Vrbovo Anži připravilo Zenitu nejtěžší porážku za 13 let

28.10.2016, 11:01
Aktuality
Zvláštní večer včera prožili hráči Zenitu Petrohrad, když utrpěli první soutěžní porážku pod vedením nového trenéra Mircey Lucescua. A prohra to nebyla ledajaká - jednalo se o tu nejtěžší za posledních 13 let. U všeho přitom byl český trenér Pavel Vrba se svým Anži...

V lize zatím Machačkala, která loni laškovala s možností sestupu, okupuje klidný střed tabulky, v národním poháru však nyní zaznamenala zdaleka největší úspěch pod novým vedením. Nad Zenitem totiž Anži vyhrálo vysoko 4:0 a poprvé od sezony 2012/13 míří do čtvrtfinále soutěže.

V Machačkale to po poločase bylo pouze 1:0, teprve ve druhé půli se však začaly dít věci. V 57. minutě byl vyloučen hostující brankář Keržakov a chvíli nato zaznamenal dvě slepené trefy Pylyp Budkivskyj. Výhru následně pečetil Bernard Berisha, aby ještě v závěrečných minutách sudí rozdal po jedné červené na každou stranu.

Taková porážka samozřejmě leckoho zaskočila. Zenit sice pod Lucescem odstartoval rozvážně, nyní už ale vévodí ruské Premier Lize i s největším počtem vstřelených branek. Proti Anži navíc nastoupila velká většina opor včetně Giuliana, Javiho Garcii, Dzjuby, Žirkova i Lombaertse.

Přesto si Zenit připsal na konto nejtěžší porážku za posledních 13 let, konkrétně od ostudy z května 2003, kdy petrohradské poměrem 7:1 vyučilo Dinamo Moskva.

Naproti tomu Anži nyní hodlá zopakovat finálovou účast v domácím poháru z roku 2013, kdy ztroskotalo na CSKA. Teď na Vrbův mančaft v dalším kole čeká jeho tabulkový soused z Ufy.

Autor: Tomáš Daníček / sport-express.ru, en.fc-zenit.ru

Komentáře (181)

Přidat komentář
KingMaster13

Jsem rád ať se mu daří.

Reagovat
smazaný uživatel

ja tiez hlavne preto ze po eure dostal nezasluzeny hate od vsetkych a pritom odviedol dobru pracu.

Reagovat
Kang & Kodos

Za ten hate si může svym chováním sám. Ale jinak mu přeju taky.

Reagovat
dextroza_m

Každý umí schytat hate, ani v podstatě neví zač... On možná ví, možná ani ne, ale štěstěna je mu nakloněna, trénoval baník, tak mu přejme :)

Reagovat
mesyas

jakou dobrou práci?

Reagovat
CHONG

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
iamek

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhral velmi tazku skupinu s velmi slabym teamom

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, se podívej na Holandsko jak hraje, sou v řiti total ,,,

Reagovat
jsemdement

Jo, protoze jsme ve skupine byli dva .

Reagovat
smazaný uživatel

Hlandsko malo lepsi team s hracmi ako Robben, RVP, Wijnaldum, Depay, Sneijder atd. to ze nepostupili je Vrbova skvela praca

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
andrew96

Ten hate byl mířený na výkony na Euru, které byly špatné, a především pak na jeho arogantní vyjadřování, vyhlášení války médiím a kecům, kde nejprve ujišťuje veřejnost, že od nároďáku neodchází a za týden už byl v Dagestánu.

Reagovat
CHONG

Všechno naprosto v pořádku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

Reagovat
kilobyte

1. trenér pod kterým se nedostala česká repre mezi nejlepších 16 v Evropě.

Reagovat
CHONG

Nebýt jeho, tak se ti šmatláci nedostanou ani mezi 32 nejlepších v Evropě

Reagovat
Kang & Kodos

Ani mezi 53

Reagovat
ratusek

Při tom trapném systému kvaldy, kde byla na turnaji půlka Evropy, by se tam snad dostal i Pulpit

Reagovat
naheCZ

Postoupili by jsme i ve starém systému, vždyť jsme vyhráli skupinu Jako tenhle argument mě nepřestane udivovat, děláte jak kdyby jsme tam dostali jen díky tomu rozšíření...navíc se tam nedostali ani Nizozemci...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vamos

Reagovat
Hokaido

Reagovat
CHONG

Reagovat
andrew96

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Aldeano

Reagovat
dextroza_m

skoro jako real

Reagovat
celeb

a zdaleka nie posledny. Ja som si naivne myslel, ze to zavisi aj od hracov, ale asi to fakt bola Vrbova chyba, ze vas legionarmi nabity tim hracov, ktori hraju dolezitu ulohu v najlepsich timoch top europskych sutazi nepochopitelne zlyhal.

