Turan se poprvé postaví Atléticu, na duel myslí už hodně dlouho

30.01.2016 11:32 - Aktuality
 
Jednoznačným šlágrem nadcházejícího kola španělské nejvyšší soutěže bude duel na Camp Nou, kde Barcelona v sobotu odpoledne hostí Atlético Madrid. Jednat se bude o střet dvou aspirantů na mistrovský titul, ještě pikantnější pak utkání bude pro Ardu Turana...

Turecký záložník strávil v Atléticu čtyři povedené sezony a před tou letošní zamířil za 34 milionů eur do Barcelony. Kvůli trestu katalánského klubu si na debut v novém dresu musel počkat až do ledna a zatím stihl jenom šest soutěžních startů.

"Ten zápas mám v hlavě už hodně dlouho. Před utkáním a dokonce i po něm budu nervózní. Ale budu se koncentrovat, hrát a užívat si to," prohlásil.

Barcelona v tuto chvíli vede tabulku španělské ligy a k dispozici má ještě dohrávku proti Sportingu. Osmačtyřicet bodů vedle ní nasbíral také madridský celek, jemuž patří druhá pozice.

"Atlético je vždy obtížným soupeřem. Bude to těžký zápas, jiný než ostatní. Hrát proti nim je pokaždé složité, ale pokusíme se vyhrát. Půjdeme na hřiště s tím, že tam kvůli zisku tří bodů necháme všechno," slíbil.
Autor: Tomáš Pavlík / soccerway.com
Počet zobrazení: 4135
Komentáře (87 / 0 nových)
king23
30.01.2016 11:41
#
Atletico je neuvěřitelně nesympatický tým, jako fandovi Realu je mi sympatičtější i ta Barcelona, ale pokud nechceme pohřbít naděje na titul už definitivně, tak musí Atleti vyhrát, protože 7 bodů ztráta na Barcu už by byla nehratelná.
valloire
30.01.2016 12:07
#
sympatičtější Barcelona? to de?
Ortiz
31.01.2016 13:11
#
článek související s barcou a ty vždycky na něm. Jsi neskučnej blb
smazaný uživatel
30.01.2016 12:12
#
dobře si to řekl
Kokosa
30.01.2016 12:14
#
Můžeš počítat rovnou 10 bodů po vzájemnem zápase.
Klokanomet
30.01.2016 12:19
#
celeb
30.01.2016 13:33
#
*13, 10 bodov po madridskom derby, 13 po clasiku
Manik...
30.01.2016 21:59
#
smazaný uživatel
30.01.2016 11:52
#
A na Dajto bude stejně Real.
smazaný uživatel
30.01.2016 12:02
#
Real táhne víc, což se dá chápat. Je to daleko větší klub než Barcelona.
Bola
30.01.2016 12:07
#
Slováci a Češi holt mají raději debilní komedie než kvalitní drama.
Murtago
30.01.2016 12:14
#
Ty taky?
Bola
30.01.2016 12:16
#
Já jsem z půlky Němec, takže se v dramatech vyžívám
Murtago
30.01.2016 12:18
#
A napůl Čech? Takže kompromisem debilní drama?
Klokanomet
30.01.2016 12:19
#
valloire
30.01.2016 12:22
#
Bola
30.01.2016 12:28
#
Hmm, jo i ne... jako ten Čech. U mě je to stejně zajímavé jako u každého druhého francouzského reprezentanta

