroba,Bira,Beutela a podobne,nejraději bych ho tam neviděl.
smazaný uživatel
28.01.2009 10:36
#
A co znamená, když je hráčovi 30. To je jako do šrotu. On ve 30 letech jako nemá na českou ligu? Podle mě hráč ve 30 je v nejlepším období a měl by dostávat více šancí!
smazaný uživatel
28.01.2009 10:32
#
kam přestoupil beutel a bíro????
smazaný uživatel
28.01.2009 12:14
#
To si děláš Legraci ne?Ve 30 letech v nejlepším věku?Ve 30 už se nemůže dál z lepšovat,ideální věk je tak kolem 25 ale ve 30?to mě fakt rozesmálo.Neříkám,že je do šrotu,do těch 33let se ještě dá hrát na top úrovni pak už jsou dolu,každý neni jako Maldini nebo Nedvěd.Taky neříkám,že nemá na českou ligu,t určitě má ale pro spartu je přebytečný e dvou duvodu.Přišel hubník,který bude hrát v základu,přišel pamič který tež bude hrat v zakladu a za druhe jak jiste vis vedeni chce davat prednost mladsim hracum a to rozhodne neni.Vorisek rozhodne nema takove kvality jako treba repka nebo berger ikdyž je o pal let mladsi.A dle mého názoru Voříšek není nic extra,treba kudela by v budoucnu jeho kvalit take dosahl mozna že i vice.vorisek mel dost casu prokazat sve kvality a jaka byla sparta s voriskem v zakladu?Tragicka.Nerikam,že je to jeho vina to rozhodne ne,ale me nijak neuchvatil a treba rajnoch,kostal by byli mnohem lepsi nez vorisek.To je muj nazor.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:01
#
smazaný uživatel
28.01.2009 12:16
#
A Beutel a biro podle me neprestoupili nikam,proste dostali vyhazov a hledaji si neco noveho,si teda myslim,presne nevim jak to snima je.
smazaný uživatel
28.01.2009 12:32
#
spartu snad nikdy nepochopím... slepička a voříšek patřili na podzim mezi nejlepší její hráče a obou se zbavila, i když u slepičky to bylo asi i s vidinou tučnýho balíku z dinama...vyhazov voříška ale fakt nechápu... podle mě je hráč buď dobrej a nebo prostě špatnej a pokud třeba takovej kisel dokázal být v určitý době jedním z nejlepších středopolařů v lize (v dresu bohemky, ale i liberce) tak prostě nechápu, proč by to nedokázal i v rudým dresu... ale to je můj názor...stejný došek..podle mě...
smazaný uživatel
28.01.2009 12:44
#
Ale víš vůbec kolik dostala Sparta za Slepičku?Asi nevíš,když říkáš,že ho prodala vidinou tučného obnosu.Prodala ho za 25mil a to je u tebe dost peněz?Podle mě ne a Slepička měl větší cenu,když necid šel za 100mil,což už je dost peněz.A došek nehrál v základu a navíc ten system,tery se hraje na doška je špatný,fotbal by se měl hrat pro divaky a nějaký nakopávany mice na doska nikdo neni zvědavej,nevim jak teda ostatní ale já ne.Stim Kiselem souhlasim,jeho střely zdálky jsou výborný a podle mého názoru měl dostávat více příležitostí hrát v základu.Ale Došek a Voříšek teda ne.
georgeo
28.01.2009 12:56
#
nauč se reagovat, at všichni víme k čemu se vůbec vyjadřuješ
smazaný uživatel
28.01.2009 12:57
#
Ticho, nebo tě černý drak sežehne svým ohnivým plamenem
georgeo
28.01.2009 13:02
#
smazaný uživatel
28.01.2009 13:06
#
Já přece nemůžu za to,že jsi nechápavej,stim by jsi měl něco dělat ty a né já
smazaný uživatel
28.01.2009 13:09
#
georgeo
28.01.2009 14:22
#
nechápavej??? já to chápu, ale je tady určitá posloupnost příspěvků, ale jestli ti to dělá problém pochopit, tak je to tvůj problém
smazaný uživatel
28.01.2009 14:29
#
Klídek,polepším se.
