Manchester United nám ukradl nadějného hráče, zlobí se Le Havre

02.08.2009 12:52 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Komentáře (216 / 0 nových)
tomasinho
02.08.2009 12:53
#
jsem pro zákaz obchodu s hráči pod 18 let
Pipo123
02.08.2009 12:55
#
Chceš aby Wenger spáchal samovraždu ?
smazaný uživatel
02.08.2009 12:59
#
havrys99
02.08.2009 13:47
#
Ohromná sranda viď? Hlavně, že když se mluví o Ronaldovi a uřízlý noze, tak to je hned všechno špatně...
milan78
02.08.2009 13:54
#
smazaný uživatel
02.08.2009 13:16
#
Daniel
02.08.2009 12:57
#
BohumilPrdko
02.08.2009 12:59
#
to zní jako heslo do předvolební kampaně:) "Jsem proti vybíjení tuleních mláďat a obchodu s mladistvými hráči"
BohumilPrdko
02.08.2009 12:53
#
a nenadělajou nic:)
smazaný uživatel
02.08.2009 12:54
#
tak co fergie, do koho si rypnes v tomhle pripade?
hraca
02.08.2009 12:56
#
no a pak prý všichni říkaj že mladý tým si buduje jenom arsenal což není pravda tady máte důkaz
smazaný uživatel
02.08.2009 13:33
#
on bude hrat v zakladu?
Janča4
02.08.2009 13:58
#
a odkdy hraje v arsenalu v základu šestnáctiletej kluk?
smazaný uživatel
02.08.2009 14:43
#
minulu sezonu v league cupe mal wengerov tim priemerny vek 17 rokov
Janča4
02.08.2009 17:16
#
tak v poháru to ses teda předal
smazaný uživatel
02.08.2009 21:44
#
Neměl, měl 18 a něco. A navíc se to tématu netýká.
smazaný uživatel
02.08.2009 12:56
#
nenene takhle by to chodit nemělo
smazaný uživatel
02.08.2009 13:00
#
jsem rád že to píše zjevný fanda MU
smazaný uživatel
02.08.2009 13:02
#
Tohle je fakt o ničem. Zavedl bych pravidlo, že první smlouvu musí hráč podepsat s klubem, v kterém vyrůstal. Tyhle přestupy se mi nelíbí, už sme to udělali poněkolikátý a nejsme jediní.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:36
#
to by podle mě nebylo dobrý řešení, je taky hodně hráčů kterejm mateřskej klub ani žádnou smlouvu nenabídne... byl bych spíš pro obchodování jenom s hráči staršími 18 let, takhle to je myslim v brazílii nebo aspoň u přestupů do Evropy
smazaný uživatel
02.08.2009 13:37
#
Tak prostě by měl jeho mateřskej klub právo na první nabídku smlouvy, tak sem to myslel.
VojtovaChelsea
02.08.2009 13:03
#
je to bordel
hodjohn
02.08.2009 13:04
#
sem jeden z těch co je proti obchodování s hráči mladších 18ti let...myslím si, že to je proti jejich prospěchu...MU nemám rád a tím ještě přiložily
smazaný uživatel
02.08.2009 13:05
#
Zakázat
smazaný uživatel
02.08.2009 13:08
#
Je to hnus Le Havre do něj investovalo spoustu peněz a všeho a ManUTD jim ho tak vyfoukne a to zcela zdarma.Nelíbí se mi to vůbec...ManUTD začínám více a více nemít rád a hlavně toho pedofila Fergusona
Daniel
02.08.2009 13:27
#
smazaný uživatel
02.08.2009 13:32
#
smazaný uživatel
02.08.2009 13:35
#
co ti na tom vadi. Kdo ma penize, ten je na tom lip. To je naprosto normalni... Dela to kazdej velkoklub, ale vsem vadi jen United, pac vyhravaji
daewa
02.08.2009 13:55
#
Podle mě zdarma nebude. U hráčů pod 18 let stanoví arbitrážní komise jeho cenu. Něco jako v případě Sturridge, kterému sice skončil kontrakt, ale i tak musela Chelsea zaplatit sumu kolem 5 mil. liber.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:10
#
biznis sa už robi aj na malych detoch
smazaný uživatel
02.08.2009 13:10
#
takže vek 16 rokov je už v pohode
Lubinterista
02.08.2009 13:11
#
V tomhle věku by se kluby měli zaměřit na svoje odchovance.
Až by hráči bylo třeba 20, nepočítali s nim a chtěli ho prodat, tak by je koupil někdo jiný. Nebo i dřív, kdyby to bylo zjevné kopito. Ale ne teď, když s nim počítají i s pozdějším ziskem. Na druhou stranu dělají to všichni tak co..
Lubinterista
02.08.2009 13:13
#
kopyto
Pipo123
02.08.2009 13:13
#
To máš pravdu ale hlavne v anglicku by mali viac sa starať o anglických odchovancov sa mi zdá že angličania majú malo mladých v PL
smazaný uživatel
02.08.2009 13:13
#
naprosto souhlasim s Le Havrem a i Laziem ... tohle je fakt spatne!!!!!!!!!
Paddy
02.08.2009 13:14
#
Velké letní nákupy Manchesteru City mají za následek, že majitelé klubu už musí na výplatách zaplatit více než 100 milionů liber ročně. (News of the World)
Pipo123
02.08.2009 13:15
#
smazaný uživatel
02.08.2009 13:19
#
Tak tohle je hlavně donebevolající blbost rodičů, že ho nepodrží ve Francii do 18ti. Vemte si takového Nicolase Millána, jeho otec jednoznačně prohlásil, že do 18ti zůstane v Chile, a to se o něj ve 14ti zajímala Čukotka a chtěla ho přetáhnout
smazaný uživatel
02.08.2009 13:22
#
Jezis, co rvou, kluk chce do porádnýho týmu, rodiče chtěj aby šel kluk do pořádnýho týmu kde mu dobře zaplatěj, pořádnej tým chce dobrý mladý talenty, je to uplně logické a dělat si práva na šestnáctiletýho mladíčka se kterym nemá Le Havre smlouvu je uplně stejnej obchod s dětma jako když mu MU nabídne hrát za ně.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:24
#
Problem je, ze se nemusi vubec aklimatizovat a vyhnit jako spousta dalsich, o kterych bylo v jejich zemich znamo o jejich talentu, ale nikdy uz pak o nich nikdo neslysel...
smazaný uživatel
02.08.2009 13:25
#
Tak proč ty kluby teda mají mládežnický akademie? To můžou udělat v pondělí nábor do přípravky a v úterý poslat ty děti dárkovým balíčkem do Anglie. Provoz fotbalové akademie něco stojí a ten klub si ty hráče vychovává s cílem, že budou jednou nastupovat za jejich klub a ne proto, že jednoho dne přijede strýček z Anglie, rozdá kokina a menší provinční klub má po talentu.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:40
#
smazaný uživatel
02.08.2009 13:23
#
ono problem je len s legislativou kedze iba v anglicku moze podpisat hrac mladsi ako 18 rokov zmluvu!!! toto je cisto neeticke a ak to uz anglicke kluby robia, mali by platit zato daku adekvatnu kompenzaciu!!!
