Z nominace reprezentace vypadl kvůli zranění Kalas

28.08.2019 11:32 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (167 / 0 nových)
Kang & Kodos
28.08.2019 11:34
#
Zranění mu nepřeju, ale
Blasphemer
28.08.2019 11:35
#
waynemarkrooney
28.08.2019 11:36
#
smazaný uživatel
28.08.2019 11:37
#
KingMaster13
28.08.2019 11:39
#
Puskas
28.08.2019 11:45
#
...českému fotbalu ano, jsi chtěl dodat.
smazaný uživatel
28.08.2019 11:52
#
oli9
28.08.2019 11:55
#
čekal jsem zde takové komentáře ..nemusel jsem ani sjíždět dole
JeséRodriguez
28.08.2019 11:58
#
YNWA__MSN
28.08.2019 12:01
#
icka
28.08.2019 12:06
#
smazaný uživatel
28.08.2019 12:15
#
RadekVonCZE
28.08.2019 12:21
#
smazaný uživatel
28.08.2019 12:32
#
shitcool
28.08.2019 13:23
#
OTASi
28.08.2019 13:37
#
Marv
28.08.2019 15:59
#
počet palců vystihuje, že tohle určitě nebyla první myšlenka jen nás dvou..
smazaný uživatel
28.08.2019 17:26
#
db18
28.08.2019 20:27
#
Blasphemer
28.08.2019 11:35
#
To je mrzení teda.
smazaný uživatel
28.08.2019 11:37
#
Povolal bych Hovorku, mezi náhradníky ale není, tak tedy Kúdela.
božský John
28.08.2019 11:40
#
A jak funguje ten system nahradniku? Muze trener dodatecne povolat nekoho, kdo v tomhle seznamu neni?
Nadržený šimpanz
28.08.2019 12:00
#
Asi jo, myslim že se to už párkrát stalo
smazaný uživatel
28.08.2019 12:30
#
Neexistuje pravidlo, ktoré by mu v tom zabraňovalo. Ten zoznam náhradníkov na dvojzápas je ale pomerne široký. Na stopérsky post boli ako náhradníci určení Kúdela, Hejda a Simič, takže ako náhrada za Kalasa bude takmer stopercentne povolaný jeden z nich.
Y.N.W.A
28.08.2019 13:16
#
v tom případě - "Zranění mu nepřeju, ale , ale "
Neyjrayx
28.08.2019 15:42
#
Dle mého povolá simiče, hejda nemá formu a kůdela občas udělá nějakou chybičku, ale samozřejmě by mě jeho povolání těšilo, t´éž nevím jak simič hraje dobře dozadu ale co tak čtu rubriku hráči v zahraničí tak se mi zdá dobrý
dave30
28.08.2019 16:10
#
Simič hraje dobře... Hráč odehraje za poslední měsíc asi 4 a půl zápasu v chorvatské lize. Před tím více než rok a půl nehrál. A tady se o něm píše jako o možném reprezentantovi? Ono je asi lepší moc nehrát, tím pádem neuděláte moc chyb a u některých fanoušků to budete mít lepší...
Neyjrayx
28.08.2019 19:02
#
Takhle jsem to nemyslel, spíš že mu nové angažmá sedí, osobně bych tam nejraději viděl Hovorku, ale ten není ani mezi náhradníky bohužel :(
Tom11
28.08.2019 20:13
#
A kdo jiný by měl teda jet? O reprezentaci by měla rozhodovat aktuální forma a zápasové vytížení, ato on teď má. Stejně jede na pozici čtvrtého maximálně třetího stopera a pokud se nic nesemele, tak si udělá výlet do Kosova.
dave30
28.08.2019 21:32
#
4 a půl zápasu za 1,5 roku. To musejí být hráči, kteří hrávají pravidelně (i když udělají občas chybu, tu by udělal i Simič, kdyby hrával pravidelně) pěkně na...ní.
