Ronaldo byl zvolen nejlepším hráčem loňské sezony italské ligy

03.12.2019 09:31 - Aktuality
Cristiano Ronaldo (© offsideplus.az)
 
Lionel Messi si včera převzal svůj už šestý Zlatý míč a přítomen u toho nebyl Cristiano Ronaldo. Ten dal přednost galavečeru, na němž byli oceněni nejlepší hráči loňského ročníku italské Serie A a portugalský reprezentant byl hodně vidět, domů si odnesl několik cen včetně té nejprestižnější...

Ronaldo loni v létě odešel z Realu Madrid do Juventusu a 21 góly mu pomohl k další obhajobě mistrovského titulu. Odměnou se mu nyní stalo nejen ocenění pro nejlepšího útočníka sezony, ale také nejlepšího hráče.

"Pokusím se mluvit italsky. Jsem pyšný na to, že mě považují za nejlepšího útočníka v Itálii. Děkuji spoluhráčům a fotbalistům, kteří mi dali hlas. Po necelých dvou letech v Itálii mohu říct, že Serie A je hodně náročnou soutěží. Děkuji všem za to, že mě volili a snad to za rok bude stejné," prohlásil po své korunovaci.

Ocenění Gran Gala del Calcio 2019:
Nejlepší hráč: Cristiano Ronaldo (Juventus)
Nejlepší trenér: Gian Piero Gasperini (Atalanta)
Nejlepší rozhodčí: Gianluca Rocchi
Nejlepší gól: Fabio Quagliarella (Sampdoria proti Neapoli)
Nejlepší tým: Atalanta
Ideální sestava: Samir Handanović (Inter) - Aleksandar Kolarov (AS Řím), Giorgio Chiellini (Juventus), Kalidou Koulibaly (Neapol), João Cancelo (Juventus) - Miralem Pjanić (Juventus), Josip Iličić (Atalanta), Nicolo Barella (Cagliari) - Fabio Quagliarella (Sampdoria), Cristiano Ronaldo (Juventus), Duván Zapata (Atalanta).
Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net
Počet zobrazení: 5265
Komentáře (275 / 0 nových)
FFA
03.12.2019 09:41
#
Fanuskovia Juve a Serie A, ako to ide zatial Ramseymu?
La Vecchia Signora
03.12.2019 14:42
#
ne ide
Salfovic
03.12.2019 14:50
#
Dle očekávání.
TurboPlastik
03.12.2019 09:41
#
Měl vyhrát i zlatý míč. Horší sezónu než Messi neměl
čameleón
03.12.2019 09:45
#
Měl
Spalovač šancí
03.12.2019 09:52
#
V Seria A určitě ne
William Wallace
03.12.2019 10:43
#
Pravda, Messi tam nebyl vůbec vidět.
Frantszek
03.12.2019 10:52
#
marke7
03.12.2019 10:08
#
Vy jste zralí na léčení někteří opravdu.
mayday
03.12.2019 13:20
#
To platí ale často pro oba tábory.
valloire
03.12.2019 13:21
#
tak ty určitě
marke7
03.12.2019 13:24
#
určitě
valloire
03.12.2019 13:28
#
ttopi
03.12.2019 10:20
#
Beči
03.12.2019 10:21
#
Obdivuji je oba dva, ale tohle může opravdu říct jen člověk, co prodělal lobotomii.
ttopi
03.12.2019 10:23
#
A nebo někdo kdo nadřazuje přípravný turnaj - kterým bezpochyby Liga národů je - nad individuální výkon
wyqinac
03.12.2019 10:41
#
ale kdyby neco takovyho bylo v Jizni Americe, tak byste se tady ohaneli tim ze messi ma trofej
Messiáš
03.12.2019 12:16
#
Má to podobnou hodnotu jako ta trofej, co dostal Messi teď za poražení Brazílie od nějakých šejků. Jakože nulanulaprdlačky...
wyqinac
03.12.2019 13:44
#
No tak určitě, srovnávat jeden zápas se 4 ve skupině a semifinále finále je určitě naprosto v pořádku.
valloire
03.12.2019 13:23
#
souhlas, někdo nadřazuje přípravnej turnaj - ligu - nad LM ...konečně ti to došlo
ttopi
03.12.2019 13:26
#
Ty to těžce nedáváš. Ještě začni s tím, že někdo falšoval lístky s hlasy
valloire
03.12.2019 13:28
#
jj, logika
Lamskej#RMCF
03.12.2019 10:33
#
Jak to můžeš vypustit z úst? Letos nebylo o čem a spíš se divím, co dělal Ronaldo v top 3..
janinho
03.12.2019 10:35
#
ale no tak za tuto sezonu teda CR v ziadnom pripade... nestaci ze diskusia pod tou zlatou loptou je zosrata zhora nadol?
Frantszek
03.12.2019 10:52
#
Holenda měl vyhrát zlatý míč.
Romanoffsot
03.12.2019 15:11
#
irik
03.12.2019 12:15
#
Medico
03.12.2019 12:29
#
Ach jo...
letos kdyby to vyhral CR7, tak to bylo podobny vysmech jako Modricuv GB. Vam jebe z CR7 slusne. V SA byl nejlepsi to bych souhlasil.

