Šilhavý je na září natěšený, před nominací má z čeho vybírat

30.06.2020 16:11 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© twitter.com)
 
Kouč Jaroslav Šilhavý se už nemůže dočkat, až s reprezentací nastoupí v září k prvnímu zápasu po koronavirové pauze. Je rád, že při skládání nominace bude mít z čeho vybírat, protože v závěru restartované sezony se dostali do formy i dosud nevyzkoušení hráči. Šilhavý uvažuje například nad sparťanským ofenzivním talentem Adamem Hložkem a sleduje třeba i střední záložníky z Plzně.

"Jsem hodně natěšený, že se v září konečně uvidíme. Těším se na kluky i na všechny okolo týmu. Jsem rád, že už to konečně odstartuje a odehrajeme taky už nějaké zápasy," řekl Šilhavý novinářům.

Reprezentanti naposledy hráli zápas v listopadu na konci kvalifikace, z níž prošli na Euro. Šampionát byl ale odložen až na příští léto. Prvním utkáním po koronavirové pauze bude pro český tým 4. září úvodní duel nového ročníku Ligy národů na Slovensku, 7. září pak přivítá Skotsko.

"Hned ostrý start - derby. Je určitá výhoda, že pojedeme na Slovensko. Z hlediska cestování, organizace to bude lepší. Uvidíme, jak spácháme cestu na Slovensko, jestli třeba nevyužijeme vlak," uvažoval Šilhavý.

Vzhledem k opatřením proti koronaviru stále nemůže za reprezentanty jezdit do zahraničí. "Jsme v kontaktu přes telefon. Snažím se navštěvovat ligové zápasy tady v Česku, teď jsem jich viděl hodně. Za dva měsíce je nominace na to září. To už pojedou přípravy na novou sezonu, samozřejmě i teď v závěru jsme sledovali nebo sledujeme kluky, které tam máme. Někteří další si říkají o pozornost, pro nás jen dobře, že se tam objeví další adepti na nominaci," prohlásil Šilhavý.

Je rád, že bude mít z čeho vybírat. "Samozřejmě ten výběr nebudeme úplně jednoduchý. Ale je to asi lepší, než když to skládáte z ničeho nebo když je počet nižší. Věřím, že vybereme správnou nominaci," uvedl.

"Skloňují se teď mladí kluci ve Spartě, ale nechtěl bych nikoho příliš jmenovat. Ten záběr je širší, nejsou to jen kluci tady z ligy, ale i venku. Teď začal třeba hrát po zranění Pavelka, Tonda Barák, který hrál před koronavirem, teď hrál 20 minut. Takže se to mění. Říct v tuhle chvíli, že někdo má formu a určitě bude v nominaci, asi nejde. Nedá se říct, že bychom měli někde zkoušet, zavolat jednu jedenáctku na první zápas a pak ji poslat domů. To gró by mělo být z kvalifikace. Ale když někdo vyskočí a zamotá nám hlavu, jen dobře," dodal Šilhavý.

Nevyloučil, že by mohl dostat šanci teprve sedmnáctiletý Hložek. "Adam je velmi zajímavý typ, velký talent. Věřím, že se určitě dostane hodně vysoko. Ale v tuhle chvíli určitě nemohu říct, že Adam bude určitě v nominaci. Ale je mezi sledovanými hráči," řekl Šilhavý.

"Nechtěl bych přeskakovat, určitě mládí není za odměnu. Že když je někdo mladý, měl by automaticky dostat šanci. To určitě ne. Stejně jako že trenéři jsou chválení, že postaví mladé. Já se věku nebráním, pokud je dobrý, ať hraje starý nebo mladý. To je jedno," dodal Šilhavý.

Výbornou formu na jaře mají i střední záložníci z Plzně - Aleš Čermák, Pavel Bucha a Lukáš Kalvach, který už do reprezentace nakoukl. "Taky jsou to hráči, které sledujeme. Ten vzestup Plzně je i díky nim," řekl kouč.

Nevyloučil, že by se do týmu mohl vrátit čtyřiatřicetiletý útočník Milan Škoda, který v tureckém Rizesporu překonal metu 100 gólů v nejvyšších ligových soutěžích. "Když to tam bude sázet dál, tak proč ne," usmál se Šilhavý. "Milanovi to přeju, je to super kluk. Gratuloval jsem mu, posílali jsme si smsky," dodal kouč, který Škodu vedl ve Slavii.

