Turci opět během zápasu salutovali

15.10.2019 13:56 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4259
Komentáře (220 / 0 nových)
Greny
15.10.2019 13:59
#
at je uz vyhodi z evropskych soutezi ... a tahnou si hrat do Asie
hyper01
15.10.2019 14:00
#
Euphael
15.10.2019 14:02
#
To se nikdy nestane, s ohledem na marketingovy trh a jeho velikost, ktery Turecko predstavuje...
naheCZ
15.10.2019 14:13
#
technecium
15.10.2019 15:03
#
A z NATO
Mumloch
15.10.2019 17:53
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:09
#
leosniki
15.10.2019 19:41
#
Liquid
15.10.2019 19:53
#
Pharrell
15.10.2019 20:03
#
naheCZ
15.10.2019 21:03
#
sima.vok
15.10.2019 17:04
#
o soupeře míň
Mumloch
15.10.2019 17:53
#
KingMaster13
15.10.2019 18:22
#
Pharrell
15.10.2019 18:37
#
pingla
15.10.2019 18:56
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:09
#
oli9
15.10.2019 19:14
#
leosniki
15.10.2019 19:41
#
FORZAMILAN
15.10.2019 19:51
#
to by bylo super, ale bohužel je jich plná evropa
forma
16.10.2019 00:20
#
Salfovic
15.10.2019 14:00
#
Jo tak ono tam má být finále LM
mayday
15.10.2019 14:02
#
Godwinson
15.10.2019 14:10
#
Mimochodem tohle je idealni prilezitost jim to odebrat. At se treba poserou.
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:20
#
Strojmír
15.10.2019 16:05
#
uff
15.10.2019 16:25
#
Cavani-SSC
15.10.2019 16:56
#
smazaný uživatel
15.10.2019 16:56
#
RadekVonCZE
15.10.2019 17:03
#
sima.vok
15.10.2019 17:05
#
krupa1919
15.10.2019 17:05
#
KingMaster13
15.10.2019 18:27
#
TheTopFootbaler
15.10.2019 18:42
#
czech_mira
15.10.2019 18:56
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:10
#
leosniki
15.10.2019 19:45
#
Josifek
15.10.2019 19:59
#
naheCZ
15.10.2019 21:03
#
Fairplay
16.10.2019 00:06
#
fenixLFC
16.10.2019 03:49
#
raduinho
19.10.2019 11:35
#
Kocour Klapuška
15.10.2019 14:01
#
"Všichni se mě ptáte na salutování, ale to jde mimo mě. Je to záležitost Trumpa a Macrona," uvedl kouč v narážce na prezidenty USA a Francie. "Oni vládnou světu, zatímco já horko těžko vládnu národnímu týmu," přidal sedmašedesátiletý Gunes.

Co je tohle zas za šílenosti
Godwinson
15.10.2019 14:07
#
Idiot
Kocour Klapuška
15.10.2019 14:11
#
Nějak takhle si představuju Českou republiku, kdyby se náhodou někdy k moci dostali lidi jako Klaus nebo Okamura. Všude všichni chtěj padnout za vlast, všude hodně vlaječek, spoustu nelogických argumentů, za vše mohou nějácí vládci světa, popřípadě neziskovky..
Godwinson
15.10.2019 14:16
#
Tak az na ty vlajecky to ted neni o moc jiny Ale je fakt, ze casem s Klausem, Okamurou nebo Soukupem to bude sila
andrew96
15.10.2019 16:46
#
Možná Klausova vláda by takhle mohla vypadat. Okamurovu si ani nechci představit, to by bylo ještě horší, prostě naprostý rozklad.
RadekVonCZE
15.10.2019 17:04
#
Klause do toho nepleť To že dělá Okamura bordel neznamená, že ostatní anti-EU politici jsou stejní
Cavani-SSC
15.10.2019 17:09
#
ale oni jsou stejní...
