Slepička měl slzy na krajíčku, ocenil charakter příbramského týmu

16.05.2018 21:54 - Aktuality
 
Příbramský Miroslav Slepička měl slzy na krajíčku, když rozhodčí Pavel Franěk ukončil zápas druhé ligy v Opavě. Příbram si totiž díky remíze 1:1 zajistila návrat do nejvyšší soutěže, kvůli čemuž se bývalý reprezentační útočník v zimě vracel do týmu, kde s fotbalem začínal.

"Pro mě je to strašně důležité, možná nejdůležitější počin v mé kariéře. Hrozně moc si toho vážím. Měl jsem slzy na krajíčku, když rozhodčí písknul konec," řekl ČTK Slepička, který v kariéře získal titul s Libercem, prošel Spartou, Dinamem Záhřeb, Fürthem či indickým Goa. "Jsem hrozně rád za celou Příbram a lidi, kteří tam do toho dávají peníze a úsilí. Je to opravdu nádherný pocit. Je mi z toho do breku," dodal.

Ještě loni by přitom nečekal, že ještě takové pocity bude na fotbalovém trávníku zažívat. Z vrcholového fotbalu se stáhnul, hrál v Písku a zkoušel jinou sportovní disciplínu, zápasy MMA. Jenže v zimě se mu ozval trenér Josef Csaplár a přivedl ho zpět do týmu, kde začínal.

"Asi jsem už nevěřil, že něco takového zažiju, ale fotbal se nezapomíná. Lidi v Příbrami mi dali sílu do žil a znovu chuť vrátit se do fotbalu a o něco bojovat. Cítil jsem, že si mě váží a já jim to chtěl vrátit," prohlásil Slepička, který ve 12 zápasech stihl nastřílet pět branek a na další nahrál. Zařídil například v poslední minutě výhru nad Českými Budějovicemi či nad Vítkovicemi nebo Varnsdorfem. Dnes pak přihrál na vyrovnávací gól v Opavě, který definitivně potvrdil postup.

"K postupu jsem i nějak přispěl, nějaký gól jsem dal. Ani jsem si nemyslel, že budu tak důležitý," připustil. Sám ale zatím netuší, zda s ním bude klub počítat v šestatřiceti letech i pro první ligu. "Chuť mám určitě, ale otázka je, co na to trenér a majitel. Já si věřím, ale věk nezastavím. Spokojím se i s jinou rolí, ať na hřišti nebo z lavičky do toho budu dávat maximum," dodal.

Kromě gólu přispěl k postupu i svými zkušenostmi, které spolu s Rudolfem Skácelem, Tomášem Zápotočným nebo Peterem Grajciarem předával mladším spoluhráčům. "Je to chemií a zdravou atmosférou v týmu. Zvládali jsme proto i těžké zápasy. Já bych mohl dělat tátu skoro všem hráčům v týmu, někteří jsou o 15 až 20 let mladší. Ale všichni táhneme za jeden provaz a díky tomu se to povedlo," ocenil soudržnost týmu.

"Bylo to hrozně těžké, byl na nás velký tlak, každý zápas jste museli potvrzovat, že chcete postoupit, každý se na vás chtěl vytáhnout. My hráli na jaře osmkrát venku, ale zvládli jsme to jako tým a teď jsme byli odměněni," dodal.

Z týmu pak vystoupily individuality, jako Jan Matoušek, který je s 11 góly čtvrtým nejlepším střelcem soutěže. "Ukázal ohromnou kvalitu a hodně vyletěl, dával góly, táhnul zápasy. Ten to má všechno před sebou. Ale není to o jednotlivcích, ale o celém kolektivu, který šel za postupem jako hladový pes," prohlásil Slepička.

Mrzelo ho jen to, že postup neslavil s týmem doma v Příbrami. "Škoda, že jsme to nemohli oslavit s fanoušky, ale takhle daleko. Na druhou stranu atmosféra tu byla nádherná. Klobouk dolu před Opavou. Fanoušci jsou tu skvělí. Gratuluji Opavě, že také předvedla skvělou práci a postoupila," ocenil.

