Zranění se množí, v elitních ligách narostl počet o dvacet procent

29.09.2022 08:51 - Aktuality
Paul Pogba (© AFP)
 
Počet zraněných fotbalistů v pěti největších evropských ligách narostl v minulé sezoně o 20 procent. Podle studie pojišťovací společnosti Howden kluby za absentující hráče zaplatily půl miliardy liber (13,8 miliardy korun).

Nejvíc zranění zaznamenaly kluby v anglické lize (1231). Na druhém místě za Premier League skončila německá bundesliga (1205) a třetí příčku obsadila španělská nejvyšší soutěž (848).

Z klubů měl nejvíc absencí Real Madrid (114) před Bayernem Mnichov a Chelsea (oba 97). "Za poslední dvě sezony narušené covidem je jasně vidět, jak zhuštěný program ovlivnil zranění hráčů," citovala agentura Reuters Jamese Burrowse ze společnosti Howden.

Nejvíce za zraněné hráče zaplatil Paris St. Germain s částkou 34,2 milionu liber. Výdaje za absence, které studie vypočítala vynásobením denního platu počtem zmeškaných dnů, narostly o 29 procent na 513 milionů liber.

Nejvíce na čím dál víc nabitou termínovou listinu doplatili hráči do 21 let, jejichž počet zranění narostl oproti minulosti desetinásobně. V ročníku 2018/2019 měli 30 zranění, v sezoně 2021/2022 pak 326.

Autor: ČTK
Komentáře (166 / 0 nových)
Seydou Doumbia
29.09.2022 08:53
#
Není se asi čemu divit. Jen za Francii chybí - Lloris, Maignan, Coman, Benzema, Rabio, Kanté, Kamara, Digne, T.Hernandez, L.Hernandez, Kundé, Kimpembe, Konaté, Pogba...
Zark
29.09.2022 10:41
#
Tak to už se nikdo nediví tedy
Morgue
02.10.2022 20:07
#
tak aspoň, že u Hernandezů můžou v poklidu oslavit vánoce u telky celá rodina
Seydou Doumbia
02.10.2022 20:08
#
tak dlouho mimo snad nebudou ale jo byla by sranda
skorpikk
29.09.2022 09:00
#
mladí hráči zranění 10x více než předtím, to předtím žádní mladí nehráli nebo jak je to možný?
Hafna
29.09.2022 09:07
#
Zvyšující se fyzické nároky, neustále padají rekordy v různých parametrech, vyšší počet zápasů, zvýšení počet nahradniku na lavičce a tím menší prostor pro úplný odpočinek atd
Zwwarac239
29.09.2022 11:33
#
Ešte by som doplnil zdravú životosprávu hráčov. Aj keď ju asi väčšina hráčov dodržiava, kvalita stravy sla rapídne dole, nehovoriac o tom že ak chcú hrať v ligách svetovej úrovne proste musia suplementovať a dopĺnať minerály a vitamíny pretože tie nároky na telo sú enormné. Kvalitné suplementy a kvalitná strava je kurva drahá dnes, mladí hraci si to zo svojich zmlúv nemôžu dovoliť, preto sú aj náchylnejší na zranenia.
soukup
29.09.2022 12:24
#
mladí hráči, kteří to v solidní lize dotáhnou do prvního týmu rozhodně mají dostatečně velký plat, aby si mohli dovolit kvalitní jídlo a suplementy. Většinou mají i od klubu výživové plány.
Talker
29.09.2022 12:43
#
Tak ono se říkalo, že naši mladíci (Mount, Tammy, CHO) už od 18 let mají vlastního kuchaře, který pro ně vytváří jídelníček a vaří jim.
Zwwarac239
29.09.2022 13:37
#
Mal som na mysli skorej tých od 15 do 18 rokov, tí majú vačšinou len dorastenecké zmluvy. A už v dorasteneckých ligách je na nich vyvíjaní veľky tlak na výkon a už v tak mladom veku majú vážne zranenia. Keď potom dospejú a dostanú sa do Ačka sú to vačšinou už opakované zranenia z dorostu.
frank
29.09.2022 16:37
#
Jestli na to koukáš z pohledu ála Football Manager a myslíš, že dorostenci PL klubů berou 50 Liber týdně, tak potom jo Jinak je to úplnej úlet, dneska si může dovolit super stravu i podprůměrný dorostenec z tuzemského ligového týmu.
Zwwarac239
29.09.2022 17:25
#
Vychádzam z vygooglenych faktov. "Liverpool academy players are not paid until they sign a scholarship agreement at the age of 15. Then they will be paid £165 as a first-year scholar and £175 as a second-year scholar. These figures are not specific just to Liverpool, but all clubs" Takže zarábajú max 175 liber týždenne, co pri cenach v Anglicku je žebračenka. Na kvalitné suplementy možu zabudnúť, ak ich nezasponzoruje klub.
Zerain
01.10.2022 01:06
#
Zerain
01.10.2022 01:06
#
Benfica
29.09.2022 15:14
#
Kiss Me Polka!
29.09.2022 15:43
#
what? kvalita stravy sla u hracu naopak stoporcnetne nahoru, v minulosti se na to nehledelo v podstate vubec
soukup
30.09.2022 08:21
#
vodka
30.09.2022 10:41
#
Mass
01.10.2022 08:57
#
Taky sem se trochu divil co tu píše, že by najednou začli hráči srát na kvalitu stravy..
Zwwarac239
03.10.2022 09:25
#
Nenapísal som že hráči začali srať na kvalitu stravy, ale že kvalita stravy všeobecne šla rapídne dole.
fabec1222
29.09.2022 09:01
#
No jo, ale počet zápasů je třeba i nadále navyšovat, pač peňouze...Co nějaké zdraví hráčů, však my (funkcionáři) se máme dobře
Zwwarac239
29.09.2022 11:33
#
ratusek
29.09.2022 09:10
#
A proto přidejme další a další zápasy
Y.N.W.A
29.09.2022 09:11
#
no prostě Klopp i Guardiola maj dlouhodobě pravdu v tomto... málo času na rehabilitaci
madridcan
29.09.2022 09:27
#
Neuveriteľná dlhodobá pravda, keď sa obaja bili do posledného kola minulú sezónu a proti Realu vládal aj jeden aj druhý a akoby povedal Reichel k Realu ,,Oni neboli na lopate, oni boli už v peci!"

