Žerty o koronaviru připravily Alliho o první zápas po pauze

11.06.2020 15:04 - Aktuality
 
Záložník Dele Alli z Tottenhamu přijde o první zápas anglické ligy po pauze zaviněné pandemií covidu-19, ve kterém londýnský celek nastoupí proti Manchesteru United. Čtyřiadvacetiletý hráč byl vedením soutěže potrestán zákazem startu v jednom utkání za žertování o koronaviru.

Alliho do problémů dostalo video z čekání na letišti, které koncem února umístil na sociální sítě. V záběrech si anglický reprezentant v roušce dělá legraci z muže z Asie, kde epidemie nového typu koronaviru odstartovala. Alli se posléze omluvil, ale trestu včetně pokuty 50 tisíc liber neuniknul.

Tottenhamu tak bude chybět v prvním utkání obnoveného programu Premier League, která byla stejně jako většina evropských soutěží přerušena v polovině března. Londýnský celek v úvodním duelu nastoupí proti Manchesteru United, kterému patří poslední místo zaručující start v pohárech. Hotspur na něj na osmé příčce ztrácí čtyři body.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6033
Komentáře (209 / 0 nových)
janinho
11.06.2020 15:06
#
niektorym degesom (Alli, Jovic, atd.) by trebalo proste zakazat chodit na soc. siete, pre vlastne dobro. nech si somari najmu niekoho kto to za nich bude robit, lebo zjavne tito chapci maju v hlave prilis malo aby vedeli co mozu a co nemozu.
Liquid
11.06.2020 15:08
#
diktatura v PL
mistr129
11.06.2020 15:10
#
FUnk
11.06.2020 15:14
#
ali
TheMally11
11.06.2020 15:16
#
je to kampaň proti Tottenhamu
h8_sfatto
11.06.2020 15:37
#
účelovka
DieryVonry
11.06.2020 19:00
#
A kdo za to všechno může? No přece vožrala vožralej jak vobyčejně
Ejzy
11.06.2020 15:22
#
Ejzy
11.06.2020 15:23
#
trochu prehnane. Precitliveli ludia dnes.
FruFru
11.06.2020 15:41
#
Kovi81
11.06.2020 15:47
#
h8_sfatto
11.06.2020 15:57
#
janinho
11.06.2020 16:02
#
keby sme sa bavili o tom ze niekomu ukazal fakaca tak beriem.
ale ked ma niekto milion followerov a takto bude zlahcovat situaciu s virusom tak ti garantujem ze sa tam najde min. 5000 jednoduchsich ludi co si povedia, ze to asi nebude take horuce ked aj samotny pan Alli si z toho robi prdel. v tychto veciach treba postupovat citlivo a necitit potrebu kazdu jednu picovinu ktora ho napadne vesat na socialne siete. niektori su z tych socialnych sieti totalne zmagoreti a cokolvek robia tak pri tom rozmyslaju ci by to mohli/mali dat na znamost celemu svetu.
LM
11.06.2020 16:06
#
můžu se jenom zeptat jak přesně nám to hodláš garantovat?
janinho
11.06.2020 17:35
#
kokotskejsiu otazku nemas? staci ked si pozriem FB hociktoreho politika a vidim tam statisticku vzorku celej krajiny (vid volby). uz len to ze kraus si zavola do talkshow nejaku cajocku, ktora sa v pohode uzivi tym, ze kazdy den zdiela prosim pekne to co si obliekla, pofoti to z 10 stran a okomentuje. a som si isty ze nema tolko followerov ako ma dele alli. mne je az zle z toho aku velku silu dnes maju socialne siete a vsetky tieto moderne media. mozes sa aj pojebat, ale proste nejaky spevak alebo sportovec ktory nevie naratat do 10 bez toho aby pouzil prsty ovplyvni X krat viac ludi nez clovek ktory studoval pol zivota a robi nieco ozaj prospesne.
valloire
13.06.2020 06:13
#
ovlivní max nějaký idioty...a těch škoda není
janinho
13.06.2020 07:28
#
tak ale ak sa bavime o viruse a ti idioti mozu potom dost vazne ovplyvnit aj normalnych ludi. ak by slo o nejake jeho tanecky alebo ze si da slipy na hlavu a magori to budu opakovat tak mi je to jedno.

zakon schvalnosti moze aj tu fungovat ako pri ozratych alebo mentaloch za volantom (ze ich vycinanie zivotom odnesie vacsinou ten co v tom bol nevinne).
valloire
14.06.2020 20:01
#
když někdo bere za bernou minci to, co říká nějaká nedostudovaná celebritka, tak ať nese následky
janinho
15.06.2020 09:29
#
este raz (a snad naposledy). bavime sa o viruse. nejaky kokotik si z toho moze robit srandy a svojim lahkovaznym pristupom moze nakazit 100 ludi ktori su opatrni.
hentu pindu som dal ako priklad toho aka chora je dnesna doba. clovek ktory tvrdo pracoval cely zivot a vytvaral nejake skutocne hodnoty nezarobil nikdy tolko ako cvarga ktora si natoci nejaky vlog kde hodinu splietaju totalne o hovne, pouziju tam 2-3 reklamne produkty a maju zarobeno.
LM
14.06.2020 23:28
#
takže nijakl. myslel jsem si to, díky
janinho
15.06.2020 09:31
#
nemas za co
Ejzy
11.06.2020 16:18
#
ako je to co spravil zlahcovanie?
janinho
11.06.2020 17:43
#
"V záběrech si anglický reprezentant v roušce dělá legraci z muže z Asie, kde epidemie nového typu koronaviru odstartovala"