georgeo
28.01.2009 14:32
#
smazaný uživatel
28.01.2009 12:59
#
Moc ti teda nerozumim, ale podle mě je prostě Voříšek pro Spartu dobrej, a když už se prosazuje do základu tak ho Sparta sviňsky odkopne. Je to opravdu hnusné a odporné jednání a říkej si co chceš a Voříšek byl pro Spartu v tomhle těžkém období lepší jak Kudela, Slepička, Berger prostě Spartu držel a ta mu za odměnu udělá tohle?????????????????????????
soukup
28.01.2009 13:07
#
Lepší než Slepička a Berger? sice Voříšek nehrál nijak tragicky, ale na základ v týmu kterej chce hrát o poháry to rozhodně nebylo, na lavičku by jim byl sice asi dobrej, ale proč tam držet 30ti letýho borca s určitě ne zrovna malým platem?
smazaný uživatel
28.01.2009 13:08
#
Voříšek hrál jako jeden z mála ze Sparty dobře.. Proč tedy vyhazovat jednoho ze 3 nejlepších hráčů?
smazaný uživatel
28.01.2009 13:18
#
Upřímně řečeno,nikdo ze Sparty nehrál dobře,aspon ne tak dobře jak by měli,vždyt Sparta je Sparta a né žádný podřadný klub,každýmu se někdy nedaří ale Spartě se nedaí už několik let a to je dost na takový klub,pokud to půjde takhle dál tak si jí nikdo už ani nevšimne a tím,že Vedení vykopne hráče nebo trenéry ak tm se v této situaci nic nevyřeší,měli změnit vedení a když ne tak měli dát šanci Lavičkovi a né ho po pár kolech vyhodit,vždyt to je strašný.Navíchrát s jedním útočníkem je podle mě pro spartu špatný.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:22
#
Tak to je Tvůj 1. příspěvek dneska se kterým souhlasím...
Nesouhlasím, ale s tim, že by měl Vořech jít pryč kvůli tomu, že je mu 30 let.. Sparta teď potřebuje hlavně hráe, kteří budou na daným postu špička, aby se vyhrabali ode dna a ne zkoušet na postu mladý hráče i za cenu ztracených bodů...Voříšek hrál opravdu dobře..
smazaný uživatel
28.01.2009 13:27
#
Ale já jsem neřekl,že by měl Voříšek odejít proto,že mu bude 30.Psal jsem,že když na to bude mít tak může hrát třeba i v 35 jao třeba Řepka nebo Berger,kterýmu taky brzo bude.Ale i když Voříšek hrál dobře,myslíš si,že to pro Spartu stačí??Že stím porazí třeba slávii,která je v pohodě,má hráče,body,peníze apodobně.A na poháry,Uefa nebo LM,myslíš,že na to Voříšek stačí?Vždyt jsou i lepší ež je Voříšek,Třeba ten Rajnoch,ten by pro spartu nebyl přínosem??
smazaný uživatel
28.01.2009 13:32
#
Tak Voříšek byl nejlepší když hrál pravým beku a tam Rajnoch nehraje.. tak já si myslim, že by hlavně Sparta neměla prodávat ty nejlepší hráče a nechávat si tam ten plevel jako třeba Holenda, Kučera, Had..
smazaný uživatel
28.01.2009 13:42
#
No jo ale Voříšek hrál taky spoustu zápasů na stoperu vedle řepky a na pravo může hrát Kladrubský,kteý taky nehrl špatně a je mladý a kvalitu na základ má.To je sice ravd,že by si sparta neměla nechávat hráče jako hada,holendu nebo kučeru,ale těch hráčů co ve spartě nemají co dělat je víc,mnohem víc.Ta obrana,vlastně celý tým ja každý rok úplně jiný,hráči se přece nemůžou sehát tak není divu,že to spartě nejde.Nemám rád slavii,ještě hůř,nesnášim slávii ale vtuo chvíli je mnohem lepší než Sparta,netěší mě to,ale je to pravda.A Sparta by stim měla hodně rychle něco udělat.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:51
#
Určitě by ale neměla prodávat nejlepší hráče Kladrubský je lepší vlevo, vpravo sem ho snad ani neviděl Tak snad José ví co dělá, na kraji obrany se prý celkem uchytil Kušnír, ale bojim se aby to nebyla jen nějaká záplata..