Skoda, ze GB nevyhral VvD, protoze byt druhy v ankete, kdy obranci maji strasnou nevyhodu co se tyce statistiku a i viditelnost behem zapasu. Proste snovou sezonu pro VvD.
Bohuzel tyhle ankety vyhrava utok.
Podobne to vidim s MVP v NFL. Tam take defenzivu temer uplne prehlizene. Je to jenom anketu. Jede se dal...
Y.N.W.A
03.12.2019 12:29
#
tvl, jako já vím, že lidi zapomínaj, ale tento názor už hraničí s větou "za komunistů bylo líp" ...
Medico
03.12.2019 15:43
#
Njn. Srdce na rukou, komu bys to dal ? VvD nebo Messi ?
Y.N.W.A
03.12.2019 15:50
#
měl bych radost z toho i z toho, přiznám se, že nevím... ano VvD ve stylu Modrič (výhra LM, silný i v repre), je to bek, který v týto době ofenzivních fenoménů nevyhrávaj... pryč je catenacio, kdy vyhrávali Maldini, Cannavaro apod. a útočníci na chvíli vyhynuli, naštěstí... ale Messi klidně může získávát balóny ještě dva ropky po kariéře, ani tak nevystihne to, jakej je to fenomén
Medico
03.12.2019 16:04
#
Tak me by nevadilo ani VvD ani Messi. Ale spise posledni dobou vyhravaji GB hraci z utoku a VvD to je proste eso v obrane. Vidis co vyvedl s obranou LFC. To je jasnou dominance, ktere vidi i laik.
Za takovou situaci u me vyhrava VvD o 0.0000000000001% pred Messi.( a to jenom v te jedne konkretni sezone).
Kdyz jsme u catenacio, tak tam davali i tak utocnici R9, Zidane, Figo, Nedved. Proste bylo spise catenacio ke skode hraci v obrane v individualni oceneni, protoze se ceni vice prekonavani obrane soupere, nez dokonale obranou
Zark
03.12.2019 19:45
#
jj, v dobe kdy hral figo, nedved a zidane bylo catenacio... tady jedou lidi jinci pecky
Medico
03.12.2019 20:35
#
Ty delas jako kdyby lidi nevedel, kdy to prave catenacio hralo.
I v moderni dobe se to spise oznacuje zpusob italskeho filozofie obrany. A v dobe kdy hraval R9, ZZ, Nedved, tak byl SA nejlepsi na svete a i takove obranne formace se vyuzivalo v modernejsi pojeti.
Doctes i kdo catenacio v jake rocniky, ktery trener to vyuzival atpod.
Se mi zda, ze lidi SA jsou jedni z nejvic povysene co se tyce pojmu na EF.cz. Na terminus technicus zkus jinde, tady neni wikipedia.
Nuda a neplet se mi tu do diskuzi s Y.N.W.A.
Zark
03.12.2019 21:02
#
dobre hosani uz se vam do tech vasich nesmyslu nebudu plest, ale reste si to radeji v SZ.. aby ste nahodou neschytali jeste nejake reakce, kdyz uz jste na tom verejnem foru
Medico
03.12.2019 21:20
#
Jasny
Y.N.W.A
03.12.2019 22:17
#
v pořádku, ublížený reakce zoufalejch italskejch fandů mně neva
Zark
03.12.2019 22:35
#
tak to jsem rád ty dementní scousere
Y.N.W.A
04.12.2019 09:28
#
a další
ED91
07.12.2019 03:03
#
Maldini má zlatú loptu?
Tuard.MUTD
03.12.2019 15:18
#
Chim
03.12.2019 18:31
#
Tak určitě
Recoba Inter
03.12.2019 18:47
#
lichna.
03.12.2019 09:46
#
Cris se už naučil i italsky jo?
madridcan
03.12.2019 10:07
#
Keď vieš španielsky a si Portugalcan, tak je strašne ťažké sa naučiť talianky
Frantszek
03.12.2019 10:53
#
chi chi...ne každý tomu rozumí, smát se mu nemusíš. Génie.
madridcan
03.12.2019 11:07
#
Ja viem španielsky a v Taliansku som sa dohovoril v pohode. Vtipné mi príde to, že je to asi všeobecne známa vec co sa týka jazykov a on napíše toto. Akoby Damien Duff zrazu vedel anglicky
Generalní Gladiator
03.12.2019 11:09
#
Foogle
03.12.2019 11:22
#
Kde je větší rozdíl - mezi Italštinou a Španělštinou, anebo mezi Polštinou a Češtinou?
Stannis Baratheon
03.12.2019 11:25
#
Tak nastejno.
La Vecchia Signora
03.12.2019 14:45
#
madridcan
03.12.2019 11:45
#
Podľa mňa Poľština-Čeština. Talian sa ti dohovorí v Španielsku, Poliak asi hádam len hraniciach. Vy neviete ani slovenčinu. To je bez urážky samozrejme, lebo skrz dabing, programy, kultúru a tak ďalej vieme skôr my po česky ako vy slovensky
scihel
03.12.2019 12:33
#
a co Kontrafakt? to nič?
madridcan
03.12.2019 12:50
#
Ked si zoberieš, tak Piešťany sú blízko Ceska(hoc Ego nie je pôvodom odtiaľ), takže platí niečo ako Polsko-Cesko
madridcan
03.12.2019 12:51
#
A vlastne aj Rytmus ma český zaklad
La Vecchia Signora
03.12.2019 14:46
#
spíš cikánskej
mayday
03.12.2019 13:22
#
S tou češtinou - slovenštinou je to pravda samozřejmě.
Medico
03.12.2019 14:43
#
Spise bych radil takhke: Pol-Cze = Spa-Fra = Ita - Por a pak lehci porozumeni Ita-Spa = Cze-Slo
Obsahove v kontextu situaci se urovni chapavosti vzdaluje dokud jsou vetsi odlisnost klicove slovni zasoby.
Dokud dosahneme a pochopime zasady slovni tvorbe v danem jazykove skupine, tak mame vyhrano. Protoze rozumis snadneji podobne jazyky, ktere jsou ve stejne jazykovem skupine.