Ačkoli příbramské čekala čtyřhodinová cesta z Opavy domů, oslavy měly být mírné. "Ještě máme před sebou zápasy, takže nic divokého. Teď jsme v šatně otevřeli šampaňské, trošku se napijeme, ale zítra máme zas trénink. A jak znám trenéra, tak se možná ještě půjdeme vyklusat, až po dlouhé cestě dorazíme domů. Teď si s námi ťuknul, trochu to oslavíme, ale v mezích," dodal Slepička.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4092
Komentáře (140 / 0 nových)
Kang & Kodos
16.05.2018 21:59
#
Ten tým vypadá dost divně. Plno mladejch kluků a pak pár sympatickejch gerontů (kromě Skácela, ten neni sympatickej), jinak skoro nic mezi. A do toho legenda Csaplár, kterej ale každopádně překonál očekávání asi všech.
ondrasch77
16.05.2018 22:05
#
až na Rudiho (ten se mi vždycky líbil, ikdyž dnes mě docela nasral)...
Csaplar hroznej idiot..., už se těším na jeho ligový pláč a nejrůznější moudra...
Kang & Kodos
16.05.2018 22:14
#
Je to slávista, no. Zápo byl jinačí srdcař.Ten nám párkrát, když už hrál za Příbram, vyhrál zápas Ale doufám, že všichni ještě rok vydrží. Stejně jako Zavadil s Pospěchem v Opavě
ondrasch77
16.05.2018 22:22
#
tak mě samozřejmě napadlo, proč ti Rudi nevoní... nicméně musíš uznat i jako Sparťan, že těch pár let v Hearts nebo Hertě bylo docela dobrejch...
Kang & Kodos
16.05.2018 22:24
#
To mu neberu. Ve Skotsku je doteď za boha.
didosh
17.05.2018 11:08
#
Blasphemer
17.05.2018 08:21
#
předběhl si mě
Ekmar
16.05.2018 22:31
#
Jo na Zavadila se moc těším.
Kily
16.05.2018 23:44
#
u mě Skácel docela ztratil respekt na podzim, když Příbram hrála v Pardubicích, celý zápas se koncentroval jen na fanoušky, které provokoval a urážel a po konci se pak choval jak král světa, když byl přitom celý zápas nejhorší na trávníku a svým přístupem škodil vlastnímu týmu
20DollarsInMyPocket
16.05.2018 23:57
#
No, ty poslední dvě krátké epizodky ve Slavii o lecčems taky vypovídají...
kalla
16.05.2018 22:14
#
SpartaOvenka
16.05.2018 22:25
#
Postup jsem jim upřímně přál i za Mistra.
20DollarsInMyPocket
16.05.2018 22:26
#
Csaplár Hned bude liga zas o něco zajímavější
meezy5
17.05.2018 00:45
#

„Dohodli jsme se, že Pepik povede celý náš sportovní úsek včetně trénování A-mužstva,“ řekl prezident příbramského klubu Jaroslav Starka. „Zná každý kámen v klubu, byl tu v době, kdy jsme hráli ještě ČFL. Dá nám tu dohromady věci, které nám trochu ujíždějí od doby, kdy Tonda Barák odešel na FAČR a tu díru se nám nedařilo zalepit. Pepik také dělal mládež, je to vzdělaný trenér, který tomu rozumí. Věříme, že dokáže připravit hráče do velkého fotbalu,“ dodal Starka.