Takže iba proste stačí povedať o dlhodobých výhovorkách alebo neťahať ich mená do tejto debaty a ozdobiť to ,,Dlhodobo".
Y.N.W.A
29.09.2022 09:38
#
cože, ještě jednou?
wwwx
29.09.2022 09:43
#
Svatej
29.09.2022 09:50
#
absolutně nechápu, co se tim snazil rict
madridcan
29.09.2022 09:50
#
Si nemal reagovať na svoj príspevok?
AlevsakNevadi
29.09.2022 10:07
#
pridám sa k nemu lebo netuším čo si tým chcel povedať.
Svatej
29.09.2022 10:20
#
Fňuká nad tím, ze fotbalová veřejnost vnímá Real jako tym, co minulej ročník proti každýmu tahal za kratší konec, i když nakonec byli vysmátí oni. Prostě nezvládá ani tu výhru
AlevsakNevadi
29.09.2022 10:30
#
ja že to je debata o zraneniach hráčov a nahustenom program.
Svatej
29.09.2022 10:35
#
Jup, proto je to tak debilni a protlačený silou
madridcan
29.09.2022 12:25
#
Jop, presne ako tvoje pretlačovanie silou tvojho názoru každému v tomto vlákne a dokladovať to na to, akú máš skúsenosť s vedením mojej diskusie. Aktuálne v Tvojom prípade sa jedná o to, že čim viac reaguješ na príspevky o mne, tým viac sa cítiš relevantne.

Čo je ťažke pochopiť na mojej reakcii na YNWA? Aká je dlhodobá pravda vo vyťaženosti, keď sa dva tímy bijú do konca PL a mali by aj na LM, kde ťahal za kratši koniec Real, ale vyhral? Tak aká je to DLHODOBÁ pravda o vyťaženosti, keď tie dva tímy(Liverpool a City) išli bomby do konca a ani náznak vyťaženosti na ich hráčoch nebol vidieť?

Ak piod pojmom ,,Dlhodobo" sa označuje táto sezóna, tak je táto diskusia zbytočna. Ja pod pojmom ,,dlhodobo" chápem rok a viac, nie dva mesiace.

No a nech to zhrniem rovno v jednom príspevku a nepovažovať sa za vševidiaceho a vediaceho ako Svatej, tak Dominik z Pezinka aj tebe vie zajebať, ale už tu tiež sypeš očisty ako veľmi dôležitý
Svatej
29.09.2022 13:24
#
Uuuf, přemýšlíš nad tím vůbec, nebo to sypes z rukavu a prostě spojujes vety instinktivně?