smazaný uživatel
28.01.2009 14:04
#
No jo ale Kušnír na kraji obrany? Vím,že ho tam zkouší,ale podle mě to je jako stim Radzineviciusem nebo jak se to pise,z Liberce.Kušnír je ofenzivní záložník tak si myslím,že by měl problémy s obranou,ale je rychlej a hbitej,ale do obrany?Měl zůstat Pospěch a Kadlec,Každý z český ligy musí prodávat své nejlepší hráče,pokud teda nějaké má Obzvláště když ted Sparta vyhořela v LM a UEFA,nutno dodat,že několik let za sebou,což jí přece jenom poznamená.Ty doby kdy jsme měli v týmu Nedvěda,Čecha Rosickýho nebo Poborskýho ty už jsou dávno pryč a už nebudou,bude jenom hůř,nejen se Spartou,ale s celým českým fotbalem,když budou kluby prodávat své nejlepší hráče.Vidina peněz je hold silnější než věrnost a fanoušci.
smazaný uživatel
28.01.2009 14:10
#
Tak mně se trochu zdá, že se Chovanec trochu zhlédl v barce a bude chtít hrát na pravého beka jako falešné křídlo a v obraně zůstane defenzivnější Řepka, Hubník a Pamič, prostě se bude ten herní systém odvíjet od zápasu a situace..
Situaci bych neviděl zase tak černě, všechny velké kluby si procházejí krizemi...
smazaný uživatel
28.01.2009 14:28
#
No jo ale krize Sparty trvá už několik let
smazaný uživatel
28.01.2009 14:32
#
Neboj.. zase tak hrozný to není.. Jenom jsme zvyklí pořád vyhrávat, což teď bude těžší a těžší, ale i když je Slavie na tom herně líp, tak největší klub, který má největší zvuk v cizině je Sparta
smazaný uživatel
28.01.2009 14:41
#
No jo ale na jak dlouho?musíš přiznat,že jestli Sparta takhle bude pokračovat dál tak se o brzy změní.Za pár let vyhodila tolik trenérů,hráčů a co ztoho má?Lidi si jí už neváží jako dřív,a bude chvíli trvat,než získá zpět svou reputaci a pověst,ale v první řadě musí začít vyhrávat a hrát tak aby se na to dalo dívat.
smazaný uživatel
28.01.2009 14:47
#
Akorát se vytříbějí fanoušci a CoolTitulovciSledovači. Abych řekl pravdu, tak sem rád za to co se teď děje, protože když na to koukáš těch Slávistů co se najednou vynořilo Čím dýl se bude prohrávat, tím míň takových "fanoušků" budeme mít my
smazaný uživatel
28.01.2009 15:04
#
To máš pravdu ale tak pozor aby jsme ještě nějaké fanoušky měli Může Ti to připadat,že jsem pesimista ale není to tak,jsem realista a snad každý Spartan ví,že tohle není ta pravá Sparta,aby jsme nedopadly jak třeba Viktorka,před pár lety hrála do posledního kola o titul a kde se válí dnes?Nebo třeba Tottenham by mohl být jako příklad.Nicméně věřím,že se Sparta zvedne a ten titul nějak ukopeme a další sezonu už budeme hrát líp.Ale to je spíš přání,skutečnost může být zcela jiná.