Napriklad japonstina a korejstina se da ucit zaroven. A vzdaleneji se da prechazet z japonstina do cinstiny, kdy japonsky kanji ma zaklad v cinstine. Hure se prechazi z korejstiny do cinstiny, kvul korejsky hangul, ktere je transkripce a nejsou to prevzate cinske znaky.

Da se prechazet na priklad snadneji z FRA do SPA, ITA nez zpetne.
To same se da rici, ze se prechazi lepe z GER na ENG, nez opacne.(ikdyz obe jsou lehci jazyky na nauceni).
Medico
03.12.2019 15:42
#
Jasny, vedecky
Ja mluvim z osobni a kazdodenni praktickeho pouzivani.
Hlavne, jak zacit s vicejazycne zamerovanim a snadnejsi zvladani komunikaci. Neni to jenom, ze mas podobnosti v jazyce. Kazdy si na ten grip musi prijit sam. Pak se to naskakuje samo, ikdyz to slovo nemusi doslovne rozumet, staci kontext a situaci.
Stava se, ze pak kdyz to musis pretlumocit nekomu dalsiho, tak nenajdes spravne slovo. Protoze chapes vyznam, ale nikdy jsi to nenaucil jako ze slovniku. To je znak, ze postupne prechazis do zony, kdy mluvis uz jako rodily mluvci, protoze neucis prekladane vyznam, ale chapes to slovo jako rodily mluvci .
opretis
03.12.2019 15:44
#
La Vecchia Signora
03.12.2019 14:46
#
na madridčana to není špatný
lichna.
03.12.2019 12:04
#
Tak jsou hráči, kteří by s tím měli problém i tak..
valloire
03.12.2019 13:24
#
tak to by mi zajímalo, co to je za dementy?
lichna.
03.12.2019 13:42
#
Bale by to určitě nezvládl.
RM1999
03.12.2019 16:33
#
Tak ten by to ani nepotřeboval, na golfovém hřišti se snad domluví anglicky kdekoli na světě.
netopier
03.12.2019 09:50
#
To mu musí stačiť
Spalovač šancí
03.12.2019 09:53
#
Nejlepší hráč Seria A > Zlatý míč
Recoba Inter
03.12.2019 18:48
#
HalaMadrid_Flx
03.12.2019 09:55
#
Borec!
Puskas
03.12.2019 09:57
#
Admini musejí mít radost- vedle se řeší Messiho prvenství v ZL, tady jeho prvenství v Itálii. Oba články slibují fůru diskusních příspěvků.
messinhovic
03.12.2019 10:07
#
CHONG
03.12.2019 10:08
#
HalaMadrid_Flx
03.12.2019 10:12
#
valloire
03.12.2019 13:24
#
Joey_Barton
03.12.2019 10:08
#
A zlatá popelnice ?
Frantszek
03.12.2019 10:54
#
Karius
marke7
03.12.2019 10:12
#
Pěkné, jak se o něj Seria A postarala, aby nevyplakával. Vyhrát k tomu ještě nejlepšího forwarda, pěkný výsměch pro Quagliarellu strašně marketing player tohle.
Jandak
03.12.2019 11:30
#
Asi mas pravdu.. Quagliarella mel super sezonu.. a asi to mel dostat on..
10
03.12.2019 11:58
#
nejdřív si najdi, jak a kdo o vítězích hlasuje, ať pak nejsi za debila jako teď...máš to dokonce i v tom článku
marke7
03.12.2019 12:54
#
Dej si ruku na srdce a přiznej, že si toho hroťáka zaslouží oproti Quagliarellovi to určitě...
10
03.12.2019 12:58
#
úplně v klidu
marke7
03.12.2019 12:58
#
ok
el Principito
03.12.2019 13:27
#
valloire
03.12.2019 13:29
#
máš stejný fanoušky jako já desítko
juvemerda666
05.12.2019 08:11
#
uz aj tvoji internetovi kamarati zo zlodejskeho klubu tvrdia ako je Ronaldo napi.....onicom. Tak isto ako aj minulu sezonu tak aj teraz a to nehovorim o tom nulovom De Ligtovi, ktoreho ste doviedli. Tak radsej bud tisko nech nejsi za debila ty jo
10
05.12.2019 08:19
#
ano, místní tradici přehnaně inteligentních fanoušků Interu ze Slovenska je potřeba udržovat
juvemerda666
05.12.2019 08:34
#
to bolo velmi slabe, nevadi mozno nabuduce
Zark
05.12.2019 09:27
#
Pinturicchio
07.12.2019 09:37
#
callix
03.12.2019 10:19
#
Beči
03.12.2019 10:22
#
S tím, že měl vyhrát nejlepšího hráče, souhlasím. Ale cenu pro nejlepšího útočníka bych dal za loňský rok Quagliarellovi.
Doni77
03.12.2019 10:30
#
Tuhle logiku jsem nikdy nechápal - když jsi celkově nejlepší hráč v soutěži, tak snad jsi automaticky nejlepší na svém postu (resp. mezi útočníky, záložníky, obránci). Nebo ne?
mistr129
03.12.2019 10:59
#
mayday
03.12.2019 13:23
#
Beči no.
king23
03.12.2019 22:42
#
ED91
04.12.2019 00:15
#
TheAdy
05.12.2019 03:47
#
valloire
03.12.2019 13:25
#
neni možný
ttopi
03.12.2019 10:25
#
Gratulace. Být včera vyhlášen nejlepším hráčem Serie A, to je opravdová paráda. Zrovna včera.
Bakary3
03.12.2019 10:30
#
iamek
03.12.2019 10:30
#
Generalní Gladiator
03.12.2019 10:38
#
JohnczceekJO7
03.12.2019 10:44
#
Až na to, že galavečer Serie A se i minulý rok konal ve stejný den jako vyhlašování Ballon d’Or...
Spalovač šancí
03.12.2019 13:05
#
Už to věděli vloni
Y.N.W.A
03.12.2019 12:30