Asi ti to rozvedu sam, protože se zjevně neorientujes v jádru věci a co hůř, logiku jsi už někdy davno musel zapomenout na hajzlu.
Tlačení silou je vyplakavani si o svých bolistkach a frustracich i tam, kde se takový téma neřeší a určitá osoba bez záminky přijde s útokem (ať uz na fandy, nebo na konkrétní lidi, případně na oboji) - názorný příklad tvůj první komentář. Clanek o zraněních, hlavní komentář o trenerech, kteří se o tom konkrétním tématu vyjadřovali a ty jak ňouma přijdeš s obecně vnímaným průběhem zápasu LM, kde se vybrecis nad tim, co tě na světu fotbalu štve. Na sílu.
Ta tvoje agresivni a osobní reakce na můj komentář, kterej ani nebyl primou reakcí na tebe, ale na Chobota a Ynwa bez zajmu tě zapojit, je už spíš tvůj blbej bonus.

Na druhý straně - Tlačení na sílu není, když se někdo vyjadřuje k danýmu tématu. Ja reagoval vždycky tématicky k tomu, co někdo nademnou prohlásil, necpal jsem do toho *na sílu* další témata, jen rozvíjel ty, co někdo přidal.
Ty jsi vystřelil jak malá holka a začal urážet, ja v reakci jenom kontroval a navíc stejným způsobem jako ty. Abych teda tohle nejak shrnul - Co konkrétně ode mě je tam prosimtě teda dle tebe na sílu, kocourku?

Celej zbytek.komentare je blbost. V semifinále LM se můžou potkat dva týmy v jiny fazi sezony a i obecně týmy s úplně jiným zapřahem a velmi rozdílným počtem zápasů v nohách. I dlouhodobě, protože některý nejvyšší soutěže maji rozdilny pocty účastníků, domácích pohárů ( a s tim casto i nutností poháry do určitý míry vypouštět) a tak podobně. Zkrátka jseš mimo ve vsech ohledech.
madridcan
29.09.2022 16:17
#
Oukej. Veď už si známa liga. Ja na rozdiel od teba, sa tu nebudem kásať pičovinami a dlhými diskusiami. To už mám s Jiřim-FCB dekádu za sebou Nechce sa mi čitať tvoj sloh, ale máš čas na rozdávanie
Svatej
29.09.2022 16:21
#
To je legrační, začneš házet sněhový koule a jakmile schytáš pár kusů zpátky, tak už jsi najednou přehranej. Prostě se konečně nechovej jak tupá ufnukana frnda a ušetříš se od toho s každým.
madridcan
29.09.2022 16:25
#
Ty vieš veľmi dobre, že sa správaš ako piča a v počiatkoch si sa choval úplne rovnako tak. Ja ti nič vyhľadaváť nebudem, prečo by som tu mal niečo dokázovať? Ako ty svojim hrdinstvom ako to vedieš Takto sa obhajujú presne nímandi ako ty a pekný deň ti prajem
Svatej
29.09.2022 16:38
#
Takže z prstu vycucany kejdy o tom, ze znas moje názory a tipy vystřídáš dalším slepým výstřelem o tom, že jsem se jako pica choval vždycky, přičemž zase nebudeš schopnej z hlediska faktu / dat dodat dokupy ani hovno, čímž dokonale potvrzujes to, o cem jsem psal uz v prvnim příspěvku a za to ti upřímně děkuju.
Názor ostatních, kteří nejen tu potvrzují to, že dlouhodobej problém v chování máš hlavně ty a ne ti, na který ukazujes, je znovu příjemným bonusem. Jestli ti to ale pomůže, tak nikdo nemá dostatek víry v to, že se s tim tva hlava může casem srovnat, takže se tak můžeš bez obav chovat dál a nikdo zklamanej nebude.
Bakary3
29.09.2022 15:53
#
Takže klopp a guardiola nemůžou tvrdit, že je ten program magorina, když je to pravda, protože to jejich týmy dotáhly daleko?

Neměli se na to druhou půlku sezóny vystát, aby jim to teda dalo zapravdu?

A kdo tedy může, ti co vypadli třeba ve čtvrtfinále LM, nebo dřív?

A jinak, city to ještě tak nějak zvládá, protože ten kádr mají nabitej, Liverpool je třeba už tuhle sezonu dost uvařenej.
madridcan
29.09.2022 16:21
#
Môžu, ale hovorím o slove ,,DLHODOBO" ROK CCA

No, tým mi odpovedáš na dlhodobo.