Pepik uz buduje klub zapadniho strihu v pribrami
Ekmar
16.05.2018 22:31
#
Doufám že Zapu nevyhodí. Jemu ten postup přeju, stejně tak Fantisovi..
frankiefcb
17.05.2018 12:22
#
ZB 07
16.05.2018 22:32
#
Bobřík
16.05.2018 22:46
#
Čím je ti sympatickej rasista Slepička?
Spalovač šancí
16.05.2018 23:02
#
Rasismem?
Bobřík
16.05.2018 23:29
#
ratusek
17.05.2018 06:04
#
didosh
17.05.2018 11:10
#
Kang & Kodos
17.05.2018 00:03
#
Rasista?
Bobřík
17.05.2018 00:13
#
Tak nastupoval do ringu za zvuku písně Mešita od kapely Ortel... To o něčem svědčí.
Kang & Kodos
17.05.2018 00:24
#
Okay, to jsem nevěděl.
elbi.the.king
17.05.2018 03:09
#
A ci je na ni rasistickyho?
Nebelung
17.05.2018 07:54
#
Vůbec nic přece
Bobřík
17.05.2018 08:24
#
Generalizace příslušníků cizího náboženství? Ono jako rasismus není úplně správný slovo, to je pravda..
Vosic
17.05.2018 09:44
#
Takže správně by to mělo být: Čím je ti sympatickej antiislamista Slepička?
Bobřík
17.05.2018 10:12
#
Antiislamista taky ne, jelikož text písničky Mešita odsuzuje islám jako celek, nikoliv pouze islamismus. Takže něco jako antisemita, akorát místo židů odsuzuje muslimy.
Vosic
17.05.2018 10:21
#
dobře tak antimuslim, i když je to asi fuk... To bys asi moc sympatických lidí u nás nenašel
Bobřík
17.05.2018 10:35
#
Jasný, ale jít zrovna na tu písničku do ringu značí asi nějakou hlubší averzi, ne jenom že by nechtěl, aby vedle něj bydleli. Ale tak je to jeho věc, neberu mu to, ale sympatický mi tím teda není.
Klidný střed
17.05.2018 19:24
#
Navíc Ortel je nácek, ne nějaký vystrašený občan, co by radši ty muslimy na sídlišti nechtěl.
ke kanaka
17.05.2018 10:04
#
Ano. Rasismus není vůbec správný slovo, tak tu nebreč.
Bobřík
17.05.2018 10:05
#
Kde tu brečím?
Obr Koloděj
17.05.2018 20:59
#
ratusek
17.05.2018 06:04
#
Proto hrál Ayong postupně tak málo?
ondrasch77
17.05.2018 06:55
#
Nr.Nobody
17.05.2018 07:16
#
Uwe háže buly
17.05.2018 07:47
#
Hartig vol 2
Blasphemer
17.05.2018 08:31
#
Tak to stačilo napsat kokot.
Posledni Kovboj
17.05.2018 11:10
#
Cukroušek
17.05.2018 09:48
#
Ekmar
17.05.2018 10:33
#
Mirek na tenisu
17.05.2018 23:02
#
Tak to má u mě body navíc...
Posledni Kovboj
17.05.2018 11:09
#
Liquid
17.05.2018 14:22
#
naopak Skácel je velkej sympaťák a nesympatickej byl vždycky Slepička
Obr Koloděj
17.05.2018 20:56
#
S Rudim nesouhlasím
Ježiši Kriste
16.05.2018 22:08
#
Sle kdo?
Kang & Kodos
16.05.2018 22:12
#
pička
Ježiši Kriste
16.05.2018 22:15
#
Slekdopička?
Vosic
17.05.2018 07:04
#
ke kanaka
17.05.2018 10:04
#
Lexi Belle
16.05.2018 22:09
#
Oslavit s fanoušky?!
Houska
16.05.2018 22:28
#
no verim ze Lexi ma vic fanousku nez pribram obyvatel
REPLIKATOR
16.05.2018 22:33
#
1 072 654 jenom na Instagramu... opravdu těsné
ratusek
17.05.2018 06:13
#
Jo ta má potenciál
mayday
16.05.2018 22:31
#
hefy
16.05.2018 22:20
#
V zemi křesťanůůůůů...
Blasphemer
17.05.2018 08:40
#
stojí Slepička
mayday
16.05.2018 22:30
#
Mira Slepičkin. Další z řady ,,útočníků", co v nejlepších letech dávali max 5 gólu za sezonu.
REPLIKATOR
16.05.2018 22:34
#
reprezentant
mayday
16.05.2018 22:37
#
Strašný
Azazelo RD
16.05.2018 22:38
#
A dlouho nejdražší nákup Slovanu. Ale v Huti prý vyhrál pár bitek, takže dobře utracené prachy.
forma
17.05.2018 00:31
#
Blasphemer
17.05.2018 08:32
#
Civers
17.05.2018 08:41
#
Škoda, že tam nehrál s Blažkem, ten zas v Huti pokaždý do huby dostal
didosh
17.05.2018 11:13
#
kardous
17.05.2018 10:53
#
taky jsem slyšel
MichalKotukov
16.05.2018 23:32
#
Zlatý časy
Snatus
16.05.2018 22:51
#
Má někdo video toho zákroku, co měl spáchat Skácel?
ratusek
17.05.2018 06:13
#
Na onlajnech je gif tak se podívej
Snatus
17.05.2018 10:20
#
díky
milan78
17.05.2018 00:09
#
příbram v lize je tragédie !!!! patří jim červená karta, stejně jako starka do kriminálu !!!!
C-M@ster
17.05.2018 06:30
#
Fabregas@ole
17.05.2018 09:16
#
Uli_Hoeneß
17.05.2018 10:46
#
didosh
17.05.2018 11:13
#
Liquid
17.05.2018 14:23
#
REPLIKATOR
17.05.2018 19:32
#
czech_mira
17.05.2018 01:21
#
Legenda Dinama Záhřeb
JessePinkman
17.05.2018 08:16
#
A jsou zpátky.. Bleju
ACSMan
17.05.2018 09:15
#
didosh
17.05.2018 11:13
#
REPLIKATOR
17.05.2018 20:08
#
Blasphemer
17.05.2018 08:31
#
Ten je tak dřevěnej, že nám příští sezónu určitě dá gól.
fantomas
17.05.2018 08:47
#
Bývalý reprezentační útočník... achjo
Shevchenko
17.05.2018 10:50
#
http://www.eurofotbal.cz/mistrovstvi-sveta-kvalifikace-2010/reportaz/polsko-cesko-141790/