RadekVonCZE
15.10.2019 17:43
#
V čem konkrétně? Klaus podporuje NATO a Okamura ne Jaký na to máš další tvrzení
Cavani-SSC
15.10.2019 18:10
#
Jsou to populisti, tvrdi jen to, co lidi zrovna chteji slyset a co jim v ten moment prinese politicky body, i kdyz treba tvrdi uplnou lez. Nemaji smysl pro zodpovednost nebo nejaky svedomi, klidne by nasi zemi vyvedli z EU a pak by emigrovali na francouzskou rivieru, verim tomu. A jsou to zakomplexovany hulvati
Kocour Klapuška
15.10.2019 18:14
#
Pepe1911
15.10.2019 18:41
#
Klaus v tomhle anti eu postoji je velmi konzistentni, myslim teda starsiho.
Cavani-SSC
15.10.2019 18:47
#
Paradoxní je, že zrovna Klaus starší nás do EU přivedl :)
Luc-Luc
16.10.2019 12:47
#
to byla jina EU, EU pred Lisabonskou smlouvou/Euroustavou
SaianSupaCrew
15.10.2019 23:54
#
Klause měl hlavně už dávno někdo vyválet v dehtu a peří.
Je smutné, že tenhle architekt rozkrádání republiky vůbec dostává nějaký mediální prostor.
drussbarb
16.10.2019 06:26
#
Ano, konzistentní je velmi, v jeho případě to ale není dobře
RadekVonCZE
15.10.2019 21:21
#
Já taky můžu tvrdit o pro EU politicích, že to jsou populisti Taky tvrdí, jak EU je skvělá a je to instituce ,,nadnárodní" která se při takovém přístupu sama rozloží
fenixLFC
16.10.2019 03:51
#
tak sa najskor nauc co znamena populizmus a potom si tym oznacuj koho chces
fenixLFC
16.10.2019 03:50
#
Luc-Luc
16.10.2019 12:53
#
nemyslim, ze Klaus ml. je populista, je to spis ideolog jako tatik, on tomu, co rika, podle me veri, kdezto Okamura, to populista je, jako Babis, politicti obchodnici, hazet je do jednoho pytle je nesmysl
fenixLFC
16.10.2019 20:25
#
uvedomujes si ze populistickemu narativu mozes bezne verit...
Luc-Luc
16.10.2019 20:44
#
zalezi, co je pro tebe populisticky narativ
Kocour Klapuška
15.10.2019 17:58
#
Já ani nemluvím tolik o postoji k politiků k EU nebo k Nato, ale spíš styl sebeprezentace, argumentaci a celkově schopnost nakládání s fakty. A tady Klaus je podobný demagog jako Okamura.
RadekVonCZE
15.10.2019 21:30
#
Ale tohle je politika identity na což si pěkně hraje Okamura. Vždyť Klaus ml. má rozdílný názory od Okatýmůry. Chápu tvůj názor ale každý má na to jiný pohled
Kocour Klapuška
15.10.2019 23:01
#
Vždyť já nikde nepíšu, že hodnotím názory, ale jejich prezentaci a následnou obhajobu. A ten level je u obou stejný
fenixLFC
16.10.2019 03:52
#
ja viem ze pre mnohych ,,nacionalistov'', ,,vlastencov'' (alebo ako sa to ta pakaz najnovsie nazyva) je jasna rovnica medzi tym ze populizmus je oznacenie ich hejterov za ich nazory. pritom populizmus je uplne cosi ine a moze byt kludne pravicovy aj lavicovy, to nezalezi na tom, kde sa na pravolavej ose identifikujes
Mumloch
15.10.2019 17:54
#
PP
15.10.2019 14:29
#
první a již klasická PR poučka - to špatné dělají jiní. Já jsem jen to a ono a to všechno špatné ti ostatní. U nás to skvěle předvádí Babiš.. a funguje to.
doshcz
15.10.2019 14:43
#
"zatímco já horko těžko vládnu národnímu týmu,"

možná je to vzkaz že mu držej u hlavy gun
Chim
15.10.2019 15:03
#
Taky mi to tak přišlo.
mayday
15.10.2019 15:05
#
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:21
#
Chybi mu tam Soros, 6/10
ACSeRw!n
15.10.2019 14:10
#
uz se mi zas votvira injekcni strikacka v kapse..
