Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Pelta podpořil trenéra Vrbu, mužstvo podle něj fungovalo dobře

23.06.2016 17:46 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3844
Komentáře (145 / 0 nových)
andrew96
23.06.2016 17:48
#
Na tiskovce šlo vidět, že si rádi podržíte navzájem.
smazaný uživatel
23.06.2016 17:48
#
jako opilí rozhodčí
smazaný uživatel
23.06.2016 17:50
#
Ted sem videl v Praze Necida v nejakym drahym sportaku...stazeny obe okynka - asi mu nefungovala klima a tvaril se jak kokot
smazaný uživatel
23.06.2016 18:08
#
Baronne
23.06.2016 18:13
#
To on se netváří jak kokot, to je jeho přirozenej ksicht
smazaný uživatel
23.06.2016 18:16
#
Frick
23.06.2016 19:01
#
Mne Necka připomíná trochu NPH = Barneyho z HIMYM
Duff
23.06.2016 19:39
#
děkujeme za přínosnou zprávu
Kaspar
23.06.2016 17:51
#
Vrba namyslena arogantni primadona
Blaza27
24.06.2016 07:40
#
patrikhm
28.06.2016 08:53
#
Se podívej na sebe, hovado jedno!
SuperFrankie
23.06.2016 17:57
#
Tenhle alibismus čišící z Pelty, Vrby a spol. je fakt alarmující. Místo toho, abychom si řekli, že tohle byl fakt průser, je třeba se nad sebou zamyslet, zanalyzovat chyby a rozhodnout se, jak budeme pokračovat dál se poplácáme po zádech a uděláme, že se vlastně nic nestalo?
Tohle mě štve snad ještě víc než vypadnutí z EURA.
San Iker
23.06.2016 18:00
#
taky to tak mám
smazaný uživatel
23.06.2016 18:08
#
neskutecny..
smazaný uživatel
23.06.2016 18:09
#
co by sis tak predstavoval ze by se melo konkretne udelat?
smazaný uživatel
23.06.2016 21:38
#
třeba sebereflexe aby dostala přednost před ochranou vlastního ega na tiskovce ?
iamek
23.06.2016 18:10
#
Losinho
23.06.2016 18:16
#
nakonec se dozvíme, že samotnej postup na EURO (kde jsme nechyběli jak dlouho a teď tam poprvé hrálo víc týmů) je vlastně super úspěch..

Teď neskončit v kvaldě o MS poslední a je to taky cajk, ne?
smazaný uživatel
23.06.2016 18:18
#
umerna kvalita naseho tymu je skupina. tady je spis problem ze sou ocekavani ze vyhrajem kazdej turnaj. to je pak jasny ze se vztekate :)
smazaný uživatel
23.06.2016 18:20
#
Tady ale nejde až tak o výsledek (ten se asi dal očekávat), ale jak jsme k němu došli.
smazaný uživatel
23.06.2016 18:23
#
no. tak jedinej fakt pruser podle mne bylo tech prvnich 70 minut s chorvatem. s turkem to mohlo byt fakt v klidu naopak.. vzhledem ke kvalite hracu - co se ted musi dit asi v rakousku, svedsku. dyt ti maj hrace a stejne hrajou na pobliti. myslim, ze koncime presne tak, cemu odpovida hracska kvalita.
elbi.the.king
23.06.2016 18:40
#
Co furt melete o hráčích, jen výmluvy ,,, A ostatní mají co, supermany?!
smazaný uživatel
23.06.2016 19:06
#
to myslis vazne?
smazaný uživatel
23.06.2016 20:54
#
Přesně! Kvalita hráčů nemá na výsledek vliv, důležité je jak rychle umíš ovládat joystick
PJ
23.06.2016 21:03
#
Coutinho10
24.06.2016 08:23
#
Losinho
23.06.2016 22:39
#
Postup jsem nečekal, ale taková tragédie to být nemusela a neměla. A když už se stalo, tak by se aspoň nemělo věšet bulíky na nos, že je všechno v pohodě.
Mr.Mike
23.06.2016 18:33
#
elbi.the.king
23.06.2016 18:49
#
exot12
23.06.2016 18:59
#
Nič na tom čo povedal, nie je podľa mňa alibistické. Nemáte zrovna najlepšiu generáciu, zaspali ste dobu a aj to o súperoch je pravda. Z môjho pohľadu sa jedná o triezvu úvahu.
Úprimne my nie sme na tom lepšie, ale uhaluzili sme postup. Vám to môže paradoxne pomôcť ak budete rozumný a začnete robiť. Nám to môže naopak ublížiť
smazaný uživatel
23.06.2016 19:21
#
Nám to může pomoci, pokud budeme mít sebereflexi. A ta se nějak nedostavuje.
REPLIKATOR
23.06.2016 19:10
#
cavenaghi
23.06.2016 22:00
#
Tady výjimečně souhlasím s jinak nesympatickým Peltou, opravdu jde těžko ze současného týmu vytlouct víc v tak těžké skupině a vyhlídky nejsou růžové, už postup je v tuto chvíli hodně a až odejdou opory jako Rosický aj., tak to bude ještě horší.
smazaný uživatel
23.06.2016 23:29
#
Bayernista18
24.06.2016 10:08
#
smazaný uživatel
25.06.2016 09:55
#
suhlasim s tebou, pelta je fakt blbec, asi maju biznis s vrbou. Je krasne jak pokrytectvo funguje bez problemov
patrikhm
28.06.2016 08:54
#
Bez Vrby jsme jako repre totálně v prdeli! Lepšího trenéra nemáme!!
smazaný uživatel
23.06.2016 18:01
#
Vyjádřil se někdo k tomu, co napsal Kadlec na twitter?
monty25
23.06.2016 18:20
#
Pelta: "Jeden hráč si posteskl, že nehrál na Euru ani minutu. Je mi ho líto, ale prostě se tak trenér rozhodl. Ten jeho povzdech, to je drobnost. Kdybyste viděli, co se děje jinde. Máme hodný tým, samé slušné kluky."

Jo jo, hlavně Točvolanta...
Realita
23.06.2016 18:34
#
Co kde psal? Nemohu to najít...
REPLIKATOR
23.06.2016 19:47
#
Sosi
23.06.2016 20:30
#
a co čekal, vidlák
smazaný uživatel
23.06.2016 18:06
#
Takže další roky utrpení
JimBob
23.06.2016 18:08
#
Nevím, Vrba je výbornej trenér, ale když se dívám na bojovnost Irů, Maďarů a jak se tam perou o každej centimetr hlava nehlava, jedno kdo proti nim stojí, tak si říkám, jestli by naše repre s tím, co máme momentálně k dispozici (nebo spíš nemáme), taky nepotřebovala kloudnýho hecíře...
smazaný uživatel
23.06.2016 18:08
#
Hráli na tom euru jak prcgumy...nevím proc nehráli ofenzivnejsi fotbal tak jako to vrba praktikoval v Plzni ale českej beton v plny parade... Vrba si tim akorat zkazil reputaci...Kazdej do tisku akorát mele jak je všechno dobrý... Je to všechno na pytel vzít si příklad z Maďarska nehráli jak posrany a jdou dal z prvního...
smazaný uživatel
23.06.2016 18:10
#
asi si neposlouchal I. Haška ve studiu na CT :D
Recoba Inter
23.06.2016 18:17
#
jj já nechápu co to je za trend dnešní doby pět jen ultra mega pozitivní sračky, které vůbec nevypovídají o realitě ... hlavně, že je všechno ok a hezky se to poslouchá/čte
Murtago
23.06.2016 18:23
#
Recoba Inter
23.06.2016 21:00
#
ok, další kterému to tak vyhovuje ... lidi proberte se už dopi*e!
smazaný uživatel
23.06.2016 18:17
#
Jediný, co mě na českém fotbalovém svazu těší, je, že na tom nejsme tak špatně jako v Chorvatsku.
smazaný uživatel
24.06.2016 10:11
#
what
Slonky Terik
23.06.2016 18:25
#
Vy jste blázni. Ve skupině jsme měli oba letošní finalisty a ne S.Irsko,Albánii a Slovensko.Kdyby hrál otevřeně tak nám Spanelove i Chorvati totálně nasekali. Když už bylo s kým hrát tak nas zabil rychlej gól. Je to prostě škoda, Vrbův odchod chce možná tak TV Hovna a mluví za celej národ sasci. Každopádně Mirku zacni něco dělat s mládeží nebo půjdeš od válu. Musíme si vytvořit novou generaci. To by mela byt naprostá priorita
smazaný uživatel
23.06.2016 18:26
#
zdejsi diskuteri cekali ze to cely vyhrajem no
Slonky Terik
23.06.2016 18:38
#
Nejenom zdejší, ale nejvíc kecu mají ti, kteří fotbal nikdy nehráli, nebo hrajou okresy v těch svých dědinách...analfabeti. Fakt česká natura je k blití, proto jsme furt na místě. Místo toho aby lidi přemýšleli jak se zvednout ze dna, tak se soustředí na to jak někoho podelat a nahrávat si pro sebe
Slonky Terik
23.06.2016 18:41
#
*nahrabat si pro sebe
elbi.the.king
23.06.2016 18:43
#
Zato ty hraješ ligu už 15 let viď?
Slonky Terik
23.06.2016 18:50
#
Hraju kraj, tam už musíš nějak fotbalově myslet a ne kopat dlouhý balony na 100 kilovyho Honzíka. Všichni hrát ligu nemůžeme bráško. A možná proto jak se tady na fotbal sere tak se spousta talentů ani nikam nedostane. Stačí mít bohatyho tatínka a bydlet v Praze.
Kang & Kodos
23.06.2016 18:59
#
aha
Blasphemer
23.06.2016 19:42
#
smazaný uživatel
23.06.2016 20:25
#
Chlupatá máma
23.06.2016 23:54
#
krajskej přebor, to je skoro jak La Liga
smazaný uživatel
24.06.2016 08:41
#
A jako co, když na něco poukazuje tak musí sám hrát minimálně divizi? Co to je za ubohou logiku?
Mrvinho
24.06.2016 00:04
#
smazaný uživatel
24.06.2016 14:56
#
tak promin
elbi.the.king
23.06.2016 18:41
#
Jasně, počítej zajíce už před honem
Robbie
23.06.2016 18:32
#
jak říkáte z Vrby se stal arogantní blbec, nikdy nebyl skvělý taktik, neustále držel svoje końe, protože až do poslední chvíle držel Limberský,Koláře a podobně, zdřejmě mu někdo neřekl že hráč má ject když má formu
elbi.the.king
23.06.2016 18:38
#
Výsměch, oba dva ty kecy, šašci. Bejt soudný, tak to oba položí, ale tady sme v Čechách, že ,,,
Edgewalker
23.06.2016 18:46
#
"Do té doby tu byl boj o moc a o vliv a neřešil se fotbal."
O tom ty něco víš, že jo ty zmrde?
Kang & Kodos
23.06.2016 18:48
#
To je přesně ono. Mě ani tak nesere, že máme jeden bod a že jsme na ně papírově neměli. Ale Vrba, kterýmu to prostě nevyšlo (ok, nemůže bejt úspěšnej pokaždý) místo prohlášení ve stylu "posrali jsme to/je to neúspěch/Limberský bude za úsvitu popraven" se nejdřív vymlouvá na kvalitu Synot ligy (jako by ho někdo nutil tahat tolik hráčů z ligy), která je přitom rok od roku větší, a pak to korunuje Pelta tim, že je vlastně všechno v pořádku. Je dobře, že to dostává sežrat aspoň od novinářů, který mu teď vracej tu jeho aroganci. Třeba se probere.
monty25
23.06.2016 18:49
#
Limberský bude za úsvitu popraven.
Kang & Kodos
23.06.2016 18:50
#
Na tom trvám ze všeho nejvíc.
monty25
23.06.2016 18:52
#
Mouser
23.06.2016 19:23
#
"Jako by ho někdo nutil tahat tolik hráčů z ligy"? Koho místo nich by sis tam představoval?
smazaný uživatel
24.06.2016 12:01
#
Přál bych Vrbovi aspoň poloviční hejt od novinářů a fanoušků, jak měl Bílek.
Bianconero
24.06.2016 12:14
#
To by Vrba těžce neunesl a sám od sebe skončil. Stačí se ohlédnout, jak nezvládal situaci kolem Limberského.
PJ
23.06.2016 18:50
#
Jakkoliv Peltu nemusim, tak zhodnocení skupiny řekl naprosto přesně. Na Španělsko jsme jinak hrát nemohli, jiná šance na nějakej bod nebyla. Chorvatsko je úplně někde jinde, my nemáme hráče v Realu, Barceloně, Interu nebo Juventusu, srovnání s naší generací v roce 2004 celkem sedí. S Tureckem to byl vyrovnanej zápas, kterých kdyby se odehrálo pět, tak dva vyhrajem a dva prohrajem - tenhle bohužel nevyšel.

Samozřejmě, že se na Vrbovi chyby najdou, ale neni to příčina vypadnutí. Ta je v těžkym losu a v celkovym stavu českýho fotbalu - dostatečně dobrý hráče prostě nemáme. Vrba fakt nemůže za to, že Nedvědovi s Kollerem je přes 40 a další se nenarodili...
Slonky Terik
23.06.2016 18:54
#
No konečně někdo kdo není slepej
imp
23.06.2016 19:05
#
smazaný uživatel
23.06.2016 19:05
#
presne
ernyyyy
23.06.2016 19:07
#
pepinho2
23.06.2016 19:07
#
elbi.the.king
23.06.2016 19:08
#
S takovýmhle připosraným jednáním se nikdy nikam neposunem. No jo, ono vlastně Irsko, maďarsko, severní irové, albánci, rumuni mají lepší fotbalisty. Tady nejde o realitu, ale každej se bojí míc vyšší cíle, ta česká připosranost je strašná fakt.
smazaný uživatel
23.06.2016 19:10
#
Slonky Terik
23.06.2016 19:11
#
Ty vole tady jde jen o to si připustit, ze naši soupeři jsou úplně někde jinde než my, nic víc. Jen pracovat na budoucnosti
Bianconero
23.06.2016 19:29
#
Že jsou soupeři jinde bylo zřejmé už od losu. Na druhou stranu, hrát se s nimi dá, byť kvalita je na jejich straně.
Slonky Terik
23.06.2016 19:45
#
Dalo by se hrát...určitě. Ale dostaneš 5:0. Pak by bylo zase spoustu kecu, proč s nima hrajeme otevřeně když na to nemáme?
Bianconero
23.06.2016 19:49
#
Já bych s nimi otevřený fotbal nehrál ani omylem. Ale lze s nimi hrát i za předpokladu, že hraješ hodně disciplinovaně odzadu. Já ostatně preferuju hru odzadu, hurá fotbal mě nebaví.
Slonky Terik
23.06.2016 19:58
#
Tak ne každej ovládá to Katenáčo, a už vůbec ne Hubnik a kluci z naší ligy. Kadeřábek si v Německu ještě nekopl, Sivok tam je jenom na hlavy, Kadlec taky nehraje, Limba je v hajzlu, Gebre hraje ale jenom o záchranu. FAKT není kde brát.
Bianconero
23.06.2016 20:29
#
Poslední schopná generace po stránce individualit byla ta Čechova.
smazaný uživatel
23.06.2016 19:30
#
Nicméně když teda věděl ,že se Španelskem a Chorvatskem nemůžem hrát proč na Euro nevzal Černýho s Vydrou který by byli vhodnější do těhle zápasů?Proč střídal Kolář s Tureckem?Proč nehrál gebre a škoda víc?
Slonky Terik
23.06.2016 19:41
#
Je asi jedno kdo by tam byl, protože by tam stejně běhali bez balónu. Vrba dal šanci lidem co si to vybojovali. V další kvalde vezme urcite několik mladíků a nechá je otrkat. Nemáme mladíky typu Emre Mor.
smazaný uživatel
23.06.2016 20:30
#
to sice ne, ale cemu by uskodilo, kdyby vzal Cernyho na lavicku misto Kolare?
PJ
23.06.2016 19:36
#
Jasný, takže bez ohledu na to, jestli naši reprezentanti hrajou za Plzeň a Spartu nebo za Real a Barcu, bez ohledu na to, jestli ve skupině máme Španělsko s Chorvatskem nebo Rakousko s Maďarskem, budeme vždycky chtít bejt minimálně v semifinále. Opravdu mě udivuje, kolika lidem uniká smysl pro realitu...
elbi.the.king
23.06.2016 19:50
#
A na semifinale si prisel jak To je jak ty antironaldovci tady. Clovek rekne ze se melo postoupil kdyz dal jsou tri ze ctyr a ty hned mluvis o semifinale. O tom tady nikdo z nas nenapsal ani radku prece.
Viz komenty vyse, prece vedeli s kym tam budou hrat...
PJ
23.06.2016 19:55
#
Jednoduše tak, že sleduju fotbal už dost dlouho na to, abych věděl, co český fanoušci chtěji a očekávaji. Před čtyřma rokama s Bílkem vyhráli skupinu, přesto se tu hromadně zvracelo, že postup byl povinnost a že vlastně nepředvedli nic...
exot12
23.06.2016 20:27
#
Ale očakávať semifinále je v poriadku, tak ako triezvo uznať, že súper je lepší.
REPLIKATOR
23.06.2016 19:13
#
Zajímavý, že Irsko a Severní Irsko z podobné skupiny postoupili. Daleko víc se porvali o postup než ti naši nekopové
smazaný uživatel
23.06.2016 19:15
#
videls jejich zapasy? kdybysme hrali jak iri proti belgii nebo severni iri proti nemecku tak uz se tady planujou defenestrace
ernyyyy
23.06.2016 19:16
#
fakt podobný skupiny
arsavin
23.06.2016 19:43
#
Iry jsem nesledoval, měli nezajímavou skupinu, ale Severní Irové odehráli dva naprosto marné zápasy a porazili nějak Ukrajinu. Zasloužili si postup určitě míň než český tým
Cipinho
24.06.2016 00:51
#
Puskas
23.06.2016 19:13
#
Ono je to i nominací, pakliže nominuje tři typologicky stejné útočníky, hráče bez formy, tak se pak těžko můžeme divit výkonům. Já taky jsem pro, aby Vrba zůstal, v minulosti prokázal, že umí, nicméně tu se mu nepovedlo načasovat formu týmu jako celku. Prostě si to nesedlo a to je jeho díl viny. Od toho se pak odvíjejí ustrašené výkony proti favoritům, kdy on sám už od počátku avizuje, že vše směřuje k utkání s Turkem - to pak ti kluci mají zákonitě v hlavách. Každý ví, že byli favoriti, nicméně na ME byly vidět jiní outsideři, kteří se i proti favoritům pochlapili, to my ne.
Kang & Kodos
23.06.2016 19:19
#
SuperFrankie
23.06.2016 19:19
#
REPLIKATOR
23.06.2016 19:23
#
PJ
23.06.2016 19:41
#
Jasný, taky jsem napsal, že se na Vrbovi chyby najdou. Mohl někoho nominovat jinak, mohl jinak postavit sestavu na zápasy. Ale nemyslim si, že by ti, kteří nejeli, nebo ti, kteří zápasy odseděli na lavičce, odehráli zápasy se Španělskem a Chorvatskem líp. Taktika netaktika, forma neforma. Každej od začátku věděl, že půjde předevšim o zápas s Tureckem. A ten herně špatnej nebyl, jenom, bohužel, nám to tam nepadlo a jim jo.
Puskas
23.06.2016 19:47
#
Stálo by za to, kdyby si někdo dal práci a sestavil reakce cizích novinářů - tam snad nebude nikdo obviňován z čecháčkovství a neuznalosti, jak se dočítám i tady někde. Tuším, že naše kluky sepsuli jak Alíky z ustrašenosti atd. Ten příměr s Maďary, Albánci nebo Iry je nasnadě - našim chybělo kromě snahy vše, hlavně víra v úspěch. Opěvoval se tu onehdy Leicester - kdyby ten hrál jak naši, jsou už dnes o soutěž níž.
REPLIKATOR
23.06.2016 19:48
#
C-M@ster
23.06.2016 19:21
#
Jak se ti v tom případě četl terryho článek?
PJ
23.06.2016 19:47
#
S něčim souhlasim, s něčim ne. A pořád si stojim za tim, že na vině za výsledky na Euru je předevšim celkovej stav českýho fotbalu, ne Vrba.
pawelFCB
23.06.2016 19:44
#
mojmira
23.06.2016 19:50
#
smazaný uživatel
23.06.2016 20:43
#
smazaný uživatel
23.06.2016 23:31
#
v tom souhlasím. ale ta celková pachuť toho, že jsme vlastně "spokojení" a jedeme to stejný dál... mě neuvěřitelně irituje..
PP
24.06.2016 10:47
#
konečně
Je fakt, že nějakou výtku na týmu či taktice najít měl, protože to růžové vůbec nebylo, ale kecy o odstupu apod. hovna jsou úplně mimo.
San Iker
23.06.2016 19:19
#
Těším se na výmluvy po kvalifikaci na MS -> Němci byli obhájci titulu, Norové měli nejlepší generaci, Severní Irsko ukázalo už na Euru svoji kvalitu
gretzkybyldruhy
23.06.2016 19:23
#
pravil Karel Karoch
gretzkybyldruhy
23.06.2016 19:22
#
Vaclik, Koubek, Stanek - Kaderabek, Zahustel, Brabec, Baranek, Kalas, Deli (adoptovat), Frýdek, Novák - Petrák, Pavelka, Cerny, Skalak, Cermak, Krejčí, Jankto, Sural, Cermak, ten typek z PSV - Schick, Julis, Necid, Pulkrab = JDEME SI PRO FINÁLE MS!!!!!!!
smazaný uživatel
23.06.2016 19:25
#
ten typek z PSV
Bianconero
23.06.2016 19:32
#
Dufan
24.06.2016 00:56
#
Ok.... Staněk. fakt? Ještě nic neodchytal. Kalase nehraje a kdo ví jak to bude. Deli nekomentuju. Petrák oj ale zatím druhá BL. Pavelka zatím nic moc. Černý naděje. Jankto jak to ? Čermák asi dvakrát nemůže. Týpek z PSV? De Boer nebo Cocu neo van Hooijdonk nebo kurva jak a kdo.. Schick snad. Juliš snad ne. Necid ok. Pulkrab se uvidí. Zbytek by se dal s dobrou formou zařadit do nějakého okruhu vytipovaných hráčů.na nominaci.
smazaný uživatel
23.06.2016 19:27
#
Kdyby nepostupil Wales,Madarsko a Island tak mozna i souhlasim
smazaný uživatel
23.06.2016 19:29
#
jdu s kuzi na trh, ale z tech jejich skupin bysme postoupili taky..
C-M@ster
23.06.2016 19:32
#
Mouser
23.06.2016 19:40
#
pawelFCB
23.06.2016 19:44
#
Slonky Terik
23.06.2016 19:49
#
Rozhodně by jsme neměli důvod betonovat
Gryphonheart
23.06.2016 20:30
#
by jsme
smazaný uživatel
23.06.2016 19:55
#
forma
23.06.2016 20:07
#
exot12
23.06.2016 20:37
#
OK Skupina B:
Wales a Anglicko by ste asi nedali
s nami by to bolo otovrene a mohlo by to skončiť všeliak
dali by ste asi Rusko, ktoré bolo z formy
Takže by ste mali asi 3 body a tie by mohli a nemuseli stačiť

Skupina F
Tam by ste porazili asi len Rakusko
suma sumárum opäť 3 body

Bral som do úvahy súčastnú formu jak Vašu tak hore spomínaných týmov a môžeme diskutovať o tom, či by ste porazili napr.Portugalsko alebo nie...ale diskusia o ničom a nikdy sa nedozvieme pravdu
HalaMadrid_Flx
24.06.2016 11:03
#
Tvoje přezdívka naprosto vypovídá o tvojí inteligenci.
PP
24.06.2016 10:53
#
možná ano, možná ne. A pokud by jsme nepostoupili z jakékoliv jiné skupiny, tak ano - je to neúspěch a můžou nastat otázky o odvolání. Takto to je mimo. Úspěch to není, ale průser taky ne.
DreamTeam
24.06.2016 15:22
#
Tak urcite
smazaný uživatel
23.06.2016 19:35
#
Už aby začala liga.
Mr.Jindros
23.06.2016 19:46
#
V podstatě souhlas, Vrbu bych podržel.

Ono nám beztak nic jiného nezbývá.
vanGomm
24.06.2016 00:36
#
Před začátkem jsem tipoval,že uhrajem 1 bod.Myšleno s Tureckem.Co se EURA týká,tak výsledkově jsme to ukopali až moc dobře.Španělsko velice lichotivá prohra.Chorvatsko zde jsme měli prohrát tak 0:4.To že to skončilo 2:2 bylo pouze dílem shody šťastných náhod,které se takto sejdou jen velmi zřídka.Herně jsme na EURU ovšem propadli a soupeři nás přehrávali min. o třídu.Takže 1 bod a skóre 2:5 můžeme pokládat,že na to co jsme tam předvedli je nakonec až moc dobrý výsledek.Spíše by nám za tu předvedenou hru slušelo 0 bodů a skore tak 0:8 - 0:10.
smazaný uživatel
24.06.2016 09:41
#
Podržíme trenéra, který s týmem dokázal nejhorší výsledek od roku 1964, trenéra, který ani jednou nedokázal tým na soupeře připravit tak, aby zahrál bezchybně, trenéra, který za žádných okolností nezmění svoji šablonu a je mu jedno, jestli hrajeme proti San Marinu, Islandu nebo Španělsku? Kdy ho odvoláme? Aź bude hrát v půlce kvalifikace s Ázerbajdžánem o čtvrté místo?
Tak to běžme laskavě do prdele.
PP
24.06.2016 10:51
#
až budeme hrát v půlce kvalifikace s Azberbajdžánem o čtvrté místo, tak přijď s tímto komentářem a dáme ti za pravdu.. Teď to má vypovídající hodnotu jako věštby Jolany a Vlasti Plamínka..
Bianconero
24.06.2016 10:57
#
Trefně řečeno.
smazaný uživatel
24.06.2016 12:05
#
smazaný uživatel
24.06.2016 11:06
#
Vrbu neomlouvám,nemáme doma nic lepšího.Ale na ME byli nominováni hráči za zenitem.aby se dali ještě na poslední chvíli prodat.Naši bafuňáři do toho Vrbu kecat nenechají
smazaný uživatel
24.06.2016 13:13
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.