v situacii ked kvoli nejakemu virusu umieraju stovky a tisice ludi natocit taketo "duchaplne video" nie je zlahcovanie? verim tomu ze ked to prepuklo naplno v UK tak by uz taku kktinu nenatocil, ale toto je pre mna humor na urovni 1.stupna ZS ale Alli ma 24 rokov, je anglicky reprezentant a mal by mat asi trosku viac rozumu na svoj vek a postavenie v spolocnosti.
ukaz mi kedy spravil podobnu kktinu napr. beckham.

alli je svojpravny clovek a moze si robit co chce. ale takisto za to co urobi musi niest nasledky a ked clovek vidi aka citliva je dnes spolocnost na taketo veci, tak dobrovolne postovat taketo kktiny je od neho debilita. este keby ho niekto natocil a bez jeho vedomia to poslal do novin tak to neriesim.
pedrofcb
11.06.2020 16:53
#
Ne opravdu to není tak horké a je mi uplně u prdele co na to Ali, mám svůj vlastní mozek a myslím si o té šaškárně své...
Salfovic
11.06.2020 16:56
#
No a co, že to zlehčuje, to se jako nesmí ?
Prostě zase jednou dostala svoboda projevu, jedno ze základních lidských práv, pěkně na prdel.
pedrofcb
11.06.2020 17:01
#
Nejvíc se mi líbí, že ti co nejvíc křičí a demonstrují proti možnému návratu nějaké totality se chovají jak tupé stádo a vlastně popírají sami sebe, na jedné straně by chtěli být hrozně svobodní, ale chovají se přesně opačně. Blázinec dneska...
janinho
11.06.2020 17:37
#
tvl, teraz to davaj do suvisu s totalitou no nech ti nejebe chlapce.
ked teda si taky bojovnik za slobodu prejavu tak mi povedz preco sa Alli velmi rychlo ospravedlnil za to co zdielal. asi mu niekto rozumnejsi ako je on vysvetlil ze taketo kokotiny zdielat nebude mat prilis velky zmysel.

pedrofcb
11.06.2020 17:56
#
Protože se bál postihu...Když se někdo bojí říct svůj názor, ikdyby byl sebehloupější tak je to špatně.
imp
11.06.2020 17:59
#
Jakej nazor prosimte Ali vyjadroval tim, ze natacel uplne ciziho cloveka asijskyho puvodu jak pokaslava.
pedrofcb
11.06.2020 18:24
#
Nevím, je to blb, ale aby byl trestaný, že je blb?
mistr129
11.06.2020 21:02
#
valloire
13.06.2020 06:14
#
janinho
12.06.2020 08:33
#
tvl, tak nabuduce ked ta policajti zastavia pri beznej kontrole tak im vykric vsetko co zle si myslis o policajnom zbore, lebo ty uznavas slobodu slova
furt ked si myslim ze uz hlupejsi argument nenajdes tak ma vyvedies z omylu.
pedrofcb
12.06.2020 10:55
#
Já policajty nesnáším a říkám jim naprosto jasně co si o nich myslím, promiň A.C.A.B!
janinho
12.06.2020 11:23
#
jasne, to urcite hned ako im zazelas pekny den a zavries okno

https://youtu.be/K5UBRXOHTuM?t=28
toto si ty a tvoj buddy
imp
11.06.2020 17:10
#
Ano, dle pravidel FA se hraci za vsech okolnosti musi chovat tak, aby neuvrhli tu organizaci a fotbal obecne ve spatny svetlo. Nesmi se chovat nasilne, nesmi nikoho urazet, nesmi nikomu vyhrozovat, pouzivat necitlivy nebo nemistny jazyk. Predni hrac top tymu PL zlehcujici situaci ohledne corony, delajici si srandu z kaslajiciho asiata, presne to spatny svetlo na FA vrha. Svodoba slova s timhle nema nic spolecnyho.
Mimalu
11.06.2020 17:15
#
poškozuje značku no... tahat do toho svobodu slova nedává smysl, stát ho za to netrestá
Nihilister
11.06.2020 17:26
#
janinho
11.06.2020 17:39
#