Každopádně tady není možný kompromis! Zkrátka vím co je dobré a šmitec.
NA*JEBANY ABSTINENT
30.01.2016 19:35
#
smazaný uživatel
30.01.2016 12:07
#
Právě si vyvolal válku gangu na ef
smazaný uživatel
30.01.2016 12:13
#
valloire
30.01.2016 12:09
#
to je bez diskuze
ronaldinho_10
30.01.2016 13:04
#
A kvůli tomu si Digisport vybere v rámci první volbu většinou Barcelonu a na Dajto pak zbývá v rámci druhé volby jako cena útěchy zápas Realu?
smazaný uživatel
30.01.2016 13:30
#
jjnovo
30.01.2016 21:45
#
Důvod proč Barca není na Dajto je, že Digisport má právo si zvolit dříve. Takže si přirozeně vybere Barcu a na Dajto tak dávají real broučku.
valloire
30.01.2016 12:08
#
tak bude to určitě lepší fotbal s útočnou smrští královského klubu
smazaný uživatel
30.01.2016 12:18
#
doma proti týmu z druhé poloviny tabulky. aspon si ronaldo zase zahraje a ukaze jak je kvalitni
valloire
30.01.2016 12:22
#
tak určitě
MR. JAMAICA
30.01.2016 12:27
#
to isté sa dá povedať o Messim, ktorého gól proti Malage vynášali do nebies...a pritom Malaga si s Espanyolom môže podať ruky
smazaný uživatel
30.01.2016 12:33
#
roberos
30.01.2016 12:36
#
Jo on je kvalitní v takových velkých zápasech
smazaný uživatel
30.01.2016 13:30
#
nani92
30.01.2016 12:48
#
lebo po kúpe licencie Digi, má práve Digi právo 1. výberu zápasu..
smazaný uživatel
30.01.2016 13:29
#
Jo však mně na tom až tak nezáleží, ale tak čím víc zápasů Realu tam bude, tím líp, lepší než se dívat přes PC. Spíš je zajímavý, že si můžou v průběhu sezony měnit pravidla, Dajto to určitě něco stálo a zakázat jim potom dávat nejlepší zápasy...
ronaldinho_10
30.01.2016 13:32
#
Dajto to tak koupilo hned od začátku, že nemají právo první volby, pokud koupí práva ještě někdo další... Dokud je nikdo neměl, tak mohli vysílat třeba i to El Clásico, teď už budou mít smůlu.
smazaný uživatel
30.01.2016 13:41
#
Aha, škoda no, ale aspoň že to mají takhle, stejně ten Real nebo Barca tam bude vždycky (krom EL C). Barceloně se daří víc, tak aspon o to větší šance, že tam bude Real.
ronaldinho_10
30.01.2016 13:02
#
Protože právo první volby má Digisport, Dajto vybírá až druhé. Takže musí dávat to, co na ně zbyde, což je logicky vždy méně zajímavý zápas... Ale Clásico teď už taky na Dajto nebude...
MR. JAMAICA
30.01.2016 13:25
#
neeeeeeeee!!!
ronaldinho_10
30.01.2016 13:31
#
Jedině, že by se nějak zákulisně s Dajto dohodli a nebo se v Digisportu zbláznili a v rámci první volby si El Clásico nezvolili Ale s tím bych nepočítal. Prostě první výběr má Digisport, Dajto si vybere druhý zápas. A pak Digisport vysílá zbytek, co se mu vejde o víkendu do programu... Třeba se dočkáme, že by získal Digisport práva i pro ČR, ale zatím to nevypadá (spíš bych tipoval od další sezóny O2 sport, že by to mohl mít pro ČR).
smazaný uživatel
30.01.2016 13:29
#
viz. reakce na naniho
pejsek5
30.01.2016 11:55
#
Radši bych tam dnes viděl Raketu
smazaný uživatel
30.01.2016 12:08
#
my slim si ze pro ardu to nebude zadny problem .
je to profesionalni hrac a myslim ze si s tim poradi na jednicku
el Principito
30.01.2016 12:13
#
má dneska narozeniny, mohl by je oslavit výhrou a třeba i gólem to sítě bývalého klubu
valloire
30.01.2016 12:15
#
anebo toho stávajícího
smazaný uživatel
30.01.2016 12:18
#
Murtago
30.01.2016 12:19
#
valloire
30.01.2016 12:23
#
MR. JAMAICA
30.01.2016 12:34
#
kedy hral CR za Granadu?
smazaný uživatel
30.01.2016 12:38
#
2. 2. 2013
Klokanomet
30.01.2016 12:19
#
smazaný uživatel
30.01.2016 12:14
#
barcelona je nej
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 13:14
#
ronaldo je gay.
Free_player
30.01.2016 14:03
#
jeho zadku je v Maroku hej
NA*JEBANY ABSTINENT