Hovoríme o Jurgenovi a Pepovi

Vôbec ma nezaujíma táto sezóna. Veď hovoríme o Dlhodobo podľa YNWA
Bakary3
29.09.2022 16:43
#
Ano, dlouhodobě se proti tomu vymezují a dlouhodobě mají pravdu.
To je fakt. A není to jen rok cca.

Jinak se te nechci nijak dotknout, ale je fakt těžký na tebe rozumne reagovat, protože způsob tvýho skládání vět a myšlenkových pochodů je tak wtf, že to moc nejde.
Remt
30.09.2022 06:08
#
souhlas s tou posledni vetou
Svatej
29.09.2022 16:24
#
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIBE7uRCNKQUaGD1QuT5Y_skMc49WmiyNFAw&usqp=CAU

Ty s nim nesouhlasis, tak to budeš asi taky známá firma. Nejspíš budeš pěknej darebák a kluk te ma uz taky prectenyho!
madridcan
29.09.2022 16:27
#
Pridaj, reaguj, konštatuj...treba vedieť o Tebe Spúštaš podcast? Alebo čo riešiš?
fenixLFC
29.09.2022 21:11
#
Manik...
29.09.2022 11:33
#
Kiss Me Polka!
29.09.2022 15:44
#
on je po lobotomii
madridcan
29.09.2022 16:12
#
Napísal človek, ktorý sa kvôli tomu zaregistroval
Kiss Me Polka!
29.09.2022 23:41
#
jakoze kvuli tobe?
TopinB
29.09.2022 18:16
#
John Obi Mikel
29.09.2022 18:55
#
Kluivert9
29.09.2022 19:07
#
náhodnej generátor vět.
fenixLFC
29.09.2022 21:11
#
Mass
01.10.2022 08:58
#
Už syna Jolandy pustili z vězení?
Mastný Chobot
29.09.2022 09:46
#
si to ty, Jožko Klányi?
Svatej
29.09.2022 09:50
#
Ja bych spis tipl vzdálenějšího příbuznýho Arsina
madridcan
29.09.2022 09:58
#
Ty a tipovanie Arsin sa nevystatoval majetkom? Paradoxne Chobot, ktorý je tu znalý v každom podcaste a politických záležitostiach tu baví kokota z toho, že nevie, čo som napísal.

Teba ospravedlňuje aspoň to, že si čech a ešte k tomu s debilnými názormi. Takže ty môžeš byť relevantný...no...tu vlastne Tak snaď sa niekto chytí
Mastný Chobot
29.09.2022 10:11
#
Ja som vždy myslel, že si v pohode. Ale nejako ti zajebalo.
Svatej
29.09.2022 10:18
#
To je asi tak 8 let zpátky, možná trochu míň
Kily
29.09.2022 17:41
#
nani92
29.09.2022 15:07
#
pár rokov už
TopinB
29.09.2022 18:18
#
Svatej
29.09.2022 10:17
#
Páni, jaká protiofenzíva hnedka

Vlastně bych se tě i zeptal, aby jsi mi nějakej příklad mýho tipování nebo dokonce výčet mých názorů ukázal, ale díky tomu, ze i ja mám zkušenost s tvým vedením diskuze, vím, ze ve většině případů střílíš na prázdno a hlavním záměrem je urazit a vypadat nad věcí, takže tě toho nevyhnutelnýho ponížení zbavím.