presne tak. nikto tu nehovori ze alli ma nakazane co si moze mysliet. ale dobre vie ze za taketo kktiny a aj ovela mensie FA aj ine federacie z fleku trestaju ale on si proste nemoze pomoct.
proste tupelo a zase raz ukazal ze v hlave toho bohuzial vela nema.
Hokaido
11.06.2020 18:40
#
kiwwi
12.06.2020 11:23
#
bbbauch
12.06.2020 13:24
#
Kde jsme, ze tohle je treba vysvetlovat..
Kucka
15.06.2020 11:30
#
Hokaido
11.06.2020 18:40
#
Svoboda slova není absolutní. Svoboda slova je ohraničena svobodou náboženskou nebo třeba občanskou.
mistr129
11.06.2020 21:03
#
což pak už není svoboda slova
Counter
11.06.2020 21:45
#
Však Alli to napsat mohl, policie mu po krku nejde. Jen prostě porušil podmínky FA, která mu za to udělila trest.
mistr129
11.06.2020 21:54
#
Jasný, já taky za tohle kritizuji FA, ne policii nebo stát. A reagoval jsem čistě na Hokaidův příspěvek
Gazdo
12.06.2020 07:14
#
Kiwi-21
11.06.2020 19:31
#
No já být tedy fotbalista PL a mít miliony fowleru tak si myslím že se svýma nazorama na umělou pandemií si už PL nikdy nezahrál i kdybych byl jejich nejlepší hráč
janinho
12.06.2020 08:36
#
tak ale ved potom by si bol spokojny nie? lebo si dal prednost prezentacii svojich jeblych nazorov (aj ked z tej prezentacie nemas co ziskat okrem nejakych lajkov a emotikonov) pred futbalom. vybral si si co je pre teba dolezitejsie.
ale ked si myslis toto tak ty by si ani nepodpisal ten kodex ktory maju hraci dodrziavat (zda sa mi ze sa to podpisuje a ak nie, tak sa na to upozornuje pred kazdou sezonou, takze hraci vedia co im v takom pripade hrozi).
myslim ze by si si urcite nasiel krajinu kde by ti taketo nazory tolerovali a nechali by ta rozpravat co sa ti zachce. niekde v subsaharskej afrike by si mohol mat peknu karieru
Kiwi-21
12.06.2020 11:04
#
No tak za prvé jeblé názory máš evidentně ty
Za 2.vemte si nazpět Babiše, dělejte cenzuru a zakažte svobodu slova
Myslím si že každý by měl mít právo říci svůj názor i když by byl blbej jako ten tvůj
janinho
12.06.2020 11:26
#
v kidku, sak ste si ho sami zvolili tak co places
to cislo v nicku to ma podla mna skor blizsie k tvojmu iq nez k veku
Kiwi-21
12.06.2020 12:45
#
Také kecy si nech na EuroFotbal.Sk
Inteligence ?
No i kdyby to bylo číslo mé inteligence tak pořád bude 5.krat vyšší jak to tvé
janinho
12.06.2020 13:18
#
mal by si spustit peticiu aby sem slovaci nesmeli chodit. aspon by bol konecne k dispozicii zoznam vsetkych miestnych kktov
Kiwi-21
12.06.2020 13:24
#
Někteří jsou v pohodě
janinho
12.06.2020 13:53
#
aj drviva vacsina cechov. nemozes za to ze spadas do mensiny blbeckov ktori ked nemaju normalny argument tak pouziju tu tvoju zazracnu formulku...
ja sa na teba nehnevam, takych degesov mame aj u nas dost. ale ja som mojko vyrastal v ceskoslovensku a take kktske recicky ako mas ty ma urazit ani nahnevat nemozu. akurat ta polutujem, ale to je asi tak vsetko.
Kiwi-21
12.06.2020 16:03
#
Mě opravdu litovat nemusíš
Spíš je mi líto té ubohé menšiny co chodí na české stránky jenom provokovat a rypou do nás Čechů a ty mezi tu skupinu chudáků evidentně spadáš a takové na české stránce lidé vyhánějí
Takový jako ty dělají těm slušným ostudu

Češi nevím že by chodily k vám trolovat
To je vše co ti k tomu napíšu,já mám naštěstí jiné starosti a radosti než se otravovat z trolem
janinho
12.06.2020 16:52
#
kks, tebe asi fakt jebe chlapce. kde ja chodim provokovat? sa kukni trosku vyssie kto provokuje s cobolmi a podobnymi slaboduchymi recami, ci to nebol nahodou tvoj kamarat pedrofcb ked nemas uz co povedat tak radsej fakt nepis nic nez by si mal napisat takuto kokotinu
Kiwi-21
12.06.2020 16:57
#
Jdi se schovat pod peřinu před čínskou chřipkou když se normální určitě nebojíš
Pedra neznam
janinho
12.06.2020 17:29
#
vdaka za radu. je hodna tvojho intelektu
Kiwi-21
12.06.2020 17:45
#
Kiwi-21
12.06.2020 17:48
#
Rypej si do někoho jiného jediný debil si tu ty co by vše držel pod cenzurou a nejlépe ať lidé nevyjadřují svůj názor
Mám pro tebe zemi a to je Čína tam takové dementy jak ty potřebují
Fakt nehodlám už nadále odpovídat pubertalnimu internetovému hrdinovi
janinho
12.06.2020 17:49
#
debila vidis kazde rano v zrkadle chlapecku ja som bol v puberte ked ty si este tatkovi plaval v gulach moj zlaty, takze rady takych ako si ty beriem s dolezitostou aka im prinalezi
Kiwi-21
12.06.2020 18:00
#

Babišovo dvojče co slovo to kec
janinho
12.06.2020 19:17
#
co ste si zvolili to mate, na to nenadavejte
Kiwi-21
12.06.2020 19:31
#
Alespoň v tomhle máš pravdu
Já vždy říkal že i kdyby na Slovensku byla jen jedna dobrá věc co udělaly tak to že jste ho vyhnaly je to nejlepší.
Tady opravdu souhlasím že těch 30% voličů je opravdu to nejhorší co mohlo být
Manny
12.06.2020 17:14
#
nikdo tady do tebe nerype protože jsi Čech
Kiwi-21
13.06.2020 10:56
#
Jj všiml jsem si že rypal všeobecně
Manny
13.06.2020 12:03
#
ne.
LidoOP
11.06.2020 15:29
#
Nechápu ty pokuty. Kdyby to udělal někdo pobírajicí průměrnou mzdu tak to nikoho nezajímá nebo v krajním případě zaplatí pár stovek. Nevím, proč by se výše pokut měla odvíjet od výše platu.
Coniglio
11.06.2020 15:33
#
Lee Harvey Oswalda na tebe, ty anti-Marxisto!
Gazdo
12.06.2020 07:17
#
Jeho potrestala FA lebo je to de facto firma pre ktoru jeho firma pracuje cize ho potrestal zamestnavatel ktory ma taketo podmienky o ktorych Alli vedel a ich porusil
Salfovic
11.06.2020 15:30
#
Kokoti
scheeza
11.06.2020 15:30
#
Sakra, tak to United budou mít o dost těžší protože Totáč je bez Alliho daleko lepší
Gareth Bale 11
11.06.2020 15:40
#
To je slušná sračka. Ty už neví fakt jakou hovadinu vymyslet.
h8_sfatto
11.06.2020 15:42
#
tak čutálisti toho v hlavě moc nemají,tak co čekat...
Nikikrew
11.06.2020 16:00
#
Sasek
***Chelsea FC***
11.06.2020 16:13
#
Koho dnes zajímá koronavirus. Teď už je IN upozorňovat na rasismus ....
RadekVonCZE
11.06.2020 17:39
#
Gazdo
12.06.2020 07:17
#
*zase
r.mrazik
11.06.2020 16:18
#
meli mu dat pokutu,ale zakaz startu je totalni debilita...
stejne tahle doba zacina byt neskutecne silena
pedrofcb
11.06.2020 16:58
#
Nezačíná, už je, teda obávám se ale že bude hůř, lidi totálně zmagořili Covid, rasismus naruby, Metoo, gender sračky, zlatí komunisti, smáli jsme se co to bylo za šaškárnu, ale proti dnešku to ještě bylo o.k.
jk
11.06.2020 17:00
#
Zlatí komunisti paldopiči
pedrofcb
11.06.2020 17:12
#
Já jsem v té době taky žil a špatně nebylo...A z naší rodiny nikdo v KSČ nebyl, ale bylo líp, můžu srovnávat dneska...Ale to je jen můj pohled samozřejmě. Nechci návrat komunismu, ale dneska svoboda slova taky není a o nějaké sociální jistotě nemůže být ani řeč, když chceš bydlet tak platíš šílené najmy nebo do konce života hypotéku a pak přijde nějaký covid nebo jiné sračky a lidi jsou v prdeli.
Ejzy
11.06.2020 17:19
#
a co tie miliony mrtvych ludi dosledkom komunizmu?
pedrofcb
11.06.2020 18:05
#
To já přece neschvaluju, mluvím o 80.letech...Ale miliony byly jen v SSSR a tam to je jiná liga úplně, za cara bylo taky špatně, Rusko je částečně Evropa, ale jsou jiní, jiný svět. A mám obavy, že lidi jsou furt stejní a opakovat se to může vždycky a bude...Komunismus byl u nás po válce nevyhnutelný, o tom rozhodli jiní, ne my...Vlastně o tom, že Československo bude komunistická/socialistická země se rozhodlo už ve 39...Lidi neměli důvěru v západ, západ se na ně vysral...Tak tíhli k východu, logické. Nechci abychom byli ani prorusti, ale ani proameričtí nebo proevropští, nelézt nikomu do prdele a chovat se racionálně.
manuelo neuero
11.06.2020 20:01
#
Sm0ker
11.06.2020 20:33
#
andrew96
12.06.2020 07:02
#
Právě že na rozdíl od mnoha jiných zemí východního bloku jsme si po WW2 rozhodli o své budoucnosti z většiny sami.
pedrofcb
12.06.2020 08:15
#
andrew96
12.06.2020 08:57
#
pedrofcb
12.06.2020 11:02
#
My jsme si o něčem rozhodli sami? Přestaň...Moskva by nás určitě nechala si dělat co se nám zachce když jsme byli v jejich zóně, v 68 jsme chtěli změnu a jak to dopadlo, v Maďarsku jak to dopadlo v 56? Nebuď naivní.A kdyby se v SSSR v 89 rozhodli, že žádné revoluce nebudou tak by mohli studenti třeba skákat 5 metrů vysoko i s Havlem a nic by se nezměnilo.
andrew96
12.06.2020 11:33
#
Jsem myslel, že se bavíme o 48 a nastolení komunismu, což byla především ryze česká záležitost. Beneš se z vlastní vůle přeorientoval na SSSR (i přes varování lidí působících v Británii), po válce jsme sami zakázali pravicové strany, znárodňovali podniky. Stalin nepotřeboval vyvíjel tlak, neboť Beneš se na něj sám obrátil a směřoval do jeho spárů. A samotné vyvrcholení v únoru 48, kdy obrovské masy lidí podpořily stávku, KSČ měla 2 miliony členů, také proběhlo bez sovětské intervence.
pedrofcb
12.06.2020 11:42
#
Bylo to všechno řízené z Moskvy, vražda Masaryka, zakázali nám i připojit se k Marshallově plánu ap.
andrew96
12.06.2020 11:54
#
Vražda Masaryka proběhla po únoru a na ustanovení vlády KSČ neměla vliv. S odmítnutím Marshallova plánu souhlas, taky netvrdím, že řízení SSSR nemělo žádný vliv. Na druhou stranu to byl jediný opravdu výrazný a viditelný krok sovětské intervence v období Třetí republiky, proti kterému byl navíc učiněn marginální odpor ze strany ČSR, tzn. že to bylo v souladu s jeho směřováním.
pedrofcb
12.06.2020 18:14
#
Tak je vidět, že blbec nejsi, ale ikdyby jsme se stavěli na hlavu tak stejně by tady nakonec ten komunismus/socialismus byl, je fakt, že i dost lidí to i chtělo, ne všichni samozřejmě, ale po tom co nám provedl západ před válkou, nikdo se nás nezastal, i ke konci války si to mocnosti rozdělily a nebylo co řešit, SSSR by nás nepustil ze spárů. Děkuji aspoň za inteligentní názor.
andrew96
12.06.2020 20:30
#
Toť otázka, jaký by byl výsledek. Globální rozložení sil určitě nahrávalo zahrnutí do sféry vlivu bolševika, nicméně bez našeho přičinění by Sověti museli vynaložit mnohem více úsilí. Jakožto malý nebo středně velký národ rádi hledáme viníky mimo nás a již nejsme tolik schopni reflektovat vlastní akceschopnost. Ostatně ani Mnichov nebyl zcela černobílý - neochota řešit za První republiky německou otázku, bláhové spoléhání na Francii bez vlastního vkladu do udržování vzájemných vztahů, nedostatečně jsme udržovali též vztahy se státy Malé dohody, o antipatii k Polsku ani nemluvě - to vše vedlo k eskalaci situace, jež vyvrcholila Mnichovem.
valloire
13.06.2020 06:17
#
valloire
13.06.2020 06:17
#
jk
11.06.2020 17:29
#
Nebylo líp. Tohle jsou akorát berličky lidí, kteří tím omlouvají svoje posraný životy. Za komárů ste si nemohli na nic stěžovat a i kdyby tak vám to bylo prd platný. Měli jste stejný prd jako většina lidí kolem s nebylo moc komu závidět.
A dneska nedáváte na to jak je všechno špatně když ostatní mají něco co vy ne, protože ste zůstali zstuchlí v tom komoušském systému.
Nihilister
11.06.2020 17:38
#
janinho
11.06.2020 17:52
#
zasnem nad tym s cim si niektori ludia mylia slobodu slova. Ak niekomu chyba totalita tak Lukasenko ich urcite milerad privita, mozno aj v Cine by sa im zilo lepsie.
pedrofcb
11.06.2020 18:12
#
Jako já jsem se neměl úplně špatně nikdy, teď mám nějaké problémy, ale ty vyřeším, ale to rozhodně není důvod k mým názorům a nemluvím úplně o sobě, jen mám takový náhled na svět a vidím, slyším a nenechám si namluvit nesmysly, před půl rokem jsme na tom údajně byli ekonomicky nejlíp v historii, pár měsíců koronaničeho a je to jinak a ještě pár měsíců a zhroutí se celý systém...
masina_LFC
11.06.2020 18:34
#
keby bola "koronanič" za komunizmu, tak by pol národa umrelo na koronu a ďalšia kopa od hladu
pedrofcb
11.06.2020 19:21
#
Určitě ne.
ElectrickMann
11.06.2020 20:56
#
Keby
jk
11.06.2020 19:52
#
Na to abych dnešní dobu považoval za PODSTATNĚ lepší než nějaký totalitní režim mi nemusí nikdo nic namlouvat. Vidim to u sebe, vidím to kolem sebe, kde lidi můžou studovat, pracovat nebo cestovat a nikdo jim to nereguluje. A za život, jsem poznal dost lidí, kterým ten komunismus určitě víc vzal než dal.

