Real Madrid na několik týdnů přišel o zraněného Rodrígueze

27.08.2019 09:54 - Aktuality
James Rodríguez (© realmadrid.com)
 
Realu Madrid bude několik týdnů chybět záložník James Rodríguez. Kolumbijský reprezentant si v nedělním ligovém duelu s Valladolidem (1:1) poranil lýtko. Španělský celek o tom informoval na svých internetových stránkách.

Rodríguez, který při remíze 1:1 v sestavě nahradil vykartovaného Luku Modriče, přijde v nejlepším případě o nadcházející zápas s Villarrealem a mimo hru bude i během blížící se reprezentační přestávky, v níž se Kolumbie utká s Brazílií a Venezuelou.

Realu se navíc rozrostla již poměrně zaplněná marodka. Kvůli zranění nemůžou hrát Marco Asensio, Rodrygo Goes, Brahim Díaz a mimo hru je i hvězdný záložník Eden Hazard, který do madridského celku přišel v létě za 100 milionů eur z Chelsea.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5186
Komentáře (258 / 0 nových)
REPLIKATOR
27.08.2019 09:55
#
Real ho zničil
technecium
27.08.2019 10:00
#
Ndombele18
27.08.2019 10:46
#
Zidane
Mates28
27.08.2019 10:05
#
Má Bayern pořád v sobě
Ndombele18
27.08.2019 10:46
#
messinhovic
27.08.2019 10:31
#
rakitic a vidal mozna na odchodu
rafinhu bych nechal
neymara v FCB nechceme
dembouz me sere ale kam s nim?
blaugrana
27.08.2019 10:37
#
Dembuz s Rakiticom za neymara a rafa ostat
technecium
27.08.2019 10:58
#
patas92
27.08.2019 10:59
#
celeb
27.08.2019 15:44
#
velmi pravdepodobne. 3. faza jednania s PSG bezi, sejkovia chcu Dembeleho a Semeda + 100mega. Semeda im dat nemozme (ich snaha oslabit nas?). Ale vyzera to tak, ze Ivan pojde prec a najvacsi zaujemci su prave PSG a Juve.
Ja by som im namiesto Semeda kludne dal radsej Roberta ('zahra' aj beka). Rafinhu nechat, dufat, ze sa Couts v Bayerne uchyti a potom sa ho zbavit aj s jeho nechutnym platom.
Neymar Griezman Luis - jeden z nich bude musiet sediet, predpokladam, ze Messi bude hrat vzdy (ked bude fit). Perez snad dostane cez 1300 minut, uvidime. Ansu ... - bud zaziari v dalsich par zapasoch (kym nedojde Neymar), alebo B-tim/hostovacka. Aj ked neviem, ci niekto moze zobrat na hostovacku takeho mladeho chalana.
blaugrana
27.08.2019 10:37
#
a vidal do interu za 25
pantondavo
27.08.2019 11:37
#
Co to sem cpeš? Je to snad sekce Katalánský cirkus?
technecium
27.08.2019 11:38
#
Pardon, už jsem zaregistroval, že jsme v Madridský žumpě. Jdem jinam
pantondavo
27.08.2019 14:54
#
V pořádku, pokračujte
Ndombele18
27.08.2019 10:47
#
Hrač ktorý nedokazal ani polovicu s toho na čo mal talent
pantondavo
27.08.2019 11:38
#
Přesně, jen jeden hezkej gól na MS
SpecialOne
27.08.2019 10:50
#
Proti tomu Valladolidu o víkendu s Jamesem a Balem v sestavě hráli příšerně, nevím, jestli to Eddie zachrání.
CHONG
27.08.2019 11:06
#
No jo no, ty naše primadonky (nemyslím konkrétně Jamese) nechtěli příchod Vidala a tohle je výsledek, 9 zranění za 47 dní (čísla podle Marcy)
zidane78
27.08.2019 11:09
#
Smrdi to pruserom,co budu robit ked zacne LM.
technecium
27.08.2019 11:37
#
Kdo je Vidal?
CHONG
27.08.2019 11:42
#
Kondiční trenér Getafe
Ed_Hazard
27.08.2019 11:46
#
Ak je pravda to co sa pisalo, tak nech idu do prdele fakt. Mohli sme mat kondicne treningy na spickovej urovni so spickovymi technologiami a takymyto zraneniam s lahkostou predchadzat. Ale to nie, este by na tie primadonky boli kladene nejake extra poziadavky a co potom..
kaja900
27.08.2019 11:43
#
Nechápu jak je tohle mozny, snad po kazdym odehranym zapase nějaký svalovy zranění měli by to nějak začít řešit konečně a ne že si zvyknem hrat v oslabený sestavě pořád
brou8
27.08.2019 12:37
#
Mne to celkovo príde, že tá najvplyvnejšia časť kabíny podľahla dojmu, že hráči v Reale Madrid nepotrebujú trénerov taktikov, nepotrebujú systém, jediné čo je potrebné je dobrá atmosféra v kabíne. Hovorilo sa o tom už aj v súvislosti s odchodom Lopeho a následným potenciálnym príchodom Conteho, kde to tuším aj neskôr Ramos v nejakom rozhovore komentoval slovami, že Real Madrid nepotrebuje trénera taktika.
vilp
27.08.2019 11:11
#
@gerardromero

OJO! Nasser Al-Khelaïfi estará presente con Leonardo en la CUMBRE por Neymar con el Barça.
Baronne
27.08.2019 11:35
#
Nepsals před chvílí že bude jednat s Realem dnes?
vilp
27.08.2019 11:43
#
Ne.
krisa
27.08.2019 11:54
#
moje španělština není ideální ale vidím tam: Vyserte si oko! vzkázala stará Al-Khelafiho po Leonardovi do Barcelony, ohledně přestupu Neymara.
Klokanomet
27.08.2019 14:19
#
zlatan-legend
27.08.2019 12:18
#
ježiš nemachruj tady s cizim jazykem, ještě když si to hodíš do trenslejtru, a příště to radši přelož..ne každej umí přečíst ten rozsypanej čaj
technecium
27.08.2019 12:31
#
unoboss
27.08.2019 12:51
#
Souhlasím angličtina se dá ještě pochopit, ale ty ostatní aspoň přeložit, než to vložím.
smazaný uživatel
27.08.2019 12:57
#
RAC1: Nasser Al-Khelaïfi, present at the PSG - Barça by Neymar summit!

https://www.sport.es/es/noticias/barca/rac1-nasser-khelaifi-presente-cumbre-psg-barca-por-neymar-7607997
Majk91
27.08.2019 13:07
#
vilp
27.08.2019 13:17
#
Tak to nečti, když s tím máš problém.
zlatan-legend
27.08.2019 13:22
#
Neboj se, to nikdo nečte
jiri - fcb
27.08.2019 13:31
#
já jo
Kixi Syhimour
27.08.2019 13:19
#
Barcelona kupuje Oja?
krisa
27.08.2019 11:26
#
se s těmi zraněními předhánějí s Barcelonou jako Škopkovi a Konopníkovi
The Krupy
27.08.2019 11:32
#
Zase repre pauza
Godbless
27.08.2019 11:50
#
Visca el barca
27.08.2019 13:25
#
Romero tvrdí, že je hotovo
Ndombele18
27.08.2019 13:33
#
Co je hotové?
jiri - fcb
27.08.2019 13:36
#
MSN znovu spolu.

Ode dneška to teda už asi bude MSGN. Tohle může dopadnout všelijak.
vilp
27.08.2019 13:38
#
Akorát od Romera zatím nikde nic, jen na fake účtech.
vilp
27.08.2019 14:02
#
Teď píšou na Cope, že dohoda furt nic, ale prý je na dobré cestě. To už začíná smrdět.
Visca el barca
27.08.2019 14:04
#
tam bude zahrnut bohužel Dembouz. PSG si ho tma protlačí
Majk91
27.08.2019 15:15
#
Keď tam bude zahrnutý Dembouz, tak je to v prvom rade jeho chyba. Dali mu už niekoľko šancí a stále sklamal. Nevidno u neho žiaden progres (či v správaní alebo v hernom prejave). A to že si privodil vážne zranenie kvôli jeho ľahostajnosti je len čerešnička na torte. Ak by ho nahradil Neymar, tak by som sa vôbec nehneval a to som sa Dembeleho stale zastaval.
Hristo Stoichkov
27.08.2019 14:16
#
Na tom už se shoduje několik zdrojů.
valloire
27.08.2019 21:23
#
který ale celý léto předkládají protichůdný zprávy
el Principito
27.08.2019 21:27
#
ty budeš hodně zklamanej, až se Ney vrátí do Barcy, co?
valloire
27.08.2019 21:56
#
ne, budu se smát
el Principito
27.08.2019 22:03
#
ale hovno ... bude tě to srát, přiznej si to
valloire
27.08.2019 22:20
#
ne nebude
el Principito
27.08.2019 22:26
#
valloire
27.08.2019 22:50
#
co se gebíš
el Principito
27.08.2019 23:03
#
protože kecáš, miluješ Brazilce a Neymara bys chtěl v Mordoru, jenže on je chytrej a nechce tam
valloire
28.08.2019 10:02
#
Já nikdy nelžu . Neymar je suverénně nejhorší a nejdebilnější brazilská superhvězda svý generace a když ho srovnám s hráči, jenž jsem zažil, tedy s Rivelinem, Zicem, Socratesem, Romáriem, Ronaldem, Ronaldinhem, tak se mi chce blejt. Už věříš?
el Principito
28.08.2019 19:36
#
nevěřím ...
valloire
28.08.2019 21:07
#
neser.... já jsem zcela důvěryhodná osoba
Visca el barca
27.08.2019 14:02
#
Pravda moje blbost. Každopádně mi to dnes přijde dost reálné.
Kily
27.08.2019 13:38
#
ještě by to mohla zhatit zdravotní prohlídka a na poslední chvíli ho pak koupit Real, aby to bylo dokonalé
Ndombele18
27.08.2019 13:43
#
tak ono sa to stalo nevie niekto cenu ?
technecium
27.08.2019 14:13
#
Nevěřím, že budou případně hrát všichni čtyři najednou. To už z logiky věci nemůže fungovat.
Baronne
27.08.2019 14:17
#
Což bude ten největší průser, pokud budou všichni zdraví...
patas92
27.08.2019 14:18
#
Anebo se budou točít? Zápasů je hodně a Messi se Suarezem nejsou nejmladší.
Baronne
27.08.2019 14:20
#
Přijde mi to prostě zbytečný, a navíc úplně ujetý, že toho sráče fakt chcem zpátky..
XaviSimonsFCB
27.08.2019 15:09
#
Suarez není zdravý i když je zdravý. Bude sedět.
PP
27.08.2019 14:25
#
Messi bude střídat..
Ed_Hazard
27.08.2019 14:58
#
....svojich spoluhráčov okolo seba na ihrisku Uplne vidím ako bude počas zápasu ukazovať - ideš dole Tónko a ty sa nesmej Luisito, ty pôjdeš o 10 minút.
technecium
27.08.2019 15:00
#
Tys měl k obědu vtipnou kaši že?
Ed_Hazard
27.08.2019 15:02
#
Sójové kocky a bulgur.
technecium
27.08.2019 15:04
#
Camaro
27.08.2019 16:46
#
tohle jedině reálně Barcu může zastavit. Messi jako kapitán-tréner je nejhorší možnost pro svůj tým. Argentina trpí už dlouhodobě, loni jak Messi vzal pásku, tak už se to taky začalo projevovat.
Generalní Gladiator
27.08.2019 16:57
#
Dobrá sračka
Shot2
27.08.2019 22:25
#
technecium
27.08.2019 14:08
#
To snad neeeee
Godwinson
27.08.2019 14:34
#
Jako je to prdel. Co se týče nabídek, tak je podle všeho všechno pro PSG nepřijatelný, ale tak nějak se všeobecně čím dál víc píše, že se to blíží k úspěšnému konci
unoboss
27.08.2019 13:57
#
Jak seriózni zdroj je Marcelo Bechler? Podle něj už Neymara ohlásí dneska.
Baronne
27.08.2019 14:17
#
Běžte s nim doprdele . To ho fakt někdo z nás chce zpátky?
Klokanomet
27.08.2019 14:20
#
Miguel19
27.08.2019 14:47
#
Já jo. Vsadil jsem na Barcu ve výhru v LM..s takovým kádrem by to byla mega ostuda nevyhrát.
pantondavo
27.08.2019 14:55
#
Takže o kolik přijdeš tentokrát?
technecium
27.08.2019 14:59
#
Miguel19
27.08.2019 15:08
#
asi jenom 850
Baronne
27.08.2019 14:55
#
Jakej byl kurz?
Miguel19
27.08.2019 15:08
#
6,5
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:00
#
Dle kanceláří jsou ale největší favoriti City, ne?
pantondavo
27.08.2019 15:07
#
Ti se z toho klasicky zas poserou, věřil bych jim max ve finále, ale na dvojzápas ne.

Letos fakt nevim, ale jestli dojde Neymar do cirkusu, tak asi barca je největší favorit, Liverpool ten šťastnej bizár zopakuje jen hodně těžko, Real může být černej kůň a ostatní nestojí za výraznou zmínku.
Godwinson
27.08.2019 15:11
#
Jak už je tu napsáno, LM je vždycky o štěstí. Takže zmínka k Liverpoolu je dost mimo.
pantondavo
27.08.2019 15:46
#
No je a není, ne každej má tolik kštěstí (když to tak chcete nazývat) jako Real.
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:24
#
Šťastný bizár ? 2x ve finále za sebou to docela vyvrací
pantondavo
27.08.2019 15:45
#
No pokud je o štěstí vyhrát 4x LM za 5 let, tak ty dvě finále Liverpoolu jsou výhra v loterii

Já to neberu jen přes štěstí, jako alibističtí katalánci, ale přece jen letos to bylo o využití naprostýho selhání soupeře (BARCELONA), to se taky nestává furt. Loňskou cestu si moc nepamatuju, ale jako ok, do TOP 5 favoritů asi jo, zatím to neevypadá, že se něco zhoršilo, spíš uvidíme, zda to neomezí šířka kádru a zranění.
technecium
27.08.2019 15:46
#
Loni měli směšný soupeře
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:48
#
Jo, letošní největšího favorita, tým, co vás vyřadil a ve finále nejúspěšnější klub v historii LM
pantondavo
27.08.2019 15:50
#
To píšeš o jakým týmu?
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:53
#
jak o jakým týmu

Jako, chápu, že cesta Porto - Manchester City - Řím - Real Madrid, není z nejtěžších, nicméně zase to není radno podceňovat.
pantondavo
27.08.2019 15:55
#
No reagoval si na směšný soupeře tím, že jste měli "letošní největšího favorita, tým, co vás vyřadil a ve finále nejúspěšnější klub v historii LM" a Real to není, tak nechápu.
pantondavo
27.08.2019 15:56
#
Už chápu, že jsou to asi tři týmy a ne jeden, zarazil mě ten letošní favorit, protože to City fakt nejsou.
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:57
#
Tak to píšu, kvůli těm sázkovým kancelářím, které jsem zmínilo kousek nahoře, myslil jsem, že to bude pochopitelná asociace.
pantondavo
27.08.2019 16:08
#
Jasný, mně to je splynulo jaok popis jednoho týmu a to nedávalo smysl.
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:48
#
Ale šťastný bizár je opravu scestný
pantondavo
27.08.2019 15:52
#
No krom Bayernu tam žádnej soupeř nebyl a pak to epický selhání barcy, pokud tohle není šťastná cestička do finále, který mohlo bejt klidně kontumačně, tak nevim.
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:56
#
Tak krom Bayernu . Skupina jedna ze dvou nejtěžších, Porto ok, mistři Španělska a nakonec překvapení z Londýna, což teda taky není slabý tým. Bylo u toho samozřejmě i štěstí, ale nazývat to tvou terminologií se mi nezdá trefné. To bych spíš přirovnal ke předloňsku tam to bylo hlavně o štěstí.
pantondavo
27.08.2019 16:07
#
Já LM neberu jako soutěžo štěstí, to jen kluci z barcy, aby se měli na co vymlouvat, spíš mě pořád bije do očí to vyřazení barcy (skvělej výkon Live a otřesnej barcy, navíc tam od Messiho bylo pár gólovek, něco tam spadnout, tak je konec), byť teda jsem u toho skoro brečel štěstím
Kixi Syhimour
27.08.2019 16:11
#
Jo, chápu.

Jako předloni to podle mě bylo o dost z větší části o štěstí než-li loni. Los byl docela přívětivý (jako taková skupina byla opravdu darem) a bylo zde nemalé množství sporných verdiktů pro nás.

Loni si myslím, že to bylo z větší části fakt výkony. Mě překvapil náš výkon (on ani na Camp Nou nebyl vyloženě špatný), ale absolutně jsem nevěřil tomu, že Barcelona se z těch chyb nepoučila, to jsem viděl dost nereálně, ale jsem dost rád jak se to vyvrbilo
pantondavo
27.08.2019 16:35
#
Jo, mně to vykouzlí úsměv vždycky když si na to vzpomenu
Muffi
27.08.2019 23:38
#
prostě jste se totálně zesrali třetí rok po sobě. Co na tom kurva nechápeš?
pantondavo
28.08.2019 00:00
#
pantondavo
27.08.2019 15:52
#
Jinak teda rozdělil bych to - štěstí = Liverpool, bizár = Barca, dohromady šťastnej bizár
technecium
27.08.2019 15:01
#
Výhra v LM není o kádru, ale o štěstí.
pantondavo
27.08.2019 15:08
#
Ale ne 3x za sebou
technecium
27.08.2019 15:09
#
To je tuplem o štěstí
pantondavo
27.08.2019 15:09
#
valloire
27.08.2019 21:25
#
Miguel19
27.08.2019 15:08
#
Tak snad ho letos budete mít
pantondavo
27.08.2019 14:55
#
Všichni krom fanoušků barcy
Baronne
27.08.2019 14:56
#
Tak hodně z Vás ho u nás taky nechce protože se bojí , a nebo ho chtěj radši v Realu..
pantondavo
27.08.2019 15:09
#
Já se nebojim, bud se zraní, nebo bude Griez lepší.

Každopádně pokud ho koupí za Dembeleho + někoho a ještě 100 mega, tak jsou fakt kriplové
Baronne
27.08.2019 15:14
#
Tak posílení to bude, o tom se nemá cenu ani bavit, momentálně v La Lize asi neběhá nikdo lepší než on kromě Messiho.. Strach z nich půjde velkej, ale i přesto bych se na to vysral..
pantondavo
27.08.2019 15:47
#
Já nevim, Neymar dával poslední výkony někdy loni na MS, pak si nevybavuju žádnou extraklasu, když přihlídneme k tomu, že hraje okresní přebor ve Francii.

Tuhle sezonu může být lepší řada hráčů, právě třeba Griez, klidně i Suarez, Hazard, ten puberťák z Atletika a možná i další.
Generalní Gladiator
27.08.2019 15:59
#
Messi z něho udělá zase to dělo co byl, to piš woe.
pantondavo
27.08.2019 16:08
#
OK, bae
Baronne
27.08.2019 16:43
#
Tak je to taky tim že neni vůbec na očích v tom okresnim přeboru jak řikáš , uvidíme no, já si myslim, že by tady zase byl dělo.. Ale nechci ho
Anacron
27.08.2019 15:44
#
Nevím jestli se někdo bojí. Maximálně Peréz Tak jako tak máme o dost horší kádr takže je to úplně jedno. A v Realu ho chce akorát Mateo.
technecium
27.08.2019 15:46
#
A já
Ed_Hazard
27.08.2019 14:55
#
XaviSimonsFCB
27.08.2019 15:11
#
Bude to fakt posila. Na levo nemáme nikoho. Dembos už asi lepší nebude.
technecium
27.08.2019 15:28
#
Ale budem za dementy.

Odešel Neymar. +222M €. Jako náhrada přišli Dembele s Coutinhem -250M €. Teď pošleme Coutinha na hostování a Dembeleho s -100M za Neymara. Výsledek? Net Spend -130M a v týmu o dva roky starší skleněnější Neymar.
vilp
27.08.2019 15:37
#
Dembélé tam prý nechce.
ADM
27.08.2019 15:47
#
A kde bude hrat u nas? RB? Nikde inde neni miesto
Kixi Syhimour
27.08.2019 15:50
#
U-23
patas92
27.08.2019 16:28
#
Barcelona má svůj Rocket League tým. Fortnite to sice není, ale tipuju, že se to Dembele naučí spíš, než fotbal.
Baronne
27.08.2019 16:43
#
Vole
Majkl1893
27.08.2019 15:50
#
ADM
27.08.2019 16:08
#
Pre menej zainteresovanych, jednalo sa o prispevok s tymto znenim...

We know everything that happened to @neymarir. His departure from @fcbarcelona was wrong he should never have left one of the biggest clubs in the world. But he is eager to come back and assume what he has done. Let the @fcbarcelona president and everyone on the board not let @neymarjr go to another club. I hope it gets resolved with @psg and he can get back to where he should never have left. Visca Barça
misinho7
27.08.2019 16:05
#
Oni fakt toho Neymara ziskaju Bud sa Floro najebe a skusi este Pogbu alebo neviem. Jeho brat stale toci o tom ako by sa nam Pogba zisiel atd. A ked nie tak som zvedavy na sezonu .. Hazard vs Messi, Neymar, Griezman, Suarez
Anacron
27.08.2019 16:23
#
Big Benz si s tou čtyřkou vytře prdel.
SIRBRANIKE
27.08.2019 17:32
#
Allianz_Arena
27.08.2019 16:24
#
A titul pro Atletico.
Ed_Hazard
27.08.2019 16:52
#
Le Gunner
27.08.2019 17:05
#
Velmi to tím letos smrdí.
Baronne
27.08.2019 16:44
#
Myslíš že by Vás Pogba posunul? Já o tom teda přesvědčenej nejsem..
Camaro
27.08.2019 16:48
#
Real může posunout jedině Neymar, Mbappé nebo Salah.
Baronne
27.08.2019 17:00
#
Tak oni potřebujou obměnit i tu zálohu, posunulo by jí víc hráčů, třeba takovej Kanté by byl podle mě lepší než Pogba..
Camaro
27.08.2019 17:07
#
jj, tam by chtělo taky velkou čístku. Modrič, Casemiro dlouhodobě na Real nemají. Takže Kanté, Pogba, fajn by byl i ve formě hrající Coutinho.
Klokanomet
27.08.2019 17:24
#
Nejlepší hráč na světě nemá na Real?
Camaro
27.08.2019 17:33
#
je to sice paradox, ale ne nemá.
ADM
27.08.2019 17:09
#
Sterling, Bernardo Silva, Griezmann
Kixi Syhimour
27.08.2019 17:12
#
Byl bych zvědav na Sterlinga ve Španělsku.
messinhovic
27.08.2019 17:21
#
Rakitic, Roberto, Vidal, cOutinho
technecium
27.08.2019 17:14
#
Já si myslím, že Pogba je pro ně nejlepší možná posila. Hráč, který zvládá hrát na obrovském prostoru je přesně to, co oni potřebují.
Ed_Hazard
27.08.2019 16:54
#
Hazard, Benzema, James, Bale

Inak, Tipujem že Bale dá v tejto sezóne 25+ gólov a James skončí na číslach cca 15+15
Anacron
27.08.2019 17:19
#
Ten dá maximálně 25+ nad par.
Leo Rekordman
27.08.2019 20:33
#
Kluivert9
27.08.2019 20:55
#
Camaro
27.08.2019 16:40
#
tak to bylo fakt hustý. Neymar, Griezmann a Messi. Z lavky pak hladový Suarez. Smrtící. Sice čtyři extrémně nesympatičtí borci, ale na to sere pes. To bude válec.
Ndombele18
27.08.2019 17:33
#
smazaný uživatel
27.08.2019 16:53
#
The 'summit' by Neymar ends without agreement!
Klokanomet
27.08.2019 16:59
#
Všichni jste se opět nachytali
BarcaGOAT
27.08.2019 17:05
#
Zdroj? Len či sa tomu dá veriť.
vilp
27.08.2019 17:07
#
Le Parisien, všichni to přebírají odtam.
Visca el barca
27.08.2019 17:07
#
To je komedie
Ed_Hazard
27.08.2019 17:24
#
Toto bude dlhý týždeň. Najdlhší v dejinách všetkých týždňov.
technecium
27.08.2019 17:13
#
patas92
27.08.2019 17:16
#
Jenom pro dnešek ale.
CHONG
27.08.2019 17:22
#
Ne, že bych měl Barcelonu nějak v oblibě, spíše naopak, ale je smutné vidět, jak se takový velkoklub ztrapňuje kvůli jednomu debílkovi
Generalní Gladiator
27.08.2019 17:22
#
patas92
27.08.2019 17:28
#
BarcaGOAT
27.08.2019 17:27
#
V čom sa Barca ztrápňuje? Snáď nie tým, že chce mať fakt kvalitný tím. Čisto náhodou ho nechce aj Real? Potom sa musí strápňovať aj on, nie?
technecium
27.08.2019 17:32
#
Ty bys taky nevzal zpátku po dvou letech holku, která by tě opustila pro nějakýho dementa, kterýho znáš od střední.
LAM
27.08.2019 17:34
#
Je víc možností.Třeba jen na píchání.
technecium
27.08.2019 17:40
#
A proč by to sebevědomý člověk dělal? Dávno má přece už jinou.
Camaro
27.08.2019 17:35
#
to je pěkně blbý příměr.
CHONG
27.08.2019 17:41
#
Maníka, který od nich utekl (a dost blbě si to načasoval), žaloval je o prachy, je problémový a množí se u něj zranění, teď div neprosí na kolenou, aby se k nim vrátil a ještě za něj slibují ropákům modré z nebe, hrdost level nula.
BarcaGOAT
27.08.2019 17:52
#
Netreba mu brať za zlé, že chcel skúsiť vyjsť z Messiho tieňa. Chlapec to nedomyslel a zistil, kde mu bolo dobre. Ta žaloba zase na druhú stranu bola obrovská chyby, ktorá je asi zo všetkého čo urobil najhoršia. Zranenia by sa mu mali už vyhýbať ak skončia tie jeho cesty na karnevaly do Brazílie a taktiež ak si znova zažne užívať hru.
technecium
27.08.2019 17:31
#
Camaro
27.08.2019 17:35
#
ale tohle je business, ne nějaká soutěž morálky. Neymar je pořád jen jeden, takového hráče chtějí všechny týmy světa včetně Realu.
technecium
27.08.2019 17:38
#
A proč by ho někdo měl potřebovat? Je věčně zraněnej, náladovej, fotbalu se věnuje míň než by měl. Jednou bude viděn jako promrhaný talent.
patas92
27.08.2019 17:39
#
"A proč by ho někdo měl potřebovat?" dál nemá cenu číst
technecium
27.08.2019 17:40
#
My ho rozhodně nepotřebujem.
Klokanomet
27.08.2019 17:42
#
Pro mě se proti PSG poprvé ukázal jako hráč, který je schopný opravdu velkých věcí. Otázks ale je, zda by na to dokázal navázat. Navíc pod vlivem jeho jména hodně lidí zapomíná, že ani u nás to nebyla vždycky sláva, hlavně ve venkovních ligových zápasech, kde mu očividně chyběla motivace. Pokud by Dembélé jel jako první tři měsíce minulé sezony, tak by ho podle mě byl schopný nahradit. Fakt škoda, že je tak skleněný
technecium
27.08.2019 17:44
#
BarcaGOAT
27.08.2019 17:47
#
Sklenený svojou chybou a nezodpovednosťou. Ak by Dembele viac času trávil futbalom a menej s tými jeho kamarátmi a nočným životom, tak by bol už dnes niekde inde.
Klokanomet
27.08.2019 17:51
#
Částečně určitě jo, ale klub se tomu věnoval, najali mu kuchaře a kdoví koho ještě a stejně to na ty jeho svalové pičoviny nepomohlo. Těžko soudit, všechno víme jenom z médií.
BarcaGOAT
27.08.2019 17:58
#
Veď aj ten jeho kuchár povedal, že aj tak nech mu on povie hocičo, tak Dembele si je čo len chce. Svojou chybou a nezodpovednosťou je tam kde je.
Camaro
27.08.2019 17:43
#
tak zaprvé 27 let, v PSG měl velice dobré statistiky, i když hrál na půl plynu, když se mu chtělo byl nejlepší. Pořád je to dle mého nejlepší driblér na světě, čili je to krasné doplnění mozaiky vašeho útoku.
technecium
27.08.2019 17:44
#
Není to nejlepší driblér na světě. Máme Messiho. Dalšího driblera nepotřebujem. Potřebujem hráče s náběhy. To on dřív uměl, pak mu to ego nedovolovalo hrát a zbytečně předržoval míče.
Camaro
27.08.2019 17:51
#
nebudu se tady s tebou dohadovat, Neymar je dle mého lepsí driblér než Messi. Nikomu názor nenutím.
technecium
27.08.2019 18:49
#
Tak to máš špatný názor
valloire
27.08.2019 22:50
#
ne nemá
ADM
27.08.2019 22:39
#
Atlético de Madrid
27.08.2019 23:23
#
Vzdyt fanousci PSG pisou, ze kdyz je zdravy, je to nejlepsi hrac ve Francii...
patas92
27.08.2019 17:38
#
CHONG
27.08.2019 17:45
#
Nejde o morálku, spíš o hrdost, kterou by klub jako Barcelona měl mít, zvláště pak v momentě, kdy Neymara akutně nepotřebuje.
Camaro
27.08.2019 17:53
#
který klub má hrdost? Vždyť i Cris odcházel zadními dveřmi. Neznám takový klub z těch opravdu velkých.
CHONG
27.08.2019 18:00
#
Co má Crisův odchod společného s hrdostí klubu? Real má taky svoje mouchy (třeba zrovna to chování k legendám), ale chtít přivést zpátky někoho jako je Neymar, to je pro mě over the top.
Camaro
27.08.2019 18:34
#
no, jen že Real taky žádnou hrdost nemá. Takže chtít to od Barcy je pokrytecké. Nic víc.
CHONG
27.08.2019 18:52
#
Real nevodí zpátky hráče, kteří ho žalují o prachy a netvrdí o sobě, že je víc než klub
Majk91
27.08.2019 17:49
#
Gazdo
27.08.2019 21:50
#
jiri - fcb
27.08.2019 23:05
#
kašpare pozersky
CHONG
27.08.2019 23:10
#
Tak z toho už se nevzpamatuju
valloire
28.08.2019 10:04
#
Jirka dokáže zasadit tvrdou ránu.
technecium
28.08.2019 12:00
#
Kdežto ty ne, protože už jseš starej
valloire
28.08.2019 12:55
#
na takový cucáky stačim furt
technecium
28.08.2019 13:25
#
nestačíš už ani na Tatry natož na mě
valloire
28.08.2019 13:29
#
Tatry jsou mi malý. Čekáme na Havran. Tam bys nikdy netrefil ty lemple z Albánie.
technecium
28.08.2019 13:32
#
Havran je v Albánských měřítkách jenom kopeček. My mladý borci máme rádi pořádný výzvy.
valloire
28.08.2019 15:02
#
To sice jo, jenže je zakázanej, neznačenej a vy mladí borci s technologiema za zadkem se tu ani neprdnete. Prostě bys to nenašel.
Klokanomet
27.08.2019 17:32
#
Musím se smát, jak všichni vyhazují Dembélého. I přes tuny zranění a disciplinární prohřešky toho předvedl tak dvakrat víc než Coutinho, navic když mu to jde, tak se na něj narozdíl od Brazilce skvěle dívá. Přesto se hromada lidí do posledni chvíle Coutinha zastávala, přestože pohrdá fanoušky na domácím stadionu, což je pro mě horší, než kdyby došel pozdě na trénink desetkrát za sebou. Navíc mluvíme o údajně hotovém hráči vs. talentu. Holt každému se měří jinak
Generalní Gladiator
27.08.2019 17:33
#
Pleteš se klokane
BarcaGOAT
27.08.2019 17:43
#
Dlho som bol zástancom Dembeleho, ale to sa už proste nedá. On mal už toľko šancí. Možno ukázal viac ako Coutinho, ale stále to nestačí. Nestačí dať pár gólov a asistencií a potom sa zraniť kvôli niečomu tak primitívnemu, že si nezašiel po zápase skontrolovať nohu, keď tam cítil bolesti. Dembele je presne skvelý príklad na to, že len talent nestačí a je nutné k tomu talentu ešte prihodiť hodiny driny a myslieť na futbal 24 hodín denne. To si Dembele neuvedomuje, on je proste veľmi náladový hráč a prezývka večné decko by mu nebola cudzia.
blaugrana
27.08.2019 18:12
#
Dembele mal par zableskov oproti xy negativam a nevyzera to, ze by sa to malo zmenit. Hrat fortnite, mat pici a brat 20 mega? Ja dufam, ze ho zakomponuju do vymeny.
Messiáš
27.08.2019 20:12
#
A kolik času a sezón má teda dostat? Dembele se na Coutinhův začátek rozhodně nechytal a to i když hrál kolikrát přes nohu, ani začátek loňské sezóny nebyl marný, spíš kontrastoval s najednou znovuzrozenym Dembouzem a čekalo se více. Vše vyvrcholilo Coutsovym zraněním a už se do toho nedostal. Nebylo pro něj místo a je v pořádku, že šel štěstí zkoušet jinam, ale trpělivosti s ním nikdo dvakrát neměl a já nechápu, proč by ji měl mít člověk s takhle neprofesionalnim spratkem, který v klíčové fázi nedá gól do prakticky prázdné branky. Nevyhazuji jej, má talent, ale už mi jednak nepřijde svým talentem výjimečný a jak říkáš ty, neměří se všem stejně ani náhodou
BarcaGOAT
27.08.2019 22:22
#
To, že vtedy nedorazil na konci zápasu Liverpool, no proste také veci sa stávajú. Pred tým zápasom bol fakt dlho zranený, takže toto sa ešte dá pochopiť. Navyše mal aj svetlé chvíľky ako to, že nám minulý rok vyhral Superpohár, alebo zabezpečil remízu s Atletikom gólom v 90. minúte. Problém s ním je v jeho nezodpovednosti, neprofesionalite. Taktiež hlavný rozdiel medzi ním a Neymarom je vo finálnej fáze. Ney proste vie kedy už je lepšie vystriedať kľučky za strelu, alebo prihrávku.
Messiáš
28.08.2019 09:30
#
Jasně, že se takové věci stávají, nicméně je poměrně smutné, když se to stane v pomalu nejdůležitejším zápase sezóny to jednak a druhak si nedokážu představit jakej hejt by se tu snesl, kdyby se to stalo Coutinhovi. Co chci říct je, že Dembouz byl chráněnej dlouho, občqas předvedl velice hezký výkon a dost často se mu tím omluvilo leccos ostatního. Ať neargumentuji jen Coutsem, tak se stačí třeba podívat teď na Sergi Roberta, který měl parádní zápas proti Betisu, ale je mi jasné, že při preview dalšího kola se najdou tací, kteří budou nadávat, když jej Valverde dá do základu. Zdůraznuji, že Ousmana nevyhazuji a budu rád, když zůstane, začne makat a prokáže svůj talent, ale času měl už habaděj a status nepostradatelného/nevyměnitelného hráče si momentálně nezaslouží
LAM
27.08.2019 17:33
#
Příchod Neymara půjde jenom přes to že opravdu odejde Dembele.V takovym případě Messi,Griez,Suarez a Neymar na 3 posty prostě není nic strašnýho a všichni budou hrát dostatek.Navíc se mluví že příští léto odejde Suarez a zbylo by to trio s Perezem anebo Fatim na lávce což by byl ideál.

Je ale otázka jestli je ten přestup fakt reálnej nebo jenom novináři namají co dělat.
Godwinson
27.08.2019 17:43
#
Le Parisien tuším psali, že Dembelé do Paříže nechce. Zároveň, že PSG chce prachy hned, takže ta aktuální nabídka 170 hostování se splatností někdy 2021, to je asi taky nenadchne. Uvidíme
smazaný uživatel
27.08.2019 19:08
#
Visca el barca
27.08.2019 19:20
#
Jácteda všude čtu, že do 48 hodin je hotovo.
Hristo Stoichkov
27.08.2019 19:59
#
Podobná data se jedou neustále. Nejvýstižnější vyjádření je asi od člena vedení Barcy Bordase, který prohlásil, že dohoda mezi kluby zatím není, ale dneska se jí přiblížili. Já to pořád vidím tak, že samotný Neymar má velkou vůli přestoupit, Barca chce prodat a i pro PSG je nejlogičtější volbou se ho zbavit. Nakonec se dohodnou.
Hristo Stoichkov
27.08.2019 20:00
#
Barca ho chce pochopitelně koupit, nikoliv prodat.
Kluivert9
27.08.2019 20:57
#
To až za rok...
XaviSimonsFCB
27.08.2019 20:31
#
To jsem četl už před měsícem.
Mercury
27.08.2019 21:40
#
Ja bych byl v tuto chvili asi nejradsi, kdyby se ho podarilo vymenit za Dembeleho a Rakitice a co nejmensi moznou sumu k tomu. Nechci ho, ale pokud fakt ma prijit, tak at odejdou tito - Semedo v zadnem pripade!
-Carles-
27.08.2019 22:26
#
CHONG
27.08.2019 21:45
#
200. pro úspěšné druhé angažmá Jamese v Realu
LAM
27.08.2019 21:49
#
Zatim to tak nevypadá.

Co ten Bruno Fernandez?Budete ho kupovat za 70?
CHONG
27.08.2019 21:54
#
Pochybuju, čekám ještě poslední zoufalý pokus o Pogbu a pak konec přestupáku. Já bych chtěl Eriksena, ale Pérez a ZZ asi mou představu nesdílejí.
vilp
27.08.2019 21:57
#
Proč chceš Eriksena, když máš Jamese? Nechápu.
CHONG
27.08.2019 22:04
#
Protože to nejsou typologicky úplně stejní hráči, osobně s Jamesem počítám spíš na křídlo...
vilp
27.08.2019 22:06
#
Oba jsou desítky s podobnýma přednostma.
CHONG
27.08.2019 22:14
#
Eriksen je větší dříč a takových nám taky třeba, jak říkám, za mě ideální varianta s Eriksenem v záloze a Jamesem na křídle, ale zřejmě jsem sám voják v poli
valloire
27.08.2019 22:21
#
to seš my chceme Bejka
CHONG
27.08.2019 22:31
#
No vidíš a nepřijde ani jeden
valloire
27.08.2019 22:52
#
jak nepřijde Bejk, vyhlašuju stávku
Jordi Alba
27.08.2019 23:36
#
Píšu si.
Ed_Hazard
27.08.2019 22:51
#
valloire
28.08.2019 10:04
#
Generalní Gladiator
27.08.2019 21:51
#
Neymar se údajně vyjádřil,že k těm špínám nechce, jedině barcelona...Nu tedy za dembouše a raketu vítej synu.
CHONG
27.08.2019 21:55
#
Takže k vám teda chce nebo ne?
el Principito
27.08.2019 22:04
#
neumíš číst? ... ke špínám nechce ... půjde do Barcy
CHONG
27.08.2019 22:05
#
Vždyť jo, je to zmatečné, jednou k vám nechce, podruhé zase chce
el Principito
27.08.2019 22:32
#
ale chce ... neboj
kaja900
27.08.2019 23:02
#
To sice chce, ale barca ze sebe takový šašky neudělá snad
teenz
27.08.2019 22:12
#
Tak co ten Perez, ceka nebo to ma na haku?
vilp
27.08.2019 22:16
#
Ødegaard proti Mallorce naběhal 12,2 km. Jak by se nám v tom týmu chcípáků hodil.
Mateo16
27.08.2019 22:32
#
Ale tie jeho prípravky hruza. Hra Sociedadu je taká že to človek vydrží pozerať tak 30 min.
Anacron
28.08.2019 13:24
#
Pořád lepší než naší hru. To jde vydržet tak 20 minut.
Mateo16
27.08.2019 22:33
#
Kľud PSG snáď pošle FCB so 170 mega do prdele
celeb
27.08.2019 22:44
#
Ti sejkovia su riadne kurvy. Uz chcu len Semeda a vela prachov. Bez odkupu Dembeleho ci Coutinha (to uz je passe) to absolutne nedava zmysel. Co budeme s tymi utocnikmi robit?
Navyse Semedo je konecne v takej forme, ako sme potrebovali. Bez neho tam mame mizerneho Roberta. Semedo ist nemoze a Dembele ist musi (ak prijde Neymar). Snad Bartolo bude v tomto tvrdy a ak sa nedohodneme, tak ok. Ale Semedo ist nemoze a min. 1 utocnika sa musime zbavit.
fenixLFC
28.08.2019 00:56
#
Preco by mali byt kurvy? Lebo chcu za svojho hraca adekvatne odstupne? Ck sa tyka prestupov tak su kurvy dlhodobo v barcelone
celeb
28.08.2019 10:08
#
nejde o peniaze, ale o Semeda, ktoreho nepotrebuju, ale vedia, ze nas by to výrazne oslabilo. Kupovat Neymara je rovnaka blbost, ako tahat za sialene peniaze Coutinha z LFC len preto, ze hrac verejne vyhlasuje, ze chce ist k nam.
messinhovic
28.08.2019 12:10
#
no zas tak vyrazne ne, semedo je sice uz sehranej ale zadnej nadprumer to neni
celeb
28.08.2019 13:19
#
a koho das namiesto neho par dni pred startom sezony? Tragickeho slimaka Roberta, cez ktoreho odcentruje aj vozickar? Vsak on je na bekovi otrasny.
messinhovic
28.08.2019 13:57
#
no co se tyce braneni podle me jeden za 18 a druhej bez 2 za 20..semedo je sice rychlejsi ale vepredu zoufale neefektivni
celeb
28.08.2019 19:30
#
vzadu sa to neda porovnat, Roberto branit nevie, Semedo je ovela lepsi. IMHO aj smerom dopredu (na bekovi). Nehovoriac, ze Roberto je nahovno aj v zalohe, kedze sa pohybuje niekde na urovni utoku a nechava za sebou obrovsku dieru, navyse ani nesprintuje naspat po stratach, zrejme vie, ze pri jeho slimaciom tempe to nedava zmysel. Za mna obrovsky fail, ze tento hrac je este v Barce. Nema zdaleka ani na lavicku.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.