Plašil už nebude hrát za Bordeaux, neprodlouží končící kontrakt

10.05.2019 14:20 - Aktuality
Jaroslav Plašil (© girondins.com)
 
Velkou změnu před sebou má Jaroslav Plašil, zkušenému záložníkovi běží v Bordeaux smlouva jen do konce sezony a novou s vedením nepodepíše. Vyloučeno ovšem není jeho další setrvání v klubu, kouč Paulo Sousa by někdejšího českého reprezentanta rád viděl jako nového člena trenérského týmu...

"Bude to záviset na něm a jeho rodině," oznámil Sousa.

"Z mého pohledu se jedná o jednoho z největších profesionálů, jakého jsem kdy viděl. Po sobě i po všech ostatních požaduje obrovskou intenzitu a touhu vyhrát. Je to hráč, který je pro mě i pro klub velmi důležitý, co se týče budoucnosti. A budoucnost neznamená jenom být fotbalistou. Má předpoklady, v Bordeaux zažil skvělé věci," dodal portugalský kouč.

Plašilovi bylo v lednu už 37 let a do Bordeaux přišel v létě 2009, s výjimkou sezony 2013/2014 a hostování v Catanii už zůstal francouzskému klubu věrný a vysloužil si i kapitánskou pásku. V Ligue 1 za něj zvládl 287 zápasů.

Plašil bude v následujících týdnech zvažovat, zda pověsí kopačky na hřebík, nebo vyzkouší ještě jedno angažmá. Vedle Bordeaux a Catanii hrál i za Osasunu, zajímavé jméno si hned na začátek udělal díky působení v AS Monaco.
Autor: Tomáš Pavlík / lequipe.fr
Počet zobrazení: 3410
Komentáře (136 / 0 nových)
Oliver Roland
10.05.2019 14:34
#
icka
10.05.2019 14:35
#
Na to jak se na nej plivalo tak ma super karieru a vetsina nasich kopacu muze jen zavidet, To plivani bylo hodne zpusobene i tim, ze mel nahradit tu nasi zlatou generaci a zejmena nekolikrat Rosu jak byl dlouho zranenej. Za me super kariera
Al Capone
10.05.2019 14:37
#
pedroLFC
10.05.2019 14:38
#
stejně tak David Rozehnal, kterej mi přišel vždycky strašně nedoceněnej u nás, ale když se člověk podívá na kluby, kterými prošel, tak měl taky super karieru
Puskas
10.05.2019 14:39
#
Ten podle mne tak dobrý nebyl, i to, že ty kluby tak střídal, o něčem svědčí, jakkoli to jsou slušné adresy.
skat
10.05.2019 14:59
#
nevím, mě pět klubů za 20 let kariéry nepřijde jako nějaké závratné střídání - Monaco 8 let (vč. jednoho hostování a na začátku jako 17 letý moc nehrál ) pak 2 roky v Gironě a potom už jen v Bordeaux 10 let ( včetně jednoho hostování), HK nepočítám, tam byl jen v dorostu....
VP85
10.05.2019 15:04
#
myslím, že se vyjadřoval k Rozehnalovi.
skat
10.05.2019 15:08
#
asi máš pravdu - mea culpa :)
wyqinac
10.05.2019 15:10
#
ve Spanelsku hral za osasunu, ne gironu
skat
10.05.2019 15:26
#
norro6
10.05.2019 15:27
#
Hral v Osasuna Pamplona, nie Girone.
Stannis Baratheon
10.05.2019 16:20
#
máš v tom zmatek, ale totální. V Gironě nikdy nehrál...
Pride
10.05.2019 16:34
#
ty vole
pingla
10.05.2019 17:51
#
přesně tak, takového stopera k Čelůstkovi jeho kvalit těžko najdeme
krisa
10.05.2019 14:38
#
no měl trochu smůlu na generaci, kdyby hrál v repre v posledních letech, tak je ještě za kinga mezi nimi
Puskas
10.05.2019 14:40
#
Výborný hráč.
Duff
10.05.2019 17:32
#
nesmysl, ze začátku byl celkem solidní, když ještě v partě kolem Nedvěda na něm nebyla žádná odpovědnost. jakmile ale původní tahouni skončili a on postupně začal být jedním z nejzkušenějších s Rosou, tak se pořád jenom schovával, nikdy žádná vyjádření, na hřišti pravidelně jedním z nejhoších atd. ostuda že někdo jako on má tolik zápasů za repre.
dave30
12.05.2019 15:05
#
Myslím si, že o úspěšnosti kariéry určitě nerozhodujepouze počet reprezentačních startů. Je úplně něco jiného hrát jednou za čtvrt roku s hráči, které ani pořádně neznáš (a kterým to třeba ani momentálně nejde) a nebo mít vybudovanou pozici a pravidelně hrávat v nějaké kvalitní lize. Takže z pohledu reprezentace asi nic výjimečného (to ale nebude mít z poslední dekády nikdo), z pohledu klubového vysoce nadstandartní kariéra.
Puskas
10.05.2019 14:39
#
king23
10.05.2019 14:47
#
To plivání je způsobeno jednoznačně tím, že za reprezentaci hrál až na výjimky vždycky příšerně, nic víc, nic míň. Klubová kariéra (která je bezesporu úspěšná) s tím nemá co dočinění.
Puskas
10.05.2019 14:49
#
Jestli to nebylo i tím, že často hrál celý tým hrozně a spadlo to hlavně na něj.
Puskas
10.05.2019 14:54
#
On se nikdy neschovával a chtěl hrát, snažil se a holt, kazil. A to kolikrát i proto, že neměl s kým hrát, když se ostatní schovávali.
Kily
10.05.2019 14:59
#
k tomu mu hned na začátek uškodilo to, že s ním trenéři ve velké konkurenci uprostřed lepili pozice na křídlech, kde mu to nesvědčí, logicky tam nehrál dobře a lidé si na něj hned udělali jasný obrázek
Azazelo RD
10.05.2019 16:51
#
Je to o tom, že není chyba hráče, když hraje mizerně mimo svojí pozici či v systému, který mu nevyhovuje. Stejný příklad byl David Jarolím.
patas92
10.05.2019 15:51
#
icka
10.05.2019 16:10
#
Abstinence
10.05.2019 16:16
#
Rozhodně se na něj neplivalo, protože by se snažil hrát a kazil. Plivalo se na něj kvůli tomu, že 20cm kolem něj se šouraly přihrávky protihráčů a on se ani nepokusil ten míč získat, vyloženě chodil jak na procházce.
F.Torres
10.05.2019 17:48
#
Acrocephalus
10.05.2019 14:55
#
tak tak
Kang & Kodos
10.05.2019 15:31
#
Salfovic
10.05.2019 15:43
#
Přesně tak. Tohle je zase vrchol pokrytectví. V repre často patřil k nejhorším a jeho zahrávání standardek bylo opravdu legendární.
icka
10.05.2019 16:10
#
S tím nesouhlasím. Jak píše Puskas snažil se hrát a často neměl s kým. Tím neříkám, že nekazil nebo neměl špatné zápasy. Často se to házelo na něj.
Raylan
10.05.2019 16:38
#
Souhlas . Ja když se řekne jméno Plašil, tak si vždycky vybavím tu jeho haluz proti Španělsku a to že mě v repre často neskutečné rozčílil . V klubech jsem ho moc hrát neviděl, takže nemůžu soudit, ale kariéra pěkná, o tom žádná.
El-Pistolero-68
10.05.2019 17:33
#
king23
10.05.2019 18:42
#
Přesně tu haluz protišpanělsku si vybavím taky, když si na něj vzpomenu
ClancyWiggum
10.05.2019 17:31
#
Zark
10.05.2019 18:21
#
i v te Catanii to byl flop (dle jejich fanousku)
Kocour Klapuška
10.05.2019 14:57
#
JohnczceekJO7
10.05.2019 15:03
#
mistr129
10.05.2019 16:06
#
Le Gunner
10.05.2019 16:56
#
kardous
10.05.2019 17:20
#
REPLIKATOR
10.05.2019 17:26
#
El-Pistolero-68
10.05.2019 17:30
#
John Obi Mikel
10.05.2019 17:48
#
oli9
10.05.2019 18:38
#
marke7
10.05.2019 19:43
#
lampas
10.05.2019 19:51
#
Na západě hrál jen za průměrné týmy a nikdy nic pořádného nevyhrál. Po všech stránkách průměrný hráč.
Losinho
10.05.2019 14:44
#
PSG
smazaný uživatel
10.05.2019 14:49
#
popravdě nechápu že se tam udržel tak dlouho a pořád hrál skoro v základu první francouzskou to zase ale v repre nekopnul ani jeden ROH dobře
Frank Lampard 8
10.05.2019 15:01
#
Zpátky do Hradce
GajzkaMendyjeta
10.05.2019 15:04
#
Nezapomenutelný jak si v 21 vodil Real Madrid.
Pesojen
10.05.2019 15:33
#
*22
JohnczceekJO7
10.05.2019 15:04
#
V repre to sice nebyly kdovíjaké výkony, ale za ten gól proti Španělsku mi zůstane v paměti. Škoda, že se tehdy ten zápas nevyhrál.
VP85
10.05.2019 15:07
#
GajzkaMendyjeta
10.05.2019 15:11
#
Sivok,Pudil a Míša Kadlec
Manny
10.05.2019 15:29
#
dat to sem bez komentare čapka je v podstate zlocin
https://www.youtube.com/watch?v=mSx7FMHJB28
Spejbl
10.05.2019 17:57
#
GajzkaMendyjeta
10.05.2019 15:15
#
Nedal ještě gól v tom památným zápase ve Skotsku jak Rezek simuloval?Jak to tečoval pérem
Ruprecht
10.05.2019 15:25
#
Podobný případ jako Jaroslav Navrátil z Go Ahead Eagles. V klubu skvělý, v repre nedoceněný či dokonce nezvaný.
Manny
10.05.2019 15:30
#
to fakt ne, plasil je uplne neporovnatelny pojem oproti navratilovi...
Kang & Kodos
10.05.2019 15:31
#
Bakary3
10.05.2019 15:32
#
tak tohle srovnani jsem nepochopil
kardous
10.05.2019 17:21
#
Uwe háže buly
10.05.2019 15:33
#
Ruprecht
10.05.2019 15:43
#
To byla legrace, jsem vás chtěl vyplašit.

----

Nedoceněný byl (v celkovém součtu tedy), ale podle mne si část toho "hejtu" zasloužil. Já ho měl rád, ale jeho kritiku jsem často chápal.
Shevchenko
10.05.2019 15:50
#
kdo?
patas92
10.05.2019 15:53
#
Ten tenista?
Kang & Kodos
10.05.2019 16:17
#
Ten princ
Ruprecht
10.05.2019 18:43
#
mistr129
10.05.2019 16:08
#
REPLIKATOR
10.05.2019 17:26
#
king23
10.05.2019 18:45
#
urbis_
10.05.2019 16:05
#
Takový prototyp českého fotbalisty. Dokud mu to kopalo, tak na něj všichni plivali, když šel dolů, tak ho vychvalovali do nebes.
Stannis Baratheon
10.05.2019 16:17
#
Můj spoluhráč z přípravky a žáků. ❤❤❤
Pesojen
10.05.2019 18:48
#
GAUČ()
10.05.2019 20:26
#
Ty vocas ty jsi taky někde z Rychnovska?
Stannis Baratheon
10.05.2019 20:51
#
No, vyloženě Rychnovsko ne, ale daleko to do Richmondu nemám.
GAUČ()
11.05.2019 00:33
#
Já měl za to, že hrál Pláša nějakou dobu za Černíkovice v hodně útlým věku.
Stannis Baratheon
11.05.2019 00:43
#
Ano, správně. Stejně jako já. Poté šel tuším do Opočna, jelikož ročník se nám rozpadl a nebylo dost chalanů ze dvou ročníků co mohly za starší žáky hrát (odtud posléze do Hradce), tam se naše cesty rozdělily, protože já šel hrát "domu".
GAUČ()
11.05.2019 01:32
#
Taky jsem tam jeden rok kopal za žáky , jen o pár roků později, hlavně jsem tam byl na tý uber otevíračce umělky, teda jen jako divák, kde ve velký slávě přijel Dino s Plášou. Nehrál si náhodou tenkrát ten zápas na straně Černíkováků?
A nehrál tam s vámi tenkrát, teda ještě za žáky, mladej Vrba? Mě už se to hodně slívá a mám v tom zmatek.
Možná budeš znát doktora a na jméno si nevzpomenu. Holoubek myslim. Doktor běžec s knírkem. Fajnovej chlap
Stannis Baratheon
11.05.2019 02:00
#


Jo, to pamatuju tu otvíračku, ale nebyl jsem tam. Poté co nás rozpustili tak už jsem se v Černíkovicích neukázal a jen jsem o tom zaslechl. Bohužel, vůbec nevím o koho jde, Vrbu znám jen toho trenéra... . Já bydlím asi 30-40 km od Černíkovic, , ale rodiče na mě neměli čas a tak jsem každý týden jezdil za prarodiči do Lična, a tady mě děda přihlásil na fočus. Ani jsem s nima netrénoval, jen jsem jezdil na zápasy, protože děda se s trenérem znal. A v Ličně právě bydlel i Plašil. Asi 12 let zpět jsem slíbil bratrovi že ho vezmu za Plášou, no byl tam jen jeho brácha a dal mu podepsanou kartičku svýho bráchy. To si pamatuju.

Tak to si taky nevybavuju, jak říkám, jezdil jsem jen na ty trojzápasy co jsme mívali o víkendech, takže s lidma jsem tam přicházel do kontaktu minimálně a opravdu i v mysli utkvěl jen Plašil, trenér a ještě jeden klučina, co šel se mnou kopat jinam.

Sorry za překlepy, už mam najeto.
GAUČ()
11.05.2019 10:57
#
Jó takhle, tak to chápu.
Nicméně si to měl taky fajn, žádný trénování jen zápasy dobrá tlačka
Co se týká toho mladýho Vrby tak jeho táta myslím, že tenkrát dělal asistenta trenérovi co to tenkrát včetně Pláši trénoval. Já jsem pak hrál s jeho nejmladším synem rok za Černíky, dost jsme kámošili a pak jsme nějakej rok kopali ještě za Solnici, takže to mám spíš všechno z druhý ruky z vyprávění. V podstatě mě praštilo přes nos když si psal že si s Plášou hral v žákách, tak hned moje Sherlockovská dedukce jestli se neznáme

Jo tenhle vesnickej fotbal v mládí byl nejlepší

Stannis Baratheon
11.05.2019 11:28
#
Jojo, vždycky miniturnaj se čtyřmi týmy, když byly stejně dresy, šup rozlišováky. Ještě klasicky napůl hřiště, takže když se míč dostal do zámezí, překážel borcům hrajícím na půlce druhé. To byly časy, teď už si to hřiště zmenšili, to my ještě museli běhat. Jo, taková menší protekce to asi byla. Náš trenér se tuším jmenoval Rejsek, Rais, nebo tak nějak, a byl to starší chlápek.
Každopádně si myslím že se neznáme, já jsem téměř z předměstí Pardubic a asi jsem trošku starší ročník podle vyprávění.A když si tak vzpomínám, nebyl ten Vrba takový zarostlý tmavší chlápek? Někdo takový se kolem nás taky pohyboval, co si tak vybavuju.
GAUČ()
11.05.2019 22:39
#
Jo to byla paráda tyhle turnaje na půl hřiště
Hele je možný že zarostlý byl, já ho pamatuju bez vousů. On si trochu při mluvení šlapal na jazyk, nebo tak něco. Rejsek to už mi nic neříká. Jojo jsi o pár let starší ročník. Jen jsem myslel že si s fotbalem zůstal na okrese.
Shodou okolností teď taky žiju u Pardubic. Konkrétně u Dašic
Stannis Baratheon
11.05.2019 23:24
#
No sakra, u Dašic? Tak to já bydlím pár Víšek odtud.
GAUČ()
12.05.2019 18:01
#
Svět je malej koukám a tak hraješ tady ještě fotbal?
Stannis Baratheon
12.05.2019 19:23
#
Teď hraju klidný střed pardubickýho přeboru. Loni to byla ještě divize, předtím jsem byl pár let v Británii a předtím jsem ještě jako mladý kluk plný síly kopal ČFL. no, žádnou díru do světa jsem tam neudělal
GAUČ()
13.05.2019 07:54
#
Nojo ne každý mohl udělat kariéru jako Pláša, i tak pěkný výčet . Jaký je reálně hrát fotbal v Británii? To je docela zajímavý. Je tam znát rozdíl? Hrálo tam hodně cizinců?
Stannis Baratheon
13.05.2019 13:22
#
No, tak zprvu jsem byl ve Skotsku, na severním předměstí Glasgow. Zvykal jsem si na změnu, neměl jsem moc čas ani chuť hrát, ještě když byl trenér byl neochotný a arogantní blb, tak jsem se tam na to vykálel. Potom jsem se odstěhoval do Anglie. /roveň fotbalu, kterou představoval tým kde jsem hrál byla nižší než ve Skotsku, takže jsem tam dost vynikal a trenér se fakt snažil, a za 3-4 měsíce jsem mohl hrát zápasy.
No, k rozdílům - na co jsem si dost dlouho zvykal bylo (ne)napadání - vůbec se tam nenapádá a energie se šetří na souboje a na útočení. Trochu jsem tam nestíhal rychlostně a dynamikou, ale technikou a zakončením jsem tam zase vyčníval. Super je že ten je i o ten "menší" zájem ze strany fanoušků a to i malých kluků, ne jen starých páprdů, jak tomu je u nás. Normálně mě kluci poznávali na ulici nebo před stadionem. Cítil jsem se trochu jako celebrit, ale tak poznávali tam každého z týmu. Úroveň ligy byla dejme tomu jako něco mezi krajem a 1.A třídou. No hned další rok se postoupilo a já byl 2 nejlepším střelcem ligy, to se musím pochválit (z pozice levého záložníka ) Pak jsme hráli o něco výš, a měli jsme na dosah druhý postup za sebou do poloprofesionální soutěže, ale neklaplo to. To mě mrzí ještě dnes... Měli jsme tři kluky z Nigérie, ale všichni už byli poangličtění, jednoho jihoameričana (nejsem si jist, ale řekl bych že byl z Chille) a jednoho Poláka. JInak Polák byl snad v každém týmu proti kterému jsem hrál V jednom týmu byl jeden Čech a 2 Slováci, ale byli to kopyta . (Tuším že to byl Kettering nebo Barwell) a jeden z nich dokonce napadl našeho brankáře tak jsme se docela rafli

Jackalman
11.05.2019 12:02
#
tak my dva se asi znát budeme, na té otviracce jsem hral predzapas pripravek nebo zaku proti Černíkovicím, taky k nám prislo spousta kluku odtamtud hrat, většina se mnou hrala az do st. dorostu, takze si je jeste pamatuju. Proti Cernikovicim jsme jako maly hrali hodne, pamatuju ty pruhovany cernobily dresy :D
GAUČ()
11.05.2019 22:42
#
Hele na netu svoje jméno moc prasknout nechci. Za koho jsi hrával? Já hrál za Rychnov, Černíky a Solnici
Tak se vážně dost možná známé.

Černíkováci chodili hodně do Voděrad myslím , tak co jsi Vršovák?
Jackalman
12.05.2019 01:06
#
Samá voda,, samá voda, ale proti všem těmhle jsem hrál
GAUČ()
12.05.2019 18:01
#
Častolovice? Nebo někde ještě dál? Mi řekni kam chodili Černíkováci
Jackalman
12.05.2019 19:11
#
Kdepak, jdeš přesně na druhou stranu.
GAUČ()
13.05.2019 07:51
#
Javornice? Rokytnice?
Spalovač šancí
10.05.2019 16:35
#
Už chytli jeho bejvalku a právníka?
ACSMan
10.05.2019 16:40
#
Tak nějak jsem tušil, že se to stane už od doby co měl rozhovor, že na 99% skončí.
Liquid
10.05.2019 16:49
#
no konečně, to to trvalo
bobis21
10.05.2019 17:02
#
Nejvíce nedoceněný český hráč. Skvělá kariéra.
ClancyWiggum
10.05.2019 17:30
#
Tak když byl v repre naprosto příšernej.
bobis21
10.05.2019 18:04
#
Nebyl. Jen vždy schytal hate za celý tým.
JackDaniels.
10.05.2019 17:05
#
OT: Arsenal chce Ayozeho, asi si myslia, ze dopadnu ako Kohuti so Sissokom a The Reds s Wijnaldumom
REPLIKATOR
10.05.2019 17:26
#
Stejně je to frajer
Liquid
10.05.2019 17:32
#
hlavně když kopal rohy na prvního hráče
REPLIKATOR
10.05.2019 17:40
#
oli9
10.05.2019 18:39
#
F.Torres
10.05.2019 17:50
#
Super hráč, super kariéra, kterou by mu v současnosti leckdo záviděl.

Díky za Euro 2012. Nebýt tebe a Čecha, tak jsme se tam nikdy nedostali.
Manny
10.05.2019 17:58
#
na tom mistrovstvi tehdy vylozene zaril no..
F.Torres
10.05.2019 19:10
#
práce s textem level mínus 100
Ruprecht
10.05.2019 19:31
#
icka
10.05.2019 19:49
#
Manny
10.05.2019 21:31
#
ja to pochopil (i kdyz on v te kvalifikaci fakt nepatril k nejakym hvezdam, co by nas tahli, to byla tehdejsi plzen, obrana a treba mikadlec) ale prislo mi to spojeni plasil, me12 a diky vtipne..
F.Torres
11.05.2019 11:53
#
možná jsi to pochopil, ale každopádně jsi ukázal, že ti nefunguje pamět, jelikož on byl o parník jinde. ME se mu nevyvedlo také z toho důvodu, že mu zrovna ženská těsně předtím frnkla s prachama, to pak máš myšlenky trošku jinačí...
Manny
11.05.2019 16:31
#
ne, v te kvalifikaci hral svuj prumer, dal gol proti spanelsku, ale jinak zadny tahoun nikde nebyl. by me zajimalo jaky konkretni skvely vykon v kvalifikaci mas na mysli..
F.Torres
11.05.2019 16:45
#
pokud jsi to neviděl/nepamatuješ, tak se k tomu nevyjadřuj. On byl srdcem týmu v dané kvalifikaci. Podívej se na záznamy všech zápasů a pak se mi přijď omluvit. Čau, dále s tebou nebudu ztrácet čas, očividně jsi mimo
Manny
11.05.2019 18:03
#
narozdil od tebe zjevne netrpim silne prehnanou nostalgii (nebo aspon nemam potrebu se chovat jako blbecek a dokazu se o tom normalne bavit)
F.Torres
11.05.2019 19:09
#
nostalgie nad na Euro
montaigne33
10.05.2019 20:48
#
Vzpomínám si, jak v zahraničním hodnocení např. v Kickeru dostal Plašil za utkání na Euru se Španělskem stejné hodnocení jako Rosa... ale u nás/ různá hodnocení v tisku, na netu- za stejný zápas- dostal Rosa nadprůměrnou známku a Plašil jednu z nejhorších...
F.Torres
11.05.2019 11:54
#
Tak on Plašil převzal dost štafetu po Barošovi. Na oba se plivalo, přestože byli vždy mezi nejlepšími. Jsme národ buranů a ovcí
Manny
11.05.2019 16:34
#
se spanelskem jsme hrali na me16.. bavime se o 2012.
John Obi Mikel
10.05.2019 17:53
#
Ve Francii, v Bordeaux naprostá legenda, u nás se o něm moc v dobrém nemluví. Mohl by si dát rok u nás v lize a pak se vrátit do Francie
oli9
10.05.2019 18:43
#
15 let v kuse hrát francouzkou, italskou a španělskou ligu spolehlivý pracant... 103 zápasů za repre ..mně nikdy nevadil...jaký na něj byl hate jsem tak nějak ani nechápal...když se dařilo nikdo si ho nevšímal....on nebyl ten kdo by měl vytvářet šance a dávat goly....prostě kolem roku 2010 stála repre za kkt..... navíc se mi zdálo, že když hrál tak byl jeden z mála ,který měl techniku a uměl přemýšlet..... ale lidi snadno zapomněli stejně jako na Baroše....
Ruprecht
10.05.2019 19:32
#
Pokud už nebude hrát Plašil dále, tak je Baroš asi poslední aktivní hráč z EURO 2004. Nebo ne? Čech končí...
F.Torres
10.05.2019 19:45
#
Hubschman
Ruprecht
10.05.2019 23:13
#
oli9
10.05.2019 19:48
#
jj bude https://cs.wikipedia.org/wiki/Mistrovstv%C3%AD_Evropy_ve_fotbale_2004_(soupisky) tve když mrknu za jaké kluby naši hráli.... dortmund, dortmund, liverpool, liverpool, juve, ajax, marseille, udine , ajax ,hamburg a to tam jeste cechino ve francii... potom ty prestupy..... no snad z takovách klubů budeme zase nominovat do repre
Ruprecht
10.05.2019 23:13
#
F.Torres
10.05.2019 19:49
#
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mistrovstv%C3%AD_Evropy_ve_fotbale_2004_(soupisky)#%C4%8Cesko

Celkově těch borců už moc nekope a i těm nejmladším táhne na 35 viz Ronaldo a spol...
Ruprecht
10.05.2019 23:12
#
nedávno jsem nad nimi přemýšlel, vzpomínal jsem na naše hochy, na Ronalda na jeho prvním velkym turnaji. on měl být původně na střídačce, ale posadil Simao Sabrosu, nepletu-li se

Torres je aktivní v JAP, legendární talent Vonlanthen ze Švýcarska je snad tak aktivní fotbalista, Rooney v MLS... jen tak nahlas přemýšlím

P.S.: Vonlanthen už je "former" footballer, skončil před rokem
Duff
12.05.2019 17:49
#
na nějaké slušné úrovni opravdu jen pár - Akinfejev, Robben, Cris, možná ještě Srna. Čech bude končit, Casillas asi bude muset taky...
Duff
12.05.2019 17:50
#
+ ještě Joaquín to pořád táhne v Betisu
Ruprecht
12.05.2019 20:54
#
montaigne33
10.05.2019 20:33
#
Super kariéra, pamatuju si ho jako kluka- žáka - dorostence v Hradci, kde hrál s bráchou, než odešel do Monaka. Sympaťák V repre ho stavěli na jiné pozice než klubu a neprávem se často stával otloukánkem...
montaigne33
10.05.2019 20:37
#
A kdo jiný z českých hráčů vstřelil branku Španělsku, Realu a Barce?
Ross Geller
11.05.2019 13:44
#
Nevím, kdo?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.