Podle Čecha musí nový manažer Arsenalu zachovat kontinuitu

16.05.2018 17:54 - Aktuality
 
Brankář Petr Čech považuje za nezbytné, aby nový manažer Arsenalu po legendárním Arsénu Wengerovi zachoval kontinuitu. Jinak podle pětatřicetiletého českého gólmana "Kanonýrům" hrozí to, co potkalo Manchester United po odchodu dlouholetého vůdce Alexe Fergusona.

"Pokud jste v klubu, kde je kontinuita, pak si na ni všichni zvyknou. Je to opravdu vzácné. Můžeme to vidět na příkladu Manchesteru United - Alex Ferguson skončil a všichni si mysleli, že když přišel Louis van Gaal, bude to dlouhodobý manažer. A on nebyl tak úspěšný, jak každý očekával, a po dvou letech udělali změnu," citoval Čecha londýnský deník Evening Standard.

Favoritem na nového manažera Arsenalu je podle britských médií bývalý kapitán "Kanonýrů" a současný asistent v Manchesteru City Mikel Arteta. "Konzistence ve fotbale je jedním z nejtěžších úkolů, zvlášť když jste manažer nebo trenér. Nový manažer najde tento klub ve velmi zdravém stavu a samozřejmě bude muset uspět. To určuje, jak dlouho zůstane," konstatoval bývalý reprezentační brankář.

Mrzí ho, že s Arsenalem v uplynulé sezoně nevybojoval účast v příštím ročníku Ligy mistrů. Londýňané skončili v lize až šestí a v Evropské lize vypadli v semifinále s Atléticem Madrid.

"Když skončíte bez trofeje, byla to samozřejmě neúspěšná sezona. Je to samozřejmě zklamání, když nejste mezi prvními čtyřmi týmy. Naším problémem byla venkovní forma," uvedl Čech.

"Pokud se podíváte na naši domácí formu, tam jsme na tom skoro nejlépe. Ale venku jsme ztratili příliš mnoho bodů na to, abychom byli v top čtyřce. To je něco, co musíme v další sezoně změnit," dodal Čech, který má v Arsenalu ještě rok smlouvu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6287
Komentáře (272 / 0 nových)
Ceeep
16.05.2018 17:57
#
Zrovna Arsenal bych já osobně překopal od základu.... Vyjma 3-4 hráčů
Barcafan10
16.05.2018 18:03
#
Ozil, Michy, Laca, Auba, Nacho, Ramsey, Bellerin. Brankář a stoperi úplné nový, jeden střední záložník a mohlo by to slušně šlapat. Wilshere, Elneny, Niles, Welbeck, Xhaka, Welbeck na lavičku stačí.
TheTopFootbaler
16.05.2018 18:11
#
No s tou lávkou bych si teda nebyl moc jistý, to jsou všechno takoví hráči, které jinde nechtěli.
>vyřazen z kádru<
17.05.2018 07:36
#
samo o sobe ty jmena nejsou spatny na lavku, ale nesmi se dostat ve vetsim poctu soucasne na hriste v zakladu, to je pak obcas pruser...
Greny
16.05.2018 18:12
#
jo a nez si to sedne tak trener leti z 11 fleku
Ceeep
16.05.2018 18:24
#
Laca brzo půjde.. Přes Aubu se neprosadí a určitě bude chtít hrát pravidelně..
Ferguson6
17.05.2018 13:17
#
Môžu hrať obaja.
avicii
16.05.2018 18:25
#
Aj jeden Welbeck na lavicke je moc
Ondiis
17.05.2018 08:16
#
fenixLFC
17.05.2018 19:56
#
Kucka
18.05.2018 23:38
#
Manny
16.05.2018 18:52
#
***Chelsea FC***
16.05.2018 19:19
#
Xhaka ... nesympatický zákeřný šmejd a ještě horší fotbalista. A to jak se vždycky diví za kartu když do někoho zajede mě neskutečně vytáčí u tý televize
Mastný Chobot
16.05.2018 19:29
#
Counter
16.05.2018 19:56
#
Frony
16.05.2018 20:30
#
bbbauch
17.05.2018 12:22
#
Nikikrew
17.05.2018 12:52
#
Ondiis
17.05.2018 13:32
#
zákeřný šmejd? Krom dvou zákroků před rokem a půl, za které dostal redku tohle pojmenování podporuje co?
Cipinho
17.05.2018 14:32
#
On vlastně těch 8 červených za posledních 5 sezon dostal náhodou.
Ondiis
17.05.2018 14:53
#
Za působení v Arsenalu si kromě těch 2 zákroků nevybavím nic jiného, za co bych ho tak nazval. Jestli tak hrál předtím tak ok, však jsem se ptal
Obr Koloděj
17.05.2018 21:07
#
Iacob
17.05.2018 14:38
#
raduinho
19.05.2018 11:29
#
kattos
16.05.2018 20:34
#
Brankáře? Koho? Kd oby byl v současné situaci lepší než Čech?
Oblak, ten jo, ale ten opravdu do Arsenalu nepujde, šel by do horšího.
Leno? Madar z Lipska? Gulacszi? Do by byl krok v zad. Arsenal potřebuje špičkového golmana,
v současnou jsou na světě golmani s lepší formou než Čech, nepopírám, ale nikdo kdo by byl k mání.
Takže pokud nepříjde zázračně Oblak nebo někdo takovej, tak radši Čecha než Lena atd.
Arsenalista
17.05.2018 11:13
#
Oblak by si sice sportovně pohoršil, o tom žádná, ale zase by šel do Premier League, což může být výzva. Navíc, v Atleticu prý bere kolem 90K, to by Arsenal pohodlně přeplatil:
Obr Koloděj
17.05.2018 21:08
#
mayday
16.05.2018 21:30
#
To na lavičku právě že nestačí.
TheTopFootbaler
16.05.2018 18:11
#
Jakože se Arsenal bude kontinuálně zhoršovat?
PP
16.05.2018 18:18
#
Kontinuitu 4. míst pravda..
Jameson
16.05.2018 18:21
#
To už štyri roky neplatí...
PP
16.05.2018 19:05
#
já vím.. Když ono se to nabízelo. Co bychom za 4.místo letos dali..
Mönchengladbach
16.05.2018 18:24
#
Mám takovou obavu, Petře, že zrovna ty bohužel poletíš.
pobody's nerfect
16.05.2018 18:26
#
Rozdíl oproti konci Fergusona a Wengera je ten, že Ferguson z týmu dostal 120% a skončil na vrcholu, zatímco Wenger z týmu dostal stěží 50% a končí úplně na dně. Právě že u Arsenalu je potřeba pořádná revoluce a ne Arsene 2.0
Johnny Bravo
17.05.2018 16:50
#
Což zase může bejt výhoda pro jeho nástupce.. Fergusnových 120% se potom opakuje těžko
Mastný Chobot
16.05.2018 18:27
#
"Pokud jste v klubu, kde je kontinuita, pak si na ni všichni zvyknou. Je to opravdu vzácné. Můžeme to vidět na příkladu Manchesteru United - Alex Ferguson skončil a všichni si mysleli, že když přišel Louis van Gaal, bude to dlouhodobý manažer."

tjn

kontinuitu ale treba porušiť na bránkarskom poste každopádne
stas87
16.05.2018 18:27
#
Co proti nemu mas? V cukotke ti nevadil ale v Arsenale ano?
PP
16.05.2018 18:32
#
letos byl už slabý. Já jej mám moc rád a zasloužený veliký respekt a díky, ale už je opravdu za zenitem. Naši ligu proč ne, ale na PL už nemá..
Snatus
16.05.2018 19:33
#
Co to je za sračku? Na pl nemá? Však měl 11 čistých kont, což z něj dělá jednoho z nejlepších brankářů podle statistik (konkrétně 5.).
Counter
16.05.2018 19:59
#
A v počtu chyb vedoucích ke gólu byl vůbec nejlepší, je to formát.
Snatus
16.05.2018 20:16
#
Zaviněných 6 golů mi nepřijde teda jako velké číslo.
Counter
16.05.2018 20:21
#
Jenom je to nejvíce z celé ligy no.

A mimochodem - De Geův počet chyb v PL za posledních pět let: 3 (slovy tři).
Snatus
16.05.2018 20:25
#
De Gea je na svém vrcholu, Čech je za tím vrcholem. Lloris se podílel na 14% obdržených branek, Čech na 12% podle tvé statistiky. Takže z této statistiky vychází lépe Čech. Mně přijde jenom komické tvrdit, že už na PL nemá, měl slabší sezonu (přestože podle statistik tak špatná nebyla), ale to neznamená, že když se příští sezonu dá obrana před ním dokupy, že zase nemůže kralovat statistikám.
djourou
16.05.2018 20:30
#
nejde len o chyby, malokedy chyti nieco navyse, mnoho golov, ktore neboli jeho chybami, by top brankar chytil, rozohravku ma snad najslabsiu v lige, penaltu chytil za 4 roky jednu, atd
Snatus
16.05.2018 20:35
#
Podle těchto statistik: (https://www.foxsports.com/soccer/stats?competition=1&category=goalkeeping&sort=10), to z jeho strany prostě nebylo špatné. Samozřejmě penalty a rozehrávku beru, to měl i v Chelsea krom jednoho období, kdy ty penalty zlepšil. Přijde mi, že to je od fanoušku Arsenalu na tomhle foru lehce hon na čarodějnici. Já bych Čecha bral do Chelsea hnedka zpět.
Counter
16.05.2018 20:43
#
Courtoisův počet chyb vedoucích ke gólu za posledních pět let (čtyři v CFC, jedna v Atléticu) - 5 (slovy pět).
Obr Koloděj
17.05.2018 21:10
#
´To vážně udělal za 5 let kromě těch 2 chyb v utkání s Barcelonou jen 3 chyby?
Ondiis
18.05.2018 08:50
#
Chyb vedoucích ke gólu. Dostat 2x jesle jako žáček se imho do této definice nepočítá
Obr Koloděj
19.05.2018 07:45
#
??? Jakto, že ne ??? Ty jesle se vedly ke gólu
Counter
16.05.2018 20:39
#
Počet chyb Bena Fostera za posledních pět let - 6 (slovy šest). Tedy stejně jako Čech za tuto sezonu.

Jedna věc je nemít na PL obecně, druhá nemít na PL jako jednička Arsenalu. Klidně ať jde honit čistá konta do Cardiffu, budu mu držet palce. Kralovat statistikám už opravdu nemůže, tedy s výjimkou počtu chyb vedoucích k obdrženému gólu.
Snatus
16.05.2018 20:53
#
A já stále tvrdím, že má na to být jedničkou v Arsenalu. Lepšího golmana momentálně neseženete.
Ferguson6
17.05.2018 13:20
#
Tak to môžeš tvrdiť len preto, že si fanúšik Chelsea a chceš Arsenalu škodiť alebo si nevidel zápasy Arsenalu.
>vyřazen z kádru<
17.05.2018 07:20
#
co bys delal bez statistik?
teenz
17.05.2018 13:17
#
Assassin
17.05.2018 13:59
#
Hľa, bez štatistík ti napíšem - je slabý ako vyluhovany čaj, ďakujem, neprosím si ho viac v bránke.
Zark
17.05.2018 11:37
#
(-.-)
Obr Koloděj
17.05.2018 21:11
#
Počet odehraných zápasů Bena Fostera ?
Vosic
17.05.2018 10:33
#
Takže čistá konta jsou nejlepší ukazatel kvality? Tak to pak jo...
Snatus
17.05.2018 10:55
#
Nahoře jsem posílal odkaz, kde těch brankářských statistik je více. Přestaň převracet moje slova.
Vosic
17.05.2018 11:29
#
Nepřevracel jsem tvoje slova. Reagoval jsem přesně na ně a dál už jsem diskuzi nečetl. Koukal jsem teď na tvůj odkaz a fakt nechápu, kde jsi vzal, že je top. Z prvních 12 golmanů v té tabulce má horší úspěšnost zákroků jenom Mignolet, kterýho pak posadili a prodají ho v létě. Má nejvíc kiksů nejenom v PL, ale ve všech top 4 ligách (Aspoň měsíc zpátky to tak bylo). Tak fakt nevím v čem je teda top.... Býval dobrý v Chelsea, ale teď fakt není opora...
Mastný Chobot
16.05.2018 18:32
#
ja proti nemu nič nemám, je to sympaťák, ale je slabý a starý, má najviac individuálnych chýb zo všetkých brankárov v lige a ani si nepamätám, kedy nás vyslovene podržal a následne to nedodrbal nejakou chybou. Jednoducho už nemá na to byť jednotkou a treba ho s jeho platom predať, ak sa dá. To isté s Ospinom.
Counter
16.05.2018 19:59
#
Top five goalkeepers in terms of errors leading to goals in the 2017-18 Premier League:

6 - Petr Cech (Arsenal)
5 - Hugo Lloris (Spurs)
5 - Asmir Begovic (Bournemouth)
4 - Joe Hart (West Ham)
3 - Jonas Lössl (Huddersfield)
Hokaido
16.05.2018 20:44
#
Což je z velký části smůla, spíš dej statistiku chyb celkem.
bbbauch
17.05.2018 12:24
#
owny
17.05.2018 13:20
#
Chyby, které nekončí gólem, nikdo nepočítá.
Hokaido
17.05.2018 13:33
#
Třeba Squawka je počítá. Čech jich udělal 7 a dostal 6 golů, Lloris jich udělal 8 a dostal 5 golů.
owny
17.05.2018 13:37
#
Pak je počítá špatně.
Ondiis
17.05.2018 13:53
#
Kohout-NL
18.05.2018 14:11
#
Hugo měl hroznou sezonu
Manny
17.05.2018 16:52
#
REPLIKATOR
16.05.2018 18:34
#
A musím mě nechat jedničkou
pobody's nerfect
16.05.2018 18:48
#
Zajímavá myšlenka, že by to sám převzal jako hrající manager
TheTopFootbaler
16.05.2018 18:53
#
Luigi4
16.05.2018 23:06
#
meezy5
16.05.2018 18:49
#
Podle me novej trener musi jako prvni vec vypoklonkovat hrace jako cech a sehnat kvalitni brankarskou jednicku
TheTopFootbaler
16.05.2018 18:54
#
Tak si sháněj top brankáře, aby ti šel chytat do takové potápějící se lodi a za tak ementáloidní obranu.
meezy5
16.05.2018 18:57
#
tak ono byt lepsi nez cech neni nic tezkyho, leno nebo kdyz budou chtit nekoho levnejsiho treba pope
TheTopFootbaler
16.05.2018 18:59
#
Pope není do Arsenalu vhodnější než Čech a Leno tam nepůjde, není blázen.
tunkic
17.05.2018 10:55
#
Ježiš, zas nědělej, jak kdyby byl Arsenal v totálním krachu... Furt je to o parník lepší destinace než Leverkusen.
TheTopFootbaler
17.05.2018 15:32
#
Pro hráče na vrcholu kariéry to není dobrá destinace, navíc s malými vyhlídkami na zlepšování.
afc
17.05.2018 15:48
#
Auba a spol si to nemyslia.
TheTopFootbaler
17.05.2018 19:05
#
Upřímně jsem nepochopil, jak mohl Auba do toho Arsenalu jít. Na druhou stranu, situace v Dortmundu taky není nijak špičková, ty kluby jsou podobně kvalitní...
tunkic
18.05.2018 14:02
#
Jenže ,ne všichni hráči na vrcholu kariéry ale mají na Real, Barcu s podobný TOP týmy.
Navíc s těma vyhlídkama na zlepšení je to jen čirá spekulace...nikdo nemůže vědět, jak se jim pod novým trenérem bude dařit, stejně jako v jakýmkoliv klubu, kde se mění trenér..
Snatus
16.05.2018 19:39
#
Duff
16.05.2018 21:07
#
levnější Pope? největší domácí brankářská nadějě a jednička repre. za to by koupili tři Lena jak by je Burnley vočesalo...
GajzkaMendyjeta
16.05.2018 18:51
#
Koubek do kasy
Ježiši Kriste
16.05.2018 19:06
#
Čech by se měl vrátit do Sparty a lidsky tam pozvednout tu buržoazní lůzu!!!
***Chelsea FC***
16.05.2018 19:21
#
Pokud chtějí zachovat kontinuitu, tak nemuseli vůbec měnit manažera
Mikesh
16.05.2018 19:43
#
Nic proti Artetovi, ale jestli nás bude trénovat on tak to znamená, že Kroenke chce zanechat Arsenal na pozici výdělečného klubu kdy jednou za 4 sezóny přivede top hráče aby zavřel fandům držky a snažil se ho držit do 4tého místa Asi začnu fandit slépkám tvl tohle je fakt k smíchu
Counter
16.05.2018 20:00
#
Na nic nečekej a jdi jim fandit hned.
SunFells
16.05.2018 20:09
#
Zaschrona
16.05.2018 20:36
#
blade115
16.05.2018 22:10
#
efjay
17.05.2018 08:34
#
Nikikrew
17.05.2018 11:55
#
Nebelung
17.05.2018 13:21
#
Johnny Bravo
17.05.2018 16:53
#
owny
16.05.2018 20:45
#
Náplavu, která se bude přiživovat na našem úspěchu, nepotřebujeme.
Čenda
16.05.2018 20:55
#
Vy potřebujete hlavně ty úspěchy čéče.
Čenda
16.05.2018 20:57
#
Aha ty asi trolíš..dostals mě
icemike
16.05.2018 22:53
#
Není to jedno? Stejně by pošel hlady
Mastný Chobot
16.05.2018 23:09
#
Assassin
17.05.2018 14:06
#
Hej, kde žiješ? Oni majú brutálne úspechy! Po viac než 20 rokoch skončili pred Arsenalom, tiež po viac než 20 rokoch dokonca najvyššie zo všetkých klubov v Londýne. Mali najlepšieho strelca v lige. To sú úspechy hodné tohto pseudoklubu.
Kixi Syhimour
17.05.2018 21:18
#
Posledni Kovboj
18.05.2018 00:50
#
TopinB
19.05.2018 23:19
#
tomasinho
16.05.2018 23:09
#
Na čem?
blade115
16.05.2018 23:17
#
Až budete mít svoje DVD, ozvi se.
cristiano.K.
17.05.2018 08:30
#
efjay
17.05.2018 08:35
#
tomasinho
17.05.2018 09:09
#
My máme VVD, to je upgrade DVD. A za 9 budeme mít podnět i na DVD, až Henderson zvedne ušatý pohár.
tunkic
17.05.2018 10:56
#
fenixLFC
17.05.2018 20:01
#
ElPistolero91
17.05.2018 09:57
#
"Když skončíte bez trofeje, byla to samozřejmě neúspěšná sezona." -> opakovat do roztrhání těla owny, nevím, co na tom furt nechápeš. -> sincespurslastwonatrophy.co.uk
king23
17.05.2018 14:17
#
A posledních 10 let byla ta filosifie klubu jiná? Z toho důvodu právě nechápu, jak mohl někdo v posledních 10 letech začít fandit Arsenalu.
owny
16.05.2018 19:52
#
Nestává se to často, ale tady souhlasím s Petrem Čechem. Je třeba zachovat kontinuitu, tedy pozvolný úpadek Arsenalu.
Iacob
16.05.2018 22:52
#
Josifek
17.05.2018 08:26
#
TheTopFootbaler
17.05.2018 15:33
#
kvasha16
17.05.2018 21:45
#
Abner
16.05.2018 19:56
#
Petr si to veľmi nepamätá. Po Fergusonovi nastúpil Moyes.
kaaspis
17.05.2018 06:55
#
Ano ano, mluví o kontinuitě a sám ji naruší
kattos
16.05.2018 20:31
#
Stopera, krajného beka a def. záložníka.
Pak to teprve bude tým kterej bude mít na špičku.
Uwe háže buly
16.05.2018 20:35
#
Musejí přivést defenzivního záložníka. Dál pak ujasnit si, kde teda bude hrát Ramsey, jestli křídlo nebo cm nebo kde a podle toho přivést buďto dvě křídla nebo jedno křídlo a CM. Pak přivést golmna posílit obranu (minimálně jednoho stopera). Takže tak 200 mega éček, když by chtěli fakt prvotřídní hráče, tak i víc, navíc většina z těch odpadlíků bude jen těžko prodejná. Nechtěl bychl
afc
16.05.2018 21:21
#
Stacia 3 hraci, to je tak cca 130m. Z odpadlikov nikto neodide, musi byt aj niekto na lavicke, max Mustafi za 30.
Barcafan10
16.05.2018 23:04
#
Ono se hlavně nevyřešilo, jestli Ramsey nepůjde zadarmo do LFC
Čenda
16.05.2018 21:47
#
OT: Prima zoom právě vysílá dokumentární film Planeta slepic...
Čenda
16.05.2018 21:50
#
A prej jich je na světě 52 miliard..a zrovna EuroFotbalová kavárna má to štěstí, že je kurníkem pro spoustu z těch, co mají ptačí chřipku.
owny
16.05.2018 22:21
#
Ty jsi asi snědl hodně vtipné kaše, co?
Uwe háže buly
16.05.2018 22:48
#
Měl jsem kámoše, jmenoval se Čenda..
Iacob
16.05.2018 22:54
#
Nebyl z nejbystřejších, tak jsme ho šikanovali...
ElPistolero91
17.05.2018 10:04
#
Ale jednoho dne, když jsme mu zrovna vytáhli hlavu ze záchodu...
Patient #4479
17.05.2018 16:23
#
... pojebal by kohokoli, bylo mu to jedno, vzpominam na ty jeho kamaradsky gesta a ty kecy typu kamosi jsou vsechno. Restovski
Uwe háže buly
17.05.2018 16:31
#
Swarley
16.05.2018 23:13
#
Manažer Manchesteru United José Mourinho podle Tuttosport láká do klubu italského obránce Leonarda Bonucciho. Ten loni přestoupil z Juventusu do AC Milán za 42 milionů eur. Pokud by se měl 31letý stoper přesunout do Anglie, odstupné by pravděpodobně musel být ještě podstatně vyšší. (football-italia.net)

no jít tehdy rovnou z Juve, skákal bych do stropu...ale jako zajímavá varianta...
Grahf
17.05.2018 09:37
#
len to ne, v milane je traged.
Busby babes
17.05.2018 10:26
#
snad prijde ten Toby, kdyz uz nekdo.
owny
17.05.2018 10:55
#
Martial už má sbaleno a čeká na autobus do Londýna?
Cartmanova máma
17.05.2018 10:56
#
Asi. Předpokládám, že do Moskvy poletí z Londýna.
Swarley
17.05.2018 16:04
#
Jo jo, já bych bral nejradši Tobyho.
owny
17.05.2018 00:07
#
https://www.fyens.dk/Middelfart-Lokalsport/Surprise-Christian-Eriksen-overraskede-lokal-klub-med-besoeg-midt-i-traeningen/artikel/3256329

good guy Eriksen si jde zatrénovat s děckama, meanwhile Ozil si raději jde pózovat s diktátorem
Gunner14
17.05.2018 00:37
#
callix
17.05.2018 07:50
#
FUnk
17.05.2018 07:58
#
to nemeni nic na tom, ze se ozil zachoval jako kkt
efjay
17.05.2018 08:36
#
Fenri
17.05.2018 09:27
#
Ondiis
17.05.2018 09:29
#
djourou
17.05.2018 09:39
#
owny
17.05.2018 09:57
#
Turek přiživující se na úspěchu Německa, to sedí.
MastourMascarelli
18.05.2018 23:12
#
Sedí, že mal najviac vytvorených šancí v tom šampionáte.
Iacob
17.05.2018 10:30
#
kornout > pohár
Lacko_Boh
17.05.2018 10:49
#
Ak by sme porovnavali takto, tak suhlasim. Ide o to ze k poharu vacsinou patri aj maly dazdnicek a cokoladove trubicky zapichnute do minimalne 4kopcekov zmrzliny. A toto ti kornutok nikdy neponukne. A to nehovorim o komforte krmenia sa. Takze ano, kornout je sice > ako pohar. Ale iba sam o sebe, nie komplexne.
jacobT
17.05.2018 10:54
#
Iacob
17.05.2018 10:57
#
djourou
17.05.2018 11:08
#
>vyřazen z kádru<
17.05.2018 11:08
#
Mastný Chobot
17.05.2018 11:23
#
mr.Silver
17.05.2018 11:25
#
Ligter
17.05.2018 12:06
#
bbbauch
17.05.2018 12:28
#
<3
Luigi4
17.05.2018 12:45
#
SaianSupaCrew
17.05.2018 13:34
#
Ol!ver
17.05.2018 13:40
#
Assassin
17.05.2018 14:09
#
Cobra
17.05.2018 14:16
#
king23
17.05.2018 14:18
#
Hokaido
17.05.2018 14:21
#
Swarley
17.05.2018 16:05
#
Johnny Bravo
17.05.2018 16:57
#
Manny
17.05.2018 17:56
#
http://www.opocenskazmrzlina.cz/wp-content/uploads/2013/05/berta_165_170mm.jpg
do tohoto se ti vleze vse, co jsi popsal a navic mas chutny oplatek, zaroven zadna vec neprijde vnivec a je to setrnejsi k zivotnimu prostředí
byvaly doby, kdy u nas prodavali vybornou zmrzlinu do techto kornoutu a zadny pohar se tomu nemohl rovnat ani v nekdivocejsich snech. bohuzel uz zavreli.
fenixLFC
17.05.2018 20:05
#
kvasha16
17.05.2018 21:45
#
FUnk
18.05.2018 08:13
#
Azza
18.05.2018 21:04
#
MastourMascarelli
18.05.2018 23:13
#
Edgewalker
19.05.2018 14:41
#
norton
21.05.2018 12:54
#
tunkic
17.05.2018 10:59
#
Tommy the Gunner
17.05.2018 12:46
#
kvasha16
17.05.2018 21:45
#
raduinho
19.05.2018 11:31
#
>vyřazen z kádru<
17.05.2018 07:24
#
Diky za vse, odejdi na zaslouzilej odpocinek nekam mimo Arsenal
Medico
17.05.2018 09:50
#
Cechovi se nechce pryc z Londynu. Kam tipujte, ze by odesel pokud skonci v Arsenalu?
ElPistolero91
17.05.2018 10:01
#
Crystal Palace.
Snatus
17.05.2018 10:56
#
West ham
Medico
17.05.2018 15:22
#
>vyřazen z kádru<
17.05.2018 11:08
#
ve West Hamu by mi treba nevadil. Aspon by to tam trochu zprofesionalizoval.
Medico
17.05.2018 15:21
#
Asi bych take si ho tam predstavil
pingla
17.05.2018 14:02
#
Watford
Uwe háže buly
17.05.2018 16:34
#
Watford
Obr Koloděj
17.05.2018 21:14
#
Pokud postoupí, tak Fulham
tomasinho
17.05.2018 12:01
#
It is understood Arteta would be given a £50m transfer budget if he made a return to Arsenal.

owny
17.05.2018 12:14
#
RIP in piece
teenz
17.05.2018 13:22
#
Lacko_Boh
17.05.2018 14:29
#
ja ze pride miesto Xhaku a ludia si robili srandu ze by mohol aj trenovat ale vtip sa nepekne zvrtol
oddy
17.05.2018 14:38
#
Může rozjet přestavbu kádru
Uwe háže buly
17.05.2018 16:35
#
koupit jednoho hráče, o kterého konkurence nebude mít zájem.
Johnny Bravo
17.05.2018 16:58
#
mithro
17.05.2018 13:14
#
OT: United say in statement: 'Net debt as of 31 March 2018 was £301.3 million, a decrease of
£65.0 million over the year.'

zato mohol byt jeden fajny krajny obranca
Busby babes
17.05.2018 13:36
#
LUHG #glazernomics
mithro
17.05.2018 13:42
#
a aj to vraj ide len om pohyb v kurzoch. takze vlastne. ani obranca, ani dlh mensi
Busby babes
17.05.2018 13:47
#
owny
17.05.2018 14:07
#
We are delighted to announce that @HarryWinks has signed a new contract with the Club, which will run until 2023.

Mates_Matesović
17.05.2018 14:12
#
Cobra
17.05.2018 14:14
#
Momodou#
17.05.2018 16:52
#
Zaschrona
17.05.2018 19:45
#
Kohout-NL
18.05.2018 14:30
#
Ale nakonec musi s tim kotnikem na operaci. Hrozne nezvladnute zraneni, ze strany klubu. Prakticky celou srzonu se to snazil rozchodit, aby sel nakonec pod nuz po jejim ukonceni a zase bude bez letni mpripravy.
adam95
17.05.2018 14:25
#
Ed Woodward on United’s YouTube channel: “Within the first hour we over took the Dallas Cowboys in an hour and the Yankees an hour later. Fastest growing sports channel to ever launch on YouTube.” #mufc [MEN]
mithro
17.05.2018 14:43
#
Youtube Champions dalsia trofej doma.
Cobra
17.05.2018 14:44
#
Busby babes
17.05.2018 15:32
#


docela nam v tomhle ta strategie vychazi. Arnold ted popisoval, ze nasi strategii neni byt vsude prvni, ale ze vsechny nove soc site a tak sledujeme, pockame si az ostatni vychytaj problemy, kouknem co funguje, co ne a pak spustime vlastni kanal/stranky...
bbbauch
17.05.2018 16:51
#
Swarley
17.05.2018 16:06
#
slušný
fantomas
17.05.2018 15:12
#
Xaver
17.05.2018 15:15
#
Péťa je už fakt úplně mimo - Arsenal během několika málo měsíců překopat od základu !!!! A Čech na pozici dvojky.
Mastný Chobot
17.05.2018 16:21
#
Breaking: Pep, Begiristain and Arteta have met in the last few hours to discuss Mikel's future. He was given their blessings to join #AFC and the appointment is expected to happen soon [via @sport]
Whitemedia
17.05.2018 17:25
#
Willian na otázku, jaký je jeho vztah s Contem: "Fíha! Vážně chcete, abych vám řekl pravdu? Nechme to raději na jindy."

ti hráči nejsou normální..
Cartmanova máma
17.05.2018 17:40
#
Fichado!
icemike
17.05.2018 17:54
#
At jde, své si odvedl, už mě nebaví se dívat na jeho otrávený obličej, když někdo nezachytil jeho cypatou nahrávku nebo nedejbože když musel zbytečně někam běžet
Whitemedia
17.05.2018 18:34
#
Jo no, ten jeho otrávený ksicht mi leze na nervy už dlouho..
blade115
17.05.2018 18:15
#
Ok, tak to už potřebujeme vyměnit 3 křídla ze 3.
cristiano.K.
17.05.2018 20:10
#
já bych ho regulérně na dva roky bral a Lallanu poslal do prdele.
Molos
17.05.2018 21:19
#
to znamená k nám?
cristiano.K.
18.05.2018 00:01
#
LFC
Whitemedia
18.05.2018 01:36
#
Lallana -> prdel=Chelsea
cristiano.K.
18.05.2018 21:10
#
jo takhle ano, k vám
Snatus
17.05.2018 20:24
#
Wilda Conte
Gerrard-8
18.05.2018 00:52
#
to je blbec
Whitemedia
18.05.2018 01:37
#
My jsme v nakupování těchto debilů nejlepší..
kiwwi
18.05.2018 08:11
#
som si coraz istejsi ze skonci u nas
Johnny Bravo
18.05.2018 14:47
#
Myslíš, že by Chelsea po tý zkušenosti s Matičem pustila k nám dalšího hráče? Sice se ho můžou chtít zbavit, ale posilovat znovu konkurenci....
kiwwi
18.05.2018 16:33
#
oni to tak nevidia
Johnny Bravo
18.05.2018 16:43
#
Jsou zaslepený
Cartmanova máma
17.05.2018 19:42
#
Nevím v jakým pořadí, tak ten výsměch vezmu naráz. Tvrdík - CEFC - Zeman
Zaschrona
17.05.2018 19:48
#
Zajimavy bude, co z tohohle vyhledove kouka pro Slavii...
Cartmanova máma
17.05.2018 19:54
#
Samozřejmě nic pozitivního. Nebo alespoň z hlediska trvání účasti CEFC v ní - nakonec třeba to, že z ní odejde pro ně bude lepší, to uvidíme.
Každopádně takhle šílený typ zajištění svých závazků, který mělo J&T, ukazuje na obrovský problémy uvnitř CEFC - tohle by silný hráč nedovolil. Samozřejmě to není jediný ukazatel (dalším je zejména strukturování financování těch úvěrů), ale rozhodně nejsilnější. Upřímně jsem podobnou šílenost viděl jen párkrát, a to byly skupiny, kterým financující subjekt nevěřil, že se dožijou konce hospodářskýho roku.
r.mrazik
17.05.2018 20:23
#
Ono to vypada jako slusny tunel ne? Preci jen pujcenych 11,5 miliardy....
Cartmanova máma
17.05.2018 20:39
#
Těžko říct. Zprvu měla CEFC sloužit nejspíš jako vlivová složka čínský republiky v ČR. I ty investice tomu svědčily, kdy nenakupovala investičně strategický společnosti, ale ty prodělečný, za to s možností ovlivňovat veřejný mínění - Slavia, mediální společnosti, koneckonců i Soukupa.

Co s tím chtěli dělat po tom je teda nepochopitelný, ale zatčení Jie kádrovací službou ukazovalo, že končej, proto chtěli všechno rychle prodat. Ten taneček z J&T nechápu (možná se chtěli dostat k českým bankovním účtům?), každopádně teda s Křetinským tvrdě narazili. Na druhou stranu pokud si J&T prosadilo možnost dosazení krizovýho štábu při neplnění závazků (a zatím se to interpretuje, že bez toho, aniž by byli sami akcionářem) tak tam už teda CEFC musela hooooodně krvácet.
r.mrazik
17.05.2018 20:52
#
Slusny
Kazdopadne oni malem meli podil v jejich bance a zarazil to kdo? Nekdo z CNB?? To by taky bylo pak slusny,jak pises...
Beru,ze ty prachy ruci majetkem a JaT se tvari ze ta druha vladni spolecnost je jako v pohode...ale teda strach o prachy byl i tak
Luftjarda je borec
Cartmanova máma
17.05.2018 21:13
#
Nejdřív vstup ČNB zamítla a podruhý už CEFC nenechala ČNB rozhodnout a po odvolání nakonec žádost stáhla úplně.

Připomeňme tenhle tweet Jardy, když ještě říkal, že se nic neděje:
https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/968910927033749509

Už to, že pře-zajištovali dluhy bylo divný. Teď má každopádně J&T vůči CEFC hromadu pohledávek, má je zajištěný víc než je potřebuje a v CEFC má statutární orgán. To je pro ně hodně snová pozice. Mimo jiné - jedna plomba ve prospěch J&T visí i na Edenu.

Já osobně doufám v prosazení J&T v CEFC, Křéťa zpunktuje fúzi Slavie do Sparty a Sparta příští sezonu do LM z druhýho místa.
r.mrazik
17.05.2018 21:48
#
Ondiis
18.05.2018 09:04
#
Jak je to s tím sesazením představenstva, vypadá to, že k tomu máš více informace. Neměla daná pohledávka splatnost pozdější, než došlo k dosazení Palcra?
Cartmanova máma
18.05.2018 10:11
#
Splatnost skutečně byla až dnes, to ale ještě neznamená, že by J&T postupovalo špatně. Jednak Tvrdík řekl, že včera mělo CITIC složit na účet 450m€, ze zkušeností vím, že pokud nemají přesun tak velké částky předjednán dopředu, pravděpodobně by to stejně nestihli. Tkáč navíc dneska řekl, že CEFC (zřejmě proti J&T) navrhovalo asi 40 předběžných opatření zřejmě v souvislosti se zákazme výkonu jejich zástavního práva. To by mohlo značit na to, že dlužník velmi pravděpodobně nesplní.
V konečným důsledku záleží na smlouvě, kterou neznáme, každopádně bych se ale hodně divil, kdyby tohle J&T vyfailovalo, nejsou to žádní nazdárci a zatím z těch okolností to vypadá, že by mohli být v právu spíše oni.
Ondiis
18.05.2018 10:22
#
Jak říkáš, nevidíme do smlouvy. Ale cokoliv předpokládat je právně dost ošemetné. "dlužník velmi pravděpodobně nesplní" mi nepřijde jako důvod pro předčasně sesazení představenstva věřitelem nebo věřit prohlášení Tvrdíka kdy/jestli byly složeny peníze.
Jak je ovlivněn časově transfer peněz výši dané částky? To jako z důvodu AML/Compliance posouzení?
A ještě jeden dotaz zajímáš se o to "nezaujatě z médií"? Nebo máš informace z J&T/ČSOB (zam., kontakt, apod.)?
Busby babes
18.05.2018 19:49
#
tam jde i o to, ze J&T proste nemuze jen tak prijmout 12 miliard od treti strany. Oni musi overit puvod penez a tak. A to se za den u takove castky nestihne. Takze vyuzili toho, jak se dostat k podstatne vetsim penezum a jsem zvedavej jak to ted uhrajou.
Busby babes
18.05.2018 19:48
#
Kretinsky uz je jen v tom svem EPH z J&T odesel. Ale sef predstavenstva sparty je z J&T, protoze ta porad ma podil ve Sparte a ten se ted stal sefem dozorci rady CEFC.
Busby babes
18.05.2018 19:42
#
Kretinsky s tim ma pramalo spolecneho. On uz v JT neni ne? Tohle je Tkac a spol.
r.mrazik
18.05.2018 20:19
#
Ten jeden je i členem představenstva Sparty
Busby babes
18.05.2018 23:02
#
no protoze J&T vlastni kus Sparty porad. Ale sam Kretinsky neni uz v J&T.
Cartmanova máma
17.05.2018 20:39
#
Anyway. Dokázat přivýst na dno společnost vlastněnou čínskou lidovou republikou. To je každopádně extra majstrštyk.
Medico
17.05.2018 22:36
#
To je tunel jinak receno.
Busby babes
18.05.2018 19:44
#
tunel ani ne. oni si sice pujcili 12 mld ale majetek, co tu ovladaj ma cenu asi 40 mld. No a J&T proste uvidela sanci, jak se k tem 40 mld dostat. Ono to taky nejsou zadni hodni hosi. Navic to CEFC a Tvrdik posrali no.
r.mrazik
18.05.2018 20:20
#
Ok...každopádně cinani ty prachy zatím prý neposlali
Busby babes
18.05.2018 23:06
#
viz vejs. Ono klidne poslat mohli, ale J&T proste nemuze jen tak prevzit 12 mld od treti strany bez toho aniz by vedeli co to je za penize a odkud pochazi.
Cartmanova máma
19.05.2018 14:21
#
Myslím, že se mýlíš. Pokud narážíš na AML povinnost, v tomhle případě padá na zprostředkovatele platby, což J&T jistě není. A o tom jsem psal už výše, pokud by to řešili už v úterý, úplně v pohodě to mohli přesunout za 2-3 hodky.
Busby babes
20.05.2018 01:30
#
no ne,J&T proste nemuze vzit 12 mld od nekoho, kdo s puvodni transakci nema nic spolecneho. Tam je x duvoduod prani penez po danove podvody, ktere musi overit. Proste kdyz uz, tak CITIC mela poslat prachy CEFC a ti to meli zaplatit. pak ok, a J&T by nemela vymluvu.
Cartmanova máma
20.05.2018 09:33
#
Podle mě se teda fakt mýlíš, nebo to zkus nějak konkrétněji. Tam bylo klasický přistoupení ke dluhu ovládající osobou.
Busby babes
20.05.2018 09:53
#
tak ja nevim, jak bych to vysvetlil. CEFC dluzi J&T, CITIC chce zaplatit za CEFC. A to proste J&T nemuze jen tak prijmout. To neni stovka v hospode, kterou za tebe zaplati kamos.
Cartmanova máma
20.05.2018 14:25
#
Já se tě ptám z čeho fakticky vycházíš, ne abys mi vysvětlil, jak je to skutkově. Identifikační povinnost má poskytovatel platebního styku, to J&T není a je jedno, že to platí CITIC za CEFC, to je normální intercese a navíc v rámci jednotnýho řízení (přičemž teda i tenhle závěr je teda fakticky dost nejasnej).
Busby babes
20.05.2018 22:10
#
vychazim z toho, co psal treba Tkac o tom, jak nebyla zadna LEGALNI cesta, jak prijmout ty penize.
Cartmanova máma
20.05.2018 23:24
#
To psal kde? Já vím jen o tom, že psal, že je připraven přijmout peníze zákonnou cestou. Což je třeba splnění dluhu, že jo.
Busby babes
20.05.2018 23:40
#
Jardo klame. Obrovské úsile nájsť dohodu ale stále bez úspechu. Namiesto platenia podal 40 predbežných opatrení. Sme pripravený okamžite prijať platbu zákonnou cestou a odovzdať klúče.

no vsak. Zakonnou cestou. Nemuze jim poslat penize nekdo, kdo s tim nema nic spolecneho...
Cartmanova máma
21.05.2018 08:23
#
No nic.....
Snatus
17.05.2018 20:25
#
Výsměch si zaslouží lidi, co Zemana volili.
Ondiis
18.05.2018 09:01
#
Já bych se nebál připojit i J&T. Jejich plány vzaly za své + rozhovorem v DVTV s Crealem. Jejich PR se musí hodně potit
Wat
17.05.2018 20:03
#
200. pro Čecha
r.mrazik
17.05.2018 20:22
#
Luftjarda!!! A Eman...
Vsichni ti prezidentovo komici s cinskymi investicemi a smerovanim na vychod by se meli probrat...
Cartmanova máma
17.05.2018 21:17
#
Martial nejede na MS. Zřejmě místo něj jede Dembele.
owny
17.05.2018 21:20
#
Tak to Martial může aspoň vzít rovnou do toho Londýna, no.
Cartmanova máma
17.05.2018 21:28
#
Johnny Bravo
18.05.2018 14:52
#
Dembelé hraje na druhý straně ne? Místo něj spíš Lemar, kterej si to teda podle mýho rozhodně nezaslouží víc než Martial
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.