Manchester United na prodej? Dorazila lukrativní nabídka z Kataru

25.03.2023, 13:20
Aktuality
Old Trafford (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (278)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Je jen otázka času, než si top 20 nejbohatších obyvatel arabského světa bude v PL hrát svou verzi Football Manageru.

Reagovat
vceradnesazitra

at žije sportswashing

Reagovat
cr7sux

mně přijde vtipné, že to má být prej ten důvod, přitom je to imho prostě hračka

Reagovat
kilobyte

Kdyby to měl být sportwashing, tak by to museli dělat jinak. A né stylem "máme peníze, tak můžeme všechno".

Reagovat
Busby babes

ted uz jo, protoze imho vidi, ze ten sportwashing neni moc treba. Vsem je to u prdele. City i PSG vlastni roky a vsem je to u prdele. Klidne jim daj poradatelstvi MS a jake jsou konsekvence? naprosto zadny. byznis s nima delaj dal vsichni...

Reagovat
kilobyte

Tak to bylo od začátku s FFP si vytřeli prdel a bylo jim jedno, co si ostatní myslí. A byznis s nimi dělají kvůli penězům, nikoliv kvůli tomu, že vlastní klub.

Reagovat
Kiss Me Polka!

to co pises, ta ignorace, je naopak prave vysledek toho sportwashingu ne? normalizovat se ve spoelcnosti natolik, ze to jak porusuji treba lidska prava nikdo neresi, protoze uz jsme si zvykli.

Reagovat
SunFells

Reagovat
mistr129

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Kowe

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Pinturicchio

Here we go

Reagovat
Busby babes

problem je, ze ja je neomlouvam, naopak, je to kritika jak jich, tak nasemu (my= evropa) pristupu k temhle zemim. Vem si to MS v Kataru. ano, napsalo se x clanku o porusovani lidskych prav a tak. ale jinak? co se delo? vubec nic. Ani na moment nehrozilo odebrani, lidi to nebojkotovali, zadne velke protesty proti sponzorum... nic takoveho se nestalo.

Uz u City jsem nekolikrat psal, ze je vlastne celkem vtipny, ze diky jejich vlastni City se vic pise o tech lidskych pravech, tedy presny opak toho, co by asi chteli. Ael ve vyslekdu je to fuk. Nema to zadne realne konsekvence. Coz je smutny no.

Reagovat
Pinturicchio

Problém je, že si hrajeme na něco, co nejsme. Juve je sejk též, v podstatě.

Reagovat
jk

Chudáci ti tři arabáči co sestoupí. Se s nimi zbytek crew přestane bavit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti to prodají a koupí si místo toho týmy, které postoupily z Champu.

Reagovat
Manik...

Reagovat
Bowie

Reagovat
ratusek

Reagovat
xjert02

Reagovat
fabec1222

Ve své vlastní Superlize

Reagovat
xjert02

Reagovat
VTID94

Emiliano Martinez doesn’t have any plans to leave Villa despite being linked with an exit due to reported friction with Emery.

"My family’s happy at the club; my boy is obsessed with playing football and he plays for Under-6s in the Academy. We’re loving our time here and hopefully there are many years to come.”

Reagovat
VTID94

Chelsea defender Reece James could miss the Premier League clash against Aston Villa next weekend through injury.

The 23-year-old is currently on international duty with England, but will miss the Euro 2024 qualifier against Ukraine “for assessment on an ongoing issue”.

Reagovat
Spalovač šancí

Z té trojice je šejk suverénně nejlepší volba

Reagovat
Coutinho10

základní sestava pro Celticu v zápase legend

LFC Legends: Westerveld, Kvarme, Klavan, Skrtel, Hyypia, Vignal, Diao, Adam, McManaman, Gerrard, Kuyt.

Subs: Dudek, Aurelio, McAllister, Sissoko, Garcia, Riera, Gonzalez, Cisse, Keane.

živě předzápasový program od 15:00 https://www.youtube.com/watch?v=qLDWo_KAEKM

doufám, že to bude i včetně zápasu od 16:00

Reagovat
SunFells

Klavan, Škrtel, Hyypia ...Jak si to Hyypia zasloužil

Reagovat
Coutinho10

tak je to legenda

Reagovat
DarylDixon

Skorej ma udivuje že Klavan je legenda

Reagovat
jk

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Kowe

Klavan > Adam

Reagovat
Kixi Syhimour

Tuším, že jediný Estonec, který kdy dal v PL gól

Reagovat
smazaný uživatel

Proč tam není Smajsr? Nemohl si vyměnit směnu u Vízka v knajpě?

Reagovat
Coutinho10

posledně, když nebyl, tak říkal, že nedostal pozvánku, že ten tým omlazujou, ale jestli to platí i pro dnes, tak to nevim

Reagovat
oli9

A Berger, toho porad postuji i na IG atd... porad i on postuje LFC

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
SunFells

Dnes tam má vrstevníky, o kterých nikdo netuší, že hráli za Liverpool

Reagovat
fabec1222

Nejspíš Gerrard nesnáší všechny čechy.

Reagovat
kilobyte

S rasistama by nehrál.

Reagovat
Coutinho10

graficky:

sestava LFC: https://pbs.twimg.com/media/FsEkrIRWwAAHDWz?format=jpg&name=large

sestava Celticu: https://pbs.twimg.com/media/FsEksr7WAAcQqQG?format=jpg&name=large

Robbie Keane 1. poločas za Celtic, 2. poločas za LFC

Reagovat
SunFells

Charlie Adam ani jsem nezaregistroval, že skončil.

Reagovat
Coutinho10

chtěl jsem napsat, že už to je dávno, ale tak dlouho zase ne, poslední sezona 21/22

https://www.eurofotbal.cz/hraci/charlie-adam-3793/kariera-klub/

Reagovat
SunFells

Při poslední možné příležitosti de facto no

Reagovat
Spalovač šancí

hm, legendy

Reagovat
Ladas321

Je smutné, že v Anglii dovolí aby vše skupovali tito šmejdi.

Reagovat
SunFells

https://pbs.twimg.com/media/FsEqZCxXoAQ71Bq?format=jpg&name=large

To bude prdel až Woy dostane kontrakt i na další rok.

Reagovat
mistr129

Jako ta série Palace doteď byla peklo, těch 12 zápasů v kuse co nevyhráli bylo všechno s týmama do 11. místa, naopak teď už je čeká jen Tottáč a Fulham

Reagovat
jk

Reagovat
Busby babes

jo, presne to jsem psal. ze se zvednou jen diky losu i kdyby to trenoval nekdo tady z diskutujicich no.

Reagovat
Devil

Tohle je pro mě podstatné a rozhodující (pokud je to pravda)

Radcliffe na svoju ponuku si dokonca musel požičať 680 miliónov libier, čo je viac ako súčasný dlh klubu.

Rob Dawson z ESPN zároveň uviedol, že Ratcliffe chce len 69% kllubu, pričom s financovaním mu pomáhajú aj iné finančné skupiny.

Naopak katarský šejk Jassim chce získať celý klub a okamžite ho zbaviť dlhov. Tiež plánuje investovať do štadióna a tréningového komplexu v Carringtone.