smazaný uživatel
28.01.2009 16:07
#
tech pravych spartanu je porad dost a myslim ze to bude na jare poznat.A zas tak moc bych se o budoucnost nebal,je sice pravda ze herne to neni ono uz radu let ale za to vysledkove to zadna katastrofa neni.vzdyt v predlonsky sezone jsme ziskali double a v lonsky jsme si to prohrali sami v koncovce a letos si myslim ze tu zatracenou slavii jeste poradne potrapime
smazaný uživatel
28.01.2009 16:49
#
Já si myslím,že tady nejde o to,pořádně potrápit Slavii,Sparta je mnohem lepší než Slavie,ikdyž v současnosti to tak nevypad ale celkove jo a Sparta musi vyhravat at už to je kterýkoliv tým z české ligy.Jako být po půlce sezony 4 a slávie má náskok 10bodu tak to je tea tragický na spartu.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:12
#
Ale Sepička byl v tomhle těžkým období pro spartu taky důležitý a i díky němu máme aspon těch pár bodů.Jasně,že nemohl být Kůdela pro spartu přínosem když nehrál,ale myslím si,že kdyby pravidelně hrál taak by dosáhl a byl by i lepší než Voříšek,je mladý,perspektivní a fotbal hrát umí.Berger byl dlouho zraněný,jinak by byl pro spartu taky velkým přínosem,ten jeho poslední zápas proti kladnu,kdy dal 3goly mluví za vše.Navíc ty zkušenosti z Anglie mu nikdo nevezme a je platný jak na hřišti tak v kabině.To že si Spart neváží vlastních hráčů vím a neni to správný ale dokud tam bude Křetinsky a Chovanec tak stim nikdo nic neudela,a když někdo řekne svůj názor tak ho prostě vykopnou jako Lavičku.Coz do ted pořád nějak nechápu.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:10
#
souhlas
smazaný uživatel
28.01.2009 13:14
#
Jak 30 let a co ho tam držet.. vždyť je to ME21.. SOUKUP a hlavně BLACKDRAGON28S fotbalu absolutně nerozumí.. pište si to doma do deníčku avy chytráci..!!
soukup
28.01.2009 13:34
#
nechápu proč bych si měl psát do deníčku, hlavně že ty tu píšeš moudra
a to že byl v roce 2002 na ME21 z něj dělá dobrýho hráče? podle mě to není špatnej hráč, ale na základ ve Spartě, pokud chce opravdu hrát o poháry nebo nedejbože o titul to není a na lavičku může mít mladší nebo aspoň lepší
božský John
28.01.2009 13:17
#
BlackDragon28S zísskal s předstihem cenu komik týdne.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:20
#


smazaný uživatel
28.01.2009 13:22
#
Vy něco povídejte chytráci,předpokládám,že jste Slávisti,protože ste to vy kdo fotbalu nerozumí,každej má svůj názor a psát sem takovýhle blbosti jak si myslítě,že jste chytrý tak to vy by jste si to měli psát jinam,sem se píšou komentáře o fotbalu a nikdo neni zvědavej na ty vaše drsný keci chlapci,hádat se můžete někde jinde,ale mě za to nestojíte.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:24
#
Já se vůbec nehádám a pochybuju, že asi těch 5 lidí co s tebou nesouhlasí jsou Slávisti. Opravdu každej má svůj názor, ale to neznamená, že každej tvůj názor je nejlepší.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:31
#
Já jsem nemyslel tebe,ty jsi proti mě nic špatnýho nenapsal a nebudu jmenovat,at si každej domyslí neříkám,že moje názory jsou nejlepší,jsou to názory za kterýma si stojim a je mi jasný,že každý může mít jiný názor,ale to přece neni důvod k tomu,aby se lidi uráželi.Jestli jo,tak tomu teda asi nerozumim no.
smazaný uživatel
28.01.2009 13:33
#
OK konec debaty
smazaný uživatel
28.01.2009 16:15
#
ac to tak nevypada tak si myslim ze je dobre ze jde pryc i Vorisek,sice na podzim patril k tem lepsim ale proste pri zmene kadru aby konecne za neco stal a byl konkurence schopny patri mezi jmena co meli odejit,protoze jediny kdo by meli z podzimni zakladni 11 zustat jsou - Repka,Husek,Vacek,Kladruba,Kulic,Zeman a mozna i Berger,tot vse...takze jednoznacne souhlasim s odchodem Voriska,Doska,Kisela a snad se zbavime i Matyho,kterej ale kdyz se snazi tak platnej je,ale snazit se jsem ho nevidel uz pekne dlouho
smazaný uživatel
28.01.2009 16:16
#
a nutno podotknout ze je vyborne ze jsme se konecne zbavili i Marese vypada to konecne ze vedeni snad zacalo neco delat
smazaný uživatel
28.01.2009 16:52
#
Já bych teda se hrozně rád zbavil Kuliče,neni mi sympatickej,nedává goly,sve už má taky za sebou ale hlavně ty jeho výkony když jsem ho viděl hrát úplně bez chuti,nenapadal,nevracel se zpátky,proste na to kaslal.V Boleslavi byl dobrej ale ve Sparte se mi nelibi.
