Rojo bude do prosince bojovat, pak začne jednat

08.09.2019 13:57 - Aktuality
Marcos Rojo (© manutd.com)
 
Další měsíce plné boje o každou minutu strávenou na hřišti před sebou má Marcos Rojo. Argentinský obránce už delší dobu nehraje důležitou roli v plánech Manchesteru United a rovněž letos se spekulovalo o jeho odchodu z Old Trafford, nakonec i přes zájem několika klubů zůstal...

29letý obránce přišel do Anglie před pěti lety z lisabonského Sportingu a s postupem času začal vypadávat z plánů manažerů. Předloni odehrál jenom devět ligových zápasů, loni se na trávníku v rámci Premier League objevil jen pětkrát a letos ještě ani jednou.

Zájem o fotbalistu přitom je a v uplynulých týdnech se ho snažil ulovit Everton. O hráče následně úspěšně usilovalo Fenerbahçe, z přestupu do Turecka ovšem nebylo nic a Rojo tak dodrží další část z kontraktu platného do června 2021.

"Je těžké odejít, když hrajete za tak velký klub. Měl jsem možnost jít do Evertonu, ale díky rozhodnutí klubu nebo trenéra bylo toto stěhování nemožné," prozradil Rojo.

"Teď musím do prosince bojovat a pokud to nevyjde, pokusím se odejít. Blíží se kvalifikace o postup na mistrovství světa a Copa América a já chci být součástí národního týmu. Hodlám vyzkoušet všechny možnosti k návratu do reprezentace," dodal.

Rojo si za národní tým Argentiny zahrál naposledy loni na světovém šampionátu, nyní je alespoň jeho součástí a v týdnu z lavičky sledoval přátelský souboj s Chile (0:0). Do sestavy United by se mohl reálně podívat v Evropské lize, jeho jméno totiž nechybí na soupisce pro tuto pohárovou soutěž.
Autor: Tomáš Pavlík / abola.pt
Počet zobrazení: 4532
Komentáře (146 / 0 nových)
Jameson
08.09.2019 14:13
#
Bojuj
MastourMascarelli
08.09.2019 15:53
#
FC Porto FC
08.09.2019 14:18
#
můj oblíbenej stoper
Bandita_Harry
08.09.2019 18:02
#
cr7sux
08.09.2019 14:46
#
Souboje s costou
C-M@ster
08.09.2019 14:59
#
Málokoho příjmení vystihuje víc než Roja.
Busby babes
08.09.2019 15:39
#
Na to LB by se protlacit mohl, kdyz je Shaw zas mimo...
Člen_zlořádu
08.09.2019 15:50
#
Tam byl tragickej. To spíš místo chybujícího Lindelöfa
ShowMan
08.09.2019 17:13
#
tam snad dá axela. Shaw zatím katastrofa bohužel to i ashley. V přípravě Rojo hrál na LB, a nebylo to zas tak špatný
kiwwi
08.09.2019 17:44
#
myslim, ze je na LB ako stvrta volba (Shaw, Young, Dalot)
Busby babes
08.09.2019 20:29
#
muze byt, ale dva jsou ted mimo a treti je Young. Treba tam naskoci a chytne sanci. Prijde mi, ze Ole Dalotovi moc neveri, ale uvidime...
Whitemedia
08.09.2019 16:10
#
Whitemedia
08.09.2019 16:29
#
England footballer Danny Drinkwater was attacked by at least six men after he tried to take a rival player's girlfriend home during a night out, it has been alleged.
M0rb1D4S
08.09.2019 16:59
#
29 a pořád se chová jako idiot.
RonaldinhoCFC
08.09.2019 17:05
#
Já nechápu, co na něm ti scouti nebo kdokoliv rozhodl že se koupí viděli. Fotbalově je sotva průměrný a psychicky je úplně v prdeli.
salami
08.09.2019 20:14
#
V ty titulovy sezone Leicesteru byl fakt dobrej, spolu s Kantem obehali ve dvou neskutecne stred a Drinkwater dokazal dobre rozdavat balony, otazka je kdy se rozhodnul totalne vysrat na fotbal
Jameson
08.09.2019 20:16
#
Vtedy pil ešte vodu...
Error
09.09.2019 07:36
#
A nemohli by toho curaka na zaklade tohoto uz propustit? Bez vyplaceni zbytku smlouvy samozrejme
fabec1222
08.09.2019 17:08
#
My zas budeme bojovat za to, abys nehrál
Tolstobik
08.09.2019 18:35
#
Jeden z mala obrancu, kterej snad v kazdym zapase mel zakrok za kterej mohl dostat cervenou......strasny, co takovej odpad dela takovou dobu v MU
ShowMan
08.09.2019 18:56
#
on to měl i za argentinu. Až jsem čuměl jak mu něco proklouzlo, a sudí nepískal si pamatuji na ty costovy sáně, a ani to nepískl. To samé, ale i Bailly toho taky přepne
Tolstobik
08.09.2019 19:05
#
Strasnej hrac, hloupej a zakernej....Bailly sice obcas prepl, ale Rojo fakt mel nejakou prasecinu (slapani na nohy, lokty do ksichtu) v kazdym zapase co sem videl snad....
Jameson
08.09.2019 19:18
#
V tomto prípade by som mu to aj ako fanúšik Chelsea odpustil
ernyyyy
08.09.2019 20:14
#
to "Oh shit" rekl Lukaku?
ShowMan
08.09.2019 20:28
#
čistý costovy sáně
Whitemedia
08.09.2019 20:58
#
Emerson just got injured on Italy duty. Muscle strain. #CFC