Mimochodem už jsem to rozluštil a dodatečně připomínám, jak je směšný a trochu smutný, ze po tolika letech a získaných trofejích ještě pořád absolutně neumíš vyhrávat.
EZ
29.09.2022 10:22
#
zufalec
Nihilister
29.09.2022 13:49
#
The Krupy
29.09.2022 16:44
#
Čo sa ti stalo? Bol si úplný pohoďák, ale už dlhšie si všímam, že ti solídne prepína.
TopinB
29.09.2022 18:19
#
igor pls
Kluivert9
29.09.2022 19:08
#
smazaný uživatel
30.09.2022 17:52
#
dpc ja som som popri robote mal pusteny ten vcerajsi prejav Igora a teda musim povedat, ze uražka niekoho Klanyim musi byt este lichotiva, Igor vcera posunul vsetky dna ktore kedy sa tu vytvorili, na uplne novy level to musi byt normalne nieco, o com sa budu uciť buduci psychiatri a skumať to, jak sa tam Igor opustil včera
Csaplárova past
29.09.2022 18:30
#
Jeste pred par sekundama jsem si myslel, ze po slovensky rozumiem. Teraz som z toho uplny kkt
Svatej
29.09.2022 21:15
#
Nizzie
29.09.2022 19:34
#
The fuck?
Whitemedia
29.09.2022 22:37
#
do botky súhlas
DreamTeam
29.09.2022 10:41
#
Brání jim někdo v tom častěji rotovat?
Y.N.W.A
29.09.2022 12:00
#
Klopp už docela rotuje, jo, byl v tom v prvních sezónách špatnej
Bukaj LFC
30.09.2022 01:14
#
Brání jim v tom konkurence. V tom souboji City vs LFC je prostě ztráta bodu skoro jako prohrát titul. Musíš být non-stop 100 procentní a to se pak rotuje sestavou daleko hůř
Csaplárova past
29.09.2022 18:29
#
No tak zrovna City maji dva plnohodnotne kadry, ty absence trapi ze vseho nejmene. A Liverpool tomu jde naproti tim, jak to ignoruje a nenakupuje i kdyz ma na marodce 6 hracu.
M0rb1D4S
29.09.2022 09:17
#
Aby taky ne, když se hraje x pohárů, liga každou chvíli, do toho jim tam nacpou reprezentační pauzy s úplně zbytečnou Ligou národů. Hráči mají strašně krátkou dobu na regeneraci. Do toho poměrně náročné cestování.
Ditas7
29.09.2022 09:50
#
Teď jsem chtěl napsat to samý
Jsem zvědavej, kolik zranění bude na popř. po MS v Kataru. Normálně mají hráči po MS čas na regeneraci, tu tentokrát mít nebudou...
Ladas321
08.10.2022 12:29
#
Hodně hráčů vypadne už po skupině a tak budou něco málo mít na tu regenaraci. Horší to budou mít ti co budou bojovat o medaile. V Anglické lize je ale prosinec nejvíc nabitý, takže paradoxně hráči PL, kteří vypadnou před semifinále si spočnou víc než za normální sezóny.
Svatej
29.09.2022 10:03
#
Salfovic
29.09.2022 14:46
#
Láhudkou jsou červnové repre zápasy, to může vymyslet jen debil.
M0rb1D4S
29.09.2022 15:06
#
Lahůdky jsou úplně všechny repre pauzy, ve kterých se hrají jenom přáteláky. Do už tak nahuštěného programu se vecpou 2-3 zápasy během týdne, včetně právě toho cestování přes půl zeměkoule.
nani92
29.09.2022 09:29
#
to majú za to, že po treningu sedia za počítačom
Thelvin
29.09.2022 09:34
#
Přesně, kdyby si šli dát cigáro a pivo do hospody tak jako dřív, tak by se to nedělo
blaugrana
29.09.2022 09:37
#
Dembele prestal hrat PS5 a hned sa jeho stav zlepsil.
nani92
29.09.2022 09:39
#
PS je v pohode, tam vieš meniť polohy, prispôsobiť sa..ale sedenie a hranie za PC je zlo
Mastný Chobot
29.09.2022 09:45
#
keby som hral Witchera na PC, tak už som ochrnutý
ratusek
29.09.2022 09:51
#
Kolik tam máš hodin?
FUnk
29.09.2022 10:01
#
cs 1.6- 1500 hodin, ted ani nevim zda bych doma rozjel pc a zda funguje
Uwe háže buly
29.09.2022 12:39
#
Jako za celou dobu nebo za rok?
FUnk
29.09.2022 13:20
#
za celou dobu, za rok by to bylo aspon 4 hodiny denně.
Uwe háže buly
29.09.2022 15:55
#
Já hrával jednu hru a asi rok to mohlo být tak 4 hodiny denně, ale je pravda , že mi to vydrželo asi dva roky a od té doby jsem za 12 let nic pomalu nehrál
Csaplárova past
29.09.2022 18:35
#
To je slabota teda.
Mastný Chobot
29.09.2022 10:11
#
Netuším, ale asi dosť, lebo som vo všetkých DLC prešiel všetky questy. 2x.
VersaceChain
29.09.2022 10:21
#
to bude tak 150
ratusek
29.09.2022 11:13
#
150? to je dost málo za 2 průlezy. To bude minimálně dvojnásobek
VersaceChain
29.09.2022 12:01
#
Ja mam 63h a dohrano full vse vcetne DLCs no.. ale zalezi dost na stylu hry
Gazdo
29.09.2022 12:32
#
To si speedrunoval tvl?
ratusek
29.09.2022 13:05
#
Gazdo
29.09.2022 13:25
#
Mne to pride ze niektori ludia idu hrat hry nie pre to aby robili to na co hry sluzia a teda zabavu relax atd ale proste len rychlo rychlo prejst to nech si to odskrtnem ze som to dal
ratusek
29.09.2022 13:05
#
tos tomu příběhu a universu moc nedal
Nihilister
29.09.2022 13:50
#
Jak můžeš 150h hru projít za 63?
Gazdo
29.09.2022 12:32
#
To mam na jedno prelezenie
naheCZ
29.09.2022 10:25
#
K PC si můžeš v pohodě pohodě připojit ovladač a hrát jako na PSku...
Forza_Inter
29.09.2022 09:39
#
SunFells
29.09.2022 09:55
#
A co v Itálii?
Medico
29.09.2022 10:53
#
Jsou tam du"chodci"
j_mrazik
29.09.2022 11:00
#
Ti jsou nejkřehčí.
VojtovaChelsea
29.09.2022 12:12
#
Nebo nejtvrdší
Furia Ceca
29.09.2022 21:24
#
Tak třeba konkrétně my jsme v prdeli... My máme out Pogbu, Chiesu a Di Maria taky odehrál asi jen čtvrtinu zápasů Jenom Tek nechybí.
Pozor skluz!
30.09.2022 07:41
#
Z pozice fanouška AS mi to pořadí přijde nesmyslné, protože máme ročně desítky svalových zranění a za posledních 10 let určitě přes 10 křížáků, včetně opakovaných.