#
tak musej si v Itálii udělat nějakej večírek pro sebe, když šli za posledních deset let tak dolů, že Ballon d´Or se jich vlastně vůbec netýká
10
03.12.2019 12:40
#
kolik měla Anglie hráčů v TOP 3 za těch posledních 10 let?
Spalovač šancí
03.12.2019 13:06
#
Z PL se dostanou do TOP10 Zlatého míče i hráči, kteří ani nehrajou základ
10
03.12.2019 13:08
#
možná právě proto
John Obi Mikel
04.12.2019 14:32
#
Zark
04.12.2019 09:44
#
fenixLFC
03.12.2019 13:04
#
valloire
03.12.2019 13:25
#
Jedi knight
03.12.2019 10:38
#
Ehm, nemal by byť pre toto ocenenie aspoň najlepším hráčom v Juventuse ?
menezeris
03.12.2019 10:40
#
A nebyl snad?
juvemerda666
05.12.2019 08:13
#
asi tak..
messinhovic
03.12.2019 10:39
#
heh, to se muze jit messi klouzat, ani se neumistil v tyhle ankete
Recoba Inter
03.12.2019 18:48
#
unoboss
03.12.2019 10:49
#
Murena
03.12.2019 12:09
#
SchweiniToniKlose
03.12.2019 12:09
#
Mecikyknedliky
03.12.2019 12:14
#
Y.N.W.A
03.12.2019 12:32
#
LAĎA_Z_MADRIDU
03.12.2019 12:54
#
VYTRHÁVÁŠ Z KONTEXTU!!!
Salfovic
03.12.2019 13:06
#
Z jakého.
unoboss
03.12.2019 13:07
#
Z jakého kontextu se tohle dá vytrhnout, vokurko?
10
03.12.2019 13:26
#
...když to žádnej relevantní kontext nemá, vokurko
unoboss
03.12.2019 13:29
#
Nemá? Za co tedy dostal tohle ocenění, když nebyl nejlepší ani v jednom kritériu? V ničem není ani v top3. Ty jsi takovej Chong italský sekce viď?
10
03.12.2019 13:32
#
opravdu? vždyť jediný rozhodující kritérium v týhle soutěži je počet hlasů od hlasujícíh, mj. od jeho protihráčů, kteří mu hlasů dali nejvíc...tak co to meleš?
unoboss
03.12.2019 13:35
#
Jak se jmenuje tohle ocenění? Způsob hlasování mě nezajímá.
10
03.12.2019 13:42
#
ty si trošku natvrdlejší vokurka, co?
valloire
03.12.2019 13:44
#
unoboss
03.12.2019 13:44
#
No tak ty nejsi vokurka, ty jsi už baklažán. Podle jakýho kritéria se rozhodovali ti protihráči? Ano podle jeho hvězdnýho statusu.
O tohle tu jde celou dobu.
valloire
03.12.2019 13:48
#
takže podobně jako letos v GB
unoboss
03.12.2019 13:51
#
Samozřejmě rozhodl Messiho status, na tohle nikdo nekoukal:
https://i.imgur.com/Eak9Jb4_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium
valloire
03.12.2019 13:57
#
No nekouká, to je dobrý pro podpoření vašeho názoru. VvD je stejně dominantní v obraně a navíc vyhrál LM a v přímým souboji porazil jeho tým ten Messiho.
unoboss
03.12.2019 13:59
#
ttopi
03.12.2019 14:18
#
valloire ty jsi fakt fanatik. Cožpak nechápeš, že Messi svou výhru může alespoň obhájit tím, že byl nejlepším střelcem LM a celé Evropy, kdežto Ronaldo byl v Itálii až 4.? To asi není totéž ne?
valloire
03.12.2019 22:16
#
jakej Ronaldo? VvD ne snad?
ttopi
04.12.2019 07:21
#
To byla reakce na to, že výše kolega píše, že Ronaldo dostal svou cenu v Itálii pouze za hvězdný status, na což ty jsi odpověděl "podobně jako letos v GB". Tak ti na to odpovídám, že u Messiho je to kromě hvězdnýho statusu taky o tom, že byl nejlepší střelec LM a celé Evropy. Ronaldo byl v Itálii mezi střelci až 4., takže tím asi cenu nezískal.
valloire
04.12.2019 22:15
#
Ronaldo byl loni taky nejlepší střelec LM Jinak na to máte argument se Zlatou kopačkou....nějak si to ujednoťte ať to nevypadá blbě.
DrQQ
05.12.2019 07:41
#
Klamstvo!
Ak je podľa Teba vlani minulá LM, čiže 2018/2019, tak Messi-12 gólov, Lewa-8, Tadič, Marega, Agüero a Cristiano po 6.
Ak je podľa Teba vlani rok 2018, tak Cristiano vo vyraďovačkách až finále LM 2017/2018 dal za Real Madrid 6 gólov a v skupinách LM 2018/2019 za Juve 1 gól, čiže dohromady 7. Messi obdobne v play-off LM 2017/2018 3 góly a v skpinovej fáze LM 2018/2019 6 gólov, čiže spolu 9. Nechce sa mi hľadať ďalších hráčov, ktorí pri takto zvolenom kritériu boli lepšími strelcami ako CR7, napríklad len Lewandovski dal v skupine 8 gólov.
juvemerda666
05.12.2019 08:16
#
strane sa mi paci ako tymto dvom blbeckom, ktori si natahuju tie svoje cikulky na Ronaldovi, davas jasne argumenty a oni nevedia co na to povedat
10
03.12.2019 14:04
#
říká někdo, kdo k Ronaldovi hodil jen zavádějící statistiky, jinak italskou ligu nesledoval, přesto má jasno
unoboss
03.12.2019 14:07
#
Zavádějící? Nejsou snad pravdivý? Hraje u vás ani ne polovinu toho co v Realu a i tam toho nebylo moc poslední 2 roky.
10
03.12.2019 14:14
#
polovina je zavádějících, druhá nemá vůbec žádnou relevantní informační hodnotu