bude Alonso
icemike
08.09.2019 21:23
#
Kurňa... Snad bude kante, aby to všechno uhasil
Jameson
08.09.2019 21:43
#
Najprv Kovacic, teraz Emerson. Krása...
Svatej
08.09.2019 22:37
#
tohlefakt není normální... Ještě dva měsíce tímhle tempem a nastoupí U16 tým
Ejzy
09.09.2019 08:30
#
S ozilom sa pocita este bude hravat?
Nikikrew
09.09.2019 09:18
#
Hrat bude urcite, otazka kolko toho nahra pod Emerym
Mastný Chobot
09.09.2019 10:45
#
tipujem, že domáce zápasy proti mamlasom bude v základe, ale pochybujem, že veľké zápasy a ťažké away zápasy bude hrávať v základe
Miguel19
09.09.2019 09:22
#
Rafa Nadal - nejlepší tenista historie
Nikikrew
09.09.2019 09:36
#
ne
kiwwi
09.09.2019 09:45
#
ne
jacobT
09.09.2019 10:09
#
spolu s Federerom
Busby babes
09.09.2019 10:55
#
po Federerovi mozna...
Kovi81
09.09.2019 10:55
#
ne
fff
09.09.2019 11:09
#
Nie.

Pred nim je Federer aj Djokovic pre mna osobne.
Ol!ver
09.09.2019 11:30
#
patas92
09.09.2019 11:49
#
alcantara
09.09.2019 11:51
#
Djokovic s najnudnejsou strojovou hrou, tak urcite
vilp
09.09.2019 12:03
#
Taiger
09.09.2019 12:24
#
Další jouda, co nerozumí tenisu.
alcantara
09.09.2019 12:45
#
Nebodaj ty si odbornik?
Taiger
09.09.2019 12:52
#
Takže to, jak precizní a bezchybný Novak je, znamená, že není lepší jak Rafa? To, že se ti ten jeho styl hry nelíbí neznamená, že není kvalitní jak ti dva zmíněný. Prostě demence, tady nejsi v retardovaný sekci, můžeš táhnout zpátky.
alcantara
09.09.2019 13:04
#
Hele, uz nie si v koncentraku, aby si posielal ludi selekciou tam ci onam. Kazda sekcia ma urcitu uroven retardovanosti, naprv si pozamataj pod vlastnym prahom, ked uz chces rozdavat mudra a kadrovat.