Reagovat
Aldeano

Protože jeho předchůdce měl daleko lepší kádr. Tak jo....

Reagovat
celeb

lepsi urcite, nakolko 'daleko lepsi' uz neviem.

Reagovat
Aldeano

V čem byl kádr lepší?

Reagovat
celeb
Reagovat
Aldeano

Buď konkrétní, neboj se

Reagovat
celeb

ostatnym netreba

napoveda: porovnat so zostavou z poslednych ME, pocet legionarov a hlavne pocet legionarov aktivne hrajucich v 1. ligach. Pripadne Rosicky mladsi o 4 roky, opora (sice sklenena) timu, stale zbierajuca minuty v Arsenale oproti tomu, co 'hralo' toto leto vo Francuzsku.

Uz tu koncim, maj sa.

Reagovat
dextroza_m

Protože Maďaři... ? Island... ? Wales... ?

Reagovat
smazaný uživatel

ked sa to podarilo niekomu inemu to nznamena ze teraz kazda slaba repre musi postupovat na ukor Spanielska a hviezdami nabiteho Chorvatska.

Reagovat
celeb

Spanielsko, Chorvatsko aj Turecko su v rebricku nad vami, maju neporovnatelne kvalitnejsich hracov, ktori hraju v top kluboch v top ligach. Navyse aj samotna Turecka liga ide kvalitatine nahor, urobili v nej dolezite zmeny v prospech tureckych hracov, nakupili kopec kvality z top lig, vacsinou odmietnuch tridsiatnikov, ktori odovzdavaju skusenosti.

Nechapem, co ste cakali. Napriek tomu prave Vrba bol schopny s tym kadrom, co mal k dispozicii bojovat o postup do posledneho zapasu, kde ste mali dost smoly. Ale vsak vy to velmi rychlo zistite.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
Aldeano

Jakou máš na mysli? To i Jarolím vtiskl hře lepší systém v prvních 2 zápasech.

Reagovat
smazaný uživatel

Jarolim posral celu kvalifikaciu uz v prvych troch zapasoch. Vrba v kvalifikacii skoncil prvy v tvrdej konkurencii a na turnaji bola ceska repre najslabsia v skupine takze tam tazko povedat co mal urobit inac ked mal hracov zo sparty a plzne a proti nim stali hraci realu madrid, barcelony atd.

Reagovat
Aldeano

Nikdo po něm nechce aby z hráčů z domácí soutěže udělal hráče pro Real a Barcu, to je od tebe dost demagogické Jde o to, že na předchozím EURO byl výsledek (btw bez hráčů z Barcy a Realu), ale kritizoval se herní styl... O to mi jde

Reagovat
smazaný uživatel

a? herní styl na minulym euru ... vole to nebyl styl. to byla bezmoc.

haluz, že jsme jako první v historii postoupili z prvního místa s negativním skóre! byla prostě jenom haluz.

vrba hrál slušnej fotbal, co se ti na tom nezdá?

Reagovat
Aldeano

Bavíme se o EURO. Kde byl ten slušný fotbal? Vždyť se Španělskem jen doufal, že se neobdrží gól a například když porovnáš zápas v roce 2012 s Řeckem a letos s Chorvatskem, tak se rozhodně nehrálo aktivněji. S Tureckem odevzdaný zápas, což poslední zápas ve skupině v roce 2012 s domácím týmem nebyl..

Reagovat
Kucka

Reagovat
Beči

Byl jsem ke spojení Anži a Vrby skeptický, ale teď vidím, že ten tým opravdu pozvedl a přeji mu, ať se daří

Reagovat
smazaný uživatel

Tak aspoň nějakej úspěch tam za sedmero horami. Třeba mu tam postavi sochu

Reagovat
Coutinho10

koukal jsem na sestrih a docela sem cumel, ze tam sel Obertan prihraval na 4. gol

Reagovat
Kang & Kodos

Ale strašně debilní góly dostávali. Obrana jak kdyby tam hrál Holek s Kadlecem.

Reagovat
Coutinho10

j tjn...ikdyz nehrali v naky extra alaby sestave, tak do toho nesli na 100% a takhle to dopadlo ale i v lize je dobre obrali, kdy Zenit vedl 2:0 u nich a nakonci vybojoval Vrba a spol aspon bod

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kylo ren

Reagovat
salaminoo

i jako vtip mi to přijde hodně špatné..

Reagovat
smazaný uživatel

najprv som to ignoroval, potom som sa z toho smial ale teraz ma už títo proruskí kokoti, konšpirátori a jebovia vážne štvú...kua chlapci ze vaše posraté životy môžete len vy sa mi

Reagovat
sosna

Končí? Dneska právě kulminuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kam na ty "tiskoviny" chodíš? Teď jsi jim o 300% zvýšil návštěvnost.

Nicméně si neodpustím pro svobodu slova.

Reagovat
Kang & Kodos

Na facebooku samozřejmě. A už má ten článek dost přes 2000 sdílení, mě na propagaci asi nepotřebujou

Reagovat
Mada

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
Hokaido

1.

2. Lidi jsou fakt kreténi. Minule mi taxikář vyprávěl, jakej je Babiš zmrd (což o to, s tím bych souhlasil), protože si o něm teď přečetl článek a už je mu všechno jasný. Ten článek dokonce sdílel na svým FB, tak jsem si ho chtěl přečíst:

http://www.lajkit.cz/zpravy/item/474-sdilejte-drive-nez-babis-poda-pokyn-k-cenzure-unikle-informace-z-prostredi-tajnych-sluzeb

No nejdřív jsem si kliknul na hlavní stránku, abych si o tom webu udělal nějakej obrázek... No a přesvědčte se sami.

3. Co jste říkali včera na Krause?

Mně to přišlo místama až trapný, v podstatě se jen známý osobnosti trošku vybrečely a kromě toho z nich nevylezlo nic kloudnýho, natož nějaký argumenty. Bradyho je mi až líto, protože se stal takovou loutkou antizemanovců. Celkově tahle aféra nakonec nebude mít přínos ani pro jednu stranu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tihle patetičtí Zemanovi odpůrci jsou jeden z největších důvodů, proč má ten lidskej odpad ještě nějakou popularitu...

Každopádně si teda dovolím tvrdit, že ta aféra Zemanovi výrazně ublížila. Snad teda. Zároveň teda podezřívám Hrad z nějaký feklní úchylky, jinal nechápu proč se v každým hovně, co si pod sebe nadělaj, pak ještě válej...

Reagovat
smazaný uživatel

Mne do toho všeho děsně (ne)sedí "pan Ovčáček" (Ahoj Horáčku). Zarážející je, jak všude DOPROVÁZÍ a CHRÁNÍ prezidenta, jak je mu za prdelí, skoro jako by byl nejraději, kdyby Zeman jen stál a existoval a on za něj mohl mluvit. Jak poslouchá každý Milošovo slovo, jak chce být k němu úplně blízko, trochu jak Smithers a Montgomery Burns, jen, Ovčáček není Zemanovo loutka, to si právě nemyslím. Možná naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman je loutka, ale loutka lidí, kteří ho na Hrad dostali (Kellner). Proto nejdřív jeho orientace na Rusko (Kellner tam podnikal), kritika protiruských sankcí, a potom jeho orientace na Čínu, kam se Kellner začal orientovat po zavedení sankcí.

Ovčáček dělá Zemanovi super službu - vyjadřuje se jako buran, na což slyší většina obyvatel (jak sám Zeman před 25 lety řekl, většina národa jsou hlupáci; navíc koukni na Babiše a Trumpa, jaký maj se svým buranským stylem vyjadřování úspěchy) a navíc dokázal hodit všechny odpůrce prezidenta do jednoho koše s přijímači uprchlíků. Navíc mu neustále zajišťuje potřebnou pozornost.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom něco je. Hlavně souhlasím s tím "dokázal hodit všechny odpůrce prezidenta do jednoho koše s přijímači uprchlíků" ... to je velmi výstižné.

Reagovat
PP

To je populistický americký způsob, který se bohužel dostal i k nám. Co se ale týče protiruských sankcí - je to opravdu piičovina, protože už tak se oslabuje obchod EU a defacto ty sankce nahrávají USA a Číně, které ten nemalý obchod který mezi EU a Ruskem dlouhodobě panuje, ovládne.. krátkozraká hloupost.

Reagovat
smazaný uživatel

Já taky jsem proti sankcím. Jenom jsem chtěl osvětlit, proč je proti sankcím podle mě Zeman.

Reagovat
CHONG

Hlavně je vtipné, když tam naštvaně vykřikují lidé jako je Kocáb, Ruml, Žantovský nebo Gazdík, od nich to má fakt velkou váhu.