30.01.2016 19:38
#
Ani nie, ale to zavisí od toho, čo ťa vzruší
NA*JEBANY ABSTINENT
30.01.2016 19:37
#
smazaný uživatel
30.01.2016 12:21
#
první postavení je nejlepší
Spasitel
30.01.2016 12:22
#
Titul pre Atletico
smazaný uživatel
30.01.2016 12:33
#
Arda
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 13:23
#
more 34 mega dala barca za cardu turbana... do 40 mega mohli mit lucase nebo pastoreho proste fail jako prase navic uz ma to nejlepsi za sebou a starne kazdym dnem. to je jakoby clovek behal s prarodicema na zadech.
smazaný uživatel
30.01.2016 13:31
#
Lucas sa mi do Barcelony nehodi a Pastore nedosahuje Ardove kvality.
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 14:58
#
ze si ho neumis predstavit v barcelone neznamena ze se tam nehodi. zase tady mektas svoji barcelonskou pravdu z pod tater. me se libi jak kazdej vi kazdej zna- messi musi hrat false 9 na kridle je polovicni rakitic na barcu nema dani alves musi pryc atd. chybi ti predstavivost a fresh mysleni... pokud bys ho mel tak zjistis ze lucas by byl pro barcu top prestup a dal by se vyvijel pozicne. arda uz lepsi nebude.
Kily
30.01.2016 13:35
#
celkem dobrý obchod vzhledem k tomu, že za více peněz mohli mít hráče, který není tolik variabilní, nebo předraženého Argentince, který se každou chvíli zraní
Atlético de Madrid
30.01.2016 13:40
#
jo, z tehle tri vychazi pro Barcelonu Arda zdaleka nejlip
Ribery22
30.01.2016 13:50
#
Lucas o parnik teda.
Atlético de Madrid
30.01.2016 13:51
#
Lucas je strasne jednodimenzionalni, to je proste rychlej technik, kterej beha s micem prilepenym na noze. Arda ma techniku a cit pro prihravku, ktere Lucas nema. Tudiz je do kombinace hur pouzitelnej.
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 14:46
#
vis na co dojizdela barcelona poslednich par let? na chybejici dynamiku a ABS system fabregas. zbavili se fabregase a ted si pritahli dalsi zatez.
Atlético de Madrid
30.01.2016 15:45
#
No, dynamiku maji v podobe Suareze, Neymara, Rakitiče. Když není rakitič, tak může hrát Sergi Roberto. Arda je tam jako alternativa za tu technickou část můžstva, tj hlavně ze Messiho a Iniestu.
Ed_Hazard
30.01.2016 13:46
#
Tak tak, radšej zobrať 29 ročného hráča za 35M, To je proste terno.
Atlético de Madrid
30.01.2016 13:48
#
Ja nevim, ze porad resite ty penize Ve svete tehle klubu to uz proste nehraje zadnou roli, oni pokud chteji nejakeho hrace kvuli jeho prinosu pro hru, tak vubec nemusi resit nejake penize, to jsou jen cisilka na uctech.
Ed_Hazard
30.01.2016 13:53
#
Nešlo mi ani tak o peniaze, ako o ten vek. V posledných sezónach sa posilovalo hráčmi ako Vermaelen, Mathieu, teraz Arda. Výrazná posila v mladom veku bol iba Neymar, ešte ako tak sa dajú brať aj Rakitič a Vidal (cca 25-26 rokov). Hráči do 25r tam okrem Neymara ale vôbec neboli, čo sa mi zdá trocha čudné.
Atlético de Madrid
30.01.2016 13:55
#
To jo, ja jsem se taky divil, na co ho chteli, kdyz je pouzitelnej jenom na kratsi cas. Na druhou stranu je fakt, ze ten hrac svuj prinos ma a podobneho tezko sezenes. Navic je zkuseny a to taky neni od veci.
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 14:37
#
lucas umi zahrat jak v zaloze tak na kridle navic je s technikou a rychlosti o level vejs nez turban. pastoreho radim s ardou zhruba na stejnou uroven.
patas92
30.01.2016 13:36
#
Ed_Hazard
30.01.2016 13:41
#
smazaný uživatel
30.01.2016 14:09
#
Pastore je hráč sice efektivní. Ale celkově to není nic extra.
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 15:05
