Na Slovensku zasahovala proti fanouškům ze Soluně policie

23.08.2019 14:59 - Aktuality
Fanoušci PAOK Soluň (© wikipedia.commons)
 
Slovenská policie při čtvrtečním zápase 4. předkola Evropské ligy mezi Slovanem Bratislava a PAOK Soluň zasahovala proti hostujícím fanouškům, kteří ničili stadion. Řecký klub považuje policejní postup za neadekvátní a chystá stížnost k UEFA.

Chuligáni na Tehelném poli, kde bylo přes 20 tisíc diváků, rozpoutali výtržnosti už před výkopem. Podle slovenských médií mimo jiné ničili sociální zařízení na stadionu a stánky s občerstvením. Policie vyklidila téměř celý sektor hostů a při zásahu použila také slzný plyn a gumové projektily, což se nelíbí PAOK.

Čtyři fanoušci soluňského celku údajně byli hospitalizováni. Příznivci ze skupiny "Biceps of the North" si řeckým médiím stěžovali, že je slovenští policisté provokovali.

Domácí Slovan nad řeckým mistrem zvítězil 1:0 gólem v nastavení a před odvetou v Soluni je blíž postupu do základní skupiny.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2377
Komentáře (97 / 0 nových)
Kepy_FCB
23.08.2019 15:04
#
Kontumovat pro PAOK
Bandita_Harry
23.08.2019 15:19
#
hrali hovno, Slovan zaslúžene vyhral
capaccio
23.08.2019 15:56
#
Takze by si dal: Policia SR - PAOK 0:3?
AjaxFans
23.08.2019 17:37
#
ratusek
23.08.2019 15:07
#
že by opět neadekvátní výstup fízlů?
Ale nevím, nebyl jsem tam. Třeba si to fans zasloužili za dělání bordelu
1ceman
23.08.2019 15:12
#
Policajti by ich mali biť už len z princípu. Čiže žiadny neadekvátny výstup.
Kucka
23.08.2019 15:21
#
Bandita_Harry
23.08.2019 15:22
#
Z princípu asi nie, ale kto si zaslúži nech dostane
MatteoACM
23.08.2019 15:34
#
Jasně, mlátit lidi jen tak z principu, to je ono
1ceman
23.08.2019 16:20
#
*opice
MatteoACM
23.08.2019 16:29
#
Takže mlátit lidi a opice jen tak z principu, čím dál lepší
1ceman
23.08.2019 16:32
#
mihlik
26.08.2019 06:40
#
capaccio
23.08.2019 15:58
#
Adekvatny vystup. Nicili stadion a ohrozovali ludi tak policia zakrocila v zaujme ochrany zdravia a majetku. Konec hlasenia.
Pablos
23.08.2019 16:58
#
A to nejhlavnější kdy přijede vlak z Košic na první kolej si neřekl.
Benfica
23.08.2019 17:16
#
len či náhodou to ničenie neprišlo po tom ako začala zasahovať polícia.. lebo veľmi často sa to stáva tak.. tí policajti zo zasahovky sú často ešte väčšie hovada..
capaccio
23.08.2019 19:10
#
Mozno inokedy sa tak deje ale vcera robili bordel uz od 20:00 (vela videi je kade tade) a zasahovka prisla presne 20:15 (videl som ich lebo som akurat vchadzal na stadion aj ja)
Benfica
23.08.2019 19:34
#
ok.. najlepšie info sú od tých čo tam boli

ja si spomínam hlavne na zásah cops proti fans Hajduku v Žiline..
capaccio
23.08.2019 19:56
#
Tak ale teraz policia nepotrebuje dalsie problemy tak si dali pozor
Benfica
23.08.2019 20:10
#
Chápem
ZB 07
23.08.2019 18:10
#
Já to bohužel nestihnul, ale údajně dokonce měli nějaké rozpory mezi sebou. Celý zápas pak byl jejich kotel rozdělen na 2 poloviny. Každopádně město bylo narvaný fízly fakt šíleně...
ratusek
23.08.2019 18:13
#
tam byla vaše skupina? jako brněnská družba
ZB 07
24.08.2019 01:22
#
Z ultrasky jely oficiálně 3 plná auta, celkově mohlo být na stadionu okolo stovky Brňáků.
Kang & Kodos
23.08.2019 15:12
#
Od tohodle si slibuju výživnou diskuzi
mistr129
23.08.2019 15:16
#
Biceps of the North
MatteoACM
23.08.2019 15:30
#
Výborný
Kang & Kodos
23.08.2019 15:44
#
Zdechlina
23.08.2019 15:54
#
To je za moc no
Antientam
23.08.2019 16:35
#
from Solun Tessalonike
Kucka
23.08.2019 17:09
#
T7s
23.08.2019 15:17
#
PAOK cobolaci policie
Bandita_Harry
23.08.2019 15:21
#
Sparta Real ty
Elliasson
23.08.2019 18:18
#
REPLIKATOR
23.08.2019 21:40
#
Sidand
24.08.2019 00:40
#
T7s
25.08.2019 11:19
#
Kucka
23.08.2019 15:22
#
Rusko Čína
REPLIKATOR
23.08.2019 21:40
#
unoboss
23.08.2019 15:31
#
Real Madrid
REPLIKATOR
23.08.2019 21:40
#
Antientam
23.08.2019 16:36
#
Čečensko
T7s
23.08.2019 16:36
#
Antientam
23.08.2019 16:39
#
ratusek
23.08.2019 17:36
#
Kosovo
REPLIKATOR
23.08.2019 21:40
#
SixSense
30.08.2019 13:51
#
Aha kokotko, takze aj tu si sa vyfarbil a ukazal svoju primitivitu.
T7s
30.08.2019 15:02
#
my se zname ?
h8_sfatto
23.08.2019 15:36
#
tak Slováci jsou fašouni sto let za opicema, není se čemu divit
1ceman
23.08.2019 16:21
#
my sme netolerantné kurvy
Tutofka
23.08.2019 16:22
#
Tak potom je tvoja matka fasisticka submisivna sluzobnica
Antientam
23.08.2019 16:40
#
Ale no, 100 rokov za vami nie sme.
kiciN
23.08.2019 16:44
#
Majk91
23.08.2019 16:46
#
T7s
23.08.2019 17:15
#
cmonBruh
REPLIKATOR
23.08.2019 21:40
#
pingla
23.08.2019 22:34
#
My se nepachtovali s náckama
Sidand
24.08.2019 00:40
#
To je pravda, vy nimi ste.
Sidand
24.08.2019 00:40
#
SixSense
30.08.2019 13:53
#
Euphael
23.08.2019 18:33
#
Už zase poklonkujou dojčlandu, jak za starych casu. Viz vyroky Čaputové. Jednotliví Slováci jsou v klidu, ale jako narod stoji za piču. I když i ta jejich narodnost je zpochybnitelna.
Bandita_Harry
23.08.2019 19:08
#
Spochybnitelna je akurát tak tvoja inteligencia
capaccio
23.08.2019 19:11
#
Toto co si napisal nema ani hlavu ani patu
Euphael
23.08.2019 19:29
#
Cemu konkretne nerozumis? Zkusim ti to vysvetlit.

Čaputova jde politicky proti V4 a v nemeckych prdelich je az po paty. https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemecko-prezident-frank-walter-steinmeier-slovensko-prezidentka-zuzana-caputova.A190821_132932_zahranicni_remy

Slovensko ma 5 nebo pres 5 milionu obyvatel, mnozi z nich budou v chillu. Jako narod se chovali vzdycky prospecharsky, za 2. sv. valky byli fasisticti spojenci, az se to zaclo drolit, zacli hazet zpatecku. Muzou byt radi, ze Ceskoslovensko v te dobe je uz neodstrihlo, protoze nejsou na vitezne strane kvuli par partyzanum, kteri byli proti fasounum.

V devadesatkach jste se urazene odtrhli a dodnes neuznavate jako statni svatek 28. rijna, coz je snad nejdulezitejsi svatek. 1918 jsme vas vzali, byli jste kus severnich uher, nulova historie, mluvili jste napul madarsky, napul ukrajinsky. Nesplnujete zakladni podminky naroda - historicky kontext, jazyk slatanina, uzemi jste dostali darem.

Mozna i proto ted lizete prdele zapadu a vznik federace z EU by bylo pro vas vysvobozenim.

K tomu vsemu mate z Cechu komplex.

Kdybys cemukoliv nerozumnel, klidne se zeptej.
Benfica
23.08.2019 19:38
#
nesúhlasím síce úplne zo všetkým ale zmysle to dáva
smetos
23.08.2019 19:45
#
zidane78
23.08.2019 19:52
#
Antientam
23.08.2019 19:55
#
No osobne mi nie je celkom jasné, prečo ste nedodržali Cleavlendskú ani Pittsburskú dohodu.Ked sa raz niečo podpíše, tak to platí, ale tomu sa hovorí byť vychcaní ako Čech.Chyba možno bola len to obnovie ČSR, porazené štáty ako Madarsko, Rumunsko,Fínsko,Bulharsko nič neutrpeli.Vznik SR 1939 nebola slovenská iniciatíva, ale nátlak Hitlera, takisto ako 15.3 na Háchu aby sa bez boja vzdal republiky.Slovensko je asi jediná krajina v Europe, kam prišiel komunizmus od západu, začo ti ako potomok kulakov osobne ďakujem. Super bola tiež výmena penazí 1945 ked sa bezcenná protektorátna koruna a dunajský dolák ako volali v zahraničí slovenskú korunu menili miesto reálneho kurzu 6:1 na 1:1.Samotné SNP bola iniciátíva propražských politikov a vojakov, neprezliekali kabát.Mobilizáciou nahnali do zbrane 60 000 vojakov, priviezli na povstalecké úzmemie miliardy korún aj zlato, len zabudli že môžu byť porazení a v horách neurobili nijaké sklady potravín ani zbraní. Neviem či si volil Okamura a Zemana, ale som strašne zvedavý kto bude prezidentom u vas po Zemanovi.Mali by ste si to medzi sebou vyjasniť, lebo obyčajne nadávate na Slovákov že vám tam poslali Babiša a ten zase slúži Zemanovi,človek sa vo vás nevyzná. U nás na rozdiel od vás žiadna strana neráta s eurohujerstvom ako napr.Piráti.Ak sú hipstery a feťáci sú jediná alternatíva, tak to je zúfalé. V historickom kontexte je Slovensko západnými Slovanmi obývané kontinuálne 1500 rokov, jazyk bol oficiálne kodifikovaný 1787 a potom 1843,do 19.storočia nebol žiadny problém,lebo sa používala latinčina a nie madarčina.Ludí do vtedy zaujímalo len náboženstvo a šlachtický stav. Asi ako vaša slávna revolúcia 1620 vedená falckým kráľom a nemeckým protestantom Thunom. Osobne pochybujem že bez Štefánika by profesor Masaryk niečo v zahraničí dosiahol. Vždy ste sa povyšovali, ked bolo dobre-ako Dubček, tak to nemalo nič spoločné so slovákmi, ked prišiel Husák-tak už bolo dôležité že je Slovák.Aj ten pozývací list napísalo 5 Čechov a jeden Rusín. Kebysi čomukoľvek nerozumel, len sa kludne opýtaj.
Euphael
23.08.2019 20:08
#
Diky za vecny prispevek, i kdyz je trosku neprehledny.

A zaroven diky za prispeni fakty. Ne vsechny jsem znal. Co se tyce roku 1918 a Stefanika, tak to nepopiram, ze Stefanik a slovaci nam prisli vhod. Je rozdil orodovat i uznani statu desetimilionoveho a nebo patnactimilionoveho.

Co se tyce uzemi tehdejsiho Slovenska, tak si pozjistuj, kolik se do toho muselo vrazit. Tam nebyla elektrina, infrastruktura, nic. Uzemi dnesniho Slovenska byla oblast, pro ktere nemelo R-U zadne vyuziti, ceske zeme byly vzdycky prumyslove, Viden administrativni centrum, Madarsko armada. V dusledku zanedbani jakehokoliv rozvoje se tam napumpovalo po kokot.

A jeste jedna vec. Prosim te vzpomen, co vas uci ve skole v dejepisu, kdy zacina slovenska historie. Ve vasim ucebnich osnovach operujete s Pribinou proboha. Uplna picovina.


Nemam nic proti tobe, protoze jsi slovak, ani proti zadnemu jinemu Slovakovi. Kokoti jsou vsude a v Cesku taktez. Stejne tak nemam nic proti Slovensku, jako statu. Jste soused, zadna nevrazivost. Na co poukazuju, tak jen ze jako narod jste pochybni, jste nevdecni a prospecharsti. A co me naopak bavi (i kdyz to neni vina Slovaku), tak to, jak nam tady cpou, ze Slovaci jsou pred nama, protoze maji elegantni prezidentku, za kterou se nemusi stydet (i kdyz za Slovaky zrovna nekope), maji se lip, protoze maji euro (v ceskych velkych mestech slysis slovenstinu vsude - skoly i zamestnani) a v podstate se mame od Slovaku vsechno ucit.

Jo a rozhodne nezazlivam Slovakum, ze tu mame Babise. Narodil se v Ceskoslovensku, takze po rozpadu si mohl vybrat obcanstvi, jako kazdy jiny.
Antientam
23.08.2019 20:29
#
No je to pomerne zaujíavé,na Slovensku nikoho ani v médiách nenapadne aby tvrdili že je Cesko až za nami.Poobne sa Ceši urážajú ked Slováci v Cesku nehovoria po česky.Na Slovensku zase berú ako urážku ked sa Cesi snažia hovoriť po slovensky. Ja osobne som bol vždy proti Euru, lebo je to ekonomická absurdita a to čo sa stala celej južnej Europe mi bolo jasné už ked sme vstupovali,aj Fínsko a Francúzsko na Euro doplatili.Co sa týka historie, Pribina bol z Nitry, takže je to náš predok, nevidím na tom nič kontroverzné. Ekonomicky paradoxne Slováci v prvej republike doplatili na vznik ČSR, lebo vela pracovných miest a fabrík zaniklo, kedže nemohli konkurovať českému aj nemeckému kapitálu z historických zemí.Ovela viac sa urobili za vojnového štátu a za komunistov, čo sa týka priemyslu alebo infraštruktúry.Babiš je možno schopný ekonom, ale vie štát dobre podojiť pre svoje impérium. Zeman ma vždy udivova svojou chytrosťou, ale neviem čo sa mu stalo že začal byť intrigánsky a pomstichtivý. Nemám problém ani s Madarmi ani s Čechmi, ktorí sú veľmi schopný, pokojný a racionálny národ, proste majú to najlepšie od Slovanov aj Germánov. Slovákov označujú za horkokrvných, ale asi neboli nikdy v Polsku,Chorvátsku,Francúzsku alebo Grécku. Viem že Cesi sú skôr radi že elita Slovákov odišla do Ciech, zvlášť ked už v druhej generácii sú z ich detí 100% Češi. Ja nie som ani na strane lavice ani pravice, skôr stredolavý. Odmietam politickú korektnosť, nesociálny východoeuropsky kapitalizmus, multikulturalizmus, protibelošský rasiszmus,feminizmus,LGBTI výchovu malých detí v školách.
Euphael
23.08.2019 20:34
#
Cenim věcnou diskuzi, která vzesla i z toho, že sis to hned nevzal osobne.
celeb
23.08.2019 21:57
#
"...nepopiram, ze Stefanik a slovaci nam prisli vhod."
"...jako narod jste pochybni, jste nevdecni a prospecharsti."
Ako moze inteligentny clovek charakterizovat narod vlastnostami jedincov? Nijak. Inteligentny nemoze.
capaccio
23.08.2019 20:09
#
No tie Caputovej vyjadrenia z tvojho clanku mi pridu take vseobecne, neviem co by mala na prvej navsteve hovorit.

Kazdy narod sa vzdy chova prospecharsky, nie? Daj nejake priklady z minulosti kedy sa niekto nejak niecoho vzdal pre dobro ineho naroda.

Dalsi odstavec su rozne spekulacie a konapiracie, na ktore sa mi moc nechce reagovat.

Kazdy lize prdel tomu kto plati. Nebudem pisat nic lebo si Cesko vazim.

Z Cechov ja osobne komplex nemam, mam tam zopar kamosov aj rodinu a pridu mi vsetci v pohode. Aj ty si isto ok, len sa niekedy takto ventilujes.

Ked mi nieco nebude jasne tak sa ti ozvem vidim, ze ku vsetkemu vies co povedat ;)
Euphael
23.08.2019 20:12
#
Diky sefe, odkazuju na mou reakci na Antietama vyse.
capaccio
23.08.2019 20:21
#
Takze priklady neprospecharskych narodov nebudu?

Z toho prispevku co si napisal Antientamovi to vyzera, ze ta hneva ked Slovensko niekto v niecom vyzdvihne a preto hladas rozne veci z minulosti, za ktore mozes Slovensko pokarhat. Aj ked neviem teda aky suvis maju veci co boli pred 100 rokmi so sucasnostou. Vsak hadam sme sa vsetci ako ludatvo niekam pohli, nie? :D
Euphael
23.08.2019 20:24
#
Me Slovensko nehneva. Cele to zacalo tim, ze jsem zpochybnoval pojem "slovensky narod". Znovu rikam, ze proti Slovakum nemam problem, obcas si rad z nich udelam prdel typu "Eurofotbal.CZ", ale vesmes mi nevadi. Znam plno Slovenskych obcanu a mam i pratele mezi nimi.
capaccio
23.08.2019 20:46
#
Tak potom vsetko v poradku. A neber tu politiku tak vazne, su aj dolezitejsie veci. Napriklad fotbal ;)
Antientam
23.08.2019 20:52
#
No ja by som osobne spochybnoval napr.macedonsky alebo moldavský národ.Do konca 19.storočia nič také nebolo.Ale Slováci, Slovinci,Estonci alebo Fíni existovali aj pred svojou nezávislosťou ako národy. Macedonci nevedeli čo sú,alebo sa považovali za Bulharov-čo je najreálnejšie, do roku 1912 patrili k Osmanskej ríši.Je to trochu ako ked španielsky ústavný súd rozhodol že Katalánsky národ neexistuje. Na druhý deń v Barcelone demonštrovali asi 2 miliony ludí a mali transparenty ako "My rozhodujeme, sme národ"!.
Euphael
23.08.2019 20:59
#
Makedonie ma kořeny uz ve starověku. Pozdější okupace a nadvláda Reku, Osmanu a jiných národů nemůže mít za následek jejich vymezení.

Co se týče Španělska a katalanska tak tam nevim jak moc nezávislý a spravedlivý je výrok ústavního soudu. Pro existenci národa je potřeba historická a kulturní kontinuita, jazyk, území popřípadě tradice a svůj právní řád. Katalanci maji v podstatě vsechno. Vždyť katalnsrina je oproti španělštine uplne jiny jazyk
Antientam
23.08.2019 21:14
#
Ano, Makedonia grécka existovala už v staroveku,lenže dnešní Macedonci sú Slovania čo tam prišli v 6 storočí nie Gréci.
Euphael
23.08.2019 20:16
#
K prospecharstvi - ano, rikas to presne. Nicmene je potreba dodrzovat spojenecke a koalicni vazby/vztahy. Ve druhe svetove valce jsme byli jeden stat - jak je teda mozne, ze Slovaci byl oficialne fasisticky narod a cesi ne?

Ted je podobna situace v Evrope. Jsme soucasti EU, kde logicky nemuzou mit narody jako Cesko, Rakousko nebo Slovensko stejny hlas jako Nemecko nebo Francie. Proste muzeme byt jakkoliv rovnocenni partneri, ale 10 milionu Cechu nemuze mit stejnou silu jako 80 milionu Nemcu. Prave proto tu je V4, aby dohromady a kolektivne hajili zajmy, ktere jsou blizsi nez ty nemecke, spolecne.

A heleme se, Slovaci to zase rozesiraji. To je to o cem mluvim.
stas87
24.08.2019 02:04
#
Pretoze to vidis len z ceskeho pohladu. Keby tvoja krajina bola tisic rokov pod niekym, ako boli madari, ktori sa ku slovakom casto spravali ako svine, tiez by si hladal moznost, ako sa vymanit z ich vplyvu. Zial, tuto moznost slovaci dostali od faisistickeho statu, preto sa to vnima vylozene negativne. Rovnako ako to, ze nie kazdy nemec schvaloval politiku NSDAP ci akceptoval, ze Hitler bol v cele Nemecka. Vy ste boli pod nemcami 300 rokov ale za vylozene lepsich podmienok ako slovaci pod madarmi.

Hoci Nemaďari tvorli vyše 50% obyvateľstva Uhorska, v Dolnej komore snemu boli zastúpení ani nie 10 percentami. Slováci po viacerých voľbách nemali vôbec žiadneho zástupcu.

Uhorský snem zanikol koncom októbra 1918 v súvislosti so zánikom Rakúsko-Uhorska.

Tu vidis, aku poziciu mali slovaci za R-U. Ucitel, ktory deti ucil slovencinu a prislo sa na to, tak nedostal ziadny plat. Lebo si dovolil ucit jazyk, ktori madari nepoznali...nieco take ste mali aj vy s nemcinou, nie? Osobne su mi madari uplne jedno, rozpraval som sa s nimi v pohode. Len jednej veci sa s nimi musi clovek vyhnut...historia. To us neuveritelni klamari, vsetko otoci tak, aby z toho Madarsko vyslo dobre.
Euphael
24.08.2019 04:01
#
To je presne ono! Predci dnesnich Slovaku byli v tehdejsim R-U tak "utlacovani", ze defakto nemeli moznost se projevit. A uplne krasne jsi to srovnal s tim, jak na nas slapali Nemci. Nebyt narodniho obrozeni, tak dneska mluvime nemecky.

Chapu i tu vasi nevrazivost vuci Madarum. I kdyz to neni tak horke jak na Balkane treba, ale da se pochopit. Nicmene porad si myslim, ze je potreba mit napameti, ze se soucasnym Madarskem jste na tom podobne - kulturni, rozloha, pocet obyvatel, ekonomicky nevim, nechci kecat, ale nemyslim si, ze tam bude rozdil jako mezi CR a treba Svedskem. S ohledem na tyto podobnosti se da predpokladat ze i zajmy co do nejake geopolitiky nebo evropskeho smerovani budou podobne.

A predevsim nejde o spojeni pouze s Madarskem ale i CR nebo Polskem (slovanske bratrske narody). Nove i takove Rakousko ma spolecne zajmy, jako my, ale nemame je pribrat, protoze nas "zaklekli" v dobe, kdyz rozhodovaci centrum bylo ve Vidni? To mi neprijde logicke.

SixSense
30.08.2019 13:54
#
Caputka je sprosta kurva a seresovska babka.
Luc-Luc
23.08.2019 15:57
#
tihle jakoze "radikalni" fanousci budou pekni kreteni asi vsude na svete, jak to tak vidim
Tutofka
23.08.2019 16:20
#
Solunsky bratia za taku navstevu by sa nehanbili ani Cyril a Metod
Pablos
23.08.2019 17:00
#
Cyril Hills a Method man ?
Antientam
23.08.2019 16:38
#
Tá ceckatá brunetka čo sa tam prebehla ani nedala dole podpsenku, načo tam teda išla? A ten Jurij Medvedev to je Čech?
Bandita_Harry
23.08.2019 19:09
#
Cecen
Antientam
23.08.2019 19:56
#
A ten Daniel podla mena asi Cigán nie? Nie je Daniel cigánske priezvisko?
SixSense
30.08.2019 13:56
#
Ciganske meno je David, nie Daniel.
Benfica
23.08.2019 17:30
#
no vyspelých štadiónoch si na kamere pozrú kto robí bordel a vyvedú konkrétne osoby.. ale v Blave možno len potrebovali vyvenčiť zasahovku..
capaccio
23.08.2019 20:39
#
Aj tu pouzili kamerovy zaznam a na zaklade toho zatkli 3 grekov a 1 rakusana ;)
Antientam
23.08.2019 20:53
#
aj tú cecaňu čo vybehla na trávnik a provokatívne si nechala podprsenku.
capaccio
23.08.2019 21:00
#
Tam ani nebolo treba kameru :D
Benfica
23.08.2019 21:23
#
tak prečo to potom riešili násilím.. btw keď násilie plodí ešte väčšie..
capaccio
23.08.2019 21:34
#
Situacia bola takato: https://youtu.be/UmcZSKembVg

Takze asi sa inak nedalo.
Benfica
24.08.2019 00:06
#
nič také vážne na tak ostrý zásah tam nebolo.. ako som písal vyššie.. na kamere si mali zistiť kto čo robí a ísť si po nich.. a nie kvôli zopár ľuďom mlátiť ľudí čo nič zlé nerobili.. potom jasné, že sa to zvrtlo, prosto tu sa nevie riešiť také veci.. napr. Slovan pred pár rokmi v DAC, kde začali mlátiť ľudí kvôli pár jednotlivcom..

zas ako som písal, asi už potrebovala zásahovka vyvenčiť..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.