Pochvalovat si komouše podle mě můžou jen lidi, co to s nimi jde od desíti k pěti a škodolibost jim velí, že když se mají oni blbě, tak by se měli mít stejně blbě i ostatní. Jak za komínů.
LokoLFC
12.06.2020 02:29
#
teď mám nějaké problémy, ale ty vyřeším, ale to rozhodně není důvod k mým názorům a nemluvím úplně o sobě, jen mám takový náhled na svět a vidím, slyším a nenechám si namluvit nesmysly..
masina_LFC
12.06.2020 08:52
#
strašný mentál
pedrofcb
12.06.2020 11:03
#
Jsi no a jestli sis všiml tak nikoho neurážím, no do očí bys mi to neřekl
masina_LFC
15.06.2020 15:26
#
to, že nikoho neurážaš je síce pekné, ale tvoje názory sú retardované a s tým nič neurobíme a keby si mi takéto sračky rozprával naživo, tak ti kľudne poviem do očí
merlick
15.06.2020 09:43
#
ekonomika je cyklicka, dosahuje svoj vrchol z ktoreho musi prist pad. Nemozes donekonecne rast. Momentalne nastal dopytovo - ponukovy sok, teda ked ti zatvoria Wuhan - mesto s 11 mil obyvatelmi, a nasledne sa sa uzatvoria aj cele hranice ciny, ktora tvori az 20% importu USA. Nasledne v USA chybaju tieto veci, neda sa vyrabat, zatvoria sa fabriky, prepustia ludia. Tyto ludia nemaju nasledne nemaju peniaze na kupu tovarov, takze obchodnikom klesaju trzby, co opat vytvara bludny kruh kde si obchodnici nemozu kupovat tovar a dalej vyrabat, lebo nemaju tie peniaze, a nemaju taktiez ani ten tovar.
Vola sa to globalizacia, a toto je jedna z jej nevyhod. Jedna z vyhod je napr ze vytiahla vyse miliardu ludi z chudoby.

Zdroj:
https://www.worldbank.org/en/topic/poverty/overview

In 2015, 10 percent of the world’s population or 734 million people lived on less than $1.90 a day. That’s down from nearly 36 percent or 1.9 billion people in 1990.
pedrofcb
11.06.2020 18:15
#
A kdo byl šikovný, inteligentní tak se měl vždycky líp než ti méně inteligentní, méně pracovití, dnes jsou velké extrémy, někdo vydělá 15, někdo, 20, 25 a někdo miliony, ale málo z nich poctivě, málo.
Chazy
11.06.2020 19:26
#
Si napsal tři brutálně podprůměrný platy a pak miliony mi přijde, že lidi se mají dobře, pokud mají něco v hlavě a makají
r.mrazik
11.06.2020 21:30
#
Samozřejmě že se mají lidi dobře...i normální lidi ve fabrikach se mají dobře...
Pindaji akorát gumy, co se jim nechce dělat a vzpomínají jak byli mladí
vodka
12.06.2020 08:50
#
to zase není tak úplně pravda. na těch vesnicích to není moc prdel, když makáš v družstvu, případně v lese atd. Jako jasně, furt se můžeš přestěhovat atd., ale to by ani pro čr nebylo optimální, kdyby se vylidnil úplně venkov a zůstaly by ghost towns...
r.mrazik
12.06.2020 09:08
#
ok,pindaji i moji znami,co jsou milionari a vlastni nekolik domu,jak driv bylo lip...ale tam to je dany tim,ze jsou ted starsi a vsechno je boli

beru to podle zapadnich cech,kde to neni nic uzasnyho a svareci v tovarnach tam maji 30 cisteho a bydleni o dost levnejsi nez ve mestech...vse ma neco do sebe a nechci to delit na venkov/mesto...lidi se obecne maji lepe,vsichni maji auto,telefony a barevny televize
vodka
12.06.2020 09:48
#
hej mně se celkem líbí ty výzkumy a názory Daniela Prokopa kolem tohoto:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ceska-spolecnost-vyzkum-tridy-kalkulacka_1909171000_zlo
r.mrazik
12.06.2020 09:52
#
jj, to znam
Kucka
15.06.2020 11:35
#
patas92
12.06.2020 10:04
#
Lidi na vesnicích co pracujou třeba v zemědělství můžou mít malé příjmy, ale zase v drtivé většině bydlí ve svojem, častokrát třeba ve dvougeneračním domku s jinými členy rodiny, dělí se o náklady a ve výsledku jsou na tom stejně, nebo i líp, než lidi ve městě, co musí platit nájem/hypotéku.
vodka
12.06.2020 10:15
#
no, nebo se jim děcka odstěhovaly pryč a zůstali tam sami. těch dvougeneračních domků, kde bydlí jedna babička je spousta.
patas92
12.06.2020 10:28
#
Tak to ale už mluvíš o důchodcích, kteří na tom můžou být bídně kdekoliv.
vodka
12.06.2020 10:34
#
no, nemyslel jsem to tak konkrétně. Ale dvougeneračních domků, kde žijí 2 generace s příjmem je podle mě už fakt maličko.
pedrofcb
11.06.2020 22:37
#
Realné platy chlapče...Já nikdy neměl míň než je nadhodnocený průměr v ČR, byly doby kdy jsem měl násobky téhle imaginární cifry, ale jestli si myslíš, že lidi vydělávají 25 čistého...polovina na to nedosáhne, nikdy, sorry.
Chazy
11.06.2020 23:12
#
Já myslel, že mluvíme v hrubém a já popravdě znám asi víc lidí, co mají nad 100K hrubého než co mají pod 30K. Těch 25K čistého už asi docela je cajk, pokud nejsi z Prahe
Front hell
12.06.2020 11:26
#
25 je brutálně podprůměrný plat ty budeš asi hodně mimo realitu
Chazy
12.06.2020 12:19
#
Říkám, že mluvím v hrubým ale prostě i kdyby, tak žiju v Praze a tady je průměr kolem 40, takže když jsi těsně nad polovinou, holt máš brutálně podprůměrný. Máš tak na nájem akorát

Si pamatuju, když sem měl 36 a fakt jako ten život nic moc s těmi nájmy
Front hell
12.06.2020 21:02
#
Jo tak Praha . To je jiná. To musíš upřesnit příště.
Hokaido
11.06.2020 18:41
#
sima.vok
11.06.2020 19:04
#
DieryVonry
11.06.2020 19:06
#
Na druhou stranu, kde jsme teď? Kdo je úvalu co se děje? Přerod k zasranému komunismu 2.0 už je několik let započat...
fenixLFC
12.06.2020 09:30
#
Cartmanova máma
11.06.2020 17:35
#
Asi toho budu litovat, ale jak to, že není svoboda slovo, prosím tebe?
janinho
11.06.2020 17:50
#
lebo Alli porusil pravidla FA, ktore jasne hovoria ako sa ma hrat v PL spravat. co na tom nechapes?

tvl, Alli dostane trest za to ze urobi na soc. sieti kktinu, ktoru si hned prizna a pedrofcb tu zacne vyplakavat jak keby to bol prejav vacsej totality jak za sociku kks, uz som tu cital vselico ale tento chlapec je nieco speci.
r.mrazik
11.06.2020 21:27
#
Já v ty době žil a stálo to za celkově za picu
andrew96
12.06.2020 07:08
#
Špatně nebylo kvůli tomu, že okolí se mělo stejně "šedě". Byl kladen důraz na rovnost ve výsledku, na progres nebyl prostor. Všichni se měli stejně průměrně a k tomu se naplnilo i Orwellovo "někteří jsou si rovnější".

Dnes je naopak kladen důraz na rovnost příležitostí, což vybízí k seberealizaci. Tato aktivita není pro všechny zcela konformní a ti, kteří této příležitosti nevyužijí, nechtějí využít nebo si ji vůbec neuvědomují, jsou následně nespokojeni s tímto modelem, který jim přitom dává větší šance na progres než ten minulý. A samozřejmě že tu je svoboda slova.
Mato178178
12.06.2020 10:04
#
sima.vok
11.06.2020 19:04
#
Tohle nemůže nikdo říct vážně
Hokaido
11.06.2020 18:41
#
Zlatí komunisti
Kixi Syhimour
11.06.2020 19:55
#
manuelo neuero
11.06.2020 20:01
#
Manny
11.06.2020 20:58
#
cristiano.K.
12.06.2020 10:29
#
valloire
13.06.2020 06:19
#
zjišťuješ teprve teď?
r.mrazik
13.06.2020 14:32
#
Rozhodně ne...psycho začalo už dříve a určitými národními volbami se to akorát stupňuje
valloire
15.06.2020 09:51
#
je mi jasný, který volby máš na mysli a je to pouze reakce na akci
r.mrazik
15.06.2020 09:54
#
a nakonec pekne kokotska,protoze se tady z toho budeme vzpamatovavat pekne dlouho
Kapřík
14.06.2020 21:09
#
Přesně. Fakt se ta doba nějak vymknulo z kloubů.
Zaschrona
11.06.2020 17:05
#
A není to málo? Neměli by ho Spurs rovnou vyhodit?
ratusek
11.06.2020 18:31
#
Exemplárně zastřelit
Nihilister
11.06.2020 21:43
#
Narážíš na Katai z MLS ?
Zaschrona
12.06.2020 02:26
#
No, tam to bylo ještě absurdnější, vyhodit někoho za to, že jeho žena něco napíše, WTF...
Didier Drogba
11.06.2020 17:23
#
Tahle butthurt doba je k zbliti ...Na svobodu slova a nekorektnost
mickey mouse
11.06.2020 18:33
#
manuelo neuero
11.06.2020 20:03
#
ondrasch77
12.06.2020 07:14
#
Kovi81
12.06.2020 12:12
#
imp
11.06.2020 18:19
#
https://i.imgur.com/IsrrtF2.png

Jako vim, ze myslel Secret Service, ale stejne.. SS
vladis271
11.06.2020 18:37
#
Liverpool 6:0 Blackburn Rovers
O.Giroud
11.06.2020 18:46
#
to si všetci nechali nárast vlasy? bobbyho som skoro ani neapoznal
Kixi Syhimour
11.06.2020 19:58
#
jsem úplně zapomněl
vladis271
11.06.2020 20:48
#
čo by ti to pomohlo. Hádam si nemyslíš, že bol stream.
Kixi Syhimour
11.06.2020 21:18
#
Upřímně jsem doufal, že bych něco vykopal. Od LFC TV by to někdo ukradl
Coutinho10
13.06.2020 16:46
#
super kombinace, hodně se mi líbil Keita a i mladíci se dobře ukázali v závěru
Kixi Syhimour
14.06.2020 17:34
#
Přidal bych ještě Minamina
Coutinho10
14.06.2020 17:39
#
za toho jsem taky rad, ze se konecne trefil
Kixi Syhimour
14.06.2020 17:47
#
a i jak tam jednou výborně vybojoval ten míč, hezké
Yuu
11.06.2020 18:53
#
Alli je jeden z nejmíň sympatických hráčů vůbec. Hrozně arogantní opice.
spider_8
11.06.2020 18:54
#
Ty vole

Jako chápu pokutu, ale zákaz startu? To bude mít Mou důvod k brekotu.
Thomas7
11.06.2020 19:11
#
Dele měl odjakživa v hlavě nasráno
berliner
11.06.2020 19:23
#
Dele Alli a celej Tottenham je k zbliti
manuelo neuero
11.06.2020 20:04
#
REPLIKATOR
11.06.2020 21:07
#
Cobra
11.06.2020 19:30
#
To je zase píčovina. FA
Zajda
11.06.2020 19:58
#
Generation Snowflake
Tommy$
11.06.2020 20:12
#
Není on se Sonem nejlepší kamarád ?
REPLIKATOR
11.06.2020 21:07
#
REPLIKATOR
11.06.2020 21:12
#
masly008
11.06.2020 21:48
#
nee.těm už fakt jebe.kdyby ty lopaty aspoň měli na zádech ten nápis bez black, tak ok,ale takhle je to jako že záleží jen na těch černých životech.takhle vlastně budou za rasisty
Busby babes
12.06.2020 12:21
#
ne, neni. to si tam jen ty dosazujes abys to mohl pouzivat jako klacek...
Kapřík
14.06.2020 21:07
#
No, něco na tom bude, mrkej: https://m.youtube.com/watch?v=SL8f5iWrzN0
mikelinos
16.06.2020 07:49
#
z tohoto videa plyne velké ponaučení, když máš na videu černocha, černé titulky se fakt nehodí
icemike
11.06.2020 21:53
#
Blbost, vždyť většina z nich není ostříhaná, jak poznáme, kdo je kdo...
masly008
11.06.2020 21:54
#
však je to bez diváků,tak uslyšíš jak na sebe pořvávají
manuelo neuero
12.06.2020 00:56
#
Gazdo
12.06.2020 08:34
#
Ndombele18
11.06.2020 21:21
#
takto sa niči liberalizmus
Zaschrona
11.06.2020 21:26
#
OGC Nice are in advanced negotiations to sign Everton midfielder Morgan Schneiderlin, according to Nice-Matin.
Godbless
11.06.2020 22:12
#
Nechápu za co dostal zákaz
Unikitty!
11.06.2020 22:27
#
Já bejt Alim, tak je soudim šmejdy mafiánský.
Ndombele18
11.06.2020 23:29
#
porky
11.06.2020 22:44
#
A neměl by teď někdo zase potrestat FA za rasismus..?
Busby babes
11.06.2020 23:24
#
z pohledu anglie, kde tech mrtvych maji hodne, to proste je docela ok.
♥LIVERPOOL - FC♥
11.06.2020 23:37
#
Ty malej ušáčku zlobivej opálenej.
owny
12.06.2020 01:07
#
Ol!ver
12.06.2020 08:21
#
Mastný Chobot
12.06.2020 09:02
#
pohonil
stas87
12.06.2020 01:24
#
Dele delete Alli povedal urobil niečo nevhodne. Šokujúce.
LokoLFC
12.06.2020 02:31
#
To ma owny za to, ze je blb.
afc
12.06.2020 08:54
#
nani92
12.06.2020 10:46
#
tak skurvenú ligu ako táto nech si Liverpool kľudne vyhrá
SCELO
12.06.2020 12:50
#
prokop
12.06.2020 13:36
#
neregulérní sezóna a titul
vladis271
12.06.2020 17:49
#
vladis271
12.06.2020 17:49
#
ty pokrytec. Keby existovala ešte šanca ako zvrátiť náš titul tak po tej možnosti skočíš ako pes.
Infernoqt
12.06.2020 18:26
#
Kucka
15.06.2020 11:38
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.