Nová posila, klíčový lověk do zálohy, zlomená noha na asi 5. tréninku. Zaniolo byl mimo pár týdnů s ramenem. Pelle a Dybala vyšli do repre pauzy, naštěstí. Ale dalších x zranění bude následovat.

Konkrétně u nás je ale asi problém v kvalitě hřišť, mimo jiné. Dřív jsme mívali kondiční trenéry bez velké zkušenosti ve fotbale a podlemě s hráči nedělali specifický trénink, ale celkový "conditioning" s poskou a při hře a tréninku pak vznikaly brutální počty zraněných.
dantetomas
29.09.2022 10:51
#
Za to moze ockovanie proti Covidu... alebo Soros
Lech
29.09.2022 11:35
#
Fiala a Pekarova
Csaplárova past
29.09.2022 18:35
#
Za vsechno muze Kalousek
lofin9
29.09.2022 20:01
#
A vlada Ivety Radicovej
Mönchengladbach
29.09.2022 11:05
#
Takže s ohledem na o 10 % nižší počet klubů je s přehledem nejhorší Bundesliga. Přitom se tam hraje z toho stejného důvodu nejmíň zápasů.
C-M@ster
29.09.2022 12:33
#
Ti dnešní mladí nic nevydrží. Furt jen sedí na tom Tik Toku a pak to takhle dopadá...
Busby babes
29.09.2022 13:16
#
ono je to vsechno spojene dohromady. Naroky na fyzicku jsou vetsi, hraci hraji vic zapasu a tak. A zaroven je hrozne tezke je prinutit se spravne stravovat, spravne spat a regenerovat, coz prispiva k tem zranenim taky...
r.mrazik
29.09.2022 14:55
#
neposlouchal jsi Scholese u Nevilla? jak povidal,kolik toho zamlada vychlastal?
M0rb1D4S
29.09.2022 15:10
#
Naopak. Vždyť dneska jsou ty stravovací návyky u hráčů v top ligách sledovány dopodrobna. Kdysi mohli chodit chlastat a jíst kde co. Teď se řeší, že si dá Hazard mimo sezonu pár burgerů
Busby babes
29.09.2022 15:14
#
no, jenze ty kluby nejsou bachari. Takze ano, hraci maji vypracovany jidelnicek, maji doporuceni co maji jist a jak maji spat. ale pak uz to nikdo nema sanci nejak vymoct.
v te knizce o Barce docela podrobne popisuji, jak treba Dembele mel i kuchare a stejne si pak objednaval jidlo z mekace prakticky obden.

