UEFA schválila změny v Lize mistrů, nově se bude vykopávat i v 19

09.12.2016, 19:59
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: Tomáš Daníček, ČTK

Komentáře (164)

Přidat komentář
fabec1222

k čemu nám sou dvě různé hodiny výkopů, když to u nás stejně nikdo normální nevysílá?

Reagovat
Greny

Reagovat
smazaný uživatel

Já stejně televizi už nějakých 5-6 let nemám, na fotbal koukám přes streamy na netu, a je to v pohodě.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele jaký je tvůj oblíbený server na ty streamy? Nebo kde nejčastěji sleduješ?

Reagovat
celeb

http://www.rojadirecta.me/

https://www.reddit.com/r/soccerstreams/

tieto 2 ti uplne stacia. Ak nestihas pozerat online, full zapasy stiahnes tiez cez rojadirecta, alebo pozres na http://www.fullmatchesandshows.com/ (tam sa hodi uBlock Origin pluggin na ostranenie reklam).

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepsi je www.sport247.live.

Reagovat
Pokahontas

Ani tohle není špatný http://www.batmanstream.com/

Reagovat
smazaný uživatel

Diky, diky mnohokrat vsem

Reagovat
smazaný uživatel

A batmana znám, přes něj koukám v poslední době hodně. Není to nejhorší, stream se neseká ale kvalita by mohla být lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
KKralik77

Uplně nejlepší je určitě Ace Stream. Neseká se a je v TV kvalitě. http://arenavision.in/

Reagovat
celeb

tak rojadirecta ma okrem ineho pokryty cely arenavision Takze a kedze pokryva este dalsie 2-3 vacsie portaly a par malych, logicky toho bude mat ovela viac.

BTW AV je napoly Acestream a napoly Sopcast.

Reagovat
ttopi

Víš, oni tu změnu výkopů neschvalovali kvůli nám z ČR

Reagovat
smazaný uživatel

Jo urcite zasedali kvuli zoufalcum z eurofotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

plať a máš "všechno" jistí to streamy, ale ta kvalita je na pytel

Reagovat
ZB 07

Všechno špatně

Reagovat
eL

S tím koeficientem je to právě dobrý ne? Naopak ty nejlepší 4 ligy do skupin LM je špatně...

Reagovat
ZB 07

No ten koeficient možná, ale stejně je šance na LM pro Česko podstatně nižší, než jak tomu bylo doteď.

Reagovat
Pokahontas

Skoro všechno,až na ten výkop v 19:00-možnost stihnout vidět víc zápasů během hracího dne...

Reagovat
ZB 07

Sice možnost stihnout více zápasů, ale už teď mnohdy tak tak stíhám zápasy EL v 19:00 a teď to budu mít stejně i u LM... 20:45 prostě k Lize Mistrů patří a nedovedu si moc představit vhodnější čas.

Reagovat
smazaný uživatel

To navýšení o 50 milionů eur pro EL je procentualne asi tak kolik?

Reagovat
ryzskej

Je to v řádech procent.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

takovou otázku ať si radši šoupne do šupliku

Reagovat
smazaný uživatel

no, me zajimalo, jestli to je zmena treba z 50 na 100 milionu (to by byla vyrazna zmena), nebo treba z 950 na 1000 milionu aka na miliardu (to by totiz tak vyrazna zmena nebyla).

kazdopadne ti dekuju za zpetnou vazbu, ktera me navic i moc pobavila narazkou na moji prezdivku!

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/news/newsid=2418259.html

"More than €411.1m in payments from UEFA have been shared by the 56 clubs that took part in the UEFA Europa League group stage and/or knockout phase in the 2015/16 season, a huge increase on the €240m distributed in 2014/15."

Umíš anglicky?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

určité přilepšení to je, nejsou to vyloženě drobný, zvláště pro celky z ČR, že jo

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
smazaný uživatel

a rovnou ve 23 00 ne ?

Reagovat
Jan Horáček

Ne, ale ve 12 v poledne, z komerčních důvodů - asijský trh. Komerce především !

Reagovat
smazaný uživatel

ale ale

Reagovat
arsavin

Souhlas

Reagovat
Tuxedo

Tak koncene bude mat Taliansko 4 tymi v LM

Reagovat
Pipo123

Zaujímavé že na tú zmenu najviac tlačila PL, musíme im poďakovať

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Edgewalker

Kdyby aspoň 3+1, když už

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Marv

Reagovat
raduinho

Reagovat
smazaný uživatel

To ty první čtyři země budou sbírat tolik bodů hned ze začátku skupin, že už je nikdo nikdy nevytlačí.