Takže Glazer out

Jassim in

Reagovat
zidane78

Ak si myslis ze toto je dobre,pre futbal vseobecne,tak naozaj nemam slov.

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Devil

A jakou cestou by jsi se vydal ty?

Chceš aby už takhle zadlužený United koupil někdo jako Ratcliffe ,kterej se zadluží už při koupi klubu! Kdo myslíš,že to bude splácet?.....opět United! To už tam rovnou můžou zůstat Glazerovci!

Reagovat
Švejk :)

souhlasím

Navíc je dle mě jedno jestli je majitel z Evropy,nebo z Kataru,záleží jak se s klubem bude nakládat. United je mašina na prachy,můžou si jít vlastní sympatickou cestou-ne jako Chelzi,PSG,Citybank! Viz Newcastle

Reagovat
Švejk :)

Co je dobré pro fotbal?

Naopak šejk Jassim nabízí velice velkorysou vizi

Reagovat
ratusek

Reagovat
kilobyte

Takže pro fotbal je lepší dluh než investice do stadionu a tréninkového centra? Škoda, že nemáš slov, protože by mě zajímaly tvé důvody.

Reagovat
EaP

Nie, pre futbal je dôležitá hlavne nejaká rovnováha financií. Ak sa ti darí, dokážeš zarobiť viac, môžeš si dovoliť aj dlh. Ak sa nedarí, musíš sa prispôsobiť finančným možnostiam. Tu však nič také nehrozí. Tie kluby nekupuje jeden majiteľ, ale rovno štáty s nekonečným množstvom peňazí a nemusia riešiť, či je alebo nieje úspech. Lenže ich to nemusí baviť večne a potom v tých kluboch kľudne môže ostať už len potopa. A to nehovorím o neregulernej súťaži pri prestupoch, kedy môžu zaplatiť hráčovi násobne viac ako ktokoľvek iný. A takto zdeformovat celý trh.

Reagovat
Devil

Trh už zdeformovany je!

Reagovat
kilobyte

Když to přestane bavit šejka, tak v klubu zůstane nový stadion a tréninkové centrum. Když to přestane bavit Ratcliffa a nebo už nebude mít peníze, tak v klubu zůstane dluh. V čem bude teda ta rovnováha? Že místo dotování budou ty velké nákupy dělat na dluh? Takže když nenajdou nového majitele, který by zaplatil dluhy, tak klub bude muset vyhlásit bankrot. To je přesně to co fotbal potřebuje.

Šejkové nejsou žádná výhra, ale třeba Ratcliffe není podle mě lepší.

Reagovat
EaP

Hlavne je vtipné, že PL fans nakladali Perezovi, Agnellimu a Laportovi lebo chcú Superligu. A pritom im absolútne neprekáža, že klub ktorému fandia odkúpia Arabi, pretože budú peniažky. Dovolím si povedať, že onedlho aj iné väčšie kluby budú nakoniec bud tlačiť na UEFU aby prišla s reformou FFP a rozdeľovania peňazí alebo vstúpia do projektu Superligy. Lebo toto co sa deje v PL nieje normálne a neuveriteľným spôsobom to mení futbal. Kluby ako Real, Barca ci Bayern z väčšej ci menšej časti vlastnené socio, nebudú mať žiadnu šancu finančne akokoľvek konkurovať štátom.

Reagovat
Devil

Já mám na to trochu sobecky pohled,jsem fanoušek PL.......La liga mě nebaví a nesleduji ji,tudíž je mi to celkem jedno!

Reagovat
Busby babes

jj, chudak Real a Barca. plati nejvic na svete, ale muze za to PL. tyhle kecy od fanousku La Ligy jsou hrozne usmevny. PL to proste 30 let dela daleko lepe nez ostatni ligy na svete a proto je tak bohata.

Superliga ma smysl jen pro kluby jako Real nebo Barca, kteri se nechteji delit se zbytkem souteze o penize z prav a tak. Pro kluby PL to zas tak atraktivni neni.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
J0EL

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Nizzie

Reagovat
TopinB

Reagovat
Švejk :)

Reagovat
Svatej

Reagovat
Front hell

Reagovat
Devil

Reagovat
kilobyte

A to co se dělo v PD, kdy si dva kluby nastavili takové finanční rozdělení v lize, aby jim nikdo nemohl konkurovat bylo normální? Kdyby se ve Španělsku starali o celou ligu a ne jenom o dva kluby, tak mohli mít taky silný produkt a nemuseli se upínat k Super lize.

Reagovat
Neutron

zaujimave, ze ked ste medzi najbohatsich patrili vy, tak vam ostatne kluby boli u prdele...teraz zrazu zdvihate ruky...

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Svatej

Že Barceloně s Realem nevadí, ze jsou dvestekrat bohatší než kluby na pokraji krachu okolo nich v lize, kteří jim nemají sanci konkurovat. Ať si to klidně vyzerou, když neto neumí dělat stejně. PL takhle nevytahli jen rusáci a sejci, ale i jejich přístup k rozdělování peněz.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Busby babes

a co jako? vsak takhle funguje financovani dealu. Ten dluh ale nepujde na United ale na Ineos, kterej ma daleko lepsi moznosti ten dluh obsluhovat. Predstava, ze miliardari maj doma hromadu penez, ktery muzou jen tak vyuzit...

A tech 69 procent je proste podil Glazeru. Oni nevlastni celej klub, ale prave jen tech 69 procent.

Reagovat
Švejk :)

Na hovno....ať to koupí šejk celý a je klid

Reagovat
protiproudu

Kdyby měl Arsenal koupit ropák, tak mě asi švihne.

Reagovat
penepi

od šťastia

Reagovat
SunFells

Lol

Reagovat
kilobyte

Jde ti čistě o to, ze vlastník zbohatnul na ropě a nebo o to, ze by pravděpodobně byl "špatný"? Třeba jako https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alisher_Usmanov

Reagovat
protiproudu

Dřív se nadávalo na ropáky jak ničí fotbal, protože si kupují koho chtějí jako pokémony. Viz první Chelsea, následováno Mancity, PSG. Tak to asi nikomu už nevadí a je to norma.

Každopádně Usmanov neměl nikdy rozhodující slovo a ještě že tak. Snažil se dost.

Jestli Manchester skončí v rukou šejka tak se budu fakt smát, kam to dovedli, stejně tak bych se smál Arsenálu a nedíval bych se už ani na highlights :)

Reagovat
Devil

..... též se budu smát ! Konečně se hnou věci vpřed a United přestane být vysáván "duo Glazer"

Reagovat
xjert02

Reagovat
kilobyte

Ano, nadávalo se na ropáky, ale ne kvůli původu peněz, ale jak to využívali. Pokud budou United utrácet stejně jako dosud, ale vlastník investuje ještě do infrastruktury, tak v čem to bude špatné.

Chelsea už nevlastní ropák a udělali rekord v přestupech. Je to teď v pořádku?

Reagovat
mistr129

Záleží jak u koho. U City mi vadí původ peněz, u Chelsea pokémonské rozhazování, u PSG obojí.

Reagovat
kilobyte

U Slavie ti to nevadí?

Reagovat
mistr129

vadí

Reagovat
kilobyte

Ale pořád jí fandíš a sleduješ?

Reagovat
mistr129

Samozřejmě, fandím hráčům na hřišti, kteří jsou povětšinou sympaťáci.