Zark
15.10.2019 14:10
#
chce se ti z toho zfetovat?
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:19
#
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:21
#
Blasphemer
15.10.2019 19:57
#
nastřel mě
Posledni Kovboj
16.10.2019 09:21
#
ratusek
15.10.2019 14:13
#
Turci
Losinho
15.10.2019 14:14
#
Turecko
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:21
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:10
#
mistr129
15.10.2019 14:16
#
Turusko
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:21
#
smazaný uživatel
15.10.2019 15:56
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:10
#
Selänne
15.10.2019 19:58
#
fenixLFC
16.10.2019 03:53
#
elChe
15.10.2019 14:19
#
Enes Kanter

-Haven’t seen or talked to my family 5 years
-Jailed my dad
-My siblings can’t find jobs
-Revoked my passport
-International arrest warrant
-My family can’t leave the country
-Got Death Threats everyday
-Got attacked, harassed
-Tried to kidnap me in Indonesia

FREEDOM IS NOT FREE
mayday
15.10.2019 15:06
#
Je mi jako hráč těžce nesympatickej, ale za ten svůj postoj k Erdoganovi si zaslouží uznání.
Cavani-SSC
15.10.2019 16:58
#
Turecko už fakt dávno neni svobodný
Puskas
15.10.2019 14:21
#
Svým způsobem je to dobře - ukázali, co od nich, tj. od Turků, můžeme čekat.
Chim
15.10.2019 15:04
#
Salutování?
messinhovic
15.10.2019 14:25
#
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:22
#
RadekVonCZE
15.10.2019 17:06
#
Lemond Laws
15.10.2019 14:26
#
Dle reakce toho kreténa plešatýho, jak za ním utíkal a furt dával ruku k čelu, tak mi to příjde, že to mají prostě nějak nařízený... Že to není z hlav fotbalistů.
PP
15.10.2019 14:30
#
to je bez debaty..
ACSeRw!n
15.10.2019 14:35
#
urcite, furt lepsi salutovani, nez gulag
mayday
15.10.2019 15:07
#
Druhá věc je, že i mezi těmi hráči se najdou psychopati a fanatici, kteří to prostě chtějí udělat. A stejně tak normální rozumnej borec, kterej to udělat třeba nechce.
Losinho
15.10.2019 15:19
#
Salutujou vojákům v Sýrii, aby v ní sami nemuseli bojovat.
Shevchenko
15.10.2019 14:34
#
Bylo by super, kdyby jim to pořadatelství odebrali
Pepe1911
15.10.2019 15:12
#
Turecko je jeden z nejvetsich problemu soucasnyho sveta. Nastesti to neni prolem muj.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:18
#
Slušná přeháňka na česko-polských diskusích... vyhoďte Turka z NATO, vyhoďte Turka z UEFA, Turek do Evropy nepatří, vyžeňte je všechny, vybijte je Typická malost těchto dvou xenofóbních a antiislamistických národů... Turek je prostě nejsilnější evropská menšina, je všechny nevybijete - nikdo s nima nepujde do války, v Evropě zůstanou i kdyby jste se všichni do jedno posrali Hlavně si ale pište na diskuse, jací jste Turkobijci (hlavně od těch, co mají plnou hubu toho aby se lidi neházeli do jedno pytle, to je nejvtipnější ), v konečným součtu si jen budete klasicky stěžovat, volit SPD a ANO... a pak v hospodě si řeknete jak jste jim to kurva nandaly
Losinho
15.10.2019 15:21
#
Oblíbené reprezentace: Německo

Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:22
#
A ? Moji předci jsou Němci, rozepisoval jsem to tady párkrát v diskusi s Rudnevsem atd. Jo vlastně, zase si chce někdo rejpnout do Německa...
