Otestujte s námi nový Eurofotbal. Živě a přímo v Livesportu!

13.01.2023 16:54, aktualizováno 20.01.2023 17:14 - Aktuality
 

Vážení uživatelé, Eurofotbal prochází velkou změnou, která zahrnuje také nový vzhled. Uživatelská zpětná vazba je pro nás opravdu velice důležitá, takže bychom vás do úprav rádi přímo zapojili.

Proto bychom vás chtěli pozvat na uživatelské testování Eurofotbalu, které se uskuteční 24. až 26. ledna v pražské centrále Livesportu (stanice metra B Nové Butovice). Rozhovor potrvá 60 minut a společně bychom se během něj podívali nejen na nový design, ale také na to, proč a jak využíváte Eurofotbal. Jako poděkování od nás dostanete poukázku na 500 Kč do jednoho z těchto e-shopů: Alza.cz, CZC, Mall, Zalando. Záleží pouze na vašich preferencích.

Jdete do toho s námi? Pak vás poprosíme o vyplnění krátkého dotazníku, na jehož základě se vám telefonicky ozveme a domluvíme přesný čas rozhovoru.

Vyplnit dotazník

Autor: EuroFotbal.cz
Komentáře (286 / 0 nových)
Banikovec7
13.01.2023 17:18
#
nikdy
20DollarsInMyPocket
13.01.2023 17:19
#
Wambasen
13.01.2023 17:21
#
Blasphemer
13.01.2023 18:26
#
Posledni Kovboj
13.01.2023 22:55
#
KingMaster13
16.01.2023 20:09
#
STR
20.01.2023 20:41
#
Edgar Davids
23.01.2023 11:30
#
ClancyWiggum
24.01.2023 18:43
#
Han střelil první
25.01.2023 08:05
#
Vrať heslo na O2
xjert02
13.01.2023 18:39
#
Nieuwendyk
21.01.2023 22:36
#

Nikdy to nevyzkoušíme, nikdy, nech si to všeck zapamatujú!!
Firkraag
22.01.2023 11:04
#
Csaplárova past
13.01.2023 17:59
#
Tak která socka si tam dojde pro 500,-
Salfovic
13.01.2023 18:55
#
Mohli by tam zajít ti dva, co to tehdy nevyřešili před Edenem.
Csaplárova past
13.01.2023 19:06
#
Kámo, tak jednu takovou rozpravu si tady pamatuju, ale to už je pěkná řada let. Normálně bych si nějaký komentář nepamatoval, ale z tohoto si s kamošem děláme prdel doteď ..
RM1999
13.01.2023 20:28
#
Nebyl jeden z nich ozzy, který už je údajně po smrti?
GabrielBatistuta
13.01.2023 22:15
#
A Kovboj, ne?
Posledni Kovboj
13.01.2023 22:54
#
Holky, se kterejma se stykam, by mohly bejt tvoje babicky, ty debilku
GabrielBatistuta
13.01.2023 22:57
#
Neutron
14.01.2023 12:47
#
chvalit sa geriatriou...to je kumst...
Manik...
14.01.2023 15:22
#
A to bylo na mě .. Ať je mu země lehká.
Selänne
15.01.2023 17:05
#
Kucka
16.01.2023 16:27
#
KingMaster13
16.01.2023 20:09
#
REPLIKATOR
20.01.2023 19:14
#
bbbauch
20.01.2023 20:49
#
Stiiing
20.01.2023 21:58
#
SixtoRodriguez
20.01.2023 22:32
#
uff
20.01.2023 23:37
#
LaVolpe
21.01.2023 18:05
#
Manik...
14.01.2023 12:28
#
Ano
kilobyte
16.01.2023 00:18
#
Ale souboj nebyl, ne?
RM1999
16.01.2023 09:27
#
Ozzy se nedostavil, protože měl zrovna rande s něčí babičkou.
stas87
20.01.2023 21:41
#
To by bol suboj kriplov a to fakt nechces vidiet.
Kocour Klapuška
22.01.2023 14:03
#
Prosím, nevíte někdo, kde to bylo?
Coutinho10
22.01.2023 16:05
#
Seydou Doumbia
13.01.2023 19:31
#
ještě to stejně bude poukazka, kterou budeš moci použít až při utratě nad 10 k jak to chodí nemá smysl ani to
Csaplárova past
13.01.2023 19:40
#

Jojo, to jsou ojeby jako prase. Jako když někde dostaneš slevu 25% na nezlevněné zboží. Vlezeš do eshopu a všude jakože "SLEVA", i když je to vlastně původní cena. Ale je to ve slevě a na to se to nevztahuje ...
Seydou Doumbia
13.01.2023 20:28
#
ohnutá realita tomu říkám
Firkraag
13.01.2023 19:02
#
NE
Pony Slaystation
13.01.2023 19:14
#
Strašný
alegre
13.01.2023 21:14
#
lituji, ale ten starsi byl mnohem lepsi...
Klokanomet
13.01.2023 22:28
#
Tak kdo tam půjde? Je potřeba livesportu vysvětlit, že na nový eurofotbal nikdo chodit nebude a vyhodili prachy do vzduchu.
GabrielBatistuta
13.01.2023 22:42
#
Jako, jestli to bude stát za piču, budu nasranej
Posledni Kovboj
13.01.2023 22:53
#
chtel jsem tam jit, voni me tam nepustili
FiX
21.01.2023 19:33
#
A co jste tam chtěl říkat?
Blasphemer
14.01.2023 00:01
#
Lof
14.01.2023 01:46
#
rufus
14.01.2023 10:07
#
Wambasen
14.01.2023 10:46
#
Lukáš_6
14.01.2023 12:38
#
Unai
14.01.2023 14:22
#
20DollarsInMyPocket
14.01.2023 20:01
#
frankiefcb
16.01.2023 12:29
#
KingMaster13
16.01.2023 20:12
#
REPLIKATOR
20.01.2023 19:15
#
$dolar$
21.01.2023 13:38
#
Euphael
21.01.2023 21:57
#
Lukáš_6
14.01.2023 12:40
#
nový vzhled eurofotbalu je podle mě velký krok zpět . bojím se aby to eurofotbalu neuškodilo a neposlalo ho to do kytek
Unai
14.01.2023 14:23
#
Nadržený šimpanz
14.01.2023 12:59
#
Proč nemůže EuroFotbal zůstat při starým, když 100 procent lidí změnu nechce??
Unai
14.01.2023 14:23
#
Manik...
14.01.2023 15:23
#
100 ne.. Já ne!
Marv
16.01.2023 08:47
#
To už se říkalo kdysi i při přechodu na tuhle verzi a jako se za ní teď bojuje..
Mr.Mike
16.01.2023 18:55
#
me staci starej, ale lip prizpusobenej pro mobil
REPLIKATOR
20.01.2023 19:15
#
Není to málo?
Nikikrew
22.01.2023 08:43
#
Ja chcem napr
Manik...
23.01.2023 20:06
#
vladino10
24.01.2023 19:11
#
Ja chcem tiež zmenu aby som vám urobil napriek
mimi_united
14.01.2023 13:46
#
Konečne sa to bude dať čítať aj na mobile
Messy<3
14.01.2023 18:05
#
Livesport by mohl přestat škudlit, o novou verzi Eurofotbalu se nikdo neprosil a poukázka k partnerům, za kterou si někdo koupí dvoje ponožky je asi tak stejně vtipná (smutná) jako celkový business model Livesportu, který vydělal miliardy na brigádnicích pracujících po nocích za minimálku.
Panini Calciatore
14.01.2023 20:36
#
Mohli ste byt jeden z malicka celosvetovych webov dizajnom pripominajucim zaciatky internetu a posrali ste to na celej ciare.
Nie vsetko nove automaticky znamena aj dobre ved old school vie byt tiez cool.
100. za OLD EF
Rudnevs
15.01.2023 09:24
#
Navyše súčasný eurofotbal nepôsobí nijak lacne ani predpotopne. Proste stará dobrá kvalita, ktorá nevyjde z módy. Nová verzia je začiatok konca tejto stránky. Nikoho nového na zmenu webovky nenalákajú, to by museli byť viacej prezenčný na tiktoku, insta etc. a starých akurát naserú a odlákajú.
jack_donaghy
16.01.2023 11:09
#
No, sucasna stranka predpotopne rozhodne posobi.
S napadom tu stranku trochu priblizit dnesnej dobe, by som 100% suhlasil. Avsak, prevedenie je priserne. Problem je, ze stranka dostala genericky minimalisticky dizajn, cim uplne stratila svoju identitu. Ono bolo totiz mozne spravit modernu verziu, ktora by zretelne vychadzala zo sucasnej podoby, avsak islo sa cestou, kedy stranka vyzera ako cez kopirak a v momente ked scrollnem dole a zmizne logo, ani neviem kde som...
Moja sprava bola: zmena bola potrebna, bolo mozne to spravit dobre, spravilo sa to uplne zle.
uff
20.01.2023 23:40
#
andkoo
24.01.2023 18:46
#
pod toto sa podpisem, uz viacero webov sa mi takto zhnusilo (eurosport, devilpage, ..)
Gazdo
17.01.2023 11:58
#
romeo351
20.01.2023 19:27
#
Vlastně už si ani nevzpomínám, jak jsem se k ef dostal (cca rok 2010)… ale nebylo to určitě tehdy hned kvůli diskuzi. Přecejen důležitá je nápaditost článků (tohle poslední dobou je velká bída)
Rudnevs
20.01.2023 21:42
#
podla mna ma ef dve moznosti, ak chce narast uzivatelov:

fakt zamakat na tych clankoch, viac nejakej informacnej hodnoty v nich, kludne to nechat pisat fans danych klubov, kludne aj za nejaky maly honorar, kvalitna praca sa musi ocenit, nejake zaujimavosti o roznych kluboch, viacej pribehov atd. naopak menej nudnych vyjadreni roznych hracov, to su clanky, ktore su ako robene k tomu, aby bolo kde diskutovat, bez ohladu na to, o com ten clanok je.

druha moznost je vyuzit extremny potencial uzivatelov a uplne jedinecnej miestnej komunity a spravit z toho akoby socialnu siet pre ceskoslovenskych futbalovych fans. urcite je vela ludi, ktori si o tom nemaju s kym pokecat a boli by radi, keby vedeli ze nieco take existuje. len to treba viacej zviditelnit, lebo podla mna mladi o tom moc nevedia vdaka nevelkej aktivite ef na soc. sietach.
romeo351
21.01.2023 08:52
#
Souhlas s tím prvním

Napsal bych blbost to druhé, ale v reálném životě jsem se setkal s několika lidmi, co tu diskutují nebo jen sjíždí diskuze - jejich názor je většinou strohý: ef je něco jako životní poslání
Whites
21.01.2023 09:40
#
Jak by sis takovou sociální síť představoval? Jak by to mělo fungovat a co by to mělo umět?
Rudnevs
21.01.2023 21:33
#
V prvom rade byt viac prezencny na instagrame, tiktoku, davat tam pravidelny kontent, zviditelnit sa mladym ludom a davat im prilezitost diskutovat na soc. sietach.

Pripradne na stranku mi napadlo to spravit viacej uzivatelsky pristupne, napr. ze by uzivatelia mohli zakldat vlastne vlakno na styl ako napr. na reddite, nech sa o urcitych veciach nemusia bavit pod clankami z roku 2001. Plus napriklad rozsirit profily uzivatelov o oblubenych hracov alebo dalsie informacie. A vstavany efsearch priamo na stranke by bol paradny.

Samozrejme, ze to je asi utopia ale bolo by to nice
Whites
24.01.2023 09:08
#
Diky Napada me dalsi otazka, proc teda rovnou nevyuzit reddit a nezalozit EF sekci tam?
Klokanomet
21.01.2023 13:51
#
j.r.ewing
15.01.2023 19:35
#
REPLIKATOR
20.01.2023 19:16
#
Jason_
14.01.2023 23:14
#
berete aj čoboli?
Jason_
14.01.2023 23:14
#
ale treba nam autobus
Zemun
15.01.2023 14:00
#
Keby bol gulášek,či aspoň párek a limonáda
Edgewalker
15.01.2023 13:47
#
Budou na místě k dostání pochodně, nebo si mají návštěvníci přinést vlastní?
Csaplárova past
15.01.2023 18:00
#
Tak co? Kdo si přišel včera pro pětikilo?
Zark
15.01.2023 20:05
#
https://www.youtube.com/watch?v=6Q1XGcNVTIE

Pocity každého dlouholetého uživatele EF
monty25
15.01.2023 20:19
#
jenage
15.01.2023 23:33
#
Nikdy, nebo navždy!
O.Giroud
16.01.2023 13:42
#
- navstevujem denne
- dotykový telefón - android, Notebook - windows
- clanky necitam (iba preview k nejakym MS, ME, AFCON)
- vlastne aj PL v kocke som cital alebo aspon pozrel obrazok zostavy, inak idem vzdy len do diskusie
- registroval som sa iba kvoli tomu aby som videl oznacenie novych komentarov v diskusii
- privital by som nejaky ignore list
- pls, nepridavajte ku komentarom lajky ak sa da
- pri komentaroch by som rad videl niekde na kraji číslo komentára aby som vedel, že či 100. pre LFC mam lajkovať alebo nie, nerad lajkujem klamárov (aj ked nikde som to nevidel, mozno na jednej stranke kde sa len neda priamo reagovat)
- EF stromek ponechat
- EF hlasky tiez a vitazovi poslat tricko Najvtipnejsi pouzivalel Eurofotbalu a rok
- na novej stranke mi chyba viac farieb, taka ta identita EF, ked to otvorim tak rozmyslam, ze na akej stranke vlastne som


srandamač
16.01.2023 18:41
#
uff
20.01.2023 23:44
#
ClancyWiggum
16.01.2023 13:49
#
Naprosto skvělý!! Super nápad ! Livesport > Eurofotbal
raduinho
16.01.2023 14:25
#
Já bych do toho šel, ale v Brně
niflheim
17.01.2023 13:45
#
PC
- moc se mi nelíbí to horní menu, PL bych chtěl mít nejraději dostupnou hned, bez mouse overu
- expressek by mohlo být víc
johan14
20.01.2023 18:57
#
Neprepriahaj v strede rieky. Ak niečo funguje, tak to nemeň.
oli9
20.01.2023 20:01
#
Já si zas chvilku zkusil ten nový vzhled a to je šílenost. Hlavně když dá ovek diskuzi tak ty čáry a komentáře tam k nim, roztáhane jak prase.. Šílenost..

Zachovejte tento vzhled
Bojím se, že nový vzhled bude tak i tak a na názoru uživatelů nezáleží.

Proto možná jediné co zadunguje, tak bojkot stránky
Bakary3
20.01.2023 21:48
#

To je hrozny.
Tenhle ef je krásně prehlednej, stačilo to trošku poladit, ať se přizpůsobí velikosti displeje, malinko zkultivovat, třeba přidat pár nových funkcí a hotovo.
Místo toho to úplně zprasej.
S takovou s novým ef fakt nevim
Ahoso Widaho
21.01.2023 10:13
#
Bojkot stránky zafunguje skvěle, pokud chceš, aby EF přestal existovat
oli9
21.01.2023 10:57
#
Nechci, ale jako to že si postezujes v diskuzi a veselé dál to tady pojede nic nezmění. Ani bych nad tím nepřemýšlel nebo nepsal kdyby jsem četl názory třebas půl na půl nebo aspoň stovky že je to ok.. Ale vždyť snad 99,9% je proti
Nieuwendyk
24.01.2023 14:40
#
Ale anketa nikoho nenapadla, asi proto, že už jsou rozhodnutí to prostě posrat a migrovat na novou verzi
PJ
24.01.2023 16:13
#
Bude nová verze a stará nezůstane, to je fakt, na kterym se už nic nezmění, takže bude potřeba se s tim smířit. Návštěvnost klesá, nový lidi nechodí a responzivní design přizpůsobený pro mobily je jediná cesta, jak se z toho zkusit dostat. Teď se to jen snažíme vyladit tak, aby se nová verze začala líbit i těm, kdo na ní od začátku nadávaji...
uff
25.01.2023 08:36
#
Zemun
27.01.2023 10:19
#
Tipligu ten co zrušil,toho naučte lietať
Mada
21.01.2023 11:21
#
Salfovic
20.01.2023 21:46
#
Tou plánovanou diskusí to tady fakt zabijete.
Gazdo
21.01.2023 10:23
#
tak spatnu diskusiu som teda dlho nevidel. A to PJ vravel ze na diskusiach si daju extra zalezat lebo vedia ze to je to co robi EF EF
PJ
22.01.2023 10:53
#
to jsem psal, ale šlo o funkce, ne o vzhled. Ten prostě bude jinej..
Gazdo
22.01.2023 12:15
#
Ale takto biely? Ved to je cisto neprehladne a pali to normalne oci. Stale mam nejaku malu dusicku ze to este zmenite
PJ
22.01.2023 12:20
#
změníme - jako že novej design se udělá ještě úplně jinak? To určitě ne, ladit se bude, ale žádný výrazný změny tam nebudou.
Gazdo
22.01.2023 12:34
#
Tak ked som sa pozeral na PC je to este dajme tomu v nejakej ok forme ale pre mobily je to strasne neprehladne a to chodim na EF z 99% len z mobilu. A pri novom designe by som nic ine nerobil len scrolloval dole hore. O tom ze v mobilnej verzii su diskusie uplne neprehladne ani nehovorim. Nebola by aspon mozno prepinat medzi desktop verziou a mobilnou?
PJ
22.01.2023 13:40
#
jestli otázka zní tak, jestli by nešlo kromě novýho designu dál nechat i starej - tak bohužel nešlo, neni možný dlouhodobě udržovat dvě různý verze.

Na novym designu scrolluješ, na starym zase pořád musíš zoomovat a scrollovat nejen nahoru a dolu, ale i do stran. Novej web je na mobilu rozhodně lepší, i když má samozřejmě pořád mouchy..
Gazdo
22.01.2023 15:32
#
Tak je to vec nazoru. Moj nazor je ze sucasny EF je proste skvely aj ked chapem ze pre sucasnu generaciu posobi zastaralo. A s tym ze je rozhodne lepsi teda podla mna drtiva vacsina tu nesuhlasi. Uvidime ako to dopadne. Viem teda ze to robite pre to aby stranka rastla lebo cisla zrejme padali, ale bude zaujimave sledovat ci tymto nepadne uplne pretoze moze nastat odliv starsich uzivatelov rychlejsie ako prilic novych
John Obi Mikel
23.01.2023 08:50
#
Gazdo
22.01.2023 12:16
#
Inak je moznost este s tym nieco spravit? Lebo ocividne odozva je dost negativna tak ze ci je vobec v plane sa tou odozvou aspon nejako zapodievat alebo proste stoj co stoj to idete spravit na ten styl ako to je?
Led Tasso
22.01.2023 14:39
#
Kdyby se měl facebook zastavit při každé špatné odezvě, tak vypadá pořád tak, jak ho poprvé stvořili
Bakary3
22.01.2023 14:55
#
Nechci být přehnaně kritickej, ale přijde mi, že vás hrozně zajímala zpětná vazba, abyste následně snad k ničemu neprihlidli.

Nemám vůbec nic proti modernizaci, ale vy jste vytvořili tuctovej neosobní portál, kde nevidím kromě přizpůsobení mobilní verzi žádnej přínos.

Upřímně, to bych radši dal zoomoval, než scrollovat jak vocas, text roztaženého, nepřehlednej, diskuze ošklivá...

Ze zvyku budu na nový ef chodit asi dal, ale očekávám nějaký odliv místní komunity (ani mě ta nová nepřehledná diskuze asi bavit nebude) a tím mě zřejmě ef přestane zajimat
Gazdo
22.01.2023 15:34
#
Jop dajte nam spatnu vazbu a v podstate je irelevantne ze sa zdvihla v podstate jednotna vlna nevole a aj tak sa nezmeni asi nic na tej novej verzii. Jako ja chapem ze to nie je uplne hracka vyhoviet vsetkym ale tym co sa tu spustilo by mohlo niekomu aspon ukazat trosku vystrasny prst ze aha robime asi nieco spatne
PJ
22.01.2023 15:37
#
Ono se těžko přihlíží ke zpětný vazbě, když 90% z ní je ve stylu všechno je špatný a nechte starej web. Na tohle tady vysmívaný testování přišli zatim dva lidi a ti nám dali kvalitativně skoro stejnou zpětnou vazbu, jako celá diskuse k tomu prvnímu podzimnímu článku ke změně designu.

Jinak, ta verze co je tam teď se oproti tý prvně zveřejněný liší zatim jen minimálně, zatim se žádný úpravy vyplývající ze zpětný vazby ani neřešily. Takže například to, že je všechno roztažený - to se mně nelíbí taky a nějaký mezery se budou určitě zmenšovat.
Bakary3
22.01.2023 19:10
#
To si úplně nemyslím, myslím, že nejen já jsem minimálně vyplnil dotazník, kde jsem se snažil být konstruktivní, stejně tak v tý diskuzi byla spousta zajímavých námětů - kromě těch "fuj, serte na to".

Jinak je mi jasný, že to není jednoduchý, po tom zájmu o zpětnou vazbu jsem se celkem těšil, teď jsem tedy poměrně skeptickej...
Ale nechám se překvapit.
PJ
22.01.2023 19:37
#
Jo ten dotazník šel mimo mě, tam nevim co bylo za odpovědi, pokud jsi vyplnil tak super Šlo mi o tu diskusi, jejíž celkový vyznění bylo jednoduchý "je to hnus, nechte starej web". Ale znova jsem se tam podíval a máš pravdu, že konstruktivní kritika tam byla taky. Většina z toho ale pořád byly věci, který neni úplně snadný změnit nebo udělat.
Bakary3
22.01.2023 21:23
#
Chápu a já nejsem kdovijak IT zdatnej, takže věřím, že spousta mých připomínek byla těžko realizovatelná, protože tyhle věci prostě dopodrobna neznám a určitě je tu spousta uživatelů, kteří o tom ví víc.

No tak jsem zvědavy, jakou váhu ta zpětná vazba bude mit

A vlastně... Kdy že je předpoklad nasazení ty nový verze?
PJ
22.01.2023 22:58
#
no, to je docela těžká otázka. Termín byl začátek února, ale těch věcí k dodělání a doladění je ještě tolik, že není šance to stihnout. Takže budu chtít, aby se termín posunul a aby se starý web nevypínal ve chvíli, kdy nový neni na 100% hotový. Ale nemam v tom hlavní slovo.
Bakary3
23.01.2023 05:18
#
tak hodně štěstí, ať i z těch připomínek uživatelů vyzobete to nejlepší a je to opravdu posun vpřed
uff
25.01.2023 08:39
#
Manik...
23.01.2023 20:08
#
Mada
21.01.2023 11:21
#
uff
21.01.2023 00:03
#
Chýbajú kvalitné články ako boli v minulosti. Mnoho bolo takých, že sa dali nájsť len tu na Eurofotbale.Teraz mi príde, že je to všetko len na jedno kopyto. Je jedno či je človek na Sezname, alebo tu. Neboli už ani podcasty k MS. Ostatné stránky dobiehajú Eurofotbal. Neviem či nový vzhľad to napraví. Potrebujete udržať komunitu. Ak sa rozpadne bude to koniec tejto stránky.
Lemiux66
21.01.2023 10:19
#
Nechuťárna, sprostota. Tady bych neocenil ani tu ztrátu životního času. Vůbec nic, nula. Odpornější by byl snad jen nový teletext. Dovedete si to představit? Ostudy!
raúl vojcka
21.01.2023 10:52
#
chodím sem 20 let a chodím sem kvůli přehlednosti a diskuzi. Tohle je krok zpátky a absolutní tuctovost. Kdyby byla alespoň snaha o zanechání odkazu, např nějaká podobnost loga, vizuálu, smajlíků. Chtěl bych podobné barvy, ta vínová je prostě skvělá. Peace
$dolar$
21.01.2023 13:39
#
Na EF se chodí primárně kvůli diskuzim, zabijete to.
Nieuwendyk
21.01.2023 22:37
#
FiX
21.01.2023 19:31
#
Já prostě nechápu proč nevezmete design co je teď a jen ho nezmodernizujete? Třeba ČSFD se to povedlo parádně. Taková razantní změna a ještě do takovýho hnusu kde všechno splývá dohromady, no nevim jestli sem budu chodit po té změně.
Nieuwendyk
21.01.2023 22:38
#
Proč měnit něco, co dobře funguje?! Nechte to být, nebo to verzujte. Pokud se provede full migrace, tak sem přestanou chodit všichni. A proč?
Protože ten "novej EF" je prostě a jednoduše horší než tenhle.
A je to hnus.
ayanami
22.01.2023 10:16
#
Hele a nebude to spis tak, ze ten redesign se dela proto, ze EF prave "dobre nefunguje" a lidi sem proste nechodi?
PJ
22.01.2023 11:04
#
samozřejmě že jo, ale to ti, kterým "funguje", nepochopí...
Neutron
22.01.2023 11:58
#
redesign okej, ale to co je tam momentalne je uplny gulas...staci sa pohrat s fontom, farbami, reakciami - ich jednoznacna rozoznatelnost, ziadne like komentarov a ziadny ignore list a podla mna to bude fajn, chapem, ze to nie je finalna verzia, ale ked som skusil pozriet na novy EF tak mi skoro oci vypalilo a to nie som az taky dinosaurus
Manik...
22.01.2023 09:55
#
Tohle české brečení při vyvedení ze stereotypu je hrozné
Led Tasso
22.01.2023 10:07
#
Mně se líbí to vyhrožování. Jestli to zavedete, tak já sem přestanu chodit!
Manik...
22.01.2023 12:58
#
TheUnknown
24.01.2023 09:06
#
No ono pozor, osobně si pamatuji dva weby kde to uživatelé splnili a návštěvnost jim rapidně klesla.
Han střelil první
24.01.2023 17:29
#
Jaké?
Witcher
24.01.2023 22:40
#
Já chodil někam kde byla tipovacka všech zápasů
oli9
24.01.2023 12:21
#
Mě se líbí zase to jak si někdo neustále nechá srát na hlavu.. Viz tarify, ceny potravin atd... A pěkně si jede svoje..

Já znám weby a sám jsem jeden navštěvoval kde přestala chodit většina... A kam odešla většina komunity tam ty stránky byly zase lepší
Led Tasso
24.01.2023 12:55
#
Já znám weby…
Jordi Alba
24.01.2023 13:25
#
Ta samochvála se tu úplně vymkla kontrole.
Gazdo
24.01.2023 21:49
#
oli9
24.01.2023 18:12
#
Tím jen říkám, že někdy dělá web právě komunita..

Rozzlobenimuzi, navratdoreality...
RM1999
22.01.2023 15:59
#
Obecně bych souhlasil, ale na EF je nejlepší, že si pořád drží ten svůj původní vzhled z roku 1973 a teď se to kouzlo zkrátka vytratí.
Manik...
22.01.2023 19:29
#
Já si nemůžu pomoct, ale 2-3 roky zpět už jsem si říkal, že je to dost old school a chtělo by to změny.
Remt
23.01.2023 13:54
#
Za takovéhle revolucionářské řeči bych banoval!
Manik...
23.01.2023 20:09
#
.. Máme svobodu projevu!!!!! (heště mělo být s CAPS LOCK)

Těch "banů" od jiných uživatelů nebylo úplně málo, když jsem to minule napsal.
Nieuwendyk
24.01.2023 14:37
#
Ban je málo. Popravit a před popravou navléct do dresu Totenhamu.
Manik...
24.01.2023 20:01
#
Gazdo
24.01.2023 21:50
#
Ja by som ho nechal zit s dresom Tottenhamu
Manik...
24.01.2023 21:51
#
Never
John Obi Mikel
24.01.2023 22:35
#
Shottack
25.01.2023 16:30
#
Cotton
26.01.2023 19:37
#
Nieuwendyk
24.01.2023 14:37
#
Přesně tak! Old but not obsolete!
jenage
25.01.2023 09:43
#
Ale vždyť tohle není původní vzhled...
Remt
23.01.2023 13:53
#
Já jsem v tomhle jak Sheldon - v neustále se měnícím světě chci alespoň jeden stereotypní prvek a to je EF! Svět kolem mě se neustále mění a mě se to nelíbí!
Manik...
23.01.2023 20:09
#
To chápu
John Obi Mikel
24.01.2023 22:35
#
wyqinac
24.01.2023 15:42
#
ja si nemyslim, ze to je ceske.. Pri razatni zmene vzhledu redditu byla taky velka vlna nevole - ale tam udelali skvelou vec, ze si muzes vybrat, kterej vzhled chces pouzivat, puvodne moc lidi novej vzhled nemelo, ted jsem nekde cetl, ze uz jen 10-15% uzivatelu pouziva starej (treba ja )
Taiger
23.01.2023 23:37
#
Jestli tyhle webovky zprovozní, tak to radši ať owny udělá svoje a bude tam mít lepší traffic
oli9
24.01.2023 12:21
#
Coniglio
24.01.2023 06:54
#
Normalne mi stiahlo zaludok ked som pozrel na ten novy dizajn. Vyzera to jak vsetko ostatne na internete. Proste cely ten osobity vibe co EF ma ide rovno do riti.
Nie ze by som sa vyhrazal ze tu prestanem chodit, ale je tu vazne prestanem chodit.
Vsetko bolo pekne prehladne, bolo sa lahko navigovat. Novy design ziadne plusy nema.
Takze tak. Clanky na Athletic za euro na mesiac a statistiky a vysledky na Flashscore. Na EF pridem raz za rok skusit lokalizovat clanok kde sa prihlasuje do Fanty. Inak serus
oli9
24.01.2023 12:18
#

A oni ti řeknou, že se to musí změnit.. Nevím kurva proč by muselo
Neutron
24.01.2023 17:52
#
Vsak to tu PJ napisal
oli9
24.01.2023 18:16
#
Zajímavé, že k takové věci tu nebyla anketa třebas které by tu byla 2 měsíce... Já myslím že by to bylo tak 90% - 10%
Ale chápu, prachy
Neutron
24.01.2023 18:34
#
Tak mozes to tahat z vlastnej kapsy
oli9
24.01.2023 20:15
#
vždyť píšu prwxhy
Neutron
24.01.2023 20:30
#
Ale tak je to uplne pochopitelne, nie? Zvacsa tu zostali starsi pamatnici, ktori pomaly pod navalom povinnosti odchadzaju, novy neprichadzaju, web z niecoho existovat musi a ty sa opytas preco by kurva museli robit zmenu, no pre hovno iba tak z dlhej chvile. Veria, ze nalakaju novych uzivatelov ako tu uz PJ pisal. Mne sice tiez vyhovuje tento stary dizajn, ale tak zmene sa nebranim, hoci viacero drobnych uprav by to chcelo no.
PJ
24.01.2023 20:35
#
K čemu by taková anketa byla? K ničemu, nikdo nechce změny, je úplně jasný, jak by dopadla. Změny se nedělaji proto, že je lidi chtěji, ale proto, že jsou nutný. Jak už jsem několikrát k tomu napsal - návštěvnost už dlouho stagnuje, spíš pomalu klesá a hlavnim důvodem je, že většina dneska chodí z mobilu, kde je EF skoro nepoužitelnej.
oli9
24.01.2023 20:54
#
Ok beru to, nic jiného mi ani nezbývá. Já to taky navštěvuju z 90% z telefonu ale přijde mi to v pohodě.
Tak aspoň doufám, že ta diskuze bude jinak než v té nové verzi vypadá teď
PJ
24.01.2023 21:22
#
V pohodě ti to přijde proto, že jsi na to zvyklej a jsi tu deset let, takže se ti nechce chodit jinam. Ale když sem na mobilu přijde novej člověk, kterej nemá k webu žádnej vztah a prostě jen hledá informace, tak to načte, řekne si wtf a už se nikdy nevrátí. A my potřebujeme i tyhle nový návštěvníky udržet, aby se vraceli. Jen stará komunita web naživu neudrží...
vladino10
24.01.2023 21:29
#
Šak ale my sa snažíme dopici, povedz čo mám robiť nech ti to tu udržím takto nažive a idem to kurva robiť!!!!
Gazdo
24.01.2023 21:53
#
Ja som za EF ochotny platit radsej ako za nejake posrane refreshery, aktuality a podobne blbosti
Jardin
26.01.2023 07:19
#
EF premium
GabrielBatistuta
24.01.2023 22:40
#
Co kdyby se stávající komunita zavázala, že každý otevře denně x desítek článků na EF?
PJ
24.01.2023 23:24
#
takhle to fakt nefunguje
Gazdo
24.01.2023 21:52
#
Ja praveze chodim len z mobilu a neviem si EF na mobile vynachvalit. Uplne uzasna stranka ktora zachovala ako jedna z mala prehladnu PC desktopovu verziu
John Obi Mikel
24.01.2023 22:40
#
Právě, mne současný EF na mobilu naprosto vyhovuje a moc nechápu ty, kterým to vadí.
Bakary3
25.01.2023 07:55
#

Jako fakt, kdyby jen upravili velikostní přizpůsobení displeji, malinko třeba vzhled (lehká úprava vzhledu či velikosti dlaždic atp.) a přidali pár nových funkcí (někdo psal darkmode, někdo jedno tlačítko pro diskuzi pro přepínání na nové / moje zprávy (ne pod každým novým příspěvkem samostatně)... Tak mne by to přišlo úplně dokonalý
Robochelsea
24.01.2023 23:05
#
"většina dneska chodí z mobilu". Keď chodí, tak asi neni nepoužitelny Ak si naozaj myslíte, že si s tým fakt katastrofálnym šablónovým dizajnom sem bude chodiť viac ľudí, tak budete asi dosť sklamaní.
PJ
24.01.2023 23:24
#
to, že většina chodí z mobilu, nijak neodporuje tomu, že čísla klesaji
Nieuwendyk
24.01.2023 14:42
#
Přesně. EF je v tomhle výjimečnej. Ale pod praporem "modernizace" prostě zevšední...
Jsem pro zachování novýho vzhledu a klidně bych se na tom finančně podílel. A určitě nebudu sám
Witcher
24.01.2023 22:43
#
Objektivně-ten novej web je fakt zoufalej.
Jordi Alba
24.01.2023 23:34
#
No, trochu se bojím, aby tohle narozdíl od tý appky livesportu, kde si prakticky nevzpomenu jak vypadala ta stará verze, nebyl trošku provar. (Jak EF tak LS navštěvuju prakticky denně.) Doteď jsem navštěvoval cca 80% mobil, 20% notebook, zkoukl jsem novou verzi pro obě zařízení a bude to teda teď 100% mobil, 0% notebook. Ta pc verze mi přijde vzhledem nelíbivá ta až moc do očí bijící bílá je dobrej přepal, teda vlastně říká se černoch. Je tam furt na hlavní stránce až moc věcí mi přijde - servis, přestupy, fotbal v tv, osobně bych to dal pryč. (Ano, vím, že je to i u staré verze, je to čistě individuální názor, nemám ponětí jak moc zbytek uživatelů tyhle věci zde využívá.) A popravdě bych ocenil ty hlavní ligy stále v tom levém horním rohu, vlastně celkově to menu je prostě takový. Ta mobilní verze je imo povedená, všechno se zobrazuje dobře. (zas bych dal pryč jenom ty věci co osobně nevyužívám, nebo aby byla možnost u každýho si tam navolit co chce, což asi ani nejde udělat) Tam hlavně nepokazit tu diskuzi, která je tu pravděpodobně ať se chce nebo ne, pro lidi to nejdůležitější, sám jsem příkladem. Ta pokud by vypadala tak, jako teď, tak to je vyloženě konečná. Celkově z toho logicky nadšenej nejsem, ale když se nějak doladí ty komentáře při mobilní verzi, tak asi vem to čert. bez tý na pc se obejdu v pohodě, stejně na něm moc nejsem. Nemám ponětí jestli ten blábal co jsem teď slátal dohromady dává vůbec nějakej význam, ale snaha byla.
Jordi Alba
24.01.2023 23:35
#
Jo a ty někteří smajlíci, to je doufám taky jenom dočasná chyba.
PJ
25.01.2023 01:21
#
jo smajlíci jsou dočasná chyba, confused byl špatně pochopenej a překresluje se, animovaný budou zase animovaný.

Servis, přestupy, fotbal v TV - tohle všechno je součást EF, kterej zdaleka nejsou jen články a diskuse. Pryč to určitě dávat nebudeme. I když dát uživateli možnosti si navolit, co a kde chce, to může být zajímavý nápad do budoucna (a ani nic extra složitýho).

Diskusi taky doufám, že vyladíme nějak dobře. Nedělam si iluze, že by se všem líbila, to snad ani nejde, ale budeme se snažit. Zmínim tu ale ještě jednu věc. Že je diskuse pro lidi to nejdůležitější - no, platí to možná pro ty, kdo jí aktivně používaji. Mimo ně (vás) je tu ale spousta lidí, kteří na EF chodí jako na informační web, ne jako na komunitní web. Nemam teď po ruce čísla, ale řekl bych, že těch, pro který jsou diskuse to hlavní, nebude ani 10%. Takže to, co tady často zaznívá - že stejně nikdo nečte články, všichni jdou jen do diskuse, a když diskuse nebude dobrá, tak odejdou a web skončí - je dost mimo. Tim nechci říct, že nám na diskusích a komunitě nezáleží - naopak - ale určitě to neni to jediný, o co tady jde...
Bakary3
25.01.2023 08:00
#
S tou diskuzi bych byl opatrný...
Jak tu někdo psal, web a jeho osobitost dělají uživatele, což je podle mě hlavně pro ef specifický.
Ty jiný lidi (dá se to tak nazvat ) sice nepřispívají, ale určitě do diskuze nakouknou, proctou, objeví se v ní spoustu dalších informací, meme...
Takže si myslím, třeba mylně, že pokud uvadne diskuze, ublíží to i ty návštěvnosti těch ostatních 90 procent cca ..
PJ
25.01.2023 10:14
#
Vidim to trochu jinak. Běžnej návštěvník, kterej tu třeba ani nemá účet (a takových je fakt většina, počet aktivních registrovaných uživatelů se ani zdaleka nevyrovná dennímu počtu návštěv), sem určitě nechodí číst diskuse. Takovej člověk sem buď jde kvůli něčemu konkrétnímu (výsledky, statistiky, nějaká sestava, info o hráči...), takže přijde, najde, odejde, anebo sem jde kouknout co je novýho, takže si projede články, expresky, někdo si třeba i pročte diskusi, ale neni pro něj to hlavní. Takže si nemyslim, že by uvadající diskuse měla tyhle lidi nějak poznamenat. A samozřejmě teda doufam, že diskuse neuvadne, že si zvyknete. I když pár lidí tu svojí "EF sebevraždu" asi do konce dotáhne...
Bakary3
25.01.2023 16:12
#
Ok, to musíš vědět líp než já, neříkám nic
ashburtongrove
26.01.2023 11:41
#
Nemate nasazeny Hotjar nebo neco podobneho, kde byste jednoduse videli jake procento navstevniku odscrolluje dolu az na diskuze? Vsadim se ze pokud se u diskuzi pohybujeme do 10% tak to cislo by bylo jeste nizsi
PJ
26.01.2023 12:21
#
to nemáme
mojmira
26.01.2023 19:38
#
tohle je imho dost velká chyba teda... měnit něco tak zásadně a nemít pro to pořádná data
PJ
26.01.2023 21:48
#
Myslim že data o celkové návštěvnosti, která jde dlouhodobě dolů, nám v tomhle případě stačí. I kdybychom tohle měření měli a zjistili, že diskuse čte 50% lidí, nový design by se dělal i tak...
xjert02
26.01.2023 16:52
#
John Obi Mikel
25.01.2023 08:24
#
John Obi Mikel
25.01.2023 08:26
#
Ahoj, zkoušel jsem diskutovat na nové verzi a vypíchl bych 4 věci na kterých se doufám pracuje/nebo už fungují a chyba je u mne.

1) Bylo by fajn vidět, jaké kluby má diskutující v oblíbených
2) Když se utvoří delší vlákno tak není vidět celé jméno uživatele a následně není vidět vůbec, takže nevím s kým mluvím
3) Když se utvoří delší vlákno, tak bych ocenil takovou tu šipečku nahoru ať se líp orientuje v tom, kdo reagoval na koho.
4) Smajlíci se mi zatím nenačetli vůbec.

P.S. Přidám ještě pátou, příspěvek se neodeslal a musel jsem přepnout sem.
Manik...
25.01.2023 09:24
#
Taky se mi neodeslal..
PJ
25.01.2023 10:16
#
1 - bude, stejně (nebo podobně) jako je to tady
2 - jo víme o tom a řešíme co s tim...
3 - já souhlasim, kolegové moc ne, o tuhle šipku se asi ještě popereme
4 - asi myslíš smajlíci v okně pro odeslání komentáře - jo tam ještě nefungujou (stejně jako celý odesílání příspěvků), na tom se pracuje...
John Obi Mikel
25.01.2023 18:28
#
Remt
25.01.2023 21:45
#
PJ: Za tu šipečku prosím bojuj Protože v delších debatách (třeba když se začne řešit politika ) je to fakt nápomocný nástroj
PJ
25.01.2023 21:55
#
vim, proto za ní bojuju
Shottack
25.01.2023 16:37
#
P.S.
Manik...
25.01.2023 09:23
#
10 %? To se mi nechce věřit. Podle mě je je to "nečtení" článků jen fráze.

Já osobně přijdu několikrát denně, přečtu si novinky, nové články (když je to moc dlouhé, tak přeskočím) a jdu do diskuze, kde se vše probere. A takových jako já, je věřím více než 50 %. Ale je to odhad, nemám statistiku.

Souhlasím s ostatními, že diskuze je důležitá, protože ty fórky tomu článku "přidají". Kolikrát co ČTK vymyslí....
John Obi Mikel
25.01.2023 09:34
#
Vidíš, já přečtu titulky, když je nějaký hodně zajímavý, tak mrknu do článku, jinak jdu diskutovat.
ratusek
26.01.2023 08:11
#
PJ
25.01.2023 10:20
#
"Ty osobně" jako registrovaný a aktivní uživatel. Ale většina jsou fakt ti, kdo tady účet ani nemaji, nebo ho nepoužívaji. Nemam přesný čísla a střílim je od boku, ale vim aspoň přibližně kolik je aktivních uživatelů a kolik denních návštěv.

Taky řikam, že diskuse je důležitá a je to pro nás určitě jedna z priorit, jen neni tak strašně zásadní, jak si tady asi většina myslí.
Manik...
25.01.2023 11:06
#
Chápu. Já to nehrotím tolik jako ostatní. Mně se to líbí. A chápu, že těch aspektů je hodně.
Jordi Alba
25.01.2023 11:42
#
Robochelsea
26.01.2023 15:26
#
No ja by som nepodceňoval ľudí, čo sa do diskusie nezapájajú a nie sú ani registrovaní, ale čítajú ju. Ja sem tak isto píšem raz za rok posledné roky ale čítam diskusie skoro každý deň a čítal som aj kedysi dávno, keď som nebol registrovaný. A myslím, že takých ľudí nebude málo.
Gazdo
26.01.2023 18:19
#
ja tiez chodim na F1 portaly bez toho aby som bol registrovany ale chodim hlavne kvoli diskusiam lebo sa velakrat dozviem viac ako z clankov
Jordi Alba
25.01.2023 11:39
#
Tyjo pěkný, jsou nějaký zveřejnitelný čísla lidí, počtu lidí co jsem chodí? Bych si popravdě netipnul, že 90% lidí tu diskuzi ani nijak nevnímá. Ale o to líp, aspoň ta návštěvnost nebude tak slabá, jak tu každej píše.
PJ
25.01.2023 15:21
#
Zjistil jsem si a můžu dát příklad. Třeba minulá sobota (schválně beru den kdy se toho hodně hraje, takže se dá čekat aktivita uživatelů).

17.500 unikátních návštěvníků - 1.283 přihlášených uživatelů - z nich 306 napsalo do diskusí.

To je 7.3% návštěvníků, kteří se přihlásili, a jen 1.75% z nich aktivních v diskusích. Samozřejmě z toho nepoznam, kolik těch nepřihlášených si pročítalo diskuse, ale šlo tu o to, kolik návštěvníků bere diskuse za hodně důležitý a u těch bych předpokládal, že se budou přihlašovat i když jdou diskuse jen číst (třeba kvůli označování nových příspěvků). Takže ten odhad 10% asi bude ještě přestřelenej.

A mam ještě další čísla, na kterých snad lidi pochopí, proč to děláme. Měsíční průměr uživatelů za rok 2022 byl na 57% průměru z roku 2019. To je pokles skoro o polovinu. A ten klesající trend začal už daleko dřív, než v roce 2019...
John Obi Mikel
25.01.2023 18:25
#
John Obi Mikel
25.01.2023 18:28
#
Souvisí ten klesající pokles uživatelů se zastaralostí webu?
PJ
25.01.2023 18:52
#
to s jistotou nikdo neví, ale je to logický - lidi se od počítačů přesouvaji na mobily a když web neni pro mobily přizpůsobenej, tak lidi odcházeji..
Jordi Alba
25.01.2023 19:18
#
Hezký, by mě nenapadlo, že nejvíc lidí nebude ani přihlášenejch.
Manik...
25.01.2023 20:03
#
Neutron
25.01.2023 20:29
#
No doprdele takze ti co si myslia, ze tu drzia cely EF nad vodou su vlastne z celkoveho poctu takmer zanedbatelny
Remt
25.01.2023 21:48
#
Taky si teď přijdu trochu nicotnej po tom co jsem přečetl tento komentář Ta čísla mě fakt překvapila, to čumím. A dost se i divím tomu poklesu - za mě EF je perfektní web, první co zapínám ráno v práci v podstatě ani ne fb nejsem tak často jak tady
Neutron
26.01.2023 16:52
#
PJ
25.01.2023 22:04
#
zanedbatelný ne, ale dá se to tak nějak říct
Infi
27.01.2023 15:02
#
fabec1222
25.01.2023 22:28
#
Jsou nějaké tématicky zaměřené weby, kterým roste v posledních letech sledovanost? Já zastávám názor, že lidé pod 20 už dnes chodí jen na reddit a discord.
PJ
25.01.2023 22:36
#
tak to nevim
fabec1222
26.01.2023 07:55
#
A neplánujete investovat i tímhle směrem? Znám třeba weby, které měli naprosto propracovaný desing i obsah, ale úzké zaměření, a v posledních letech se přetramsformovali do discord serveru.
Potažmo jestli na mladé, tak nějaké souhrny zpráv na instagramu, tiktoku. I reddit server si weby zakládají.
PJ
26.01.2023 08:56
#
to už vůbec netušim, nejsem v Livesportu ten, kdo by řešil nějaký investice :)
ratusek
26.01.2023 08:12
#
redtube?
doshcz
26.01.2023 10:31
#
mi je pres 30 a taky chodim hlavne na reddit nebo discord..
Han střelil první
27.01.2023 16:35
#
Ale tak ty jsi zoufalec
doshcz
27.01.2023 16:37
#
tak to jsem tam spravne
Wambasen
26.01.2023 11:11
#
Freedo
26.01.2023 14:51
#
Moc se v tom neorientuju, ale je pro vás podstatný jen to, kolik lidí si klikne na článek, nebo i to, jak dlouho na webu uživatel zůstane? Z logiky věci potom na webu otevře článků víc, může se spíš vrátit příště. A tohle chování bych čekal spíše u těch přihlášených.
Jinými slovy, když si 10 lidí bez přihlášení a účasti v diskuzi otevře 1 článek, nebo 1 aktivní uživatel článků 10, není to to samé?
PJ
26.01.2023 16:33
#
pokud to myslíš z pohledu příjmů z reklamy, tak vlastně nevim. Pokud jde jen o pageviews, pak ano, 10 lidí a každej jeden článek, nebo jeden člověk deset článků je totéž. Ale jak to je fakt nevim, spíš bych si tipnul, že půjde nejen o ten počet zobrazení, ale i o počet lidí, který tu reklamu vidí.
Remt
25.01.2023 21:43
#
Pokud bych měl mluvit čistě sám za sebe, tak pro mě je EF cca tak z 20 až 30% o informacích a článcích a z 70-80% o diskuzích. Baví mě komentáře o různých klubech, které tu píší jejich fans, kteří o svým klubu čtou vše, na zahraničních webech, twitterech a podobně, člověk se z těch diskuzí dozví fakt hodně. Mimo to diskuze v průběhu zápasů tu bývají super zábavný mnohdy . Vy asi z čísel sami dobře víte jak to je, lidi, kteří tu nepřispívají, resp. tady třeba ani nemají účet je určitě hodně, jen my aktivní uživatelé je nevidíme. Ale myslím, že by byla škoda, kdyby se některé podněty, kteří tu jiní lidé sdílejí ohledně komentářů na novém webu, braly na lehkou váhu, protože přijít o tyhle aktivní uživatele (nás) by byla myslím škoda až už tvoříme jakkoliv velkou skupinu z celkového počtu návštěvníků. Konkrétně u EF bych řekl, že platí, že ze značné části tvoří web lidé na něm přispívající.
PJ
25.01.2023 22:03
#
podněty na lehkou váhu určitě nebereme, všechno čteme a řešíme :) Samozřejmě to neznamená, že všechno splníme, ale aspoň u těch věcí, který vadí nejvíc lidem, se budeme snažit udělat takový úpravy, aby aspoň někomu vadit přestaly..
Majerismus
25.01.2023 11:36
#
Najdu někde prosím diskuzi k volbám?:)
TheUnknown
25.01.2023 12:09
#
Já osobně otevřu článek jen kvůli diskuzi kam ani nepřispívám. Nový design je hrozný, neosobní, ne moc přehledný. Velice pravděpodobně nebudu mít důvod sem po obměně chodit. Jak tak pročítám diskuze, admini si stojí za svým a stejně se to pojede dle jejich uvážení. Hodně štěstí.
Fabregas@ole
25.01.2023 12:19
#
Webovému rozhraní vůbec nerozumím, ale nešla by nastavit možnost jako u Tipáče nějaký tmavší režim? Dyť je to celý vyblitý, bílý. Nebo to hodit třeba do té mintové barvy, jak je na úvodní straně "nepřehlédněte" + více prvků v tmavě červené.
Csaplárova past
25.01.2023 18:40
#
Novy vzhled paradoxne mene prehledny a vice klikani. Vzdyt jen expresek je v novem vzhledu o polovinu mene v tom nahledu ...
eleven11
26.01.2023 00:05
#
OT:Neviete o nejakom dobrom futbalovom webu ?
ratusek
26.01.2023 08:13
#
Manik...
26.01.2023 08:35
#
fotbalportal.cz
John Obi Mikel
26.01.2023 10:02
#
PJ
26.01.2023 10:10
#
o webu, kterej designem zamrzl v roce 2010 a neplánuje to měnit? To nevíme
monty25
26.01.2023 19:37
#
Tak mě napadá: Sice už tam prakticky nechodím, ale bude se měnit taky TenisPortal? Ten patří taky pod Livesport, ne? Navíc má design podobný jako EF, ale nezaznamenal jsem, že by se tam testovaly nějaké změny...
PJ
26.01.2023 21:48
#
jo, Tenisportal mě čeká hned po doladění Eurofotbalu
Gazdo
26.01.2023 10:13
#
Freedo
26.01.2023 14:48
#
Ruik
Gazdo
26.01.2023 18:20
#
Ale no tak
ratusek
27.01.2023 07:47
#
Cotton
26.01.2023 19:42
#
PJ
26.01.2023 10:30
#
Nenajde se ještě někdo na to testování? Potřebujeme ještě alespoň jednoho na příští týden. Takže kdo máte možnost a neni vám jedno, jak bude web vypadat, zvažte to, máte možnost to trochu ovlivnit
callix
26.01.2023 11:37
#
A tmavý mód plánujete?
PJ
26.01.2023 12:40
#
Zatím se řeší to, aby na novym webu byly všechny stránky a pokud možno s minimem chyb do poloviny února, kdy by mělo dojít k vypnutí toho starýho. Do tý doby darkmode v plánu neni. Ale byl to jeden z častých požadavků, takže to určitě budeme řešit jako jednu z priorit v rámci dalšího vylepšování. Tim neslibuju, že určitě bude, ale asi nevidim důvod proč ho nemít. Takže asi půjde o to kdy bude a ne jestli vůbec bude.
callix
26.01.2023 13:11
#
Díky za odpověď, ten nový vzhled mi nevadí, akorát to bílé pozadí. Když bude darkmode, tak si zvyknu.
Fabregas@ole
26.01.2023 14:34
#
PJ
26.01.2023 16:44
#
upřesnění odpovědi - darkmode bude. Uvidíme kdy, snad nějak brzo.
xjert02
26.01.2023 17:01
#
Kolik hodin celkem/denně? Celý týden nebo jen část? Lze pomoci vzdáleně?
PJ
26.01.2023 17:23
#
Je to tady v článku Jednorázově, cca hodinu, ale je to potřeba na místě v Livesportu, vzdáleně ne. Prostě hodinovej pokec u PC a mobilu o tom, co se ti líbí, co nelíbí...
xjert02
26.01.2023 19:06
#
Tak to vam bohuzel nepomohu.
Talker
26.01.2023 21:51
#
Pokud bys přijel do Prahy, jsem ochotný s tebou jít na pivo a probrat to. Nebo pošli Kilyho
PJ
26.01.2023 23:05
#
Praha je "jen tak na pivo" trochu z ruky Ale třeba někdy...
Talker
27.01.2023 07:27
#
To není na pivo, to je klíčová věc, jak zajistit úspěšnost existence eurofotbalu a s tím propojeného Livesportu.
Kily
26.01.2023 23:27
#
já jedu na čtyři dny na hory, to vyjde levněji než cesta na pivo do Prahy
Zemun
27.01.2023 10:22
#
Himaláje?
netopier
26.01.2023 13:29
#
Za mňa OK. Akurát by som trochu upravil sekciu komentárov. Príde mi to dosť neprehľadné.
ratusek
27.01.2023 07:59
#
Pochopitelně napíšu, jak je ten nový web uplně na hovno, že tam přestanu chodit atd.

Jinak v pohodě, akorát zopakuji to, co někteří nademnou, a sice šipečka u komentářů, smajlíci, ale hlavně ta hodně bílá (světlá) verze nového webu. Udělejte to trochu tmavší nebo rovnou i tmavý režim jako volitelné pro každého uživatele. Jo a hlavně bych uvítal, aby bylo na stránce před vstupem do článku vidět počet nových komentářů v závorce, jak je to teď. Aby člověk věděl, jestli na článek má klikat nebo ne.
PJ
27.01.2023 10:21
#
Šipečky budou, smajlíci se upravujou a budou stejný (jen překreslený), nový komentáře v závorce budou. Pořád je to beta, na který se pracuje, dodělávaji se chybějící stránky, dolaďujou ty co už jsou hotový. Takže když najdeš něco, co na starym webu je a na novym ne, je slušná pravděpodobnost, že to tam časem bude taky :)

Co se týká barvy, tak bílá se bohužel ubírat nebude, tmavý pruhy po stranách se nevrátí, ale určitě bude darkmode, tak jen vydržet...
ratusek
27.01.2023 11:04
#
Paráda. Za mě dobrý tedy
naheCZ
27.01.2023 13:22
#
Za dark mode.
Mada
27.01.2023 15:54
#
Tak doufám že dark mode bude co nejdříve. Tahle bílá je pro hodně špatná, mám hned náběh na oční migrénu a nic si nepřečtu.
Čenda
27.01.2023 10:37
#
Nová verze otestována, napicu. Ne vše, ale pro mě je EF diskuze a sociální síť, byť přispívam minimálně. Není to truc, výhrůžka ani nic podobného, ale jak skončí starý EF, končím též. Nicméně snahu o inovací chápu, ačkoli to působí tak, že chcete inovovat jen proto, abyste inovovali. Pokud si myslíte, že vám to záhadné někde nahrabe uživatele, jste jak Babiš přes 2.kolem. Marná snaha.
JarousFCB
27.01.2023 14:34
#
Pfff prý blbé pro mobily... V Opeře mini na K750 s rozmrdanym joystickem, to bylo blbé... a taky to nějak šlo
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.