Těší ho, že po vážném zranění na jaře začal pravidelně hrát reprezentační kapitán Bořek Dočkal. "Platí pro něj to stejné jako pro ostatní, záleží na jeho formě. Bořek byl náš klíčový hráč, rok marodil a dostává se do toho. Hraje pravidelně a i díky němu výkonnost Sparty stoupá," podotkl Šilhavý.

V říjnu a v listopadu se kvůli koronavirové pauze budou hrát v jednom reprezentačním bloku tři místo dosavadních dvou zápasů. "Bude to určitě záběr hlavně pro kluky, kteří budou hrát se svými týmy poháry. Zatím nejsme ještě rozhodnutí, jestli budeme na ty tři zápasy brát širší kádr, jestli bychom to rozložili. Ani nevím, zda to UEFA povolí," řekl Šilhavý.

Během koronavirové pauzy se nenudil. "Mám čtyři vnoučata, takže to bylo hodně kolem nich. Pak něco na baráku, taky jsem šprtal angličtinu a udržoval jsem se fit - cvičit, zaběhat si. Když začnou fotbaly starých pánů, abych byl připravený," dodal s úsměvem osmapadesátiletý kouč.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 1351
Komentáře (100 / 0 nových)
Hector17
30.06.2020 16:18
#
Hlavně neber Součka, Masopusta a Suchého
Slavia10
30.06.2020 16:23
#
Nevzít nejlepšího středního záložníka co Česko má, aha.
Mumloch
30.06.2020 21:11
#
Sheldon
30.06.2020 16:25
#
Ne, ať vezme Šašinku , Holzera a Smolu, ty kokote
Kocour Klapuška
30.06.2020 16:39
#
Hector17
30.06.2020 16:39
#
By to vyšlo nastejno
Bakary3
30.06.2020 16:46
#
No, nebudes z nejchytrejsich
Hector17
30.06.2020 16:50
#
Tak já na rozdíl od tebe vidím, že ani jeden z Baníku ani Souček neumějí nahrát ani nic vymyslet a silný v soubojích je Souček i Smola. Smola si aspoň nekope vlastnaky.
Beči
30.06.2020 16:56
#
Pokračuj, bavíš mě
Y.N.W.A
30.06.2020 17:08
#
Ty nebudeš nejostřejší uhlí v revíru
Ruprecht
30.06.2020 23:06
#
Kocour Klapuška
30.06.2020 19:16
#
Bakary3
30.06.2020 16:43
#
sima.vok
30.06.2020 20:35
#
Kiwi-21
30.06.2020 20:46
#
Beči
30.06.2020 16:54
#
RM1999
30.06.2020 19:23
#
Kiwi-21
30.06.2020 20:46
#
Souček nejlepší náš hráč alespon v poli
Masopust který sice hodně zadrbe ale také dokáže být u duležitých věcí a nějaký gol či asistenci nakonec má a je platnější i do zadu více jak jiní a např proti Anglii nejen že asistoval ale do zadu byl tak dobrý že třeba z Hložkem by nevyhrály
Hector17
30.06.2020 22:03
#
Souček je nejhorší náš fotbalista, ale asi to je zbytečné řešit.
Kiwi-21
30.06.2020 22:06
#
z někým jako ty asi absolutně Ano,měl by si více řešit Futsal protože o fotbale evidentně víš hovno
sima.vok
30.06.2020 22:09
#
Ano, přesně proto vyhrál Fotbalistu roku, hraje v nejlepší lize na světě (jako jediný ze dvou našich hráčů) a dal na podzim v lize 8 gólů z pozice defenzivního záložníka.
Ruprecht
30.06.2020 23:07
#
vzdej to, nemáš na to
Vysocak
30.06.2020 16:24
#
No a kdy jindy dat sanci mladymu nez v priprave ?Kdyby jel Hlozek vubec bych se nezlobil ikdyby tam pohorel.Borka se Skodou uz bych nebral prece jenom uz nejsou nejmladsi a Borek je po tezkym zraneni .
Hector17
30.06.2020 16:48
#
Zase radši Dočkala než Součka. Dočkal aspoň umí nahrát, místo Součka klidně může vzít nějakého atleta z Dukly. Třeba by si ani nedal vlastnak, jak to kopyto.
Bakary3
30.06.2020 16:50
#
Pokracuj, tvuj mindracek ze Slavie me bavi, ty trapacku
Hector17
30.06.2020 16:55
#
Já nemám žádný mindrak. Bych stavěl obranu ze Slavie, ale tím by to asi tak končilo.
Bakary3
30.06.2020 16:59
#
Tak jestli bys nevzal Soucka, tak jsou dve moznosti:
1) bud nejakej ten mindracek mas
2) absolutne tomu nerozumis.
Napsat, ze umi jen behat, kdyz pritom dokazal i v lize mistru proti nejlepsim tymum vyborne zpracovat a vymanevrovat z tezky pozice, rozhazovat mice, prakticky balon neztratil i presto, ze jej neustale prebiral.
K tomu jich samozrejme x odebral, prejit ho bylo opravdu slozity.
A navic ma ohromnou nadstavbu, jak je golovej.

Jeho stavba těla nenahrava oku lahodicimu pohybu, ale ma to v hlave i v nohou.

A jestli si na tom trvas, tak je to fakt sracka a vubec nema vyznam ti v souvislosti s fotbalem cokoliv psat
Hector17
30.06.2020 17:07
#
Já ho právě viděl v lize mistrů třeba s Interem jak pod tlakem odevzdal míče, nahrával soupeři.
Jinak já Slavii přeju, ten jejich běhavý styl je nepříjemný, ale otázka kolik toho má společného s fotbalem. A řekl bych, že tomu rozumím víc než rádoby odborníci. West ham si podepsal ortel druhé ligy angažováním Součka.
TurboPlastik
30.06.2020 21:45
#
Úspěšně se zařazuješ k fotbalovým analfabetum jako jsou třeba Stas87 nebo Wendigo
Ruprecht
30.06.2020 23:08
#
sima.vok
30.06.2020 22:11
#
Pokud to opravdu myslíš vážně a netrollíš (o čemž pochybuju), tak se zamysli. Souček hraje PL, byl kapitánem Slavie a patří do základu repre, takže bude rozhodně lepší než nějakej ten atlet z Dukly. Něco dokázal a proto je tam, kde je.
Andis
30.06.2020 17:15
#
Tak ty seš zase evidentně zamindrákovaný Slávista, tak vo co ti de? Hrozně tě sere když tu někdo napíše že by nevzal Součka a k tomu děláš jak tomu rozumíš všemu, ale že Souček hraje v WH pytel a je z tý zálohy nejslabší minimálně co se hry s balonem týče, že nahrává soupeři na goly jako se City nebo si tam prdne tak debilního vlastňáka, to už radši nezmíníš co.
Hector17
30.06.2020 17:19
#
Aldeano
30.06.2020 17:57
#
Bakary3
30.06.2020 18:44
#
A v cem je to jako smerodatny, ze mu to ted tolik nejde, kdyz je porad z tech nasich proste jeden z tech nejlepsich?


Tvoje logika - v Anglii ted neni tak dobrej, takze ti, co se tam ani nedostali, jsou lepsi, jo?

Nevzit Soucka, kdyz hraje v zakladu v Anglii je prostě sracka.
Nechapu tvoji snahu otocit ten jeho nesmysl proti mne, jen aby sis mohl taky kopnout do Slavie
Andis
30.06.2020 19:54
#
Me je Slavie uplne nekde, i kdyby to byl Spartan je mi to proste jedno. Netvrdil sem ze nebrat ho. Spis nechapu tvoje kopani ze ma nekdo mindrak ze Slavie jakmile se mu nelibi Soucek a pocitam ze cokoliv slavistickeho. O tom ze Soucek bude hrat v zakladu repre i kdyby snad za WH i sedel se nemusime bavit to je jisty. O to smutnejsi je ze tam nic moc lepsiho nemame. Kazdy vi jak ta sestava bude vypadat. O forme se taky nemusime bavit na ty pramalo zalezi v nasem pripade.
Bakary3
01.07.2020 07:50
#
Hale, jak jsi napsal, kdo je trosku objektivni, tak snad musi uznat, ze Soucek do repre jednoznacne patri. Kdyby nehral, byla by to otazka, ale on hraje. V PL. V zakladu. To je proste na nase dnesni pomery wau.
Ze nebude hvezdit jako ve Slavii, to se cekalo.

A ze to neni jen atlet, co neumi kopnpout do mice, to uz za tech x let v lize taky dokazal. Techniku ma lepsi nez vetsina nasich hracu, jen u toho proste tak dobre nevypada, kdyz je to takovy bydlo.
Ale ona technika neni jen o smrdlani, jak rikal Cruijff, "jestli umis s micem jen zonglovat, jdi do cirkusu, ale fotbal je o tom nahrat ve spravnou dobu, spravnemu spoluhraci, potrebnou rychlosti, na jeho silnou nohu..."
A v tom je jeho sila.
Kdo by to rek, ze kdyz je to defenzivni zaloznik, nevyzadujou se od nej 3 kkicky za sebou v kridelnim prostoru zakonceny ranou do sibenice.



Takze - na tom, co jsem napsal, si trvam.
Hector napsal, ze Soucek do repre nepatri a ze je to kopyto.
Ze do repre patri, o tom nikdo soudnej nepochybuje snad.

Takze bud je zaujatej vůči Slavii, Souckovi, a nebo tomu opravdu moc nerozumi.

A nebo - je to teda genius, kdyz tomu rozumi vic nez skauti treneri z premier league, trener repre, a vsichni, co nasypali Souckovi hlasy pro fptbalistu roku.

Tak mi rekni, myslis si, ze je to fakt genius? Ja ne.
Kiwi-21
01.07.2020 10:46
#
Bakary3
01.07.2020 07:56
#
A mimochodem, jsi tedy podporil nazor, se kterym teda sam nesouhlasís, jen aby sis do me mohl taky kopnout, dobry
Cukroušek
30.06.2020 19:09
#
Kiwi-21
30.06.2020 20:49
#
hry s balonem si moc neužije ale přesto všechno byvá hodnocený jako jeden z nejlepších hraču WHU chytráku
Hector17
30.06.2020 22:01
#
To je jasné, když ho hned ztrácí.
Mumloch
30.06.2020 21:12
#
Sheldon
01.07.2020 10:05
#
Aha, tak proto se nám po jeho odchodu hra úplně rozpadla., protože je na "pytel".Dodnes se ho ve Slavii nepodařilo nahradit a nikdy nepodaří, protože takový typ u nás prostě neexistuje.neznám jinýho hráče, který je stejně skvělý dopředu, jako dozadu a má fyzický fond na to, aby to celých 90. minut uběhal.Tady každej machruje, snaží se psát jako renomovaný odborník a vůbec tomu nerozumí.Je zajímavé, že odborníci se na hře Součka shodují, jen zdejší plácalové se mui smějí...to je smutné.
TurboPlastik
30.06.2020 21:42
#
Zkus postavit toho svého malého chachara, aby sis v životě alespoň jednou zapichal
Kiwi-21
30.06.2020 20:47
#
Mumloch
30.06.2020 21:13
#
Drž už hubu.
cetto
30.06.2020 16:57
#
Nevím no, jsem toho názoru, že do repre by se mělo vybírat podle kvality bez ohledu na věk.
RM1999
30.06.2020 19:24
#
Asi jo, problém je, že Rosa by to asi nedal fyzicky, takže místo něj musí jet Dočkal.
sima.vok
30.06.2020 20:35
#
Hložek tam musí stopro být
Johnny Cage
30.06.2020 16:27
#
no když bude půlka kádru z tý Slávie tak to bude no pohroma no a šilhavý mi nesedí jako tréner no lepší je a má být trénerem určite Vrba když je mistr Bulharska a né on
Johnny Cage
30.06.2020 16:30
#
Slávie je přecenovaná a on bude vybírat hráče odtud jo no to se mi nelíbi a ani to že hraje Vaclík jenom chyby v Seville jo a Pavlenka omnoho schopnejší brankář no
Johnny Cage
30.06.2020 16:33
#
a abych nezapomnel na teho z berlína Daridu tak jeho budoucnost no nevím ale nevypadá ružově když ten tréner berlína ho nemá v oblybě
sima.vok
30.06.2020 22:15
#
Ty zas nemáš v oblibě češtinu, koukám
Bakary3
30.06.2020 16:45
#
Ty jsi novej nick Gelimka, nebo jsi jen dalsi trapnej troll?
I to se musi umet.
Y.N.W.A
30.06.2020 17:12
#
Je to troll, ale těžko se to poznává, protože mu to nejde
Johnny Cage
30.06.2020 17:17
#
Nevím o čem tu mluvíš já neznám Gelímka no možná ty jo ale já ne tak nevím co sy myslet no
Beči
30.06.2020 16:55
#
Krvácí mi oči i mozek.
Klokanomet
30.06.2020 16:57
#
I prdel.
Beči
30.06.2020 17:07
#
To bude nevyhnutelně následovat.
Y.N.W.A
30.06.2020 17:13
#
I prdel no
HalaMadrid_Flx
30.06.2020 17:24
#
Jako, lidi jako tohle, bych tu nechal třeba 2-3 dny, než je to přestane bavit, ale když se najde někdo, kdo v tom pokračuje.. tak instaban To se nehodí, je to až otravné.
Johnny Cage
30.06.2020 17:29
#
Jako proč bych měl dostat ban zato že se chci bavit o fotbale? no za to že jsem nikoho rasisticky neurážel no jak ty tak proto?
sima.vok
30.06.2020 22:15
#
Za to že píšeš sračky a to opakovaně. Ale je tady sranda aspoň
Mumloch
30.06.2020 21:13
#
Mumloch
30.06.2020 21:14
#
Co to tady je za vymrdance?
sima.vok
30.06.2020 22:14
#
Beztak to je jeden člověk se dvěma účty
Johnny Cage
01.07.2020 01:30
#
nevím kdo si ty ale proč me taklhe urážet nemáš žádný důvod
sima.vok
30.06.2020 22:14
#
Šilhavý je dvojnásobný mistr český ligy, což je určitě lepší než mistr bulharský ligy. Vím, že Vrba naší ligu vyhrál víckrát než Šilhavý, ale používám tvoje argumenty proti tobě.
Andis
30.06.2020 17:09
#
A je to tu Úvahy nad Škodou, Barákem s 20 minutama nebo zmiňování Plzeňský zálohy + samozřejmě Dočkal nesmí chybě, to je takový evergreen Rosický neboli spasitel.....to je prostě moc Chápu, že musí být v nominaci dostatečný počet hráčů a v repre prostě široký kádr nemáme, ale tohle je zkrátka moc.
Klokanomet
30.06.2020 17:14
#
Aldeano
30.06.2020 18:01
#
Nadržený šimpanz
30.06.2020 18:36
#
Kdo sem další hodí sestavu??
Vaclík - Kadeřábek, Čelustka, Hovorka, Bořil - Hložek, Darida, Dočkal, Pavelka, Jankto - Schick
Perun
30.06.2020 19:04
#
Vaclík - Coufal, Čelůstka, Brabec, Novák - Souček, Král - Kadeřábek, Darida, Jankto - Schick
lampas
30.06.2020 19:12
#
Vaclík-Kadeřábek, Čelůstka, Brabec, Bořil-Darida,Souček-Jankto, Král, Hložek-Schick....Rotace: Kolář/Pavlenka dle formy, Coufal, Hovorka (dle formy), Dočkal, Vydra, Kobra/Krmenčík dle formy ...takhle nějak vidím základ té reprezentace
lampas
30.06.2020 19:13
#
+Ševčík na lávku
Perun
30.06.2020 19:15
#
Dočkal a Ondrášek vůbec ne za mě, Bořil spíš na lávku, u něj to na mezinárodní fotbal zas až tak není.
Kiwi-21
30.06.2020 20:52
#
mě přišlo že i v LM byl skvělý a za posledních 1,5 roku strašně vyrostl a to hlavně na mezinarodní scéně
Hector17
30.06.2020 19:18
#
Vaclík/Pavlenka (dle aktuální formy) -Coufal-Kudela-Zima(Hovorka)-Boril-Darida-Kral-Barak(Dočkal)-Jankto-Schick-Kaderabek
Kocour Klapuška
30.06.2020 19:21
#
Kolář - Coufal, Hovorka, Brabec, Bořil - Souček, Král - Masopust (Hložek), Darida, Jankto - Schick
Kiwi-21
30.06.2020 20:54
#
asi nejlepší možná ještě bych dal do zavorky Ševčíka u Krále i Masopusta a Hovorka dle toho jak bude vypadat po zranění
TurboPlastik
30.06.2020 21:48
#
Kadeřábek místo Coufala a gólman Kolář s Vaclikem tak 50 na 50. Každopádně Pavlenka až číslo tři
RM1999
30.06.2020 19:22
#
Heča - Zahustel, Sáček, Lischka, Frýdek - Karabec, Trávník, Dočkal, Hašek - Hložek, Kozák
Foogle
30.06.2020 19:22
#
A-tým:
Vaclík - Coufal, Brabec, Čelůstka, Bořil - Hložek, Souček, Král, Darida, Jankto - Schick
B-tým
Kolář - Kadeřábek, Hovorka, Suchý, Novák - Masopust, Bucha, Čermák, Pavelka, Ševčík - Vydra

BTW, Nevešli se: Koubek, Pavlenka - Kalas, Kúdela, Zima, Matějů, Sadílek - Kalvach, Matoušek, Kopic, Barák, Dočkal - Kozák, Tecl.

Jako po dlouhých letech mám pocit, že nepojede strašně moc kluků, co by si to jinak zasloužili (nevím, jestli je to zvyšující se kvalitou, anebo tím, že jsou všichni až neuvěřitelně průměrní ).
Nadržený šimpanz
30.06.2020 19:42
#
Spíš to druhý. Jako zázračnej tým nemáme, ale tak osmifinále snad dáme
Kiwi-21
30.06.2020 20:55
#
tak trochu obojí mám pocit
sima.vok
30.06.2020 20:38
#
Vaclík
Kadeřábek, Čelůstka, Hovorka, Bořil
Souček, Darida
Hložek, Král, Jankto
Schick

alternativy na každý post:
Kolář
Coufal, Kúdela, Brabec, Novák
Pavelka
Kadeřábek, Dočkal, Masopust
Ondrášek
sima.vok
30.06.2020 20:39
#
Chybí mi tam v záloze tý druhý sestavy Bucha
naheCZ
30.06.2020 21:31
#
Vaclík - Coufal, Čelůstka, Hovorka, Novák - Souček, Král - Kadeřábek, Darida, Jankto - Schick
TurboPlastik
30.06.2020 21:47
#
Až na Hovorku to je celkem ok
TL25
30.06.2020 20:26
#
Kolář- bořil, zima, brabec, coufal- král, kalvach, souček- vydra, schick, hlozek
TurboPlastik
30.06.2020 21:49
#
Totální slatanina
sima.vok
30.06.2020 20:38
#
Taky už se moc těším, repre mi chybí
Hokaido
30.06.2020 20:49
#
Zbavil bych svéprávnosti každého, kdo dává do ideální sestavy repre Dočkala.
lampas
30.06.2020 21:08
#
Je to osobnost, lídr kabiny, hráč s nejlepší kopací technikou ze všech českých hráčů, jediný záložník který má mozek. Ten do širšího kádru určitě patří.
sima.vok
30.06.2020 22:17
#
Širší kádr ale neznamená základ
Mumloch
30.06.2020 21:17
#
sima.vok
30.06.2020 22:16
#
Souček, Král, Darida, Bucha, Čermák, Jankto jsou všichni lepší středoví hráči než on
Modroočko
30.06.2020 21:37
#
No som zvedavý, Čechom sa po dlhej dobe rysuje perspektívny tím, v poslednom roku - dvoch ich chýbala hlavne vyrovnanosť výkonov. Hlavne ma zaujíma, s akou formou nastúpime my, minulý rok to bola veľká bieda a bohužiaľ sa ukazuje, že taká silná generácia, akú sme mali okolo roku 2017, sa nahrádza ťažko. Kľúčové bude utrasenie obrany a či dokáže Hancko, ktorý má celkom formu, hrať aj na pravej strane, Škriniar s Valjentom sú zrejme už jasne vyprofilovaná stopérska dvojka, treba ešte postupne na Hamšíkovo miesto zapracovať Bénesa. Do základu aj Bero s Haraslínom, ktorí vlani na jeseň nechali Rusnáka s Makom o parník za sebou, a do útoku kľudne nech povolá ako alternatívu Dávida Strelca, skúsenosti sa mu zídu. Čokoľvek bude lepšie než Mišo Ďuriš, ktorý v reprezentácii už nemá 5 rokov čo robiť.
LFC & STEVEN 8
01.07.2020 00:10
#
Vaclík (Kolář, Pavlenka) - Coufal (Kadeřábek), Čelůstka (Kúdela), Brabec (Hovorka), Bořil (Sadílek) - Souček (Pavelka), Král (Ševčík) - Masopust (Hložek), Darida (Vydra), Jankto (Provod) - Schick ( Ondrášek)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.