smazaný uživatel
28.01.2009 17:07
#
no Kulice jsem taky nesnasel ale on me za podzim tak nejak presvedcil ze je pro nasi hru stale platny,ale verim ze konecne dostanou prilezitost se ukazat Jeslinek a Nejcem Pecnikem
smazaný uživatel
28.01.2009 17:15
#
Tak Pečnika jsem mockrat nevidel hrat,ale je u nás jen na hostování ne?Pokud jsme ho nekoupili.A Jeslínek nevim no,já bych spíš rád viděl nějakýho pořádnýho golovyho utocnika ze zahranici,protoze v cesky lize moc na vyber neni,mozna lafata a duo z bolky ale ani jeden k nám asi nepřijde.A útočníka potřebujem,Pokud chtějí hrat na jednoho utocnika jakodo ted coz je podle mě velká blbost,tak pochybuji,že by to tam jeslinek nebo Bonny uhral,vzhledem k jejich zkušenostem.Ani se Slepičkou tam těch golu moc nepadalo,porad byl osamocenej,takze dokud budem hrat jen na jednoho utocnika tak to nema smysl.Sparta nni Arsenal s Henrym na hrotu,když tam kdysi hral.
smazaný uživatel
28.01.2009 17:20
#
tak hrat na jednoho utocnika byla blbost nejvetsi a stale nechapu proc si toho nikdo nevsiml.1 utocnika bychom urcite meli privest,ale je otazka koho, protoze z cesky ligy neni rozhodne kde brat,leda ze by nam slavie pustila Senkerika kdyz utocniku ma tolik,ale to je tak mala sance ze nema cenu se o tom bavit.Nejsem si ted jistej jestli jsme Nejce koupili nebo prisel na hostovacku,ja jsem ho videl hrat parkart i za B tym a me se proste libi a tak ho porad prosazuju,ale obavam se ze Pepik bude do zakladu cpat Holendu a asi Bonyho k nemu (vypada to tak),myslim ze holenda bude 1.hlavnim utocnikem a k nemu se koupy dalsi...
smazaný uživatel
28.01.2009 17:25
#
ja bych si pral tuto jedenactku:
-------------------------Blazek------------------------------
Kladruba----Hubnik-------Repka--------Pamic (nevidel jsem ho ale je jasny ze bude hrat)
----------------------Husek----------------------------------
Berger------------------------------------Zeman (Peter)
-------------------Pecnik (Vacek)--------------------------
-----------Bono (Kulic)--------Holenda (???)------------
smazaný uživatel
28.01.2009 17:33
#
Tak Berger na pravo?Když je to vyhradni levák?to mi k němu nijak nesedí,obrana by byla dobra,jenze nez se zase sehraje...a když to porad budou menit tak se nesehraje nikdy.Jsem zvědavej na toho Petera,uvidíme co dokáže.Ale ten útok se mi nelíbí,chce to někoho zkušenějšího ale z český ligy se fakt vybrat nedá,možná ten Lafata by se mi tam líbil.
smazaný uživatel
28.01.2009 17:43
#
no Lafata nevim nevim,pripada mi ze po navratu z austrie to uz proste neni on ale treba by se znovu jeste chytil a s tim Bergerem mas samozrejme pravdu...
smazaný uživatel
28.01.2009 17:44
#
Z toho útoku tam je špatnej akorát Holenda.. j
smazaný uživatel
28.01.2009 17:49
#
Holenda ma smulu v tom ze v priprave hraje vzdycky dobre,ale pak prijde liga a je to katastrofa,nevim jestli je slabej psychicky...jinak souhlac,Bono,Jesle a Kulic,ty bych urcite ponechal
smazaný uživatel
28.01.2009 18:02
#
Ale tak přece když chteji hrat na jednoho utocnika tak si nemyslim,že by to bonny nebo Jeslínek zvládl,ikdyby hráli spolu tak jsou to celkem nezkušený hráči,pro budoucnost jsou skvely ale v teto situaci ve které se sparta momentálně nachází podle mě pro ni nejsou ty pravý.Chce to někoho zkušenějšího.Ted mě ještě napadl Kerič nebo Nezmar.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:07
#
na Kerice jsem uplne zapomnel,toho a papadopuloes bych z ligy uvital
smazaný uživatel
28.01.2009 18:08
#
Tak Bonny je sice mladej, ale hodně kvalitní a tím to bude hodně vynahrazovat.. Chtěl bych do Sparty nějakého silového útočníka, aby Bonymu rozbíjel obranu.. Ten Papadoupulos by nebyl špatnej, ale musel by se dostat do formy, zatím toho v MB moc nepředvedl.
Jinak ty si ád, že vyhodili Voříška a chceš do týmu Nezmara?
smazaný uživatel
28.01.2009 18:10
#
Nezmar takhle
smazaný uživatel
28.01.2009 18:16
#
Tak ono záleží na tom,jestli budem hrat na dva utocniky nebo zase na jednoho,aby nekdo rozbijel bonnymu obranu tak to chce hrat na dva utocniky a moc tomu neverim,že chovanec změní taktiku.Co se týče toho Nezmara tak podobný útočník by se hodil,umí hlavou,i dobře zakončuje a je to silovej typ,který má i dostatek zkušeností.Přiznm se,že nevím kolik mu přesně je,30?aspon neco než nic,myslim si,že jako poslední možnost,kdyby nikdo jinej nepřišel tak by se mohl hodit.Ale raději bych tam viděl samozdřejmě někoho jinýho.
smazaný uživatel
28.01.2009 17:29
#
Ono by to chtělo koupit aspon 2 poradny utocniky.Ale to stim Senkerikem fakt nesouhlasim,jako Spartan by jsi měl pochopit,že hráči ze slavie by nemeli do sparty chodit,stejne jako spartani do slavie.Jednou slavista,navzdy slavista.A tohle odsuzuje,těžko bych snášel v týmu nějakýho slávistu,berger hrál třeba taky ve slávii,ale taky se mi to nelibi,ale byl mlladej,blbej,v anglii vyzral a dostal rozum,proto se taky vratil do sparty a ne do slavie,ktera ho chtela.A navic senkerim taky neni nic extra,vzdyt sparta ma tolik moznosti,je to nejbohatsi a nejlepsi klub v historii.Nevim proc nepřivedla třeba marka heinze,který šel do brna,nebo Michala Papadopulose,Filip trojan je volný,Pekhart je volný,jsou to hráči ze zahraničí,určitě by byli prospěšnější než nějaký útočník z naší ligy.
smazaný uživatel
28.01.2009 17:48
#
tak Pekhrat by byl vynikajici a ted kdyz slavie o nej prestala mit zajem je o to vetsi nadeje ze by k nam mohl dovalit Papadopulos je mozna jedinej z cesky ligy kdo by za to stal,Heinz urcite ne.No jako zaprisahlej spartan vim ze proste transfer slavie x sparta nepripada v uvahu ale vem si treba Matuse Kozacika,to byl docela dobrej tah bohuzel doplatil na krizi celyho kadru.A tak si myslim ze Senkerik (on je to platnej hrac a vzdycky kdyz hraje tak kvalitne - tolik dulezitych golu seshitkam vystrilel) a slavie ho docela solidne neustale prehlizi...
smazaný uživatel
28.01.2009 17:59
#
Jo kozacik je kvalitni golman,ale stejně bych ho v týmu nerad videl.Nemám vůbec tušení kdo nastoupí v útoku,ale doufam,že někoho kvalitniho ze zahraničí ještě přivedeme.Nezapomen,že i Pecnik může hrát v útoku,ale ještě jsem ho tam hrát neviděl.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:09
#
no myslim ze Pecnik neni klasicky utocnik,rekl bych ze se spis hodi na ten podhrot,ale mozna je to tim ze jsem ho ja osobne jako hrota nevidel hrat,tezko rict ale kazdopadne by mel dostat sanci a ne na poslednich 5 minut
smazaný uživatel
28.01.2009 18:11
#
Na našich stránkách je napsanej jako útočník,i než šel do Sparty tak myslim dal 12golu za sezonu,jestli se nepletu.A to by bylo ina záložníka dost. Ale to nic nemění na tom,že Sparta potřebuje nějakýho útočníka
smazaný uživatel
28.01.2009 18:14
#
prodat Holendu a za neho nahradu a treba toho Pecnika zkusit
smazaný uživatel
28.01.2009 18:19
#
Chovanec s Pecnikem podle mě moc nepočítá,dal bych mu šanci,ale stejně to chce někoho ze zahraničí.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:12
#
To je pravda..
smazaný uživatel
28.01.2009 18:13
#
No pánové, malujete si to hezky, no. Šenky hraje (i když je málokdy v základu), řek bych že zůstane pořád střídajícím žolíkem. A myslím, že mu to i sedí.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:18
#
No uvidíme jak bude hrát ted,když má slavia 6 nebo 7 útočníků.Ale já bych ho do sparty nechtěl.Jednou si vybral slavii tak at si tam zůstane.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:20
#
Paranoidní přístup, jak myslíš.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:31
#
Jako Spartan nenávidim Slavii a a ani její hráče,Hráči Sparty by měli být hrdý nato,že můžou hrát za tak skvělý klub a ten hráč,který Spartu opustí kvůli slavii není pravý spartan,to same plati u slavistu.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:29
#
To samé se dá říct i o Pekhartovi. U Vás vyrůstal, takže by pro něj první volbou byla Slavie a když nechtěl ani do ní, tak určitě ne do Sparty.. Šenkeřík je sice dobrej, ale podobný typ je i Bony, nebo Jeslínek... Spíš Vás potrápíme v týhle sestavě
----------------Kozáčik (Blažek)--------------
Kušnír-------Řepka(Hohender)-----Hubník-----Pamič
--------------Hušek(Kucka)----------------------------
Žofčák(Vacek)---Berger(Kucka)----Peter(Zeman)
---------Pečnik------------------------------------------
------------------------Bony-----------------------------
Těch pár bodů co na nás máte.. to byl jenom takový handicap, aby jsme to měli trochu složitější
smazaný uživatel
28.01.2009 18:35
#
Takhle by ta sestava vubec nepomohla,a myslim si,že chovanec ji takhle neposklada,ten zas vymysli nějaký propadak.Kazdy mame jiny nazor na sestavu ale co me dost prekvapilo je to,ze by jsi treba vymenil repku za Hohendera,ani nevim,jestli je už ve Spartě.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:40
#
Ještě není, ale doufám, že přijde. Už kvůli Řepkovi, kterýho nesnášim, sice je to kvalitní stoper, ale někdy je důležitější kabina, než jeden hráč v poli.. Proč myslíš, že by ta sestava nepomohla? Radši bys tam chtěl Nezmara? Jediná slabina je v útoku, jinak je to celkem silný tým..
smazaný uživatel
28.01.2009 18:47
#
Tak ten Kušnír na beku se mi nezamlouvá,je sice rychlej ale je to záložník,ikdyž ho chovanec poslední dobou staví na kraj.Potom bych tam al Blažka a ne Kozacika,aspon prozatim.A někoho do utoku jinak mame celkem stejny nazor na sestavu.A Řepka je pro Spartu dost důležitej,protihráči mají zněho respekt a tudis se jim hur hraje,ma zkusenosti a je to podle me nejlepsi stoper ligy.Mozna.A ty jeho vystrelky vzdyt clovek se mu nemuze divit,když se nekdo chova jak hajzl tak co stim,on rekne veci na rovinu a je mu jedno jaky to ponese nasledky,to je dobre,v normalnim zivote.Akorad ve fotbale to poskodi spartu ale nutno rict,ze mel repka vzdy pravdu,at uz v tech teplicich,to s bestou,vetsi hovado jsem nevidel.Simulant blbej.Se divim,že to řepka vzal tak s klidem,já bych to nedokázal.Pro mě je to dobrý hráč.
smazaný uživatel
28.01.2009 18:41
#
mě by vyhovovala tahle sestava
-----------------------------------------------Blažek----------------------------------------------------
Kladrubský-------------Hubník----------------------------------Řepka-------------------------Pamič
------------------------------------------------Hušek----------------------------------------------------
Žovčák--------------------------------------Berger-----------------------------------------Peter(Zeman)
----------------------------------------Bonny a ještě někoho ze zahraničí.-----------------------------
Ale ani tak to Chovanec neudela.
smazaný uživatel
29.01.2009 14:03
#
já ybch dal vedle bonyho doška pokud neodejde
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.