Ono je to slozity, ses ve 20+ multimilionar, mladej, spousty penez ale prakticky bys mel zit pomerne asketickym zivotem... hrozne slozite.
M0rb1D4S
29.09.2022 15:19
#
A třeba taky proto ta kariéra Demebeleho už 5 let stagnuje. Je to samozřejmě složité, na tohle potřebuješ buď hlavu, nebo lidi kolem sebe.
Busby babes
29.09.2022 15:21
#
ale tech "magoru", co dodrzuji vsechna doporuceni na regeneraci bude obecne hrozne malo. Vetsina to pojede tak nejak napul, par zas vubec nebo minimalne. A to uz dneska nestaci, prave diky te zvysene zatezi. spojene nadoby. Fotbaliste jsou pretezovani a zaroven se na to vetsina neadaptovala.
M0rb1D4S
29.09.2022 15:29
#
A proto mám u nás tak rád Jamese, Mounta, nebo Kantého. Tam jsem si poměrně dost jistý, že ti to dodržují. Ale jasně, obecně už těch hráčů tolik nebude.
Busby babes
29.09.2022 16:18
#
ja bych po precteni te knizky o Barcelone nedal ruku do ohne za nikoho od nas, jen asi za Ronalda.
Gazdo
29.09.2022 18:10
#
Ja si myslim ze Ronaldo ma tiez nejake doporucenia od klubovych specialistov on ma podla mna vlastnych
Busby babes
29.09.2022 15:20
#
u nas jsme treba resili to, ze Grenwood po nocich paril na PSku a malo spat. A tak. Tech moznosti rozptyleni je hrozne moc a vubec to nemusi znamenat ze chlastaj nebo tak.

Z fotbalistu se stali regulerni spickovi atleti. Jenze zatimco ti, co maji nejake OH sporty, tak maji pomerne velkej prostor vypnout a trochu polevit v tehle vecech v tom 4 letem cyklu (nebo treba i dvouletem, pokud tam maji treba MS mezitim) tak fotbalista by mel prakticky 11 mesicu v roce zit jako asketickej mnich, pak ma par tydnu dovolene po sezone, pokud neni nejaka akce a i tam dostane doporucenej jidelnicek a treninky na udrzovani...

Na jine urovni tohle resi lide, co hubnou. Casto si vezmou nejakej silenej jidelnicek, co nejsou schopni dlouhodobe drzet a po tydnu se na to vykaslou, protoze je to proste pro bezneho cloveka dost tezky/nerealne dodrzovat. pritom kdyby to same jeli treba na tech 80 procent a ve 20 si jedli, co chteli, tak to treba vydrzi daleko dele.
M0rb1D4S
29.09.2022 15:35
#
S tím se nedá nic jiného než souhlasit. Ještě když si vezmeme Anglii, kde se hrají 2 domácí poháry a není žádná větší pauza ani v období kolem Vánoc.

Další věc je, že právě za tohle jsou dneska královsky placení. Neexistuje sport, kterým by kdokoliv na zeměkouli vydělávat víc. Takový LeBron se sice ve výdělcích pohybuje na úrovni Messiho, jenomže u něj tvoří skoro 70% výdělků reklamy a jiné mimosportovní činnosti.
Greaber
30.09.2022 12:31
#
Když už si zmínil jméno Eden Cheesburger Hazard tak ten dostal ban na dva zápasy za fotku z mekáče už někdy před 10 lety :)
mul
29.09.2022 16:32
#
Na koľko môže stáť za zraneniami prekonanie COVID? Ono aj v dedinských súťažiach vzrástli rapídne zranenia. A tam teda program nie je vôbec nahusten ale rovnaký ako v roku 2019.
Busby babes
29.09.2022 16:33
#
netusim, ale tipoval bych, ze to nejakej vliv mit bude. Covid poskozuje plice a nekdy i dalsi organy, to regeneraci asi nepomaha. ale zadnou studii jsem nevidel.

Ono obecne existuje hrozne malo studii u sportovcu na tahle temata, protoze ten vzorek je porad desne malej a i kdyz kluby treba data o zravi hracu maji, tak je temer nikdy nikomu dal nedaji.
r.mrazik
29.09.2022 17:10
#
myslis behem/po covidu,ze vzrostli zraneni?
no...protoze ti lidi behem toho obdobi nic nedelali a pak to byl pro telo celkem sok
verderon
29.09.2022 16:39
#
Podle mě je to teda naopak hrozně lehké, ale asi jde o úhel pohledu...
Busby babes
29.09.2022 17:17
#
viz vejs. fotbaliste maji hodne malo casu na oddech. Snad vsechny ostatni sporty maji pauzu mezi sezonama daleko delsi. US sporty obecne maji urcite delsi pauzu, hokej taky... v tom je to obtizne, ze by teoreticky meli jet na tom rezimu prakticky 11 mesicu v roce. V tom je to tezky na moralku.
r.mrazik
29.09.2022 17:32
#
Nikikrew
29.09.2022 13:17
#
https://www.arsenal.com/news/emile-smith-rowe-undergoes-surgery

Nahovno. Emil túto sezónu si zatiaľ ani nekopol a tie Martinelli a Saka majú pevné pozície. Aspoň že budú MS tak môže rehabilitovať v kľude
SunFells
29.09.2022 13:19
#
Emile Smith Rowe has undergone successful surgery to repair tendon damage In the groin region. Arsenal hopeful he will rejoin training in December.
Ty naše tři skleněnky
mr.Silver
29.09.2022 15:02
#


Ale Partey a Zinchenko by měli být na sobotu ready, těším se
Nizzie
29.09.2022 19:42
#
Žjóva, no ať se dá do pucu a pak zase nakluše vystřílet nějaké bodíky.
Kepy_FCB
29.09.2022 14:21
#
SunFells
29.09.2022 17:26
#
McMememan
Cobra
29.09.2022 14:38
#
Jestli je Kulu zraněný a nestihne NLD, tak asi definitivně padá rozestavení 3-5-2 co?
Referee©
29.09.2022 15:49
#
Právě naopak ne? Son - Kane a zpevní se střední záloha. Takhle se dohrávalo proti Leicesteru a celkem to mělo smysl.
jk
29.09.2022 16:08
#
Spíš naopak. Hrajem venku, bych se nedivil kdyby Conte přišel se středem Hojbjerg, Bentancur, Bissouma
Kluivert9
29.09.2022 19:09
#
Kreativita na prvním místě.
jk
29.09.2022 20:02
#
Kreativita se přeceňuje.
Cobra
29.09.2022 21:02
#
A na LWB a RWB Sess s Emersonem. By mě zase mrdlo z takové sestavy, to už bych se radši podíval na to kulervoucí rozestavení 3-4-3
jk
29.09.2022 21:19
#
Perišič bude v základu. Je otázka jestli místo Sessegnona nebo Emersona. Nasadit na RWB nerozehraného Dohertyho nebo Spence je stejně blbost, kor v NLD.
ashburtongrove
30.09.2022 07:29
#
Jako pokud postavíte něco takovýho tak to může být jedno z nejvíc nudných NLD. Každopádně doufám, že vás atmosféra a vibe toho zápasu trošku vtáhne a bude to zas něco super
Cobra
30.09.2022 08:17
#
Jestli ten zápas bude mít náboj jako naše poslední zápasy s Chelsea, tak to super bude.
jk
30.09.2022 12:43
#
Poslední NLD se Sessem a Emersonem skončilo 3:0, co je na tom nudného?
ashburtongrove
30.09.2022 12:52
#
Tak hráli jste doma a od 33 minuty proti 10.
Já se na tyhle zápasy těším nejvíc z celé sezóny takže bych byl nerad kdyby to byla nějaká taktická nuda na 0:0 ev 1:0
jk
30.09.2022 12:57
#
To by mě překvapilo. Jeden gól padnul na Emirates naposled 2013, navíc v poslední době je to spíš lepší. Já se teda na venkovní NLD nikdy moc netěším no
Salfovic
29.09.2022 14:42
#
O 20 %, to je síla
r.mrazik
29.09.2022 17:53
#
vagneris
30.09.2022 06:38
#
Reprezentace by měly klubům hradit platy hráčů po celou dobu jejich nepřítomnosti v plné výši a v případě zranění také část jejich hodnoty na trhu s ohledem na délku absence + celý plat po danou dobu.
nani92
30.09.2022 10:46
#
Svatej
30.09.2022 11:07
#
Greaber
30.09.2022 13:34
#
To by se lidi zbláznili a akorát by na fotbal nadávali...
Busby babes
30.09.2022 14:09
#
Busby babes
30.09.2022 14:09
#
kluby jsou pojistene
Mastný Chobot
30.09.2022 16:02
#
to by sme so Zinchenkom ten rozpočet Ukrajiny zložili na kolená
r.mrazik
30.09.2022 16:11
#
treba FACR? takze vlastne cesky stat? no...to by urcite proslo
Zark
30.09.2022 17:35
#
zase nějaký revolucionář, který přijde s něčím novým a hned myslí, že je to lepší řešení, než to stávající. nehledí přitom doleva doprava
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.