Reagovat
dextroza_m

A nějaká myšlenka ? Pokaždé jedna věta, jak Hilary je ono, ten je to, ale nikdo neví, o čem tedy mluvíš? "Typyše čechyše?"

Reagovat
smazaný uživatel

Neviděl jsem, stojí Kraus za puštění? Sláva to asi nebyla, vím, že tam byl Brady, je to hodno času?

Jinak, Brady má článek na české wikipedii teprve pár dní, ale na anglické je už od roku 2005. Jen pro zajímavost.

Taky je mi ho líto, dostal se do nepředvídatelného víru událostí.

Reagovat
Hokaido

Za puštěni to asi stojí, jen aby jsi byl v obraze... Já se na TV kromě sportů vůbec nekoukám, ale tohle jsem si ze zvědavosti pustil.

Reagovat
Uwe háže buly

Radim se na to ani nedívat.. Bylo mi za ně trapne.

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je Brady známý spíš v cizině, mimochodem ta jeho kniha je asi 2. nejčtenější kniha o holocaustu na světě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to děkuju za info. Zrovna toto téma bych si možná pročetl, prostudoval... možná aspoň k něčemu byla tato šaškárna dobrá... uvidím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je to knížka pro děti

Reagovat
smazaný uživatel

knížka pro děti o holocaustu?

Reagovat
smazaný uživatel

Pro děti 10-15 No přečti si to, uvidíš sám.

Reagovat
Kang & Kodos

3. To u Krause na můj vkus trochu moc kýčovitý. Lidi, který se zase ukázali jednou za čas, aby se vybrečeli (dobrej, pane Kocáb). Ale to, že to Prima nechtěla odvysílat (což je zase jasnej důkaz, jaká je to zkurvená televize), tomu dost pomohlo. Jinak těch afér bylo za posledních 10 dní naráz tolik, že jak jsem si byl skoro jistej, že lidi toho zmrda za rok zase zvolí, tak teď už o tom dost pochybuju. Škoda, že tady tak málo lidí používá twitter. Kdyby viděli, jak tam nakladá prezident prostřednictvím svýho mluvčího...

Reagovat
CHONG

Kocáb je ten největší lidský odpad vůbec.

Reagovat
Kang & Kodos

To zas ne, jenom na hradě je několik větších. Ale rád ho teda fakt nemám

Reagovat
CHONG

Na Hradě jsou taky kurvy jako Mynář nebo Ovčáček, ale Kocáb je fakt odporná kreatura, ufňukaná, pokrytecká buzna.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale muziku dělal dobrou.

Reagovat
smazaný uživatel

Jandák také nebyl úplně špatný herec, ale jako socanský ministr...

Reagovat
Hokaido

Ještě k tomu, že to Prima nechtěla odvysílat - já se vůbec nedivím. Poloviční vastník je Zachova GES a Zach je Zemanovec. Kdyby řekli na rovinu, že nic antizemanovskýho vysílat nebudou, tak na to mají podle mě právo. Oni se bohužel začli vymlouvat na nedodání kopie a RRTV, což byla blbost.

Navíc Show Jana Krause má být zábavná talk show, Prima s ním má uzavřenou smlouvu, která se v ničem neliší od toho, když si objednáš truhláře, aby ti udělal domů skříň. A Kraus podle mě tu smlouvu nedodržel, dodal jim politicky vyhraněnej pořad místo talk show. Navíc to podání nebylo nijak vtipný ani originální...

Reagovat
Kang & Kodos

Bůhví, co je přesně v tý smlouvě. Navíc Kraus tam reje do politiků furt (aspoň teda myslim, dřív to tak bylo).

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tý smlouvě určitě není stupnice zábavnosti, na základě který maj diskreci jetli to odvysílaj. Tohle definici talk show v klidu splňovalo.

Prima je totální špína.

Reagovat
smazaný uživatel

2. - no comment

3.- Souhlas, navíc tohle vyjádření ještě víc znechutí ty lidi, kteří mají radi Zemana, ale teď je tou kauzou kolem Bradyho a ŘLP nasral a byla šance, že by ho už znova nevolili. Ale když viděli to panoptikum politických mrtvol - Ruml, Kocáb, Fischerová, Žantovský atd., kteří se tam přišli akorát zviditlenit, tak si zase hodně rychle rozmysleli, jestli chtějí tohle nebo Zemana. Bradyho je mi taky líto, zneužívá ho jak Zeman ( i když bůhví, jak to nakonec bylo), ale zcela určitě i tito politické mrtvoly pro své zviditlenění a co je ještě nechutnější, tak ho využívá i jeho příbuzný Herman pro svou propagaci. Ani bych se nedivil, kdyby dneska Hermann na Staromáku oznámil kandidaturu na Hrad..

Reagovat
smazaný uživatel

Bradyho je mi líto z tohoto důvodu taky..

Reagovat
Whitemedia

Brady pls ne, já už o něm nechci slyšet ani slovo..

Jinak teda když o někom zrovna Štěpánová prohlásí, že je monstrum, tak to už něco znamená.. ještě pár takových blábolů a donutí mě jít volit Zemana, protože co teď proti němu rozjíždí je trapné..

Reagovat
smazaný uživatel

To právě nedělej, tyhle šáhlý skupiny jdou proti sobě, volit na protest tu druhou místo něčeho SNAD rozumnějšího je cesta do pekel. Taky mne vedle Zemana sere ten magorskej antizeman(ov)skej proud, kterej ho kritizuje i za ... cokoliv... přesto... z deště pod okap...

Reagovat
Whitemedia

No jestli budu mít ve druhém kole na výběr Zemana a Horáčka, tak to stejně dám raději Zemanovi

Reagovat
smazaný uživatel

"Pokud sledujete „plošná“ média, snažte se veškerý obsah chápat se všemi souvislostmi a možnými následky; veškeré sdělení, každá citace, každá pozvaná osobnost – to vše podléhá něčímu účelovému výběru a někdo tyto procesy důmyslně plánuje a řídí."

Stačí zaměnit slovo "plošná" za "alternativní" a ejhle, mluvíme o článku, který jsi sem, Kangkodosi, postoval.

Mimochodem – mezi tagy je uveden Majdan.

Jinak:

Reagovat
arsavin

Za mě souhlas s článkem

Reagovat
C-M@ster

Jojo, zatím je to dobrý.

Loni 30 zápasů 26 bodů. Letos 11 zápasů a 16 bodů.

Reagovat
johnik

Náš jednoznačně nejschopnější trenér. Euro se sice nevyvedlo, ale hranice mezi úspěchem a neúspěchem na těchto turnajích bývá tenká.....

Reagovat
smazaný uživatel

Však jak tu kdosi psal po Turecku, kdyby jsme s něma hráli 5 zápasů, tak 2 vyhrajem, 2 prohrajem a jednou remizujem. Takže s tebou souhlasím, že ta hranice je velmi tenká.

Reagovat
johnik

Jj jasně, prostě kdyby se z nepovedeného zápasu stal povedený, tak kdo ví kam až bychom došli.

Viz. vítěz Eura Portugalsko......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
johnik

Reagovat
CHONG

Udělal dobře, že se na tu repre vysral, s mrtvým materiálem se těžko pracuje a tenhle chlapík má jednoznačně na víc.

Reagovat
Baronne

S Daridou do Realu

Reagovat
Beči

Reagovat
C-M@ster

Jo jinak tady máte sestřih v dobré kvalitě.

https://www.youtube.com/watch?v=0e-czxH-qjw

Te šance v 1:54 je jak z okresního přeboru.

Reagovat
andrew96
Reagovat
Kang & Kodos

ten jsem dělal já

Reagovat
andrew96

Šikula. Ještě bych prosil Pulpita a kdybys to skousl, tak i Pánika.

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

On prostě není trenér pro repre.

Reagovat
C-M@ster

Kvalifikaci vyhrál.

V extrémně těžké skupině vybral taktiku, která pravděpodobně měla nejvyšší šanci na úspěch. Bohužel nevyšla.

Pokud by se uhrál bod díky betonu se Španělama, tak proti Chorvatsku už by hráli odvážněji s vědomím že "bod máme" a skupina by dopadla zas o něco jinak.

Nicméně na trénování repre je ho škoda.

Reagovat
Baronne

Taky se mohlo stát, že kdyby se Španělama uhráli bod a hráli proti Chorvatsku odvážněji, mohli dostat bůra...

Reagovat
C-M@ster

Já myslím, že by prohráli. Ale kdo ví, jak by je to nakoplo před zápasem s Turkama.