Tom11
29.08.2019 00:18
#
Většinu času byl zraněný, takže hrát nemohl. Aktuálně má formu dobrou. Zkus se na to podívat tak, že za měsíc nastoupil k pěti utkáním. Kdyby se řešila forma za poslední dva roky, tak je nominace úplně jiná.
dave30
29.08.2019 06:54
#
Jj, smutný obrázek naší reprezentace. Hráče s dlouhodobě vysokou výkonností hledáme marně a proto stačí pár zápasů a už jsi potencionální reprezentant. Pamatuji, jak před 2 lety byl po dlouhém zranění nominovaný Hovorka po odehrání 2 zápasů. Co ale potom chtít po takové reprezentaci?
Tom11
29.08.2019 09:28
#
Bohužel to je standard většiny týmů. Když pominu top týmy, tak všude to dost rotuje, nebo naopak vůbec.
Neyjrayx
29.08.2019 12:28
#
Odkud vychazíš z jakých zápasu to bereš? Letos za Hajduk 4 zápasy celé, 1x 50 minut a 1x čtvrt hodiny, loni 5 zápasu za Milan a předloni 10 zápasu za crotone tak mi prosím vysvetli z jakých 2 posledních let vycházíš
Neyjrayx
29.08.2019 12:31
#
Oprava za Milan jen jeden zápas v evropské lize, zbylé 4 jsou za juniorku
dave30
29.08.2019 14:18
#
Od 1.1. 2018 do 30.6. 2019 (což je podle mne 1,5 roku) pouze 90 minut v EL.
Uwe háže buly
28.08.2019 21:32
#
smazaný uživatel
28.08.2019 12:32
#
Je to nelogický, když někdo není v náhradnících, ale mohl by do nominace. Ale určitě to jde.
smazaný uživatel
28.08.2019 12:43
#
Veď práve to, že Hovorka nie ani medzi náhradníkmi, takže by to mal byť jeden z trojice Kúdela, Hejda, Simič. V zásade je asi jedno kto to bude, aj tak bude len kryť chrbát dvojici Čelůstka - Suchý a ostré minúty si na konto nepripíše, ak to nebude nevyhnutné. Najpravdepodobnejší z tej trojice je ako spomínaš asi Kúdela.
dave30
28.08.2019 11:45
#
Zajímalo by mě, jak se mohl objevit ve včerejší nominaci? Od soboty se píše, že je zraněný. To si opravdu nikdo z realizačního týmu neověří zdravotní stav nominovaných? Trochu amaterismus.
smazaný uživatel
28.08.2019 11:57
#
Ta nominace bude probíhat ve stylu
Šilhavý WhatsApp : ?
Kalas WhatsApp : :: ::
Šilhavý:
Kalas:
Šilhavý:
Kalas:
kilobyte
28.08.2019 12:29
#
Šilhavý: Kalit jedeš?
Kalas: Jasně.
Šilhavý: Promiň autocorrect. Myslel jsem Kaly jedeš? (na sraz)
Kalas: Sorry trenére jsem zraněný.
smazaný uživatel
28.08.2019 12:31
#
Gedofrey
28.08.2019 12:36
#
waynemarkrooney
28.08.2019 12:41
#
martin1
28.08.2019 12:42
#
jakubbosak
28.08.2019 12:45
#
Kixi Syhimour
28.08.2019 12:49
#
smazaný uživatel
28.08.2019 12:53
#
Mimalu
28.08.2019 13:04
#
JeséRodriguez
28.08.2019 13:05
#
8lampard8
28.08.2019 13:06
#
Le Gunner
28.08.2019 13:14
#
HalaMadrid_Flx
28.08.2019 13:32
#
OTASi
28.08.2019 13:37
#
REPLIKATOR
28.08.2019 13:54
#
Lof
28.08.2019 14:01
#
doshcz
28.08.2019 14:03
#
John Obi Mikel
28.08.2019 14:14
#
smazaný uživatel
28.08.2019 14:29
#
KingMaster13
28.08.2019 14:54
#
fabec1222
28.08.2019 15:19
#
Tommy the Gunner
28.08.2019 15:24
#
Blaza27
28.08.2019 16:28
#
Bastaron
28.08.2019 17:15
#
smazaný uživatel
28.08.2019 17:27
#
mayday
28.08.2019 18:01
#
Manny
28.08.2019 18:06
#
smazaný uživatel
28.08.2019 20:32
#
AjaxFans
28.08.2019 21:23
#
Uwe háže buly
28.08.2019 21:34
#
Klokanomet
28.08.2019 23:51
#
Omanomet
29.08.2019 00:57
#
Omanomet
29.08.2019 00:58
#
Top, snad se tohle dostane do užšího výběru
Rarášek
29.08.2019 05:37
#
RadekVonCZE
29.08.2019 06:26
#
Inamoto
29.08.2019 07:19
#
Uvidíme se na silvestra
uff
29.08.2019 07:36
#
Nebelung
29.08.2019 09:38
#
Pony Slaystation
29.08.2019 12:01
#
smazaný uživatel
29.08.2019 12:09
#
svaca
29.08.2019 15:56
#
smazaný uživatel
29.08.2019 16:17
#
ZB 07
29.08.2019 17:59
#
Rattlesnake
29.08.2019 19:38
#
Scalpelexis
30.08.2019 01:18
#
hyper01
30.08.2019 07:05
#
lichna.
30.08.2019 09:08
#
Zark
22.12.2019 21:39
#
Momo9
28.08.2019 12:08
#
Šilhavka mi přijde jakoby trénoval okresní přebor. Takovej strejda... napsal to večer před oznámením nominace u večeře, trošku si to zasvinil od hořčice a polil Bráníkem jedenáctkou, ale odeslal to stejně. Času dost, nikdo z těch hráčů neumřel a kdyžtak se to změní.
doshcz
28.08.2019 12:47
#
Posledni Kovboj
28.08.2019 13:42
#
smazaný uživatel
28.08.2019 14:30
#
smazaný uživatel
28.08.2019 20:32
#
Klokanomet
28.08.2019 23:51
#
smazaný uživatel
29.08.2019 16:17
#
lichna.
30.08.2019 09:08
#
JeséRodriguez
30.08.2019 10:22
#
rtr
28.08.2019 11:57
#
Jako je to snaživec, kterej fakticky dře nic nevypustí. Bohužel s balónem mu to moc nejde.
Kepy_FCB
28.08.2019 12:13
#
fotbalový bůh se slitoval nad českou repre
Juventus
28.08.2019 12:19
#
díky bohu
JeséRodriguez
28.08.2019 13:11
#
Já teda upřímně nechápu, co Kalas pohledával v původní nominaci. Po tom všem, co na repre scéně předvedl. Post stopera je největší slabina, Čelůstka se Suchým vypadali teda docela dobře, ale možná by stálo za to místo hráčů z 2. anglické povolat stopery ze Slavie, kteří aspoň můžou do Eura nasbírat zkušenosti z LM a navíc jsou sehraní .
Spalovač šancí
28.08.2019 13:53
#
Anebo Panáka s Lischkou
kilobyte
28.08.2019 14:02
#
Z nemocnice a ČFL do repre.
Tom11
28.08.2019 20:17
#
Tady se dělá jako kdyby si trenér mohl vybírat. Suchý a Čelůstka jsou jasní, lepší střední obránce nemáme, ale koho k nim? Vzal se Kalas, který kope vcelku kvalitní ligu pravidelně a je to zase zle. Chápu argumenty výše a souhlasím, ale nikdo lepší tu bohužel není.
JeséRodriguez
28.08.2019 20:49
#
Za mě třeba Česká liga > Championship. Kalas opakovaně nejen že zklamal, ale ukázal, jaký to je kopyto. Ve většině zápasů udělal pořádnou hrubku, což by mělo prostě trenéra přesvědčit, že tam nepatří. Souhlasím, že třeba Simič hrající Chorvatskou ligu není žádný terno, ale určitě by to stálo za to vyzkoušet. Stoprocentně bych upřednostnil oba slávisty, zvlášť pokud budou kopat LM. A zkusil bych tam třeba i toho Jemelku. Hejda už taky něco odehrál v LM a EL.