zavádějící je to například v tom, že Ronaldo narozdíl od Quagliarelly a Zapaty odehrál na hrotu přibližně jen polovinu zápasů, přesto má na odehraný minuty srovnatelný čísla, že hrál o 500 minut méně než Q, kopal o 5 penalt méně atd.
Generalní Gladiator
03.12.2019 14:17
#
plus horší spoluhráči samozřejmě
10
03.12.2019 14:36
#
nevím, co se tady snažíte vytvořit, ale Juventus minulou sezonu rozhodně nebyl pro ofenzivního hráče ideální tým, ať už z pohledu jeho hry, nebo z pohledu hry soupeřů proti němu...
Generalní Gladiator
03.12.2019 14:42
#
Jenom debatuju, mě to docela zarazilo, juve je o level nad zbytkem a hráči z průměrných týmů ho přestřílej. Jo měl míň minut,ale že by top střelce jako je mbappé,messi atd. přestřílel v dlouhodobé soutěži nějakej zapata nebo pátek ? A k tomu Q, jeho výkon byl fakt obdivuhodnej. Zvolili ho hráči, což beru, bejt to bafunáři, mám pochybnosti.
10
03.12.2019 15:25
#
Itálie je specifická, dlouhodobě je naprosto běžná věc, že nejlepšího střelce vyhrává hráč mimo mistra, často z menších týmů (Di Natale, Lucarelli, Hubner).

Nejlepší střelec z týmu mistra byl za posledních 20 let jen 2x (Sheva a Ibra, naposledy před 10 lety).
Godbless
03.12.2019 15:50
#
Ne pokud se jedná o Ronalda. Navíc v loni vynechal x zápasů... Ale letos je to bída, ostatně jako celej Juventus.
SaianSupaCrew
03.12.2019 20:51
#

Luca <3
marke7
03.12.2019 14:35
#
jo a ještě prosím řekni, že nebýt jeho, tak Juve nevyhraje ligu
10
03.12.2019 15:12
#
Ronaldo se podílel na 29 gólech z celkových 70, ty by musel někdo nahradit, což by při tý formě ofenzivních hráčů minulou sezonu nebylo tak jednoduchý, takže to možný je.

