Potvrzeno, Keane v Sunderlandu skončil

04.12.2008 14:09 - Aktuality
 
Roy Keane již není manažerem Sunderlandu. Ambiciózní anglický klub v posledních týdnech tápe a bývalý irský reprezentant před několika dny naznačil možný odchod od kormidla Black Cats. K tomu nyní došlo, informace anglických médií klub potvrdil prostřednictvím internetových stránek...

"Klub by měl potvrdit nebo vyvrátit tuto informaci. Zvěsti během posledních 24 hodin byly hodně silné a je mi jasné, že došlo k jednáním mezi manažerem a vedením. Jeho 27 měsíců dlouhé působení ve Wearside je u konce," prohlásil dnes komentátor stanice BBC Radio 5 Live Ian Dennis.

Do Sunderlandu v létě přišla řada kvalitních fotbalistů a od klubu se očekával boj minimálně v klidném středu tabulky, místo toho se potácí v pásmu sestupu. V listopadu vyhrály Černé kočky jenom jeden zápas a s patnácti body se propadly až na osmnácté místo tabulky Premier League.

Keane přišel do Sunderlandu v létě roku 2006 a hned ve své první sezoně vrátil klub mezi anglickou elitu, kde loni obsadil patnácté místo. Do týmu zatím přivedl 33 posil, za něž utratil přes 70 milionů liber. Potvrzení informací médií znamená, že se o víkendu nebude konat jeden velký návrat. Keane strávil velkou část své kariéry v Manchesterem United a právě na hřiště tohoto klubu Black Cats o víkendu cestují
Autor: Tomáš Pavlík / bbc.co.uk
Počet zobrazení: 3535
Komentáře (105 / 0 nových)
smazaný uživatel
04.12.2008 13:49
#
doufám že se stane po odchodu fergasona trenérem v united...
Devil
04.12.2008 16:15
#
Myslim,ze jeste jako hrac by byl v United prospesnejsi nez jako manager!
smazaný uživatel
04.12.2008 13:52
#
nesympaticky clovek..
madridcan
04.12.2008 13:54
#
by ma zaujimal dovod
smazaný uživatel
04.12.2008 13:58
#
umyselne zmrzacit niekoho a potom to napisat vo svojej autobiografii...to je dostatocny dovod
fantomas
04.12.2008 14:02
#
Já bych ho hodnotil spíš nadvakrát. Jako hráče a jako manažera...
smazaný uživatel
04.12.2008 14:04
#
preto ho hodnotim celkovo ako cloveka
fantomas
04.12.2008 14:06
#
On ale na lavičce tak emotivní jako na hřišti neni. Je něco jiného být na hřišti, kde byl zapálený do hry a v afektu napáchal škodu, a na lavičce, kde se zatim prezentuje spíš krotce, i když pak v šatně sedět po prohraném mači taky neni zrovna žůžo.
smazaný uživatel
04.12.2008 14:12
#
no pocul som,ze po prehranych zapasoch sa ho hraci boja nedava si servitky pred usta...v stani.Myslim ,ze Wenger by si mal brat v tomto smere z neho priklad.Inak par sympatickych gest dal ked si zastal naposledy AW pred novinarmi,a minulu sezonu vyhlasil ze Arsenal je jeden z mala klubov za ktorych hru aby mohol vidiet by si aj zaplatil to bolo este minulu sezonu
fantomas
04.12.2008 14:20
#
Však jistě, on neni zlý ani vypatlaný člověk. Jen je emotivní, podobně jako u nás Uličný, a na hřišti jel prostě nadoraz. Spor s Haalandem je uplně zvláštní kapitola, to nebyl obyč souboj na hřišti, že by si ho jen tak vyhlédl. De facto se mu mstil, takže když to přeženu, svuj duvod k tomu měl (čimž ho samozřejmě nebránim, byla to prasárna). Více o tom zde: http://www.eurofotbal.cz/clanky/oko-za-oko-zub-za-zub-59385/

smazaný uživatel
04.12.2008 14:24
#
Aranea
04.12.2008 14:47
#
no tak zrovna tahle story ukazuje Keana jako zákeřnýho člověka...mimoto i samotnej atak byl jako rána do zad.
fantomas
04.12.2008 15:14
#
Jako zákeřného, ale nebyl sám, kdo byl vinen. I ten druhej z té dvojice se provinil.
smazaný uživatel
04.12.2008 15:16
#
To ale na pohledu na Keana vůbec nic nemění.
fantomas
04.12.2008 15:35
#
Tak ale neudělal to jen tak sám od sebe, měl k tomu alespon nějaký duvod.
smazaný uživatel
04.12.2008 15:43
#
A kdo dělá něco úplně bez dů§vodu?
smazaný uživatel
04.12.2008 16:33
#
idioti a malé děti....
fantomas
04.12.2008 17:05
#
Takových lidí by se našlo - to jsou tak zvaní magoři a mězi ně právě Keano nepatří...to se tu celou dobu snažim naznačit, nebyl to bezmozek.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:59
#
PRomin, ale udelat neco jako udelal on, to bych magorem nazval..
fantomas
04.12.2008 18:06
#
Byl zaslepen pomstou, ale magor to nebyl.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:23
#
Takže byl... Že byl zaslepen pomstou ho neomlouvá...
fantomas
04.12.2008 18:25
#
smazaný uživatel
04.12.2008 18:27
#
Nevím proč kroutíš očima...
smazaný uživatel
04.12.2008 18:23
#
Každý má svůj důvod, jde jen o to, jak je ten důvod pochopitelný či ne. Takže nějaké "měl aspon nějaký důvod" je hrozný kec.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:27
#
Asi tak...
smazaný uživatel
04.12.2008 16:42
#
ale v podstate se nemel zaco mstit protoze to zraneni si zpusobil vlastne sam
fantomas
04.12.2008 17:04
#
A to jak na něj zařval něco jako "simulante!" si přehlédl? Simulant hlavně že z toho pak měl pořádné léčení...
marty9637
04.12.2008 17:28
#
Tak ho za to zmrzačim..
fantomas
04.12.2008 17:29
#
Tak ty následky byly tak strašné jako u Keanova zranění, dá se říct.
marty9637
04.12.2008 17:32
#
Hrál pak ještě někdy Haaland?? Hlavně pokud dobře vim, tak mu to zranění Haaland nezpůsobil.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:34
#
Haaland si nezahral kvuli chronickymu zraneni druheho kolene, ktere Keano nijak nezranil.. skoncil by tak jako tak, alespon ale Keano pomstil, co si zavinil sam:)) i kdyz on se nemstil za zraneni, ale za tu reakci...
marty9637
04.12.2008 17:40
#
Já sem četl, že sice skončil kvůli druhýmu koleni. Jenže to bylo tim, že Haaland přestal na dlouho dobu hrát a od Keana nezraněný koleno zesláblo a už se nedalo do pořádku. Což znamená, že kdyby to Keane neudělal mohl by hrát ještě celkem dlouho.
fantomas
04.12.2008 17:44
#
To určitě nemohl.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:45
#
Aha, koleno zeslablo tim, ze nehral:)))))... pokud vim, tak prave mensi vytizeni ho zachranilo od nejake narocne operace a mohl si diky tomu jen prodlouzit rehabilitaci a v klidu skoncit. Nechci tim rict, ze Roy mu nejak prospel, jen ze Haaland byl takova natura, ze by hral pod injekcema az by si to koleno zdevasotval a takhle nakonec z toho vysel relativne dobre.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:47
#
Jinak konec tohodle sporu, ja nijak Keana neobhajuju, sic ho uznavam jak jen se da, tak chapu, ze tady ho bude hodne lidi nenavidet. Jen abychom nedosli k tomu, ze muze za tani ledovcu a vymirani lednich medvedu. Protoze s koncem Haalandovi kariery vazne nema co docineni. Ackoliv ho pripravil nepochybne o rok aktivniho zivota a zaridil mu nekolikatydenni bolesti. I kdyz zrovna jemu to patrilo...
fantomas
04.12.2008 17:50
#
Asi tak.
marty9637
04.12.2008 17:52
#
No samozřemě, že když fotbalista dlouho nehraje, tak mu koleno zeslábne. Kolik dorostenců např. tpřestalo trénovat po 2 měsících se vrátili na hřiště a hups vazy v ***** (takhle sem dopadl i já). Když se do toho ještě vezme jeho chronické zranění
smazaný uživatel
04.12.2008 17:34
#
myslim ze uz si pak necutl, precti si ten odkaz co nechal vys fantomas tam to myslim je ja uz si to nepamatuju
marty9637
04.12.2008 17:38
#
Já to vim, že už pak nehrál.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:39
#
Ale ne kvuli Keanovi.
fantomas
04.12.2008 17:38
#
Jak řiká Chazy, mimo to doporučuju přečíst článek, na nějž sem házel odkaz výše...
marty9637
04.12.2008 17:41
#
ok
smazaný uživatel
04.12.2008 17:30
#
ne to jsem neprehledl ale jak rikam mohl si zato sam a Haaland taky urcite jednal v zapalu boje tak ho zmr...l (osobne bych udelal to samy) ale to co udelal Kean tak to byla proste zakerna svinarna
marty9637
04.12.2008 15:27
#
V afektu?? Četl jsi alespoň nějaký úryvky z tý biografie??
fantomas
04.12.2008 15:34
#
Četl. No a? Že nelituje? Kdo ví co na něj taky řval.
marty9637
04.12.2008 15:46
#
Že nelituje a hlavně, že si to připravoval už od toho inkriminovanýho zápasu, takže to bylo těžko v afektu.
fantomas
04.12.2008 17:04
#
Já samozřejmě nenarážel jen na tento moment. Ten v afektu nebyl a že si ho připravoval, to mě nikterak nepřekvapuje. Mohl na něj řvát uplně cokoliv a on se jen mstil.
marty9637
04.12.2008 17:27
#
Nejhorší věc co udělal neudělal v afektu, nelituje toho proto ho může spousta lidí odsuzovat a říct o něm, že je nesympatický člověk. I kdyby mu řekl cokoliv, tak to není omluva. To spíš třeba Cantona je víc sympatickej, taky udělal hloupost, ale omluvil se za to.
smazaný uživatel
04.12.2008 14:02
#
aj ty si
smazaný uživatel
04.12.2008 14:05
#
este ze si sa vyblinkal z tej detskej vyzivy co si mal v skolke na obed
N.Novo
04.12.2008 14:30
#
Usty
04.12.2008 15:55
#
Nebyl to tak Keane, kterej někomu po přerušení vší silou skočil na kolena? Nebo to byl něko iný?
smazaný uživatel
04.12.2008 16:35
#
absolutne souhlasim...od toho zakroku na Haalandema ho nemuzu vystat
fantomas
04.12.2008 14:01
#
Tak jeho působení u Sunderlandu bych hodnotil spíše kladně a trochu je to pro mě i šok, tento náhlý odchod. Zaprvé velký dík za to, že zvládl dříve nesympatickému celku vštípit atraktivní hru, leč ne vždy přinášela to pravé ovoce. Svuj podíl na tom muže mít i tak zvaný syndrom druhé sezony. Zadruhé mu však musim vytknout poněkud zběsilé a bezhlavé počínaní na přestupovém trhu. Zvláště toto léto sice přišly na první pohled hvězdy, na druhý pohled se ale pořádně ukázal snad jen Chimbonda s Reidem, čas od času o sobě dá vědět Cissé. Jinak např za očekáváním hrubě zaostává Malbranque, alespon v mých očích teda. Krom toho těch posil přišlo hodně, ale chce se mi říct na posty, které nebyly potřeba zkvalitnit, nebo ne až tak. Například do nebe volající je absence kreativního středopolaře, popřípadě kvalitní spojky mezi utokem a zálohou. Pak to všechno do kupy vypadá, jak kdyby směrem vpřed hrál mančaft na náhodu a na tom nězmění nic ani celkem časté sympatické pokusy o oku lahodící narážečky. Nicméně Keane by určitě neměl zůstat dlohuo bez angažmá, na tuto práci má "koule" a ještě to jako manažer někam dotáhne. Tím jsem si jist.
smazaný uživatel
04.12.2008 14:41
#
JJ taky souhlasim se syndromem druhé sezóny, fandil jsem mu.
smazaný uživatel
04.12.2008 15:45
#
Malbranque?!! Tak toho jsem sledoval zvlášť dobře a vždycky když jsem ho viděl v akci, tak mockrát připravil gólovou šanci spoluhráčům výbornou kolmicí, nebo centrem. Podle mě jejich nejlepší záložník, zvlášť v posledních utkáních tvořil ofenzívu. Problém Sunderlandu je v děravý obraně.
honziss
04.12.2008 16:19
#
V posledních utkáních rozhodně tu ofenzívu netvořil.
fantomas
04.12.2008 17:06
#
No to určitě.
vodka
04.12.2008 21:03
#
Spojku mezi útokem a zálohou měl tvořit právě Malbranque, nepochybně na to má (ukázal to jak ve Fulhamu tak u Spurs), ze začátku sezony hrál výborně, ale podobně jako na celý Sunderland na něj přišel úpadek formy.

Jinak Keane je jako manažer sympatický. Útočná hra sice působila takovým náhodným nesystémovým dojmem, ale poctivě se o ni snažili...

Jinak podle mě z těch posil docela zaostává Ferdinand, u kterého sem doufal v probuzení... Výkony sice nesjou až tak tragické, ale nejsou rozhodně 100%..
honziss
04.12.2008 21:16
#
Anton je takový nevyzpytatelný, a myslím že mu to už zůstane.
fantomas
04.12.2008 21:37
#
Malbranque z křídla těžko bude představovat středáka, který spojí zálohu s utokem. Ofenzivní síla SAFC, at hraje Malbranque jakkoliv, stejně stojí a padá s výkony Reida, ten je pro mě tím pravým tahounem mužstva.
vodka
04.12.2008 22:56
#
Tak spojovat útok s obranou nemusí vždycky jenom středový záložník. Každopádně Malbranque má i schopnosti něco kloudného vymyslet...

Reid má bezesporu momentálně nejlepší formu z ofenzivních záložníků Sunderlandu...
fantomas
04.12.2008 23:00
#
Ten potenciál Malbranque má, ale ted se hledá. Nicméně nemyslim si, že musi striktně tou spojkou být stredák, ale všechno tahat po křídlech taky nejde, zvlášt když se na to pak chytrej soupeř zaměří. Pak seš v háji.
vodka
05.12.2008 15:58
#
Tak třeba Blackburnu hra na křídla docela slušně vycházela 2 roky. Dobrá křídla a útočníci jsou základ pro záchranu v PL, pokud se k tomu přidá i obrana může se myslet ještě výš...
vodka
05.12.2008 15:59
#
Ale uznávám, že tam občas něco vymysleli i Dunn s Reidem a Tugayem
smazaný uživatel
04.12.2008 14:40
#
je to urcite velka skoda je to talentovany trener
Radin
04.12.2008 14:51
#
Jako kouč nic nedokázal zatím
madridcan
04.12.2008 14:52
#
dostal Sunderland do Premier League a z takym mansaftom na vela pomyslat ani nemoze v Premier League
smazaný uživatel
04.12.2008 17:10
#
to muze rict jen idiot
smazaný uživatel
04.12.2008 15:04
#
zatím to je pro mně takový britský Franta Straka.......a je na něm aby se této nálepky zbavil...
smazaný uživatel
04.12.2008 17:08
#
myslím, že Keane nemá zapotřebí zbavovat se nálepky, kterou mu udělila internetová mr*** bruce...
georgeo
04.12.2008 17:26
#
minoLFC
04.12.2008 20:57
#
pekne
vodka
04.12.2008 21:14
#
Já sem si to myslel taky, zvlášť po tom dobře rozjetém startu v Championship. Už mi to lae vyvrátil, ať chceš nebo nechceš musí něco umět, nejenom motivovat, protože projet takovým stylem Championship, která je vyrovannější než PL už nějaké taktické znalosti vyžaduje.

Zatím nemá moc cit pro posilování kádru, třeba takový Prica byl jasný omyl, naproti tomu Jones byl skvělý kup...

Abych to shrnul, určitě je to kvaltinější trenér než Štraka...
honziss
04.12.2008 16:20
#
Škoda ho, měli ho ještě podržet, za necelou půlsezonu nemůže udělat s prakticky novým mužstvem divy.
smazaný uživatel
04.12.2008 16:47
#
Vedení se za něj postavilo, odešel sám.
smazaný uživatel
04.12.2008 16:39
#
Do týmu zatím přivedl 33 posil, za něž utratil přes 70 milionů liber ... koncepčná práca ktorá slávila patričný úspech :)
smazaný uživatel
04.12.2008 16:47
#
80
Aranea
04.12.2008 18:38
#
Jen ještě k případu Haaland vs Keane: připadá mi, že pokud chci zmrzačit nebo jinak ublížit svému nepříteli, stačí si proti němu zahrát fotbal, protože na fotbalovém hřišti zřejmě zákony neplatí.
Trest pro Keana byl naprosto absurdní, jelikož se jednalo o promyšlený útok, měl jít před civilní soud.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:41
#
marty9637
04.12.2008 18:42
#
fantomas
04.12.2008 18:43
#
Trest FA nezvládla, to je nepochybné.
Aranea
04.12.2008 18:48
#
Ono je právě diskutabilní, zda by podobné případy měly vůbec řešit fotbalové instituce, protože tohle je velmi nebezpečný precedent. Samozřejmě nejedná se jen o Keana, ale třebas i o rvačky na hřišti, které jsou mnohem nebezpečnější, než kupříkladu rvačky v hokeji.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:49
#
No, takto... Ony je určitě mají řešit, je otázka, zda by některé neměly jít před civilní soud...
Aranea
04.12.2008 18:52
#
jasně, takhle jsem to myslel. Samozřejmě je velmi těžký posoudit, co je v zápalu boje a co už je úmyslné. Na druhou stranu Keane se sám přiznal, že pomstu plánoval a že toho ostatně nelituje. Nu což, hlavně že se jeho autobiografie dobře prodává, beztrestně, jako dobrý návod, jak někoho vyřídit (poprvé používám tenhle smajl)
smazaný uživatel
04.12.2008 18:56
#
Tak proč by toho litoval, že? Jen zničil jednu kariéru...
fantomas
04.12.2008 19:00
#
On ji, proboha živého, nezničil!!! Přečtěte si každej povinně ten muj článek, na nějž je odkaz výše, at tu neplácáte zbytečně kraviny, když máte tu možnost.
smazaný uživatel
04.12.2008 19:01
#
Kraviny plácáš i ty, tak nevíš co furt pindáš...
marty9637
04.12.2008 19:02
#
Já sem si to přečetl. Kariéru mu nezničil, ale zkrátil. Hlavně ani nejde o kariéru, ale o zdraví
fantomas
04.12.2008 19:11
#
On by na to koleno dojel tak jako tak, je sporné se hádat o tom, zda mu ji zkrátil. Vyřadil ho ze hry, musel jit párkrát pod nuž, ale neskončil kvuli tomu. A o to mi šlo. Jestli zkrátil je věc druhá a nejistá, určitě ho ale připravil o několik měsíců hraní.
Aranea
04.12.2008 19:03
#
Ale na principu to v podstatě nic nemění. Nevím sice, s jakým úmyslem šel Keane do toho útoku, ale ten zákrok byl z kategorie likvidačních. To že Haalanda zlikvidovalo nakonec druhé koleno s tím nesouvisí.
fantomas
04.12.2008 19:10
#
Jistě, já reagoval na kancika, ten zákrok jako takový nehájím.
Aranea
04.12.2008 19:18
#
ok
smazaný uživatel
05.12.2008 16:36
#
smazaný uživatel
04.12.2008 18:45
#
Ještě bych dodal, že byl Keano v kariéře desetkrát vyloučen, z toho šestkrát to posral, navíc přišel i o finále LM...
smazaný uživatel
04.12.2008 19:48
#
Ty jsi fakt jeden z nejvtipnejsich fanousku vubec..... specialne kdyz si clovek vzpomene na tvy komentare ke Keanovi, kdyz vse dobre fungovalo... ukazka jak udelat ze sebe vola probehla excelentne
smazaný uživatel
04.12.2008 22:06
#
Vypiš mi ty komentáře, brouku...
fantomas
04.12.2008 20:40
#
No a? Běžná vizitka neunavného DM...
Ol!ver
04.12.2008 21:45
#
fantomas
04.12.2008 21:48
#
No jako deset vyloučení za celou kariéru, tudíž za 17 let hraní, mi opravdu nepřijde jako něco výjimečného. Tobě ano?
madridcan
04.12.2008 21:52
#
ano...vynimocny je Ramos s 8 vyluceniami za 4 sezony
fantomas
04.12.2008 21:54
#
Ol!ver
04.12.2008 23:09
#
Tak,tak...Keano bol sympatický hráč...
smazaný uživatel
04.12.2008 22:14
#
Nepochopil jsi to a asi protože jsi to ani pochopit nechtěl. Chtěl jsem napsat, že to někdy pokazil no, nic víc. Jenomže ty si musíš hned rýpnout, že ano?
fantomas
04.12.2008 22:21
#
Jednoduchý argument - Nikdo neni dokonalý.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.