Real by mohl za Hazarda nabídnout Chelsea i Kovačiće

11.04.2019 17:58 - Aktuality
 
Španělský deník Marca považuje letní přestup Edena Hazarda z londýnské Chelsea do Realu Madrid za nevyhnutelný, ovšem důležitou roli může hrát v tomto transferu také Mateo Kovačić. Real by jej údajně mohl zahrnout do přestupu, aby nemusel za Belgičana zaplatit tak vysokou částku.

Chorvatský záložník je momentálně v Chelsea z Madridu na hostování. Blues by sice měli zájem o to, získat jej natrvalo, ovšem opci na přestup v dohodě zakotvenou nemají. Navrch má Chelsea aktuálně pozastavené přestupy na nejbližší dvě okna.

Real je údajně ochotný zaplatit za Hazarda 100 milionů eur. Pokud by ale do obchodu zahrnul Real také Kovačiće, pak by mohl vytáhnout z pokladny až 40 milionů méně.

"Samozřejmě víme, že je tady Kovačić jen na hostování, ale byl bych moc rád, kdyby tady s námi zůstal. Chtěl bych to zkusit," řekl na adresu 24letého Chorvata manažer Chelsea Maurizio Sarri.

Kovačić odehrál za Chelsea zatím 42 zápasů. Do Realu Madrid přišel v roce 2015 za 30 milionů eur z Interu Milán.
Autor: Jiří Fišara / football-espana.net
Počet zobrazení: 6292
Komentáře (205 / 0 nových)
Whitemedia
11.04.2019 18:04
#
"Samozřejmě víme, že je tady Kovačić jen na hostování, ale byl bych moc rád, kdyby tady s námi zůstal. Chtěl bych to zkusit," řekl na adresu 24letého Chorvata manažer Chelsea Maurizio Sarri.

letošní zkoušení nestačilo? Než Kovacice s Higuainem, tak to radši ten ban
XaviSimonsFCB
11.04.2019 18:04
#
Mně ten Hazard do Realu prostě nepasuje.
To není hráč, co po náznaku dotyku hned sebou švihne o zem.
Snad se tam nezkazí.
Fantomasova sestra
11.04.2019 18:07
#
To mi díky tomu celkově nepasuje do španělského fotbalu Chybí mu taková ta lačnost, je to spíš pohodář, co si to užívá, ne někdo jako CR7 nebo Piqué s Ramosem, co by pořád vítězili a udělají pro to cokoliv...
valloire
11.04.2019 19:25
#
Právě proto nejde do Barcelony.
Largo
11.04.2019 19:51
#
To je fakt rozdíl Jako by to Bílej balet nedělal stejně.
pantondavo
11.04.2019 20:15
#
Po odchodu CR tam tolik hereckýho talentu už není. Jen to, co včera předvedl Suarez a Alba stačí na půl sezony Realu.
X-bano-X
11.04.2019 20:24
#
Preto to Asensio skúša na penaltu zápas čo zápas
Ed_Hazard
11.04.2019 20:53
#
X-bano-X
11.04.2019 20:55
#
Ešte povedz že to nie je pravda.
valloire
11.04.2019 21:06
#
XaviSimonsFCB
11.04.2019 21:15
#
Plus VInicius, Marcelo, Casemiro, kapitán kapitánů a další..
pantondavo
11.04.2019 21:16
#
Tak zápas co zápas asi ne, a i kdyby ano, tak na Suareze se prostě nechytá.
X-bano-X
11.04.2019 21:36
#
Netvrdím že sa chytá, veď odohrá tak 1/10 toho čo Suaréz ale posledné zápasy tú penaltu proste skúša neustále.
dextroza_m
12.04.2019 07:13
#
Zase jsme lepší a máme i v tomto ohledu náskok
Dody10
12.04.2019 10:09
#
Tak Suarez si v tomhle jede vlastní ligu, to nemá cenu porovnávat. Ale celkově si hráči Barcelony a Realu nemají co vyčítat.
Largo
11.04.2019 20:46
#
Tak určitě.
technecium
11.04.2019 20:48
#
Asensio, Vinicius, Marcelo, Ramos vůbec nejsou simulantský kundičky k pohledání
pantondavo
11.04.2019 21:15
#
Ano, kundičky možná, ale barca tam má pořádný macatý kundy
technecium
11.04.2019 21:18
#
Alba, Suaréz. Tečka
CHONG
11.04.2019 21:19
#
Gazdo
12.04.2019 06:53
#
Umtiti, bus, a aj to co vidal skusil na toho lingarda nebolo koser
Zenthuras
11.04.2019 21:28
#
Carvajal, Ramos, Marcelo, Odriozola, Nacho, Kroos, Modric, Casemiro, Asensio, Benzema, Bale, Vazquez, Vinicius. Všichni herci světový úrovně. Tolik hereckýho talentu neměla Barcelona dohromady ani v historii.
pantondavo
11.04.2019 21:29
#
Nalož víc!
DrQQ
12.04.2019 07:57
#
Varane.
Zenthuras
11.04.2019 21:23
#
Do Barcelony by se hodil. Tam chodí technici. Do Realu chodí rychlý kopyta, kteří zakopnou o míč a mrsknou sebou o zem.
CHONG
11.04.2019 21:25
#
Máte tam celého jednoho technika
Zenthuras
11.04.2019 21:39
#
Messi, Coutinho, Dembelé, Malcom, Alena, Rafinha, Arthur, Busquets, Alba, Semedo. Nauč se počítat.
CHONG
11.04.2019 21:42
#
Messi, tečka.
Zenthuras
11.04.2019 21:52
#
String[] tečka = { "Coutinho", "Dembelé", "Malcom", "Alena", "Rafinha", "Arthur", "Busquets", "Alba", "Semedo" }
John Obi Mikel
16.04.2019 16:38
#
Tady někdo programuje
Baronne
12.04.2019 10:23
#
Co?
Diego2
12.04.2019 11:08
#
Tak jako vim na koho reagujes a na co Ale tu to nemuzes myslet vazne
pantondavo
11.04.2019 22:29
#
kiciN
11.04.2019 23:25
#
Baronne
12.04.2019 10:23
#
Máte tam v tomhle ohledu úplně stejný špíny jako my.
pantondavo
11.04.2019 20:14
#
FCB je doufám Baník, protože pokud Barca, tak doporučuju vytáhnout hlavu z prdele
Zenthuras
11.04.2019 21:25
#
Dá si do nicku jméno obrovskýho talentu Barcelony, ale zkratka bude Baník.
CHONG
11.04.2019 21:26
#
Třeba je zhulený jako ty.
dextroza_m
12.04.2019 07:14
#
jakože je v pohodě?
pantondavo
11.04.2019 21:26
#
A nemůže bejt jen fanda Xaviho? Doma mu řikaj Simons a fandí baníku pyčo
Zenthuras
11.04.2019 21:41
#
Už si vybavuju nick LionelRonaldoAM
CHONG
11.04.2019 21:42
#
To by odpovídalo tvé inteligenci.
Zenthuras
11.04.2019 21:55
#
Připrav mi nudle. Za hodinku si pro ně skočím.
CHONG
11.04.2019 22:00
#
Těžko, to už budeš mít po večerce.
Zenthuras
11.04.2019 22:23
#
Já kolikrát jsu spát až za svítání.
CHONG
11.04.2019 22:26
#
Hustý
pantondavo
11.04.2019 22:28
#
Ale furt se na svitani divas zpoza klece
valloire
12.04.2019 18:52
#
John Obi Mikel
16.04.2019 16:39
#
Večerka je vždycky v 10
Stepan95
11.04.2019 21:43
#
Tak lepší než MessiGOAT
Zenthuras
11.04.2019 21:47
#
Chybí tam is. Pak by to bylo logicky v pořádku.
pantondavo
11.04.2019 21:57
#
MessiGOATis
Zenthuras
11.04.2019 22:23
#
MessiisGOAT. Vizuálně to ale vypadá blbě.
pantondavo
11.04.2019 22:27
#
Medico
11.04.2019 23:16
#
MissiGOAT, to uz vizualbe vypada lepe ne ?
king23
12.04.2019 11:24
#
pantondavo
11.04.2019 21:58
#
Jo, protoze AM je ceskej klub a Ronaldo prezdivka Dneska jdu na kebab jinam, ty bys mi to dal zas do chleba misto do tortily
Zenthuras
11.04.2019 22:25
#
Přezdívka může být jakákoliv. Já jen poukázal na tu tvoji blbost.
pantondavo
11.04.2019 22:27
#
Poukazal si na ni jeste vetsi blbosti a naprosto nesouvisejicim prirovnanim no
Zenthuras
11.04.2019 22:31
#
Poukázal jsem na tvé nesouvisející přirovnání jiným nesouvisejícím přirovnáním na stejném principu.
pantondavo
11.04.2019 22:37
#
Ne, protoze FCB souvisi s Banikem stejne jako s katalanskym cirkusem a simulantskou akademii, kdezto Messi s Ronaldem a Atleticem ne. Ale chapu, ze pod vlivem mivas problemy s psanym slovem, v pohode, ty oblbovaky v ustavech davaj zabrat normalnim lidem, natoz psychicky narusenym
Zenthuras
11.04.2019 22:48
#
Nedivím se, že jsi v ústavu.
pantondavo
11.04.2019 22:57
#
Ja ne, to ty, brasko
Zenthuras
11.04.2019 23:02
#
Nejsem tvůj bráška, případe.
pantondavo
11.04.2019 23:12
#
To, ze te nasi hodili do ustavu neznamena, ze nejsme rodina. O vikendu si byl v pohode, dokonce sis vzpomnel na to, jak jsem te nechal chvili ridit pred dvema lety v lete
Zenthuras
11.04.2019 23:32
#
Ty seš magor.
pantondavo
11.04.2019 23:37
#
Ne, ty ses
pantondavo
11.04.2019 23:38
#
*kdyz si to nepamatujes
John Obi Mikel
16.04.2019 16:39
#
dextroza_m
12.04.2019 07:15
#
Baník si neber do tlamy <>!
pantondavo
11.04.2019 21:30
#
Kdybych naspal ať rovnou vyndá hlavvu z prdele, tak se ozve jinej chytrák s tím, že FCB může bejt klidně baník
John Obi Mikel
16.04.2019 16:39
#
M.Vaza
11.04.2019 18:04
#
Ideální
Banger
11.04.2019 18:07
#
Radši bych asi ten ban...
Dron
11.04.2019 18:59
#
Bude, neboj se
VojtovaChelsea
11.04.2019 18:08
#
Real je něco víc než Chelsea. Snad odejde a zakážou nám přestupy, vedení by to prospělo ...
One-Real
11.04.2019 18:14
#
Chelsea nesleduju, ale podle hodnocení fandů žádná sláva. Dost překvapivý, v Realu měl pár skvělejch zápasů a obecně se očekávalo, že bude špička. Co je na jaho hře v Chelsea největší problém?
stiflerovamama
11.04.2019 18:18
#
Čo som videl pár zápasov a myslím, že podobne sa vyjadroval aj fanúšik Chelsea, viac menej sa na neho dobre pozerá, ale všetko je to neefektívne.
Talker
11.04.2019 18:25
#
Já tam vidím 2 velké problémy.

1) Stále nevím, v čem je opravdu silný. Přijde mi, že je to hráč, který prostě nemá jedinou silnou stránku, kde by byl fakt parádní - do defenzivy slušný, ale žádná výhra. Rozdává přihrávky dobře, ale nedokáže vymyslet jedinou rozdílovou přihrávku. Dokáže potáhnout míč, ale pak není schopný na to navázat. Prostě ve všem průměr a ...

2) Je zoufale neefektivní. On prostě ve finální třetině zamrzne a není schopný nic předvést - žádná průniková přihrávka, není schopný pořádně vystřelit, neví, co s míčem a přihrává na jistotu. Prostě takovej ten hráč, který nic navíc nepřinese. Což je vidět i na tom, že prostě má 2 asistence za 2500 minut. Barkley je třeba dřevěnější a nadává se na něj, ale má na stejný čas 5 golů a 6 asistencí. RLC má téměř polovinu minut a má 8+4.

Prostě nemastný neslaný hráč. Kdybychom neměli koupeného Barkleyho, tak bych ho asi jako backup do zálohy bral. Takhle mi přijde zbytečný.
One-Real
11.04.2019 18:34
#
Za mě měl snad nejlepších a nejrychlejších 4-5 kroků s míčem, to se mi hodně líbilo. Vzal balón a nechal za sebou 3-4 hráče v mžiku.
Talker
11.04.2019 18:38
#
To jo, ale prostě pak najednou neví, co s míčem a tu akci zastaví/zpomalí a neví, co dál. Kdyby na to uměl navázat střelou, průnikovou přihrávkou nebo to rozdat do níběhu do křídla, tak jasně. Ale on když tohle předvede, tak najednou zasekne a nechá ty hráče doběhnout.

My ho taky dost blbě využíváme, on by měl hrát hlouběji. Ale prostě tam je o třídu lepší Kante, takže má smůlu.
One-Real
11.04.2019 18:42
#
Neproduktivní to byl, o tom žádná. Ten dojem, že občas nezvolil nejlepší rozhodnutí a tu finálku/předfinálku svým způsobem zazdil jsem míval taky. Každopádně to určitě souvisí i se spoluhráčema (byť je varovný, že je to třetí velkoklub v řadě) a herní vrchol má na úrovni jako minimum hráčů.
Talker
11.04.2019 18:48
#
To je otázka právě. Jak jsem psal - jeho konkurence na tom postu prostě dokáže být produktivní, dokáží dávat goly, vytvářet šance. Kovačič jako jediný tam nemá jediný gol a asistence má 2. Takový Kante má z hlubší pozice 4+4.

On má sice potenciál, ale je otázka, jak vysoký. Já si nemyslím, že ho někdy naplní a bude opravdu špička - spíš to vidím na takového lehce nadprůměrného hráče, který bude střídat ty velké kluby, aby nakonec skončil někde v Tottenhamu.
Fantomasova sestra
11.04.2019 19:41
#
To spíš dáno tím, že místní fandové moc fotbalu nerozumí. Kovačič hraje na TOP úrovni několik let, byť ne třeba základ ve velkoklubech, ale pro místní není dost dobrý...
Raylan
11.04.2019 20:30
#
Jako takhle, problém je, že on prostě na LCM není dostatečně produktivní a Kanteho a asi ani Jorginha ze sestavy nevytlačí. On je skvěle využitelnej v zápasech, kdy druhej tym hodně agresivně pressuje, tam využije svoje přednosti - přihrávky a driblink. Přijde mi, že potenciál růst má a Sarri ho asi vidí jako dobrej backup jak za Kanteho, tak za Jorginha + když prijde jinej kouč, tak bude určitě použitelnější než Jorgi. Mluvi se o nějakých 35-40 mega, což mi za hráče, který odehraje hodně zápasů a pokryje dvě pozice, nepřijde zas tak moc. Navíc jak znám ty dementy ve vedení, tak může přijít horší za víc, takže ja bych ho bral
Dody10
12.04.2019 10:25
#
Jeho nejlepší zápasy v Realu byly na pozici DM, kde ukázal slušné defenzivní schopnosti a hlavně z hloubě pole dokázal vyvážet balony a vytvářet tak přečíslení. Ale na CM, kde je Sarrim využíván, je nedostatečně kreativní a produktivní, působí strašně alibisticky. Proto se nedivím fanouškům Chelsea, sám jsem viděl několik jeho zápasů v dresu Chelsea a v žádným mě nenadchnul.
smazaný uživatel
11.04.2019 20:52
#
marnej, však se neprosadil ani v italské lize
Talker
11.04.2019 18:14
#
Team ban se rozrůstá

Kovačič není špatnej hráč, ale prostě je zoufale neefektivní a je to prakticky to samé, co Morata - potřebuje tak 2-3 roky, aby se z něj stal špičkový hráč. Pokud se to někdy povede.

Spíš než tahat tenhle odpad (Higuain, Morata, Kovačič, Pedro) z ostatních velkoklubů, to by spíš stálo za to se zaměřit na ty nejlepší hráče těch menších klubů, kteří se zlepšují. Ne tyhle stagnující hráče, kde je ta šance na nakopnutí kariery minimální.
One-Real
11.04.2019 18:18
#
V tomhle se neshodneme, Kovačič určitě neodcházel jako odpad. Věc se měla tak, že v záloze byli ti tři nedotknutelní a Kova dostával neúměrně minut. Mezi fandama Realu byl hodně oblíbený a odehrál skvělý zápasy. Mě třeba jeho odchod dost mrzel a čekal jsem, že u vás bude špičkovej. Spíš mu možná nesedlo angažmá, určitě neřekl poslední slovo.
Aldeano
11.04.2019 18:22
#
Talker
11.04.2019 18:29
#
Myšleno hráče, které ten klub dobrovolně pustí. To samé třeba Bale - výborný hráč, ale nechtěl bych ho ani zadarmo - obrovská smlouva, k tomu stárne, injury prone. Všichni ti hráči mají svojí kvalitu, ale prostě u všech je spousta "ale", proč je nebrat.
VojtovaChelsea
11.04.2019 18:37
#
..Mě přijde, že se většinou řeší hlavně proč toho hráče vzít, a to "ale" nikdo neřeší, nebo nehledá
Manny
11.04.2019 19:47
#
jake bylo u kovacice "ale"? je mlady, prachy velke nebral, zraneny nebyval.. jednoduse mu to u vas, zda se, nesedlo, ale cekat se to nedalo.
Aldeano
12.04.2019 17:26
#
kattos
11.04.2019 18:35
#
Mateo16
11.04.2019 18:45
#
Nakoniec po Chelsea a Sarri kupim nebude moct pre ban a on sa tak ci onak vrati do RM.

Nakoniec zostane a Ceballos a Fede pojdu na hostovacku.
Ol!ver
11.04.2019 18:53
#
misinho7
11.04.2019 18:56
#
Fantomasova sestra
11.04.2019 19:43
#
Ed_Hazard
11.04.2019 20:56
#
bradecek
11.04.2019 20:57
#
r3
11.04.2019 21:53
#
Masi
12.04.2019 13:52
#
kattos
11.04.2019 18:35
#
Ten Pedro mi tam nesedí, špatně opravdu nehraje. Higuain ještě bych neřekl že si zaslouží tohle.
Talker
11.04.2019 18:43
#
Tak oni všichni ti hráči mají své kvality - viz výše. Pedro je nadprůměrnej hráč, ale je to stále hráč na lavičku, na pozici žolíka. Ne do základu pro klub, který chce bojovat o tituly. Když se mrkneš na ty TOP kluby, tak tam by byl rád za pozici na lavičce. To samé všichni ti ostatní.
Ol!ver
11.04.2019 18:53
#
Z Kovačića môže byť ešte super hráč, záložníci jeho typu môžu dozrieť neskôr. Nezatracoval by som ho, odpad určite niee.
Talker
11.04.2019 19:45
#
Tak oni všichni ti hráči mají své kvality - viz výše. Pedro je nadprůměrnej hráč, ale je to stále hráč na lavičku, na pozici žolíka. Ne do základu pro klub, který chce bojovat o tituly. Když se mrkneš na ty TOP kluby, tak tam by byl rád za pozici na lavičce. To samé všichni ti ostatní.
mesyas
11.04.2019 19:28
#
Proč titulujes Pedra odpadem, když si svoje odehrál a stále odehraje?
Talker
11.04.2019 23:16
#
Viz dneskA
king23
12.04.2019 11:28
#
A není problém spíš v Chelsea?
V minulosti se hráči, kteří z Realu byli odejiti chytli, namátkou:
Robben -> Bayern
Van der Vaart -> Tottenham
Higuain -> Neapol
Albiol -> Neapol
Morata -> Juve
janinho
11.04.2019 18:53
#
dnes sa ma definitivne rozhodnut o tom odvolani chelsea?
vicinda07
11.04.2019 18:55
#
divim sa ze Kovacica stale bavi robit nahradnika cely zivot, mal by zhodnotit svoje moznosti a netlacit sa zbytocne do velkych muzstiev...aj ja ked som ho videl hrat par krat tak som si hovoril ze super hrac ale v podstate vzdy robi to iste a k nicomu poriadnemu to nevedie, pramalo golov i asistencii, to myslim ze ziadny top klub od zaloznika nechce
Spalovač šancí
11.04.2019 19:12
#
Ještě by jim mohli podvrhnout i Balea
mesyas
11.04.2019 19:29
#
Než Kovacice tak ten Ban, když už někoho z Realu tak toho Asensia.
VojtovaChelsea
11.04.2019 19:43
#
Na ty Španěly v PL začínám být už alergickej
Seydou Doumbia
11.04.2019 19:52
#
Proč? Zrovna u vás to tak hrozné není. Fabregas u vás svou dobu nehrál špatně, Alonso i Pedro si taky své odehráli + Mata samozřejmě...jen ten Morata byl jeden velký omyl
VojtovaChelsea
11.04.2019 20:14
#
Ok, sou nějací co tam zahráli dobre Alonsa, možná fabregase mám zrovna docela rád ale dál nevim..Torres taky Garcia v city se neprosadil, Pedro jak už psali víš..spaneli sou techničtější a mě vůbec nesedí do PL, potřebují podle mě hodně času na aklimatizaci, výjimky samoze sou ale není jich moc..
Seydou Doumbia
11.04.2019 21:03
#
Zapomněl bych na Azppiho. Pokud se jedná o jiné týmy tak třeba D.Silva, DDG, Cazorla se prosadili, Navas, Nolito, Soldado, Aspas to třeba nezvládli...ale takhle to lze napsat u každé země asi...nejvíc mě mrzí Negredo, kterému to v City pálilo a potom odešel
Whitemedia
11.04.2019 20:11
#
technecium
11.04.2019 20:53
#
Asensio je stín Asensia z před 2 let.
One-Real
11.04.2019 20:55
#
Podle mě je přesně tam kde byl, celá ta vlna obdivu byla hlavně na základě pár wonder goalů, ne předvedený hry obecně. 13-14 hráč jo, ale na základ to podle mě nikdy nebude.
technecium
11.04.2019 20:58
#
Já reaguju hlavně na tu, jak tu lidi od vás, psali, jak to je budoucí držitel zlatýho míče, nejlepší levačka na světě a já nevím co všechno
Anacron
12.04.2019 10:50
#
Tak v té době hrál fakt dobře, to nebylo jenom pár gólů. Tak jsme z něj byli nadšení no, normální věc
misinho7
11.04.2019 21:01
#
netreba ho este zatracovat, sice tato sezona hrubo nevysla ale Zizu je spat a pod nim hral ten svoj futbal... ak to nedopadne dobre dalsiu sezonu vtedy mozme uz sudit
LAM
11.04.2019 19:30
#
Spíš 100+Kovačič
Aldeano
11.04.2019 19:43
#
spider_8
11.04.2019 20:12
#
Tak chtějí ho nebo ne?
Kokesh
11.04.2019 20:29
#
Zidane chce Hazarda, Sarri Kovacice. Idealne bez doplatku.
One-Real
11.04.2019 20:46
#
Nebo jim přihodíme ještě Bejla a 30 mega
misinho7
11.04.2019 20:51
#
Garetha si vraj setrime na vymenu s Eriksenom alebo Pogbom to som zvedavy teda
One-Real
11.04.2019 20:53
#
Pogbu jsem nikdy nemusel, ale kdyby nás to zbavilo Balea, tak bych to přežil. Ať se nám to líbí nebo ne, fotbalový um má a mezi úzkou špičku patřit bude.
misinho7
11.04.2019 21:00
#
tak to by bola snova vymena zbavime sa nechceneho a ziskame top hraca na svojej pozicii
Anacron
12.04.2019 10:48
#
Taky Pogbu nechci, no kdyby to byla taková výměna tak se zlobit nebudu
jiri - fcb
11.04.2019 21:00
#
Mimo jako vždy.
CHONG
11.04.2019 21:10
#
Ty jsi vážný jak hovno.
iamek
12.04.2019 14:35
#
On je strašně komická figurka
pantondavo
11.04.2019 21:17
#
Seš no
VojtovaChelsea
11.04.2019 21:19
#
zidane o hazarda stojí a hazard si pod ním zahraje určitě rád. Už se bude řešit jenom odstupný.
cristiano.K.
12.04.2019 08:55
#
Barvic
11.04.2019 21:37
#
Utíkej Edene. Ta dnešní ostuda, neskutečný, co z klubu, který se rval s Barcelonou se stal klub, kterého přehrává Slávie. Neskutečná hanba.
Barvic
11.04.2019 21:38
#
Co z něj dokázalo udělat vedení
Mateo16
11.04.2019 21:54
#
Ten Joao Felix je snad o 2 triedy lepsi ako HypeJong
Visca el barca
11.04.2019 23:00
#
Oni totiž hrajou stejný posty. Nechceš ho rovnou srovnat s brankářem?
Hristo Stoichkov
11.04.2019 23:15
#
Sice to jsou úplně jiný posty, ale můžeš se podívat, co tam včera dělal s Juve, Allegri ho speciálně chválil. Už se těším, až ho jednou z Benficy vykoupíme
vilp
11.04.2019 23:56
#
Viděl jsem sestřih a měl tam dost divných přihrávek, na Bernabéu byl o dost lepší podle mě. A Félix sbírá ty body hrozně lehce, v tom mi připomíná Diega Ribase, když hrál za Werder.
Visca el barca
12.04.2019 07:15
#
Frenkie je v nominaci na hráče kola. S ním tam je Pique, Firmino a Son
Dody10
12.04.2019 10:28
#
Diego Ribas ve Werderu, to byla lahoda.
Koláč na pekáč
11.04.2019 23:25
#
Takovej ten pocit přečíst si tenhle titulek po zápase se Slávkou
RM1999
11.04.2019 23:36
#
Z reálně dostupných hráčů je to nejlepší volba (Mbappé je nerealizovatelný sen). Bral bych i Icardiho, kdyby neměl na krku tu píču. Benzema snad ještě jednu slušnou sezónu dá, ale už by asi neměl být v útoku číslo 1.
CHONG
11.04.2019 23:40
#
Na hrotu se asi nic moc nestane, Benzín zůstane numero uno, odejde Mariano a přijde RdT, toť vše.
Masi
12.04.2019 13:53
#
vilp
12.04.2019 14:08
#
Masi
12.04.2019 20:05
#
To jsem myslel sebekriticky . Takový ten popel na hlavu. Nevypadá tak zle, ale ještě nadšený nejsu, pořád máme lepšího.
Anacron
12.04.2019 10:47
#
Určitě by neměl být číslo jedna. Ale to je stejně nereálný sen jako příchod Mbappého.
Greny
12.04.2019 09:35
#
Bale za 130 tak Hazard tak za 260
misinho7
12.04.2019 09:49
#
to je blbost aj ked Floro predavat vie...ja si skor ale myslim ze bude sucast nejakej vymeny
Anacron
12.04.2019 10:44
#
No ten náš Frodo moc prodávat právě neumí.
jiri - fcb
12.04.2019 10:02
#
Málo. Dva Bejly bych za jednoho Hazarda nevyměnil.
CHONG
12.04.2019 10:05
#
Kdybychom dostali půlku, tak bychom kupujícímu mohli líbat prdel, skleněný náladový třicátník s velkým platem a myšlenkami na golfu, to nezní moc lákavě.
Anacron
12.04.2019 10:45
#
S tímhle popisem by na seznamce asi neuspěl no i když zase ten velký plat no...
messinhovic
12.04.2019 11:06
#
no tak sis odpovedel, tam jde asi jen o prachy nebo o ksicht
Robik83
12.04.2019 15:17
#
Podle fourfourtwo je to nejzbytecnejsi hrac anglicke ligy
Robik83
12.04.2019 15:17
#
Kovacic
technecium
12.04.2019 19:09
#
Nominace na Huescu:

Ter Stegen, Cillessen
Semedo, Todibo, Lenglet, Murillo, Alba, Umtiti, Wagué
Arthur, Aleňá, Vidal, Puig
Coutinho, Dembélé, Malcom, Boateng, Abel Ruiz

Tak snad nebude hrát Alba a je to ideál
technecium
12.04.2019 19:12
#
Stegen - Semedo, Todibo, Umtiti, Wague - Alena, Vidal, Puig - Malcom, Boateng, Dembele
Hristo Stoichkov
12.04.2019 19:34
#
Stegen - Wagué, Todibo, Umtiti, Semedo - Arthur, Aleňa, Vidal - Malcom, Boateng, Coutinho

Dembélé na 30 minut za Coutinha, Riqui za Arthura, Abel za Boatenga. A nevylučoval bych ani variantu s Todibem na DM.
ADM
12.04.2019 21:28
#
Vsak Valverde na tiskovke povedal, ze vidi Todiba na CB, či nie?
Hristo Stoichkov
13.04.2019 08:42
#
Jo, ale to u něj tolik neznamená. Nedivil bych se, kdyby ho tam prostě chtěl mít na DM, kromě Arthura, který hraje celý rok v ofenzivnější pozici, tam na to nikoho jinýho nemá. Hlavně, ať místo něj nehraje Murillo, který u nás nemá žádnou budoucnost.
technecium
13.04.2019 09:41
#
X-bano-X
12.04.2019 21:32
#
Hmmm táto zostava by už na polčas tiekla min o 2 góly takže by tam na tých 30 minút ani nemusel chodiť.
valloire
12.04.2019 22:02
#
v Huesce jo?
X-bano-X
12.04.2019 23:16
#
Keďže ty okrem Realu nič nesleduješ, tvoja reakcia ma vôbec neprekvapila.
valloire
12.04.2019 23:34
#
No dobře, ale koukni kdo proti těm Vejprnicům bude hrát.....Coutinho, Stegen, Umtiti, Semedo, Arthur, Vidal, Malcom...každej hráč má hodnotu celý huescy a Coutinho doslova. V jakym vesmíru by měli prohrávat o 2 kusy v poločase? Ha?
X-bano-X
13.04.2019 00:00
#
Vo vesmíre v ktorom jednému tímu neide o nič a nastúpi v zostave ktorá bude zložené z hráčov B tímu, hráčov ktorí spolu nehrali v jednom tíme ani na tréningu, hráčov bez formy proti tímu ktorému ide o záchranu a bojujú o každý bod. Tá naša obrana vyzerá strašne, útok sterilne jediná záloha je slušná. Zober si že vy ste doma zachránili 3 body v predposlednej minúte. Huesca naposledy nedala gól 8 kôl dozadu. Popravde už to nie je ten tím ktorému sme dali osmičku na NC.
valloire
13.04.2019 00:23
#
Dobří fotbalisté se ani moc nemusí sehrávat, aby porazili Huescu. Nás do toho nepleť, my jenom dohráváme sezonu. Taky tam sice máme hráče v hodnotě celý Huescy, jenže bez motivace.
X-bano-X
13.04.2019 08:47
#
To sú ale hlúposti, Barcelona hrá špeciálnym štýlom na ktorý si hráč musí zvykať.Videli sme prvé sezóny hráčov u nás takže vime že to nie je len tliachanie do vetra. Robíš z Huescy nekopov a pritom je to presne typ tímu ako napr. Elche proti ktorému ste sa museli uchýliť až k vymyslenej penalte. Nám nikdy nesedeli tými ktoré sú bojovné a nedávajú priestor na rozohrávku a presne tak hrá v poslednom čase Huesca. Idú do toho viac srdcom a na ihrisku potia krv. A preto ten zápas vôbec nebude jednoduchý, ba čo viac myslím si že v takejto zostave tam získame maximálne bod.
valloire
13.04.2019 09:58
#
Tak někdy se stane, že sudí něco takovýho odpíská a ty vyhraješ. Vy to víte ze všech nejlíp. Pod Valverdem už hrajete trochu jinak a všichni ti hráči, co nastoupí už to mají zažitý. prostě je i tak porazíte a když ne, hovno se děje. Ale prohrávat o 2 goly v poločase a bejt drcený, fakt nebudete bano.
Hristo Stoichkov
13.04.2019 08:40
#
Nepřeháněl bych, ale rupnout tam můžeme samozřejmě v každý momentálně dostupný sestavě. Prioritou je úterní odveta s United, proto bych dal Arthurovi s Coutinhem 60 minut, a hlavně postupně dostat do formy Dembélého. Radši bych ho tam poslal až v průběhu zápasu, ale uvidíme.
X-bano-X
13.04.2019 08:55
#
Ako ja tomu čo píšeš rozumiem a je to aj celkom logické ale myslím si že u nás každý výraznejší zásah do zostavy znamená že hráme ako banda amatérov. Pokiaľ sa vypustí prakticky celá základná os timu, náhradníci nevedia čo robiť.
Xavi
13.04.2019 11:39
#
patas92
12.04.2019 19:39
#
Snad Todibo s Wagusem nastoupí
messinhovic
12.04.2019 21:09
#
no brat je tam s arthurem vubec nemusel
valloire
12.04.2019 20:17
#
technecium
12.04.2019 20:26
#
Leoš to dělá 5x za zápas
valloire
12.04.2019 21:07
#
hovno
unoboss
15.04.2019 13:51
#
Nedělá to 5x no, ale 15x
valloire
15.04.2019 20:58
#
úplný hovno
misinho7
12.04.2019 21:44
#
uz sa ho neviem dockat
valloire
12.04.2019 22:03
#
ADM
12.04.2019 21:27
#
messinhovic
13.04.2019 00:19
#
No chybi popis osy y
Hristo Stoichkov
13.04.2019 08:37
#
Počet přihrávek za 90 minut.
Kixi Syhimour
13.04.2019 11:30
#
All competitions, ne? Tak to je dost zkreslující údaj, když hraje v lize, která nedosahuje takových kvalit jako ty ostatní (tj. anglická, italská a španělská)
valloire
12.04.2019 22:49
#
https://twitter.com/i/status/1116790909390057473

Jágr, děda, 47 let vy smradi
Hristo Stoichkov
13.04.2019 08:35
#
Nějak si nás přestal informovat o tom, koho zrovna zdemolovala Škodovka. Důvod?
technecium
13.04.2019 09:31
#
Zrovna jsem na to myslel
valloire
13.04.2019 09:55
#


Tenhle týden je asi nejhorší, co jsem s hokejem v Plzni zažil. Když jde někdo proti vlastním fanouškům, není to taková ikona, jak si jeden dlouhá léta myslí a zná ho. Nesere mě prohra, ale takovýhle přizdisráčský jednání. Smutný....
Hristo Stoichkov
13.04.2019 10:49
#
Já tu situaci teda vnímám pouze zkresleně přes média, ale těžko to vyčítat Strakovi. Pokud už zaplatil několik pokut a svaz mu otevřeně vyhrožuje uzavřením stadionu při jakýmkoliv dalším incidentu, staví ho to do nezáviděníhodný situace. V Plzni je dlouhodobě nejurážlivější publikum, měl jsem možnost to i dvakrát zažít přímo na stadionu. Já mám takovou atmosféru rád, ale tam je to myslím dlouhodobě za hranou. Mě na tom nejvíc vytočilo moralizování tuším Antoše, který mluvil o tom, že je to kvůli tomu, že tam začali na stadion chodit i fotbaloví fanoušci a že když tam hrával, takový věci se nestávaly. Přitom každý ví, že to nikdy nebylo jinak a těch urážek tam bylo vždy víc, než na jakýmkoliv českým fotbalovým stadionu. Celkově mě štve ta celosvětová tendence mluvit fanouškům do toho, jak se mají při zápasech vyjadřovat. Přitom na stadionech je bezpečno a vůbec se to nedá srovnávat se situací před 10, 15 či dokonce 20 lety. Mám strach, že pokud dokážou emotivní fanoušky ze stadionů vyštípat na úkor neustále omílaných rodin s dětmi, samotný sport všeobecně utrpí.
valloire
13.04.2019 11:23
#
Ta druhá půlka od Antoše....to vidíš naprosto správně. Tady nejde jenom o Plzeň. Je to boj o styl fandění. Boj s posranou korektností prostupující společnost. Tohle je nová totalita. Chtějí někoho vychovávat a já se ptám, kdo jim k tomu dal právo? Řezníčkovi, kterej prodával zápasy vlastního klubu? Královi, kterej obhajoval mafiány a hokej v Plzni přivedl málem ke krachu? Dvořákovi. kterej pro vulgaritu nešel daleko? Koreisovi, kterej nechá kapitána řezat a ujede na střídačku? Antoš otevřeně v TV lže a myslí si, že si nikdo nepamatuje atmosféru, když v Plzni hrál. Vlasákovi, Kovářovi i Martinovi při titulu atmosféra v Plzni nevadila, ba naopak sám Martin žádal kotel, aby přitvrdil....A teď?
Hele, já chodim na hokej v Plzni od roku 1977. Zažil jsem tisíckrát větší hukot než je teď. Zažil jsem tenisáky na ledě, mrtvýho sparťana, ria ria hungaria, posranýho Čechmánka a nikdo, ani žádný děcko se z toho nehroutil. Když začal pískat celej stadion, zacpával sis uši. Nic z toho se teď neděje. Jenže na svazu pod Králem po Plzni vždycky šli. Odpočty to začali a těch sviňáren bylo víc. Druhá věc je, že se jim pořád ustupuje a nakonec je vedení zatlačený do kouta. My nepodáváme stížnosti jako všichni, my si necháváme dát krosček do krku a v pohodě. Hlavně někoho nenasrat. To mi vadí dlouhodobě. Žádnej stadion by nám nezavřeli za pískej píčo pískej nebo zkurvenej třinec...Pan obchodní ředitel se souhlasem vedení toho jenom využil a cíl je jinej, než je prezentovanej jako nějakej boj z vulgaritama. Kotel má jedny z nejlepších míst na stadionu....
Prostě shrnuto, kdo chce bejt cvičená vopice a skandovat na povel a mávat mávátkem ....https://youtu.be/vXo4OHXkqOs?t=112....a mít skvělou rockovou muziku co dělá atmosféru (Dusík), ať si plivne na Plzeň. Jestli to na stadionu ještě nemá, dočká se. Na takovej hokej já ale chodit nebudu.
Hristo Stoichkov
14.04.2019 11:47
#
Chápu no, my to na Slavii máme podobný, po dnešním derby bude zavřený minimálně Sever, možná radši celý stadion pro jistotu...
valloire
13.04.2019 10:12
#
messinhovic
13.04.2019 11:42
#
hnus no
CHONG
13.04.2019 13:25
#
Školská komise pro rovnost pohlaví
h8_sfatto
16.04.2019 16:44
#
kdo ještě dneska čte MF ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.