Nikdy som nepovedal, ze nie je rovnako kvalitny. Vsetci traja maju nieco, v com vynikaju nad tym dalsim. Djokovic vie mozno najlepsi citat hru zo vsetkych, ale napriek tomu ho davam za Rafu, ktoreho hra ma bavi viac, je pre mna symbolom oddanosti tenisu a nakoniec ma stale vacsie uspechy Skus to predychat.
Taiger
09.09.2019 13:10
#
Lidi mají respektovat tvůj osobní subjektivní výběr, ale sám děláš pravej opak vejš s fff. To, co tobě přijde nudný a strojový, se druhým může zdát atraktivní. Neumí jen číst skvěle hru, má famózní pohyb na lajně, všechno doběhne a backhand též není úplně k zahození. Já osobně z velký trojky mám nejradši Rogera, ale kydat tu na jednoho z těch dvou "za ním (pro mě)" fakt nehodlám jak ty.

Navíc větší úspěchy he, Novak s tenisem začal o 3 roky později než Rafa, navíc je o rok mladší a od tenisu si kvůli "fatherhood" dal na nějakej ten čas pauzu, takže měřit jim pindíka takhle, je taky nesmysl, ale můžeš pokračovat dál ve famózních argumentech.
alcantara
09.09.2019 13:28
#
Ludia nech si respektuju co chcu, niekto so mnou suhlasi, niekto nie. Je to moj pohlad na vec, ako vidim Djokovica, ktory je pre mna z tych troch najmensia osobnost. Nevidim jediny dovod ho nenapisat. Si schopny zit s tym, ze tu ludia pisu vlastny nazor a konfrontuju sa?

Kludne ho Djokovic moze prekonat, nikde som to nevylucil, ale asi ma vacsi zmysel bavit sa o tom co je, nez o tom co moze byt, co povies? To je mile s tym otcovstvom ,Rafa zase prisiel o niekolko GS kvoli zraneniam, a co ma byt? Hlavne, ze tvoje argumenty su fajn, roztomile, ako sa snazis posobit akoze nad vecou , akurat zatial Ti to vobec nejde.
fenixLFC
09.09.2019 16:54
#
RM1999
09.09.2019 13:24
#
Bayern +
10.09.2019 10:40
#
Godwinson
09.09.2019 11:09
#
alcantara
09.09.2019 11:12
#
Ol!ver
09.09.2019 11:30
#
EXoRcIsT
09.09.2019 12:19
#
moj najoblubenejsi tenista
Taiger
09.09.2019 12:24
#
Hlavně se zapomíná na to, jak fenomenální byl dneska Medveděv, měl ho několikrát na lopatě a nebýt svých vlastních chyb, tak vyhraje. Neskutečnej hráč a budoucí světová jednička, kam se hrabe takovej Tsitsipas nebo Zverev.
Miguel19
09.09.2019 12:28
#
Já sledoval tenis dost. Teďka už moc ne. Naposledy FO..

Ale jsem fakt zvědavej, kdo to přebere. Pokud teda ti dva skončí..