Reagovat
Bakary3

Proč nemůžou hrát všechno normálně od 20:00, nebo 20:15 ?

A zrušení příspěvků klubům z národních koeficientů je trapnej krok vzhledem k tomu, že největším ligám do budoucna přiklepli víc míst, tzn. ty peníze si rozdělí opět víceméně ti samí, takže to je k smíchu..

Reagovat
Uwe háže buly

Protože takhle je to lepší, buď to začne ještě před Ordinací nebo až po ní, nemusíš se dohadovat.

Reagovat
Bakary3

Tak si pustim ordinaci v Tv a na notasu bez zvuku fotbal, jako doted, ne?

Win - win, nemusis pritom poslouchat debilni kecy vlasty vlaska.

Reagovat
OnderCZ

Normálně? Co je normální? V 20:00 by to bylo celkem brzo, měl jsem rád ten čas 20:45, ideál a tradice, na kterou si člověk u LM moc rád zvykl.

Reagovat
Usty

LM mimo 20:45, MS s 48 týmama... už se začínáme stávat generací, která bude trpět nostalgií..

Reagovat
Hokaido

Já nevím, jestli jsem tak zapšklej, ale skoro všechny změny FIFA a UEFA mi přijdou k horšímu.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Kang & Kodos

Protože jsou

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ritchie

Reagovat
db18

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Spasitel

Reagovat
Chlupatá máma

Reagovat
Edgewalker

Reagovat
smazaný uživatel

ubehne pul roku od te zmeny a zvyknes si....

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Aldeano

Například finále LM/PMEZ se dekády hrálo ve středu (když byla ještě odveta, tak prostě ve všední dny) a už ani nikdo nevnímá, že je to v sobotu...

Reagovat
smazaný uživatel

no... zrovna tohle mi docela vadí a jeste jsem se pres to uplne neprenesl navic mi prijde, ze od te doby ty finale nestoji za nic(ale to je asi nostalgie treba po portu atd )

Reagovat
Aldeano

Tak já byl v tomhle případě taky zastánce tradice, ale není to změna, která by zážitek z finále změnila. Jen jsem chtěl poukázat na to, že to snad ani při finále nikdo nezmiňuje...

Reagovat
Filipow

To je ale podle mě dobrá změna. Sedneš večer v sobotu do knajpy, kde bys seděl aj tak a aspoň máš záminku tam jít.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Tommy the Gunner

Reagovat
Zaschrona

Liga narodu je napriklad zajimavy projekt, zmena formatu MS taky nutne nemusi byt spatnym smerem.

Reagovat
Aldeano

Evropská liga...

Reagovat
Pokahontas

V současnosti bohužel ano

Za Platiniho to bylo naopak,jeho reforma LM byla jednoznačně pokroková,ale ta byla zjevně trnem v oku nejbohatším klubům,a tak byl nakonec odejit a menší asociace a kluby nyní nemají vůči těm silnějším adekvátního zastánce-a proto to pak takhle dopadá.

Zkrátka privilegovaní se svých privilegií nikdy nevzdají dobrovolně-to platí nejen ve fotbale...

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím, naprosto, že Platiniho reforma LM pokroková byla a že některé celky z východu si rozhodně netrhly ostudu

toto prosazování elitních se mi nelíbí, a to je myslím i správné

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Aldeano

Co třeba změna UEFA Cupu na EL? To je k lepšímu ne?

Reagovat
smazaný uživatel

EL > LM

Reagovat
Aldeano

A i s tím spojené zrušení Intertoto Cupu je změna k lepšímu. Předkola obecně mají lepší řád i LM.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
raduinho

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blade115

Reagovat
Zaschrona

To kazda generace.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
mickey mouse

Reagovat
habinity

Kedy je los?