Tom11
29.08.2019 00:23
#
Nemohu skoro s ničím souhlasit. O kvalitě lig asi nemá vůbec smysl debatovat. Nenapadá mě jediné kritérium, kde by naše liga prevýšila champ.
Simic třeba šanci dostane a asi je to správně, protože konečně hraje a celkem se mu daří. Kúdela i Hovorka hrají dobře, ale jsou úplně jiné typy stoperů než třeba Kalas. Ale minimálně Hovorka tam asi měl být. Nicméně mi mnohem více leží v žaludku Brabec, který v Evropě absolutně pohořel.
JeséRodriguez
29.08.2019 07:29
#
Naše liga je lepší po sportovní stránce. To zázemí je lepší v Anglii, ale peníze prostě nejsou všechno. Samozřejmě ale pro českého hráče je určitě těžší se prosadit v zahraničí, než v domácí soutěži, byť jde jen o 2. ligu. Každopádně jak říkal, Kalas v repre opakově ukázal, že na to absolutně nemá. Brabec to samé.
Tom11
29.08.2019 09:21
#
Ani sportovní stránka není lepší. Kdyby byla, tak hráči jako Skalák, Vydra a další by neměli důvod odcázet. Zatímco, v Champu hraješ několik kvalitních zápasů ročně a konkurence je velká, tak u nás by se tam chytala snad jen Slávie.
Losinho
29.08.2019 09:53
#
Skalák, Vydra a spol tam mají několikanásobně lepší platy.
Tom11
29.08.2019 13:15
#
To ano, ale i úroveň je tam mnohem vyšší.
JeséRodriguez
29.08.2019 10:20
#
To určitě ne. Důvod, proč tam odchází, je jednozačný = peníze. Dál jsou tam víc na očích pro ty top ligy.
Tom11
29.08.2019 13:17
#
Taky větší mediální zájem o fotbal, lepší zázemí, plné stadiony, možnost si zahrát jednu z top 5 soutěží, atd. Takže není o čem.
JeséRodriguez
29.08.2019 13:23
#
Champ je top 5 soutěž jo? Neuvěřitelný, jak se tahle 2. liga přeceňuje. Ano, peníze tam jsou, stadiony jsou plný, ale fotbal se hraje lepší u nás. Obě soutěže jsou spíš silové, technické hráče tam spočítáš na prstech jedné ruky.
dave30
29.08.2019 14:49
#
Takže naši hráči tam nechodí, aby si tam fotbalově nepohoršili. Tak to asi bude. Naco více peněz a lepší podmínky, když se tam fotbalově zahrabeš...nebo je to jinak? Že by tam ty naše hráče nikdo nechtěl? Ne, to není možné. Je jasné, že to musí být varianta A.
dave30
29.08.2019 14:53
#
A ještě jedna věc mi nesedí. Jak je možné, že z horšího Champu se pravidelně každé přestupní období přesunou hráči do PL, ale o hráče z kaprligy zájem není. Už vím - manažeři nechtějí cestovat tak daleko, Champ mají po ruce. Tak už je vše jasné...
JeséRodriguez
29.08.2019 15:45
#
Jak píšu, v Champu jsou víc na očích a jsou prověřeni tamním dřeváckým soubojovým stylem. Navíc z Champu často do PL chodí třeba právě angličani, protože každej tým z PL musí mít určitý počet domácích hráčů. Ty bys za daleko lepší peníze nešel dělat stejnou práci? Jinak mezi PL a Champem je rozdíl docela velkej, proč asi postupující týmy většinou tak mohutně posilují? A o zahrabání jsem nikde nepsal, není to nekvalitní soutěž, ale česká liga je prostě kvalitnější. Akorát v Champu dostaneš víc nasypáno, poznáš cizí zemi, atd. Ti kvalitnější hráči z naší ligy jdou raději do Bundesligy nebo Serie A.
dave30
29.08.2019 16:44
#
Podle první věty soudím, že do PL se hledají hlavně dřeváci. A v poslední větě srovnáváš Champ s BL a SA - to ale nikdo nesrovnával, srovnáváme přece Champ a kaprligu. Vysvětli mi, proč zde v zástupu nestojí manažeři z PL a nekupují tak kvalitní (a hlavně levnější) hráče z kaprligy a raději koupí dřeváky z Champu? Proč koupil Bristol Kalase (který by podle místních fanoušků hrál v česku max. divizi), když za tu cenu mohl mít Deliho i Ngadeua? Já vím, na těch ostrovech tomu vůbec nerozumí...
JeséRodriguez
29.08.2019 17:57
#
Kde srovnávám Champ s BL a SA? Píšu, že kvalitnější hráči z ČR chodí do lepších soutěží, do Champu hráči typu Skalák. Řekl bych, že Deli nebo Ngadeu neměli zájem chodit někam do 2. ligy, a jestli si myslíš, že Kalas je kvalitnější stoper, tak to potom ok. Frajer, kterej zápas co zápas v repre vyrábí neskutečný minely (podtrhl to vlastním gólem s Anglií) prostě na mezinárodní úroveň nemá. Champ mu sedí, protože tam není taková kvalita, navíc tou soutěží je prověřený. Proč nekupují v ČR? Tady hráči dosáhnou určité kvality v pozdějším věku, pro ty kluby už to není tak atraktivní. V ČR se za talentované hráče označují kluci kolem 23 let, kdy sbírají první starty.
dave30
29.08.2019 19:19
#
Ok, mě jsi už přesvědčil, že kaprliga je kvalitnější soutěž než Champ, teď je potřeba to vysvětlit manažerům a skutům, aby ty naše skvělé hráče prodali do kvalitnějších lig. Ale které to vlastně jsou? BL,PD,PL,SA a na ty ostatní již úspěšně útočíme (po jedné povedené sezóně Slavie).
JeséRodriguez
29.08.2019 19:52
#
Proč bych je měl přesvědčovat? Tady pouze ventiluji svůj názor. Jinak samozřejmě než Česká liga je kvalitnější minimálně Ruská, Nizozemská, Belgická, Turecká, Portugalská, ...jak říkám, moc techniků tady nepotkáš. Ještě jsem předtím zapomněl napsat, že u nás není moc individualit, které by ty kluby z TOP 5 lig kupovali, ale sází se tady na týmový duch, bojovnost, atd.
dave30
29.08.2019 20:02
#
S tou poslední větou máš naprostou pravdu. Vytrvalí taktičtí bojovníci, o ty není v top ligách zájem. Ale s těmito vlastnostmi by se právě v Champu měli prosadit...jo vlastně, oni tam nechtějí.
JeséRodriguez
29.08.2019 20:36
#
Tak ti lepší míří určitě výš. Naopak jsou hráči, kteří nemaj takovou výkonnost a v Champu se alespoň zajistí. To je třeba případ Skaláka.
dave30
29.08.2019 21:17
#
Skalák přestupoval na jaře 2016 jako reprezentant, v létě se zúčastnil finálového turnaje EURO. Jestli jsou naši reprezentanti průměrnými hráči v lize, tak ok...
JeséRodriguez
29.08.2019 21:19
#
Vyjmenuj mi jedno český nadstandartní křídlo. Tam se do nominace dokázal dostat i třeba Falta...
dave30
29.08.2019 21:53
#
Úplně tomu přestávám rozumět. Máme lepší ligu, než je Champ a přitom ani reprezentanti naší republiky z této ligy nejsou nadprůměrní hráči? Champ je plný reprezentantů (nejsou to žádné top reprezentace, ale spousta účastníků evropského i afrického šampionátu) a ty mi zde napíšeš toto?
JeséRodriguez
29.08.2019 22:02
#
Tím chci říct, že Skalák, kterýmu se podařilo odehrát solidně půl sezóny, možná jednu celou sezónu a tím pádem se vzhledem k nulové konkurenci na tomto postu dostal do repre. Jinak je to jak říkám, ty týmy nejsou kvalitní díky individualitám, ale právě díky týmovosti. Něco jak když si Slavia poradila s Genkem, kterej měl lepší individuality, ale Slavia je vymazala takticky. V ČR se hodně dbá na taktiku, proto ty týmy jsou schopny konkurovat i v Evropě (vytáhni teď na mě letošní ročník, kdy se po dlouhé době do hlavních fází LM a EL kvalifikoval jen 1 tým).
dave30
29.08.2019 22:19
#
Takže tomu ty říkáš atraktivní liga. Liga, která vychovává absolutně nezajímavé hráče, na kterou se již manažeři top lig ani nejezdí dívat (jezdí se dívat maximálně na dorostence). Tak jestli kvalitu ligy posuzuješ podle dvojzápasů, které jsou vyhrány bojovností a taktikou, tak tomu srovnání začínám rozumět.
JeséRodriguez
29.08.2019 22:25
#
Ano, jsou zde kvalitnější týmy než v Champu, ale nezajímavý individuality. Soutěž dělají týmy, ty tady jsou prostě lepší. A jestli je pro tebe Kalas nějaký terno, tak ti to neberu. Jen by mě zajímalo, kolik hráčů z naší ligy by si třeba dalo stejnej vlastňák jako on s Anglií. Nebo chceš jako Bosák říct, že tohle byla smůla? Totální neomluvitelnej zkrat, a je jedno, že to byla za rozhodnutýho stavu. To ani nepočítám, kolikrát zvládnul rozehrát z pozice posledního na nejbližšího hráče soupeře a založit brejk.
dave30
29.08.2019 22:45
#
Odprosti se od Kalase, porovnáváme ligy (i když já zrovna nejsem zastánce nějakého porovnávání lig a musím se smát, když zde bojují fandové SA, PL, PD a BL). A už vůbec bych se nepokoušel posuzovat kvality hráče podle zápasů, ktré se hrají zhruba 2 krát za čtvrt roku (a to ještě s různými hráči). Můžeš třeba sledovat, že Škriniarovi špatné výkony v repre v jeho klubu neublíží a naopak Schickovi výborné výkony v repre k lepší pozici v klubu nepomohly. Reprezentace je prostě taková zvláštní kategorie, která zajímá pouze fanoušky dané země (kromě finálového turnaje MS a jednotlivých kontinentů). Nicméně atraktivita ligy je zřejmě posuzována jinak, než to chápeš ty (ubojováním nějakého dvojzápasu).
JeséRodriguez
30.08.2019 06:53
#
Já se nebavím o atraktivitě, ale o kvalitě. V Anglii chodí na Champ víc lidí, jak jsi psal, jsou plné stadiony, fotbal je tam prostě TOP sport. Ale ten výsledný produkt, prostě kvalita fotbalu, je v ČR na lepší úrovni, než v Champu. Nicméně kdyby ses mě zeptal, jestli bych chtěl hrát v Mladé Boleslavi, nebo plácnu třeba v Millwall, tak si vyberu druhou možnost. Protože bych se zabezpečil. Tak je to dneska nastavené. Ale prestižnější je podle mě hrát o titul, o LM, ...

V ČR se třeba taky neprosadili i takoví hráči, jako Biabiany, Altintop, Ivanschitz, Danny, atd. atd. Ta liga není tak slabá, jak se může zdát.
dave30
30.08.2019 08:35
#
Takže v Anglii jsou blázni, protože chodí na neatraktivní dřeváckou ligu. Manažeři jsou také divní, protože zařizují přestupy dřeváků z Champu do různých kvalitních lig (včetně PL) místo toho, aby stáli u bran kaprligy a kupovali kvalitu. Pořád nechápu, co myslíš tím slovem úroveň? Sám říkáš, že se tady hraje pouze bojovný a taktický fotbal, hráči z kaprligy se venku velice těžce prosazují, na ligu chodí směšné divácké návštěvy, ale kvalita je tady dobrá. Vždyť to si navzájem odporuje. Kvalitu ligy bych opravdu neposuzoval na základě výsledků nějakých dvojzápasů.