On fakt hrál základ v takovém důležitém zápase Ale celá ta sestava vypadá strašně podivně
fantomas
17.05.2018 15:31
#
Tvl, tolik obránců Rada byl fakt bizár.
REPLIKATOR
17.05.2018 20:11
#
Obr Koloděj
17.05.2018 21:01
#
7 obránců, Plašil a Baroš se Slepičkou
fantomas
18.05.2018 09:24
#
Docela delikatesa
smazaný uživatel
17.05.2018 08:58
#
Nastaveno 0 minut, v klidečku, hlavně že bodík stačí. Oslava s dvěma fanoušky báječná, musí to být parádní oslava
Vosic
17.05.2018 09:49
#
Tam máte nějakou úmluvu u vás, že vy a Baníkovci soudíte fotbalový tým jen podle fanoušků? Jste museli trpět u Monaka loni Sice asi nejhezčí fotbal, co jsem kdy viděl, ale k čemu jim to je, když jsou malé město s umělými fans a tím pádem se na to nedalo koukat, jelikož k tomu fotbalu nezněly velkolepé chorály
Cukroušek
17.05.2018 11:06
#
To by nas nejake Monako museli nejdriv zajimat uplakanku
smazaný uživatel
17.05.2018 11:26
#
A že zrovna ty zase musíš pičovat?
Vosic
17.05.2018 11:42
#
Takže odpovědi se nedočkám a jen pičuju, když v diskuzi chci diskutovat
smazaný uživatel
17.05.2018 11:48
#
Protože ty tohle píšeš stále a furt dokola.
Zeptej se sám sebe, pro koho se fotbal hraje... Pro fanoušky, že?

Proto je třeba trenér Skuhravý nadšený, proto ve druhé lize zas nám psali na klub jiné týmy dopisy atd., jak byla fascinující atmosféra. A nemusím chodit daleko, přečti si vyjádření Holoubka po zápase v Ostravě.

Snad už se do budoucna vyvaruješ psaním těhlech provokatnivních keců.
didosh
17.05.2018 12:07
#
To nepochopí...nikdy to nezažil a i když je Jablonec v pohárech stejně tam lidi nepříjdou...
Vosic
17.05.2018 12:13
#
Vy taky furt nepochopíte, že není zázrak, když vám chodí dvakrát víc lidí v 6x větším městě. Že když máme 45 000, kolem nic velkého kromě Liberce, což ty fanoušky ještě krade, tak prostě když hrajeme o titul nepřijde 10 000 diváků i kdybychom na to měli kapacitu. Vždyť to je pětina města. U vás je pětina 60 000 a to by taky nepřišlo. Možná na jeden zápas, protože jste tam dlouho neměli úspěch, ale dlouhodobě i kdybyste byli na 10 000, tak to je prostě málo...
ondrasch77
17.05.2018 13:06
#
Ekmar
17.05.2018 13:41
#
Ale to není jen o počtu lidí. U nás příjde 4 500 a je kravál. U vás je často slyšet jen řechtačka.. V Příbrami nebo na Dukle ani to..

Vem si třeba anglickou ligu. Kolikrát tam je fotbal horší kvality než třeba někdy u nás, ale ta atmosféra tě prostě pohltí a ten zápas pak hned vypadá stokrát lépe.. Případně i 2.anglickou nebo 2. německou ligu..
Vosic
17.05.2018 13:59
#
Jasně, souhlasím, že to není jen o počtu. Kolikrát je 40 lidí hlasitějších než několik tisíc sedících a mlčících. U nás to tak je poměrně často, že je i pár desítek hostů slyšet víc. Ale tady jde o to, že se tu furt ty ostatní baví o počtu fanoušků a ne o hlasitosti. U hlasitosti není o čem debatovat. Ale ty počty diváků mi prostě přijdou úsměvné.

Kouknu na Holandsko, co není ani dvakrát větší než ČR a návštěvnost průměrnou mají přes 19 000. To u nás je na derby pražských S a možná kdyby spolu dva týmy s velkou fan. základnou o titul. Na Ajax chodí průměrně 49 500 diváků a jen dva týmy mají pod 10 000. Pak chápu, když budou fandové Ajaxu s 49k vyhánět z ligy Excelsior se 4k návětěvností. Ale tady místo abychom se bavili o tom, proč na Spartu, Slávii, Baník, Brno nechodí 20 000 diváků, tak řešíme, že na jeden tým chodí průměrně o 2000 fanoušků víc... Mně to přijde prostě trapné.

Jinak fotbal v lepší atmosféře určitě je lepší, ale já občas kouknu na Spartu, Slávku, Baník a i když mají třeba 7000 a nejde o důležitý zápas, tak to taky není zrovna elektrizující, když je tam třetina stadionu a fandí jen kotel a to taky nebývá celou dobu... Ono to jinak zní na plném a na třetinově zaplněném stadionu. Třeba Juve proto zmenšil stadion. Sice pak nemůže přijít 70 000 na jeden zápas, ale mají 40 000 na každý a ta atmosféra je pak lepší každý zápas. Se hůř fandí, když sedíš a 3 sedačky kolem tebe na žádnou stranu nikdo
Vosic
17.05.2018 12:09
#
Dobře, tak já to zkusím opačně. Proč chodíš na stadion?
Koukat na fotbal že?

Tak ten se hraje u nás dlouhodobě krásnej. Píšou tu teď na jaře i lidi ostatních týmů a jestli nejsi fakt totálně antiJablonečák, tak musíš uznat i ty, že to je krásný. Jasně, bez fanoušků to je na prd a ten fotbal stojí za nic a hráči se nesnaží. Přijde ti, že to tak máme teda? Je ten fotbal na prd, nekoukatelný a bez snahy hráčů u nás? Asi těžko...

Ale i tak jsme pro vás nejhorší a měli bychom z ligy vypadnout, protože jsme malé město a chodí u nás méně (na hlavu více) lidí. A když se to hraje pro lidi. tak by mě zajímalo třeba porovnání, jestli se lidi z Tábora, Hradce, Ústí, Znojma, apod. poslední roky dávali přednost sledování hry Jablonce nebo Ostravy.

Nebyly to provokativní texty, byl to dotaz na názor. Ty tady bereš jenom pohled fanouška jednoho týmu, co má fotbal jako všechno a chodí na všechny zápasy. Tak jsem chtěl vědět, jestli ti to tak přijde důležité i u televize. Jestli radši koukáš na zápas špatného týmu, kde se ale fandí nebo třeba radši koukáš na hezký fotbal jako hrálo Monako, na který v té sezóně na LM přišlo 8100 lidí... Myslím v TV, protože peníze pro ligy chodí hlavně z televize...
smazaný uživatel
17.05.2018 12:18
#
Jezdím, protože Baník. Výjezd. A to je právě to, jestli ty chápeš tuhle terminologii. Podpořit klub, potkat kamarády klidně i z jiných části ČR a společně se bavit fanděním.