Reagovat
kilobyte

Tak to ti ale pak úplně nevadí původ peněz ani pokémonské rozhazování.

Reagovat
mistr129

No to mi vadí, nedokážu se pak s tím klubem tak "identifikovat" jako třeba s Arsenalem. Na fotbal kouknu a tím to končí.

Reagovat
TopinB

No Chelsea se tu vysmívalo dost i kvůli původu peněz, o tom jakej je Abramovič mafián a Putinův vlezdoprdelka se tu člověk dočetl dost

Reagovat
Švejk :)

Tak Chelsea v prvé řadě svojí počáteční chamtivostí totálně dojebala přestupový trh!

Reagovat
xjert02

To bych ukoncil clenstvi a na rozloucenou poslal dopis boardu. Uz jen reklama 'Visit Rwanda' mne dost vytaci a tohle by byl pomyslny posledni hrebicek.

Reagovat
Pablos

Víkend volno a tady články… 35 komentů, žádný komentář, žádný komentář, 6 komentářů, žadný komentář, 3 komentáře atd. RIP in peace EF.

Reagovat
Likan7

Já si dneska uvědomil, že jsem tu nebyl 2 dny. Tak jsem si pustil seriál a šel projet diskuze... V 15. minutě jsem měl hotovo

Reagovat
Manik...

Reagovat
Pablos

Asi tak no

Reagovat
noustres

15 minut?

Reagovat
Likan7

V takovým víkendovým tempíčku

Reagovat
ratusek

dřív by to zabralo směnu v práci

Reagovat
Pablos

Reagovat
Devil

....dřív to bylo 1000x přehlednější a kvalitnější! Tohle je 100 kroků zpět!

Reagovat
Rezan

tohle je pokrok, ten nezastavíš (asi jako elektromobilita)

Reagovat
Devil

...přesně,takovej ten pokrok o kterej nikdo nestojí!

Reagovat
ratusek

Reagovat
Mastný Chobot

Nestojíš o život na planéte s udržateľnou klímou?

Reagovat
masly008

A na to má mít nový EF jaký vliv?

Reagovat
Kiss Me Polka!

porozumeni textu: -5

Reagovat
nani92

A na to má mať elektromobilita aký vplyv?

Reagovat
kilobyte

Se spalovacími motory nelze dosáhnout udržitelnosti.

Reagovat
Gazdo

A co s bateriami ktore nevieme likvidovat ani recyklovat?

Reagovat
kilobyte

Baterie mají potenciál ve vývoji, spalovací motory už jsou na hraně možností.

Reagovat
Rezan

Jenže je to zbytečný, když to bude dodržovat jenom Evropa. A je to pokrytectví, když koncerny klidně chrlí spalovací motory na druhý straně světa. A ekonomicky na to Evropa ani nemá. Jsme ve sračkách a na bohatý si už jenom hrajeme. Pindáme do světa kecy o udržitelnosti a každej na ty kecy sere.

Reagovat
kilobyte

Tak ono nejde jen o ekologickou udržitelnost, ale i o surovinovou udržitelnost. K čemu nám budou spalovací motory, když nebudeme mít ropu a nebo bude moc drahá?

Reagovat
Rezan

Jen tak se nestane, že nebudeme mít žádnou. A když bude drahá, vytvoří to potřebný tlak na prosazení alternativy. Tvrdě tlačit elektromobilitu není řešení, právě z důvodu, že jí nedokážeme ani potřebné množství vyrobit (nebo spíš nejsme ochotni na to přistoupit).

Reagovat
kilobyte

Ok, budeš mít potřebný tlak, ale kde na to vezmeš čas? Teď se mluví od 12 let blízký budoucnosti a už někteří tvrdí, že je to moc brzo. Začít něco dělat, až když to bude potřeba je prostě pozdě.

Vem si jaký problém byl s plynem. A to jsme ho nemuseli nahrazovat, jen jsme museli najít jiného dodavatele.

Nahradit ropu elektřinou by bylo o dost těžší. Už jenom vybudovat dostatečnou el. soustavu je běh na několik let. Sám na jednu stranu říkáš, že na přechod na elektromobilitu nejsme připravení, ale když se chtějí na ten přechod postupně připravit, tak zase tvrdíš, že je to zbytečné a mělo by se to dělat, až bude tlak.

Reagovat
Rezan

A ty eviduješ nějaký plán na těch 12 let na zvýšení produkce elektrické energie? Ekozdroje jako větrné elektrárny, FVE, vodní elektrárny ti stačit nebudou, protože nefungují nezávisle na spotřebě.

Jaderné elektrárny hodně zemí plně odmítá, moc se jich nestaví, trvá to dlouho a za 12 let tu nové nebudou. Jedině možná malé modulární reaktory.

Do toho by se měli zavřít uhelné el. a provozovat plynové, to rovnou můžeme nechat ta auta se spalovacími motory.

S ropou je to jako s plynem. Jestli píšeš, je potřeba jen najít jiného dodavatele. Ano bylo by jí podstatně méně a za vyšší cenu. Navíc ropa není jen pro automobily, to je jen asi 40% spotřeby. K snížení spotřeby ropy vede spousta cest, které nikoho nezajímají.

Reagovat
kilobyte

Sám si psal "vytvoří to potřebný tlak na prosazení alternativy". U nás by se měli v Dukovanech postavil nové bloky. Sice se to vleče, ale v plánu to je. A ten přechod nebude tak rychlý, že za 12 let budou najednou všechna auta jen na elektřinu.

Na jedné straně chceš, aby se to řešilo, až nastane problém s dodávkami ropy, ale na druhé straně si stěžuješ, že pro přechod, který má být za 12 let, není připravený produkce el. energie. Takže teď je 12 let krátká doba, ale jednou to vyřešíme třeba během roku?

Jaké cesty?

Reagovat
Eichel

Reagovat
Mastný Chobot

No mal by to byť krok vpred logicky, ty mudrlant

Reagovat
teenz

Reagovat
Zark

můžeš nám to nějak osvětit?

Reagovat
kilobyte

V čem je ta elektromobilita tak špatná? Pokud chce být Evropa co nejvíce nezávislá, tak je to asi nejlepší cesta. Jasně mohli bychom zavřít oči a doufat, že to chvíli ještě vydrží a nebudeme to muset řešit. Ale stejně by jendou přišel konec. Tak není lepší se na to připravit?

Reagovat
Gazdo

Elektromobilita vobec nie je zla ale je to este velmi velmi nedotiahnute a tlaci sa na to hlavne preto aby sa ukazalo ze hej my sme europa nezabudnite na nas my chceme tlacit trend. Ale kym nemame kompletne zvladnutu elektromobilitu by som do toho tak netlacil a nechal tomu postupny priebeh ako tomu je teraz ked na to automobilky prechadzaju postupne

Reagovat
Nihilister

Reagovat
kilobyte

Jde opravdu jen o udávání trendu, nebo jde o "samostatnost" Evropy. Ropy tady prostě moc nemáme, takže se buď budeme muset spoléhat, že nám ji dodají ostatní, což je vždycky riziko a nebo najít jiné řešení.

Zrovna automobilky mají silný lobbing, takže pochybuji, že by se nechali tlačit do něčeho, co nechtějí.