Těch nových "jedniček" už bylo docela dost. A všichni šli dolu...
Taiger
09.09.2019 12:32
#
Měl by si začít, i kvůli tomu sázení. Za mě to bude mezi třema a to je právě Medveděv, Berrettini a Shapovalov, nevidím tam asi nikoho jinýho, který by na to měl hlavu.
afc
09.09.2019 12:58
#
Shapovalov isto nie.
Taiger
09.09.2019 13:04
#
Proč ne? Za mě ten klučina má neskutečnej talent a i hlavu pro to, aby byl jeden z nejlepších, jen je prostě někdy až moc přemotivovanej a dělá fakt velký hrubky, za mě určitě na to má.
afc
09.09.2019 13:08
#
Ak niekto dostane od Berankisa 3:0 vo Wimbledone, tak ja neviem, čo si mám o ňom myslieť. Si zober, že nevyhral 4 mesiace 2 zápasy po sebe. A to nemal ziadnych super ťažkých súperov. To už takému Augerovi dávam väčšie šance.
Taiger
09.09.2019 13:12
#
Tak Shapo nikdy nebyl nějakej fanda trávy že jo, je pravda, že se mu poslední sezónu nedařilo, ale já v jeho hře vidím tak velkej potenciál, že mu prostě věřím, Auger je bezesporu taky famózní hráč, jen je to podle mě ještě větší labil než Shapo
afc
09.09.2019 13:20
#
Auger mal len minulý mesiac 18... takže tieto skraty sa u týchto mlaďasov dajú očakávať.
Taiger
09.09.2019 13:23
#
A Shapo má 20, což taky není o tolik víc, navíc s ním Shapo právě na US Open zametl podlahu ne?

Možná by se tam mohli probojovat ještě Kecmanovič a Rublev, ale ten a jeho hlava, to je taky story sama o sobě.
afc
09.09.2019 13:29
#
To som nechápal, ako mohol dostať 2x 1:6 inak hrali spolu už 4krat a Shapovalov vedie 3:1. Rublev posledné mesiace chytil neskutočnú formu. Behom mesiaca porazil Thiema na antuke a potom Federera na hrade. A pred rokom nevedel trafiť do lopty a vypadával s každým to proste nepochopíš niekedy.
afc
09.09.2019 13:31
#
na harde
alcantara
09.09.2019 13:32
#
A ten de Minaur?
alcantara
09.09.2019 13:31
#
19, ale moc to nemeni.
afc
09.09.2019 12:57
#
Na lopate ho mal Rafan a málo to byť 3:0 a on si to takto skomplikuje.
Taiger
09.09.2019 13:01
#
A Daniil to svojí bojovností otočil, kdyby proměnil dva breaky za stavu 1:0 40:15, tak by to určitě vypadalo jinak, Rafa ke konci dost mlel z posledního a i ten poslední game, tam break měl, prohrál si to všehovšudy sám, jelikož ztratil podání v posledním setu 2x za stavu 40:0 a 30:0.
afc
09.09.2019 13:04
#
Ak by dal medvedev na 2:0, tak by to už bolo veľmi zložité. Si zase zober, že Rafa mal v 3 sete za 4:4 2 bb a ten jeden smečom pokazil, takže tiež mohlo byť už vtedy hotovo.
Taiger
09.09.2019 13:11
#
Též pravda Asi se shodnem, že si to zasloužili vyhrát oba a vyhrál to ten šťastnější, Daniil to v dalších sezónách určitě prolomí
afc
09.09.2019 13:14
#
Ak skončí big3, tak by mal začať vyhrávať GS jak na bežiacom páse.
alcantara
09.09.2019 13:09
#
Tak malo.. To, co predvadzal Medvedev, bola naprosta kvalita. Skvely obojrucak, pohyb, dropshoty, drzal mu servis. Jeho svih by som asi chcel mat
afc
09.09.2019 13:16
#
Jasné, hral neskutočne. Z 0:2 na sety to takto dotiahnuť sa podarí len málo percentu hráčov a ešte proti Nadalovi. Rafa musel mať v 5 sete za stavu 5:4 a 30:40 nervy v kybli.
alcantara
09.09.2019 13:30
#
On mal nervy v kybli prilis casto, ta seria podani od stavu 5:2 bola rovno na psychiatra, to som asi este nevidel unho. Trafil snad jedno 1.podanie z 10,11?
afc
09.09.2019 13:36
#
Veď so Schwartzmanom pustil dvakrát v sete vedenie o dva brejky, takže jeho podanie bolo celý turnaj jedna veľká tragédia. O to je tento titul ešte cennejší.
cristiano.K.
09.09.2019 15:15
#
RM1999
09.09.2019 13:28
#
Z téhle generace možná jednička nebude nikdo, protože i kdyby "přežili" Federera a i kdyby Djokoviće definitivně vyřadilo ze hry zdraví, tak Nadal tam bude do čtyřiceti (tím spíš, když budou druzí dva z big 3 mimo, protože kromě nich na něj nikdo neumí zahrát).
krisa
09.09.2019 12:46
#
houno se v tom vyznám ale moje pořadí je Roger, Rafa...a pak Djokovic, nebo někdo z pravěku
afc
09.09.2019 12:56
#
Nie je o čom.
wild
09.09.2019 13:02
#
nie
Manny
09.09.2019 13:52
#
Mikesh
09.09.2019 14:55
#
King Gyros vám ještě ukáže
cristiano.K.
09.09.2019 15:12
#
at jde do prdele, měl jsem za barák 3:0 na sety
elChe
09.09.2019 18:06
#
celkem jednoznacne
Leo Rekordman
09.09.2019 20:54
#
ne
niflheim
09.09.2019 10:56
#
Tu rudou ještě dáš
iamek
09.09.2019 12:34
#
Tak Rojo znamena v překladu Rudý
Golasso
09.09.2019 11:25
#
Granit Xhaka nastupuje k zápasům a vedle soupeřů bojuje i s bolestí - záložník Arsenalu a švýcarské reprezentace laboruje s achilovkou. "Trápí mě to už několik týdnů, cítil jsem to i během dnešního zápasu," řekl po včerejším utkání s Gibraltarem. (dailymail.co.uk)