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:24
#
Ozzy pls
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:44
#
Ozzy byl ten, co chtěl s tebou před Eden ? Do Prahy za tebou nejedu, sorry Ale můžeme to vzít do Istanbulu, tam můžeš dělat hrdinu a vtipálka jako tady
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:56
#
tak jo, v pet pred Attaturkem
Puskas
15.10.2019 16:08
#
Hlavně si slaďte čas, aby nevzniklo nedorozumění, tam je o hodinu víc.
Posledni Kovboj
15.10.2019 16:11
#
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 17:45
#
good point Ať je sranda tak beru Saúdskou vlajku
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:23
#
prisly nam novy klicenky, posilam
kilobyte
15.10.2019 15:35
#
Co to meleš nikdo tady o turcích nepíše, jen o Turecku Takže nikdo neháže lidí do jednoho pytle.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:42
#
prošel si všechny diskuse ? To co se může psát v Česku a Polsku je neskutečný... hlavně že když je téma Černoch, tak se místní úderka může posrat... asi máslo na hlavě
kilobyte
15.10.2019 15:45
#
Tady na EF skoro všechny a jestli ti vadí jiné diskuze, tak to piš tam a né tady.
Nevo se nauč turecky a čti si turecký diskuze.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:51
#
Stačí německý a nebo anglický, tam je svět ještě OK Ale když už často jezdím do Brna, proč bych si nepočetl a nezjistil jak je na tom zdejší komunita
smazaný uživatel
15.10.2019 17:24
#
Ale di ty trapaku. Zacni si zvykat. Nova era teprv zapocala
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 17:44
#
Která éra ?
Posledni Kovboj
15.10.2019 18:34
#
ERA DERA
ratusek
15.10.2019 19:14
#
fenixLFC
16.10.2019 03:55
#
co cernoch, ale ked si anglicania dovolili kritizovat cechov tak ta diskusia bola dokonala
Kyros MUFC / ACM
16.10.2019 20:21
#
Smutný no... ale však teď se našel nový nepřítel... Češi kdyby měli možnosti a koule, tak jsou vlastně úplně stejní jako Turci...
fenixLFC
16.10.2019 20:24
#
Luc-Luc
16.10.2019 20:45
#
jojo a kdyby mluvili nemecky, tak to jsou Nemci
ThePigFeathers
16.10.2019 11:52
#
"místní úderka" to mě rozsekalo
messinhovic
15.10.2019 15:39
#
neznam Turecko, znam jen Byzanc, ti psi co ji ted okupujou jednou odtahnou do vsech pekel
smazaný uživatel
15.10.2019 17:25
#
Based
opretis
15.10.2019 22:24
#
zlatan-legend
15.10.2019 16:25
#
Vypadni ty prvoku. Tímhle podporuješ znásilňování, uřezávání hlav atd. V tom případě jsi pro mě prase. Zdar.
Inamoto
15.10.2019 17:56
#
illnoir
16.10.2019 00:31
#
Jojo, někdo se to snaží nevidět černobíle a automaticky tím podporuje znásilňování, uřezávání hlav, atd. Tak určitě
zlatan-legend
16.10.2019 08:17
#
Jojo, stačí celou situaci sledovat. Trochu si o tom všem zjistit, co se děje i jinde. A nikdo, opakuji NIKDO se zdravím rozumem nemůže prasata Erdogana a Asada nijak obhajovat. Pokud se jich někdo zastává, je hloupý, nezná souvislosti nebo je jednoduše příznivec těchto zločinů. Hotovo
fenixLFC
16.10.2019 03:56
#
podla tvojej logiky ty podporujes znasilnovanie deti
zlatan-legend
16.10.2019 08:13
#
Co to kurva meleš?
