Obránce Hummels opět mění Bayern Mnichov za Borussii Dortmund

19.06.2019 14:46 - Aktuality
 
Mistr světa Mats Hummels se po třech letech vrací z Bayernu Mnichov do Borussie Dortmund. Ve staronovém působišti podepsal zkušený obránce smlouvu do roku 2022. Podle magazínu Kicker za něj bundesligový vicemistr zaplatí s bonusy až 38 milionů eur (974 milionů korun).

Třicetiletý odchovanec Bayernu se tímto směrem stěhuje již podruhé. V roce 2008 odešel do Dortmundu na hostování a v únoru následujícího roku do Borussie přestoupil za čtyři miliony eur. Vestfálskému týmu pomohl k dvěma titulům a k postupu do finále Ligy mistrů, než se v roce 2016 vrátil do Bayernu. V Mnichově měl smlouvu ještě na dva roky.

V německé reprezentaci, s kterou vyhrál světový šampionát v roce 2014, skončil na začátku letošního roku. Kouč Joachim Löw oznámil, že s ním již nepočítá.

Hummels je čtvrtou velkou letní posilou Borussie, kam už zamířili Julian Brandt (Leverkusen), Nico Schulz (Hoffenheim) a Belgičan Thorgan Hazard (Mönchengladbach).
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 8986
Komentáře (181 / 0 nových)
Hokaido
19.06.2019 14:48
#
To se čekalo? Jsem o tom snad nezaregistroval ani zmínku.
Kixi Syhimour
19.06.2019 14:50
#
V sekci Bundesligy to moc frekventované nebylo, ale pár zmínek by se našpo
vladino10
19.06.2019 14:59
#
Ale áno, na rôznych forach a v nemeckých médiách sa o tom diskutovalo už asi týždeň alebo dva, napr niečo v zmysle že hummels radšej bude Bayern loviť ako byť s kovacom (akože to nebolo jeho vyjadrenie, ale tých dohadov bolo dosť) atď
Potom sa dlho hovorilo o tom že už to je isté, len že sa nevedia dohodnúť, Bayern chcel okolo 30 mega a Dortmund 20..čiže nič nové
Hokaido
19.06.2019 15:09
#
Ok, tak to mi úplně ušlo.
Ed_Hazard
19.06.2019 16:44
#
Bayern chcel 30M, BVB 20M, tak sa dohodli na kompromise 38M
vladino10
19.06.2019 17:33
#
Tak nemôžem za to čo písali
TurboPlastik
19.06.2019 18:16
#
Přesně Dobrý obchod pro Bayern
Pharrell
22.06.2019 23:42
#
fenixLFC
19.06.2019 18:37
#
Blasphemer
19.06.2019 21:18
#
hulibrk
20.06.2019 06:37
#
SpartaOvenka
20.06.2019 09:49
#
icka
20.06.2019 10:35
#
Rudnevs
19.06.2019 15:05
#
V poslednej dobe sa o tom hovorilo všade.
Mates28
19.06.2019 15:11
#
Se to řešilo letos snad víc jak Hazard do RM
ADM
19.06.2019 16:24
#
OnderCZ
19.06.2019 14:48
#
Nevím no, moc rád ho nemám.
Kixi Syhimour
19.06.2019 14:50
#
proč?
OnderCZ
19.06.2019 14:54
#
Přijde mi, že začíná dost stagnovat a nikdy mi nebyl moc sympatický. Nic víc v tom nehledej.
Neyjrayx
19.06.2019 15:07
#
Mě byl naopak sympatický do doby než šel do Bayernu (ale až v té době jsem zjistil že je odchovancem FCB a nějak jsem to pochopil), jak on tak Gotze tak Lewa šli do Bayernu vyhrát ligu mistrů, tituly měly s Dortmundem ale v Lm je tehdy porazil právě Bayern, jenže tahle cesta se znova neopakovala a kdo ví třeba si uvědomil že tehdy odcházet byla obrovská chyba. Doufám že se bude v dalších sezonách za Bvb jevit jako velký držák jako dříve a vezmou titul Bayernu
Barcafan10
19.06.2019 14:55
#
Třeba protože se v boji o titul ukázalo, že ty mladý kluci to s pochopitelných důvodu svůj první boj o titul v životě v hlavě nezvládli.
NTY31
19.06.2019 14:51
#
Asi dobře pro všechny strany. Bayern má stejně na stopera Lucase nebo Pavarda k Sülemu a Hummels začal stagnovat, respektive spíše výkonnostně klesat. První půlku sezóny byl tragický, druhou už lepší, ale stejně to už nebyl ten Hummels z dřívějška. Vytřískat z toho 38 míčů je super.
TurboPlastik
19.06.2019 18:17
#
Ještě pryč s Boatengem cca za podobnou cenu
Godbless
19.06.2019 14:52
#
Tuhle sezónu byl hodně špatný..
D4ve
19.06.2019 14:57
#
velký špatný
Mates28
19.06.2019 15:02
#
Na podzim no..
Bayern +
19.06.2019 15:45
#
Na jar už bol v pohode, ale jeseň mal hroznú...
Arne
19.06.2019 19:41
#
Podzim nic moc, ale na jaře nejlepší stoper bundesligy a to celkem suverénně.
Godbless
19.06.2019 21:34
#
Mě se líbí hodně Upamecano..
Bayern +
19.06.2019 21:54
#
Myslis, že bol až o toľko lepší od Niklasa?
Arne
20.06.2019 20:52
#
Z toho, co jsem viděl, tak byl jasně lepší... O jak moc nevím, na druhou stranu beru, že ty jako fanoušek Bayernu jsi oba viděl více.
Maartens
19.06.2019 14:55
#
Jak by mohla vypadat sestava Dortmundu? Má přijít ještě někdo?
LM
19.06.2019 15:20
#
Bürki-Hakimi, Akanji,Hummels, Schulz-Witsel, Delaney-Sancho, Reus, Brandt/Hazard- Paco

Ja bych si přál ještě hroťáka..ale pochybuji, ze to vyjde
Maartens
19.06.2019 15:26
#
Haller?
LM
19.06.2019 15:30
#
Ano.. toho bych si pral
smazaný uživatel
19.06.2019 18:26
#
Nebo Kramarič
andrew96
19.06.2019 16:14
#
Schick.
Centrofixka
19.06.2019 16:20
#
Viem, že to od naších rečí nič nezáleží, ale toho by som nechcel.
andrew96
19.06.2019 16:23
#
Já jo, v tomto mám trochu českou úchylku
Rudnevs
19.06.2019 16:56
#
Tiež by som ho tam rád videl, ale za rozumnú cenu.
Frank Lampard 8
19.06.2019 16:34
#
TurboPlastik
19.06.2019 18:17
#
Komlichenko?
ADM
19.06.2019 16:25
#
Hroťáka? A čo Paco? Ja som ho prestal sledovať, ale na jeseň som predpovedal, že zvyšok sezony bude nulovy... tak?
Logan
19.06.2019 16:27
#
Tak Paco je fajn, ale BVB žádnýho jinýho typickýho útočníka nemá, že jo. Haller/Kruse/Schick by bylo super.
andrew96
19.06.2019 16:54
#
Problém je, že je mnohem platnější jako žolík než když nastoupí v základu.
LM
19.06.2019 17:13
#
Potřebujeme někoho jako Lewa či Auba co by dal klidně i 25+ gólů za sezónu. Paco se jevil na začátku dobre.. a vlastně i teď ještě - ale je třeba dodat, ze z velké části jen tehdy, když přišel do hry jako zolik
JozkokozleJ
19.06.2019 17:42
#
Schulz nemoze hrat krajneho obrancu, lebo tam bude horiet. Aby bol hracom hodnym muzstva BVB, musi byt na tzv. wing-backovi.
Tom11
19.06.2019 18:00
#
Wind-back určitě nebude. Pochybuji, že se ustoupí z toho, co se hrálo v předešlých sezónách. Bude se muset začlenit do systému.
stas87
19.06.2019 18:04
#
Na LM ale nema kvalitu ci povedzme nadstavbu. Nie je to kreativny hrac, skor typ co nevypusti suboj, ma slusny center ale zodpovednost na seba nezoberie. Radsej prihra dozadu...ale tak s tym Favre rata. Uvidime, aky progres pod nim urobi.
andrew96
20.06.2019 08:53
#
Furt ale věřím, že bude dozadu zodpovědnější než Hakimi.
smazaný uživatel
19.06.2019 18:25
#
Akorát bych se snažil dát do základu jak Thorgana tak Brandta. A možná Zagadu mi tam chybí
vladino10
19.06.2019 18:38
#
zagadou je nádejný talent, ale zatiaľ to nie je hráč s ktorým v základe by mal Dortmund vyhrávať tituly..zatiaľ
Centrofixka
19.06.2019 23:04
#
Zagadou mal také zápasy, že som normálne nechápal, čo na svoj vek hral u neho to nebude dlho a bude fakt fakt super hráč, len sa bojím aby neodišiel z BVB
Sidand
19.06.2019 15:00
#
To je fakt v prdeli.
insane
19.06.2019 15:01
#
A za rok Lewandowski
Frantszek
25.07.2019 10:04
#
A Marco do Bayernu a za další sezonu kometa a je konec světa.
Mates28
19.06.2019 15:01
#
Kovač a Brazzo out..nýmandi ty vole..
vladino10
19.06.2019 15:06
#
Čo ja viem, vytrieskat z hummelsa 38 mega nie je úplne zle, nie?
Mal za sebou výkonnostne dosť zlú sezónu a na stopéra tam sú sule, pavard, Lucas a zatiaľ aj Boateng..
Šepká sa o tom, že by mohol prísť miesto hummelsa s boatengom ozan kabak alebo rodri na defenzívneho záložníka- čím by umožnil javimarovi alternovat na stopéra aj na dm..
Chápem všetky výhrady voči tým dvom, ale práve toto mi nepríde ako zlý prestup, alebo áno?
Mates28
19.06.2019 15:10
#
Mně to přijde dost zlý v tom smyslu, že místo abysme kopli Boatenga doprdele i zadarmo, tak pustíme Matse..tzn. Boateng zůstane? Oproti němu je Hummels v top formě..mně se tohle nelíbí, pořád je pro mě Hummels skvělej stoper, zkušenej..jako omluvu uznám pouze příchod De Ligta
vladino10
19.06.2019 15:15
#
Lenže problém je ten, že hummels ti tam nebude sedieť na lavičke za sulem a lucasom..a vzhľadom na kolísavé výkony hummelsa pochopiteľne..áno, Boateng bol možno ešte horší, ale jeho sa tento transfer týkať nemusi- ako píšem vyššie, ak by prišiel ešte ten kabak napr, tak pôjde aj Boateng..
db18
19.06.2019 22:08
#
Podle mne odejde i Boateng... a bylo to asi přání Hummelse, tak mu vedení vyšlo vstříc.
Centrofixka
19.06.2019 15:59
#
Inak by ma zaujímala celkom cena, koľko + aké bonusy a za čo, či to je vôbec reálne
Sidand
19.06.2019 15:04
#
Takze Boateng ostava? A este Mai?
vladino10
19.06.2019 15:08
#
Viď príspevok vyssie- píše sa o kabakovi/rodrim..
Sidand
19.06.2019 15:26
#
Nr.Nobody
19.06.2019 15:04
#
Nechapu BVB proc tohle delaji. To same s Gotzem. Berou zpatky hrace, kteri jsou uz za zenitem a kteri jim zdrhli.. Nesmyslne.
Kucka
19.06.2019 15:07
#
vladino10
19.06.2019 15:13
#
Majú veľmi mladý a neskúsený tím, ak by niektoré zápasy napr nehral zagadou (cas od času vyzeral, že ho ten tlak trochu núti robiť chyby), tak by možno Dortmund mal titul..ja verím, že im hummels aj napriek určitej stagnacii môže pomôcť, predsalen, vyhrať titul v BVB a v Mníchove môže byť trochu iná motivácia
Rudnevs
19.06.2019 15:15
#
Niečo na tom bude, zatiaľ sa im žiaden z tých návratov nepodaril. Ale Hummels môže byť dobrý, v tej obrane to nemôžeš hrať so samými mladíkmi a navyše je to ďalší signál, že BVB proste ten titul chce.
andrew96
19.06.2019 16:18
#
Götze za zenitem zas tak nebyl.
stas87
19.06.2019 16:39
#
Venuj sa radsej Plzni, ty idiote.
Euphael
19.06.2019 17:42
#
Proc ho urazis?
stas87
19.06.2019 17:46
#
Pretoze pod BL pravidelne pise sracky.
icka
20.06.2019 10:36
#
Zrovna ty
Posledni Kovboj
19.06.2019 18:13
#
stara ma kramy, nebo musela na strihani?
stas87
19.06.2019 18:24
#
Ma no, ale ja na cervenu nejazdim. Ty ano?
Dufan
19.06.2019 21:28
#
Když ti svítí červená tak zkus druhej tunel.
TopinB
20.06.2019 09:24
#
Správný rytíŕ má meč od krve
messinhovic
19.06.2019 16:39
#
REPLIKATOR
19.06.2019 19:43
#
Liquid
19.06.2019 21:08
#
Manik...
19.06.2019 22:15
#
Centrofixka
19.06.2019 15:05
#
Niekde som čítal, že tu druhú časť sezóny patril medzi najlepších stopérov bundesligy, podľa toho to nevyzerá, žeby jeho forma išla dole, práve naopak. Myslím, že Bayern sa potreboval zbaviť skôr Boatenga, ale asi Mats nemal extra dobrý vzťah s Kovačom a myslím, že práve tu bol dôvod odchodu a samozrejme príchodom Hernandeza a Pavarda aj konkurencia, keďže Sule bude asi hrať prim. Každopádne som rád za Matsa, teraz ešte streliť Toljana, Rodeho, Passlacka, Schurrleho, Philippa (pre toho miesto fakt nevidím a bol by rád vôbec keby sa dostal na lavičku, keďže jeden z dua Hazard/Brandt bude sedieť), Topraka, Kagawa, škoda ale asi aj Guerreira. Ak by prišiel Haller je hotovo!
Svatej
19.06.2019 15:08
#
Wtf
vilp
19.06.2019 15:17
#
Vyplatil se Bayernu vůbec?
Kixi Syhimour
19.06.2019 15:20
#
Já si myslím, že ano. Kvalita to byla, hrál dobře + oslabili BvB.
Rudnevs
19.06.2019 15:22
#
Ešte za neho asi dostanú aj viac než to, za čo vtedy prichádzal.
fenixLFC
19.06.2019 15:30
#
stopro
Bayern +
19.06.2019 15:47
#
Bezpochyby, a teraz ešte k tomu krásnych 38 mega naspäť.
Wendigo
19.06.2019 15:17
#
Aktuálne prestupy Dortmundu (Brandt, Schulz, T.Hazard) som si pochvaľoval, ten kauf sa mi ale už tak veľmi nepáči
JohnczceekJO7
19.06.2019 15:24
#
Herzlich wilkommen! Wieder...Neee tento přestup mi udělal hroznou radost, sice jsem před začátkem přestupáku neapeloval na to aby se koupil obránce, ale přesto je to super, nesouhlasím s tím že je to hloupý, nebo zbytečný přestup. Hummels je zkušenost sama a té mladé obraně Dortmundu pomůže neskutečně. Co se týče návratů těch hráčů což už jednou zdrhli, tak si myslím, že právě tohle Mats prolomí. Kruci na tu novou sezónu se řeším neskutečně
Centrofixka
19.06.2019 16:01
#
jj Mats si myslím budeveľká posila pre obranu, hlavne udržať Zagadoua, ten má veľkú šancu byť kópia Hummelsa
Adyss
19.06.2019 15:24
#
vitaj doma
a za rok Lewa
Centrofixka
19.06.2019 16:04
#
Inak z tých hráčov čo odišli z BVB do Bayernu mi bol najviac nesympatický práve Lewa, ako jediný si po góle do brány BVB prežíval orgazmus, Hummels ani Mario to nerobili a za to si ich vážim.
RadekVonCZE
19.06.2019 17:28
#
Adyss
20.06.2019 14:44
#
Šak toto, nech aj skape kurwa polská
Superme
19.06.2019 15:31
#
Zatím jeden z nejlepších přestupáků BVB co pamatuju Ještě by to chtělo nějakou kvalitní konkurenci k Hakimimu (kéž by Klostermann nebo Weiser!) a začít postupně zužovat kádr (Zagadou, Dahoud, Larsen hostovačka, Guerreiro (Barca?))
uzivatel
19.06.2019 15:59
#
Souhlas. Vypadá to nadějně a líbí se mi, že jdou po němcích primarně. Ten Klostermann by byl naprosto výborný.
Centrofixka
19.06.2019 16:09
#
O klostermannovi sa už niečo písalo, ale v tom zmysle, žeby to bolo aktuálne na rok, bude záležať asi aj od toho ako sa rozhodne Hakimi a Real.
Kluivert9
19.06.2019 16:11
#
Co supertalent Passlack? S tím už se nepočítá?
Centrofixka
19.06.2019 16:13
#
Neráta sa s sním, je na zozname odchodov, ani v kluboch kde bol požičaný nič extra nepredviedol
Bayern +
19.06.2019 15:43
#
Totálna nechápačka... po príchode Lucasa a Süleho som čakal, že Mats preberie v obrane vodcovskú rolu typu Godina, parametre a povahu na to má a predáme tým pádom nadbytočného a nespokojného Boatenga...

Na druhu stranu kúpiť ho v najlepších rokoch, skvele ti odslúži tri roky a potom ho predať za tu istú cenu ako tridsiatnika naspäť, to sa musí nechať z našej strany... Dúfam, že to bude znamenať Pavarda viac na CB, Kimmicha stabilne na RB a na stred kúpime Rodriho.
Mates28
19.06.2019 15:48
#
blackhawk88
19.06.2019 15:54
#
Pochybujem, ze Rodri skonci v Bayerne ked o neho ma zaujem Pep
Centrofixka
19.06.2019 16:11
#
Ono pochybujem, že 38M€ bola prestupná cena, tam ten základ bude zrejme nižší, fakt by som bol zvedavý koľko a aké sú prípadne bonusy a za čo.
db18
19.06.2019 22:10
#
Základ je 35
db18
19.06.2019 22:09
#
Vůdcovskou roli má přebrat Süle, což bylo jasný už možná rok a půl.
manuelo neuero
19.06.2019 15:55
#
andrew96
19.06.2019 16:21
#
Cena trochu větší... ale jinak hlavně spokojenost. Snad srovná chaos v obraně. Loňská nepovedená sezóna je trochu strašákem, ale věřím, že se do toho zase dostane.
JacksLFC
19.06.2019 16:48
#
neřekl bych, že byla nepovedená, ba naopak, akorát na jaře už docházel dech a často se platilo na tu obranu. BVB bylo 2 body za Bayernem,, předloni to bylo 29 bodů za Bayernem a 4. místo. Zas tak černě bych to neviděl.
andrew96
19.06.2019 16:54
#
Myslel jsem Hummelsovu nepovedenou sezónu.
Rudnevs
19.06.2019 16:57
#
Tak základ je vraj 30,5 Mio. €, to už neznie tak hrozne...
Centrofixka
19.06.2019 17:16
#
JohnczceekJO7
19.06.2019 19:07
#
andrew96
20.06.2019 08:48
#
Já doufal v těch původních 20 + bonusy.
Setwo
19.06.2019 16:27
#
30+ mega je vela... nechapem... ved ma uz cez 30 rokov... s nakupom Hummelsa nie som spokojny...
JacksLFC
19.06.2019 16:50
#
zkušenej, dostatečně kvalitní a konečně někdo tu obranu bude organizovat, což tam loni chybělo.
kolouch
19.06.2019 16:27
#
Obrana Dortmundu potřebuje trochu uklidnit, z tohodle pohledu ten přestup chápu. Co moc nechápu je cena. Výkonostně bude už jen klesat
stas87
19.06.2019 16:49
#
BVB v laske nemam, ale tie posily vyzeraju zatial dost dobre. Picoviny o tom, ze je za zenitom a podobne, to snad moze mysliet vazne len trotl ako dolar. Akanji sa vedla neho moze dost priucit v liderstve, spolu im to podla mna bude sediet. Posiluju presne ten post, kde im schadzal skuseny hrac s titulami a vitazny typ do kabiny. Cenu nema zmysel riesit, pretoze Hummelsov prinos nebude len v eurach. Skoda, mohli ho dotiahnut este o rok skorej.

Zmena dresu mu moze pomoct co sa tyka motivacie a hladu po uspechu. S Bayernom toho vyhral dost, ale okrem tejto sezony bolo viac menej iste, ze sa hra o druhe miesto. Tie posily zatial co Zorc dotiahol slubuju minimalne to, ze nebude rozhodnute v marci. Ideal ale samozrejme je, aby sa zapojil aj treti tim do toho boja o titul. Toto sa podarilo Atleticu v LL a BL to dost chyba. Hummels zatial v kariere odohral sest sezon, kde siel nad 40 zapasov, takze podobnu porciu by si mohol pripisat aj v dalsej sezone. A skryta motivacia moze byt aj v tom, ze bude chciet Löwovi dokazat, ze bola hlupost nevziat ho do repre.
Tom11
19.06.2019 18:03
#
Konečně názor. Souhlasím ve všem. Možná už to nebude ten skvělý stoper, ale pořád má plno zkušeností, vítěznou mentalitu a evidentně i hlad po trofejích. Navíc je to kluk do kabiny. eho přínos může být obrovský. Navíc BVB posílá do světa jasný impulz, že to myslí vážně a po dlouhé době se povedlo kádr opravdu doplnit na místech, kde byla slabina. Teď už snad jen útočník a ten tým je naprosto skvělý...každý post zdvojený.
vladino10
19.06.2019 18:36
#
icka
20.06.2019 11:00
#
Kolarik12
19.06.2019 17:06
#
De Ligt bude skvela nahrada
1.FCK
19.06.2019 18:35
#
Za Lovrena
Bandita_Harry
26.06.2019 16:23
#
Jeňa
19.06.2019 17:17
#
Z pohledu Bayernu to vůbec nedává smysl
blackhawk88
19.06.2019 18:26
#
Cakam, ze Brazzo uz dohral golf a sokuje vsetkych s prichodom de Ligta
Jeňa
19.06.2019 21:31
#
To by bylo asi jediné ospravedlnění
Slonky Terik
19.06.2019 17:25
#
Za 38 mega jdi do prdele Matsi. Tohle je velkej fail od vedení. Bayern nás slušně natáhl a to si myslím, že jsme byli v lepší vyjednávací pozici. Vítat tě nebudu, spolu s Gotzem jste pro me krysy...
Kincl
20.06.2019 00:28
#
Za dva roky prijde Lewa :-D
Slonky Terik
20.06.2019 10:34
#
To je třetí svině do party...
Beči
20.06.2019 22:15
#
LM
19.06.2019 17:31
#
Smíšené pocity - čistě ze sportovního hlediska to podle mě dává smysl a přínosem bude prakticky ihned. V minule sezóně nám pravé chyběla nějaká zkušenost, osobnost a persona v obraně (jen sami 20ti letí mladíci nestačí).

Sympatie k tomuto člověku už ale rozhodne nemám.. a bude muset hodně zamakat aby si fanoušky získal na svoji stranu (jestli to vůbec půjde)

Gazdo
19.06.2019 19:46
#
JozkokozleJ
19.06.2019 17:44
#
Parada. Ak sa vrati vo forme, aku mal v zavere ostatnej sezony, tak skvela kupa pre Dortmund. A tiez, BVB potrebuje na ihrisku niekoho skuseneho, ktory bude krotit splasene hlavy.
db18
19.06.2019 22:12
#
Mr.Jindros
19.06.2019 17:51
#
Mr.Jindros
19.06.2019 17:52
#
Odjakživa precenovanej.
slanina
19.06.2019 17:54
#
Dortmund , doteraz robili celkom dobré obchody ale tento k ním nepatrí
Nikikrew
19.06.2019 18:51
#
Fakt si chcem prečítať jeho úvodný rozhovor, čo tam zadre.
Centrofixka
19.06.2019 23:06
#
REPLIKATOR
19.06.2019 19:43
#
Dortmund fakt nepoučitelní
Liquid
19.06.2019 21:09
#
Centrofixka
19.06.2019 23:07
#
podľa mňa aj 38M€ za to stojí, on môže ten titul pomôcť vyhrať
Logan
19.06.2019 21:34
#
Tohle je pecka! Skvělej přestup.
Já vím, že odešel do Bayern a "zradil", ale způsob jakým odcházel on mi nevadil tolik jako u Lewy a Maria.

Nicméně, on je přesně hráč, který nám chyběl. Lídr obrany, zná prostředí, to že je za zenitem je nesmysl, podle mě má před sebou klidně ještě 3 top sezony a bude menotorovat Akanjiho, Dialla i Zagadoua. Myslím, že on je přesně to, proč jsme loni nakonec ten titul nezíkali.
Teď máme v týmu kvalitu i velkou šířku. Ta sestava je fakt našlapaná.
Burki - Hakimi, Hummels, Akanji, Schulz - Witsel, Delaney - Sancho, Reus, Brandt - Paco
Pisczcek, Diallo, Zagadou, Guerreiro, Dahoud, Weigl, Hazard, Gotze, Bruun Larsen

Chybí ještě náhradník nebo jednička na hrot, líbil by se mi Haller/Kruse/Schick, to by byl už fakt strop.
Teď se zbavit hráčů, kteří jsou trochu navíc.

Příští rok opravdu věřím, že titul získáme.
Heja BVB!
_matty_
20.06.2019 11:58
#

mám pár dotazů, jelikož máte všechny posty zdvojený a někdy někdo zbyde, SO: odejde Toprak, nebo spíš Zagadou na hostování? LO: odejde Schmelzer nebo Guerreiro? PZ: odejde Wolf, nebo se spokojí s pozicí sporadicky nastupujícího hráče? Myslíš, že vedení odstřelí Pbilippa, když si ho nezmínil a jako poslední, kdo by se ti nejvíc líbil na hrot?
Centrofixka
20.06.2019 13:41
#
Toprak (Besiktas), Gurreiro (Barcelona), Zagadou dúfam,, že ani hosťovať nepôjde, Philipp určite odíde a Schmelzer zostáva, tak nejak to zatiaľ vyzerá podľa médií
Logan
20.06.2019 19:21
#
Toprak odejde skoro určitě. Pro Zagadoua bude prostoru dost. S Akanjim můžou rotovat podle formy, Diallo může alternovat taky levýho beka, protože Schmelle je pořád zraněnej.
Guerreiro bych chtěl aby zůstal, ale prý nechce podepsat novou smlouvu, takže asi bude záležet na tomhle, pokud by podepsal, není důvod ho prodávat a rotoval by celou levou stranu.
Wolf hostovat nebo prodat a Philipp už je jednou nohou ve Wolfsburgu. Už aby zmizel.

Na hrit jak jsem psal, mně asi nejvíc Haller, pak Kruse, protože by byl zadarmo, Schick by se mi líbil taky ale tam je to otázka financí. Kdyby přišel jeden z těch tří jsem spoko.
db18
19.06.2019 22:12
#
Posilujem i konkurenci.
Myslím, že to bylo i přání Hummelse a proto k tomu došlo, byl by třetím nebo čtvrtým stoperem, protože vedení chce jasně stavět na Sülem. Do toho podle mne odejde i Boateng. Ten taky nebude chtít sedět a navíc by dělal problémy.
Rudnevs
19.06.2019 22:21
#
Už som niekde čítal ku prestupu Hummelsa (vzhľaom na nepodarenú Hinrunde) i fór v štýle “Bayern zas oslavuje konkurenciu a ešte za to dostane i zaplatené.”
Rudnevs
19.06.2019 22:21
#
* oslabuje
Heresy
19.06.2019 22:26
#
Edgar Davids
19.06.2019 22:48
#
Mohli by poslat Gnabryho do Arsenalu na hostovacku
Heresy
19.06.2019 23:36
#
poslou tam boatenga
Edgar Davids
19.06.2019 23:53
#
Mustafi pro bohaty
Heresy
20.06.2019 22:15
#
Neblbni tak spatny neni nikdo
Edgar Davids
19.06.2019 22:42
#
Mazec prestup,hezky zpestreni letosniho prestupaku, protoze se neco takovyho peklo uz delsi tim hur pro me...Dortmund hezky pekne, ale Mats fakt respekt, je si vedomej, ze se to muze celyobratit proti nemu, ale jestli bude hrat svuj standard, tak je to tak jako tak posila jak blazen
Centrofixka
19.06.2019 23:09
#
slovaňáák
19.06.2019 23:41
#
raduinho
19.06.2019 23:43
#
Vítej zpátky no. Ale ta cena No a De Ligt teda do Bayernu.
Centrofixka
19.06.2019 23:55
#
Tak vraj cena je 28M€ + 3M€ bonusy, som zvedavý kde je pravda, tie sumy lietajú a dosť
Centrofixka
20.06.2019 00:05
#
tie bonusy vraj budú za výhru v LM, prípadne vyhratú bundesligu takže už aj Bayern pripúšťa, že titul môže smerovať do Dortmundu
G ö t z e u s
20.06.2019 00:22
#
Prišiel skúsený obranca za 30,5 mil. + bonusy, ďalšie tri, štyri roky môže hrať v obrane BVB prím. Mimochodom, tento prestup je najdrahším v histórii klubu! Všetci resp. väčšina tu píšete o tom, že je tá suma prestrelená, osobne si myslím, že vôbec nie je. Iné pálky sa dneska vo futbale riešia a často vôbec nekorešpondujú s kvalitou hráča.
Kepy_FCB
20.06.2019 06:13
#
To ho jako fans BVB přijmou
20fredy20
21.06.2019 16:40
#
Uplne v pohodicke, bol som 2x na Dortmunde ked tam hral Bayern a vobec po nom nepiskali a este po zapase sa tam objimal s fanusikmi BVB
***Chelsea FC***
20.06.2019 09:04
#
Ua 38mio hodně špatný kauf pro BVB ...
***Chelsea FC***
20.06.2019 09:04
#
Za *
JDanda
20.06.2019 09:42
#
Hummels je zkušený obránce na kterého se můžete kdykoliv spolehnout a víte, že neudělá nějakou hloupou chybu a podle mě tohle dortmund přesně potřeboval a hledal. Titul jsme nezískali právě kvůli nezkušenosti (hlavně v obraně) a proto tento přestup hodnotím kladně. Hlavně se už nebudu muset bát co tam třeba Zagadou nebo jiní předvedou a jakou zase chybu udělají. Hummels k nám jde za nějakých 31mil. + ty bonusy, ktere můžou cenu zvýšit na 38mil. Je vidět, že Dortmund ten titul fakt se a potřebuju ho. Odejit má ještě Philipp, který se za dobu v Dortmundu ani jednou nepředvedl, takže super.
Werkrider
20.06.2019 23:49
#
To sa hovorilo aj o Toprakovi...
Beči
20.06.2019 22:11
#
Dortmund zatím nakupuje úžasně. Pokud se ten titul neurve v následující sezóně, tak asi už nikdy.
stas87
23.06.2019 11:03
#
Flick prichadza ako asistent Kovaca do Bayernu. To je dalsi dobry tah, teraz by mohli este vziat Saneho a pocas sezony najst spolocnu rec s Bayerom a Havertzom.
Rudnevs
23.06.2019 11:50
#
Flick je dobrý, ja by som ho trebárs rád niekde videl i v hlavnej úlohe, trebárs i v reprezentácii po odchode Löwa. Ale zas ťažko povedať, ako by sa s tým popasoval, niekomu tie práce v pozadí sedia lepšie (viz. Reschke...), ale aj tak by som ho niekedy rád videl niekde viac na očiach.

Na prestupy Bayernu som zvedavý, ono to zatiaľ totiž vyzerá tak, že z toho Dortmund vychádza výrazne lepšie než Bayern, a to ešte minul menej peňazí... Ale teda ešte samozrejme neni všetkým dňom koniec.
Bayern +
23.06.2019 14:53
#
Zatiaľ to tak vyzerá, ale zatiaľ čo BVB s prestupmi už dosť možno skončilo, tak Bayern akurát pustil troch veteránov, vrátil jedného zbytočného, celkom pekne speňažil tridsiatnika a do obrany kúpil dvoch 23 ročných majstrov sveta. No a do zálohy a na krídla posily ešte len prídu, tam to určite neostane tak...
bayern987
23.06.2019 14:55
#
Heresy
23.06.2019 15:46
#
db18
24.06.2019 07:03
#
Irek
23.06.2019 11:26
#
Přijde mi to dost peněz za 30ti letého borce
stas87
23.06.2019 12:03
#
Kto zatial podla vas najlepsie posilnil svoj tim pre tuto chvilu? Za mna su to tieto kluby:

BVB - Humels, Brandt, Hazard, Schulz
FCA - Niederlechner, Sarenren-Bazee, Vargas, Iago
Bayer - Demirbay, Diaby, Sinkgraven

Jasne, beriem do uvahy fakt ze tie dalsie prestupy sa este budu uzatvarat a v tuto chvilu prebihaju rokovania, no tieto dva kluby podla mna vyrazne vylepsili svoje supisky.
db18
24.06.2019 07:05
#
Zatím určitě BVB.
Werkrider
24.06.2019 14:39
#
Určite BVB, majú pekne nabehnuté na úspešné prestupové leto.
Ja som veľmi spokojný za Leverkusen. Ak privedieme ešte Odegarda, aj keď len na dvoj ročné hosťovanie (záujem má ešte Real Sociedad, ale LM je LM), tak by to bolo ešte krajšie. Stále nie nereálny príchod Olma, alebo Amiriho by bol čerešničkou na torte. Za predpokladu, že udržíme Taha, Havertza, Baileyho? Alaria či Aranguiza (proste základnú jedenástku) tak sa máme na čo tešiť.
bayern987
26.06.2019 13:38
#
Jasný BVB
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.