Reagovat
Gazdo

Ved sa ani nenechavaju ved proti tomu zakonu co EU zaviedla (full elektro od 35) uz sa vyslovilo aj nemecko domovska krajina obrovskych automobiliek a aj dalsie krajiny. A verim ze ostatni sa budu postupne pridavat lebo jednoducho to utnut je proste blbost a este aj v tak kratkom horizonte ked to nie je vymyslene

Reagovat
kilobyte

Jenže to jsou veřejná prohlášení, která můžou být jen na oko. Aby třeba měli záminku pro uzavření pár továren. Doopravdy jim to tolik určitě nevadí, jinak by to prostě neprošlo.

Další věc je, jak důsledně bude ten konec spalovacích motorů vymáhán.

Reagovat
Busby babes

https://europe.autonews.com/environmentemissions/vw-mercedes-welcome-eu-combustion-engine-ban

akorat ze ty nemecke automobilky to docela vitaj, ne? pro ne je to byznys. vetsinou volaj hlavne pro zlepseni infrastruktury no

Reagovat
Gazdo

Vole samozrejme ze ti veduci automobilky nepovie ze vyserte sa na elektrinu ale ostanme u spalovakov pretoze proste PR to nedovoli. Keby vyhlasil ze elektrina je blbost tak klesaju akcie a to nikto nechce. Oni samozrejme v istom bode chcu prejst na elektro to nikto netvrdi ale dostat to nariadenim to mi ver ze nikto v automotive sektore nechce

Reagovat
Busby babes

akorat ze vubec no. Oni to drivujou. Neni to kvuli PR. precti si rozhovory sefu automobilek za posledni dva roky, uslysis to sam. To jen v cechach se porad jede tahle sracka: rikaj to, protoze musi, jinak proti tomu strasne bojujou. Akorat ze vubec no.

Reagovat
Gazdo

Samozrejme ze musia. Lebo to ze to povedia a drivuju prechod na elektro im prave prinasa tie body ktore potrebuju. Im je zo srdca uplne u prdele ci budeme mat zelensiu planetu alebo nie. Ti ludia vidia cisla nic viac nic menej. Sam robim v automotive na vyssej pozicii a s tymi ludmi som v kontakte den co den. Ja sam tak v podstate musim premyslat lebo si to moja praca vyzaduje. Cisla ktore znamenaju zisk a nic ine

Reagovat
Busby babes

btw to narizeni je za 12 let. o cem se tu vubec bavime? pricemz nektere automobilky uz spalovaky prestaly vyrabet ted. V tuhle chvili to vypada, ze velci hraci prestanou auta se spalovacim motorem vyrabet daleko driv nez jim to ta EU uklada...

Reagovat
Jollae

Ale prečo ty zelená LGBTI hlava...lebo sú do toho tlačený...a môžeš si hovoriť čo chceš. Môžeš sem dávať články a vyhlásenia koho a aké chceš. Tak to proste je a inú możnosť nemajú. Do eurôpy sa budú vyrábať elektrošroty a do Číny a USA spalováky. Sami si kopeme vlastný hrob.

Reagovat
Busby babes

akorat, ze vubec. Cina ma daleko ambicioznejsi dekarbonizacni plany nez EU A elektroauta vyrabi uz ted i cinske automobilky

Reagovat
Busby babes

https://open.spotify.com/episode/4xANTjsAMKHOaJNW1TxSTS?si=d091958d09e54c66

tusim, ze to hezky popisuji v tomhle dilu Tech talku, coz je podcast od Infa, takze rozhodne ne zadni levicaci co propaguji zelenou ideologii.

Reagovat
Rezan

ale vždyť Evropa nemá výhledově ani dost té elektřiny. Nebo budou auta jezdit jen v létě, kdy bude přebytek a v zimě se bude jenom topit.

Výroba elektřiny spalováním plynu ti přijde v pohodě a udržitelná?

Kdyby ropa nebyla, trh by zařídil tlak na vývoj nové varianty zdroje energie. Protlačit elektřinu skrz dotace a sankce není správná cesta.

Reagovat
kilobyte

Elektřiny není dost, ale dá se na tom pracovat. Pořád je tu dost potencionálních zdrojů, což se u ropy říct nedá. Výroba elektřiny spalováním plynu je taky závislá, ale není jí tolik a dá se nahradit jednodušeji.

Kdyby teď ropa nebyla, tak jsme v prdeli. Trh by se zařídil, ale jak dlouho by to trvalo? Momentálně je Evropa závislá a pokud nechce dělat kolonie, což by byla blbost, tak se buď musí spolehnout na dodavatele, což je velké riziko a nebo najít jiné způsoby.

Reagovat
r.mrazik

tak nakonec budeme doufat,ze nam čína pripravi suroviny a vyrobi baterie

se staci podivat, jak to maji cele pod palcem

tady EU hrozne zaspala,pokud chtela nejak na elektro auta

Reagovat
kilobyte

Nevýhoda demokracie, že se jedná a pak rozhoduje.

Reagovat
r.mrazik

v tomhle smeru to tak je no

ale primarne v tomhle zaspaly evropske automobilky a na ne pojeny infra

Reagovat
Busby babes

ale lidi ti tu stejne budou psat o tom, jak se do Ciny budou vozit spalovaky.

Reagovat
r.mrazik

Jasný. Protože oni si je nevyrobi

Reagovat
Busby babes

ono na to ale nejvic tlaci automobilky.

Jinak pristup CR je nestastnej, hlavne od politiku. Ti na to nasteti budou mit malej vliv a rozhodujici bude, co se rozhodne ve Wolfburgu no. Protoze ona je to hlavne obri prilezitost. Ta elektromobilita prijde, to je fakt, se kterym nic neudelame uz. Takze bud muzem picovat a bojovat za spalovaky a udelat z CR skanzen anebo se prizpusobit a vydelat na tom...

Reagovat
kilobyte

Pro nás by to měla být příležitost ze sebe udělat něco víc než jen montovnu. Jenže to u nás skoro nikdo nechce.

Reagovat
Busby babes

podle me fakt daleko vic zalezi na tom, co chce udelat Skoda Auto nez co chce udelat premier nebo ministr dopravy. Coz je tak trochu nase klika.

Reagovat
kilobyte

Tak ty velké firmy si to vždycky dělají po svém. Spíše bych viděl problém v tom, že Škoda Auto má u nás tak velký vliv. Mělo se už roky pracovat na tom, aby velkou část ekonomiky neovliňovala jedna firma, která navíc spadá pod zahraniční firmu. Takže ve výsledku naší ekonomiku řídí Německo.

Když se Němci rozhodnou, že přesunou část výroby více na východ, tak budeme v řiti.

Reagovat
Gazdo

My sme na tom este horsie v tomto ohlade. Nas v podstate riadia cudzie firmy. Ale je to fuk ci bude elektro alebo nie automotive sektor nezmizne len sa docasne zrejme znizi vyroba kedze do toho casu sa proste nestihne spravit ta infrastruktura a aj keby tak tie elektromobily budu zrejme stale drahsie ako bezne spalovaky takze bude mensi odbyt kym si to zase trh sam nevyrovna

Reagovat
Eichel

Ja by som len doplnil, že mne osobne vadí aj direktívne riadenie ekonomiky. Pripomína mi to 5ročnice. Ak je tá elektromobilita taká super, ak podpredseda EP Šimečka tvrdí, ako za nimi chodili ľudia z automobiliek, nech im zakážu predávať spaľovacie motory, tak mi to príde komické. Ak je elektromobilita lepšia, tak sa presadí na voľnom trhu. Tento systém zákazov a príkazov ekonomike nikdy k ničomu neviedol.

A ešte by som pridal z textu E. Potockého: "Tieto snahy, ktoré sa postupom času pretavujú do čoraz prísnejších politických regulácií, nemajú svoj efekt ani podľa IPCC – Medzivládneho panelu pre zmenu klímy. Táto vedecká platforma, na ktorú sa odvolávajú všetci bojovníci proti emisiám, vo svojej ostatnej správe vydanej minulý týždeň uvádza, že v roku 2019 boli globálne antropogénne emisie skleníkových plynov (CO2 a ďalšie) o 12 percent vyššie ako v roku 2010 a o 54 percent vyššie ako v roku 1990. „Priemerné ročné emisie skleníkových plynov počas rokov 2010 – 2019 boli vyššie ako v ktoromkoľvek predchádzajúcom zaznamenanom desaťročí,“ uvádza IPCC.

Akékoľvek úspechy v znižovaní emisií, ktoré priniesli za ostatné roky a desaťročia opatrenia EÚ, sú tak z globálneho pohľadu úplne irelevantné."

Strieľame si do nohy, ničíme ekonomiku, stávame sa viac závislí na odpornom čínskom režime a v globále to nemá absolútne žiaden efekt.

Reagovat
J0EL

Teraz to velmi zjednodusim ale v podstate vravis: "tak nerobme nic" lebo aj tak to nema absolutne ziaden efekt

Reagovat
Busby babes

Reagovat
J0EL

Ja chapem, ze to v globalnom meritku neznamena nic, ale niekto a niekde sa musi zacat.

Reagovat
Busby babes

vsak ja s tebou souhlasim.

Reagovat
J0EL

Vsak ja to nikde nepopieram

Reagovat
Eichel

Keď budem mať vonku požiar, tak na neho nabudúce vylejem benzín. A keď sa ma spýtaš, prečo som to spravil tak poviem, to som sa mal len pozerať a neurobiť nič?

Jednoducho sa jedná o globálny problém a je treba ho riešiť globálne. Takto si len zničíš ekonomiku, ekológií nijak nepomôžeš a dostaneš sa do područia Číny.

Reagovat
kilobyte

Tak pokud jsi dement, co si myslí, že je dobré hasit požár benzínem, tak je lepší, když nebudeš dělat nic. Ale ostatní lidi třeba nejsou takový dementi a hasili by ten požár vodou.

Reagovat
Eichel

A green deal ti nepríde ako benzín, hej?

Reagovat
kilobyte

Určitě ne. Aby se to dalo srovnávat s vylitím benzínu do ohně. Tak by ten zákaz musel být okamžitý a ne na výrobu, ale na prodej.

A nejde jen o globální problémy. Třeba znečištěné ovzduší opravdu není problém, který potřebuje globální řešení.

Reagovat
kilobyte

Něco jako volný trh v reálu v podstatě neexistuje. Protože má být každému přístupný bez nejmenších omezení. Spalovací motory mají za sebou už vytvořenou celou potřebnou infrastrukturu. Což elektroauta nemají, takže se nedá mluvit o volném trhu.

Tento systém zákazů a příkazů ekonomice v krátkodobém období nic nepřinese, ale dlouhodobě ano. A to nemluvím třeba o lidském zdraví. Nebýt zákazů, tak výrobce nic nenutí se starat o zdraví spotřebitelů. Umíš si vůbec představit, jak by vypadaly třeba odpady z továren, kdyby to nikdo nekontroloval?

Nemůžeš jen porovnávat celkové emise, ale musíš vzít taky v potaz kolik bylo "produkce". Stoupá počet obyvatel, počet aut, počet prodaného zboží, atd.

Jenže elektromobilita je právě jedna z možností, jak se stát méně závislým na jiných státech mimo Evropu.

Reagovat
Busby babes

vsak to jsou takove ty klasicke reci lidi, co maj plnou pusu volneho trhu ale realne o tom nic moc nevedi. At uz jde o nejake historicke souvislosti nebo i soucasne realne dopady no. Takze pak vsechno oznaci za socialismus v lepsim, komunismus v horsim pripade a jsou s tim hotovi.

plus evropa svoje emise proste vyvezla do Ciny a dalsich zemi tretiho sveta, protoze se nam nelibila vyroba, co tu dela bordel. ale porad tu spotrebu tahne zapadni svet z velke casti.

Reagovat
kilobyte

Klausovci

Ono u těch emisí nejde jen o oteplování, jak to spousta lidí bere. Ale jde i o kvalitu ovzduší. A v Evropě nás kvalita ovzduší v Číně nemusí zajímat.

Reagovat
Eichel

Ach, nechcelo sa mi pôvodne reagovať ale dobre. Voľný trh je trhový systém, kedy sa všetky ekonomické rozhodnutia, teda napríklad určenie ceny, pohyby peňazí či tovaru odohrávajú na základe dobrovoľných rozhodnutí zúčastnených strán a to bez donucovania. Zároveň je možné slobodne na trh vstúpiť a ponúkať svoje služby, či produkty.

Čo dnes bráni automobilkám vyvíjať elektroautá? Nič. Čo dnes bráni automobilkám predávať elektroautá? Nič. Ak budú elektroautá lacnejšie, prívetivejšie, lepšie na údržbu, prečo by si ľudia trhovo vyberali horšie autá so spaľovacími motormi? Prečo je nutné zakazovať spaľovacie motory? Aj pri príchode prvých aút bolo zrejmé, že sú lepšie než konský povoz, napriek tomu konský povoz nik nezakazoval, pretože ako lepší produkt uspeli na trhu. Je férové ak automobilky, ktoré videli budúcnosť v elektromobilite dlhodobo investujú do elektroáut s víziou budúcej konkurenčnej výhody, teraz o takúto výhodu prídu?

Celosvetové emisie rok od roka rastú a to tu máme každý rok nové a nové regulácie EÚ, ktoré sa týkajú ich produkcie. Výsledok tohto celého nebude v globále zhola nič. Emisie budú ďalej v globálnom meradle rásť, výroba sa vytlačí do krajín, kde sú environmentálne štandardy ešte horšie ako boli tu pred 20timi rokmi, staneme sa nie menej závislými ako píšeš ale viac závislými na krajinách ako je Čína. Nemáme ani len zajednané nerasty, aby sme mohli tento špás realizovať. Ja teda rozhodne nechcem byť závislý na komunistickej diktatúre alebo na Srbsku, čo sú rovnakí vypatlanci ako Rusi a nemám k nim žiadnu dôveru. Nakoniec to dopadne tak, že teplota bude rásť, my v EÚ budeme ďalej prijímať hystericky nové a nové regulácie ale bez žiadneho globálneho efektu, ľudia prídu o svoju prácu, schudobnejú, ekonomika bude stagnovať, budeme závislí na nedemokratických krajinách a naserieš strašne veľa ľudí, ktorí ale určite nepôjdu voliť Ursulu, ale budú voliť magorov ako Orbán.