Aby to nebyla zase nějaká operace a minimálně půlrok absence ...
Busby babes
09.09.2019 12:17
#
jj, to by byla velka ztrata.
Taiger
09.09.2019 12:25
#
Golasso
09.09.2019 13:13
#
Tak zranění nepřeju nikomu. Navíc typologicky stejnou náhradu za něj nemáme. Chybuje, ale ztráta pro tým by to byla i tak.
jacobT
09.09.2019 13:24
#
Ja neviem, pri dlhsej absencii by to strata bola, ale z kratkodobeho hladiska? Pri forme nasich ostatnych zaloznikov momentalne Xhaka nema v zaklade co robit. A s Luizom na CB, nech uz si o nom myslim cokolvek, Xhaku na ihrisku ani nijak specialne nepotrebujeme.
Golasso
09.09.2019 13:46
#
Pokud by to bylo krátkodobé, tak bychom si nějak poradili. Klidně to krátkodobé být může, ale taky nemusí. Evidentně to není akutní zranění, se kterým by nemohl hrát, byl pár týdnů mimo a pak se vrátil. Nejsem sportovní doktor, ale taková dlouhodobá, částečně omezující bolest může značit nějaký funkční problém s achilovkou a tam to už pak právě smrdí operací a dlouhou absencí ...
S tím Luizem máš pravdu, ten by nám mohl pomoci, ale musel by se asi přesunout trochu výš nebo bychom museli hrát nějakou variantu na 3 stopery zase. Jinak teda podle mě nemáme typologicky obdobnou náhradu za Granita. Máme spoustu lepších hráčů, ale ne na jeho roli.
jacobT
09.09.2019 14:07
#
Preco by sa musel Luiz presuvat? Zasobovat nasich hracov vpredu dlhymi loptami dokaze aj zo svojej klasikej pozicie. A suhlasim s tym, ze typologicky obdobnu nahradu za Xhaku nemame, ale som presvedceny o tom, ze ju ani nepotrebujeme, obzvlast s Luizom v zaklade.
Golasso
09.09.2019 14:14
#
Nemám Chelsea nasledovanou, zvládl by to? Mně jde o to, že i když Luiz umí dlouhé míče, tak přece jenom mezi CB a DM je furt kus místa na hřišti. Xhaka se při těch svých přihrávkách obvykle pohybuje podstatně výše, než hraje Luiz. Tudíž by Luiz měl na své pozici přece jen trochu omezené možnosti nebo by se musel víc vysouvat, což zase nevím, jestli by nevytvářelo další prostor pro chyby, na které je náchylný.
jacobT
09.09.2019 15:15
#
Tak ide o to, ze Luiz to robi tak ci tak, bez ohladu na to ci je na ihrisku aj Xhaka. A nemyslim, ze vyssie v ofenzive by sme mali mat tiez problem s tvorivostou, pokial Emery nebude tu zalohu stavat priposrato, ale to uz je iny problem... Ak bude vzdy na ploche aspon jeden z dvojice Ceballos Ozil, tak by s nejakym buildupom a vytvaranim sanci nemal byt problem.
Svatej
10.09.2019 01:01
#
Luiz to zvládá v pohodě i ze stopera, nepotřebuje být o dvacet metrů výš na hřišti..
Golasso
10.09.2019 12:29
#
Ok, tak to pak jo
Nikikrew
09.09.2019 14:53
#
bola
MastourMascarelli
09.09.2019 16:21
#
pičo to ho museli nasadiť aj proti Gibraltáru?
iamek
09.09.2019 12:35
#
Proč ten Dalot jako trénuje v Číně?
bbbauch
09.09.2019 12:44
#
Nejakej physio specialista tam je prej
Busby babes
09.09.2019 13:07
#
netrenuje, rehabilituje.