Reagovat
REPLIKATOR

Italská mafie si prosadila dvě místa v LM navíc

Reagovat
KingMaster13

lord hater

Reagovat
Spalovač šancí

Buď v klidu. Až to vstoupí v platnost, tak se kolem Italů proženou Francouzi a budou mít zase útrum

Reagovat
olis

preco vam vadi ta zmena casov? ved teraz si mozem pozriet dva zapasy namiesto jedneho

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
czech_mira

Reagovat
OnderCZ

Jako těžko říct. Ne že by úplně vadilo. Ale člověk je prostě za ta léta zvyklý, že LM začíná vždy ve 20:45 (kromě výjimek). Nevím, jak dlouho to tak je, ale patnáct let určitě. A vím, že pokud nastane nějaká změna, tak se vždy nadává. Ale některé tradice je lepší neměnit. Zvlášť u takové soutěže jako je LM. Která zkostnatělá prostě není a bojím se, že tohle jí nepomůže a časem upadne kvůli všem těmto změnám a kluby si i kvůli tomu stejně prosadí nějakou Superligu. I proto jsem rád a vždy byl za těch 20:45. Člověk se na to tak těšil a těší, když přišel zrovna ten týden evropských pohárů, tak přes den v práci, večer si uděláš, co potřebuješ a večer, večer konečně nastal ten moment, kdy jsi věděl, co přijde a kdy přesně. A všechny zápasy ve stejný čas. Ne, něco je prostě dobré nechat, tak jak je.

Reagovat
olis

tak chapem ze niektory to tak brat mozete, ja mam dost konzervativne nazory ale prave toto mi nevadi, stihnem si pozriet dva zapasy a to ze pojde ten druhy o 15 minut neskor ako v povodnom case to je pre mna nepodstatny detail, podla mna o take dve - tri sezony po tej zmene to uz bude pripadat kazdemu normalne, a v tu superligu nejak neverim, UEFA vide velkym klubom v ustrety tak ako to urobili aj teraz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frank

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Kang & Kodos

Napadlo někoho místo všemožnejch píčovin ro, aby se jeden tejden hrála LM a druhá EL, oboje v úterý a středu? Protože tak by měla EL určitě větší prestiž, než teď, kdy to je pro spoustu lidí akorát taková dokopná po dvou dnech LM (i když EL je ve skupinách mnohem zábavnější), a taky by se každej tejden něco hrálo. Akorát nevim, jestli by bylo tolik volnejch týdnů, kdy by se to dalo všechno odehrát.

Reagovat
Hans82

Nebyl by cas kdyz hodne lig hraje jednou za cas zapasy i ve stredu

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
db18

+ domácí poháry

Reagovat
vanGomm

Ale byl by čas!Stačilo by zrušit kvalifikační skupiny na EURO a místo toho maratónu 30 zápasů v každé skupině hrát nasazen-nenasazený doma-venku a vítěz na EURO,když jich tam stejně je ted 24.V tomto případě by se hrály pouze dva zápasy a termínů pro LM a EL bude dost.

Reagovat
Pokahontas

Skupina je 1000 x spravedlivější než takovéto nasazování,tam je to z obrovské míry o štěstí,koho dostat za soupeře-je přece sakra rozdíl,jestli dostat za soupeře kdo z koho Německo/Španělsko/Itálii apod.nebo řekněme Skotsko/Slovensko/Rakousko nebo kohokoliv jiného,kdo by byl na 24.místě či těsně nad ním.

Z jakých zápasů by se pak ostatně počítal ten žebříček?Jenom z těch na šampionátu?Těch je přece šíleně málo,to by vůbec nemělo výpovědní hodnotu,3-5 zápasů za 2 roky...A poražený nenasazený z kvalifikace by vůbec neměl žádnou možnost své postavení vylepšit,až do příští kvalifikace,nejspíš zase proti nějakému z gigantů...Naprostý nesmysl

Reagovat
vanGomm

Tak já to myslel spíše v nadsázce,když už na EURU hraje de facto půlka Evropy .Byl bych ovšem pro,aby byly kval. skupiny pouze o 4 týmech.V každé z 9 skupin by byly tři nasazené týmy tj. 27 nasazených.A o to jedno rap. 9 míst ostatní týmy hrály ve dvou předkolech podobně jako je to v LM a EL.Takže jednu ze skupin by tvořili tři nasazené npř.Itálie,Švédsko,Česká rep.a ten čtvrtý by byl vítěz 2.před.z dvojice npř.Arménie-Bulharsko.Ušetřily by se tím termíny,protože drtivá většina týmů by hrála místo 10 jen 6 zápasů,ale hlavně by se stéměř 100% jistotou nemusely hrát zápasy tipu San Marino-Německo,nebo Andorra-Anglie

Reagovat
PJ

Reagovat
Coutinho10

nebo nejakym jinym zpusobem rozlozit EL do 2 dnu

docela by se mi zamlouvalo, kdyby se EL hrala taky v utery a stredu, ale vzdy od 19:00 a pak klasicky vecer LM, ale tech 20:45 by bylo asi moc natesno, tak leda tech 21:00

Reagovat
Hans82

Ty vole za chvili ta LM bude zacinat kdo vi kdy v 19:00 dobry cas ale druhe zapasy budou zacinat jeste o 15 minut pozdeji uz tak mam nekdy problem vydrzet kdyz clovek musi rano do prace

Reagovat
Novasik

Reagovat
fantomas

Může mi někdo vysvětlit, co je tak skandálního na tý změně času? Tady už se na Uefu a Fifu fakt bude nadávat jen čistě ze zvyku...