JeséRodriguez
30.08.2019 09:19
#
Proč by byli blázni? Rozdíl je v mentalitě lidí, v Anglii milují fotbal, podporují klub i když spadne do 2. ligy, v ČR se jen nadává. Musíš taky rozlišovat týmovou a individuální kvalitu. 11 individualit se automaticky nerovná kvalitní tým, naopak dobře fungující jedenáctka z průměrných hráčů může na hřišti skvěle fungovat. To je přesně případ ČR. V zahraničí samozřejmě chtějí spíš rychle a technické hráče (těch taky ale v Champu rozhodně není tolik), a ta taktická část se dá časem dohnat. Naopak v ČR jsou ty týmy takticky vyspělé, ale hráčům většinou chybí technika, dynamika, atd. To už v potom moc nezlepšíš. Kvalitu ligy na základě dvou zápasů rozhodně neposuzuji, to mi tady jen neustále podsouváš. Belgickou ligu jsem i zařadil výš než Českou, navzdory dvojzápasu Slavia - Genk, o kterém jsem tady psal.
dave30
30.08.2019 09:40
#
Takže to shrnu. Kaprliga je takticky vyspělejší než Champ (žádný jiný aspekt mě nenapadá), tím pádem je to kvalitnější liga. OK, konečně jsem prozřel.
JeséRodriguez
30.08.2019 10:11
#
jsou tady kvalitnější týmy
dave30
30.08.2019 10:52
#
Už jsem nechtěl, ale musím. Čím kvalitnější??? Tím, že se jejich hráči dovedou lépe přesouvat ze čtverce A1 do C3, že umí lépe vykrývat svěřené prostory?? Pořád nevím, čím jsou ty naše týmy kvalitnější? Sám tady píšeš, jak nezajímavé hráče v lize máme ( rychlý a tvořivý hráč u nás téměř neexistuje), shodneme se na tom, že hráči z kaprligy se v kvalitních ligách prosazují velice obtížně, tak v čem je ta liga kvalitnější.Z Champu se každý rok posune tak 50 - 60 hráčů do PL (jsou v tom i hráči postupujících týmů), X dalších hráčů se přesune do jiných kvalitních lig, ale v kaprlize jsou kvalitnější týmy. Kdyby to byla jenom trochu pravda, tak ti navrhnu, že se shodneme na tom, že jsou ty ligy na podobné úrovni, ale ono to tak není ani náhodou. Už je toho na mě moc a končím. Prosím tě, už nereaguj. Odneseme si každý to svoje
dave30
29.08.2019 19:23
#
Jinak Kalase jsem uvedl jenom jako příklad neschopnosti anglických manažerů. Koupí drahého nefotbalistu a tady v kaprlize čeká spousta talentovaných a levných fotbalistů (nemyslím ty nejlepší, ti by tam nešli) a oni je přehlížejí.
Tom11
30.08.2019 00:26
#
Mi teda připadá, že si champ snad neviděl nebo naši ligu. Možná hráči v champu nejsou úplně technici, ale ani takový kopáči, jaké z nich děláš. Kalas jak tu zmiňuješ by byl v lize stopro mezi top 3 stopery.
JeséRodriguez
30.08.2019 06:57
#
Viděl jsem loni několik zápasů, zejména Leedsu. Ta úroveň fotbalu je podle mého názoru prostě slabší.
Tom11
29.08.2019 23:48
#
Psal sem možnost, protože když postoupí hrají pl. Většinou naší hráči hrají spíše v těch předních, tak šance vážně existuje.
JeséRodriguez
30.08.2019 07:00
#
Vydra s Kalasem by mohli povídat. Většinou ten tým, který postoupí, nakoupí několik nových hráčů. Ok Vydra se do PL nakonec dostal, ale není to žádná super pozice. Ty týmy musí nakoupit úplně jiné hráče, aby byly konkurenceschopné i v PL.
dave30
30.08.2019 09:04
#
S těmi nákupy to také není pravidlo. Jsou týmy, které moc nenakupovaly a hrály dokonce v horní polovině tabulky (Bournemouth, loni Wolves), naopak některé týmy, které vyměnily téměř celý kádr šly po roce zpět (Fulham, Boro...).
Tom11
30.08.2019 09:21
#
Kalas měl smůlu, že nikdy nebyl kmenovým hráčem a Chelsea si řekla o velké peníze. Vydra je zvláštní případ, kdy mu champ sedí ale PL mu nějak není dána
JeséRodriguez
30.08.2019 10:10
#
proč asi PL je mnohem kvaitnější, zkrátka na tu úroveň nemá. Tím ty dva nechci nějak hanit, prostě taková je realita.
dave30
29.08.2019 09:38
#
Po přečtení první věty - nemám dalších připomínek...
JeséRodriguez
29.08.2019 10:39
#
shitcool
28.08.2019 13:24
#
Posila
REPLIKATOR
28.08.2019 13:55
#
bez něj nemáme nárok
smazaný uživatel
28.08.2019 15:26
#
Co se to s ním stalo? Jako mladej byl technik a dneska by neukop ani bramboru
dave30
28.08.2019 15:47
#
Řekl bych, že technik nebyl nikdy. Prostě atletický a soubojový hráč. Zřejmě si našel ideální soutěž, kde využijí jeho předpoklady. Takže do repre na lavičku by ho již neměli tahat (tam můžou sedět mladší a nemusí se proplácet letenka) a on si alespoň v reprepauze může odpočinout (mají v Champu zápasů dost).
bobis21
28.08.2019 17:09
#
Na stopera má rychlost i techniku nadstandardní, jen ho nesmíte hodnotit na základě dvou zápasů...
dave30
28.08.2019 17:48
#
Tak já myslím, že ho hodnotí i jiní odborníci, než místní fanoušci. A možná i proto měl 9 roků smlouvu v Chelsea (s určitě zajímavým platem) a teď přestoupil za 6-8 milionů liber...
rtr
28.08.2019 17:53
#
No práce s míčem není zrovna jeho přednost. On je na stopera celkem rychlej a má dobrej výskok. Nevím mě do repre nepasuje
JeséRodriguez
28.08.2019 18:02
#
Manny
28.08.2019 18:07
#
Uwe háže buly
28.08.2019 21:36
#
Posledni Kovboj
28.08.2019 18:02
#
technik ten tak
JeséRodriguez
29.08.2019 07:30
#
Tak s Anglií to krásně technicky uklidil, to se musí nechat.
Posledni Kovboj
29.08.2019 09:17
#
Shevchenko
28.08.2019 16:24
#
Ještě že si všimli toho Čelůstky, dovedete si představit, co by tam hrálo kdyby ho tam nezkusil?
mayday
28.08.2019 18:04
#
Já jsem hlavně nikdy nechápal, proč ho za ty roky nikdo nepovolal. Hraje už snad 10 let v zahraničí, pár klubů a lig vystřídal a všude hrál.
Pak mrd, najednou ho Šilhavej povolá někdy ve třiceti letech a ukáže se, že je to velmi slušnej vůdčí stoper.
Uwe háže buly
28.08.2019 21:37
#
On ho už myslim zkoušel Pešice nebo kdo a i v tom minimu zápasů se ukazoval dobře. Ale souhlas.
mayday
28.08.2019 21:53
#
Za celý ty roky tam měl tuším jednu nebo dvě pozvánky, nevím, jestli to byl zrovna Pešice. Jsem rád, že ho víceméně na starý kolena do té repre objevili, protože hraje dobře.
Le Gunner
29.08.2019 09:24
#
Hrál tehdy pravého beka proti Kanadě a dával i gól tuším...
rtr
29.08.2019 10:57
#
Oni ho měli trenéři repre zaškatulkovanýho jako pravýho obránce, kde byl celkem přetlak, ale to, že cca posledních 7 let hraje stopera na svazu nevěděli
db18
28.08.2019 20:27
#
Uff
AjaxFans
28.08.2019 21:24
#
To je ale pohroma
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.