A tady je vidět, že tu buď provokuješ nebo nečteš. Já proti Jablonci nikdy nic neměl, naopak tam mám kamarády. Takže tu na mě nezkoušej nějaké tyhle svoje hypotézy o anti-něco. To je možná v té tvé hlavě, kterou si nedávno sklopil, když jsi mě zahlédl na protější straně ulice

Co se týče tvého Monaca, to sem naposledy sledoval, když tam hrál Morientes a kopali finále LM. Nevím, proč mi ho sem stále předhazuješ...Nějaké Monaco mám v piči.
Vosic
17.05.2018 12:40
#
Ten příspěvek, na který jsi reagoval, byl dotaz na moje Monako.

Hezky ses vyhnul celému mému příspěvku a to jsem si dal fakt záležet, abych to vysvětlil. Koukám, že to je fakt zbytečné Kdybych napsal, že rajče je ovoce a ne zelenina, tak se stejně dozvím, že kdybychom se potkali na ulici, tak mě zmlátíš, protože jsi větší a silnější (neboli nadčlověk) a na výjezd jezdím jen párkrát za sezónu a jezdí nás méně než Baníkovců, tudíž fotbalu nic nedáváme a kdybychom sestoupili, tak to bude pro celou republiku lepší Radost debatovat...
smazaný uživatel
17.05.2018 12:51
#
Říkám, já mám nějaké Monaco v píči, reagoval sem na tebe, neb... "Tam máte nějakou úmluvu u vás, že vy a Baníkovci soudíte fotbalový tým jen podle fanoušků?".

Co se týče tvého dovětku... Teď jsi se opravdu prokázal jako idiot, což není poprvé, že jo, co se týče tvé předpojatosti na týmy, jenž mají vášnivé fanoušky. Zvláště na Baník.
Ono není náhodou, že i od pár lidí z Jablonce, kteří tě znají daleko lépe než já, tak mi říkali na můj dotaz, zda tě znají, že se s tebou nemám zahazovat, že jsi prostě..Naší terminologii "vandrák", co má moudra na internetu a v reálu skutek utek.
Asi měli pravdu. Ciao !
Hoolahan
17.05.2018 13:33
#
Ty jsi strašný zoufalec každou diskusi musíš stočit k tomu, jak z tebe mají všichni strach, jak ti ve skutečnosti nic neřeknou. No jasně, že neřeknou, když máš kolem sebe několik podobných kreténků jako jsi ty sám a pohybujete se pouze ve skupince. Strašná zoufalost, ale když ti to zvyšuje sebevědomí tak prosím.
smazaný uživatel
17.05.2018 13:43
#
Tak určitě ! Napsal jsem to jen proto, neb se on stále obouvá do Baníku na internetu (asi jako ty do některých lidí, prostě internet heroes) a v reálném životě dává oči směrem dolů.
Ale tak co se divím, to je skoro klasika, být hrdina na netu, pod anonymní přezdívkou a když na to dojde v reálu, tak skutek utek, že jo?
Ekmar
17.05.2018 13:47
#
A kdo mu ve skutečnosti něco řekne? Je rozdíl argumentovat přes internet a potkat se osobně někde na fotbale a říct si to z očí do očí..
smazaný uživatel
17.05.2018 13:52
#
A hlavně sem mu nic neudělal, jen sem napsal, že sem ho potkal a najednou už nebyl ten hrdina, za kterého je na internetu. A to sem ani nešel s bandou, ale s jedním random týpkem.
Ale aspoň někteří vidí, že je lepší si příště dát pozor, kde co píší a na koho co útočí, aby pak v reálu...
Ekmar
17.05.2018 13:53
#
A že tu jsou takoví, kteří by si oklep zasloužili..
ondrasch77
17.05.2018 14:46
#
Kde jste se s Vosicem potkali? Já jsem Jablonečák jak poleno a vůbec netuším, kdo to je...
smazaný uživatel
17.05.2018 14:50
#
To je jedno
Obr Koloděj
17.05.2018 21:02
#
SuperBanikovec
17.05.2018 09:13
#
No, jsem zvědavý jak si Zápotočný, Skácel a Slepička poradí s první ligou.
Bobřík
17.05.2018 09:40
#
Přestoupí na Žižkov
Ekmar
17.05.2018 10:34
#
Já hlavně doufám, že Zápo dostane aspoň šanci.. Ti další dva jsou mi jedno.
Obr Koloděj
17.05.2018 21:03
#
Úplně v pohodě
Zeleznik
17.05.2018 10:15
#
On ještě hraje? Já myslel, že je teď profesionální bojovník.
kardous
17.05.2018 10:55
#
taky jsem myslel, že skončil s fotbalem a věnuje se MMA nebo čemu.
oli9
17.05.2018 10:24
#
tak snad za rok zpátky
Erialdur
17.05.2018 10:31
#
Tady by bylo zajímavé (nepravděpodobně a ani to Jihlavě nijak nepřeju), kdyby spadla Jihlava a Brno. Vznikly by nám tu dva oddělené ligové regiony (Liberec, Jablonec, Teplice, Boleslav, 4x Praha, Příbram, Plzeň na jedné straně republiky v pruhu přes Čechy a na druhé straně Olomouc, Slovácko, Zlín, Ostrava, Karviná a Opava). A mezi těmito regiony by bylo tak 200 km vzduchoprázdna.
Briggus
17.05.2018 12:07
#
A polovina vzduchoprázdna by neměla ani hokej
didosh
17.05.2018 11:17
#
Nevím pro koho tu ligu budou hrát...v devadesátkách tam při postupu býval téměř plný stadion...nebo na poháry...
Hokaido
17.05.2018 12:18
#
Snad Hradec ještě zabere a Pernikari skončí za ním. Ani si netroufám tipovat, kdy naposled skončily Pardubice před Hradcem, ale asi to už bude nějaká doba.
Snatus
17.05.2018 13:04
#
Co ten Pázler? Ve 2. lize kanonýr, v první lize nedostával moc příležitostí, je reálný jeho odchod z HK výš?
Hokaido
17.05.2018 13:38
#
Nevím, no... Podle mě ne. Hradec je pro něj tak nějak ideální klub. O moc výš už myslet nemůže, pokud má soudnost.
Hokaido
17.05.2018 13:40
#
I když nějaký týmy ze spodku tabulky by o něj mohly mít zájem. Někdo jako Jihlava, Dukla nebo Slovácko. Těžko říct, jestli by se tam dokázal prosadit.
Snatus
17.05.2018 13:42
#
Tak zas 2 sezony v druhé lize a 37 golů, to není vůbec špatné. Nevím, proč nedokáže v první lize na to navázat.
ondrasch77
17.05.2018 14:48
#
Na 1. ligu nemá...., byl na Dukle, byl u nás a nic moc... Ale třeba si to dal v Hradci za těch pár let v hlavě dohromady a někdo ho zkusí...
smazaný uživatel
17.05.2018 12:31
#
Sorry chlapi, ale ten nadpis je hustej
Liquid
17.05.2018 14:23
#
je skvělý, že je Příbram zpátky
Obr Koloděj
17.05.2018 21:04
#
Coutinho10
17.05.2018 19:16
#
OT: záznam Slavia vs Jablonec 2008 i se studiem
https://www.youtube.com/watch?v=UpGWz8P9RJk
ZB 07
17.05.2018 20:21
#
Ta stará znělka <3 Kozohorský furt stejnej
Coutinho10
17.05.2018 20:27
#
koukam na to a super ta reklama na gambac v tom vlaku...to bylo jeste na urovni a vtipny jinak Vlast, Stepan skoro stejny jenom hubenejsi a Luhovyho bych skoro nepoznal
Klidný střed
17.05.2018 19:26
#
Slepičkovi se kdysi říkalo "Nový Baroš". Škoda, že si nevemou zpátky Hrušku, to by měli v pokutovém území dva zápasníky.
Obr Koloděj
17.05.2018 21:04
#
Třeba vezmou
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.