Pipo123
02.08.2009 13:25
#
Mne sa zdá že v Južnej Amerike nemôže hráč pod 18 rokou prestúpiť do zahraničia tak by to mohlo byt aj v europe
smazaný uživatel
02.08.2009 13:26
#
z Brazilie
hraca
02.08.2009 13:26
#
no není nic zlého na tom přetahovat mladé nadějné hráče do lepších týmu ale až od 18let vezměte si 16 letý kluk ještě ani moc neví co je pro něho lepší
smazaný uživatel
02.08.2009 13:27
#
O to smutnejsi je, ze to nevi ani jeho zdegenerovani rodice, kteri za nej zodpovidaji
smazaný uživatel
02.08.2009 13:31
#
MU je tímhle proslulý vykrádají co se dá a zblbnou mladý nadějný kluky!
scholes18
02.08.2009 13:36
#
vysvetli mi ako ich zblbnu..co je na tom zle ze SAF kupil toho hrace..ja na tom nevidim nic zle,ked sa Le Havre nedokazali o neho postarat tak isiel prec a to ze zaplatili rodine sveci aj mozno o tom ze tie prachy fakt potrebovali...
vladis271
02.08.2009 14:24
#
kupil? kupil?
on ho nekupil,on ho ukradol.klub,ktory ho vychoval a ktory ho spravil tim cim je teraz z neho nebude mat ani libru.
ale ved fergie moze,ved on je SIR,to len vsetci ostatni su arogantny od hughsa az po beniteza
Tomanatura
02.08.2009 13:37
#
smazaný uživatel
02.08.2009 14:33
#
smazaný uživatel
02.08.2009 14:37
#
Tak proslulý je tým hlavne Arsenal, tak sa nečuduj Marty. Mne to síce neprišlo smiešne ale úsmevné rozhodne áno.
smazaný uživatel
02.08.2009 22:55
#
To ale neznamená, že tím United nejsou proslulý také..
smazaný uživatel
02.08.2009 19:39
#
Macheda,Petrucci a teď tenhle.To jsou asi tři poměrně známé případy.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:37
#
nadejnej kluk byl az pote, co se o nej United zajmaji
Devil
02.08.2009 13:40
#
ty jsi taky jeste kluk
smazaný uživatel
02.08.2009 19:41
#
Hlavu!!!PPoužívej občas hlavu
smazaný uživatel
02.08.2009 13:31
#
Chce žít svůj sen ! Proč tomu nadějnému klukovi bránit.
herbage
02.08.2009 13:35
#
Kolik hráčů z juniorky jste za posledních 10 let zapracovali do základní sestavy? Fletchera, kterej je na pomezí lávky a základu?
Tomanatura
02.08.2009 13:39
#
Zkus přemýšlet Herbage, nemyslím, že by ti to nešlo.
herbage
02.08.2009 13:41
#
O'Shea, kterej je tam ale dýl, než 10let, ale tak dejmetomu. Rafael, Macheda, Evans, ale ani jeden nehraje v základu, dál netuším. možná Foster
smazaný uživatel
02.08.2009 13:43
#
gibson, welbeck, brown + stari jako giggs, scholesy apod.
herbage
02.08.2009 13:44
#
Tak otázka zněla: Kolik hráčů z juniorky jste za posledních 10 let zapracovali do základní sestavy?
smazaný uživatel
02.08.2009 13:45
#
Fosterovi bylo už 22, když k nám přišel. Jinak ale Welbeck, Gibson, Catchcart... Vím, že to neuspokojí tvou podmínku, že hrají v základu, ale u těchto je potenciál, že se tam dostat můžou.
herbage
02.08.2009 13:48
#
Upřímně: Věříš tomu? Já bych si nevsadil ani na jednoho, ale zase nemam o nich žádnou páru. Welbeck je celkem slušný útočník pro klub ze středu tabulky a možná z něj něco bude, Gibson hrál tuším na Audi Cupu a toho posledního neznam vůbec
smazaný uživatel
02.08.2009 13:52
#
Gibson už dostával šanci v národních pohárech i v minulé sezoně a vedl si hodně dobře, navíc brzo skončí Scholesy a Giggs, takže se střední záložník bude hodit a on má na to, aby si to místo vybojoval. Craig Cathcart se do A-týmu posunul až letos, ale je to střední obránce s ještě větším potenciálem, než Jonny Evans. Sice to budou mít oba přes Ria s Vidičem těžký, ale Evans nezklamal a Cathcart na svou šanci čeká.
Tomanatura
02.08.2009 13:50
#
Wes Brown také.
Každopádně i fanoušek Arsenalu by měl pochopit, že každý klub má vždy časové mezery v přijímání mladíků (jinak to pojmenovat neumím). Během tří let dostaneš výbornou generaci, poté se na několik let odmlčíš a poté znovu. Je to tak v každém klubu.
Teď se tam zase rodí hráči, kteří v Áčku dostávají šance, což v minulosti moc nebylo. před těmi tvými deseti lety byla generace vyjímečná, deset let předtím byla taky excelentní.
herbage
02.08.2009 13:56
#
Wes Brown je tam ale už přes deset let v áčku Ale pravda je, že v sezóně, kdy byl Arsenal neporažen, jste měli takový menší výkoností výpadek, během dvou titulů Chelsea jste kádr pomalu přepracovávali, vrchol přišel vloni, letos menší staganace, ale stále na vrcholu a teď čekám od vás horší sezónu a znovupřebudování kádru. Přeci jen, stáří nezastavíš a Scholes, Giggs, Neville a Van der Saar budou pomalu ale jistě končit. Myslím si, že příští mašaft postavíte kolem Rooneyho a Carricka
Tomanatura
02.08.2009 14:10
#
Jono, tady jde jenom o to, jak bude ten kádr přebudován a kdo ho přebuduje. Doufám že ne Mourinho.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:19
#
Ja dúfam v Blanca. Keane ani Bruce na MU zatiaľ nemajú, Hughes má iné starosti a Moyes je pre mňa veľmi otázny. Mourinha sa snáď nikdy nedočkám. V žalúdku ako niektorým mi nelelží ale vo svojom tíme by som ho nikdy nechcel i keď je s ním sranda
Tomanatura
02.08.2009 14:20
#
Kvalitativně nejlepší je Moyes, ale jsou i srdcově zajímavější.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:21
#
O prvej časti vety by sa dalo polemizovať, ale vcelku sa dá súhlasiť.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:13
#
On sa už stavia. Nezapomínaj na Fletchera.
Tomanatura
02.08.2009 14:17
#
Toto se stane jen na chviličku, až nový manažer si to vybuduje jak chce.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:21
#
Njn, veľa závisí na načasovaní odchod Fergieho. Ak by to ale bolo proklamovaný 2012 už tam tie zmeny budú. Uvidíme podľa nástupcu. Byť tam ja, tak nemám dôvod dobre fungujúcu mašinu nejak extrémne prebudovávať, zvlášť nie po persóne ako Ferguson.
Tomanatura
02.08.2009 14:23
#
To je pravda.
herbage
02.08.2009 14:45
#
Jedna vlaštovka jaro nedělá
smazaný uživatel
02.08.2009 15:01
#
Tak, bolo potrebné použiť aj "hlavne". K nim sa pridá aj Vidič, Evans a ďalší, o to sa nebojím.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:40
#
nikde neni psano, ze hraci z akademie musi hrat v zakladu. 90 % hracu z akademii velkoklubu klub opusti a jde hrat do nizsich soutezi
herbage
02.08.2009 13:44
#
To ano, ale je to klub od klubu jiné. Chelsea a Manchester jsou klasičtí zabijáci svých talentů a radši si koupí hotové hráče, než aby někoho do sestavy zapracovali Proto mi přijde věta: "Chce žít svůj sen !" jako dosti komická, když právě v Manchestru je ta "úmrrnost" talentů největší
smazaný uživatel
02.08.2009 13:46
#
hotove hrace? rekni mi, kdo za poslednich 5 let prisel do United krome Teveze a Berbatova jako naprosta svetova hvezda?
herbage
02.08.2009 13:50
#
Světová hvězda ne, ale tým nesestává jenom z hvězd. Vy jste potřebovali kvalitní středové záložníky a Carrick či Hargreaves nepřišli rozhodně za nějakou almužnu. Vy jste každý rok kádr zdokonalovali příchodem jednoho až dvou hráčů, kteří byli prakticky hotovými fotbalisty
Chazy
02.08.2009 13:51
#
Svet se deli na svetovy hvezdy a nehotove hrace?
Chazy
02.08.2009 13:49
#
V modernim fotbale to bohuzel jinak nejde, jinak skoncis jako Boro ale Man Utd je timhle fakt komicky, specialne jestli takovy Shawcross skonci za par let jako hvezda u konkurence. Uz ted o nej stoji Man City do zakladu.
herbage
02.08.2009 13:52
#
No vy ve Wiganu, máte vůbec nějakou juniorku? Mě přijde ten váš tým jako takový mišmaš zahraničních hráčů a toho nejlepšího z Championship
Chazy
02.08.2009 13:54
#
To vis ze mame, na konci sezony uz dostali tri odchovanci sanci, ted v priprave se jeste par pridalo a da se od nich dost cekat ono je to problemovy, kdyz nam celtic ukradne nejvetsiho talenta na smlouvu.
herbage
02.08.2009 14:06
#
Jak se jmenujou? Copa ti Poláci, co máte v kádru, prosadí se někdy?
Chazy
02.08.2009 14:17
#
Dole sem ti to psal, jeste mi tam chybi Routledge. Pod Brucem by sanci urcite nedostali, ted se uvidi, co Martinez. V jednom rozhovoru rikal, ze kdyz se sel podivat na trenink rezervy, tak nekteri se mu strasne libili, ale uplne ho zdesil system wiganu, kde se prakticky nedostanou do kontaktu s ackem pri treninku a ze tohle musi zmenit.

Ono je to proste slozity - s tou smeskou, jak jsi psal. Musis chapat, ze wigan jeste nevytvoril ANI JEDEN svuj prvni prvoligovy tym pro PL. Nejdriv do PL vesla ta parta kolem Jewella, v cele s Bullardem a Robertsem, strasne prekvapila a okamzite se rozpadla. Protoze si vedeni verilo, tak za ne nekupovalo poradny posily a jen se snazilo vydelat, takze prisly samy nemozny zaplaty, ktery se prosadit ani poradne nemohly, z toho Championship Wiganu zustali jen ti hraci, kteri na PL poradne nemeli, na te uzasne prvni sezone nemeli az tak velky podil (specialne kdyz odesel i Baines) a nikdo o ne nestal. Do toho misto tech velkych hvezd tam zustaly jen zaplaty jako Aghaghowa. Bruce se snazil vsechny tyhle hrace odstranit a privest nove (momentalne je Pollitt posledni, kdo ve Wiganu pamatuje prvni sezonu PL) a Martinez to ted dokoncil, takze uz tu neni zadna z tech nahrad, co prisly za odchozi hvezdy. Prakticky cely tym je novy, prvoligovy - da se rict prvni tym wiganu poskladany pro PL, bez jedinyho kousku Championship nebo nahrazovani odchozich hvezd.