#
tak ja to nemyslel jako ze by mel nahradit iniestu. ja to beru ciste z pohledu back upu. lucas s pastorem muzou hrat jak v zaloze tak kridla a sou perspektivnejsi nez arda. navic verim tomu ze casem z lucase by se za rok za dva stal plnohodnotnej nastupce iniesty. takle tam maj tricatnika turbana kerej tam da sezonu dve pak ho vypakujou a muze se zacit hledat nanovo.
sebyk
30.01.2016 15:18
#
nastupce iniesty asi sotva: lucas naprosto postrada jakejkoliv cit pro hru, videni, kreativitu - a to uz vubec nemluve o jeho takticky hre nebo braneni. je to akorat technicky skvele vybavenej sprinter, kterej je do barcelonsky hry zalozeny na kombinaci naprosto nepouzitelnej...
WinohradyGang-OG187
30.01.2016 17:03
#
ja si naopak myslim ze by si ho barcelona dotvorila k obrazu svymu. podle me je totiz o dost jednodusi naucit mladyho hrace taktice a lepsimu cteni hry nez starsiho rychlosti a technice. vzpomen si na me za rok za dva az ho bude barcelona kupovat za palku teda jesli ho nedotahne guardiola na ostrovy.
sebyk
30.01.2016 19:20
#
kdyz si to predstavujes takhle, tak to uz rovnou muzou koupit kohokoliv a pretvorit si ho k obrazu svemu. cit pro hru a videni budto mas, nebo nemas. lucas to nema a tezko bude mit motivaci se menit na hrace, kterym nikdy nebyl a byt nemuze, protoze mu na to chybi zakladni dovednosti.
Atlético de Madrid
30.01.2016 13:42
#
Jsem na nej fakt zvedavej z dlouhodobeho hlediska. Ja to jeho misto v Barcelone proste nevidim jinde nez jako nejakeho univerzalniho nahradnika, ktery zalepi sestavu pri zraneni nebo kdyz si nekdo potrebuje odpocinout. Navic ho jeste nikdo poradne neproveril, v braneni byl z naseho tymu vzdycky nejlinejsi a goly davat moc neumel.
Klokanomet
30.01.2016 13:59
#
Zatím toho odehrál strašně málo, na to, aby se dalo nějak obecně soudit, ale většinou když hrál, tak byl ze záložníků nejméně viditelný...jo, něco se mu povedlo a potom jakoby 20 minut zmizel ze hřiště. Paradoxně se mi nejvíc líbil, když byl myslím jeden zápas proti Bilbau(?) na křídle, kde jsem si ho původně neuměl představit. Ale typově do Barcy sedí skvěle, to zas jo.
patas92
30.01.2016 14:04
#
Tak s tím se taky podle mě i kupoval, že bude prvním náhradníkem.
Hristo Stoichkov
30.01.2016 14:53
#
Souhlasím s tou pozicí univerzálního náhradníka, do který se asi i přiváděl. Sice nebyl vzhledem k věku úplně levný, ale právě tím že zvládne alternovat více postů je vítanou posilou. Primárně je využíván na Iniestově pozici (kterého Lucho hodně citlivě a často šetří), proti slabším soupeřům můžou nastupovat i spolu. Navíc může rotovat Messiho i Neymara, to ti přijde málo? Že byl u vás nejlínější o ničem moc nevypovídá, stačí se podívat, jak ten tým máte složený. Za těch pár barcelonských zápasů se mu ale bojovnost rozhodně nedá vyčítat. A myslím, že po jeho odchodu vám takový hráč docela chybí...
sebyk
30.01.2016 14:58
#
nejlinejsi rozhodne nebyl a i kdyby, tak v kontextu tech bojovniku, co zerou syrovy maso, to nic neznamena. praveze jeho hra dozadu byla casto ukazkova, vyborne dokazal vykryt filipeho nebo juanfranovy vylety...

kazdopadne taky nevim, co od nej barca ceka. na kridle je k nicemu, protoze ve finalni fazi je naprosto jalovej, zatimco ve stredu zalohy sice muze vyuzit skvelej cit pro hru, ale nevyuzije tam svoje nejlepsi kvality a barca tam ma k dispozici o uroven lepsi hrace. spis mi to pripada jako rafinovanej tah jak oslabit atletico
Atlético de Madrid
30.01.2016 15:44
#
Jo, ja jsem chtel napsat nejslabsi samozrejme
menezeris
30.01.2016 14:47
#
Posadí proti Atletiku.
Andy Conceicao
30.01.2016 14:51
#
Neprijemne pocity mi vyvolava predstava, ze hraje proti atleticu.
Visca el barca
30.01.2016 16:07
#
Link na Ace stream ???
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.