Reagovat
olis

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

(UE)FA

Reagovat
Feind

aspon clovek stihne 2 zapasyza dem/vecer

Reagovat
monty25

Vidím to podobně, s tím časem je to jenom o zvyku. Podle mě to bude možná i lepší, protože při zápasech od 20:45 se mi někdy stává, že usínám, tak od sedmi se mi to snad stávat nebude.

Reagovat
blade115

Tak všeobecně vzato asi nic, ale já ty zápasy od sedmi pravděpodobně často nebudu stíhat no...

Reagovat
fantomas

To asi chápu (i když počítám, že většina lidí už v sedm bejvá z práce doma), ale zároveň očekávám, že ty nejatraktivnější zápasy připadnou na ten pozdější čas.

Reagovat
db18

Z práce doma... ale pak by ještě pár lidí chtělo stihnout dojet na stadion.

Reagovat
blade115

Nejatraktivnější možná, ale když pak tvůj tým hraje třeba s Tel Avivem, tak máš smůlu.

Reagovat
smazaný uživatel

Židi

Reagovat
Spalovač šancí

Slavia do LM

Reagovat
db18

Ve všední den je to docela brzy...

Reagovat
Aldeano

A u EL to nevadí?

Reagovat
db18

Vadí... taky jsem ten zápas od 19:00 nestihl...

Reagovat
Aldeano

Tak to jo. Tak zase od 21 je alespoň později no, když by si nestíhal ve 3/4

Reagovat
pingla

Mně to přijde jako dobrý nápad, naplánovat ty "atraktivní zápasy" tak, aby se časově nekryly a můžeš sledovat TOP 2 matche za jeden večer A kdyby se to nechytlo, tak ty časy vrátit zase zpátky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Azazelo RD

Kryje se to s Ano, šéfe s Gordonem Ramsaym na Prima love!

Reagovat
fantomas

Reagovat
Trand

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
OnderCZ

Viz výše. Tradice, jednotnost. Proč měnit něco, co funguje na jedničku? Myslím, že zrovna na čas se ze zvyku nenadává.

Reagovat
Zaschrona

Ne jednicku to nefunguje.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
andrew96

Aby tu změnu ustáli hlavní tuzemské zprávy. Škoda, že se teď kvůli LM nebudeme moci dívat na obří houby, které našel pan Novák a Marii zaklíněnou pod stromem.

Krom toho je to asi změna k lepšímu, spíš je to pro všechny šok, že kultovní čas 20:45 nebude.

Reagovat
Bakary3

Jednak je to pozde, od 19 treba zas brzo, kdyz kdo sportuje, ma treba od 6 trenink.. 20 mi proste prijde ideal.

Reagovat
fantomas

Co? Dyt se ten druhej čas posunul o 15 minut

Reagovat
Bakary3

ano, 19 je brzo, 21 pozde, pro me bylo uz 20:45 pozde.

Vstavam v 5:15 a urcite nejsem jedinej, nekdy je problem to dokoukat, kdyz to jeste k tomu za moc nekdy nestoji.

Reagovat
smazaný uživatel

vstávám v 4:20, ale pro mě bylo 20:45 ideál

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Urs

S tou změnou času souhlasím, pořád lepší, když to dává o hodinku nebo o hodinu a půl dříve než před devátou večer, jelikož když konec zápasu je někdy o půl jedenácté, tak prostě o všední den je to celkem pozdě, zvlášť pro ty co vstávají každý ráno třeba v 5:00

Reagovat
Edgewalker

Taky mi to nevadí. Nejideálnější by pro mne bylo ale tak ve 20:00 všechny zápasy, ani brzo, ani pozdě

Reagovat
Urs

Reagovat
Coutinho10

v Anglii se maj

Reagovat
smazaný uživatel

tak vetsina zapasu(6z 8) bude zacinat jeste pozdeji, tak nevim jestli to pro tebe bude zrovna vyhoda