A už si ty tvoje sugestivní narážky bez základů znalostí a přehledu strč do prdele.
Visca el barca
03.12.2019 15:21
#
valloire
03.12.2019 22:17
#
marke7
04.12.2019 08:29
#
Nápodobně pane neomylný a všeho tvorstva. Ty jsi hotový diplomat, jak taháš ty své dojmy odněkud z prdele a prodáváš to tu za hluboká fakta, která ti všichni žerem
10
04.12.2019 09:01
#
Juventus dal 70 gólů, Ronaldo 21 z nich a na dalších 8 z nich nahrál. To jsou dojmy vytažený z prdele, ty trotle? Na debilních dojmech a iluzích tady stavíš příspěvky jen ty, stačí se na ně podívat. Nevíš základní věci, zkoušíš tady vytvářet nějaký teorie o tom, jak mu chtěla liga zavřít pusu aby nevyplakával, přitom ani nevíš, jak se hlasuje, že o tom rozhodli primárně jeho protihráči.
Generalní Gladiator
04.12.2019 20:58
#
Q jich nasázel 26 z 60.
juvemerda666
05.12.2019 08:21
#
fakta su ze messimu by stacilo 10 zapasov v serii a a prestrielal by penalda s prehladom tak bud len rad, ze je v Barcelone a ze mate aspon peniaze z toho Penalda ked uz mu to nekope
Generalní Gladiator
05.12.2019 16:59
#
moja řeč
juvemerda666
05.12.2019 08:19
#
HAHAHAH tento pajac je boss vsetkych dementov
marke7
03.12.2019 13:55
#
Tady je slepá, s nimi nebojuj
unoboss
03.12.2019 13:59
#
Ja vím, mě to baví.
dextroza_m
03.12.2019 14:56
#
Z toho jeho přeci...
Salfovic
03.12.2019 13:06
#
fenixLFC
03.12.2019 13:06
#
Spalovač šancí
03.12.2019 13:07
#
Tak ale goly+asistence mohlo dát nejlepší číslo, ne?
FUnk
03.12.2019 13:25
#
mistr129
03.12.2019 13:25
#
valloire
03.12.2019 13:27
#
když může LM mít GB bez výhry v LM
unoboss
03.12.2019 13:32
#
GB je podřazen lize mistrů? Nebo to je trofej pro nejlepšího hráče LM? Nebo je to dokonce trofej za LM?
valloire
03.12.2019 13:35
#
LM byla největší trofej sezony a tak....
unoboss
03.12.2019 13:36
#
Ano největší týmová trofej sezóny. Konečně máš v něčem pravdu.
valloire
03.12.2019 13:44
#
a měl by pak tedy GB vyhrát lídr vítěze...
unoboss
03.12.2019 13:47
#
Takhle GB nefunguje.
valloire
03.12.2019 13:48
#
ale funguje
unoboss
03.12.2019 13:53
#
Ve tvé hlavě.
valloire
03.12.2019 13:59
#
Ne. Je to původní neoficiální doporučení France Footballu o tom, jak hlasovat. Ale to nemůžete vědět, kačer byl tehdy vaše největší a jediná starost spolu s tím, co má ta Anča asi pod sukní na tej prolejzačce...
unoboss
03.12.2019 14:00
#
Klokanomet
03.12.2019 18:27
#
asi kačenu
juvemerda666
05.12.2019 08:22
#
Boss cislo dva hned po "10". Nejste surodenci? Ale obidvaja vyzerate ako by vas mala mama so svojim bratom.
Godbless
03.12.2019 13:58
#
Posledních x sezon to bylo jen o tom, kdo LM vyhrál.. To je bohužel fakt.
tunkic
03.12.2019 13:29
#
>vyřazen z kádru<
03.12.2019 13:36
#
CHONG
03.12.2019 14:14
#
Jak ses vlastně dostal k fandění Anži?
unoboss
03.12.2019 14:15
#
V 2002 jsem byl na Anži - Spartka. A od té doby fandím.
unoboss
03.12.2019 14:15
#
*Spartak.
CHONG
03.12.2019 14:17
#
A ty máš k té oblasti nějaký osobní vztah?
unoboss
03.12.2019 14:20
#
Mám odtud Kamaráda, takže jsem si udělal výlet přes Gruzii, Azerbajďžán do Dagestánu.
CHONG
03.12.2019 15:10
#
Díky, vždycky když má někdo v hlavních klubech nějaký "nestandardní", tak jsem zvědavý, jak se k tomu fandění dostal
unoboss
03.12.2019 15:25
#
Jo chápu, jsem i docela rád, že jsi se zeptal
CHONG
03.12.2019 18:24
#
Jordi Alba
03.12.2019 15:28
#
Si vyměnil Fuenlabradu za Sevillu, nebo koho si tam měl ?
CHONG
03.12.2019 18:23
#
Jj, ale u mě jsou důležité jenom Real, Getafe a Rayo, ty fakt sleduju a fandím jim, když tam přidám něco dalšího, tak je to většinou jenom na dobu určitou, protože mě zaujme nějaká konkrétní věc, měl jsem tam Mallorcu, která mě okouzlila jako místo, měl jsem tam Cordóbu, protože mě na zápase Raya nadchli její fanoušci, měl jsem tam Juve, když tam přestoupil Cris, měl jsem tam Benficu, když tam přestoupil RdT, měl jsem tam Sevillu, když angažovala Lopeho a teď mám Fuenlu kvůli té reakci jejich hráčů na "Baleovu vlajku", ale nakonec je vždycky po nějaké době vyřadím, protože prostě nemám kapacitu je sledovat a navíc mi kazí ten čistě madridský výčet (což teda Fuenla splňuje)
dextroza_m
03.12.2019 14:56
#
Visca el barca
03.12.2019 15:19
#
sima.vok
03.12.2019 15:34
#
bayern987
03.12.2019 15:58
#
Klokanomet
03.12.2019 18:23
#
free kicks scored: last place
Leo Rekordman
03.12.2019 20:30
#
Pharrell
03.12.2019 23:07
#
SIRBRANIKE
04.12.2019 08:44
#
technecium
04.12.2019 20:27
#
Slavia10
03.12.2019 11:07
#
Měl to vyhrát Fabio... Dáli to Ronaldovi jen, aby se nezačal vztekat a nechtěl opustit Itálii, marketingový tah.
10
03.12.2019 11:38
#
fantazie některých z vás mě nepřestává dojímat...
Godbless
03.12.2019 12:35
#
Jako Quagliarella měl úžasnou sezonu
10
03.12.2019 12:47
#
řekl bych, že je celkem zřetelný, že reaguju na tu druhou část...
marke7
03.12.2019 12:56
#
Že je Ronaldo attention whore a marketing produkt vědí všichni.
Spalovač šancí
03.12.2019 13:09
#
Ale na rozdíl od CR7 nedotáhnul Sampu k titulu
marke7
03.12.2019 13:50
#
Který by normálně vyhráli i bez něj.
Spalovač šancí
03.12.2019 14:32
#
to určitě ne
Godbless
03.12.2019 13:56
#
Však jo, ale bylo na něm vidět, jak moc se soustředí na LM.. plno zápasů vynechal, jinak by těch gólů mohl mít více.
technecium
04.12.2019 20:27
#
Ty jsi dobrej nezvladajko
10
04.12.2019 21:26
#
Rád bych napsal, že teď už jste tady debílci z Barcelony komplet, ale ta zásoba je očividně nevyčerpatelná
valloire
04.12.2019 22:18
#
už mě trochu chápeš?
technecium
05.12.2019 07:37
#
Koukám, že jelito k jelitu sedá, co
10
05.12.2019 08:24
#
juvemerda666
05.12.2019 08:27
#
a ty tiez
Generalní Gladiator
05.12.2019 16:59
#
potřebuješ trochu pochopení po šestým zlaťáku?
juvemerda666
05.12.2019 08:26
#
Vidis a ja nemusim fandit ani barcelone aby som videl aky debilek si ty :-))))))
10
05.12.2019 08:30
#
zníš trošku jako Olis, ale ten by takhle tupej nebyl ani kdyby se o to snažil
juvemerda666
05.12.2019 08:36
#
To je jeden z tvojich internetovych kamaratov, s ktorymi si nadavate lebo fandite rozdielnym klubom, a pritom by ste si vyhonili najradsej do kriza?
juvemerda666
05.12.2019 08:25
#
a lebo mas 0 kamaratov tak si mal potrebu to tu vsetkym napisat ako velky vtip
Mr.Jindros
03.12.2019 12:27
#
Tohle pro něj musí být slabá náplast za Messiho šestej míč...
Generalní Gladiator
03.12.2019 12:38
#
náplast? to není ani pofoukání tepenné krvácení z GB
Mr.Jindros
03.12.2019 14:27
#
I tak se to dá říct... ale tak jemu bylo jasný, že na GB to nebude... problém je ten Messi možná spíš.
Generalní Gladiator
03.12.2019 14:34
#
No jasně, na cene UEFA ronaldo nechyběl, byl spokojenej,že když ne on tak ani messi a virgil je pro něj neškodnej...rozjímal se nad skvělým vztahem s messim, hrál to hezky na veřejnost. No nepomohlo to a včera už jeho okolí jenom prskalo a šířilo zlo. 6 zlatej je pro něj největší rána, no vy se zase můžete těšit, on má motivaci jako hrom.
ED91
04.12.2019 00:33
#
V to dúfam, že mu z toho prepne a zadelí sezónu sezón.
Godbless
03.12.2019 12:30
#
Přisadil si také sportovní ředitel turínského klubu Fabio Paratici, podle něhož měl Ronaldo zvítězit letos.

Na čem v Turíně jedou?

CR7 zbožňuju, ale za loňskou sezonu může být rád za top 3.
Godbless
03.12.2019 12:36
#
„Zlatý míč si zaslouží Ronaldo. Říkáme to neustále. Pořadí v tomto ocenění je velmi diskutabilní," čertil se Paratici.
10
03.12.2019 12:53
#
Blesk se nezapře
Godbless
03.12.2019 13:48
#
Celkově se za Crise postavila celá Itálie, ale to že to měl loni vyhrát je pravda! Mělo to být v tuhle chvíli 6:6.
10
03.12.2019 14:08
#
Paratici odpovídal na otázku, řekl, že "podle jejich názoru měl vyhrát Ronaldo, ale že je v takových anketách z podstaty věci běžné, že se o tom diskutuje"...nikde neřekl, že je to diskutabilní, to je rozdíl

radikálnější byl při hodnocení GB Modriće z minulého roku , jak píšeš...
Godbless
03.12.2019 15:46
#
Už to 3. místo je docela sporný. Natož si myslet, že vyhraje.
Visca el barca
03.12.2019 15:02
#
Jakože by to dostal za dva zápasy v tom daném roce? Protože od zápasu v Turíně ho v LM nikdo neviděl a ano opravdu jí Real nevyhrál díky němu. No a na MS krom zápasu se Španělskem, Portugalsko odpálil na Uru, kde byl vidět max tak na konci, že jede domů.
Godbless
03.12.2019 15:47
#
Byl výraznější než Modric.. Ale Lukovi to přeju, nedělám z toho žádný scény jak jiní. Ale něco na tom je.
10
03.12.2019 15:53
#
to je stejně prdel, jak oba tábory používáte úplně stejný debilně zmanipulovaný "argumenty"
10
03.12.2019 16:00
#
Mění se to jen podle vítěze, takže to jednou píšou fanoušci Barcelony, pak fanoušci Realu, ale jsou to pořád úplně shodný sračky.
juvemerda666
05.12.2019 08:29
#
a najvacsiu sracku mas ty miesto mozgu, preto si merdafan
marke7
03.12.2019 12:57
#
Chudák Sarri. Ten to vidí dle mě jinak a vedení ho bude tlačit.
Godbless
04.12.2019 09:33
#
Sarriho kůň je Pipita. Ale vedení si pojede svoje a radši vyhodí Sarriho než by prodali Ronalda.
HalaMadrid_Flx
03.12.2019 12:41
#
tunkic
03.12.2019 13:42
#
Mě by jen zajímalo, jestli si to doopravdy myslí, nebo to jsou takový ty "povinný" kecy, aby udrželi v týmu pohodu.
Godbless
03.12.2019 13:49
#
Jestli to myslí doopravdy, tak je dementní..
10
03.12.2019 15:36
#
jak myslíš, že by odpověděli, kdyby se podobně zeptali Kloppa, Valverdeho, Guardioly..?
CHONG
03.12.2019 14:01
#
Tak tak
SIRBRANIKE
04.12.2019 08:53
#
j_mrazik
03.12.2019 13:22
#
Kdo byl reálně nejlepší hráč v Serii A? Jméno, slávu a zásluhy stranou, berme jenom tu sezonu/ročník.
10
03.12.2019 13:29
#
Ronaldo, Chiellini, Quagliarella, Zapata...v tomhle pořadí
marke7
03.12.2019 13:58
#
"Jméno, slávu a zásluhy stranou"
juvemerda666
05.12.2019 08:30
#
Presne tak a tento rok Ronaldo, De Ligt, Chiellini, Bernardeschi a nemozme zabudnut na Buffona za posledny zapas kde predviedol save roka
Godbless
03.12.2019 13:52
#
Cristiano, přestože hodně zápasů vynechal kvůli LM, tak tam nebyla výraznější osobnost.
I Quagliarella by si to ocenění zasloužil.
cresposuper
03.12.2019 14:09
#
Handanovic
Spalovač šancí
03.12.2019 14:33
#
Nejlepší hráč tam byl pochopitelně Schick
La Vecchia Signora
03.12.2019 14:44
#
Nejlepší tým?
Od toho je tabulka, ne?
Zark
04.12.2019 17:15
#
Asi Josip
guerro
03.12.2019 14:51
#
Cena Útěchy
Recoba Inter
03.12.2019 18:49
#
Ross Geller
03.12.2019 17:52
#
Proč letos Ronaldo už nedává tolik gólů, jako alespoň v minulé sezóně? Jak je na tom vůbec herně? To se tak zhoršil?
Recoba Inter
03.12.2019 18:49
#
Sarri...
La Vecchia Signora
03.12.2019 19:24
#
Sice si v médiích dělá promo jak je v nejlepší kondici v životě, jak věk je jen číslo.. ale to co třeba v Realu normálně dával, teď pálí do brankáře, vedle, nad... + už asi 5 gólů v lize mu vzal za milimetrové ofsajdy VAR (viz.teď v neděli proti Sassuolu) Nejde mu to, prostě. Navíc se daleko lépe jeví Dybala a teď už skoro i Higuain
Shot2
03.12.2019 20:44
#
Zrovna dneska jsem narazil na sestřih jeho lepších akcí z letošní sezóny a skoro všechno byly rány mimo nebo do brankáře.
ED91
07.12.2019 03:14
#
Godbless
04.12.2019 09:30
#
Juventus a Seria A.
Recoba Inter
03.12.2019 18:50
#
Nejlepší tým: Atalanta ...
TS16
03.12.2019 19:44
#
Fanoušci Ronalda: SERIA A Hráč sezóny: Ronaldo: 1 Messi: 0
ttopi
04.12.2019 07:38
#
Tohle si nechám klidně ujít. Pro mě je teď důležité skore 6:5
Generalní Gladiator
04.12.2019 08:15
#
z fleku by to messi vyměnil za jeden GB
ttopi
04.12.2019 09:16
#
Určitě by Messi taky rád vyhrál přátelský turnaj Liga národů
valloire
04.12.2019 22:20
#
ten nevyhraje ani Copu
juvemerda666
05.12.2019 08:33
#
CO-CO-COME MAI LA CHAMPIONS LEAGUE TU NON LA VINCI MAI
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.