A navrhoval by som si pozrieť koľko globálnych emisií dnes produkuje EÚ a aký podiel z toho tvoria automobily. A to ani nespomínam, že ten zákaz momentálne neobsahuje povolenie uhlíkovo neutrálnych syntetických palív. Že je tam výnimka pre automobilky, ktoré vyrábajú malý počet aút, čo teda v tomto priemysle nie je nejaká lokálna firma, ale luxusné značky.. že nemáme dobudovanú potrebnú a stabilnú elektrickú sieť. Je fajn prečítať si o tom, aký je problém mať elektrickú sieť z len udržateľných zdrojov energie, pretože takáto sieť je veľmi nestabilná. Idea, že obnoviteľné zdroje nebudú len doplnok ale budú chrbticou energetickej siete a zároveň tu ešte zvýšime spotrebu elektrickej energie...

A áno, ideálny trh tu momentálne nemáme, ale to neznamená, že to nie je správna idea, ku ktorej by bolo fajn smerovať. Ja teda verím v kapitalizmus a verím, že nie je potrebné regulovať absolútne všetko. Áno, je fajn v nejakej miere regulovať ekologickosť výroby, avšak správať sa tu ako politbyro a direktívne prikazovať ekonomike jej podobu na nasledujúce desiatky rokov, bez dostatočného zváženia reálneho stavu.. to súdruhovia veru nikdy nedopadlo dobre. Riadená ekonomika nikdy neporazí voľnotržnú.

A teda vzhľadom na návrh normy Euro 7 sa tu nebavíme o roku 2035. Euro 7 prakticky tie spaľovacie motory zakáže už skôr.

P.S. Nevlastním auto a ani sa v blízkej budúcnosti nechystám žiadne kupovať, pretože ho nepotrebujem. Takže nie, nejde o to, že ja si tu chcem niekde smradiť s dieslom. Ide o to, že tieto zákazy sú ideologická nezmyselná kravina, ktorá posilní Čínu a uberie nám na konkurencieschopnosti. Globálne problémy sa nedajú vyriešiť lokálne.

Reagovat
kilobyte

Emise, bezpečnost, dostupnost tankování, atd. To jsou všechno vnější parametry, které automobilka musí splnit a nebo nemůže ovlivnit. Vývoj stojí vždy velké peníze, takže když něco vyvíjíš, tak chceš, aby se to pak dobře prodávalo. Elektroauta se budou dobře prodávat, jen když k tomu bude dostatečná el. soustava a nabíjecí stanice. Což není v kompetenci automobilek. Koňský povoz nezakazovali, ale třeba budovali ropovody, což je pokřivení volného trhu. Kdyby ropovody státy nestavěly, tak by ve volném trhu teď elektroauta zvítězila.

V čem přijdou firmy, které investovali do elektroaut o výhodu? Naopak se jejich výhoda ještě zvýší, když budou mít jistotu, že se jim ten výzkum vyplatí.

Sám píšeš, že v automobilovém průmyslu nejsou malé lokální firmy, což mi jako výsledek volného trhu nepřipadá.

Emise nejsou jen globální problém a nejde jen o oteplování, ale třeba znečištění vzduchu, které ovlivňuje kvalitu života. Znečištěné ovzduší tě zajímá tam, kde žiješ. Další věc je jaké emise a kde se vypouští.

Ideální trh nikdy být ani nemůže, protože pro každého je ideální něco jiného. Jestli tím myslíš volný trh, tak ten být taky nemůže, protože bys tím popřel základ moderní civilizace a vrátil se "nejsilnější přežije".

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
Kinky7

Tak třeba v tom že pokud pojedu z Bavorska do jižnich Čech na návštěvu k příbuzným tak po cestě 180km není jediná nabíječka. V takovém případě vám na elektroauto zvysoka s..u

Reagovat
kilobyte

Kde není poptávka nebude nabídka. Asi těžko přejdou všichni na elektroauta najednou.

V začátcích spalovacích motorů taky nebyly nikde pumpy a teď jsou všude.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
mistr129

Reagovat
Busby babes

tak ty auta maj vetsi dojezd nez 180 km, ne? a v nemecku a rakousku uz tech nabijecek je docela hodne... i u nas bys mel, jen by byl voser jet pres dalnice no.

Reagovat
Kinky7

Nejedu po dálnici a v Německu jen 60 km bez nabíječky. A nejde o dojezd 180 km ale 180 km X2

Reagovat
Busby babes

hele jako v pohod,e ja vim, ze ta infrastruktura je problem a je treba vic ty cesty planovat. O tom zadna, jen mi prisel divnej ten argument 180 km. vetsina tech aut ma dojezd hodne pres 200 na jedno nabiti, nektere i vyrazne vic. a proste na takove trase pak defakto vsude v evrope bude nejaka nabijecka...

Reagovat
Swarley

A hlavne tyhle cesty jsou co se tyce osobnich aut a normalniho pouziti spis jednorazove, kdyz jedes na dovolenou... Prijde mi, ze nejvic to resi lidi, co jezdi max 50 km do prace a to ti to elektro uplne v klidu zvladne...

Na dovolenou muzes pujcit benzin, nez ty dojezdy doresi...

Pruser je spis nakladni doprava a tak, to uz se musi vymyslet jinak..

Reagovat
Busby babes

jako presne. v tech debatach mi prijde, ze vsichni jsou dalkovi ridici, co jedou denne 1000+ km. coz fakt neni realita 90 procent lidi, ze jo.

Reagovat
Swarley

Jako tam jsou jine problemy nez ten dojezd, ktery se bude postupně zlepšovat... Uz ted nektere daji v klidu pres 300 km a uz jsou i rychlonabijecky, kdy určitě nenabijis 7 hodin, ale das to do mnohem kratsi doby, ted jsem ridil auto, ktere by to melo zvladnout do pul hodiny, ale odzkousene to nemam..

Pruser je samozrejme porizovaci cena, kdyz ti to auto stoji mega no...

Reagovat
Gazdo

Problem pri rychlonabijani je rychlejsie znizovanie zivotnosti baterie. Samozrejme uz sa to za tie roky co su s nami elektroauta zlepsilo takze tie baterky su odolnejsie ale stale je to problem. Idealne sa ma nabijat bateria co najpomalsie, to stale plati a platit bude pokial sa nevymyslia ine zluceniny na vytvorenie tych baterii.

Reagovat
Busby babes

porad ty baterky maji zivotnost dost velkou a navic se to zlepsuje a ten pokrok jde dopredu. jak kapacitne tak vydrzi. uz ted jsou baterky co maj zivotnost asi 300k nabiti. to, co pouziva Tesla ma mit i po cca 300K km kapacitu na 70-80 procentech puvodni kapacity.

Reagovat
Gazdo

Ale Busby mne pride ze vsetky nase debaty v tomto vlakne su asi zle pochopene. Ja som samozrejme za to z ludskeho hladiska aby sa preslo na elektromobilitu len sa mi nepaci styl akym sa na to ide

Reagovat
Busby babes

jenze ono se to deje z velky casti tim, ze to drajvuji ty automobilky. Protoze oni to chtej prodavat no. Ale tady se to porad bere jako ze to zla EU nuti nekomu, kdo o to nestoji. Ale tak velmi casto proste neni. Vetsina velkych hracu dost pravdepodobne prestane ty auta se spalovacim motorem vyrabet driv nez v tom 2035.