LeonardoUžoa
15.10.2019 16:56
#
Turkobijec
mrtvej ofsajd
15.10.2019 17:33
#
Evžen Savojský
messinhovic
15.10.2019 23:48
#
ratusek
15.10.2019 18:12
#
turkomrde
Posledni Kovboj
15.10.2019 18:34
#
SchweiniToniKlose
15.10.2019 18:44
#
REPLIKATOR
15.10.2019 19:11
#
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 19:12
#
Losinho
15.10.2019 20:07
#
Rudnevs
15.10.2019 20:10
#
Kritizuje sa to i na DE weboch. To, že tam majú tí diskutujúci trocha inú úroveň, je už vec druhá.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 20:14
#
Tak jasně že ta kritika tam bude, prostě smrt se v Evropě bere poněkud jinak než v oblastech kde se zrovna válčí. Ale provokovat Čechy se Slovákama mě prostě nepřestane bavit, s úrovní jejich vnímání Islámu to asi jinak ani nejde
Antientam
15.10.2019 23:34
#
Západ prepadol politickej korektnosti, LGBTI mánii a feminizmu. Za názor sa tam vyhadzuje z práce alebo ide do basy. Tu je ešte slobodný svet. Ked sa ti nepáči východná polovica Europy, ešte je tu Alžírsko, Tunisko a to Turecko. Pakistanci sú v UK v pohode, ved len zakladajú pedofilné sexuálne gangy.
Anacron
15.10.2019 20:41
#
Ty budeš solidní případ
fenixLFC
16.10.2019 03:54
#
Sheldon
15.10.2019 15:18
#
Otázka je,jestli salutovat chtěj, nebo musej.V tom je zásadní rozdíl.
illnoir
15.10.2019 15:23
#
Lol, ta hysterie o bojkotu všeho tureckýho. Stejně jako Turecko mají krev na rukou všechny ostatní světový mocnosti, kdo vylučuje ze soutěží USA, Izrael, Rusko (ok, tohle je výjimka, ale trochu jinej důvod ), Čínu?
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:25
#
Rusko bych samozrejme vyloucil taky, Cinu a USA moc z UEFY asi vyloucit nepujde.
Whitemedia
15.10.2019 16:00
#
I tak bych je z UEFY vyloučil!! Pro lepší pocit
Posledni Kovboj
15.10.2019 16:01
#
jo, at si nemyslej buhvico
illnoir
16.10.2019 00:33
#
Kde píšu o UEFě?
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 15:40
#
ne asi... hlavně se všichni poserte z Turecka, pokrytci...
Posledni Kovboj
15.10.2019 15:26
#
Jinak redakce
Diskuse
Pasivni analni sex
cink
15.10.2019 17:25
#
Kang & Kodos
16.10.2019 12:03
#
Whitemedia
15.10.2019 16:00
#
Turecko už jiné nebude..
krisa
15.10.2019 16:21
#
Inu, Turecko..
The Krupy
15.10.2019 16:47
#
Skurvený Demiral, najväčšia špina aká kedy v Juventuse hrala, v jeho prípade s úvodzovkami. Dúfam, že ho predajú niekde do riti. Ako tam presviedčal spoluhráča, aby salutoval
Losinho
15.10.2019 20:09
#
to je hrozný hovno, kéž by se Juventus zachoval jako St. Pauli
Mumloch
15.10.2019 17:56
#
Utratit je všechny.
REPLIKATOR
15.10.2019 19:12
#
peníze?
rave
15.10.2019 18:39
#
Prý pro naše vojáky. Vždyť tam za vás bojují zkurvení žoldáci z ISIS.
REPLIKATOR
15.10.2019 19:12
#
Turecko
oli9
15.10.2019 19:16
#
zkurvený turek bude vždycky turek
FORZAMILAN
15.10.2019 19:51
#
Pharrell
15.10.2019 20:03
#
Rudnevs
15.10.2019 19:52
#
Veľký palec hore pre Kaana Ayhana, ktorý strelil gól a následne odmietol zasalutovať i po tom, čo ho k tomu vyzvali.

cologneFC
15.10.2019 20:03
#
Po zápase s Albánskom salutoval. Aj počas hymny.
