Matův charitativní projekt má sto účastníků

30.05.2019 18:05 - Aktuality
 
Projekt španělského reprezentanta Juana Maty s názvem Common Goal, kdy hráči a trenéři dávají jedno procento ze svých výdělků na charitu, má necelé dva roky po spuštění sto účastníků. Od srpna 2017 se tímto způsobem vybralo na různé dobročinné účely 1,4 milionu dolarů (přes 32 milionů korun). Jako zatím poslední se připojily australské fotbalistky Aivi Luiková a Alex Chidiacová.

"Když jsem před dvaceti měsíci ten projekt rozjel, doufal jsem, že se rozšíří po celé fotbalové komunitě. Jsem moc rád, že se Aivi a Alex staly 99. a 100. členem tohoto úžasného týmu a že teď máme v Common Goalu naprostou genderovou vyváženost," řekl jednatřicetiletý záložník Manchesteru United Mata.

K dalším členům Common Goalu patří například Ital Giorgio Chiellini, Němec Mats Hummels, Dán Kasper Schmeichel, Japonec Shinji Kagawa, Američanky Megan Rapinoeová a Alex Morganová či bývalý francouzský kanonýr Eric Cantona.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4471
Související články
Komentáře (181 / 0 nových)
Skalda29
30.05.2019 18:18
#
Je to pěkné... Ale ke všem ohledům, není to docela málo? Jak ta vybraná částka, tak počet účastníků...
***Chelsea FC***
30.05.2019 19:00
#
Co se třeba trošku zamyslet? Tohle není jediná charita na tomto světě, kdo nepřispívá sem, přispívá jinam ....
Dufan
31.05.2019 08:34
#
kilobyte
30.05.2019 20:25
#
100 pravidelných dárců není málo. A 32 mega se ti zdá málo? Zkus během 2 let vybrat na charitu víc.
Momo9
30.05.2019 20:27
#
Málo máš v hlavě.
Pharrell
30.05.2019 21:50
#
Skalda29
30.05.2019 22:26
#
Já mám málo, abys mohl mít ty víc.
Momo9
30.05.2019 22:34
#
Díky cením
Skalda29
30.05.2019 22:37
#
Cením, že ceniš
♥LIVERPOOL - FC♥
01.06.2019 15:07
#
Cením, že si ceníš, jak si cení.
Josifek
30.05.2019 20:37
#

Kolik pravidelně přispíváš ty a kolik dalších lidí si k tomu strhl?
Skalda29
30.05.2019 22:26
#
Nic, nemám na to srdce.
Bakary3
30.05.2019 20:37
#

Taky bych teda od tech milionaru cekal vic solidarity.. Tedy co se tyce poctu ucastniku.
Acquanni
31.05.2019 02:50
#
Tak třeba takový Gates je úplně jinde, ten dal snad nějak kolem 50 miliard na všechno možné a založil i Giving Pledge, ke které vybízí tu nejbohatší skupinu lidí, aby za svůj život darovali polovinu svých peněz na dobré věci, když si vezmu, že má net worth nějakých 90 miliard, tak se tím sám slušně řídí, ale tak ne každý to vidí takhle a i to "blbé" procento z těch obřích peněz, které se točí ve fotbale něco dokáže, navíc to, že se k tomuhle projektu Maty někdo přidá neznamená, že nedává i jinde sám. Nemusí nutně pršet, stačí když aspoň kape.
Acquanni
31.05.2019 02:57
#
Btw. Vzhledem ke svému majetku je největším dárcem Charles Francis Feeney, to je úplně jiná dimenze. Daroval kolem 8 miliard a jeho net worth je teď někde kolem 2 milionů. To je neskutečný, daroval přes 99,99% svého jmění.
Acquanni
31.05.2019 03:05
#
Tihle lidé jsou úplně jinde, vím že mezi miliardáři je i třeba jeden, který je známý tím, že si vždy nosí oběd pěkně v hnědém papírovém pytlíku jako mají děti ve škole v amerických filmech. Tihle lidé mají prostě jinak nastavenou hlavu a uvažuji více globálně, taky si mnohem více váží peněz. Třeba s tím Gatesem jsem narazil na video, když byl v Ellen show, taková americká talkshow a ona si pro něj připravila "soutěž", jde měl tipovat ceny takových běžných věcí. Samozřejmě byl dost vedle, krom jedné, kterou věděl přesně Ale líbilo se mi, když u něčeho tipoval cenu snad 20 dollarů a když slyšel, že to stojí 4, tak vykulil oči a hned říkal, že si vezme 5 a jak je to super levný. Je to maličkost, ale ukazuje to sílu toho, když takový člověk správně vnímá peníze. Stejně tak jak se třeba obléká, nepotřebuje ukazovat značky, prostě kalhoty, svetr a nazdar. Fotbalisti naopak málokdy znají opravdovou hodnotu peněz, mají to prostě za kopání do balónu a i když to samozřejmě stojí hromadu dřiny, tak to prostě není to stejné. Lidi jako Gates vydělali peníze opravdu jen prací a tak ohromné peníze vydělali i díky tomu, že si uvědomovali jejich hodnotu naplno a i když si takový člověk koupi třeba letadlo, tak v drtivé většině času neutrácí za to, co nepotřebuje. Žijí v luxusu, ale ten si zaslouží a obracejí každý dollar.
r.mrazik
31.05.2019 09:16
#
takze gates vnima penize tak,ze je vubec nevnima...

tohle zobecnovani me stejne vzdy pobavi
Acquanni
31.05.2019 13:20
#
Jak nevnímá? Právě, že ano, uvědomuje si hodnotu peněz moc dobře a cítí ve svým štěstí morální povinnost. The Giving Pledge založil s Buffetem a vedlo ho k tomu, když se dozvěděl o nemoci, která zabíjí půl milionu děti ročně. Říkal, že na titulních stránkách jsou spadlé letadla, ale o tomhle nikdo nepíše a nikdo se nestará. On si uvědomuje, ze těm peněz může udelat mnohem lepší věci, než prostě mít co chce. Vždy s manželkou říká, ze své děti podporuje a směřuje k tomu, aby šli za svými sny, ale ne každý rodič na světě má možnost dětem poskytnou takové podmínky, proto pomáhají, cítí morální povinnost. Gates dokonce říkal, že jeho děti nebudou miliardáři kvůli tomu, že prostě dává, ale dávat bude dál.
r.mrazik
31.05.2019 13:36
#
"když slyšel, že to stojí 4, tak vykulil oči a hned říkal, že si vezme 5 a jak je to super levný. Je to maličkost, ale ukazuje to sílu toho, když takový člověk správně vnímá peníze"

takze vlastne penize vnima tak,ze je vubec nevnima...proste jich ma tolik,ze je mu jedno co kolik stoji

samozrejme to neni zadne prskani na nej...jen mi tahle glorifikace prijde usmevna,kdyz se Gates pohybuje v jinych cislech nez velka vetsina kopacek
Acquanni
31.05.2019 14:14
#
Tak on to neví, protože člověk jako on si prostě do sámošky nezajde a není to tím, že by to pro něj bylo podřadný. Je to dlouhodobě nejbohatší člověk světa (Teď ho teda přeskočil Bezos, ale prostě je to nejznámější miliardář rozhodně), s takovou publicitou si fakt nezajdeš pro párky do obchodu. Ale měl tam v těch produktech třeba žvýkačky, který věděl o pár centů přesně, protože je kupuje On je fakt velký sympaťák a když ho člověk vidí mluvit někde, tak to z něj jde cítit. Prachy jsou jedna věc, ale on je prostě velikán
r.mrazik
31.05.2019 13:47
#
ale samozrejme mas recht,ze jeho moralni kredit je nekde jinde nez u vetsiny kopacek
Acquanni
31.05.2019 14:16
#
Jo, je to hlavně tím, jakým způsobem se k těm penězům dostali sportovci a lidi jako Gates. A taky víme, že spousta těch kopaček bude po kariéře se zisky v hajzlu. Takový Cristiano se bát nemusí, ten už teď vydělá snad i více z reklam, svých značek atd., ale takových silných moc není a taky jakmile přestane fotbalista hrát, tak mediální zájem opadne vždy, po některých se slehne zem
Busby babes
31.05.2019 10:35
#
tohle: nepotrebuje ukazovat znacky... je trochu mimo, jestli je to mysleno na Gatese teda. kdyz je nekde na verejnosti, tak ma bud oblek na miru nebo je vic casual bez saka, ale ty kosile taky nejsou konfekci. Kalhoty a svetr nekteri maji, to je asi spis na Jobse ne? ale ty jeho svetry taky byly dost kvalitni. A u jobse nebo Zuckerberga, ktery taky ma 7 stejnych outfitu na kazdej den je to spis o tom, ze oba nechteli rano premyslet, co na sebe. Timhle to meli dany, proste kazdej den to same a nazdar, neplytvas tvurci fantazii nebo jak to popsat, jedes na autopilota.
Acquanni
31.05.2019 13:14
#
Mě je samozřejmě jasný, že ten obyčejný Gatesuv svetřík bude dražší než nějaký Gucci, natož pak obleky, který bude mít kvalitní a na míru. Ale jde spíše o to, že tihle opravdu nejbohatší lidí jsou většinou nastavení trochu jinak. Milionáři bývají mnohem okázalejší, ukazují peníze, rádi utrácejí za nesmysly častěji, kdežto tihle miliardáři, kteří by právě peníze nemuseli vůbec počítat, ti to berou jinak, někteří dost investují do všemožných projektů, mají vyšší morální kompas. Ne vzdy, ale bývá to tak.
kiwwi
31.05.2019 07:22
#
no najviac smutne je to, ze na Gatesa aj tak ludia picuju...nezavdacis sa proste nikdy
Acquanni
31.05.2019 13:27
#
Úspěch se neodpouští no.. Jinak je celkově sranda, že se řeší každá blbá celebrita, např. takové Kardashians, ale např. toho Charlese Feeneyho nebude znát 99% lidí. A to je největší celebrita, co znám. Rozdat přes 99,99 jmění na charity a dobré účely. Žije někde v San Francisco v pronájmu, nechal si dost na vyžití, ale prostě nic ve srovnání s tím, co měl. Takoví lidé by zasloužili sochu. Gates samozřejmě nedal až tolik, ale věřím, že aspoň těch 50% prostě s manželkou rozdá. Nevím proč se na takové lidi musí taky plivat. Mě stačí když o něm něco čtu, narazím na video a mám hned takový dobrý pocit, že jsou tady furt takoví, kteří se starají, mají vysoký morální statut. Je to fajn vidět a Gates je btw. dobrý sympaťák, doporučuji to video, "Gates guesses grocery prices", najde ti to, jeho vzhled, vystupování a celkový obraz je prostě super
Shot2
31.05.2019 08:33
#
No tak oni všichni fotbalistů neberou miliony Eur ročně.

Mě se víc líbí, když ty peníze investují lokálně, tam kde to hned pomůže. Třeba jak Mané nechal postavit tu školu v rodném městě. Nebo jak Messi zase zainvestoval stavbu nemocnice v Argentině.
Busby babes
31.05.2019 10:39
#
a zapojil ses? ono je to otevrene pro vsechny, nejen pro fotbalisty. V kazde zemi je pak vybrana charita, ktere jdou penize. v CR je to https://www.streetfootballworld.org/network-member/fotbal-pro-rozvoj

https://www.common-goal.org/Donate
Coutinho10
30.05.2019 18:29
#
tohle bude taky jeste zajimavy...misto LM s Atleticem si mozna zahraje jenom EL s MU

17:19 Griezmann není prioritou Barcelony
Přestože Antoine Griezmann už oznámil Atléticu Madrid své rozhodnutí odejít po sezoně z klubu a zároveň se bralo jako hotová věc, že zamíří do Barcelony, nemusí to být zase tak jisté. Podle Deníku Marca není Griezmann přestupovou prioritou Barcy. Není proto vyloučeno, že se do hry může dostat i jiný klub, nejčastěji se hovoří o Manchesteru United. (dailymail.co.uk)
Swarley
30.05.2019 18:33
#
iamek
30.05.2019 18:46
#
Jen to ne
Jordi Alba
30.05.2019 18:56
#
Tak on zas tolik klubů na výběr nemá.
Coutinho10
30.05.2019 19:02
#
o to je to vtipnější, že loni se na Barcu vykašlal, ale teď by ji teda bral a proto skončil v Atleticu, jenže situace se změnila a asi bude muset vzít United s EL
Jordi Alba
30.05.2019 19:04
#
On jak udělal to video, tak mě právě napadlo z těch keců, že jasný United, ale pak si člověk řekne, že asi bude chtít i něco vyhrát.
Coutinho10
30.05.2019 19:18
#
právě
Swarley
31.05.2019 09:43
#
muset
Swarley
31.05.2019 09:43
#
úplně ho do těch špičkových klubů musí dotáhnout v řetězech
ShowMan
30.05.2019 21:28
#
Tvl on a Pogba to zase bude . Stačí už duo Instagram Lingard a Rashford
mistr129
30.05.2019 23:02
#
kéžby
scheeza
31.05.2019 09:16
#
Jo takže dailymail,už by se vám konečně mohlo v těch kebulích rozsvítit . Žádnej jinej tým na světě neprodává titulky líp než právě United a proto je cpou do každé kauzy ale chápu že je to pro některý jedince hrozně náročný na pochopení..
Godbless
31.05.2019 09:30
#
Vtipný je, že v United budou špičkový hráči, ale úspěch z toho stejně žádný nebude..
Coutinho10
31.05.2019 09:40
#
Swarley
31.05.2019 09:44
#
jako fanda Realu bys mohl vědět, že to spolu docela souvisí
Godbless
31.05.2019 11:38
#
Bez obrany to nepůjde..
Swarley
31.05.2019 12:33
#
To ano, ale přestupák ještě ani nezecal
nani92
31.05.2019 12:58
#
začal
Swarley
31.05.2019 13:14
#
*pořádně nezačal
nani92
31.05.2019 13:15
#
to je naša chyba, nie chyba prestupáku
Swarley
31.05.2019 13:16
#
Ty s tím přestupákem něco máš?
nani92
31.05.2019 13:40
#
áno, prestupujem na oboch nohách od radosti, že Alexis pôjde
Swarley
31.05.2019 13:42
#
jenom aby
fabec1222
30.05.2019 18:29
#
Aspoň bude mít chlapům kdo navařit
MastourMascarelli
30.05.2019 18:46
#
"Když jsem před dvaceti měsíci ten projekt rozjel, doufal jsem, že se rozšíří po celé fotbalové komunitě. Jsem moc rád, že se Aivi a Alex staly 99. a 100. členem tohoto úžasného týmu a že teď máme v Common Goalu naprostou genderovou vyváženost," řekl jednatřicetiletý záložník Manchesteru United Mata.

tak to aby sa tam už neprihlásil nikto, aby to ostalo vyvážené
salaminoo
30.05.2019 18:48
#
chybí mi ještě info o lesbičkách a gayíčcích, černoších, bílých a žlutých, aby to bylo vyrovnané ve všech směrech, na nikoho se nesmí zapomenout
r.mrazik
30.05.2019 19:22
#
Vsadim gule
30.05.2019 20:15
#
Něco mi říká, ze si černá gayovska lesba.
Kocour Klapuška
30.05.2019 21:20
#
ShowMan
30.05.2019 21:28
#
Pariston Hill
30.05.2019 21:43
#
Busby babes
30.05.2019 22:36
#
zlatan-legend
31.05.2019 06:59
#
Vydlabanej jak necky
Gunner14
31.05.2019 10:12
#
Fesak
30.05.2019 20:47
#
idz prec z toho cerveneho cirkusu
nani92
30.05.2019 22:10
#
ako jasné, klub je v sračkách, ale robiť kvôli nemu charitu?
Pato44
31.05.2019 07:36
#
Haha haha hahahahahaha haha
Hokaido
31.05.2019 08:36
#
Conte oficiálně v Interu. Jsem strašně rád, že nešel do Juve. Interu se bude dát fandit.
blade115
31.05.2019 09:20
#
Forza Inter, vítěz SA 2019/20.
Sarrin
31.05.2019 10:17
#
To by tak krásně pročistilo kádr Chelsea, kdybychom neměli ten ban
blade115
31.05.2019 10:26
#
Prodávat Chelsea dál může. A zatím se mluvilo maximálně o Mosesovi. Pochybuju, že by měl Antonio zájem vybrakovat ten tým, na který tolik nadával.
Sarrin
31.05.2019 10:48
#
to jo no, ale někdo tam taky musí zůstat, normálně by si tam tak 3 hráče natáhnul jistě
kiwwi
31.05.2019 11:16
#
vlastnite 60+ hracov, myslim, ze by tam mal kto ostat
Sarrin
31.05.2019 11:52
#
bavíme se o áčkové kvalitě, nechceme dopadnout jako United
kiwwi
31.05.2019 11:58
#
bavite sa o cistke Ackoveho kadra...a nerob si iluzie, EL sme vyhrali nedavno aj my a minulu sezonu sme skoncili druhi, ale kvoli tomu, ze sme tu cistku neurobili, tak sme dopadli takto
Sarrin
31.05.2019 13:11
#
Sorry, ale vaše krize trvá už 6 let, cokoliv jiného je lhaní si do vlastní kapsy.
nani92
31.05.2019 13:16
#
herná kríza ano, ale klubová nie
Kixi Syhimour
31.05.2019 15:41
#
No, vzhledem k posledním 25 rokům i ta klubová.
Sarrin
31.05.2019 16:10
#
Proč ne klubová?
Johnny Bravo
31.05.2019 16:41
#
Protože i přes nepříznivé výsledky z posledních let si klub stále udržuje svojí hodnotu, postavení na trhu, marketingovou a ekonomickou sílu etc
Sarrin
31.05.2019 16:53
#
Pro tržní hodnotu a marketingovou sílu sledujete fotbal, jo?
Johnny Bravo
31.05.2019 16:59
#
To vůbec nesouvisí s tim co napsal
Sarrin
31.05.2019 17:17
#
Proč proboha ne?
Swarley
31.05.2019 17:24
#
Pariston Hill
31.05.2019 21:55
#
Johnny Bravo
31.05.2019 16:41
#
Jo a ještě followers jsem zapomněl
Busby babes
31.05.2019 11:58
#
Busby babes
31.05.2019 10:40
#
tak a ted si doufam prijdou pro Alexise. pokud jo, hned ho zacnu mit rad.
Fesak
31.05.2019 12:37
#
kiwwi
31.05.2019 11:29
#
The view has been Conte would want Lukaku (as he did at Chelsea) when he returned to management. View at Inter is that Lukaku more realistic financially for them than Sanchez. As Lukaku kept being left out, I assume OGS would be open to sale BUT sums need to work.

https://twitter.com/sistoney67/status/1134366154305277953?s=21
Swarley
31.05.2019 11:31
#
Alexis a Lukaku out, Griezmann in
kiwwi
31.05.2019 11:36
#
Ja uz toho Griezmanna asi ani nechcem...dalsia predrazena hviezda. Musime uz zacat ist inou cestou. Kazdopadne Ole vie presne akeho utocnika potrebuje, takze pochybujem, ze podlahne tomuto tlaku kupit hviezdu za kazdu cenu...
Swarley
31.05.2019 12:41
#
Jako jestli do někoho narvat ty prachy, tak bych šel do Griezmanna a ten útok bych právě předkládal tak, ať je on ten nejzkušenější a bude mít na starost co nejvíc gólů...Alexisovi už neverim a jestli chce Ole dávat Lukaku někam na křídlo, tak to ho rovnou strelme tomu Interu...

Já rozumím té cestě ala Sancho a podobne a zásadní problém s tím nemám, ale kdo pak bude dávat góly? Nevyrovnaní Rash s Martialem, kteří se stejně spíš profilují na křídlo nebo Lukaku taky z křídla? Buď to postavíme tak, ať je hrotak Lukaku a dokupujme tvořivé hráče kolem něj, nebo můžeme hrát na tři vepředu a ať se to míchá, ale to je pak Lukaku k hovnu a nemáme střelce...kombinovat to je blbost...
Paddington
31.05.2019 13:17
#
Strelec bude Greenwood, chce to len dostat poriadnu sancu.
Swarley
31.05.2019 13:28
#
možná bude, ale s tím nemůžeme jít do následující sezóny...ale rozhodně ať ty šance postupně dostává...
Paddington
31.05.2019 13:31
#
Tak to potom naco je nam ta rezerva, ak tam ma chlapec takéto štatistiky, tak musi sa uz posunut do áčka, posledné co potrebuje je Griezmann za 100 mega alebo koľko, zlatý Gaal v tomto.
Swarley
31.05.2019 13:34
#
tak vytáhneme kluka z rezervy a bude čekat, jak bude na čele tabulky střelců prohánět Salaha, Agueara a Kane...
Paddington
31.05.2019 13:37
#
Nevidim problem v tom, ak sa preda Lukaku, aby sa islo do sezony s Rashfordom a Greenwoodom, investovať sa moze na krídlo a ine pozície, z môjho pohľadu je Griezmann nezmysel.
Swarley
31.05.2019 13:40
#
s tímhle jít do sezóny je sebevražda...
Paddington
31.05.2019 13:46
#
Sebevrazda je Griezmann ale pre Greenwooda, ked už takýto zjavny talent, aky v tej akadémii nebol roky, väcsi ako Rash, nema dostat sancu poriadnu, tak uz neviem kto. Investovať miliony sa môže tam, kde to je fakt potreba a nie zabrat miesto chlapcovi nejakým Griezmannom a ďalšie 4 roky mu nedat poriadnu sancu, to je o hovne. Rash uz tiez musi ukázať, ze moze byt jednotka v utoku, ja by som isiel takou cestou a nejaku sezónu dalsiu bez LM sa mozem vysrat.
Swarley
31.05.2019 13:58
#
jestli nechcem investovat do Griezmanna nebo jiného útočníka, tak musí zůstat Lukaku a ta hra se mu musí přizpůsobit...ne ty kraviny, kdy lítá po křídle...

nikdo jiný ze současného týmu není schopný být tím důležitým střelcem...Martial i Rashford si to musi primárně porovnat v hlavě, jestli toho vůbec někdy chcou dosáhnout...
Wazza228
31.05.2019 13:21
#
Hodně bude záležet, jaký rozestavení chce Ole praktikovat. Teď hrál většinu času 4312, kde vlastně typický hrot nebyl a uprostřed se nejvíc pohyboval hráč na CAM (Lingard) a útočníci chodili do šířky. Jelikož se hodně spekuluje o pravým křídle, tak čekám, že Ole bude chtít hrát 433 nebo 4231. Tam by se Lukaku hodil, jako typický hrot, ale Ole asi preferuje jiný typ útočníků (něco jako Rashford).

Já bych chtěl za ty prachy posílit asi jiný posty, kde nás tlačí bota, jako je CB, RB, DM, CM, AM a RW. Kdyby ale Griez přišel, tak by mi to nevadilo. Hráč je to kvalitní, umí sám rozhodovat zápasy a zvládl by hrát na protiútoky.
Swarley
31.05.2019 13:27
#
souhlas, ale to se právě musí v létě rozhodnout...v sezóně se různě zkoušelo, ok, to je v pohodě, ale do nové sezóny musíme mít tohle vyřešeno...jestli na typickýho hroťáka Ole hrát nechce, tak je Lukaku fakt k ničemu a musí se to přeskládat...byla by to drahá alternativa a ten prodej do Interu se teď nabízí...

ale je jasný, že ty hlavní problémy jsou i jinde...
Wazza228
31.05.2019 14:02
#
No já doufám, že tohle má už Ole v hlavě srovnaný a podle toho dal Edovi seznam posil. O prázdninách ho čeká hrozně moc práce. Musí řešit průchody a odchody (případně na obojí čekat), správně poskládat tým a vybrat základní 11, zapracovat s týmem na fyzičce, vymyslet nějakou taktiku a signály na standardní situace (Youngovo kopání na nikoho fakt není ideální ) a vybudovat u hráčů nějaké automatismy, jako je přihraj a naběhni si (smutný, že takový základ není u hráčů samozřejmost). Bude to mít těžký, ale já věřím, že to nějak zvládne.

Pro budoucí sezónu nečekám hned boj o titul a všechny poháry, ale chci vidět nějaký posun vpřed, myšlenku a koncepční práci, která bude mít budoucnost. Plusem bude větší začlenění mladíků do týmu (Garner, Gomes, Greenwood) a případně nějaké finále. Ale to klidně rok oželim, když se vrátíme do LM a bude tam vidět posun vpřed.
Swarley
31.05.2019 14:10
#
přesně tak, jako rozumím tomu, že za jeden přestupák se všechno vyřešit nedá, ale musí to mít hlavu a patu...jestli bude dál Lukaku lítat na křídle a Young bude v základu a ještě jako kapitán, tak to se Ole dlouho neohřeje...

příští rok bude TOP 4 absolutní minimum a k tomu potřebujeme kvalitní hráče...tak snad se na tom pracuje...
Busby babes
31.05.2019 11:46
#
ja bych si ho stejne jeste rok spis nechal.
r.mrazik
31.05.2019 13:09
#
prodavat lukakua je podle me blbost...
alexis at vypadne co nejdriv
Makiii
31.05.2019 14:01
#
De Ligt / Maguire MUSÍ BÝT JEDNOZNAČNĚ PRIORITY - pokud nejdeme (nepochopitelný pro mě, za tu výkupku) vůbec po TOBYM, Koulibalyho ať si za tu dardu peněz nechaji... Ale jeden z těhle dvou musí skončit u nás! Tuanzebe tu šanci očividně a zaslouženě dostane, když se na něj OLE už teší.

Posila, Lindelof, Bailly, Tuanzebe, Jones/Smalling - Roja mám rád, že vždy to odmaká narozdíl od jiných primadon, ale totální skleněnka, ten musí jít fakt pryč... Minimálně ON a nejlíp plus ještě jeden z dvojky Pat a Mat.

O čem se vůbec nemusíme bavit, tak jednoznačně YOUNG pryč, při nejhorším široko daleko od základní sestavy, když by nepřestoupil jinam...

KOUPIT RB ( Wan Bissaka nejlépe s Dalotem/Fosu Mensah bojovat o RB, případně Dalot zástup za Shawa)

Takže RB a CB musí být jistoty.

Do toho samozřejmě RW ( které nás trápí, nebo tam konečně zkusit Alexise(poslední šanci mu dát a nazdar) Ztratil svoji výbušnost, no vlastně ztratil všechno... hlavním faktorem teda - sebevědomí a když ho nemá, tak působí, jak kdyby poprvé viděl balon...) Ale herní inteligenci a finálku věřím, že stále má - takže klidně na tom RW, ale i tak potřebujeme vyloženě hráče, co hraje RW (Za mě klidně Zahu, přiznat si chybu!!!) - hádám, že Sancho nám dá košem kvůli LM, nebo zkusti toho Pepeho...)

CM - Herrera, Fella out - takže Bruno / Rice / Rabiot ? Za mě teda spíše dva první...

Lukaku určitě nepouštět, to by byla velká chyba, jemu věřím, jen musí dostavát lepší podporu, která už X let není...

James je pravděpodobně jasný, což je super... rychlej skoro jak Bolt... není línej na krok a pracant... přesně to teď potřebujeme...

Valencia, Herrera, Fella jsou OUT - plus k tomu musí jít Young, Darmian, Rojo, nevím co Mata(bohužel u nás nikdy nehrál ten fantastickej z Chelsea...)

Greenwood, Fosu Mensah, Tuanzebe, Garner, Chong, Gomes, a teď James - počítám už jako 100% doplnění kádru...

ti klidně můžou zastávat tu pozici na rozšíření, a né přeplacené vyhaslé ,,hvězdy''...

IN - De Ligt / Maguire /... Wan Bissaka ... Zaha/Sancho/Pepe ... Bruno/Rice/Rabiot ...
r.mrazik
31.05.2019 14:21
#
mensah je pry na ceste pryc...gomes a chong snad pujdou na hostovani,protoze detsky fotbal jim opravdu uz nic nedava...
to same greenwood
Makiii
31.05.2019 14:25
#
Tak Mensah je hlavně zraněnej co jsem viděl... Pokud se uzdraví, tak si myslím, že minimálně šanci dostane... Zrovna on ten tah a přímočarost dopředu má z toho pravého beka...

Ok, tak ať ale jdou a nehnijí v rezerve, kde jim to nic neda...

Greenwood nevidím duvod, proc by musel jit, když v posledním zapase klidně mohl dát 4 goly a patril k tomu nejlepsimu na hristi...
r.mrazik
31.05.2019 14:31
#
neco jsem zahledl,ze mensah to ma spocitany...ale treba se pletu
z meho pohledu napravo vubec nema co delat...kdyz uz,tak spis nekam do stredu

jj,jak rikas...dalsi sezona v rezerve by byl pro ne krok zpet

greenwooda myslim tak,ze musi uz hrat vys a ne s detmi
Paddington
31.05.2019 14:33
#
Presne tak, Greenwood jd hrac pre áčko, serem uz na tych sracov vsetkych Sanchezov a Griezmannov.
Busby babes
31.05.2019 14:34
#
pokud prijde stoper, tak musi minimalne dva jit do haje. Rojo a Jones za me. Klidne Bailly, pokud o nej bude vetsi zajem.
Pridal bych tam i LB, Shaw potrebuje konkurenci i kdyz spis bych koupil fakt nekoho velmi dobryho, kdo Shawa posadi. Snad pres leto Luke makne a prijde ve forme.

De Ligt by byl sen, ale neverim, ze prijde. Maguire nebo Toby proc ne, vtipny teda, ze oba nebyli loni dost dobri, ale ted mozna budou. plus Axel, tak uvidime.
Timbo imho pujde pryc, poradne se neprosadil ani na tech hostovackach, musel by mit uzasnou pripravu, pokud na ni vubec pojede. Dal to chce minimalne jednoho zaloznika a pravy kridlo a pravyho beka.

jestli jsou pravdive informace o tehc vykupkach, tak Zyiech ji ma mit 25 mega, Partley 50, Toby 25.. za 100 mega bychom podstatne vylepsili kadr na trech pozicich, ktery nutne potrebujeme posilit.
Makiii
31.05.2019 14:53
#
Diego Martinez
@DiegoMSport
21h

De Ligt to #MUFC is a done deal pending medicals. Total agreement with Ajax, the player and Raiola. I don’t expect any news till after the International games.

In the next week or so you will see conflicting articles. This is to build hype around the deal which #MUFC want.

@DiegoMSport
Agreement was made 5 days ago. Raiola, as you know from the Pogba saga, loves his name in the limelight which is why you will see many conflicting articles.

Van Der Sar played a part in the deal. He supposedly told De Ligt that #MUFC would be the best place for him to develop.

Kezby... Byl taky první co potvrdil Alexise...

Tak Shaw by mohl mit konkurenci v podobe Dalota, co umi a v Portu hral na RB i LB... Plus verim, ze pripadnej Wan Bissaka by dokazal zahrat pri nejhorsim i vlevo... Tenhle post by byl vyreseny...

Zyiech ma pry 25, to nechapu, kdo a na co ceka... to stejny Lozano ma vykupku nejak na 25... kvalitni ozkouseni hraci, prava - leva strana... Mame jit po nich hned...
Busby babes
31.05.2019 15:14
#
https://www.telegraph.co.uk/football/2019/05/31/matthijs-de-ligt-tell-manchester-united-decision-transfer-coming/

hmh, uz to pise i Telegraph. No uvidime teda po repre pauze jak se rozhodl. Nemam problem, pokud nas bere jen jako prestupni stanici do Barcy, znamena to, ze srat na to nemuze, protoze jinak by Barca pak uz taky nemusela mit zajem. No nadeje si porad nedelam ale bylo by to fajn.
r.mrazik
31.05.2019 15:35
#
neuverim,dokud neuvidim
Busby babes
31.05.2019 15:40
#
asi tak.
r.mrazik
31.05.2019 15:44
#
EXoRcIsT
31.05.2019 14:24
#
swap za Skriniara
niflheim
31.05.2019 14:10
#
Co ten Lozano? Nemusel by být drahý, křídlo potřebujeme.
Makiii
31.05.2019 14:26
#
Protoze bohuzel Eda nezajimaji levnejsi a lepsi hraci ... on radsi predrazeny hrace bez vykonnosti...
Mastný Chobot
31.05.2019 15:02
#
Nemáme poriadne krídlo, stopéra, ani peniaze a ideme dávať 20m za Meuniera?
Greny
31.05.2019 15:13
#
Mám řešení problémů: Arsenal má na přestupy jen 40 mega, my zakázané přestupy tak nakoupíme posily teď a rok je necháme hrát v Arsenalu
Gunner14
31.05.2019 16:18
#
ale pokud to budou posily typu Higuain, Kovacic tak si je nechte
TopinB
31.05.2019 22:17
#
Kucka
01.06.2019 15:40
#
r.mrazik
31.05.2019 15:33
#
“There was a conversation with United but it was for a loan and I didn’t want a loan,” Moura told the Guardian.
Prý jsme ho chtěli na hostování....potomci
Johnny Bravo
31.05.2019 16:44
#
Zcela upřímně kdo mohl čekat, že se takhle chytne. Před jeho přestupem bych ho pasoval na největší flop... navíc věřim tomu, že kdyby jsme ho koupili my, tak by to flop nakonec byl
r.mrazik
31.05.2019 16:51
#
ja to cekal
a tusim,ze par nas tu bylo...
rozhodne se tehdy vic lidi pridalo s tim,ze se mel koupit misto pitomeho alexise
Johnny Bravo
31.05.2019 16:52
#
Těžko říct, mě Alexis přišel jako sázka na jistotu a ejhle... proto doufám, že se vykašlem na Griezmany a jemu podobný
r.mrazik
31.05.2019 16:57
#
Mě sral Alexis ke konci už v Arsenalu...
Jj, raději narvat prachy do mladých a hladovych kluků
Busby babes
31.05.2019 17:01
#
jeste by zachranil Mourinha a to bys nechtel.
r.mrazik
31.05.2019 17:19
#
Tak Mourek by dřív nebo později zmizel...moura by zůstal
niflheim
31.05.2019 17:05
#
Několik z nás ho tady chtělo než šel ještě vůbec do PSG. Smůla no.
r.mrazik
31.05.2019 17:19
#
kiwwi
31.05.2019 19:47
#
Však to áno, ale z psg keď šiel tak to už bolo iné
bbbauch
31.05.2019 23:04
#
Svatej
31.05.2019 17:15
#
Já ho chtěl od doby, co byl v Brazílii a to nepretrzite
bbbauch
31.05.2019 23:04
#
Svatej
31.05.2019 16:54
#
Mimalu
31.05.2019 17:06
#
to byl i minulý rok
Svatej
31.05.2019 17:17
#
beztak se jenom fotí s dresem svýho příštího soupeře v playoff lm
Busby babes
31.05.2019 18:21
#
oslavy teda nic moc, kdyz je za dva dny ve Spanelsku.
Mimalu
31.05.2019 17:12
#
EXoRcIsT
31.05.2019 18:53
#
ta stara stripterka
kiwwi
31.05.2019 19:49
#
Visca el barca
31.05.2019 19:21
#
Raiola tu hru hraje hodně dobře. Pokud by Mathijs do United tak hrozne chtěl a bylo by to tak blízko, už je tam. Mimo jiné, Frenkieho přítelkyně je na dovolený s přítelkyní De Ligta. Takže jsou očividně hodně velký kamarádky. A sami víme jakou mají ženy moc Ono popíjet ve slunné Barceloně sangrii je taky trochu o něčem jiném, než žít v Manchesteru
Miguel19
31.05.2019 19:33
#
Raiola s vámi dobře vyjebává no.
Visca el barca
31.05.2019 19:36
#
Tak zatím mu na to nikdo neskáče.
Busby babes
31.05.2019 19:54
#
no jen teda uplne stejne se da rict, ze pokud by chtel tak moc byt u vas, uz tam taky davno je.
Paddington
31.05.2019 19:59
#
O
Visca el barca
31.05.2019 20:03
#
My mu nenabízíme 14 mio ročně.
Busby babes
31.05.2019 20:10
#
no a? tahle predstava, jak je vsechno jen o penezich, co se tu porad jede, je uplne mimo. Tak to proste nestoji. Kdyby ano, hrajou vsichni v Cine a Emiratech. Presto tech hracu tam je velmi malo.

Zajimaji se o nej dva velke kluby (kdyz pominu zajem dalsich). Vy mu muzete nabidnout velkej plat, daleko vetsi nez ma te v Ajaxu, fotbalovou filosofii podobnou te ajaxu, nenapsal bych ze jisty titul, ale daleko vetsi sanci na titul, potazmo LM.
My mu muzeme nabidnout velkej plat, daleko vetsi nez ma v Ajaxu a asi i vetsi nez co nabizite vy a pak to, ze bude mit prakticky jisty zaklada a vybudovala by se okolo nej obrana, potazmo novy mlady tym (aspon dle drbu okolo nasich posil to tak vypada), kde by se svoji povahou byl behem chvile jednim z lidru. Nevyhodou je, ze nebudeme hrat pristi rok LM a konkurence v PL je daleko vetsi a tym ve vetsich potizich, takze ta vyzva u nas je rozhodne vetsi.

Obe moznosti maji svoje vyhody a nevyhody. Ale neni to jen o tom, jaka castka mu prijde na vyplatni pasce. btw z tech 14 mega mu nakonec prijde cca polovina, zbytek zaplati na danich. Nevim, jak je na tom v tomhle ohledu Spanelsko...
Visca el barca
31.05.2019 20:54
#
V těch platech si teda nejsem jistej. Messi má 40 v čistým. Takže v hrubým dvakrát tolik. A frenkie má mít 7-8 v čistým. To samé měl mít De Light.
Miguel19
31.05.2019 21:00
#
Takže mu vlastně nabízíte víc jak United..
Visca el barca
31.05.2019 21:04
#
To právě že ne. Ty mu nabízej 14 v čistým.
Mimalu
31.05.2019 21:06
#
to těžko
Miguel19
31.05.2019 21:07
#
Jj určitě

To je přes 500K týdně, což nemá nikdo ani zdaleka v PL..
Visca el barca
31.05.2019 21:24
#
Jen říkám, že ve Španělsku se to uvádí v čistým a né týdně.
kiwwi
01.06.2019 11:18
#
Pariston Hill
31.05.2019 21:04
#
dáváte ranec griezovi, pro raiolu už nejsou love :/
Ed_Hazard
31.05.2019 21:05
#
Paddington
31.05.2019 19:59
#
Robi to fakt fakt dobre, ked ta to nuti pisat taketo nezmysly.
Pariston Hill
31.05.2019 20:30
#
Whitemedia
31.05.2019 20:01
#
https://twitter.com/ChelseaFC/status/1134516119631532032?s=19

“I’ll never forget the look on Willian’s face. He just looked at me and said, ‘What are you doing here!’”
blade115
31.05.2019 20:06
#
To se měl spíš Green ptát Williana... Každej zkurvenej den...
Whitemedia
31.05.2019 20:08
#
jo, podobných komentářů je pod tím videem spousta
TopinB
31.05.2019 22:24
#
To je kouzelné
Whitemedia
31.05.2019 20:37
#
Miguel19
31.05.2019 20:40
#
Busby babes
31.05.2019 20:43
#
vy jste fakt paklub.
Whitemedia
31.05.2019 20:44
#
vedení jen nechce stát Sarrimu v cestě za jeho snem
Whitemedia
31.05.2019 20:46
#
a teď nás Marina dorazí nějakým Lopataguiem
RKBoy
31.05.2019 20:50
#
toto by vedenie nespravilo pokial by si nebolo isté Lampsom.
Swarley
31.05.2019 21:26
#
bez možnosti nákupů a bez Hazarda? vám nestačilo, že hrál za City a chcete ho ještě dorazit?
Busby babes
31.05.2019 21:25
#
Swarley
31.05.2019 21:27
#
Mourinho do třetice všeho dobrého
Whitemedia
31.05.2019 21:28
#
že by Mourek vlezl do týmu, kde nemůže nakupovat?
Swarley
31.05.2019 21:29
#
konečně se splní váš sen, bude muset dát šance mladíkům z akademie
Whitemedia
31.05.2019 21:32
#
ne díky, raději si ho vezměte vy a nechte ho zapracovat do áčka Greenwooda
Swarley
31.05.2019 21:33
#
ten si tam protlačí cestu přes kohokoliv
Mimalu
31.05.2019 21:06
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.