Absolutní nesmysl, říká agent o rychlém návratu Kariuse do Liverpoolu

02.11.2018 09:32 - Aktuality
Loris Karius (© liverpoolfc.com)
 
Loris Karius prožil hrůzostrašný závěr minulé sezony a nejpovedenější z jeho pohledu není ani ligový ročník 2018/2019. Německý brankář v létě odešel z Liverpoolu na dvouleté hostování do Beşiktaşe a rovněž zde se dopustil několika chyb, podle některých zpráv pak dokonce je ve hře lednové ukončení spolupráce a gólmanův rychlý návrat do Anglie...

Liverpool loni dokráčel až do finále Ligy mistrů a v něm podlehl 1:3 Realu Madrid v zápase, jehož smutným hrdinou se stal právě Karius. Ten se dopustil dvou hrubých chyb, po nichž jeho tým inkasoval a rychle se stal terčem kritiky. Nejjistějším dojmem navíc nepůsobil ani v průběhu letní přípravy a Reds s ním přestali počítat ve chvíli, kdy koupili Alissona.

Kariuse si nakonec na dvouleté hostování vypůjčil Beşiktaş a turecká média nyní informovala o tom, že se vedení chystá zahájit jednání o rychlém ukončení hostování. Celek z Istanbulu by ale ve spolupráci s anglickým klubem rád pokračoval a obratem si vypůjčil Divocka Origiho.

"Je to absolutní nesmysl," prohlásil agent Florian Goll.

"Přemýšlím, odkud se něco takového vzalo. Tahle novinka je naprosto nepravdivá. Loris je v Beşiktaşi na dvouletém hostování, taková je situace. A klub nemá v úmyslu toto hostování předčasně ukončit. Fakt je ten, že Loris je jasnou brankářskou jedničkou Beşiktaşe, odchytal všechny zápasy a předvedl dobré výkony," dodal.
Autor: Tomáš Pavlík / football365.com
Počet zobrazení: 6369
Komentáře (286 / 0 nových)
PP
02.11.2018 09:41
#
Toto je kašpar.. ať jde dělat modela nebo tak něco..
zlatan-legend
02.11.2018 09:54
#
Že by komplex?
olle1
02.11.2018 23:34
#
Nebo proste fakt, ze vypada lip nez chyta?
John Obi Mikel
02.11.2018 17:40
#
Frantszek
02.11.2018 09:41
#
Ramos ho zničil
Scorsesehö_öbočí
02.11.2018 09:43
#
Jojo, jasná brankářská jednička, a pak mu v lednu nečekaně ukončí smlouvu.
Puskas
02.11.2018 09:45
#
Beztak někde řekl, že se tam chce vrátit pro nějaké věci, a novináři z toho udělali návrat fotbalový.
Joey_Barton
02.11.2018 09:48
#
Ten by se hodil k těm Sparťanským šaškům.
TurboPlastik
02.11.2018 11:49
#
Ty seš dement A mimochodem Nita je lepší
Joey_Barton
02.11.2018 12:22
#
Jediný Stanciu je pán fotbalista.
TurboPlastik
02.11.2018 12:35
#
Pravda, ty tu nejsi jediný dement
REPLIKATOR
02.11.2018 09:53
#
Takže v lednu návrat do Liverpoolu
Bandita_Harry
02.11.2018 09:54
#
a posleme im Mignoleta
Kixi Syhimour
02.11.2018 15:38
#
John Obi Mikel
02.11.2018 17:40
#
John Obi Mikel
02.11.2018 17:40
#
Bandita_Harry
02.11.2018 09:53
#
Origi by mohol ist v zime zachranit Newcastle
FC Porto FC
02.11.2018 09:55
#
Po sezoně bude dvojka 100%
king23
02.11.2018 10:01
#
https://www.youtube.com/watch?v=EqrsLMI564Y

Zjevně i v tom Besiktasi tragický. Kdo by to byl řekl, že mu Ramos naložil tolik.
Kluivert9
02.11.2018 11:12
#
Je to pod každým článkem
popka
02.11.2018 11:18
#
ty vole tak toto skocil akoby uz nezalezalo na nicom neverim, ze si este zachyta za spickovy klub
meezy5
02.11.2018 12:41
#
nemel by si zachytat uz nikde, toto si nesmi fotbalovej brankar co za to dostava tezky prachy proste dovolit. Vypada dobre, ma styl, sam sem od neho nacerpal nejdnu inspiraci na instagramu tak at jde delat modela, pujde mu to urcite lip.
icka
02.11.2018 14:35
#
Tragicky byl vzdy.
John Obi Mikel
02.11.2018 17:41
#
technecium
02.11.2018 10:04
#
Real ho zničil
REPLIKATOR
02.11.2018 10:14
#
icka
02.11.2018 14:35
#
Ross Geller
02.11.2018 10:21
#
Ramos na něj fouknul.
Klokanomet
02.11.2018 17:10
#
H.N.T.
02.11.2018 10:08
#
Takový Mike Condon dopad hůř
Liquid
02.11.2018 10:19
#
no uznejte bylo by to krásné sousoší před Anfieldem - Steven Gerrard v podkluzu a vedle něho Karius držící svojí hlavu
technecium
02.11.2018 10:22
#
ClancyWiggum
02.11.2018 10:28
#
Majk25
02.11.2018 10:30
#
Azazelo RD
02.11.2018 10:44
#
Pochybuji, že by tu hlavu udržel v rukavicích.
technecium
02.11.2018 10:45
#
Liquid
02.11.2018 10:48
#
Cobra
02.11.2018 11:04
#
Neon
02.11.2018 11:59
#
MatteoACM
02.11.2018 12:33
#
king23
02.11.2018 13:24
#
Kenneth
02.11.2018 13:34
#
jk
02.11.2018 13:54
#
icka
02.11.2018 14:35
#
Leo Rekordman
02.11.2018 14:44
#
REPLIKATOR
02.11.2018 14:58
#
ZB 07
02.11.2018 15:05
#
kardous
02.11.2018 15:35
#
sima.vok
02.11.2018 15:43
#
hláška roku
opretis
02.11.2018 15:53
#
JessePinkman
02.11.2018 16:01
#
Obr Koloděj
02.11.2018 17:41
#
Yuriewitsch
02.11.2018 19:01
#
Lof
02.11.2018 19:32
#
Mimalu
02.11.2018 19:35
#
bayern987
02.11.2018 20:30
#
Blasphemer
02.11.2018 10:49
#
https://youtu.be/xxWJeZaV8-E jsou věci, co nestárnou
Liquid
02.11.2018 16:38
#
kilobyte
02.11.2018 11:44
#
Scorsesehö_öbočí
02.11.2018 11:48
#
Před Stamford Bridge by zase mohl být John Terry při penaltě na Moskevském trávníku.
technecium
02.11.2018 12:10
#
I Courtois s roztaženýma nohama
Hokaido
02.11.2018 13:23
#
To jako někdo považuje za ikonický moment?
REPLIKATOR
02.11.2018 14:59
#
fenixLFC
02.11.2018 16:18
#
Kluivert9
02.11.2018 16:38
#
Obr Koloděj
02.11.2018 17:42
#
icemike
02.11.2018 18:33
#
Liquid
02.11.2018 19:44
#
mocná hydra útočí na lebkouna na kladině
Zlinchester
02.11.2018 19:50
#
Čenda
02.11.2018 21:02
#
mikelinos
02.11.2018 22:44
#
Mass
02.11.2018 22:54
#
Hokaido
02.11.2018 23:14
#
To už jsme zase na prvním stupni?
technecium
03.11.2018 08:00
#
Shot2
03.11.2018 11:37
#
cristiano.K.
04.11.2018 09:25
#
madridcan
02.11.2018 16:20
#
Slova roztiahnute nohy, Bridge a Terry davaju diskusii novy rozmer
Leo Rekordman
02.11.2018 14:43
#
sima.vok
02.11.2018 15:43
#
Obr Koloděj
02.11.2018 17:41
#
hyper01
05.11.2018 15:45
#
batercia
02.11.2018 10:42
#
Tam je prostě smůla, že to bylo ve finále LM. Udělat ty chyby postupně v PL, tak se to tolik neřeší. I kdyby je všechny udělal v jednom zápase. Ale LM je LM. A očividně to na něm má stopy. Aby ne. Tak z nějakého důvodu k tomu došlo. Má dvě možnosti si myslím. Vrátit se třeba jako dvojka do LFC nebo do menšího klubu a makat na své psychice. Je mu 25 let, takže má dost času na hvězdnou kariéru. A nebo se z toho podělat a pomalu klesat a jít chytat třeba do druhé BL nebo do podprůměrných klubů. Je to na něm.
Elliasson
02.11.2018 11:18
#
Jenže on ty chyby postupně v Premier League dělal.
kattos
02.11.2018 16:23
#
No... tolik zas ne. Jakože chyboval, ale i takovej Lloris má 2-5 chyb za sezonu v Premier Leauge.
salaminoo
02.11.2018 10:50
#
ten je vyřízený, ty chyby co dělá od finále se s ním vezou dál
Elliasson
02.11.2018 11:19
#
Ta série tím finále nezačala.
salaminoo
02.11.2018 14:12
#
začala mediálně..chyby, které dělal předtím, neměly takový dopad
Elliasson
02.11.2018 14:35
#
Ale to neznamená, že je předtím nedělal.
Obr Koloděj
02.11.2018 17:42
#
Free_player
02.11.2018 10:59
#
špinavej Real mu zničil kariéru
Busby babes
02.11.2018 11:12
#
rave
02.11.2018 11:37
#
Já se divím, že se o něm vůbec nespekuluje jako o možném nástupci Mourinha. Skvělý trenér, který hraje atraktivní fotbal a roste s každou sezónou.
Busby babes
02.11.2018 11:46
#
protoze by to byl risk a my uz jsme korporace. A velke korporace jedou sazky na jistotu a do risku nechodi.
rave
02.11.2018 11:56
#
Existuje vůbec ve vaší situaci nějaká reálná sázka na jistotu? Podle mě by Howe ten tlak ustál, navíc angličan to bude mít vždycky jednodušší u tisku i fanoušků.
Busby babes
02.11.2018 12:04
#
Zidane, Conte, Allegri, Blanc, Deschamps, Jardim, Pochettino. A kdo vi, kdo bude po sezone volnej.
cristiano.K.
04.11.2018 09:27
#
on si spíš drží každou sezonu vysoký standart, oni i letos skončí kolem 10. místa.
prokop
02.11.2018 11:47
#
měl jít do Evertonu místo vyhypovaného Silvy
Hokaido
02.11.2018 13:25
#
To by podle mě nedávalo smysl. V Bournemouthu mu nic nechybí a pryč ho dostane jen velkoklub, pokud nedostane vyhazov.
prokop
02.11.2018 13:33
#
je to dětský fanoušek Evertonu
icka
02.11.2018 14:38
#
Hokaido
02.11.2018 16:48
#
Ok, to jsem nevěděl.
Grahf
02.11.2018 14:32
#
Allardyce, while managing Bolton, claiming that he would have landed a top job he been an Italian by the name of Sam Allardici.
SCELO
02.11.2018 16:33
#
eddie ja manager pre mensie teamy nie pre MU
Busby babes
02.11.2018 17:36
#
to se nedozvime, dokud mu nekdo neda sanci ve vetsim klubu. Skoro kazdej manager velkoklubu zacinal nekde u mensiho.
SCELO
02.11.2018 17:41
#
jasne ze hej ale ak si tam uz roky, tak ta mentalita a zvyky sa uz tahaju s tebou.....
Busby babes
02.11.2018 12:04
#
https://www.football365.com/news/nevilles-advocate-why-the-valencia-argument-is-bcks

Dobrej clanek o tom, jak spousta lidi pouziva jako argument Nevillovo pusobeni ve Valencii. Obcas se to objevuje i tady. Stoji za precteni.
ttopi
02.11.2018 12:25
#
Hlavně už ho k ničemu nepouštějte...
Manik...
02.11.2018 13:10
#
Evidentně to má pro něho psychické následky.
Busby babes
02.11.2018 14:10
#
vilp
02.11.2018 14:33
#
Se z něj stává nový Kompany.
Busby babes
02.11.2018 14:39
#
spis ma smulu. Kompany miva casto svalova zraneni, to je jine.
icka
02.11.2018 14:38
#
Tak spadl mu na tu nohu hrac, docela smula..
Ol!ver
02.11.2018 14:11
#
Mimochodom, som rád, že si zajtra zahrá Fabinho. Mohol by sa už usadiť v ideálnej jedenástke.
Malresi
02.11.2018 15:25
#
Ak sú Hendo a JM7 fit, tak si myslím, že budú s Ginim v základe. Rád by som sa ale mýlil. Najlepšie nech hrá Fabinho, Gini a Shaqiri, po prípade James.
Ol!ver
02.11.2018 16:06
#
"Henderson si na návrat ještě počká
Jordan Henderson přijde o další zápas. Záložník Liverpoolu po svalovém zranění tento týden začal trénovat, ještě ale nenastoupí k zápasu proti Arsenalu. (lequipe.fr)"


Tipujem to takto, aj keď si Lovrena v základe neprajem:

Alisson - Goméz, Lovren, VVD, Robbo - Fabinho, Gini, James (C) - Salah, Bobby, Mané.
Malresi
02.11.2018 16:09
#
fenixLFC
02.11.2018 16:19
#
wijnaldum milner shaqiri
avicii
02.11.2018 16:32
#
toto bude zajtrajsa zostava na 99%
***Chelsea FC***
02.11.2018 14:15
#
montolivo
02.11.2018 15:27
#
Grahf
02.11.2018 16:03
#
Blíži sa nejaký leak spojený s psg a united
https://twitter.com/GFFN/status/1058275992341569536
r.mrazik
02.11.2018 16:11
#
alexis v zime na hostovani s opci...
Busby babes
02.11.2018 16:20
#
Busby babes
02.11.2018 16:21
#
https://twitter.com/sportingintel/status/1058345491073773568

Spiegel k tomu taky dava upoutavku. Ma jit o to, jak kluby vyjebavaj s FFP.
avicii
02.11.2018 16:33
#
aj vy?
Busby babes
02.11.2018 17:35
#
tak uvidime co z toho bude. Treba prijdou s necim jinym nez pise ten France football.
Kenneth
02.11.2018 16:11
#
Nejoblíbenější golman. Díky za vše.
Dron
02.11.2018 18:16
#
nani92
02.11.2018 16:52
#
100. pre https://www.youtube.com/watch?v=gJLIiF15wjQ ..absolútne veľdielo od skvelých dievčat
Lacko_Boh
02.11.2018 18:53
#
Palce hore.
Haha, moda sa naozaj vracia, 2/4 outfitov dnes najdes na gitarovo-808 koncerte v kaviarni. V com nevidim problem, narozdiel od nedostatku IPv4 adries a nemoznosti editovat komentar na ef. :( .
Manny
02.11.2018 21:32
#
to editovani i kydz kdyz nad tim premyslim tak ne, ef diskuze by mely zustat zachovany pro dalsi genereace v nezmenene podobe(nesnasim, kdyz tu admini mazou ( a nekdy, kdyz nemazou))
ajinak jdeme na ipv6ku ne?
Manny
02.11.2018 21:21
#
Mastný Chobot
02.11.2018 16:59
#
101. pre https://www.youtube.com/watch?v=L9Gl5n32Zq0 .. totalitné veľdielo od úžasných chlapčiakov
Rišty
02.11.2018 17:47
#
free michajlov
Lacko_Boh
02.11.2018 18:40
#
normalne ho nepocuvam
chalana
ale toto je fajn jak pepperoni
salama
az na ten rym m-m-a
parada
I just don't think you understand
He only cost five mill
Posledni Kovboj
02.11.2018 21:33
#
bbbauch
03.11.2018 00:07
#
Mastný Chobot
03.11.2018 02:25
#
Hokaido
03.11.2018 08:11
#
kktpjbjtm
I am Mancunian
03.11.2018 10:20
#
kokot
Hyrax
04.11.2018 11:45
#
hyper01
05.11.2018 15:46
#
Manny
02.11.2018 21:33
#
::neutralthumbsup::
Hokaido
02.11.2018 17:03
#
102. pre https://www.youtube.com/watch?v=e9N6_Tj9u2U ..monštruózné veľdielo od suprového chalaníka
Manny
02.11.2018 21:33
#
idk
Hokaido
02.11.2018 17:06
#
"In every experience I have done before. I was in trouble in the first two months. I thought it would be the same here. I think here I was lucky. The players were able to win without a good level of tactical organisation"

Sarri vypadá jako úžasnej chlapčiak. Úplně normální člověk, co jen tak mimochodem trochu rozumí fotbalu.
Mastný Chobot
02.11.2018 17:08
#
a ani nepičuje, ked sa ide do fajčiarskej kaviarne. Takých chlapčiakov neni veľa.
vilp
02.11.2018 18:00
#
Oblíbil jsem si ho ještě víc.
bbbauch
03.11.2018 00:08
#
Busby babes
02.11.2018 18:08
#
http://www.spiegel.de/sport/fussball/football-leaks-bayern-muenchen-gianni-infantino-manchester-city-und-psg-a-1235983.html

Husty. Zacatek je hlavne o vytvoreni Super league. A pripravy jsou asi dal nez si vetsina lidi myslela. Bayern uz ma treba i studii na to, jestli a jak vystoupit z Bundesligy a potazmo UEFA. Zaroven i treba zkoumali jak zabranit svym hracum reprezentovat...
Busby babes
02.11.2018 18:11
#
Dal je tam jak Infantino jen pokracuje v tom, co delal Blatter, jak pomaha City a PSG obchazet FFP.
Elliasson
02.11.2018 18:16
#
Takže taková fotbalová EuroLiga.
Busby babes
02.11.2018 18:17
#
potencialne velkej pruser pro mensi kluby.
Elliasson
02.11.2018 18:38
#
Noo právě.
Posledni Kovboj
02.11.2018 21:41
#
Finally, I would also like to thank you for your trust. You know you can trust me." Infantino closed his midnight missive with a bit of optimism: "Let's be positive!"

To je tak odporna, slizka uboha figurka, takovej kus hovna s nalestenou palici, kterej by pro svyho prachatyho panicka klidne vykuchal tucet stenatek, jen kdyby za to dostal pochvalu. Ten by se neztratil za jakyhokoli rezimu, prolezl se prdelema az na svuj prdelni vrchol a ted se jen klepe, aby tam vydrzel co nejdyl. Utratit.
Busby babes
02.11.2018 21:47
#
tahle cast je mozna jeste to nejmensi... jsou tam lepsi veci. Jeste vetsi zmrd nez byl Blatter.
Posledni Kovboj
02.11.2018 21:51
#
Ja vim, tohle je jen takovej stripek, kterej me zrovna zaujal. To je fakt zoufalstvi.
Busby babes
02.11.2018 18:59
#
to jsou strelci.
In January 2014, UEFA monitors sent auditors from PricewaterhouseCoopers (PwC) to Manchester. The result was a disaster. Fully 84 percent of "other commercial income" originated from sponsors from Abu Dhabi. According to the report, the club had hidden 35 million euros in costs from UEFA in its annual statement of accounts.

a PSG:
The Investigative Chamber required Paris Saint-Germain to open its books to the body for the first time in July 2013. One year earlier, the state-owned Qatar Tourism Authority (QTA) had signed an "Agreement for the Promotion of the Image of Qatar" with the team, which was to run for five years and generate revenues averaging 215 million euros per year for the club.
Indeed, the top international sports marketing agency Octagon assessed the "fair market value" of the contract at just 2.78 million euros

A Infantino s Platinim to cele prikryli.

Btw. Swarley, to je krasna koncepcni prace, co rikas?
Hokaido
02.11.2018 19:06
#
Tvl. Ti se s tím nesrali. Go big or go home.
Busby babes
02.11.2018 19:10
#
Manchester City was already aware in May 2013 that the new Financial Fair Play rules spelled deep trouble. The club had lost 451 million euros between 2009 and 2011. "We are breaching anyway," wrote Finance Director Andrew Widdowson, an admission that the club had too many losses on the books to satisfy FFP rules. We are, he continued, "just relying on mitigating factors to get us through."

neskutecny.
Swarley
03.11.2018 00:35
#
šupneš tam jeden sympatický filmek ze zákulisí a frčíš si to na klid dál, však ti kluci to dělají dobře...
Whitemedia
03.11.2018 00:49
#
Mluvíš o tom nezáživném dokumentu o City, kde jsem měl co dělat, abych dokoukal první díl?
Swarley
03.11.2018 07:42
#
já nevím, fakt se na to nehodlám dívat
Busby babes
03.11.2018 11:09
#
ja bych tomu asi ani dokument nerikal. Spis hodne dlouha reklama.
Busby babes
03.11.2018 11:10
#
PR klub no.
Mastný Chobot
03.11.2018 02:28
#
Gou hart or stej doma
djourou
02.11.2018 20:48
#
nie ze by to nebolo jasne, ale
Swarley
03.11.2018 00:19
#
co už, většině je to sympatické, nenaděláš nic...jen respekt...
Ol!ver
02.11.2018 19:34
#
Whitemedia
02.11.2018 19:43
#
Neskutečné věci vypustili do světa
fenixLFC
02.11.2018 19:53
#
to s reprezentaciou by bolo super
Zaschrona
03.11.2018 01:10
#
Posledni Kovboj
02.11.2018 21:36
#
tak ja si pomalu zacnu hledat jinej sport
Busby babes
02.11.2018 22:45
#
jo, takhle to dopadne pro hodne lidi. Oni zajdou v te snaze za nejvetsima ziskama tak daleko, ze se jim na to lidi vyserou a jim se to rozpadne jak domek z karet.
Posledni Kovboj
02.11.2018 22:50
#
Swarley
03.11.2018 00:26
#
tak na to bych si rozhodně nevsadil, tohle natáhne sledovanost úplně na jinej level...jako z pohledu těch velkých klubů je to nejlepší volba...jen kolik prosereme kvůli tomu dělení TV práv v PL a podobně...to není charita, není důvod se pro ty velké takhle dělit...a když už se dělit, tak z mnohem většího koláče...
Busby babes
03.11.2018 00:38
#
nesouhlasim. jde to proti podstate nejakeho zakladniho sportovniho zapoleni.

Druha vec je, ze je otazka jak se zachovaji hardcore match going fans. Protoze pokud ti prestanou chodit, a ze by asi hodne z nich prestalo, tak ty zapasy budou bez atmosky, protoze turisti proste fandit nejezdi. A na to nikdo dlouhodobe koukat nebude. Koukni na nejakej zapas LM, kterej se hral za zavrenyma dverma, jaka je to nuda.
Swarley
03.11.2018 00:41
#
počkej, tak jako jsi fanda Manchesteru, začne ti na OT jezdit Real, Barca, Juve a ty na ty zápasy nebudeš chodit?
Busby babes
03.11.2018 00:46
#
jako ze budem kazdej tyden dostavat bura? to nikoho nebude bavit.

Ted vazne. Liga je pro hodne fanousku porad ten vrchol, kvuli kteremu fandi. Liga mistru je bonus, se kterym nemuze nejak extra pocitat kazdej rok. O ligovej titul bys v klubu jako United mel hrat kazdej rok. Spousta fanousku taky jezdi na venkovni zapasy a to si pak proste nebudou moct dovolit, kdyz venkovni zapas bude znamenat Madrid, Rim nebo Mnichov.

Dalsi vec je, ze az budem hrat s Realem petkrat do roka, tak uz to taky nebude mit takovy kouzlo. Me treba LM obecne uz moc nebavi. Kouknu na nas to jo, ale ze hraje treba Tottac s Barcou? to me uz nechava v klidu.
Swarley
03.11.2018 07:57
#
jako rozumím a jsou to všechno dobrý argumenty a souhlasím i s tou LM...když nehraje MU tak vidím absolutně minimimum zápasů...ale právě je to i tím, že mě neláká zápas Barcelony třeba s PSV nebo podobně...tady ti to odpadne, budeš tam mít prostě to nejlepší z nejlepších...to bude právě úplně o něčem jiném a mělo by to mnohem větší prestiž, protože by to prostě bylo na úkor ligové soutěže...tohle by byl ten hlavní cíl, každý z těch klubů by se zaměřoval jen na tuhle novou soutěž a to by tomu dalo ještě větší váhu než LM...já jsem možná už naočkovanej NFL, ale dřív jsem k něčemu takovému jako superliga měl mnohem větší odpor...samozřejmě, že to ty kluby dělají primárně kvůli prachům a je jim úplně u prdele co na to fanoušci, ale svým způsobem by to mohla být strašně zajímavá soutěz...

co se týče těch výjezdů fanoušků tak ok, to je provar...ale to je tak jediné a to ti zatáhnou lidi, co budou sedět u televize...řekněme, že to je finančně přehlédnutelná komplikace...
Busby babes
03.11.2018 11:13
#
no ja bych ale videl problem v tom, ze timhle ty kluby mozna vytlaci ty mistni fans a budou mit stadiony uz jen z turistu z Asie, blizkeho vychodu a tak. A ta atmoska pujde do pice a pak je otazka, jestli to nekoho bude bavit. Navic, kdyz se s Realem nebo Barcou bude hrat kazdej mesic. Na zacatku to bude super, ale za sezonu nebo dve to bude: Hrajem s Realem? ty vole, uz zase...
Swarley
03.11.2018 12:54
#
a jako v čem je zábavnější hrát zase s Brightonem?
Busby babes
03.11.2018 12:54
#
v tom, ze to je ligova soutez, ktera ma stoletou tradici.
Swarley
03.11.2018 12:57
#
jako já ti rozumím, ale fakt myslíš, že by ta neskutečná atraktivita soupeřů tohle nepřekonala? jako je to šílená změna, to souhlasím, ale prostě si nedovedu představit, že by takové zápasy lidi nepřitáhli...právě naopak, to by mělo neskutečnou sledovanost, viděl bys tam týden co týden to nejlepší na světě, co může vůbec fotbal nabídnout...
Busby babes
03.11.2018 13:36
#
ja to chapu. jen vidim reakce permanentkaru na twitteru a tsm je to casto jako: strcte si super league do hajzlu, misto LM ok, ale opustit ligove souteze? nasrat. napric kluby.

podle me by treba takovi fans BVB udelali strasnej bordel. a je to videt i dle reakci klubu, kteri ted vsechno uklidnuji jak je to jen teorie, zkoumani moznosti a tak...
Svatej
05.11.2018 10:15
#
Me spis napadlo, ze nikoho nebude bavit travit cas na chvostu tabulky. Nakonec by to dost mozna ty rozdily prohloubilo i nezi tema topkama, protoze ti nejlepsi hraci z nejhoraich klubu na prohravat vecne nechteli.
Busby babes
05.11.2018 10:43
#
to je taky dobrej point. Ono si lidi v diskuzich mysli, ze vsem hracum staci mit velkou vyplatu a vsechno je ok. Ale oni chteji vyhravat trofeje.
Busby babes
03.11.2018 12:00
#
jeste dodam zajimavej argument, kterej napsal Daniel Storey: Key point here: The excitement to excel in a tournament (for diehard supporters at least) largely stems from the history/traditions of that tournament. This is closer to International Champions Cup than Champions League.
Carrick
03.11.2018 08:19
#
NHL a LM jsou pořád nejlepší soutěže na světě, co se týče atraktivity.
Busby babes
03.11.2018 11:09
#
no vidis a me nejak extra nebavi ani jedna. otazka uhlu pohledu.
SCELO
03.11.2018 12:15
#
uplny suhlas proste po case to bude o nicom
cristiano.K.
04.11.2018 09:32
#
ale tak to je tvůj problém, tohle je přesně ten zápas, který má lákat fotbalového nadšence.
Manny
02.11.2018 21:46
#
i am dead inside
Kohout-NL
02.11.2018 23:05
#
Jen ať táhnou do piče. Německé, Francouzské, a Italské lize jedině prospěje, když se zbaví Bayernu, PSG a Juve. Anglická liga by tím byla zasažená nejsilněji, ale pochybuju, že by to tu ligu mělo nějak položit. To co funguje v USA nemusí nutně fungovat v Evropě. Navíc, na čem by to chtěli stavět? Draft v NHL funguje díky struktuře nižších lig, které jsou taky uzamčené. Navíc ty Epic zápasy jsou epic právě proto, že je nemáš 5x za sezónu. V NHL, NFL, NBA máš možná všechny zápasy v sezóně super, ale prostě žádný není tak epic, jako ty velké zápasy v LM. Já bych na to nekoukal, ani kdyby se do toho chtěli spurs přisrat. To bych radši začal fandit třeba Wolves.
Busby babes
02.11.2018 23:10
#
ja bych prave rekl, ze zejmena zpocatku by to byl problem hlavne pro ty souteze, treba prave Premier league. Pri vsi ucte k vam, kdyby jste tam zbyli vy a Everton, tak na to nikdo koukat nebude. Nikdo by pak neplatil takove penize za prava na PL, prijmy cele ligy by se radikalne snizily, coz by samozrejme vedlo i mensim rozpoctum klubu (staci kouknout, jak jsou nektere kluby PL zavisle na prijmech z TV dealu), odesli by nejlepsi hraci a tak dokola... Pokud by fakt tech pet klubu odeslo, tak si spis myslim, ze by to byl konec PL v te podobe jak je ted. A nejvice by na to doplatily ty mensi tymy, nektere by se ocitly na hrane financniho preziti.
Kohout-NL
02.11.2018 23:30
#
Nikdo? Fakt nikdo? No já ti nevím. On i Champ má slušnou sledovanost. První roky by byly krizové, ale pak by se to začalo obracet. Měli byste 19 stejných zápasů, každý rok. Jako mě by se to zajedlo. Finančně by to byl pro PL megablow, ale upřímně, možná by to vlastně bylo fajn...
Busby babes
02.11.2018 23:36
#
hele ja nehajim tu super ligu, naopak. Nechci rikat nejake silacke reci, takze nevim jak bych se zachoval, ale urcite by me to dost sralo. Bavi me PL, i na tu LM koukam jen kvuli United, ostatni zapasy sleduju uz vyjimecne.

Ale odchod tech nejvetsich klubu by PL velmi poskodil. Marketingovej potencial by spadl velmi nizko, odliv sponzoru by byl velkej.
Je velka otazka, jak by se zachovali match going fans. Nejsou fankluby, takze nejaka organizova struktura chybi. Ale rad bych veril tomu, ze by prave fanousci dali najevo tem odchazejicim klubum svoji nevoli a to velmi vyrazne. Pokud by se tohle nestalo, tak by pak opravdu podle meho utrpeli nejvic ty zbyle kluby, co by v narodnich soutezich zustaly. Alespon v prvnich letech, coz by bylo ale klicove.
Kohout-NL
02.11.2018 23:49
#
Tak ty TV prava jsou nasmlouvane na nekolik let, ne? Takze by kluby meli mit dost casu se nejak pripravit, upravit platovou politiku, aby pripadne nezbankrotovaly. Rozhodne by to byl konec financni hegemonie PL, byl by to pravdepodobne konec Champions league ale jako pochybuju, ze by to PL poslalo financne niz, nez je treba nemecka, italska liga. Jasně ty kluby v Superlize by byly finančně ještě mnohem silnější, ale sportovně by pro ty ostatní týmy nebyly hrozbou, takže co z toho? Každopádně by to byla klinická smrt fotbalu, kterou by doufám přežil a vyšel tak nějak umírněnější. Ale stejně by mě zajímalo, jak mají vymyšlenou tu migraci hráčů do té Super ligy a ven...to si neumím vůbec představit.
Busby babes
02.11.2018 23:59
#
to je jedna z veci, kterou, dle tech clanku, Bayern resi s pravnikama. Jestli by hracum hrozily postihy ze strany UEFA, jestli by smlouvy byly platne atd.

Dalsi otazka je i treba ohledne prestupu. Jestli by to nenabehlo na nejakej model ala NHL v momente kdyby ty kluby vystoupily ze struktur UEFA/FIFA, tak jestli by vubec mely povinnost platit odstupne a tak... mohl by to byt velkej problem.

Ja jsem teda spis skeptik ohledne potencialniho dopadu na ligove souteze a kluby ktere zustanou. Financne by to byla obrovska rana podle meho no. Ale tak snad k tomu nedojde.
Kohout-NL
03.11.2018 00:09
#
No at to dopadne jak to dopadne, tak ja jsem rozhodne rad, ze Spurs zustanou v PL. Ale bylo by divny, kdyby najednou nejvetsi londynske derby bylo Spurs - WHU. (dokud by ti sraci zase nespadli...)
Busby babes
03.11.2018 00:39
#
ja myslim, ze delate vsechno proto aby jste tu soutez pripadne hrali taky.
Kohout-NL
03.11.2018 08:29
#
Myslíš? Jako je to klidně možné a asi bych tomu i věřil, ale Spurs není až tak marná značka. Když se podívám na followery a world wide fan base, tak jsme ve všech porovnávačkách oblíbenosti klubů do 15. místa. 35 milionů world wide fanoušků a 10 milionů followerů na FB podle mě nejsou čísla, které by ta pakáž přehlížela. Kor když třeba Schalke má ty čísla třetinové. Ale jako nedělám si žádné iluze. Pravděpodobně Levymu ani nikdo neposlal mail, protože se s ním už nikdo nebaví
djourou
03.11.2018 16:47
#
adam95
02.11.2018 19:02
#
United are allegedly one of 16 clubs negotiating to join a European Super League. The 11 founding clubs would not be at risk of relegation and would be guaranteed a place in the competition for 20 years. The Champions League could be eliminated by 2021. #mufc [Football Leaks]

Manchester United, Bayern Munich, Real Madrid, FC Barcelona, Chelsea, Arsenal, Manchester City and Liverpool are amongst the clubs mentioned interested in joining the European Super League. #mufc [Football Leaks]
Busby babes
02.11.2018 19:11
#
http://www.spiegel.de/international/world/football-documents-show-secret-plans-for-elite-league-of-top-clubs-a-1236447.html

tady je podrobnej clanek Spiegelu. Kdo nemumi nemecky, at si to necha googlem prelozit do AJ.
SCELO
02.11.2018 19:39
#
to by bolo len ako miesto CL, PL by bola stale samozrejme ci ?
Busby babes
02.11.2018 19:45
#
jsem cca v pulce. No prave ze by kluby uplne vystoupili z UEFA a asociaci. 34 kol, hraci dny utery, streda a sobota, na konci play off.

Resi jestli by pak museli hrace uvolnovat do repre, jak by to bylo se smlouvama hracu, pokud by prestoupili do nektereho klubu z te super ligy, jestli by hracum hrozily nejake postihy... docela masakr, jak daleko jsou. V pozadi stoji typek, co organizoval ten nas zapas s Realem v Michiganu, jak tam bylo pres 100K lidi a klubum slibuje prijmy v hodnote 500 mega eur. Real letos za LM dostal 80.

Ale docela bych byl zvedavej na reakci fans, kterou vubec neresi. Podle me by fans, co chodi kazdy tyden na domaci zapasy byli hooooodne nasrani, pokud by jejich klub do toho sel.
wild
02.11.2018 19:48
#
No ja dufam, ze nic take sa nestane resp. nech je to namiesto LM. Ak by zanikli ligy resp. by z nich odisli tie najvacsie muzstva tak by to bola nuda.
SCELO
02.11.2018 19:51
#
to je z hladiska penazi mozno lepsie ale podla mna by to za nejaky cas stratilo smrnc tieto ˇvelke´ zapasy sa kvoli atraktivite nesmu hrat stale kolo co kolo to by ludi prestalo bavit po nejakom case....
wild
02.11.2018 19:45
#
"Bayern uz ma treba i studii na to, jestli a jak vystoupit z Bundesligy a potazmo UEFA. "
Busby babes
02.11.2018 19:49
#
On the other hand, Bayern Munich in particular would face a serious problem if it were to withdraw from the Bundesliga. Player contracts in Germany contain a clause that binds them exclusively to the Bundesliga. Should FC Bayern Munich actually take the step of leaving the league, the lawyers argued, the players could possibly terminate their contracts unilaterally and switch to other teams without transfer fees. A nightmare scenario that could result in the loss of hundreds of millions of euros for the team from Munich.

a zrovna oni by meli prej dost problem.
Busby babes
02.11.2018 20:43
#
Because the top clubs got something else as well. Their representatives will occupy four of the director slots in a joint company with UEFA. This means the secret society's three negotiators, Gerlinger, Sanllehí and Bertola, will become part of this body, and over the course of the next three years, they will be able to examine all of UEFA's balance sheets, sponsorship deals and broadcast-rights agreements along with the administrative, organizational and operational costs of UEFA competitions. They will, in short, learn everything they need to know to organize their own competition. Priceless knowledge.

lol UEFA.
Kohout-NL
02.11.2018 22:47
#
Vsak spiegel je cely v anglictine, staci si to prepnout. Dva kliky mehr/english :
Busby babes
02.11.2018 22:50
#
me se na to nekdo ptal, ja v google proste davam prelozit, ale dost me prekvapilo, jak je to dobrej preklad, takze se mi to pak asi automaticky preplo do te AJ verze, jen jsem si toho nevsiml.
fenixLFC
02.11.2018 20:05
#
16 klubov? aby sme si to zrekapitulovali 11 zakladajucich- anglickych 5 (bez spurs) barca real, juventus, AC bayern PSG, ti by nevypadli. dalsich 5 ma byt rim, inter atletico, dortmund a marseille. a zaroven sa hovori ze jedno miesto ma byt z portugalska/ruska/holandska/turecka...
fenixLFC
02.11.2018 20:06
#
ach sorry, 18. dalsimi by malo byt schalke a jedno miesto z ytch krajin
Busby babes
02.11.2018 20:34
#
The 11 clubs listed as "founders" of the European Super League -- the ones that would apparently not face relegation -- are Real Madrid, FC Barcelona, Manchester United, Juventus Turin, FC Chelsea, FC Arsenal, Paris Saint-Germain, Manchester City, FC Liverpool, AC Milan -- and Bayern Munich. All seven clubs in the secret society are represented. The five "initial guests," according to the document, would be Atlético Madrid, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, Inter Milan and AS Roma.
fenixLFC
02.11.2018 20:49
#
jj tiez som vychadzal najskor z toho ale hore je uvadzanych 18-schalke+ jeden random
Busby babes
02.11.2018 20:52
#
to byl puvodni draft, tohle ma byt asi novejsi verze.
fenixLFC
02.11.2018 20:15
#
a presne iniciatormi su tie najvacsie mrdky, od ktorych by to kazdy cakal real barca juve united psg a arsenal s ac ktore idu neskutocne po peniazoch...
Busby babes
02.11.2018 20:38
#
no vy jste tam taky.
fenixLFC
02.11.2018 20:50
#
nie v tej sedmicke ktora to zostrojila
Grahf
02.11.2018 20:38
#
jj, liverpool tam budú musieť dotiahnuť v reťaziach
Pinturicchio
02.11.2018 21:13
#
r.mrazik
02.11.2018 23:14
#
I kdyby ne...tak tu oklestenou anglickou ligu by stejne nevyhrali
Lacko_Boh
02.11.2018 20:42
#
Pinturicchio
02.11.2018 21:13
#
Manny
02.11.2018 21:42
#
Zaschrona
03.11.2018 01:19
#
Kowe
03.11.2018 08:16
#
ty jsi fakt hňup
Paddington
03.11.2018 09:46
#
Fakt tupelo, strasne nieco
Cartmanova máma
03.11.2018 11:21
#
djourou
02.11.2018 20:45
#
za wengera by sme boli proti..treba si zvykat ze uz viac nebudeme classy a gentlemeni..
djourou
02.11.2018 20:54
#
pre istotu sa ale radsej dopredu ospravedlnujem ak sa v tych diabolskych planoch angazoval aj on
Busby babes
02.11.2018 21:03
#
tak zaclo se to domlouvat 2-3 roky zpatky.. ale tohle resi majitele klubu, ne manageri. Wenger mohl byt konzultant, to urcite...
djourou
02.11.2018 20:58
#
inak teda tento globalny futbalovy moloch ktory vznikol posledne roky musi byt velmi silny magnet pre a stroj na pochybnych egomaniakov, posadnutych peniazmi a mocou, ktorych ine hodnoty uz velmi nezaujimaju
Čenda
02.11.2018 21:05
#
Líbí se mi jak si nikdo nevšímá toho, že tam nejsou slepice.
Čenda
02.11.2018 21:06
#
*Líbí se mi, jak...
owny
02.11.2018 21:40
#
fenixLFC to vystihl přesně, sešly se největší mrdky a přemýšlí, jak zbytek fotbalového světa připravit o zisky, charakterní Spurs se takového zla nechějí účastnit
EXoRcIsT
02.11.2018 22:07
#
Charakterni Spurs ani neboli osloveny lebo to je len pre najvacsie muzstva na svete a nie hocikoho to by tam rovno mohli zavolat west ham
Kohout-NL
02.11.2018 23:52
#
Však se chytněte se scouserama za ruky a palte do hajzlu.
Zaschrona
03.11.2018 01:20
#
cristiano.K.
04.11.2018 09:36
#
werwolf
02.11.2018 22:36
#
Vďaka Bohu, že tam nie sme.
Kohout-NL
02.11.2018 23:50
#
kvasha16
04.11.2018 14:55
#
Kohout-NL
02.11.2018 22:49
#
My pak budem vyhravat tituly v PL jak na bezicim pasu. Dr. Levy knows best.
Mastný Chobot
03.11.2018 02:34
#
Klasika
Greny
03.11.2018 08:22
#
A jak by to bylo kdyby ta soutěž zkrachovala? To si budou držet druhej tým v lize nebo jak?
Recoba Inter
02.11.2018 20:37
#
Ten vypadá jako by mu šlo v první řadě o nějakou image a ne o to co umí a dělá.
Lacko_Boh
02.11.2018 20:42
#
jak ja
owny
02.11.2018 21:37
#
OT: Stojí nový ročník FM 2019 za to? 2018 jsem poprvé od 2012 nekoupil, protože tam nebylo skoro nic nového, je to teď lepší?
Manny
02.11.2018 21:44
#
ano
nani92
02.11.2018 21:59
#
je tam VAR
nani92
02.11.2018 22:01
#
Netflix človek dopozerá Daredevila a hned na to príde House of Cards
EXoRcIsT
02.11.2018 22:05
#
Ten serial skoncil v momente ked vyhodili Spaceyho a co som pozeral na odozvy na siestu seriu tak to islo dost dole
nani92
02.11.2018 22:09
#
to ocakavam, ale kedže to je už posledná seria, tak to samozrejme dopozeram
Mastný Chobot
03.11.2018 02:34
#
imp
02.11.2018 22:27
#
Wow, ja vubec nevedel, ze to je ode dneska venku. Ale stejne se k tomu dostanu az za nejakej cas, protoze prave Daredevila jeste dokoukanyho nemam a pak chci dat jeste Sabrinu.
Busby babes
04.11.2018 14:16
#
Tak jsem dal prvni dil Sabriny a je to... jine. Tak jsem trochu zvedavej jak to pujde dal. Prvni dil rozhodne zadna pecka, ale tragedie taky ne.
r.mrazik
02.11.2018 23:16
#

Ja se tesim dost na Outlaw king
EXoRcIsT
03.11.2018 07:18
#
Nikikrew
03.11.2018 10:45
#
to uz je?
Super, aj ked bez Spaceyho ale rad to dopozerám
iamek
03.11.2018 11:01
#
To samé jsem si říkal včera. Dojedu Daredevil a The Haunting of Hill House a teď vyjde House of Cards a od Amazonu Homecoming
nani92
02.11.2018 22:09
#
Mateo16
03.11.2018 00:13
#
Woow nadhera s PSG a CIty aky trest bude ? celkom velka kauzla. Toto je cas pre Floretina aby mi ukradol Mbappeho, Bol som skepticky ale teraz tomu docela verim
Busby babes
03.11.2018 00:34
#
naivko.
Swarley
03.11.2018 00:36
#
a proč by je někdo trestal?
Mateo16
03.11.2018 00:40
#
Ved pretoze ich UEFA podporovala aby sa vyhli FFP. Tebas si ako spravny madridista pojde svoju kampan proti PSG Neveim co predstavitelia dalsich lig ale asi su neni spokojny
Mateo16
03.11.2018 00:40
#
Vobec ma niekoho takeho PL ? co na to vobec hovori ?
Busby babes
03.11.2018 00:49
#
trest uz dostaly. smesnej, ale dostaly. Tohle bude hlavne problem pro Infantina. Pro klub bude problem pokud by tam byl treba nejakej uplatek... jenze otazka je, kde vzit soudce? FIFA to nebude, tam to ma ten plesatej zmrd osefovany. UEFA? je otazka jestli na to budou mit koule... City i PSG porusuji FFP porad a zadnej trest neprichazi. A vsichni to vedi, v tomhle to neni nic noveho. Jenze UEFA si vyslapne tak maximalne na nejake Dinamo Zahreb nebo tak. ale ne na sejky.
Greny
03.11.2018 08:20
#
Já třeba nechápu proč si nekoupil klub z nějaké třeba druhé belgické ligy a když nastane problém s FFP tak tam prodám nějakýho dorostenca nebo dva za miliardu a po půl roce hodně koupím zpět za minimum
Mimalu
03.11.2018 09:11
#
asi v tom nějaký háček bude, jinak by to určitě už někdo praktikovat začal. Dovedu si představit že by každý takový přestup musel být zdaněný
Busby babes
03.11.2018 11:17
#
to uz by bylo az moc okaty a hrozily by jim daleko vetsi postihy. Tam uz by se o to mohly zacit zajimat i statni organy, prani penez a tak. A tyhle zeme spousty evropskych statu dost serou, zvlast posledni dobou.
kiwwi
03.11.2018 12:10
#
najlepsie jak tu mindas vzdy nabehol jak sme vsetci kokoti a mame si zistit viac o tom jak to City robi dobre a cisto
Busby babes
03.11.2018 12:18
#
t0mmy33MCFC
03.11.2018 15:37
#
tehda to tak bylo.. to uz je zahrane do outu ted uz to robime dobre a cisto
t0mmy33MCFC
03.11.2018 15:41
#
stejne nechapu co na tom tak vadi, pokud to neni nakupovani na dluh, ted uz kazdej bohaté kluby natahuje jak prase a aspon jdou penize do jinych klubu a tech co hrace vychovaly, muzou podporovat mladez, stavet stadiony, kupovat zajimavejsi hrace ..... proste ekonomika tak proc ji omezovat?
Busby babes
03.11.2018 16:08
#
tak logika za tim je takova, abys udrzel nejakou konkurenceschopnost ostatnich tymu. Protoze se statnima penezma proste normalni klub souperit nemuze. A je videt, jakej je to problem ve Francii, kde ta soutez silna neni. V PL se to jeste dari a City to nemaze tak, jak jako PSG, ale jen proto, ze liga je obecne dost bohata a ten rozdil neni pak takovej.
fajdax
03.11.2018 02:59
#
fetujes?
C-M@ster
03.11.2018 02:46
#
OT:
Countere, jsi tu někde? Jak jsme se bavili o tom Kanye Westovi, tak on to "slavery was a choice" prohlásil poměrně nedávno. (květen) Čili ta teorie o tom, že to byl jen sofistikovaný způsob, jak obrat republikány o hlasy, je podle mě pořád na stole.
Jak jsme si mohli všimnou "nevolte Trumpa, nevolte Babiše, nevolte Zemana" nepomáhá... to je jak když dítěti "nešlapej do té kaluže", tak do ní šlápne... správně je podle psychologů říct "obejdi kaluž"... nicméně udělat ze sebe příznivce Trumpa a začít šířit jejich nejhloupější ideje a chovat se jak piča doufaje, že to voliče odradí, podle mě by to mohlo dávat smysl. Samozřejmě mu i vyhovuje, že k tomu na sebe poutá pozornost.
fajdax
03.11.2018 02:57
#
Jasne ze to dělal kvůli svýmu PR ty hloupej
fajdax
03.11.2018 02:56
#
Chelseaaaaaaaa
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.