Rudnevs
15.10.2019 20:19
#
Zrejme dostali i s Karamanom (ktorý sa toho tiež nezúčastnil) po prvom zápase inštrukcie od Fortuny, že čo a ako.

Ale aspoň je teda pekné, že boli rozumní a poslúchli. Teraz to na instagrame od Turkov obaja riadne schytávajú.
JozkokozleJ
15.10.2019 22:11
#
Urobili chybu a napravili to. Spravny pristup.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 20:13
#
počkej, ale v předchozím zápase se neostýchal a dělal to stejný jako ostatní Jinak vím, že můj názor není populární a nikdy nebude (ani ta konverce samozřejmě)... ale co si myslíš osobně o Turcích v Německu a jejich klubech... tebe neprovokuji, jenom se přátelsky ptám
Rudnevs
15.10.2019 20:33
#
Ako píšem hore, keďže to nerobil ani jeho klubový spoluhráč, tak zrejme im k tomu v Düsseldorfe niečo povedali. Alebo trebárs v tom prvom zápase to robili preto, lebo to robili ostatní, a keď videli, aké ohlasy to vyvolalo, tak sa rozhodli nepokračovať. Pre mňa je to proste znak toho, že sú to zrejme normálni týpkovia a žiadni extrémisti.

Čo sa týka Turkov v Nemecku, mám na to asi podobný názor ako Josifek podo mnou. Niektorí sú fakt sympatickí, pracovití a proste v pohode, dokonca si i menia meno, ale potom sú tam i takí, čo sú proste úplne mimo. Özil ma nasral trebárs tým kamarátením s Erdoganom, ktorý je podľa mňa extremistický a fakt ho nemám rád. Každopádne, keby boli všetci Turci ako Semir Gerkhan, to by bola paráda.
Kyros MUFC / ACM
15.10.2019 21:17
#
Možná a nebo od Fortuny dostali výrazné varování, jinak dopadnou jak ten týpek ze St. Pauli Stejně extrémismus je plodem špatné životní situace a bohužel hodně Turků žije blbě, pak se snáž dokáží ovlivnit třeba tím zmiňovaným sultánem. No a pak jsou případy jako Özil no... ono to prostě není Islámem, sám jsem prošel životními turbulencemi a snahou pochopit jejich náboženství, jsem se dostal i konverzi k Islámu samému. A jak říká německá vládní garnitura, Islám do Německa patří a já osobně očekávám zrovnoprávněni s křesťanstvím.

A válka Turků je bohužel složitější, po osobních zkušeností vím že v té oblasti žádný z těch národů není svatoušek... bohužel je stále náboženství nespojuje v jedno, v budoucnu věřím že se tak stane. Navíc ty protiturecké výpady mohou ovlivnit i Německo a Rakousko, proto bych pro zachování klidu raději mlčel
Antientam
15.10.2019 23:41
#
Ked si konvertoval, ako vlastne islam vysvetluje vznik sveta? Kresťanské cirkvi uznaly evolúciu, tzv. inteligentný dizajn.Ked som sa to pýtal ludí z moslimskej komunity na slovensku, tak odmietli odpovedať, že si to mám naštudovať. No bez urážky, pre nemoslima korán nedáva moc zmysel,to je ako pochopiť Hviezdoslavova básne, mal vlastný jazyk a nikdo mu nerozumel.Osobne sa ma trochu naštvalo, že moslimovia odmietli dať povolenie kopať pod Chrámovou horou, myslím že sa dosť boja čo by sa mohlo nájsť.
anonym
16.10.2019 07:44
#
Ty jsi zažil životní turbulenci a to ti připadalo jako důvod konvertovat k islámu?

Stannis Baratheon
16.10.2019 12:50
#
Však je to obyčejný kecal, který nemá ve svém zbloudilém životě co nabídnout a jak zaujmout, a tak si vymýšlí příběhy, které mu zaručí že na něj bude alespoň někdo reagovat a může si alespoň chvíli myslet, že jeho trapný život se pomalu mění k lepšímu.

Obyčejný oportunistický debílek, který vždy musí mít mensinový názor, aby si připadal vyjímečně a zažehnul v sobě alespoň plamínek naděje.
smazaný uživatel
17.10.2019 13:54
#
Based and redpilled
Kyros MUFC / ACM
16.10.2019 20:27
#
Žiješ-li v jiné zemi a jiné komunitě, tak věř nebo ne, ale ano...
Stannis Baratheon
16.10.2019 12:52
#
O jakém zrovnopravnění to mluvíš? Německo je sekularizovaný stát ty ulhaný hovado.
Kyros MUFC / ACM
16.10.2019 20:26
#
Ano, a proto do teď mohl být v Bundeswehru pouze kněz a ne i imám A teď kdo lže co ? V tvém případě se asi jedná o vlastní zkušenost co ? A co přitelkýně už ji nepodvádíš a nepotřebuješ to tady všem zmiňovat ?
Kang & Kodos
16.10.2019 12:03
#
ACSeRw!n
16.10.2019 14:32
#
rip
Liquid
15.10.2019 19:55
#
Turecko mělo být dávno vyloučeno z NATO, ČR i další země měly jasně pohrozit, že v té organizaci nebudou s takovým agresorem a pohrozit, že když nevyloučí Turky tak odejdou oni
fenixLFC
16.10.2019 03:58
#
ty si teda majster diplomat len co je pravda
Josifek
15.10.2019 20:05
#
Turecko je krásná země, Turci nejsou až tak špatný národ, přišlo mi to tam takove půl na půl, pulka docela tolerantní, otevřená a liberální, ale zbyla část docela fanaticka, ultrakonzervativni a až hystericky nacionalistická. A bohužel ten arcisrac Erdogan je z té druhé poloviny a rychle vede zemí zpět v čase. Turci by zas potřebovali nového Ataturka, který rozbije tyhle okovy. Jen se bojím, že tahle ambivalence bude v Turecku vždy. Hamba Ozilovi a jemu podobným
Antientam
15.10.2019 23:38
#
No , Erdogan zakázal výučbu evolučnej teorie vškolách.
Josifek
16.10.2019 06:58
#
Silenost, z tohohle se Turci budou dlouho dostávat..
Cavani-SSC
16.10.2019 08:29
#
Rok jsem tam pobýval a líp bych to neshrnul
Josifek
16.10.2019 09:33
#
Já tam byl jen dvakrát na dovče, klasická válečka s občasným výjezdem mimo klasické letovisko, Turků jsme tam ale poznali celkem dost, hlavně při našem nočním poflakování a popíjení po plážích, kdy se k nám přidávali místňáci, když měli padla...vlastenectví tam silně prožívají, škoda, že se nechají někteří snadno strhnout až za hranu zdravého rozumu..
Cavani-SSC
16.10.2019 10:25
#
Tak to já tam byl na Erasmu, takže jsem je poznal docela dost důkladně. Oni tam asi potřebujou mít nějakýho silnýho vůdce, dřív to byl Atatürk a teď se do jeho role staví Erdogan (před minulýma volbama tam snad běžel v kinech film o Erdoganovo nezměrné síle a moudrosti).
A bohužel zatimco Atatürk chtěl Turecko co nejvíc přiblížit Evropě, tak Erdogan staví svoji moc na lidech z venkova, hlavně z východu Turecka, takže se soustředí spíš na tradice, nacionalismus a náboženství. Takže i společnost je tam rozdělená v podstatě na dvě poloviny: lidi z velkých měst s větším příjmem a lepším vzděláním (většinou na západě), co jsou spíš demokrati a chtěli by si žít jako v Evropě a na venkovany s horší životní úrovní, někdy i úplně negramotný (většinou na východě), který naopak touží po dalším velkým sultánovi, který s boží pomocí udělá z Turecka další světovou velmoc a všichni se budou mít zase dobře. Prostě klasickej scénář jako v posledních letech třeba v Maďarsku, Polsku, v Americe, nebo i u nás. Bohužel Turci zatim zašli v tom potlačování demokracie nejdál...
Josifek
16.10.2019 11:13
#
Trand
16.10.2019 09:16
#
Posledni Kovboj
16.10.2019 09:20
#
a ta rozumna pulka ve velkym odchazi ze zeme kvuli tomu zkurvysynovi a ty druhy pulce
Cavani-SSC
16.10.2019 11:46
#
je to tak
oli9
16.10.2019 18:10
#
bohužel Erdogan je fanatický muslim , který je vrací zpět do středověku a hodně lidí si myslí, že je to pro Arabský svět dobře
vader66
15.10.2019 20:12
#
To je sice dost smutné, ale nijak bych to netrestal...samotným salutováním nikomu neškodí....sami vypadají jako idioti
naheCZ
15.10.2019 21:09
#
Trochu se to k tomuto hodí...jak vidíte náboženství a jeho existenci v moderní společnosti? Má ještě místo nebo je berete za něco zastaralého?
Dexagon
15.10.2019 21:51
#
V ideálním světě, ať si každý věří čemu chce, ale nechá si to pro sebe a neotravuje s tím ostatní.
Losinho
15.10.2019 22:55
#
ratusek
16.10.2019 05:58
#
přesně, viz veganství a podobné nesmysly
Posledni Kovboj
16.10.2019 09:20
#
MEAT IS MURDER TY DEVKO
ratusek
16.10.2019 11:23
#
A co nebohé rostlinky?
Posledni Kovboj
16.10.2019 11:33
#
jsem vegetarian, protoze nenavidim rostliny
naheCZ
16.10.2019 08:21
#
S tím jednoznačně souhlasím
smazaný uživatel
16.10.2019 09:18
#
Posledni Kovboj
16.10.2019 09:20
#
RadekVonCZE
16.10.2019 20:34
#
Náboženství bych zakázal
Antientam
15.10.2019 23:42
#
Nové náboženstvo na Západe je LGBTI, hlavne u Anglosasov, u časti žien feminizmus.
Josifek
16.10.2019 09:41
#
Spíš bych to řekl jinak, to co píšeš, není samo o sobě zle. Tím dnešním náboženstvím západu je hyperkorektnost ad absurdum, třeba právě v oblastech, které zminuješ..
Josifek
16.10.2019 09:39
#
Za mě víra ano, ale různé církve a jiná centralizovaná uskupení ne. Já vidím budoucnout náboženství právě v tomto - víra bude čím dál více individuální a různé centralizované náboženstvé instituce budou ustupovat do pozadí a zvolna ztrácet na významu a čím dál tím míň si uzurpovat monopol na výklad "svých" postvátných textů...aspoň doufám, že tomu tak bude, byť to má také svá ale.

Klíčovou je pro mě naprostá sekularizace všech státních celků, ten trend k tomu snad povede, bohužel ne všude a ne všechna náboženství jsou ve fázi jako většina západního světa vs církve. A bohužel naprosté sekularizace všech světa států se nikdo z nás nedožije
smazaný uživatel
15.10.2019 23:28
#
Na druhou stranu lepsi salutovat nez zvedat ruku pri ofsajdu
madridcan
16.10.2019 04:38
#
V tomto ponimani je cerstvy španielsky rekordman Hitler
Luc-Luc
16.10.2019 13:09
#
no jo Turci, hrdi nacionalisti rozlezli po cele Evrope, to mi hlava nebere, proc nezustanou v Turecku, kdyz maji tu svou zemi tak radi...politika do sportu nepatri, doufam, ze prijde tvrdy trest !
RadekVonCZE
16.10.2019 20:33
#
Tak tak Německo, Rakousko, Holandsko, Bulharsko, Řecko atd...
krisa
16.10.2019 13:35
#
uff, ještě že v hokeji tohle antisalutovací pravdilo není ..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.