Reagovat
OnderCZ

V týdnu spím každý den tak 5 max 6 hodin a je to tak akorát. S tím, že vstávám v 5 nebo v 6, usínám většinou kolem půlnoci. To je problém? Spíš mám spoustu kamarádů, co už musí být v 5 nachystaní v práci a musí makat. Ti pak opravdu usínají po prvním poločase. Ale my co vstáváme až takhle v 5, v 6 si myslím, že to je v pohodě. A to nemluvím o lidech ve městě, co pracují třeba až od 9. Pro mě těch 20:45 bylo a je ideál. :)

Reagovat
vanGomm

Mě je už celkem jedno od kolika se to bude hrát.Klidně od 1:00 v noci,ale pro ty co pracují ráno od 6:00 a musí vstávat už před 5:00,tak ten termín od 20:45 moc dobrý není.Konec zápasu je po 22:30 a kdo chce sledovat i následný sestřich dalších zápasů,tak už moc času na spánek nemá.

Reagovat
Rip

Podívám se na fotbal a ještě se dobře vyspím

Reagovat
smazaný uživatel

Itálie která je mi z první čtyrky nejsympatičtější, měla v posledních letech jen 2 týmy ve skupinách 3. vypadával v předkole. Ted budou mít 4 rovnou bez boje. To je hrozně nesportovní, že nikdo z první čtverky nebude muset kopnout do balonu a budou tam.

Reagovat
Liquid

přesně tak

Reagovat
Zaschrona

Rozdelovat prachy i na zaklade uspechu z predchozich sezon je fakt tragicky rozhodnuti.

Reagovat
DeformFCB

Reagovat
mickey mouse

Tolik let se tu honí koeficient pro jisté místo v LM a takhle to zajebou.

Reagovat
Liquid

i proto sem tu nikdy FC Koeficientu taky nepřál

Reagovat
Pokahontas

Dá se na to dívat taky tak,že co je zadarmo (a není to přitom absolutně nezbytné k životu ) anebo příliš často,toho si člověk většinou tolik neváží-oč lepší pocit to přece je,vybojovat si účast ve skupině v těžké a náročné kvalifikaci,než mít skupinu jistou už od konce jara...Kdo neprojde ani kvalifikací,nemá většinou na LM prostě výkonnost (dříve to tak úplně neplatilo,až do Platiniho reformy tam vždycky strašně záleželo na losu )

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou dobré změny, nevím, proč většina prská. Teď ještě zatočit s těma uplakanejma simulantama a zavést video.

Reagovat
Liquid

jak ty hovada mohli schlávit 4 týmy v LM pro 4.nejlepší ligu

Reagovat
KingMaster13

Zase by mohli být shůdnější ty předkola když tam člověk nepotká třeba Arsenal

Reagovat
KingMaster13

Sakra ty zápasy od 7 asi nebudu moc stíhat Ještě ke všemu pokud se po delší době vrátí do LM AC tak mě to bude mrzet dvojnásob

Reagovat
smazaný uživatel

S MU už výhledově ani nepočítáš?

Reagovat
KingMaster13

No tak jako nevypadá to, nevěřím tomu. Ty týmy nad náma jsou silnější kromě slepic. Jedině přes EL ale na tu se Mourek asi vysere čekám

Reagovat
smazaný uživatel

To doufám, EL musí vyhrát někdo, kdo si LM zajistí z ligy

Reagovat
johan14

Pozerám len zápasy obľúbeného klubu, takže je mi jedno aké zmeny robia, no to že bude polovica účastníkov zo 4 krajin je svinstvo. Stačí si pozrieť koľko majú tie krajiny postupujúcich teraz. Len im to este uľahčuju aby mali menšiu konkurenciu.

Reagovat
El Campeon

Hlavně, že koeficient zůstává

Ten snad nikomu nevadí.

Reagovat
ttopi

Změny až tak špatné nejsou. Samozřejmě, teď to posuzujeme spíše emocemi, protože se nás to bohužel výrazně týka - negativně - velmi špatěn načasováno.

Na druhou stranu, v té první čtyřce je opravdu několik týmů, které tu LM mohou hrát a jelikož jde o peníze AŽ v první řadě, tak je prostě nutno uznat, že tyto týmy nabídnou větší sledovanost (=peníze). Jen si musíme zvyknout, že to tak prostě je. Logicky z toho plyne to, že takové silné týmy nemůžeme potkat v předkole

Uvidíme, jak si to sedne. Dobrá je ta změna se snížením příspěvku národního koeficientu.

Reagovat
smazaný uživatel

Chudáci v Arsenalu, asi zase konec v osmifinále

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele