Němci prý ve středu zakáží kvůli covidu diváky na fotbale

30.11.2021 19:51 - Aktuality
Fanoušci Bayernu (© Antonín Vydra)
 
Německá vláda podle saského premiéra Michaela Kretschmera ve středu zakáže diváky na všech zápasech bundesligy. Důvodem je zhoršující se pandemická situace v zemi.

Představitelé šestnácti spolkových zemí dnes o opatřeních jednali s končící kancléřkou Angelou Merkelovou a jejím nástupcem Olafem Scholzem. Další schůzka je na programu ve středu.

"A po ní bude oznámeno, že všechny bundesligové zápasy se budou hrát bez fanoušků," citovala Kretschmera agentura Reuters. Na prázdných stadionech hrály německé kluby po pauze zaviněné pandemií už loni.

Po uzavření stadionů už dříve volala jedna z nejvíce zasažených spolkových zemí Bavorsko. Tam už také minulý týden omezili kapacitu stadionu na čtvrtinu, navíc jen pro očkované, s potvrzením o prodělání nemoci, nebo s negativním testem.

"Fotbal musí jít příkladem. A teď je potřeba omezit kontakty všude," prohlásil bavorský premiér Markus Söder.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2983
Komentáře (199 / 0 nových)
REPLIKATOR
30.11.2021 20:02
#
Rikomescudi
30.11.2021 20:02
#
jasny, ja po x letech listek na Arminii a pak i na Union se Slavkou a oni to zakazou :(
Rikomescudi
30.11.2021 20:54
#
nekdo tipy na vylet v nemecku? idealne zapadne
db18
01.12.2021 17:36
#
Prora
Pan Jablíčko
30.11.2021 20:04
#
jen se směju
ratusek
30.11.2021 20:07
#
Benzema
30.11.2021 20:07
#
Sk*rveny Covid a tie sk*rvene nezmyselne opatrenia, ktoré sú hovno platne
Firkraag
30.11.2021 20:10
#
*skurveni politici
okokolo
01.12.2021 09:09
#
Kretschmer je šmejd, kterýho bys jen těžko pohledal.
Kincl
30.11.2021 20:14
#
A co bys dělala ty?
Benzema
30.11.2021 20:19
#
Určite nedával ruška ešte aj mŕtvolám do truhly
mesyas
30.11.2021 21:31
#
Ne, tohle by mě fakt zajímalo, bez hejtu. Jak by sis představoval a jaké opatření bys dělal, když se ti tenhle podobné zákazy nelíbí? Já třeba nejsem fanoušek Covidu, ale moc možnosti jak trochu omezit shlukování lidí nevidím.
Benzema
30.11.2021 22:03
#
ty si mesyas, mal by si to vedieť
okokolo
01.12.2021 09:11
#
Proc jsme se ockovali?
kilobyte
01.12.2021 09:40
#
Aby nemuseli být přísnější opatření.
okokolo
01.12.2021 11:46
#
Co je pro milovníky fotbalu přísnější opatření než zavřený stadion?
kilobyte
01.12.2021 11:52
#
Třeba zavřený obchody?
RM1999
01.12.2021 12:29
#
Zavřená rakev.
ACSeRw!n
01.12.2021 12:30
#
andrew96
01.12.2021 14:05
#
kilobyte
01.12.2021 14:13
#
Beethoven
01.12.2021 14:34
#
okokolo
01.12.2021 14:48
#
Pro mě rozhodně ne
db18
01.12.2021 17:37
#
Hunt
01.12.2021 11:06
#
Bez očkování by zavírání bylo dříve, řada lidí navíc nemá třetí dávku.
Firkraag
30.11.2021 20:10
#
imbecilové
kylo ren
30.11.2021 20:12
#
Covid neexistuje je to jen rýma
Kincl
30.11.2021 20:14
#
REPLIKATOR
30.11.2021 20:20
#
imp
30.11.2021 20:17
#
Ockovani proti covidu. Nazory?
REPLIKATOR
30.11.2021 20:20
#
Nad 50 let povinně pro všechny
Alan_Shearer
30.11.2021 20:28
#
Rikomescudi
30.11.2021 20:47
#
Benfica
30.11.2021 20:58
#
ak budu vseci nad 50 tak potom aj pod..
fenixLFC
30.11.2021 22:21
#
$dolar$
01.12.2021 01:31
#
Uwe háže buly
01.12.2021 04:55
#
Front hell
01.12.2021 12:30
#
A pak děti, kojence a nakonec i těhotné.
Radikal
01.12.2021 01:30
#
Shevchenko
01.12.2021 11:32
#
A zdravotníci taky, to nechápu že to ještě není.
Front hell
01.12.2021 12:27
#
Tak možná mají strach,aby se jejich už tak prořídlé stavy ještě nesnížily.
REPLIKATOR
01.12.2021 13:00
#
Front hell
01.12.2021 14:33
#
Takže všichni zdravotníci souhlasí s očkováním?
REPLIKATOR
01.12.2021 15:33
#
Kde něco takového tvrdím?
Front hell
01.12.2021 15:42
#
Tak proč ten citrón?
db18
01.12.2021 17:37
#
db18
01.12.2021 17:37
#
Kincl
30.11.2021 20:21
#
Já bych to prostě nechal na dobrovolnosti (očkovaný jsem) a prostě všude testy a všichni. Kdo půjde do kina a nebude mít u sebe test, příjde kontrola bum třeba 5K pokuta a vymáhat to. I klidně po důchodkyni nebo mamce s dětmi. Na co jsou všechna opatření když se to nekontroluje a tvrdě nepokutuje. Ať jsou hospody otevřené nonstop ale jak píšu mít test. Já se nechal očkovat, kvůli tomu, abych měl pokud bych to chytil lehčí průběh což mít nemusim ani díky očkování, ale tak jestli je tam nějaká šance na snížení jsem za to rád. Nevím co s mojim tělem udělá covid.
Benzema
30.11.2021 20:24
#
Nevieš ani čo s tvojim telom urobí vakcína
Kincl
30.11.2021 20:27
#
Co navrhuješ? počkat pět let? Co bys dělal kdyby tu byl vir, kdy by to bylo nakažený = do týdne mrtvý. Bys čekal taky pět let než by se vakcína "prověřila"?
Mikesh
01.12.2021 10:13
#
Kdyby tady padali lidi na ulici a nebo by byli do týdne mrtví, jak píšeš, tak by se dalo mluvit o nějaké pandemii nebo epidemii. Tohle je výsměch co nacvičují už druhým rokem. Takže ten, kdo má strach --> dá si vakcínu, rizikové skupiny --> dají si vakcínu. Zbytek nechám promořit a jedeme dál ne? Tohle nucení lidí do dobrovolného očkování absolutně postrádá smysl, protože zarytý odpůrce nebo ten, kdo si myslí, že ji nepotřebuje, tak toho těžko přesvědčíš/donutíš.
Benzema
01.12.2021 10:27
#
ACSeRw!n
01.12.2021 10:59
#
Hunt
01.12.2021 11:09
#
Jasně. Přesně kvůli takovým se pak nikdo nedostane následující tři měsíce na žádné operace.

Vždyť se to opakuje pořád dokola, to je tak těžké tento základní princip pochopit?
Mikesh
01.12.2021 11:26
#
Co to kurva meleš? Já jsem se nemohl dostat na operaci v době, kdy ještě žadný Covid neexistoval a to proto, že jsme republika důchodců. A když už meleš o nemocniční kapacitě, tak proč ji vláda snižovala?
Hunt
03.12.2021 18:44
#
Bacha ať ti neprdne cévka.
Muffi
01.12.2021 18:09
#
Si zvykej.
Podle CSU by mel na konci 50. let kulminovat pocet senioru na 3,2 milionech ze soucasnych 1,8 milionu, v roce 2011 jich bylo o 150 000 min. Prijid covid tehdy, zdravotnictvi zkolabuje bez ohledu na cokoliv.
Vzhledem k tomu, ze zdravotnictvi podobne jako socialni system je placeno prubezne, tak bez zazraku lze predpokladat docela razantni snizeni urovne. Ono uz jen ten schodek za lonsky rok a jeho splaceni znamena zhorseni sluzeb statu vcetne treba zdravotnictvi. Ldyz se nejakych operaci udela 1000 rocne, tak pri poklesu ekonomiky o 20 procent se jich udela zjednodusene jen 800, na zbytek nebudou prachy.
A nefnukej. Taky bych radsi, aby mi reflux resili operaci nez zranim helicidu jak lentilek ale asi malo rvu, nebo jsem ve svem veku neperspektivni.
mistr129
30.11.2021 20:46
#
V dlouhodobým horizontu nevíš ani jedno, v horizontu měsíců i dnů je vakcína jednoznačně bezpečnější
vladino10
30.11.2021 20:50
#
Na Slovensku umrelo na kovid 13.000 ľudí. Na kovid cez 10. Tak akože neviem v čom tkvie táto tvoja poznámka - aktuálne to vyzerá, že dostať kovid je jednoznačne väčšie riziko ako dostať vakcínu. To čo bude za X rokov je vo hviezdach - ale to sa týka aj dlhodobých účinkov kovidu, nielen vakcíny. Vzdelanie máš v tejto oblasti predpokladám nulové (podobne ako ja) tak akože komu inému ako vedcom čo tomu venovali celý svoj život chces veriť?
moviestarzhollywoodu
30.11.2021 23:05
#
Samozrejme zodpovedná je servilná vláda a parlament. Pretože ich nezaujíma civil, ale iba ich osobný prospech. To Ti ovšem na STV, Markíze, JOJ a v rádiu nepovedia. Pretože tie médiá slúžia iba propagande. Zabudli na to, že žurnalistika má nastaviť zrkadlo pravde. Vláda, ktorá nazve svojich občanov ako aj voličov, vďaka ktorým sú na tých teplých flekoch otvorene opicami, špinou, dezolátmi apod., je nedôveryhodná, nekompetentná a jednoznačne patrí do lágru. Môžu si podať ruky s Pol Pot-om, Idi Amin-om či Papa Doc Duvalier-om.
Posledni Kovboj
30.11.2021 23:09
#
sdilejte nes to smazou!!!!1
Posledni Kovboj
30.11.2021 23:11
#
prepac, oprava:

zdielajte neš to smažú
Emmett Brown
01.12.2021 07:52
#
vladino10
01.12.2021 06:25
#
*na vakcínu zomrelo okolo 10 ľudí

neviem čo mi bolo keď som to písal
REPLIKATOR
30.11.2021 20:58
#
Víš, co s tvým tělem udělá alkohol. A stejně každý druhý chlastá.
Aldeano
30.11.2021 22:19
#
Azazelo RD
01.12.2021 07:54
#
To není přiléhavé přirovnání.
kilobyte
01.12.2021 09:42
#
Ale právě kvůli tomu, co to udělá s jejich tělem.
Mikesh
01.12.2021 10:14
#
Ale ten ti nikdo „dobrovolně“ nenutí...
smazaný uživatel
01.12.2021 10:28
#
Kdyby Covid dělal to co alkohol, tak jdu olizovat kliky v nemocnicích.
db18
01.12.2021 17:38
#
AC torino
30.11.2021 21:06
#
A co spravi covid, to vies? Zatial su poznatky take, ze covid je xkrat horsi
moviestarzhollywoodu
30.11.2021 23:10
#
Hovorí vlk líške:
”Ty líška, poď, zbijeme zajaca.”
”Ale aký budeme mať dôvod?”
”Keď bude mať na hlave čiapku preto, keď nebude, tak preto.”
Idú a strašne zbijú zajaca. Na druhý deň vlk zase začne:
”Ty líška, poď, zbijeme zajaca.”
”A dnes zase prečo?”
”Vypýtame si od neho cigaretu. Ak nám dá s filtrom preto, ak bez filtra preto.”
Prídu k zajacovi a vlk hovorí:
”Zajac, daj nám cigaretu!”
Na čo zajac:
”A chcete s filtrom, alebo bez filtra?”
”Pozri sa na hajzla, zase nemá čiapku!”
Beethoven
01.12.2021 14:35
#
smazaný uživatel
01.12.2021 10:26
#
A jak to chceš tvrdě vymáhat, když ti co to kontrolují, po tobě ani nemůžou chtít občanku. Ledaže by si na všechny kontroly rozeslal policii.
kylo ren
30.11.2021 20:21
#
Stačí Paralen a kapky do nosu
29Februar
30.11.2021 20:25
#
Chod s tým do prdele
Beethoven
30.11.2021 20:28
#
Funguje jenom pro hornich 10000
Fakt
30.11.2021 20:29
#
Dobrovolně, ale v případě přeplnění nemocnic neočkované vykopnout na ulici.
ACSeRw!n
30.11.2021 20:34
#
vladino10
30.11.2021 20:50
#
Beethoven
30.11.2021 20:54
#
I ty neckovane co nejsou v nemocnicich
REPLIKATOR
30.11.2021 20:59
#
Benfica
30.11.2021 21:03
#
Dobry napad, skoda len, ze to ten Hippokrat posral..
fenixLFC
30.11.2021 22:22
#
20fredy20
01.12.2021 09:39
#
Mikesh
01.12.2021 10:17
#
Proboha.. a od čeho je to teda zdravotní pojištění? Jak můžeš takhle segregovat ty magore, v prvé řadě by z tama měli vykopat připosrané mentály, kteří tam ani nemusí ležet...
Fakt
01.12.2021 10:49
#
Uklidni se a vem si prášek.
Mikesh
01.12.2021 11:28
#
To jako jediný tvůj argument? Prášek bych potřeboval, protože je neskutečné, kolik žije v této republice dementů..
Fakt
01.12.2021 11:35
#
aspoň si to umíš přiznat, že vás dementů je tady opravdu hodně.
Lemond Laws
01.12.2021 11:44
#
Mikesh
01.12.2021 12:28
#
Jste připosrané stádo ubožáků kteří mají strach o svůj život a přáli by si žít na věky věků . Z neočkovaných děláte viníky, přitom existuje spousta lidí, kterým je ta vakcína úplně k ničemu. Můj nejlepší kamarád jezdí na záchrance tak vím o čem píšu a taky vím, co za lidi tam leží a kvůli tomu zastavíme celý svět. Vytáhněte si ty hlavy z prdele a nebo zalezte někam do kanálů a už nevylézejte.
Fakt
01.12.2021 12:55
#
nikdo neříká, že ti vakcína na 100% zachrání život ale vysoce ti sníží riziko, tak to prostě je. Kdybys uměl do 5 napočítat kouknul na statistiku pacientů v nemocnici, tak ti jednoznačně vyjde, že neockovani jsou hlavní viníci téhle situace ve které jsme.
Benfica
01.12.2021 13:51
#
Mikesh
01.12.2021 13:56
#
Dám ti tady menší výňatek z deklarace lékařů:
Očkovaní šíří infekci, a tedy nelze nikoho emočně vydírat ani nutit k očkování z důvodu ochrany svých bližních. Známe rizikový profil pacienta, u kterého je očkování schopno zabránit těžkému průběhu nemoci. Současně víme, že pacienti, kteří v minulosti nákazu prodělali, neplní nemocnice, a očkování tedy u nich má přínos zcela minimální. Pokud stát tvrdí, že epidemie ohrožuje chod nemocnic, a přitom se nijak nesnaží zamezit šíření infekce očkovanými, dopouští se záměrného šíření epidemie.
Benfica
01.12.2021 13:50
#
Lemond Laws
01.12.2021 11:44
#
To ano, poslední dobou je vás dost
andrew96
01.12.2021 14:16
#
Prášek? Vždyť nevíš, co v něm je.
ACSeRw!n
01.12.2021 11:01
#
protoze se antiwaxeri zachovali sobecky vuci zdravotnikum i ostatnim obyvatelum, tak by k nim melo byt logicky pristupovano jako k menecennym
doshcz
01.12.2021 11:25
#
Mikesh
01.12.2021 11:29
#
Jak sobecky, jako na základě čeho? Bavíme se pořád o dobrovolné vakcinaci? . Jakože jenom proto, že má někdo jinačí názor než ty, tak je automaticky méněcenný?
ACSeRw!n
01.12.2021 11:34
#
tak ses mental ? proc do toho tahas nejaky jiny nazory ? o zadnejch nazorech to neni.. pokud nejsi ockovanej, tak casteji skoncis na jipce a tim padem zatezujes zdravotnictvi apod. jednoduchy pocty
Fakt
01.12.2021 11:39
#
Hlavně kvůli neočkovaným padají v nemocnici na hubu. A že se někdo nenechá naockovat, protože přeci není zkurvena ovce je docela sobecké ne?
Mikesh
01.12.2021 12:38
#
Určitě, proto mají na covidovém zdvojnásobený personál, berou statisícové odměny a když jim zavoláš, jestli nepotřebují výpomoc, tak ti řeknou, že o ničem neví a že je tam pohoda.
Fakt
01.12.2021 13:01
#
tak ještě budeme zdravotníkům závidět odměny po té hrůze co tam zažívají
Mikesh
01.12.2021 13:26
#
Já nevím jestli máš problémy se čtením a nebo je to tím, že máš v hlavě nasrané, ale to tady nebudeme rozebírat, protože já ti tady píšu argumenty o tom, že tam žádné hrůzy nezažívají a nestojí o výpomoc, ale ty napíšeš úplný opak, protože jsi to někde slyšel. Takže až ti někdo nařídí aby jsi si rozmazal hovno na čele, tak ty uděláš, protože jsi kokot co se nezajímá. I výše jsem psal, že mám známé ve zdravotnictví a kdyby byli nemocnice tak přeplněné covidem, tak určitě nebudou rušit nevyužitou polní nemocnici v Letňanech. Dále to řeším přes právníka, protože mě to téma zajímá a vakcína není momentálně uzákoněná, tudíž většina nařízeních je protiústavní, rozumíš tomu? Takže ještě jednou pro tebe i ostatním dementům, až bude očkování povinné a bude za něj někdo ručit, tak nikdo nebude moct pípnout ani slovo. Bohužel to tak zatím není, tudíž byste mohli přestat diskriminovat lidi, kteří nejsou posraní a přestat tady šířit nenávist a blábolit kokotiny o nějaké zodpovědnosti vůči druhým, protože to ve skutečnosti děláte jen pro sebe (tzv. skryté sobectví, kterým si mě ty výše osočoval).
Lemond Laws
01.12.2021 14:44
#
Mám známé ve zdravotnictví.
Check!
Fakt
01.12.2021 14:46
#
Mám část rodiny, která dělá v nemocnici a číst tady ty tvoje kecy po tom všem co tam zažili tak je mi fakt na blití. Pokus si opravdu myslíš, že se v nemocnicích nic nedělej a mají tam pohodicku tak ses bohužel dost omezenej člověk.
Mikesh
01.12.2021 15:50
#
Co asi tak kurva mohli zažít? Protože nikdy jindy se neumíralo a ani nebude. Ano, momentálně jsem omezený, ale na svobodě ty blbe. Kdežto ty jsi omezený mozkem, protože vidíš východisko jen jediným směrem..
Fakt
01.12.2021 14:53
#
No vidíš a neockovani jsou zase posrani z vakcíny. A když se přece neockovani nebojí covidu tak by neměl být problém opustit nemocnici a uvolnit místo pro toho kdo je posranej ne?
Mikesh
01.12.2021 15:56
#
Velice objektivní názor, já mluvím ale sám za sebe a v podstatě abych tě ukojil ti řeknu, že bych tady ten svůj slavný výplod klidně podstoupil, protože ne každý potřebuje na všechno prášek a nebo vakcinaci. A řešil sem to tak při každé chřipce, kterou jsem měl mimochodem v létě a byl jsem negativní a že bych kvůli tomu hlásal konec světa nebo ať se všichni očkují to asi těžko.
r3
01.12.2021 13:08
#
Nebudes ty ten typ co zavidi aj vozickarom, ze mozu parkovat na vyhradenych miestach a blizko ku vchodu?
Mikesh
01.12.2021 13:32
#
Nejsem ten typ, co jim to závidí, jen poukazuju na to, že si to povolání někdo vybral dobrovolně a je za to dostatečně ohodnocen. Tudíž by mohli přestat lidem hrát na city a když se jim to nelíbí, tak jít třebas někam do Kyrgyzstánu, stačí to jako vysvětlení?
Allianz_Arena
01.12.2021 16:03
#
Ideální by bylo, kdyby odešli někam do hajzlu lidé tobě podobní
Mikesh
01.12.2021 18:39
#
Já bych rád, ale nemůžu, poradíš mi? Třeba nějakou vakcínu, která mě teleportuje na jinou planetu. Byl bych neskutečně štastný ty vymaštěný kriple :-) a tobě podobní :-)..
r3
01.12.2021 11:47
#
Ale zdravotne poistenie neznamena, ze mozes robit cokolvek a vsetci ostatni sa ti na to budu skladat donekonecna a este tak, aby to obmedzovalo aj ich samotnych.
verv
01.12.2021 12:57
#
RM1999
01.12.2021 12:35
#
verv
01.12.2021 12:56
#
Tomanatura
30.11.2021 20:47
#
JozkokozleJ
30.11.2021 20:56
#
mesyas
30.11.2021 21:33
#
Nechal bych to volbě jednotlivce, ale v případě nákazy COVIDEM a léčbě v nemocnici by si měl náklady zaplatit.
Benzema
30.11.2021 22:00
#
Tak potom nech si tie náklady na liečbu platí aj očkovany, keď leží v nemocnici vedľa neočkovaneho a majú rovnaký priebeh
Posledni Kovboj
30.11.2021 22:11
#
Benzema
30.11.2021 22:27
#
Ja viem, že som napísal kokotinu, ale o nič väčšiu, ako nado mnou mesyas
Spalovač šancí
30.11.2021 23:24
#
Napsal jsi rozhodně větší pitomost.
Problém s neočkovanými je, že NADMĚRNĚ zatěžují zdravotní systém, čímž dochází k omezování zdravotní péče očkovaných, kterou jsi tito platí, přičemž ti neočkovaní neudělali všechny možné kroky proto, aby snížili riziko vzniku hospitalizace.
Benzema
01.12.2021 00:28
#
Proste to, ako tu zbroja očkovaní proti neočkovaním je už choré ži a nechaj žiť
Mikesh
01.12.2021 10:20
#
Problém s neočkovanými není vůbec žádný, protože nikam nesmí. V prvé řadě je problém u obvodních lékařích, kteří ti přes telefon řeknou ať si dáš paralen a jestli to po 2 týdnech nerozdýcháš, tak zavolej si záchranku = přeplněné nemocnice.
letitfly
01.12.2021 11:37
#
víš hovno
Mikesh
01.12.2021 12:43
#
Co vidíš v druhých je odrazem tebe.
mistr129
30.11.2021 22:19
#
fenixLFC
30.11.2021 22:22
#
REPLIKATOR
30.11.2021 22:33
#
ACSeRw!n
30.11.2021 22:58
#
Shevchenko
01.12.2021 11:38
#
wtf
db18
01.12.2021 17:38
#
kilobyte
01.12.2021 09:47
#
To by to samé museli udělat třeba s viníky nehod.
Spíše by jim měli zvednou zdravotní pojištění. A to zvýšení použít jako prémie pro zdravotníky.
Front hell
01.12.2021 12:38
#
To by se mělo ale týkat každého kdo se tam dostane vlastní vinou.
Posledni Kovboj
30.11.2021 21:48
#
I see what you did there
Aldeano
30.11.2021 22:19
#
imp
30.11.2021 22:24
#
Spalovač šancí
30.11.2021 23:20
#
Neočkovaní povinně, u ostatních bych to nechal na jejich rozhodnutí
Jordi Alba
30.11.2021 23:50
#
frankiefcb
01.12.2021 07:46
#
Mr.Mike
01.12.2021 08:02
#
kilobyte
01.12.2021 09:47
#
Euphael
01.12.2021 10:16
#
Vincent Vegan
01.12.2021 10:41
#
ACSeRw!n
01.12.2021 11:02
#
Beethoven
01.12.2021 14:36
#
db18
01.12.2021 17:39
#
20DollarsInMyPocket
01.12.2021 19:14
#
Infi
02.12.2021 17:22
#
Dexagon
01.12.2021 00:01
#
Povinně, není o čem. Co se týká podobných otázek, tak tady nějaká dobrovolnost nemá smysl. Máme účinnou a bezpečnou vakcínu, prioritou tak musí být naočkovat co nejvíc lidí, aby se podařilo virus vymýtit dříve, než stihne zmutovat do podoby, oproti které budou vakcíny neúčinné. Na názory hlupáků a antivaxx vůbec nebrat zřetel, ty lidi často žijou v bludech mimo realitu. Bavíme se o lidských životech a ohromných ekonomických škodách. To píchnutí do ramene holt budou muset zvládnout.
Freedo
01.12.2021 01:09
#
To je hrozně složitý, protože evidentně se jinak z tohohle kruhu nikdy s nízkou proočkovaností nedostaneme a pořád to bude zpřísňování a uvolňování opatření dokola. Každý rok budou nový mutace. Na druhou stranu jsem zastánce toho, že by stát měl kecat lidem do života co nejmíň a měli bychom být hodně opatrní ohledně toho, kam až represe můžou v budoucnu dojít, když tam bude precedens.
Takže je to spor lepší podmínky pro všechny vs. svoboda. I když to vezmu trochu filosoficky a obecně, tak je těžký jedno z toho upřednostit. Byl bych radši chudák ve svobodný zemi nebo boháč v totalitě?
kilobyte
01.12.2021 09:51
#
Chudák ve svobodné zemi má pořád šanci nebýt chudákem. Boháč v totalitě je bohatý většinou na úkor někoho jiného.
Freedo
01.12.2021 12:02
#
Teoreticky ano, ale kdyby jsi měl velké existenční potíže jako dluhy a sotva nakrmil děti, tak bys svobodu vyměnil za lepší život v méně svobodné zemi. Jestli jsi bohatý na úkor někoho jiného, by ti už bylo fuk. Samozřejmě to ženu do extrému, ale snažil jsem se vymyslet příklad, který by naznačil, že svoboda není za všech okolností to nejdůležitejší.
Nakonec bude asi člověk vždycky nespokojenej. Když mu něco nařídí, tak bude volat po svobodné volbě. Když si bude každej dělat, co chce a ovlivní to kvalitu života, tak lidi budou volat po silném státu.
kilobyte
01.12.2021 14:17
#
A kdyby to bohatství obnášelo donášet na rodinu a přátelé a dostat je tak do vězení nebo hrobu? Svoboda není to nejdůležitější dokud ji máš.
celeb
01.12.2021 09:11
#
ak tu chceme mat klud a nie cakat, aky dalsi variant zas vyhra evolucnu ligu, tak globalne ockovanie.
Zdravotnictvo toto dlhodobo neda, resp. kolabuje uz teraz. Nikomu sa nechce robit tazku pracu sestier a opatrovatelov, navyse mizerne platenu. Vystudovat medicinu a spravit atestacie je drina, trva to dlho a vo vysledku mas mensi plat nez napr. v IT.
Toto slo do kopru uz pred kovidom a teraz nikto ani len nevie, ako to vobec este cele stale funguje.
Toto je pohlad, ktory vacsina nezaockovanych ignoruje a berie to ako svatu povinnost, ze sa o nich musi niekto postarat.
Keby kazdy podpisal reverz, ze v pripade tazkeho priebehu ostane umierat doma, nech sa paci. Aj ked stale by to nemenilo nic na dalsiom sireni kovidu v populacii a mutaciach, ktore defakto nemaju limit. Co sa tyka prenositelnosti, tak covid nema konkurenciu, siri sa sialene rychlo a lahko, ked sa k tymto vlastnostiam prida zvysena smrtnost, (co je pri takej obrovskej populacii, na ktorej si kovid mutuje len otazkou casu), tak si Zem mozno zachvilu konecne oddychne od preludnenia.
+ Netreba zabudat, ake citlive a zranitelne je sucasne ludstvo hlavne vo vyspelych krajinach. Niekolkodnovy blackout si v Afrike nikto nevsimne, ale tu moze zatriast spolocnostou. Hlavne v zime, bez svietenia, bez tepla, bez informacii, niekde aj bez vody.
okokolo
01.12.2021 09:12
#
Rozhodně každé 3 měsíce povinně.
frankiefcb
01.12.2021 09:21
#
jsem a půjdu i na třetí. Uvidíme, co Omikron. Pokud by to bylo nějaké peklo a očkování by bylo účinné, tak asi povinně. (I když to říkám nerad, bo jsem proti tomu, ale bohužel začínám ztrácet víru v rozum a nějakou základní inteligenci a vzdělanost lidí).
Lemond Laws
01.12.2021 09:51
#
Jednoznačně pro. Ne povinně, ale kdo nechce, tak velké restrikce.
okokolo
01.12.2021 11:47
#
db18
01.12.2021 17:39
#
Martas30
02.12.2021 17:27
#
Já čekám na Valnevu Jinak jsem pro očkovaní 60+ a chronicky nemocných. U mladších ročníků a těch, kteří covid prodělali bych to nechal na dobrovolnosti (můj případ). Statistiky z nemocnic jasně ukazují, že je hospitalizováno opravdu málo lídí s reinfekcí a imunita vzniká i po prodělaní. Pořád se však jedná o dobrovolně očkování, takže se každý musí rozhodnout podle svého vědomí a svědomí.
ACSeRw!n
30.11.2021 20:23
#
Durden Tyler
30.11.2021 20:38
#
waynemarkrooney
30.11.2021 20:38
#
Existuje vůbec tvar „zakáží“?
REPLIKATOR
30.11.2021 21:01
#
zakázat · sloveso
Budoucí čas
Množné číslo
3. osoba
oni/ony/ona zakážou
oni/ony/ona zakáží
Benfica
30.11.2021 21:00
#
Tak teraz som si uz na 99,99 % isty ze Bayern s Barcelonou prehra..
Perlasberger33
30.11.2021 21:55
#
"Němci prý ve středu zakáží covid pro diváky na fotbale"
Rothbard
30.11.2021 23:25
#
Prosím všechny, blíží se Vánoce, buďme aspoň v tento čas k sobě slušní. Je jedno, jestli je člověk neočkovaný nebo normální. Pěkné Vánoce všem!
Jordi Alba
01.12.2021 00:23
#
Já teda nevím, ale tohle očkovaný vs neočkovaný mi přijde jako stejná blbost, když předtím každej nadával, že se nikam nemůže. Kdo netráví celej den někde v diskuzích na facebooku, tak se stejně střetl s kýmkoliv a skoro kdekoliv a zas tak žhavý to nikdo nikam nesmí nebylo. Kdo tvrdí, že se nedalo cestovat, tak ať si rovnou vymyslí lepší výmluvu, proč necestoval. Osobně očkovanej nejsem, nejsem ani nějakej antivaxer nebo dement, co si myslí, že tam Bill Gates dal čip nebo co teď frčí, prostě mi to je tak nějak uprdele. Znám hodně lidí, co očkování jsou i hodně lidí co očkování nejsou, dokonce i dost lidí, kde nemám ponětí, protože se nemáme potřebu bavit o takovýhle píčovinách. U nikoho z těch lidí se mi nestalo, že by byl někdo pohoršenej z toho, že nejsem očkovanej, nebo že by nadával na to, že očkovanej nejsem, totéž z mojí strany by mě nenapadlo někomu nadávat nebo podněcovat to, že lepší je se neočkovat. Spíš by chtělo lidi poprosit, ať si neberou k srdci kdejakou kravinu, co napsal támhle nějakej Franta kterého ani neznají někam na internet, případně se zamyslet nad tím, s jakými lidmi se stýkají.
Benzema
01.12.2021 00:26
#
Freedo
01.12.2021 01:10
#
kopajda
01.12.2021 07:25
#
Mr.Mike
01.12.2021 08:03
#
monkej
01.12.2021 08:27
#
Y.N.W.A
01.12.2021 08:46
#
takovou empatii bych u tebe, Jordi, nečekal
Jordi Alba
01.12.2021 15:57
#
Mimo fotbalové trávníky a EF jsem docela fajn.
mojmira
01.12.2021 08:51
#
ratusek
01.12.2021 09:05
#
To vysvětli místní úderce
zrzek999
01.12.2021 10:30
#
Čenda
01.12.2021 12:33
#
Corabeu
01.12.2021 14:06
#
Klokanomet
01.12.2021 14:45
#
nic není černobílé, jenom tupci si rádi hned všechno lajnují na dvě barvy a ostatní osočují
Front hell
01.12.2021 15:29
#
raduinho
03.12.2021 15:45
#
Lemond Laws
01.12.2021 09:16
#
Drž hubu debile!

Ne dělám si srandu Ale proč to svádět na Vánoce a zimní atmosféru. Lidé by snad k sobě měli být slušný celý rok ne?
Lemond Laws
01.12.2021 09:15
#
No jo, co se tak mluví v zákulisí, tak u nás v ČR to bude pravděpodobně po víkendu. Nějaká forma lockdownu, ale podrobnosti nevím...
bobis21
01.12.2021 10:39
#
Ke mně se ze dvou různých míst dostalo že už od pátku, tak doufám že se netrefili
Lemond Laws
01.12.2021 10:51
#
Ano, o pátku už jsem bohužel taky slyšel...
Lemond Laws
01.12.2021 10:52
#
Jelikož v sobotu slavím narozeniny a už jsem musel totálně překopat původní plán, tak bych to nerad měnil zase
okokolo
01.12.2021 11:48
#
To budou zase důchodci chrochtat blahem.
ratusek
01.12.2021 13:57
#
Pochybuji. Pokud to víte minimálně vy dva tady, tak už by to bylo všude na internetu. No uvidíme zítra
bobis21
01.12.2021 14:04
#
Tak např. člověk od nás z firmy má být novým členem vlády... Neříkám že to přišlo od něj, ale jako od tetky u pokladny v Penny to taky nemám Ale taky doufám že to pravda není
okokolo
01.12.2021 09:21
#
Němci jsou v poslední době strašně posranej národ.
stas87
01.12.2021 12:15
#
Das sa ockovat, urobis aspon to naproste minimum preto, aby si nenakazil vo svojom okoli viac ludi v pripade, ze si po ockovaniu covid dostal. Naproti tomu si neockovany, dostanes covid a nakazis viac ludia ako ockovany clovek..tu je to za mna jasne. Osetril by som oboch v nemocnici, ale tym neockovanym by som dal zaplatit nejakym tarifom to, ze neurobili nic pre ochranu seba, svojho okolia a vo finale na to doplaca personal v nemocnici, ze sa o takeho musi starat. A ked ho z toho v nemocnici vylieci, este im nadava. Ok, nechces sa nechat ockovat, nemusis. Ak to chytis, zatazis nemocnicu a este nakazis viac ludi, potom to zaplat, ked si taky hrdina co predsa nie je ovca.
okokolo
01.12.2021 14:53
#
Tady fakt řešíme zavřený stadion pro očkované a ne dilema očkování. Jinak i ti, co se neočkují, si platí celý život sociální a zdravotní pojištění.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.