Reagovat
Jollae

Ty absolútne nemáš šajnu o automobilkách.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Kinky7

Problém je ten že třeba já jedu výše zmíněnou trasu ca 1x za 14 dní tam a zpět a 1x do měsíce jedu trasu passau Brno kde je buď nabíječka u Humpolce, nebo v CB nebo musím přes Rakousko. A reálných 360km opravdu není 360 km na papíře baterie. Totéž pokud budu jezdit do práce. Jsem v nájmu a majitel garáže mi rovnou oznámil že je proti elektroautu z důvodu ceny elektřiny a u práce máme nabíječky na 8 aut . Což při 1200 zaměstnancich fakt neodpovídá. Btw tady v Bavorsku mi přijde že kdo chtěl elektrické auto ho už má ale většina ho opravdu nechce

Reagovat
Swarley

jako určitě jsem to nemyslel tak, ze to v tuhle chvíli je to okamzite reseni pro vsechny, ta cesta je samozřejmě dlouha a jeste se musi spoustu veci vychytat...

A hlavne nekdo to musi vsechno zaplatit... To je jak povinne zatepleni baraku, to je proste nerealne...

Reagovat
Kinky7

Já si třeba myslím že elektrické auto na předměstí Prahy Mnichova apod je ideální ale lidi by měli akceptovat to že to není ideální pro všechny.

Reagovat
Busby babes

jak pise Swarley, taky nerikam, ze maj vsichni zitra prejit na elektro. vsak proto jsou vsechyn ty plany az nekam k 2035 a to jen na prodej novych aut. spalovaky tu proste budou normalne az nekdy do 2050... a uprimne, kdyz vidis vyvoj technologie za poslednich 30 let, tak vubec nemam odvahu tipovat, co bude za 5-10 let...

Elektromobilita prinese jine problemy nez resime dneska. Ale porad bude platit: adapt or die. jako platilo vzdycky.

btw chapu, ze s tim nic neudelas, majitel garaze je proste... takovej. ale jinak by samozrejme bylo reseni to, ze bys ji normalne platil podle meraku, ze jo. ajemu by to mohlo byt uplne u prdele.

Reagovat
kilobyte

Všichni hledají problémy, až zapomínají na své požadavky.

Přitom do rodinného domku na denní dojíždění do práce je to úplně ideální. Horší to bude třeba na sídlištích. Tam se bude muset vymyslet nějaké vhodné řešení.

Nejlepší argument je, že baterku na rozdíl od benzínu nedoliješ. Přitom se 99% lidí v životě nestane, aby jim došel benzín/nafta.

Reagovat
Kinky7

Viz můj argument výše. Elektromobilita je super ale není pro každého

Reagovat
Busby babes

podle me mimo lidi v odlehlych oblastech typu hory a tak, plus pro lidi kteri fakt jezdi pravidelne ty dalky, pro ty to fakt zatim neni varianta. Pro ostatni uplne v klidu. Samozrejme jen technicky. Cenove proste na nove auto porad vetsina lidi nema, ale to uz je trochu jina debata, rekl bych. uvidime, co se stane za par let, az ty elektroauta zacnou plnit bazary.

Reagovat
Kinky7

Já si teď pořídil Cupru Sportstourer 4drive a naprostá spokojenost.

Reagovat
Kinky7

Jinak přiznávám že Šumava a dálky je hodně unikát kombinace takže mé vidění je zkresleno opačným směrem

Reagovat
Gazdo

Toto aj mna zaujima. Strasne rad by som napr vedel v akom stave bude take 10 rocne elektro auto. Kedze je zname ze baterie casom stracaju na zivotnosti tak ci v podstate tieto bazarovky nebudu akurat tak auta do srotu. Lebo vymenit baterie v elektroaute to je teda riadne drahy spas. To uz si rovno moze clovek kupit nove

Reagovat
r.mrazik

k rodinnemu domu to je idealni

bohuzel solary,cerpadlo,baterie je zalezitost cca 750 tacu (dotace 250,takze pul mega) a pak auto kolem mega

to je proste draha zalezitost,kdyz to porovnas s kotel na plyn a auto na naftu

ale samozrejme ono to casem pujde niz a pak tedy i k mene vydelavajicim

Reagovat
mistr129

Reagovat
Gazdo

Zalezi ake auto, ako rychlo ide priemerne, ako moc to vytaca, aka je teplota vonku atd… tych faktorov je tam vela a vsetky ovela viac vplyvaju na vydrz baterie ako napriklad tieto faktory vplyvaju na spotrebu benzinu/nafty. Plus samozrejme klesajuci vykon so znizovanim nabitia baterie je tiez super

Reagovat
mistr129

Však má momentálně člověk možnost volby - když někdo bydlí na Smíchově a pracuje v Holešovicích, tak si to koupí, já který jezdím hodně a mimo úplná centra si to nekoupím.

A ačkoliv se mi nelíbí ten vyslovený zákaz od r. 2035, tak do té doby už budeš mít nabíječky úplně všude jako teď čerpačky.

Reagovat
Busby babes

presne. Kamoska si ted koupila hybrid a to mi prijde jako uzasnej mezistupen. na cesty po praze je to uplne super, plus bonus parkovani. ma to dojezd asi 50 km, coz na ty kratky v pohode staci a dkyz jede dal, tak ma normalne benzin.

Reagovat
Kinky7

Osobně považuji plug in hybridy za ideální volbu za 5 - 10 let až budu kupovat nové auto pro manželku

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
mistr129

Reagovat
Svatej

Reagovat
Grahf

tak ligy maju prestávku a na repre sere pes

Reagovat
Jordi Alba

Ještě to člověk dává z nějaký nostalgie, ale je to fakt hnus. Na mobilu čistá tragédie, hnus. Usnadnit přibližování diskuze tím, že se na reakci na svůj koment dostanu 15 kliknutíma, hnus.

Reagovat
Švejk :)

A vyjádřilo se k tomu vedení? Proč !

Nebo co je vedlo k tomuto kroku?

Vždyť je snad každý proti této nové tváří EF!

Nebo já alespoň žádnou pochvalu nezaznamenal! Je to hnus ,snad to jednoho krásného dne opět vrátí!

Reagovat
Gazdo

Vole ved je to tak spatne ze uz aj PJ a Kily sem prestali chodit

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Rizek

A není to špatný právě proto?

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Svatej

Reagovat
Likan7

Jestli ti něco můžu slíbit, tak to, že se to nikdy už nevrátí. Podívej se na csfd, tam taky nevím o nějakých pozitivních reakcích... Prostě evoluce no.