Takze chapu, ze ti prijde Wigan jako smeska, taky je to duvod, proc se vzdycky sestava rozpadne a jsme az tak moc prestupni stanice. Ted to ale bude lepsi, spousta hracu ma dlouhodoby smlouvy, spousta prisla do Wiganu hrat a ne odchazet, navic tu uz ani nejsou ti hraci, co jen prisli nekoho nahradit. Podle me ted je i dobra prilezitost proto, aby ti talenti dostali sanci. Snad uz je to konec tech rozpacitych let :)
herbage
02.08.2009 14:29
#
Tak kádr máte celkem sympatický a jestli Martinéz přinese do toho rugby drobet španělského koření, budu jen rád. Ostatně už vloni jste se prezentovali pěkným, kombinačním fotbalem a letos vám celkem i věřím. Jen nějakýho zakončovatele by to ještě chtělo. Jo a jestli chcete udržet kádr, tak prodlužte kličovým hráčům smlouvy Celkem mě mile překvapila odnost hráčů ke klubu, jakou předvedl Bramble. On si je velmi dobře vědom, kdo mu pomhl zpátky nahoru, kde je uznáván a patří k oporám týmu
Chazy
02.08.2009 14:34
#
Ja si vzdycky myslel, ze ty bys Wigan kritizovat nemusel - je hodne zpusobu, jak zkusit zachranit tym po postupu do PL, nekdo jde cestou jako Sunderland a Wigan sel asi tou nejekonomictejsi, coz zrovna u tebe bych cekal, ze ocenis Sice to jeden rok skoro stalo ucast v soutezi, ale ted uz je to dobre. A i letos, odesel Valencia za 16, prislli 4 hraci ani ne za 10 mega. Tak tak, on i Boyce podepsali na 4 roky, ten Mccarthy dokonce na 5 let.. pri tom je to mladik, co ho asi primelo k tak dlouhodbymu zavazku s prestupni stanici. Nikdo od nas nechce odejit, krom hrace, ktery mohl uz loni.

Ale jasne, prestupnii stanice jsme, vsechny kluby pod Big Four jsou..
Chazy
02.08.2009 14:36
#
Proboha, ja na to zapomnel - ani ten Kapo neodesel...
herbage
02.08.2009 14:37
#
Jj, to právě oceňuji Ještě se zbavte hráčů jako Kapo a Edman(hrál vůbec za vás nějaký zápas), rozšiřtě drobet kádr(jeden hráč do obrany a do útoku) a možjá si zahrajete napřesrok i evropské poháry
Chazy
02.08.2009 14:40
#
O to bych moc zajem nemel - aby pak Wigan nemel sezonu jako Bolton predminulou. Ta Evropa je proste narocna, jsem zvedav, jak se s tim letos vyporada Fulham.
Chazy
02.08.2009 14:07
#
Ono je to problemovy proste, wigan je nahore az moc kratce na to, aby juniorka fungovala poradne. Ale obcas se neco povede, jako Baines, ted Holt, McMannaman, Kupisz, Cywka atp.. snad dostanu sanci
Tomanatura
02.08.2009 13:53
#
řekni mi talent, který zabili.Hráče, kterýho přetáhli jako malého (třeba G. Rossi), prostě potom pustili dál, ať si jde dál. Je snad zabitý? Takových případů jsou mračna.
Nechápu, na co si to hraješ, kecáš kraviny a začínáš mě fakt rozčilovat.
Chazy
02.08.2009 13:56
#
No, herbage ma pravdu. Vy je jen nezabijite tak, ze ten hrac si zkazi karieru, ale ze na nich strasne ztratite. Vis jaky prachy mohlyt byt z Pique, Rossi, Shawcross atp..
Tomanatura
02.08.2009 13:58
#
A copak je to za zabití? Nikdo nezabil jejich potenciál, dokonce jsme je ještě připravili na kariéru. Speciálně třeba Rossiho, nebo třeba pigueho, který v Barceloně teď platí za jednoho z nejlepších ve Španělsku.
Herbagemu může být fuk, jestli si Manchester pokazil šanci mít ty hráče v týmu, ale nikdo je nezabil. A srovnávat s Chelsea? Jděte doprdele...
Tomanatura
02.08.2009 13:59
#
I když samozřejmě pique už byl vychován Barcelonou a většinu jeho schopností přičítám Barcy.
Chazy
02.08.2009 14:00
#
Ja ale s CFC vubec MU nesrovnavam, jen rikam, ze MU talenty zabiji, samo sobe Jinak to, jaka hvezda je Pique v Barcelone, to je fakt pozoruhodny..
Tomanatura
02.08.2009 14:07
#
Samo sobě, nikomu ale v kariéře nezabránil.
On nebyl marný ani v pl, ale tak po tak krátké době hvězda, no... Je to divné "španělské"
Chazy
02.08.2009 14:23
#
Nene a kdyz nekomu karieru zabil (Martin, Eagles) tak proto, ze si to ti hraci tak sami zaridili. Osobne nechapu, ze oba byli v MU dyl, jak do 20 let, kdyz nehrali na postu, kde by meli sanci se prosadit...

Ale treba Campbell je prvotridni zabiti kariery, poslat ho do Spurs, aby mohl prijit Berbatov
Tomanatura
02.08.2009 14:53
#
Na tom nebylo nic na zabití, poslat Campbella jako třetího utočníka(v té době) do Spurs nebylo špatné, bohužel je už v hajzlu a já se o něm nechi bavit, protože mě to sere.
herbage
02.08.2009 14:01
#
Jj, Piquého jste za ten jeden rok v týmu, kdy odehrál sotva deset zápasů šíleným způsobem připravili na kariéru Myslím že ho na ni připravili roky strávené v juniorce Barcelony, která patří k nejlepším na světě a rok odehraný v základu Zaragozy vedle Gabriela Milita. Z Manchestru si jen odnesl, že do Pl už nikdy nepáchne
Tomanatura
02.08.2009 14:05
#
Výborně, takže jsi reagoval jen na jedno jediné jméno z celého mojeho přísvěvku a to jsem se dokonce ještě bleskurychle opravil.
příště až budeš chtít něco začít o zabití talentů, popřemýšlej nad tím.
herbage
02.08.2009 13:59
#
Nemyslel jsem, že jim zničíte kariéru, ot ne, ale že je přitáhne, slíbíte jim hory doly a pak je ani nezapracujete. V tomto ohledu patříte k nejhorším na světě, ale zase je to vykompenzováno velkýmy úspěchy, kde se vám vrátil vklad do hotových hráčů
Tomanatura
02.08.2009 14:03
#
My? Copak myslíš, že jenom do Manchesteru chodí mladí hráči? Vždyť chodí do týmů po celém světě a po chvíli po nich nemusí štěknout jediný pes.
Ukaž mi nějaký žebříček nebo tabulku, statistiku, potom ti uvěřím. Jinak jsou to pouhé tupé plácání do větru.
Manchester vidíš nejvíc jenom kvůli Rossimu s piquem(který mohl být počase v základu, no radši zvolil odchod domů)...
herbage
02.08.2009 14:10
#
To píšu ne kvůli Rossimu, ale kvůli tomu, že zkrátka nemáte v kádru žádné mladé odchovance, kromě známého tria starců. A nejde jen o odchovance, ale i mladé hráče. Ronaldo vám vyšel, ale Anderson s Nanim zatím ne. Tosić, Ljajić, Obertan a další uvidíme
Tomanatura
02.08.2009 14:12
#
Jak mladé hráče? Když mluvíš o základní sestavě, proč píšeš kádr?
herbage
02.08.2009 14:14
#
Sorry, má tam být základí sestavu. Myšleno užší kádr, který pravidelně dostává šanci a odehraje 90% zápasů, takových těch 13, 14 vyvolených, na které trenér spolíhá a nasazuje je do nějtěžších utkání
Tomanatura
02.08.2009 14:15
#
Kolik týmů na urovni Manchesteru tam má plno mladíků a odchovanců? Barcelona a dál?
Chazy
02.08.2009 14:20
#
On rekne, Arsenal, ty odpovis "rikal jsem na urovni Manchesteru".. tohle bude jeste diskuze
Tomanatura
02.08.2009 14:22
#
Schválně jsem ten Arsenal nejmenoval, protože to prostě čekám stejně jak ty.
herbage
02.08.2009 14:35
#
No moc se nesmějte, letos vám všem ukáže. Rok a něco zpátky jste měli z něj na OT bobky, i kdžy jste nakonec zásluhou dvou gólů z ničeho vyhráli, ale herní vítěz byl jen jeden. vloni to bylo vážně rozdílem třídy, co se týče LM, ale chyběli klíčový hráči a nemohl hrát Aršavin. Navíc ManU mělo C.Ronalda s Tevézem, Arsenal měl Denílsona. Letos to bude věru vyrovnané a už se na ty duely věru těším. Hlavně jak Wilshere bude větrat vaši obranu
smazaný uživatel
02.08.2009 14:40
#
Njn, to sa vyhrávalo po Božej ruke
Inak Jack mal byť v tempe už dávno a veľmi sa neteš, pri Wengerovi nikdy nevieš. Ako dopadla minulosezónna príprava a prehlásenia Arséna k zápasovej záťaži Wilsherea? Ale samozrejme, chlapec to je nádejný, držím mu palce.
r.mrazik
02.08.2009 14:43
#
ja Jacka videl vcera s athleticem...je opravdu moc dobry...
herbage
02.08.2009 14:44
#
Vole, ty už jseš jak Fantomas. Tehdy mu bylo 16let. On je křehoučký a zahrál si dost v FA Youth Cupu, kde mladé pušky dotáhl až do vítězného finále. On má ještě času dost a nyní dostává mnohem více prostoru v přípravě, než vloni a to i proti těžší soupeřům, nic se nesmí uspěchat a v případu Wilsherea zvlášť. Hezký krůček po krůčku
smazaný uživatel
02.08.2009 15:04
#
Tak je jasné, že na to treba postupne, ale predsalen, napr. rovesník (+ - polrok) Ramsey toho odohral viac. Krehkosťou by som až tak neargumentoval, však nech si chlapec ku*va zvyká na tvrdosť (obrazne )
Tomanatura
02.08.2009 14:51
#
Jo, dobře, jasně.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:23
#
prophet...
herbage
02.08.2009 14:25
#
No třeba letos Real - Ramos, Torrés, Arbeloa, Marcelo, Gago, Granero, De la Red, Higuaín, Negredo + stará garda odchovanců Guti, Casillas a Raúl. Inter na mladíky dlabe, ale Balotteli se Santonem celkem dostávají prostor. U AC je to spíš z nouzcnost, že dává prostor mladíkům jako Abate, Antonini, Di Gennaro a Pato hraje stabilně základ, jinak žádná velká sláva. Juve je na tom z toho tria asi nejlépe. Chiellini + De Ceglie, Marchisio, Giovinco, kteří mají reálnou šanci na základ. V Bundeslize jde počítat tak Bayern, kde dostávají prostor Badstuber, Lahm, Lell, Rensing, Schweiny, Baumjohan a Müller. Ve Francii snad jen asi Lyon a tam mají mladíků taky pěknou kopu, že to ani snad jemnovat nebudu a v Anglii samozřejmě Arsenal, kde je klub na dávání šancí mladým prakticky postaven a Chelsea, Liverpool a ManU jsou na tom prakticky stejně
Tomanatura
02.08.2009 14:47
#
Dela Red nehraje, Granero, Arbeloa, Negredo přišli teď, Gago s Marcelem na to nemají.

pak vyjmenuješ Bayern, a hráče jako Muller. V tom případě ale musíš teda taky brát Unitedské Rafael, Macheda, Gibson, Fabio, Anderson, Evans, Rooney(Když napíšeš Ramose, můžu já Rooneyho)...

Bavil ses o 13-14 hráčích a tam určitě nepatří hráči jako Macheda, ale ani Muller.
Když vezmeš těch 14 hráčů, tak tam se z United vezme Rafael, Anderson + starší garda odchovanců.

Ať počítám jakkoliv, Manchester mi nepřipadá jako tým, kde se sere na mladé a který by na to byl tak strašně, jako jiné týmy stejné urovně ne. NAvíc nejde brát tým podle toho, jak vypadá základ a je uplně jedno, že v United hraje třeba v základu víc hráčů starších (v nejlepších letech), než mladíčků...
herbage
02.08.2009 14:51
#
Tak hrozně na tom pravda nejste, ale na těch odchovancích byste měli pořídně zapracovat
Tomanatura
02.08.2009 14:55
#
Tak se podívej teďka na nějakou přípravu, zjistíš, že se na tom pracuje.
herbage
02.08.2009 14:58
#
Právě že jsem viděl a zatímco Müller v dres Bayernu vyloženě zářil, tak váš celek včetně mladíků hrál velkou tužku
Tomanatura
02.08.2009 15:02
#
TO víš, bohužel ne každému týmu se daří hrát dobře každý zápas. Na AuC to bylo horší a myslím, že letos to nijak extra dobré nebude, no... Mně stačí, že jsem viděl mladíky v hlavním týmu, když zářili (loňská sezona FA a CC). Tobě zřejmě stačí k porovnání jeden bezvýznamný Audi Cup, mně ne.
smazaný uživatel
02.08.2009 15:07
#
Muller zažiaril už v LM ( )a podľa tohto turnaja súdiť nejde. Avšak za tú prácu má u mňa Bayern plus, to sa musí nechať. Rovnako tak súhlasím s Tomanaturom, už som videl viac než dosť zápasov našich mladíčkov na to, aby som mohol byť s odvedenou prácou spokojný, i keď vždy môže byť lepšie.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:16
#
Koľko krát si videl Obertana a Ljajiča v živote?
herbage
02.08.2009 14:30
#
Ani jednou, ale já je nezatracuji, píši uvidíme. Celkem jim věřím a Ljajić za 10 mega euro nebude zcela jistě žádné béčko
smazaný uživatel
02.08.2009 14:36
#
Ty si fakt zvláštny Máš prehľad a zároveň nemáš.
Čo sa týka tých dvoch, tak ver, že márne nákupy to nie sú, aj keď sa ešte nepresadili. V mládežníckych repre patria k ťahúňom. Na prebiehajucom U19 turnaji je Ljajič dokonca jedným z najlepších. Čo sa týka Obertana, dosť ma už tak aspon rok dozadu prekvapil fakt, že sa oň Arséne nezaujíma
herbage
02.08.2009 14:41
#
No hlavně si nepochopil můj příspěvek, protože já nehanil nákupy Ljajiće a Obertana, ale celkem mám obavy, aby nedopadli jako Nani. To že po nich nešel Wenger je jasné, jen by se cpali na místa, kde má lepší hráče a navíc angličany - Wilshera a Walcotta. A za ty prachy je Ljajić celkem velkej risk a to Wenger nerad. Za ty prachy a něco raději koupí Aršavina
Tomanatura
02.08.2009 14:49
#
Nani si za to může sám, jelikož na sobě nemaká. Talent na to měl, on si to posral sám.
smazaný uživatel
02.08.2009 15:00
#
Tak Šava bol výborný ťah, to som hovoril, akurát tie motanice boli na smiech Teraz už chápem ako to myslíš, len podotknem, že... Nani ste nepovedal posledné slovo. Stále je to hráč s veľmi dobrým centrom, slušný 1 na 1 a dobrou strelou. Bohužiaľ je to podobná mrdka ako Ronaldo, či už správaním, intelektom alebo chorobnou snahou o efektnosť. Každopádne, o nejaký ten level nIźšie ako Ronaldo sa dosťať môže. Tam, kde Cristiano nie, na to nemá takú tvrdú povahu, ale prekvapiť eše môže. Ani Ronaldo, ani Anderson, ani íní a nielen u nás proste nie sú hráči pre PL a predsa ich pôsobenie istý úžitok (špecifikovať nemusím) prinieslo či možno ešte prinesie. Samozrejme Nani rozhodne nie je hráč pre mňa, ale pokiaľ bude jeho rast, na ktorý ešte má rpiestor, pre prospech tímu, tak budiž. Za tie roky s Ronaldom som si na podobné individuá zvykol i keď sú mi stále srdcu bližší iní.

Čo sa týka Ljajiča, tak ťažko povedať, čo je to risk. Ak máš dobrého scouta, vidíš stabilný rast výkonov mladého hráča a veríš odbornej rade ľudí z jeho okolia, tak ako aj názoru erudovanych dborníkov a koniec koncov aj toho najprv spomenutého scouta, tak by som to až za risk neoznačil. Ja ako manager by som sebe ako scoutovi veril Škoda, že už neuvidíš ani jeden zápas Ljajiča na U19, tam by si krásne videl ten rozdiel medzi ostatnými a veru nebol malý. Sledoval som viacmenej celý turnaj, ale (čo sa týka tohto turnaja, zápasy za našu rezervu teraz nespomeniem) na svojom poste jednoznačne najlepší, v rámci turnaja jeden z naj. Technická vyspelosť o triedu vyššia než ostatní. Merida - čajíček.

P.S.: Škoda, že o tom turnaji tu nikto poriadne neinformoval. Potom sa čudujeme, že niekto sa prekvapene pozerá na nejaký článok o mladej hviezde, ktorú nepozná. Pritom sa tam vyskytli výborní hráči, ktorí ma aj na základe týchto zápasov presvedćili, že ak budú pokračovať v nastolenom trende, čaká ich svetlá budúcnosť. Najmä Brahimi, Makonda, Coughiare, Ljajič, vcelku Merida, Walker, Ranger, vcelku Delfouneso, Lancbury, Drinkwater a ďalší...
herbage
02.08.2009 15:05
#
Najmä, Makonda, Drinkwater To jsou mi ale jména A je to Lansbury, ne Lancbury a patří Arsenalu. Je to takový lepší Bentley a doufám že se prosadí, i když do Arsenalu se na mnoho pozic nehodí. Jinak že je Ljajić na svůj věk pan hráč, to jsem nikde nezpochybnil, jen nevím jestli PL je ta liga, kde své tvořivé schopnosti nejlépe uplatní
smazaný uživatel
02.08.2009 15:10
#
S výnimkou toho, že je Wilshere hráč z Anglicka, ak on, tak aj Ljajič. Podobne ako Fabregas a ďalší. Čo sa týka Lansburyho, len preklep Inak mi prišiel dosť podobný Bentleymu, akurát herným rejavom oveľa sympatickejší
herbage
02.08.2009 15:13
#
r.mrazik
02.08.2009 14:42
#
tosic s ljajicem stali dohromady 16,z toho pres deset stal Tosic...kterej se totalne nepovedl
vladis271
02.08.2009 14:28
#
ked som mal pet,chcel som byt smetiar,bol to moj sen,lenze som mal rozumnych rodicov,co vedeli,co je pre mna dobre a spravne.takich tento chalan asi nema.16 rokov.le havre zostupilo,takze by pravdepodobne dostal svoju sancu dost skoro.ale on sa ide znicit do anglicka
smazaný uživatel
02.08.2009 13:32
#
Fergusom u mna zase klesol, taketo veci by sa nemali robit.
scholes18
02.08.2009 13:38
#
preco ferguson ved to robi kazdy uplne kazdy klub len s tym rozdielom ze Le havre sa do toho obulo...
vladis271
02.08.2009 14:42
#
nie,zle vravis,robi to uplne kazdy klub,ale s tym rozdielom,ze komunikuje s domovskym klubom toho hraca a nejde cez to tak,ze rodicom ponukine almuznu
Pipo123
02.08.2009 13:32
#
Tak sen a realita je trocha rozdiel je lahké snívať ale tažke si ten sen splniť
Devil
02.08.2009 13:36
#
Penize a penize,jiny uz to bohuzel nebude..
Pipo123
02.08.2009 13:36
#
Stop modernému futbalu
smazaný uživatel
02.08.2009 13:39
#
vsechno spatne, spatky na stromy
Tomanatura
02.08.2009 13:38
#
To je nádherné, většina děcek tu o tom ví akorát z tohoto článku, ale už je SAF pedofil, Manchester proslulý kradnutím mladíků a kdovíco ještě
smazaný uživatel
02.08.2009 13:39
#
ať si klidně přestoupí, ikdyž jim není 18, ale ať je to po dohodě mezi kluby... ne jak to praktikuje manchester...
bakasa
02.08.2009 13:40
#
Přesně tak
smazaný uživatel
02.08.2009 13:42
#
Dělají to tak všechny anglické kluby. Bohužel profesionální kontrakt v této zemi jde podepsat dříve nez všude jinde a tak jsou ostatní kluby bezmocné.
smazaný uživatel
02.08.2009 13:46
#
jj staří zloději
vladis271
02.08.2009 14:46
#

konecne to niekto pochopil...ale alex moze,lebo on je SIR
Kaze
02.08.2009 13:59
#
Vyhlášená akademie...vyjmenujte mi pls jaké skvělé hráče stvořila?
herbage
02.08.2009 14:05
#
Vikash Dhorasoo, Jean-Alain Boumsong, Alou Diarra, Florent Sinama-Pongolle, Souleymane Diawara, Pascal Chimbonda, Charles N'Zogbia, Carlos Kameni, Steve Mandanda, Didier Digard,Guillaume Hoarau
Kaze
02.08.2009 14:09
#
Thx, škoda, že díky mé znalosti francouzů něco říká jen pár jmen
herbage
02.08.2009 14:12
#
Většina z nich hrála či hraje na ostrovech
Kaze
02.08.2009 14:17
#
Některý znám, ale že bych je sledoval nebo z fleku vyjmenoval kde všude hráli, to asi ne... PS: Jak hrál poslední dva zápasy Valencia?
smazaný uživatel
02.08.2009 14:14
#
tak to je hodne solidni sbirka kvalitnich fotbalistu .. le havre
smazaný uživatel
02.08.2009 14:04
#
Nevím,ale je to sprosté.Spíš za to můžou jeho rodiče,když porušili smlouvu,ale Ferguson má vždycky plnou hubu keců,když někdo něco plácne o ManU a kdyby tohle někdo udělal jim,tak by se z toho pos*al a vykládal by něco o etice a že ManU tby to neudělal atd.
honziss
02.08.2009 14:12
#
100. pro Academy of Football.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:13
#
podla mna ich serie len to ze peniaze nedostali oni ale jeho rodina ,..
smazaný uživatel
02.08.2009 14:17
#
uzasny tady cist ty komentare rozzlobenych decek o tom, ze je fergie nejvetsi zlo sveta timhle zpusobem ziskavaji mlade hrace uplne vsechny kluby PL, a vsechny tymy top4 jsou v tom obzvlaste dobre .... jestli tu chcete na neco nadavat, tak na britskou legislativu, ktera umoznuje tyhle mladochy dostat pod smlouvu .
smazaný uživatel
02.08.2009 14:21
#
uvedš od každého týmu z big four pár příkladů prosím?
smazaný uživatel
02.08.2009 14:27
#
arsenal-vella
live-lauri dalla valle(finský utocnik)
kokoti z manchestru-macheda,paul pogba
chelski-stoch
smazaný uživatel
02.08.2009 14:30
#
Sakriš, Arsenal vlastní už aj dámsku vlasovú kozmetiku
smazaný uživatel
02.08.2009 14:37
#
protože fandím LFC,tak jsem si četl jen o lauri dalla valle a nikde jsem se nedočetl o "krádeži",ale o koupi..A kolega sleep psal,že týmu big 4 jsou v tom obzvláště dobré,tak 1 příklad u každého (krom ManU) my nepřijde jako každoroční způsob nákupu ..
pospech11
02.08.2009 14:39
#
Nikolaj Kohlert brzy bude hráčem FC Liverpool, podle dánských médií podepíše 16letý záložník z Esbjergu v nejbližší době tříletý kontrakt. Tenhle myslím přišel zadara
smazaný uživatel
02.08.2009 14:43
#
jj,dost možné.Ale chtělo by to podrobnosti..
smazaný uživatel
02.08.2009 14:34
#
chelsea - taywo, woods arsenal - fabregas, sunu, randall, gibbs, ozyakup manchester - macheda, petrucci, pique ---- je tak z hlavy co me tedka napada
smazaný uživatel
02.08.2009 14:36
#
vsechno fotbalisti, kterym byla v 15-17 letech nabidnuta smlouva a prakticky zadarmo opustili klub, ktery je vychoval
smazaný uživatel
02.08.2009 14:38
#
myslím si,že je v tom ale rozdíl,když i "prakticky zadarmo" opustí klub nebo se s klubem kupující dohodne i na malém odstupném..To je fuk,Sir to podle mě posral.
smazaný uživatel
02.08.2009 14:43
#
ja myslim ze uplne zadarmo nemuze nikdy prijit zadny 16lety fotbalisty, vzdycky ten tym dostane nejake tabulkove odstupne, ale vzdycky to jsou jen nejake drobne
smazaný uživatel
02.08.2009 14:45
#
tomu nerozumím,ale je to možné ..
r.mrazik
02.08.2009 14:44
#
v tom pripade to posravaji vsichni...
smazaný uživatel
02.08.2009 14:40
#
ano, ale s tim, že je jejich mateřský klub niak zvlášť nechtěl.
vladis271
02.08.2009 14:49
#
vi ste fakt naivny.robia to vsetky bohate kluby,ale len po dohode s materskym klubom hraca.fergie sa hra na to najlepsieho,najrozumnejsieho a vrchol manazeskej cti.obvinuje vsetkych okolo seba.benitez je arogantny(zaujimave,ze to hovori ten najarogantnejsi manazer z celej PL)
hughes je manaze maleho klubu,ktoy ma komplexy z manu.a vy si ho tu este zastavajte
pospech11
02.08.2009 14:36
#
no tahle rodina asi ví co dělá jeho bráchové hrajou v Celtě Vigo a sou o tři roky starší tak uvidíme jestli uslišíme ještě někdy tyhle jména
pospech11
02.08.2009 14:44
#
*uslyšíme
smazaný uživatel
02.08.2009 14:44
#
cely MU je samí mantak a debil vobec sa tomu necudujem ...zrusil by som rovnu cely ten posrany klub a Alexe nech uz ide vonat fialky od spodu
r.mrazik
02.08.2009 14:45
#
ty jsi byl asi dlouho nekde zavreny vid?deset let v Rakousku?
smazaný uživatel
02.08.2009 14:45
#
kokot ferguson neznasam tohto trenera n nadava vsetkym ale na svojjich hracov skporo nic nepovie buzerant
r.mrazik
02.08.2009 14:47
#
smazaný uživatel
02.08.2009 15:12
#
Njn, kiežby nadával aj na svojich, bol by presne taký, ako ostatní manageri.
vladis271
02.08.2009 15:24
#
ano lebo alex je jedinecny,on moze secko,sak on je SYR
smazaný uživatel
02.08.2009 16:07
#
Sýr??
Pipo123
02.08.2009 14:46
#
smazaný uživatel
02.08.2009 14:51
#
najedou je united ten spatny, ale ze real koupi nejakeho 12 leteho hrace to je v poradku, nebo arsenal to dela taky tak to je taky v poradku... nojo 3 tituly za sebou to se tezko da snest..
herbage
02.08.2009 14:52
#
Teď si na to kápl
smazaný uživatel
02.08.2009 14:54
#
jedině
herbage
02.08.2009 14:54
#
OT: Senderos do Evertonu
Chazy
02.08.2009 15:04
#
Poistka kdyby jim odesel Lescott?
herbage
02.08.2009 15:07
#
To nevím, ale přes trio Yobo, Jagielka a Lescott nemá sebemenší šanci. Zřejmě to vypadá, že mrdky z ManCity získají dalšího veledobrého obránce
Tomanatura
02.08.2009 15:08
#
Dalšího anglicky mluvícího a okamžitě adaptovaného na pl. Jak je to s penězi jednoduché
smazaný uživatel
02.08.2009 15:13
#
Blázne, to im snáď v tomto fandíš?
Chazy
02.08.2009 15:12
#
Given
Richards-Toure-Lescott-Bridge

jeste ze tu neni moc fandu Man City, by meli zbran na vsechny fandy big four..
smazaný uživatel
02.08.2009 15:14
#
Njn, znie to skvelo
smazaný uživatel
02.08.2009 15:14
#
No to teda
herbage
02.08.2009 15:15
#
Podle mě jestli přestup vůbec proběhne, tak jim Mancity za symbolickou částku prodaj Jo
r.mrazik
02.08.2009 15:16
#
jsem na ne moc zvedav,jak se jim podari sehrat se...
Chazy
02.08.2009 15:29
#
Snad jo - z toho pohledu, ze kdyby neuspeli, skoncil by Hughes. I ti, ktere momentalne sere MC by meli doufat, ze tam zustane. Nejaky Mancini by z toho udelal daleko vetsi cirkus.
r.mrazik
02.08.2009 16:09
#
tak to doplnovani kadru se da jakztakz pochopit...kdyz vezmu obranu,ktera nebyla nic moc...vzali Toureho a ted mozna i Lescotta...zalohu vyztuzili Barrym...jen s tim utokem to trochu vic prehnali...a celkem zbytecne...ale jinak maji ty nakupy celkem rozumny....je otazka,jak to bude vypadat,pokud se dostanou do LM...
Kaze
02.08.2009 14:59
#
Pod jakým článkem je odkaz na video jak tam zpívá kádr Manchesteru, pls?
smazaný uživatel
02.08.2009 16:34
#
Nic nového od MU. Tenhle klub vnikl na penězích a to už jim nikdo neodpáře.
Devil
02.08.2009 16:41
#
Kaze
02.08.2009 17:16
#
VojtovaChelsea
02.08.2009 16:53
#
Doctorjack02.08.2009 13:35
co ti na tom vadi. Kdo ma penize, ten je na tom lip. To je naprosto normalni... Dela to kazdej velkoklub, ale vsem vadi jen United, pac vyhravaji
To nedělá každej velkoklub.Když přišel do MU Macheda,Lazio s tím nemohlo vůbec nic dělat,protože s ním neměli smlouvu,a v Itálii nesmějí kluby s hráči pod 18 let smlouvy uzavírat.A MU a další kluby toho takhle hnusně využívají......
r.mrazik
02.08.2009 17:42
#
to prave dela kazdy velkoklub,protoze na to ma a ti mladi k nemu chodi
VojtovaChelsea
02.08.2009 18:02
#
ano dělá,ale ne ty italský protože to nesmí
smazaný uživatel
02.08.2009 20:06
#
iba anglicke kluby, pretoze ostatne krajiny maju inu legislativu... a zmluvu mozu podpisat az hraci starsi ako 18 rokov!!!
r.mrazik
02.08.2009 21:31
#
to mas pravdu,tady se pozna ale charakter hrace...a kdyz hrac utece v 16,tak je velka pravdepodobnost,ze by utekl i v tech 18
smazaný uživatel
02.08.2009 17:27
#
Spousta hráčů přestupuje před 18 rokem zadarmo a za lepšími kluby to vždy bylo a vždy bude a nikdo z vás s tím nic neudělá....
smazaný uživatel
02.08.2009 21:29
#
Skrátka Manchester United je nejlepší týým na světě a sám ten hráč tam určitě chtěl tak si nestěžujte
Counter
02.08.2009 22:08
#
Jen jedna náhodná vlaštovka, vždyť největší sviňárny s mladými hráči dělá přece Arsenal !!!
smazaný uživatel
02.08.2009 23:10
#
A to ještě nevíš, co se odehrává ve sprše...
smazaný uživatel
03.08.2009 21:07
#
prej sviňárny, Arsenal je jedinej perspektivní klub kterej dokáže z mladýho kluka s talentem udělat špičkovýho fotbalistu
smazaný uživatel
03.08.2009 10:21
#
Je to hnus, ať to dělá kdokoliv.
smazaný uživatel
03.08.2009 21:19
#
na jednej strane je to kradez lebo predstav si ze do niecoho investujes a niekto ti to vyfukne skoro zadarmo na strane druhej je prirodzene ze hrac chce ist do lepsieho ja som za to aby hrac do 18 nemohol odist a je jedno ktory klub to robi
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.