Diogo Dalot has been having treatment at Shanghai SIPG under their physio, Eduardo Santos, also known as the 'Miracle Doctor'. He arrived in China on the 29th August and spent 10 days there

neco jak kdyz City posila hrace do Barcelony.
iamek
09.09.2019 13:16
#
Edo by ho měl pretahnout k nám
djourou
09.09.2019 12:41
#
djourou
09.09.2019 12:42
#
dufam ze to bude mat aspon 1000 stran
Gunner14
09.09.2019 13:12
#
Must buy
Golasso
09.09.2019 13:14
#
na spoustu věcí jsem fakt zvědavý
jacobT
09.09.2019 13:24
#
Zaschrona
09.09.2019 13:52
#
Godwinson
09.09.2019 14:03
#
Je fakt, že od něj by měla asi narozdíl od té většiny sraček dávat smysl a stát za přečtení
J0EL
09.09.2019 18:54
#
djourou
09.09.2019 19:02
#
Ejzy
09.09.2019 20:23
#
Sračky?

Ktoré konkrétne? Prečital som sice len SAFovu, od Tysona a zacal som citat Gucci Mane a celkom sa mu AB knihy pacili.
vladis271
09.09.2019 14:04
#
Nikikrew
09.09.2019 14:53
#
Ondiis
09.09.2019 15:26
#
Ejzy
09.09.2019 13:15
#
Oscar dnes len 28. Zaujímalo by ma ako by sa vyvíjala jeho kariéra v Európe.
Kovi81
09.09.2019 17:02
#
nijak zvlastne, bol to traged
nani92
09.09.2019 17:19
#
Takže základ v Chelsea
Kovi81
09.09.2019 20:04
#
Leo Rekordman
09.09.2019 20:55
#
technecium
09.09.2019 21:24
#
Key player v United..
Whitemedia
09.09.2019 21:34
#
ale jen na podzim
Pariston Hill
09.09.2019 22:14
#
Mastný Chobot
09.09.2019 13:54
#
Xhaka hraje se sebezapřením

a fanúšikovia Arsenalu sledujú se sebezapřením zápasy, v ktorých hrá... krásny konsenzus
nani92
09.09.2019 17:20
#
Stand Up joke
r.mrazik
10.09.2019 09:47
#
How much clubs have spent on their current squad