Reagovat
ratusek

ale jo. csfd dopadlo dobře a myslím, že to většina chválila a hlavně hodně řešili zpětnou vazbu od lidí. Tady žádná zpětná vazda nebyla brána na vědomí, natož aby se na ni nějak reagovalo

Livesport to celý dokurvil

Reagovat
Likan7

Mě přijde, že milión relevantních nápadů od uživatelů csfd se zametlo pod koberec. Dal se dark mode a zbytek možná za 10 let při dalším webu jinak ale samozřejmě máš pravdu...vůbec si EF nejsem jistej. V létě, až nebude PL, tak pokud Haaland nepřestoupí do Realu, tak tu bude ÚPLNĚ mrtvo

Reagovat
Gazdo

Skor ako to tu zhasnu uplne este navrhujem nejake jedno stretko na futbalku, klobaska, pivko a mozeme sa rozlucit vsetci

Reagovat
Jordi Alba

Dal bych EC španělský sekce, ale tolik nás tam asi nezbylo, na dva týmy.

Reagovat
Gazdo

Ja si myslim ze by sme mali problem poskladat zapas z toho co zostalo z EF

Reagovat
masly008

3 na 3 by jste dali na půlku v hale

Reagovat
Jordi Alba

Když od vás z fankubu Arsenalu přijdete aspoň tři..

Reagovat
masly008

Snad nikdo z fams Arsenalu nemůže fandit ani jednomu týmu z EC

Reagovat
Jordi Alba

To přežijeme, ale zaplnit týmy potřebujem.

Reagovat
Svatej

Reagovat
GabrielBatistuta

Jj, vzdy jsem si rano nasel nejakou obsahlejsi diskuzi a v praci ji pri kazdem cigarku postupne procital. Ted mam pri cigu problem najit diskuzi, kde je 10 komentu

Reagovat
Švejk :)

Je to voprus

Reagovat
Likan7

Já na EF miloval ty diskuze o čemkoliv jiným, než o fotbale To mi přijde, že už tu vůbec není

Reagovat
ratusek

není, protože se to tak větví, že to na mobilu nevidíš. A to se vše dělalo kvůli mobilům a navíc ze začátku člověk nevěděl, ani na koho reaguje než to milostivě opravili

Reagovat
Bayern +

Ja som to písal už dávno, že nová verzia je pohreb Eurofotbalu.

Reagovat
Busby babes

a o cem chces jako diskutovat, kdyz je repre pauza?

Reagovat
Kixi Syhimour

Život, filosofii, finance, technologie...

Reagovat
13

Moc slozite, co dnesni zapas Sparta vs Trinec?

Reagovat
smazaný uživatel

4:2. Další téma?

Reagovat
Shevchenko

0:3, Spartu nezastavíš

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mně je to jedno, titul ve fotbale bude, hokej by byl jen bonus. A ještě není konec série.

Reagovat
13

Je to rok co rok stejné.. Trinec hraje v play off strasne ucinny hokej a neni to jen o Kacetlovi (sparta sice spoustu strel, ale ta obrana jim dava minimum casu a prostoru, takze pak kvalita strel na golmana Kacetlovo kvalit nefunguje..

Reagovat
r.mrazik

navic zadny volby

naprosta vetsina tady je normalnich,takze dezolatu je minumum a tedy zadny boje

ale je fakt,ze psat sem chodi cim dal mene lidi a co si budeme rikat,zlata era EF je nejspis pryc

Reagovat
Busby babes

me prijde, ze sem cim dal vic lidi chodi psat, ze sem pise malo lidi. nevim, ta cisla pod preview nebo souhrny jsou obdobna

Reagovat
Nizzie

Reagovat
r.mrazik

je to mozny

presna cisla se asi ven jen tak nedostanou

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou zase kydy. O repre pauzach je vzdycky mrtvo.

Reagovat
Kinky7

Chápu že tu nikdo ženskou PL asi nesleduje ale ten boj o titul je tam fakt skvělý

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/InvisibleMapper/status/1639909325413011456

zajimavej aspekt toho pripadneho prodeje. Klub vlastni velke pozemky okolo stadionu, jen to samo o sobe ma hodnotu okolo miliardy liber.

Reagovat
Busby babes

defakto tohle otvira i tu moznost toho noveho stadionu, protoze pozemky na to jsou. Ale to bude moznost asi jen pro ten Katar. Ostatni bych tipoval, ze pujdou jinou cestou.

Reagovat
LeonardoUžoa

Vamooos, Jassim je správná volba. Odmala mám jeho plakáty doma.

Reagovat
LaVolpe

Saka wonder gol proti Ukrajině.

Reagovat
Kinky7

A Foden mimo hru proti poolu

Reagovat
SunFells

Takže Saka dnes ten zápas dohraje, no super

Reagovat
Kinky7

Akutní slepák no

Reagovat
Mastný Chobot

Grealish?

Reagovat
O.Giroud

sobota 13:30 mozete dat aj U19

Reagovat
Gunner14

+ áčko

Reagovat
Hlahart

Bruno v základu i proti Lucembursku

Reagovat
Busby babes

je treba ho vyzkouset no.

Reagovat
kilobyte

Až přihraje Ronaldovi aspoň na tři góly, tak může jít dolů.

Reagovat
O.Giroud

Tak chce hrat

Reagovat
SunFells

Bukayo v 26 zápasech za Anglii 9x MOTM.

Reagovat
Gunner14

Blazen, ten jeho dnesni gol byl perfektni

Reagovat
SunFells

Reagovat
pingla

Conte skončil ve Spurs

Reagovat
Gunner14

Rip bozo

Reagovat
O.Giroud

pekne im ten Nagelsmann vysiel

Reagovat
SunFells

Král

Reagovat
SunFells

Na Artetovy narozeniny btw

Reagovat
Gunner14

Poetic justice

Reagovat
Nizzie

Reagovat
pingla

To nemohla být náhoda

Reagovat
Nizzie

Taková škoda.

Reagovat
ᴏᴡɴʏ

Cristian Stellini will take the team as Acting Head Coach for the remainder of the season, along with Ryan Mason as Assistant Head Coach.

Daniel Levy, Chairman: “We have 10 Premier League games remaining and we have a fight on our hands for a Champions League place. We all need to pull together. Everyone has to step up to ensure the highest possible finish for our Club and amazing, loyal supporters.”

Reagovat
Mastný Chobot

Nejaký tvoj koment k tomu?

Reagovat
ᴏᴡɴʏ

Překvapuje mě, že Stellini neodchází s Contem.

Reagovat
jk

Hodně divný řešení. Ale asi lepší než kdyby do konce roku byl Mason.

Zas dva roky v piči, ten klub prostě nemá žádný směr.

Reagovat
Cobra

Třeba za tyto dva roky Levy procitne a zjistí, že najímat trenéry pro krátkodobé řešení nemá vůbec smysl. Nakonec by to mohla být výhra.

Reagovat
jk

Co jsem tak četl, tak to mohlo být už po Mourinhovi ale Levy nechal tu sportovní stránku na Paraticim a ten přivedl Nuna

Každopádně oni v tom boardu se prej nemůžou shodnout vulbec na ničem Absolutně žádný program, který by chtěli naplnit.

Reagovat
jk

A ještě je teda divný, že doteď všechny přestupy a personální záležitosti komentoval Paratici. Teď jen Levy, možná má FP už taky sbaleno…

Reagovat
Cobra

Tak s tím obviněním, které si nese z Juventusu to byla jen otázka času ne?

Reagovat
jk

Italské úřady chtěli ten zákaz nějak protlačit aby platil všude, asi Spurs čekají jak to dopadne.

Reagovat
Cobra

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele