Po roční pauze získá nejlepší fotbalista Zlatý míč opět 29. listopadu

29.09.2021 17:21 - Aktuality
Zlatý míč (© flickr.com)
 
Po roční pauze způsobené atypickými podmínkami v souvislosti s pandemií koronaviru bude 29. listopadu opět vyhlášen vítěz ankety Zlatý míč pro nejlepšího fotbalistu světa. Informoval o tom dnes magazín France Football, který prestižní ocenění organizuje.

Slavnostním večerem bude v pařížském Théatre du Chatelet provázet od 20:30 i bývalý útočník a vítěz Ligy mistrů Didier Drogba. Svého majitele vedle Zlatého míče bude mít i trofej Raymonda Kopy pro nejlepšího mladíka a trofej Lva Jašina pro vítězného brankáře.

Seznam nominovaných hráčů bude zveřejněn 8. října. Posledními vítězi v roce 2019 se stali argentinský útočník Lionel Messi a Američanka Megan Rapinoeová.

France Football začal udělovat Zlatý míč v roce 1956, loni se kvůli covidu vyhlášení neuskutečnilo poprvé. Jako první prestižní anketu vyhrál Angličan Stanley Matthews, v roce 1962 obdržel cenu Josef Masopust a v roce 2003 jako druhý Čech v historii Pavel Nedvěd. Rekordmanem je s šesti triumfy právě Messi.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2354
Komentáře (166 / 0 nových)
zasranej malíř
29.09.2021 17:23
#
Lewa
Kincl
29.09.2021 17:24
#
Kucka
29.09.2021 17:31
#
HalaMadrid_Flx
29.09.2021 17:33
#
Musí to být Lewa.
patas92
29.09.2021 18:04
#
HalaMadrid_Flx
29.09.2021 19:06
#
Ajéje, to musí být fakt každý fanda Realu AntiMessi? Messi je jinde, ale dle mého si to zaslouží Lewa. Tak easy to je.
Messiáš
29.09.2021 20:12
#
A nebylo by nejakceptovatelnejsi, kdyby ziskal GB za ten "zruseny rocnik", kde panuje vlasne 100% shoda, ze si to nikdo jiny nezaslouzil ?
HalaMadrid_Flx
29.09.2021 20:23
#
To by bylo úplně nejlepší. A za tento rok Jorginho
Messiáš
29.09.2021 20:42
#
Letos je to Leose nebo Lewy. Jorginho je nesmysl, stejne jako byl Kante. Sam Jorginho na to ma ostatne stejny nazor Byt se asi nemusime prit, ze tihle hraci jsou proste trochu znevyhodnovani uz jen tim, na jakych pozicich hraji. Busquets nebo Casemiro jsou toho prikladem z minulosti take
marke7
29.09.2021 18:10
#
A proč?
HalaMadrid_Flx
29.09.2021 19:09
#
Viz. výše.
Mass
29.09.2021 17:43
#
bayern987
29.09.2021 17:51
#
I'm not funny.
29.09.2021 17:53
#
db18
29.09.2021 18:07
#
Front hell
29.09.2021 18:08
#
F.Torres
29.09.2021 18:11
#
oli9
29.09.2021 18:25
#
bez debat
Kily
29.09.2021 18:51
#
duchnik
29.09.2021 19:09
#
Heresy
29.09.2021 19:46
#
godwood
29.09.2021 20:16
#
pingla
29.09.2021 20:26
#
Müllered
29.09.2021 20:30
#
Kejza
29.09.2021 21:54
#
Godbless
29.09.2021 21:54
#
Asi ano. Nesmí to být pouze o vyhraných trofejích.
OTASi
30.09.2021 10:20
#
bobis21
29.09.2021 17:27
#
Letos fakt nevím kdo, nepřijde mi že by někdo zářil v lize, pohárech i repre. Reálně tedy někdo z čtveřice Salah / Lewa / Lukaku / Kimmich. Dal bych to Lewovi za to, jak ho před rokem ojebali
marke7
29.09.2021 17:53
#
To myslíš upřímně nebo je to trolling? Nikdo si to letos nepovodil v repre víc, než Messi a jelikož je to něco, co mu bylo dlouho vyčítáno, tak už jen to mu ten GB může vyhrát. Nehledě na to, že s Lewou na tom jsou co se týče statistik za 2021 v podstatě stejně.
Každopádně když to bude Lewa, vadit mi to nebude. Hodně lidí bude i zohledňovat minulý rok. Hlavně ne Jorginho, prosím
bobis21
29.09.2021 18:02
#
Já zase beru Messiho jako trolling. Říkám že nikdo nezářil v lize, pohárech i repre. Myšleno samozřejmě ve všech třech najednou.
marke7
29.09.2021 18:09
#
A proto tam uvedeš i adepty, kteří byli o ničem ve všech třech najednou
bobis21
29.09.2021 18:12
#
A to má být kdo z toho seznamu?
marke7
29.09.2021 18:15
#
Víš ty co, nebudu tu vůbec s tebou ztrácet čas. Někdo, kdo by to dal Kimmichovi, Salahovi a tvářil se, že v těch tvých 3 kritériích byli lepší, než Leo, je totální utopie.
bobis21
29.09.2021 18:38
#
Máš pravdu, ztrácet čas s někým kdo si myslí že by měl Messi dostat zlatý míč je asi zbytečné Nekteří by mu ho nejradši dávali každý rok i 20 let potom co ukončí kariéru
eder
29.09.2021 18:54
#
Něco jako Karel Gott Zlatého slavíka...
bobis21
29.09.2021 19:03
#
Banikovec7
29.09.2021 19:07
#
A proč by ho dostat neměl? Čísla má za rok skoro stejné jako Lewa, plus dotáhl repre k titulu, což mělo v této anketě vždy z nějakého důvodu velkou váhu.
F.Torres
29.09.2021 19:21
#
Liga a LM vybuch.
Banikovec7
29.09.2021 19:25
#
A? V lize o třídu nejlepší hráč a střelec, v LM jediný střelec v playoff. Co se dá dělat, když na to tým prostě neměl. Proč by to pak měl dostat Lewa, když Poláci nepostoupili ze skupiny na euru?
F.Torres
29.09.2021 19:32
#
Protoze s polskem tezko neco udelas. S barcelonou jsi vzdy favorit. Na euru dal 3z 3g. Nejlepsi hrac polska, tezko mu tam neco vycitat kdyz nebylo zadne ocekavani. To je jak vycitat repre vysledky giggsovi
rominhoFCB
29.09.2021 19:35
#
"Protoze s polskem tezko neco udelas."

Nebols si to nahodou ty, kto tieto argumenty neschvaloval, ked islo o Messiho a jeho neuspechy na MS ?
F.Torres
29.09.2021 19:46
#
Argentina byla vzdy v top 3-8 klubech. Polsko nokdy takovy favorit nebylo. To snad nemuzes myslet vazne preci.
rominhoFCB
29.09.2021 19:50
#
Nemam na nich rovnake poziadavky, ale...
Finale MS musi byt pre "sucasnu" Argentinu s jej slabymi trenermi, obrancami a utocnikmi, ktory nepremienaju sance, uspech.
Lewandowski s Polskom nicim neprekrocil ocakavania.
F.Torres
29.09.2021 19:57
#
Utok aguero higuain dimaria je slaby. Ok nema cenu se bavit
rominhoFCB
29.09.2021 19:59
#
Bol to Higuain kto zlyhal v koncovke, ale ty si to tu hadzal na Messiho.
F.Torres
29.09.2021 20:00
#
Coze?
rominhoFCB
29.09.2021 20:01
#
Bolo jedno, ze bol slaby trener. Bolo jedno, ze obrancovia robili chyba a utocnici nepremienali sance. Chyba bola u teba vzdy v Messim, tak sa teraz nevyhovaraj na Polsko, s ktorym Lewa nijak neprekrocil svoj tien.
F.Torres
29.09.2021 20:05
#
Vole. Argentina ve vyrazovacce nefostala gola a mesdi nedal ve vyrazovacce ani prd. Tak nemel sracky
rominhoFCB
29.09.2021 20:30
#
Lewu nepodrzali poliaci, Messiho nepodrzal Higuain, ktory nepremenil tutovku vo finale. Aky je v tom rozdiel ?
F.Torres
29.09.2021 20:39
#
Co mas s higuainem. Opakuji. Obrana udrzela nulu a messi nedal gola. Meles kraviny proste
rominhoFCB
30.09.2021 11:24
#
A Lewandowski nedal gola Slovensku,.
F.Torres
30.09.2021 12:04
#
Ok taky argument. Sice mimo ale mas bludistaka
Hlahart
29.09.2021 19:52
#
rominhoFCB
29.09.2021 19:53
#
Nepochopil si, nevadi.
Hlahart
29.09.2021 19:57
#
Však tady to porovnání Polska a Argentiny ještě obhajuješ..
rominhoFCB
29.09.2021 19:59
#
Nepochopil si, nevadi.
Hlahart
29.09.2021 20:01
#
Zřejmě si jediný, kdo to pochopil. Tak gratuluji k prvenství.
rominhoFCB
29.09.2021 20:36
#
Este stale si nepochopil ?
Banikovec7
29.09.2021 19:36
#
Však mu taky nic nevyčítám. Barcelona favorit fakt nebyla a nejlepší hráč a střelec byl co se týče týmu, i ligy.
rominhoFCB
29.09.2021 19:38
#
Messi naozaj mnohohrat vyhrat ocenenie hrac zapasu.
F.Torres
29.09.2021 19:46
#
Barcelona mozna letos neni favorit jinak je vzdy v top 5
marke7
29.09.2021 19:46
#
https://mobile.twitter.com/BarcaStat/status/1416081905234194437/photo/1

Porovnej si Lewu a Messiho za rok 2021. Info ke konci sezóny. Začátek téhle není zahrnut.
Už si aspoň přiznej, že tlačíš kohokoliv, hlavně ať to není Messi. Jinak bys nepsal tak zaujatě.
F.Torres
29.09.2021 19:59
#
Ja si cisla o vikendu pocital. Lewa mene zapasu a i tak ma lepsi cisla. Proc nepocitat podzim? I s nim ma lewa mene zapasu a lepsi cisla. Neni o cem
marke7
29.09.2021 20:05
#
Ty jsi pacient.
F.Torres
29.09.2021 20:09
#
Vzdyt ty cisla jsou spatne. Si to aspon spocitej. Zajima nas rok 2021 a ten ja narozdil od tebe pocital. Tak nevytahuj kraviny. Opet falesne udaje. Chapu proc melete blbisti
marke7
29.09.2021 20:32
#
Jaké falešné údaje? Ty údaje jsou ke dni 31.7. letošního roku a vše je tam správně.
Já pořád nevím, kde bereš ten argument, že Lewa má lepší statistiky, než Messi? Já teda vidím, že ho tam Messi poměrně drtí. Řešíš počet zápasů? Lewa byl zraněný, ale to teď Messi taky během čehož Lewa nasázel dalších asi 9 branek, ale to se ti do statistik hodí?
Dále, porovnavas čistokrevného hroťáka s ofenzivním záložníkem, který je pravidelně nejlepší střelec, asistent, playmaker. V gólech a asistencích jsou naprosto porovnatelni, pak je mezi nimi obrovská propast.
Smysluplně mi tedy odpověz. O tom, že je Lewa součástí naprosto fungujícího systému po několik let a Messi v Barceloně v rozkladu, taky nehodláš mluvit.
F.Torres
29.09.2021 20:45
#
Me zajima rok a za rok ma lewa mene zapasu a lepsi cisla. Pocital jsem to z livesportu ne z nejakeho twitteru. Ja si neupravuji nic. Jednofucha matika a spocitas si to. Bral jsem vsechny zapasy do kterych zasahli. To jsou jedina spravna a ofiko cisla. Nic proste neupravuji. Tak proc ha bych to mel mit spatbe a nebo neco umele upravoval? Je konec zari a pocita se to ta rok 2021. Toto je jefine spravne cislo.
Pisu od zacatku, ze statistickyje nejlepsi lewa tak mi nepredhazuj neco jineho baopak vy je porovnavate.
Opet mesdi jede v popelnici a lewa ve ferrari. S tim uz bezte doprdele. Mesdi hraje za top repre a klub. Vyhrava se jako messi a prohrava se jako tym
marke7
29.09.2021 20:54
#
Ty seš normálně idiot. Ty data (tabulka na Twitteru) je za rok 2021 prostě spočítána ke dni 31.7., toť vše a je naprosto v pořádku i s tím tvým livesportem k tomu samému datu. Máš nějaké jiné relevantní porovnání nejlépe k dnešnímu dni? Nemáš že? Máš pouze G+A z livesportu a dáváš tady ocenění GB za rok 2021. Typicky plochý pohled na fotbal v dnešní moderní době.
Nastuduj si, co je to paradigma a třeba se ti rozsvítí.
F.Torres
29.09.2021 21:04
#
a je vhodné hodnotit rok 2021 údaji z 31.7. a nebo z 25.9.? co je vhodnější? Slavíš vítěze formule po 40 kolech nebo v cíli?
Ať se ti to líbí nebo ne, tak pravdu mám v tomto já. Chceš porovnávat čísla, tak s nimi správně zacházej.

Já nedávám GB za G+A. já uvádím, že lewa má nejlepší čísla a Jorginho zase nejdůležitější trofeje. Messi nemá ani jedno, tak racionálně porovnávám.
F.Torres
29.09.2021 21:30
#
ajaj, dnes zas řádí, tak opět se to nebude počítat? Co na to elita ze skřetího panství?
Messiáš
29.09.2021 20:31
#
S Polskem tezko neco udelas, ale jsi defaultne lepsi nez Kolumbie a hrat Copu, tak si favorit. Sype se ti to jak domecek z karet, kaspare
F.Torres
29.09.2021 20:46
#
Coze?
Messiáš
29.09.2021 21:59
#
Ty jsi tvrdil před pár dny, že Polsko je lepší než Kolumbie. Teď pár dní na to, píšeš, jak Lewa nemohl nic udělat. Stačilo něco předvést proti Slovensku nebo ne? Messimu se berou výkony proti PSG jako nedostatečné, jak bys řekl ty: "výbuch", ale být neviditelný proti Slovensku je: "S Polskem těžko něco uděláš". Běž si psát na bílý balet, tam ti téhle objektivite zatleskaji
F.Torres
29.09.2021 22:11
#
Tak v lm i v lize barcelona vybouchla coz je pravda. Nejhorsi vysledek z roku raz dva... nechapu ze nesouhlasis.
Myslim si, ze polsko je lepdi jak kolumbie se soucasnymi kadry. Na Euru lewa patril mezi nejlepsi nevim co resis. Nesouhlasis snad?
Messiáš
29.09.2021 23:19
#
Ty nemáš problém říct, že Francie nebo Chorvatsko z roku 2016 jsou stejně silné jako kadry na MS 2018, ale zase jakmile ti ukážu jak Kolumbie znásilnila, tak operujes s "se současnými kadry". Polsko se současným kadrem neporazi Slovensko, to je fakt, můžeš si nesouhlasit, ale viděli jsme to, tak nevím, jestli s tím pochodis. Já jen zase poukazuji na ohýbání faktu a nekonzistentnost.
Messi vypadl s jedním z hlavních favoritů, s týmem, u kterého je jasně viditelné, že většinu průseru hasil on (a to celé roky). Navíc byl za Barcelonu jasně nejlepší na hřišti, nesouhlasis?
Vypadnout s PSG a nepostoupit kvůli prohře se Slovenskem ze skupiny, je celkem rozdíl, nemyslíš? (vlastně je mi tvůj názor celkem u prdele, jen se bavím, jak se ztracis ve své nekonzistenci a rádoby objektivite)
F.Torres
29.09.2021 23:51
#
nevyřadit je Portugalsko tak i v roce 2016 šli na vrchol a ono zpětně se to vždy hodnotí jinak. Klidně už 2016 mohlo být finále Francie a Chorvatsko a jak by se na to vzpomínalo. Vyřadilo je portugalsko, tak se to dehonestuje? Navíc Francie má stabilní kádr a vždy vybírají z extratřídy a zda je tam ten a nebo ten je skoro jedno, protože ten kádr mají možná nejširší a chorvati také tu osu pořád drželi.
Ano neporazili je a co? to jen ukažuje, že Poláci nemají extra sílu o čemž píšu, že z ničeho těžko něco vytvoříš. Celkově polsko téměř vždy končí na hranici skupin, pokud se vůbec probojují i to je pro ně úspěch.
Já koukám na výkon barcelony a podíl hráčů na výsledku. Barcelona už měla problém v skupině, kterou nevyhrála a z toho vzešel celek v play off a na tom třeba i messi měl podíl, protože ve skupinách nebyl nijak zázračný. Poté samozřejmě celý celek hrál špatně a on určitě patřil k tomu lepšímu, nicméně jinačí dopad na hru má například hrot a nebo golman než týpek, na kteréhu míří každá akce. Pak je ten celek na něm více závislý a pokud on nedodá kvalitu, tak i ti ostatní hráči nevyniknout a vzhledem k výsledkům za celou sezonu se navzájem moc nepodpořili i mentálně v kabině, což má také dopad na clkové hodnocení hráčů.
Vypadli s PSG, protože se tam sami do té pozice dostali. To se ti ale nehodí že? V klíčovým zápase LM rupli doma 0:3 s tím, že hlavní režisér byl Messi. Takže ano, proti PSG to už měli těžký (ne nereálný), ale sami se tam do té situace dostali po té blamáži doma.
Polsko hrálo jeden zápas bez odvety a byla tam červená karta, kterou nedostal Lewa a dali si vlastnák. Porovnáváš i dost odlišné řešení, kde LM se hraje celou sezonu, tak euro je měsíční turnaj, kde za 3 zápasy opakuji dal 3 goly. Toto Messi v LM určitě neuhrál.

Takže ty tvoje útočení na objektivitu je úsměvné. Já alespoň občas vyjdu s daty, ty jen odhaduješ zda Chorvatsko bylo lepší 2016 nebo 2018. To jsou věci, které jsou neobjektivní a těžko se to dá posoudit, zatímco prohra 0:3 s Juve a obtížný soupeř pro play off jsou jasně doložitelné.
Messiáš
30.09.2021 01:47
#
Ty si zatim s zadnymi daty nevysel chlapce. Cela tvoje prace s daty je v kostce popirani Messiho uspechu na Cope, poukazovanim na domnelou nekonkurenceschopnost souperu. (jen v tve hlave, absolutne bez dat, jelikoz data mluvi o opaku) Ruznorodost vitezu si muzes najit na Wiki a v tebou danem casovem pasmu "od roku 99" je snad i pro poloretardovanou opici jako ty, v moznostech se docist, ze to neni zdaleka jen o Brazilii a Argentine.

Nevim, proc by se mi nehodilo to, ze Barcelona s Messim postoupila ze skupiny "az" ze druheho mista. Los je obrovska loterie a ja nedam ruku do ohne pri pohledu na to, jak si ostatne vedlo Juve posleze s Portem, ze by to pro Barcelonu nedopadlo stejne. Apropos, i kdyby byli v pozici, ze by snad diky priznivejsimu losu dosli o kolo dale, co by to v tvem vnimani vlastne menilo ? Messi odehral 2 zapasy v PO s tymem, ktery na to nemel, dal dva goly v Playoff ve dvou zapasech a smitec. On opravdu nebyl v tom dvojzapase problem, diky nemu jsme si zachovavali nejakou rovinu teoreticke sance proti o parnik jasnejsim favoritum. Jak moc on aspon na oko delal ten tym konkurenceschopny a kolik der svoji genialitou zacelil, ostatne vidime i v tomhle roce.

Kdyz poukazu, ze se ti nehodi pocitat asistence, tak vymyslis neco, ze asistenci muze mit i golman pri vykopu jako wtf? Vzhledem k tomu, ze Messi dost podstatnou cast zapasu tvori hru, tak jeden z klicovych aspektu proste vynechame, protoze v nem Lewa nevynika?

Tady mas pro pokochani data
https://youtu.be/miQQHB7bpb8?t=381

Pak ta pohadka o nepovedenem podzimu na zaklade necelych 200 minut. To už musela být solidní křeč, která ted se navíc nedá použít, takže rychle přispěchat s haněním výkonu, o ten gol vlastně nešlo. Když proti Lyonu nebo Bruggam ten vykon nebyl vubec spatny, tak na golu zaleželo, protože chyběl a to ses mohl opřít

Datove to teda vychazi tak, že má ted Lewa asi o 6 G/A vice za kalendarni rok než Leoš. Vykompenzuje to Copu? Mozna jo, mozna ne.

Už pls nereaguj nebo neocekavej odpoved. Tohle totiz neni ani o tom, jestli Lewa je lepší kandidát, pro tebe je těžké zkousnout, že je jím Messi. Tak prijemne pocteni i na zdrojich, ktere nemaji v popisku CR7 till I die. Vsude se resi, vypadnuti s PSG a na Copu se nebere zretel... nebo, že by tomu tak nebylo?


https://www.goal.com/en/lists/ballon-dor-2021-power-rankings/1l03egk461k3a1em4lb6gh8mhu#1jzc317ez52q9zujwh7abk77t

https://www.sportskeeda.com/football/ballon-d-or-power-rankings-september-2021-ronaldo-messi-kante/3
Manny
29.09.2021 20:38
#
Protože nemá ho a barcu nema rád, je to tak easy , akorát on to bude okecavat a lhát s číslama..
Godbless
29.09.2021 21:55
#
I'm not funny.
29.09.2021 17:54
#
Lukaku
vceradnesazitra
29.09.2021 20:10
#
Klokanomet
29.09.2021 19:34
#
Kimmich nejlepší hráč na světě? OK.
Müllered
29.09.2021 20:32
#
Starej se o své ubožáky, aby zas nedostali osmičku.
marke7
29.09.2021 17:29
#
Messi 7th GB loading...
bunnovv
29.09.2021 17:45
#
Sony10
29.09.2021 17:47
#
Rikomescudi
29.09.2021 17:58
#
Majk91
29.09.2021 18:00
#
patas92
29.09.2021 18:04
#
icka
29.09.2021 18:29
#
Banikovec7
29.09.2021 18:05
#
Murena
29.09.2021 18:17
#
Radikal
29.09.2021 18:28
#
icka
29.09.2021 18:29
#
F.Torres
29.09.2021 18:32
#
LM
29.09.2021 18:49
#
rominhoFCB
29.09.2021 18:50
#
Lemiux66
29.09.2021 18:51
#
Lemiux66
29.09.2021 19:03
#
dextroza_m
29.09.2021 19:12
#
Messiáš
29.09.2021 20:04
#
vceradnesazitra
29.09.2021 20:12
#
ne
Manny
29.09.2021 20:34
#
Amarino
29.09.2021 20:56
#
Jednoznačně
Godbless
29.09.2021 21:56
#
Xaviercreus
29.09.2021 17:29
#
Lewa? Haaland? Jorginho? Kanté? Messi? Ronaldo? Letos je to fakt těžký, ale asi bych to sečetl s 2020 a dal to Lewovi
Xaviercreus
29.09.2021 17:30
#
Bruno? Salah? O kom by se dalo ještě uvažovat?
Shevchenko
29.09.2021 17:52
#
No o těch dvou ne favoriti jsou jenom dva.
Sony10
29.09.2021 17:30
#
Aspoň to Messi nebude mít daleko..
Manny
29.09.2021 17:35
#
letos je jen jedna moznost, leo
Rikomescudi
29.09.2021 17:48
#
Leoš
Riviera Kid
29.09.2021 17:51
#
Kante
slanina
29.09.2021 17:57
#
Filip Šebo není o čom
O.Giroud
29.09.2021 18:00
#
Messi mozno Lewa ak si chce tato anketa zachovat ako taku dostojnost.
Perlasberger33
29.09.2021 18:12
#
Hložek
F.Torres
29.09.2021 18:13
#
Lewa nebo Jorginho. Lewa nejlepsi cisla, Jorginho nejdulezitejsi trofeje. Jiny vitez je nelogicky.
RM1999
29.09.2021 18:33
#
Od té doby, co to začali dávat Messimu, protože je nejpopulárnější, ta cena stejně ztratila hodnotu.
Lemiux66
29.09.2021 18:52
#
samozřejmě, přesně od tý doby
packie34
29.09.2021 18:37
#
to este niekoho aj zaujima tato trapna Anketa Sympatii ? Ked som zistil ze minuly rok to Lewandovskemu vobec nedaju Zlatu Loptu,tak v ten moment som o to prestal javit akykolvek zaujem...Tento rok je mi to uplne Suma-fuk kto to vyhraje...Skor sa zaujimam o Ligu Majstrov kto ju vyhra ;) to bude teprve vzruso.snad sa PSG nestretne s Barcelonou
Lemiux66
29.09.2021 18:53
#
Nezájem, ale zas odstavec
Anacron
29.09.2021 18:43
#
Měl by to vyhrát Lewa. Neměl žádný výpadek formy, udělal nějaké rekordy, trofeje taky a za ty poslední dva roky si to rozhodně zaslouží. Nemyslím si, že má Messi nějakou velkou šanci teda. Ač to k němu může být trochu nefér, tak je obětí svých vlastních dřívějších výkonů (stejně jako Ronaldo). K tomu ještě připočíst tragickou sezonu kterou Barca měla. Ano vyhrál konečně Copu a měl na tom velký podíl, ale v Evropě to nemá takovou váhu. Možná kdyby po tom přestupu extrémně zářil a nasypal tam 20 gólů za 10 zápasů (ano pořád to může zvládnout ), ale takhle... a hráči jako Jorginho, Lukaku, Kimmich, Salah nebo Kante jsou snad vtip. To fakt radši ten Haaland.
Banikovec7
29.09.2021 19:06
#
Vzhledem ke kurzům, které vypisují různé sázkovky, to spíš vypadá, že velkou šanci nemá nikdo jiný kromě Messiho.
rominhoFCB
29.09.2021 18:44
#
marke7
29.09.2021 18:58
#
To víš, všichni krátká paměť. V létě tu nebylo pochyb, že má Leos další balón, ale měsíc pauza od Copy a pak zranění, odehrál sotva 4 zápasy a vše je pryč
Ranoth
29.09.2021 18:45
#
Ak to vyhra niekto iny nez Lewa tak tuto cenu mozu rovno zrusit
RadekVonCZE
29.09.2021 18:56
#
Lewandowski
Lemiux66
29.09.2021 19:03
#
Doopravdy se bere v potaz někdo jinej, než ti dva hlavní kandidáti, jo?
Za ten poděl v minulým ročníku bych to dal Lewovi, ale zas je blbost to dát příští rok Leovi za ten aktuální… těžké
Za mě Lewa.

děd-vševěd
29.09.2021 19:05
#
Messi
Tromas
29.09.2021 19:09
#
Měl by to vyhrát Lewa za předchozí rok i ten současný, i když vyhrál jenom Bundesligu (jako posledních 8 let za sebou), ale v jejím průběhu měl brutální čísla a překonal Gerdův rekord v gólech za sezónu v Bundeslize a předchozí rok byl jasný výhra treblu. Bohužel si, ale myslím že, kvůli reprezentačnímu turnaji to dostane Messi, i když já nikdy neberu repre na moc velkou váhu a obzvlášť Copu (významné a velké turnaje jenom MS a EURO).
Rikomescudi
29.09.2021 19:14
#
EURO je na urovni COPA
F.Torres
29.09.2021 19:23
#
kdo porazi brazilii tak vyhraje turnaj. Euro uplne nekde jinde. Byt Belgie v JA tak uz ma nekolik titulu. V Evrope porad nic.
Rikomescudi
29.09.2021 19:33
#
vec nazoru. Ja treba nemyslim, ze by tam Belgie nejak zarila.
Jinak Brazilie jen jednou z poslednich peti CA dosla aspon do semifinale
F.Torres
29.09.2021 19:56
#
Brazilie je ve vicr jak polovine CA ve finale od roku 99. Tak neuvadej dezinformace.
Belgie jakozto top celek v zebrivku fifa by udelala lepsi vysledky jak na euru
Rikomescudi
29.09.2021 20:18
#
dvakrat za poslednich 5 turnaju byly aspon v semi, sry za dezinformaci.
hele ja ale nerikam, ze by neuhrali lepsi vysledky nez na Euru. Treba by to i vyhrali a treba taky ne, who knows. Reagoval jsem na to, ze evropskej sampionat je na urovni CA a to si myslim, ze tak je. Vidim, ze je propastnej rozdil mezi soutezema v Evrope a Americe. Ale repre mi prijdou celkem vyrovnany. Aspon teda ty top tymy z obou kontinentu.


F.Torres
29.09.2021 20:22
#
To ze copa ma jmeno to souhlasim. Vyhrat ale copu a euro je propastny rozdil. Co se tyce kvality celku, tak euro je nejkvalitnejsi. Ms ma zase tezsi kvaldu.

Vyhrat tedy copu davam na mnohem nizsi uroven jak euro. Nicmene neznamena to, ze to neni trofej. Nicmene tym jako argentina by to mel vyhravat casteji. To musi souhlasit asi kazdej.
Rikomescudi
29.09.2021 20:41
#
souhlas. Ale neni to zas jen o Brazilii a Argentine. Me treba osobne bavi Mexico. A Chile, Kolumbie a Peru jsou taky celkem nebezpecny celky.
Ale mas asi pravdu, ze Evropa ma vetsi rozsah tymu, ktery jsou schopny takhle velkej turnaj vyhrat.
F.Torres
29.09.2021 20:52
#
A to je obrovsky rozdil v tom, proc vyhra v cope neni tolik uznavana. Kvalita nekterych celku neni spatna, ale proste pocet vyher brazilie ukazuje ten nepomer, oricemz si nemyslim, ze brazilie od roku 2005 je top repre. Evropsky celky od konce ronalda a rivalda jsou za me o dost lepsi.
Rikomescudi
29.09.2021 21:09
#
Tak tim, ze na Euru ted pribyl pocet tymu, tak se zase procento tymu, co jsou to schopny vyhrat, kleslo. Tim ale i podle me uroven toho turnaje.
Ale jako mas pravdu, v Americe to je treba o 5-6 tymech. Tady u nas treba o 8-9. A ve finale pak Copa je pro hodne lidi v Evrope menecennejsi.
F.Torres
29.09.2021 21:19
#
souhlasím, kvalita na euru je nižší po rozšíření, ale i složitější to vyhrát. Čím více vyřazovaček, tím obtížnější, protože narazíš třeba na takový švýcary a ty sundat je celkem peklo a i takový rusáci dokážou porazit téměř kohokoliv, přitom kvalitou to nejsou nikterak silné celky.
Pak máš celky jako portugalsko, španělsko, francie, itálie, německo, anglie, belgie, což je za mě naprostá špička a celky právě jako chorvati, švýcaři, holandani, dáni, my a další, kterým když se sejde generace, tak to můžou také vyhrát . Toto prostě u Copy není. Tam je prostě Brazilie, Argentina, pak dejme tomu dříve uruguay a ostatní jsou právě ten druhý sled na úrovni dánska, švýcarska atd... kde když se to sejde, tak můžou něco uhrát, ale obecně to prostě favoriti nejsou, jelikož většina kádru hraje méně kvalitní soutěže, zatmco u celků z evropy jsou všichní hráči z lig z anglie, španelska, itálie, německa a francie
Rikomescudi
29.09.2021 21:58
#
ten rozsah je v Evrope skoro dvojnasobnej, to je fakt
Messiáš
29.09.2021 20:08
#
Jj a Polsko by porazilo Kolumbii a tak dale. To uz jsme slyseli, akorat ty statistiky tomu jaksi nenahravaji, co?
F.Torres
29.09.2021 20:12
#
A ne snad? Brazilie od roku 99 4 krat vitez a jednou finale. To by na euru nikdy nedali. Mozna 1-2 vyhry bych veril ale ta vyrovnanost je jinde. Pokud to nejste schopni priznat, tak se na ten fotbal radsi vyprdnete
Messiáš
29.09.2021 20:27
#
jj, pred par dny jsem ti to posilal kaspare
https://www.youtube.com/watch?v=nVoZ-nQjvyw
A co to jako rika? Od roku 99, to vyhrala Brazilie tolikrat a Chile dvakrat, a od roku 95 Uruguay take 4x. Argentina to vyhrala poprve od roku 93. V zemi je to veliky uspech a vykonove je to uplne na jine urovni nez vyradit Wales, Chorvatsko a Polsko... jo a aji ta Francie z lavicky

Jesli si to nejsi schopen priznat, tak se na ten fotbal vyprdni. Ale vzhledem k tvemu poslednimu pusobeni, kdy jsi kazdemu pro smich, by to bylo mozna vysvobozeni. Kazdopadne tu lecbu doporucuji stejne, jit hejtit a bit se do internetovych diskuzi zrovna po vcerejsku, musi byt uz dost na silu.
#LM7 a tesim se na tve slzy za dva mesice

F.Torres
29.09.2021 20:38
#
Co to meles? chorvati 2. Na ms a francouzi prvni. Wales v te dobe forma jak hrom. Tyto celky mozna nemaji jmeno jako spanelsko a nemecko, ale v te dobe melymnohem vyssi kvalitu. Opet tve argumenty mimo misu. Kdyz se ti to sejde, tak je jedno jak se celek jmenuje. Pokud je forma tak i papirove slabe tymy se dokazi vybombit. Porazili to nejlepsi na co narazili.

To ze to je uspech to verim, zaroven ale ostuda protoze dlouhodobe je argentina povazovana ta favorira a s hvezdnymi hraci to ostuda je.

Jake zase posledni vystoupeni? Clovek uvede cisla a fakta a vzdy se sebehne banda youtuberu co si to cucaji z prstu a uvadi data mimo misu a zkreslene udaje.
Co se stalo vcera? To ze dal po x zapasech gola? To bylo jedine co za zapas predvedl nebo spis se rozbehl. Nebyt to messi tak uz byl stridan...opet
Messiáš
29.09.2021 20:55
#
Vis co, uz me to nebavi, proste se jdi lecit. Chorvatsko bylo 2. na MS dva roky na to, Francie mela naprostou jinou kostru tymu nez na Euru > naprosto jinaci hraci. Mbappe, Lucas Hernandez, Pavard, Kante je uplne jina kvalita nez Payet, Evra, Sissoko, Gignac. Portugalsko porazilo Francii, ktera ani zdaleka nebyla tou Francii jako na MS, pokud si to nejsi schopen priznat.., tak asi tezko neco dodavat. Rikat, ze Polsko, Wales a Chorvatsko jsou to nejlepsi, ale jednim dechem hajit Lewu, ze Polsko je na hovno (viz vlakna vyse), je neuveritelne nekonzistentni.

Poslapavas kvalitu tymu jako Uruguay, Kolumbie nebo Chile. V prispevku si jasne psal, ze Polsko by Kolumbii porazilo... no tak se podivej vyse. A jen tak mimochodem, kdyz to Euro je o tolik vice, jaktoze Portugalsko na Konfederacnim poharu s Chile prohraje, jaktoze vypadne na MS s Uruguayi?

Dal nadherny gol proti jednomu z nej tymu na svete. Rozbehl si tu akci sam od pulky hriste, Hakimi mu pekne odklonil pohybem jednoho hrace, tukl si s Mbappem a prask do sibenice. Zadny easy tap-in, zadna doklepavacka, zadna penalta. Ale presto se tu najde nemocnej jedinec, ktery by mozna mohl spise premyslet nad tou vasi ostudou s Tiraspolem, ale jeho obsese mu naordinuje se jit bit do internetovych diskuzi a byt pro smich celemu EF. Gratuluji
marke7
29.09.2021 21:01
#
Je to pacient a neztrácej s ním čas. Já ho zas tak neznám, ale ostatní ano a podle mě se dobře baví, že tu takhle plytvame energií.
F.Torres
29.09.2021 21:21
#
píše někdo, kdo hodnotí kalendářní rok za 7 měsíců, přitom už je odehráno 9
Benfica
29.09.2021 23:40
#
zbytočne sa budeš naťahovať o tom.. to si len budú myslieť, že snáď majú pravdu pritom Copa je hodne o ničom.. na Euro sa nedoťahuje ani kvalitou tímov, ani kvalitou štadiónov, ani návštevnosťou ani pravidelnosťou, ani proste vlastne ničím
F.Torres
29.09.2021 23:56
#
tak fascinuje mě, jak vytahují poloviční data, které se jim hodí a ohání se turnajem jako je copa a dělají z toho Euro/MS, přitom ligu a LM letos dělají jak kdyby neexistovala, což jsou vždy soutěže, kterými se x let zpětně oháněli.
LM omlouvají tím, že byl těžký soupeř, nicméně už neřeší to, že doma Barca rupla s juve 0:3 a do té pozice se sami dostali.
Takto bych mohl pokračovat. Prostě co se jim nelíbí, tak přehlíží a vytahují polopravdu.

Jediný relevantní je stejně jedno. Pokud chce člověk rozhodovat dle úspěchů tak Jorginho, pokud dle statistik tak Lewa. To je vše a je to úplně jednoduchý.
Benfica
30.09.2021 00:03
#
čo ti poviem, naučili sa ohýbať pravdu, tak aby im vyhovovala buďme radi, že nezachádzajú až do takých extrémov ako napríklad, že Messi je najlepší hokejista, aj keď ten čas ešte možno príde, až nevyhrá tento rok ten GB
F.Torres
29.09.2021 21:11
#
Payet byl na tom turnaji úplná kometa. Argumentovat Payetem je úplně mimo mísu a není třeba dál číst.

Nepíšu, že Polsko je nejlepší a zároveň na hovno, jen že s Polskem dosáhl asi maxima asi jako Schick s náma. Přesto, že předvedeš top výkon, tak prostě v současnosti neutáhneš celek, pokud ti nepomůžou spoluhráči.

Já porovnávám pouze to, že celky v Evropě jsou vyrovnanější a celkově kvalitnější. Proto žádný evropský celek nedokáže to, co Brazílie v CA. To prostě není možný, protože konkurence je úplně někde jinde. Proto Copu neberu tak vážně, jelikož ji vyhrát je mnohem snažší.

Běžel a narazil si v otevřené obraně, kdy ho bránil jeden hráč, kterého Hakimi ještě trochu překřížil a rozhodil. Nebyl to špatný gol ale nebylo to žádný top gol na výhru v puskas award.

Já jsem taky psal, že Tiraspol byla největší ostuda, nicméně i ten borec z lucemburska dal lepší gol jak Messi
ttopi
29.09.2021 22:37
#
Proč furt argumentuješ tou Brazílií? Messi hraje za Argentinu a naopak ta čísla Brazilců dokazují, jak není snadné tu Copu vyhrát, pokud nejsi teda Brazilec.

A. Co sis vlastně myslel o LM, když ji Real 3x za sebou vyhrál? Že je to Mickey Mouse turnak, kterej někdo může vyhrát 3x v řadě?
F.Torres
29.09.2021 22:41
#
píšu, stačí porazit brazilii a máš velkou šanci na výhru, co je na tom nepochopitelné. Na euru vyřadíš Francii a chytíš Belgii, to je relativně jednoduchý. Přičemž si nemyslím, že Brazilie je top celek. Jen na Euru beru 3-4 silnější celky a některé i výrazněji silnější.

S tou LM to nemůžeš myslet přeci vážně ne? To je fakt až takový argumentační dno?
Messiáš
30.09.2021 00:43
#
Tady už naposledy.., Payet nehledě na to, že hrál na Euru dobře snad není srovnatelnej hráč s Mbappem nebo je ? Jsi schopen tvrdit i tohle? (neprekvapovalo by me to) Ty dalsi hrace uz komentovat nebudes co, nehodi se.. Chapu
Poukazal jsem nekolikrat, ze Copa neni ani zdaleka o Argentine a Brazilii. Uz se nehodlam opakovat, presvedcovat te o tom nebudu. Svet momentalne vnima, ze Messi byl na reprezentacnim poli nejuspesnejsim hracem, proto je favoritem/spolufavoritem a nezmeni to ani tva pokroucena realita

K tomu golu, Hakimi odklonil pekne krajniho hrace, ale Laporteho se Messi zbavil. Souhlasim s tim, ze to neni na Puskase, ale je to velmi pekny gol, ktery si rozbehl z pulky, borec z Lucemburska zavrel oci a praskl, co se tyce umisteni strely dal nepochybne hezci branku, ale to je asi tak vse.

V kazdem pripade je to absolutne irelevantni. Hodne stesti s lecbou, nepodcenoval bych to, po konci listopadu to muze byt horsi
Benfica
29.09.2021 23:39
#

3-0
Messiáš
30.09.2021 00:48
#
Ma tohle nejakou spojistost? Sel jsem snad misto uznani obrovske ostudy vypisovat nejake snuzky kecu proti vasi modle na zapas United s Villarrealem?
Benfica
29.09.2021 23:35
#
ani zďaleka nie
Rikomescudi
30.09.2021 00:11
#
Nedelejme y Eura neco, co neni. Btw, gratulace k dnesni jednoznacny vyhre
ttopi
29.09.2021 22:32
#
Tak především nelze sčítat 2 roky. Za 2020 je to oficiálně neuděleno a tedy cokoliv z toho roku nemůže být bráno letos v potaz. Ale škoda pro Lewu, za 2020 by mu to fakt slušelo.
Nadržený šimpanz
29.09.2021 19:20
#
Myslíte si, že v ty užší nominaci bude Schick??
Kejza
29.09.2021 21:57
#
myslim, že ne
vceradnesazitra
29.09.2021 20:13
#
Pogba, bez debat
Beethoven
29.09.2021 21:13
#
A loni se to neudelovalo proc, ze meli ronaldo s messim slabsi vykony nez nekdo jiny? Tahle cena beztak ztratila smysl od vitezstvi cannavara
Benfica
29.09.2021 23:41
#
hah ja som to prestal brať vážne až pri Modričovi
jsemdement
29.09.2021 21:29
#
Tahle cena je komedie jako VAR, UVEDOM SA DO PICE.
Spalovač šancí
30.09.2021 08:14
#
Opět Masopust, případně by mohl Holeš
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.