1. Manchester City (€1.014bn)
2. Paris Saint-Germain (€913m)
3. Real Madrid (€902m)
4. Manchester United (€751m)
5. Juventus (€719m)
6. Barcelona (€697m)
7. Liverpool (€639m)
8. Chelsea (€561m)
9. Atletico Madrid (€550m)
10. Arsenal (€498m)
Nikikrew
10.09.2019 10:15
#
City slusny odpad no, nech si hovori kazdy co len chce
r.mrazik
10.09.2019 10:15
#
koncepce...hhh
kazdopadne s ohledem na ty prachy,tak jsme hrozny kaše
mul
10.09.2019 10:39
#
Utrácanie City je totálne choré, teraz v zime určite ďalších 70 M za stopéra. A vy ste riadne utratili a to stále potrebujete záložníka a hráča do ofenzivívy. Čiže cca ďalších 120 - 140
r.mrazik
10.09.2019 10:41
#
jj,city jsou docela sileny
a my vlastne s ohledem na vysledky taky

ale stacilo by pustit hrace z lavice ala matu,freda a matice a spadneme o 130 micu niz
ajouki
10.09.2019 11:22
#
Vy hlavně. Úplně stejně tam totiž není zahrnut Lukaku a Sachnéz, což je dalších 100 míčů, které jste vyhodili oknem (ve financích jsou, ale samotní hráči ani žádná jejich náhrada vám letos nepomůžou).

Důvod u City je, že každý jejich hráč má nadprůměrný finanční dopad. Prakticky se nesnaží dělat žádné bargain nákupy (snad jen Zinchcenko?), ale vždy kvalitu za odpovídající cenu. V dlouhodobém měřítku se jim to způměruje, kdy mají lehce přeplacené hráče (Mahréz, Otamendi), ale i hráče jako Sterling, Sané, Bernardo, které zpětně koupili výhodně. A mají hráče s dlouhodobým přínosem jako Aguero, Fernandinho nebo David Silva. U jiných klubů se stihlo protočit několik hráčů, kdežto City v nich mají stálice (pro příklad není třeba chodit daleko, sám si vypsal vaše lavičkové hráče).

Dobrý ukazatel by byl poměr mezi utracenou částkou a mezi aktuální hodnotou kádru. A dle TM jde i dohledat.
United: €751m a hodnota €717m (-5 %)
City: €1.014bn a hodnota €1.260bn (+24 %)
Liverpool: €639m a hodnota €1.070bn (+67 %)
Chelsea: €561m a hodnota €775bn (+38 %)
r.mrazik
10.09.2019 11:28
#
na tohle nemam cas ani naladu
ajouki
10.09.2019 11:50
#
Dík. Ona to ani nebyla nabídka k diskuzi, samotný komentář neobsahuje vyjádření názoru. Ber jak to leží, (ne)souhlas není potřeba.
Swarley
10.09.2019 18:12
#
Ty jsi bladeuv bracha?
r.mrazik
10.09.2019 10:40
#
jinak jak ctu ted toho Leadera od Alexe,tak tam jsou super veci ohledne rizeni klubu
a taky,ze to byl klasicky skotak,co se snazil skudlit prachy,i kdyz samozrejme velke obchody udelal
Busby babes
10.09.2019 10:05
#
Jinak jsem si poslechl ten podcast s Keanem a Nevillem a neprislo mi to tak hrozny. Mel tam asi dve odpovedi, ktere byli takove zvlastni, ale jinak mluvil v klidu, vtipkoval, byl v pohode. Neville mu dal nekolikrat za pravdu, ze to video, kvuli kterymu ho SAF vyrazil, nebylo zas tak hrozny. Celkove to byl zajimavej rozhovor.
r.mrazik
10.09.2019 10:17
#
a jak s Alexem od te doby nepromluvil a nikdy s nim mluvit nebude (ani s ohledem na zdravi),dokud se mu neomluvi...jouda
Busby babes
10.09.2019 10:23
#
no, to je presne to, co jsem myslel, ze na tom konci bylo divny. ale oni jsou holt takovi. Oba tvrdohlavi jak mezci.
r.mrazik
10.09.2019 10:38
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.