Reagovat
Baronne

Je to možný. Ta skupina byla těžká jako svině, takže je blbost mu to vyčítat

Reagovat
Spalovač šancí

Ta skupina byla nejlehčí že všech. Všichni tři postupující vypadli hned v osmifinále

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Presne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

Vypadli z toho důvodu, že ta skupina byla skutečně nejtěžší a nedokázali po těch těžkých skupinových zápasech, zejména s ČR, zregenerovat.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Spalovač šancí

Jediině snad, že by nedokázali přestat se smát po zápasech proti našim

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska jsi ukradl a snědl Kangovi & Kodosovi vtipnou kaši, viď?

Reagovat
smazaný uživatel

Kangovi a Kodosovi

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

počkat, tři? wtf

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Zlín taky udělal Spartu. Spousta mužstev nebere poháry vážně.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C-M@ster

To sice jo, ale celkově to vypadá takto:

2013/2014 - sestup

2014/2015 - postup

2015/2016 - baráž o sestup

2016/2017 - zatím střed tabulky

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s480x480/14725531_884359945034640_1502570358409406495_n.png?oh=d41a53138b75e05f8ab83334c5395fdc&oe=58D3976A

Reagovat
Kang & Kodos

Tom Tomsk jeden z nejstylovějších názvů klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Je 3 body od pohárů. Letos poháry klidně udělat může.

Reagovat
smazaný uživatel

Je odehrano 11 kola, boha..

Reagovat
smazaný uživatel

No a?

Reagovat
Gryphonheart

No b?

Reagovat
smazaný uživatel

Že je nesmyl takhle brzy spekulovat, to taky můžu říct že spadnou

Reagovat
smazaný uživatel

Však klidně můžeš, nikdo ti to nebere. Stejně tak ale můžou skončit na pohárech.

Reagovat
Pipo123

Hlavne Anzi začalo znova investovať do kádru, minulé roky tam nesypali ani hovno, teraz prišlo viacero kvalitných hráčov. Nechcem znižovať prácu ktorú tam odviedol Vrba, ale minuloročné Anzhi bolo tak 3x horšie než teraz

Reagovat
kubys

Asi tak zrovna jsem to chtěl napsat, že letos konečně posilovali.

Reagovat
fantomas

Zenit hrál v plný sestavě.

Reagovat
smazaný uživatel

To něco dokazuje?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Spalovač šancí

Jo, dokazuje to, že Mulder měl pravdu ...

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
raduinho

Reagovat
REPLIKATOR

Nikdy neměl chodit k repre. Všechno posral Pelta.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vrba je člověk na svém místě, Anži poprvé od dob Hiddinka hraje kombinační neustrašený fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

když jde o peníze to se Vrba může přetrhnout. stejnej bezpáteřní ksindl jako Ivan Hašek, kterej má taky důstojnost toaletního papíru.

Reagovat
smazaný uživatel

Zenit hustej letos, Lucescu paradni coach.

Reagovat
Kang & Kodos

13:46 Midtjyllandu vykradli šatnu

Radost z postupu do osmifinále Dánského poháru fotbalistům Midtjyllandu, mezi které patří i český obránce Filip Novák, vydržela jen pár minut. Když se po čtvrtečním utkání na hřišti druholigového Fremadu Amager vrátili do šaty, zjistili, že ji během zápasu někdo vykradl. "Zmizelo všechno, co mělo nějakou cenu. Mobily, klíče od aut, hodinky," řekl sportovní ředitel Midtjyllandu Claus Steinlein.

http://www.tyden.cz/obrazek/201502/54eb9c3492134/p201502230898701-54eba017a8647.jpeg

Reagovat
Uwe háže buly

Tohle by se u nás stát nemohlo.

Reagovat
Znalec

Nemohlo no, protože u nás už by tam nebyla ani ta šatna

Reagovat
smazaný uživatel

Midtjylland je v Dánsku a v Dánsku je více migrantů => migranti tam okrádají i prvoligové fotbalisti, v ČR ne

ČR > Dánsko

fuck EU

logic dead

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Venca se učil od Řepky no.

Reagovat
REPLIKATOR

Zmizel i Kadlec!

Reagovat
smazaný uživatel

Se divím, že to nezabetonoval a nehrál to na 0:0. Tak se to přece proti lepším týmům dělá..

Reagovat
C-M@ster

Se podívej na výsledky ruské ligy. Tam je snad nejvyšší koncentrace 0:0, případně 1:0 výsledků.

88 zápasů, 16 skončilo 0:0, 26 skončilo 1:0.

Tam jdeš na fotbal a máš 50% šanci, že uvidíš jen jeden gól.

Reagovat
C-M@ster

*Maximálně jeden

Reagovat
smazaný uživatel

je to nekoukatelna sracka liga

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele